Inloggen

Volledige versie bekijken : Bad Lippspringe, saunaclub harem, Celine

forgetskinnyletsgetfatty
1 april 2013, 14:22
Naam : Celine

Nationaliteit/taal : Turks/ Turks, Duits

Leeftijd :30

Haarkleur/lengte : zwart lang

Lengte :170

Postuur / Cupmaat : stevig/ 80 d

Tatoeage / Piercing :ja/ja

Prijs: 30 min. 50 euro/ 60 min 100 euro

Service : Pzc/nmc/b tz

Extra’s : vraag het haar

forgetskinnyletsgetfatty
1 april 2013, 14:27
Turkse Celine, een dame met een kogelrond achterwerk.:biggrin: Wat toen ik haar zag al meteen mijn aandacht trok. Samen met haar belandt ik binnenin de bedoeïentent, Celine laat al de nodige presales los, ze vertelde vroeger ook in GT en VV gewerkt te hebben.
Celine, niet allen haar derrière is fors, haar hele lichaam is fors, maar leuk aangenaam gezelschap.;) Ze is ca. 30 jaar, gezegend met 80d cup, haar gezicht heeft meer weg van Indonesisch dan Turks, heeft een paar plakplaatjes en navelpiercing.:biggrin:
Ze vraagt of ik wel eens eerder in een bedoeïentent geweest ben, ja antwoordt, ik in Egypte diverse keren, maar ik heb nog nooit seks gehad in een bedoeïentent, eens moet de eerste keer zijn,:biggrin: op de bankjes van de tent wordt de badmantel opengelegd, en krijgt junior orale aandacht, soms gepaard met iets teveel handwerk, maar wel met voldoende afwisseling. Tijd om de aandacht te verleggen,ik leg haar op haar rug neer en begon aan haar naturel borsten te likken, daarbij de tepels niet vergetend, langzaam via de navel en liezen verder naar beneden, naar de binnenkant van haar dijen en haar intieme opening, na hier de nodige aandacht gegeven te hebben, oppassen voor verstikkingsgevaar tussen haar forse dijen. Er wordt een gummi aangebracht, en ze verkiest doggystyle, met zo een kont is het uitnodigend om er flink op los te knallen.:teuflisch: We wisselen naar missy en niet veel later is het witte resultaat zichtbaar in de gummi.:cool:
Bijna een uur gevuld. Nog even nakeuvelen over de diverse onderwerpen. Afrekenen en tevreden afscheid genomen.:smiley: