Volledige versie bekijken : Su (Turkse) ex-FG/Panthera
Hendrikdeleuter
22 februari 2013, 22:54
Via een bevriend Duits forum was ik geattendeerd op Su een Turkse dame met lang zwart haar, slank 34/36, vrij klein 1,60 mtr, cupje B, ca midden twintig (misschien iets ouder?).
Nadat ik naar haar had gevraagd kwam zij mij opzoeken in de KINO die inmiddels werkte, wel een gehavend scherm.
Maar daarvoor had ik geen aandacht voor nadat Su mij gezelschap hield.
Ik kan haar aanraden aan een ieder die Fungarden bezoekt, zij onderscheid zich duidelijk van de andere dames.
En daarvan moet je genieten, maar dat is met haar service niet zo moeilijk.
Voor mij in ieder geval herhalingsgevaar.
Leeftijd: ergens tussen 25 en 30 jaar
Lengte:ca. 1,60 meter
Lichaamsbouw: uitermate slank
Cup: geschat op B
Haar: zwart, lang volgens mij met extensions
Tatouage: op rug en linker zij
Piercings: niet gezien
Afkomst: Turkse, woont al haar hele leven in Duitsland
Service: Uitstekend
Herhalingsgevaar: bovengemiddeld
Hendrikdeleuter
24 maart 2013, 00:42
Helaas, vertrokken.
vrije jongen
24 maart 2013, 11:40
Zit in Panthera.
Admin
28 maart 2013, 15:48
http://www.6scout.de/images/member/bilder_21429_b3.jpg
http://www.6scout.de/images/member/bilder_21432_b3.jpg
http://www.6scout.de/images/member/bilder_21431_b3.jpg (http://www.hauspanthera.de)
Heilenhaus
14 april 2013, 21:52
Dann das große Erwachen
Das mit dem Neid sollte aber nicht lange anhalten. Ein paarmal den Wecker -zuhause - ignoriert als sie beim Aufwachen plötzlich neben mir in der (Panthera) Dusche stand und ich genüsslich sie bei der Rasur beobachten durfte. Die einen Worte gaben die Anderen mit dem Resultat das ich einen nächsten freien Termin ergattern konnte. Sie ließ auch nicht lange auf sich warten. War da wirklich ein Gast schon vor mir dran? Nach eine netten aber unnötigen weiteren Unterhaltung auf einer Couch nahm ein Zimmer der Superlative seinen Lauf.
Name: Su
Nationalität: türkisch
Optik: dunkele leicht gewellte lange Haare mit Extensions
Konfektion: 36 bei ca.1,55 m
Körbchengröße: A-Cup leider Sillis
Küssen: das gehörte mitunter zu dem Besten was sie hingelegt hatte
Fo: nicht so der Hammer aber noch im oberen Clubniveau
Lecken: ja mit Hingabe
Fingern: nicht versucht hätte nicht in die Stimmung gepasst
GV: nach endloser variantenreicher Schlittenfahrt der Superlative nur noch kurz im Reiter – und knock out
GF6: 100%
Service: ohne Zeitdruckmit viel Elan und Gefühl den Gast regelrecht verführt
Illusion: 20%
Wiederholung: 100%
Fakt: Ein super Zimmer auf dem Niveau von Juju (F39/Magnum) nur ohne großen finanziellem Hintergrund.
Ein Manko - die Sillikon-Brüste empfinde ich deplatziert und völlig unnötig.
:):):):):)+
.
satanic surfer
27 juni 2013, 19:53
Leider nicht mehr anwesend im Haus Panthera volgens zéér betrouwbare bron...
salitos
28 juni 2013, 14:19
weet je toevallig ook waar ze naar toe is gegaan?
rmjhexe
10 juli 2013, 19:36
Su werkt nu in vila vertigo
Bluebear
10 juli 2013, 19:38
Laat me raden, rjmhexe, heel Panthera is verhuist naar de Villa. :wink: :joke:
rmjhexe
10 juli 2013, 19:41
Dit zijn dames die ik ken en net gesproken heb hier, Anastasia heeft het ook in de vila geprobeerd maar is na 2 dagen weer vertrokken volgens silvia
salitos
1 augustus 2013, 21:06
wilde vandaag eens nader kennismaken met Su, dus even gebeld of ze aaanwezig was. Bleek de dame aan de telefoon haar niet te kennen, ook niet na wat meer beschrijving van mij. Weet iemand of ze in vv een andere naam gebruikt?
satanic surfer
1 augustus 2013, 21:14
Su is deze week sowieso op vakantsie, ze gaf aan nog niet te weten of ze terugkeert naar VV, zo ja, werkzaam van donderdag tem zaterdag normaliter... naam leider unbekannt für mich
salitos
14 september 2013, 15:54
Gisteren avond in VV geweest. Had gebeld of Su er was. kan aan mijn duits liggen, maar begreep van de met een thais accent sprekende theke dat Su er vanaf 1 uur tot sluiting was. Maar helaas, heb eerst eens goed rond gekeken en rond 8 uur bij de theke geïnformeerd of Su er was. Die bleek haar zelfs niet te kennen. denk dat ze in juli misschien een paar dagen in VV heeft gewerkt, maar het toen voor gezien hield. Dus als iemand weet waar Su op het moment uithangt, ik hoor het graag.