PDA

Volledige versie bekijken : Jasmi (Turkse)

little diablo
23 september 2006, 14:22
Sinds 3 dagen werkzaam in GT,en volgens haar zeggen haar eerste club.
echter weinig van gemerkt dus me :confused: ,top service.

Haarkleur/-lengte : bruin lang stijl haar
Lengte dame : 160
Postuur/Cupmaat : slank,stevige billen,a cupje
Nationaliteit/Taal : turks
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings :niet gezien
Service: pzc,nmc,tongen,etc
Voordelen: lieve uitstraling,vriendelijk
Nadelen:geen
Tijdsduur :30
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek:

jasmi was me opgevallen die avond door haar geile blik waar ze me constant mee aankeek:D Gelukkig op de kamer aangekomen bleek dit geen bedrog,nadat ze me eerst heerlijk onderhanden had genomen heb ik de rollen eens om gedraait;) deze dame was zo licht ik heb haar heerlijk al zwevend en wiegend in me armen met flink wat decibels van haar zijde tot een hoogtepunt gelikt. Daarna heeft ze me als een ware cowgirl bereden,me hartslag ging weer naar een ouderwets hoogte punt:p vervolgens in mis het afgemaakt en daarbij heb ik af en toe haar mondje moeten snoeren om geen geluids overlast te veroorzaken in het bubbelbad;) deze dame mag me zeker weer bij een volgend bezoek opnieuw wat kunstjes leren:p lekkere meid die er nog volop van geniet.

saluti Little Diablo

little diablo
7 oktober 2006, 13:22
nog geen andere reactie,s:confused: ik heb weer met haar een goede tweetal uurtjes gehad. Genoten van een stevige massage en werderom elkaar weer goed verwent. En ze was weer flink luidruchtig:p

saluti Little Diablo

flens
7 oktober 2006, 17:58
Ich glaube, ich habe mit ihr neulichst unterhalten. Habe Jasmin, nicht Jasmi verstanden.

Spricht klares Deutsch und kommt aus D*** und lebt in K***. Paßt das ?

Sie ist fast immer mit einer Dunkelhaarigen mit schwarzer Brille zusammen, scheinen Freundinnen zu sein. Ort fast immer auf den Hockern an der Fensterfront.

little diablo
7 oktober 2006, 19:52
Ich glaube, ich habe mit ihr neulichst unterhalten. Habe Jasmin, nicht Jasmi verstanden.

Sie ist fast immer mit einer Dunkelhaarigen mit schwarzer Brille zusammen, scheinen Freundinnen zu sein. Ort fast immer auf den Hockern an der Fensterfront.
ja stimu flens;) das ist eine freundin und sie komme aus d*** genau.

saluti Little diablo

little diablo
26 november 2006, 13:38
weer een paar heerlijke uurtjes met haar beleefd als voorheen:D herhalings gevaar blijft groot. Wat kan ze toch heerlijk loensig kijken als ze komt:p
het valt me op dat er weinig recencie,s zijn van der,ben ik nou alleen positief overhaar of neem ik haar telang mee naar de kamer:D

saluti L Daiblo

Jansen
26 november 2006, 18:10
het valt me op dat er weinig recencie,s zijn van der,ben ik nou alleen positief overhaar of neem ik haar telang mee naar de kamer:D

saluti L Daiblo

Fijn toch als er weinig over haar wordt geschreven,krijg je niet vlug discussies en als er weing gebruikt van gemaakt wordt ? blijft ze toch lekker strak:rofl:

Dit maak ik ook mee met een meisje dus houden zo:teuflisch

little diablo
26 november 2006, 18:36
nou je het zegt het klinkt elke keer weer of het de eerste keer is:D

saluti L Diablo

egon, Dr. Rammler
27 november 2006, 23:09

so, so mein Lieber, dann muss ich wohl warhaftig doch nochmal ins GT :rubbel: :lostit:

little diablo
30 december 2006, 12:29
Na een lange tijd van droogte gisteren weer eens 2x met haar naar de kamer geweest:p voor en na de diner. en ze was het nog niet verleerd. Ik heb haar eerst maar eens schommelend in me handpalmen als vanouds met me tongetje verwend,waarbij ze zichbaar (met haar ogen als herkenningspunt) van genoot:p En vervolgens alle mogelijken oefeningen doorgenomen.
Wat is het toch lekker als je af een toe een dame bewust negeerd en na een tijdje dan weer tegen haar zegt van ik wil je nu:fuck:
Herhalingsgevaar blijft groot bij haar:teuflisch

Saluti L Diablo

little diablo
6 januari 2007, 10:04
En ja hoor gisteren was ze er ook weer:p weer lekker op zijn turks genoten:D

Saluti L Diablo

little diablo
19 februari 2007, 09:28
Ik geloof dat ik de enige ben die haar :fuck: :D Niet erg:teuflisch Het is gewoon verslavend hoe lekker zij :fuck:

Saluti L Diablo

little diablo
6 mei 2007, 16:38
Jasmi wandelde vrijdag samen met helena(britney spears look a like ) in PHG. Ik denk alleen om effe te verkennen;)

Saluti L Diablo

little diablo
22 mei 2007, 00:44
volgens mij ben nogsteeds de enige die haar:fuck: :smile2: zaterdag na wat maanden rust haar maar weereens verwend. Het blijft heftig met der goeie sex met een :freu: hoogtepunt.

Saluti L Diablo

Flipper
25 mei 2007, 11:26
Vraagje he,

Ik ken een jasmin. Maar die is niet turks, heeft een bril en heeft minimaal een piercing. Komt wel uit K*** en zit er met een vriendin die wel Turks oogt.

Kan iemand dat even aanvullen. BTW, die zegt ook altijd dit is mijn eerste club bladiebla..... Niets van waar maar goed.

:D

Flipper
26 mei 2007, 11:47
Vraagje he,

Ik ken een jasmin. Maar die is niet turks, heeft een bril en heeft minimaal een piercing. Komt wel uit K*** en zit er met een vriendin die wel Turks oogt.

Kan iemand dat even aanvullen. BTW, die zegt ook altijd dit is mijn eerste club bladiebla..... Niets van waar maar goed.

:D

Wat ik dus bedoel is:

Hebben we het over dezelfde jasmi(n)!!??

little diablo
26 mei 2007, 12:43
Wat ik dus bedoel is:

Hebben we het over dezelfde jasmi(n)!!??

nee dat is een andere jasmi,want met een bril :rolleyes: die ken ik niet.

Saluti L Diablo

BeeGJNr
31 mei 2007, 15:28
Ik ben gisteren ook bij jasmin geweest! vind ze super en ze is ook heel erg grappig

little diablo
6 juni 2007, 21:15
Ik ben gisteren ook bij jasmin geweest! vind ze super en ze is ook heel erg grappig

:freu: he he ontmaagd;)

Saluti L Diablo

Picasso 1
14 juni 2007, 22:48
Ook ik heb haar :fuck: :D

Forza...germania
14 juni 2007, 22:50

Het 1e bericht van Picasso op dit forum :eek: :eek: .....het begin is in ieder geval gemaakt:freu:

Note Big30:
Picasso 1 heeft het veel te druk met club bezoeken in NRW of wat dieper in Duitsland ;), hij heeft gewoon geen tijd wat te schrijven!
Toch leuk dat P1 nu eindelijk eens een berichtje schrijft.

:wink: :wink:
Big30 en wie weet P1 waar we elkaar de volgende keer weer treffen.

little diablo
14 juni 2007, 23:33

Lang geleden dat ik jou naar de kamer heb zien gaan om te:fuck: ;)

Saluti L Diablo

Stiffmaster
15 juni 2007, 09:58
Kort en krachtig, ben benieuwd naar het volgende berichtje van je :green_smi

thesickboy
15 juni 2007, 10:16

Volgende keer graag een iets bondiger recensie aub!
:teuflisch

;) :wink:

TT Man
15 juni 2007, 11:38
Het lijkt Gustomass wel...

little diablo
16 juli 2007, 21:20
Jasmi weer getroffen zondag:D tja altijd even wispelturig je weet nooit wanneer ze in the house is. Maar :fuck: kan ze:freu:

Saluti L Diablo

Randy
12 augustus 2007, 12:46
Een lief en lekker Turks meiske, die me in 30 min helemaal gek maakte. :rofl: Volgende keer wat langer met haar!

little diablo
13 augustus 2007, 21:34
Een lief en lekker Turks meiske, die me in 30 min helemaal gek maakte. :rofl: Volgende keer wat langer met haar!

Tja de wildste van de turkse dames in the house toch Randy;)

Saluti L Diablo

seqoya
7 december 2007, 11:27
raar dat er zo weinig over deze prachtige meid geschreven wordt... ben ook een aantal keren met haar weggeweest... wat een lekker en lief ding is het ook.. pijpt heerlijk terwijl ze je met haar mooie ogen aankijkt..

flens
12 december 2007, 18:20
war bei der Party und "Coyote Ugly" bald besser als die Performancer.

Also tanzen kann Jasmin, da kann man nicht meckern. Sie hat im Zelt auf der Theke voll mitgehalten, war nett anzuschaun.

le_belge
12 december 2007, 19:34
war bei der Party und "Coyote Ugly" bald besser als die Performancer.

Nicht nur "bald besser"... sie war EINDEUTIG besser!

pascal1975
19 september 2008, 09:40
inderdaad een superleuke en lekkere meid die Jasmi!

flens
31 mei 2009, 09:18
ebenfalls gestern auf der World-Party in Pohlheim getroffen.

War wohl ihr erster Tag dort (und einziger erstmal ?).