PDA

Volledige versie bekijken : Beregoeie Sex Capriolen

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7]

noglangnietuitgewandeld
11 juli 2022, 08:32
Nog erger dan ik dacht daar. Een vlaaienclub waar je geen vlaai mee mag nemen. Ik heb woensdag wat te vieren in het regeltjesarme Schieferhof.

snellejapie
8 augustus 2022, 16:23
Soms moet je gewoon luisteren naar je collega Ijsberen.... @cornelis312 had al eerder aangegeven, ga niet op vrijdag, en ga niet over de A3. Als je dan ook nog eens de door velen aangeraden snoepjes (https://www.ah.nl/producten/product/wi51062/kopiko-koffie-bonbon?gclid=EAIaIQobChMIy5bSy8W3-QIV4YxoCR1U0AZFEAQYAyABEgIZ2vD_BwE) vergeet gaat het een moeizaam bezoek worden :biggrin:
Dus toen Japie eind juli beide adviezen in de wind sloeg, kon hij verwachten dat een en ander anders zou lopen als anders. Met zwarte zaterdag in het vooruitzicht naar Bernds over de A3 (vanwege een afspraak in Noord Duitsland was de A61 geen optie) was geen goede keuze, de reistijd werd met bijna 2 uur verlengd en rond Koln vond de routeplanner de snelste weg... Via de A4 :eek:
Met ruime vertraging ten opzichte van de planning de parkplatz opgedraaid. Deze was zeker niet vol, dus met de 'voorspelling' van gay-sauna kon nog wel eens meevallen.

Helaas, het bleek qua beren redelijk vol. Een stuk of 10-15 exemplaren van verschillende leeftijd, komaf en formaat bleken de kleine club overmeesterd te hebben. Gezien de interactie veel stamgasten.
Qua dames was de bezetting overigens prima te noemen. Ik signaleerde :
Erika (Theke-dienst, niet actief als DVP), Patricia (massage, dat roze pakje stond haar goed), Cleo, Maria, Mia, Tina, Bianca, Isa, Anni, een voor mij onbekende blonde dame (wrsch Chanel) en Lavinia.

de kamers waren doorlopend bezet. Helaas was er weinig tot geen openbare actie. Een enkele beer maakte er daarnaast zijn hobby van eerst Cleo (gedurende 2-3 uur) en daarna Lavinia langdurig te 'claimen'. Langdurig kletsen, af en toe een kus, wat friemelen, maar kameren ho maar.

Wat betreft Lavinia, ze was dus in tegenstelling tot dit bericht ( https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?58278-Lavinia-(Roemeense)&p=787192#post787192 ) gewoon aanwezig. De eerste uren heb ik haar regelmatig zien kameren en daarna zat ze dus bij de oudere duitse Ijsbeer 'op schoot'.een mooie dame, naturel met sprankelende, mooie ogen, uiterst slank ( figuur tina) en ze leek wel aardig in haar element. Als de service is zoals de uitstraling (en er is bij deze leeftijd ruimte om 'op te leiden') dan kan dit maar zo een nieuwe topper worden in BSC of elders in saunaland. Helaas niet de kans gehad de service te testen, maar ze staat zeker op de wensenlijst voor een vervolg bezoek
Was het dan allemaal kommer en kwel? Zeker niet! Japie heeft 3 goede kamers gehad. Allereerst kwam Mia hem enthousiast tegemoet en die stond erop een kamer te doen. Naarmate je haar beter kent worden de kamers steeds beter.
Halverwege de middag samen Maria de privacy opgezocht. omdat het niet al te lang geleden was dat Mia Japie van wat zwemmers had verlost, en klaarkomen in een condoom japie niet altijd even makkelijk af gaat (pun intended), de collecte niet in de collectezak, maar op de uiterst fraaie voorgevel gedeponeerd.
Tot slot een uiterst geile sessie met Emma gehad. Deze dame lijkt wat schuchter, is echter voortdurend bezet en is op de kamer uiterst actief. Leek van het befwerk oprecht te genieten en speelt heerlijk met haar poesje tijdens de sex. Geen standje lijkt haar te gek.

Met 3 vooraf als kansrijke dames de kamer delen in een gay-bar is toch een prima verblijf, hoewel het wat anders gepland was qua tijd (eerder komen, later vertrekken). Na een afscheidszoen van Emma en Mia, maria Was alweer verstopt, de auto weer richting huis gericht.
Les voor volgende keer:
Ga op tijd, niet op vrijdag, en via de A61 (die A4 kom je anders alsnog op terecht). En neem snoepgoed mee om de hertjes te lokken

Voor de geinteresseerden: Ik ving op dat Cleo vanaf 2e week augustus met vakantie is. Mia gaat begin september voor enkele weken terug naar Roemenie

ralfomax
8 augustus 2022, 21:26
Nu de hele week gesloten tot 12 August.

snellejapie
25 augustus 2022, 08:00
inmiddels weer open en bezocht, verslag volgt nog...
voor beertjes die in het weekend van de hof-dames willen genieten, enkelen van hen hebben een 'bijbaantje':

https://www.6profis.de/bordell/erftstadt/no-limits/

(geopend dinsdag-zaterdag 20-1:00 uur). Ik zag gisteren Maria, Patricia, emma, lavinia en Erika op die site. Vandaag zie ik daar ook op Ina, die voor zover de fotos het toelaten, sprekend op Tina lijkt.

snellejapie
27 augustus 2022, 11:06
Recent dus nog een bezoekje gebracht. Mooi weer en op tijd afgereisd, dus rond 13:00 kon in aanbellen op nr 28. Tijdens de wandeling van de ‘parkplatz’ had Mia mij zien lopen , enthousiast begroet met de mededeling dat ze zich ook zo zou melden. Ik moet zeggen, in burger tenue ziet ze er ook prima ( misschien nog wel beter?) uit!
Binnen gelaten door Isa, de gebruikelijke plichtplegingen, douchen, beren vermomming aan en de bar opgezocht voor een koffie. Daarmee buiten in de tuin neergestreken om een babbeltje te maken met een Duitse stamgast, die smakelijk vertelde over onder andere zijn zoon, die al eens is mee geweest.
Mia kwam inderdaad snel langs voor een begroeting en een aanspraak op een ‘zimmer ‘. Voor mij is ze een zekerheidje, dus na nog een watertje haar opgezocht en op de bank weer ‘kennis gemaakt’. De barometer steeg echter snel naar hoge waarden, dus ik we hebben een en ander op ‘kantoor’ voortgezet, waar ze precies mijn voorkeuren begint te kennen en zorgt voor een heerlijke sessie. Omdat ik het een gril gezicht vind om de zwemmers op haar mooie boezem te deponeren, kort voor het eind schot het gummi weg gedaan voor een ‘korper’ shot.
Het was warm, maar ik houdt van een sauna tussendoor, die werd dus opgezocht, en na wat acclimatiseren werd het tijd om uit te zien naar een 2e sessie. In huis waren onder andere Erika, Patricia ( massage), Maria, Tina, Anni, Lavinia, Bianca, Mia en een wat oudere dame (rond 38-40) waarvan ik denk dat het Chanel is.
Heel druk was het niet, dus naast een banaan etende Anni neergestreken (‘ Ich Esse banana, Weil es Kein Schwanz gunt’ ��).
Die Schwanz krijg je van mij schat. Maar introductie op de bank met heerlijk tongzoenen, super zacht ( voor mij zoals Angie dat pleegde te doen). Op de kamer kreeg dit een heerlijk vervolg, dus snel de rollen omgedraaid en haar heerlijk oraal verwend. In missio kwam het daarna snel tot ‘motorplof 2’ ( vrij naar @sphinx). Nadien nog wat aftersales op de kamer. Voor de liefhebbers, als haar planning niet gewijzigd is, is ze nu op vakantie tot begin september.
Terug opgefrist bleek de Grill aan te staan, met Erika als grill meisterin ( ze vertelde dat thuis ook professioneel te hebben gedaan). Het vlees was heerlijk, de braadworst enorm ( tot hilariteit van velen).
De daarop volgende trio kamer met Tina en Lavinia was erg geil. Tongzoenen met beiden, afwisselend met orale activiteiten van alle deelnemers, met hier en daar instructies van Tina aan haar jongere collega ‘Lavinia: Blasen!’ . Erg lekker, super geil. Een 3e orgasme kwam alleen met de te volle maag niet te voorschijn.
Dat gaf wel tijd om nog eens rond te kijken, en te overwegen een 4e sessie te starten. Maria zat de hele dag te lonken ‘bist du schon langweilig?’ ( tijdens vorige bezoek de ‘aanleiding om samen leuke dingen te gaan doen), maar uiteindelijk Isa meegenomen naar een kelder kamer. Ze kijkt vaak wat nors, maar is op kamer super aardig en hof-waardig vaardig. Zij wist Japie wel van zijn 3e portie zwemmers te verlossen en hem toch volledig ontladen naar huis te laten gaan.

Na een heerlijk bezoek dus huiswaarts. Ellende van deze toptent is dat het zo belachelijk ver rijden is, anders was ik er wekelijks

SJ

Sphinx
30 augustus 2022, 21:28
Midnight on a southern highway. Don't know if I'm going the right way
I haven't seen a single sign for miles
All this stormy weather. Keeping us from being together
How long has it been since I've seen your smile
In this tunnel called the night, I can finally see a light
I've got a burning deep inside. I thought you might understand.

I'm driving fast as I can. And you said you'd wait for me
(Goin' home) 'Cause I've been away much too long
(Goin' home) Going back to the place where my heart belongs
(Goin' home) Going back where I left my family
(Goin' home) And I hope that they're still waiting there for me

Even een korte bespiegeling vooraf, wie dit niet wil lezen mag twee alinea's overslaan

Dankzij Schwarzwaldradio en Toto (https://www.youtube.com/watch?v=Du7RHksJpH4)begint dit verhaal eigenlijk al veel eerder, eind juli, op de terugweg van een bezoek aan Venus. Drie goeie kamers gehad met Oana, Mariana en Sabina, prima pizza gegeten, paar hoofdstukken uit een Jo Nesbö thriller gelezen. En toch ga ik weg met een gezicht als een oorwurm en denk ik impulsief. "Hier kom ik voorlopig NIET meer." Ik zeg het maar voor er onduidelijkheid is, ik ben niet slecht behandeld, niet afgezet en de kamers waren gewoon prima. Maar tussendoor heb ik me stierlijk verveeld, dat is me maar heel zelden voorgekomen in een club. Er waren al weinig andere gasten, maar die waren niet echt genegen om iets te zeggen, doken in hun smartphone weg, bestelden iets aan de theke en liepen schielijk een hoekje in. Ja tot de dames waar ze op zaten te wachten hun entree maakten. Meteen weg en die kamer op.

Ook dat is niet eens nieuws, heb ik in Bernds ook wel meegemaakt, maar meestal was er dan tenminste nog goede muziek om even door afgeleid te worden. Ik zal wel verschrikkelijk pech hebben met de drie Venus bezoeken die ik nu heb gehad, maar iedere keer staat die DJ Dark Rotzooi op waar niks moois aan is. Dat soort muzak hoort ook echt bij een tandartsenpraktijk dju nog aan toe. Zoals ik in een berichtje over mn goede ervaring met Sabina al zei. Net als ik me ga omkleden zet iemand Material Girl van Madonna op, eerste goede plaat van de hele dag. Had je dat niet eerder kunnen bedenken? Nou ja, ik ben denk ik veel te beleefd om luid mn mening te laten horen. Ik ben gewoon gegaan en denk wel een paar keer extra na voor ik nog in Hamminkeln terug kom. Sorry maar het ligt me gewoon niet, ik word er kregel van ipv vrolijk, ondanks de inzet van de dames

AND NOW FOR SOMETHING COMPLETELY DIFFERENT

Om de zinnen te verzetten is deze racebeer twee weken terug op vakantie gegaan. Via de Elzas en de top van La Schlucht naar het Zwarte Woud en de Top van de Feldberg, daarna via het Tankmuseum Full Reuenthal door naar Luzern en de Top van Mount Rigi, waar een prima hotel met Spa en Wellness gelegenheden ligt, waar ik extra van kon genieten omdat we met drie dagen regen die berg niet meer afkonden (Kabelbaan had een storing :tongue:) Vandaar uit weer terug naar de Eifel en uiteindelijk geland op drie kwartier van Bernds, waar ik op de laatste vrijdag van mn vakantie langs ging, om de zaterdag en zondag de DTM als rustpunt te gebruiken

Het was een vreemde dag, de hele week was het Italiaans warm geweest met net tegen of boven de 30 graden, maar die dag was het ineens 23 graden en lekker koel buiten, terwijl binnen het heel warm was omdat de hitte nog in de muren zat. Veel gasten waren niet, wel een heel nette bezetting kwa dames: Cleo, Emma, Isa, Lavinia, Maria, Mia, Patricia ('s avonds thekedienst), Tina en Erika voor de massages. Bianca en Anni niet gezien. Tekenend voor de situatie was dat een van de actievere stamgasten uit mn laatste bezoek het nu bij één kamertje met Tina liet en toen vertrok (hij meende zelf dat hij niet zoveel bier had moeten drinken de avond ervoor)

Nadat Tina haar gage had opgestreken ging ze zich even opknappen en viel me toen met een plof in de armen. Ja, hoe ga je dan nog nee zeggen hè. Even buiten wat liggen bijkletsen voor we een kamer opzochten. Het begon nog wel rustig, maar toen Tina ineens PSE neigingen kreeg in cowgirl kwam er een Editors deuntje (https://www.youtube.com/watch?v=HSDDiEp1YEk) van hun nieuwste album opzetten: "I wouldn't answer straight. Mold my words till they sound alright. Who listens to us anyway. My audience is you tonight. We were always meant for this, Shot through the dark my reason to exist. Why?" Waarom wist Tina natuurlijk ook niet, maar ze kneep zonder genade motorplof 1 eruit :eek: en zelf leek het haar ook niet onberoerd te hebben gelaten. We waren inmiddels 40 minuten verder, dus heb ik haar een massage voor de inspanningen gegeven.

De slimste mens en de gevarenzone

En na douchen en afscheid zijn we elkaar in de eethoek weer tegengekomen, met nog twee gasten en Isa. Rosi had ons dit keer een lekker raadsel geleverd, het ging om een Roemeens Hongaars gerecht, zuurkool combi met goulasch en aardappelpuree. Normaal zou er varkenvlees in moeten maar blijkbaar had Rosi er elementen van csirke paprikás (chicken paprika stew) in verwerkt. Iedereen struikelde over de naam, Cleo noemde het gewoon Bigos (poolse zuurkool) maar uiteindelijk hadden Erika en een van haar stamgasten het bij het rechte eind: Szekely Gulyas, al was het door de toevoeging van kip eerder Szekely Csirke geworden. Wederom een schot in de roos zullen we zeggen. Na het eten nog lange tijd door zitten kletsen met de overige heren die er nog waren (meestal niet meer dan zes bij elkaar) een inwoner van Schwaben (streek in Baden Wurtemberg) die na vele Sixsens en Sky bezoeken voor het eerst de Hof aandeed en een praatgrage stamgast die door iedereen Schlampi genoemd werd. Hij praatte wel zo snel dat je goed moest opletten de draad niet kwijt te raken. Ging van Oekraine naar Stuka's naar het geknoei van Trump of Hertha BSC. De slimste mens redactie zou aan Schlampi een hele goede gehad hebben naar wij dachten.

Tussendoor gingen we allemaal "even weg" als de mogelijkheid zich voordeed. Deze racebeer zag Mia glimlachen en ging maar meteen mee. Voor een eerste keer wat dat helemaal niet slecht, ze had wel gezien dat ik al met Tina mee was geweest en dacht waarschijnlijk : "dan kunnen alle registers wel open." Danger Zone! (https://www.youtube.com/watch?v=zKulFpzIwjI) Dankzij een Deepthroat opening en een doggy was het inderdaad rapper bekeken dan ik zelf gedacht.

Auf der heide bluht ein kleines Blumelein...

Ineens viel me in dat deze racebeer het een en ander vergeten was bij binnenkomst, bv te kijken of Erika nog tijd voor massages had. Dat was heel vlot geregeld. Ze is daar stilletjes behoorlijk goed in geworden, vooral mn nek kon aan het geknars te horen wel wat aandacht gebruiken. Terug beneden staat Schlampi ons op te wachten en ineens gaat de discussie over Das Boot de Serie waar een heel gekke scene in zit waarin het lied Erika werd gebruikt (https://www.youtube.com/watch?v=d7kUmyRUE98) Erika zelf moest lachen om het geheel maar leek onze warrige uitleg niet helemaal te begrijpen. Isa en Lavinia keken ons ook aan alsof we allemaal gek waren.

En net als Stef Bos (https://www.youtube.com/watch?v=eJ529KsolfY) loopt deze racebeer "recht op zijn doel af. Hij ziet Lavinia, hij kust haar op de mond, ze schrikt en lacht, Jij moet gek zijn. Hij zegt Gek zijn is gezond. " Gelukkig wilde Lavinia me niet slaan, ze kustte gewoon terug, maar vroeg wel even of ik haar even pauze kon gunnen. Geen punt, ze was ondanks de weinige gasten erg populair die dag. Na een halfuurtje viel ze naast me neer en begon me over Jo Nesbös boek Redbreast uit te horen. Die hele conversatie ging in het Engels zodat Conny weer quasi nijdig mopperde dat ik Lavinia niet zo moest helpen "zo leert ze nooit Duits", maar dat was niet echt gemeend. Uiteindelijk trokken we ons op een kamer terug waar deze racebeer weliswaar net zo machteloos werd afgemaakt als eerder door Mia, maar wel veel relaxter, veel rustiger, veel langer ook omdat Lavinia weer eens haar enthousiasme en lenigheid ten toon spreidde. Motorplof 3 was haar doel en dat kwam ook na een uur. Oempf

Play me the Bolero?

Running on empty? was Lavinia's vraag daarna, maar dat viel wel mee. Deze racebeer had een dikke maand terug iets beloofd namelijk, en Maria had dat goed onthouden. Mocht er nog een laatste kamer inzitten dan zou ik die met haar én Cleo doorbrengen. Twee van die energiebundels bij elkaar gaat dat wel goed? Ze hadden beiden nog een paar termine staan, dus had ik tijd om bij te komen en de muziekcomputer te hacken met de goegemeente. Nou ja we hielden het rustiger dan de vorige keer. Seeed kwam langs, Falco natuurlijk, U2 en Simple Minds en Despacito omdat de helft van de dames fan van dat nummer is. Ik gooide er voor de grap een paar Schwarzwald nummers doorheen en zowaar Schlampi kende deze Blast from the past ook nog: Fancy! (https://www.youtube.com/watch?v=sg9B_RnV8lI)

Ooit gebruikte TROS dit voor de Parijs Dakar Fragmenten, daarom is ie denk ik bij mij blijven hangen. Ergens in die megamix die er achter weg komt tikt Maria me op mijn schouder, ze had Cleo gevonden: "Hold me in your arms again, Strangers down a lonely lane. We can still survive, driftwood on the stream of life. Hold me in your arms again, let me touch your velvet skin " En of ze Cleo gevonden had, ik werd behoorlijk overrompeld door beiden die afwisselend aan het pijpen sloegen, Cleo wilde gevingerd worden, Maria liet zich enthousiast beffen. En zoals wel vaker kregen ze quasi ruzie over wie aan de beurt was, maar dat lostten ze ook zelf op. Ik heb uiteindelijk geen uur volgehouden, Cleo's pijpkwaliteiten kregen me net niet over de rand, maar Maria kende in doggy geen genade. Die vierde keer lukt jou ook nog. BENG!

Running on empty?

Dat vroeg Lavinia inderdaad weer toen ik even tussen drie dames in (Maria, Tina, Lavinia zelf) een mok koffie dronk. Dat laatste uurtje gebeurde er niet heel veel meer, Mia en Cleo nog wel een gast, de rest zat een beetje bij te komen en af en toe een vertrekkende gast uit te zwaaien. Veel beren voor korte duur, weinig beren die de hele dag bleven, maar genoeg beleefd, genoeg gepraat en goede muziek zonder dat het meteen party was. Dat hoeft ook niet altijd, maar als je zelfs op een (volgens iedereen, ook dames en beren) mindere dag nog genoeg aanspraak en vertier kan vinden, dan is het helemaal goed. Bij het afrekenen bleek deze racebeer nog iets vergeten, ik had voor Maria, Erika en Cleo nog wat snoep meegenomen (Kopiko en Werthers, je komt er echt verder mee dan ik gedacht in het club landschap. ) Door vier van de vijf dames met een dikke zoen uitgezwaaid, tot over een maand denk ik. Conclusie, deze racebeer mag soms een rationeel persoon zijn, ik ben wel degelijk gevoelig voor de atmosfeer. En ook op rustige ligt Bernds me dan uitstekend. Op de terugweg naar mn hotel speelde Schwarzwald Radio zowaar een Editors nummer af dat ik niet kende. Logisch, het was helemaal nieuw: blijkbaar was de weekendpresentatie er fan van: Karma Climb! Jaren 80 sound, diepe stem van Tom Smith en een wat duistere boodschap. Yep, postpunk en new wave, die kunnen we ook op de lijst zetten.

I got a warm taste and I'm fallin' away
God is a card in a field
I got a calm space and it won't let me shake
Man, I'm so far from what's real
And if you don't know what you're feeling
You'll never know, go, give it away
You'll never know, go, give it away.

Just give me cold stares, give me polluted air
'Round and around, we go down
A little truth or dare, euphoria or despair
Karma climbs quick without a sound

You'll never know, go, give it away
You'll never know, go, give it away.

https://www.youtube.com/watch?v=ODvAgBnjEac

mentholbear
31 augustus 2022, 14:30
Maar tussendoor heb ik me stierlijk verveeld,

Venus is dan ook een heel andere club als Bernds. De laatste vond ik heel gemoedelijk alsof je een huiskamer binnen wandelt en men je ook zo behandelt. Ik kreeg bijvoorbeeld als nieuweling bij vertrek nog een speelse tik op m'n hoofd. Dat zie io elders niet zo gauw gebeuren.

Venus oogt meer als een gentlemens club, wat daardoor misschien ook mannen trekt die wat meer op zichzelf zijn. Althans, dat beeld heb ik er op een doordeweekse middag van.
Dit gezegd te hebben, heb ik meermaals in het restaurant aanspraak met iemand die er ook zat te eten. Maar in de bar ruimte lijkt het inderdaad ieder voor zich te zijn, wat ik persoonlijk juist weer wel prettig vind.

noglangnietuitgewandeld
3 september 2022, 13:54
Gisteren heb ik na werktijd even een paar beregoeie sex capriolen uitgehaald, want ik was half in de middag klaar bij een klant op een kilometer of veertig van Hennef, en ik had nog een vrijkaart liggen van m'n verjaardag. Kwam mooi uit dus. Waar het de laatste paar keer nogal stilletjes was, was het nu dan toch full house. Ongeveer twintig gasten en daarbij waren er zeven of acht lichtekooien. Eerst maar begonnen met Maria, een van de mooisten daar en inmiddels een vaste waarde voor me. Als het eerste schot eruit is dan kan ik me beter concentreren.

Met het mooie weer zat de tuin vol. Erika stond worsten te grillen, nee niet die van de gasten. Daarbij lag er een degelijk Duits buffet in de voederbakken. Met de vreet zat het wel goed. Er werd behoorlijk wat afgekamerd, zodat het niet altijd even makkelijk was om de dame te grijpen die je graag zou willen. De slankste meisjes waren het duo Mia en Tina. De laatste had ik al eens gehad, knappe meid, pijpte heel goed, maar het zoenen was het niet echt. Mia kijkt wat nors, maar dat zegt niet altijd alles. Heb wel eens vaker een ijsberg weten te ontdooien. Maar ze was ineens in het gedrang opgelost. Wel liep ik Emma tegen het lijf, en had daarmee meteen de grootste tieten van Hennef in handen. Ook niet verkeerd. Op de kamer was het op zich wel binnen het groene gebied, alleen weer dat matige zoenen. Vroeger was dat wel anders in het Hof. Het om zich heen grijpende manco in veel clubs. De kwak kwam er dan ook niet uit onder de beurt en vloog uiteindelijk in het luchtledige.

Als ik had willen wachten tot de accu weer was opgeladen voor een derde uitspatting, dan had ik in donker terug moeten rijden over een eindeloos aantal kronkelende bergweggetjes. En daar had ik geen zin in, ben dat niet gewend. Dus viel na twee ontladingen de hofdeur achter me dicht. Voor de zekerheid van goede tongzoenen met onbekende dames zul je eerder in Sky moeten zijn, al zullen de meesten daar weer niet bij iedereen door de slankheidsballotage komen. Het is me allemaal wat in clubland. In het nieuws gaat het haast alleen nog maar over oorlog en stijgende energieprijzen, maar wij hebben het ook niet makkelijk.

mentholbear
3 september 2022, 14:16
Voor de zekerheid van goede tongzoenen met onbekende dames zul je eerder in Sky moeten zijn, al zullen de meesten daar weer niet bij iedereen door de slankheidsballotage komen.

In Zeus schijnen ze er ook wat van te kunnen. Gaat vaak al tijdens pre sales op de bank.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?8301-FKK-Zeus-Wallenhorst-(Osnabr%FCck)&p=793295#post793295

hasta la pasta
3 september 2022, 15:50
Ik zie in deze recensie en op de pagina's 8 en 9 van het draadje niets terug over goed tongzoenen. Wat heb ik gemist?

mentholbear
3 september 2022, 21:32
Ging er van uit dat dit onder de pre sales viel, maar je hebt gelijk. Misschien dat iemand het kan toelichten.

Wentelt Eefje
3 september 2022, 23:14
Waarom zou iemand in vredesnaam jouw mispeer over een andere club, waar je ook nog nooit geweest bent, en ook nog weer eens een off-topic bijdrage, hier moeten gaan rechtbreien nu?

mentholbear
4 september 2022, 01:14
Niks moet. Maar omdat NLNU denkt dat je alleen bij Sky goeie kans maakt op fatsoenlijk TZ, misschien dat ie er een extra optie bij kan hebben als blijkt dat bij Zeus er ook standaard fatsoenlijk getongzoend wordt.

En ik was er wel degelijk geweest https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?8301-FKK-Zeus-Wallenhorst-(Osnabr%FCck)&p=562814#post562814

Sphinx
4 september 2022, 14:40
Er mist wel een belangrijk woord:
Voor de zekerheid van goede tongzoenen met onbekende dames

Valt me inderdaad ook op dat als je een dame voor het eerst in een club meeneemt tegenwoordig er qua tongzoenen wat afwachtend wordt gereageerd. Als ze je eenmaal kennen zijn ze wat vrijer daar in.

snellejapie
5 september 2022, 14:51
Er mist wel een belangrijk woord:

Valt me inderdaad ook op dat als je een dame voor het eerst in een club meeneemt tegenwoordig er qua tongzoenen wat afwachtend wordt gereageerd. Als ze je eenmaal kennen zijn ze wat vrijer daar in.

Dat geldt in BSC zeker. de dames worden zeker vrijer als ze je beter kennen (en mogen, maar ik ben volgens mij redelijk makkelijk in omgang, want de meeste dames lonken naar een kamer (of is het de goedgevulde portemonnee :smile2:)

snellejapie
11 oktober 2022, 14:19
Op Maria Bedevaart...

2 weken geleden op donderdag was er een gelukje voor SJ. Een afspraak in regio Frankfurt ging niet door, een vervolg meeting in Nijmegen stond pas rond 20:30 gepland, dus wat doe je dan als je rond 15:00 uur in regio Keulen bent? Als je SJ heeft, dan is het antwoord makkelijk: Je richt je ijsberen mobiel richting Lichtenberg en tuft naar het door jou geliefde Schieferhof voor een kort intermezzo met de dames daar.
om 15:10 draaide ik de parkeerplaats op nr 24 op. Vrijwel volledig vol, het zou toch niet weer een gay sauna zijn?
Gelukkig bleek het binnen vertrouwd. Maria die mij in Eva's-kostuum verwelkomde en me bij naam en toenaam groet (en alvast fijntjes wijst op de belofte die ik vorige keer gemaakt zou hebben). afrekenen en naar het kluisje. Na een korte douche de ijsberenvermomming aan en naar de bar, waar ik tot mijn verrassing Mia tegen het ranke lijf loop (ze zou op vakantie zijn). Zoals gewoonlijk groet ze enthousiast en wenst zich weer vast te leggen op een kamer... maar eerst een drankje. Met een spa Blauw op de bank zie ik dat dezelfde Mia zich vermaakt met een collega ijsbeer en zowaar een MMF trio zegt te zien zitten :eek: De oudere heer, maar ook SJ happen nog niet toe, en hij gaat rustig verder met de massage van Mia's rug.
Maria, naast mij zittend op het stamplekje (op de hoek tegenover de bank), vlijt zich achterover en geeft nogmaals aan dat de trio die ze vorige keer met SJ en Cleo in gedachten had, vandaag toch echt moet plaatsvinden.
Maar eerst begint ze me wat te plagen, zoenen, zoekt de inmiddels opgerichte kleine Japie op en geeft hem een welverdiend welkom in haar heerlijke mondje.
Snel werd er een kamer opgezocht, en na een oraal beiderzijds intermezzo wat auditief te oordelen in Maria's smaak viel, werd er snel voortgang gemaakt. meerdere standjes later, waarbij Maria toch echt de geluidsgrenzen van Cleo opzicht werd de eerst lading zwemmers in Maria's heerlijke natte mondje gedeponeerd.
Tijd voor pauze, een gebakje, een bezoek aan de sauna, waar een oudere duitse ijsbeer op de praatstoel zit en refereert aan 'der hollander' en mn aan DE hollandse hofdame (Mara) van weleer. Of SJ nog favorieten heeft? Genoeg! Afhankelijk van je smaak (postuur, leeftijd) kan SJ eigenlijk iedere dame wel aanraden, van slanke en zeer jonge Lavinia, tot oudgedienden Cleo en Maria. alleen met Massage-dame Erika heeft SJ nog nooit een kamer gedeeld. Met hernieuwde informatie gaat de Duitser weer op pad.

Terug buiten is het in de kelder druk: Mia en Cleo werken samen een ijsbeer af, ook Bianca is een ijsbeer aan het verwennen en verscheidene gluurberen genieten van het schouwspel. Japie besluit boven te kijken, voor een nieuw drankje. Maria vist alweer naar haar 'dreier' en nieuwkomer Julia denkt haar kans schoon te zien. Hoewel Japie benieuwd is naar haar kamer prestaties is er geen directe aandrang en weinig klik en wordt ze op afstand gehouden, om vervolgens een reprimande te krijgen van Tsarina Maria.
Dezelfde Maria zat wat quasi geil met de grote tieten van Emma te spelen. Japie was nog niet klaar voor haar 'dreier' (en die moest met Cleo schijnbaar?). Terug naar de kelder, maar daar was toch een wat merkwaardig luchtje te ruiken. Blijkbaar had een dame of beer wat hondenpoep aan de schoenen naar binnen gelopen, de lucht was niet te harden. Zo stevig dat Mia het pand verliet (tijdelijk? SJ heeft haar niet meer terug gezien, daarmee wel de quall der wahl wegnemend) en er door connie al mopperend aan de schoonmaak werd begonnen.
Japie stond inmiddels weer aan de bar en Maria kwam nogmaals polsen voor een trio ('wir sollen uns verstecken'). en naar Cleo 'Wir haben termin met SJ'
Er was geen ontkomen aan, maar dit was wel een geil vooruitzicht (zeker na het verslag van sphinx https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33-Beregoeie-Sex-Capriolen&p=792961#post792961), om met 2 van die sex driven porno queens op kamer te gaan. Aldaar begon Cleo met oraal voorwerk, na eerst een laatste stuk van haar ijsje in de mond genomen te hebben. Erg Geil en 'heet'!
Vervolgens op bed verder, Maria oraal verwennend ging Cleo onvermoeibaar door. Na Maria's orgasme werden de rollen omgedraaid. Ergens in de befbeurt van Cleo werd er een rubber gemonteerd en werd Japie bestegen door Maria, welke zichzelf wild naar een hoogtepunt wipte. Uiteraard mocht Cleo niet ontbreken. Na de bandenwissel werd die in missio aangeprikt en in hoog tempo tot grote hoogten gebracht, waarbij ze zich op haar kenmerkende manier liet gaan. Dat was ook voor Japie het moment om tot ontlading te komen. Het heetste trio van het jaar met een van de geilste duos uit het Hof (wellicht kan een combi met Anni nog geiler) kwam hiermee ten einde
De afspraak lonkte, dus na de douche gedag gezegd tegen de Hollander die zojuist binnen kwam en de lange reis (door de spits 3,5 uur) naar Nijmegen aangevangen.

cornelis312
19 oktober 2022, 17:00
Voor beertjes die in het weekend van de hof-dames willen genieten, enkelen van hen hebben een 'bijbaantje':
https://www.6profis.de/bordell/erftstadt/no-limits/
(geopend dinsdag-zaterdag 20-1:00 uur). Ik zag gisteren Maria, Patricia, emma, lavinia en Erika op die site. Vandaag zie ik daar ook op Ina, die voor zover de fotos het toelaten, sprekend op Tina lijkt.

Naar aanleiding van deze reactie had ik in het verleden Patrizia in Schieferhof hier eens op aangesproken.
Ja, dat klopt zei ze. :) Dus ik beloof: "Weet je wat, als ik zie dat je daar bent, kom ik je eens bezoeken"
"Graag" zegt Patrizia, onderwijl denkend "Doet -ie nooit":biggrin:
Er is niets van gekomen. Werk. Wegwerkzaamheden bij Keulen, wegwerkzaamheden in Duisburg, het leven van een ijsbeer valt niet altijd mee.
Tot deze week dan. Gekeken op de site, yep, ze was daar. Samen met Iza (die ik dus op de geblurde foto niet herkend had, ik had ook altijd gedacht dat ze Iza heette).
Whatsappje gestuurd, ter bevestiging. "Ja, dat klopt, kom gezellig langs."

Dus enfin, ik naar Erftstadt. Nog nooit geweest, nog nooit van gehoord en zonder Snelle Japie zou ik er nooit komen ook.
Ik ga hier niet te veel uitweiden, want dit is een Schieferhof topic en er is geen No-Limits topic, maar de service van de dames is exact hetzelfde als in Schieferhof.
Prijzen voor de handelingen ook. Entree niet, die hanteert No Limits niet. Het is eigenlijk een bruine kroeg, met een aantal relax kamers bovenop. Drankjes zijn niet gratis, eten is er niet, het is immers een kroeg, dus je zal er ook niet de hele avond zitten.
De Beregoede Sex Capriolen atmosfeer, met open sex hier en daar, die is er dus niet. Ook geen porno-schermen. De hofdames wel. Gekleed, dat maakt ze in mijn ogen nog een stuk mooier ook.:wink2:
Voordeel voor mij: het is makkelijker aan te rijden dan Schieferhof, de dames zijn hetzelfde.
Het is niet helemaal zo, wat Snelle Japie zei, dat het een "bijbaantje" is. Misschien voor een paar hofdames die zich in het weekeind vervelen.
Maar Patrizia en Isa zijn de komende weken de hoofdattractie in Erftstadt. Erika en Emma en de rest van de clan komen misschien op een zaterdag aanwippen, als Schieferhof dicht is, maar dat is geen garantie.

Voor de puristen: ja, het is een Schieferhof-topic, maar ik moest het toch "een plekje geven:"
Doe er je voordeel mee, of niet.:rolleyes:

Johan35
19 oktober 2022, 19:55
Bezoek aan Bernds

aanloop
Op de laatste dag van September, vrijdag de 30e, zijn mede-ijsbeer Les Yeux en ik op tijd weggereden om met openingstijd in het liefelijk gelegen Lichtenberg bij Hennef te zijn. Om Bernds te bezoeken.
We realiseerden ons dat het een flink stuk rijden was, daar hadden we ons op ingesteld.
We waren zowaar twintig minuten te vroeg, daarom hebben we een leuk rondje door het heuvellandschap bij Hennef gereden. Ja, het is echt mooi daar.
En we hadden een mooi doel.

Om 13 u waren we weer terug, belden aan bij het huis dat in het kleine dorp niet speciaal opvalt.
Maar zodra de voordeur open gaat, wordt je door een of twee naakte jonge dames binnen gelaten. Ja, je zit er gelijk in, in de sfeer.
Een stap naar links, en je staat voor de half ronde piepkleine theke.
In ons geval schreef de wat kleine slanke oudere theke dame ons als aangemeld in. Sleutel en handdoeken, je kleding voor de dag. Een tweetal jonge dames leken te popelen om ons wegwijs te maken. Een mooie jong uitziende blondine liet ons de club zien. Je bent voor je gevoel welkom. Dat je maar alles goed kunt vinden. Bij de achterdeur omkleden, dat wil zeggen in handdoek-dress. Een ruime handdoek om goed in rond te kunnen lopen. En een kleinere om te douchen, of ....

Het huis
Na de theke is de bar te vinden, en de woonkamer van het huis. Een mooi bankstel, zoals in een woonhuis. Alleen liggen er dan niet standaard een rijtje condooms op de salontafel klaar....
Tegenover de woonkamer en theke is het piepkleine restaurant , maar er is wel de hele dag warm eten, broodjes en beleg. Bescheiden qua hoeveelheid, maar passend bij ruimte en club, en je kunt de hele dag eten wanneer je de behoefte hebt.
Verder liggen er een aantal kamers in de gang op begane grond. En is er een doucheruimte. Je verspilt geen water, want je drukt zo vaak op de knop tijdens het douchen om nat te worden.
De kelder is een soort feestruimte, zo kwam het tenminste op mij over. Een bar, die ik overigens amper in bedrijf heb gezien, maar dan kon ook toeval zijn. Zit-hang banken rondom, een paar kamers, een glory-hole ruimte, en een TV-kamer waar ik zowaar nog een poosje 'Wer weiss denn so wass?' heb zitten kijken. En o ja, in de hoek op het eind van een kort gangetje de sauna. Eenvoudig en klein, zoals je die meer in kleine clubs ziet. Ervoor een douche.
En, jawel: ik heb in de middag nog een tijdje buiten in de achtertuin gezeten, in een heerlijk herfstzonnetje.

De dames
Waar je voor komt: de dames. Ik moet zeggen de meesten zagen er goed uit. Zoals ze er naar hun leeftijd uitzien. Bij mijn weten heb ik geen enkele dame met siliconen gezien. En als wel, dan waren het goed-gelukte.
Voor zover ik heb gemerkt waren de meesten Roemeens of Bulgaars. En de Poolse Cleo, wat ouder dan de rest, wel een goeie uitstraling, al kwam het er niet van met haar te kameren.
Ik heb drie kamers gedraaid:
De eerste kamer was met de mooie en donkerharige Sonja. Op kamer 1. Een goeie pijpen - missio kamer. Ik was ook wel wat zenuwachtig: 'hoe is t nu uiteindelijk hier in de club, na alle goede verhalen erover gelezen te hebben'?
Maar Sonja bezorgde me een mooie start.
Verderop in de middag heb ik gekamerd met de donkerharige weinig pratende jonge Bianca. Ik had zin in een dame, er werd al druk gekamerd, het was even wachten eer ik beet had. Maar Bianca had mij beet. Ik liet me gemakkelijk verleiden.
Het werd weer kamer 1. Een lekkere doggy-kamer. Zoals ik het eigenlijk graag heb. Hoewel de dame het nogal plichtmatig afdraaide.

Eten
Eerst eind van de middag rond 17.30 van een flinke warme maaltijd genoten. Witte rijst met een soort goulash. En gekookte groente, wat rauwkost van het broodbeleg erbij.
Op eind van de maaltijd 'moest' ik van de kleine oudere theke dame nog een Königsberger Klose nemen, zeg maar wat wij gehaktbal noemen, wat zacht gebraden maar smakelijk. En een of ander sausje.
Het grootste deel van de maaltijd heb ik eerst gezellig met twee Duitse beren zitten kletsen, daarna een gesprek met een goed Engels sprekende Franse zakenman.
Mede-ijsbeer dook ook weer op uit de kelder, waar hij met een dame van een leuke tijd had genoten, en stortte zich ook op een bord 'warmes essen'.

Mijn derde dame
In het laatste uur van ons daar zijn ving ik een grote vollere donkerharige dame, net begonnen in de club, en nog vrij jong. Zonder ongeïnteresseerd te zijn, maar ik weet haar naam niet meer.
Het pijpen was van erg goede kwaliteit, ze keek me tijdens steeds aan. Hmmmm, een heerlijk uitzicht. De wip was op zich goed, maar doggy ging niet vanwege zijn omvang, en mij klaar rijden lukte haar niet. In missio afgemaakt.
Maar qua inzet gaf ze me absoluut een goede kamer.

We hoefden niet te ver naar ons hotel

De club:
ja, wat opvalt is de gemoedelijke sfeer. Daar wordt steeds op gelet, 'aan gewerkt'. De bardame annex theke speelt een centrale rol hierin.
Iedereen wordt normaal aangesproken, is door het 'gewoon doen' welkom. Stamgasten hebben ze er volgens mij behoorlijk wat, worden ook als bekende begroet. Het is goed voorstelbaar dat je als je er niet te ver van weg woont er zeker vaker komt.
De mensen die er werken doen moeite voor de gemoedelijk sfeer. Dat is zeer zeker het positieve van de club.

De dames gedragen zich binnen deze sfeer ook wat makkelijker, meer ontspannen. En dat merk je. Openlijke actie heb ik deze dag niet waargenomen, maar het gemak om een dame aan te spreken als beer is wel erg prettig.
Ongeïnteresseerdheid of lomp gedrag heb ik bij de dames niet gemerkt.
Toch speelt wel de verwachting dat een dame zich betrokken opstelt. Na mijn 2e kamer vroeg de theke mij terwijl ik mijn avondeten stond op te scheppen hoe mijn kamergang was. Toen ik een beetje schouderophalend zei: 'Ach, het ging wel.' doelde ik daarmee op het plichtmatige van mijn kamergang. 'Die Damen müssen aber gut sein' was haar reactie. Mijn reactie had ze over deze dame al een paar maal gehoord, zei ze.
Voor wat het waard is.
De dames variëren van gewoon tot mooi en jong. Het gewone maakt ze benaderbaar, al speelt de sfeer hier de belangrijkste rol. Hierdoor vallen oudere dames niet op, het past in de club.
In de kelder was het een tijdje enigszins gezellig toen een oudere heer met langer blond haar, baard en alleen zijn handdoek om flink met een of twee dames aan het dansen was. Dat gaf even een leuke sfeer, een stuk plezier.
Hij werd een paar maal Bernd genoemd. Mij werd niet duidelijk of hij nou de eigenaar was, of toevallig gewoon zo heette.

Ja, het is een flink eind rijden, om die reden zal ik er niet vaak komen.
Vanwege de sfeer en de dames zeker wel.
Dank aan de club, en mijn brother-in-crime.

Groet, Johan :wink2:

Sphinx
2 november 2022, 19:57
"Every day you're working like a slave Sweating buckets hoping that you get it right?
Will it be as tough tomorrow, have to wait and see. Life shows no mercy
Everybody seems the same all over. The search is on for love and comfort constantly
If it comes your way tomorrow, count yourself lucky. Life shows no mercy
Life shows no mercy."

Afgelopen vrijdag ben ik nog eens gaan ontstressen in Bernds. Deze racebeer heeft een tijdje rustig aan gedaan omdat er een verandering van baan aan zit te komen inclusief papierwerk, rotzooi en gediscussieer dat er bij hoort. Is nu allemaal gereed, dus we hadden even tijd. Niet voor de Halloween-party afgelopen maandag helaas, dus we roeien met de riemen die er zijn. Stranglers op de radio, (https://www.youtube.com/watch?v=QzrciavctzQ&list=RDQzrciavctzQ&start_radio=1) rustig door het verkeer laveren en rond drie uur door Emma met een kus begroet. Dat was tot de avond ook meteen het laatste wat ik van haar zag, ze werd herhaaldelijk door langparkeerders in beslag genomen die dag. Overige zes dames die op deze vrijdag waar te nemen waren: Chanel, Maria, Lavinia, Erika, Tina en (volgens mij) een Roemeense dame die ik al heel lang niet meer gezien had, noemde zich toen Jenna (maar dat was in 2018). Cleo had zich ziek, zwak en misselijk afgemeld

inleidende verkenningen

Tina heeft een beetje de positie van Eveline overgenomen als degene die besluit dat deze racebeer haar dagopener moet worden, dus dat doen we dan maar als ze me weer eens lief aankijkt. Halfuurtje plus massage voor haar was genoeg. Daarna snel zelf een massage vastleggen want ik had Speedy waar genomen, een kleine vriendelijke chaoot van een Spanjaard die Erika fan is. Voor hij haar in een extra programm trekt wou Erika nog een aantal gewone massageklanten afhandelen. In de tussentijd met een internationale groep fans wat bijgekletst (Twee Italianen, Speedy en een Brit die een soort Peter Ustinov-Engels sprak en af en toe voor de Italianen vertaalde). Er kwam nog een derde Italiaan bij die schijnbaar voor het eerst met zijn vrienden mee was gekomen na alle wilde verhalen. Een voor een werd er steeds een van ons weggehaald door Erika voor een massage tot Speedy zelf aan de beurt was en we hen anderhalf uur niet meer waargenomen hebben, arriba handale! (https://www.youtube.com/watch?v=v4s2AMKPHnE)

from behind enemy lines

Zoals gezegd, deze racebeer had eigenlijk Emma in gedachten, maar er waren er meer met die gedachtengang, dus dat moest tot later wachten dan. En dan loopt vroeg in de avond ineens Lavinia me in de armen, oempf. In andere clubs een beproefde tactiek, maar nu was duidelijk aan haar blote voeten en bezwete ledematen dat ze nog "in bedrijf was", keek alleen niet uit terwijl ze drinken ging halen, ze zou me wel vinden als ze weer beschikbaar was. Dat deed ze inderdaad drie kwartier later, dus me weer laten arresteren en tussen de sexuele handelingen door een beetje bijgekletst. Ze herinnerde me nog als een boekenlezende beer, dit keer wou ze weten of Terry Pratchett wat voor haar was nav de serie Good Omens (https://www.youtube.com/watch?v=On0RbFjh8tI) die ze had gezien. Ja zo vliegt anderhalf uur gemakkelijk om ja: slim, lief, lenig en een beetje gevaarlijk. Roxette kan er wel wat mee (https://www.youtube.com/watch?v=VFNRh26TPmM)

when at first you don't succeed

Aangezien ik nu echt honger had gekregen maar eens het buffet gecheckt. Ik dacht eerst dat we Blinde Vinken met rijst in champignon saus op het menu hadden, maar dat waren varkenshaas medallions die héél hard blinde vinken nadeden vanwege de bacon bekleding waar ze in waren opgerold, kon ik dus weer Beata uitleggen wat een Blinder Fink nu weer was. Emma was nog steeds in bedrijf en dan loopt Maria me voor de voeten. Helaas had ik dat op dat moment beter niet kunnen doen, ze was nogal in gehaaste modus op dat moment (het was ook verrassend druk geworden rond 20u en met zeven dames dan de tent draaiend houden kán problemen geven). Enfin, fact is dat ik na twintig minuten maar afgebroken heb, dit ging even niet, zeker niet omdat ze te fanatiek een handjob ging gebruiken.

Deze racebeer dacht er wel aan om dan maar op te stappen maar alsof het lot me wil tarten, ineens komen Tina en Emma tegenover me zitten die een net aangekomen Duitser voor een trio wilden enthousiasmeren, de vent koos uiteindelijk voor Tina, dus Emma laat zich glimlachend naast mij neer vallen. En daar waar het onder Maria's wat gehaaste attenties allemaal niet van een lijen dakje ging, had Emma met een lagere versnelling, en vooral een langzame pijpbeurt zonder handen, helemaal geen moeite me nog eens enthousiast te krijgen. Dus die kamer daarna die verliep uitstekend, na een kalme opening vond Emma een pornoknopje en kneep helemaal zelf motorplof drie er in doggy uit. Allemaal een kwestie van tijd, maar dan anders dan Depeche Mode (https://www.youtube.com/watch?v=9pt7EWFF_T8) misschien bedoelde.

opruimen

Nu was het echt klaar, dus koffie drinken, omkleden, Emma goedenavond wensen die weer een gast had en omkleden. Behalve Erika en Lavinia was de rest ook nog in bedrijf, dus na afrekenen met twee nachtzoenen weggestuurd. Op de rit terug in de Franse computermuis het een en ander nog eens zitten overpeinzen. Ik weet even niet of dit het laatste saunaclubbezoek van het jaar is geweest. Ik moet binnen een paar weken mn auto inleveren en ben reeds naarstig op zoek naar iets nieuws, maar dat betekent wel even spaarmodus tot rond december. Tegen die tijd zien we wel. Als om de stemming luchtig te houden draait Schwarzwaldradio een One Republic plaatje uit Top Gun. I aint worried (https://www.youtube.com/watch?v=mNEUkkoUoIA)

https://www.youtube.com/watch?v=mNEUkkoUoIA

"I don't know what you've been told
But time is running out, so spend it like it's gold
I'm living like I'm nine-zeros
Got no regrets, even when I'm broke, yeah

I'm at my best when I got something I'm wanting to steal
Way too busy for them problems and problems to feel (yeah-yeah)
No stressing, just obsessin' with sealin' the deal
I'll take it in and let it go

But I ain't worried 'bout it right now (right now)
Keeping dreams alive (hey!), 1999, heroes
I ain't worried 'bout it right now (right now)
Swimmin' in the floods (hey!), dancing on the clouds below"

mynasch
3 december 2022, 10:07
Twee daagjes in Schieferhof (29-11 en 01-12)

:):betrunken::biggrin::):betrunken::biggrin::):bet runken::biggrin::):betrunken::biggrin::):betrunken ::biggrin:

Mistig en grauw in nederland, met een klus ergens in beieren besloot ik deze klus te larderen met een tweetal bezoekjes aan de alma mater van de duitse saunaclubs (ik geloof sinds 1982) in Hennef (Lichtenberg). En ooooooo wat een goede beslissing bleek dit te zijn….
Ik was vroeg op pad gegaan en kon mijn autootje ruim voor opening op de PrivatParkplatz neerzetten om nog even een rustig herfstwandelingetje in het plaatsje te maken. Zeer de moeite waard met nog prachtige herfstkleuren.
Maar om 12:59 draaide de deur naar het bedevaarts-oord magisch open en werd ik door een paar spiksplinter blote meiden ontvangen (bleken Annie en Emma te zijn). Ik herkende Conny nog (de theke) en had gelukkig een stapel speculaas waren meegenomen, wat met blijdschap ontvangen werd.

Er bleken die dagen een tiental dames aanwezig die ik op een na allemaal heb uitgeprobeerd. Ja heren beren, iemand moet het doen! Lavinia (19), Anna (21), Anni (40), Cleo (36), Bianca (23?), Maria (26), Emma (28), Erika (40+, Massage en dvp), Tina (23), Beate (theke), Sofi (Theke, eigenaar).

Een groot verschil met de laatste keer (in 2017) dat ik hier was: oude getrouwen (zoals Angie, Jacky etc zijn met pensioen), maar…. de nieuwe generatie klopt met overtuiging op de deur hoor. Ik heb me deze twee dagen geen moment verveeld. Hoe men de sfeer vrijwel onaangetast heeft weten te houden vind ik echt een prestatie. Leuke meiden, open, heerlijke inleidingen (of het hele programma) op de bank, aan de bar, of waar men maar wil. Dat geeft toch een enorme erotische lading aan het hele gebeuren. En daar heb ik stevig gebruik van gemaakt.

Annie stal voor mij de show als by far de meest leuke dame. Leuke gesprekken, verleiding manoeuvres die ik niet kon weerstaan. Tegelijkertijd jummie tongzoenen op de bank en met haar rechterhand een handjob uitvoeren was wel er-rug geil. Op haar “kantoor” een tweetal sessies gehad die beslist vermeld moeten worden. Deze al wat oudere peer kwam een paar keer tot een ongekend hoogte punt.

Erika bleek een prima massage techniek te hebben; en bleek mijn rug en benen weer op orde te krijgen. Toen ik haar na afloop van deze 25 € voor 20 minuten sessie vroeg of ze ook erotische massage deed bleek het antwoord ja! In de kleine TV kamer beneden bleek ze mijn interesse onthouden te hebben en en publiek gebood ze me naar haar toe en voelde eens even onder de handdoek naar de kleine mynasch en startte en blowjob die vroeg om veel meer. Erika ontpopte zich tot een prima kamergenoot!! Geile dame.

Emma, holy moly kreeg mij te pakken op de bank boven, wat een magic touch in haar handen, die de kleine mynasch wel erg groot maakten. Op diezelfde bank werd ik stevig angeblasen (mooi word) en op de kamer stond ze haar vrouwtje. Ik wist haar een tweetal orgasmes te ontfutselen. Magie om met zo’n mooie meid to rollenbollen…. Wat een prachtige geile tieten. Geen dokter aan te pas gekomen.

Lavinia (19 jaren jong), en pas een maandje in Schieferhof. Ik kon haar al niets meer leren zo te zien. Prachtige jonge en bekwame meid (studeert kennelijk criminologie, en spreekt verbazingwekkend goed engels). En is seksueel begaafd.

Tina (22 volgende week), mooie meid, maar de enige niet zoener van het stel. Van deze sessie herinner ik me niet zo veel. Was zeker goed….
en verder een tamelijk goed verzorgd body. Heerlijk

Cleo is waarschijnlijk de luidrugstigste van het stel, en barst om de meest uiteenlopende zaken in een enorme lachbui uit. Alles is kurba (kennelijk een veelgebruikt Pools word). Wel erg plezierig in de seksuele omgang. Paar schitterende natuur tieten.

Bianca (een jaar of 23), en weer een tamelijk tenger meisje. Ik zat beneden een beetje uit te puffen op een bankje, en ineens werd haar naam geroepen of zo even naar beneden kon komen. Ze ging vlak vrij dichtbij me zitten om een duitse beer een te plezieren. En ik kon daar zonder schaamte van genieten. Emma zat al naast me en trachtte (niet zonder succes) de kleine mynasch leven in te blazen (letterlijk), en ik maar geineten van Bianca, die me daar een blowjob uitvoerde, en mij on afgebroken aan bleef kijken. Tamelijk geile ervaring heren. Ik wilde dat natuurlijk later ook eens ondergaan met een meer prive kamertje. Helemaal naar verwachting. Een half uur zeer afwisselende blow job. Alla daryajane op pornhub. Wat een sensatie.

De dame die ik niet onder handen heb genomen is Maria. Snap eigenlijk niet waarom….Dan maar op mijn verlanglijstje….

Een tweetal zeer prettige dagen van ca 13:00 tot een uur of 20:00. Leuke gesprekjes met medebezoekers, maar ook met de theken van dienst (Conny, ie hier al 25 jaar) , Beate (Pools, werkt er een jaar) en de eigenaresse, Sofie meen ik). Het is geen 4 sterren restaurant, maar ik heb he aanwezige voedsel prima weten te waarderen. Prijsstelling was 25 jaar gelden met 70€ entree hoog, maar is sindsdien niet veranderd. Ook de dames sessie zijn super. 50 € halfuur. Punt.
Ik ga niet weer 5 jaar wachten om hier terug te komen!

en de primaire reden zou een nieuwe sessie met Annie zijn. Wat een plezierige dame om mee te vertoeven!

dank je Schieferhof!!

:):betrunken::biggrin::):betrunken::biggrin::):bet runken::biggrin::):betrunken::biggrin::):betrunken ::biggrin::):betrunken::biggrin:

BefBeer
4 december 2022, 16:39
Volgens mij is Cleo wel geholpen!

schoolmeester
4 december 2022, 16:50
Deze saunaclub staat voor komend jaar op mijn programma.
Nog nooit geweest, maar recensies beloven veel goeds !

Ascari
4 december 2022, 17:08
Volgens mij is Cleo wel geholpen!

Klopt en Maria is 39 jaar. Ik was 4 jr geleden aanwezig op haar 35e verjaardagsfeestje in de club. :biggrin:

schoolmeester
4 december 2022, 17:21
Een DVP smokkelt altijd met haar leeftijd, anders is het geen goede DVP.
Hoort bij hun vakgebied.

zeppos58
4 december 2022, 19:12
Als ze 15 zijn, zijn ze 19 en als ze 30 zijn, zijn er 19

Jester
11 december 2022, 09:51
Het was weer een tijdje geleden. Ik denk dat de eerste keer 'Hof' voor mij meer dan 15 jaar geleden zal zijn, als het geen 20 is. In die tijd ging ik nog wel eens naar de RTC-clubs in de Ruhrpott en ontdekte ik langzamerhand PHG. Niet lang daarna kwam de opening van GT, maar het Hof bleef jarenlang voor mij een vaste waarde. Niet de fotomodelletjes van GT, maar gewoon nog ouderwets goede service met leuke meiden.

In die tijd stond het Hof dus al bekend om de ouderwets goede service en de ietwat belegen inrichting. Afijn, daar heeft zich nog steeds niets veranderd. Okee. Een nieuwe bank. Gelukkig want wat daar allemaal al op heeft plaatsgevonden is dat geen luxe. Het mooie is dat Conny en Erica (inmiddels meer wasdame dan masseuse) ook nog steeds de sfeer bepalen. Dat was toen ook al. Maar voor de rest hebben de dames zich wel ververst. Geen Brandy, Babsi, Mara, Jenny of Debby meer. Al deze namen doen mijn hart nog steeds sneller kloppen. Nee. Van de bezetting van vandaag waren Anny, Cleo en Maria de oudgedienden. De rest van de dames kende ik niet, maar dat komt ook dat ik er nu nog maar eens per jaar kom (of zoiets). De files op de A3 zijn daar in belangrijke mate debet aan.

Ik heb geprobeerd te onthouden wie de andere dames waren. Bij binnenkomst werd ik naar de kleedruimte geleid door een zeer leuke jonge dame met een topfiguurtje en zeer lange haren. De hele middag bleef ze lief contact zoeken. Naam onbekend. Verder meende ik te herkennen Emma (eenvoudig te herkennen met haar voorgevel), Ana, Chanel EN Tina. Zo kom ik op ongeveer 8 dames. Dit is wat je kunt verwachten.

Mijn eerste keuze was snel gemaakt. Ik besloot nader kennis te maken met Roemeense Ana. Zo'n prachtig figuurtje en uitdagende looks. Ik had al snel door dat haar talenknobbel niet het meest ontwikkeld was en dus werd het een zoektocht naar andere knobbeltjes. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Alleen voor een goed gesprek moet je elders zoeken.

Even in de sauna bijgekletst met twee mede-beren en weer het nodige geleerd over autotechniek. Alhoewel me dat allemaal niet erg opwond besloot ik weer plaats te nemen op het loungedeel van de kelderbank. Een mooie dame kwam haar koffie halen, die ijskoud op het tafeltje naast mij stond en voor ik het wist zaten we te flirten. Het bleek Tina te zijn. Nu heb ik zeer goede herinneringen aan de jongere zus van Erica, maar dit was een veel jonger en zeker niet minder aantrekkelijke Tina. Ik dacht ook gelezen te hebben dat ze niet zou zoenen, maar dat gerucht kan ik vanuit deze meting ontkrachten. Ze ging vol los. Een zeer leuke sessie.

Daarna had ik mij voorgenomen om met Anny nog even de kamer te bezoeken, maar ze was helaas constant bezet. Mooi om te zien hoe ze haar jongere collega's corrigeerde, die een mede-beer aan het opgeleiden waren met Roemeense scheldwoorden "nur Deutsch reden!!" beet ze ze toe.

Wellicht is dat wel één van de geheimen van het Hof. Er heeft zich in het sexwerk heel veel veranderd de afgelopen decennia, maar hier weten ze nog steeds de nostalgie van een kerstmarkt te creëren die je elders niet meer zo eenvoudig kunt vinden. Complimenten.

mynasch
12 december 2022, 10:37
Ik heb geprobeerd te onthouden wie de andere dames waren. Bij binnenkomst werd ik naar de kleedruimte geleid door een zeer leuke jonge dame met een topfiguurtje en zeer lange haren. De hele middag bleef ze lief contact zoeken. Naam onbekend.

Ik denk dat deze jongedame Lavinia heet. Leuk ding!

Bredero
17 december 2022, 23:11
Twee daagjes in Schieferhof (29-11 en 01-12)

en de eigenaresse, Sofie meen ik)

Eigenares heet Rosi

zeppos58
28 december 2022, 17:12
Weet er iemand of dit huis open is op 2 januari?

En wat gebeurde er met maseuze Sandra, bij mijn laatste bezoeken ontbrak ze steeds.

Ascari
28 december 2022, 18:04
Weet er iemand of dit huis open is op 2 januari?

En wat gebeurde er met maseuze Sandra, bij mijn laatste bezoeken ontbrak ze steeds.

Sandra is al enkele jaren met pensioen. Erika en invaller Patricia verzorgen nu de massage+ service.

Kurt Cobain
28 december 2022, 23:22
Eigenares heet Rosi

The real name is Roswitha.

schoolmeester
29 december 2022, 00:17
Mooie naam.

cornelis312
29 december 2022, 14:01
Sandra is al enkele jaren met pensioen. Erika en invaller Patricia verzorgen nu de massage+ service.

Volgens mij werkt Patricia momenteel (tijdelijk?) elders en is ze op vakantie

Goedemorgenallemaal
3 januari 2023, 18:09
Uh oh....:heul:
https://www.mannella-immobilien.de/immobilie/mannella-grosses-haus-mit-unendlichen-moeglichkeiten-im-schoenen-hennef-lichtenberg,i367634

Ascari
3 januari 2023, 18:32
Ik lees in de advertentie dat vanaf oktober 2023 het gebouw beschikbaar is voor de nieuwe koper. Het is verboden om het verder als bordeel uit te baten.

pret
3 januari 2023, 18:34
https://www.mannella-immobilien.de/immobilie/mannella-grosses-haus-mit-unendlichen-moeglichkeiten-im-schoenen-hennef-lichtenberg,i367634

Wel een kkopje 349K. Voor BS ultimie kans om zijn eigen SC droom te verwezenlijken. Het is nu of nooit!

pret
3 januari 2023, 18:37
Wel een kkopje 349K. Voor BS ultimie kans om zijn eigen SC droom te verwezenlijken. Het is nu of nooit!

Ik lees in de advertentie dat vanaf oktober 2023 het gebouw beschikbaar is voor de nieuwe koper. Het is verboden om het verder als bordeel uit te baten.

Helaas moet BS weer wachten op een kans om zijn droom te verwezenlijken :(

mynasch
3 januari 2023, 18:41
vreselijk !!

schoolmeester
3 januari 2023, 18:41
Pret, lees post 1535 even door.

Wentelt Eefje
3 januari 2023, 20:04
schoolmeester, lees post #1537 even door.

bebert
8 januari 2023, 08:11

Volgens theke Beate huurt de club eigenaar het gebouw dat inderdaad te koop staat. Maar hij zoekt een ander gebouw in de buurt, moderner en geschikter voor de activiteit die daar plaatsvindt. Er is dus niet al te veel om je zorgen over te maken. De Bernd's saunaclub zal blijven bestaan.

mentholbear
8 januari 2023, 11:35
Maar hij zoekt een ander gebouw in de buurt, moderner en geschikter voor de activiteit die daar plaatsvindt.

Waarom neemt ie t gebouw niet over? Nieuwe vergunningen en gedoe. Bovendien heeft dat huiselijke groezemoelige van Bernds wel zn charme.

bebert
8 januari 2023, 14:22
Waarom neemt ie t gebouw niet over? Nieuwe vergunningen en gedoe.
Omdat ie waarschijnlijk geen nieuwe vergunning zou kunnen krijgen in deze kalme en rustige woonwijk waar de buren niet blij zijn van het bestaan van een bordeel.

Gustomass
8 januari 2023, 19:33
Volgens theke Beate huurt de club eigenaar het gebouw dat inderdaad te koop staat. Maar hij zoekt een ander gebouw in de buurt, moderner en geschikter voor de activiteit die daar plaatsvindt. Er is dus niet al te veel om je zorgen over te maken. De Bernd's saunaclub zal blijven bestaan.

PSR vielleicht??
Park Sauna Residence, ......Gusto droomt nog even verder...

pret
8 januari 2023, 19:42
PSR vielleicht??

Als ik het niet mis heb was PSR een wellness resort geworden.

Shakir
8 januari 2023, 20:34
PSR vielleicht??

Als ik het niet mis heb was PSR een wellness resort geworden.
Inderdaad, PSR is nu een zwemschool voor kinderen, kijk maar op de foto van mijn post: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?15451-Parksauna-Residenz-Verkocht-gesloten&p=787102#post787102

Verder stel ik vast dat het enige gerucht over Bernds van de Franstalige vetzakkenwebsite Youppie komt, ik had liever meerdere onafhankelijke bronnen gezien. Het valt dus maar af te wachten of er wel een nieuwe Bernds zou komen. Ik vind het maar een vreemde zaak dat er na 40 jaar geen vergunning meer wordt verstrekt.

Het is nu de uitgelezen kans om Bernds dan eindelijk toch eens te gaan bezoeken, want dat lijkt me wel een bedevaartsoord te zijn voor ijsberen.

Ik heb echter altijd afgezien van een bezoekje want ik vrees dat Hennef niet echt iets voor mij gaat zijn:
- Ik vermoed dat Duits de voertaal zal zijn, zowel onder personeel, stamgasten en dames. Met mijn Kolenduits kan ik er wss maar weinig komen uitrichten.
- Er zijn niet zoveel dames, en de kans is dan groot dat ik mijn goesting niet ga vinden.
- Het zou er een gezellige vriendenboel zijn, dus sowieso ga ik er uit de toon vallen. Als ik daar bovenop niet zou kameren gaat men dat wel erg vreemd vinden.

Ach, misschien begin ik er gewoon niet aan, en laat ik Bernds voor wat het is...

mentholbear
8 januari 2023, 20:47
Omdat ie waarschijnlijk geen nieuwe vergunning zou kunnen krijgen in deze kalme en rustige woonwijk waar de buren niet blij zijn van het bestaan van een bordeel.

Ik bedoel, als ie in het pand blijft en z'n zaak voorzet, heeft ie denk ik geen nieuwe vergunning nodig.
In die woonwijk zal het idd niet makkelijk worden. Zelfs als klant parkeren is al oppassen geblazen...

mentholbear
8 januari 2023, 20:49
Het is nu de uitgelezen kans om Bernds dan eindelijk toch eens te gaan bezoeken, want dat lijkt me wel een bedevaartsoord te zijn voor ijsberen.

- Het zou er een gezellige vriendenboel zijn, dus sowieso ga ik er uit de toon vallen. Als ik daar bovenop niet zou kameren gaat men dat wel erg vreemd vinden.

Ach, misschien begin ik er gewoon niet aan, en laat ik Bernds voor wat het is...

Zo bijzonder vond ik het nou ook weer niet. Maar was wel leuk om es gezien te hebben, dat gemoedelijke en huiselijke.

Ik viel als lonewolf ook uit de toon, maar had een prima dagje.

noglangnietuitgewandeld
9 januari 2023, 08:22
@ Shakir, Duits is de voertaal, maar er komen ook regelmatig Amerikaanse gasten. Met Engels lukt het dus prima. Meer dan 10 dames tref je zelden, meestal minder. Wel veel stamgasten. Zou je niet kameren, geen probleem, er wordt niet geanimeerd.

Wentelt Eefje
9 januari 2023, 08:45
Ik bedoel, als ie in het pand blijft en z'n zaak voorzet, heeft ie denk ik geen nieuwe vergunning nodig.

Kennelijk wel, anders zal de makelaar niet zo expliciet vermelden dat voortzetting van de bordeelfunctie in dit woongebied verboden is.

Willem2
9 januari 2023, 12:23
Penelope toen het nog niet deluxe was:rolleyes:, zat 40jaar in een pand in Essen zonder enige vergunning, ja een soort restaurantvergunning. Een soort gedoogbeleid. Na de invoering van de prostitutiewetgeving een aantal jaar geleden hebben de clubs zonder een saunaclubvergunning een overgangsperiode ingesteld. In Essen werd al snel gezegd zoek nu maar eens wat anders, in Hennef moeten ze er nu uit. En dat is helemaal niet zo vreemd want die club ligt in een woonwijk. Ze zullen heus nog wel proberen ergens anders verder te gaan maar ...
We zullen nhet wel zien ...

Ascari
9 januari 2023, 13:56
De admin van RF meldt dat de Bernds op zoek is naar een nieuw pand in de regio om de werkzaamheden voort te zetten.

Willem2
9 januari 2023, 14:13
Meer dan 10jaar geleden waren ze al op zoek naar een ander pand. Er is ook wel een tijdje een club in Hennef geweest op een industriegebiedje. Tja, makkelijk gaat dat niet worden ...

mentholbear
9 januari 2023, 17:55
Ik zou zeggen, pak je kans, nu het nog kan :rolleyes:

snellejapie
19 april 2023, 14:01
Duidelijk veel te stil hier...
SJ heeft de afgelopen maanden weer verscheidene bezoekjes aan de hof gebracht, om weer wat leven in de brouwerij te blazen zal ik daar hier de komende weken nog wat verslagen van doen (in willekeurige volgorde van chronologie).
Helaas heb ik niet zo'n goede administratie bijgehouden als wijlen Hollandmale, die keurig het aantal bezoekjes boven zijn verslaglegging heeft gezet. Inmiddels ben ik denk ik de 50 bezoeken ook wel gepasseerd en kan ik 'de Hof' met recht mijn stamclub noemen.
Wat de toekomst gaat brengen is voor zover mij bekend nog ongewis. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50852-Cleo-(Poolse) Cleo wist het laatste bezoek nog niet en is daarmee ook in onzekerheid. Ze gaf aan dat de sfeer nog altijd zeer goed is en dat ze de blauwe maandagen elders als vreselijk heeft ervaren. SJ hoopt dat een geschikte locatie zich aandient, of er ter plekke door gegaan kan worden (maar dat lijkt niet aannemelijk), want de tocht naar Hennef blijft prettig en speciaal.

De line-up is de laatste weken prima te noemen (in navolging tot eerder genoemde HM, * waar de volledige hofservice geboden wordt. Anaalservices ga ik komende tijd proberen te achterhalen wie het aanbiedt):

Maria (Bul) *: 30-er met een zeer fraaie natuur boezem. Verbaal actief aanwezig, soms als koppelaar, soms ook actief op zoek naar een kamer met een beertje. Je mag haar of je mag haar niet. Als ze een goede bui en dag heeft, is de sex spetterend en van hoge kwaliteit. super energiek
Cleo (pol) *: eind 30 (volgens eigen opgaaf). Ook gezegend met een fraaie voorgevel, ook altijd duidelijk aanwezig, je hoort haar werkelijk in de hele club praten en lachen, voorzien van stopwoord 'Kurva' . Zoent en pijpt fantastisch, en als je haar klaar weet te beffen (ze complimenteerd SJ iedere keer (en lijkt oprecht) met de voor haar 'passende' skills) heb je daarna een super kamer (en klapperende oren, want het gegil is werkelijk dat van een brandalarm). Natuurgeil
Erika (Rum * volgens eerdere berichten): eind 30-begin 40? nooit mee gekamerd, is vooral massage momenteel.
Chanel (?): Enkel op vrijdag aanwezig. Nog niet mee gekamerd. In de observatie gezellig in omgang, vriendelijk gezicht en uitstraling, pijpen op de bank van een andere beer zag er ook 'hofwaardig' uit
Bianca (rum)*: slanke roemeense, eind 20, GFE-vaardig kussen, maar kan ook porno uit de hoek komen. Maakt soms een wat norse indruk, maar ontdooit op de kamer volledig
Anni (rum)*: Super slanke dame van begin 40, zacht zoenen, heerlijk pijpen en er mag volgens eigen zeggen 'alles'(dus vermoedelijk ook anaal-intiem). Is vaak maar kortere periodes in de hof, natuurgeil op de kamer en daarbuiten, een ervaring die je moet meepakken als je er bent. optisch niet de 1e keuze, maar ZOOO goed op de kamer...:liebe2:
Emma (rum) *: (24?) zeer imposante boezem, de grootste van de club, verder wel normaal postuur. Ook zachte tongzoenen met volle lippen, heerlijk pijpen en uitstekend intiem.
Nadja (Rum)*: Knappe 21 jarige schoonheid. mooi gezicht, vrolijk en energiek aanwezig. intelligente dame (spreekt naast roemeens goed duits, engels en italiaans). Om in herhaling te vallen: ook zeer goede tongzoenen, heerlijk oraal en een uitstekend intiem contact. Zeer goed duo met Cleo
Anna (rus) (vermoedelijk *): slanke dame,21-22jr volle (pijp) lippen zoent ondergemiddeld (naar Hof standaard, elders zou ze het boven gemiddeld scoren)heerlijk pijpen. Nog niet veel mee op kamer geweest, service pakket nog niet volledig te beoordelen
Alexa (?): eind 30 met hangende borsten, zeer prettig in de club aanbwezig, prettig mee te pratenb, zoenen en pijpen heerlijk.
Tina (rum): slanke roemeense, erg geil in presentatie, klein. bevredigt beertjes graag oraal en openbaar. 'blase hase':blow2:
Lavinia (rum): De benjamin, recent 20 geworden, slank en gespierd. zeer geile blik in de ogen, super energiek, daagt regelmatig uit door met haar poesje te spelen. Voor de kenners: recent is er 40 cm van haar haren af gegaan (!) en is er een blonder kleurtje in gekomen. Gevolg is een veel meer volwassen (ipv tiener) uitstraling. Staat Haar uitstekend. In tegenstelling tot Simson zijn haar skills niet aan de lengte van de haren verbonden

snellejapie
4 mei 2023, 15:54
once upon a friday in Hennef...

Zoals 19 april gepost, is SJ de afgelopen maanden weer met enige regelmaat in de Hof aanbeland. Sinds mijn laatste 'echte' recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33-Beregoeie-Sex-Capriolen&p=797747#post797747) zijn er tenminste 10 bezoekjes bij gekomen. Hierbij het verslag van een van de meest recente en memorabele bezoekjes die ik in April aan dit lustoord heb kunnen brengen.

Op een regenachtige vrijdag was een afspraak in omgeving Frankfurt reeds vroeg afgerond en bleek de terugreis ernstig gehinderd door de files op de 'staugevoelige' A3 (met dank aan de baustellen). Een kleine detour naar de favoriete club van SJ lag dan ook erg voor de hand om de stau op te laten lossen. Rond 16:00 uur bleek op de schiefferhof de eerste parkeerplaats bij nr 24 vol, en aan het einde van de weg (links, met alle campers en caravans) stonden ook al verschillende autos geparkeerd. Maar goed, SJ was er toch, dus maar naar binnen.
Welkom door Conny en een naakte Bianca, die me met een kus kus begroet en na de gebruikelijke plichtplegingen (de naam wordt inmiddels zonder vragen aan het papiertje toevertrouwd) naar kluisje 27, bordeel sluipers maat 44 en via de douche naar de barruimte.
Daar blijkt het standaard beeld van een gemiddelde vrijdag. Veel beren, weinig hertjes in het zicht, nu ook geen actie. Dus met een koffie naar beneden gelopen, waar het weliswaar rustiger is, maar het aantal dames niet anders is.
Het nadeel van een vrijdag is dat de verhouding beren-dames een stuk ongunstiger is als anders in de week, maar het heeft ook voordelen (daarover later meer).
Een voordeel van zoveel andere ijsberen is in ieder geval dat je niet een soort prooi voelt voor de dames die lonken naar een kamer, dat je voldoende aanspraak hebt en dat je 'onopvallend' kunt relaxen en genieten van de (over het algemeen) goede sfeer.
Enfin, na de koffie maar eens op zoek naar een dame voor kamerbezoek. Terug boven was er weinig veranderd, de banken vol met kletsende beren en met de regen was de tuin ook geen optie. Dan maar terug naar beneden, maar op de trap liep ik (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?60069-Tina-(Roemeense)&p=813316#post813316)tegen het ranke lijf. In maart was ze afwezig en/of als thekedame aan de gang geweest, maar nu gelukkig weer aan de goede kant van de bar actief. Of ik niet even bij haar wou komen zitten? Zeker schoonheid!
Van zitten komt praten, strelen, zoenen en al gauw de vraag: waar wil je verder gaan? Op de bank (liever niet), kamer ? hop naar boven, alles bezet, kamer met de tv dan maar (die kan ook nog dicht namelijk als extra kamertje)? Daar lag een ijsbeer te ronken :mad::Grrr:
Dan maar even boven wachten, maar daar bleek net Alexa haar kamer be-eindigt te hebben. Dus snel kamer 2 ingedoken voordat de concurrentie ons te snel af was.
Aldaar ontspon zich een heerlijke sessie met deze slanke en kleine roemeense dame. Na het ontdoen van de attributen (handdoek, polsbandje bij SJ, schoenen bij Tina), ons samen op bed gevlijt en heerlijk gaan tongzoenen, waarbij onderwijl de groeiende kleine Japie opgezocht werd voor een handtastelijke verkenning. Uiteraard met de nodig gevoel zakte Tina daarna af om Japie junior van dichtbij te ontmoeten en een heerlijke franse massage was het gevolg.
Dat kan SJ natuurlijk niet onbeantwoord laten en met veel plezier onder aanmoedigend kreuntjes werd Tina's zachte doosje uitgelikt, totdat de boel werkelijk kleddernat was (Japies gezich incluis), SJ's oren tuiten en mijn hoof plat gedrukt tussen de sterke dijen.
Terug omhoog heerlijk tongzoenend over gegaan in dde vervolg ronde. Tina bleek haar service uitgebreid, wat een heerlijke, rustige GFE-sessie tot gevolg had, met dito slot akkoord en daarmee prima eerste sessie van de dag
De rest van de dag is Tina (zoals alle dames eigenlijk) extra vriendelijk met hier en daar een (hand)kus, knipoog etc. Ook dat maakt de Hof zo speciaal.

Terug buiten gedouchet en terug in de woonkamer een onvergetelijk schouwspel. Een wat oudere beer, die de hele dag met cockringen, handboeien, vibrators ed in de weer bleef ligt op een grote handdoek op de grond met een naakte Erika tussen zijn benen, die hem handmatig aan het verwennen was. met een hele bank vol beertjes werd hij vakkundig 'gemolken' en blijkbaar vond de betreffende beer het ook lekker regelmatig een pets op zijn stijve leuter of op zijn knot te krijgen. Toen hij uit een ooghoek Emma bij de bar zag verschijnen werd die gesommeerd mee te doen met de handjob en werd zij beurtelings gebeft of mocht ze zijn balzak/anus likken terwijl hij zich aftrok (of dat aan Erika liet). Ergens halverwege de sessie kwam er een vibrato uit zijn tasje waarmee Emma verwend werd. Om mij niet geheel duidelijke redenen (er leek geen orgasme geweest) werd de sessie plots beeindigd.
Terwijl dit gaande was kwam ook Tina onder de douche vandaan van haar sessie met SJ, en die ging linea recta naar de bank onder de tv, waar een andere beer haar zat op te wachten. Terwijl het schouwspel op de vloer gaande was, gingen zij via een intense tongzoen sessie naar een openbaar aanblazen en een befsessie, waarbij Tina bijkans in de TV klom om haar doosje aan te bieden, naar een publieke volledige sessie (de beer sloeg de vraag naar een kamer bezoek af) waarbij de cowgirl, doggy en missionaris skills van Tina te bewonderen waren en de sessie op zijn einde liep ‘op zijn hennefs’: condoom eraf, mondje erom en klaarkomen. Beregeil om te zien.
Dit schouwspel liet ook andere beren niet onberoerd. Een van de stamgasten die al 20 jaar komt (‘naam’ en signalement bekend bij de redactie van deze recensie) merkte lachend op dat dit ook voor hem vrij uniek was en ‘dit krijg je elders niet’, een andere beer verzuchtte: ‘net van de kamer, nu alweer geil’…
SJ ging na dit publieke optreden beneden kijken wat er gaande was, en ook daar werd hij zeker niet teleur gesteld: Anni stond een gast aan de bar te pijpen, ook Chanel was haar orale skills aan het demonstreren aan de bar (handdoekje op het plankje onder de toog en ze ging er zitten met de beer gewoon lekker aan zijn biertje), Alexa vroeg aan een beer die op de bank lag of hij het ook zo wou en ging daar ‘aan de slag’ met een uitgebreid tongzoenen en orale verwennerij. Even later was Anni naar de bank achter het glas verdwenen waar ze cowgirl aan het rijden was en demonstratief en flink lahcend ‘yihaa’ riep, om vervolgens in doggy de beer en zichzelf klaar te maken.
Gezien de recente kamergang was SJ nog niet toe aan een nieuw programma. Nadja verscheen ten tonele, maar werd direct aangeschoten door een beer van middelbare leeftijd die een jonger exemplaar introduceerde ‘hij is voor het eerst in een club’, waarna Nadja hem op de bank de eerste geneugten liet ervaren om daarna een 5o euro programma op de kamer af te draaien. Tussendoor schoot ze Cleo nog aan (die SJ werkelijk 2x minder dan 1 minuut gezien heeft die vrijdag) omdat de jongeman pools zou zijn, maar er bleek toch een soort spraakverwarring tussen beiden…
Een sauna bezoek later was het nog altijd een geile boel in met name de kelder, dus toen SJ Emma tegen de forse boezem en het slanke lijf liep, was de keuze snel gemaakt. Even een drankje op de bank, wat strelen, heerlijk zoenen en een orale opwarmer waar Anni vanaf de bar lachend haar goedkeuring aan gaf. Dat vroeg natuurlijk om een vervolg op een (veel te warme) kamer waar een heerlijke rustige GFE sessie tot een voor beiden uiterst bevredigend einde kwam na werdzijdse orale verwennerij en daarop volgend neuksessie in allerlei standjes.
Terug buiten de kamer stond Anni voorover over een barkruk geleund met een beer in doggy en werd in de hoek door anna een beer oraal onder handen genomen.

Na een verfrissende douchebeurt werd de resterende 1,5 uur thuisreis voortgezet, de file was opgelost en de druk was bij Japie ook van de ketel. Een vrijdag bezoek om nog lang te heugen. Ondanks, of juist dankzij de grotere drukte een uiterst geile middag beleefd. Meer Beren betekent vrijwel altijd ‘zimmercrise’ en daarmee een ruim aanbod aan openbare en opwindende actie
Aanwezig waren voor zover te oordelen: Cleo* (2x minder dan 1 minuut een glimp van opgevangen), Anni*, Chanel(*?), Emma(*), Tina(*), Bianca(*), Erika (*?), Nadja(*), Anna(*?) en Alexa. Niet gesignaleerd zijn alleen maria (vermoedelijk niet aanwezig daarmee) en Lavinia

Sphinx
8 mei 2023, 19:30
"Nobody on the road, nobody on the beach
I feel it in the air. The summer's out of reach
Empty lake, empty streets. The sun goes down alone
I'm driving by your house, though I know you're not home

I can see you. Your brown skin shining in the sun
You got your hair combed back and those sunglasses on, baby
And I can tell you my love for you will still be strong
After the boys of summer have gone"

"Freaky Friday!!" Het is wel een beetje bijzonder met die bezoekersaantallen in clubs. Veelal zie je dat de aantallen langzaam aan teruglopen, deze racebeer had het er zelfs nog over met een paar dames in Babylon een paar weken terug. Ze waren er van overtuigd dat vooral het thuiswerken ná de pandemie het P6 gebeuren erger heeft geraakt dan welke lockdown ook. Want ineens zien internationale werkgevers dat ze hun personeel niet per sé meer naar vergaderingen in het buitenland hoeven te sturen als het ook op Zoom kan. Gevolg, geen excuus meer om er ter plaatse 's avonds tussenuit te knijpen en je favo club te bezoeken en minder inkomsten omdat stamgasten minder hun kant op komen. Ik kan hun argumenten wel begrijpen.

Wat Bernds betreft is er echter een soort urgentie in geslopen sinds de club bekend maakte in het najaar in Hennef op te houden. Alsof iedereen nog zo vaak mogelijk "de oude sfeer" wil meemaken voor het te laat is, zeker op de vrijdag. Op bevrijdingsdag 5-5 had ik vrij gepakt en met Don Henley (https://www.youtube.com/watch?v=6RUIeX6UCT8) op de radio richting Schieferhof. Ik stelde om 1306u vast dat we even terug in 2007 zaten, heel de eerste parkeerplaats al vol :eek: Door Alexa binnengelaten en omgekleed. Vele dichte deuren reeds waargenomen. Aanwezig bleken uiteindelijk: Alexa, Anni, Anna, Bianca, Cleo, Emma, Erika, Maria, Nadia en Tina. Voor mij dus drie nieuwe dames (Alexa, Anna en Nadia) en een die ik al een jaar of vijf niet gezien had (Anni), maar dat kan aan verkeerde timing vorig jaar hebben gelegen.

Het modewoord voor de jeugd van tegenwoordig schijnt knaldrang te zijn (deze racebeer noemt dat al jaren een motorplof maar oké) het leek wel alsof de lading ijsberen die op dat moment binnen was daar ook voor een groot deel last van had. Zowat de helft bleef 1 a 2 uur , maakte 1 of 2 kamers en ging weer. De andere helft bleef wat langer en daaronder veel bekende stamgasten en ook meelezers hier en op Freiercafe. Met Anni een termin afgesproken voor later in de middag en naast Emma neergevallen voor een dagopener. Dat ging helemaal goed en na een halfuur was de ergste stress er middels een motorplof uit gezogen - beng!

wicked games

Afscheid nemen, douchen en even rustig uitblazen met toch een internationalere groep dan ik dacht: twee Amerikanen, twee Italianen, een Belg. Dit keer was er Boeuf Bourguignon beschikbaar en frikadelle (gehaktballen dus) in een soort roomsaus. Smaakte allebei goed, maar ik vond het jammer dat er pasta bij zat, hadden gerust krielen of aardappelen mogen zijn. Maar een motor die brandstof nodig heeft kan niet kieskeurig zijn, dus dat zijn we ook niet. Qua weer, had ik misschien beter donderdag uit kunnen kiezen, want toen was het echt mooi geweest. Nu viel dat een beetje tegen, maar tussen de buien door kon je wel even buiten zitten. Na een uurtje Erika aangesproken die zo vriendelijk was me weer wat in vorm te kneden.

En dat was nodig, want 10 minuten nadat ik weer beneden stond kwam Anni me opzoeken. Apart, maar de muziekcomputer in de kelder had de hele tijd op een soort rapmix gestaan. Nu stond ineens Chris Isaac op met Wicked Games (https://www.youtube.com/watch?v=jd-qI62gNJM), wat toch wel goed als moodmaker werkte. I never dreamed that I'd meet somebody like you. And I never dreamed that I'd lose somebody like you En Anni maakte ook totaal geen haast in haar hernieuwde kennismaking, bouwde langzaam het tempo op in de eerste helft en kwam flink los in de tweede (ook hier af en toe een Cleo tactiek toegepast omdat kussen haar volume wat dempte :smile2:) Na een uurtje had ze motorplof 2 eruit - Beng

Nadia P.A.

Weer even rustig bijkomen, even bijkletsen met de FC gemeinde, alweter Schlampi (die vrolijk ruzie maakte met alle dames en geen klappen kreeg en onze belgische meelezer die ook door Anni gestrikt werd. Cleo had deze racebeer maar weinig gezien tot op dat moment, even op de middag toen ze de rollen vrolijk omdraaide (hast du zeit?). Op dat moment had ik al een termin, dus toen ze nu weer een snoepje kwam bietsen haar maar even aangesproken. Ik heb het aan Nadia te danken dat ze die afspraak ook nakwam, want ze gooide echt alles door elkaar die avond en was zo naar een andere stamgast vertrokken als die niet had ingegrpen.

"Wordt je nu haar Personal Assistant?" kreeg Nadia dan ook te horen. Aangezien ik over twee weken op woensdag langsga maar eens onthouden als dankje wel of iets dergelijks. A Friend in need is a friend indeed (https://www.youtube.com/watch?v=bXFLzv6kcWY) :tongue: Anyway, Cleo gaf me nu wel haar volle aandacht, we zochten een zimmer op voor de laatste ronde. Waren de vorige twee runs nog vrij rustig verlopen, de laatste werd op kwalificatie tempo uitgemaakt. Na een uurtje knalde de laatste motorplof er ook uit. Onder het begrip "jeugd" valt deze racebeer alleen geestelijk nog (40 is al gepasseerd), maar met die knaldrang zit het dus wel goed haha

inpakken

Daarmee was het goed zo. Over twee weken hoop ik nog eens langs te gaan als ik toch in de Eifel rondhang, misschien in juni of augustus nog een keer. Afrekenen en door Cleo met een nachtzoen eruit gebonjourd. Het rode gevaar stond nog waar ik het geparkeerd had, Radio sprong op een lekker eighties knaller die wel een beetje past vanwege het aanstaande afscheid van de Hof komend najaar en die brug over de A45 die ze afgelopen weekend hebben opgeruimd in Ludenscheid. Blow the house down van Living in a box (https://www.youtube.com/watch?v=0e08TWflUAo), met een beetje ondersteuning van Brian May van Queen die in een studio naast Living in a box bezig was en even mee kwam luisteren...

https://www.youtube.com/watch?v=0e08TWflUAo

"All alone in the crowd. Tryin' not to think out loud
Whispers shout, whispers scream. Together we can make it a dream
Mountains high, mountains low. Without a bridge you mind how you go
And what you need is what i want. So don't be afraid, let it show.
Don't be afraid, just let it explode

We have got the power to build the highest tower
Standing with our feet on the ground
We've got what it takes, together we can make it
Together we can blow the house down
Blow the house down... blow the house down..."

vrije jongen
10 mei 2023, 21:35
Zoals ik net in het Samya draadje gedeeld heb, maken de wijven het zelden nog de moeite waard om naar Duitsland te gaan, dus dan is het vaak wel aardig als je het clubben kunt combineren met het meeten van wat bekenden. Mede hierdoor - en natuurlijk ook de aankomende sluiting van de club - kwam ik voor het eerst in 12 jaar weer eens aankakken bij het pittoreske Lichtenberg (het was de donderdag voor de vrijdag van Sphinx). Bij dat eerste bezoek nog mijn ogen uitgekeken als jong ijsbeertje, maar op de een of andere manier niet meer terug geweest.

Toen ik om kwart over 13 binnenkwam, bleek ik de laatste te zijn en twee van de drie bekenden waren al op de kamer aan het viespeuken. Uiteindelijk gezellig met zijn vieren in de tuin het leven en hoereren besproken, onder het genot van de nodige versnaperingen. De verzorging voor de 70 entree zal ik maar op de 'pass/fail' manier doen, want dan is tuin, wellness, eten en drinken allemaal aanwezig. Buiten ons vieren was het een komen en gaan van Duitse eenlingen (enkele kennelijk als meubilair) en welgeteld 4 Amerikanen, die allen op eigen houtje en initiatief daar waren verzeild.

Uiteindelijk heeft het natuurlijk wel wat om in zo een woonhuis met tuintje een club te runnen en het geeft de mogelijkheid om erg gezellig te zijn... maar gek genoeg was dat het eigenlijk niet (buiten het ijsberengelul). De meiden waren redelijk stil en vooral met zichzelf bezig. Buiten kamergangen zelf was er weinig interactie en zaten de meeste meiden op hun eenpersoons tuinstoel te roken, om daarna binnen op een bank te gaan zitten wachten tot iemand interesse toonde. Het is lang geleden, maar ik herinnerde me dat toch wat losser en gezelliger; zeker beneden, waar je nu zelden een dam zag en er werd al helemaal niets gedaan. Het enige opvallende daar was de geur van schimmel die je snel weer naar boven deed gaan.

De line up was overigens wel een heel stuk aantrekkelijker dan ik me van die ene keer 12 jaar geleden herinnerde. Inmiddels ook Roemeense dominantie, maar er zaten optisch meer dan genoeg interessante dames bij (totaal 10 I guess). Lijstjes van namen en sterretjes enzo, kunnen de vaste bezoekers beter geven.

Uiteindelijk me laten verleiden door de eerste van de dames die bij het langslopen met een blik of iets dergelijks aangaf interesse te hebben in mijn euros: Anna. Op het bankje buiten wat 'zoenen', waarbij de tong bijzonder moeilijk te vinden was, en nog wat 'gefrummel' waardoor afzien van een kamer niet echt een optie meer was. Op de kamer bleef het zoenen kut - kwam er pas na 10 minuten achter dat ze een tongpiercing had - en leek ze er ook niet veel zin in te hebben. Pijpen was nog wel heel behoorlijk (goed zelfs), maar bij andere zaken was het toch vooral de bedoeling dat ik nergens echt bij kon en bij het enigszins verveeld neuken (van beide kanten) klonk er al snel wat gezucht (and not the good kind). Typisch was dat ze bij lepeltje lepeltje zo ging liggen dat onze lijven een rechte hoek maakten, waardoor je dus helemaal nergens meer bij kunt. Na een kwartier had ik het wel gezien... het is dan wat ongemakkelijk dat je pas bij vertrek gaat afrekenen.

Tweede sessie met Nadia. Mooi koppie met laten we zeggen 'normaal' postuur dat in elk geval lekker aanvoelt. Gesprekje in koud Duits al kun je nog een handvol andere talen selecteren (de optie Roemeens werd moeilijk gevonden) en mijn poging om haar te zoenen leidde tot weinig. Ik lees dit draadje niet heel vaak, maar op de een of andere manier had ik het idee dat het voorspel op de bank in Bernds nog gewoon tot de norm behoorde... helaas. Ik heb het idee dat dit op zijn best in de helft van de gevallen nog gebeurt. Overigens was het zoenen op de kamer goed (zonder verdere kwalificaties te willen toevoegen) en werd het halverwege de kamer zo waar nog gezellig door een goed (of slecht) getimede Roemeens opmerkingetje. Daarvoor was het een door ISO gecertificeerde Duitse procedure die werd gevolgd. In lepeltje lepeltje wel gewoon naast elkaar, maar tegelijkertijd zoenen zat er niet echt in. Dus beter dan die eerste, maar echt goed ook niet. Uiteindelijk wel een hoogtepuntje en voldoende boxjes getickt op het evaluatieformulier... maar echt geil was de sessie zeker niet (laat staan gfe ofzo). Ook opvallend dat beide dames me de rest van de dag nog geen halve blik waard bleken te vinden. Beetje hetzelfde als voor de kamergang dus, maar je moet ze nog betalen enzo... toch wat vreemd. Een dag later had ik in Finca twee matige sessies (helft van het formulier kon niet worden aangevinkt) met meiden die dan de rest van de dag nog minstens net zo veel tijd op me hebben gelegen als in de kamer zelf. Het contrast was wat dat betreft opvallend.

Toen mijn gesprekspartners inmiddels waren vertrokken ben ik nog even een tijdje binnen blijven hangen. Het was zo lang geleden dat ik er was, dat ik was vergeten dat een hotel in de buurt eigenlijk helemaal niet nodig/handig is. Het was zelfs nog even gezellig tussen de meiden onderling (Erika, Tina en Bianca) en die laatste twee zien er optisch prima uit... maar wederom geen blik naar mij of de drie andere kerels die daar een beetje niks zaten te doen. Sterker nog, ze zaten op zo een manier dat je echt aan de anderen moest vragen om op te schuiven als je bij iemand zou willen gaan zitten. Maar gelaten dus.

Dit is allemaal niet heel positief natuurlijk... maar op de een of andere manier heb ik nu ook wel het idee om voor het einde in september toch nog een laatste keertje te gaan. Er zijn immers ook niet zoveel plekken waar het echt beter is.

Desondanks om op zijn Sphinx af te sluiten:

https://www.youtube.com/watch?v=NW95IjtBj5Y

satanic surfer
10 mei 2023, 21:54
De enige die écht wat kan in Bernds is Anni (voorheen actief en Suisse tijdens de "gouden" jaren daar)...De rest is olijke Loemeense middelmatigheidsbrei en ok, een luidruchtige Poolse misschien doch outside of tha kurva comfortzone...Voor de rest louter nostalgische meerwaarde of latexallergie verkeerdelijk met kwaliteitslabel verwarren...

pret
10 mei 2023, 21:57
Roemeense beginnen langzamerhand ook al Het Hof te verpesten.

noglangnietuitgewandeld
11 mei 2023, 07:50
I confess, been there done that. Een dag voor sfinx met drie andere viespeuken afgesproken in Hennef omdat we toch nog eens een keer de Schieferhof sfeer wilden proeven. Het is maar net hoe de agenda's liggen. Samen met een van de medeplegers als eerste aangebeld, en bevonden dat de line up alleszins meeviel. Negen of tien dames is voor een club van dit formaat niet slecht. De helft van ons viertal heeft een voorkeur voor Roemeense breinaalden, waarbij ik dan altijd bang ben dat ik wat breek met die grote klauwen van me. Ik heb net zo lief wat meer grip aan een vrouw, maar goed, wat dat betreft was alles wel in huis. Van de in het verleden gekamerde dames waren Anni, Tina en Maria aanwezig.

De laatste was wat in omvang toegenomen, maar het was de coiffure waardoor ik haar even niet herkende. Voorheen mooi sluik tot licht golvend haar, maar nu een krullenbol of ze met haar vingers in het stopcontact had gezeten. Bevalt het je? Was de vraag. Eh, ik moet er even aan wennen, antwoordde ik diplomatiek. Inmiddels had ze zich al in de gebruikelijke Hof houding over me heen gedrapeerd, duwde haar zalige volle borsten tegen me aan en ging met haar tong op zoek naar de mijne. Het handje schoof achterlangs en vond de zwans, zodat mijn schrik over dat kapsel wegsmolt als een gletsjer op Antarctica. Het deed de lustspiegel behoorlijk stijgen. Toen daarop de zwans ter mond werd genomen, zag ik dat aan de overkant de kutzwager dezelfde behandeling onderging bij Anni. Dan was mijn goede raad om haar te kiezen en niet meteen voor een Roemeense breinaald te gaan dus opgevolgd. Nadat ik op de kamer de klus geklaard had tussen Maria’s gespreide dijen, troffen we elkaar in de tuin en werd ik bedankt voor de goede tip.

Inmiddels was vrije jongen ook aangeschoven, samen met iemand die misschien niet genoemd wil worden omdat het hasta la pasta is. We namen de nieuwste ontwikkelingen in saunaclubland door en laafden ons aan het stevige Duitse buffet. Twee van ons gingen voor de looks van blonde Anna, met wisselend succes begreep ik. Zelf sloop ik net zo lang rond tot ik Anni te pakken kreeg. Die weet tenminste hoe het heurt. Een onvervalst ouderwets zoenkanon. Staand voor de ontvangstbalie kamerrijp gezoend en met een paal van hier tot in de hemel het eerste beste neukhok ingeschoten. Wat daar vervolgens plaatsvond is niet geschikt voor preutse lezers. Anni is wel de tophit van de club. Daar waren drie van de vier het over eens, de vierde heeft wat gemist.

Verder was het sociaal gezien een leuke dag, maar als je alleen bent, zoals meestal in mijn geval, dan is het puur voor de sfeer en de goede kamers die mogelijk zijn. Dat laatste hangt er wel vanaf of je bekend bent met de dames. De tijd dat je niet stuk kon ongeacht met wie je ging is hier ook geweest. Ik hoorde jammer genoeg niet bij de happy few die er middels een hotelovernachting nog een clubdagje achteraan konden plakken. Integendeel, ik mocht in de vroege avond aftaaien om een nachtdienst te draaien. Na het zoet komt toch ook een keer het zuur, so ist das Leben. Voor de sluiting die er helaas aan zit te komen hoop ik nog wel een keer binnen te wandelen, het is toch een apart hok. Tot nu toe ook nog geen andere locatie gevonden begreep ik. De tijd zal ’t leren. Ook wel grappig om later op een Engelstalig forum te lezen over a small group of Dutch guys who were enjoying their afternoon chatting and then going to the rooms….

WANDELAAR5
11 mei 2023, 07:56
Roemeense beginnen langzamerhand ook al Het Hof te verpesten.

Zo’n discriminerende opmerking had ik van jou niet verwacht… Ik ben het er ook absoluut niet mee eens. Ja er zijn slechte Roemeense dames, net zoals er slechte Latina’s, NL dames, Turkse dames, Poolse dames etc zijn. Er zijn ook hele goede Roemeense dames. Het hangt van de dame af, niet van de nationaliteit.

nieuwtje
11 mei 2023, 08:03
heb zeer weinig ervaring eigenlijk tot nu toe 2 dames beide roemeens en beide tegen polen ..in gg maar dat zal snel oplopen ...

pret
11 mei 2023, 12:54
Zo’n discriminerende opmerking had ik van jou niet verwacht… Ik ben het er ook absoluut niet mee eens. Ja er zijn slechte Roemeense dames, net zoals er slechte Latina’s, NL dames, Turkse dames, Poolse dames etc zijn. Er zijn ook hele goede Roemeense dames. Het hangt van de dame af, niet van de nationaliteit.

Van jou heb ik deze reactie wel verwacht :biggrin:

Tuurlijk zijn er goede Roemeense dames en slechte Slavische (lees als Poolse, Russische en Hongaarse etc). Echter ervaring leert dat 9 van de 10 Roemeense slecht tot matig zijn en Slavische dames goed tot uitmuntend zijn. Hier is niks discriminerend aan enkel constatering van feiten. In feite beaam je dit min of meer ook in je reactie.

Siberische tijger
11 mei 2023, 16:30
Roemenië en Hongarije behoren niet tot de slavische volkeren, pret.

Picasso 1
11 mei 2023, 16:47
Van jou heb ik deze reactie wel verwacht :biggrin:

Tuurlijk zijn er goede Roemeense dames en slechte Slavische (lees als Poolse, Russische en Hongaarse etc). Echter ervaring leert dat 9 van de 10 Roemeense slecht tot matig zijn en Slavische dames goed tot uitmuntend zijn. Hier is niks discriminerend aan enkel constatering van feiten. In feite beaam je dit min of meer ook in je reactie.

Bedenk wel dat W5 niet heel erg lang in de saunaclubwereld meeloopt. Zijn referentiekader (veelal Roemeense line ups (wisselvallig in hun service)) is daardoor een andere dan die van jou (variatie line ups aan Poolse (bijna allemaal goed), Duitse (of super goed of super slecht, nauwelijks middenmoot), Russische (de meeste top), Litouwse (vooral top), Hongaarse (wisselvallig), Roemeense (wisselvallig), etc..).

mynasch
14 mei 2023, 06:23
Vrijdag 12 mei 2023
:):wink2::betrunken::):wink2::betrunken::):wink2:: betrunken::):wink2::betrunken::):wink2::betrunken:

Het is inderdaad een “8 maal kut end weg”. Maar wat voor een kutten maakten daar hun opwachting oooo my god….. Is het het waard. 100 pct…. Een kleine 600 km gereden om Hennef Lichtenberg met een bezoek te vereren. Vermeldenswaard is dat ik 0 minuten in de file heb gestaan…! En kwam dan ook een uur te vroeg aan, en derhalve een ommetje in de Lichtenberger heuvels gemaakt.

Om 6 voor één struinde ik de oprit op en ontwaarde Conny buiten die mij onmiddellijk naar binnen leidde, vooral omdat ze door had dat ik twee limburgse vlaaien had meegenomen, zoals ze in december had gevraagd….. Twee duitsers die in hun autootjes zaten te wachten keken uiterst jaloers naar mij dat ik 6 minuten voor hen binnen geraakte…

Met de vlaaien was het ijs was gebroken! Een nieuwe poedelblote dame Nadia (22 lentes jong) bracht mij de naar de verkleed ruimte en mijn hoofd op hol. Kan denk ik stilistisch niet, maar alla…. Je moet wat…
Ik kreeg er zin in, nog steeds voor enen.

En waar ik op gehoopt had…: ik kwam de ruimte binnen en mijn all time favorite Annie was aanwezig. Oh holy moly…. Ik werd er helemaal nerveus van. Gelukkig wist Annie mij tot bedaren (nou ja) te brengen. Regelde een kop koffie en een stuk door mij zelf meegebrachte vlaai (ook een voor haar) en we bespraken het leven. Annie net zo bloot als Nadia voelde ik naast mij zitten. Nog erger, de kleine mynasch voelde dat ook. Ik kon doen wat ik wilde. Neutraal koffie drinken. Aardbeien taart eten wat ik wilde. Maar de blote aanwezigheid van Annie op 0 meter van mij vandaan. Met haar prachtige naakte lichaam. Haar slanke vingers die mij op allerlei plaatsen aanraakten, haar sensuele kussen over min hoofd/lichaam. Haar zacht strelende handen, haar uiterst gevoelige borsten. OK…. Ik gaf mij over. Een superb blow job op de bank. ppfffffffffffffff.

Enfin, dan maar naar een kamer. Weer hoogstandje Annie. Guys. Als je weer eens GFE wil genieten (of porno, of whatever). Ga naar Annie. Sessie met vijf sterren. Wat zag het er geil uit, en nog erger wat voelde het jummie jummie. Dank Annie
Kom het nog anders? Ja…. Beter? Weet ik niet. Er bleken die dag een negental meiden. Annie, Maria, Erica, Rachel, Anna, Emma, Nadia, Tina, Cleo, Alexa. Conny en Beate waren Theke, En beneden stond vanaf ongeveer een uurtje of vijf een dame die ik helaas niet bij naam ken.

De tweede sessie was met Maria. Heeeeel lekker. Die had ik in december gemist, en gelukkig heb ik dat gemis nu in gehaald. Prachtige meid, zoenen een beetje, genieten van mijn befbeurt 200 pct. Met een overdadig orgasme aan haar kant. Ik hield me na Annie nog een beetje op de vlakt. Prima sessie. Kunnen andere Saunaclubs nog wat van leren. Niks geen extra toeslagen. All-in.

Derde sessie had ik via Conny geregeld met de masseuse Erica. Die doet geloof ik sessie van 20 minuten. Deze keer mij op mijn rug gelegd. Daar was ze de vorige keer me de massage niet aan toe gekomen En mij god wat een dame is Erika. Uiterst geraffineerd mijn hele bovenkant met hete olie behandeld. Met super aandacht voor de tere delen. Als ik er aan terug denk krijg ik nog steeds een erektie van hier tot Tokyo. En dan was ze zelf ook helemaal bloot, met die felle lichtblauwe ogen die je goed in de smiezen houden. Met haar een vervolg afspraak op een kamer gemaakt. Die mocht er ook wezen. Oh my god…. Nu kon ik haar eens masseren. En daar was ze zo bleek helemaal blij van, en tamelijk opgewonden. Mijn befbeurt liet haar niet ongevoelig, drijfnatte kut, en mij keurig gecoached hoe ze het het liefste heeft. Eindigend in een spetterend (inderdaad, letterlijk) orgasme. Ik dreef van haar vocht. Nu was ik aan de beurt. En Erika is supergeraffineerd, en weet met de oudere beren om te gaan. Ik knalde een sperma lading tot aan het plafond.

In de middag had ik beneden in de bar ook Rachel aan de bar zien staan. Een wat oudere duitse dame (Turkse ouders). Klein van stuk (1.52). lange lichtblonde haren. Een paar borsten waar ik vrolijk van werd. Een olijke oog opslag, en heel vriendelijk. Die moest ik maar eens in het oog houden.

Beetje de kat uit de boom gekeken, en een praatje aangeknoopt. Bleef heel vriendelijk. Geïnteresseerd, leuke vragen. Op een gegeven moment vond ik het tijd haar maar eens een knuffeltje te geven. Vond ze leuk. Beetje staan zoenen. Kleine mynasch meldde zich. Had Rachel (doorgewinterd als ze is) door, en besloot staande aan de bar wat af te zakken en mij eens van een blow job te voorzien. Holy moly. Wonderen bestaan. De omgeving verdween, en alleen Rachel en ik bleken ineens alleen in de bar. Ik voelde nog maar een ding. De blowjob van Rachel…. Super sensueel. Ik moest naar een kamer (misschien had dat in Schieferhof niet gehoeven besef ik me nu).
Er was er nog een vrij. Een sessie ala Annie. En Rachel genoot net zo als ik. Drijf nat. Ik hoefde de komende uren geen cola meer te drinken: mijn vocht balans was door Rachel volledig van de wijs. Heerlijk. Wat een dame. En nadat ze me met een knal shot van haar interne spanning was verlost verlegde ze haar aandacht naar mij. Heren…. Misschien niet de mooiste in Hennef, maar ze kan er wel wat van.
Nu heb ik nog niet gekamerd met Nadia (jummie jummie wat een meid), en Alexa. Ik moet dus snel weer terug komen. Zeker voor 1 oktober. De meesten daar geloven dat Rosie wel een nieuw onderkomen vindt. Ik hoop het.

Wat maakt Schieferhof voor mij nou zo speciaal??? Kleinschaligheid?? Benaderbaarheid?? Het dichtbij de meiden zijn??? Publieke akties??? De kneuterigheid van de thekes??? Zero upselling??
Ik blijf het een prachtige instantie vinden. Dank Schieferhof!!!! Tot spoedig!

:):wink2::betrunken::):wink2::betrunken::):wink2:: betrunken::):wink2::betrunken::):wink2::betrunken:

Ascari
14 mei 2023, 15:31
In de middag had ik beneden in de bar ook Rachel aan de bar zien staan. Een wat oudere duitse dame (Turkse ouders). Klein van stuk (1.52). lange lichtblonde haren. Een paar borsten waar ik vrolijk van werd.

Ze heet Chanel ;)

mynasch
14 mei 2023, 20:21
you are right!!!

snellejapie
17 mei 2023, 14:02
Zoals ik net in het Samya draadje gedeeld heb, maken de wijven het zelden nog de moeite waard om naar Duitsland te gaan, dus dan is het vaak wel aardig als je het clubben kunt combineren met het meeten van wat bekenden. Mede hierdoor - en natuurlijk ook de aankomende sluiting van de club - kwam ik voor het eerst in 12 jaar weer eens aankakken bij het pittoreske Lichtenberg (het was de donderdag voor de vrijdag van Sphinx). Bij dat eerste bezoek nog mijn ogen uitgekeken als jong ijsbeertje, maar op de een of andere manier niet meer terug geweest.

Toen ik om kwart over 13 binnenkwam, bleek ik de laatste te zijn en twee van de drie bekenden waren al op de kamer aan het viespeuken. Uiteindelijk gezellig met zijn vieren in de tuin het leven en hoereren besproken, onder het genot van de nodige versnaperingen. De verzorging voor de 70 entree zal ik maar op de 'pass/fail' manier doen, want dan is tuin, wellness, eten en drinken allemaal aanwezig. Buiten ons vieren was het een komen en gaan van Duitse eenlingen (enkele kennelijk als meubilair) en welgeteld 4 Amerikanen, die allen op eigen houtje en initiatief daar waren verzeild.

Uiteindelijk heeft het natuurlijk wel wat om in zo een woonhuis met tuintje een club te runnen en het geeft de mogelijkheid om erg gezellig te zijn... maar gek genoeg was dat het eigenlijk niet (buiten het ijsberengelul). De meiden waren redelijk stil en vooral met zichzelf bezig. Buiten kamergangen zelf was er weinig interactie en zaten de meeste meiden op hun eenpersoons tuinstoel te roken, om daarna binnen op een bank te gaan zitten wachten tot iemand interesse toonde. Het is lang geleden, maar ik herinnerde me dat toch wat losser en gezelliger; zeker beneden, waar je nu zelden een dam zag en er werd al helemaal niets gedaan. Het enige opvallende daar was de geur van schimmel die je snel weer naar boven deed gaan.

De line up was overigens wel een heel stuk aantrekkelijker dan ik me van die ene keer 12 jaar geleden herinnerde. Inmiddels ook Roemeense dominantie, maar er zaten optisch meer dan genoeg interessante dames bij (totaal 10 I guess). Lijstjes van namen en sterretjes enzo, kunnen de vaste bezoekers beter geven.

Uiteindelijk me laten verleiden door de eerste van de dames die bij het langslopen met een blik of iets dergelijks aangaf interesse te hebben in mijn euros: Anna. Op het bankje buiten wat 'zoenen', waarbij de tong bijzonder moeilijk te vinden was, en nog wat 'gefrummel' waardoor afzien van een kamer niet echt een optie meer was. Op de kamer bleef het zoenen kut - kwam er pas na 10 minuten achter dat ze een tongpiercing had - en leek ze er ook niet veel zin in te hebben. Pijpen was nog wel heel behoorlijk (goed zelfs), maar bij andere zaken was het toch vooral de bedoeling dat ik nergens echt bij kon en bij het enigszins verveeld neuken (van beide kanten) klonk er al snel wat gezucht (and not the good kind). Typisch was dat ze bij lepeltje lepeltje zo ging liggen dat onze lijven een rechte hoek maakten, waardoor je dus helemaal nergens meer bij kunt. Na een kwartier had ik het wel gezien... het is dan wat ongemakkelijk dat je pas bij vertrek gaat afrekenen.

Tweede sessie met Nadia. Mooi koppie met laten we zeggen 'normaal' postuur dat in elk geval lekker aanvoelt. Gesprekje in koud Duits al kun je nog een handvol andere talen selecteren (de optie Roemeens werd moeilijk gevonden) en mijn poging om haar te zoenen leidde tot weinig. Ik lees dit draadje niet heel vaak, maar op de een of andere manier had ik het idee dat het voorspel op de bank in Bernds nog gewoon tot de norm behoorde... helaas. Ik heb het idee dat dit op zijn best in de helft van de gevallen nog gebeurt. Overigens was het zoenen op de kamer goed (zonder verdere kwalificaties te willen toevoegen) en werd het halverwege de kamer zo waar nog gezellig door een goed (of slecht) getimede Roemeens opmerkingetje. Daarvoor was het een door ISO gecertificeerde Duitse procedure die werd gevolgd. In lepeltje lepeltje wel gewoon naast elkaar, maar tegelijkertijd zoenen zat er niet echt in. Dus beter dan die eerste, maar echt goed ook niet. Uiteindelijk wel een hoogtepuntje en voldoende boxjes getickt op het evaluatieformulier... maar echt geil was de sessie zeker niet (laat staan gfe ofzo). Ook opvallend dat beide dames me de rest van de dag nog geen halve blik waard bleken te vinden. Beetje hetzelfde als voor de kamergang dus, maar je moet ze nog betalen enzo... toch wat vreemd. Een dag later had ik in Finca twee matige sessies (helft van het formulier kon niet worden aangevinkt) met meiden die dan de rest van de dag nog minstens net zo veel tijd op me hebben gelegen als in de kamer zelf. Het contrast was wat dat betreft opvallend.

Toen mijn gesprekspartners inmiddels waren vertrokken ben ik nog even een tijdje binnen blijven hangen. Het was zo lang geleden dat ik er was, dat ik was vergeten dat een hotel in de buurt eigenlijk helemaal niet nodig/handig is. Het was zelfs nog even gezellig tussen de meiden onderling (Erika, Tina en Bianca) en die laatste twee zien er optisch prima uit... maar wederom geen blik naar mij of de drie andere kerels die daar een beetje niks zaten te doen. Sterker nog, ze zaten op zo een manier dat je echt aan de anderen moest vragen om op te schuiven als je bij iemand zou willen gaan zitten. Maar gelaten dus.

Dit is allemaal niet heel positief natuurlijk... maar op de een of andere manier heb ik nu ook wel het idee om voor het einde in september toch nog een laatste keertje te gaan. Er zijn immers ook niet zoveel plekken waar het echt beter is.

Desondanks om op zijn Sphinx af te sluiten:

https://www.youtube.com/watch?v=NW95IjtBj5Y

Jammer om te lezen dat je het niet zo naar de zin hebt gehad. Ik heb met veel dames wel een klik, maar dat komt wellicht ook omdat ik er zeer regelmatig zit (lig). Dan ontstaat een klik 'bijna vanzelf' als je je tenminste enigszins normaal sociaal (lees: niet als een antisociale ongelikte (ijs)beer) gedraagt.
Ana is een beetje een 'hit or miss' dame. Zeker een fraai uiterlijk (je moet wel van plakplaatjes houden), maar verbaal niet heel goed, dus een praatje is moeizaam. pijpen kan ze zeker goed en de tongpiercing is dan ook prettig aanwezig, echt uitbundig zoenen heb ik haar niet op kunnen betrappen en ze laat zich bij het beffen ook niet volledig gaan, waarna de rest van het programma bij mij vaak ook wat plichtmatig voelt (n=2, waarvan een trio met fickbunny Tina). Staat tegenover dat als ze goed gehumeurd is (en dat is ze in contact met de andere dames wel) ze zeer fraaie, zaadvragende ogen heeft waarmee ze je heerlijk kan aankijken (in de genoemde trio dus). Persoonlijk laat ik haar ook liever links liggen, omdat er voor mij vele betere opties zijn.
Nadia/Nadja heb ik wel een klik mee, als ze tenminste 'energie' heeft. Dan is ze opgeruimd, vrolijk, in voor een dolletje en heerlijk op de kamer. Bij mij wel goed zoenen, aanblazen op de bankook de overige handelingen zijn boven gemiddeld sauna club nivo. Ze vind het heerlijk om rustig tegen/naast je te zitten en dan over haar rug gestreeld te worden (al dan niet gevolgd door een kamer, ook zonder plichtplegingen maak je haar daar blij mee en is een soort van 'diepte-investering')
Voor de echt vonkende sex met optimale GFE zijn Cleo en Anni (helaas vaak 'im heimat') de toppers in de Hof. Waarbij Cleo overigens aangeeft dat zij vind dat beertjes vaak niet goed zoenen :betrunken:
Anblasen en evt volledige sessies op de bank hangen van de vorm van de dag, maar ook de drukte af. Op een drukke vrijdag is het laatste zeker een optie (en soms zelfs bitter noodzaak)

snellejapie
17 mei 2023, 15:37
De bijdrage van https://www.ijsberenforum.com/forum/member.php?2307-Sphinx heeft ook SJ nog eens geinspireerd om nog wat te verhalen of belevenissen in de hof, dit maal van maart 2023, waar in een week een 2-tal bezoekjes in de volle agenda werd gepropt, met dank aan wat zakelijke verplichtingen

Een wat uitgebreidere zaken afspraak in midden van Duitsland is altijd een goede reden om te combineren met de favoriete saunaclub van SJ, zeker zolang de toekomst niet bekend is voor dit oord van verderf genot
Zo kon het dus gebeuren dat SJ op een maandagmiddag enkele minuten na 13:00 uur de parkeerplaats op nummer 24 in Hennef opdraaide. Het was redelijk weer (zonnig, maar koud), dus de tuin zou wel niet gebruikt worden, maar binnen is toch waar je in maart het vertier verwacht

Na de reeds verscheidene keren beschreven plichtplegingen (waar staat je auto, betalen, naar kluisje, schoenmaat) even opgefrist onder de douche, bij Conny een kopje zwarte koffie gescoord en daarmee naar beneden gehobbeld, want boven was er nog niet veel te doen. Ook daar was het zo vroeg op de dag nog rustig, Cleo, Nadja en Alexa zaten te roken met een drankje, er was een andere beer, een dag begin zoals je op maandag verwacht eigenlijk
Tijdens het opstarten alvast een beetje gekletst met de dames, waarna Cleo een beetje naar een trio bezoek aan de kamer samen met Nadja zat te hinten, een dame waar SJ nog niet eerder mee op kamer was en dus de service nog niet kon inschatten. Met Cleo zit het natuurlijk altijd goed, zowel met z’n twee-en als in een trio samenstelling. Daarbij gaven beide dames aan dat ze echt een klik hebben en vaker samen een beer verwennen. Voordat SJ kon toehappen op het aanlokkende aanbod, kwam een andere beer bruut tussenbeide door zich bij Nadja neer te vlijen en haar het hof te maken. Terwijl ze dus nog met SJ zat te flirten werd de opbloeiende kamergang bruut verstoord
Met Nadja direct naast me bezet was een kamer met Cleo uiteraard een geslaagd alternatief. Op de kamer eerst uitgebreid als een vers getrouwd echtpaar tongzoenen, waarna eerst SJ en daarna Cleo oraal werden verwend. De laatste komt bij SJ altijd gillend als een brandalarm klaar en beloond je daarna met een vurige portie stomende seks. De twinkeling in haar ogen, de lach op haar gezicht en haar hele uitstraling na zon orgasme (oordopjes niet vergeten mee te nemen!) en vervolg sessie zijn voor mij de lange rit in de auto al waard.
Een saunadag ziet er voor SJ meestal redelijk standaard uit: na aankomst even acclimatiseren, smalltalk, sessie 1, dan douche, sauna-tje en na een dutje door naar sessie 2. Dit bezoek niet anders.

Voor sessie 2 zat Maria (probeert vaak een trio sessie aan te knopen). boven te hinten op een trio met Alexa, maar daar had Japie direct na zijn sloopsessie met cleo niet zo veel goesting in. Toen even later Maria verdwenen was, toch maar een praatje met Alexa aangeknoopt. Alexa is een wat oudere dame, niet meer de volle stevige boezem van weleer (het hangt allemaal), maar wel slank en uiterst prettig in omgang (ze maakt ook rustig een dolletje met je zonder kamergang).
Zoenen kan ze uitstekend, beffen laat ze zich ook graag, oraal is ze vaardig en ook de overige handelingen op de kamer verliepen zeer naar wens. Een gevuld rubbertje was dan ook zonder al te veel moeite haar opbrengst en een geslaagde kamergang stond op het bord. Boven gemiddeld goede service voor mij.
Na een volgende sauna nog voldoende tijd voor een 3e ronde, waarbij Maria al enkele bezoekjes was overgeslagen. Het is altijd verrassend hoe het met haar loopt op de kamer, van porno, tot GFE maar ook wel eens ongeinspireerd of gehaast. Vandaag was helaas het laatste. Tot een orgasme wist ze SJ gelukkig wel te prikkelen, maar zo stomend als het ook kan zijn met haar was het zacht gezegd zeker niet

Bij het voldoen van de schade aan de theke was Maria verbaasd over de solo sessie met Alexa en informeerde ze naar het nivo. Na de gebruikelijke zoenen bij de deur werd de reis naar Frankfurt voortgezet.

Zoals eerder geschreven in dit relaas was de terugreis ook dusdanig gepland dat nr 28 in Lichtenberg bezocht kon worden. Wederom rond 13:00 uur op vrijdag diezelfde week stond SJ voor de theke om dezelfde vragen nogmaals te beantwoorden. Emma was de naakte schone van dienst die Japie naar zijn kluisje begeleidde en na de standaard rituelen met een kopje koffie naar beneden gestruind.
Daar zaten Cleo,Nadja en Ana wat te kletsen, en ook een beer mengde zich in het gesprek. Japie streek neer bij Cleo en gaf tegen gewoonte aan haar aan dat hij toch wel erg interesse had in het eerder misgelopen trio met Nadja (de trios passen bij SJ beter later op de dag als de eerste druk eraf is). Dit bracht bij beide dames een lach op het gezicht en ze kropen snel op de bank in SJ’s armen voor een heerlijk zoenen waarbij de andere dame kleine Japie aan een inleidende verwennerij onderwiep.
Met Cleo voor zich en Nadja aan de arm werd daarop boven een kamer opgezocht. Terwijl Japie Nadja befte werd ze door cleo gezoend een aan haar borsten gelikt, om na het (al dan niet gespeelde hoogtepunt) van rol te wisselen. Cleo kwam (niet gespeeld) op haar kenmerkende manier klaar en wou direct aansluitend ook door SJ genomen worden. Een dame in nood moet geholpen toch? Een verzoek waar graag aan voldaan werd, en in doggy ging het rap verder, onder luid gekerm en gekreun van Cleo. Nadja werd echter niet vergeten, en na de verplichte hygienische tussenstop waar de monteurs van Max jaloers op zijn werd in missio Nadja gepenetreerd en kwam SJ snel tot zijn eerste hoogtepunt van de dag.
Aftersales tijdens een kamer zijn vaak nog even lekker verder kletsen en knuffelen en dat was deze sessie niet anders.
Een 2e sessie liet wat op zich wachten. Een vrijdag is erg druk, met veel beertjes en bezette kamers en dames. Echt een goed omlijnd plan had Japie ook niet. Maar aan het einde van de middag toch maar naast Ana neergestreken. Een fraaie dame met mooie borsten en ogen, maar ook veel tattoos. De duitse Taal is lastig voor haar, engels beheerst ze ook niet goed en Russisch spreken is niet SJ’s sterkste kant, dus dan maar de taal der liefde proberen. Anblasen op de bank was goed, op de kamer was het allemaal wat plichtmatig. Het condoom afvullen bleek desondanks geen probleem.
Rond 19:30 liep SJ Nadja boven nogmaals tegen het lijf en ook de andere gewoonte (1 sessie/dame/dag) ging overboord voor een rerun van de trio met Cleo. Minder energiek/porno , meer teder was het kamerbezoek deze keer en ook in de 3e ronde was Japie snel en uiterst prettig van zijn zwemmers verlost.
Bij het afrekenen was alleen Nadja present om haar beloning in ontvangst te nemen en SJ uitgeleide te doen.

Sphinx
18 mei 2023, 18:24
"Voglia di stringersi e poi. Vino bianco, fiori e vecchie canzoni
E si rideva di noi. Che imbroglio era, Maledetta primavera
Che resta di un sogno erotico se. Al risveglio è diventato un poema?
Se a mani vuote di te. Non so più fare come se non fosse amore
Se per errore. Chiudo gli occhi e penso a te

Se per innamorarmi ancora. Tornerai, maledetta primavera
Che imbroglio se. Per innamorarmi basta un'ora?
Che fretta c'era. Maledetta primavera?
Che fretta c'era. Se fa male solo a me?"

Deze racebeer is dankzij Schwarzwald radio een behoorlijke fan van het Italo uurtje dat Thomas Schminke 's morgens altijd heeft. Maledetta Primavera is natuurlijk als liefdeslied bedoeld geweest, maar voor mij persoonlijk slaat het op de hooikoortstrubbels die me net zo in tranen laten uitbarsten als dames die over hun verloren liefde zingen, hatsjoe, snik ;) Ook het verkeer was gisteren één dag voor Hemelvaart niet in meewerkstand, veel files en rotzooi overal. We combineren weer eens een trip naar de Nordschleife met een trip naar de Hof, dus expres zonder snelwegen naar mn hotel, sleutel meegekregen en door. Rond half 5 was ik er dan toch. Binnen had ook Conny een "Maledetta Primavera", ze stond een broodmes te slopen op een stokbrood terwijl Tina en Maria hun lachen niet echt konden inhouden

https://www.youtube.com/watch?v=h0UOZ0XJ8Ls

Maar goed, op de woensdag iets minder druk, wel bekende gasten gezien die ook geen zin in een vrijdag brugdag hadden. Na een lange autorit leek het me slim eerst Erica even als massagekracht te hulp te vragen, mn rug had het wel nodig. Toen ik weer beneden was en de dames langzaam weer van hun kamergangen terugkwamen bleken er behalve Erica nog zeven ter plaatse: Anna, Alexa, Cleo, Emma, Maria, Nadia, Tina. Een aantal dames lag idd beneden, Cleo maakte maar gelijk een gebaar dat ik er ook tussen paste (dat blikje is weer verdomd handig, want daar was ze eigenlijk op uit sinds ik behalve koffiesnoepje ook honey menthol meeneem).

Common people

Nadia had een langparkeerder maar was geïnteresseerd in een kennismaking 's avonds. Intussen ging ik Cleo bezighouden die helemaal was vergeten hoe het de vorige keer was gegaan (ze was me toen bijna straal voorbij gelopen naar een andere stamgast, waarop ik en Nadia haar het nog maar eens fijntjes uitlegde en ze om zichzelf in de lach schoot. Een Cleo als dagafsluiting is leuk, een Cleo als dagopener is ook wel geinig. We hebben een halfuur op die bank liggen kleppen tussen de andere koppeltjes die zich langzaam vormden en afsplitsen (Nadia, Tina en Emma vertrokken met gast) dus toen ze riep dat ze zin in een kamer had antwoordde ik als Jarvis Cocker van Pulp: "Oh, I'll see what I can do" (https://www.youtube.com/watch?v=yuTMWgOduFM). Opvallend rustig begin dit keer met veel tongacrobatiek, ik vroeg haar ook iets langzamer an te blasen, want dan gaat ze gelijk wat dieper. Toen we allebei warmgedraaid hadden ging het net als dat nummer Common People van een langzamer begin naar een finish in de hoogste versnelling, eerste motorplof, oren gelijk ontstopt dankzij Cleo's top note (had na een korte vliegreis naar Italië nog steeds last van ploppende oren) en de stress van de werkweek was ook weg.

Inmiddels etenstijd, Beata was dit keer invalkok geweest. Haar variatie van Frikadelle was heel goed, maar de saus liet ik staan omdat ik een keteltje "Stadionwurst" ontwaardde. Currywurst mit pommes is op festivals bijna plicht, en hoewel er berichten zijn dat men tegenwoordig minder van deze lekkernij verkoopt, Beata had er dankzij de saus iets speciaals van gemaakt. Normaal is dat gewoon ketchup waar kerriepoeder op gemikt is, dit was meer geschikt voor Spaghetti Bolognese, maar dat met worststukjes (doet deze racebeerchef ook wel eens met stukjes chorizo in de spaghetti, mjam). Het leek alsof er gnocchi bij gedaan waren, maar dat bleek een Aldi versie, soort kant en klare gnocchi met een aparte naam (die ik vergeten ben grr) die je alleen in de pan hoeft te mikken met boter. Ondertussen met een rondje internationale beren bij elkaar, Italianen, een Brit, een Zwitser die zich afvroeg of hij voor eten extra moest betalen (hij was Globe gewend denk ik, of betaal je daar niet extra voor het menu :gruebel:). Deze racebeer werd echter per abuis voor een Ier aangezien vanwege mn accent, kreeg zelfs complimenten dat het totaal niet in mn Duits accent te horen was :tongue: Cleo ging er weer vrolijk in mee, sprak me af en toe in gebroken Engels aan voor de grap, maar haar pogingen een Limburger Polska te laten spreken waren niet zo succesvol, het nummer van mijn locker '16' schijnt als 'szesnaście' geschreven te worden en "sjesnasj-tsje" als uitspraak te hebben, maar bij mij klonk het alsof ik zwaar aan de wodka was, ook Beata en Tina lagen in een deuk

Got nowhere to go but here right now

En laten we eerlijk zijn, Cleo heeft uiteindelijk mn avond gered. Want die langparkeerder van Nadia wilde dus niet meer weg rond 22u. Cleo was op dat moment net zelf van een zimmer terug met een hardhorende beer (vriendelijke man die iedereen straal voorbij leek te lopen, niet omdat ie verlegen was maar omdat de phonaks in zijn kastje lagen) Ze legde later in een driewegknuffel uit dat ze Nadia streng had toegesproken waar ze bleef, ze had nog een dreier openstaan "met míjn man". Waarop de langparkeerder toch ging en ik twee voor de prijs van twee kreeg hihi. Maar dat was wel precies wat nodig was, zonder Cleo was dit niet zo goed afgelopen. Nadia moest even een beetje afkoelen dus we lagen weer een halfuur te kleppen wat geleidelijk in gestreel, geknuffel en verkennend zoenen overging. Dat werd behoorlijk gretig zoenen. Yum-bloody-yum, kan ze best goed eigenlijk. Cleo was intussen aan het kijken of ik wel wakker was met 'tranquilo" anblasen. Had wel effect voor Emma, Maria en Tina, die het gegeit met hun stamgasten onderbraken om zelf snel een kamer te bezetten. Goed voorbeeld en goed volgen

Toen we zelf kamer landen, ging Cleo zich als een soort filmregisseuse of voetbal coach gedragen "Let niet op mij, concentreer je op haar, zij kent jou nog niet." Zelf bleef ze ook niet werkeloos, pijpte als Nadia aan het zoenen was en andersom. Toen we allebei bij Nadia aan een borst lagen te zuigen klonk er een diepe zucht en schoot Cleo weer in de lach "sie mag dich." Dat heb ik inderdaad gemerkt ja. Nadia heeft zichzelf stevig klaar liggen rijden in cowgirl, tempo van Voyagers progmetal hitje Dreamer (https://www.youtube.com/watch?v=ngBysDtBuvo) viel me in. "Dreamer. Take me as I am. Dreamer, I will understand. Cause I got nowhere to go. And I got nowhere to be.... but here. Right now. ". Missio daarna heb ik bewust langzaam gedaan omdat ze daar heeeel goed op reageerde. Cleo wisselde tussendoor ook nog een keer, vond echter dat Nadia de tweede motorplof verdiende (jij hebt mij al gehad). Nu lag ze aan te sporen dat het sneller moest, kneep er idd heel efficient het laatste eindschot uit- Boom, mic drop!

Cool Up

Niemand meer in de kelder toen we terug waren, hoewel er nog een uur over was. Paar dichte deuren boven, dus de laatste ronde was aangebroken. Nog even de muziekcomputer gekaapt met wat eighties nummers (Brian Adams (https://www.youtube.com/watch?v=eFjjO_lhf9c), Toto (https://www.youtube.com/watch?v=FTQbiNvZqaY), Elton John (https://www.youtube.com/watch?v=ZHwVBirqD2s), Hall & Oates (https://www.youtube.com/watch?v=EErSKhC0CZs), Kenny Loggins (https://www.youtube.com/watch?v=siwpn14IE7E) (alledrie hebben we Top Gun 1 en 2 gezien). Maar uiteindelijk was het toch tijd op te ruimen. Cleo kreeg een brede grijns toen ik de reserve voorraad honey menthol als "trinkgeld" bij de gage deed, Nadia sloeg de handen voor de ogen maar moest wel lachen (ze vind de smaak helemaal niks) Vandaag een leuke dag langs de Ring gehad, het rode gevaar doet het goed in de heuvelachtige gebieden rond Adenau, accu helemaal opladen op afdalingen en alles verbruiken om electrisch die heuvel weer op te rijden, gaat nog best rap ook. De soundtrack stond net als gisterenavond op een Forza Horizon lijst waar behalve Duckwrth, Sugar Hill gang en White Lies ook De Lux opstaat, wiens nummer Cool up goed bij snelle autoritten na goede clubdagen past.

https://www.youtube.com/watch?v=8furLU1L7vM

"Change your hair, make it look good (cool up)
Don't give a damn what people say (cool up)
Something different will always be misunderstood ... (Based on what?)
Cool up.

Tell your parents to say goodbye (cool up)
You're gonna live out in the street (cool up)
Take your shoes, take your jeans (cool up)
Take it all by any means (cool up)
We've got that motivation
I don't need no explanation
Let's end this conversation
Cool up your sense of direction. "

snellejapie
14 juni 2023, 12:43
recent nog weer een (mogelijk laatste?) bezoekje aan de schieferhof gebracht. Met de zomer aanstaande en de aangekondigde sluiting eind september worden de opties tot een bezoek rap minder. Hopelijk na de zomervakantie in Noord-Europa in september nog 1 of 2 bezoekjes te plannen, want het blijft 'mijn club' die eerdaags de deuren sluit (en nog altijd geen nieuws over een nieuwe locatie, dus SJ vreest een einde aan een tijdperk).
net voor 13:00 uur de parking op gedraaid, waar een andere auto met NL nummerbord met 2 beertjes stond te wachten. De beren in kwestie bleken Yankee-bears te zijn, een bezoekend uit de States, andere woonachtig in NL. Een bezoek aan de hof is een vast onderdeel van de trip naar Europa, de in NL wonende beer kwam ook al 30 jr in de hof vertelde hij.
Gezamelijk naar binnen, waar we werden opgewacht door Conny (voor de administratie), Anna en Alexa, die het gezeldschap verder begeleidde naar de kluisjes. Na de opfrisbeurt was het eerst tijd voor koffie en om de bezetting een beetje te inventariseren.
Positief te noemen is dat er nog altijd nieuwe dames in de club verschijnen, er wordt aan de personele kant nog altijd werk gemaakt, dus blijkbaar is er nog zicht op een vervolg, want inwerken naar hof standaard vraagt toch echt enkele maanden is mijn persoonlijke mening. De nieuwkomers zijn vooralsnog vooral van Roemeense komaf. Nieuw zijn Elisa (?), begin/midden 20, open, wat bleek gezicht, geblondeerde haren en hangende borsten met flinke tepels; Maya, klein, fraai achterwerk, kleine cup a (of net cup B), met een wat norser gezicht en volgens het voorstelrondje Natasha (maar later werd er christina geroepen, dus geen idee) met een flinke cup C, leuk gezicht met fraaie bril.
Daarnaast gesignaleerd:
Tina (*)
Alexa
Erika (*?)
Anni (*)
Emma (*)
Maria (*)
Anna (*)
Bianca (*)

Voor Japie voldoende keus om het 'inwerken' aan andere beertjes over te laten:cool:

Eerste sessie met Alexa. Een erg prettig in de omgang dame, zeer vrolijk, zoent super lekker, pijpen idem van nivo. Als ik met haar kamer is dat bij voorkeur in het begin van de dag. ondanks dat ik haar niet de knapste vind en haar borsten de strijd met de zwaartekracht aan het verliezen zijn, is ze voor SJ toch een zeer geslaagde en prettige kamergenoot. Zo ook vandaag en het eerste rubbertje werd al snel gevuld
De warmte, allergie tabletten en drukke recente periode maakte een langere rustsessie met winterslaap taferelen noodzakelijk. Gelukkig is het in Duitsland net als in NL inmiddels mooi warm weer geworden, dus even een zaagfabriek imiteren in de tuin is geen straf. Maria had net na de kamer met Alexa al laten weten dat het echt te lang geleden is dat SJ met haar op kamer was (waarvan akte)
In de eetruimte Anna en Tina tegen het zeer ranke lijf gelopen. Beiden zaten te lonken naar een kamer en hadden ook wel oor naar een trio. Een vorige trio was SJ goed bevallen, dus hen gevraagd na hun taartje mij in de kelder te komen opzoeken.
10 minuten later kwamen ze heupwiegend en ondeugend kijkend de trap af, om direct op de bank tot actie over te gaan. Beide dames gaven blijk van een goede kennis van orale verwen vaardigheden (score 8-9) zowel op het nivo boven als onder de gordel.
Snel een kamer opgezocht, waar Tina SJ gebood: 'Fick Anna bitte'. Geen vervelend gebod, maar eerst heeft SJ haar nog even kleddernat gelikt. toen het allemaal goed vochtig was en rood stond van de toenomen bloed voorziening in missio aangeprikt en 'durchgefickt'. Ondertussen geil tongend met Tina, die ook de prachtige tieten van anna onder de tong nam. Heerlijk!
Uiteraard was Tina ook nog aan de beurt, dus korte hygiene pitstop en door in doggy. Anna bleef ondertussen toengzoenen en zat zich geil te vingeren, met die prachtige, zaadvragende bruine ogen voortdurend oogcontact makend. Geen man houdt het dan droog, en SJ is daarin uiteraard geen uitzondering.

Terug boven liep ik Maria weer tegen het lijf. Die vroeg of er inmiddels tijd was voor een kamer, maar Conny schoot te hulp om te zeggen dat SJ tijdelijk 'defect'was na zijn sloopsessie door Anna en Tina. Maria was gespeeld boos op SJ over de gemiste kamer, maar de geruststellende mededeling van zowel Conny als uw reporter dat SJ 'nog niet weg is' stelde haar gerust, op voorwaarde dat er later ook nog een ronde met haar in het verschiet zit.
Omdat ik de dames inmiddels wel aardig goed ken en zij mij, is mijn persoonlijke ervaring in de hof zo, dat als de dames ondanks het animeer verbod openlijk solliciteren naar een kamer, je gerust met ze die stap kunt maken, want dan gaan ze er ook alles aan doen om die kamer tot een feestje te maken en je optimaal te laten genieten. Geen bezwaar dus tegen een sessie met Maria later op de dag, als die goedgemutst (pun intended) en geil is, is een goede sessie verzekerd.
Aan de bar was ook Bianca 'saur' op SJ. Ik sprak haar te weinig, en ging te weinig op kamer. Tja mop, jij verstopt je iedere keer met een andere beer, wat moet ik dan? Inbreken tijdens een sessie? (een MMF trio heb ik nog niet gedaan in de hof, ondanks een sollicitatie daartoe van Mia vorig jaar). De optie tot een trio met Maria zag ze wel zitten, dus een voorlopige 'termin' aangemaakt. Toen ook Anni nog opmerkte wat 'melk' te willen van SJ en Emma in het voorbij lopen onder de handdoek een inspectie uitvoerde, heeft SJ lachend aan Conny laten weten dat het voor mij beter is me even ter verstoppen...

onbegrensde maria
In de sauna lekker uitgezweet werd nadien de zoektocht naar Maria en Bianca aangevangen. De laatste was net naar de kamer vertrokken, dus met Maria de afspraak gemaakt dat ze haar zou vangen en dan samen naar SJ zouden komen. Daarop buiten op een ligbankje nog wat zaagwerk gedaan, totdat een 45 minuten later er inmiddels 5 dames (Tina, Anni, Anna en de 2 nieuwe dames) buiten zaten te kletsen en Maria poedelnaakt naar SJ kwam. Kort daarvoor had ze
'wat zullen we doen? Bianca is er nog niet'? zullen we nu vast aanvangen, met een geile blik en een pruillipje. Moeilijk weerstand te bieden, misschien komt bianca nog, en anders maar niet:teuflisch:
Na een innige tongzoen zakte maria af naar kleine (nu ja, volle oorlogssterkte) Japie, om te laten voelen dat ze het pijpen niet verleerd is. lange halen, deepthroat, korte likjes langs de eikel en de stam, het volledige arsenaal aan skils kwam voorbij. Anni riep 'Dat wil ik ook' en ging direct aan de gang met de enige andere beer in de tuin. De andere dames gaven de beide koppeltjes wat 'privacy' en vertrokken naar binnen.
Terwijl Anni en haar beer zich in het 'tuinhuisje' terugtrokken stelde maria voor de volledige sessie buiten te doen. eerst tongzoenend op schoot bij SJ en later staand doggy werd het volledige hofwaardige programma in de tuin afgewerkt. het eindschot kwam daarbij onder het toeziend oog van de amerikaanse beertjes die buiten gingen roken. Supergeil!! Helaas hebben de nieuwe dames niet kunnen observeren aan welke hoge standaard ze zich dienen te matchen ;)
In de aftersales vond Maria dat de complete lijst nu afgewerkt is (tuin, woonkamer, sauna, trio's). SJ heeft bedacht haar de volgende keer er op te wijzen dat Maria's achterdeur nog niet bezocht is :teuflisch:

Bij het afrekenen stonden de dames al klaar. Kort daarvoor Bianca gesproken met de toezegging een (hopelijk nog te doen) volgend bezoek weer met haar te kameren. Dat viel in goede aarde.

snellejapie
14 juni 2023, 15:28
aanvulling:
De locker van Lavinia is inmiddels toegewezen aan Elisa en daarmee is het 'definitief' (voor zover dat bestaat in sauna land) dat ze niet meer terug keert (graag persoonlijk bericht als ze ergens opduikt, ik wil deze fick teufel graag nog eens ontmoeten. Overigens geldt hetzelfde voor Mia, zodra iemand die signaleert houdt SJ zich aanbevolen). De locker van Nadja is nog altijd van haar naam voorzien, dus die is nog altijd op een 'verlof met onbekende duur' en keert hopelijk na alle prive perikelen terug op het nest

snellejapie
15 juni 2023, 12:38
op rheinforum (https://www.rheinforum.com/threads/ein-sonniger-tag-im-schieferhof.228206/ ; account nodig. ook een beschrijving van een zeer geile orgie in de tuin) is te lezen dat 22-9 de laatste dag is dat de huidige locatie open is. Indien er geen alternatief is, zal het met een groot sluitingsfeest 'out with a bang' zijn. Als dat feest doorgaat verwacht ik een grote drukte EN een immens geile sfeer (met veel openbare actie)

BefBeer
3 juli 2023, 11:07
Recent nog eens hier kunnen binnensprinten.
Was weer als vanouds gezellig en vertrouwd!
Al redelijk gevuld met M+V en Conny aan de bar (of even in de tuin voor een pafje).
Conny liep later een introductierondje met een nieuwe zwarte parel en legde alles luid en duidelijk uit.
Hoop dat dit een goede nieuwe wordt want ze zal erg goed uit.

Me als eerste met Alexa bemoeid, leuke meid, gezellig en goed op de kamer. Alle orale kwaliteiten in prima staat!
Heel goed met de overige gebeurtenissen maar wel milieu-onvriendelijk. Was nauwelijks een bezwaar te noemen.
Ze zou van onze verscheiden multi-scribent geen asterisk hebben gekregen.
Ook goed after-sales hierna!
Enige bezwaar dat wel snel naar boven afrond terwijl ze zelf ook lang genoeg op de top en erover ging.
Snel klokje blijkbaar.

Na deze kennismaking kwam ik de beroemde Erika tegen in het hol beneden. Ze had zowaar tijd voor mij voor een herkennismaking.
Leuke kamer met prima over en weer en zeer milieu-vriendelijke afspuiter/afsluiter. Daarna nog heel veel verhalen opgehaald van al het oude Hof dat we beiden kende of waar ze over gehoord had en waar ik bij was geweest.

Hopelijk kan ik nog weer eens daar vertoeven voor het einde komt!

Bredero
10 juli 2023, 23:29
Conny liep later een introductierondje met een nieuwe zwarte parel en legde alles luid en duidelijk uit.
Hoop dat dit een goede nieuwe wordt want ze zal erg goed uit.

Parel heet Sara

BefBeer
18 juli 2023, 11:02
Nog steeds geen zekerheid of dit paleis der verboden liefdes na september blijft bestaan?

Zou echt erg groot gemis zijn als dit hol des verderf waar de afkorting DP iets heel anders betekend dan in de sexlexicon staat.
Waar met DP dus de DNA-crème zijn natuurlijk beloop kan krijgen! :freu:

Willem2
18 juli 2023, 11:21
Nog steeds geen zekerheid of dit paleis der verboden liefdes na september blijft bestaan?

Volgens mijn info is die kans heel klein tot nihil

BefBeer
18 juli 2023, 19:45
Echt balen als dit ophoudt te bestaan voor dat mijn pijp uit gaat!

BefBeer
19 juli 2023, 19:36
Plots kon ik vorige week nog langs wippen tussen de bedrijven door.
Nog geen tijd gehad om over te schrijven.
Genoeg dames en heren in alle soorten en maten.
Ik hoorde echter wel in de wandelgangen (wat een woord in deze hobby!) dat de dames onderling wel gehoord hebben dat er een mooi pand gevonden zou zijn!
Conny houdt het er nog op dat het eigenlijk stopt per eins september.
Zonde na 40 jaar!

Het was weer gezellig in het huis en ik heb me goed vermaakt.
Uiteindelijk maar 1 kamer kunnen doen maar wel een memorabele!
Ik had de vorige keer al de nieuwe zwarte parel zien aankomen voor haar 1e dag.
Nu nog geen recensie over haar te zien? Zou slechts nieuws kunnen zijn.....
Maar eens op de de bank naast haar gaan zitten en wat gebabbeld.
Eerst even wat standaard maar al snel echt leuk en afwisselend serieus zitten praten mat haar.
Viel allemaal niet tegen en de tijd vloog al om.
Zonder enige pre-sales en verklaring over het keuze menu van die dag gewoon met haar naar de kamer gegaan.
Moet je durven en dat durfde ik.
Hele ruime tijd later met een tevreden glimlach de kamer verlaten.
Nog wat drinken en kletsen en weer naar mijn volgende afspraak doorgegaan.
Ik hoop nog vaak zo leuk naar het hof te kunnen gaan en met zulke leuke dames te kunnen kameren.

De zwarte parel heet Sara. Ik zal ze nog beschrijven.

Ikgawandelen
20 juli 2023, 22:42
Na meer dan een jaar nog eens naar het Hof getrokken. Heb daar meermaals geweldige avonturen beleeft en wou daarom voor het sluiten nog eens langs gaan.
En wat een verrassing want Sara was me zeer bekend van Sixens. De keuze voor de eerste kamer was dan ook snel gemaakt.
Geweldig uurtje op de kamer, met alles er op en eraan.
Daarna Maria opgezocht en haar gevraagd om een leuke meid te kiezen voor een trio, dat was Emmy.
Dit was echt wel een tegenvaller, ook Maria viel me tegen. Weinig connectie tussen beiden, en wat me erg tegen viel was het fake gehijg en gedreun van beiden. En dan gaan ze ook nog zelf trachten om de ** service te bekomen zodat ze 1 extra program kunnen schrijven.
Dus eerder een tegenvallende dag.

BefBeer
29 juli 2023, 15:06
Was weer mogelijk eea te combineren met een ommetje Hof.
Weinig dames vrij veel heren al wel binnen. Vakantietijd in Dld.

Eerst met Emma dat echt mislukte.

Hierna even bijkomen en met Cleo naar haar 'bureau' zoals ze zei.
Weer een gigantisch leuke, humorvolle, luid klinkende en spetterende sessie.
Cleo was eigenlijk moe, had het wat koud en nog wat slaperig.
Haar eerst even goed warm gewreven en dat deed haar al goed.
Dan maar de tong actief laten hangen of te wel haar helemaal naar de top gebracht.
Luid schreeuwend kwam ze klaar met een grote grijns op haar gezicht.
Ze zei de ze helemaal warm was geworden en wakker!
Ik geloof haar niet echt en hem mijn thermometer, die ik altijd op zak heb, maar goed gebruikt om haar uitspraak te verifiëren. :)
Ze had dus echt gelogen kon ik zeggen: ze was HEET!
Weer zalige tijd met deze meid gehad!

De nodige tijd met drankje en kal met Conny doorgebracht.

Als afsluiter weer met Alexa een heerlijke tijd op de kamer.
Allebei goede hoogtepunten gekregen van elkaar!

Leuk bezoekje ondanks de mislukking met de 1e dame.

cornelis312
3 augustus 2023, 16:23
Eerst met Emma dat echt mislukte.

Dan ben ik erg nieuwsgierig wat er precies met Emma mislukte, want ik heb eigenlijk geen slechte sessie met haar meegemaakt.
Voor mij was zij 1 van de zekerheden, maar als ze veranderd is, dan hou ik er rekening mee.

BefBeer
6 augustus 2023, 17:37
Absoluut geen klik mee.
Direct al afstandelijk gaan liggen.
Ben netjes en verzorgd dus daar ligt het niet aan.

schoolmeester
6 augustus 2023, 18:03
Ook een DVP heeft haar dag wel eens niet.
Soms zijn het net mensen.

cornelis312
7 augustus 2023, 13:39
Dat kan het inderdaad zijn :)

mynasch
31 augustus 2023, 11:28
Bernds Saunaclub (FKK Schieferhof) 30 augustus 2023
:);):redface::);):redface:);):redface:);):redface: );):redface:);):redface

Ik vrees met grote vrezen dat dit mijn laatste bezoek aan dit prachtige instituut (want dat is het) is geweest. Ben volgende paar weken op reis, en kom niet voor de 22 spet terug…..
Het was een super dagje. Ik kan niet anders zeggen. Welkom geheten door Connie (Theke van dienst) en de poedelblote Tina en Anna, wat wil een oude beer nog meer???........ Anni !! en die was er gelukkig ook.

Ik had een forse partij stroopwafels meegenomen om menig dame stroop mee om de mond te smeren, en dat doe het vaak vrij goed. Mij nadat ik van de Tina/Anna schrik was bekomen mij omgekleed (nu ja.. lenden handdoekje omgewikkeld) en mij met een koffietje naast inderdaad Anni gezet. Prachtige meid, super sensueel en voldoet aan alle eisen die Berns Club aan haar dames stelt: de hoge school van verleiding met vlag en wimpel doorlopen (zie linkje)…

Na een uiterst plezierige inleideinde schermutselingen op de bank (tongzoenen/kleine mynasch in een andere gedaante brengen, jummie stukje blowjob) op naar de kamer. Eerst nog een poosje staan te vrijen, daarna heb ik Anni eens heerlijk erotisch gemasseerd (dat is iets dat ze kennelijk heerlijk vindt te zien aan de stevige reactie (trillingen/kippenvel/natte poes). Meer van dat vroeg ze. Graag gedaan, haar met handen mond en body helemaal in de Johnson/Johnson baby-olie gezet. Daarna een prima befpartij al zeg ik het zelf, resulterend in 2-0 voor Bulgarije. Toen was Anni op wraak belust. Geweldige GFE sessie, waar ik steeds op de rand van een orgasme bivakkeerde. Of met mond, of met pussysliding of met hand. OMG, maar we hadden afgesproken dat ik in een tweede sessie later dat genoegen zou smaken. Kortom na 45 min wankelend van de kamer….

Het was vandaag een mooie line up met Anna, Bianca, Alexa, Cleo, Sara (voorheen Gabrielle in Sixsens), Anni, Erica, Tina en Emma. Thekes waren Conny en Saskia.

Even naar beneden, waar ik getuige was van een fraai tafereel (Erica hielp daar en klant, en hoe de kleine mynasch roerde zich onmiddellijk). Zelfde ruimte werd ook een tweede klant door Bianca aangerand. Hemeltje…. Wat een oord…
Beetje bijkomen met wat food (prima broodjes/kippenpootjes) en gesterkt naar sessie twee met de Roemeense Alexa. Daar had ik echt een klik mee (kende haar woonplaats bijv) en het werd een echte Schieferhof sessie. Gods allemachtig. Maar ook hier…. Wilde nog niet klaarkomen, daar ik vreesde dat de vlag de rest van de dag halfstok zou hangen….

Terug van de kamer bleek ik aan de massage tafel beurt bij Erica boven. Ook geen straf. Ik op mijn rug gaan liggen, erotisch achtergrondmuziekje (waarin je gedachten op nul komen), en dan de fraaie Erica die met warme olie (Nuru?) je lichaam in masseert. En niet alleen met olie en handen, ook haar body (borsten en mond) hiel danig mee. Als ik af en toe mijn ogen open deed zag ik haar blonde koppie met die heldere blauwe oogjes mij scherp in de gaten houden. Tegen dit erotische geweld bleek ik niet opgewassen. Schitterend handmatig hoogte punt, en na alle opwinding van Anni en Alexa en Erica vrees ik dat het plafond er een nieuwe kleurstelling bij heeft….

Super

Dan maar op mijn laatste krachten de sauna in. Die is er namelijk ook. En het hielp mij snel weer een beetje op te knappen. Beneden mij laten inspireren door de frêle Tina (There Is No Alternative) die me daar een beer op een barkruk aktiveerde. Heerlijk, een prachtige blowjob recht voor mij/ OMG. Kleine mynasch werd door Bianca betrapt op het zich verlustigen…. Vooruit maar…

Toch nog even da aanval afgeslagen en gewacht met sessie vier totdat Anni mij zou benaderen. Wat ze al vrij snel deed. Tweede sessie met haar, moest ik bekennen dat ik door Erica was gemolken… Kein Problem fur mich….. en inderdaad, ze had helemaal geen gelijk. Hoe ze het voor elkaar kreeg, ik weet het niet, het is een blow-job wonder. Zeer afwisselend, ook andere lichaamsdelen activerend. Ik stond in vlam, en die vlam kon alleen geblust worden met een sperma schot.

(Nu ik dit opschrijf, er was in GT ook een pijp wonder dat Anni heette toch?? Klein blond, prachtige glimlach).

Kortom het werd een schitterend en spetterend (letterlijk) afscheid van dit oord der verleiding.

Dank FKK Schieferhof voor al die prachtige dagen die ik bij jullie door mocht brengen, en wie weet geschiedt er nog een doorstart wonder…..

:);):redface:);):redface:);):redface:);):redface:) ;):redface:);):redface:);):redface

Dietster
3 september 2023, 09:33
Vrijdag weer richting Bernds Saunaclub (FKK Schieferhof) gegaan.
Had donderdag al gebeld voor de verwachte aantal dames 8 a 9 werd me verteld door Connie.
Daar na een regenachtige rit om 14 uur aangekomen, was nog wel een dingetje om m'n auto te parkeren want de parkeerplaatsen waren behoorlijk vol maar toch een plaatsje bemachtigd (zij het creatief geparkeerd).

Bij binnenkomst werd ik gelijk verwelkomt door Maria :smile2:
Na de financiële afhandeling begeleide Maria me naar de lockers waar ze me gelijk mededeelde dat ze die dag er niet heel lang zou zijn want ze was goed verkouden wat ook goed te horen was.
Weerhield me er toch niet van om de 1e kamer met haar te delen, op het ontbreken van gepassioneerde tongzoenen na wat ze normaal bij mij wel doet was het een hofwaardige kamergang.
Rond vijven is ze ook naar huis gegaan.

Het was vandaag een mooie line up met Maria, Anna, Bianca, Alexa, Cleo, Sara, Anni, Erica, Tina en Emma

Na m'n sessie met Maria gelijk een afspraak bij/met Cleo gemaakt, want ik zag de bui al hangen het was druk qua berenpopulatie en het zag erna uit dat Cleo het druk zou krijgen die dag.
Het werd lang wachten omdat een beer haar of zij hem 3 uur op de kamer heeft gehouden :frown:. Nou wist ik dat die beer graag lange kamergangen met Cleo maakt, maar nou hij had extra lang de tijd genomen omdat het de laatste keer kon zijn.
Die 3 uur kwam ik wel goed door aan de bar met andere stamgasten en de sauna.
Daarna kwam Cleo ook gelijk naar mij en zei ook dat het slim van mij was om haar tijdig te boeken want ik waren nog zeker 3 wachtenden na mij :biggrin:.
Desalniettemin nam Cleo echt de tijd voor mij, waar we wat andere handelingen deden/probeerde dan normaal en wat erg geil was.:smile2:
Ook voor een normaal gesprek nam ze na de daad ruim de tijd, vond ik wel fijn want met Cleo is het niet alleen gekkigheid maar heeft ook een serieuze kant.

Nou stonden op m'n to do lijstje nog Bianca en Anni.

Bianca kreeg ik helaas maar niet te pakken ook zij was druk besproken, wel een afspraak met Anni kunnen maken voor later op de avond (save the best for last ;) )

Dus nam ik de gok met Anna (die me tijdens een eerder bezoek aan het Hof een beetje tegenviel) maar die optisch erg goed uitziet.
Ze komt een beetje over als nors en ongeïnteresseerd, maar als als je bij haar gaat zitten verdwijnt die ijslaag gelijk.
Ik moet toegeven dat ze me een echt Hofwaardige kamergang heeft bezorgt:smile2:

Na m'n pauze en precies om de afgesproken tijd vleide Anni zich naast mij op het lange gedeelte van de bank in de kelder neer. :luvlove:
Lekker knuffelt en tongzoenend kwam ik weer op sterkte, daarna bij het anblazen had ze al bijna het 4e schot eruit :betrunken: toch maar op
de kamer verder.
Haar kwaliteiten zijn echt super, een heerlijke Gfe sessie en het 4e schot kwam:smile2:

Na dit heerlijk Hof bezoek, heb ik gelijk de 22 september vrijgemaakt in m'n agenda voor nog een bezoek aan dit heerlijke oord:biggrin:

Wat ik begreep van de dames is Rosie druk bezig met een nieuwe locatie te vinden en had er ook al een paar alleen dan lag de gemeente dwars met de vergunning over de doelstelling van het pand.
Ze steek er echt energie in om wat nieuws te vinden, maar wanneer en hoelang dat gaat duren tijd zal het leren. En dan moet het pand nog verbouwt/ingericht worden.

Ik schat de kans op een doorstart op 70%, maar we zullen zien.

mynasch
24 september 2023, 11:17
gesloten......snif snif snif

hopen dat Rosie toch iets vindt....!!!

Dietster
24 september 2023, 15:58
Vrijdag voor de laatste keer de navigatie op Schieferhof 28 Hennef ingesteld :heul:
Aangekomen even na 13 uur zag ik dat de parkeerplaats al vol was en een grote afvalcontainer staat al voor het huis voor de komende sloopwerkzaamheden.
Dus de auto maar even verderop geparkeerd.

Binnengelaten door Bianca, dus de dag begon goed :smiley:
Het was die dag een volledige line up met Maria, Anna, Bianca, Alexa, Cleo, Chanel, Sara, Anni, Erica, Tina en Emma.
Veel beren aanwezig die ten laatste male in dit hof nog wilden genieten van de Hofservice welke door de dames aldaar geboden wordt.

Na m'n mok koffie en een peuk op zoek na Bianca waar ik na het mislopen bij m'n vorige bezoek toch zeker een kamergang mee wou doen.
Gelukkig snel gevonden bij de bar boven en gelijk bij gaan zitten want met die drukte moet je niet lang afwachten;)
Met Bianca weer een fijne en goeie kamergang gehad. :biggrin:

Tijdens de pauze lekker buiten gezeten, was goed te doen en met het redelijk zonnig weer was de man van Rosie de grillmeister.
Even als tussendoortje een lekkere braadworst gegeten, want voor een uitgebreide maaltijd was het nog te vroeg.
Werden ook buiten nog even twee beren oraal verwend door Maria en Chanel :blow2:

Voor m'n 2e kamergang had ik mijn vizier toch op Maria gericht.
Bij mijn vorige bezoek was ze nog verkouden, maar nu weer fris en fruitig aanwezig :engel:
Duurde gelukkig ook niet lang voor ik haar te pakken kreeg.
Ze zei dat we het hele programma op de bank boven konden doen, geil voorstel maar ik ging liever op de kamer verder omdat ik dat
met sommige standjes makkelijker vind en het een te groot publiek vond.
Was weer een heerlijke kamergang met Maria waar ze het 2e schot er toch met gemak eruit kreeg. :tietjes:

Tijdens de pauze zag ik Cleo even en gelijk gevraagd of ze rond zevenen beschikbaar was, ze zei dat ze nu weer door die ene beer bezet/geclaimd was en
ze niet wist hoe lang het ging duren. :noooo[1]:

Dan maar eerst de buik gevuld met de lekkere salades en BBQ vlees.
Een paar biertjes in kelder gedronken met wat andere beren en over van alles en nog wat geouwehoerd
De man van Rosi (ben z'n naam kwijt) ging achter de bar staan, bediende ons en natuurlijk kwam de vraag van hoe nou verder met Bernds FKK saunaclub
Hij zei dat ze echt voornemens zijn om door te starten op een andere locatie en dat hun er ook al een paar door de vingers zijn geglipt.
Hoever ze met hun zoektocht zijn en of ze al iets hadden, zolang ze nog geen handtekening op papier hebben gezet daar laten ze zich er niet over uit om geen valse hoop te geven.
Enige wat hij wel daarover kon zeggen is als ze iets hebben dat ze dat op hun website bekent maken.
Daar put ik persoonlijk dan wel enige hoop uit. :)

Was al 20 uur geweest en de keren dat ik Cleo zag was ze drinken halen voor die ene beer en haarzelf, nou vind ik Cleo echt een top dame maar een kamergang van vele uren
vind ik zelfs wat te gortig en egoïstisch.
Dus de hoop op een kamergang met Cleo opgegeven.

Zag Emma lekker dansen en gek doen in de kelder :titten2: , dus toen ze even ging zitten om bij te komen gelijk gevraagd of ze tijd voor mij had en niet lang daarna hadden we een kamer boven.
Het was de eerste keer met haar alleen op de kamer (de vorige keren was een trio samen met Maria)
Was een hofwaardige kamergang en het 3e schot was zonder veel moeite een feit. :smile2:

Tijdens m'n rust zo rond negenen kwam Conny de kelder in om elke (stam)gast een knuffel geven als dank voor de fijne jaren bij Schieferhof 28 en om te laten weten dat
ze bij de nieuwe locatie er weer bij is om ons an zu schreien ;) Ze kan af en toe een heks zijn maar wel een met een klein/gouden hartje.

Rond half elf een termin met Annie gemaakt want zij stond nog op m'n to do list.
Tijdens m'n wachten op Annie zag ik Cleo van de kamer komen, ze was eindelijk bevrijd van haar gijzelbeer :frown:
Afspraak is afspraak en zei tegen Cleo dat het hm niet meer zou worden vandaag, ze verontschuldigde zich want zo lang had ze ook niet verwacht.
En zo werd ik kwart over elf door Annie na de kamer gesleurd en ook zij bezorgde me
ook weer een heerlijke kamergang waar het 4e schot uiteindelijk met weinig moeite viel.

Alle 4 de dames waarmee ik gekamert heb, heb ik gevraagd over hoe nu verder, ze gaven alle 4 aan dat ze nu eerst een tijd rust/vakantie nemen en
dat ze gevraagd zijn of ze op de nieuwe locatie er bij zijn.
Ze vertelde mij dat bij een doorstart de line-up weinig tot niets zou veranderen, maar de tijd zal het leren want ook
bij de dames zal er brood op de plank moeten komen.

Na de meeste gedag en tot een volgende keer gezegd te hebben
Zo rond middernacht de navigatie richting thuis ingesteld en met enige weemoed vertrokken.

Tot die tijd zal ik m'n heil ergens anders moeten zoeken helaas.
Maar ik zal deze en de website van Bernds zeker in de gaten houden;) op hopelijk goed nieuws.

Sphinx
28 september 2023, 19:41
"Well I'm running away from this house on the hill
There's a devil inside sitting on the window sill
And it's a wild Friday night, and I'm all on my own
I knocked on every door in town. There ain't one little girl that's home

And everybody's got a date. And the ones that ain't are tired
What the hell do you do on a weekend honey when your heart's on fire
And you can go from Tokyo to Rome loooking for a girl
But it looks to me like the weekend means heartache all over the world"

Helaas kon deze racebeer niet de allerlaatste Hof-dag bezoeken, dus ben ik een tweetal weken eerder geweest. Van 2006 tot en met 2023 ben ik hier regelmatig te gast geweest, gekke toestanden meegemaakt, ontzettend geile toestanden met meerdere dames beleefd, me soms tranen gelachen als Babsi weer eens een idioot idee kreeg (zoals een van haar stamgasten een script onder de neus duwen dat hij tijdens een een pijpbeurt moest oplezen. Dietster noemde het al, ze zijn er mee bezig, het enige waar we op kunnen hopen is een doorstart volgend jaar. Maar zoals met meerdere clubs beleefd, hoop kan ook uitgestelde teleurstelling zijn. En zoals Elton John opmerkt gaat dat in dit geval overal ter wereld hartzeer opleveren

https://www.youtube.com/watch?v=0GNfiKd8aRs

Ook 8 september was het aardig vol. Duitse stamgasten, twee Amerikanen, een Italiaan. Qua lineup hadden we Maria, Anna, Bianca, Alexa, Cleo, Sara (ex Babylon die ook in Lemiers rondliep), Anni, Erica, Tina en Emma. Ik was er rond 15u en toen ik toevallig Anni net van kamer zag komen heb ik haar maar gelijk aangeklampt. We waren ongeveer tegelijk in de bar terug en hebben ons rustig een uurtje teruggetrokken. Een uitermate slim besluit want ze bleek de rest van de avond heel druk te zijn. Ook Cleo's "gijzelbeer" was er helaas, dus die heb ik twee keer gezien toen ze even kwam roken en meer niet

Een wat grimmiger episode hadden we echter net na het eten, toen er helaas medische assistentie nodig was voor een van Maria's stamgasten (de man leek een TIA te hebben en werd per ambulance afgevoerd). Dat zette helaas een beetje een domper op de volgende uren, alleen Cleo en Sara hadden het door drukte in hun afspraken niet echt meegekregen. De rest zat een tijdje van de schok bij te komen, was blijkbaar een graag geziene gast die dezelfde dag nog twee kamers had gemaakt :frown:

Ikzelf raakte met de Amerikanen aan de praat die allebei in Europa werkten maar nog wel de politiek in hun thuisstaat volgden. Hun mening: "Pak de popcorn maar vast als het Trump weer wordt, dat wordt een rampenfilm." Het duurde door het medische geval even voor er weer gekamerd werd, uiteindelijk raakte ik voor mijn laatste kamertje op deze locatie met Sara aan de praat. Voor het laatst in Lemiers tegengekomen ongeveer een jaar terug, dus we hadden even wat bijgepraat. Dat ging uiteindelijk in gretig zoenen. Uiteindelijk zijn we gewoon 1,5 uur weggebleven, lekkere mix van relaxed en porno door elkaar.

Daarmee vond deze racebeer het mooi geweest, afscheid genomen van Conny had ik al eerder op de dag gedaan, ook Erika en Rosi een knuffel gegeven (rest was al snel bezet) dus liet Erika me ook eruit na afrekenen. Schieferhof, bedankt we hebben er van genoten. Hopelijk vinden ze iets anders, kom ik daar ook weer langs. Nick Straker vond weer een passend vrolijk deuntje met een wat treurige boodschap ter begeleiding.

https://www.youtube.com/watch?v=V9saqXeI09M

"My mama told me, being in love you'll never be alone
You'll find a woman, someone to call your very own
Then something bad went wrong. We couldn't get along
Pack all my bags and go and just to let you know

That I'm leaving on the midnight train
Leaving all my tears and pain
Leaving on the midnight train
You've got me going out of my mind
So I'm leaving on the midnight train
Leaving all my tears and pain
Leaving on the midnight train