PDA

Volledige versie bekijken : Denisa (Roemeense) ex-H7



Wijze grijze
14 januari 2013, 18:13
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=298148#post298148

En zo kwam ik naast Denisa terecht.

Naam : Denisa
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Engels
Leeftijd : 22
Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik, lang
Lengte dame : 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat : Slank, 50 Kg maat 34/ B-cupjes
Tatoeages/Piercings :
Service: PZC, NMC/ 69/ TZ
Voordelen: Lekkere TZ
Nadelen: .
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : EUR 30,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10

Ze maakte meteen al positieve indruk op me door nieuwe jus d’orange voor me te gaan halen, zodra m’n glas leeg was en m’n bord weg te ruimen toen ik klaar was met eten. Het was nog zeer rustig in de club, dus hebben we uitgebreid zitten kletsen, totdat Wijze Stijve zich meldde en vroeg of hij ook mocht meedoen. Denisa’s kriebelnageltjes begroetten Wijze Stijve van harte en besloten werd het gesprek in de bioscoop te verdiepen. We hebben er een hele tijd liggen TZ tot far beyond the point of no return. Duidelijk was dat ik met haar moest en zou kameren. Ofschoon dit voor ons beiden volkomen duidelijk was, vond Denisa het leuk de spanning nog meer op te bouwen en ze bleef me maar teasen. Mega opgegeild en super geladen, verdwenen we tenslotte naar de kamer. Een heerlijke sessie volgde met tijdens het echte werk voortdurend tongcontact en tijdens het PZC heerlijk oogcontact. Uiteindelijk dan ook afgesloten met een heerlijk heftig orgasme. Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10

Heel laat op de avond verrasten JohnML en Bad Pritt me nog met de vraag of ik nog zin en energie had voor nog een kamergang?. ???. Ze hadden van de tombola nog een gratis kamergang over en ik mocht die opmaken. Nou, is de paus katholiek? Zo’n aanbod slaat Wijze Grijze natuurlijk nooit af. Una mas, por favor. En deze laatste kamer verbracht ik wederom met Denisa. Het zou geen onstuimig sexwerk worden, maar een heerlijk romantische knuffel-/zoen/ massage- en pijpsessie. Voor de zekerheid het flesje olie maar meegenomen en ja hoor ook een vierde lading zwemmertjes bleef verweesd in Heaven7 achter. Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10

bad pritt
14 januari 2013, 19:47
Uit de H7 algemene thread:


"....En ik bleef hangen bij Denissa,een heerlijke lolita met een gezicht van een meisje van 15/16 jaar.
Ik begin op PP te lijken, die was er gelukkig niet en zodoende had ik geen concurrentie en kon ik volop pre -en aftersalen en sloeg de vonk een beetje over. Zelfde fout weer..ik leer het nooit..is nu weer weg naar Rumania..na een turbulente (kan er een hollywood film van maken)eerste maand in Duitsland..maakte ook als persoon indruk, deze streetwise maar oh zo rechtlijnige, naturelle en eerlijke vrouw. Of ze terugkomt ..mischien..ik houd kontakt met haar. Omdat er passie was, was de sex met haar 300%..ik liet een figuurlijk traantje toen ik haar dit weekend op het vliegtuig zette...."


Inmiddels ben ik meervoudig recidivist en kan alleen maar zeggen in alle opzichten, en buiten en op de kamer een aanwinst voor de 7.

bad pritt
14 januari 2013, 19:58
Citaat van Hara1d:

ich war doppelter Gewinner: Freifick für 30 Minuten und wählte Denisa- Volltreffer! Die Mädels haben die Tombola zunächst nicht verstanden, nach einer sehr guten Stunde übergab ich Denisa 30 + 5 Tip und mein Los. Denisa schaute ungläubig und ich ging mit ihr zusammen zu John, welcher durch seinen "ppa Geschäftsführer" (BP) die Transaktion durchführte.

Toulouse-Lautrec
6 februari 2013, 21:01
. . . . Denissa kwam een paar keer om een massage vragen en in de namiddag heb ik die in de kino gegeven.
Na het eten heb ik met Denissa een kamer opgezocht. Ik was met haar nog nooit op de kamer geweest en had er door de recensies goede verwachtingen van. Maar het werd uiteindelijk niks. Allereerst wilde ze samen douchen. Prima, maar niet te lang. Toen naar de kamer. Dat leek goed te beginnen, maar we lagen nog maar net of ze moest even op haar telefoon kijken die een piep gaf. Ze las een berichtje legde de telefoon weer weg. Toen begon ze te vertellen over haar thuissituatie. Maar daar had ik nu even helemaal geen zin in en ik ben haar daarom maar eens flink gaan kussen. Ze moest lachen en we leken weer op de rails te zitten. Maar na een paar minuten sprong ze ineens op en deed een handdoek om en zei dat ze mij een goede massage ging geven en hup, weg was ze de kamer uit. En daar lag ik met mijn stijve lul, voor lul. Even later komt ze terug met en grote flacon smeer-crème. Haar initiatief remmend zei ik dat ik helemaal geen massage wilde maar slechts de liefde bedrijven. Denissa lachte maar eens lief. We waren nog maar net weer begonnen of ze moest weer op haar telefoon kijken. Nu wilde ze me foto’s laten zien. “Later beneden” zei ik “Nu gaan we de liefde bedrijven”. Ze ging op haar rug liggen op een manier die je doet denken dat ze niet weet hoelang een bloemkool moet koken voordat hij gaar is. Ik had er genoeg van en ik zei dat we gingen stoppen. Maar nu wilde ze dat ik terugkwamen zeurde erom met een houding van steek hem er maar in. Maar voor mij echter was het over en uit met Denissa. Beneden gaf ik haar het halfuur bedrag. . . . .

. . . . . Nog even een aanvulling op dit stukje in mijn verslag.
Ik heb later begrepen dat Denissa het niet zo makkelijk heeft. Het komt er op neer dat ik daar niet niet helemaal goed mee omgegaan ben. Denissa is wel degelijk een lieve meid, maar was er door haar moeilijkheden met haar hoofd niet bij. Een inschattingsfout van mijn kant. . . . .

hara1d
18 maart 2013, 01:20
Denisa ist 22 Jahre,
Schlank bis skinny
Brüste a
Kein Tattoo, kein Piercing, kein Silikon, wenig Kosmetik, keine "Plastikkrallen"
Leuchtend grün-blaue Augen
Knackarsch (Tendenz zum Killerarsch)

vor 9 Wochen (Geburtstagfeier am 12.1) gewann ich 30 Minuten und durch die Wahl von Denisa war ich doppelter Gewinner.

Diese Session heute widerholt, Lecken lassen, Blasen, rücklings angeritten (geile Aussicht), weiter Misso, Doggie, gestreckte Doggy.

Denisa küsst nicht mit Zunge (zumindest keine Männer ü 50 ;)), sonst volle Punktzahl
wiederholenswert

rmjhexe
7 april 2013, 17:42
Heeft heaven7 verlaten

Piet Plezier
8 april 2013, 12:27
Zit volgens mij laatste info die ik heb gekregen in Mondial.