PDA

Volledige versie bekijken : SOA en clubs, jullie ervaringen



mentos
16 augustus 2006, 13:27
Na enkele keren de Relax/Ritz bezocht te hebben, wou ik m'n horizonten toch eens verruimen. Mede door een discusie hier gevoerd over het aanbod van meiden in GT, toch maar eens besloten om daar een kijkje te gaan nemen.
Ik wil het niet hebben over het feit of het er nu al dan niet beter is dan in andere clubs.
Gevolg is dat ik enkele dagen na m'n bezoek 2 kleine blaasje onderaan de schacht van m'n penis kreeg. Niks ergs dacht ik, totdat ze ook nog pijnlijk begonnen te worden en ze zich vermenigvuldigden. Wat kon dat nu zijn? Ik had toch veilig gevrijd met condoom (wel PZC). Na snel opzoekwerk kwam ik tot de constatie: Herpes Genitalis! Naar de dokter ermee en nu zit ik op het einde van m'n pillenkuur met Aciclovirum. Leg dit thuis maar eens uit... om nog maar te zwijgen over de medische (virus) gevolgen.
Heb ik gewoon "bad luck" gehad of moet ik voortaan in deze saunaclubs wegblijven? Iemand de laatste tijd nog van deze nare ervaringen gehad in GT? (of elders)
Ter info: ik was er op di. 1/8 en heb contact gehad met de xxxxxxxxxx (die hier beschreven is) en een ander bulgaars meisje - zwarte haren 1m65 - ong 33 à 35j)
Mijn goesting is voor de moment over en als ik nog eens ergens een bezoekje breng zal "alles" met condoom zijn, zonder tongzoenen. Zelfs dan is er nog kans volgens mijn dokter want de blaasjes zijn ontstaan daar waar het condoom stopt.
I'm not so happy for the moment! :mad:
---------------------------------------------------------------------------------------------------
naam van een meid gewist

neukie
16 augustus 2006, 14:02
Be happy dat je aciclovir-pilletjes kunt pakken. Naar een weekje (elke dag 5 pilletjes pakken) moet het ok zijn. Dit risc hebt je in elke club. Het risc is niet zeer groot, maar het is daar.
V.m. bent je ook een beetje zelfer scholdig. Ik ga met geen griet op de kamer waar ik een "herpes labialis" zie. (een mond-herpes) Dat kunt je toch zien. Als ze jou pijpt dan hebt je de ziekte ook.
Dat hele is geen reden dat je het wandelen stopt.:nee: Een beetje risc hebt je altijd.

Ik verplaats dat draadje nu...:D

neukie :wink:

paul22
16 augustus 2006, 14:10
. Ik ga met geen griet op de kamer waar ik een "herpes labialis" zie. (een mond-herpes)

Maar ook dan heb je geen zekerheid!!

Overigens heeft Mentos het waarschijnlijk eerder opgelopen (misschien wel die club waar hij vaker kwam) , en beschuldigt hij de verkeerde club en dames.:ranting2:

neukie
16 augustus 2006, 14:17
Overigens heeft Mentos het waarschijnlijk eerder opgelopen (misschien wel die club waar hij vaker kwam) , en beschuldigt hij de verkeerde club en dames.:ranting2:

Mogelijk is dat zeker, maar wij weten niet wanneer Mentos in de relax gewest is. De inkubatietijd ligt tussen 2 en 12 dagen.

mentos
16 augustus 2006, 14:55
Laat me wel even duidelijk zijn dat het niet mijn bedoeling is om de club of iemand persoonlijk te beschuldigen. Ik had geen andere club of dergelijke meer bezocht sinds 2 maanden. Dus de incubatietijd (die in sommige gevallen tot 3 weken kan oplopen) is hier voor m'n andere club bezoeken niet van toepassing.
Er was ook uiterlijk geen sprake van koortsblaasjes (herpes liabilis), maar dat geeft inderdaad geen garantie. Je kan het eender waar oplopen.
Waar ik wel vrij zeker van ben is dat ik het daar heb opgelopen. Het labo onderzoek wees uit dat het om een type 1 virus gaat een geen opstoot.
Ik ben vooral geschrokken hoe snel je soa's kan oplopen. Er wordt algemeen aangenomen, als je met een condoom vrijt ben je veilig, maar niets is minder waar.
Als ik in de toekomst niet te vaak 'herval' zal het wel ok zijn zeker... :-)

Hollandmale
16 augustus 2006, 15:49
Laat me wel even duidelijk zijn dat het niet mijn bedoeling is om de club of iemand persoonlijk te beschuldigen.Uitstekend, want SOA's zijn overal: GT, PHG, PSW, BB, YY, Relax, en ongetwijfeld ook Freude, het Hof, World, Oase, Palace en diverse PT's. Heb uit veel genoemde clubs al wel 'ns 'n melding van 'n SOA vernomen. Logisch, want zowel de dames als de ijsberen rouleren regelmatig door 'n groot aantal clubs. Zelfs als je alles met condoom doet, nooit zoent en nooit beft, kun je nog 'n SOA oplopen, al wordt de kans dan wel 'n heel stuk kleiner, en de pret trouwens ook. En de beste manier om helemaal geen SOA op te lopen, is thuisblijven ;).

Tiga
16 augustus 2006, 19:59
Het labo onderzoek wees uit dat het om een type 1 virus gaat een geen opstoot.

Hetgeen voor de leek betekent...?

Bedankt voor je toelichting!
tiga

neukie
16 augustus 2006, 20:36
Wie van jullie wat meer weten mag.....:rolleyes:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Herpes_genitalis

mentos
17 augustus 2006, 11:47
ik vergiste mij. Het was wel degelijk type 2 virus.
HSV1 of type 1 virus is de koortslip (blaasjes)
HSV2 of type 2 virus is herpes genitalis
enz.

ook op deze link kan je meer info vinden:
http://www.hiso.nl/index1.php
http://www.sensoa.be/index.php

jaigee
17 augustus 2006, 14:38
Hi,

In Maart heb ik volgend bericht in een ander forum geplaatst
Waarschuwing!!

Ik hem op 10 Maart j.l. met XXXXXXX op de kamer geweest. Standaard programme, kussen, pzc, nmc etc. Was verder goed.

Maaaaar,

vanaf gisteren loop ik rond met een koortslip, HERPES!
Omdat ik sinds de jaarwisseling geen sexueel contact gehad hebt met een ander moet het helaas van haar gekomen zijn.

Jammer.........

Dus heren wandelaars, oppassen met deze dame, niet zoenen en pijpen met condoom!

Ik wil deze dame niet de klanten wegjagen, maar jullie hiermee waarschuwen, laat dat duidelijk zijn!


Groeten



De boosdoenster is dus wel degelijk de GT dame!!!!:rubbel: :ranting2:

naam van de meid door gexxxxxt
neukie

paul22
18 augustus 2006, 10:58
HSV1 of type 1 virus is de koortslip (blaasjes)
HSV2 of type 2 virus is herpes genitalis
enz.



De plaats waar de blaasjes optreden (koortslip , geslachtsdelen) geeft geen zekerheid omtrend het type.

Iedereen die regelmatig in clubs komt is 'besmet' met HSV-virus. De meesten krijgen nooit verschijnselen en zijn besmet zonder dat ze het weten! In de 'normale bevolking' heeft 75-90% het HSV-virus al onder de leden!! Vooral HSV1 maar steeds meer HSV2, die dus ook een koortslip kan veroorzaken.

Verschijnselen kunnen steeds terugkomen ook na jaren, en die incubatietijd moet je dus niet absoluut zien.

Iedereen die in clubs actief is heeft hiermee te maken.

RedAmber
19 augustus 2006, 08:25
Hi,

In Maart heb ik volgend bericht in een ander forum geplaatst
Waarschuwing!!

Ik hem op 10 Maart j.l. met XXXXXXX op de kamer geweest. Standaard programme, kussen, pzc, nmc etc. Was verder goed.

Maaaaar,

vanaf gisteren loop ik rond met een koortslip, HERPES!
Omdat ik sinds de jaarwisseling geen sexueel contact gehad hebt met een ander moet het helaas van haar gekomen zijn.

Jammer.........

Dus heren wandelaars, oppassen met deze dame, niet zoenen en pijpen met condoom!

Ik wil deze dame niet de klanten wegjagen, maar jullie hiermee waarschuwen, laat dat duidelijk zijn!


Groeten



De boosdoenster is dus wel degelijk de GT dame!!!!:rubbel: :ranting2:

Hallo jaigee...(@neukie Berichtige mich wenn ich etwas falsches Schreibe)
Das was du da gepostet hast finde ich mehr als Unfair dem Mädel gegenüber.
Keine Kunden weg jagen?...was glaubst du denn,das es Herpesfetichisten gibt die dem Mädel jetzt die Tür einrennen um einen Termin bei ihr zu bekommen?
Ich kenne weder den Laden noch das Mädel,aber das finde ich nicht in Ordnung von dir....aus folgendem Grund:
Die Infektion mit dem Herpesvirus kann Monate und Jahre zurück liegen,denn der Herpes bricht nur aus,wenn dein Imunsystem geschwächt wurde/ist.

Gründe dafür können folgende sein:
Grippe/Erkältung
hoher Alkoholkonsum
Streß
starke Sonnenbestrahlung(Sonnenbrand)
bestimmte Medikamente nehmen einen starken Einfluß auf das Imunsystem und können durchaus dazu beitragen,das der Herpes ausbrechen kann.

Erbrechen/Ekel

und zu guter Letzt,es gab im letzten Jahr einen Test von RTL auf Weihnachtsmärkten,dort wurde die Sauberkeit der becher und Gläser getestet.
7 von 10 Bechern/Gläsern waren Mangelhaft gereinigt und von diesen 7 Gläsern waren 5 mit ansteckenden Keimen und Viren belastet,am häufigsten wurden Herpesviren nachgewiesen.

Wenn das Mädel also nicht offensichtliche Herpesblasen am Mund hatte die du gesehen hast,dann revidiere dein Posting...denn wenn dem nicht so war,kannst du einfach nicht Beweisen,das du dir den Herpes bei diesem Mädchen geholt hast.

Solltest du gesehen haben,das das Mädchen Herpesblasen hatte,dann darfst du dich über eine Ansteckung nicht beschweren,denn wer dann Küsst oder Französich Ohne praktizieren läßt ist an einer Ansteckung selber Schuld.

Ich möchte dich nicht angreifen oder dergleichen,nur dein Posting schadet dem Mädel über alle Maßen ohne das du Beweisen kannst,das SIE dich angesteckt hat.Wenn du es beweisen kannst,dann trägst du eine Mitschuld aus den von mir vorher genannten Gründen.



Grüßles Redamber

naam van de meid door gexxxxxt
neukie

neukie
19 augustus 2006, 11:52
Dat wat RedAmber zei, dat klopt. 90% van alle mensen hebben een passiefe herpes labialis.
En met grieten welke een opene, aktiefe herpes aan de mond hebben, ga ik niet op de kamer.

Maar: Dat thema hier is "herpes genitalis". En deze ziekte wordt alleen met sex overdragen.

neukie :wink:

RedAmber
19 augustus 2006, 13:11
Merci neukie:smkiss:

neukie
20 september 2006, 20:30
Nu jullie verdere ervaringen. Deze draad is niet hetzelfde als de NZC-discussie. Geen NZC-discussie in deze draad aub.

grt neukie :wink:

De Cock
21 september 2006, 23:01
We moeten geen privacy gevoelige zaken op het Forum zetten en daar hoort naar mijn mening ook bij het melden van vermeende SOA's opgelopen bij ...... en dan lukraak namen gaan noemen zonder dat je weet bij wie :confused: .

!!! IK WIL NIEMAND VEROORDELEN, maar juist erger voorkomen !!!

De juiste gang van zaken lijkt mij:

Eerst kontakt opnemen met het etablisement, dan als er meer duidelijkheid is pas iets melden op het forum en zeker niet een lijst van bezochte dames opnoemen en zeggen bij een van deze dame heb ik waarschijnlijk iets opgelopen, kijk dan begeef je je op glad ijs :o .

Zie het anders:

Stel een dame zou dat op het Forum gaan doen..... bijvoorbeeld:

Wandelaar 1, 2, en 3 die hebben mij een SOA bezorgd :eek:, leuk hé dan worden wij ook boos :mad: en kijk dat is dus de andere zijde.

Wees dus erg voorzichtig met het noemen van namen of het moet erg duidelijk aanwijsbaar zijn.


Groeten,

De Cock.

paul22
22 september 2006, 09:46
of het moet erg duidelijk aanwijsbaar zijn.

.



En hoe onderscheid je dit geval van de teleurgestelde (verliefde) ijsbeer die wraak wil???

Nooit aan beginnen op dit Forum!!!

PS en tegen de tijd dat je het hier leest is alles al lang "snee von gestern".

neukie
22 september 2006, 11:03
Namen (meiden, andere ijsberen) wis ik zonder comment.

Als je een info anonym aan een club wilt stuuren, dan stuur deze info aan een admin of een mod aub, het verdere doen wij.

neukie

lustman
9 oktober 2006, 22:52
Tot nu toe nog maar één soa opgelopen : chlamydia. :eek: Met de nodige medicatie was ik er na 3 dagen van af. Laat mij tweemaal per jaar testen op soa's en Hiv. Zelfs zonder klachten.

Willem2
30 oktober 2006, 10:55
........Natuurlijk bleven haar prostitutiewerkzaamheden een belangrijk aspect van onze relatie, maar dat mocht de pret niet drukken. Wat de pret wel drukte was het probleem dat SOA heette. het moest er natuurlijk een keer van komen dat ik een SOA kreeg. Een relatief onschuldige druiper dat wel, maar het was wel even schrikken. Het verbaasde mij dat mijn vriendinnetje alles wist over AIDS/HIV, maar niet zoveel over SOA's. Dat ze van sperma in de mond ook een SOA kon krijgen wist ze niet. Ze wist alleen dat je het niet moest doorslikken.

Waren SOA's eigenlijk wel een aandachtspunt voor Beth? Ik had niet de indruk dat ze zich daar nu zorgen over maakte. Wel besteedde ze veel tijd en geld aan hygiene en in de club lette ze erg op welke mannen schoon leken en welke niet. Beth was niet op de hoogte van enig beleid van clubs inzake SOA's. SOA's waren een ingecalculeerd risico. Pzc. was de standaard in de Duitse clubs. Hield je je daar niet aan dan was het snel gedaan met je business. Als ik haar dan vertelde dat in Nederland, met name achter de ramen, pmc. de standaard was, begon ze te lachen en zei ze: "I also want to work in Holland, Holland is paradise."
Zo nu en dan kwam op internet het gerucht dat er in een bepaalde club(s) SOA's waren geconstateerd. Dat vertelde ik Beth dan, die dan verschrikt keek alsof W.O. III was uitgebroken. Maar even zo snel ging ze weer over op de orde van de dag en was SOA geen gespreksonderwerp meer.

Vaak werd ons gesprek over SOA's gecombineerd door het onderwerp nzc. Klanten probeerden vaak nzc. Soms vroegen ze het, soms boden ze geld en soms deden ze het gewoon. Nzc. was niet aan Beth besteed, al moet ik eerlijk zeggen dat ik in het begin (toen ik nog klant was) daar mijn twijfels over had. Bij mij was het ineens ook mogelijk gebleken. In het begin had ik nog weerstand geboden, maar "liefde" doet rare dingen met een mens. Uit voorzorg vermeed ik thuis sex of ik had alleen sex met condoom. De omgekeerde wereld.

Beth vertelde dat nogal wat meisjes nzc accepteerden. Zelf had ik het ook een keer meegemaakt met een meisje die het op de kamer spontaan "aanbood". Maar dat was juist een meisje die het niet deed volgens Beth. Het was dus duidelijk ook een taboe onder de dames.




xxx

manfredi06
10 januari 2007, 18:48
de heren die getrouwd zijn en kinderen hebben ( en geen echtscheiding etc willen hebben) moeten hun risico- gedrag nogmaals afwegen. Voor mij nooit meer PZC !!!
Bij mij is nog alles goed gekomen, maar heb wel meerdere nachten heel maar ook heel slecht geslapen. een uurtje plezier was mij dit niet allemaal waard !!

Fritzzz
10 januari 2007, 22:39
Fijne Berenvrienden,

Ook Frits is deze keer gevelt door een gemeen maar relatief onschuldig SOA-virusje. :wand: :wand: :wand: Rararara waar komt dat vandaan??:ranting2: :ranting2: Een kuurtje aan de pillen en het is weer ok, echter het zet je wel weer aant denken en brengt eea in een lastig (oa thuis) parket...

U zeit allen gewaarschuwd...ik ga voorlopig weer celibatair, wellicht is de drang over een paar maandjes er weer....:heul: :heul: :heul:

Rex
10 januari 2007, 22:46
Fijne Berenvrienden,

Ook Frits is deze keer gevelt door een gemeen maar relatief onschuldig SOA-virusje. :wand: :wand: :wand: Rararara waar komt dat vandaan??:ranting2: :ranting2: Een kuurtje aan de pillen en het is weer ok, echter het zet je wel weer aant denken en brengt eea in een lastig (oa thuis) parket...

U zeit allen gewaarschuwd...ik ga voorlopig weer celibatair, wellicht is de drang over een paar maandjes er weer....:heul: :heul: :heul:

Je bent toch niet met die kleine smurfin op pad geweest hè Fritsie??

Fritzzz
11 januari 2007, 10:06
Je bent toch niet met die kleine smurfin op pad geweest hè Fritsie??


Neenee, hou niet van klein, de boosdoener is uiteraard nooit met zekerheid vasttestellen, al zal het mij niet verbazen als anderen ook aan de beurt zullen komen....

Randy
11 januari 2007, 12:18
Fijne Berenvrienden,

Ook Frits is deze keer gevelt door een gemeen maar relatief onschuldig SOA-virusje. :wand: :wand: :wand: Rararara waar komt dat vandaan??:ranting2: :ranting2: Een kuurtje aan de pillen en het is weer ok, echter het zet je wel weer aant denken en brengt eea in een lastig (oa thuis) parket...

U zeit allen gewaarschuwd...ik ga voorlopig weer celibatair, wellicht is de drang over een paar maandjes er weer....:heul: :heul: :heul:

Technisch gezien is 't geen virus, maar een bacterie (tenzij 't herpes is?)

Tijdelijk celibatair kan, maar lost het probleem niet op. Het blijft Russisch roulette in de clubs nu en over een paar maanden, helaas...

Sterkte!

Fritzzz
11 januari 2007, 12:31
Technisch gezien is 't geen virus, maar een bacterie (tenzij 't herpes is?)

Tijdelijk celibatair kan, maar lost het probleem niet op. Het blijft Russisch roulette in de clubs nu en over een paar maanden, helaas...

Sterkte!

Bacterie of virus, tis allebei niet echt fijn...Enige optie om in de clubs eea optelossen is alleen nog om PZC uittebannen en echt alles safe te doen...

Voor mij wordt dat in ieder geval de oplossing als ik uberhaupt nog terugkom, want eigenlijk zijn we gewoon echt stom, stommer, stommst bezig met zn allen..

099
11 januari 2007, 17:42
Zelfs als je alles MET condoom doet heb je risico, als jij GEEN risico meer wilt lopen dan moet jij STOPPEN!

Befke
11 januari 2007, 20:12
Ik wandel ongeveer 25 jaar.
In den beginne ging alles - inclusief het pijpen - met condoom.
De laatste jaren (eerst in Limburg, later ook in de Duitse klubs) werd gaandeweg steeds meer zonder condoom pijpen gebruikelijke en dat vind ik lekkah...
Gevolg of toeval? : de laatste drie jaar tweemaal een infectie met Chlamydia opgelopen.
Gelukkig totnutoe nog niets ernstigers...

Ik overweeg me weer met condoom in het Frans te laten aanspreken...
Maar beffen met een lapje? Nou nee - dank U. Dus: onveiligheid blijft. Een beetje. En ik kan ook morgen zo onder de tram lopen...

Inconsistent en inconsequent en toch gelukkig :freu: :rubbel: :freu:

paul22
12 januari 2007, 09:44
Bacterie of virus, tis allebei niet echt fijn.....

Je hebt een SOA vastgesteld door een lab. en je weet niet wat??:cool:

Fritzzz
12 januari 2007, 13:00
Je hebt een SOA vastgesteld door een lab. en je weet niet wat??:cool:

Ze noemen het ook wel Chlamydia....

little diablo
13 januari 2007, 20:14
de heren die getrouwd zijn en kinderen hebben ( en geen echtscheiding etc willen hebben) moeten hun risico- gedrag nogmaals afwegen. Voor mij nooit meer PZC !!!
Bij mij is nog alles goed gekomen, maar heb wel meerdere nachten heel maar ook heel slecht geslapen. een uurtje plezier was mij dit niet allemaal waard !!
Geen paniek:rolleyes: tegenwoordig heb je de GGD en zijn soa spreekuur. Helemaal anoniem:freu: Dus voor een ge(trouw)de beer een hele opluchting;)

PS: En vergeet niet "la vita è un gioco":D :teufel:


Saluti L Diablo

Rex
13 januari 2007, 20:57
Dit topic enigzins gelezen te hebben is de conclusie dat de meeste SOA's kunnen ontstaan
door sex te hebben met een dame in een club.

Of het nu gaat om pijpen, neuken, beffen, zoenen, weet ik veel nog meer, SOA 's kunnen dus voorkomen.:wand:

Maar hebben jullie weleens gedacht aan een jacuzzi, wat daar voor bacterieën in
kunnen zitten en de kans op een SOA of andere infectie kan veroorzaken:confused:

mr rocky
13 januari 2007, 22:07
Dit topic enigzins gelezen te hebben is de conclusie dat de meeste SOA's kunnen ontstaan
door sex te hebben met een dame in een club.

Of het nu gaat om pijpen, neuken, beffen, zoenen, weet ik veel nog meer, SOA 's kunnen dus voorkomen.:wand:

Maar hebben jullie weleens gedacht aan een jacuzzi, wat daar voor bacterieën in
kunnen zitten en de kans op een SOA of andere infectie kan veroorzaken:confused:


sinds ik na een jaccuzi bezoek uitslag kreeg, ga ik er ook nooit meer in.:teuflisch

Azrael
14 januari 2007, 17:28
Ikzelf moet bekennen in 2jr wandelen in de FKK-clubs nog nooit een virusje te hebben opgelopen. Je kunt het gewoon dom geluk noemen, niet meer niet minder. Maar hoe dan ook, het is natuurlijk een kweekvijver voor SOA's.. :teuflisch

little diablo
15 januari 2007, 17:53
Dit topic enigzins gelezen te hebben is de conclusie dat de meeste SOA's kunnen ontstaan
door sex te hebben met een dame in een club.

Of het nu gaat om pijpen, neuken, beffen, zoenen, weet ik veel nog meer, SOA 's kunnen dus voorkomen.:wand:

Maar hebben jullie weleens gedacht aan een jacuzzi, wat daar voor bacterieën in
kunnen zitten en de kans op een SOA of andere infectie kan veroorzaken:confused:
En ik maar denken dat alles dan weer lekker schoon is:o Ik blijf voortaan wel wat langer in de sauna:rolleyes:

Saluti L Diablo

Jorah Mormont
15 januari 2007, 18:13
En ik maar denken dat alles dan weer lekker schoon is:o Ik blijf voortaan wel wat langer in de sauna:rolleyes:

Saluti L Diablo


Nee joh, gewoon lekker bubbelen. Juist door je lichaam bloot te stellen aan allerlei kleine beestjes is goed voor het opbouwen van je weerstand. Dit samen met gezond eten en vooral goed kauwen geeft je de bescherming die je nodig hebt. En dat laatste is ook weer goed om een volwassen vent zo van z'n brommer af te spuiten. En voor dit laatste heeft Ronald35 ook goede tips.:D

BR, Sonny:wink:

Willem2
15 januari 2007, 18:47
Door de jacuzzi kan je geen SOA oplopen. Tenminste ............. je moet dan niet onder water zonder condoom neuken ;) .......dan is weer alles mogelijk.
Je kan wel allerlei andere schimmels en darminfecties oplopen.

Willem2

oblix
15 januari 2007, 19:54
Door de jacuzzi kan je geen SOA oplopen. Tenminste ............. je moet dan niet onder water zonder condoom neuken ;) .......dan is weer alles mogelijk.
Je kan wel allerlei andere schimmels en darminfecties oplopen.

Willem2

Tja, en zwemmen in een zwembad of in de zee dat is lekker.
In het zwembad heeft net dat kleine ettertje staan te pissen, en die boot die net voorbij vaarde op de zee had nog wat ruwe olie over dus, ja en dan hebben we het nog niet over die buis die 2 km verderop in het water uit komt rechtstreeks van die chemie fabriek af.
Gaan we toch gewoon een dagje naar het strand. Dat is pas gezond!!

Oblix gaat samen met die blauwe algjes gewoon zwemmen. :zauberkis

Limburger
15 januari 2007, 23:44
Een kleine 10 jaar geleden, voordat ik ooit gebruik had gemaakt van een prostituee kreeg ik een paar bultjes op mijn penis. Eerst dacht ik dat ze vanzelf wel weg zouden gaan maar omdat ze juist alleen maar groter werden ging ik toch maar naar de huisarts. Die verwees mij door naar de dermatoloog, helaas kon ik daar pas na een maand of vier terecht dankzij de wachtlijsten. Dus toen ik daar eindelijk terecht kon was 1 van die bultjes op mijn eikel al een halve cm in doorsnee. Het bleken dus genitale wratten te zijn en de dermatoloog vroor ze daarom weg met stikstof. Dat werkte perfect, de volgende dag vielen de wratjes en de dood gevroren huid daarom heen er van zelf af en sindsdien is er nooit meer 1 terug gekomen. Ik snap dus ook niet waarom het invriezen van die dingen niet de standaard behandeling is en waarom artsen i.p.v. de mensen maandenlang laten aanklooien met allerlei zalfjes en vloeistoffen zoals ik op hookers.nl en andere forums lees.

Wat ik maar wil zeggen met dit bericht is dat je overal een SOa kan oplopen. De enigste keer dat het mij overkwam was voordat ik ooit in een club of iets dergelijks was geweest.

paul22
16 januari 2007, 11:07
voordat ik ooit gebruik had gemaakt van een prostituee

Wat ik maar wil zeggen met dit bericht is dat je overal een SOa kan oplopen.

SOA = sexueel overdraagbare aandoening, veruit de meeste sex vindt buiten de prostitutie en de clubs plaats.

Loop eens over de parkeerplaats van een uitgaanscentrum en kijk naar alle "aktie" in auto's , vaak zonder condoom. SOA's kun je overal oplopen, en de Herpes- en Papillomavirussen zelfs zonder sex of tijdens "veilige sex".