PDA

Volledige versie bekijken : Wat doe je tijdens de feestdagen?

wayne r
24 december 2012, 10:30
Beren,

Bezoeken jullie saunaclubs tijdens de feestdagen?

Willi69
24 december 2012, 12:33
Bezoeken jullie saunaclubs tijdens de feestdagen?
Nee, dafür gibt es genügend andere Gelegenheiten im Jahr... :rolleyes:

Badslippers
24 december 2012, 12:37
Nee, saunaclubbezoek tijdens de feestdagen is toch zo'n beetje het toppunt van eenzaamheid. Zoiets als een luis op een kale knikker. Er zijn grenzen! Je verjaardag vieren in een club vind ik ook zoiets of oud en nieuw vieren. Daar zijn ook mooie spreuken over: "Nergens voel je de eenzaamheid meer dan temidden van een menigte". Waarbij ik aanteken dat ik een uitzondering maak voor Bergm550 want die kan zich alleen volmaakt gelukkig voelen in een hoerentent. En dan kan het weer wel.

Nee, nonsens. ieder moet doen wat-ie plezierig vindt. Kan me goed voorstellen dat het fijner is dat je je kunt omringen met mooie vrouwen, champagne, oliebollen in een prettige ambiance dan dat je als eenzame armoedzaaier thuis zit te kniezen en te bedenken wat het toppunt van eenzaamheid is en daar niet uitkomt (vrij naar Brusselmans). Of wat te denken om de feestdagen door te brengen bij je schoonfamilie of ander huiveringwekkend gezelschap.

Mijn bezigheid staat niet in de lijst want ik moet deze hele week werken en paraat staan. Tussen de bedrijven door heb ik wel wat vrije uurtjes en dan mag ik graag wat borrelen en slap ouwehoeren met mensen die me na liggen. Maar na al dat gelul heb ik ook behoefte om te bankhangen, beetje te lezen, muziek te luisteren, tv kijken en weg te zwijmelen bij een cliché kerstfilm. Zo snijdt het mes aan twee kanten. Beetje extra poen pakken met deze dagen en vooral luieren. Heerlijk.

Bluebear
24 december 2012, 14:07
Laat mij me maar lekker eenzaam voelen met de kerst, Badslippers. Deze jongen neemt eerste kerstdag al meteen een duik in het diepe. Ik ga daar heen met verkrachte eenden, ik bedoel vereende krachten, en daal dan af naar het geilige der geilige, ik bedoel het heilige der heilige. Om daar de bok van het dak af te neuken, ik bedoel de nok van het dak af te beuken. Als dat geen mooie kerstgedachte is dan weet ik het ook niet meer. Mijn zichzelf verkopend liefje sms't me kapot "about her christmaspresent". Je kan als semi-Santa zo'n meisje toch niet in de kou laten staan. Ik heb maar weer eens over mijn kersthart gestreken en me weer eens op laten naaien. Prettige bijkomstigheid is dan wel weer dat deze semi-Santa dan weer de hele tijd "Ho, ho ,ho", moet roepen betekenende: "Rustig aan mijn rendiertje, Santa wordt al een beetje ouder". :biggrin: