PDA

Volledige versie bekijken : Jessica (Bulgaarse)



koosje12
26 november 2012, 22:42
Jessica is pas sinds kort in de club en er zijn dus ook nog geen foto's van deze dame. Wel is er al een profiel (http://www.totalclub-osnabrueck.com/pauschalclub/neu-jessica/).

Jessica is een leuk uitziende Bulgaarse dame met bijna vanzelfsprekend donkere haren. Verder heeft ze een kleine C-cup. Net als Kitty is ze nog relatief jong, maar ze mengt zich al volop in de club.

Zodra de lokale muziek wordt opgezet staat ze iedere keer kort na Ellena op de dansvloer en dat blijft ze ook stug volhouden totdat de Thekendame besluit dat het wel weer een keer tijd is voor andere muziek.

Tijdens de show van Sunny Hill zat Jessica bij me en net zoals bij de eerdere show van Ellena was het de bedoeling om daarna naar boven naar de grote ruimte te gaan. Het bed was ondertussen al bezet, maar aan de overkant ervan zijn nog een aantal verhogingen waarop je ook plaats kunt nemen. Deze verhogingen zijn wel bekleed, maar toch redelijk hard (tip voor het geval je nog een plekje op het bed kunt vinden ;)

Jessica begon met Frans met ondersteuning door haar handjes. Haar handjes namen helaas echter een steeds groter deel van het werk over en dat was een beetje te ruw :eek:. Na een tijdje overgaan op missio, maar vanwege de harde bodem, de iets te ruwe voorbehandeling en de voorgaande sessies na een tijdje maar afgebroken.

Later kwam Jessica nog bij me zitten en hebben we redelijk lang samen op de bank gezeten, totdat de Bulgaars/Turkse muziek begon en ze fanatiek begon mee te dansen. Voor een paar nummertjes leuk, maar het duurde wel redelijk lang, dus ik ben nog maar weer even rond gaan kijken en uiteindelijk dus bij Alisha uitgekomen voor de "letzte Runde".


Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Voldoende
Geboden Service: PZC, aftrekken, NMC