PDA

Volledige versie bekijken : Alisha



koosje12
26 november 2012, 22:19
Alisha kwam aan het begin van de avond binnen, enige uren nadat de club open was dus. Op dat moment had ze nog een warme jas aan en een grote bondmuts waar Peter d'Hammecourt in het verleden op het rode plein bij in het niet zou zijn gevallen.
http://cdn.webshopapp.com/i/z1utaf/150x400x3/peter-dhamecourt.jpg

Uiteraard werd de jas uiteindelijk vervangen door een topje en een broekje. De muts bleek echter onderdeel van haar outfit te zijn, samen met een paar (kunst)bontlaarzen.

Volgens het overzicht op de site is Alisha Engelse. Dat ze de Engelse nationaliteit bezit kan kloppen, de roots van haar familie zullen dan echter ergens in Brits Afrika hebben gelegen. Het is een donkere stevige dame met forse (DD-cup) borsten en lange gevlochten haren tot op haar billen. Persoonlijk trek dit soort dames wel aan om eens een kamerbezoek aan te wagen. Voor eenkennige Osnabrueck gangers is het misschien wat minder. Ten opzichte van de andere dames die allen slank tot maximaal "normaal" waren en bijna allen van Oost-Europese afkomst wijkt ze iets de rest af. Voor mij mag een beetje afwisseling wel, dus ik zag een kamergang met Alisha wel zitten. Helaas was ze de hele tijd redelijk snel weer bezet (dus blijkbaar meerdere bezoekers die niet eenkennig waren ;)). Op de site van de Totalclub staat wel een profiel (http://www.totalclub-osnabrueck.com/pauschalclub/alisha/) van haar, maar geen foto's.

Tijdens de "letzte Runde" kwam het er dan uiteindelijk toch van. Toen ze boven kwam vroeg ze of ik "lust" had, tuurlijk had ik dat.... :biggrin:

Veel tijd voor smaltalk was er niet. De ronde was immers al begonnen. Eerst was er een prettige franse sessie waarbij ze goed wist wat ze moest doen. Na enige tijd was het dan toch mijn beurt om in actie te komen. De avond (of eigenlijk nacht) kon dus weer met een toppertje afgesloten worden. Alisha: herzlichen Dank! :freu:

Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Uitstekend
Geboden service: PZC, NMC