Inloggen

Volledige versie bekijken : Amsterdam, Ruysdaelkade 141Links/127Rechts/Sonja

maat20
12 september 2006, 20:25
Naast de Wallen heeft onze hoofdstad en residentie van de Europese Topclub AJAX :rolleyes: nog twee kleinschalige rossse buurten: de Singelbuurt en de Ruysdaelkade e.o. De Wallen zijn in de eerste plaats een toeristisch trekpleister, met al zijn nadelen. Toch werken er genoeg dames die hun beroep op voortreffelijke wijze uitoefenen :rolleyes:.

Kleinschaligheid heeft toch zijn voordelen. De dames in de Singelbuurt en de Ruysdaelkade zijn over het algemeen veel sterker georienteerd op klantenbinding. Sonja heeft een grote klantenkring en ook Maat20 hoort daar toe. Je zou onderhand kunnen zeggen dat we goed op elkaar ingespeeld zijn ;) .

Het platonische van onze samenkomst van hedenmiddag hou ik voor me. Het vleselijke zal ik met jullie delen, dat is immers de bedoeling van dit forum :confused: :confused: .

Sonja is een vurige Marokkaanse, trots op haar afkomst en een echte vrouw. Een erotische sessie met Sonja begint op het moment dat ze haar kamerdeur achter zich sluit. Sonja houdt van hartstochtelijk tongzoenen en ze overweldigd je hiermee voordat je je kleren uit hebt. Het is de start van een roes, ik probeer mijn hoofd nog ff koel te houden want door de hitte van het spel vergeet ik wel eens te betalen (= nogal genant :eek: :eek: ).

Op het ruime bed met twee gerieflijke kussens wordt het vrijen voortgezet. Na verloop van tijd zakt Sonja naar het zuiden om Maatje en omgeving (:confused: ) te verwennen. De switch naar de 69 verloopt soepel. Aangezien Maat hygiene hoog in zijn vaandel heeft genaaid wordt bij de orale verwennerij niets overgeslagen :rolleyes: :rolleyes: . Uiteraard wordt er op basis van wederkerigheid verwend. Langdurig is het "voorspel" en zoals gezegd vormen we een uitstekend ingespeeld team (vgl. Ajax anno 1994/95 :D ). Daarna hoeft Sonja niet te vragen welk vervolg het horizontaal genot moet krijgen. Er wordt met een hoge intensiteit gepaard en het onvermijdelijke geschied. Tijdens de cooling down blijven we nog een tijdje "in elkaar", onderwijl de bekkenspieren oefenend. Ook na de taktische terugtocht nog een heerlijk loom naspel :sleep: :sleep: .

Elk voordeel heb z'n nadeel........en dat is natuurlijk dat Sonja voortdurend bezet is. Gelukkig dat Maat daarvoor een list heeft. Toen hj het pand verliet stond er al een wachtende heer klaar.
Nationaliteit/Taal : Marokkaans/Nederlands
Leeftijd : 34
Service: pmc, nmc, zoenen, 69.
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : € 50
Extra’s bij het bezoek: dat blijft gewoon tussen ons :thefinger :thefinger