PDA

Volledige versie bekijken : Kitana (voorheen YY)



Klitlikker
11 september 2006, 09:54
Haarkleur/-lengte : donker (extensions)
Lengte dame : 1.72
Postuur/Cupmaat : slank, AB-75
Nationaliteit/Taal : Hnngaars / Engels
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : buik en rug
Service: TZ, PZC, NMC, FT. geen anal.
Voordelen: erg mooi, jong en aardig
Nadelen: na afloop gehaast
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : € 50
Extra’s bij het bezoek:

Kitanna (kan ook Kitana zijn) vroeg of ik in de whirlpool wilde komen waar ze zat met haar 2 vriendinnen. ik kon en wilde gen nee zeggen. Het is een aardige, mooie en intelligente jonge vrouw uit Hongarije.

Na 5 minuten lekker voelen en langs elkaar schuiven een kamer opgezocht. Ze doet alleen 1/2 uur. Pijpen was prima maar kort, ze wilde wel snel neuken en het "afwerken". Als ik niet bewust langzaam aan had gedaan dan was een half uur nog te lang geweest.

Herhalingsgevaar niet heel groot.

Willem2
11 september 2006, 10:01
Kitanna (kan ook Kitana zijn) .

Klitan(n)a ;)

pepto
25 november 2006, 00:22
At the suggestion of Sonny, who I met during a very crowded and somewhat uncomfortable and frustrating Friday at Golden Time, three weeks ago, I recently visited Yin Yang for the first time the next Saturday and I must say that I really like the layout of this club. My only complaint is that they could use larger numbers of the Lolita-types I love so well.

One Lolita I did find is Kitanna. I thought she said Gaetana, and with her dark hair and sultry looks, I actually thought she looked Italian like a Gaetana should. Kitanna had snagged me mid- evening in the hallway near the video games as I walked to the bar, catching me as I looked her over in her PVC dress as I passed, she smiled and said "Come here". Yessm. Ahh, here's a Lolita I had not noticed before, I said- Schlussel bitte. But warning lights went off, Kitanna Gaetana seemed twitchy distracted and hurried during the 10 minute wait for a key and during the room preps. We took a short shower together, again somewhat rushed, and she jumped on the bed where I got a short but nice passionate snog DFK before she went right to the BBBJ. This was too rushed, as I thought, "oh no, a processor", I thought about it and soon asked her to "climb aboard" for some 69. It was here that things got real, the circular motion of the kutje began. Soon she was really into it and put both hands on the bed to steady herself as she deep throated me with no hands and I pumped up into her gullet hard and fast and deep as I worked her undulating puss with my face. As her circular kutje dance got more and more intense, I decided not to give up on this one, we just kept at it for a fifteen minute bilateral beff that had my tongue and neck aching before she finally screamed, quivered and did the wave with her body a couple of times and then squeezed her buttocks and protected her sensitive nubbin from further tonguelashing. After jumping off and laughing Gaetana immediately impaled herself on peppie and commenced a hard slow grinding cowgirl while she jammed her tongue in my mouth and got really affectionate and passionate. We plowed through some interesting scissor and doggie standjes before I finally blew on her ass cheeks. She wanted the FT finish but .........

Hey for 50 euro, I might even try again to slow her down a bit.

doog
pepto

egon, Dr. Rammler
27 november 2006, 23:14
Klitan(n)a ;)


hahahahahahaha......................:rofl: :hah: :lostit: :rofl: :bowlol:

Wagons-Lits
1 juli 2007, 14:22
Goed dat ik even de zoekfunctie gebruik...

'Gitane' als in 'zigeunerin' - vandaar de Hongaarse connectie.

Dame gespot in 'Living Room' in Kaarst sinds een paar weken. Dus bij bevestigingen mag Willem een verhuisbericht aanmaken.

Ik ben met de dame - die gezellig even bij mij in de sauna kwam om op te warmen - naar de kamer geweest. Jong en behoorlijk knap, en iets langer als ingeschat door de eerste recencent, denk ik, maar op mij een wat on-ervaren indruk makend. Aardig maar geen herhalingsgevaar.

W-L

Clinic
1 juli 2007, 16:30
Voor de liefhebbers,

Gitane werkt als sind februari / maart in LR.

Groeten

C

neukie
27 juli 2007, 10:08
Der Korrektheit halber: Sie nennt sich "Kitana", ist 21 Jahre alt und ihre Größe (ohne hiheels) ist 1,72m. Ich korrigiere die Angaben im Formular des ersten postings.

Mit einem Geschäftspartner hab ich mich gestern im LR verabredet. Wir fanden eine ruhige Ecke, verhandelten unsere Dinge und der UMTS-Notebook leistete ganze Arbeit. Nach einem gelungenen Abschluß sollte man poppen. Wen? Innen an der Bar fand ich nix was meinem Geschmack entspräche. Ich nach draußen. Eine Lady saß alleine an einem Tisch. Ich dazu und erst mal gequatscht, Chemie gemacht. Ein kleiner Funke sprang rüber und wir beschlossen, den Standort zu wechseln.

Auf dem Zimmer erst mal lange, sehr zärtliche Umarmungen im Stehen, der erste ganz leichte Kuß. Ihre Hände gingen nach unten und begrüßten Klein-Neukie. Alles sachte und zärtlich. Auch meine Hand ging nach unten und erkundete ihren Schlitz, der noch trocken war.
Wir gingen aufs Bett. Eine Schmuse- und Kuß-Session allererster Güte begann. Zärtlichkeit pur, während sie Klein Neukie streichelte. Der freute sich ob der Aufmerksamkeit. Nach einiger Zeit ging ich nach unten und leckte sie. Mmmmhhh, alles schön sauber. Wieder zurück in die Klammer-Schmuse-tellung und weiter sich gegenseitig Wärm gegeben.

Dann fing sie an zu blasen. Sanft und superzärtlich. Für mich etwas zu sanft ich mags was härter. aber: de gustibus est non disputandum.

Zum poppen hatte ich heute keine Lust. Es gibt Tage wo ich stinkfaul bin. Also blies sie weiter. Kurz vor dem Finale holte sie was Handcreme aus dem Täschchen, cremte klein Neukie ein und fing mit langsamen, später immer schnelleren Handbewegungen an mich zum Höhepunkt zu treiben. Der ließ nicht lange auf sich warten.

Reinigung mit dem Zewa, dann war eine Stunde vorbei.

Kitana ist ne super Liebe. Sie spricht besser Englisch als Deutsch.

Optik: 8
Service: 7 (blasen könnte intensiver sein, pijpen =6)
Wiederholung: 7

Diese Bewertung ist sehr subjektiv da ich ein voll verwöhntes Kerlchen bin.