PDA

Volledige versie bekijken : Celine, (Zwart harige Duitse) (GT)

Jorah Mormont
9 september 2006, 21:22
Haarkleur/-lengte : Zwart / Lang
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : slank / schatting B-cup
Nationaliteit/Taal : Duits (Poolse vader) / Duits
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : geen
Service: Full service behalve AV
Voordelen: Gril next door type
Nadelen: Wat passief en hield haar BH aan (heb overigens niet gevraagd deze uit te doen)
Tijdsduur : 25min
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:

Celine, GT, donderdag 6 september 2006

Celine spotte Sonny bij de ingang van de kino en had al snel haar handen onder zijn badjas. Ja, dit was direct het eerste kontakt met haar. Het feit dat ze me redelijk opgeilde, deed met besluiten haar een sleutel te laten halen. Celine heeft een mooi strak en slank lichaam. Ze ziet er naturel uit. Op de kamer doet ze haar ding en daar is dan ook alles mee gezegd. Een meisje dat je als gemiddeld kunt inschalen. Leuk om een keer kennis mee gemaakt te hebben, maar voor Sonny niet echt een herhalings gevaar.

BR, Sonny

MiniME
10 september 2006, 09:04
Ha Sonny, uit je beschrijving denk ik dat we hier te maken hebben met deze Celina (of Celine):
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2412

Ben er nu 4 keer mee geweest, maar ondanks de goede service wordt ze steeds passiever en minder GFE. We leuk koppie!

Jorah Mormont
10 september 2006, 11:03
Ha Sonny, uit je beschrijving denk ik dat we hier te maken hebben met deze Celina (of Celine):
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2412

Ben er nu 4 keer mee geweest, maar ondanks de goede service wordt ze steeds passiever en minder GFE. We leuk koppie!

Ik heb dit draadje gezien, maar twijfelde of het dezeflde dame was. De Celine waar ik mee was geweest had namelijk pikzwart haar en heb geen rood kunnen ontdekken. Maar ik weet het niet zeker. Misschien kunnen anderen uitsluitsel geven, dan kan de mod de boel weer bij elkaar zetten.

Nu ik verder lees zie ik dat de andere Celine blauwe ogen heeft. Dat had deze Celine absoluut niet, deze had bruine ogen. Dan toch een andere dame?

BR, sonny

Willem2
10 september 2006, 11:22
Nu ik verder lees zie ik dat de andere Celine blauwe ogen heeft. Dat had deze Celine absoluut niet, deze had bruine ogen. Dan toch een andere dame?

BR, sonny

Kijk de dames nog eens diep in de ogen :eek:

Jorah Mormont
10 september 2006, 11:30
Kijk de dames nog eens diep in de ogen :eek:

Tja, tegenwoordig zijn kleurlenzen ook een modeverschijnsel.:confused: Dus het kan nog alle kanten op gaan...

BR, Sonny:wink:

MiniME
10 september 2006, 22:35
Celina was er vandaag weer, met donkerrood (tegen zwart aan) haar en blauwe ogen. Ze heeft ook kuiltjes in haar wangen als ze lacht........is full service, etc.