PDA

Volledige versie bekijken : Jessica (Cubaanse)



bad pritt
19 november 2012, 11:15
Naam : Laura

Nationaliteit/Taal : roemeens / zeer goed engels (https://www.ijsberenforum.com/forum/#)

Leeftijd : midden twintig.

Haarkleur/-lengte : zwart kort bebop kapsel.

Lengte dame : 165 cm

Postuur/Cupmaat/huidskleur : dik maar sexy en vrouwelijk gerond / hangende cup c/d cup/zwart

Tatoeages/Piercings : geen / ja

Service: tz / nmc , pzc, beffen, massage, gangbang.
Voordelen: hele warme goedlachse vrouw, zeer zelfbewust, slim, verder latina dus veel lachen en vuur..
Erg gezellig in de omgang en altijd in voor wat geknuffel of en gesprek.

Nadelen: geenTijdsduur : tot sluitingstijd

Prijs : 30 euro p/half uur.

bad pritt
19 november 2012, 11:21
Jessica de sloper uit Cuba,een heel ervaren vrouw,zeer aardig,een goede gesprekspartner, erg sexy, kan goed dansen en heeft heel erg veel ervaring: met gangbangs, bij Partytref Xanten en bij eurogirls n de daarvoor in willich gehuisveste partytreff, kent de zaak dus allang maar kwam er niet meer door Benny, een topper weet ik vrijwel zeker, doet maar paar klanten per dag of spreekt met prive klanten af, na 3 jaar in clubs geef ik op deze niet goed geld erbij garantie.Een heel ervaren belgische ijsbeer vertelde me dat dit het beste was wat hij ooit had meegemaakt. Je moet over het overgewicht wegkijken, ze heeft een sexy lichaam en een heel mooi gezicht,een trotse zelfbewuste vrouw, gewoon een prachtige vrouw en een zeer prettige persoon in de omgang.
Ik hop dat ze blijft bij Heaven 7, ze had ook plannen om naar Partytreff Xanten te gaan daar is het wel een beetje parels voor de zwijnen vind ik, maar het beviel haar daar goed om de een of andere reden, denk dat ze een nymfo light version is.

Het is dat ik zelf niet meer shop in Heaven 7 omdat ik wat ik wil gevonden heb voorlopig, weet alleen dat ze heel erg lekker kan tongzoenen...lol.

Mr Bluenose
22 januari 2014, 16:46
Had een zeer goede sessie met Jessica afgelopen zondag. Ik wist van mijn eerste gesprek met haar dat ze in de kamer geweldig zou zijn. Grote titted, grote kont en een geweldige service. Uitstekende Blowjob en enthousiaste seks. Grote aftersales en een koopje voor slechts € 30.

Had a very good session with Jessica last Sunday. I knew from my initial conversation with her that she would be great in the room. Big titted , big butt and great service. Excellent Blowjob and enthusiastic sex. Great aftersales and a bargain at only 30 euros.

Bezitos
9 maart 2014, 13:50
Afgelopen vrijdag (7/3) voor de eerste maal bij H7 geweest. Ik ben altijd erg gecharmeerd van Zuid-Amerikaanse dames. Zeker omdat ik redelijk Spaans spreek is mijn ervaring dat je dan nog nader tot elkaar komt. Toch twijfelde ik om contact te zoeken met deze volumineuze dame. Niet één maar toch eigenlijk wel drie maatjes teveel voor mij. Voor de rest waren er ook maar twee a drie dames waar mijn verlangen naar uitging. Gezien het gunstige prijsbeleid in deze club is het aantrekkelijk om eens wat meer te experimenteren. Om een lang verhaal toch maar kort te houden heb ik me overgegeven aan mijn nieuwsgierigheid. De dame is zeer aangenaam in de omgang en vindt het leuk om een poosje te kletsen. Niet zoals mijn ervaring met sommige andere meiden in deze club binnen 2 - 5 minuten ..... "Zimmer?".
Voor een gelegenheid als deze zelfs een diepgaande gesprek, waarin ik probeerde te achterhalen of het soms toch geen Dominicaanse was. Dat bleek echter niet het geval. Geen Dominicaans 'dialect' en leuk gebabbeld over de gebroeders Fidel en Raúl Castro en zelfs Hugo Chávez kwam nog aan bod.
Omdat ik het ook niet tot het extreme wilde rekken na een poosje zelf maar aangegeven dat ik het een goed idee vond om het gesprek voort te zetten op de kamer. Dit werd een fijne ge gepassioneerde sessie van een uur. Niets te klagen over de service. Alle talenten zijn ruimschoots aanwezig. Zoals altijd geldt voor iedere kamergang en iedere combinatie ijsbeer/dvp, er is een klik of niet. Bij deze kamergang was hij er in ieder geval! :)
Op de kam