Inloggen

Volledige versie bekijken : Yasmin (GT)

Kretek
8 september 2006, 22:59
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : stevig cup D
Nationaliteit/Taal : Duits/Turks, Duits
Leeftijd :
Tatoeages/Piercings :navelpiercing
Service: PZC, Zoenen, FT
Voordelen: pijpt goddelijk
Nadelen:
Tijdsduur :45 minuten
Prijs :€ 50
Extra’s bij het bezoek

Vandaag mijn eerste bezoek aan Goldentime gebracht. Na een rondje sauna zat ik de tuin te bewonderen toen deze dame ineens naast mij kwam zitten. Op het eerste gezicht een stevige tante met een geile blik, gevoelige handen en een warme zachte mond :o . Nadat we in een van de tuinhutten waren beland ontpopte ze zich als een ware pijpgodin. Werkelijk alles uit de kast gehaald om niet voortijdig mijn kruit te verschieten:hammer: waar wilskracht al niet goed voor is!! Uiteindelijk geexplodeerd :fuck: Wow
Zeker een herhaling waard.

Stiffmaster
9 september 2006, 11:10
Volgens mij is dit de Yasmin, die vroeger al in GT heeft gewerkt en daarna een tijd in YY, ze had toen al aangegeven dat de mogelijk bestond dat ze ook weer eens in GT zou opduiken, denk dat Kretekje wel heeft genoten van deze toch iets wulpse dame:green_smi :green_smi

Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : stevig cup D
Nationaliteit/Taal : Duits/Turks, Duits
Leeftijd :
Tatoeages/Piercings :navelpiercing
Service: PZC, Zoenen, FT
Voordelen: pijpt goddelijk
Nadelen:
Tijdsduur :45 minuten
Prijs :€ 50
Extra’s bij het bezoek

Vandaag mijn eerste bezoek aan Goldentime gebracht. Na een rondje sauna zat ik de tuin te bewonderen toen deze dame ineens naast mij kwam zitten. Op het eerste gezicht een stevige tante met een geile blik, gevoelige handen en een warme zachte mond :o . Nadat we in een van de tuinhutten waren beland ontpopte ze zich als een ware pijpgodin. Werkelijk alles uit de kast gehaald om niet voortijdig mijn kruit te verschieten:hammer: waar wilskracht al niet goed voor is!! Uiteindelijk geexplodeerd :fuck: Wow
Zeker een herhaling waard.

Gustomass
9 september 2006, 11:14
Volgens mij is dit de Yasmin, die vroeger al in GT heeft gewerkt en daarna een tijd in YY, ze had toen al aangegeven dat de mogelijk bestond dat ze ook weer eens in GT zou opduiken, denk dat Kretekje wel heeft genoten van deze toch iets wulpse dame:green_smi :green_smi

Koos56, ik ga het gelijk even checken.
Deze keer zal ik beloven om mijn ogen beter open te houden dan enkele weken terug met Esmee. Nu is intussen duidelijk geworden dat dat meisje met Sonja nietEsmee was. Haar echte naam weet ik niet, gewoon te druk om het haar te vragen..
Groetjes, Gustomass...

Willem2
9 september 2006, 11:21
Koos56, ik ga het gelijk even checken.
Deze keer zal ik beloven om mijn ogen beter open te houden dan enkele weken terug met Esmee. Nu is intussen duidelijk geworden dat dat meisje met Sonja nietEsmee was. Haar echte naam weet ik niet, gewoon te druk om het haar te vragen..
Groetjes, Gustomass...

Haar echte naam hoeven we niet, wel haar artiestennaam :D

En om terug te komen bij Yasmin. Daarmee ben ik zelfs al geweest en nog wel op kosten van de broer van Koos56 :eek: . Deze Yasmin is overal geweest : PHG, GT, YY, Frankfurt zelfs BB volgens mij.

Maar we zullen het wel zien en horen :freu:

Stiffmaster
11 september 2006, 16:14
Hoop dat je er op zijn minst van genoten hebt die keer, ik anders wel, heb natuurlijk ook wel eens het genoegen mogen smaken om vergelijkend warenonderzoek te doen bij enkele dames. :thefinger

Haar echte naam hoeven we niet, wel haar artiestennaam :D

En om terug te komen bij Yasmin. Daarmee ben ik zelfs al geweest en nog wel op kosten van de broer van Koos56 :eek: . Deze Yasmin is overal geweest : PHG, GT, YY, Frankfurt zelfs BB volgens mij.

Maar we zullen het wel zien en horen :freu:

Dickydik
11 september 2006, 16:23
Het is in ieder geval niet de Yasmina die ooit (iets meer dan 'n jaar geleden) in GT gewerkt heeft, die was veel groter en had niet van die enorme memmen maar wél 'n lekkere stevige kont......

@koos56: ik heb dat even gechecked in YY maar ze was het niet helaas....