PDA

Volledige versie bekijken : GFE (girlfriend experience) - voor beginners -

seksenfun
11 november 2012, 21:48
Hoe haal je in de meeste clubs er de dames uit die ook van GFE houden?

Waar dien je op te letten?
- Ga nooit meteen met een dame op kamer maar nodig haar desgevallend uit om ergens mee relaxt te gaan zitten, liggen, hangen. Maakt ze hier (duidelijk) geen tijd voor vrij, vergeet het dan maar.
- Tijdens het samenzijn voor kamergang hou je goed haar reacties in het oog: luistert ze écht naar wat je vertelt of zit ze met gedachten al op kamer (rinkelt het geld continue in haar bovenkamer), begint ze spontaan ondeugend te doen of pas als reactie op jouw ondeugende dingen (tweede is met wat slechte wil als lichtjes negatief te bestempelen). Reageert ze helemaal niet en praat ze alleen, laat ze dan maar vallen als je van (wilde) spontaniteit op kamer houdt. De kans is groot dat ze veel niet leuk zal gaan vinden op kamer (al jouw aanrakingen zullen kittelig zijn voor haar, bijvoorbeeld). Als ze zelf al spontaan begint te tonzoenen op de bank is het natuurlijk een voltreffer.
- Hou dames hun gedrag door de dag goed in het oog. Ik bedoel: hoe snel staan ze terug in de bar na een kamergang, hoe vertrekt ze met de man (de man als een schoothondje achter haar aan of grappen, kussend, mekaar omarmen), jaagt ze de gehele dag op alle mannen (ook negatief: waarom heeft ze geen werk, waarom komen de mannen niet naar haar? Dit geldt nog meer voor de stunners dan voor de dames die er niet zo uitzien).
- Wees argwanend tegenover dames die op allerlei manieren de aandacht op abnormale wijze trachten te trekken (gek doen maar met duidelijke over acting).
- Wees op je hoede als een dame plots op je schoot kruipt, doet alsof ze jou al jaren kent (van in bed) en als een ratelslang tekeer gaat maar verder niets prijsgeeft over haar (mond)services.
- Neem altijd initiatief! Een dame die jou (schijnbaar) negeert kan soms je erg positief verrassen als je ze aanspreekt
- Als de dames voor kamer al duidelijk laten horen dat ze uit zijn op extra's (FT, anaal), is het vaak zo dat ze best een uurtje met jou op kamer willen zijn maar dan plots redelijk onbeweeglijk liggen te liggen (wat dan voor hen de definitie van GFE is zeker)?
- Let op als de dame zelf zegt dat ze goede service geeft op kamer (goede wijn...) of als ze over massage begint (zonder aanleiding, vaak in het begin van het gesprek).
- Na ongeveer tien minuutjes weet je wel of er enige klik is (als je er naar werkt). Laat het dus geen uur duren want sommige dames zijn er zo handig in om jou in een spinnenweb te wikkelen. Ze voelen duidelijk aan dat er geen match ontstaat maar gaan niet weg, praten lang met jou, gaan eens door je haar, komen dichter bij je zitten.... Op een moment kan je er niet meer tussenuit. (Deze regel geldt schijnbaar niet voor Brad Pitt look-a-likes in H7.) Ik geef door de band erg snel een tip (of ben heel duidelijk) aan de dames als ik vind dat er geen match ontstaat (soms zeg ik het meermaals). Blijft de dame toch hardnekkig proberen om mij van gedacht te doen veranderen is dat volledig haar verantwoordelijkheid.

- De minder mooie en minder jonge dames geven bijna altijd een betere GFE-service maar bovenstaande puntjes geef ik net omdat je met "eersterangsdames" ook een prachtige GFE-tijd kan beleven.

Allicht ben ik nog wat vergeten maar mensen blijven mensen dus... bovenstaande is ook geen wetenschap. Het allerbelangrijkste is om allert ze zijn, niet enkel als de dame naast jou zit en aan te voelen of er chemie (bijzondere chemie) bestaat (groeit) tussen jou en de dame :smoke:.

Jan_Wandelaar
11 november 2012, 23:51
Als ere-lid van de stichting open deur moet Jan het volgende even van het hart:

Wanneer je op zoek bent naar een GFE kun je de temeiers het beste links laten liggen, en op zoek gaan naar een vriendin!!!!!

J.W.

Bluebear
12 november 2012, 05:32
Misschien wil je helemaal geen vriendin, Jan. En vindt je het fijn na deze ervaring om zorgeloos en zonder gezeur de deur achter je dicht te slaan en tevreden huiswaarts te keren. Weet je hoe ze dat noemen, Jan? VRIJHEID !!! :freu: :tongue:

Admin
12 november 2012, 14:46
Zie ook dit topic waar de vraag meer is wat wordt nu eigenlijk met GFE bedoeld, dat zal ook van beer tot beer verschillen.

GFE wat is dat? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26441-GFE-wat-is-dat)

makro
12 november 2012, 15:28
Go Fucking Else ? Girlfriend stays home

Jan_Wandelaar
12 november 2012, 20:24
Weet je hoe ze dat noemen, Jan? VRIJHEID !!!

Bij de 'stichting open deur' noemen we dat "wel de lusten, maar niet de lasten".

J.W.

Bluebear
12 november 2012, 20:31
Gij snapt ut hillemoal, Jantje !!! :biggrin:

Goedemorgenallemaal
14 november 2012, 08:20
Een GFE:
Die heb je per definitie in de kino, immers, ze moet kunne zeuren over "alweer sport op tv?" (sex = topsport :P). Ze belt uitgebreid met vriendinnen. En ze vraagt niet om "fünnifzich Oiro", nee, je creditcard/bankpas met pin is het doel.

Geef mij maar de oude vertrouwde DVPE.

LittleJoe
14 november 2012, 17:01
@BP,

In een Saunaclub heb je betaalde seks met een dame en geloof me, aan zo'n bezoek en de seks met de dames kun je een heel goed en bevredigend gevoel over houden! Maar tis niet je Girlf Friend die je daar vindt ... .

Maar soms kan je op de kamer het gevoel hebben en krijgen dat ze dat is :tongue:
Tot nu toe had ik dat maar 1 keer in GT en dat was met Crissy

Bluebear
15 november 2012, 16:05
:baby2:Volgens mij gaat de topic in deze discussie TOTAAL zijn doel voorbij. Laten we het bij de topic houden waar de starter deze voor bedoeld heeft. Laat de kemphaantjes lekker chatten met elkaar, dan is het meteen ook wat directer. Is toch leuk voor de boys!!! :baby2:

Big30
15 november 2012, 16:10
Laat de kemphaantjes lekker chatten met elkaar, dan is het meteen ook wat directer. Is toch leuk voor de boys!!! :baby2:
Klopt BB. De deuren van de speeltuin waren even geopend en nu gaat de deur weer op slot ;). Het speelkwartiertje is nu weer voorbij.

Niet dat het allemaal zo schokkend is maar tis nu weer ff mooi geweest!

GFE reacties blijven welkom uiteraard.

Bluebear
15 november 2012, 17:37
Laat ik dan maar meteen de draad weer oppakken over de GFE-topic. Inmiddels is wel duidelijk dat Bluebear van het pannekoeken is, wat met zich meebrengt dat je een inniger "relatie" krijgt met de DVP. Om van de extra verdiensten die ze dan heeft nog maar te zwijgen. Een niet te vergeten reden waarom de DVP bij je blijft. Realisme blijft toch hoogtij vieren.
Toch mag Bluebear graag een beetje dagdromen. Door veel met je favorietje te gaan, ontwikkel ik tenminste, toch gevoelens voor zo'n schatje. Verliefd worden vindt ik een groot woord, want dat lijkt me een van de grootste fouten die je kunt maken als clubbezoeker. Ik heb dat inmiddels een paar keer zien gebeuren met goede afloop, lees relatie buiten de club. Ik heb in mijn korte carriere al een paar GFE-ervaringen gehadt. Als ik tevreden ben bij een DVP blijf ik ook bij haar terug komen. Dikwijls gewoon vanwege haar looks, karakter of humor. Een persoonlijke belangstelling voor haar wil dikwijls ook wel eens helpen. De DVP is dikwijls nog niet eens de populairste in de club of de dame waar je het meeste bij mag.
Met al mijn GFE-dames heb ik nog allemaal contact terwijl ze inmiddels allang in Spanje of Zwitserland werken. Ik vindt altijd typerend dat deze DVP's zelf contact blijven houden, dat geeft mij toch het gevoel dat ik bij hun ook iets los heb gemaakt.
Zoals inmiddels wel bekend is ben ik altijd in de PHG te vinden bij DANA, mijn GFE-tje van dit moment. Met haar heb ik al een tijdje een speciale band. Zeker een half jaar ga ik alleen met haar kameren. De andere DVP-s weten inmiddels dat proberen bij Bluebear geen zin heeft omdat ik rechtstreeks naar haar toe ga. Al sinds het begin, en ik zeg dit niet om te stoefen, heeft ze zelf de keuze gemaakt, om als ik er ben, de hele dag bij me te blijven. Ik zei haar in het begin dat ze gerust kon werken en dat ik dat begreep. Ze zei dan:"Shut up". Dat maak ik uit.
Ik persoonlijk vindt het een heel apart gevoel als zo'n dame dat voor je over heeft, zonder dat ik dat haar opleg. Ik denk dat mijn persoonlijke "trouw" aan haar zich ook wel terugbetaald.
Als ik niet aanwezig ben snap ik natuurlijk goed dat het leven voor haar gewoon verder gaat. Ik heb dan ook geen last van jaloeziegevoelens en dergerlijke. Ik begrijp welk vak dat ze uitvoert. Voor mij staat dat als een paal boven water.
Een GFE-ervaring is voor mij een prettige ervaring, waarbij ik zelf me bescherm voor verliefdheid, omdat de betreffende dame van club kan verhuizen of stopt met haar vak. In praktische zin ga ik dan weer op zoek naar de volgende GFE-dame. Beren die deze ervaring ook willen delen kan ik aanbevelen, zonder de betweter te zijn, om de dame persoonlijke aandacht te geven zowel op de kamer als erbuiten. Met respect kan je veel bereiken. Natuurlijk moet er ook een klik zijn tussen de beer en de dame.
Geduld is een schone zaak in deze. Van veel andere beren krijg ik vaak de vraag of er bij mij nog wel spanning is. B.v. om nieuwe dames te ontmoeten of nieuwe ervaringen op te doen. Voor mij is het goed zo en als bijkomend voordeel vindt ik dat je ook op de kamer lekker ingespeeld raakt op elkaar.
Beren die veel van DVP wisselen kan ik ook helemaal volgen om op die manier de "krenten" uit de pap te vissen.
Dit is mijn relaas omtrent het GFE-gebeuren en ik ben benieuwd naar de ervaringen van andere beren.
Tot een volgende keer, Bluebear. ;)

Bosco
15 november 2012, 17:47
Ik ben ook benieuwd. :biggrin:

MichelJ
15 november 2012, 18:37
Ik ben ook benieuwd. :biggrin:

Je kent je eigen verhaal toch, broer? :biggrin:

LittleJoe
15 november 2012, 20:50
Dat is nu mooi verwoord Bluebear, kan me er volledig in terug vinden

cheers

Cuties
16 november 2012, 00:45
Klopt BB. De deuren van de speeltuin waren even geopend en nu gaat de deur weer op slot ;). Het speelkwartiertje is nu weer voorbij.

Niet dat het allemaal zo schokkend is maar tis nu weer ff mooi geweest!

GFE reacties blijven welkom uiteraard.

Goed zo jongen, alhoewel het spijtig is dat mijn vervolglesje voor Red Devil, en Duisburg Spesjalist zijn
rebelse woorden jegens een lid uit zijn eigen Duisburg posse (=ybf's stoutertjehttp://s7.directupload.net/images/121114/zg8bxb7l.gif (http://www.directupload.net)) verwijderd zijn.

Maar goed, dit topic is sowieso slechts matig interessant!!!! :sleep::sleep:

De plebs heeft toch helemaal geen schijn van kans
ten opzichte van de pussymagnets van ybf!! Kom nou toch!!:angryfire:

De dameNs (<----, ja, fout, maar het hoort zich leuker aan) lusten er wel pap van als ik de pick-up artist verhalen van seksnfun (bp en benijsbeer mag geloven)!!!!!!!!!!

Ik ben vooral seksnfun fan!!!!!:):)

Ik heb al die stomme tips echter NIET nodig!!!! Das gewoon bullshit allemaal!!!!!:angryfire:

Ik heb namelijk een geheim wapen!!!!http://s1.directupload.net/images/121116/yd37wwca.gif (http://www.directupload.net)http://s1.directupload.net/images/121116/yd37wwca.gif (http://www.directupload.net)http://s1.directupload.net/images/121116/yd37wwca.gif (http://www.directupload.net)http://s1.directupload.net/images/121116/yd37wwca.gif (http://www.directupload.net) (Nee bp, geen koksmes gekkie).

I.p.v. van zo'n stomme badjas, trek ik gewoon -zoals een hippe vogel betaamt-
mijn nieuwe t-shirt aan van "Dolce & Gabbana".:) Heb het helaas nog tegen vol tarief gekocht buiten de 3 dolle dwaze dagen, maarja, het zij zo.

Okay, okay, ik heb dan wel een wat oude lelijke rotkop, maar ik ben benieuwd wat er gebeurt als ik als een TROTSE alpha-pauw met kin- en kippenborstje omhoog met mijn nieuwe t-shirt door da clubs ga schooien & chillen, alwaar die notoire pua Seksnfun enigermate naamsbekendheid heeft............

Pfffffffffffffff, ik zeg het je, spontaan de geur van natte poes als ik langs ze sluip....lekkah lekkah.

Ik zeg jongens, weg met die badjas en allemaal met dit t-shirt door da clubs!!!!!!
En ervaar hoe het is om een God among mortals te zijn.....een God met honing aan de pik!!!!:smoke:

http://s1.directupload.net/images/121116/ahz84v98.jpg (http://www.directupload.net)

http://s14.directupload.net/images/121116/ij3t8vze.jpg (http://www.directupload.net)

seksenfun
4 februari 2014, 20:54
https://www.youtube.com/watch?v=cOzmkSFqdrw

:smoke:

seksenfun
17 augustus 2014, 13:12
Ik leerde van vendezz de regel van 3, en de dame heeft deze regel al direct toegepast: 1 hallo 2 hoe gaat het? 3 neuken? dit vond ik zelf een beetje veel te snel en heb deze dame die er toch wel knap uitzag afgewezen.

Tenzij je zeer tevreden bent met raamservice (al is het in de clubs dan normaal zonder condoom te pijpen), zijnde pijpen, neuken en weg zijn volgende uitspraken/handelingen vaak een kenmerk voor dames die uit zijn op afwerken:
- als ze naar je roepen met "Hey darling" of "Schatz"
- als ze over actief, bijna hyper kinetisch doen buiten kamer om de aandacht te trekken (over acting ook als ze je benaderen)
- dames die handje in handje door de club lopen en een trio-voorstel doen (of als ze gewoon op je afkomen en een triootje voorstellen)
- dames die honderduit met je praten, braaf naast je zitten maar verder niets doen (tenzij je plechtig een handje geven, hun naam zeggen en zeggen "nice to meet you"); dames die ook niet reageren als jij bijvoorbeeld je arm om haar heen legt (die dat ook niet terug doen dan)
- dames die duidelijk (of onduidelijk voor beginners) ongeïnteresseerd zijn in wat je haar aan het vertellen bent en soms daarbij ook nog de boel afscannen naar een al eventueel volgend slachtoffer
- dames die ineens uit het niets opduiken en "boem" naast je zitten en zeer vrolijk doen (gemaakt tot en met en voorbereid - met voorbedachte rade - naar je toe gekomen)
- dames die al snel zeggen dat ze goed pijpen, lekker neuken (en het zoenen en tongzoenen dan, het knuffelen en strelen?) en extra opgepast als ze over "goede massage is leuk" beginnen
- dames die heel lange tijd (>20') aan pre sales met je doorbrengen (en soms om betalende alcohol vragen) --> je moet al bijna op kamer gaan en daar komt dan de grote vraag of de seks even uitbundig zal zijn als de small talk
- vaak moet je net die dames hebben die niet jagen en vrij stilletjes steeds (bijvoorbeeld aan de bar) alleen zitten en toch regelmatig op kamer verdwijnen, tenzij ze het alleen opereren doet in de vorm van "de show stelen", pronken met zichzelf...
- en dan is er nog de truc om tussen de benen met hun handen te verdwijnen en de binnenkant van je billen te strelen, dat is het beste seksspeeltje maar dat weet die dame ook, vaak houdt zo'n dame verder niet veel in
- dames die vaak vertoeven op zeer tactische plaatsen, waar je wel vaak moet voorbijkomen en je daar vaak ook tegenhouden
- in regel zijn de dames die vaak in de kino op zoek gaan naar mannen ook niet de servicekanonnen (maak er in de kino in elk geval onmiddellijk gebruik van om uit te testen of de dame graag doet wat jij graag hebt)
- verder zijn er nog wat clichés die ik veracht (ondertussen): "Was machst du hier so alleine?" of "So alleen?", "schatz", "Wie heißt du?", "Woher kommen Sie?", "Brauchen Sie Gesellschaft?", "Wie gehts?", "Wohin?", "Relaxen sicher?", "Gehen wir ins Kino zusammen?", "Seks?", "Hast du lust?", "Ich gebe guten Service"... :smoke: .

CLUBSPORT
18 augustus 2014, 22:25
De beste GFE sex had ik met dames waarin het vooraf gesprekje heel ongedwongen en plagerig verliep, ik nam het initiatief er leek een duidelijke klik te zijn en (in mijn beleving tenminste) en het duurde zeker 10 tot 15 minuten voordat
er uberhaubt over een kamergang werd gesproken .
Ik heb wel genoeg goede sessies beleeft zonder deze kenmerken maar de allerbesten kwamen op deze manier tot stand .

Brad Clitt
18 augustus 2014, 22:59
Dat is ook mijn tactiek, ik zoek de dame zelf uit, maak een praatje en kijk hoe ze reageert.
Klikt het dan is de seks vaak ook goed.
Bij mijn eerste saunaclub-bezoek heb ik 6 keer gekamerd, 4 dames hebben mij ontvoerd (kan moeilijk nee zeggen) en het was niet een onverdeeld succes. De andere 2 heb ik zelf aangesproken en toen ik merkte dat het leuke, aardige meiden waren die ook echt geinteresseerd in mij waren (dat merk je aan de soort vragen die ze stellen) en zelf ook subtiel lieten merken dat ze wel zin in een kamergang met mij hadden (dat ze sowieso willen kameren weet ik ook wel, maar de manier waarop is voor mij bepalend), wist ik dat ik waarschijnlijk een goede sessie tegemoet kon zien. En ik werd door hen niet teleurgesteld, lekkere GFE met alles erop en eraan.

Goedemorgenallemaal
7 september 2014, 09:47
GFE klinkt leuk maarrr....
8428

Geef miij maar een GF die me een PSE levert..

Jimbo1
8 september 2014, 11:07
Girlfriend

Ze zit op haar vertrouwde plekje, aan de rand van de bar. Ze heeft me nog niet zien binnenkomen en ik stop even om haar van een afstandje te bekijken. Dan kijkt ze om en haar ogen schitteren als ze me ziet. Ik loop op haar af en neem haar in m'n armen. Ze kust me zo onstuimig dat ik naar adem moet happen. Ze zegt dat ze me gemist heeft. Ik zeg dat ik haar gemist heb. God, wat heb ik haar gemist. De laatste dagen heb ik de uren geteld, de laatste uren de minuten, de seconden tot ik haar weer zou zien. Gearmd lopen we naar het bankstel in de hoek waar we wat meer privacy hebben. Ze vraagt me naar m'n kinderen, die ze bij naam kent. Ze vertelt over haar kinderen en laat de laatste foto's zien. We kletsen en het is alsof de twee weken waarin we elkaar niet hebben gezien niet hebben bestaan. Ze streelt me en kriebelt aan m'n oor want ze weet dat ik dat lekker vind. We lachen, we knuffelen en vrijen en het voelt zo vertrouwd. Ik voel me volmaakt gelukkig. We haasten ons niet want we weten dat we de tijd hebben. Deze dag is ze van mij. Ik ruik haar en ik voel haar en ze maakt me gek. Ik fluister in haar oor dat ik haar wil, nu! Ze lacht en duwt me terug. Nog één sigaretje, nog één drankje. Dan pakt ze m'n hand en neemt me mee naar boven waar we vrijen alsof het de laatste keer is. Kletsnat van het zweet rol ik van haar af en ze kust me lang en diep. Er bestaat niets anders dan het hier en nu, zij en ik. We vrijen weer en dit keer is het rustiger en zachter. Ze kijkt me in m'n ogen als ze meer weer laat komen en glimlacht zo lief wanneer ik het grommend loslaat. Uitgeput lig ik naast haar terwijl ze me streelt en lieve woordjes in m'n oren fluistert. Ik zou verliefd op haar kunnen worden maar we weten beiden dat dat niet goed zal zijn. Dan lopen we naar beneden. Bijna beschaamd betaal ik haar, het voelt alsof dat er niet bij hoort maar tegelijkertijd is het goed omdat het onze relatie duidelijk maakt. Ze neemt afscheid van me met een warme kus en streelt m'n haren voordat ze wegloopt. En als ze uit het zicht is verdwenen mis ik haar al en tel ik de dagen, uren en seconden opnieuw.

Ze is een hoer en ik ben haar klant. Ik weet het en het is goed zo. Maar in de uren dat ik bij haar ben wil ik het niet weten. Ik betaal voor de illusie die zoveel meer is dan de sex alleen. Als ik weg ben is ze de girlfriend van een ander en ook dat is goed om te weten. Want de stap naar verliefdheid is zo gemakkelijk te maken. Toch heeft ze een speciaal plekje in m'n hart en soms, heel soms, denk ik dat ook ik een speciaal plekje in haar hart heb. Laat me toch...

savesexer
8 september 2014, 11:33
zeer mooi geschreven en beschreven Jimbo, en tot slot met beide voetjes op de grond.

Wat is de lijn die we bewandelen soms dun.

Teiresas
8 september 2014, 11:44
Girlfriend

Ze zit op haar vertrouwde plekje, aan de rand van de bar. Ze heeft me nog niet zien binnenkomen en ik stop even om haar van een afstandje te bekijken. Dan kijkt ze om en haar ogen schitteren als ze me ziet. Ik loop op haar af en neem haar in m'n armen. Ze kust me zo onstuimig dat ik naar adem moet happen. Ze zegt dat ze me gemist heeft. Ik zeg dat ik haar gemist heb. God, wat heb ik haar gemist. De laatste dagen heb ik de uren geteld, de laatste uren de minuten, de seconden tot ik haar weer zou zien. Gearmd lopen we naar het bankstel in de hoek waar we wat meer privacy hebben. Ze vraagt me naar m'n kinderen, die ze bij naam kent. Ze vertelt over haar kinderen en laat de laatste foto's zien. We kletsen en het is alsof de twee weken waarin we elkaar niet hebben gezien niet hebben bestaan. Ze streelt me en kriebelt aan m'n oor want ze weet dat ik dat lekker vind. We lachen, we knuffelen en vrijen en het voelt zo vertrouwd. Ik voel me volmaakt gelukkig. We haasten ons niet want we weten dat we de tijd hebben. Deze dag is ze van mij. Ik ruik haar en ik voel haar en ze maakt me gek. Ik fluister in haar oor dat ik haar wil, nu! Ze lacht en duwt me terug. Nog één sigaretje, nog één drankje. Dan pakt ze m'n hand en neemt me mee naar boven waar we vrijen alsof het de laatste keer is. Kletsnat van het zweet rol ik van haar af en ze kust me lang en diep. Er bestaat niets anders dan het hier en nu, zij en ik. We vrijen weer en dit keer is het rustiger en zachter. Ze kijkt me in m'n ogen als ze meer weer laat komen en glimlacht zo lief wanneer ik het grommend loslaat. Uitgeput lig ik naast haar terwijl ze me streelt en lieve woordjes in m'n oren fluistert. Ik zou verliefd op haar kunnen worden maar we weten beiden dat dat niet goed zal zijn. Dan lopen we naar beneden. Bijna beschaamd betaal ik haar, het voelt alsof dat er niet bij hoort maar tegelijkertijd is het goed omdat het onze relatie duidelijk maakt. Ze neemt afscheid van me met een warme kus en streelt m'n haren voordat ze wegloopt. En als ze uit het zicht is verdwenen mis ik haar al en tel ik de dagen, uren en seconden opnieuw.

Ze is een hoer en ik ben haar klant. Ik weet het en het is goed zo. Maar in de uren dat ik bij haar ben wil ik het niet weten. Ik betaal voor de illusie die zoveel meer is dan de sex alleen. Als ik weg ben is ze de girlfriend van een ander en ook dat is goed om te weten. Want de stap naar verliefdheid is zo gemakkelijk te maken. Toch heeft ze een speciaal plekje in m'n hart en soms, heel soms, denk ik dat ook ik een speciaal plekje in haar hart heb. Laat me toch...
Heel mooi verwoord! Dit is hoe het is!

Pistol Pete
8 september 2014, 12:23

Wanneer je op zoek bent naar een GFE kun je de temeiers het beste links laten liggen, en op zoek gaan naar een vriendin!!!!!

J.W.

Niet alleen geen open deur maar tevens een misser van formaat. GFE -ers willen geen vriendin. We willen niet uren, dagen, weken hoeven te investeren (tijd, energie, geld) voor sex, en altijd ,maar afwachten of het wat wordt. We willn geen sleur, verveling en saaiheid hetgeen vrijwel altijd onderdeel is van een vaste relatie. Wie kent niet de excitement van een nieuwe relatie de eerste 1 tot 3 maanden, het pure genieten van elkanders body en spirit. Dat is het nooit blijvende gevoel dat We zoeken. Nee niet bij een vriendin. Dat is gedoemd te mislukken. We willen de experience zonder de verplichtingen. Het pure genot, de GFE met een dvp (temeier in JW's terminologie.
Sommigen zullen het nooit begrijpen.

Bluebear
8 september 2014, 12:34
Niet alleen geen open deur maar tevens een misser van formaat. GFE -ers willen geen vriendin. We willen niet uren, dagen, weken hoeven te investeren (tijd, energie, geld) voor sex, en altijd ,maar afwachten of het wat wordt. We willn geen sleur, verveling en saaiheid hetgeen vrijwel altijd onderdeel is van een vaste relatie. Wie kent niet de excitement van een nieuwe relatie de eerste 1 tot 3 maanden, het pure genieten van elkanders body en spirit. Dat is het nooit blijvende gevoel dat We zoeken. Nee niet bij een vriendin. Dat is gedoemd te mislukken. We willen de experience zonder de verplichtingen. Het pure genot, de GFE met een dvp (temeier in JW's terminologie.

De realisten en poëten staan op op deze bewolkte maandag. Er heeft vast iets in de lucht gehangen in het weekend. :rolleyes: ;) :biggrin:

Eddy_V
8 september 2014, 16:46
De realisten en poëten staan op op deze bewolkte maandag. Er heeft vast iets in de lucht gehangen in het weekend. :rolleyes: ;) :biggrin:

Het is volle maan 🌕🌛

Snor
8 september 2014, 16:59
Girlfriend

Mooi !!

Goedemorgenallemaal
8 september 2014, 17:18
Van een GF had k vast niet de etappe van de Vuelta mogen kijken, een DVP kan het geen worst schelen wat ik doe als ik niet bij haar ben...

Sjeufke
8 september 2014, 17:59

J.W.

Echt weer zo'n typische JW opmerking.... Lijkt op de discussie van laatst, over hoerenlopen en ook een partner hebben?

Helemaal mee eens!

Sjeufke
8 september 2014, 18:02
Girlfriend

Top! Zo is het maar net!

Goedemorgenallemaal
8 september 2014, 20:19
Ach, je kunt pas echt spreken van GFE als je haar mee neemt naar je huis, haar liefdevol een hele grote maaltijd voor zet en ze je zelf de afwas laat doen.

En zij in die tijd op je computer gaat kijken wat je op het IJBF over haar hebt geschreven...

rob45
8 september 2014, 21:04
Ach, je kunt pas echt spreken van GFE als je haar mee neemt naar je huis, haar liefdevol een hele grote maaltijd voor zet en ze je zelf de afwas laat doen.

En zij in die tijd op je computer gaat kijken wat je op het IJBF over haar hebt geschreven...

Haha,da's een hele goeie,maar dan noemen we dan wel een "GM aatje" .;)

satanic surfer
8 september 2014, 21:05
O, wat een geschikt topic om weer ns in de pen te kruipen en wat wollenkousenwartaal doorheen de vezels der forumfaitdivers te jagen. GFE-gehalte der sessies is uiteraard aanbelenswaardig voor heren die daarnaar op zoek zijn, doch toch vooral voor dames die voor een bepaalde beoogde som centen met idealiter zo min mogelijk aantal piemels per strekkende dag zich wensen of niet wensen (laten we dat nog in het midden laten) te prostitueren in saunaclubs alwaar er mag uitgegaan worden van toch enigerlei GFE-gehalte normaliter gezien de toch quasi ongeschreven TZ-akt die doorgaans wordt verondersteld te worden gepraktiseerd. Dat het voorts illusionnaire akten zijn lijkt me ook duidelijk zat. GFE tot in de puntjes uitgevoerd is toch geen onmis businessplan dunkt me stellig, meer nog, een bijna evidentie voor dames die niet zijn gezegend met vér boven de maat opticks voorzichtig gesteld, of een residentie in een club waar GFE in pakketjes wordt aangeboden of voorts uitmuntende skills in de andere plausibele compartimenten der leenliefdedienstverlening. Uiteraard betreft dit uitzonderingen. An sich verwoordt Jimbo1 het prima; illusie is mooi en zo hoort het ook eigenlijk. Behoudens pornopieten die al steigeren bij knetterharde sillies die uit het te krappe bikinietje floepen en uit zijn op fast fullfillment zullen dames die zonder noemenswaardige GFE-waardige service bij weinigen in herhaling vallen lijkt me toch, een hoog aantal akten per dag lijkt me voor hen dan ook de tol der keuze daarvoor, fysiek belastend, doch weinig kopfkino, valt wel wat voor te zeggen als men dat wenst overigens. Voor degenen die quasi enkel urenlange sessies aangaan/ondergaan is het uiteraard wel kopfkino geblasen (excusez mon Anglais) en de bijhorende rompslomp, doorgaans betreft het hier snuggere dames, gewiekst zo u wil, doch meestal niet op hun kop gevallen. Hoe men het draait of keert, na enkele jaren P6 zijn zowel de PSE-freaks als de GFE illusionisten compleet verdreht im Kopf, quasi allen zijn ook niet uit morele overtuiging in dit weinig benijdenswaardige vak terechtgekomen, doch that kills GFE uiteraard (excusez mon Français).

GFE lijkt me als er sprake is als een voorheen door betreffende manspersoon frequent geboekte dame de betreffende boeker aanbiedt kostenloos privaat te stengelen in haar huis vanaf een bepaald moment, daar de betreffende heer een inkijk geeft in de realiteit en de neveneffecten van de arbeid die mejuffer uitvoert, een inkijk geeft in de doorgaans behoorlijk knudde situatie buiten de club waar ze niet steeds dient te lachen, een inkijk geeft in waar het is misgelopen alvorens ze aanvatte, tijdens de bovenvermelde akten verder is misgelopen, en waar dit dan allemaal legitiem verantwoord zou toe kunnen leiden als men effe de realiteit der verkregen funds in ogenschouw neemt is dat behoorlijk confronterend somtijds, doch toch liefdevol de voorheen betalende klantpassant weet te verblijdden onderwijl, emotioneren en tranen durft te laten bengelen van haarzelve en oplikken van de verbijsterd luisterende partij somtijds. If that doesn't kill GFE in potentie, dan kan men spreken van GFE waarschijnlijk. Zolang de voorvermelde en voorheen gespendeerde temeiers onuitgesproken blijven is er kans op slagen, netjes alles delen op uitjes/resto etc.; pff, het lijkt me een behoorlijke opgave, doch dat zou ss als ontluikende GFE wensen te omschrijven. Of men daarnaar op zoek dient te gaan is zeer een vraagteken, doch dat is met een pornobimbo kameren toch ook allesbeschouwd, o die nasty trashtalk...

Picasso 1
8 september 2014, 21:16

Het is vandaag volle maan, sommigen veranderen dan in wolven en anderen kennelijk in doetjes. :biggrin:

sofaking
8 september 2014, 21:21
Het is zelfs supermaan. (morgen)

http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetenschap/article/detail/2043718/2014/09/08/Nog-een-supermaan-op-komst.dhtml

Mr Pussy
8 september 2014, 21:26
O, wat een geschikt topic om weer ns in de pen te kruipen en wat wollenkousenwartaal doorheen de vezels der forumfaitdivers te jagen.

...

GFE lijkt me als er sprake is als een voorheen door betreffende manspersoon frequent geboekte dame de betreffende boeker aanbiedt kostenloos privaat te stengelen in haar huis vanaf een bepaald moment, ...

SS, hoe aangenaam om zulk wonderlijk schrijfsel uit uwer pen weer te mogen aanschouwen, wij hebben het lang zonder moeten stellen. :wink:
Echter, deze specifieke misvatting is al vakkundig door PP ontzenuwd. :biggrin:

Bluebear
8 september 2014, 21:31
O, wat een geschikt topic om weer ns in de pen te kruipen en wat wollenkousenwartaal doorheen de vezels der forumfaitdivers te jagen. GFE-gehalte der sessies is uiteraard aanbelenswaardig voor heren die daarnaar op zoek zijn, doch toch vooral voor dames die voor een bepaalde beoogde som centen met idealiter zo min mogelijk aantal piemels per strekkende dag zich wensen of niet wensen (laten we dat nog in het midden laten) te prostitueren in saunaclubs alwaar er mag uitgegaan worden van toch enigerlei GFE-gehalte normaliter gezien de toch quasi ongeschreven TZ-akt die doorgaans wordt verondersteld te worden gepraktiseerd.

Welcome back, Satanic Surfer, reagerende op uw commentaar:
Dit door u veronderstelde businessplan van menig DVP plant ik als notoire pannenkoeker zelf in de grijze massa van onze lieftallige minaressen. Velen zijn mij hier dankbaar voor geweest, omdat zij onder het genot van een relaxte dag met ondergetekende, gespeend bleven van viezerikken, perverts, horken en lomperikken.
Daar de gave mij gegeven is door het aanbieden van voldoende respect, aandacht, gezond sexueel gedrag en voldoende smeergeld om deze dames iedere keer weer zover te krijgen.
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidt. Het enigste nadeel van mijn gave is dat de keuze voor welke DVP nu deze keer weer te verwennen mij zwaar valt, ingegeven door de vele whatt's up verzoeken van de dames.
Een hels dilemma en een aanval op mijn goedheid, maar aan de andere kant mijn eigen schuld door mijn telegegevens te delen met deze dames.
Is de aandacht die ik thuis nog geniet van de GFE-dames nu ook een soort fetisj? :rolleyes: :smoke:

M.vr.gr."Bluebear".

Jimbo1
8 september 2014, 21:44
Het is moeilijk om inhoudelijk te reageren op je wollenkousenwartaal SS. Ik ben verbaasd door de vele reacties op mijn episteltje, aangenaam verbaasd, dat wel, vanwege de overwegend positieve reacties. Niets is zo prettig als over je bolletje gestreeld te worden, zelfs als dat door ijsberen gebeurt (je bent een GFE sucker of niet tenslotte). Ik heb geprobeerd te beschrijven hoe ik een dagje verpozen met een 'girlfriend' ervaar. Dat het een illusie is weet ik als geen ander. Ik ben me er van bewust, ik weet waar ik voor betaal. In de meeste gevallen is het ook duidelijk voor de dame, tenminste dat is mijn ervaring. Ik heb nog nooit tranentrekkende verhalen gehoord en evenmin is er gebedeld om meer geld. Ik voel ook geen behoefte om de betreffende dame buiten de club te ontmoeten want ik weet dat ik dan een grens overga die ik niet wil. Ik ben nooit op zoek naar een snelle wip maar een vriendinnetje voor enkele uren. In de club waarik kom zijn er enkele dames geweest waar ik een goede relatie mee heb opgebouwd. De meeste zijn inmiddels weer verdwenen want zo werkt dat in hoerenland. Ook goed om je dat te beseffen. Als ik binnenkom en een volstrekt onbekende vrouw komt op me af met de vraag: 'Hast du lust?" kan ik haar zonder probleem afwijzen. Hoe aantrekkelijk ze ook mag zijn. Een vrouw waar ik een goed gesprek mee kan hebben, die me het gevoel (de illusie) kan geven dat ik meer voor haar beteken dan alleen geld kan die lust wel degelijk opwekken. PSE lovers zal ik nooit begrijpen, net zoals zij mij waarschijnlijk niet zullen begrijpen. Er is geen right of wrong er zijn gewoon verschillende beren met verschillende behoeften. Gelukkig komen we allemaal aan onze trekken. In de club gaan de beentjes regelmatig de lucht in maar ik probeer er voor te zorgen dat ze na afloop weer stevig op de grond komen te staan. Meestal is dat niet zo moeilijk, een enkele keer wel...

hasta la pasta
30 september 2014, 12:10
GFE belicht door Zondares:

http://zondares.blogspot.nl/2014/09/gfe-en-hoe-dat-ver-kan-gaan.html

Goedemorgenallemaal
30 september 2014, 13:05
Niets is zo prettig als over je bolletje gestreeld te worden...
Ik ken toch een plekje waar het nog prettiger is om gestreeld te worden...

Jimbo1
30 september 2014, 13:46
Erg goed geschreven en op sommige plekken zijn zéér herkenbaar!

GFE belicht door Zondares:

http://zondares.blogspot.nl/2014/09/gfe-en-hoe-dat-ver-kan-gaan.html

pistoleeke
30 september 2014, 20:11
O, wat een geschikt topic om weer ns in de pen te kruipen en wat wollenkousenwartaal doorheen de vezels der forumfaitdivers te jagen. GFE-gehalte der sessies is uiteraard aanbelenswaardig voor heren die daarnaar op zoek zijn, doch toch vooral voor dames die voor een bepaalde beoogde som centen met idealiter zo min mogelijk aantal piemels per strekkende dag zich wensen of niet wensen (laten we dat nog in het midden laten) te prostitueren in saunaclubs alwaar er mag uitgegaan worden van toch enigerlei GFE-gehalte normaliter gezien de toch quasi ongeschreven TZ-akt die doorgaans wordt verondersteld te worden gepraktiseerd. Dat het voorts illusionnaire akten zijn lijkt me ook duidelijk zat. GFE tot in de puntjes uitgevoerd is toch geen onmis businessplan dunkt me stellig, meer nog, een bijna evidentie voor dames die niet zijn gezegend met vér boven de maat opticks voorzichtig gesteld, of een residentie in een club waar GFE in pakketjes wordt aangeboden of voorts uitmuntende skills in de andere plausibele compartimenten der leenliefdedienstverlening. Uiteraard betreft dit uitzonderingen. An sich verwoordt Jimbo1 het prima; illusie is mooi en zo hoort het ook eigenlijk. Behoudens pornopieten die al steigeren bij knetterharde sillies die uit het te krappe bikinietje floepen en uit zijn op fast fullfillment zullen dames die zonder noemenswaardige GFE-waardige service bij weinigen in herhaling vallen lijkt me toch, een hoog aantal akten per dag lijkt me voor hen dan ook de tol der keuze daarvoor, fysiek belastend, doch weinig kopfkino, valt wel wat voor te zeggen als men dat wenst overigens. Voor degenen die quasi enkel urenlange sessies aangaan/ondergaan is het uiteraard wel kopfkino geblasen (excusez mon Anglais) en de bijhorende rompslomp, doorgaans betreft het hier snuggere dames, gewiekst zo u wil, doch meestal niet op hun kop gevallen. Hoe men het draait of keert, na enkele jaren P6 zijn zowel de PSE-freaks als de GFE illusionisten compleet verdreht im Kopf, quasi allen zijn ook niet uit morele overtuiging in dit weinig benijdenswaardige vak terechtgekomen, doch that kills GFE uiteraard (excusez mon Français).

GFE lijkt me als er sprake is als een voorheen door betreffende manspersoon frequent geboekte dame de betreffende boeker aanbiedt kostenloos privaat te stengelen in haar huis vanaf een bepaald moment, daar de betreffende heer een inkijk geeft in de realiteit en de neveneffecten van de arbeid die mejuffer uitvoert, een inkijk geeft in de doorgaans behoorlijk knudde situatie buiten de club waar ze niet steeds dient te lachen, een inkijk geeft in waar het is misgelopen alvorens ze aanvatte, tijdens de bovenvermelde akten verder is misgelopen, en waar dit dan allemaal legitiem verantwoord zou toe kunnen leiden als men effe de realiteit der verkregen funds in ogenschouw neemt is dat behoorlijk confronterend somtijds, doch toch liefdevol de voorheen betalende klantpassant weet te verblijdden onderwijl, emotioneren en tranen durft te laten bengelen van haarzelve en oplikken van de verbijsterd luisterende partij somtijds. If that doesn't kill GFE in potentie, dan kan men spreken van GFE waarschijnlijk. Zolang de voorvermelde en voorheen gespendeerde temeiers onuitgesproken blijven is er kans op slagen, netjes alles delen op uitjes/resto etc.; pff, het lijkt me een behoorlijke opgave, doch dat zou ss als ontluikende GFE wensen te omschrijven. Of men daarnaar op zoek dient te gaan is zeer een vraagteken, doch dat is met een pornobimbo kameren toch ook allesbeschouwd, o die nasty trashtalk...

Ik heb van heel uwen tekst geen fluit verstaan!
Probeer eens mensentaal dat help!

vrije jongen
30 september 2014, 20:48

Je moet ook lezen, niet luisteren;).

Sjeufke
30 september 2014, 22:08

Ik moet zijn verhalen ook altijd 2 of 3 keer lezen om het 1x te begrijpen.....dat IS de schrijfwijze van SS. Wetende dat hij dit ook nog eens in een paar minuten uit zijn mouw schudt, vind ik het een gave. Lees het door de oogharen heen, dat maakt het wat gemakkelijker. De inhoud, want daar gaat het uiteindelijke om, daar kan je het mee eens zijn of niet, natuurlijk!
Ik moet er in ieder geval langer voor gaan zitten om een 'normaal' verhaal te schrijven.:biggrin:

Badslippers
30 september 2014, 22:19

Niet nodig. Er zijn knakkers op dit forum die hebben zo'n stijl van schrijven dat je bij jezelf denkt dat je aan "Alzheimer" gecombineerd met dyslexie lijdt. Je zou ook kunnen denken dat de schrijver zich vergrepen heeft aan de fles of zijn "Joint" wat te royaal heeft gevuld met "Rode Libanon". Niks van dit alles. Bij schrijvers als SS en/of Dalton (om er eens twee te noemen), moet je niet lezen wat er staat maar je moet tussen de regels lezen. Dan begrijp je het en bovendien klopt het bijna altijd. Bovendien is het wel verfrissend om eens wat anders te lezen dan de gebruikelijke, dodelijke stoplappen en clichétaal.

Bluebear
30 september 2014, 22:54
Niet nodig. Er zijn knakkers op dit forum die hebben zo'n stijl van schrijven dat je bij jezelf denkt dat je aan "Alzheimer" gecombineerd met dyslexie lijdt. Je zou ook kunnen denken dat de schrijver zich vergrepen heeft aan de fles of zijn "Joint" wat te royaal heeft gevuld met "Rode Libanon". Niks van dit alles. Bij schrijvers als SS en/of Dalton (om er eens twee te noemen), moet je niet lezen wat er staat maar je moet tussen de regels lezen. Dan begrijp je het en bovendien klopt het bijna altijd. Bovendien is het wel verfrissend om eens wat anders te lezen dan de gebruikelijke, dodelijke stoplappen en clichétaal.

Vandaag weer een nieuw woord gelezen van Satanic surfer. Een synoniem voor DVP en nog niet opgenomen in de dikke van Dale. Leenliefdeverleners. ;) :biggrin:

Goedemorgenallemaal
14 oktober 2014, 13:24
En deze week de ultieme GFE gehad: een berichtje of ik haar geld wil lenen....

broodpoot
15 oktober 2014, 09:09
En deze week de ultieme GFE gehad: een berichtje of ik haar geld wil lenen....

Wat een bofkont, dat heb ik nou nooit. Nou ja, dan weet je nu tenminste dat het echte liefde is.