PDA

Volledige versie bekijken : Moers, Saunaclub La Luna, Nathalia, Bulgaars schatje!!

De Shyman
30 oktober 2012, 19:12
Haarkleur/-lengte : Donkere lange krullen
Lengte/gewicht dame : 1.54 m/42 kilo
Postuur/Cupmaat : Slank/skinny A-min-cup
Nationaliteit/Taal : Bulgaarse (Bulgaars en een beetje Duits)
Leeftijd : 20-22
Tatoeages/Piercings : niet op gelet
Service: TZ, PzC, NzC, NmC en beffen Totaal GFE.
Voordelen: Teveel om op te noemen voor GFE-liefhebbers
Nadelen: altijd te weinig tijd
Tijdsduur : 60 min (over twee kamergangen)
Prijs : Totaal bij de dagprijs inbegrepen
Extra’s bij het bezoek: n.v.t.

Nathalia:love:, 2e lounge, 3e sofa rechts. Bulgaarse minidame, stralende ogen en mond mits ze lachte! Beetje strea op de buik.

1e deel
De Shyman heeft een mening over Bulgaarse dames of liever gezegd had deze. Deze mening is nu bijgesteld: Bulgaarse dames en service gaat wel samen! Ze vloog eerst nog even de kamer uit om te douchen. Terug in de kamer gingen we verder met tongzoenen waar we gebleven waren. Bij het beffen ging ze door het pafond. Pijpen moet ze nog een beetje leren maar dat komt wel (ik hoorde later dat ze er nog geen week was (en een maand in Duitsland). Om zo’n dametje in amazonezit op je te laten rijden is …. Hemel op aarde?
Geen finish voor De Shyman maar ojee wat had ik het naar mijn zin.

2e deel
Terug op de kamer kreeg De Shyman een volledig lichaamsonderzoek. Overal kusjes, strelingen en kneepjes. Langzaam ging het mondje naar de weer op volle sterkte gekomen Kleine Shyman.. Uit zichzelf ging ze naar de 69 positie. Dat ze vaak vergat om haar mond en handen te gebruiken om De Shyman te verwennen heb ik haar al vergeven. Zelf had ze wat moeite met haar ademhaling. Die stokte nogal. Uiteindelijk nam ze plaats in amazone. Nog later heeft ze gewoon op en naast De Shyman liggen zoenen en knuffelen. Lief en zacht!

Groet en Respect!

De Shyman