Volledige versie bekijken : CLUB AngelsLust, Nieuw Bergen
bop007
26 oktober 2012, 12:40
Wie kent de nieuwe club Angelslust In Nieuw bergen ????
Piet Plezier
26 oktober 2012, 14:40
Voorheen was dat club 3angel,maar tegenwoordig is dat een swingersclub.
Gochsedijk 7
Siebengewald.
Ik ben er voorheen wel geweest maar weet niet hoe het nu is.
Ga kijken zou ik zeggen en vermeld het hier.
rmjhexe
26 oktober 2012, 21:43
Dit is uniek voor Nederland ,120 euro entree betalen en onbeperkt seks met de aanwezige dames.Het is een partytreffconcept wat ze hebben afgekeken van de Duitsers. Na 18.00 is de entree nog maar 100euro, ben benieuwd hoelang ze het volhouden ? Kom er elke dag voorbij dus als het slot er op gaat laat ik het hier wel weten.Foto,s van de dames staan op hun site , sommige dames staan er uit privici niet op.
seksenfun
27 oktober 2012, 20:04
Hebben ze ook een url :smoke:?
Big30
27 oktober 2012, 20:09
http://www.angelslust.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=3&lang=nl
BertjeA
27 oktober 2012, 22:03
Dit is uniek voor Nederland ,120 euro entree betalen en onbeperkt seks met de aanwezige dames.Het is een partytreffconcept wat ze hebben afgekeken van de Duitsers. Na 18.00 is de entree nog maar 100euro, ben benieuwd hoelang ze het volhouden ? Kom er elke dag voorbij dus als het slot er op gaat laat ik het hier wel weten.Foto,s van de dames staan op hun site , sommige dames staan er uit privici niet op.
Het klopt dat het een Partytreff concept is, maar dat is alleen qua prijs en het onbeperkt sex voor die prijs. Verdere vergelijkingen houden dan ook op, want hier zitten n.l. echte "Hollandse Vrouwen" die het voor hun eigen sexplezier doen. Waarom ga je er al vanuit dat er een slot op komt? Ze zijn nu ca. 5 weken bezig en er is een stijgende lijn er komen steeds meer mannen, maar ook komen er steeds meer vrijwillige dames bij die zomaar net als de mannen even binnen komen "Wippen" om aan hun behoeftes te komen. Kortom rij er niet langs maar ga en keer aan en geef dan een oordeel. Ik ben er inmiddels 4 keer geweest en geloof me het is zeer zeker de moeite waard zowel overdags, maar ook na 18:00 uur :)
Succes ermee en ervaar het zelf eens.
Gr. BertjeA
Big30
28 oktober 2012, 00:04
Het klopt dat het een Partytreff concept is, maar dat is alleen qua prijs en het onbeperkt sex voor die prijs. Ik ben er inmiddels 4 keer geweest en geloof me het is zeer zeker de moeite waard zowel overdags, maar ook na 18:00 uur :)
Gr. BertjeA
Bedankt voor je berichtje BertjeA. Misschien is het goed om in wat meer detail te berichten wat je te verwachten staat als je deze club bezoekt. Wellicht zal het velen nog niet helemaal duidelijk zijn.
- Het is dus geen PT concept zoals we dat in Duitsland kennen.
- Moet ik het zo zien dat er eigenlijk geen dames werken maar dat Hollandse dames daar min of meer zelf bepalen wanneer ze komen en dan op zoek zijn naar seksuele dienstverlening?
- Ik lees:
"Heren € 120,00
Een dag onbeperkte Sex voor 1 ALL IN prijs.
Onze Angels zijn er voor jou sex en relax plezier !!!
Natuurlijk ben je ook welkom als je niet de hele dag aanwezig kunt zijn.
Toegang voor heren na 18:00 uur € 100,00"
-> wat precies kun je dan verwachten voor dat bedrag en ook wie zijn die Angels dan?
BertjeA
28 oktober 2012, 13:31
Bedankt voor je berichtje BertjeA. Misschien is het goed om in wat meer detail te berichten wat je te verwachten staat als je deze club bezoekt. Wellicht zal het velen nog niet helemaal duidelijk zijn.
- Het is dus geen PT concept zoals we dat in Duitsland kennen.
- Moet ik het zo zien dat er eigenlijk geen dames werken maar dat Hollandse dames daar min of meer zelf bepalen wanneer ze komen en dan op zoek zijn naar seksuele dienstverlening?
- Ik lees:
-> wat precies kun je dan verwachten voor dat bedrag en ook wie zijn die Angels dan?
Alle inside informatie weet ik natuurlijk niet, ik ben niet de eigenaar van het geheel, maar zover ik kan ontdekken zijn er op div. dagen andere dames aanwezig en er zijn wat vaste dames die zich hebben aangesloten bij de Angelslust dat wil zeggen van de vaste dames die er overigs ook niet elke dag zijn staan de foto's op de site onder het kopje "Huis (B) Engeltjes" de dames die daar komen zijn normale hollandse vrouwen die puur voor hun sexplezier daar komen er zijn erbij die komen samen met hun man binnen, maar de man zal zich niet mengen in het geheel en is dus 1 op 1 sex mogelijk met de dame in kwestie. Het is ook geen fabriek dus men let niet op de tijd en je kan met meerdere dames wat ondernemen is ook afhankelijk hoe je als man zelf ben!! PT komt bij mij dus over als een fabriek en moet de man zo snel als mogelijk afgewerkt worden en dat is bij de Angelslust zeker niet het geval. Wil je weten hoeveel dames er zijn als je gaat kun je vrij eenvoudig even bellen en wil je iets met een dame die op de site staan vraag dan wanneer die er is, want de dames die zich hebben aangesloten bij de Angelslust maken wel een soort van agenda wanneer ze er zijn zodat er elke dag dames aanwezig zijn. Succes ik ga van de week weer :)
bop007
31 oktober 2012, 15:22
Hallo Allemaal, ik ben er nu geweest....kloppen helemaal wat een top ambiance en gezelligheid...was voor mij de eerste keer en het was één en al geilzelligheid,geen vreemde gezichten die je aankijken als je binnenkomt maar direct spontaan en gezellig!Helemaal top. Ik ga binnen kort weer.
etjuh
4 november 2012, 08:29
Het zou toch wel makkelijk zijn als iemand die er geweest is, een beetje uitgebreid beschrijft wat men kan verwachten. Misschien dat ik een dezer dagen eens ga kijken.
rmjhexe
4 november 2012, 12:31
Vrijdagavond stond ik aan de deur, gesloten, helaas volgende keer beter .
Piet Plezier
4 november 2012, 14:34
Krijg je ervan als je je neukvrienden in de steek laat.
BertjeA
5 november 2012, 20:26
Als je op de site had gekeken, had je kunnen weten dat het van maandag t/m donderdag is van 10:00 uur tot 22:00 uur en dat het vrijdagavond en zaterdagavond onder de de naam gaat van swingclub3angel met div thema's op de vrijdag en zaterdagavond.
etjuh
14 november 2012, 18:11
Ben er gisteren een paar uur geweest, zal zo snel mogelijk een uitgebreid verslag neer zetten.
etjuh
17 november 2012, 12:04
Zoals eerder gezegd, was ik hier afgelopen dinsdag. Het pand ligt buiten de bebouwde kom, en heeft een discrete parkeerplaats. Om iets na 12 uur belde ik aan, en er werd open gedaan door een vrouw in lingerie die zich voorstelde als Mary. Op mijn vraag wat ik me moest voorstellen bij deze club, antwoordde ze dat het enige wat hetzelfde was als in een PT, het feit dat het een all-inclusive concept betrof. Ok, aangezien ik nog niet in een PT geweest ben, liet ik het maar op me afkomen. Na betaling van €120 kreeg ik een sleutel van een kastje en werd verteld dat ik na het uitkleden gewoon in mijn boxer of slip naar de bar kon komen. Gewend om te douchen vooraf, eerst maar een douche genomen die bij de kastjes aanwezig was. En toen naar de bar. Aangezien ik de eerste was van de dag, was er niet veel te doen. Alleen een barman en twee dames zaten er. Ik stelde me netjes voor, en maakte kennis met de dames, te weten voornoemde Mary en Roxy. Eerst maar eens een kop koffie gedronken en een praatje gemaakt over de club en zo.
Het blijkt dat deze club in de weekeinden gebruikt wordt als swingersbar. De beide vrouwen swingen dan vrolijk mee, maar omdat het toch jammer was dat de club doordeweeks niet gebruikt wordt, zijn ze op het idee gekomen om de resterende dagen te gebruiken voor eigen gerief. Omdat ze, naar eigen zeggen, getrouwd zijn, en wel zin hebben in een pik meer, stellen ze de club open zoals die nu is. Ze hebben een soort rooster opgesteld zodat er altijd wel 1 of meerdere vrouwen aanwezig zijn. Let wel, het zijn allemaal huisvrouwen met een baan, dus de line-up wisselt.
Na deze info kreeg ik een rondleiding door het pand, en werden de verschillende kamers aan me getoond, zoals de junglekamer, bedoeiinentent en de romantische kamer. Ook een bios met een bed onder het scherm ontbreekt niet. Een sauna is er helaas niet, maar een flinke jacuzzi is wel aanwezig. Ik kreeg ondertussen toch wel zin in Mary en zo zaten we even later lekker te bubbelen in het bad. Pijpen gebeurt hier zonder condoom, maar niet klaarkomen in het bad. Daarom zijn we even later maar naar een kamer gegaan waar het feest nog even door ging. Tijdens dit gezellige onderonsje werden we opeens bekeken door een ouder echtpaar dat blijkbaar ook gearriveerd was. Het is zo dat iedereen hier binnen kan komen, en als de vrouw daar voor open staat, zij ook sex heeft met de aanwezige mannen. Dus toch nog steeds iets van swingen.
Al met al heb ik er enkele plezierige uurtjes doorgebracht, al heb ik bedenkingen als er meerdere mannen zijn en maar 2 vrouwen.
Maar het is al verfrissend dat je eens gewoon Nederlands kan spreken tegen geile vrouwtjes.
Okee
25 november 2012, 10:53
Angels Lust
Eens hier mijn licht opgestoken. Een mooie locatie met discrete parking.
Binnen alles erg netjes en de aankleding getuigd van een gezellige sfeer met veel snuisterijtjes. Bij aankomst had Mary gelijk gezegd dat ze alleen was op dat moment.
Helemaal waar was dat nu ook weer niet want Bert was er ook (als kok en invallend als barman). Mary wees me de omkleedruimte en na omkleden kon ik me in de bar melden.
Daar schonk Bert me een versnapering in en Mary vertelde over de zaak.
Angels Lust is recent geopend en heeft een uniek karakter.
Het is voortgekomen uit de swingclub aldaar en men dacht door de week deze club te gaan doen.
De bezoekende heren betalen inkom en daar is dan alles inbegrepen. De dames betalen niets en krijgen niets.
Voor heren is er dus oppervlakkig weinig verschil met andere clubs. De heer is afhankelijkheid van de dames die zelf bepalen wat ze doen of niet doen. Heel belangrijk is wel dat het hier vrijwillige sex en ongedwongen dames betreft! Max Havelaar-sex of Fair-trade-sex! :freu:En de constructie lijkt zonder motorhobbyisten…..:teuflisch:
Zelf vind ik dit een heel groot pluspunt. In saunaclubs en FKK heb ik heel vaak het idee dat er dwang achter zit. Een jong meisje van soms nauwelijks 18 jaar dat uit een ver land hier onder dwang ligt te wippen voor de centjes. In mijn wandelingen neemt dan ook altijd oudere vrouwen die vaak uit de omgeving zelf komen.
De vrouwen in Angel Lust kiezen zelf voor hun aanwezigheid in de club en betalen of krijgen niets. De gedachte is dat er vele vrouwen zijn die wel eens extra pikken willen maar zich niet als h..r willen gedragen door er geld voor te vragen.
Dit is iets wat zich zal moeten uitwijzen en het probleem is ook als deze gedachten klopt hoe benader je deze groep en hoe krijg je ze vervolgens naar deze uithoek? Misschien adverteren in de Viva?
Mij lijkt een kleine premie voor de dames toegelaten al is het maar voor de reiskosten!:annieengel:
Momenteel zijn er nog weinig Angels gevonden en dat is jammer.
Zelf zou ik alleen nog maar Angels willen zien wegens het Fair-trade-verhaal!
Mary heeft me na de versnaperingen en de uitleg een rondleiding gegeven over de hele bovenverdieping en daar zijn we gelijk nog een hele tijd lekker gebleven! Ze is een heerlijke, lieve en mooie vrouw en we hebben onze kennismaking compleet gemaakt…..:luvlove:
Ik wens Mary en haar team heel veel succes!:blume:
Okee!
Ricardo Banana
7 januari 2013, 10:59
Schijnbaar alleen nog op donderdag open, maar dan voor 100 euro.
Zie hun swingerswebsite. Oude website is uit de lucht.
http://www.clubsiebengewald.nl/
Bubbelbader
7 januari 2013, 20:24
Erg jammer, ze waren onderscheidend, helaas nu steeds minder.