PDA

Volledige versie bekijken : 1. Reisverslag Jovibeer Thailand, Pattya (12 oktober2012)

Jovibeer
26 oktober 2012, 08:14
Sinds donderdag ben ik aangekomen in Bangkok, we zijn meteen doorgegegaan naar Pattaya waar wij tot volgende week maandag verblijven. Afgelopen vrijdagavond zijn we meteen even op onderzoek uitgegaan wat de weg zou zijn naar Walkingstreet. Na heel veel moeite en vragen (waarvan we nu weten dat de Thaise hier wel doen of ze engels spreken, maar als je vraagt of de beach that road is....zeggen ze Yesss en wijzen die kant op ). Nou na een heel stuk lopen hebben we de beach (en Walkingstreet) toch gevonden. Eerst in de bar voor Walkingstreet wat gedronken. Een jonge dame van zoals ze zei 20 jaar riep me daar naar toe. Wat gedronken en verder gegaan Walkingstreet in. Bij een Go Go bar hebben we weer wat gedronken. Eerst gevraagd of dat mijn eerste keuze mee wilde gaan en die wees me af. Tja, had allang door dat je het met handicap hier niet eerste keus ben....dus uiteindelijk werd het de derde (ook niet slecht.) Toen we weggingen werd er gejoeld en gefloten vanuit andere bars naar haar...maar dacht...prima...deze is binnen. De sessie met Oooh Eee (tenminste zo spreek je haar naam uit.) De sessie was aardig maar niet goed. Vooaf hadden we afgesproken dat ze twee uur bij me zou blijven, maar ze begon na een half uur al te klagen. Verder was afgesproken dat ik haar mocht beffen, vingeren enz. Nou eenmaal op de kamer kon ik dat ook wel vergeten. Dus daar baalde ik wel van....desondanks ze echt een mooie en leuke vrouw is. Nou later haar dus toch terug gebracht naar de taxi....maar een goedkope eerste sessie was het niet. Voor een vrouw uit een gogo bar betaal je 400 baht barfine, daarnaast rekende zij voor zichzelf 2000 baht. Daarbij kwam nog 200 baht voor de taxi naar het hotel en wat ik niet verwachte nog 200 voor taxi voor haar terug. Waar we vooraf niet over hadden nagedacht was de sleutel van onze kamer. We hebben een kaart om de deur te openen, op een daarvan zit een sleutel om het elektrisch aan te zetten en als je die niet hebt is het wel heeeel donker. Dus ik naar de receptie voor zo'n sleutel. Maar die vrouw van de receptie rekende dus meteen 900 baht extra omdat ik een extra persoon mee nam naar de kamer. Pffffff uiteindelijk dure avond.

Op zaterdag heb ik nog een rondje gemaakt en vanuit Nakluaroad werd ik doorgestuurd voor een vrouw waaraan ik vroeg of zij body to bodymassage deed naar soys 33. Daar kwam ik terecht bij massage salon Natawe (zoiets). Van boven sprak ene Ginda mij aan of ik een massage wilde. Later kwam zij naar beneden en vroeg ik of zij aan body to body deed. Dat begreep ze niet helemaal, dus zei ik you also naked.....hmmmmm oke. Dus wij later naar boven en toen ik me had uitgekleed zei ik...and now you naked to!!!! wat zij dus wel deed tenminste de onderkant ging alles uit haar bh wilde ze aanhouden ok. Nou deze massage was mij zeer goed bevallen. Tijdens de massage haar gevingerd en lekker wat gekust en samen gespeeld. Overigens was de massage ook echt lekker. Aan het einde heb ik haar 700 baht gegeven. Mooi bedrag voor iemand die blij is als ze in een top week 3000 baht verdient.

In de avond heb ik rondgestruind op Walkingstreet. Dit was echt super, een aantal nieuwe mensen leren kennen...gesproken met een Deen, Amerikaan, Australiers enz. Eenmaal in een gesloten club waar ik terecht kwam zaten de dames naakt in een jacuzie.....de bier had al genoeg gedaan, maar toch was er een Australier die me zag en me bezig zag met een of twee dames en betaalde later een sessie voor mij (zonder dat ik dat wist) om deze dames te vingeren en mee te spelen. Na een half uurtje vond ik het genoeg en ben over de beach terug gereden naar het hotel. Onderweg op de beach weer genoeg aanbiedingen gehad van dames die daar voor weinig zichzelf aanbieden...maar (nog) niet gedaan.

Op zondagmiddag ben ik alle soys afgegaan vanuit 2nd road (de straat achter beachroad.) Hiervan wist ik al dat soys 6 (die slecht stond aangeschreven vanwege alle transeksuelen, die zich soms wat agressief gedragen) en soys 8 goed waren om te bekijken. Maar in de middag een paar clubs binnen gegaan en dans shows gezien (maar de kleren bleven daar aan, dus weinig avontuur in de middag. Dit zelfde god op Walkingstreet. Daar moet ik dus niet in de middag zijn.

's Avonds kwamen we weer terecht in de go go bar vlak voor Walkingstreet. Bij het tweede barretje staat wel een dame die ik leuk vind maar zij wilde nog niet naar de kamer (ze moest bij de bar blijven of zo.) Dus kwam ik weer terug bij het eerste barretje. Daar was een dame die mij even schoonmaakte met van die alcohol (denk ik) doekjes en kreeg later wat te drinken van mij. De vrouw die daar ook aan de bar zat begon een opmerking te maken of ik met haar naar een kamer wilde. Hmmmmmm ze zag er leuk uit...so why not? Dus na het drankje ben ik met haar naar een hotel kamer gegaan. Ook hier keken alle dames vol verwondering naar haar.........HUH....zij met een gehandicapte hahahahahaha. Maar goed eenmaal op walkingstreet kon zij dus de kamer waar we naar toe moesten niet vinden.....nou is Jovibeer niet voor 1 gat te vangen....en had in de middag al een short time hotel gevonden voor mooie prijs 300 baht. Dus zijn we daar naar toe gegaan. Onderweg vroeg ik haar nog of ze ook kuste.....french kiss. No....I'm buddha. Dus ik dacht alweer pffffff begin een beetje een dikke lul te krijgen van die buddha, maar goed we zien wel. Op de kamer nam zij een douche.....pfffffff duurde wel 15 min. lang. Maar toch daar kwam ze met haar handdoek om. Ze kwam op bed en begon me toch te tongen......nou dat heb ik echt nog nooit meegemaakt in saunaclubs. Deze vrouw zat vol passie en liefde. Dat is dan weer wel het mooie van het boedisme...zij willlen gaan voor het GOEDE....nou komt mooi uit.....IK OOK . Maar na 30 min. begon ze ook te mekkeren dat we al klaar waren.....zij had niet op de klok gekeken.....nou ook dat komt goed uit....Jovibeer dus wel...en we hadden nog ruim een half uur. Ik wilde toch echt wel dat uur volmaken. Echt alles kon....vingeren, neuken....en echt kei h ard, likken en ga maar door. Zij leerde mij dus weer een nieuwe term. Ik kende dus al neuken....boom boom, maar zij zei...nooooo no big boom!!!! Dat is dus anaal hihihihi....dat wilde ik niet, maar vond het wel grappig. Na ruim een uur zijn we gestopt en hebben we samen nog gedouched. Daarna heb ik haar terug gebracht en wilde terug gaan naar het hotel. Dus begon op mijn terugreis langs de beach. Ik ben door soy 6 gegaan....dacht eens zien wat daar is in de nacht. Maar ook dat was wat rustig...zeg maar dood. Ik kwam halverwege bij een tent waar dames mij aanspraken en mij naar hun toe bracht. Het was een lang gesprek en bij het weggaan was er een dame die me een tongzoen gaf en zei dat ze bij me wilde blijven slapen. Dat heb ik maar even afgewezen........aan het einde van de straat hetzelfde verhaal....mooie dame maar toch maar niet.

Dit is het verhaal tot nu toe....Het tweede deel van mijn vakantie daar zal ik later schrijven. Inmiddels ben ik sinds gisteravond (25 oktober) terug gekomen. Helaas was ik mijn wachtwoord vergeten dus kon ik dit verhaal niet eerder plaatsen. Leerpunt voor volgende keer :).