PDA

Volledige versie bekijken : Welke dag bezoek je bij voorkeur een Saunaclub en waarom?

Big30
24 oktober 2012, 20:26
De redenen kunnen uiteraard zeer divers zijn:

- Je kunt alleen door de week.
- Je kunt alleen in het weekend.
- De een houdt juist van de drukke vrijdagen en zaterdagen.
- Op de zondag en maandag is het lekker pannenkoeken.
-etc.

Het kan ook nog weer eens club afhankelijk zijn! Kortom te veel redenen om op te noemen.
De 7 dagen van de week dat lukt nog wel :tongue:!

T&A Addict
24 oktober 2012, 20:36
Meestal zaterdag. Een enkele keer als het wat rustig is op het werk en ik vroeg weg kan, nog wel eens vrijdag. De rest van de week werk ik. Zondags nog zo'n stuk rijden voel ik altijd maandag, wanneer ik weer aan het werk ben dus ook geen optie.

Piet Plezier
24 oktober 2012, 20:38
Als het ff kan elke dag. Maandag ,dinsdag ,woensdag donderdag vrijdag zaterdag en zondag. Dat is mijn voorkeur,maar ze hebben het zo gemaakt dat je maar 1 dag kunt aanklikken.

Bluebear
24 oktober 2012, 20:48
Interresante topic, Big! Ergens inspiratie opgedaan. Hahaha!! :wink:

bad pritt
24 oktober 2012, 20:52
als ik zin heb

Bosco
24 oktober 2012, 20:53
Ik kan dus alleen in het weekend, omdat de clubs net over de grens, allemaal rond de 250 km afstand liggen.
- vrijdags vind ik altijd wel gezellig, niet te druk en niet te rustig, leuke partysfeer. :)
- zaterdags veel te druk, overvol, kutsfeer! Behalve met ramadan.... dan is het wel gezellig. :thefinger:
- zondags heerlijk relax, de ideaale pannenkoekdag! :tongue:

Eigenlijk vind ik nu de zondag voor mij perfect, van de rusttige sfeer kan ik echt genieten, waarschijnlijk omdat ik de rest van de week genoeg drukte aan me kop heb. :cool:

vrije jongen
24 oktober 2012, 21:02
Tja, dit hangt dus helemaal van de club af.

Freude: nooit in het weekend dus meestal vrijdag.
GT: in ieder geval niet vrijdag of zaterdag.
Aca: donderdag; liever niet op de drukke dagen en woensdag is Jessica er niet:redface:
Babylon: donderdag/vrijdag/zaterdag; donderdag is relatief rustig met veel dames, weekends dan weer wat langer open
LR: vrijdag/zaterdag moet party zijn en in het weekend langer open
Samya: idem
Oase: vrijdag; zaterdag drukker en door gebrek aan vrijbier weinig part sfeer
World: zaterdag, door het vrijbier partysfeer
Sharks: volgens mij altijd wel ok

Andere clubs heb ik niet echt een mening over;)

Piet Plezier
24 oktober 2012, 21:07
als ik zin heb

Bad jij hebt elke dag zin,lol.

Jansen
24 oktober 2012, 21:11
Voor mij is de woensdag de beste avond.

In PHG lekkere coctails drinken en meestal voldoende dames en minder beren.
Ook komen dan dames die alleen deze dag werken en soms ook op de donderdag.

Ook in andere clubs vind ik de woensdag oke, de donderdag en de vrijdag in GT vind ik te druk en dan heb je wachttijden na 20.00 u, maar PHG op de vrijdag vind ik ook te vol aan het worden en wil ik daarom ook vermijden.

De weekenden heb ik teveel verplichtingen ( werken in Belgie en voetbal wedstrijden )

Big30
24 oktober 2012, 21:31
Interresante topic, Big! Ergens inspiratie opgedaan. Hahaha!! :wink:
Ik kreeg opeens een geniale inval, dat heb ik wel vaker hoor :rolleyes:!

Maar nu al zie je met de antwoorden toch al veel relevante info. Elke beer heeft zo zijn eigen ritme maar de clubs hebben die ook. De kunst is om die goed met elkaar te matchen en daar kan de info hier nuttig voor zijn!

MichelJ
24 oktober 2012, 21:32
GT: ma t/m woe
PHG: di t/m vr
LR: do t/m za
World: vr en za
Samya: do t/m za
Oase: vr en zo
VV: di t/m do

Badslippers
24 oktober 2012, 21:57
Ik werk super ongeregeld. Bovendien kan ik op de gekste tijden opgeroepen worden en dan moet ik binnen een half uur paraat staan. Een vaste dag heb ik derhalve niet en dat betekent dat alle dagen mogelijk zijn.
Wat ik prettig vind als ik de volgende dag vrij heb. Dat is bijna een "must".
Soms heb ik behoefte aan drukte, hectiek, feeststemming en dat is toch vooral in het weekend te vinden. De andere keer wil ik dat juist niet en dan ga ik door de week. Geen vast stramien dus.

bad pritt
24 oktober 2012, 21:59
Das waar zullen we morgen maar weer gaan dan ?

Wijze grijze
24 oktober 2012, 22:42
Geen vaste dag. Ben helemaal vrij in mijn tijdsplanning.

Wat ik wel vaker doe, is een dag inplannen die een paar dagen vooruit ligt. Zo kun je al genieten van enkele dagen voorpret. De dag zelf ga ik dan helemaal los (vandaar mijn voorkeur voor Pauschalclubs).
Na die dag heb je dan weer een paar dagen prettige herinneringen, totdat het testosteron weer begint te kriebelen.

Voor de spontane shots tussendoor, ligt voor mij de Antoniusstraat in Aken min of meer naast de deur.

der lickmeister
26 oktober 2012, 21:22
Ik werk super ongeregeld. Bovendien kan ik op de gekste tijden opgeroepen worden en dan moet ik binnen een half uur paraat staan. Een vaste dag heb ik derhalve niet en dat betekent dat alle dagen mogelijk zijn.
Wat ik prettig vind als ik de volgende dag vrij heb. Dat is bijna een "must".
Soms heb ik behoefte aan drukte, hectiek, feeststemming en dat is toch vooral in het weekend te vinden. De andere keer wil ik dat juist niet en dan ga ik door de week. Geen vast stramien dus.ongeveer de zelfde gedachten maar dat ligt ook aan de omstandigheden en agenda

frogger
27 oktober 2012, 07:12
De 20e van de maand staat er niet bij. Dan heeft de baas namlijk weer centjes gestortd

Willi69
27 oktober 2012, 14:57
Ich glaube, eine ähnliche Umfrage gab es schon einmal: :biggrin:

=> Welke dag is het beste om naar een saunaclub te gaan ? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11571-Welke-dag-is-het-beste-om-naar-een-saunaclub-te-gaan)

Big30
27 oktober 2012, 15:04
Ich glaube, eine ähnliche Umfrage gab es schon einmal: :biggrin:
Dachte ich auch! Nicht gut gesucht, naja sagen wir so vielleicht hat sich da was geändert, wer weiss!

Ma doare in pula
30 oktober 2012, 19:30
Als ik zou moeten turven, dan zou zaterdag als meest frequente dag uit de bus komen. Ik hoef met niks en niemand rekening te houden, dus ik kan in principe op allerlei dagen wel.

robstevens
4 januari 2013, 14:46
Woensdag gehaktdag... breekt dan toch lekker even de week doormidden.

perso
13 juni 2019, 21:56
Over het algemeen zaterdag, omdat ik één van de weinige beren ben, die doordeweeks hard moet werken voor de centjes :lol_4:

noglangnietuitgewandeld
14 juni 2019, 07:58
Geen vaste dag. Ik grijp elke kans die zich voordoet.