PDA

Volledige versie bekijken : Sixsens, Algemene verhalen

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23

Hooker lover1
29 september 2020, 00:43
Ik zal jou dat eens toelichten in het zwembad van sixsens:)
Eens wat anders dan a cupjes spotten:biggrin:

mager
29 september 2020, 10:21
Wat heeft dit nu met realiteit achter de schermen te maken?
De line up is voor de schermen zichtbaar en op de kamer wordt de mate van plezier beoordeeld. Niets achter de schermen. Niet teveel met die dames kletsen in dat halfuur dat je met ze op kamer gaat, daar ga je maar rare dingen door schrijven :)

SS en Venus zijn allebei top clubs.
Maar SS zou de line up wel wat zichtbaarder mogen maken. Zelfs als je opbelt wordt er geen info gegeven of een dame aanwezig is. Op dat punt is Venus een duidelijke winnaar.

pret
29 september 2020, 10:42
SS en Venus zijn allebei top clubs.
Maar SS zou de line up wel wat zichtbaarder mogen maken. Zelfs als je opbelt wordt er geen info gegeven of een dame aanwezig is. Op dat punt is Venus een duidelijke winnaar.

In SS zijn aantal dames en roulatie hiervan velen malen hoger dan in andere clubs. Hierdoor is het lastig om gewenste informatie te krijgen.

Eddy_V
29 september 2020, 16:46
In SS zijn aantal dames en roulatie hiervan velen malen hoger dan in andere clubs. Hierdoor is het lastig om gewenste informatie te krijgen.
En daarbij wordt door Sixsens de privacy wetgeving nageleefd. De gevraagde informatie mag niet verstrekt worden (al vaker over geschreven de afgelopen jaren). Alleen als de dame expliciet toestemming geeft maar met alle artiestennamen is dat onbegonnen werk.

frits the cat
29 september 2020, 16:52
En daarbij wordt door Sixsens de privacy wetgeving nageleefd. De gevraagde informatie mag niet verstrekt worden (al vaker over geschreven de afgelopen jaren). Alleen als de dame expliciet toestemming geeft maar met alle artiestennamen is dat onbegonnen werk.kijk eens op de site van villa weizigt daar staan wel foto’s van de DVP met artiestennamen .dus het kan in Nederland ook

Eddy_V
29 september 2020, 16:56
kijk eens op de site van villa weizigt daar staan wel foto’s van de DVP met artiestennamen .dus het kan in Nederland ook
Klopt , dan hebben de dames expliciet toestemming gegeven.
zoals pret schrijft is het wel een verschil of het om ca 15 dames gaat of een pool van ca 100 dames of meer

Kwakje
29 september 2020, 17:23
ZUSJES

Net iets meer dan een week geleden voor de tweede keer in het post-corona tijdperk (ik weet het we zijn er nog niet helemaal uit) in Sixsens geweest.
Op vrijdag zowat om 12.00 werd ik vriendelijk ontvangen.
Je ondervindt amper last van de corona maatregelen. Uiteraard mondmasker op als je je verplaatst en af en toe de handen desinfecteren.

Rond twaalf was het zeer aangenaam in de club en beer/nimf verhouding was in het voordeel voor de beer. Meer dan voldoende mooie meiden aanwezig.
Dit bleef zo gedurende de ganse dag. Zo rond 19.00 waren de dames zeker in de meerderheid en amper wachttijden op de kamers. Ik ben zowat om 20.00 vertrokken en toen kwam er wat extra volk binnen dus later op de avond geen idee.

Wellness is up en running en prima vertoeven daar. Het stoombad is mooi maar wordt niet echt warm. Persoonlijk vond ik de oude een stuk beter. Maar goede sauna's en jacuzzi maken dit goed.

Het zonnetje scheen nog wat en buiten was het ook prima vertoeven. Blijkbaar zijn ze de dag erna met de zwembadoverdekking begonnen. Wel dat zien we volgende keer dan wel weer.

Ondanks voldoende keuze van dames toch weer moeilijk om de juiste partner te zoeken.
Selena kwam eens polsen en haalde haar zus (???) Patricia erbij. Roemeens en al een aantal jaren in andere clubs gewerkt. Ze stelden dan ook een trio voor maar ik heb ze nog even in de wachtrij gezet.

Nadien Patricia de oudere van de twee (26) toch maar even bij me geroepen en na een gesprekje een kamertje geboekt. 30 minuutjes leek me voldoende als starter van de dag.
Correcte dame, misschien een beetje profi maar ze reed me lekker klaar binnen het half uurtje. Uiteraard is met een 30min slot het service pallet wat minder. Daar gaf ik niet om deze keer. Een gemiddelde goede kamer.

Na wat pauze kwamen beide zusjes (???) weer bij mij in de buurt zitten. Ditmaal zou ik de jongere Selena (23) eens proberen. Ze komt iets liever uit de hoek en dat past ook iets meer bij mij.
Ze was blij dat ik een kamertje wou doen en ze wou even vooraf bespreken wat de opties waren. Duidelijk te leer gewest bij Patricia. Ik wou een iets rustigere kamer dus zowiezo een uurtje vastgelegd en daar zat alle service in die ik wou en ik moet zeggen dat ze die super is nagekomen. Na een tijdje in 69 belandt en ze deed dit zo goed en het smaakte me prima dat ik ze Kwakjes zaadjes maar heb laten proeven. Uiteraard levert dat haar een extra bonus op. Fier kwam ze nog tonen dat ze alles netjes opgevangen had.
Geen haastig werk en we hebben meer dan het uurtje vol gemaakt. Beide zeer tevreden.

Tijd voor een hapje. En zoals altijd was het eten weer prima met een vriendelijke bediening.
Nog even de bar in voor een drankje en dan besloten dat de dag goed geweest was en geen derde kamer meer nodig was. Ik kom snel wel eens terug.

Soms hoor ik wat gekanker over regeltjes en prijzen maar van mij krijgt Sixsens alleen maar lof omdat ze het in deze moeilijke tijden ons toch mogelijk maken om deze hobby uit te oefenen en het ons dan ook nog eens zeer aangenaam maken.

b1234
29 september 2020, 17:54
@ Pret :

En in Globe (Swiss) dan en Wellcum ( Oostenrijk) ,is er zelfs een lijst van de dagelijks aanwezige dames.
Of zijn dat ook kleine saunaclubs ?:):):)
Als SS dan toch een grote club volgens U,dan moeten ze dar ook naar handelen ! Niet soms !!??

Groetjes ,
Boy 56

peterp095
29 september 2020, 18:11
Waarom is die aanwezigheidslijst zo belangrijk ? SS zal er wel een reden voor hebben.
Ik kom er regelmatig en heb geen behoefte aan een aanwezigheidslijst, ik zie wel wie er is, of niet is.
Tot voor 2 weken was er geen vuiltje aan de lucht en was alles top voor iedereen - nu begint men op alles en nog wat te zeuren.
Volgende zal zijn, het menu - op de site, zoals Living Room en Golden Time vroeger deden.

Hooker lover1
29 september 2020, 18:25

De absolute winnaar had afgelopen zaterdag meer dan 81 meiden in de club!!
En sixsens zal nooit line ups aankondigen of meedelen,zinloos om het hier ter discussie te brengen zelfs!
Sixsens houd zich namelijk netjes aan de wetgeving,betreffende privacy en gezags verhoudingen!!

Wat andere clubs doen boeid ss ook niet zo.
Te snel rijden mag ook niet maar wordt toch gedaan door velen.
Vroeg of laat loop je tegen de lamp en betaal je daar een prijs voor,de wetgever heeft namelijk altijd gelijk:)

HL1

Mesc1978
29 september 2020, 21:11
De absolute winnaar had afgelopen zaterdag meer dan 81 meiden in de club!!
En sixsens zal nooit line ups aankondigen of meedelen,zinloos om het hier ter discussie te brengen zelfs!
Sixsens houd zich namelijk netjes aan de wetgeving,betreffende privacy en gezags verhoudingen!!

Wat andere clubs doen boeid ss ook niet zo.
Te snel rijden mag ook niet maar wordt toch gedaan door velen.
Vroeg of laat loop je tegen de lamp en betaal je daar een prijs voor,de wetgever heeft namelijk altijd gelijk:)

HL1

Volgens mij is het toch zo dat de dames, net zoals de heren, bezoeker zijn van de saunaclub?
Als mensen een cafe of restaurant bezoeken zie je op de website van die plekken toch ook geen lijst van aanwezige bezoekers?

Ik begrijp dat sommige mensen misschien wat minder van verrassingen houden, soms heb je geluk dat je favoriete dame(s) er is/zijn en soms heb je pech.
Er zijn denk ik wel ergere dingen in het leven om je druk over te maken.

Ik ben het eens met HL1 dat dit een beetje een non-discussie is.

Just my 2 cents...

Mentholbear
29 september 2020, 21:49
Ik zou een aanwezigheidslijstje ook wel prettig vinden. Zo iets als wat ze in Babylon hebben (hadden?). Week overzichtje en eventueel van de week er op. Ik ben niet zo van dat spontane en dan is het fijn om te weten of een dame er is.
Zelf maak ik daarom geregeld van te voren een afspraakje, maar kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen zo 'praktisch' is: :wife_2[1]:

Wellicht idee om het op te zetten en dat de dames er vrijwillig gebruik van kunnen maken? Alleen maakt die dubbele namen het wel iets lastiger. Misschien toch Bella A, B, C?

deket
29 september 2020, 21:57
een Aanwezigheidslijst kan dus wettelijk niet voor deze saunaclub
zoals herhaaldelijk geschreven,zijn de meiden vrouwelijke bezoeksters
laat je verassen!, toch ook leuk dan altijd die routine

frits the cat
29 september 2020, 22:11
laat je verassen!, toch ook leuk dan altijd die routinehoe kom je er bij dat het in Nederland wettelijk niet kan villa Weizigt en meerdere bordelen hebben aanwezig foto’s met artiestennamen en het kan ook als ze bezoekers zijn als ze er toestemming voor geven

deket
29 september 2020, 22:15
villa Weizigt is geen saunaclub zoals Sixsens, andere statuten ook

Mentholbear
29 september 2020, 22:21
laat je verassen!, toch ook leuk dan altijd die routine

Snap dat het bezoeksters zijn, maar dat staat ze toch niet in de weg om op een deel van de site vrijwillig hun aanwezigheid aan te geven? Desnoods een soort forum, waar de dames zelf een account mogen aanmaken, en net als Anna enzo hier aangeven wanneer ze er zijn.
Toegegeven, het is iets praktischer voor de dames die voor een wat kortere duur aanwezig zijn, dan het 'meubilair' om dit bij te houden. En waarschijnlijk ook meer werk voor club.

En iedereen is anders, niet iedereen houdt (altijd) van verrassingen. Sommigen hebben juist de voorkeur voor routine. En als je verrassingen houdt, hoef je natuurlijk niet op de lijst te kijken. Het is alleen fijn voor degenen die daar behoefte aan hebben.

Maar nogmaals, het is maar een idee, en wat mijn persoonlijke voorkeur zou zijn. Als het niks voor een club is prima. Zoals ik al zei, maak ik van te voren m'n afspraakjes als ik zin heb in een bepaalde dame.

frits the cat
29 september 2020, 22:22
villa Weizigt is geen saunaclub zoals Sixsens, andere statuten ookals de DVP toestemming geven kan het gewoon elk bedrijf kan profiel foto plaatsen in Nederland van medewerkers of vrijwilligers

kempie
29 september 2020, 22:26
Even een weekje overgeslagen nadat het nieuws dat we net in duitsland konden gaan clubben mij de lust wat had ontnomen, laatste bezoek had de line-up weinig spannends te bieden en bleef het bezoek aan de kamer beperkt tot 1 uurtje met een vaste waarde. Ook afgelopen wist ik niet of er bekende zouden zijn en moest ik de reis alleen maken maar ik dacht laat ik toch maar een bezoekje doen, veel dames terug naar hun Duitse clubs dus plaats voor nieuwe dames eens kijken of er wat nieuwe dames zijn naar mijn smaak. Duitsland was dus geen optie dus hup op de motor naar sixsens, ik parkeer hem en zie vlak bij de ingang een Oranje/Rood autootje staan. M'n club buddy zou er toch niet zijn? Ik had hem geen berichtje gestuurd want ik dacht die gaat wel naar Duitsland zolang het nog kan. Ja hoor ik kom net de douche uit en BB komt uit de sauna. Even later samen gelucht en bijgepraat. Tijdens de lunch komt de eerste optie al langs. Dat zag er goed uit.

Daarna de bar in. Beetje rond kijken en BB werd gelijk aangeschoten door Erica die er heerlijk uit zag en hem heel vriendelijk onthaalde. Ik was benieuwd of ie haar kon weerstaan, ik had zelf niet zo'n goede ervaring met haar, maar wist dat hij dat wel had en heb ook opgemerkt dat hij niet de enige is ze heeft best wat terug kerende klanten en is vrij veel op kamer, maar van mijn maat weet ik ook dat hij heel wat opties heeft in sixsens en dat hij zijn eigen weg gaat en niet snel weer de volgende keer weer met dezelfde dame op kamer gaat maar hij liet zich verleiden. Dus ik bleef alleen achter. Er bleken inderdaad wel wat nieuwe dames, maar die dame van de Lunch bleek toch de aantrekkelijkste en ik moest even wachten tot ik haar weer spotte, dus ik de kleine Bianca aangesproken, dame was pas 20 jaar oud, heerlijk kontje, donker haar met blonde extensions. Het was haar 2e dag in sixsens. Ze bleek in Duitsland vooral achter de ramen gewerkt te hebben en 2 weken in een club, dit schrok me niet af want raam service in Duitsland is niet zoals in Amsterdam en wil soms wel sauna club service betekenen, alhoewel ik dit niet zelf ervaren heb namelijk nooit naar de ramen in duidland geweest. Dus ik vraag gewoon of PZC kon. Ja nou dat had in Amsterdam nooit gekund (zonder een smak extra geld te betalen). Deze dame mee genomen naar de kamer en dat was een uitstekende kamer. Kon toch merken dat de ramen er nog een beetje in zaten. Ze was begon gelijk en het was gewoon pijpen tot de klant wat anders wou, als ik niks had gezegd ahd ze gerust een vol half uur door gegaan tot ik zei dat ik wou neuken. Prima natuurlijk maar het voelt allemaal zo onnatuurlijk op die manier. Dus na enige tijd het even onderbroken en het hierover gehad terwijl ik dat heerlijke lichaam streelde, daarna leek het ijs gebroken en was ze meer ontspannen en heeft is ze weer even verder gegaan met pzc en daarna prima sex gehad. Hoop dat ze blijft want zou er zeker nog eens mee op kamer willen. 100% herhalingsgevaar.

Vervolgens liep ik een beetje rond en verveelde mee een beetje want mijn maat was na mijn kamertje nergens te bekennen, ik dacht ik wacht even op hem en dan gaan we even samen in de sauna. Uiteindelijk kwam ik Picasso tegen en ben ik daarmee in gesprek geraakt, komt na enige tijd mijn maat om even af te koelen van de sauna had ik wel op hem gewacht maar hij niet op mij, hij was me niet eens even komen zoeken of ik ook mee wou, geeft niks want ik het was hartstikke gezellig met Picasso. Hij kwam erbij maar op een geven moment moest ik ze toch abrupt alleen laten, er was een dame die ik ook wou en die zat buiten ook al een tijdje te kletsen en ze stond op en ik vond het wel tijd voor een tweede kamer. Deze dame bleek Maya te zijn. Mis "world" want ze kwam uit world. Van te voren afgesproken wat er in de services zat. Op de kamer voor we begonnen gezegd dat PZC waar ze voorheen werkte 50 extra kosten of ik dat ook zou willen betalen. Ik vroeg of het nu dan ook 50 per uur zou kosten, nee want als ze dat zou doen hier zou ze het onderspit delven en weinig te doen hebben. Ik zeg we zullen wel zien. PZC was niet bijzonder, dat dan ook bij 5 minuten gelaten en de rest van de kamer was voor mij ook niet echt bijzonder. Ze deed keurig wat ze zei en was correct. Deed ook haar best maar mijn ding is het niet. Gewoon 50 afgerekend. Missen we niks aan als ze weer naar world gaat. Zonde dat ik hiervoor een goed gesprek had laten lopen maar ja als je niet probeert.

's avonds nog een kamertje gemaakt met mijn vaste waarde Alena. Over haar zijn de meningen ook verdeeld maar de service die ze mij geeft is prima. Ik kan het ook heel goed met haar vinden en het is toch fantastisch dat je van zo'n mooie dame mag genieten. Daarna wel de sauna ingegaan met BB. Daarna nog in een goed gesprek terecht gekomen met 2 andere bekende en voor het eerst sinds lange tijd weer eens gebubbeld. Waarna hij naar huis ging en ik boven nog even de 2e helft van Ajax - Vitesse heb gekeken waarna ik met een tevreden gevoel naar huis kon nadat mijn cluppie weer met 10 man een overwinning uit het vuur heeft weten te slepen :freu:. Waarna ik met een goed gevoel de lange weg naar huis weer heb afgelegd door de stromende regen.

Het was weer een prima dag geweest vriendelijk ontvangen, heerlijk kunnen relaxten, eten was goed drie stukjes van het heerlijke gebak genomen (straks begin ik nog op Mentolbear te lijken).

Willem2
29 september 2020, 22:32
Een aanwezigheidslijst kan je alleen op een andere website voeren dan op de eigen website van een saunaclub.
Dat is de zuivere vorm van een saunaclub. Dames zijn zelfstandig werkende die geen directe verbinding hebben met de club.
Clubs die het anders doen kunnen problemen verwachten met betrekking tot belastingaanslagen. Er ontstaat dan een verhouding werkgever --- werknemer.
Zie o.a. het proces wat gevoerd wordt tegen van Goch.
Babylon en Venus doen het via een andere website dan hun eigen website. Alle andere clubs doen het niet meer.
Sixsens heeft voor veiligheid gekozen,

Mentholbear
29 september 2020, 22:48
Okay. Maar zo lang ze er vanaf de eigen website wel naartoe mogen linken, dan is dat wat mij betreft even praktisch.

Hooker lover1
29 september 2020, 23:47
als de DVP toestemming geven kan het gewoon elk bedrijf kan profiel foto plaatsen in Nederland van medewerkers of vrijwilligers

Dat is nu net de essentie van het zaakje frits de cat,sixsens heeft geen medewerksters in dienst die sexuele dienstverlening aanbieden.
Vrijwilligsters zijn er al helemaal niet,dat zou te mooi zijn om waar te zijn:)
Het zijn allemaal dames die voor eigen rekening werken,en waar de club geen enkele gezagsverhouding over heeft.
Zoals W2 het mooi verwoord,sixsens gaat voor veilig en gaat met zekerheid geen aanwezigheids lijst invoeren.
Dames zelf kunnen uiteraard uit commercieel belang,uit eigen beweging communiceren met hun klant(en).
Hou je niet van verrassingen zoals mentolbear,dan wordt het tel nrs verzamelen van je club vriendinnetjes.

HL1

mager
30 september 2020, 03:27
Waarom is die aanwezigheidslijst zo belangrijk ? SS zal er wel een reden voor hebben.

Ik kom vaak alleen maar voor 1 bepaalde dame naar een club.
2 uur rijden.
En weer 2 uur terug....
Een club als bijvoorbeeld Samya heeft dan wel een echte bitch als theke, maar die vertelt je wel gewoon of een bepaalde dame er is of niet. Maar misschien is dat een beetje link met de katholieke wind die tegenwoordig in NL waait.
De 'venus' methode van de aanwezigheidslijst moet volgens mij juridisch wel kunnen.

Mentholbear
30 september 2020, 03:55
Hou je niet van verrassingen zoals mentolbear,dan wordt het tel nrs verzamelen van je club vriendinnetjes.

Of haar inwijden tot ijsberin https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56354-Luana&p=718657#post718657 :rolleyes:

Overigens hou ik wel van leuke verrassingen, maar dat is het lastige van verrassingen :smoke:

schoolmeester
30 september 2020, 05:28
Wat een gedoe over aanwezigheidslijsten, zonde van de tijd ! Ga lekker n....n !

Groet, schoolmeester.

Husky
30 september 2020, 12:31
Wat een wijze woorden Schoolmeester, uit het hart gegrepen.
Inderdaad heb ik de nodige app. contacten met vele dames, hierdoor werden ook tijdens de sluiting van de saunaclubs mijn dagen met goede seks ingekleurd:)
En inderdaad spreek ik regelmatig af via deze contacten!
En ga inderdaad echt neuken i.p.v. te "mierenneuken":)

Schietgraagft
1 oktober 2020, 14:44
ik zag dat Kwakje een bezoekje had gebracht, dus ik kon niet achterblijven:cool:......dit was dus ook pas mijn tweede bezoekje vanaf het moment van heropening na coronasluiting. (Blijkbaar hebben we ongeveer dezelfde timing zonder het van mekaar te weten)

Maar ik had eigenlijk al langer op voorhand met Eva gepland om mekaar op 28 september te ontmoeten. Dus zo geschiedde...in het weekend geprobeerd om me in te lezen hier op dit forum zowel qua aanbod en recensies van eventuele andere dames, alsook qua nieuwe maatregelen als die er dan al dan niet gingen zijn....maar amai, hier wordt dus echt wel veel over en weer geschreven, soms terecht...soms onterecht....en ik kreeg het niet allemaal gelezen..........maar bon....ik ging het toch maar op me af laten komen

Dus maandag om 13u05 de deur binnen gelopen, even de verplichte temperatuurcheck, het verplicht handjes ontsmetten en verder naar de balie. Er stonden twee receptionistes, ik had dan weer de minst vriendelijke, die me ook direct terug stuurde voor een temperatuur check.....Euhhhh..., "die heb ik juist gehad"....met het korte antwoord: "ok"...ze was dus weer redelijk kort, maar bon, we kennen ze en ik maak daar verder geen probleem van. Ik kreeg mijn ijsberenvel en zag dat het een XXL was...een magere sprinkhaan zoals ik verzuip daarin en vroeg dus zoals gewoonlijk om een L(dat gaf ze me vroeger eigenlijk altijd)...maar die kreeg ik niet. "Het zijn kleine maten nu", zei ze....en warempel, ze had nog gelijk ook, zelfs de mouwen waren nog niet echt lang genoeg....moet ik nu daaruit opmaken dat er ook nieuw badjassen zijn? Ik had hierover nog niets gelezen, dus weet het eigenlijk nog niet......

Bon, verder naar beneden en na het omkleden direct naar de bar. ik wou even kijken of Eva al daar was, en eventueel zien of er een andere dame was die me aan stond. Zodoende kon ik dan toch nog besluiten om een korte kamer met Eva te maken en dan eventueel nog een tweede kamer.....maar er was weinig leven in de brouwerij op dat uur, allez dan toch in de bar, in de omkleedruimte van de dames was er dan wel meer beweging.

Ok, Eva was nog niet te zien en ze had ook aangegeven dat ze pas ten vroegste rond half twee aanwezig ging zijn, dus dan maar even de jacuzzi in. Die was zoals gewoonlijk goed op temperatuur zoals ik het graag heb. Na een paar rondjes er terug uit en opnieuw richting bar. Daar zat ze dus al te wachten op me, en we hebben niet lang getalmd om te vertrekken naar kamer 15. En door het niet lang talmen heb ik natuurlijk dan weer niet goed rond gekeken:wand:

Daar dacht ik dus aan na het eerste rondje op de kamer....ik vroeg haar hoe lang we reeds op de kamer waren en dat was bijna een uur. Dus ja, een iemand anders zou dan meer dan waarschijnlijk de reactie hebben dat het goed geweest was en zich klaar maken om opnieuw te vertrekken....ik daarentegen kies dan weer voor zekerheid en beslis te blijven liggen omdat ik me zeer op mn gemak voel bij haar....en aangezien pannenkoekensessies toegestaan zijn op een maandag kwamen we pas na drie uur van de kamer.

Drie uur lang zonder peukie wil zeggen dat dit het eerste zal zijn wat er gaat gebeuren na de douche...groot was dan weer mijn verbazing dat de kleine opdonder met me meeging, want ze rookte ook opnieuw. Dus wij samen de tent in....zeer goed initiatief, maar het was er wel ijzig koud....er stond al wel één paddestoel te branden, maar daar zaten al tien mensen onder. Een tweede was in de maak, wat geen overbodige luxe zal zijn...en wellicht zullen er nog wel volgen, maar dat heb ik niet meer gezien.

Rond iets na vijf hebben we afscheid genomen, ik wou me nog even gaan opwarmen in de jacuzzi, maar deze had het aantal maximum personen bereikt. Dus dan ook maar besloten dat het tijd was om weer een uurtje in de auto te gaan zitten.

Samengevat: als je alles volledig in acht wilt nemen, dan zijn er inderdaad veel nieuwe zaken/regeltjes in SS. Ik begrijp dan wel dat niet iedereen hierover tevreden is en anderen juist wel. Voor mij is het goed zo, ik pas me aan en stel niet al te veel vragen...

Was het vroeger anders? => JA.
Was het daarom beter of slechter? => bwah, niet per sé. Alles zal zo wel zijn voor- en nadelen hebben.
Neem nu mijn favoriet onderdeel van SS: de jacuzzi. "Vroeger" zat je daar in en kun je rustig naar de dames kijken die door de gang passeerden. Dat was leuk, maar soms ook niet als je vond dat er wat dames te opdringerig werden...
"Nu" zit je daar en mag je al tevreden zijn als je van ver sporadisch een dame ziet die haar komt douchen, maar nu word je tenminste ook niet meer lastig gevallen en kan je rustig genieten...
Het is dus "nu" anders, maar daarom niet slechter.....

Johan35
4 oktober 2020, 20:40
'Imagine all the people'

Aanloop
De Corona-aantallen zijn weer heerlijk aan 't stijgen, velen van ons wonen momenteel in een rood gebied, en bijna overal is het contactgegevens achterlaten en mondkapje op.
Maar het weerhoudt veel ijsberen er niet van de Duitse clubs op te zoeken, getuige allerlei berichten hier op het forum. 'Veni, vidi, vici' zei Julius Ceasar enige tijd geleden hier over. (toch? Zolang ie Asterix en Obelix maar niet tegenkomt.)
Hoe het ook zei, ik ben op de tweede van de tiende naar SS afgereisd om het gebeuren daar weer 's te beleven.
Toen ik binnen stapte sprak de Türsteher me gelijk aan of ik geen auto bij me had, kijkend naar mijn rugzak. Ik gaf aan hem bij de theke af te geven. De Duitse thekefrau reageerde enthousiast: 'Ach nee, kein Problem. Die kennen wir.'
Goed, met plastic tas met inhoud, en ijsberen spullen omkleden. 'Hee, locker 69 is vrij. Is Eddy vandaag toch nog een beetje hier.'
Naar het restaurant voor de lunch. Het was tien over een. Ik kon geen omelet meer bestellen maakte de kok me duidelijk, maar 'bis ein Uhr.' OK.
Soep was er nog wel, een paar stukjes sushi, en het laatste witte broodje.... ik was blijkbaar laat voor de lunch. Wel lief van de vrouwelijke kok mij twee tosti-boterhammen te brengen.
Ik raakte in gesprek met een niet onaantrekkelijke dame die ik nog niet kende. Een Duitse DVP. Maar ze had afspraken. Volgeboekt dus. Maar wel een leuk gesprekje.
Voor ik het restaurant uit was kreeg ik nog een tip 'dat ze goed is.' Haar in de mloop van de dag twee voorbij zien flitsen, maar geen ontmoeting meer.
Enfin, de bar in voor de koffie. Kijken welke bekende dames en beren er zoal rondliepen.
Opvallend veel nieuwe gezichten bij de dames. Na een tijdje viel me op: 'Goh, de LU ziet er goed uit vandaag.'
Bekende beren-gezichten zag ik niet. OK, misschien wat minder gezellig, ik vermaak me toch wel.

Luna
Na zo een tijdje te hebben gezeten, en al een aantal keren door bekende maar vooral voor mij onbekende dames aangesproken te zijn, zat ik richting ingang gok-gedeelte.
Het werd tijd voor een dame. Het had ook wel wat, allen gemaskerd.... Rustig observeren, al 'n paar maal netjes dames geweigerd hoewel een fraaie tussen zaten.
Een dame met blond rossig krulhaar, en al iets ouder dan de meesten kwam bij mij zitten. Ze sprak mij ervaren aan, het bleek de Franse Luna te zijn.
Nou had ik daar een goed bericht van mede ijsbeer Lesyeux over gelezen. Het leek me wel wat. En omdat ik goed wilde ontspannen boekte ik haar voor een uur.
De sleutel kon snel worden geregeld, we hoefden maar 1 sleutel te wachten, lekker op een van de wacht-bankjes. Vast een beetje friemelen....Kamer 28.
Om kort te gaan: het werd een heerlijk uurtje. Een keer goed gekomen, veel gezoen, geknuffel, gemasseer, en een geanimeerd gesprek. Mijn eerste Française. Het uur vloog voorbij. Dank Luna.

Na Luna in de bar een plekje gezocht om bij te komen. Ik had dorst gekregen, eerst een 0,0. Daarna een paar koppen thee.
Ik ben rond gaan lopen.
De tent achter buiten is groot, bijna het hele terras is overdekt nu. Je vergeet bijna dat er een zwembad in ligt.
Maar een flinke ruimte extra, goed voor de beweegruimte, en minder corona-gevoelig want toch veel buitenlucht.

Nikita
Onderhand werd het langzaam tijd voor dame twee:
Sommige dames die me al hadden aangesproken probeerden mijn aandacht te trekken, maar ik gaf steeds aan niets te beloven, maar gewoon te willen kijken hoe de dag verliep.
En dat heb ik ook gedaan.
Een die me had aangesproken bleek de Russische Nikita te zijn. En ja hoor, het ijzeren geheugen van de dames: ze wist nog wie ik was van drie jaar geleden in YY. In de kino daar.
Als je binnenkomt meteen links in de hoek.
Nou had ik een paar weken geleden toen ik las dat ze in SS opgedoken was mijn tweede bericht over haar weer 's opgezocht: klopte als een bus met wat ze nu vertelde.
Ik ben met haar naar een kamer vertrokken, 26.
Het werd een goede pijpbeurt, en een hele lekkere doggy. Verder kun je met haar een redelijk goed gesprek voeren.

Zweden in de tent
Via onderlangs naar het diner. Gevulde koolrol met gehakt, kip, frieten, en rauwkost. Ik ben in de tent gaan zitten. Even op me in laten werken.
Het eten smaakte goed, dat heeft SS op orde.
De tafel voor mij bevatte drie forse mannen, waarvan ik er een gedurende de dag al een paar maal was tegengekomen, en die een uitgelaten indruk maakte.
Drie zweden. "Helemaal hierheen gekomen?" vroeg ik een van hen. Hij vond het zichtbaar leuk dat ik 't hem vroeg. Even een korte babbel. Ach ja, weer een nationaliteit erbij.
Na het eten ben ik gegaan. Ik was klaar voor deze dag, op m'n gemak naar huis.

Al die dames
De club is inderdaad minder druk dan voorbije weken. Niet zo erg druk als het afgelopen tijd steeds werd naarmate de dag vorderde.
Voor mij prima.
De LU van dames was deze dag prima, ik kan niet anders zeggen. Voor eenieder wat wils.
Wel werd er de hele dag door veel gejaagd door de dames.
Hoe dat kwam? Te weinig mannen voor de dames?
Daar ben je natuurlijk zelf bij. Ik was duidelijk naar de dames toe niets te beloven.
Uiteraard levert het gejaag wel wat gezeur van deze of gene bekende of onbekende dame op, maar dat hoort er nou eenmaal bij.
De tent levert een extra grote lounge ruimte op. Op zich niet verkeerd.
Bij het weggaan heb ik het personeel een dankjewel gegeven. De club is open, en doet nog steeds zijn best aan de maatregelen te voldoen.

en John...
Er lopen veel nationaliteiten rond. Bij de dames, dat weten we uiteraard.
De heren komen voornamelijk van de vier nationaliteiten in de buurt, en nu een tafel zweden voor mij tijdens het eten.
En op het moment dat ik mijn doggy begon op de kamer met Nikita, begon boven mijn hoofd John Lennon te zingen.....

https://www.youtube.com/watch?v=VOgFZfRVaww

Groet, Johan

Sjeufke
4 oktober 2020, 20:57
Bekende beren-gezichten zag ik niet. OK, misschien wat minder gezellig, ik vermaak me toch wel.

Ik was er althans ook. Maar ja, ik ben niet zo gezellig;)

edwinhotel
4 oktober 2020, 21:09
Ik ga dinsdag weer een lekker dagje de heuvels in en eens kijken of mijn bezoek van 2 weken terug overtroffen wordt.

Sjeufke
4 oktober 2020, 22:40
Afgelopen vrijdag bij Sixsens binnengewipt.
Ik kon deze keer langer blijven met een waterdicht alibi. Wel pas om 14 uur ingecheckt. Parkeerplaats goed gevuld.
De buitentent deed goede zaken, tafeltjes bijna altijd bezet. Het geeft een goede verdeling van bezoekers en deernen over de club.
Mijn date had mij al snel geschoten. We wisselden bar, tent en restaurant af. De bar in de tent is open. Diverse kachels die voor een aangename temperatuur in de tent zorgde. Zelf heb ik me geheel onthouden van alcohol, maar mijn date had wel (weer) goesting in een paar '43-tjes.
Ik heb nog altijd een uitgesteld trio van een paar weken geleden met Eva en Violetta staan. Eva was er wel, maar was dauergebucht. Volgende keer nieuwe ronde, nieuwe kansen. Een solo spektakel met mijn date dan maar in kamer 7. Nog even getwijfeld voor een jacuzzi room, doch met de sleutel van kamer 7 is dat niet nodig en gingen we vol goede moed naar boven, waar er uiteindelijk weer voortreffelijke zaken werden gedaan.

Toen we van de kamer kwamen was het al lang dinnertime. Tegenwoordig start dinnertime een uurtje eerder. We konden zo doorlopen. Vrijdag zalm, maar deze keer gekozen voor de kip! Zoals gewoonlijk is het voor de inwendige mens altijd goed geregeld.
Wat natafelen in de tent. Weinig bekende ijsberen. Alleen supernacho gezien van het youppie-forum.

Rond half 9 richting Sjengencity
Tevreden naar huis.

Illusion Plopp!

Twatwa
5 oktober 2020, 11:27
Overmorgen eens een bezoekje brengen :)

EddyTheEagle2
5 oktober 2020, 15:56
Beste medeberen,

Afgelopen woensdag (30/9) geweest en omdat het de eerste dag was dat de toko vanwege de nieuwste corona-maatregelen van "10.00- 22.00" geopend zou zijn meteen om "10.00 u sharp" voor de poort gestaan.
Ik had de dag ervoor al whatsapp-kontakt met Natascha gehad en omdat er 's avonds na 21.00 geen nieuwe gasten worden binnen gelaten die di-avond-sessie dus maar geschrapt. Als je de hele dag "en route" bent geweest en dan nog moet haasten om "op tijd binnen te zijn" (voor een sessie van maximaal een uur) is dat niet ideaal nietwaar? En na een goede nachtrust bij het "witte hotel om de hoek" was ik uitermate gemotiveerd en fit om er een leuk feestje van te maken. Natascha is een leuke MILF die uitstekende service verleend en er zelf, getuige haar vaginale vochtgehalte ook zelf van geniet. En "porno"-queen Nancy (opgespoten lippen hetgeen ikzelf errug geil vind) is wat jonger en die "lust er ook wel pap van".
Welnu, de dames waren er ook op tijd dus ons 3-en wederom (onder het toeziend oog van een tweetal medeberen) in een hoek van de KINO genesteld. Twee weken geleden had ik me daar met hun ook tot een "stomende ochtendsessie" van een uur laten verleiden dus ik wist wat me te wachten stond! En inderdaad: het was weer genieten; na een korte rug-massage (zelf olie meegenomen want die bodylotion-massages van hun stellen niks voor) maar omgedraaid en het feest kon beginnen. Het uur dat volgde werd gekenmerkt door een onophoudelijk orale bewerking van mijn "hamer en klokkenspel": de meiden wisselden elkaar zodanig af dat ik af en toe naar adem moest happen. Dat had natuurlijk ook te maken met het feit dat ik mij qua befkunsten niet onbetuigd liet. Afwisselend hun borsten, natte gleuf of mond lebberend (tongzoenen kunnen ze allebei als geen ander en zit ook in het basispakket) lukte het mij met name Nancy een aantal keren tot een (squirtend) hoogtepunt te brengen, waarna ze mijn gezicht elke keer keurig afdroogde (dat ik de rest v/d dag die smaak toch nog enigszins in mijn mond had vond ik helemaal niet erg: soort van "nagenieten"!). Man man, wat zijn deze twee een op-elkaar-ingespeeld koppel "sloopkogels": een gerenommeerde stofzuigerfabrikant (er wordt in dit forum weleens de naam van de firma "Dyson" genoemd) zou er jaloers op zijn. Dat er onderwijl door de dames (soms gespeeld) links en rechts gekreund wordt om de feestvreugde te verhogen vind ik niet storend: ik concentreer me op mijn eigen inbreng. Na zo'n 55 minuten liet mijn tlf door middel van een zacht piepje weten dat het afgesproken uur er zo'n beetje opzat dus kon ik met een gerust hard de climax laten komen. Ik had bij het eerste treffen met (toen alleen) Natascha in juli al van haar begrepen dat tegen een geringe extra vergoeding ook CIM tot de mogelijkheden behoorde maar nu ze met z'n 2-en waren vond ik dat qua "prijs/prestatie" minder gewenst. Dus bleef het bij een standaard handjob-ontlading waarbij mijn ballen door beiden opgeslurpt werden: zaaalig. Na bij de lockers de overeengekomen vergoeding van ieder E 100,-- te hebben afgerekend nog een korte after-sales in de bar.
Het was na het douchen inmiddels bijna half 12 en het begon allengs drukker te worden: zo'n 30 - 40 meiden en 20 - 30 ijsberen aanwezig. In de bar nog ff een praatje gemaakt met een bekende dame (rode krullen) uit GT: ooit een keer mee gekamerd maar voor mij niet voor herhaling vatbaar. Nu begon ze vrijwel meteen te klagen dat "Living Room" (zuster-vestiging van Golden Time) weliswaar open was maar dat het er aan mannen ontbrak. En dat de corona-maatregelen buiten proporties zijn en de hele economie kapot maakt. Kortom: niet echt het gesprek waarop ik zat te wachten: in Spanje heb ik een DvP-kontakt die zich aan allerlei-complot-theorien laaft en dat lijkt me niet de goede instelling t.o.v. de klandizie ! Die willen goede sex en geen gezever aan hun hoofd. Dus heb ik me alras bij haar ver-excuseerd (ik moest inderdaad weg want had nog een drukke en lange werkdag voor de boeg) en SS geheel voldaan verlaten. Het zal u niet verbazen dat ik de hele dag nog "op een roze wolk heb doorgebracht" en mijn (inmiddels weer) "kleine jongen" enkele dagen nodig had om van dit dubbele "blaasconcert" bij te komen.
Deze week geen tijd maar volgende week moet ik weer regio Aken zijn en met de dames afgesproken om elkaar dan weer te ontmoeten.
's Kijken of ik dan, voordat zij zich op mij storten (met name Natascha is aktief in het benaderen van potentiele "slachtoffers"; maar gezien haar goede service zul je daar niet gauw spijt van hebben lijkt me) ook nog eerst een opwarmertje kan organiseren. Bij een van mijn vorige bezoeken aan SS was het Sandra die mij wist te verleiden en hoewel ik toen (uiteraard ?!) nog niet de intentie had om klaar te komen wist ze mij een heel eind op gang te brengen: was ik meteen klaar voor het grotere werk met N&N !

jansenroy
6 oktober 2020, 16:24
Nieuwe regels, nieuwe dynamiek!

SS 14 maart jongstleden: op een door Corona angst gedomineerde rustige zaterdagavond spreek ik in de bar met DDS over de mogelijke gevolgen van het virus. Sluiting wordt door ons beiden voorzien.
De volgende dag is het reeds zo ver en moeten wij allen het maanden zonder onze hobby stellen.
SS 3 oktober jongstleden: Corona angst is weer terug. Desondanks is het drukker dan de betreffende zaterdag in maart. Maar het aanwezige publiek is mooi verdeeld over de verschillende ruimtes: het overdekte terras, de tent, het restaurant, de bar en de Kino. En natuurlijk alle kamers, die continue bezet zijn. Gedurende de hele avond tussen de 10 en 20 wachtenden op een kamer.
In de tent spreek ik DDS wederom. Beetje filosoferen over de gevolgen van de aanscherping die de Nederlandse overheid een paar dagen vooraf gedaan had. Deze keer gelukkig geen sluiting 's anderdaags.
Wel ontstaat er een andere dynamiek door de verplichte sluitingstijd van 22.00 uur. Bij een latere sluitingstijd neemt het aantal bezoekers gedurende de avond langzaam af. En daarmee samenhangend verdwijnt ook de wachttijd voor een kamer. Tegen sluitingstijd kunnen de dan nog aanwezigen vlotjes de zaak verlaten.
Nu willen alle aanwezigen nog een kamertje doen alvorens ze verplicht om 22.00 uur de zaak moeten verlaten. Naarmate sluitingstijd nadert wordt de stress groter. Wachttijden zijn lang, en er is geen ruimte meer om in tijd te schuiven. Alternatief? De Kino natuurlijk! Na 20.00 uur continue stelletjes die deze alternatieve kamer gebruiken. Na 21.00 uur worden de nog aanwezige alleenstaande, in dit geval beter alleen liggende, beren door Yasmine gemaand plaats te maken voor stelletjes. En dat leidt dan tot een echte porno Kino: op het hoogtepunt waren er 8 stelletjes tegelijkertijd bezig. Net voor het sluiten ontstaat er dan nog drukte in de kleedruimte en richting receptie. Omdat er afstand gehouden werd stond de rij met bezoekers (heren en dames uiteraard) tot onderaan de trap van min 2. Maar ondanks de lange rij was de afhandeltijd niet lang en vond iedereen tijdig de weg naar buiten. Complimenten aan club en bezoekers die zich flexibel opstellen bij elke door de overheid opgelegde regelwijziging.
Groet,
Jansenroy
SS fanboy
:biggrin:

Mentholbear
6 oktober 2020, 19:23
Nieuwe regels, nieuwe dynamiek!

Nu willen alle aanwezigen nog een kamertje doen alvorens ze verplicht om 22.00 uur de zaak moeten verlaten. Naarmate sluitingstijd nadert wordt de stress groter. Wachttijden zijn lang, en er is geen ruimte meer om in tijd te schuiven. Alternatief? De Kino natuurlijk! Na 20.00 uur continue stelletjes die deze alternatieve kamer gebruiken. Na 21.00 uur worden de nog aanwezige alleenstaande, in dit geval beter alleen liggende, beren door Yasmine gemaand plaats te maken voor stelletjes. En dat leidt dan tot een echte porno Kino: op het hoogtepunt waren er 8 stelletjes tegelijkertijd bezig.

Jeetje, je mag dan dus al blij zijn als je een pashokje kunt krijgen... :hammer:

edwinhotel
6 oktober 2020, 20:07
Genoten vandaag in de heuvels van de rust want het was een zeer rustige dag en net als de vorige keer geen planning gemaakt maar had wel 2 dames in gedachten en dat waren Carmina en Violetta. Na lekker geluncht te hebben en even buiten wat zaken bijgewerkt de bar opgezocht en de zithoek bij Carmina gepakt maar zij was er nog niet. Violetta in zicht maar op het moment dat ik poging ging wagen kwam Carmina op haar bankje zitten en als al meerdere keren een leuk gesprek met haar en het feit dat ze niet proactief is en weet mooie verhullende outfit aanhad intrigeerd me. Na een half uur bij haar gaan zitten en zo hebben we nog zeker een half uur gezeten en wat voorzichtige verkenning gedaan wat heeft geleid tot een heerljjke kamer waar beiden meer dan genoten hebben, ik vind het een heerlijke vrouw. Na een langere pauze in de tent gezeten en Vio weer zien lopen maar volgem doe ik niet en Mari zat al naast me en ook dit is een vrouw waar ik vrolijk van wordt, een waanzinnig lijf en dat heeft ze me laten ontdekken om de dag af te sluiten met Natascha die heeft Nilfisk weer op de kaart gezet. Over twee weken weer

Befke
7 oktober 2020, 14:39
Maandag was het.
Ik had een afspraakje met een Poolse. Die dus (ze had - weliswaar te laat - een berichtje gestuurd, de schat) niet kwam opdagen. En voor wie een vervangster diende te worden gevonden.

Een aantal dames boden zich aan. Deze aanbiedingen heb ik afgeslagen.
Een beetje aangeslagen liep ik een paar rondjes. En hapte ik een hapje. En dronk ik nog een kopje koffie.

Terug naar het begin.
En om het algemeen te houden: maandag is een rustige dag.
Sowieso. Los van Corona.

Aangekomen omstreeks 18:30 kon ik gemakkelijk een plekje voor mijn bolide vinden op het parkeerterrein bij de ingang van de tempel.
Zonder problemen kon ik bemondkapt en wel na de temperatuurcheck mijn uniform in ontvangst nemen.
Op weg naar beneden kwam ik al een aantal vrouwen tegen het min of meer bevallige lijf gelopen.
In de kleedkamer waren ruimschoots kastjes beschikbbaar. Een paar beren waren zich aan het prepareren - sommigen voor de weg naar huis.
De bar was omstreeks 18:45 redelijk wit - er liepen weliswaar heel wat minettekes rond, maar de dominante kleur was echt wel wit.
Tijd voor "Coffee with Milf" - in gezelschap van Nancy.
Die vriendelijk toenadering zocht, die verwees naar mijn genegenheid voor haar vriendin Natascha maar die niet nader druk uitoefende toen ze begreep dat het met mij die maandag niet zou lukken. Ze nam afscheid, vond een man met een arm waar ze in haakte, en vertrok (met een handkus naar mij) met de man aan haar arm naar haar kamer.
Een paar Roemeense jongedames probeerden het elk ook nog een keer.
Met soortgelijk resultaat.
Dit was niet hun dag en deze dames waren niet waar ik naar op zoek was.

Meer koffie, eten, glaasje priklimonade.

Terug in de bar viel me een blondine op, mooi snoetje, mogelijk niet zo jong dat ik haar grootvader had kunnen zijn maar wel zo jong dat ze mijn dochter zou kunnen zijn, gehuld in een bikini. Ze was in gesprek.
Dat gesprek leidde 'offensichtlich' tot niets.
En ze ging aan de wandel.
In beweging zag ik een mooie slanke jonge vrouw met naar hoerenstandaard korte haren, blond, een ietwat stevige kont en hardlopersbenen: goed ontwikkeld, en mijn lul dacht: "Veelbelovend".
Ze verdween in de gang.
Mijn radar was aan het werk en ik miste ternauwernood een toenaderingspoging van een "meisje van zestien" of zo die vroeg of ik ook bijles wiskunde kon geven (ik denk dat ze fukkie fukkie sukkie sukkie zei).
Bikini was weer in beeld - sorry schat ik was even afgeleid - maar ze liep weer naar haar eerdere man.
Ach ja - zo gaat dat soms.
Inmiddels was de voorraad beschikbare borsten toegenomen en die eisten even mijn aandacht op waardoor ik miste dat bikini inmiddels op de kruk naast me was aangeschoven.

Het blonde haar was - zoals zo vaak in deze wereld - vals en uit een potje. Ze heeft natuurlijk donkerbruin haar. En heldere bruine ogen.
Toen ik me afvroeg aan wie ze me deed denken, was Dakota Skye een actrice van wereldfaam die me te binnen schoot. Het is geen één op één gelijkenis maar meer een oppervlakkige indruk - ach laat ook maar. Afgezien van de (jammer jammer) opgespoten bovenlip een schattig, helder, open en aangenaam naturel snoetje. Beetje zoals ik dus. Afgezien van de opgespoten bovenlip.

De bikini is een - alweer naar algemeen geldende hoerenstandaard - bescheiden Calvin Klein ding: geen string maar een broekje, geen bovenstukje waar je naar moet zoeken. Gewoon. Een knappe bikini waar je ook aan het strand in zou kunnen rondlopen zonder dat all vrouwen jaloers hun man tussen de benen trappen omdat ze slechts ogen hebben voor haar. Een bikini waar je dochter in zou kunnen stranden.

Haar stem is aangenaam en de woorden duiden erop dat ze zeker meer dan één boek heeft gelezen. Net zoals ze meer dan één taal spreekt - een waar polyglotje, deze jongedame. Gemeenschappelijke interesses, een fraai uiterlijk, een zachte gladde huid en warme handen. Reisbestemmingen ver weg en dicht bij, steden die we allebei hebben bezocht.
De kamervraag komt van mij en lijkt haar niet te verrassen.
De seks was aangenaam (misschien was ik een beetje te moe - echt tenenkrommend vuurwerk bleef uit).
Twee uur nadat ik haar gevraagd had een sleutel te halen stelde ze zich voor als Laurette (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54310-Laurette-Loretta-(Roemeense)).

Toen mocht ze ook weten hoe ik heet.

Jullie niet.

Eric vb
7 oktober 2020, 18:28
Hoeveel man kan er nu binnen met de 30 personen regel die er nu is.:gruebel: Die 30 is dat met dames bij? Dat denk ik dus niet. Kan iemand verduidelijken. Thanks. Zelf ga ik nu maandag en volgende maandag. Blijft toch de rustigste dag denk. Ikke blij 2 weken na elkaar . Goede vooruitzichten :freu:

Mentholbear
7 oktober 2020, 18:43
Geen idee of er nog wat is veranderd, anders dit https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=718469#post718469

Sjeufke
7 oktober 2020, 20:24
Tot op heden geen probleem. Ik was er afgelopen vrijdag. Parkeerplaats was goed gevuld. Doch iedereen verdeelt zich prima over alle ruimtes.
Zolang NRW de '24-uurs' maatregel (i.i.g. tot 20 okt) in stand houdt, zal het wel los lopen. En zullen veel Nederlanders ook naar Dld afreizen.
Formeel geldt er vanaf a.s. vrijdag een negatief reisadvies voor Limburg vanuit België. Doch testen is pas nodig als een Belg langer dan 48 uur in Nederland is geweest. Kans dat onze Waalse en Vlaamse buren wellicht minder naar SS komen.
B30 meldde het al: Limburg nu ook code rood voor Dld.
De berichtgeving komt van L1, zowel over Duitsland als België. L1 zit er op detail nog wel eens naast. De wettelijke tekst er bij zoeken, lijkt mij wel noodzakelijk.

nick n.
7 oktober 2020, 23:15
Hoeveel man kan er nu binnen met de 30 personen regel die er nu is.:gruebel: Die 30 is dat met dames bij? Dat denk ik dus niet. Kan iemand verduidelijken.

De 30 pers. regel is inderdaad van kracht. Er zijn nieuwe deuren geplaatst zodat de ruimtes als bar en sauna nu ook fysiek gescheiden zijn. In de bar max 30 personen, inclusief dames. Vandaag is een paar maal vriendelijk aan dames en heren in de bar gevraagd om naar andere ruimte te gaan als het te druk werd. Tent telt als buiten, dus max 40. Dan heb je nog veranda, kino, sauna, restaurant, kleedruimtes dames en heren en de kamers. Als alle volk een beetje verspreid is en ook de 1,5m aanhoud zou je best 200 personen kwijt kunnen, maar die waren er vandaag niet.

Mentholbear
8 oktober 2020, 00:07
TODAY

Op de 5e maandag van de 8e maand weer terug naar het enige toevluchtsoord nabij NRW. M'n uitstapje van afgelopen week was me niet verkeerd bevallen, maar het valt toch niet te vergelijken met zo een uitgebreide club als SS.
Eigenlijk ga ik liever beetje midden in de week naar een club, maar officieuze miss ijsbeer 2020 zou dan op een hele snelle ijsschots zijn weggedreven richting de Polen, dus besloten de lange rit een paar dagen eerder te ondernemen.
Zoals gebruikelijk weer in Aken het stalen rosje z'n dorst laten lessen, waarvoor je fluitend SS binnen kunt wandelen.
Vervolgens het kleine stukje terug gereden om de plaats van bestemming na een kwartiertje ofzo te bereiken.
2 Parkeer marshals stond weer klaar, waaronder de grote baas. Die is niet te beroerd om ook de handen uit de mouwen te steken en gebaarde waar je je moest aansluiten.

Vervolgens voor eendje gaan spelen: in de rij kwakend om binnen onze brood te mogen krijgen. Gelukkig werd ons geduld niet lang op de proef gesteld, en ging de poort open. Doch, per 2 mochten we binnenkomen. Het riedeltje van temperatuurmeting, tascontrole, handjes desinfecteren, en centjes neertellen is intussen wel zo een beetje ingeburgerd. Iedereen heeft intussen ook een mondkapje op, dus daar hoeft niet meer op gewezen te worden. Voor al die early birds die voor openingstijd aan de poort staan te rammelen is het gesneden koek...
In de kleedruimte stond geen dirigent meer iedereen meestal zo ver mogelijk naar achteren te proppen, om de 1,5 meter afstand te waarborgen. De meesten staan vanzelf wel een armlengte van elkaar af.

Omdat het die dag nog wat warm was, me eerst even opgefrist alvorens het restaurant op te zoeken.
Kom ik daar binnen en zie gelijk volgens mij een bekend gezicht. Ik weet het niet zeker, dus we keken elkaar even aan. En toen nog eens, en de herkenning was er bij beiden. Onze blik bleven hangen, en we herinnerden allebei waar we het de vorige keer over hadden. TODAY is the day zei ze en we schoten allebei in de lach. 2 weken liep ik namelijk Musketeer Eva tegen het (blote) lijf, maar helaas stond ze op het punt die dag te vertrekken. Ze wilde een afspraak maken voor een volgende keer, maar aangezien ik niet wist wanneer dat precies zou zijn, liet ik het aan het lot over.
En vandaag was er dus geen ontkomen meer aan. Maar first things first, eerst even het energieniveau op peil brengen.
M'n bordje voorzien van een omeletje en wat vleeswaar, om vervolgens de tuin op te zoeken. Alles lekker opgepeuzeld. Is toch wat anders dan boterham met pindakaas ;)

Vervolgens lekker wellness rondje gedaan. En na in de tuin afgekoeld te hebben, het jachtveld op -2 betreden. Op zoek, naar de 'dame met de appel'. Spotte Eva al snel en na een korte intermezzo, haar voor een sleutel te laten gaan, terwijl ik me even ging opfrissen.
Wederom genoten van een heerlijke kamergang met deze petit dame. Ze weet je prima op je gemak te brengen en te verwennen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50746-Eva-(Roemeense)-ex-Bab-(Roemeense)&p=714407#post714407

Vervolgens nog wat wellness buffet rondjes gedaan, voordat mijn mijn eigenlijke doel van de dag beschikbaar was. Ze had een druk schema, maar gelukkig paste ik er op het eind nog in.
Eigenlijk was ik pas van plan later in de week te komen. Maar voor Miss Mentholbear 2020 maakte ik graag een uitzondering. Eerst samen nog wat gegeten en een sigaretje toe, waarna ik me ging opfrissen en zij een vrij kamertje zocht.
Volgens mij de 4e keer met haar in een maand tijd. Potverdorie, die Kinga. Helemaal niet goed voor Dagobeer. Met een norse frons en pruillip liep ik d'r achterna de trap op. Helemaal naar de zolder notabene.
Met een onuitwisbare grijns en schele ogen kwam ie de trap weer af ;)
Tjonge jonge wat een vrij partij weet deze dame me te bezorgen. Het werd weer goed opgebouwd, totdat de passievolle vonken er vanaf vlogen. Intens genoten we van elkaar tijdens deze uitmuntende kamergang. En ook nu wist ze me weer te verrassen met wat nieuws in het repertoire. Ik weet niet of het haar stijl is, of dat ze aanvoelt wat ik prettig vind, maar ze gooit bij mij in elk geval niet elke keer de hele boel om. Wel zo prettig voor iemand die van wat regelmaat houdt. Maar door telkens een beetje te variëren en wat toe te voegen, weet ze me op een fijne manier te verrassen. Voor mij een toppertje.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11167-Kinga-(Poolse)-ex-GT-YY-VV&p=714409#post714409

Doordat ze door de dag heen andere afspraken had staan, werd het ons laatste kamertje van de dag. Afscheid van elkaar genomen, en veel later dan gebruikelijk teruggekeerd naar Mentholland.

Mentholbear
8 oktober 2020, 01:48
Nog een kleine toevoeging, ik weet niet of ze de rest van de dag heeft zitten kletsen op de kamer :smoke:, maar ze wist zo laat op de avond na een lange dag toch maar mooi weer een bere geile prestatie te leveren. Vandaar die maximum effort animatie in haar paspoortje :cool:

Player
8 oktober 2020, 09:38
De 30 pers. regel is inderdaad van kracht. Er zijn nieuwe deuren geplaatst zodat de ruimtes als bar en sauna nu ook fysiek gescheiden zijn. In de bar max 30 personen, inclusief dames. Vandaag is een paar maal vriendelijk aan dames en heren in de bar gevraagd om naar andere ruimte te gaan als het te druk werd. Tent telt als buiten, dus max 40.Regelgeving wordt er ook niet eenvoudiger op in NL. Incl. dames zit je snel aan het maximum. Wie moet dan opstappen naar een andere ruimte, heeft die andere ruimte zijn max al bereikt of niet,... Hoe monitoren en regelen, FIFO systeem, groen en rood (sic) licht bij ingang elke ruimte. Wordt moeilijke handhaven als meer mensen in de bar willen zitten beneden tijdens de wintermaanden. Bovendien nog een vervroegd sluitingsuur om 22u. Bepaald geen pretje voor Club en dames.

Willem2
8 oktober 2020, 10:38
Toen mocht ze ook weten hoe ik heet.

Jullie niet.

Niemand weet dat ik Repelsteeltje heet :rolleyes:

Bachatero
9 oktober 2020, 18:09
Clubbezoek op een speciale dag :
- na de berichten van gisterenavond getwijfeld of ik wel zou gaan vandaag wegens 2 uur reistijd en het vooruitzicht om slechts 3 uur te kunnen blijven, als ik al binnen zou geraken

- onder het motto “in goede en slechte tijden” vanmorgen de knoop doorgehakt en vertrokken, na weliswaar rond 8.30 telefonisch gereserveerd te hebben voor het blok van 10.00 tot 13.00

- zodra het quotum bereikt was, werden zowel dames als heren teruggestuurd of op een wachtlijst gezet als je wat later zou wensen terug te komen

- tot mijn grote vreugde kon ik nog een blok bijnemen voor 40 euro zodat ik kon blijven tot 16.00

- ook de dames kunnen verlengen per 3 uur zodat pannenkoeken nog steeds mogelijk is

- al het voorgaande is onder voorbehoud gezien het morgen weer anders kan zijn, er werd namelijk controle verwacht en overleg gepland zodat de regeling hopelijk wat gunstiger wordt en meer personen kunnen worden toegelaten.
De website of dit forum volgen is dus de boodschap

- wat het eten betreft, dit was voortreffelijk geregeld, een even ruim ontbijt als steeds, soep, pasta en gebak vanaf 13.00, frieten en hamburgers vanaf 15.00 zodat ook iemand die één blok blijft zeker niet met honger naar huis moet

Cu :wink2:

frits the cat
9 oktober 2020, 18:15
Dus als ik het goed begrijp 80 € voor 6 uur intree :angst:

Giodude
9 oktober 2020, 18:20
Dus als ik het goed begrijp 80 € voor 6 uur intree :angst:

Dan weten we in elk geval zeker dat mentholbear SS zal mijden als de pest :baeh:

Eric vb
9 oktober 2020, 18:29
@bachatero. Persoonlijk denk ik dat er veel heren die willen pannekoeken andere opties gaan zoeken . En de dames zelf ook. Als je begrijpt wat ik bedoel. 80 € voor 6 uur. Daar kun je ook al een hotel voor boeken , wil je iets meer luxe iets meer natuurlijk. :gruebel:

Bachatero
9 oktober 2020, 18:30
Normaal blijf ik ongeveer 7 uur in SS, in deze speciale omstandigheden vind ik dan ook 80 euro niet overdreven voor 6 uren.
Maar iedereen moet uiteraard voor zichzelf uitmaken of je het er voor over hebt. Ik heb vandaag zelfs geld uitgespaard omdat ik normaal 3 uur kamer en er vandaag maar 2 gedaan heb wegens wachten op een favoriete dame die bezet was en met het uurtje minder zou het dan wat stressy geworden zijn.

paul-kuhn
9 oktober 2020, 20:11
für mich klingt das nach abzocke...
sorry
30 euro fänd ich ok für 3 stunden
aber 80 für 6 ?????

Bachatero
9 oktober 2020, 20:41
De prijs vandaag was 40 euro voor 3 uren, ik wist dat van tevoren en heb er ook geen probleem mee, het zijn nu eenmaal geen normale tijden.
Als je er rekening mee houdt dat er minstens 15 personeelsleden aan het werk waren, is het ook aan dit tarief zeker geen rendabele situatie voor de uitbaters.
Persoonlijk vind ik alles beter dan een gesloten club, maar nogmaals, het staat iedereen vrij om te gaan of niet en zijn vertier elders te zoeken of te wachten op de post-coronatijd...

WA
10 oktober 2020, 14:50
Ik neem aan dat er vooralsnog geen wijzigingen zijn en het reserveren is om voor €40 drie uur in SS te mogen verblijven? Dit omdat men suggereerde dat er mogelijk wederom een verandering op til zou staan.

Willem2
10 oktober 2020, 15:14
Ik neem aan dat er vooralsnog geen wijzigingen zijn en het reserveren is om voor €40 drie uur in SS te mogen verblijven? Dit omdat men suggereerde dat er mogelijk wederom een verandering op til zou staan.

Er is nog geen wijziging.

Eric vb
10 oktober 2020, 15:28
Blijven de dames voor 10 uur werken of wordt er gewisseld doo de vrouwen?

Rockymountain
10 oktober 2020, 16:05
Blijven de dames voor 10 uur werken of wordt er gewisseld doo de vrouwen?

Er zal door de dames gewerkt worden in 2shifts (10dames per shift) en als ik het juist heb zijn deze van 10u-16u / 16u-22u
Heel dit alles zou nog zeker tot maandag worden aangehouden en nadien wordt bekekem wat er anders kan/mag.. hopelijk kunnen we snel terug een volledige dag gaan alsook de dames.. al dan niet met reservering..

Eric vb
10 oktober 2020, 16:15
Maar de dames kunnen ook bijbetalen om langer te werken? Omdat ik hoor dat sommige dames 12 uur gaan werken. En de heren kunnen die ook 120€ betalen voor 9 uur te blijven dan? :hammer:

Hooker lover1
10 oktober 2020, 17:10
Maar de dames kunnen ook bijbetalen om langer te werken? Omdat ik hoor dat sommige dames 12 uur gaan werken. En de heren kunnen die ook 120€ betalen voor 9 uur te blijven dan? :hammer:

Nee zo is het niet,correcte info volgt op het gepaste tijdstip.
HL1

Eric vb
10 oktober 2020, 20:56
Nee zo is het niet,correcte info volgt op het gepaste tijdstip.
HL1

Wat is gepaste tijdstip? Na 2 dagen weten ze normaal toch al meer of kunnen ze Toch al meer bekent maken denk ik. Nu blijft het maar gissen en verschillende verhalen horen.

Hooker lover1
10 oktober 2020, 21:57
Wat is gepaste tijdstip?
Op het gepaste tijdstip is het nog heel even wachten,en uiteraard is daar een reden voor.
Onnodig om te gissen en enige waarde te hechten aan alle verhaaltjes,men zal communiceren op het moment dat het kan.
HL1

bram57
10 oktober 2020, 23:04
Is het nou zo moeilijk??? gepaste tijdstip is dinsdag avond (als Rutte het woord heeft) daarna kom je echt meer te weten ,

wervelwind
11 oktober 2020, 00:53
Wat is gepaste tijdstip? Na 2 dagen weten ze normaal toch al meer of kunnen ze Toch al meer bekent maken denk ik. Nu blijft het maar gissen en verschillende verhalen horen.

Ik denk dat SS daarin niks te vertellen heeft en afhankelijk is van het oordeel van de autoriteiten. Dus gewoon geduld hebben. Ik had net mijn eerste bezoek gepland maar ruk nog even vrolijk verder.

schoolmeester
11 oktober 2020, 05:40
wervelwind, pas op dat je geen rsi-pols krijgt van al dat geruk.
Sterkte in deze zware tijden.

Groet, schoolmeester.

wervelwind
11 oktober 2020, 09:39
wervelwind, pas op dat je geen rsi-pols krijgt van al dat geruk.
Sterkte in deze zware tijden.

Groet, schoolmeester.

Komt goed, dankjewel.

schoolmeester
11 oktober 2020, 10:26
Anders kan je altijd nog een rukdekkingspolis afsluiten......

Groet, schoolmeester.

wervelwind
11 oktober 2020, 11:47
Het grappige is dat ik het zelf beter kan dan aardig wat dames :D

VAZKOR
11 oktober 2020, 12:08
SixSens - Vakantiebezoek naar SS
2 SEPTEMBER 2020

Op de planning heb ik me op 3 Sept gezet en dat was oorspronkelijk ook de bedoeling ware het niet dat er nieuws binnenkwam over de halfuurtjes bij drukke tijden en hoog oplopende wachttijden waardoor ik het een dag heb vervroegd naar een woensdag. Tevergeefs, zo bleek later. Dit verslag is van voor de nieuwe uurregeling

Dit verslag komt weer lekker laattijdig, I know, maar ondertussen is zowat alles al geschreven waardoor enkel wat bijzonderheden blijven'. Vele zaken die ertussen kwamen en de aandacht van de veelzijdige wolf opeisen: VR Porno, boswandelingen, VR Games, boeken, virusstress, Chaturbate etc etc

FAZIT
1) Negatief
- bij een wachtrij van 20 beren voor je zijn de sessies beperkt tot half uurtjes zodat ieder aan de beurt kan komen. Ik begrijp het ergens wel maar hoef dit echt niet leuk te vinden.

2) neutraal
- mondmaskerplicht: door de mondmasker kon ik soms moeilijk ademen in de club.
- druk maar niet bedrukkend en lastig druk als vorige keer
- bier à 1€: ik dronk alcoholvrij, is veiliger om nuchter naar de vakantieplek terug te keren.

3) Positief
- Zoals steeds de service van mijn favorietjes, de wellness, het eten en de algemene clubsfeer
- Bekenden terugzien

Kamergangen en overall service

Ik heb hier niets over te klagen temeer omdat het stramien van de dag vergelijkbaar is met de vorige keren: 2 bekende dames en 1 nieuwe op allerlaatste.

1) JULIA - Gezellig geil weerzien (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41569-Julia(na)-(Bulgaarse)&p=720412#post720412)

2) MELANIE - De express sessie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45927-Melanie-(Bulgaarse)&p=720414#post720414)

3) CHANSOE - Blonde Slut Experience (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56407-Chansoe-(Turkse)&p=720416#post720416)

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: GEWOON TOP

CLUBVERSLAG
a) Aankomst:
Ik vertrok vanuit mijn hotel in de Ardennen, waar ik mijn wandelvakantie in de bossen doorbracht, en ging deze keer op hertjes jagen in een totaal ander sprookjesbos: SixSens te Lemiers. Ik werd verrast door een overvolle parking. Wacht, op een saaie doordeweekse woensdag begin September? Yep... Ik keerde terug en zette me even aan de straatkant om het even later opnieuw te proberen en zowaar had ik keuze tussen 2 plaatsen naast elkaar. Ik zet hem liever in de meer beveiligde parking dan aan de straatkant als het even kan. Ik ben hier aangekomen rond 15u op een doodsaaie woensdag en toch al druk? Ik maakte in mijn hoofd de kanttekening dat ik in het weekend veel vroeger ga moeten opstaan om bij openingsuur reeds voor de poort te staan of dit komt echt niet goed.

b) Ontvangst:
Een zeer vriendelijk ontvangst: bij aanvang werd de tas gecontroleerd en de temperatuur, ik ontsmette mijn handen en moest de mondmasker deze keer wel ophouden. Ik betaalde de vriendelijke theke 60€, ging met ijsbeervel en 2 handdoeken, een kleine en een grote voor de sauna, naar beneden. Wederom was ik erg blij hier te zijn beland.

c) In de lockerruimte:
Nu heb ik terug een kastje op ooghoogte. :D Binnenkomende geldophalende dames komen binnen en de sfeer zat er voor me in.

d) Fait divers:
Er was controle gedurende mijn bezoek op het naleven van de regels rond corona. Niks bijzonders, ze lieper rond en keken of je netjes gemuilkorfd voor je drankje zat.

2) Algemene indruk
a) Algemene sfeer:
Het was wel druk maar wel weer gezelliger en iets meer relaxed dan in het weekend in Juli.

b) Line-up:
Genoeg mooie meiden waren aanwezig zoals Mara, Melanie, Julia, Natacha, Gabriella, Amira, Vanessa, Kinga, Violetta en meer.

c) Drukte beren:
Er waren weer veel aanwezigen, ik stoorde er me echter niet aan.

d) Club interieur en eventuele veranderingen:
Belangrijkste verandering begin September voor mij was natuurlijk het bier dat nu betalend is à 1€ en de mondmaskerplicht. Of ik me er nu meer veiliger door voel, ik weet het niet. In de bar doe je dat ding toch steeds af om te drinken?

3) Club beleving doorheen de dag
a) In de barruimte en veranda:
Deze keer gezellig druk en heb me vervoegd in het gezelschap met Sjeufke, nog een paar beren en mooie dames als Vanessa en Violetta. Ik vroeg net waar Julia was toen ze ineens achter me stond met een bevallig zwart mondmasker die haar grote ondeugende ogen goed deden uitkomen. het gaf haar iets oosters en mysterieus. Mondmaskers mogen dan al lastige dingen zijn, bepaalde dames weten er creatief mee om te gaan en Julia is geen uitzondering. Ik zag nog een dame met een mondmasker met rode lippen op getekend en vond dat niet zo geslaagd hoe origineel de opzet ook.

b) Wellness:
Steeds goed en ben steeds blij als ik hier weer kan terugtrekken en de ganse gekte van de wereld van tegenwoordig achter me kan laten om me thuis te voelen in mijn favoriete plaats. Jacuzzi was weer lekker warm en kon er wel in blijven. Ook het zwembad was erg warm. De sauna's waren ook goed verzorgd en op temperatuur en ik merkte nu vor het eerst dat je op een knop kon drukken voor een aufguss, zolang het lichtje niet rood is. Het is me nooit eerder opgevallen als het niet nieuw zou zijn want werd er opmerkzaam op gemaakt door een andere ijsbeer.

c) Restaurant & eten:
Het word nog steeds voor je op het bord geschept en ik liet 2 borden opscheppen, ene met groenten en ene met een recept waarvan ik de naam weer ben vergeten, het was iets Mexicaans met kip ofzo. Ook frieten dabei en ik liet het me goed smaken met alcoholvrij bier.

d) Contacten bezoekers:
Het was een prettig weerzien geweest met verschillende bekenden zoals Sjeufke, Cheasehead, Jooploop en anderen.

4) Line-up en kamergangen

De line-up was goed genoeg voor mij, ik heb eerder al een aantal voor mij interessante dames gesommeerd. Ik was uiteraard weer met Julia geweest en dat was goed, zelfs beter als vorige keer gezien ook de communicatie vooruit gegaan was. Nadat ik al even contact had met Julia in de bar, werd ik achtervolgd door een mooi bleekhuidig diktietig poppetje met lang zwart haar, dikke lippen en mooie lief kijkende donkere ogen. Ze stelde zich als Amira voor en ik had iets dat me weerhield + de afspraak met Julia waardoor ik even wachtte met kameren. Nu heb ik wel spijt want het is de Amira van LR die toen net in SixSens werkzaam was. Ik had ze eventjes niet herkend en het toppunt is dat ik nog met haar op kamer was geweest in die club. Ik lees uit eigen verslaggeving van jaren geleden dat het zelfs de beste kamer van die dag was! Stom, stom, stom! :/

=> JULIA - Gezellig geil weerzien (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41569-Julia(na)-(Bulgaarse)&p=720412#post720412)
(https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41569-Julia(na)-(Bulgaarse)&p=720412#post720412)
Lang nagenieten na een goede kamergang was deze keer geen plus geweest: uren later, zo gauw ik een opening vond om Melanie aan te klampen bij de spelmachines, vroeg ik haar direct om een sessie en ze ging akkoord om de sleutel te halen. Wat bleek: we kregen te horen dat er 20 wachtenden voor ons waren! We hebben ons toch in de wachtrij gezet en spraken af dat ze me in de wellness kon vinden. Het duurde zeker even tegen dat ik haar weerzag en ze wenkte me gehaast. Ik nam snel afscheid van Jooploop met wie ik in gesprek was in de jacuzzi. Dit is de zeer vlugge kamergang:

=> MELANIE - De express sessie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45927-Melanie-(Bulgaarse)&p=720414#post720414)

Te lang gewacht om opnieuw te kameren en niet op gerekend dus dat het tòch zo erg werd met wachtrijen in de avond na 20u! Dit soort verplicht haastwerk voelde niet goed en we maakten beiden een afspraak om een volgende keer vroeger te kameren en liefst voor een uur! Werkelijk, ik kijk hier naar uit en in donkere dagen hoef ik maar aan clubdagen als deze te denken en de belofte van meer om me weer beter te voelen.

Nee, dit verloop van zaken voelde niet goed en terwijl ik liep te twijfelen of een volgende kamergang als dit wel nog aan de orde was, werd ik vanachter overvallen door een blonde dame die zich tegen me aanwreef waardoor ik haar borsten goed tegen mijn rug kon voelen. Ik dacht, 'ah waarom niet? Ene om resterend stoom af te blazen'. Ja en hoe! De laatste sessie was weer zo'n aangename surprise als de vorige keer:

=> CHANSOE - Blonde Slut Experience (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56407-Chansoe-(Turkse)&p=720416#post720416)

5) Einde van de dag

Ik was nog dronken van geluk en totale bevrediging en wou naar de wellness: dicht. Naar de bar? Meneer, we gaan sluiten. Ik weet het niet meer: sloot de club om middernacht al of toch 1u? Het was in ieder geval vroeg! Geen idee meer eigenlijk, de sessie met Chansoe heeft me behoorlijk goed van de wereld gebracht, zo super was ze.

Wel, ik had mijn clubdag gehad en ging me omkleden van ijsbeer tot wandelvakantiebeer en keerde met een zeer tevreden glimlach terug naar de airBnB in hartje ardennen, eens diep zuchtend en in mezelf denkend dat zulke mooie dagen altijd veel te vlug voorbij vliegen. Ja, gelukkig was het nog verlof voor zeker 1 week in de ardennen en dan nog een aantal dagen thuis.

6) Afsluitende video

Om dat vakantiegevoel te weerspiegelen:

https://www.youtube.com/watch?v=UYfxenNS4eQ

Willem2
12 oktober 2020, 16:51
Eerste bericht van Adrianodeneerste :https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56412-Adrianodeneerste&p=720558#post720558

RESERVEREN voordat je naar SIXSENS gaat !!!

Mentholbear
12 oktober 2020, 17:26
SixSens - Vakantiebezoek naar SS
2 SEPTEMBER 2010

Was het toen ook al zo druk dat ze er kamerbeperkingen op na hielden? ;)

sofaking
12 oktober 2020, 17:39

2 jaar voor ze open gingen zou het toch redelijk kalm geweest moeten zijn.

VAZKOR
12 oktober 2020, 17:44
zou idd 2020 moeten zijn :hammer:. Kan het helaas niet meer corrigeren.

Cat
12 oktober 2020, 17:57
Heb morgen gereserveerd vanaf 10.00 uur. Als het een beetje tegen zit kan het ook een uurtje later worden. Gaat de tijd dan in wanneer je binnen komt of moet iedereen die in het eerste blok binnenkomt het pand om 13.00 uur verlaten?

pret
12 oktober 2020, 17:57
Heb morgen gereserveerd vanaf 10.00 uur. Als het een beetje tegen zit kan het ook een uurtje later worden. Gaat de tijd dan in wanneer je binnen komt of moet iedereen die in het eerste blok binnenkomt het pand om 13.00 uur verlaten?

Bel ze op en vraag het.

Mentholbear
12 oktober 2020, 18:02
Bel ze op en vraag het.

Bij Adrianodeeerste namen ze maar niet op :roll:

Cat
12 oktober 2020, 18:06
Bij Adrianodeeerste namen ze maar niet op :roll:

Vorige week en deze week gebeld. Beate nam beide keren binnen 3 seconde op. Maar om haar nu nog een keer te bellen. Dadelijk denkt ze dat ik haar aan het stalken ben...

Piet Plezier
12 oktober 2020, 18:33

weet je wat je moet doen lekker thuis blijven of naar Duitsland gaan
Als het op de minuut aankomt is er weinig aan natuurlijk

bref-jefke
12 oktober 2020, 18:41
weet je wat je moet doen lekker thuis blijven of naar Duitsland gaan
Als het op de minuut aankomt is er weinig aan natuurlijk

Blijkbaar wel, meisjes die iets na 10 u aankomen, mogen de taxi terug naar hun verblijfplaats nemen.
En misschien nog iets vreemd, morgen dinsdag moeten sommige dames hun spullen gaan weghalen voor de opening.

Hooker lover1
12 oktober 2020, 18:52
Vorige week en deze week gebeld. Beate nam beide keren binnen 3 seconde op. Maar om haar nu nog een keer te bellen. Dadelijk denkt ze dat ik haar aan het stalken ben...

Als je ziet dat je het niet tijdig haalt,om 10.00 even opbellen zodat ze real time weten wanneer je effectief wel komt.
Je komt gewoon binnen,en jou tijd gaat uiteraard in op het moment dat je de zaak effectief betreden zal.;)
HL1

Hooker lover1
12 oktober 2020, 18:59
Blijkbaar wel, meisjes die iets na 10 u aankomen, mogen de taxi terug naar hun verblijfplaats nemen.
En misschien nog iets vreemd, morgen dinsdag moeten sommige dames hun spullen gaan weghalen voor de opening.

Nee zo is het niet:rolleyes:
HL1

WA
12 oktober 2020, 19:53
De Volkskrant neemt een voorschot op wat er morgen aangekondigd word.....

Achter de schermen klinkt dat het kabinet liefst maatwerk wil bieden met gerichte ingrepen (bijvoorbeeld wel de cafés dicht, maar niet de restaurants met genoeg ruimte), maar dat het daarmee worstelt: elke uitzondering leidt tot nieuwe handhavingsproblemen.
over contact beroepen word met geen woord gerept.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/kabinet-zoekt-houvast-in-twee-woorden-blijf-thuis~b47a0f10/

Eddy_V
12 oktober 2020, 20:02
2 jaar voor ze open gingen zou het toch redelijk kalm geweest moeten zijn.
Vergis je niet, Aspasia als voorganger van Sixsens werd goed bezocht. Soms moest je even wachten tot een andere bezoeker op z’n bordeelsluipers naar boven was vertrokken, dus ja... er waren ook toen soms wachttijden :biggrin:

Eddy_V
12 oktober 2020, 20:05
over contact beroepen wordt met geen woord gerept.

Godzijdank!!
Ik moet nog naar de kapper

Sjeufke
12 oktober 2020, 20:08
De Volkskrant neemt een voorschot op wat er morgen aangekondigd word.....

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/kabinet-zoekt-houvast-in-twee-woorden-blijf-thuis~b47a0f10/

Klopt!. Ik weet niet of de workouts op de kamer onder contactsport kunnen worden geschaard. :rolleyes: Want contactsport wordt wel verboden (als de uitgelekte maatregelen worden ingevoerd)

sofaking
12 oktober 2020, 20:39
Klopt!. Ik weet niet of de workouts op de kamer onder contactsport kunnen worden geschaard. :rolleyes: Want contactsport wordt wel verboden (als de uitgelekte maatregelen worden ingevoerd)
Inderdaad, ook in België mag judo niet meer.
Dat zal de Olympische contactsport zijn die zowat het dichtst bij de onze ligt denk ik.

frits the cat
12 oktober 2020, 21:24
34337

Geniet er morgen nog van

Mentholbear
12 oktober 2020, 22:06

Gewoon in de late avond uren bellen. Heb d'r dan niet meer gezien.

Blijkbaar kennen ze SS niet in het Binnenhof...

Geen zorgen Sjeuf. Plafond witten valt onder arbeid ;)

Geniet er morgen nog van

Hop hop, iedereen daarna 24 naar Duitsland...

Of er nou wel of geen lockdown komt. Ik zit al een paar weken in de mentholcave. En dat zal voorlopig nog zo even blijven :frown:

Mesc1978
13 oktober 2020, 13:15
Gewoon in de late avond uren bellen. Heb d'r dan niet meer gezien.

Blijkbaar kennen ze SS niet in het Binnenhof...

Geen zorgen Sjeuf. Plafond witten valt onder arbeid ;)

Hop hop, iedereen daarna 24 naar Duitsland...

Of er nou wel of geen lockdown komt. Ik zit al een paar weken in de mentholcave. En dat zal voorlopig nog zo even blijven :frown:

Vrees dat de pret wel weer even voorbij is...

Als de horeca volledig dicht gaat, dan is de vraag wat er gebeurt met plekken die een horecavoorziening hebben, zoals bijv. SS dat heeft.
Dan vrees ik helaas het ergste....

Naja, dan moeten we maar weer even een niveautje zwaarder gaan in de levensstijl genaamd MGTOW (Men Going Their Own Way)...

Befke
13 oktober 2020, 13:57
In de vandaag uitgelekte versie van de ‘Routekaart Coronamaatregelen’ is de belangrijkste indicator het aantal positieve testen per 100 duizend inwoners per week. Als dit getal boven de 50 zit, dan worden er aanvullende maatregelen getroffen. Op maandag kwam met 235 besmettingen per 100 duizend inwoners per week het hoogste risiconiveau ‘Zeer ernstig’ dicht in de buurt. Dat begint bij 250.

Vanaf dat niveau zijn een aantal maatregelen in ieder geval aan de beurt, een van de "te overwegen" maatregelen is het sluiten van sauna's en sexclubs.

Zie ook: De Routekaart (https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/dit-is-de-routekaart-waarmee-het-kabinet-de-tweede-golf-wil-bedwingen~bba00fb6/)

Cat
13 oktober 2020, 15:56
Ondanks de beperkte tijdsduur van 3 uur toch de lange reis naar Sixsens gemaakt. De gereserveerde tijd van 10.00 uur ging ik niet halen, maar met een belletje kon dat gemakkelijk aangepast worden naar 11.00 uur. Uiteraard vrij rustig op de parkeerplaats en geen wachtrij. Zelfs locker 69 was vrij.

Mijn favoriete dame was er niet, maar die kans was ook gering met maximaal 15 dames. Bij het eerste rondje door de bar zag ik wel Adi en Stacey. Die staan al een tijdje op mijn “to do” lijstje. Bij zo’n kort verblijf kun je het beste meteen toeslaan, want na een douche en ontbijtje waren ze beide niet meer beschikbaar. Gelukkig zag ik daarna Lulu en Vivian zitten. Met Lulu al ooit eerder op de kamer geweest en vandaag wederom een leuk uurtje op de kamer geweest.

Die 3 uren vliegen helaas voorbij. Nog gevraagd voor een verlenging, maar helaas was alles al volgeboekt. Aangezien ik verwacht dat het voorlopig de laatste keer is dat SS nog open is ff een bezoekje gebracht, maar anders zou ik niet voor die uurtjes op en neer rijden. Wel top van SS dat ondanks die weinige bezoekers toch alle voorzieningen als vanouds zijn. Hopen dat we als NL’ers voorlopig nog welkom zijn in Duitsland.

macomba
13 oktober 2020, 16:52
Waarom staat dat reserveren en 3 uur beperking niet op hun website?

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Eddy_V
13 oktober 2020, 16:59
Waarom staat dat reserveren en 3 uur beperking niet op hun website?

Wedervraag : waarom heb je in 11 jaar maar liefst 2 berichten geplaatst ?

Het antwoord op jouw vraag kan je overigens elders in dit topic vinden en wie weet wordt na vanavond de website wel aangepast.

Levitrus
13 oktober 2020, 17:20
Toch is de vraag valide. Je zou toch mogen/moeten verwachten dat de info op de website van een onderneming correct en up-to-date is. Overigens met alle respect voor de betrokken onderneming in casu.

deket
13 oktober 2020, 18:29
Na de persconferentie zou er onmiddellijk nieuws komen en met deze SIXSENS BLIJFT OPEN
!!!
Sexwerkers en Welness mogen nog steeds hun werk doen.
Tot morgen mag horeca nog openblijven en dan komt in samenspraak met de bevoegde instanties een constructie ivm kamerverhuur.
Meer informatie volgt wanneer deze is uitgewerkt

Eric vb
13 oktober 2020, 18:44
Ja dat van morgen klopt. Gewoon zoals ze nu bezig zijn.Dus 3 uur enz....Maar wat er nadien uit de bus gaat komen kan je toch nooit blij van worden. Kan nooit goed zijn of gemoed een echte ss believer zijn.Zelfs de dames niet denk ik. Hier zijn alleen maar verliezers.

Mesc1978
13 oktober 2020, 18:54
Ja dat van morgen klopt. Gewoon zoals ze nu bezig zijn.Dus 3 uur enz....Maar wat er nadien uit de bus gaat komen kan je toch nooit blij van worden. Kan nooit goed zijn of gemoed een echte ss believer zijn.Zelfs de dames niet denk ik. Hier zijn alleen maar verliezers.

Nu blijkt dat er een primaire afhankelijkheid is van het aantal tests en men daar hun beleid en maatregelen op afstemmen, dan moet iedereen eigenlijk stoppen met naar die teststraten gaan. Ziek of niet, gewoon NIET gaan. In dat geval hebben ze dan geen data (=munitie) meer om met maatregelen te schieten. Als je klachten hebt bel je de huisarts. Ik lees op Twitter ook al verhalen dat bij een positieve test de gezinsleden er automatisch bij opgeteld worden ook als die nog niet getest worden. Het mag wel duidelijk zijn dat we hierin nu echt zwaar belazerd worden.

Dus zoals Eric vb zegt is naast SS ook de rest van de samenleving de grootste verliezer.

Ik denk dat alleen de bar en restaurant zelf dicht gaan. Ik vraag me af hoe iedereen dat dan mag gaan doen met eten en drinken, een afhaalmogelijkheid wordt hier nl. niet geboden in de maatregelen.

Picasso 1
13 oktober 2020, 18:59
Wedervraag : waarom heb je in 11 jaar maar liefst 2 berichten geplaatst ?

Het antwoord op jouw vraag kan je overigens elders in dit topic vinden en wie weet wordt na vanavond de website wel aangepast.

De formule om jarenlang slapende leden te laten ontwaken is kennelijk het niet updaten van een website van een sexclub.

deket
13 oktober 2020, 19:21
omdat er dus een constructie uitgewerkt gaat worden conform de wet en de gezondheid kan er nog geen verdere informatie gegeven worden maar Sixsens blijft dus wel gewoon open

Sjeufke
13 oktober 2020, 19:26
Loop jij niet weer voor de muziek uit deket...........:nee:

deket
13 oktober 2020, 19:29
neen

Rockymountain
13 oktober 2020, 19:34
Ik heb nog snel een reservatie voor morgen gemaakt..toch nog snel ff genieten nu het nog kan/mag. Deze periode zat er opnieuw aan te komen jammer genoeg..toch een pluim voor de ss-crew om ons toch telkens welkom te heten onder de moeilijke omstandigheden! Al hoop ik natuurlijk dat ze op een of andere manier kunnen openblijven maar als we nuchter zijn..

Hooker lover1
13 oktober 2020, 19:47
Sixsens blijft open:)
De club heeft reeds een gedetailleerd uitgewerkt plan voorgesteld aan de bevoegde instanties.
Die instanties moeten uiteraard hun goedkeuring verlenen,en net om die reden werd er tot dusver officieel nog geen update gepost op de website.
Op dit moment is het management aan het werk om de mogelijkheden die er zijn,maximaal te kunnen omzetten conform de wetgeving.
De website up to date houden is nu even niet de prioriteit,is ook onmogelijk want wetgeving verandert uur na uur.
Achter de schermen is men met heel wat bezig geweest de laatste dagen,en morgen wordt een zeer belangrijke dag.
Het is niet eens uitgesloten dat er in de loop van morgen een grote positieve verandering zal plaatsvinden.
De club zal pas in detail treden en officieel communiceren,als de beoogde doelstelling in werking mag treden.

HL1

Herr Fick
13 oktober 2020, 19:57
Als de horeca in Nederland een lockdown krijgt opgelegd, is het dan niet on-respectvol om de grens over te steken om daar aan P6 te doen?

Sjeufke
13 oktober 2020, 20:00
neen
Jawel. Kijk HL1 geeft ook uitleg. Over de procedure, niet over de inhoud. Dat is een groot verschil

b1234
13 oktober 2020, 20:12
Als de horeca in Nederland een lockdown krijgt opgelegd, is het dan niet on-respectvol om de grens over te steken om daar aan P6 te doen?

Ijsberen kennen geen grenzen !!! :)
Meat is meat ,no limits :wink2:

Gts ;

Boy5

deket
13 oktober 2020, 20:13
er is geen verschil ,alleen meer woorden

The Turbanator
13 oktober 2020, 20:13

Nee. Het zou echter respectloos zijn om daarheen te gaan om Kipkorns en Croquets te eten. :-)

lollypopman
13 oktober 2020, 20:18
Ss gaat dicht volgens een dame die de baas had gesproken.
Maar we zullen maar moeten afwachten totdat ss met een officiële statement komt.

Note W2: Is een gerucht... Sixsens gaat morgen gewoon open...

deket
13 oktober 2020, 20:19
de dames maken elkaar gek,dat is al lang zo
heb zelf pas met de baas gesproken dus,,,

pret
13 oktober 2020, 20:19
Jawel. Kijk HL1 geeft ook uitleg. Over de procedure, niet over de inhoud. Dat is een groot verschil

Eerlijk gezegd zie ik geen verschil. Zowel deket als HL1 praten in raadsels. Ze geven geen inhoudelijke informatie, kennelijk willen ze speculaties op het forum. Nou vooruit ben niet de moeilijkste dus zal ik maar hun zin geven. Mijn vermoeden is dat SS hun begin concept van Asperia wederom in het leven gaan roepen. Voor degenen die SS als Asperia niet kennen dat was vroeger een privé club.

WA
13 oktober 2020, 20:22
Ha ha ha, dit zie je altijd, mensen vallen over elkaar heen om iets relevants te melden, althans dat denken ze. Voorlopig HL1, de onvolprezen woordvoerder van SS, maar even volgen.

PS: als moet neem ik wel boterhammen en een salade mee als dat SS helpt. Al zal ik de meiden daarna nog moeilijker kunnen negeren, al is het maar om te voorkomen dat ze m’n geweldige salades en sandwiches jatten.

Meme Moo
13 oktober 2020, 20:33
Ik zet gewoon een patatkraam op de parkeerplaats van SS. Afhalen mag!

Verdien ik er voor de verandering eens een centje aan om naar een club te gaan. :biggrin:

peterp095
13 oktober 2020, 20:49

Sjeufke, veel verschil zie ik toch niet......is allebei geschreven zoals een politieker het zou doen

bref-jefke
13 oktober 2020, 20:58
Euh een bron vertelt mij dat SS vanaf donderdag voor 1 maan dicht gaat.

sofaking
13 oktober 2020, 21:12
Eerlijk gezegd zie ik geen verschil. Zowel deket als HL1 praten in raadsels. Ze geven geen inhoudelijke informatie, kennelijk willen ze speculaties op het forum. Nou vooruit ben niet de moeilijkste dus zal ik maar hun zin geven. Mijn vermoeden is dat SS hun begin concept van Asperia wederom in het leven gaan roepen. Voor degenen die SS als Asperia niet kennen dat was vroeger een privé club.

Merkwaardig dat een bedrijf in NL zo zou kunnen flipfloppen tussen de diensten die het verleent. In BE is dat allemaal vastgelegd met 1 of andere officiële code dacht ik, die beschrijft of je een café of restaurant of hotel enz.... uitbaat. Dat kan je bij ons niet zomaar veranderen.

Hooker lover1
13 oktober 2020, 21:12
Best begrijpbaar dat ijsberen gedetaileerde info wensen,maar die ga ik bewust niet geven op dit moment.
Is zinloos om in detail te gaan,zolang er geen officiele goedkeuring is voor de plannen die op tafel liggen.
Indien er dan toch geen goedkeuring zou verkregen worden,schept dit enkel frustratie en ongenoegen.

Indien alles wat voorgelegd werd kan goedgekeurd worden,gaan hier heel wat bezoekers en vooral de bezoeksters heel gelukkig zijn.
Geen reden om het glas half leeg te zien,men gaat er volledig voor en wat mogelijk is zal uitgewerkt worden.

Morgen zal er trouwens officieel gecommuniceerd worden vanuit de club.

HL1

Hooker lover1
13 oktober 2020, 21:14
Euh een bron vertelt mij dat SS vanaf donderdag voor 1 maan dicht gaat.

Nogmaals,dames van plezier zijn best een onbetrouwbare bron!
Sixsens blijft gewoon open.
HL1

seksenfun
13 oktober 2020, 21:19
Begrijp het allemaal niet zo goed. Er wordt toch niet gevraagd om te gaan speculeren?! Er wordt gewoon gevraagd om de op til zijnde beslissing af te wachten :smoke: .

Willem2
13 oktober 2020, 21:22
HL1

Ik heb net gebeld met de eigenaar van Sixsens.
De club zal morgen gewoon open gaan vanaf 10 uur. Ja, eerst even reserveren.
Voor de rest is het ook voor hem afwachten onder welke voorwaarden. M.a.w. wat er dan mogelijk is.
Voor de opening is er een controle-overleg daarover.

pret
13 oktober 2020, 21:56
In ieder geval kunnen ze morgen nog gewoon open. Rutte zei immers dat de huidige maatregelen in werking geen vanaf morgen om 22.00 uur.

deket
13 oktober 2020, 22:23
begrijp al dat kleutrgedoe ook niet
ik zei gewoon ; het blijft open,(na gesprek met de eigenaar)
wat dat te maken heeft met speculaties ontgaat mij volledig
nogmaals,zoals de moderator het hier net ook schreef,; morgen nog zoals voorheen,dus na telefonische reservatie in het gekende concept en daarna in een vorm conform de veiligheid, en daar is men bezig met te onderhandelen,maar open blijft het,dat is de essentie
dat meiden elkaar gek maken en zo ongewild stress onderling bezorgen is niets nieuws,maar eigenlijk kleutergedoe op het forum ook niet

dbd67
14 oktober 2020, 09:22
Kreeg net een berichtje van een betrouwbare bron dat SS morgen dicht gaat voor een maand en er is op dit moment controle.

Agronymus1
14 oktober 2020, 11:24
Hotels mogen openblijven en eten en drinken blijven serveren aan hun gasten. Kan SS niet een sexhotel worden?

joepie
14 oktober 2020, 11:59
Mijn post verwijderd zit hl 1 ook al in directie van forum ? Niemand mag wat posten zeker tegen het zere been van hl 1

Willem2
14 oktober 2020, 11:59
Kreeg net een berichtje van een betrouwbare bron dat SS morgen dicht gaat voor een maand en er is op dit moment controle.

Ja er was een controle-overleg met de gemeente-veiligheidsregio.
Sixsens is vandaag open.

Wacht tot vanavond hoe er met de situatie wordt omgegaan.

Willem2
14 oktober 2020, 12:01
Mijn post verwijderd zit hl 1 ook al in directie van forum ? Niemand mag wat posten zeker tegen het zere been van hl 1

Nee, geen speculaties indien niemand nog precies weet wat er gaat gebeuren.

Eric vb
14 oktober 2020, 12:03
Klop hier zijn een paar berichten weg.Ik denk zelfs een bericht van hl1 zelfs. Mag men geen mening meer hebben of geen discussie voeren?

Willem2
14 oktober 2020, 12:04
Hotels mogen openblijven en eten en drinken blijven serveren aan hun gasten. Kan SS niet een sexhotel worden?

Kan SS niet een kerk worden? Ik heb al het ijsberengeloof ;)
Sixsens is al een kamerverhuurbedrijf, restaurant en sauna&wellness bedrijf.
Sixsens gaat niet over om nu ook nog een hotel vergunning aan te vragen.

nl-1813
14 oktober 2020, 12:06

?? Bij "live" werd om 12:28 uur geplaatst dat er om 09:45 uur controle van de gemeente geweest was en dat er was afgesproken dat men vanaf morgen de komende 2 weken wel geopend is maar dan zonder bar en restaurant. Na de 2 weken zou een en ander opnieuw bekeken worden.

Gisteren werd wel de Horeca maar niet de contactberoepen (dus ook sexwerkers) genoemd, die per vandaag 22:00 uur gesloten zouden worden. Kort en bondig gezegd zou dit betekenen dat Sixsens vanaf morgen de komende 2 weken als "puur sexbedrijf" verder kan gaan. Dus met gesloten bar en restaurant.

Wat mij de afgelopen week wel opviel was dat op de website van Sixsens informatie door elkaar heen loopt. En de informatie van vorige week en vandaag was nog niet verwerkt.

Iedereen sterkte en blijf gezond.

Willem2
14 oktober 2020, 12:10
Klop hier zijn een paar berichten weg.Ik denk zelfs een bericht van hl1 zelfs. Mag men geen mening meer hebben of geen discussie voeren?

Het gaat niet om discussie, het er om dat er dat er beweringen worden geuit die nog helemaal niet vast staan.

nl-1813
14 oktober 2020, 12:16

?? Bij "live" werd om 12:28 uur geplaatst dat er om 09:45 uur controle van de gemeente geweest was en dat er was afgesproken dat men vanaf morgen de komende 2 weken wel geopend is maar dan zonder bar en restaurant. Na de 2 weken zou een en ander opnieuw bekeken worden.

Gisteren werd wel de Horeca maar niet de contactberoepen (dus ook sexwerkers) genoemd, die per vandaag 22:00 uur gesloten zouden worden. Kort en bondig gezegd betekent dit dat Sixsens vanaf morgen als "puur sexbedrijf" verder kan gaan. Dus met gesloten bar en restaurant.

Wat mij de afgelopen week wel opviel was dat op de website van Sixsens informatie door elkaar heen loopt. En de informatie van vorige week en vandaag was nog niet verwerkt.

dbd67
14 oktober 2020, 12:23

Gisteren werd wel de Horeca maar niet de contactberoepen (dus ook sexwerkers) genoemd, die per vandaag 22:00 uur gesloten zouden worden. Kort en bondig gezegd zou dit betekenen dat Sixsens vanaf morgen de komende 2 weken als "puur sexbedrijf" verder kan gaan. Dus met gesloten bar en restaurant.

Ik krijg andere informatie net een minuut geleden binnen van iemand die daar werkt, de meiden schijnen een toespraak hebben gehad van de leiding van SS.

Eric vb
14 oktober 2020, 12:31
Sorry voor de ss believers, maar er wordt toch meer en meer gemeld dat ss minstens 2 weken dicht gaat. Ben benieuwd!!!!

Ascari
14 oktober 2020, 13:14
Ik krijg andere informatie net een minuut geleden binnen van iemand die daar werkt, de meiden schijnen een toespraak hebben gehad van de leiding van SS.

En was het een mooie toespraak? :biggrin:

peterp095
14 oktober 2020, 13:25
Dames zijn allemaal netjes verwittigd, wat ook een verdienste mag genoemd worden vanwege de club (of het management zoals hier gebruikelijk wordt geschreven).
Zal voor vele dames weer een moeilijke tijd worden.

Rockymountain
14 oktober 2020, 14:24
Ik kom net buiten van de club.
De dames werden idd correct toegelicht over de situatie,
Waarin SS beslist heeft om de deuren op zn minst 2weken te sluiten..tenzij ze hier nog in veranderen..ze konden openblijven maar dat was voor niemand geen pretje.. ff afwachten en hopen dat we...
:- )

WA
14 oktober 2020, 14:41
In maart was het in de eerste instantie ook voor drie weken.....

We gaan nu de herfst in en daarna de winter dus zullen er zich veel mensen blijven melden met klachten aan de luchtwegen en mensen zonder klachten maar deze veinsen omdat ze in contact zijn geweest met en zekerheid willen. Wie zoekt zal vinden en een snelle stagnatie van het aantal besmettingen of zelfs een daling zie ik voorlopig niet gebeuren. Helaas pindakaas is een te groot deel van de bevolking helemaal compleet gek gemaakt en zal er moord en brand geschreeuwd worden als er ook maar aan afschaling gedacht word. Het AD en de Televaag helpen maar wat graag om dat vuurtje brandend te houden.
Jammer genoeg zijn we al te ver het verkeerde pad op om nog terug te kunnen keren naar rationeel en realistisch beleid waarin een politicus het aandurft een winter met een iets grotere oversterfte aan te gaan. Ik weet het, het zou ook in mijn sociale kring kunnen gebeuren maar gelukkig leeft daar al jaren het besef dat je niet alles in het leven minutieus uit kunt stippelen en iets als een pandemie met panklare maatregelen het hoofd bied.

bref-jefke
14 oktober 2020, 15:02
Nogmaals,dames van plezier zijn best een onbetrouwbare bron!
HL1

Dus zo onbetrouwbaar is mijn bron niet, vliegt met een ander meisje terug naar huis, wegens geen papieren voor Duitsland.

sixsens
14 oktober 2020, 15:04
Beste bezoeker/bezoeksters
Wij gaan vanavond 14 okt om 22 uur onze zaak voor 14 dagen sluiten, omdat wij zonder restaurant en bar niet de service kunnen leveren die u van ons gewend bent. Hopelijk blijft het bij 14 dagen.

Wij hopen U over 14 dagen te mogen ontvangen met het volledige concept.

Saunaclub Sixsens

Hooker lover1
14 oktober 2020, 15:08
Alle gesprekken werden net afgerond,het besluit staat vast.
De allerlaatste optie die nog mogelijk was,was het zogenaamde laufhaus project...
Maar onvoldoende dames bleken bereidt om hierin mee te gaan.
Sixsens dus niet gedwongen gesloten,maar uit eigen beweging om weldra te hernemen volgens de volwaardige standaard van het huis.

HL1

JonnyFontane
14 oktober 2020, 15:14
Beste bezoeker/bezoeksters
Wij gaan vanavond 14 okt om 22 uur onze zaak voor 14 dagen sluiten, omdat wij zonder restaurant en bar niet de service kunnen leveren die u van ons gewend bent. Hopelijk blijft het bij 14 dagen.

Wij hopen U over 14 dagen te mogen ontvangen met het volledige concept.

Saunaclub Sixsens

Veel succes de komende tijd....
Hopelijk zijn het maar veertien dagen en niet langer...
Jullie hebben alles gedaan om dit te voorkomen...Chapeau dat mag ook wel eens gezegd worden.

pietpotent44
14 oktober 2020, 17:17
Kan SS niet een kerk worden? Ik heb al het ijsberengeloof ;)
Sixsens is al een kamerverhuurbedrijf, restaurant en sauna&wellness bedrijf.
Sixsens gaat niet over om nu ook nog een hotel vergunning aan te vragen.

In dat geval moet er ook een biechtkamer komen voor alle gepleegde zonden. Aan klokkenspel geen gebrek.

dbd67
14 oktober 2020, 17:20
Hl1 je doet vaak dat je alles weet en deed of ik wat uit de mouw zat te schudden ben niet iemand die wat uit zijn zit zit te kletsen.
Hopelijk blijft het bij 2 weken dat ze dicht gaan.

deket
14 oktober 2020, 20:30
Vraag het hem zelf en pas ook gesprek gehad
De zaak kon open blijven maar de meiden zijn er zelf niet voor te vinden om in niet zo optimale omstandigheden verder te werken,dús zonder het totaal plaatje wat niet meer kan

yylover
14 oktober 2020, 20:51
Vraag het hem zelf en pas ook gesprek gehad
De zaak kon open blijven maar de meiden zijn er zelf niet voor te vinden om in niet zo optimale omstandigheden verder te werken,dús zonder het totaal plaatje wat niet meer kan
En liever een dromer dan een zielige fantast ,nietwaar Sex&Fantast?
Ook liever een dromer dan een eikel,die zijn er in de herfst al genoeg

Het gaat m.n. om het te snel hier melden dat alles gewoon door gaat of dat de club open blijft.
2 Weken geleden na de persconferentie vertellen dat 200 bezoekers en 50 meiden eenvoudig te managen is over de verschillende ruimtes bleek te voorbarig.
En dat de sluiting te wijten is aan de dames die hier geen zin in hebben, vind ik flauw. Met de huidige nieuwe lockdown is een saunaclub runnen gewoon onmogelijk.
Dit soort berichten zorgt alleen maar voor allerlei gefrustreerde reacties en onduidelijkheid.
Het is dan ook goed dat de SS leiding dit nu rechtstreeks zelf heeft geplaatst op dit forum.
Het is erg jammer dat het zover moest komen, maar gezien de sterk stijgende corona getallen, zal het even zo moeten.
Een groot compliment naar de club dat ze het zo lang hebben kunnen volhouden, ondanks de vele controles die ze hebben moet ondergaan.
Laten we hopen dat dit niet te lang gaat duren.

Willem2
14 oktober 2020, 21:05
De onduidelijkheid komt meer van de veiligheidsregio-gemeente die iedere keer met andere uitleg van de regels kwam.
Nu mag de club wel open blijven, maar dan zonder eten of drinken. De vrouwen moesten zelf iets te eten of drinken meenemen. Afhaal en buiten in de tent eten mag niet.
Dus dan wordt het allemaal heel lastig, zo niet onmogelijk.

deket
14 oktober 2020, 21:56
Ik ben geen politieke maar indien ik verneem dat er in Nederland 59% van de besmettingen thuis voorvallen en dan nog meer dan 11% overige familie maakt dat meer dan 70%.
Meestal in sociale woonblokken waar veel mensen op een kleine oppervlakte bijeenwonen,vaak met slechte ventelatie
In de horeca 1,8 % niet 18 maar dus een komma 8. 1,8!!!
Dat bedoel ik met schieten met een kanon op een vlieg

Mentholbear
14 oktober 2020, 22:24
Dus zo onbetrouwbaar is mijn bron niet, vliegt met een ander meisje terug naar huis, wegens geen papieren voor Duitsland.

Dat 't een keer klopt betekent nog niet dat het geen klapeksters zijn :roll:

Het gaat m.n. om het te snel hier melden dat alles gewoon door gaat of dat de club open blijft.

Precies. Een mededeling en discussie over plannen om te kijken of een laufhaus of prive huis concept zou werken om de deuren open te houden, had ik wel interessant gevonden.

Met de toelichting van Willem snap ik ook wel dat het dan moeilijk gaat. Weet namelijk niet of broodje pindakaas ook goed werkt op de sex drive van dames ;)

Ik ben geen politieke maar indien ik verneem dat er in Nederland 59% van de besmettingen thuis voorvallen en dan nog meer dan 11% overige familie maakt dat meer dan 70%.
Meestal in sociale woonblokken waar veel mensen op een kleine oppervlakte bijeenwonen,vaak met slechte ventelatie

Dit is misschien meer voor het corona topic, maar zag verschillende percentages voor horeca, doch waren relatief lage cijfers. Maar wat ik begreep dat alle beetjes nu moeten gaan helpen. En dat als bijvoorbeeld van 50 gasten 1 besmet thuiskomt, die vervolgens vrouw en 2 kinderen besmet, dat het percentage voor thuisbesmetting groot wordt. Het zijn al die externe contacten die de besmetting verspreidt. Als iedereen thuis zit, dan verspreidt het virus zich niet.
Maar tja, de scholen blijven gewoon open. Dus vrees dat er behalve huiswerk, nog wel meer mee naar huis genomen wordt...

Frank-de
14 oktober 2020, 23:07
Nee. Meningen, maar ook feiten die de adverteerders onwelgevallig zouden kunnen zijn worden door de moderator verwijderd

Willem2
14 oktober 2020, 23:28
Nee. Meningen, maar ook feiten die de adverteerders onwelgevallig zouden kunnen zijn worden door de moderator verwijderd

Onzin. Ga maar eens teruglezen. Er staat gewoon duidelijke uitleg en dan worden er allerlei beweringen gedaan, die geen feiten waren op dat moment.
En dan houdt het een keer op. En dat is met jou precies hetzelfde. Bij ieder ander forum waren ze nu allang klaar met jou :wink2:

Herr Fick
15 oktober 2020, 05:52
Maar wat ik begreep dat alle beetjes nu moeten gaan helpen. En dat als bijvoorbeeld van 50 gasten 1 besmet thuiskomt, die vervolgens vrouw en 2 kinderen besmet, dat het percentage voor thuisbesmetting groot wordt. Het zijn al die externe contacten die de besmetting verspreidt. Als iedereen thuis zit, dan verspreidt het virus zich niet.

Correct. Jammer dat we in SS geen pret meer kunnen hebben, maar erg lang moet je toch niet gestudeerd hebben om te beseffen dat een SC en P6 nu niet kan. Laten we onze hoop maar op een vaccin stellen.

pietpotent44
15 oktober 2020, 07:31
Ik hoop natuurlijk van harte dat het over 2 weken weer open zou kunnen gaan, maar dat is natuurlijk tegen beter weten in. De komende maanden zitten we gewoon met zn allen in de shit. Zonder SC vertier.

Ook de worst die onze overheid ons voor houdt, dat 'als we ons nou eindelijk eens gaan gedragen' (kuch) dat we dan over 2-4 weken beloond worden met dalende cijfers, en dat we dan weer meer mogen.
Vergeet het maar. De cijfers zullen voorlopig alleen blijven stijgen. Zelfs een volledige lockdown zou niet meer helpen om besmettingen te voorkomen, want dan gebeurt het thuis. Bovendien is een lockdown uitstel executie (voor zover het al tijdelijk helpt). En betalen we een enorme prijs. Dat is geen goed idee.

Vanochtend hoorde ik dat voor veel mensen boven de 74/75 vaccinatie niet helpt, simpelweg omdat hun immuunsysteem geen antistoffen meer aanmaakt bij toediening vaccin.
Uit cijfers zou blijken dat in die groep slechts zon 40% wel antistoffen aanmaakt.

pret
15 oktober 2020, 07:40
Rutte zei dat huidige maatregelen op zijn minst 4 weken gaan duren, dus lijkt het mij sterk dat ze over 2 weken opengaan.

rob45
15 oktober 2020, 07:53
Rutte zei dat huidige maatregelen op zijn minst 4 weken gaan duren, dus lijkt het mij sterk dat ze over 2 weken opengaan.En hou er rekening mee met nog een verlenging van 4 weken.Dan zitten we zo begin/half december.Heel misschien kan de horeca dan weer open in de feestmaand.

v1234
15 oktober 2020, 11:06

Van alle beroepsgroepen test horecapersoneel het vaakst positief op corona. Vanaf juli testte één op de twintig horecamedewerkers positief, met in september een uitschieter van bijna elf procent, meldt BNR Nieuwsradio.

nl-1813
15 oktober 2020, 11:26
Rutte zei "4 weken", waarbij De Jonge aanvulde "over 2 weken gaat de thermometer er in". De actuele noodverordening van de veiligheidsregio 24 (Zuid-Limburg) per 14 oktober 2020 geldt ook voor de periode van 2 weken. Volgens deze noodverordening had SS open kunnen blijven omdat er naast het drank- en eetgedeelte nog andere functies worden uitgeoefend. Deze keer komt zelf expliciet het woord "stripclubs" voor. De "andere functies" moeten dan tussen 01:00 en 07:00 uur gesloten zijn.
Zoals eerder hier geschreven heeft de leiding van SS na overleg zelf en vrijwillig besloten om de club vanaf gisteravond 22:00 in z'n geheel voor een periode van 2 weken te sluiten. Het is een vrijwillige keus en als ze binnen de regels blijven zouden ze elk moment weer mogen openen. Totdat nieuwe regels, zoals in het voorjaar, de algehele sluiting voorzien.

Artikel 2.3 Sluiting eet-en drinkgelegenheden
1.Het is verboden eet-en drinkgelegenheden, waaronder begrepen coffeeshops, shisha-lounges alsmede eet-en drinkgelegenheden in bioscopen, casino’s, speelhallen, theaters, studentenverenigingen en stripclubs geopend te hebben.Het verbod geldt ook voor bij eet-en drinkgelegenheden behorende terrassen.
2.Het is verboden een bij een eet-en drinkgelegenheden behorende dansvoorziening geopend te hebben.
3.Indien de eet-en drinkgelegenheid is gevestigd in een inrichting die tevens over andere functies beschikt, beperkt het verbod, bedoeld in het eerste lid, zich tot het deel waar de eet-en drinkgelegenheid gevestigd is. Het is verboden de andere functies tussen 01.00 en 07.00 uur geopend te hebben.
(zoals vermeld in de Noodverordening van veiligheidsheidregio 24 betreffende de 16 gemeenten in Zuid-Limburg.

Bachatero
15 oktober 2020, 12:07
Na de controle gisteren in SS bleek dat het bargedeelte, het restaurant, het overdekte terras en de grote tent niet mocht betreden worden gezien dit bekeken wordt als horeca. Enkel de wellness, de kamers, de Kino en de men’s room bleven dus over.
Zelfs voor kamerverhuur is het dan zo goed als ondoenbaar. Komt daarbij het feit dat veel beren van ver komen en voor dit concept waarschijnlijk niet die hele afstand wensen af te leggen...

Eric vb
15 oktober 2020, 13:36
Dus dan zal het misschien al voor 4 weken zijn als dat zo is, of ze moeten een andere oplossing vinden. Duimen maar.

Husky
15 oktober 2020, 16:20
Heel jammer dat deze fijne goed georganiseerde saunaclub nu noodgedwongen moet sluiten.
Ik denk dat Sixsens een van de best georganiseerde saunaclubs in corona tijd was.
Bedankt voor de mooie tijd,en bedankt leiding en personeel voor de goede zorgen.
Ik hoop dat jullie weer snel open gaan.:applaus:

pret
15 oktober 2020, 16:43
Heel jammer dat deze fijne goed georganiseerde saunaclub nu noodgedwongen moet sluiten.
Ik denk dat Sixsens een van de best georganiseerde saunaclubs in corona tijd was.
Bedankt voor de mooie tijd,en bedankt leiding en personeel voor de goede zorgen.
Ik hoop dat jullie weer snel open gaan.:applaus:

Hierbij sluit ik mij volledig bij aan. :applaus: voor SS

vse
15 oktober 2020, 18:36
Ik denk ook dat bij de "Club van het Jaar" competitie deze keer alleen één keuze is: Sixsens!

Mentholbear
15 oktober 2020, 19:11
Ik denk ook dat bij de "Club van het Jaar" competitie deze keer alleen één keuze is: Sixsens!

Voor mij wel. Ik had mijn miss ijsbeer 2020 al klaar staan. Sc 2020 is voor mij inderdaad Sixsens. Wat Husky al zei. Hoe goed ze alles organiseerden in deze rare tijden, waar regels om de haverklap veranderen, controleurs vaker langskwamen dan menig stamgast, hoeveel gasten er wel niet voor vertegenwoordigers ofzo uitgemaakt werden, en dat er een veelvraat klaagt dat ie niet zelf op z'n bord een Mount Everest kon bouwen ;)

Ging er niks fout? Natuurlijk niet. Maar ik zou het ze niet na hebben kunnen doen. Beste stuurlui staan wal... :rolleyes:

Dus chapeau en bedankt SS voor de mooie tijden en moge het snel to be continued zijn :applaus:

Picasso 1
15 oktober 2020, 22:02
Ik vind dat een straat genoemd moet worden naar Sixsens.

Mentholbear
15 oktober 2020, 22:23

Of anders die rotonde op de weg er naar toe :roll:

sofaking
15 oktober 2020, 23:02
Lemiers-Vaals moet gewoon Sixsenskerke hernoemd worden.

Ascari
16 oktober 2020, 00:49

en een universiteit...

Herr Fick
16 oktober 2020, 05:07
Of anders die rotonde op de weg er naar toe :roll:

Heb je ideeën over het kunstwerk dat er op moet komen? Een ijsbeer met een erectie, een vrouw op de knieën, blote borsten, ...? Of zie je het meer abstract?

pret
16 oktober 2020, 05:40

Lemierse Rijksweg wijzigen naar Lemierse Sixsenjeweg

b1234
16 oktober 2020, 08:14
Heb je ideeën over het kunstwerk dat er op moet komen? Een ijsbeer met een erectie, een vrouw op de knieën, blote borsten, ...? Of zie je het meer abstract?

Ik zou het eerder abstract houden ! Fantasie hebben alle ijsberen toch genoeg :)

Mesc1978
16 oktober 2020, 08:52
Hehehe, je gaat haast denken dat een locatie zoals deze gepromoveerd gaat worden tot bedevaartsoord.

Ik ken er tot op heden nog wel eentje in Roermond die daarvoor in aanmerking komt...

pret
16 oktober 2020, 09:00
Hehehe, je gaat haast denken dat een locatie zoals deze gepromoveerd gaat worden tot bedevaartsoord.

Ik ken er tot op heden nog wel eentje in Roermond die daarvoor in aanmerking komt...

Nee, bedevaartsoord blijft nog altijd Bernds te Schieferhof in Hennef DE, want daar is het concept van deze prachtige hobby begonnen 🤓

Mentholbear
16 oktober 2020, 11:22

Ik zou het eerder abstract houden ! Fantasie hebben alle ijsberen toch genoeg :)

Inderdaad. Gewoon een symbolische paal in het midden ;)

Twatwa
16 oktober 2020, 11:32
Pas op met sommige dames hierzo.
Ze bieden anaal aan, maar vervolgens trekken ze hun kutje samen en denk je dat je ze anaal neukt.
Ze laten zich niet op standje doggystyle pakken, zodat je het 100% weet.

Uit betrouwbare bron, de dames zelf (welke het vertelden toen ze dronken waren)

Ian
16 oktober 2020, 13:24
Even een verslagje tussendoor..

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik ongeveer een maand geleden het saunaclubleven heb hervat na de eerste coronagolf. Normaliter ben ik vrij eenkennig in het saunaclubleven, waarbij ik dan ook altijd naar GT ga. Dat zat er toen niet in (en nu nog steeds niet), dus het werd tijd op mijn eenkennigheid los te laten en mijn saunaclubleven te gaan verruimen. Logischerwijs kwam ik dus al snel uit bij SS. Ik denk dat ik vrij eenkenning ben, omdat GT nu eenmaal vertrouwd is gaan voelen. Dat ervaarde ik dan ook bij mijn bezoek een maand geleden. Ondanks dat ik onder de indruk was van de wijze waarop de club met de maatregelen omging, kon ik die dag maar slecht opgang komen. Uiteindelijk resulteerde dit in 1 kamergang met Nancy, maar omdat ik de hele dag had liggen treuzelen en twijfelen bij het uitzoeken van de juiste DVP, was het kruid snel verschoten :muahaha: Daarna ook maar besloten om verlies te erkennen en naar huis te gaan. Onderweg naar huis baalde ik dus voornamelijk van mijzelf, omdat ik niet het beste uit de dag gehaald had.. Dus ik moest mij revancheren.

Twee weken ontstond daar ineens een mogelijkheid in de agenda om op dinsdag 13 oktober mijn revanche te gaan halen in SS. Afijn zogezegd, zo gepland. Weekend ervoor nog even bijlezen over de escapades van de andere ijsberen en er (gelukkig) achterkomen, dat ik maar voor 3 uur toegang kon krijgen na telefonische reservering. Nou daar ging de revanche gedachte om lekker een dagje in de club rond te hangen met de nodige kamergangen. Uiteraard, net zoals als velen denk ik, getwijfeld om wel of niet te gaan, maar in het zelfde weekend stegen de coronacijfers en werd het ook duidelijk dat er toch meer maatregelen afgeroepen zouden worden. Dus met angst voor een tweede lockdown besloten om gewoon te gaan en met de hoop dat ik mogelijk een tweede blok zou kunnen reserveren.

Die ochtend gearriveerd bij SS. En dan gaat de klok lopen.. 3 uurtjes zorgde er dan ook voor, dat veel sneller moest gaan jagen naar de juiste DVP, wat ik uiteindelijk ook wel weer kon waarderen. Maar het dus even kort een bubbelbadje en daarna de club in, om te kijken welke dames er allemaal beschikbaar waren. In de tent even kort gesproken met Stacey, waar ik op zich wel meeklikte, maar ik was nog niet zover om door te gaan naar de kamer, want ik wist nog niet wie er nog meer allemaal waren. Eenmaal aangekomen in de bar zag ik een dame zitten, waar ik mijn oog de maand ervoor ook al op had laten vallen, alleen werd zij die dag gepannekoekt, aangezien ik haar nauwelijks tot niet meer had gezien die dag. Daarmee ook niet de kans gehad om het haar te praten, dus ik wist ook niet wie het was. Anyway ze had een mooie, naturelle "girl next door" uitstraling, wat ik wel aantrekkelijk vond en gelukkig zag ik haar nu in de bar zitten. Lekker naast haar gaan zitten en het gesprek aangegaan. De dame in kwestie bleek Kinga te zijn. Nou daar had ik wel veel positieve verhalen over gelezen, dus dat voelde dan ook gelijk goed voor mij en ik begreep ook gelijk waarom ik de voorgaande keer nauwelijks meer gezien had, maar nu had ik haar.. We hebben rustig kennis gemaakt en uiteindelijk een heerlijk uurtje op de kamer doorgebracht. Wat een heerlijke GFE! Na een uurtje had ik helaas nog 30 min op mijn eigenteller staan, dus helaas alweer genoodzaakt om afscheid te nemen. Snel door naar de receptie om te kijken of het nog mogelijk was om te verlengen, maar helaas de club was volgeboekt de rest van de dag..

Daar zit je dan weer in je auto. Net een heerlijke ervaring gehad, die absoluut naar meer smaakte en met de mogelijkheid van een potentiële lockdown. En nu? In iedergeval niet naar huis. Dus even noordwaarts gereden en bij het eerste, beste tankstation een gameplan maken voor de rest van de dag. Het gameplan voor de rest van de dag werd in de middag een bezoekje massagesalon YUMI (Eindhoven) en die avond naar Rendez-vous (made). Aangezien dit off-topic is zal ik niet verder over uitweiden. Al met al geen revanche gehad in SS, maar wel een sublieme kamergang, die absoluut smaakt naar meer (hopelijk over 2-4 weken) en een top dag gehad, alsof het de laatste keer was, dat ik mijn hobby zou kunnen uitvoeren.

Tot zover, houd stand!

WANDELAAR5
16 oktober 2020, 13:55
Pas op met sommige dames hierzo.
Ze bieden anaal aan, maar vervolgens trekken ze hun kutje samen en denk je dat je ze anaal neukt.
Ze laten zich niet op standje doggystyle pakken, zodat je het 100% weet.

Uit betrouwbare bron, de dames zelf (welke het vertelden toen ze dronken waren)

Bekende truc die ook elders wordt toegepast. Ik vind de andere ingangen veel lekkerder, dus ik maak ook geen gebruik van deze optie.

Bredero
16 oktober 2020, 14:18
en een universiteit...

De fameuze Academsky Oralsky? :biggrin:

WA
16 oktober 2020, 14:21
Ik ben zelf een slecht voorbeeld doch wat zou menig ijsbeer een gat in de lucht springen als er bij geopende clubs net zoveel over de ervaringen geschreven werd als dat er nu aan tijd verdrijvende en leegtes vullende onzin gepost word.

pret
16 oktober 2020, 14:26
Ik ben zelf een slecht voorbeeld doch wat zou menig ijsbeer een gat in de lucht springen als er bij geopende clubs net zoveel over de ervaringen geschreven werd als dat er nu aan tijd verdrijvende en leegtes vullende onzin gepost word.

Ja inderdaad geef eens het goede voorbeeld in plaats van te zeveren!

Picasso 1
16 oktober 2020, 15:23
Ja inderdaad geef eens het goede voorbeeld in plaats van te zeveren!

:biggrin::biggrin::biggrin:

"Corona Virus, Covid-19" ---> Op nummer 3 met 309 berichten

34356

"Clubs die geopend zijn in Duitsland" ----> Op nummer 2 met 48 berichten

34357

WA
16 oktober 2020, 15:49
Ha, das allemaal redelijk on topic. In tegen stelling tot het gezever in dit topic :smoke:

Big30
16 oktober 2020, 17:26
Nb Historie Saunaclubs, zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22255-Herkomst-concept-FKK-Saunaclub&highlight=bernds

Ascari
16 oktober 2020, 17:33

Misschien kunnen de woorvoerders van SS wat schrijven? Die moeten hun clubbie wel steunen in deze donkere dagen.

christiano
16 oktober 2020, 18:00
Hopelijk gaat deze mooie club over 14 dagen weer open. Goede club, mooie vrouwen en good food.

Eddy_V
16 oktober 2020, 21:11
Misschien kunnen de woorvoerders van SS wat schrijven? Die moeten hun clubbie wel steunen in deze donkere dagen.
Weliswaar ben ik geen woordvoerder maar je mag gerust weten dat ik het voor Sixsens en al haar bezoekers en bezoeksters treurig vindt, dat we door al deze krankzinnige politieke keuzes het 8e verjaardagsfeest van Sixsens niet kunnen vieren dit jaar !

Alle voorgaande edities was ik van de partij en voor dit jaar hadden we nog een kleine underground party willen houden binnen de beperkte mogelijkheden maar dat ook bleek er niet meer in te zitten.

Altijd positief gestemd hoop ik met deze stip op de horizon het nieuwe jaar goed te beginnen: op 2 januari 2021 kan het Sixsens 3000 dagen bestaan gevierd worden :festeer:
De maanden waarop gedwongen gesloten was tel ik uiteraard gewoon mee want er is geen dag voorbij gegaan dat hier op het forum niet in het Sixsens topic geschreven is!

ps nu is het wachten op 006,5 die het exacte aantal dagen gaat uitrekenen en het aantal dagen gaat vermelden dat er toch niet geschreven is in dit topic ;)

Hooker lover1
17 oktober 2020, 08:17
Dat sixsens de 8ste verjaardag niet zou kunnen vieren zoals gebruikelijk,was al langer gekend.
We kunnen ons echter verheugen op een speciale editie,sixsens 9 jaar;)

Het gemis aan de club blijkt groots,afgaande op de talrijke postings en vermakelijke off topic weetjes.
Als je als gesloten club meer aandacht krijgt dan alle geopende clubs samen,heb je terecht aanspraak op de titel sauna club van het jaar.:freu:

Voor wie er wat aan zou hebben,andere lezers zappen even weg;)
In tegenstelling tot sommige berichten,was het een uitgemaakte zaak dat sixsens geopend zou blijven.
Men had een goed plan uitgewerkt conform de wetgeving,en was goed voorbereid om de veiligheids regio/gemeente te ontvangen die bovendien op afspraak een controle uitvoerden.
Maar er viel dus een lijk uit de kast,de wetgeving is dermate complex en veranderlijk dat eigenlijk niemand het nog heel zeker weet zonder juridische consultatie.
Er was nog een alternatief noodplan voorhanden,maar sixsens besloot uit eigen beweging voorlopig maar even de deuren te sluiten.
Openen zonder enige vorm van faciliteiten,vond men sixsens onwaardig en de meerderheid van de dames zagen een sixsens light concept ook niet zitten.
Hoewel de club dus niet gedwongen sluiten moest,nam men zelf het besluit dat bewust tijdelijk wel te doen.

Time is the best advicer,zegt men weleens....
De club heeft nu de mogelijkheid om de regelgevingen,uitzonderingen en ontheffingen daarop,in detail te bekijken!
Men is dus zeer hard aan het werk,om toch mogelijk te maken wat elke ijsbeer hier overduidelijk wenst!
Uiteraard is niets zeker in deze tijden,aangezien de regelgeving van dag tot dag aan verandering ondergaan is.
Maar,men is zeer actief aan de slag om er toch uit te halen wat eventueel mogelijk zou zijn.
Uiteraard geef ik nog geen verdere details,want er liggen best nog wat open vragen op tafel.
Laten we allen hopen op een spoedige heropening:cool:
Volgende week volgt met wat geluk een update;)

Fijn weekend allen,
HL1

seksenfun
17 oktober 2020, 14:29
Laat het me toch heel ongeloofwaardig klinken alsof de dames liever niets verdienen dan een maandinkomen opstrijken in een light concept. Ik denk overigens dat de overgrote meerderheid van de mannen in eerste instantie komt om op kamer te gaan en stoute dingen te doen en dan best kan leven zonder veel randfaciliteiten, al zeker als de duur van het bezoek sowieso al beperkt is tot 3 uur (voor sommige bijna te kort om deftig te kunnen kameren). Gewoon maar mijn gedacht :smoke: .

Nulnulzeseneenhalf
17 oktober 2020, 17:47
ps nu is het wachten op 006,5 die het exacte aantal dagen gaat uitrekenen en het aantal dagen gaat vermelden dat er toch niet geschreven is in dit topic ;)

Ik heb een dikke week werk achter de rug met 80+ gewerkte uren. En dan niet van dat staren naar een beeldscherm uren. Bovendien ben ik al een hele tijd niet meer in SS geweest. Ik heb al meer dan genoeg moeite gedaan om traptreden te tellen. Laat een ander maar dagen gaan tellen. Heb bovendien geen zin om heel dit topic door te gaan spitten om te kijken hoeveel dagen er effectief geschreven is. Of hoeveel dagen er überhaupt over de club geschreven is of de belevenissen en niet gereageerd is door zwetsers die niks beter te doen hebben. Ben daar veels te lui voor.

Jack42
17 oktober 2020, 17:47
@ HL1,

Je maakt jezelf steeds meer belachelijk met herhalingen wat anderen al lang verteld hebben en confronterende onzin.
Het lijkt me beter voor Sixsens en het ijsberenforum dat je voortaan alleen Willem2 "het werk als woordvoerder van SS" laat doen.
Willem2 weet ook veel beter als een doodgewone klant van Sixsens wat Sixsens op het ijsberenforum bekend wil maken.

Voorbeeld:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31744-Sixsens-Gesloten-vanaf-15-10&p=720876#post720876

FOEF
17 oktober 2020, 20:43
@ HL1,
Willem2 weet ook veel beter als een doodgewone klant van Sixsens wat Sixsens op het ijsberenforum bekend wil maken.

Maar...... HL1 denkt dat hij geen gewone klant is maar meester PRAATJES!

Hooker lover1
18 oktober 2020, 07:23
@Jack42 jou is duidelijk iets totaal ontgaan,en je schiet jezelf hier behoorlijk in de voet.
Ik ga het jou ook niet verduidelijken,want dan maak ik jou belachelijk en dat is niet de bedoeling op dit forum.
Diegene die het wel zagen,heb je alleszins een vermakelijk moment bezorgd;)
HL1

de duisburg spesjalist
18 oktober 2020, 08:56
Dat sixsens de 8ste verjaardag niet zou kunnen vieren zoals gebruikelijk,was al langer gekend.
We kunnen ons echter verheugen op een speciale editie,sixsens 9 jaar;)

Het gemis aan de club blijkt groots,afgaande op de talrijke postings en vermakelijke off topic weetjes.
Als je als gesloten club meer aandacht krijgt dan alle geopende clubs samen,heb je terecht aanspraak op de titel sauna club van het jaar.:freu:

Voor wie er wat aan zou hebben,andere lezers zappen even weg;)
In tegenstelling tot sommige berichten,was het een uitgemaakte zaak dat sixsens geopend zou blijven.
Men had een goed plan uitgewerkt conform de wetgeving,en was goed voorbereid om de veiligheids regio/gemeente te ontvangen die bovendien op afspraak een controle uitvoerden.
Maar er viel dus een lijk uit de kast,de wetgeving is dermate complex en veranderlijk dat eigenlijk niemand het nog heel zeker weet zonder juridische consultatie.
Er was nog een alternatief noodplan voorhanden,maar sixsens besloot uit eigen beweging voorlopig maar even de deuren te sluiten.
Openen zonder enige vorm van faciliteiten,vond men sixsens onwaardig en de meerderheid van de dames zagen een sixsens light concept ook niet zitten.
Hoewel de club dus niet gedwongen sluiten moest,nam men zelf het besluit dat bewust tijdelijk wel te doen.

Time is the best advicer,zegt men weleens....
De club heeft nu de mogelijkheid om de regelgevingen,uitzonderingen en ontheffingen daarop,in detail te bekijken!
Men is dus zeer hard aan het werk,om toch mogelijk te maken wat elke ijsbeer hier overduidelijk wenst!
Uiteraard is niets zeker in deze tijden,aangezien de regelgeving van dag tot dag aan verandering ondergaan is.
Maar,men is zeer actief aan de slag om er toch uit te halen wat eventueel mogelijk zou zijn.
Uiteraard geef ik nog geen verdere details,want er liggen best nog wat open vragen op tafel.
Laten we allen hopen op een spoedige heropening:cool:
Volgende week volgt met wat geluk een update;)

Fijn weekend allen,
HL1

sixsens sauna club van het jaar 2020 in corona tijd waar de duitse clubs een half jaar dicht waren ;) natuurlijk heeft sixsens haar best gedaan maar de verkiezing sauna club van het jaar mag van mijn gecanceld worden . oneerlijk beeld de regelgeving Duitslands corona is zo verschillend en veel strenge dan NL . overigens de beste sauna club op dit moment is toch echt wel aca gold wat je daar krijg voor 25 euro .tja ook geen eerlijke meeting . er zijn namelijk clubs waar we als NL -BE niet binnen mogen ;)

Hooker lover1
18 oktober 2020, 09:11
[B]sixsens sauna club van het jaar 2020
Bedankt voor de tip DBS,als we eenmaal doorheen alle ellende zijn zak ik zeker eens af naar aca gold.
Zal jou nadien objectief mijn mening meedelen,en als ik het daar naar mijn zin zou hebben heb ik daar geen moeite mee dat ook te verwoorden.
Aca gold heeft alvast met zekerheid 3 super leuke top meiden in de line up,want die mocht ik beleven toen ze tijdelijk in sixsens werkten.
Wat de omstandigheden ook waren afgelopen jaar,die waren voor iedereen erbarmerlijk slecht maar Sixsens kwam er toch als club van het jaar uit.
Overigens niet door mezelf uitgevonden,ik dacht dat VSE dit bedacht had als ik correct ben:rolleyes:
HL1

Patjax
18 oktober 2020, 09:49
sixsens sauna club van het jaar 2020 dat kunnen ze alleen winnen in corona tijd waar de duitse clubs een half jaar dicht waren ;)

Speciaal voor de spesjalist de uitslag van verleden jaar nog maar eens ophalen.

5 Aca Gold
Om Aca als budgetclub te bestempelen doe je de club te kort, maar wel een club waar de prijs/kwaliteit verhouding klopt.
4 SC Venus
You love it or you hate it. Duidelijk is dat er geen tussenweg bestaat voor Venus.
3 GT
Blijft dé plek voor de liefhebbers van silicon babes en duckfaces
2 Babylon
Ondanks de prijsverhoging en de dip in damesaantallen blijkt Babylon zijn schare trouwe fans te hebben behouden.

Dan rest nog de winnaar. Een club die dit jaar uit zijn voegen leek te groeien qua bezoekers en aantallen dames.

Club van het jaar: Sixsens

Inderdaad in een "normaal" jaar heeft SS geen enkele kans om te winnen :hammer:

En hierbij de link van de complete uitslag waarbij de dames uit SS 3 van de top 5 plaatsen innamen

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55095-Miss-ijsbeer-2019&p=683849#post683849

Hooker lover1
18 oktober 2020, 10:10
Speciaal voor de spesjalist de uitslag van verleden jaar nog maar eens ophalen.

Inderdaad in een "normaal" jaar heeft SS geen enkele kans om te winnen :hammer:

Wat is de definitie van normaal patjax::confused:

Venus is aan populariteit zwaar aan het inboeten ten gunste van aca gold,dus aca gold doet het alvast beter dan venus.
GT is nog steeds niet open,en wordt steeds onduidelijker of dat op die locatie nog zal gebeuren.
Babylon is altijd een goede club geweest,we hebben er samen nog leuke tijden beleefd toen de line ups nog compleet waren.
Het terugvallen van aantal dames,was alvast 1 reden om er tijdelijk niet meer te komen.
De hoofdreden is uiteraard dat Sixsens gewoon minder ver rijden is,en gewoon het betere aanbod biedt.

HL1

Patjax
18 oktober 2020, 10:29
Onze spesjalist gaf aan dat het voor SS alleen mogelijk zou zijn dit jaar (corona tijdperk) te winnen. Aangezien ze verleden jaar ook de winnaar waren heb ik normaal maar tussen haakjes geplaatst als ironisch ondertoontje.

Geen idee waar jij het vandaan haalt dat Venus zwaar aan populariteit aan het inboeten is tov AG. Is zo'n beetje het enige topic van Duitse clubs (met Club 22) waar nog met grote regelmaat een verslag van geschreven wordt. Toevallig zijn Venus en AG de enigste twee clubs die ik na de heropening bezocht heb en het is veelzeggend dat ik niets over AG heb geschreven.

pret
18 oktober 2020, 11:02
Hadden we geen aparte topic voor “vergelijking van clubs”? :confused:

Eddy_V
18 oktober 2020, 11:27
Hadden we geen aparte topic voor “vergelijking van clubs”? :confused:
Nu nog een apart topic starten voor club vergelijking door ijsberen die daar zelf nog nooit geweest zijn :biggrin:

HL1 schiet een beetje door in zijn enthousiasme en slaat nu de plank behoorlijk mis (zowel richting Jack42 als met zijn opmerkingen over andere clubs).
Zijn optimistische kijk op de wereld in het algemeen en dvp’s in het bijzonder weet ik altijd wel te waarderen, zijn humor meestal ook.
Maar zijn geloofwaardigheid wordt nu wel erg op de proef gesteld door telkenmale zijn eigen interpretaties weer te geven van mogelijke toekomst scenario’s. Tenzij HL1 mede investeerder is geworden in Sixsens, wat zijn gebruik van het “wij” woord zou verklaren dat mij meer aan onze oude koningin doet denken.

Lijkt mij alleszins het beste voor HL1 om voorlopig dit topic door hem effe te laten rusten en het aan Sixsens zelf en ome Willem of Tiga over te laten als er werkelijk iets te melden valt zonder speculaties, optimistische gedachten of anderszins niet waar te maken interpretaties.
De directe bron waaruit HL1 put is daar meer bij gebaat en HL1 zelf ook, opdat in de toekomst zijn nieuwtjes en wetenswaardigheden weer aannemelijk en zo mogelijk zinvol zijn.

En verder praten we wel weer bij tijdens de nieuwjaarsduik :)

b1234
18 oktober 2020, 12:26
Nu nog een apart topic starten voor club vergelijking door ijsberen die daar zelf nog nooit geweest zijn :biggrin:

HL1 schiet een beetje door in zijn enthousiasme en slaat nu de plank behoorlijk mis (zowel richting Jack42 als met zijn opmerkingen over andere clubs).
Zijn optimistische kijk op de wereld in het algemeen en dvp’s in het bijzonder weet ik altijd wel te waarderen, zijn humor meestal ook.
Maar zijn geloofwaardigheid wordt nu wel erg op de proef gesteld door telkenmale zijn eigen interpretaties weer te geven van mogelijke toekomst scenario’s. Tenzij HL1 mede investeerder is geworden in Sixsens, wat zijn gebruik van het “wij” woord zou verklaren dat mij meer aan onze oude koningin doet denken.

Lijkt mij alleszins het beste voor HL1 om voorlopig dit topic door hem effe te laten rusten en het aan Sixsens zelf en ome Willem of Tiga over te laten als er werkelijk iets te melden valt zonder speculaties, optimistische gedachten of anderszins niet waar te maken interpretaties.
De directe bron waaruit HL1 put is daar meer bij gebaat en HL1 zelf ook, opdat in de toekomst zijn nieuwtjes en wetenswaardigheden weer aannemelijk en zo mogelijk zinvol zijn.

En verder praten we wel weer bij tijdens de nieuwjaarsduik :)

@ Eddy_v

U slaat de nagel op de kop! Maar ja : "in het land de blinden is éénoog koning".
Als je nooit verder dan je dorp geweest bent,is een stad immens. Een kinderhand is gauw gevuld !

Ik ben juist aan het ontwaken na een een dagje Globe in Swiss ,misschien moet ik HL 1 toch eens meenemen ! ;)

Gts,
Boy 5

Boy 56

wervelwind
21 oktober 2020, 12:07
Stil hier.

Befke
21 oktober 2020, 13:00
Stil hier.

Verrassend, nietwaar?

wervelwind
21 oktober 2020, 23:03
Verrassend, nietwaar?

Ergens wel, want tijdens de vorige sluiting was dit draadje het toneel van onzinnige discussies, meer of minder juiste informatievoorziening en werden regelmatig de degens gekruist...ik begin het bijna te missen [emoji23]

Eric vb
22 oktober 2020, 04:32
1 week voorbij. Maar de vraag is hoeveel nog te gaan ? We blijven hopen!

paul-kuhn
22 oktober 2020, 06:47
bei den aktuellen zahlen siehts nicht nach öffnung aus

Aviator
22 oktober 2020, 13:48
Stom, stom, stom!! Een paar maanden geleden dacht ik "ik wacht maar een paar weken, ik heb geen zin om een héél eind te rijden om dan te horen dat het vol zit". Ik was ook niet al te enthousiast om mijn auto ergens in het dorp te parkeren omdat parkeren op het terrein ook al niet zou lukken. Was ik maar gegaan, nu zit ik hier waarschijnlijk met afkickverschijnselen. Ik ben bang dat het nog wel even gaat duren. :eek:

wervelwind
22 oktober 2020, 16:53
Stom, stom, stom!! Een paar maanden geleden dacht ik "ik wacht maar een paar weken, ik heb geen zin om een héél eind te rijden om dan te horen dat het vol zit". Ik was ook niet al te enthousiast om mijn auto ergens in het dorp te parkeren omdat parkeren op het terrein ook al niet zou lukken. Was ik maar gegaan, nu zit ik hier waarschijnlijk met afkickverschijnselen. Ik ben bang dat het nog wel even gaat duren. :eek:

Ja, zelfde gedachte hier. Ik hoop nog naar een Duitse club te kunnen voordat die wellicht weer dicht moeten.

Agronymus1
22 oktober 2020, 20:19
Er zijn nog genoeg dames uit SS die in de regio Vaals verblijven en voor een betaald verzetje te porren zijn.

edwinhotel
22 oktober 2020, 22:01
Moet je wel het nummer hebben want op kinky zie ik weinig bekenden staan. Had en als he .... zo kijk je koe in de kont maar had ik tegem die van Carmina aangelegen

Hans Worst
23 oktober 2020, 16:27
De nummers kan je vinden op een bepaalde relaxte duitse site
De meesten zitten niet op de nederlandse sites

hardon
23 oktober 2020, 19:47
Heeft er iemand nummers?

Sjeufke
23 oktober 2020, 20:29
Jazeker.

b1234
23 oktober 2020, 21:01
De nummers kan je vinden op een bepaalde relaxte duitse site
De meesten zitten niet op de nederlandse sites

Kun je een tip geven ,welke duitse sites ? :)

Groetjes ?
Boy 56

seksenfun
24 oktober 2020, 14:16
Heb jij geen Google-machine (slim zoeken)? Ik denk niet dat om privacy-redenen daar iemand gaat op antwoorden :smoke: .

b1234
24 oktober 2020, 14:38
Heb jij geen Google-machine (slim zoeken)? Ik denk niet dat om privacy-redenen daar iemand gaat op antwoorden :smoke: .

Sorry seksenfun, maar ik zie het verband niet tussen een internetsite en privacy-redenen !?:betrunken:

hotmister1985
24 oktober 2020, 19:26
6relax.de

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Eddy_V
26 oktober 2020, 11:01
Van het weekend de grootste hoerenloper van Europa nog tegengekomen. En dat terwijl het zwembad niet eens geopend was!
Moet concluderen dat ik HL1 in mijn meest recente bericht ondanks mijn diplomatieke bewoordingen wellicht wat te hard heb aangepakt aangaande zijn berichtgevingen. Met opmerkingen over andere clubs sloeg hij de plank weliswaar mis, maar deze waren een beetje provocerend bedoelt en dat had ik als sarcast (aldus ome Willem2) misschien zelf ook eerder kunnen begrijpen.
Zijn eerdere berichten over de telkens veranderende situatie en plannen die Sixsens heeft om zo goed mogelijk de club geopend te houden, komen uit een goed hart.
Na recente berichten bleken die plannen dan anders te lopen... tja misschien te voorbarig of onvolledig beschreven maar ze waren wel gebaseerd op de informatie die Sixsens hem had verstrekt. Het was dus hier deze keer niet zijn interpretatie, zoals ik had geschreven maar de verwachting die ingehaald werd door de werkelijkheid.
Hoe die werkelijkheid er de komende tijd uit gaat zien zullen we misschien op korte termijn vernemen. HL1 zal schrijven als de plannen concreet zijn en uitgevoerd worden en niet alleen een tip van de sluier op te lichten in een stadium dat ze nog in wording zijn.
Sixsens had zelf ook nog een berichtje geplaatst met de formele mededeling, zij zijn echter niet telkens in de gelegenheid om dat te doen of de website direct te laten aanpassen en laten het aan HL1 over om de boodschap over te brengen.

Verder wordt in Vijlen binnenkort de eerste nachtvorst en lichte sneeuwval verwacht en zoals alle amateurvirologen weten, is sneeuw killing voor het virus dus wie weet al voor de kerst weer onder de tent in het zwembad !

Hooker lover1
26 oktober 2020, 14:19
Eens bijpraten bood de gelegenheid enkele nuances toe te lichten.
Eddy_v drukte zich allicht ongelukkig uit,maar echt kwalijk kan ik het hem niet nemen.
Bewust ben ik steeds zeer discreet over mijn engagement, en dat hou ik liever zo.
Dat ik uiteraard goede contacten onderhoud met sixsens,is geen groot geheim.

Mijn recente Duitsland vergelijkingen zijn voornamelijk gebaseerd op berichtgeving op dit forum.
Zelf ga ik er vanuit dat niet alles geschreven door bezoekende beren totaal onzin of foutief zou zijn,want dan heeft het forum geen bestaansrecht meer.
Uiteraard zit er ook weleens wat humor met een knipoog in mijn berichtgeving.
Dat ik nooit in Duitsland of elders zou komen is dan weer vermakelijk om lezen geweest voor mezelf,en de mensen die me kennen.
Ik geloof niet dat ik mijn curriculum vitae nog op papier krijg,ik was actief op eindeloos veel locaties waarvan ik er vele niet eens nog bij naam zou kunnen benoemen.:hammer:
Dat ik actueel meestal Sixsens verkies,is geheel waarheid.
Kwaliteit en aanbod op een aanvaardbare afstand,en uiteraard heeft iedereen het recht op zijn eigen voorkeur dus niemand is gedwongen mijn mening te delen.

Het item geloofwaardigheid,dat was best een heet hangijzer waarover we uren in discussie bleven.
Allicht bij gebrek aan zwembaden en a cupjes dat eddy_v niet snel te overtuigen was:biggrin:
Om het kort en bondig te houden,op dit moment is het nooit waterdicht dat gemaakte beslissingen ook daadwerkelijk kunnen omgezet worden.
Regels en wetgevingen en uitzonderingen daarop,zijn dermate aan verandering onderhevig geweest,dat elke communicatie een dag nadien al gedateerd bleek.
Het forum stond regelmatig ook goed gevuld met speculaties,dat de club zeker gesloten zou worden terwijl men op dat moment nog volop in gesprek was om de opening te garanderen.
Alles bij elkaar is er op die manier dikwijls onduidelijkheid geweest,die zeker niet bewust door sixsens naar mij toe gecommuniceerd werd.
Dat er zaken in real time plots weleens wijzigde,is toe te schrijven aan de huidige onzekere realiteit die uiterst gecompliceerd is.

Uiteraard zal ik updaten wanneer er weer wat nieuws te melden valt,er zijn best ijsberen genoeg die dat waarderen.
Vandaag is dat helaas niet het geval,maar elke dag kan dat weer anders zijn;)

HL1

Jack42
26 oktober 2020, 14:20
Sorry dat ik het zeg maar dat een club via een klant van hun (die hier lid is en tevens de grootste hoerenloper van Europa lijkt te zijn) moet communiceren wat er allemaal gaande is in de club getuigt van wel erg slechte pr en marketing!
Zeker ook als je als club zelf een account hebt op ijsberenforum en de leiding van het forum open staat om te communiceren met de ijsberen.
Je hebt toch wel 15 - 30 min. de tijd om zelf je toko te promoten als er iets belangrijks te melden valt. Ik denk dat dat veel meer gewaardeerd wordt en geloofwaardiger overkomt dan een klant die je club op een hele verkeerde manier promoot.
Mogen de klanten later zelf ook regelen wat de entreeprijs wordt? Wat het menu wordt? Welke dames/heren wel en niet binnen mogen?

Hooker lover1
26 oktober 2020, 14:34
Een beetje humor is je allicht vreemd jack42.
En ik moet hier helemaal niets,ik deel wat ik wens te delen aan allen inclusief jezelf.
Indien jij wat niet lezen wenst,is dat jou goed recht en dan negeer je het gewoon.
En je hebt helemaal geen gelijk,maar dat ga ik niet in detail toelichten:)
Jou vergelijkingen houden verder ook helemaal geen steek.

HL1

Jack42
26 oktober 2020, 15:28
@HL1,

Dat ik het niet slim vindt van de club om te communiceren via een klant heeft niks met jou te maken.
Ik verwijt jou alleen dat je de club op een verkeerde manier promoot, wat jezelf blijkbaar niet in de gaten hebt, maar verder niks.
Je schrijft er maar op los met wat jij wil delen.

En je hebt helemaal geen gelijk, maar dat ga ik niet in detail toelichten
Hier snap ik helemaal niks van waarin zou ik gelijk in moeten hebben?

Jouw vergelijkingen houden verder ook helemaal geen steek.

Over gevoel van humor gesproken...

Ian
26 oktober 2020, 15:35
Sorry dat ik het zeg maar dat een club via een klant van hun (die hier lid is en tevens de grootste hoerenloper van Europa lijkt te zijn) moet communiceren wat er allemaal gaande is in de club getuigt van wel erg slechte pr en marketing!

Als "ijsbeertje" heb ik mij van deze discussie weggehouden, maar je verwoordt hier precies mijn gedachte over dit onderwerp. Heel opmerkelijk dat een club, waarvan de continuïteit van haar winstmodel afhankelijk is van haar klantrelaties, anno 2020 geen communicatiestrategie heeft. Juist in dit digitale communicatietijdperk, is het zo makkelijk om je klant rechtstreeks te benaderen. Helemaal wanneer er veel onduidelijkheid is over de wijze waarop de corona maatregelen geïnterpreteerd en nageleefd moeten worden, zou eenduidige communicatie van uit de club naar haar klanten een van de speerpunten moeten zijn..

Mijn inziens een puntje ter verbetering, voor de rest niks meer dan lof voor de wijze waarop SS de afgelopen periode geacteerd heeft!

Verstuurd vanaf mijn SM-N970F met Tapatalk

Jack42
26 oktober 2020, 15:47
voor de rest niks meer dan lof voor de wijze waarop SS de afgelopen periode geacteerd heeft!

En daar ben ik het helemaal mee eens! Ook ik heb er een hele toffe dag gehad een paar weken geleden.

Mentholbear
26 oktober 2020, 16:02
Hoewel ik het ook waardeer dat HKL1 info deelt, kan ik me ook vinden in het gemis van up to date info op hun website. Enerzijds omdat dat imho de aangewezen plek lijkt om info te delen. Anderzijds zijn er veel leden die niet geregeld het forum bezoeken en klanten die niets met dit forum hebben of zelfs maar van het bestaan af weten.

Ik weet niet hoe regelmatig de website beheerder zaken voor de club uitvoert. Als dat niet vaak is, misschien een mogelijkheid dat het bedrijf op een soort mededelingen bord kan inloggen en zo het laatste nieuws live zelf kan plaatsen/aanpassen?

Hooker lover1
26 oktober 2020, 17:48
En daar ben ik het helemaal mee eens! Ook ik heb er een hele toffe dag gehad een paar weken geleden.

Leuk dat te lezen:freu:
Wat je verdere opmerkingen aangaan,en waar ian op inpikte...
Je hebt geen gelijk omdat de club weldegelijk communiceert via hun website,facebook en het forum onder sixsens.
Mede ijsberen die iets korter bij de club staan en dikwijks wat meer weten,geven hier verder weleens duiding.
En wat is daar nu fout aan??:confused:
Ervaringen en kennis delen,is toch de bedoeling van dit forum;)
Als ik wat toelicht,is dat met een goede bedoeling.
En dat officiele mededeling via de website in de huidige realiteit niet steeds up to date zijn....
Tja,je moet al onder een steen leven wil je niet begrijpen hoe dat komt.
HL1

Sjeufke
26 oktober 2020, 19:33
Wat zijn ze toch lief onze ijsbeertjes :rolleyes:

34397

WA
26 oktober 2020, 19:36
Ervaringen en kennis delen,is toch de bedoeling van dit forum;)
En precies daar gaat het fout. Als er iemand iets over een wat minder malse kip zegt word er gecounterd met reacties uit het fanboy kamp dat zij wel heerlijk gegeten hebben, op zo’n manier dat je bijna het idee krijgt de Michelin gids te lezen ipv een hoerenforum. Aandoenlijk bijna. Er gaat geen enkele potentiële nieuwe klant zijn plannen wijzigen om dit soort niemendalletjes. Maar het zegt wel wat over de beleving van de fans die er op inhaken. Ik zou zeggen, neem het ter kennisgeving aan.
En bij vragen, beantwoord ze neutraal zonder een waarde oordeel over de vrager te vellen. Anders roep je reacties zoals oa J42 vandaag gaf over jezelf af.

bref-jefke
26 oktober 2020, 20:40
Zou het kunnen dat HL1 een goeie ziel is, en het SS management dankbaar gebruik van maakt om onzin te verspreiden via hem.
Toen ik op 13 oktober vermelde dat de club sloot voor minstens een maand, dit nieuws had ik van een werkende DVP, zij moesten hun kastjes leegmaken, daar de club toen al wist dat ze gingen sluiten maar ja...
Bekijk het anders een voetbaltrainer mag ook blijven als het niet goed gaat, helaas staat ie een dag later wel op straat.
Dit is in een club niet anders, men gaat niet op voorhand zeggen dat ze sluiten, want dan komt er sowieso geen volk meer...en die laatste maatregel waren de dames helemaal niet gelukkig mee...veel vrouwen, geen ijsberen dus geen inkomsten.
En zoals vele leden zeggen, als er iets mede te delen valt, dan zal SS het ons wel laten weten via dit forum of via hun site...en niet via derden.

Mentholbear
26 oktober 2020, 22:51
En precies daar gaat het fout. Als er iemand iets over een wat minder malse kip zegt word er gecounterd met reacties uit het fanboy kamp dat zij wel heerlijk gegeten hebben, op zo’n manier dat je bijna het idee krijgt de Michelin gids te lezen ipv een hoerenforum. Aandoenlijk bijna. Er gaat geen enkele potentiële nieuwe klant zijn plannen wijzigen om dit soort niemendalletjes. Maar het zegt wel wat over de beleving van de fans die er op inhaken. Ik zou zeggen, neem het ter kennisgeving aan.
En bij vragen, beantwoord ze neutraal zonder een waarde oordeel over de vrager te vellen. Anders roep je reacties zoals oa J42 vandaag gaf over jezelf af.

Tja, smaken verschillen nu eenmaal :rolleyes:

Maar wensen ook. Er zijn denk ik wel meer potentiële (nieuwe) klanten die net als ik er een dagje uit van maken. Als mensen zeggen dat er de sauna niet heet is, de jacuzzi niet warm ofzo, dan maakt dat voor mij weldegelijk de kans kleiner dat ik daar een bezoek ga brengen en liever een andere SC uitkies.
En voor een ander kan dat taaie kip zijn ;)

Zelf neem ik het inderdaad ter kennisgeving aan. Zo ben ik niet de moeilijkste eter, dus die kip maal ik wel weg. Bovendien kan het een moment opname zijn. Maar net als bij recensies van DVP neem ik het wel mee. Als het merendeel een negatieve ervaring heeft met een dame dan neem ik dat wel mee (als ik het tenminste onthouden heb :redface:).

En kwa vragen, probeer ik ook neutraal of positief te reageren. Ik zie geregeld zure of stekende reacties, bijvoorbeeld op leden die weinig posten. En als er eens iets geschreven wordt, dat het negatief is, dan worden ze daar op aangesproken.
Dan denk ik bij mezelf dat ik me ook wel es schuldig maak om bij negativiteit de 'publiciteit' op te zoeken. Als een webshop er een potje van maakt bij mijn bestelling en het niet goed oplost, dan ga ik ook kijken waar ik die ervaring kwijt kan. De rest van de tijd blijf ik niet op zo een ofzo forum hangen. Ik heb daarom wel begrip voor zulke posts.

Mentholbear
26 oktober 2020, 22:53
men gaat niet op voorhand zeggen dat ze sluiten, want dan komt er sowieso geen volk meer...en die laatste maatregel waren de dames helemaal niet gelukkig mee...veel vrouwen, geen ijsberen dus geen inkomsten.

Ik denk dat het dan juist storm loopt. Ik zie het meer als het laatste rondje in een bar ofzo. Dan wilt iedereen gauw nog wat bestellen, voor het niet meer kan.

Mentholbear
26 oktober 2020, 23:49
ESSR

Op de 2e dinsdag van de 9e maand weer es vertrokken naar, where else?
Voor opening stond er alweer een aardige rij. Maar entree gaat vrij vlotjes zo met 2 thekes. Door de corona scanner heen en na vlotte ijsbeer transformatie m'n ontbijtje als bij een ware 'take away' opgehaald en meegenomen om op te peuzelen.
Daarna opfrissen en lekker in de jacuzzi even bijkomen van de lange rit. Afspoelen en de stoom cabine in. Afspoelen hete sauna in. Afspoelen zwembad in. Afspoelen (braaf heh ;)) en lekker op een ligbedje rustig verder afkoelen.

Vervolgens lekker warme douche genomen om toch weer iets bij te warmen, en daarna de bar ingegaan om te kijken wat voor moois er allemaal rond loopt. Ik weet niet waardoor, maar ik kwam deze keer vanaf de speelautomaten naar beneden gelopen. In de hoek met al die 2 persoons bankjes zat een kliek aan dames bij elkaar te kletsen. 1 daarvan stond op en kwam me begroeten. En met grote vragende ogen keer Mariana me aan. Of ik niet iets was vergeten. Ik had geen flauw idee, ze herinnerde me aan ons gesprek tijdens onze 1e ontmoeting en mijn belofte aan haar. Ohhh crap, helemaal vergeten door deze geheugen-als-een-zeef-beer. Ik zou iets voor haar meenemen. Beloofde het een volgende keer met haar goed te maken en het gelijk in m'n agenda te zetten.
Doch, m'n 'speelgoedwinkel op wielen' had wel iets kleins in het assortiment wat in hetzelfde straatje paste. Dus haar gevraagd om een sleuteltje te zoeken, terwijl ik me ging opfrissen en dat presentje ging halen.
Bij terugkomst trof ik haar aan op een bankje bij de sleutelafgifte. Er was al een kleine wachtrij. En zo mocht ze alvast haar presentje uitpakken en er even mee oefenen. Dat lukte d'r maar matig en de sleuteldame lach in een deuk :roll3:
Gelukkig dat ze op de kamer niet hoeft te oefenen. Daar is ze een geoefende DVP die weet wat verwennen is. Heb genoten van een geweldig kamertje met d'r.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51271-Mariana-(Roemeense)&p=715456#post715456

Eenmaal opgefrist weer even lekker in de wellness bijkomen. Jacuzzi in om even te relaxen, sauna om even lekker op te warmen, wat baantjes trekken in het zwembad voor nog wat beweging, en in de tuin lekker verder liggen afkoelen. Heerlijk genieten is dat toch.
Wat ook weer heerlijk was, waren hun vlaaien. Die staan netjes in een koelvitrine om verorberd te worden.

Me vervolgens de bar in gewaagd om es te kijken wat voor moois er allemaal rondloopt. Zo op het oog toch wel zo een 30 dames. En misschien iets meer heren. Met de dames die boven zaten en wat op de kamer zat, zal het vast tussen de 50 a 60 zijn geweest. Van alles wat. Dik, dun, jong, oud, blond, brunette, porno pop, girl next door tot MILF aan toe. You name it ;)
Ik had geen zin in het gejaag van de dames, dus besloot op de hoge zit met het tafeltje tegenover de TV te zitten en van m'n glaasje prik te sippen.
Opeens zie ik een slanke brunette door de bar lopen. En de voelspriet begon te tintelen. We hadden even oogcontact, maar ze leek door te gaan lopen dus haar maar even aangesproken. In plaats van dat ze naast me kwam zitten bleef ze beetje over de tafel hangen. Ik dacht eerst dat het aan de H sticker naast me lag, maar het pre sales praatje verliep niet heel erg soepel. Hoe ze heet? Maya. Waar ze vandaan kwam. Roemeens. Dat ze er pas circa een weekje was, aangezien ik d'r vorige week niet gezien had. Klopt. Wat ze van de club vond. Wel okay. Of ze nog ergens elders gewerkt had. FKK World. Oh, die mooie club met het 'boomhutje'. Ze moest even lachen.
Een wedervraag van haar, of ik naar de kamer wilde.
Ik twijfelde, want had ik kreeg nogal het gevoel dat het een afwerk sessie zou worden. Maar die verdraaide voelspriet...
Ik vind d'r namelijk best fraai uitzien. Mooi buurmeisje type. Dus besloot haar een voorkeur van me te vragen en toen ze daar positief op antwoorde, besloot ik het er op te wagen.
Terwijl ik me even ging opfrissen, ging zij kijken voor een sleutel. Eenmaal terug bleek ze er al eentje te kunnen bemachtigen en gingen we de trapjes op naar boven.
Welke kamer het was weet ik niet, maar ze ging zich even douchen. Intussen kwamen de upsell pogingen.
Of ik een uur wilde. Nou, deze Dagobear niet.
Of ik een regenjasje wou. Maar zou dat extra zijn? Nou in FKK World eigenlijk wel. Maar we zitten nu toch in SS? Enfin, ik besloot aan haar de keuze te laten. Ik heb geen zin om dames dingen te laten doen doen die ze liever niet willen. Die keuze vrijheid heeft zich niet tegen me gekeerd. Integendeel.
Het begon allemaal wat stroefjes. Beetje plechtigmatig. Maar tot onze verrassing begon ze er ook van te genieten. Spontaan werd ze... actiever en passeerde er meer de revu dan vooraf besproken was.
Ze is geen service kanon, beetje koeltjes en afstandelijk. Maar ik vond de kentering toen ze loskwam erg leuk om mee te maken en heb mede daardoor genoten van een geweldig kamertje.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56266-Maya-(Roemeense)&p=715460#post715460

Na me opgefrist te hebben, wederom de wellness ingedoken om even bij te komen. Lekker kommetje met parmezaanse kaas verorberd om de verloren calorieën weer aan te vullen.

Na een poosje uitgebuikt en door de club rondgedoold te hebben, belandde ik in de bar. Met een glaasje prik besloot ik op de ronde bank nabij de DJ tafel te gaan zitten en het geheel op m'n gemak te bekijken. Genoeg mooie dames te bekennen. Ook oudgedienden Nancy en haar vriendin Natasha kwamen polsen of er een kamertje in zou zitten. Maar nee, deze Dagobear heeft al veels te veel gekamerd vandaag en het was wel mooi genoeg geweest.

Alhoewel...* plots zie ik een prachtige jonge strakke blondine met rondingen op de juiste plekken de zaal ingelopen. Ze probeerde een ouwe man te paaien voor een kamer, terwijl hij op de bank onder de TV zat en zij voor em stond.
Hoe bedoel je tegen een muur aankijken. Ik denk dat ie er een stijve nek van kreeg in plaats van een stijve paal...
Aan de andere kant, elk nadeel heb z'n voordeel zoals iemand eens zei, want ik kon haar daardoor wel beter te bekijken dan als ze had gezeten. En wat heeft zij een aantrekkelijk slank postuur, bij gebrek aan een kwijl emoji dan maar deze :)

Nadat ze merkte dat haar pogingen bij de heer op leeftijd tevergeefs waren keek ze om zich heen. De gast die op dezelfde bank naast het 'slachtoffer' zat, had alles ook gevolgd en bleef duidelijk voor zich uit kijken om maar oogcontact met haar te vermijden en herhaling van het riedeltje bij hem te voorkomen.
En zo belandde uiteindelijk haar blik bij mij. Twee keer snel m'n wenkbrauwen optrekken was genoeg om zich van die heer op leeftijd los te maken en naast me te vleien. Gelijk tegen me aanzitten en kennismakingsgesprekje. Ze zou echt Italiaanse zijn en geen Roemeense klapekster. Grappig was dat er later een groep Italianen was en 1 probeerde haar aandacht te krijgen, maar ze had totaal geen zin in die gasten.
Enfin, ze begon de genotsstaaf te beroeren, en dat veroorzaakte een bepaalde reactie...
Eigenlijk niet echt mijn ding wat ze zo deed. Heb vaak idee dat het zo een afwerk truuk is. Maar ze had ook al haar masker omlaag getrokken en ook haar snoetje was prachtig. Ik vond haar optisch zo aantrekkelijk, dat ik ze gewoon geprobeerd moest hebben.
Dus hop, ik weer douchen, terwijl Ornelia voor de sleutel ging. Het werd een lekker kamertje.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56267-Ornelia-(Italiaanse)&p=715467#post715467

Nadien weer een wellness rondje gedaan om even bij te komen. Het was intussen hoog tijd voor de avondmaal. Maar es even kijken of er nog wat in de voederbakken lag. Daar hoef je bij SS gelukkig niet angstig voor te zijn. Althans, zo lang de keuken open is, want op gezette tijden is die gesloten. Ook is er niet tot sluitingstijden nog eten te halen. Niet erg tijdens een dagje uit, waarbij ik vroeg weer vertrek. Maar vond dat wel jammer als je tot heel laat blijft en nog een late trek krijgt. Ze hebben naast de receptie wel een snoepautomaat als je het echt niet meer zou trekken.
Enfin, ik had me vorstelijk laten bedienen door de vriendelijke gozer en het eten me doen smaken. Lekker in de bar op een bank liggen uitbuiken.

Zie ik daar plotsklaps een bekende. Delia (nee, niet de secretaresse) kwam naast me zitten voor een praatje. Omdat steeds meer tenten in Duitsland weer open gaan, overweegt ook zij weer terug te keren naar onze Oosterburen.
Nou, dat kon ik niet laten gebeuren voor we nog es een afscheidskamer zouden maken. Want met de Duitse regels zou ik misschien weinig trek hebben om daar op bezoek te gaan.Dus me weer braafjes wezen opfrissen, terwijl zij voor een sleuteltje ging. Wederom genoten van een geweldige kamergang met deze slanke brunette.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56163-Antonia-Caro-(Delia-(Roemeense)&p=715469#post715469

In de wellness weer lekker bijkomen van alles. En in het restaurant nog maar eens een bordje laten opscheppen. Besloten om nog even in de bar uit te buiken. Al zittend bedacht ik me wat Delia vertelde over haar aanstaande vertrek. En ik vermoedde dat haar vriendin/collega Caro ook zou vertrekken. En aangezien ik niet wist hoe de situatie straks zou zijn in Duitsland, besloten nog even een rondje te maken of ik haar of een andere aanstaande vertrekkende dame kon spotten.
Na een rondje niemand gezien te hebben dacht ik ergens maar te gaan zitten. Maar net toen zag ik vanaf de andere kant van de bar dat Caro bij de DJ tafel stond. Dus ik gauw weer die kant op lopen.

Zie ik dat de lange blonde vriendin van Caro een beetje stond te seinen met een man in een hoekje van de bar zat tegen de muur, achter het scheidingswandje. Of ie met haar naar de kamer wou. Niet met haar? Met haar vriendin wellicht? De lange blondine tikt Caro aan om d'r aandacht erbij te krijgen voor de gebaren communicatie. Of toch met haar? Allebei? Alleen haar vriendin?
Ik stopte vlak voor hun neus en ontnam hun blikveld met de man, schudde ik overdreven met mijn hoofd en hand van nee en grapte "no no no" en wees toen naar mezelf terwijl ik naar Caro keek. De blonde vriendin in een deuk, maar Caro wist even niet goed wat ze met de situatie aan moest.

Ik maakte een stap opzij en liet de keuze aan haar/hen, want de man had als eerst contact gemaakt. Die man bleef er passief bij zitten, waardoor ik met de buit er vandoor ging.
En geen moment spijt gehad om als laatste kamer voor deze lieverd te kiezen. Wat kan zij sensueel rustig... Oh crap, vergat ik bijna mijn belofte om geen kamer details meer te delen. Wat kan ik er van zeggen, een ware GFE die Babylon en Venus waardig is. En dat terwijl ze voorheen in Aca Velbert en daarna Aca Gold te vinden was voor een habbekrats.
Maar wat een lieve zachtaardige meid die de moeite doet om je te bevredigen en eerlijk is met de tijd. Ik dacht dat het er al op zat, maar ze zei dat we nog 5 minuten hadden en ze maakte die gezellig vol. Zeer voor herhaling vatbaar.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56199-Caro-(Roemeense)&p=715470#post715470

Enfin, het was daarna al veels te laat geworden en ik was kapot. Een wijze les voor deze arme Dagobeer, het is niet echt gezond voor je portemonnee om in de bar uit te buiken... :hammer:
Nog even liggen bijkomen in de jacuzzi en daarna weer richting Mentholland vertrokken.

Het was me een druk dagje Eat Sleep Sauna Repeat ;)

P.S. Een dag later kreeg ik een schadeclaim in mijn PB inbox. Wat bleek, was een ijsbeer die ik gecockblocked had. Whoops!!
Gelukkig was geen kwaad bloed en kreeg zelfs nog een gouwe tip van em die ik misschien ooit nog es ga verzilveren...

bref-jefke
27 oktober 2020, 00:30
Ik denk dat het dan juist storm loopt. Ik zie het meer als het laatste rondje in een bar ofzo. Dan wilt iedereen gauw nog wat bestellen, voor het niet meer kan.

Misschien in een bar of café maar een saunaclub...ik denk het niet .. eerst inkom ... gewoon om het de laatste keer zou kunnen zijn...

Mesc1978
27 oktober 2020, 19:48
Hmmm, op basis van de persconferentie van vandaag zal het de vraag zijn in hoeverre SS met een nieuw concept zal/kan komen als de bar en restaurant dicht moeten blijven...

pietpotent44
27 oktober 2020, 21:05
Hmmm, op basis van de persconferentie van vandaag zal het de vraag zijn in hoeverre SS met een nieuw concept zal/kan komen als de bar en restaurant dicht moeten blijven...

Misschien een peepshow.
Gewoon een draaiende schijf plaatsen en achter glas bekijken. Natuurlijk wel je eigen broodtrommeltje meenemen. Volledig corona proof concept.

Ties85
27 oktober 2020, 22:41
De club kan tijdelijk nog altijd terug naar haar roots een privéhuis wat (nog) wel gewoon is toegestaan,ik vrees dat het anders tot 2021 best lastig kan worden.
Maar dan kun je in ieder geval een hand vol trouwe dames en een paar man personeel aan het werk houden...

YouMeHer
27 oktober 2020, 23:15
Website SS aangepast...

28 dagen vanaf 14 oktober... :redface:

Hoop dat we 20 november weer "normaal" kunnen op her's verjaardag, maar ben er bang voor...

Mentholbear
28 oktober 2020, 01:36
Website SS aangepast...

Hoop dat we 20 november weer "normaal" kunnen op her's verjaardag, maar ben er bang voor...

Wel jammer voor de lui die in de buurt zitten en wel zin hadden in een wipje. Maar er zullen wellicht in de buurt nog wel alternatieven zijn.

Ik vrees als ik de Jonge zo hoorde vandaag dat JIJ op her's verjaardag het zware werk zal moeten doen ;)
https://nos.nl/artikel/2354120-de-jonge-huidige-maatregelen-zeker-tot-in-december-van-kracht.html

pietpotent44
28 oktober 2020, 04:31
Website SS aangepast...

28 dagen vanaf 14 oktober is 11 november. Geen 20 november.

Maar het maakt ook allemaal niet zoveel uit. Ik verwacht dat het nog wel langer dichtblijft. Niet alleen de rest van dit jaar, maar tot tenminste maart volgend jaar.

En Rutte en De Jonge die nog steeds denken dat dat aan het stoute gedrag van de Nederlanders ligt, en dat we het zelf in de hand hebben. En weer lekker interessant doen met de maatregelen en de R-waarde bla bla bla.

Wat dacht je van het feit dat het najaar is. En daarna de winter nog. Tjonge (de) Jonge.

YouMeHer
28 oktober 2020, 09:21
28 dagen vanaf 14 oktober is 11 november. Geen 20 november

Dat klopt helemaal. Ik denk dat het feestje niet doorgaat en daarom hoop ik op "normaal". ;)

deket
28 oktober 2020, 19:21
niet zo somber,men is bezig om deze zaak ASAP terug open te krijgen
Betreffende Duitsland zie ik het zwarter in,hoogstwaarschijnlijk het laatste weekend nu nog open

housefreak5
28 oktober 2020, 20:07
Dit jaar jammer genoeg sowieso niet meer, mss volgend jaar rond maart :heul:

Nulnulzeseneenhalf
29 oktober 2020, 00:47
niet zo somber,men is bezig om deze zaak ASAP terug open te krijgen
Betreffende Duitsland zie ik het zwarter in,hoogstwaarschijnlijk het laatste weekend nu nog open

Dit zal me wel weer wat boetes opleveren.
Er is niks duidelijk op dit moment in de wereld. Niemand weet welke richting het uit gaat. Zie andere topics hier, zuid-Limburg gaat naar ernstig. Voor Duitsland wordt nu niet verder gekeken dan eind november. Dat terwijl men in Nederland al tot half december vooruit kijkt, en alleen maar waarschuwt dat er meer maatregelen komen, niet minder.

De bovenstaande opmerking kan ik dan ook niet anders omschrijven als een fanboy-opmerking. Leuk dat ze proberen weer open te gaan, maar het lag niet aan de overheid of daaraan gerelateerde instanties die de boel sloten. Het “eigen” personeel liet het afweten.

deket
29 oktober 2020, 12:18
1. Ikzelf ben van niemand of niets fan
De eigenaar belde mij gisteren betreffende stand van zaken
2. Wat een onzin opnieuw over eigen schuld en laten afweten personeel. Van waar haal je dat?
Heb de indruk dat een aantal verhalen een eigen leven gaan leiden.

b1234
29 oktober 2020, 14:00
2. Wat een onzin opnieuw over eigen schuld en laten afweten personeel. Van waar haal je dat?

@ Deket ,
Ik hoop dat je niet dezelfde weg opgaat als HL1 met uw informatie !
Als je nieuws hebt ,moet je het melden,heb je geen nieuws dan moet je ook niks posten !

SS heeft het tot nu toe voortreffelijk gedaan in deze moeilijke tijden,alleen hun communicatie laat een beetje de wensen over .

Groetjes

Jack42
29 oktober 2020, 15:38

Hoe zou dat toch komen deket?

Heel mooi voor jou dat de eigenaar jou belt maar wel een beetje raar omdat hij geen tijd heeft om de website up to date te houden maar wel tijd om klanten individueel te informeren.
Het lijkt er voor mij steeds meer op dat verschillende "fanboys" elkaar de loef willen afsteken met nieuws te brengen.

Ik snap dat het allemaal goed bedoelt is door jou deket en ook van HL1, al is zijn bril wel erg roze waardoor het allemaal averechts werkt op deze manier.
Schrijf alleen iets zoals boy56 ook al schreef als er echt iets nieuws te melden is waarvan je zeker weet dat het klopt of nog beter laat dat aan SS zelf over.

deket
29 oktober 2020, 18:06
Dat men alles doet om de zaak zo vlug mogelijk terug open te krijgen vind ik relevant nieuws en niet alleen voor de klanten maar ook voor de broodwinning van verschillende mensen
En er is niets vreemd dat vrienden elkaar bellen om over de gezondheid enzo te praten maar dat gaat dan spontaan ook over de zaak
Ik ben,nogmaals, van niets of niemand fan en ook geen woordvoerder maar reageer op insinuaties die een eigen leven leiden zoals over personeel en lockers, die btw bijna allemaal nog vol zitten dus zeker niet leeg

Willem2
29 oktober 2020, 19:43
Pfff wat een gezeur en gemekker van voor,- en tegenstanders van de club.
Iedereen weet het beter en als ze het niet weten dan gaan we een ander wel uitlokken.

De club is nu dicht omdat ze zelf daartoe hebben besloten.
Nadere info zal volgen.

deket
29 oktober 2020, 21:00
ga er ook niet meer over communiceren en dat ook gevraagd aan HL1 omdat het indeed ook een omgekeerd effect kan hebben,door reacties
Alleen nog dit, de club kon open blijven,ja maar dan zeer beperkt zonder bar en restaurant etc alsook met een maximum aan meiden en klanten dat men liever wacht om in optimale omstandigheden terug te openen met alle faciliteiten zoals men dat gewoon is
maar ik kom wel voor een vriend op wanneer er fakeinformatie circuleren gaat
Meiden werden echt niet gedwongen hun locker leeg te maken,de meiden betalen btw een borg voor hun locker
ik denk dat verschillende meiden niet zo happy waren omdat ze net voor de sluiting niet altijd meer mochten werken wanneer ze wilden door de strenge relementering van de overheid,juist zoals er ook klanten moesten geweigerd worden en misnoegd geraakten

Nulnulzeseneenhalf
30 oktober 2020, 11:50
maar ik kom wel voor een vriend op wanneer er fakeinformatie circuleren gaat

En dat is nou net de definitie van “fanboy”. Het is ook niet iets om je druk over te maken. Al die mensen hier die het denigrerend gebruiken zijn zelf jaloers omdat ze niet, zoals dat plat heet, met het management in bed liggen.
Het vermakelijke hier is dat die fanboy’s zo krampachtig liggen te ontkennen.

Ik ben ook fanboy van sommige zaken of dingen of mensen.

sixsens
1 november 2020, 14:06
Weldra volgt er een mededeling over onze opening voorzien volgende week.
Meer informatie zal volgen
Sixsens team.

WA
1 november 2020, 15:51
Verdorie, gisteren m’n hele maand budget er doorheen gejaagd in de veronderstelling dat alles nog wel een tijdje dicht bleef :eek::heul:

rob45
1 november 2020, 16:04
Verdorie, gisteren m’n hele maand budget er doorheen gejaagd in de veronderstelling dat alles nog wel een tijdje dicht bleef :eek::heul:Als dat het budget van oktober is dan is het niet erg. [emoji846]

pietpotent44
1 november 2020, 18:47
Kom op HL1. Nu mag je uitgebreid toelichten. Als officiele woordvoerder. Houd je niet in... :hah: ;)

pret
1 november 2020, 19:39
Kom op HL1. Nu mag je uitgebreid toelichten. Als officiele woordvoerder. Houd je niet in... :hah: ;)

Hij gehoorzaamt enkel de instructies van sixsense. :biggrin: