PDA

Volledige versie bekijken : Sixsens, Algemene verhalen

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23

Timo123
3 september 2020, 18:49
Ik las hier tijdje terug dat kamerbezoek beperkt is tot max 30 minuten. Is dat nog altijd zo?

deket
3 september 2020, 19:01
alleen in uitzonderlijke drukke momenten,dus met 20 wachtenden voor jou

VAZKOR
3 september 2020, 19:07
alleen in uitzonderlijke drukke momenten,dus met 20 wachtenden voor jouIdd en dat heb ik gister met Melanie gehad: 20 wachtenden voor ons. We hadden beiden graag een uur gehad maar waren verrast door de plotse drukte op een woensdag. Ze vond het duidelijk zelf ook niet tof.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

jansenroy
3 september 2020, 19:20
Ja, het mooie weer zorgde ervoor dat veel beren de woensdag verkozen. Daardoor de hele dag wachttijden, en helaas in de avonduren een noodzakelijke teruggang naar 30 minuten. Na 45 minuten wachten op onze kamer, kreeg mijn date Brianna bij de sleutel uitgifte te horen dat het max 30 minuten was. Bittere teleurstelling voor beiden, en na afloop ging ze dan ook maar naar huis. Ik snap de maatregel, laten we dat vooropstellen, maar voor zowel beren als dames leidt het tot teleurstellingen. Nog harder duimen dus zodat Duitsland opengaat, en de actie zich verspreidt over meerdere plekken.

jansenroy
3 september 2020, 19:24
Idd en dat heb ik gister met Melanie gehad: 20 wachtenden voor ons. We hadden beiden graag een uur gehad maar waren verrast door de plotse drukte op een woensdag. Ze vond het duidelijk zelf ook niet tof.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Ik dacht de zwarte wolf gisteren al gespot te hebben, ondanks dat mp iets anders zei. Alhoewel het wel leek of Melanie de zwarte wolf veroverd had met haar pikzwarte haren. En die wolf zelf verliest langzaam zijn haren, maar niet zijn streken :biggrin:

Sjeufke
3 september 2020, 19:27
Ik dacht de zwarte wolf gisteren al gespot te hebben, ondanks dat mp iets anders zei. Alhoewel het wel leek of Melanie de zwarte wolf veroverd had met haar pikzwarte haren. En die wolf zelf verliest langzaam zijn haren, maar niet zijn streken :biggrin:
Ik heb gisteren even kort met Vazkor zitten kletsen. Was weer even geleden dat we elkaar hebben ontmoet. We hebben 1 ding gemeen, we verliezen onze bos met haren en worden steeds knapper :biggrin:

bref-jefke
3 september 2020, 19:28
Ja, het mooie weer zorgde ervoor dat veel beren de woensdag verkozen. Daardoor de hele dag wachttijden, en helaas in de avonduren een noodzakelijke teruggang naar 30 minuten. Na 45 minuten wachten op onze kamer, kreeg mijn date Brianna bij de sleutel uitgifte te horen dat het max 30 minuten was. Bittere teleurstelling voor beiden, en na afloop ging ze dan ook maar naar huis. Ik snap de maatregel, laten we dat vooropstellen, maar voor zowel beren als dames leidt het tot teleurstellingen. Nog harder duimen dus zodat Duitsland opengaat, en de actie zich verspreidt over meerdere plekken.
Euh ...heb daar niets van gemerkt, heb de hele dag gepannekoekt met één dame, zelfs nog gewisseld van kamer na het avond eten...en dit was rond 19u00.

frits the cat
3 september 2020, 19:31
Idd en dat heb ik gister met Melanie gehad: 20 wachtenden voor ons. We hadden beiden graag een uur gehad maar waren verrast door de plotse drukte op een woensdag. Ze vond het duidelijk zelf ook niet tof.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalkdacht dat het alleen op donderdag vrijdag zaterdag en zondag was

schoolmeester
3 september 2020, 19:32
Denken moet je overlaten aan een paard, die heeft een groter hoofd.

Groet, schoolmeester.

frits the cat
3 september 2020, 19:35
Denken moet je overlaten aan een paard, die heeft een groter hoofd.

Groet, schoolmeester.is goed laat ik aan jou over dan :biggrin:maar het is dus elke dag .

Willem2
3 september 2020, 19:46
is goed laat ik aan jou over dan :biggrin:maar het is dus elke dag .

Nee, alleen als het te druk is en er ontstaan te lange wachttijden.

Eric vb
3 september 2020, 19:52
Dan is het hier door de voorzitters van ss en ss zelf weer slecht gecommuniceerd!:teuflisch:

Player
3 september 2020, 19:54
Nee, alleen als het te druk is en er ontstaan te lange wachttijden.Kan elke dag dus. Er was ook gezegd dat als je wachtende bent met minder dan 20 nummers, nog steeds een uur max kon. Pas vanaf meer dan 20 nummers geldt de verkorting tot een half uur. Uit de verslagen van vandaag blijkt dat anders te zijn.

deket
3 september 2020, 20:05
niets slecht gecommuniceerd hoor Eric
in eerste instantie werd de regel ingevoerd van donderdag tot zondag vanaf 20h,maar dit werd dus aangepast
ken jij een bedrjjf dat nooit hun reglementen aanpast aan de omsandigheden?
een goed bedrijf moet flexibel zijn
wat mijn persoonlijke mening betreft ivm die halve uren is in deze niet relevant ook
de eigenaar kent mijn mening hiervoor maar hij is de baas,ik ben maar een arme Vlaming

frits the cat
3 september 2020, 20:18
Nee, alleen als het te druk is en er ontstaan te lange wachttijden.dat bedoel ik Willem de regel geld dus elke dag niet zoals eerder alleen d v z en zondag.
Heb ik waarschijnlijk de regel aanpassing gemist .

Eric vb
3 september 2020, 20:29
Mijn punt is ss communiceert niet!! Een goed bedrijf/firma enz communiceert!!! En ze veranderen niet de dag zelf, maar maakt dat eerst officieel en dan een dag later of zo gaat het in werking. Dat doet een goed bedrijf en speelt geen paniekvoetbal zoals Anderlecht!!! Sorry vindt ik wel goe!!!:hammer:ps ben supporter van Anderlecht.

Patjax
3 september 2020, 20:36
Andere Tijden

Voor de beoefenaars van onze hobby zijn het momenteel andere tijden. Waar je je voorheen niet druk hoefde te maken over anderhalve meter afstand, waar te zitten, hoeveel mensen in oa de jacuzzi en maximale kamerduur is dat nu de realiteit. De meeste maatregelen zijn onontkoombaar en nodig. Voor iedereen is de reden en beleving van een clubbezoek anders. Voor sommige is drank de belangrijkste reden, de ander het eten en voor weer een ander de wellness. Voor mij zijn het de dames. Ik had me voorgenomen om de donderdag t/m de zondag te mijden zolang er een restrictie op de kamerduur stond. Ik hou er nu eenmaal niet van om tegen de klok te neuken. Zondag 23/8 was er echter een onverwacht gaatje in mijn agenda ontstaan en wat beter dan deze op te vullen in het speelpaleis en het maximum van een uur op de koop toe te nemen.

De gebeurtenissen van die dag leverden genoeg stof op om wederom een behangrol te schrijven. Hij zou echter bestempeld worden als in azijn gedrenkt. Een deel had ik al geschreven over de verdere beperking van de kamerduur naar 30 minuten, de voorleesbeer die mijn recensie aan een dame heeft voorgedragen, de dame die uit jaloersheid een andere dame wijs had gemaakt dat ik nooit meer met de ander zou kameren, het troosten van miss Vendetta, het plagen van miss Tekken wat me waarschijnlijk duur komt te staan en terwijl ik met MVP MVG over onze voorkeuren qua dames aan het praten was en miss Elegance als voorbeeld aanhaalde hij plots wegkeek en tada miss Elegance voorbij kwam die hem onbekend was.

Dan is er ineens in mijn privéleven een pocket Oost-Europese (voor wie ik zonder na te denken deze hobby zou opgeven) die mij een sleutelhanger geeft met de tekst "geniet van de dingen". Toepasselijker kan het eigenlijk niet. Ik heb genoten van de gesprekken met bekende berentronies uit de verschillende berenbossen. Ik heb genoten van mijn kennismaking met een plaatsgenoot die voor het eerst in SS was. Een uitermate grappig kereltje die van de ene verwondering in de andere viel. Natuurlijk ruiken de dames vers bloed en toen Natasha zich bij hem meldde probeerde hij haar duidelijk te maken dat zijn trompet niet meer functioneerde. Echter Natasha liet zich daardoor niet wegjagen en met wat handwerk had ze er een schuiftrombone van gemaakt. Zijn geilheid won het van het feit dat ze bijna zijn moeder had kunnen zijn en toen hij terugkwam na een half uur kon hij compleet gesloopt amper nog boe of bah zeggen. Het meeste heb ik echter genoten van mijn kamergangen.

Kamergang Roxana
Ik zet me op een bankje en een aantal minuten later komt Roxana bij mij. Ze legt zich tegen me aan en ik kijk rond of ik Mariana ergens zie. Intussen heeft Roxana een handje als voelspriet op verkenning gestuurd. Subtiel en met finesse checkt ze de actuele stand van zaken van mijn plezierstengel. Ontkennen dat het geen enkel effect heeft is nutteloos gezien de groeispurt die hij maakt. Haar touch heeft de twijfel als sneeuw voor de zo'n laten verdwijnen en als ze oppert om een kamer op te zoeken dan stem ik in zolang we maar geen dirty deeds doen. Ze kijkt me vragend aan en ik antwoord dat het zondag is. Ze richt zich op en gaat voor een ticket.

Waar we eerst zaten was het onmogelijk om de teller in de gaten te houden en dus verplaatsen we ons. Met nog drie wachtenden voor ons loopt zij richting balie en ik richting kleedkamer. Als ik me daar meld heeft ze de sleutel voor 16 in de handen wat voorheen dus kamer 6 was. Het is een aangenaam aangezicht om achter dat slanke en ranke lijfje aan te lopen.

Als we ons van de overtollige kledij hebben ontdaan volgt zoals gebruikelijk de massage voor de dame. Mijn eerste beloning hiervoor zijn wat tiptoets tongzoenen oftewel de alibi variant. Wat lichaamskusjes onderweg als ze afzakt naar de middelste regionen. De plezierstengel wordt kort opgepoetst en verdwijnt dan tussen haar lipjes. Een rustige, gevoelige en sensuele BJ valt me ten deel. Precies zoals ik ze graag heb. Ook het aanhangsel wordt niet vergeten. Een enkele keer onderbreekt ze voor een vluchtig tongzoentje. Ik geniet van haar pijpkunsten en de aanblik van dat prachtige gezichtje dat heen en weer gaat.

Na zo'n drie kwartier richt ze zich overeind en maakt duidelijk dat ze gaarne een eiwitrijke proteïneshake wilt. Nog voor ik de kans krijg antwoord te geven plant ze haar handen naast me en maakt een duikvlucht. Gezien het feit dat ze in de GMC-categorie valt kan wat bijvoeding geen kwaad. Het arme kind likt en slobbert alsof het een lieve lust is. Na een tijdje vindt het levenselixer van de mens zijn weg naar haar gulzig mondje. Achteraf zegt ze dat de hoeveelheid haar verrast had en ik antwoord lachend dat ze er zelf voor gekozen heeft en het mijn eerste donatie van de dag is.

Kamergang Maria
Maria kijkt mijn kant uit en bedenkt zich geen moment en loopt op mij toe. Zij vraagt wat alle blikken eerder de dag betekende en ik zeg haar dat zij begonnen was. Ze kaatst de bal terug dat ik begonnen was. Ze vraagt of ze zich bij mij mag neerzetten en ik knik bevestigend. The million dollar question die ze graag beantwoord zag was waarom ik in al die jaren nooit naar haar toe was gekomen, ik counter door te zeggen of ze mij ooit een dame had zien benaderen. Ze knikt nee. We raken aan de praat en langzaam raak ik geïntrigeerd door dat engelengezichtje met die ondeugende blik in haar ogen. Ze polst of ze na al die jaren genegeerd te zijn geweest door mij nu wel een kans maakt. De vibe die ze uitstraalt geeft mij een goed gevoel en ik zeg haar dat ze maar een ticket moet gaan halen. Er blijken nog 17 wachtenden voor ons te zijn en het geeft ons de kans elkaar beter te leren kennen. Ze is duidelijk in voor een dolletje en waar het meestal ergens tijdens de sessie het moment komt dat een dame het woord "crazy" naar mijn hoofd slingert heb ik dat punt al bereikt tijdens het wachten. Met nog drie nummers te gaan ga ik voor mijn spulletjes terwijl zij richting uitgifte loopt. Als ons sleutel 3 ten deel valt zijn we beiden opgelucht.

Natuurlijk zet ik een toepasselijk achtergrond muziekje op en begin haar te masseren. De gesloten oogjes en de lichte kreuntjes laten blijken dat ze ervan geniet. Ze is uitermate content na afloop en bewijst dit door haar tong in mijn mond te stoppen. We laten onze vingertoppen over elkaars lichaam glijden en natuurlijk eindigt ze bij dat deel wat mij steeds weer in de problemen brengt. Haar strelingen hebben al snel het effect waarop ze hoopt en vraagt of ze haar mond ook kennis mag laten maken. Ik ben nu eenmaal een zwakkeling als dames dat vragen en knik goedkeurend. Er volgt een goede BJ met de nodige afwisseling. Na een tijdje vraagt ze of ze het goed doet en ik kan niets anders doen dan beamen. Ze gaat rustig verder waar ze gebleven is en voert de druk langzaam op totdat ik toch echt op de rem moet trappen. Ze vraagt of ik op deze wijze de finish wil halen of dat we de daad zelf ook laten plaatsvinden.

Ik kies voor het laatste en ze vraagt of ik een voorkeur heb. Ik laat de keuze aan haar en zij zegt missio. Ik plaag haar met het feit dat ze lui is en mij al het werk laat doen. Ze bereidt haar verboden vrucht voor met wat spuug en langzaam dring ik bij haar naar binnen. Het voelt nauw en strak en uiterst behoedzaam ga ik op en neer. Het duurt niet lang voordat er voorzichtig lichte kreuntjes uit haar mond vandaan komen. Ze plant haar handen op mijn kont en drukt stevig tegen mijn billen. Het aanvankelijke rustige tempo wordt opgebouwd. Ze drukt steeds sneller tegen mijn kont en natuurlijk laat mij dat niet onbetuigd. Alle remmen gaan los en mede door haar nauwheid duurt het niet lang of de colonne van nakomelingetjes vindt zijn eindpunt in een rubber opvanghuis. Schijnbaar zat ze zelf ook tegen een hoogtepunt aan want teleurgesteld vraagt ze of ik al klaargekomen ben. We babbelen nog wat na en als het uur bijna voorbij is gaan we samen douchen. We kijken uit op het dakterras en ze zegt dat ze de volgende keer dit graag als plaats van handeling wil. Aangezien dit nog een stukje SS is waar ik nog niet gebruik van gemaakt heb spreken we af indien het weer goed is hier een toekomstige encounter plaats te laten vinden.

deket
3 september 2020, 20:39
wie zijn dat toch, de ijsberen die stukjes uit een forum voorlezen aan meiden?
willen ze op deze manier op een goed voetje staan? vind ik niet oké

Eddy_V
3 september 2020, 20:42
Het leven is één grote verrassing met af en toe een teleurstelling.
Gelukkig maar want anders is het ook maar saai en de ijsberen die wat langer meelopen weten hoe snel je gewend en verwend bent.

Woensdag ook even aanwezig geweest, veel leuke gesprekken met bekenden en kennis gemaakt met Wanderlaar5 (met z’n e-reader die meer op visitekaartjes-houder leek ;)) en Johnny1987, nog een racebeer.
Af en toe wel wat interessant uitziende dames gezien, maar:
A) geen zin in de wachttijden van ca 30 minuten in de middag
B) geen voor mij bekende dames hiertussen
C) de gok niet willen nemen met onbekende dames, na twee dagen eerder een middagje stoeien met m’n Russische vlam hoefde het niet zonodig (om eerlijk te zijn, de zak was gewoon nog leeg)

Maar ik kan deket geruststellen, wel geruime tijd in en om het zwembad verbleven, nog een strandbal opgeblazen maar helaas geen a-cupjes die mee kwamen spelen, die van Cheasehead tellen niet mee en jooploop hield ze zorgvuldig uit het zicht :biggrin:
Zoveel ijsberen als er gisteren waren... leek wel ijsberenfeestje 2.5 , ik heb mij prima vermaakt op deze relaxdag.
Vrijdag herkansing voor de dames mits het een beetje redelijk terrasweer is. Er lonkt ook nog ergens een blauwogige schone...

deket
3 september 2020, 21:12
wanneer je nooit de uitdaging neemt met onbekende dames, geraken ze nooit bekend
wist niet dat je zo conservatief was Eddy:wink2:
zak leeg lijkt me wel een argument,maar een echt bedreven dvp blaast daar wel nieuw leven in

Sjeufke
3 september 2020, 21:25
Sixsens 2 september.

Gisteren weer een toeristisch toertje gemaakt naar het heuvelland.
Met het onverwachte mooie weer, de buitenbar open, was het uitstekend vertoeven.

Het leek wel een reünie. In mijn beleving heb ik nog nooit in mijn 8 jaar dat ik Sixsens bezoek, zoveel bekende ijsberen bij elkaar gezien. Schrijvende en niet schrijvende exemplaren. Blijkens dit forum waren er zelfs ijsberen van dit forum die ik (nog) niet ken. En natuurlijk zijn er ook ijsberen, die mij niet (meer) willen kennen. Wie de schoen past, trekt hem aan :rolleyes:. Met een brede rug en dikke huid komt dat met Sjeuf wel goed.

Maar dat het gezellig was, dat zeker. Een ouwehoertje hier, een kletspraatje daar. Over het algemeen ijsberen die geen enkele moeite hebben met alle huidige maatregelen en erg blij zijn dat Sixsens open is. Met Wandelaar5 kennis gemaakt. We hadden al wat contact gehad. Gisteren lukte het om elkaar te treffen. "Wie is Eddy_V?" Als alle vragen zo gemakkelijk waren te beantwoorden......startte ik een helpdesk ;)!
Dit alles met mijn vast vrouwelijk gezelschap, waar het altijd goed mee vertoeven is. Een dag die qua inhoud nooit vooraf vast staat. En dat bleek maar weer eens. Al vroeg in de middag zat ik met Eva en Violetta samen te kletsen en dacht och.....laten we samen eens wat leuks doen. Om 13 uur afgesproken. Eva kwam om 13 uur naar me en vroeg om onze date met Vio naar later in de middag te verplaatsen, waarbij ze aangaf dat onze afspraak doorgaat als ik dat zou willen. Dat vind ik nou zo prachtig aan Eva. Wel eerder meegemaakt dat je na een gemaakte afspraak, zelfs als je even gaat douchen voor de kamer, ik de dame met een ander naar de kamer zag gaan. Uiteraard geen probleem meid! Doen we! Extra money zal ik Eva niet in de weg staan.

Eerste kamer met Vio in Room 8, waar we samen na 2 uur uitrolde. Weer veel fun gehad. Prima kamer weer.
Daarna op het terras gezellig zitten kletsen met veel bekenden en onbekenden. Twee Duitse ijsberen hadden het zwaar in een conversatie met Vio. Dat was wel lachen (binnensmonds). Ik heb in het verleden wel meer ijsberen hun tanden in een gesprek met Vio kapot zien bijten. Het blijft leuk.
Door al die gezelligheid en het nuttigen van de nodige roseetjes en andere alcoholische versnaperingen kwam het trio met mijn favo's in de knel. De tijd gaat snel als het gezellig is. We hebben die date verschoven naar het volgend bezoek, dat niet lang op zich zal laten wachten. Zeker nog even profiteren van het mooie weer dat september ons mogelijk nog biedt.

Rond half 7 het heuvelland verlaten, nadat ik in Vaals snel nog even wat dampstokken heb gehaald voor een dame en afgegeven bij de receptie! De N278 richting Sjengencity trok lang deze keer....:smoke:

Het was weer een perfecte dag!

Illusion Plopp!

Eddy_V
3 september 2020, 22:35
wanneer je nooit de uitdaging neemt met onbekende dames, geraken ze nooit bekend
wist niet dat je zo conservatief was Eddy:wink2:

argument A) heeft echt de doorslag gegeven, die andere waren van ondergeschikt belang en meer ter decoratie.
Sterker nog de laatste 3 keren dat ik hier was ben ik alleen maar met voor mij nieuwe dames gegaan (ik herinner mij een Roxanne, Claudia, Flori en Ruby).
Maar conservatief ben ik zeker, (politiek)opgegroeid in de jaren ‘70 en ‘80 met gemeenteraadsleden, wethouders, 1e en 2e kamerleden uit nabije familie, allen zonder uitzondering van de VVD. Ik kan mij zelfs nog een jeugdzonde herinneren dat ik posters van de VVD met Ed Nijpels (toen hij zijn verstand nog niet verloren had) op het raam hing in verkiezingstijd :hammer:

Wat dit allemaal met Sixsens te maken heeft?: De keuze is reuze, maar zelfs een doorgewinterde liefhebber heeft zijn buikje wel eens vol en slaat dan een dagje over als er niet een heel verleidelijk snoepje wordt aangeboden :)

PS ik heb mij vandaag het schompes gegeten aan pindakaas, dus als het morgen weer niets wordt dan weet ik het ook niet meer!

Nulnulzeseneenhalf
4 september 2020, 00:44
PS ik heb mij vandaag het schompes gegeten aan pindakaas, dus als het morgen weer niets wordt dan weet ik het ook niet meer!

HELEMAAL fout. Je moet dit vergelijken met je vitamine behoefte. Dagelijks moet je een bepaalde hoeveelheid innemen waardoor in je bloed een bepaald stofje in voldoende mate voorkomt. Als je op 1 dag in de week de hele weekvoorraad naar binnen werkt heb je misschien daags erna genoeg binnen, maar 2 dagen erna al niet meer. Overdaad zal waarschijnlijk niet schaden, daarvoor ken ik te weinig van de werking, maar brengt je niets extra. Voortaan gewoon elke dag bij het ontbijt een smeuïge boterham naar binnen werken. Heb het mijn broer ook al aangeraden, maar die trekt er nog niet aan.

Mentholbear
4 september 2020, 01:26

Als je op 1 dag in de week de hele weekvoorraad naar binnen werkt heb je misschien daags erna genoeg binnen, maar 2 dagen erna al niet meer. Overdaad zal waarschijnlijk niet schaden, daarvoor ken ik te weinig van de werking,

Ik ook niet, maar als het net als ik m'n portie vitamine C aan fruit van een hele week in 1 dag naar binnen prop werkt, komt het er aan de achterkant als sap weer uit.

Wie weet schijt Eddy de komende dagen wel pindakaas :roll:

sofaking
4 september 2020, 10:26
Een overdosis vitamine A kan wel degelijk schadelijk zijn voor o.a. het beenderstelsel en voor de lever.

Eddy_V
4 september 2020, 12:41
En dan heb ik de afgelopen 14 uur ook nog 2 liter ananassap gedronken.
Beweer dus niet dat ik vrouwonvriendelijk ben ;)

Helaas toch nog regenachtig hier, maar misschien daardoor wel is het niet superdruk.
De buitenbar is open dus men is hier optimistisch gestemd over de rest van de middag.
Eerst maar es een paar baantjes zwemmen dan, Jessica Rabbit namelijk nog niet gezien.

Meme Moo
4 september 2020, 12:47
Als je kokosnoot eet, blijf je nog beter drijven ook! :biggrin:

Eddy_V
4 september 2020, 13:11
Als je kokosnoot eet, blijf je nog beter drijven ook! :biggrin:
Het is zoutwater, weet je nog ? ;)

daarbij, die stukjes kokosnoot blijven zo tussen je kiezen zitten ..

Meme Moo
4 september 2020, 13:14
Het is zoutwater, weet je nog ? ;)

daarbij, die stukjes kokosnoot blijven zo tussen je kiezen zitten ..

Het gaat natuurlijk niet om de inhoud, maar om de lege schil Eddy!
Dus: geen excuses meer! Gaan met die noot!

Mentholbear
4 september 2020, 14:23
argument A) heeft echt de doorslag gegeven, die andere waren van ondergeschikt belang en meer ter decoratie.

Je kunt toch ook gewoon in het zwembad liggen wachten tot je door je leenlief wordt opgehaald? Of misschien willen ze ook wel een nummerbord buitenophangen voor de waterratjes ;)

Mentholbear
4 september 2020, 14:23

Je kunt toch ook gewoon in het zwembad liggen wachten tot je door je leenlief wordt opgehaald? Of misschien willen ze ook wel een nummerbord buitenophangen voor de waterratjes ;)

Ties85
4 september 2020, 15:17
Ik ben nieuwsgierig of er in de SS al een forse afname is van het aantal Belgische heren? Aangezien de Belgen het weer nodig vonden deze week van Nederlands Limburg een code oranje gebied te maken en deze dus eigenlijk niet meer mogen komen... :smile2:

WANDELAAR5
4 september 2020, 15:26
Woensdag waren er nog volop! Gezellige lui gesproken, dus wat mij betreft blijven ze komen.

Mike_GT
4 september 2020, 15:45
Als alle belgen zich nou gewoon netjes aan de regels houden!! Kan gelijk de 30min en 1uur regel weg!! ��

Eddy_V
4 september 2020, 15:47
Het is vandaag sowieso minder druk dan de afgelopen dagen , ik hoor wel enkele Vlamingen maar misschien minder dan gebruikelijk.

overigens, ben net met het zeilmeisje geweest, inmiddels natuurlijk wel meerderjarig.
best leuk voor een halfuurtje

en voor de liefhebbers van donkere dames: 4 donkere dames, Coco, Gabriella en 2 (nog) onbekende dames, één superslanke en één met het kenmerkend Afrikaanse DKC achterste.

Frank-de
4 september 2020, 16:34
en voor de liefhebbers van donkere dames: 4 donkere dames, Coco, Gabriella en 2 (nog) onbekende dames, één superslanke en één met het kenmerkend Afrikaanse DKC achterste.
Bedankt voor info Eddy!

Herr Fick
4 september 2020, 17:01
Als alle belgen zich nou gewoon netjes aan de regels houden!! Kan gelijk de 30min en 1uur regel weg!! ��

Hebben we ons niet aan de regels gehouden?

Mentholbear
4 september 2020, 18:56
Hebben we ons niet aan de regels gehouden?

Limburg code oranje voor Belgen = geen 'noodzakelijke' Belgen meer in SS = minder bezoekers in SS = mogelijk minder noodzaak voor de 30 of 60 minuten maximum kamertijden.

peterp095
4 september 2020, 19:06
Weet er iemand de nieuwe regeling mbt de jacuzzikamers ? Ik vroeg het al enkele keren aan een woordvoerder maar hij weet het blijkbaar (nog) niet.

deket
4 september 2020, 19:09
Heb je toch geantwoord?
Hangt van de drukte af

deket
4 september 2020, 19:11
En de evidentie zelf dat er Vlamingen moeten komen
Het intellectuele niveau moet verzekerd zijn:wink2:

peterp095
4 september 2020, 19:13
Heb je toch geantwoord?
Hangt van de drukte af

Mijn vraag gaat over jacuzzikamers (bubbelbadkamers in het vlaams)
Is dat bv nu beperkt tot 2 uur ?

schoolmeester
4 september 2020, 19:16
HANGT VAN DE DRUKTE AF.

Mentholbear
4 september 2020, 19:22
Heb je toch geantwoord?
Hangt van de drukte af

Maar er moet bij die kamerlimieten dan toch niet betaald worden voor de jacuzzi kamers? Met 30 minuten ben je al de tijd kwijt om de jacuzzi te vullen en weer schoon te krijgen weet ik uit ervaring :hammer:

Mijn vraag gaat over jacuzzikamers (bubbelbadkamers in het vlaams)
Is dat bv nu beperkt tot 2 uur ?

Ik meen me te herinneren dat er geschreven was dat die bij grote drukte ook gelimiteerd worden tot 60 of 30 minuten. Voorheen waren ze van die regel bijgesloten, maar er werd misbruik van gemaakt.

deket
4 september 2020, 19:50
Heb juist met de eigenaar hierover gepraat
Hollanders tegen Polska is toch niets te zien,de Polen spelen zonder hun beste spits
De Jacuzzi werd afgehuurd door patsers van 11h tot middernacht en die mannen betaalden dan bij inkomst 250 euro extra voor
In déze context kon niemand anders gebruik maken van de Jacuzzi, dus heeft de leiding dit afgeschaft om iedereen kans te geven, 3 tot 4 uur geen probleem, maar niet meer de hele dag
Bewijs dat deze maatregel dus niet om geldgewin gaat,integendeel

peterp095
4 september 2020, 19:56
Dit is een al iets duidelijker antwoord van de enige echte woordvoerder :)

Hooker lover1
4 september 2020, 21:05
Bedankt deket voor de accurate herhaling van een reeds gekende maatregel.
Het blijkt nu helemaal duidelijk,zelfs voor mensen die hun interesse in de club reeds verloren hadden.
HL1

Mentholbear
5 september 2020, 00:15
De Jacuzzi werd afgehuurd door patsers van 11h tot middernacht en die mannen betaalden dan bij inkomst 250 euro extra voor

Bewijs dat deze maatregel dus niet om geldgewin gaat,integendeel

Ah, de befaamde private party people :rolleyes:
Helemaal niet meer aan hen gedacht. Ik dacht een pannenkoeker die de kamer de hele dag heeft afgehuurd en uren met z'n iubita in de tuin ligt ofzo...

Maar fijn dat pannenkoeken voor de geïnteresseerden nog wel mogelijk is. Worden de jacuzzi kamers bij grote drukte (meer dan 20 wachtenden) ook vrijgegeven voor de 60 en 30 minuten gasten zonder extra kosten, of blijven die exclusoef behouden voor de betalende klant? En wat kost een jacuzzi kamer eigenlijk uberhaupt?

Puur uit nieuwsgierigheid van deze mens die z'n interesse in pannenkoeken reeds verloren heeft :tongue:

Player
5 september 2020, 10:12
Worden de jacuzzi kamers bij grote drukte (meer dan 20 wachtenden) ook vrijgegeven voor de 60 en 30 minuten gasten zonder extra kosten, of blijven die exclusoef behouden voor de betalende klant? En wat kost een jacuzzi kamer eigenlijk uberhaupt?

Puur uit nieuwsgierigheid van deze mens die z'n interesse in pannenkoeken reeds verloren heeft :tongue:Dat is een mooie gedachtengang om de jacuzzikamers open te stellen bij grote drukte. Maar gezien men hier 25 €/u kan vangen, gaat men zich niet zo filantropisch opstellen vrees ik. Money talks...

Hooker lover1
5 september 2020, 12:21
Jacuzzi kamers zijn evengoed steeds in gebruik,tegen betaling.
Ze eventueel open stellen bij extreme drukte,is dus niet aan de orde.
HL1

ilovethaigirls
5 september 2020, 12:57
België is gans oranje en Nederlands Limburg is oranje. Kan iemand mij het verschil uitleggen ????? Waarom zou ik dan niet gaan dacht ik.
Ik was er dus gisteren terug voor het eerst in 6 weken. En samen met mij nog vele andere Belgen....
Prima sessie gehad met een van de Anna's (die met het glinsterende mondkapje).
Daarna nog super sessie gehad met de blonde Moldavische Anja. Heb gelijk verlengd naar 2 uur.
Zo lang ze de grens niet sluiten, blijf ik naar Sixsens komen.

WA
5 september 2020, 13:39
Ik was er dus gisteren..........sessie gehad met de blonde Moldavische Anja. Heb gelijk verlengd naar 2 uur.

Gisteren = vrijdag = max één uur kameren...... is er wat veranderd in het beleid of Jacuzzi kamer genomen?

Willem2
5 september 2020, 13:56
Gisteren = vrijdag = max één uur kameren...... is er wat veranderd in het beleid of Jacuzzi kamer genomen?

Nee, ..... het gezeur blijft ....

Hou eens op, ga eens neuken ....

WA
5 september 2020, 15:31
Is de PR machine uitgebreid of zo.....?

Willem2
5 september 2020, 15:41
Is de PR machine uitgebreid of zo.....?

Nee, ik ben de enige echte :rolleyes:

Mentholbear
5 september 2020, 16:19
Jacuzzi kamers zijn evengoed steeds in gebruik,tegen betaling.
Ze eventueel open stellen bij extreme drukte,is dus niet aan de orde.
HL1

Lol, toch een streepje voor voor de elite. Hoeven ze waarschijnlijk minder (vaak) lang te wachten :rolleyes:

Pas na 8 uur 's avonds toch? Toch wel handig als het op hun site zou staan.

Hoewel, waar bemoei ik me mee. Doe toch maar halve uurtjes :hammer:

ilovethaigirls
5 september 2020, 17:17
Jongens toch....... vermoeiend.........2 x 1 uur is toch 2 uur ?
Gewoon gewisseld van kamer. We moesten zelfs niet wachten.

Herr Fick
5 september 2020, 20:06
België is gans oranje en Nederlands Limburg is oranje. Kan iemand mij het verschil uitleggen ????? Waarom zou ik dan niet gaan dacht ik.
Ik was er dus gisteren terug voor het eerst in 6 weken. En samen met mij nog vele andere Belgen....
Prima sessie gehad met een van de Anna's (die met het glinsterende mondkapje).
Daarna nog super sessie gehad met de blonde Moldavische Anja. Heb gelijk verlengd naar 2 uur.

Nederland is toch al 500 jaar oranje:)

sofaking
5 september 2020, 20:38
Nederland is toch al 500 jaar oranje:)

Oei, dan is België bijna helemaal rood. :eek:

https://static.hbvl.be/Assets/Images_Upload/2018/09/10/b3ebeb32-b4da-11e8-9199-946534154097_web_scale_0.0714577_0.0714577__.jpg

Mentholbear
6 september 2020, 01:22
SIX(SENS) DAYS

Berlijn, Praag... dat waren mijn SC plannen voor 2020. En dan in de zomer, niet zoals vorig jaar pas in de herfst. Toen had ik in Oostenrijk mazzel met het weer dat er nog wat zon was.
En toen kwam daar Corona. Alles op z'n gat. P6 dicht. Je weet nog wel...

Beetje bij beetje ging het weer open. Eerst in België met o.a. de ramen. Toen in Tsjechië, Oostenrijk en Zwitserland. Maar in Duitsland hielden ze de benen dicht. Officieel althans...
Wat dan? Toch eerder dan gepland naar Zwitserland? Waar dan weer geld gewisseld moet worden? Of weer naar Oostenrijk, waar misschien nog wel meer leuke SC zitten. Want alleen voor die enige SC die ze hebben naar Tsjechië was het me sowieso niet waard.

En toen kwam daar ineens op 1 juli de messias van de lage landen. P6 mocht in Nederland ook weer open. En...
https://www.telegraaf.nl/nieuws/578069181/sekswerkers-mogen-los-van-rutte-alle-standjes-zijn-oke

Dus de afgelopen periode weer behalve naar de sauna ook weer terug naar de SC. En in deze rare tijden bedacht ik me toen maar om m'n SC vakantie dit jaar maar gewoon in Nederland te houden. De HD, mondkapjes regels hadden toch al me niet afgeschikt. Wat Ik nog het meest jammer vond, was dat rond diner tijd ik niet meer zelf even een glaasje prik kon gaan tappen.

Enfin, zo bedacht, zo gedaan. En op de 2e maandag van de 8e maand richting het heuvelachtige landschap getrokken voor m'n SIX(SENS) DAYS vakantie. Vroeg op de ochtend was het nog wat frisjes, maar al gauw werd het onderweg een stuk warmer. Een heel stuk warmer. Doch raampje op een kiertje op de snelweg en het was prima te doen voor deze kou kleum. Ben geen fan van airco. Moet ik van gaan hoesten, en dat kan ik bij de entree niet goed gebruiken in deze periode...

Even bij de Markant tankstelle voordelig getankt. Dankzij Wijze Grijze is dat tegenwoordig m'n vaste stop geworden, terwijl ik voorheen nog een stukje dieper Aken voor in reed.
Volgezopen tufte m'n rammelbak door het heuvelachtige landschap om bij het huis met de paarse kapjes aan te komen.
Parking op en er stonden alweer een paar andere vroege vogels in de rij. Het gebruikelijke riedeltje van temperatuurmeting, handjes desinfecteren, centjes omruilen voor een bandje en ijsbeer tenu, en hop omkleden maar. Na het omkleden lekker ontbijtje gedaan met een eitje en een worstje. Vervolgens opfrissen voordat ik de wellness in dook, om lekker rustig in de jacuzzi met de bubbels op te warmen. Even afspoelen en daarna gaan voor het echte werk in de 90 graden sauna. Zoals een mede beer terecht opmerkte is het niet echt 90 graden. Bij stoom merk je dat meer. Dit voelt meer aan als 80 graden. Voor mij ook prima.
Enfin, lekker in de buitenlucht rustig afkoelen, onder de douche en voor het eerst van 1 van de weinige keren het zwembad ingedoken. Dat voelde lekker fris aan. Om vervolgens in het zonnetje weer warm te liggen bakken. Zonnebrand creme mee uiteraard, want had geen zin om de komende dagen er als een kreeft uit te zien.

Lekker hapje gepakt en rondje door de club gemaakt. Het was met het mooie weer behoorlijk druk. Ik denk rond de 60 man en iets minder dames. De meesten zaten er ook best wat loom bij met deze hitte golf. Diana was nog nergens te bekennen. Dus dan nog maar es de voederbakken plunderen en in de tuin aan een tafeltje alles naar binnen schokken ;)
Komt daar ineens een bekend gezicht aanschuiven voor een sigaretje. Een slanke dame die me eerdere keren al was opgevallen. Maar aangezien ik meestal met mij bekende dames ga en niet zo nodig de behoefte heb om nieuwe dames uit te proberen, raakten we aan de praat. Een keer er voor had iemand me al es verteld dat ze niet verkeerd is en dat ze vaak door iemand gepannenkoekt wordt.
Wel ja, het gespekje liep ook wel lekker en hey, ben met vakantie. Dus waarom voor de gelegenheid niet een extra kamertje maken? Zo gedacht, zo gedaan. Sprake van wachttijden waren er niet op dat tijdstip en achter deze Adi aan naar boven gelopen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51014-Adi-(Bulgaarse)&p=711803#post711803

Na een lekkere sessie met deze kwebbeltante me weer opgefrist en een wellness rondje achteraan om even later bij te komen in de tuin. Met een glaasje kouwe fris in het zonnetje, want wilt een mens nog meer?

Nog meer vreten natuurlijk! De pasta genomen met een aorta verstoppende overdosis aan Parmezaanse kaas er overheen. Weg spoelen met een kom lekkere soep. Om vervolgens de glazuurlaag weg te polijsten met een stuk taart. Zo, heb bijna m'n inkom weer terugverdiend ;)

De uurtjes vlogen voorbij. Net als de dames. Tot mijn verbazing bleek Bella er die dag te zijn. Ze had de drukke zaterdag overgeslagen en besloten om op maandag te werken. Ik had helaas Diana op het oog en beloofde morgen met haar af te spreken. Sterker nog, ik had 2 presentjes voor haar meegenomen en zou die week 2 keer met haar kameren. We overlegden welke dag het zou worden. Ik had gedacht om m'n vakantie goed af te sluiten met haar, maar mogelijk zou ze zaterdag weer vrij nemen. Maar ze zou me vrijdag laten weten wat het wordt. Mij best.

Ik intussen naar Diana gegaan om even bij te kletsen. De vorige keer bleef het op een niveau heerlijk steken. Ditmaals bereikten we weer niveau geweldig. Wat een muurbloempje is ze toch.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55370-Diana-(Ciara-(Roemeense)-ex-Samya&p=711921#post711921

Dat was het dan weer voor vandaag. Verder lekker genieten nog van de late zon, de wellness en natuurlijk het restaurant. Binnen zitten eten en vroeg er ineens een beer of ie erbij mocht komen zitten. Nou, zo lang ie maar door de corona test is gekomen...
Gezellig met de vouwfiets man gesproken. Toch wel respect. Ik bedoel, ik klaag over die lange rit. Maar die gast op de fiets, ov in en uit. En dan nog een eind het heuvelachtige landschap door. Op een vouwfiets. Niet zo eentje waarmee je vals speelt (elektrisch). Aan de andere kant heeft ie wel weer een punt. Daar waar ik soms onderweg even moet pauzeren, doet hij lekker een dutje of speelt wat met z'n mobieltje in de trein. Elk voordeel heb z'n nadeel zei iemand eens...

Het was nu wel laat op de avond geworden. Normaal was ik al lang vertrokken. Maar nu was er geen haast en lekker beetje onderuit gezakt in de bar op de ronde bank naast de speelautomaten gaan zitten. Zie Ik daar een blonde stoot zitten. Ze heeft 2 schattige gevlochten vlechtjes. Kwa snoetje deed ze me een beetje aan Buffy The Vampire Slayer denken. Maar dan met een flinke voorgevel.

Beetje betoverd naar haar zitten kijken. En het vrouwelijke geslacht schijnt zo iets door te hebben.
The vampire slayer komt naast me zitten voor een praatje. Leuke gevatte dame die niet op d'r mondje is gevallen en overal een antwoord op had. Ze bleek in Oase te hebben gewerkt. Beetje over de club gekletst, aangezien het voor mij alweer een poosje geleden is geweest dat ik er was. Ik heb nu achteraf het idee dat ik haar daar es gezien en gesproken had, maar het er niet van een kamer kwam.
Ze gaf beperkte service aan of extra bijbetalen. Ik begon weer te twijfelen, maar net als destijds in Oase vind ik haar er wel aantrekkelijk uitzien. Ditmaals kon ik de verleiding niet weerstaan en me mee laten voeren. Het werd een lekker kamertje.
Wel maakte ze op het eind een opmerking over dat ik op de tijd lette. Alsof ze niet te vertrouwen zou zijn. Ik zeg haar dat ik dat puur doe om zelf correct te zijn, omdat ik al van te voren had aangegeven een half uurtje te willen en dan niet op haar rekening over de tijd wil gaan.
Ik krijg vaak het gevoel bij dames die zich opwinden over het in de gaten houden van de tijd, dat het juist klokkijksters/smokkelaarsters zijn. De kamergang eindigde daardoor voor mij in mineur.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56058-Anja-Anya-(Moldavische)&p=711923#post711923

Enfin, de ervaring van me af laten spoelen in de douche en wellness. Toen ik lekker de jacuzzi lag kreeg ik onverwachts de mededeling dat ze het hier gingen afsluiten. Wat blijkt, de wellness sluit een uur eerder dan de club. Weer wat geleerd, want meestal ben ik pleite wanneer beneden de bar tot disco omgetoverd wordt.
Gelukkig bleef de mens room beschikbaar, zodat ik nog even uit kon rusten voor ik de auto in zou stappen.

mager
6 september 2020, 14:33
Was gisteren een half uurtje met een meisje dat geloof ik Melissa heette.... Bulgaars of Roemeens. 25 jaar. Voormalig werkzaam in Living room.
Heel slank, waarschijnlijk de slankste van SS. Meest kenmerkende aan haar was dat ze een hele zachte zwoele stem had.
Ik probeerde een recensie van haar te vinden, maar kon niks vinden, gaat er bij iemand een belletje rinkelen wie dit was?

mager
6 september 2020, 14:41
Ik denk dat iedereen op dit forum het al weet, maar wou het toch nog even melden:
1) SS sluit in het weekeinde om 12 uur.
2) In het weekeinde mogen kamers nog maar max 30 minuten duren.
De eerste regel zal wel door een christelijke BOA komen, en de 2de regel is waarschijnlijk om de niet pannekoekers ook de mogelijkheid te geven van hun kwakkie af te komen :)

Eddy_V
6 september 2020, 15:21
mager Bedankt voor deze heldere samenvatting, dat voorkomt een boel vragen of opmerkingen :)

de beschreven Melissa zegt mij helaas niets.
Ook ik heb een vraag over een dame: vrijdagavond stond zij tegelijkertijd onder de douche op -1 en zag ik een glinsterende piercing op een intieme plek. “Expensive” zei ik. “What?”. “That diamond” , “ oh yeah, that’s a real diamond” antwoordde ze terwijl ze haar mooie doch duidelijk met siliconen gevulde borsten nog eens extra met zeep inwreef. “Also expensive” reageerde ik glimlachend, “Yeah, I'm an expensive girl” glimlachte ze....
En terwijl ik langs haar naar m’n handdoek liep kreeg ik een tik op m’n billen en een schalkse lach.
Klein blond meisje, jong, niet Cleo: iemand een idee wie ik bedoel?

Meme Moo
6 september 2020, 17:17
Was gisteren een half uurtje met een meisje dat geloof ik Melissa heette.... Bulgaars of Roemeens. 25 jaar. Voormalig werkzaam in Living room.
Heel slank, waarschijnlijk de slankste van SS. Meest kenmerkende aan haar was dat ze een hele zachte zwoele stem had.
Ik probeerde een recensie van haar te vinden, maar kon niks vinden, gaat er bij iemand een belletje rinkelen wie dit was?

Dat is Melis

awakey
6 september 2020, 17:52
Ik ben nieuwsgierig of er in de SS al een forse afname is van het aantal Belgische heren? Aangezien de Belgen het weer nodig vonden deze week van Nederlands Limburg een code oranje gebied te maken en deze dus eigenlijk niet meer mogen komen... :smile2:

Limburg code oranje voor Belgen = geen 'noodzakelijke' Belgen meer in SS = minder bezoekers in SS = mogelijk minder noodzaak voor de 30 of 60 minuten maximum kamertijden.

Code oranje: wat is de impact voor Limburgers én Belgen?
https://www.1limburg.nl/code-oranje-wat-de-impact-voor-limburgers-en-belgen

Waarom code oranje?
De argumenten van het Belgische ministerie van Buitenlandse zaken voor het veranderen van de code zijn nog niet bekend. "We hebben dit besluit genomen op basis van het advies van wetenschappers", zegt woordvoerster Marie Cherchari van het ministerie van Buitenlandse Zaken in Brussel. Op de vraag wat dat advies dan precies is, kan ze geen antwoord geven.

pietpotent44
6 september 2020, 18:50
Toen ik kort geleden las dat Melanie haar entree weer zou maken in SS, ging mijn kleine Piet spontaan steigeren van opwinding, en besloot ik om vandaag toch maar de wereldreis naar de Limburgse heuvels te maken.

Over heuvels gesproken: ik was nog maar net koud 5 minuten binnen in SS, komt er in de douche al een rondborstige meid (christina?) op me af of ik mee wil kameren, en loop ik daarna meteen tegen de heuvels van Melanie aan. Dus meteen even bijgekletst en bijgeketst op de kamer.
Het is echt een lekker geil wild beestje dat leidt aan chronische paringsdrang. Uitstekende uitstraling altijd ook.

Na een uur helemaal afgemat en bezweet beneden aangekomen, komt er ene Nicole naar mij toe. Voor mij een nieuwe dame, Roemeens, lang zwart haar, niet heel knap, maar erg wulps en flirterig, en bleef tegen mij aan staan, wilde met mij dansen, en daarna uiteraard naar de kamer. Goeie service. Heel gewillig, en uurtje verwend.

Daarna de innerlijke mens tegemoet gekomen, lekker buffelen in het restaurantje met kip, frietjes, salade, worteltjes en wat groente.

Het was natuurlijk druk, maar het was goed te doen. Geen ongeregeldheden en relaxte sfeer, ondanks de soms lange wachttijden (20 nummers).
Zag nog wat bekende vrouwen gezichten uit yy. Als ik me niet vergis zag ik Bella, en nog een waarvan ik de naam alweer vergeten ben. Ook vrolijke Jasmin kwam nog even een kort babbeltje maken.

Zag ook nog een groepje Roemeense / Italiaanse knappe meiden van midden 20 denk ik, vooral 2 daarvan, eentje halflang zwart haar, normaal postuur. De andere ook knap gezicht, vrij lange meid, en lang dik bruin haar tot aan haar billen. Daar liep er maar 1 van rond. Misschien dat iemand haar naam weet toevallig?

Al met al ondanks het mondkapjes gedoe toch een mooie geile dag gehad.

mager
6 september 2020, 18:59
Dat is Melis

Thanks, is er al een paspoortje voor Melis?

Meme Moo
6 september 2020, 19:02
Thanks, is er al een paspoortje voor Melis?

Ik meen dat ik dat ooit wel eens gezien heb, maar kan het nu noch bij SS noch bij LR terugvinden.
Maar misschien heb ik het verkeerd...

Volgens eigen zeggen is ze Bulgaars/Turks.

Agronymus1
6 september 2020, 19:06
@pietpotent44
Een dame met zeer lang haar (tot over haar billen!) is Nala. Ze heeft dikke lippen en kijkt meestal zeer serieus.

pietpotent44
6 september 2020, 19:08
@pietpotent44
Een dame met zeer lang haar (tot over haar billen!) is Nala. Ze heeft dikke lippen en kijkt meestal zeer serieus.

Ok. Lange dame (1.80m-1.85m op hakken) met lang dik bruin haar he, niet zwart, niet die Sarah. Jaartje of 25. Komt tot net aan de billen, niet over de billen heen, zo eentje was er ook (of 2 zelfs) maar die hadden pikzwart haar. En stuk minder lang en dunner.
Hoop dat we het over dezelfde hebben ?

Agronymus1
6 september 2020, 19:22
Dan is het niet Nala, die overigens meestal op de bank in de bar onder het TV-scherm zit.

Eddy_V
6 september 2020, 19:53
Ok. Lange dame (1.80m-1.85m op hakken) met lang dik bruin haar he, niet zwart, niet die Sarah. Jaartje of 25. Komt tot net aan de billen, niet over de billen heen, zo eentje was er ook (of 2 zelfs) maar die hadden pikzwart haar. En stuk minder lang en dunner.
Hoop dat we het over dezelfde hebben ?
Potverdikke nog es aan toe zeg!
Ruby moet terug zijn als ik dit zo lees, oftewel Jessica Rabbit de wulpse dame van 1.78m (1.90 met hakken)
De dame met het lange haar en stuurse blik is inderdaad Nala (als je de derde letter vervangt dan weet je hoe ze is).
Die twee kennen elkaar van GT.

Meme Moo
6 september 2020, 20:11
De dame met het lange haar en stuurse blik is inderdaad Nala (als je de derde letter vervangt dan weet je hoe ze is).

L= S?
Dus ze deed je tot grote hoogten stijgen? :biggrin:

Maar ik vrees dat het een letter eerder in het alfabet betreft...

Bachatero
6 september 2020, 21:43
@mager
Haar draadje staat nog op haar vorige naam Sissi van haar vorige club, laatste post op 13 feb 2020.
@adm
Best de naam Sissi in haar draadje vervangen door Melis, er is al vaker vergeefs naar haar recensies gezocht...

Hooker lover1
7 september 2020, 09:25
2) In het weekeinde mogen kamers nog maar max 30 minuten duren.

Onjuist,er zijn mij genoeg dames bekend die hun uurtjes kamerden afgelopen weekend.
Enkel als het te druk wordt,te lange wachttijden....worden het tijdelijk even halve uurtjes;)
HL1

peterp095
7 september 2020, 12:03
Gezien ik de laatste 3 jaar alleen maar in SS kom en mij er steeds goed gevoeld heb, ben ik er zaterdag terug heengegaan temeer daar ik vrijdagavond duidelijkheid kreeg ivm tijdsgebruik in de jacuzzikamers. Mijn negativisme ivm kamerduur werd niet in dank afgenomen en werd door het management met mij doorsproken bij binnenkomst. Ik denk dat het goed was voor beide dat wij elkaar kort spraken zodat wij elkaar in de toekomst terug in de ogen kunnen kijken.
Ik heb zaterdag namiddag dan ook gebruik kunnen maken van een jacuzzikamer tot grote vreugde van de gelukkige dame.
Ook 's avonds hadden we geluk want toen we aan het wachten waren voor een sleutel waren er 11 voor ons en was 1 uur dus mogelijk. Dus in tegenstelling wat hier eerder geschreven werd, was 1 uur zaterdagavond mogelijk alhoewel ik er moet bijschrijven dat korte tijd later, het werd ingekrompen tot een half uur vanwege de drukte.
Voor de rest was alles zoals vanouds...uitgebreid ontbijt en avondeten prima. Steak was zelfs beter als enkele weken terug, dikker gesneden en groter :)

nl-1813
7 september 2020, 13:51
Belgie heeft het eigen land oranje verklaard maar ook Nederlands-Limburg. Maar niet alleen Limburg, ook Noord-Brabant, Zeeland, Zuid- en Noord-Holland, Utrecht en Flevoland.
Dit betekent dat mensen uit de oranje-gebieden alleen nog voor noodzakelijke reizen onderweg mogen zijn. De enige, die volgens de Belgische overheid de grens in beide richtingen noodzakelijk mogen overschrijden zijn de pendelaars, in het bezit van de desbetreffende formulieren.
Dus elke andere reis is volgen de Belgische overheid, zowel in eigen land als naar en van de genoemde Nederlandse provincies niet noodzakelijk en dus niet gewenst. Net als enkele maanden geleden kan er ook nu weer aan de grenzen gecontroleerd en gehandhaafd worden.
Personen, die uit een oranje-gebied komen worden geacht in quarantaine te gaan. Geldt zowel in Nederland als in Belgie.
Volgens de eigen Belgische regels worden Belgen geacht de door de eigen overheid oranje-verklaarde gebieden in Nederland, dus alle grensprovincies en verder, alleen nog voor noodzakelijke reizen (werk) te bezoeken. Mocht de Belgische politie aan de grens controleren hebben ze ook het recht te handhaven en dat alles volgens de regels van de eigen overheid.
Dan heb ik het nog niet over wat de Nederlandse overheid kan en mag doen als men Belgen uit een oranje-gekleurd land op niet-noodzakelijke reis in Nederland aantreft.

vse
7 september 2020, 14:50
Misschien toch gewoon de juiste informatie van de officiële site lezen: https://diplomatie.belgium.be/nl

Vanuit Belgie naar Nederland:
"Verhoogde waakzaamheid voor:
...
Nederland: provincies Noord Brabant, Flevoland, Noord-Holland, Utrecht, Zeeland, Limburg en Zuid-Holland"

En terugkomen:
"Quarantaine (*) en test aanbevolen bij terugkeer uit:
...
Nederland: provincies Noord Brabant, Flevoland, Noord-Holland, Utrecht, Zeeland, Limburg en Zuid-Holland"

JonnyFontane
7 september 2020, 14:55
Enkel als het te druk wordt,te lange wachttijden....worden het tijdelijk even halve uurtjes;)
HL1

Is dit bevestigd door de officiële woordvoerder van SS?

Willem2
7 september 2020, 15:42
Is dit bevestigd door de officiële woordvoerder van SS?

Hoeft niet want het is reeds duidelijk uitgelegd.
Daarnaast ben ik dat.

deket
7 september 2020, 17:11
1. Sixsens heeft geen woordvoerder op de loonlijst staan
2. De norm is normaal 20 wachtenden. Dan zal men noodgedwongen tot de tijdelijke maatregelen van een half uur gaan, concreet een 40tal minuten, inclusief tijd om douche
In 1 ste instantie werd gedacht aan donderdag tot zondag vanaf 20h maar nu concreet alleen wanneer het dus heel druk is, lees 20 wachtenden
De hypothese immers bestaat dat men bv naar het zwakke voetbal van Big30 zijn provincieclubje PSV keek en uit verveling bv op woensdag allemaal tergelijkertijd wil neuken
3. De Jacuzzi kan nog steeds voor 3h of 4h gebruikt worden maar niet meer voor de gehele dag zodat iedereen er gebruik van kan maken

Zo en nu terug over de meiden

b1234
7 september 2020, 18:03
Belgie heeft het eigen land oranje verklaard maar ook Nederlands-Limburg. Maar niet alleen Limburg, ook Noord-Brabant, Zeeland, Zuid- en Noord-Holland, Utrecht en Flevoland.
Dit betekent dat mensen uit de oranje-gebieden alleen nog voor noodzakelijke reizen onderweg mogen zijn. De enige, die volgens de Belgische overheid de grens in beide richtingen noodzakelijk mogen overschrijden zijn de pendelaars, in het bezit van de desbetreffende formulieren.
Dus elke andere reis is volgen de Belgische overheid, zowel in eigen land als naar en van de genoemde Nederlandse provincies niet noodzakelijk en dus niet gewenst. Net als enkele maanden geleden kan er ook nu weer aan de grenzen gecontroleerd en gehandhaafd worden.
Personen, die uit een oranje-gebied komen worden geacht in quarantaine te gaan. Geldt zowel in Nederland als in Belgie.
Volgens de eigen Belgische regels worden Belgen geacht de door de eigen overheid oranje-verklaarde gebieden in Nederland, dus alle grensprovincies en verder, alleen nog voor noodzakelijke reizen (werk) te bezoeken. Mocht de Belgische politie aan de grens controleren hebben ze ook het recht te handhaven en dat alles volgens de regels van de eigen overheid.
Dan heb ik het nog niet over wat de Nederlandse overheid kan en mag doen als men Belgen uit een oranje-gekleurd land op niet-noodzakelijke reis in Nederland aantreft.

Beste nl-1813 ;

Vooraleer dat ge iets schrijft ,kunt ge U beter eerst zelf eens goed informeren ! Anders gaat ge op termijn niet meer geloofwaardig overkomen.
Dit om niet te zeggen dat ge aan het lullen bent ! ( zie diplomatie.be ) en probeer eens te lezen wat er staat !

Misschien wilt ge met uw mail ,de drukte bij SS wat verminderen,maar wij Belgjes trappen niet in Hollandersmopjes :)
Ik wens U toch nog een fijne dag en misschien zien we mekaar morgen in SS :wink2:

Groetjes !!!!

Shakir
7 september 2020, 19:18
Misschien toch gewoon de juiste informatie van de officiële site lezen: https://diplomatie.belgium.be/nl

Vanuit Belgie naar Nederland:
"Verhoogde waakzaamheid voor:
...

En terugkomen:
"Quarantaine (*) en test aanbevolen bij terugkeer uit:
...

Ik vul nog verder aan:

Reizen naar Nederland is mogelijk op voorwaarde dat rekening gehouden wordt met het volgende:

- een quarantaine respecteren na een verblijf in de provincie Antwerpen of in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.

De volgende regio's zijn een oranje zone: provincies van Flevoland, Noord Brabant, Noord Holland, Utrecht, Zeeland, Limburg en Zuid Holland.

De rest van het land is een groene zone.

Wat een gelul allemaal, in Antwerpen zijn de cijfers al een tijdje aan de betere hand.

Sjeufke
7 september 2020, 19:42
Voor de zwartkijkers onder ons of diegene waar het glas altijd half leeg is: De soep wordt niet zo heet gegeten als..........
https://www.1limburg.nl/code-oranje-wat-de-impact-voor-limburgers-en-belgen?context=default

Piepo777
7 september 2020, 20:33
Gisteren ook weer eens binnen gewipt, was weer 2 maandjes geleden en dan blijft het leuk, twijfelde nog tussen de latinos in Houthalen, of Sixens. Toch Sixens genomem omdat ik op internet las dat Nederlands Limburg ineens code oranje was geworden voor Belgie.
Nu zal het wel meevallen, maar een hele dag verblijven in SS altijd wel leuk, en had ook zin in sauna en lekker eten.
Aangekomen rond 12.00 uur en mijn verbazing geen wachtrij, kon zo door lopen, even temperatuur check, mondkapje op, betalen en hoppa naar onderen omkleden. Na een douche genomen te hebben even in de tuin gaan zitten, waren wel al behoorlijk wat gasten, maar niet druk.
Even cola aan de buitenbar besteld en plaatsgenomen aan een tafeltje, naast mij een gezellige limburger uit Roermond, jonge gast rond de 30, en vertelde mij dat hij tijdens de opening al zeker 3x per week erheen ging, dus snel tellen 2 maanden open 3 keer per week kom je op 24 bezoekjes. Ach iedereen zijn hobby, de een vind dure auto,s mooi, en de ander gaat graag naar sauna clubs. Nu tot actie daar zitten we hier voor. Ik zat in de porno kino en opeens zat er een wat oudere dame met krulletjes met haar kutje te spelen, ze kroop steeds dichter na mij toe en oppeens onder mijn handoek even voelen, en gaf me een lekkere tongkus. Toen was ik toch al wat gei aan het worden en steld voor mij lekker even 5 minuten te pijpen en daarna het af te maken in/op de kamer. Ik wilde niet wachten voor een kamer en ben met haar naar een van de cabines gegaan, vind ze groot genoeg, en je kunt er toch goed uit de voeten, voor de 50 euro wip prima, en voordeel je hoeft nooit te wachten ideaal. Haar naam trouwens Luna. Deze dame toch wel midden 40 maar wel goede service en lekkere sex, alles met vol tongkussen etc. Ronde 2 met een kleintje met een lange paardenstaart in zwart. Volgens mij was haar naam Minni om mimmi, ze heeft ook een schattig zwart brilletje op, heerlijk tongkussen ook en lekkere sex, had een heerlijk klein strak poesje. Ook weer met haar in de cabines gelegen, voordeel is ook dat je om je heen gekreun hoordt, wat toch wel geil is vind ik. Maar dat is ieder zijn eigen mening. 3e en laatste ronde met een mooie Hongaarse pas paar weken daar, en overgekomen van Debrecen, met wizzair voor paar tientjes naar Eindhoven vertelde ze. Leuk koppie en alles erop en aan ook weer prima kussen en pijpen echt een toppertje. Moet zeggen hele leuke dag gehad, lekker weer, buiten aan zwembad gelegen, links en recht wat liggen babbelen, goed gegeten, sauna genomen en whirlpool. Top dagje en niet te druk vanaf 20.00 uur gaan de meesten wel weer op huis aan en ook gaan er toch wel wat dames weg. Wel zijn er best veel mooie vrouwen, maar veel van die super modellen doen niet kussen, en doen alleen pijpen met condoom, ik vroeg steeds aan de dame in kwestie wat ze deed, kom je niet voor verassingen op de kamer. Doe er je voordeel mee. En laat je niet pieppelen.

piepo..

WANDELAAR5
7 september 2020, 21:00
Die Hongaarse met lichtbruin haar tot haar schouders? Die heet Sandy (zo ook uit te spreken, niet als Sendy) hoorde ik haar tegen een andere beer zeggen. Hele kleine A tietjes en een knap gezicht? Die wilde ik nog eens uit proberen.

Johan35
7 september 2020, 21:14
Twee keer op herhaling, Joan of Arc en de Regeltjes

Aanloop
Afgelopen vrijdag de vierde van de negende met mede-ijsbeer Eddy_V weer een bezoek gebracht aan het diepe zuiden.
Code "we weten het niet exact wat het met het weer wordt, maar we hebben er zin in."
Rond half een kwamen we aan. Mondkapje voor, op naar de voordeur. We konden niet meteen door naar binnen, iemand was voor ons.
Ik zag het mondkapje van Marcel niet goed zitten: wel voor de mond, niet voor de neus. Ik maakte het voor de grap meteen duidelijk aan hem. Niet wetende dat ik deze dracht van de mondkap nog vaak zou zien deze dag.
Maar we waren hartelijk welkom, en na de theke-plichtpleging omkleden maar.

Eerst even de bar verkennen: wie is er allemaal. Geen bekende beer te zien.
Na de koffie lunchen. Eddy zijn gebruikelijke omelet met jam, ik eerst een rauwe haring, daarna bruine broodjes met omelet.
Weer naar beneden de bar in. Na een tijdje ben ik richting Kino vertrokken. Inderdaad om een dame te scoren.

Herhaling 1: Andrea
Deze dame is ervaren en bedreven, en ik heb al de nodige kamers met haar gemaakt.
Ik had haar zelfs al een keer in de kino. Dat wist ze nog, ik dacht dat we de hele sessie destijds daar waren gebleven, Andrea hield het er op dat we na het voorspel naar de kamer waren gegaan.
Hoe het ook was, nu werd het wachten op een van de twee wacht-bankjes op de tussenverdieping. Best knus daar te zitten. Je krijgt ook aardig wat mee van de onderlinge interactie tussen de dames.
Andrea werd mopperig vanwege het wachten. Nou ja, dat maken ze elke dag mee onderhand.
Maar een van de kamers bovenin kwam vrij, wij erheen. Het raam stond wijd open, de sigarettenrook was net weggetrokken. De auto's reden bijna door de kamer. De asbak heb ik buiten de kamer gezet.
We hadden een goede sessie, waar ik Andrea eerst doggy heb genomen, en het daarna in missio heb afgerond.

Nancy en Natascha
Het was net aan terrasweer, hoewel nog geen zon. Die kwam later. Eddy was aan het kameren, ik ben lekker een half uur in de 95 graden sauna gaan liggen.
Daarna in de bar een 0,0 biertje. Eddy was inmiddels weer 'boven water' (zowaar figuurlijk dit keer).
Het werd tijd voor een tweede dame. In het sta gedeelte van de bar, richting de gang naar achteren naar de kino werd ik 'belaagd' door Natascha. Het leek even penibel te worden toen ook Nancy opdook.
Maar ik kon gewoon verder vrij bewegen. Hmmmm, .... ik kon zo gauw niet slagen.
Natascha had inmiddels een 'lover'.
En omdat het mij de vorige keer qua service goed was bevallen, liet ik me door Nancy verleiden.

Herhaling 2: Nancy + Joan of Arc
Nancy had vrij snel de sleutel voor een kamer op de eerste verdieping van het oude gedeelte: kamer 15.
Ook hier stond het raam open, de asbak viel mij pas op het eind op. Ook hier veel geronk van automotoren.
Tijdens de sessie concentreer je je natuurlijk op wat je aan het doen bent. Maar desondanks hoorde ik OMD door het raam naar binnen zweven. Onmiskenbaar.
Je bent intensief met een dame samen ( zo je wilt: bezig), en de historische dame bezongen in de jaren 80 door deze twee Britten komt zomaar ineens 'langs'.
De sessie met Nancy was goed. Zonder meer. De looks van deze dame staan niet iedereen aan, en ja er lopen zat knappere dames rond,
maar de service was weer geweldig. Zonder overdrijving nog een graadje beter dan de vorige keer.

Het avondeten werd weer opgeschept door het personeel, net als de lunch zijn we op het overdekte deel van het terras gaan zitten.
Koffie na, Eddy wilde nog een dame. Dat lukte. Ik had een leuk gesprek met een jonge ijsbeer uit Roermond.
Rond kwart voor negen zijn we uiteindelijk gegaan. Het was weer een aangenaam dagje.

De Regeltjes
Meest opvallend is het dragen van de mondkap. Het personeel is er erg mee bezig dat iedereen hem draagt, en goed draagt: over mond + neus.
Verder de handdoeken die steeds weer naar de theke terug moeten. Wil je een sauna handdoek, dat wordt genoteerd.
En er staan poortjes zodat je niet zomaar door de gangen van de club kunt ronddwalen, de dames moeten je doorlaten.
Er staat desinfecteer als je de club binnenkomt, en ergens bij het restaurant.
Wat ik van alle regels vindt?
Kort en goed gezegd: de club doet overduidelijk moeite om aan de geldende regels te voldoen. Het valt te bedenken dat er op details af te dingen zou kunnen zijn.
Eerlijk gezegd vind ik dat geneuzel. De club wil open blijven, het personeel zijn werk behouden. Wij kunnen een club bezoeken.
En nee: ik wordt niet door de club betaald, krijg er geen voordelen mee. Ik waardeer dat ze in mijn ogen hun best doen.

Johan

https://www.youtube.com/watch?v=vmwMhjbThKg

awakey
7 september 2020, 21:54
Wat een gelul allemaal, in Antwerpen zijn de cijfers al een tijdje aan de betere hand.
Er is vandaag weer een aanpassing.
Nederland versoepelt reisadvies voor provincie Antwerpen.
https://m.gva.be/cnt/dmf20200907_96638682/nederlands-versoepelt-reisadvies-voor-provincie-antwerpen-maar-niet-voor-stad-antwerpen

WANDELAAR5
7 september 2020, 22:11
De club wil open blijven, het personeel zijn werk behouden. Wij kunnen een club bezoeken.
En nee: ik wordt niet door de club betaald, krijg er geen voordelen mee. Ik waardeer dat ze in mijn ogen hun best doen.

Johan

Eerlijk gezegd vind ik dat het personeel veel meer dan zijn best doet. Ik zie ze regelmatig echt keihard werken, bijvoorbeeld als ze in hun eentje achter de bar staan beneden, dat ze steeds weer tijd weten te maken om af te ruimen in de tuin en serre, de keuken bemanning die in een heel kleine ruimte in een moordend tempo gerechten naar het buffet weten te krijgen, schoonmaaksters die van kamer naar kamer rennen en dan tussendoor ook nog noodgevallen elders opruimen, de snelheid van de dames bij de receptie etc etc. En dan soms nog gezeur moeten aanhoren dat iemand anders onterecht eerder wordt geholpen. Echt hulde voor het personeel!!

Mentholbear
7 september 2020, 23:28
En dan hebben we het nog niet over hoe de buitenbarbrigade de afgelopen weken het gevecht aan ging met de wespen :fechten:

Ik heb er persoonlijk enkele zwemles gegeven. Eddy-v zou trots op me zijn geweest :rolleyes:

ju52
8 september 2020, 06:57
Die Hongaarse met lichtbruin haar tot haar schouders? Die heet Sandy

And she is from Golden Time.

Agronymus1
8 september 2020, 11:57
Tegen mij zei ze Cindy maar dat klinkt bijna hetzelfde als Sandy. Inderdaad mooie dame.

nl-1813
8 september 2020, 12:37
Nederland mag dan wel ten opzichte van de provincie Antwerpen versoepelen maar als Belgie alle Nederlandse grensprovincies en verder Zuid- en Noord-Holland, Utrecht en Flevoland als oranje blijven zien, betekent dit dat volgens de Belgische overheid reizen naar die delen van Nederland alleen mogen als ze noodzakelijk zijn. Volgens de Belgische overheid is alleen woon-werkverkeer noodzakelijk en dan nog alleen als men van de relevante formulieren is voorzien. Dat betekent ook dat de Belgische overheid aan de grens in- en uitgaand verkeer mag controleren en handhaven.

bref-jefke
8 september 2020, 16:16
Nederland mag dan wel ten opzichte van de provincie Antwerpen versoepelen maar als Belgie alle Nederlandse grensprovincies en verder Zuid- en Noord-Holland, Utrecht en Flevoland als oranje blijven zien, betekent dit dat volgens de Belgische overheid reizen naar die delen van Nederland alleen mogen als ze noodzakelijk zijn. Volgens de Belgische overheid is alleen woon-werkverkeer noodzakelijk en dan nog alleen als men van de relevante formulieren is voorzien. Dat betekent ook dat de Belgische overheid aan de grens in- en uitgaand verkeer mag controleren en handhaven.

Eventjes naar de DVP's gaan is essentieel voor lichaam en geest en het probleem van controle's is makkelijk te omzeilen. Je rijdt van Lemiers gewoon naar Aken en daar neem je de autostrade naar Luik...probleem opgelost.
Wel vreemd dat U daar zo bezorgd over bent...er komen voor het ogenblik meer Duitsers dan Belgen over de vloer en dan nog...
Ook vele Dames hebben Belgen als klant en toch zijn de meeste na 2 maanden opening nog steeds niet ziek..vreemd toch.. maar ja U bent een Nederlander zeker...die weten en kunnen alles beter of niet soms...

Herr Fick
8 september 2020, 17:05
...volgens de Belgische overheid reizen naar die delen van Nederland alleen mogen als ze noodzakelijk zijn...alleen woon-werkverkeer noodzakelijk ...Dat betekent ook dat de Belgische overheid aan de grens in- en uitgaand verkeer mag controleren en handhaven.

Ik denk dat dit de officiële uitleg voor code oranje is:
Code oranje: quarantaine wordt “sterk aanbevolen”, maar niet verplicht
Oranje zones zijn steden, gemeenten, districten, regio’s of landen waarvoor een hoog gezondheidsrisico is vastgesteld op basis van objectieve epidemiologische criteria. Voor deze zones raadt België reizen sterk af. Reizigers die toch terugkeren uit deze zones zullen gevraagd worden om testen en quarantaine te ondergaan.

Maar dat laatste geldt alleen als je in een oranjegebied verbleven, dus gelogeerd, hebt.

phoenix
8 september 2020, 17:18
Dat zijn alle mensen die niet ziek worden...98%

Eventjes naar de DVP's gaan is essentieel voor lichaam en geest en het probleem van controle's is makkelijk te omzeilen. Je rijdt van Lemiers gewoon naar Aken en daar neem je de autostrade naar Luik...probleem opgelost.
Wel vreemd dat U daar zo bezorgd over bent...er komen voor het ogenblik meer Duitsers dan Belgen over de vloer en dan nog...
Ook vele Dames hebben Belgen als klant en toch zijn de meeste na 2 maanden opening nog steeds niet ziek..vreemd toch.. maar ja U bent een Nederlander zeker...die weten en kunnen alles beter of niet soms...

b1234
8 september 2020, 17:25

Beste nl-1813 , :confused:

Hebben jullie in Nederland geen doelstelling in het onderwijs rond " begrijpend lezen" ?
Uiteraard zijn er altijd jochies die niet slagen in deze module rond begrijpend lezen .
Maar deze domme jochies kunnen nog altijd doorstromen naar het buitengewoon onderwijs !:)

Echt waar jongetje ,voor de laatste keer : raadpleeg de site diplomatie Belgie een lees het al moet je het honderd maal lezen,tot je het begrijpt !!!!

Groetjes Boy 56

Big30
8 september 2020, 18:01
Sticker vraag, zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?9256-Milieuvignet-Duitse-steden-probleem-voor-Nederlanders

Husky
8 september 2020, 20:42
Boy56 en nl-1813 we gaan elkaar toch niet de maat nemen,niet zo snel op jullie teentjes getrapt
Ben Nederlander,maar heb tientallen jaren internationaal voor een Belgisch bedrijf gewerkt,en de samenwerking tussen Belgen en Nederlanders verliep prima,en wij weten echt niet alles beter,maar vaak wel:)

Mentholbear
10 september 2020, 00:41
MAJESTY

Op de 2e dinsdag van de 8e maand weer in de rij aansluiten om het stukje paradijs in Nederland te kunnen betreden.
Het beloofde weer een hete dag te worden en zodoende was het die dag al gauw weer behoorlijk druk.
Zonder al te veel problemen door de Corona scan heen gekomen, ijsbeervelletje mee en hop de kelder in. Vanwege de drukte was er personeel aanwezig die aanwijzingen gaf waar ieder zich mocht omkleden om de 1,5 meter te waarborgen.

Zelf kies ik graag een kluisje nabij de ingang, omdat ik er geregeld wat uit nodig heb. Dan vind ik het vervelender om langs alle mensen te moeten lopen, dan dat ik lui laat passeren. Hetzelfde heb ik met in een vliegtuig. Dan zit ik ook liever langs het gangpad, dan aan het raam. Over 3 mensen heen te moeten klauteren, vind ik vervelender dan dat ik af en toe even op sta om iemand er langs te laten. Maar goed, mister off topic begint nu wel erg van het onderwerp af te wijken.

Dus hop, terug naar Sixsens, en in het bijzonder hun restaurant wel te verstaan. Gelijk omeletje met worst genomen. En ze hadden van die lekkere harde broodjes met gesmolten kaas en champignons er op. Die waren wat mij betreft een succes. Ik hou namelijk wel van een warme hap. Ook in de ochtend.
Aangezien het behoorlijk warm was die dag, m'n bordje en glaasje prik maar meegenomen naar het terras om daar alles op te peuzelen. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan, want het was behoorlijk druk buiten. Iedereen wilde natuurlijk met dit weer liever buiten zitten. Maar uiteindelijk toch een plekje kunnen vinden. Terwijl ik van m'n ontbijtje genoot zag ik dat daar de rode loper uitgerold werd, en de trompetten tevoorschijn werden gehaald. Want wat bleek, hare majesteit kwam de tuin ingelopen voor een sigaretje ;)

Ben toen naast haar gaan zitten, netjes op zitje met een H voor Heren sticker, om even bij te praten over het hele Corona gebeuren. Leuke meid waar je een gezellige babbel mee kunt hebben en die zelf ook ronduit lekker kwebbelt.
Zoals wel vaker bij de top dames laten ze een eventuele sleutelvraag aan jou over. Dus toen het ontbijtje een beetje gezakt was, hebben we een kamertje opgezocht. Aangezien ik geen kamer details meer deel hou ik maar op dat ik undercover On Her MAJESTY's Secret Service ging ;)
Het werd weer een geweldige kamergang met Violetta.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?46893-Violetta-(Roemeense)&p=711928#post711928

Daarna lekker de wellness ingedoken. Even opfrissen, en dan die heerlijk warme jacuzzi in te gaan. Lekker die bubbels hun werk laten doen, om vervolgens nog even een paar minuutjes na te genieten van de rest bubbeltjes aan lucht, die zachtjes je huid tintelen. Zo ontspannend vind ik dat...
Om na een spoelbeurt de sauna in te duiken om het luie zweet eruit te krijgen. Via de metalen trappen 10 minuutjes later de tuin betreden om in de buitenlucht rustig even af te koelen. Kouwe buiten douche genomen en hop het zwembad in. Misschien dat het door het warme weer kwam, en dat ze waarschijnlijk de verwarming uit hadden gezet, maar het zwembad voelde fris aan. Lekker fris in dit geval. Als een soort milde dompelbad liet ik m'n lichaamstemperatuur nog verder zakken. Om vervolgens op een ligbedje weer heerlijk op te warmen in de zon.Zo mag elke vakantie van mij wel verlopen...

In de middag lekker weer een lekker soepje, wat pasta en om het af te leren een taartje toe genomen. Na het me weer ingesmeerd te hebben in het zonnetje liggen uitbuiken. Om vervolgens weer een wellness rondje te doen.

In de avond had ik wel zin in nog een kamertje. In de middag al even met Bella gesproken. We zouden deze week 2 kamertjes doen en deze dinsdag leek me meer dan geschikt om haar mee uit... ik bedoel kamer in te vragen.
Ze was echter niet gelijk te bekennen, dus in de bar plaatsgenomen met een drankje in een hoekje op m'n date zitten wachten. Het was is de bar, ondanks de koelte een stuk minder druk dan buiten. Sommige dames kwamen langs voor een verleidend praatje. Sommigen kwamen langs met de Wanna fuck? Op de advances ging ik niet in, met name de 2e type niet. Ik pareerde makkelijk dat ik op mijn date wachtte.

En heel lang hoefde ik niet te wachten om gered te worden van de vele geile ogen die op me gericht waren. Of waren het euro tekens die ik er in zag glinsteren ;)
Bella en haar wat langere oudere (?) vriendin kwamen de bar binnen en ik was snel gespot. Met een klein kleine tap op de plek naast me op de bank, kwam ze erbij zitten voor een praatje. Altijd een vriendelijke meid deze donkerharige slanke Roemeense.
Beetje gehoord wat andere clubs doen om toch een band met hun bezoeksters te krijgen. En hoewel het geen personeel is, blijkt dergelijke dingen toch een zekere loyaliteit en waardering te doen ontstaan. Het is toch wel fijn als ze af en toe in het zonnetje gezet worden, of samen iets leuks gedaan wordt...
Enfin, niet veel later me wezen opfrissen, zij een kamer gezocht en wederom van een geweldige kamer genoten.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55995-Bella-(Roemeense)&p=711931#post711931

De rest van de dag lekker van het buffet en de wellness genoten. Later op de avond ging de hemel open en plensde het als een dolle. Echt super lekker om na een hete sauna de regen op je te voelen. Ik wou nog een duik in het zwembad nemen, maar zag daar maar van af toen het begon te onweren. Een permanentje staat me denk ik niet zo goed...

Bij vertrek plensde het helemaal als een dolle. Ik dacht nog een dame misschien een lift te kunnen geven, aangezien ze meestal te voet komt vanaf haar hotel. Maar blijkbaar had ze de bui al zien hangen en bleek al met een taxi vertrokken te zijn.

cheasehead
10 september 2020, 09:32
Mijn complimenten voor de club SS en met name het personeel. Ondanks deze rare tijden heeft SS heel erg haar best gedaan om alles in goede banen te leiden.
Hier en daar zijn er nieuwe regels ingevoerd waar niet iedereen het mee eens was, maar in het grotere algemene belang hebben ze dit super gedaan.

Helaas lopen er ook altijd pannenkoeken rond die zich niks van de regels aantrekken, maar het gross van de bezoekers heeft zich ook netjes aan de regels gehouden.

Mentholbear
10 september 2020, 09:52
Mijn complimenten voor de club SS en met name het personeel. Ondanks deze rare tijden heeft SS heel erg haar best gedaan om alles in goede banen te leiden.
Hier en daar zijn er nieuwe regels ingevoerd waar niet iedereen het mee eens was, maar in het grotere algemene belang hebben ze dit super gedaan.

Helaas lopen er ook altijd pannenkoeken rond die zich niks van de regels aantrekken.

Zeker complimenten aan de club!

Huh, wat hebben Sjeufke & Co nou weer misdaan. Meestal zijn zij die pannenkoeken brave mannen. Op het bezoeken van P6 na dan :roll:

wervelwind
10 september 2020, 10:01
Misschien dat Cheesehead niet op de hoogte is van de “IJsberenforum-betekenis” van het woord pannenkoek.

Mentholbear
10 september 2020, 10:34
Vandaar ook die rond tollende emoji ernaast.

Maar tja, ik vind die bezitterige pannenkoekers die hun speeltje niet willen delen daarom ook wel beetje een pannenkoek ;)

Hooker lover1
10 september 2020, 11:24
Mijn complimenten voor de club SS en met name het personeel.

Terechte complimenten aan de club en zeker ook het personeel,men werkt ondertussen al 9 weken onder zware omstandigheden.
Aangezien sixsens de enige geopende club in de regio was de laatste weken,werd de club letterlijk en figuurlijk weleens onder de voet gelopen.
Buiten de verplichte corona maatregelen,dwong dat de club om extra maatregelen te nemen die niet altijd iedereen vrolijk stemden.
De club koos bewust om zoveel mogelijk bezoekers en bezoeksters tegemoet te komen,en iedereen de kans te bieden om op een kamer te geraken.
Voor enkele individuele bezoekers soms een bron van frustratie geweest,maar wie realist is kon zich uiteindelijk wel vinden in deze tijdelijke oplossing.

Nu eindelijk Duitsland weer open mag,zullen er uiteraard verschuivingen binnen het wereldje plaatsvinden.
Gisteren werd reeds beslist dat de openingstijden herzien worden,men is weer geopend zoals voorheen!
Dames maakte spontaan een vreugde dansjes na het vernemen van dat nieuws,omdat ze er vanuit gingen dat nu ook de dj zou weerkeren en alles als vanouds zou zijn.
Helaas niet dus,we zitten nog steeds in corona tijdperk en alle maatregelen blijven voorlopig van kracht.

De criteria waaraan Duitse clubs zullen moeten voldoen om te mogen openen,zijn nog niet helemaal duidelijk.
Verder gaande op media berichten,zullen mondmaskers en social distance ook hier zeker van toepassing zijn.
Ik las zelfs ergens dat er sprake zou zijn van een alcohol verbod in clubs,afwachten wat het wordt maar de Duitsers kennende zullen de criteria zeker strenger zijn dan in NL.
Sixsens zal rekening houdende met deze realiteit,de komende dagen objectief de situatie waarnemen om in kaart te brengen welke maatregelen men weldra weer herroepen zou kunnen.
Eenmaal het bezoekers aantal normaliseert,kan men de kamerduur beperkingen opheffen.
De hardcore pannenkoekers,zullen het graag zien gebeuren;)

HL1

moravia
10 september 2020, 11:55
Sixsens does make a great job within the last two months. There is really nothing to complain about. Girls and boys are offered a nice "battle field" and the rules are respected by all the participants. Thus Sixsens currently is the perfect fit and for sure lots of people are curious to see how P6 in clubs now becomes reality in the federal German system. Wearing masks in the class room and outside on the school yard in NRW or Hesse and also in supermarkets whereas crossing the border at Vaals you go to Naanhof, Aldi and the baker's shop without wearing "balaclava".

People aren't glad to write down their data to receive unexpectedly a letter from the medical authorities because of being at a certain place on that special day ..... and the wife may ask .....

Thus, currently Sixsens offers a splendid bunch of freedom for pleasure moments. But people always open the account, e.g. 10 Euro less for half an hour in Aca Gold and lower entrance fee. Sometimes a pity when people are greedy for Sixsens only until their former turf is re-opening again kicking Lemiers.

Sjeufke
10 september 2020, 11:59

Jij kunt gedachten lezen? ;)

frits the cat
10 september 2020, 12:02
Maar hoeveel van de 30 % van de vaste bezoekers hebben zoveel de balen van de in hun en mijn ogen absurde regels zien ze misschien niet meer terug .

Mandrake2
10 september 2020, 12:12
Dan zullen ze naar Duitsland moeten waar de regelgeving minstens even streng zal zijn en waarschijnlijk nog strenger

frits the cat
10 september 2020, 12:31
Dan zullen ze naar Duitsland moeten waar de regelgeving minstens even streng zal zijn en waarschijnlijk nog strenger
Klopt waarschijnlijk maar dan weet je het vanaf de heropening en wordt je hopelijk niet geconfronteerd met dagelijkse verandering soms meerdere verandering per dag .

Haradamannetje
10 september 2020, 13:08
Veranderingen moet wel in deze tijd, de hele wereld veranderd dagelijks en dat is niet zo gek in deze tijd. Sixsens wil maar 1 ding en dat is open blijven, en dat willen wij ook.
Afgelopen tijd meerdere malen Sixsens bezocht en moet zeggen dat het echt een top club is, ik heb Duitsland amper gemist en zal zelfs nu Duitsland open is deze club blijven bezoeken.

Mentholbear
10 september 2020, 13:48
Sixsens zal rekening houdende met deze realiteit,de komende dagen objectief de situatie waarnemen om in kaart te brengen welke maatregelen men weldra weer herroepen zou kunnen.
Eenmaal het bezoekers aantal normaliseert,kan men de kamerduur beperkingen opheffen.

En de happy hour terug brengen voor de Dagoberen! :biggrin:

People aren't glad to write down their data to receive unexpectedly a letter from the medical authorities because of being at a certain place on that special day ..... and the wife may ask .....

Thus, currently Sixsens offers a splendid bunch of freedom for pleasure moments. But people always open the account, e.g. 10 Euro less for half an hour in Aca Gold and lower entrance fee. Sometimes a pity when people are greedy for Sixsens only until their former turf is re-opening again kicking Lemiers.

That was I was hoping for a more functional corona app, that might take away the necessity of such registration. For example scanning a QR code or some bluetooth portal, registers anonymously your presence.
So when corona did spread somewhere, you don't get a letter, but only a message on your phone that at some point you might have gotten infected, and need to test and go into quarantine.

About less expesive clubs, like Aca Gold, they often offer less. Like a smaller buffet, no swimming pool, no bio sauna, no steam cabinet, no jacuzzi. Also, it is also nice that people with less budget can enjoy the pleasures of a saunaclubs.
Having said that a less expensive club like Heaven 7 before had happy hour for 25 euro entree, with sauna&swimmingpool, and the girls 40p30. And By Night had 10 euro entree, sauna&jacuzzi, and girls 25p30. And Diamond even had free entrance between certain hours.

On the other hand SS had happy hour for 50 euro, which was a very nice real for what they offer.

Klopt waarschijnlijk maar dan weet je het vanaf de heropening en wordt je hopelijk niet geconfronteerd met dagelijkse verandering soms meerdere verandering per dag .

Als je ze het niet kunt vergeven dat ze ad hoc proberen in te spelen op de onzekere, onduidelijke, veranderlijke omstandigheden waar ze mee te maken hebben, dan is dat je vrije keuze.
Ik heb er wel alle begrip voor. Net zo goed als dat de Duitse clubs die eerst zeiden al open te gaan en het toch niet konden/durfden. Daar stonden lui zelfs voor gesloten deuren als ik de berichten zo lees. Dat werd ook misschien niet allemaal tijdig aangegeven. Het zijn onzekere tijden, ook voor de clubs, en een foutje kan ze zeer zwaar kosten, met zelfs sluiting tot gevolg.

En ik vraag me of of de komende tijd de Duitse clubs ook niet soms ad hoc maatregelen moeten treffen, zonder dat (ruim) van te voren aan te kunnen geven.

Vervelend blijft het wel. Dat ben ik met je eens. Zo heb ik persoonlijk er last van dat ik m'n e-reader in Sixsens op steeds minder plaatsen mag gebruiken. Eerst kon ik in de bar lekker zitten lezen en de binnenkomende dames in de gaten houden om te zien of er iets interessants voorbij liep. Dat mocht op een gegeven ogenblik niet meer, terwijl dat voor Corona geen probleem was.
Daarna kon ik nog tijdens een hapje in het restaurant lekker wat lezen. Dat kon daarna ook niet meer. Allemaal doordat de omstandigheden waren veranderd met onbekend publiek, die blijkbaar de behoefte hebben om plaatjes te schieten ofzo. En men zou mijn e-reader kunnen verwarren met een smartphone en in de veronderstelling zijn dat smartphone gebruik wel getolereerd wordt.
En die veranderingen stonden en staan ook niet allemaal aangegeven. Maar ik heb begrip voor de situatie en pas me aan.

Mesc1978
10 september 2020, 16:05
Kan me voorstellen dat SS ook een beetje op eieren loopt als de huidige maatregelen als een Zwaard van Damocles boven hun openstelling hangt. Er hoeft maar een controleur een slechte dag te hebben, misschien mocht ie niet over zijn vrouw heen en heeft hij afgunst tegen al die rondhuppelende deernes, en gooit hij/zij de tent gewoon dicht.

Het enige wat rest is dat het verstand het weer overneemt van de angst en dat we weer 'normaal' kunnen gaan doen...

broodpoot
10 september 2020, 16:39
En ik vraag me of of de komende tijd de Duitse clubs ook niet soms ad hoc maatregelen moeten treffen, zonder dat (ruim) van te voren aan te kunnen geven.

Dat weet ik wel zeker. Eenmaal open zullen de clubs regelmatig gecontroleerd worden en als er ook maar iets mis is moet de tent dicht dus ga er maar gewoon vanuit dat de regeltjes regelmatig zullen worden bijgesteld.

Beren die het "strakke" regime van SS zat zijn en denken dat het in de clubs in Duitsland allemaal een stuk relaxter zal zijn zullen ongetwijfeld van een koude kermis thuis komen.

frits the cat
10 september 2020, 16:50
Denk het niet want de keus is nu een stuk groter ,meerder clubs

Mandrake2
10 september 2020, 18:04
Over het algemeen is de regelgeving en handhaving in Duitsland strenger dan in het tolerante Nederland. Je hebt gelijk dat de keuze een stuk groter wordt nu in Duitsland de clubs weer open gaan. Maar elke club in Duitsland zal ook op eieren lopen en geen risico nemen dat ze verplicht weer moeten sluiten. Het heeft ze de afgelopen maanden handenvol inkomsten gekost en dat willen ze geen tweede keer meemaken. Dus mijn voorspelling is dat ook de Duitse clubs plotseling regels gaan invoeren en beperkingen opleggen zonder dat vooraf aan te geven.

Ascari
10 september 2020, 20:51
Over het algemeen is de regelgeving en handhaving in Duitsland strenger dan in het tolerante Nederland.

Als je kijkt naar hoe er is omgegaan met de rosse buurten van Utrecht, Alkmaar, Arnhem en saunaclub YingYang kan ik niet zeggen dan Nederland tolerant is... Verder zijn de mogelijkheden veel ruimer in Duitsland om een club te beginnen. In NL zijn er beperkte aantal vergunningen voor prostitutie per gemeente. Als een gemeente er al trek in heeft.

frits the cat
10 september 2020, 21:02
Als je kijkt naar hoe er is omgegaan met de rosse buurten van Utrecht, Alkmaar, Arnhem en saunaclub YingYang kan ik niet zeggen dan Nederland tolerant is... Verder zijn de mogelijkheden veel ruimer in Duitsland om een club te beginnen. In NL zijn er beperkte aantal vergunningen voor prostitutie per gemeente. Als een gemeente er al trek in heeft.kun je hun niet kwalijk nemen komen nooit verder als Limburg

Willem2
10 september 2020, 21:05
Over het algemeen is de regelgeving en handhaving in Duitsland strenger dan in het tolerante Nederland.

Als je kijkt naar hoe er is omgegaan met de rosse buurten van Utrecht, Alkmaar, Arnhem en saunaclub YingYang kan ik niet zeggen dan Nederland tolerant is... Verder zijn de mogelijkheden veel ruimer in Duitsland om een club te beginnen. In NL zijn er beperkte aantal vergunningen voor prostitutie per gemeente. Als een gemeente er al trek in heeft.

Ik gooi er maar eens een gezegde tegenaan: Als je de naam hebt van vroeg opstaan, kan je lang blijven liggen :cool:
In Duitsland zijn er veel regels en is er heel veel bureaucratie, maar als je eenmaal de club open hebt in NRW, dan is het net het wilde westen :rolleyes:.
Ik heb hele grote invallen meegemaakt, maar uiteindelijk blijven die clubs gewoon verder draaien. Dat is in Nederland en Belgie wel anders.
De regels tijdens corona opgesteld door sixsens zullen niet veel afwijken van de regels in Duitsland. Ik denk dat sixsens volgende week weer een top week zal hebben gezien de weersvoorspellingen en het feit dat ze als team gewend zijn aan het zogenaamd nieuwe normaal :cool:

Ties85
10 september 2020, 22:11
Vandaag op een echt zonnige dag nog lekker in SS van de tuin genoten het was nu nog flink druk qua heren en dames, hoe het na de grand opening van Duitsland is dit weekend we zullen het gaan beleven...
Zoals gebruikelijk ga ik de saunaclubs na de maand september als je geen gebruik kunt maken van de tuinen wat minder bezoeken, en dit winterseizoen denk ik al helemaal want zo een masker protocol binnen is gewoon lastig aan mij besteed of dat nu in een Nederlandse of Duitse club is trouwens.
Andere storende factor is buiten sommige jeugdige personeelsleden die als corona en parkeer politie zijn aangewezen, heren die niks beters te doen hebben als deze club minimaal 2x per week te bezoeken.
Waar natuurlijk niks mis mee is maar als je met andere heren bepaalde maatregelen binnen de club of welke club dan ook aan het bespreken bent, er als een soort advocaat van de club zich gaan mengen met praatjes hoe vaak je er komt en dat je de eigenaar goed kent blabla.
Je komt er hier op het forum ook een aantal tegen en ik irriteer me er groen en geel aan, iedereen heeft een bepaalde mening of ervaring met iets maar om nu continu ergens fel achter te gaan staan of SS je eigen kind is dat je moet verdedigen als volwassenen ik vind het soms een beetje lachwekkend...

Maar goed nogmaals ieder zijn eigen mening ik wou het gewoon even kwijt waren er ook nog positieve punten jazeker een nieuwe jongeman die me nog nooit eerder was opgevallen achter de bar en in het restaurant.
Zowaar een Nederlander die de mensen meer als keurig bediende met een glimlach in het Nederlands met een nette babbel noem ik een aanwinst voor je zaak.
En uiteraard een ( voor mij Persoonlijk dan ) topdame die de komende tijd buiten het zomerseizoen de grootste motivatie zal zijn om de SS af en toe nog eens te bezoeken.

Mentholbear
10 september 2020, 22:49
Ik denk dat sixsens volgende week weer een top week zal hebben gezien de weersvoorspellingen en het feit dat ze als team gewend zijn aan het zogenaamd nieuwe normaal :cool:

Dat zeker. Toch ga ik ze waarschijnlijk komende week overslaan. Juist vanwege hun goeie binnen fasciliteitren. Ik ga denk ik naar SC Venus, waar je tenminste met het mooie weer nog in de tuin kunt schuilen voor de herrie binnen :rolleyes:

waren er ook nog positieve punten jazeker een nieuwe jongeman die me nog nooit eerder was opgevallen achter de bar en in het restaurant.
Zowaar een Nederlander die de mensen meer als keurig bediende met een glimlach in het Nederlands met een nette babbel noem ik een aanwinst voor je zaak.

Als je die lange iele blonde gozer bedoeld, volgens mij werkt ie er al een poosje. Maar inderdaad een vriendelijke jongeman, die vlot en op een gemoedelijke gastvrije manier de klanten bedient. Wat mij betreft ook zeker een aanwinst voor de club.

Mentholbear
13 september 2020, 01:20
ZOMERSNEEUW

Op de 2e donderdag van de 8e maand weer richting Vaals getrokken. Het 6 dagen non-stop SC is me niet gelukt. Gisteren namelijk even een dagje uit getrokken voor een normale sauna resort bezoek. Even weg van alle geile meiden. Ook wel lekker hoor ;)
Gewoon 'normale' mensen die een dagje uit zijn. Voornamelijk wat meer lui op leeftijd, maar ook enkele jonge twintig- of dertigers, waarvan 1 aantrekkelijke. Die snapte echter niet wat ik bedoelde toen ik d'r vroeg een sleutel te gaan halen, en ben maar weer een sauna ingedoken ;)
Het was ondanks de regen van de dag er voor op die woensdag nog steeds lekker warm met het zonnetje die weer vol op scheen. En het lekkere van die saunaresort is dat ik na de hitte heerlijk kon afkoelen met ZOMERSNEEUW. Terwijl je in het warme zonnetje staat, dwarrelen de vlokjes op je huid. Heerlijk dat contrast van warm & koud en om zo rustig af te kunnen koelen. Lekker een pak sneeuw er bovenop, zodat m'n hoofd ook goed kon afkoelen. Het is niet zo een grote resort als sommige andere, maar ruim genoeg opgezet, met een hoop leuke sauna variaties. En ook relatief veel variatie tussen kou & warm met wisselbaden, wisselende voetbaden, een vriescel en dus die sneeuwmachine.

Enfin, we zitten hier echter op een hoerenforum, dus gauw terug naar het saunaclub gebeuren. De dag erna op donderdag maar weer in de rij gaan staan van de destijds enige geopende SC in de omgeving.
De gebruikelijke thermometer in m'n kont gedouwd gekregen, oh nee, dat was bij Theo's..., handjes desinfecteren, centjes overhandigen, polsbandje om, badjasje mee, handdoekje mee, uiteraard nog een sauna handdoek erbij, en nog een nieuwigheid die ik dinsdag had gezien. Er liep toen namelijk iemand met met een soort lendendoek om met een ingenaaid zakje. Lekker makkelijk met het warme weer als je niet met een badjas rond wilt lopen. Zo eentje vroeg ik er ook. De theke noemde het een sauna rok. Op internet zie ik veelal sauna kilt staan. Voor het eerst zo een ding om, en het bevalt me prima. Het compenseert tenminste de beperkte handdoek uitgifte voor me.

Na omkleden het ontbijt buffet gaan leegroven. En wie tref ik daar toevallig. De dame die ik voor m'n vakantie gepland had. Mijn persoonlijke Miss IJsbeer 2020. De enige echte Poolse Kinga!
Door Corona bleef onze ontmoeting beperkt tot de 1e kennismaking die echter gelijk en resoluut haar de 1e plek deed veroveren.
Gezellig met deze dame even bijgekletst. Geen haast met haar. Ze neemt de tijd nog om even een sigaretje te roken. Zij gaat voor de sleutel, ik voor m'n obligate opfrisbeurt om mijn naam als mentholbear hoog te houden...

Ik trof haar bij de sleutelafgifte, om niet veel later haar fraaie wiebelende kont achterna te volgen naar het nok van de club.
Zij frist zich ook braafjes even op en daarna kon de fun beginnen.
Het werd een geweldige kamer met een hoog GFE gehalte.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11167-Kinga-(Poolse)-ex-GT-YY-VV&p=712170#post712170

Daarna lekker de wellness weer ingedoken voor m'n gebruikelijke riedeltje. Opfrissen, opwarmen in de jacuzzi, afspoelen, koken in de 95 graden sauna, buiten rustig afkoelen, afspoelen, zwembad ingedoken, nogmaals afspoelen, om vervolgens lekker op een ligbankje in het zonnetje bakken met een glaasje fris ernaast. Dat is voor mij genieten.

Na de stevige workout met die magnifieke Poolse m'n calorietjes weer op peil brengen in het restaurant. Wat schets er tot mijn verbazing!? Ze hadden sushi staan. En het was geeneens weekend!
Wel, de inhoud van die schaal maar gelijk op m'n bord geschoven, scheut soya er overheen, 2 houten stokjes in m'n kuil en hop terug de tuin in om lekker te smullen. En ik moet zeggen, het smaakte niet minder dan de all you can vreet. Zouden ze die hebben ingekocht?

Enfin, na nog een wellness rondje besloot ik de bar in te duiken om te zien wat voor moois er vandaag allemaal rond loopt. Hoop favorietjes als Bella, Delia, Diana en Mariana gespot.

Maar er was ook een dame die ik al lange tijd op het oog had. M'n spidersense ging echter bij d'r af door hoe ze alle mannen afgaat. Voorgaande keren daarom ook maar de boot afgehouden na een kennismakingspraatje en als ze af en toe contact zocht.
En hoewel ik normaal op slankere dames val, vind ik haar snoetje erg aantrekkelijk. Dusdanig dat ik besloot het er maar op te wagen. Bij haar gaan zitten voor een praatje. En terwijl zij een sleutel ging halen, friste ik me op. We hadden een kamer in de kelder.
De sessie begon al niet echt lekker door de manier waarop ze voor de actie begon al op een onaangename manier aandrong op een uur. En dat werd tijdens de kamergang nog een paar keer herhaald. Het bleef dan ook steken op een lekker kamertje.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56289-Elena-(Roemeense)&p=716252#post716252
Dit keer iets meer details gezien, zoals de plekken van haar tattoo's, omdat ik d'r de dagen erna nog had gespot.

Enfin, die ervaring maar gauw van me afspoelen in de wellness en het verdriet van m'n verloren 50 euro gaan wegeten...
Het eten smaakte prima en erna lekker in de bar zitten uitbuiken.

Zie ik daar rechts op het ronde bankje naast de speelautomaten Mariana alleen zitten. Ik besloot ernaast te gaan plaatsnemen voor een praatje. En van het 1 kwam en ander. En voor ik het wist stond ik weer onder de douche, om niet veel later lekker met deze slanke Roemeense te rollebollen.
Heb genoten van een geweldige kamergang.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51271-Mariana-(Roemeense)&p=712337#post712337

Daarna nog wat wellness rondjes gemaakt, en toen zat de dag er alweer op.

grosselatte
13 september 2020, 08:15
Hello,

1 question to Mariana: is that Mariana from GT or "an other" Mariana?

Thx in advance.

BR GL

pret
13 september 2020, 08:20
Hello,

1 question to Mariana: is that Mariana from GT or "an other" Mariana?

Thx in advance.

BR GL

This Mariana is from Venus.

Husky
13 september 2020, 14:30
Zaterdag naar Sixsens getogen,en alle opening informatie over andere clubs ver achter mij gelaten,en blijkt terecht,nog even wachten tot de "Gezondheids politie:)" de regels heeft vastgesteld,indien de voorschriften zijn als bij Sixsens kan ik en met mij velen anderen opgelucht adem halen!
Kwam om 10.45 de parkeerplaats oprijden,kon mijn auto nog vooraan bij de in gang parkeren,en ging achteraan in een rij staan van 20 ijsberen.
Het verdere verloop ging snel en gecontroleerd,zodat ik reeds om 11.30 uur aan de rand van het zwembad lag met een tosti,eitje,bakje yoghurt en kon uitsluitend mijn 15 baantjes zwemmen,overigens gingen gedurende de dag weinig ijsberen te water,en geloof me,een ijsbeer moet zwemmen om het lichaam in vorm te houden:)
Al snel kwamen er een tweetal ijsberen die ik ken van Penelope mij gezelschap houden,en hadden we interessante gesprekken over het wel en wee van de saunaclubs,politiek en het Corona virus,ze waren hier voor de eerste keer,en kon hun de nodige tips geven over de dames en de club.
Even de jagertjes zoals Natasja,Nikki en Emma van mijn lijf schudden,en nog de nodige baantjes gezwommen,om later in de middag na het nuttigen van heerlijk Limburgs gebak,mij bij de buiten bar
met Magdalena te bemoeien,Magdalena is een struise milf uit Polen,met mooie :t1562: en een lekker :asshole: kontje!
Magdalena was gekleed in een zwart doorzichtig lingerie setje,die haar grote borsten en stevige billenpartij goed deed uitkomen:liebe2:
We kende elkaar al van PSR en AG,na een leuk gesprek een uur op kamer 2 geweest,bijzonder fijne seks met het totale pakket waar Husky zo van houd,TZ,BJ en diverse posities het leek of hele de Kamasutra
doorgenomen hadden:)haar Rubens vormen stuwde mijn lust naar grote hoogte,en in :t15119: kon ik mijn nakomelingen de vrijheid geven:wink2:
Het diner was weer als vanouds,dus bijzonder smakelijk en daar had ik wel 10 minuten wachttijd voor over!
Sigaartje roken begeleid door een paar biertjes,meegebrachte krantjes lezen,nog een keer het water in en nog een tijdje met Anais gepraat die mij trachtte te verleiden door mijn gezicht in haar fraaie borsten te drukken,maar helaas voor Anais had Husky had andere plannen:)
En die plannen bestonden uit een kamer met Elisa,een charmante Poolse milf waar je ook vooruitlopend op een bezoek aan de kamer,leuk mee kan praten,had haar ook al twee weken geleden gespot,zittend op een kruk bij de buiten bar in een elegant zwart jurkje,nu nam ze weer dezelfde positie in,en het oogcontact was weer aanwezig,ze is slank,heeft kleine a cup borsten en ogen om in te verdrinken!
Met haar wilde ik graag minimaal een uur op de kamer,de cabines waren beschikbaar,maar met deze charmante dame wilde ik een mooie kamer,zelf vond ze dat ook beter.
Toch wel 30 minuten wachten tot een kamer vrij kwam,maar dat was geen straf,het kleine sierlijke lichaam begroef zich op de sofa in mijn ijsberen mantel,en kroelde overal waar Husky gevoelig voor is:)
Kamer 3 helemaal bovenaan werd ons toegewezen,en haar service en tederheid was zo groot,dat ik er maar anderhalf uur plezier van maakte,Husky zijn totaalpakket aan wensen werd met meer als 100% ingevuld en na een super sessie kwamen we beide aan ons trekken,met een fijn orgasme als afsluiting:freu: Elisa prachtige ogen van een bambi en een :annieengel: gezichtje.
Dus een dagje Sixsens werd eigenlijk een"Poolse Landdag":) met Magdalena en Elisa,beide super verwenners.
Ook als andere clubs weer met een normaal regiem open gang zal ik toch Sixsens blijven bezoeken,heb respect voor de organisatie,vriendelijkheid en inzet van het Sixsens team.
Denk dat er zo`n 50-60 dames en 70-80 ijsberen waren,na 20.00 uur werd het weer een stuk drukker met nieuwe gasten en af en toe nieuwe dames.
Om 23.00 uur mijn "Poolse Landdag" verlaten om de mooie Limburgse heuvels in te wisselen voor fraaie Veluwe:wink2:

pietpotent44
13 september 2020, 19:45
Vandaag zondag opnieuw een dagje Sixsens gedaan.
Er stond geen wachtrij toen ik op de rode loper liep om naar binnen te gaan. Wel iemand van de security met een hond (dacht een golden retriever) om even aan mij(n zakken) te snuffelen.
Daarna weer de temperatuurcheck, handen wassen, mondkapje op, en het bekende riedeltje bij de ontvangstbalie.

Het was druk, maar niet overdreven druk. Kon gewoon normaal rondlopen en bewegen. Zelfde geldt voor (aantal) vrouwen. Eten was ook in orde. En wat muziek buiten naast de terrasstoelen.

Heb uurtje gekamerd met Amira, mooie Roemeense van 22 met lang dik donkerbruin haar en opvallend lange nagels (is niet de Amira uit LR, al lijken ze wel een klein beetje op elkaar). Service was ok.
Daarna half uurtje met Nellie. Echt een super klein maar fijn Roemeentje (1.50-1.55), met hele lange zwarte haren. Vrolijk ding van 25 en goeie service.
En afgesloten met Melanie, het Litauwse servicekanon. Ook deze keer weer vertrouwd volle bak gerollebold.

Er werd wel veel gejaagd, begon al meteen bij binnenkomst, zelfs al bij de lockers en douche. Moest veel vrouwen afslaan. En ben na de duikpartij met Melanie zo snel mogelijk vertrokken om de jagende vrouwen te ontlopen.

Het was weer een mooi zonnig en geil dagje. Doet een (potente) man goed. Wel iets minder goed voor de portemonnee natuurlijk, maar ja, je bent jong, potent en wild, en je wil wat :hah:

Mentholbear
15 september 2020, 00:58
BEVALLING

Op de 2e vrijdag van de 8e maand stond ik maar weer es aan het hek van SS te rammelen.
Man of 15 voor de deur, terwijl enkele dames langs ons glipten om 'voor te dringen'.

Wederom de temperatuur security check, handjes desinfecteren, ijsberen tenu mee (inclusief die handige sauna kilt), en hop de metamorfose weer maken.
De kleedkamer dirigent wijst iedereen weer op anderhalve meter van elkaar een plekje aan.

Ontbijtbuffet gauw leegroven (weer die overheerlijke harde broodjes met champignons en gesmolten kaas, hmmm... #kwijl).
Met een Mount Everest op m'n bord en een glaasje prik als een acrobaat de tuin ingelopen om daar lekker van m'n ontbijtje te genieten. Die pokke wespen waren er wel weer vroeg bij. Grrrrr!!
Heb er weer mooi een paar zwemles gegeven in m'n fanta ;)

Zie ik daar Bella met haar vriendin de tuin ook ingelopen. Lieverd is er meestal rond openingstijd al bij. Gezellig even praatje mee gemaakt. Ze vertelde me dat ze niet zeker wist of ze morgen zou werken. Ik besloot om dan niet het risico te gaan nemen om ons 2e kamertje van de week te missen, en sprak later op de dag af met haar. Ik moest namelijk eerst even uitbuiken en wilde daarna even een wellness rondje doen.
Daar had ze gezien de bolling onder m'n badjas alle begrip voor. Nee, niet zo een bolling jij viespeuk!!
Gewoon dikke pens ;)

Zo gezegd, zo gedaan. En even later troffen we elkaar in de bar, om vervolgens weer van elkaar te genieten op de kamer. Het werd wederom een geweldige sessie. Zo fijn een meid die zo stabiel goed is. Je hebt sommige waarbij het de ene keer net wat lekkerder is dan een andere keer. 2x eerder een heerlijke sessie gehad, maar de laatste keren dus net een stapje hoger.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55995-Bella-(Roemeense)&p=712338#post712338

Ik ging nog even naar de auto om een presentje te halen voor Bella.
Bij terugkomst begon de beveiling tegen te spruttelen. Ja maar, die kado's begonnen nu wel steeds groter te worden werd er geopperd. Bella stond echter al te springen met haar grijpgrage handjes en zo kreeg ze d'r welverdiende prijs mee.

Ik dook onder de douche en vervolgens de wellness weer in om even bij te komen in de jacuzzi. Na opgewarmd te zijn in de Finse sauna, lekker rustig afgekoeld in de tuin, om daarna een frisse duik te nemen in het zwembad.
Om vervolgens met een glaasje prik lekker op een bedje te gaan liggen.

Na m'n een schoonheiddu... Ik bedoel stoere mannelijke powernap!, zag ik daar een sexy blonde verschijning de tuin inlopen. Een blik, een lachje was genoeg om me een sprintje te doen trekken, voordat ze als een glas cola omzwermd door wespen, bezet zou zijn.
Ik heb het over onze officieuze miss ijsbeer 2020, de enige echte Poolse stoot: KIIIIiingaaaaa!!

Oh wacht, zo een intro past helemaal niet bij haar.
Zij betreedt meer op een elegante wijze een ruimte. Zonder bombarie, maar met stijl en klasse die hoofden 180 graden doen meedraaien ;)
Enfin, eenmaal naast haar stond ik even met m'n mond vol tanden. Ik weet niet of het komt door haar houding, haar energie, maar telkens voel ik me een beetje zenuwachtig naast haar. Niet goed wetende wat te zeggen...
Gelukkig is ze helemaal niet zo een koud persoon, en kan er een gezellig babbeltje vanaf.
Na wat pufjes van haar stokjes, besloten we ons samenzijn op een wat intiemer plekje voort te zetten.
Ik de douche in, zij op jacht naar een sleutel.
Eenmaal boven frist zij zich ook op en daarna kon het feest beginnen.
En wat een feest werd het! Man man man, wat een geil wezen is ze toch. Hitsig ging ze me lijf. Hoewel ik volgens mij toch redelijk stabiel op het bed lag, deed ze de hele kamer rondtollen. Een peacemaker zou er van op hol slaan...
En hoewel het er heet aan toe ging, was het niet wild. Eerder zeer zeer gepassioneerd.
Zielvol.
Intiem.
Het werd een uitmuntende kamer.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11167-Kinga-(Poolse)-ex-GT-YY-VV&p=712341#post712341

Eenmaal terug op aarde, me teruggetrokken in de wellness om even op adem te komen. Heerlijk hoe uitgebreid dit er is geregeld in SS. Het voelt echt als een dagje combi van wellness and P6. Topniveau kwa saunaclub beleving naar mijn mening.
OK, gedempt door wat corona regels, zo hoeft in een saunaresort geen mondkapje op. Maar zo bezwaarlijk vind ik het niet.

Maar goed, na een wellness rondje moest ik hoognodig de calorieën weer op niveau brengen. En dat lukte perfect met wederom sushi op het menu. Als het een all in sushi bar was had ik die hele schaal leeggeroofd. Maar om niet zo asociaal te zijn heb ik van elk 1 meegenomen en nog een stuk taart aan toe.
Het smaakte me allemaal weer voortreffelijk.
Best uniek hoe ze dat doen met hun haring in de ochtend en sushi in dr middag. Laat The Joker dit maar niet lezen. Straks komt hij ook hier de tent failliet vreten ;)

Lekker in de tuin liggen uitbuiken en toen gebeurde het onvermijdelijke...
Zoals in The Matrix The Merovignian zei met z'n Frans accent: "Cause and effect. I eatz zhoo mouch, I need to zhake a zshit!"
En dus besloot ik me terug te trekken op een rustig plekje. Het werd een zware BEVALLING van een bruine kleine die ik ter plekke ter adoptie had gesteld aan de onderwereld...

Ontdaan van de bagage en fris als een hoentje ging ik weer op zoek naar een dvp. De tuin ervaarde ik de laatste tijd minder als jachtterrein. Meestal was het een plek om te ontspannen, eten en hooguit een ontmoetingsplek met dames die ik al kende en al dan niet mee had afgesproken. Natuurlijk ook wel eens zo nu een dan er een dame opgepikt, zoals Adi een poosje geleden. Maar ik heb het gevoel dat de bar toch meer het jachtterrein is. Wellicht dat dit komt door het gejaag van de jaagstertjes op die locatie. Dus meestal ga ik daar pas naartoe als ik een kamer wil.

Heb me in een hoekje genesteld met een glaasje prik om te zien wat er allemaal de vijver rondzwemt. Een paar haaien ontweken. Opdringerig was er gelukkig niemand. Enkele dames maakten een praatje, maar vielen niet in de smaak.
Blonde Anja was er ook. Ik vind haar zo een leuk snoetje hebben. Helaas liep onze 1e kamer in mineur af. Gelukkig kost kijken niks :)

Op een gegeven moment komt daar een ander gezicht de bar in. Slank en schattig muurbloempje Delia. Wel met bril, maar niet de secretaresse. Meer de studente. Misschien de stagiaire voor secretaresse ;)
Ben bij haar gaan zitten voor een praatje. Ik zeg dat ze me bekend voor komt. Tja, het bleek dat we een paar weekjes geleden nog gekamerd hadden.
Dat was nog wel blijven hangen. Doch haar manier van praten, haar rustige beetje ingetogen karakter, het kwam me allemaal bekend voor. Beetje praten waar ze allemaal heeft gewerkt en toen ging er een lampje branden. En ik zag een ondeugend lachje van haar. Ze had zich van de domme gehouden, want we kennen elkaar al best lang. Ze is echter niet de persoon om dat allemaal aan de grote klok te hangen. En benaderde haar onlangs dus ook op een manier als het ware een onbekende.
Flink wat gelachen en ze zei ook dat iemand anders haar ook met een ouwe naam aansprak.
Wat een deugniet dit kleine duveltje. En ik maar in de veronderstelling van braaf muurbloempje...
Bengeltje of engeltje, het maakte me niet uit. Ik had zin in haar en ging me opfrissen. Zij was gezien de drukte voor een nummertje gegaan om elkaar es lekker te verwennen.
Het werd een geweldige sessie.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56163-Antoni-(Delia-(Roemeense)&p=712343#post712343

Nog even wat eten en wellness rondjes gedaan. Om erna moe, maar voldaan de club te verlaten.

b1234
15 september 2020, 22:57
Klein vraagje :

Verleden week donderdag een mooie DVP gespot in SS , ze had een tattoo op haar linker voet (een bloem,roos dacht ik ?)
Kent er iemand de naam van deze mooie dame en is ze actief in SS ?

Groetjes Boy56

Eddy_V
15 september 2020, 23:30
Ik zal woensdag een voeten fetisj voorwenden op zoek naar deze dame boy56, heb je nog meer aanwijzingen mbt postuur en haarkleur dat maakt het zoeken misschien wat makkelijker...

Soi10
15 september 2020, 23:32
Nu dat andere sauna’s in Duitsland weer open zijn zal de rust hopelijk terugkeren, samen met de oude regels en prijzen hoop ik..

b1234
15 september 2020, 23:36
Ik zal woensdag een voeten fetisj voorwenden op zoek naar deze dame boy56, heb je nog meer aanwijzingen mbt postuur en haarkleur dat maakt het zoeken misschien wat makkelijker...
Hallo Eddy_V
Ze heeft lang zwart haar,donker bruin getinte huid,slank .....
Zat s'avonds te eten in de eetzaal samen met een vriendin met blond haar met paarse schijn .

Good luck en laat maar iets weten ,alsje ze spot !!!

Gts, Boy56

Mentholbear
15 september 2020, 23:41
Ik zal woensdag een voeten fetisj voorwenden op zoek naar deze dame boy56,

https://thumbs.gfycat.com/HealthyInconsequentialAmericanindianhorse-size_restricted.gif

Es kijken wie d'r vandaag het eerst spot :smoke:

bref-jefke
16 september 2020, 00:58
An der Rezeption habe ich spaßeshalber gefragt, wann es wieder die Happy Hour gibt. Antwort: Erst wenn es keine Corona-Auflagen mehr gibt. Und die Öffnung der deutschen Clubs sei hierbei nicht von Bedeutung.

Einige Kunden waren heute zuerst im Livingroom und sie von dort enttäuscht zum 6S gefahren.

Slecht nieuws voor de Happy Hour Fans...tekst gevonden op Rheinforum.com

Mentholbear
16 september 2020, 01:21
Slim. Genoeg lui die zich niet willen registreren. Weet ik eindelijk hoe de Duitse DVP zich voelden in 2017 :rolleyes:

Die zullen dan maar hun toevlucht zoeken bij SS. Doch, als ik de verhalen zo lees is er al in geen tijden meer continue een rij die voor opstopping rond 14:00 zorgen. Mede dankzij het afschaffen van Happy Hour. Maar ik denk dat je dit ook af zou kunnen vangen door verkoop van toegangstickets in de rij. Betaal je 50, al dan niet contact of draadloos/pin, krijg je een toegangsticket. Die ruil je dan om voor je bandje en badjas als je eenmaal binnen bent.

Is maar een idee, om Happy Hour terug te brengen.

Jack42
16 september 2020, 22:17
Afgelopen maandag voor het eerst na de "Corona-heropening" naar het Limburgse afgereisd.
Ik heb expres zo lang gewacht omdat ik geen zin had om buiten al in een wachtrij te gaan staan om binnen te komen en ik wilde de drukte ook vermijden.
Ook was er voor mij toch wel een voorwaarde dat het goed weer moest zijn zodat je ook buiten kon zitten en niet constant binnen moest zitten met mondkapje op.
Nu de nieuwigheid vd heropening er wel af is en de clubs in Dlnd weer open zouden gaan was de tijd daar om eens te gaan kijken in Sixsens.

Afgelopen maandag zou het een zomerdag worden met 30 graden dus op naar Sixsens. Ik arriveerde omstreeks 11.15 uur en er was geen wachtrij.
Mondkapje op en hup naar binnen. De welbekende plichtplegingen ondergaan en €60 afgetikt en naar beneden om me om te kleden in de kleedruimte waar het ook niet druk was zodat je je rustig kon omkleden, perfect!

Dan op naar het zwembad na eerst een saunahanddoek te hebben gevraagd waar ze totaal niet moeilijk over deden. Een mooi plaatsje in de zon aan het zwembad gevonden en deze voor de hele middag gereserveerd. Perfect! Cupido kwam een half uurtje later ook bij het zwembad liggen.
Samen met hem eerst wat gaan eten van een verzorgde lunch inclusief gebakken eitjes. Perfect!

De buitenbar was open dus de drank was dichtbij en op het terras ook nog even een kort praatje gemaakt met 2 musketeers Violetta en Eva, 2 hele mooie, leuke en aardige meiden, toppers!
Ook zag ik Melis die ik jaren geleden voor het laatst zag als Sisi in LR. Ze zag er goed uit.
Verder de hele middag heerlijk relaxed aan en in het zwembad gelegen. Ik miste wel de ballen van Eddy_v, de voetballen welteverstaan!

Rond een uur of 6 me gaan douchen en op oorlogspad en ik spotte al snel opnieuw Melis. Met haar naar een kamer getogen, in LR was het er nooit van gekomen.
Perfect kamertje van een uur gemaakt met Melis en we hebben nog geen 5 minuten hoeven wachten bij de sleuteluitgave. Perfect!

Nadat ook Cupido terug was van de kamer samen gegeten en dat was zoals altijd goed verzorgd en de schnitzel met frites smaakte heerlijk alsook het vlees in een heerlijke saus. Perfect!
Op het eten kun je niks aanmerken bij Sixsens doe je dat wel dan ben je een mauwerd en vraag ik me af wat je thuis vreet en hoe dat smaakt.

Op het terras nog wat nagenoten van een mooie dag en omstreeks half 11 Sixsens met een goed gevoel verlaten.
Voor mij is Sixsens met goed weer een perfecte club al zal het in de winter niet snel mijn favo club worden.
Ik ben er nu zelf geweest en al die kritische schrijvers over Sixsens en alle beperkingen die er zouden zijn die overdrijven enorm zeker wat het eten, handdoeken en mondkapje betreft. Als je geen wachttijden wilt ga dan op een dag in het begin van de week want je weet dat het drukker is in de weekenden.
Het damesaanbod was gewoon goed ook op een maandag!
Ik hoef er iig niet voor naar het veel duurdere Oostenrijk/Zwitserland omdat het daar allemaal zoveel beter zou zijn. Ik vind dat zo een onzin.

Morgen eens kijken hoe het in Venus Hamminkeln er momenteel aan toe gaat.

Ascari
16 september 2020, 22:48
34197

Sjeufke
17 september 2020, 00:25
Slim. Genoeg lui die zich niet willen registreren. Weet ik eindelijk hoe de Duitse DVP zich voelden in 2017 :rolleyes:

Die zullen dan maar hun toevlucht zoeken bij SS. Doch, als ik de verhalen zo lees is er al in geen tijden meer continue een rij die voor opstopping rond 14:00 zorgen. Mede dankzij het afschaffen van Happy Hour. Maar ik denk dat je dit ook af zou kunnen vangen door verkoop van toegangstickets in de rij. Betaal je 50, al dan niet contact of draadloos/pin, krijg je een toegangsticket. Die ruil je dan om voor je bandje en badjas als je eenmaal binnen bent.

Ik kan niet goed volgen wat je precies bedoelt. Als ik het goed lees: betaal je 50 euro in de rij buiten of 60 aan de receptie? :rolleyes:

jansenroy
17 september 2020, 10:26
Woensdag de 16e van de 9e maand wederom SS bezocht. Rond het middaguur gearriveerd, en de entree vlotjes afgehandeld bij Beate. Snel omkleden en de tuin in, genieten van de mooie zomerdagen die ons nu zo aan het einde van het seizoen nog gegund zijn. Met rammelende maag wachten op zwembadspesjalist Eddy_V, of is het zwembadfetisjist? Eddy was er nog niet, wel duidelijk te ruiken waren de Menthol geurtjes van een andere veelpleger, die een mooi stekje aan het zwembad gevonden had. Even later verscheen Reference ten tonele, en kon er in afwachting van Eddy een eerste keurronde plaatsvinden. Als een soort Waldorf en Statler zittend aan een tafeltje in de schaduw van de nieuwe rookvoorziening werden de dames besproken. Voor je het weet is dan een uur voorbij, en dat hongergevoel bleef aanwezig. Ten lange leste besloten om toch maar wat te gaan eten al, en wie staat daar in het restaurant te wachten op zijn ommelet: ja hoor Eddy. Had ons niet zien zitten in de tent. Gedrieën de lunch weggewerkt en aansluitend een rondje door de club gemaakt. Er diende zich niet meteen een kameroptie aan, en met Eddy weet je dan precies waar je aan toe bent: zwemmen! Zo gezegd, zo gedaan. Extra grote sauna handdoek opgepikt en het water in. Leuke gesprekken met medeberen ook aldaar, en een Dagobear die nog even het restaurant moest plunderen om zijn entree eruit te halen, tsja... :) Wel sportief om een stukje vlaai mee te nemen voor Eddy, die dit in het zwembad gezeten oppeuzelde. Helaas geen dames die in het zwembad wilden vandaag, ondanks een poging mijnerzijds om first day-er Lisa te verleiden erbij te komen.
Waar we strak in het vel zittend het zwembad ingingen, kwamen we er met verschrompelde huid weer uit. Tja, gezelligheid kent geen tijd. Afdrogen en eens kijken hoe het beneden in de bar was. Vrij rustig dus, maar het was dan ook inmiddels diner time. De gok genomen om dan ook maar meteen te gaan eten, en dat viel prima mee. De rij was niet te lang, en de doorloop was prima. Binnen 10 minuutjes met een vol bord naar het terras getogen om daar het buikje te vullen. Aansluitend met Eddy en Reference nog een rondje club gedaan, waarna de heren afscheid namen. Zelf op zoek gegaan naar een mooie dagsluiting, om met Prinsjesdag nog in mind te spreken: eerst het zuur, dan het zoet :biggrin: Gesprekje met de al eerder gememoreerde Lisa aangeknoopt en deze bijzonder mooie dag afgesloten met een goed kamertje van 1 uur. Medeberen bedankt voor de gezelligheid. SS bedankt voor de goede zorgen. Tot de volgende!

le_belge
17 september 2020, 19:43
[...] first day-er Lisa [...]
Met die nieuwe "Lisa" (gesproken met "scharfes S", niet met "weiches S" zoals de duitsers...) heb ik vandaag ook een tijde samen gezeten. Een mooi en lief meisje van 19 jaar. Omdat ze eerlijk aangaf niet te willen zoenen heb ik voor een andere dame gekozen, die helaas... ook niet wilde zoenen, maar dat pas op de kamer. Ik denk nu achteraf dat het met "Lißa" beter zou geweest zijn...

jansenroy
17 september 2020, 21:11
Met die nieuwe "Lisa" (gesproken met "scharfes S", niet met "weiches S" zoals de duitsers...) heb ik vandaag ook een tijde samen gezeten. Een mooi en lief meisje van 19 jaar. Omdat ze eerlijk aangaf niet te willen zoenen heb ik voor een andere dame gekozen, die helaas... ook niet wilde zoenen, maar dat pas op de kamer. Ik denk nu achteraf dat het met "Lißa" beter zou geweest zijn...

Ze gaf aan van SS haar nieuwe stekje te willen maken, dus neem aan dat je nog een herkansing krijgt.

Sjeufke
17 september 2020, 22:17

Ik kan niet goed volgen wat je precies bedoelt. Als ik het goed lees: betaal je 50 euro in de rij buiten of 60 aan de receptie? :rolleyes:

Ik ben nog steeds nieuwsgierig. En zeker voor een Limbo, want die hebben maar 4 hersencellen :biggrin:

Mentholbear
17 september 2020, 23:11

Ik ben nog steeds nieuwsgierig. En zeker voor een Limbo, want die hebben maar 4 hersencellen :biggrin:

Ik bedoelde 50 euro Happy Hour kan ordelijk terug ingevoerd. Omdat nu niet iedereen de balie meer kan bestormen vanwege de Corona regels om nog op het nippertje HH te halen, verkoopt een medewerker tegen 14:00 (einde happy hour) aan degenen die buiten in de rij staan alvast hun een entree kaartje voor die 50 euro. Net zoals vroeger, slaat de receptie dan in 1x keer al die betaalde gasten aan op de kassa. Niemand die dan klaagt dat ie al een half uur te voren in de rij stond en Happy Hour toch niet haalde. En daarna kan iedereen alsnog op ordelijke afstand en rust hun entree kaartje omwisselen voor z'n polsbandje, badjas, slippers, etc.

Zoals Eddy al zei, ik mag niet klagen. Ik veeg immers hun ontbijt buffet al leeg :rolleyes:

Ik begreep in het begin die vroege Happy Hours ook niet. Je bent langer in de club, kunt vaker eten opscheppen, drinken tappen, bubbelen in de jacuzzi ofzo, verbruikt meer handdoeken etc. En je betaald nog minder ook :hammer:
Maar snap nu wel dat het bedoeld is om ook overdag heren én daarmee dames aan te trekken. En net als bij de all you can vreet is de ervaring ook dat er maar een enkele veelvraat is. De rest zijn normale mensen die gewoon normaal, of hooguit iets meer als normaal eten. Kwa kostprijs zit dat verder onder de helft van het betaalde. En dan zijn er die helemaal niks opscheppen en hooguit na een drankje en kamer alweer vertrekken. Tijdens het begon van m'n SC vakantie in 2017 was ik er soms ook zo 1. Drankje scoren, rondje door de club, scharrel oppikken, en de deur weer uit. Ik had in die tijd geen sauna van binnen gezien. Nu moeten ze me haast uit de jacuzzi sleuren ;)

Sjeufke
17 september 2020, 23:14
Ik bedoelde 50 euro Happy Hour terug invoeren. Omdat nu niet iedereen de balie meer kan bestormen vanwege de Corona regels om nog op het nippertje HH te halen, verkoopt een medewerker tegen 14:00 (einde happy hour) aan degenen die buiten in de rij staan alvast hun een entree kaartje voor die 50 euro. Net zoals vroeger, slaat de receptie dan in 1x keer al die betaalde gasten aan op de kassa. Niemand die dan klaagt dat ie al een half uur te voren in de rij stond en Happy Hour toch niet haalde. En daarna kan iedereen alsnog op ordelijke afstand en rust hun entree kaartje omwisselen voor z'n polsbandje, badjas, slippers, etc.
Nu valt het kwartje!
Wat zou je er van vinden als dat HH helemaal niet terug zou komen? Een 10-rittenkaart introduceren met een korting??

Eddy_V
17 september 2020, 23:18
Mannen, vergeet dat Happy Hour nu maar voorlopig, heeft geen zin om daar telkens over te beginnen te O.H.’en.
Waar is een Happy Hour voor bedoeld? Om publiek met een extraatje te lokken op momenten dat het wat stiller is.
Het zal voorlopig niet stiller worden, ook al hadden velen van ons afgelopen week onze hoop daarop gericht. Maar met alle nog strengere cq rigidere regels in Duitsland dan in Sixsens blijft het de komende weken/maanden ongetwijfeld volle bak in het mooie Lemiers.
Dat ik afgelopen woensdag m’n scootmobiel rond half twee nog recht voor de deur kon parkeren kwam alleen maar doordat ik de rode loper had aangezien voor een invalide parkeerplaats voor scootmobielen.

Eddy_V
17 september 2020, 23:20
Nu valt het kwartje!
Wat zou je er van vinden als dat HH helemaal niet terug zou komen? Een 10-rittenkaart introduceren met een korting??
Ga jij maar een 10-rittenkaart bij je queen afnemen, daar valt meer op te besparen :)

Sjeufke
17 september 2020, 23:22
Jij kan dat 10tje best betalen :biggrin:

Mentholbear
17 september 2020, 23:28
Heren heren wacht, nou tot ik klaar ben met editen :hammer:

Elke korting is leuk meegenomen, maar ik prefereer een Happy Hour, omdat je dan vrijelijker tussen clubs kunt afwisselen. Dat jij aan je Queen vastgeplakt zit :hammer:
Wat Eddy al zei, neem jij maar een rittenkaart bij haar :baeh:

Bovendien, rittenkaarten kunnen verlopen, helemaal zoals nu met Corona. Of voor de gebonden beren ook niet handig als zo een kaartje gevonden wordt :wife_2[1]:

Een niet gebonden beer heeft zo z'n voordelen. Kan er een plakboek aan consumptie en vrijkaartjes op na houden :hammer:

34206

Dat ik afgelopen woensdag m’n scootmobiel rond half twee nog recht voor de deur kon parkeren kwam alleen maar doordat ik de rode loper had aangezien voor een invalide parkeerplaats voor scootmobielen.

Intern moet ik altijd gniffelen als er weer iemand die er z'n auto of motor (moeten in het hoekje) zet. Soms komt er even later iemand de poort uit om aan te geben dat ie em moet bezetten. Soms lopen ze met de Phone Of Shame door de club rond met een foto van wie die auto is :roll3:

Sjeufke
17 september 2020, 23:32
Jullie vergelijken appels met peren........:roll: :a_t_nu06: en :a_t_ho02:

Mentholbear
17 september 2020, 23:53
peren.......

Eddy, waag het niet heh! ;)

https://youtu.be/w_B2gPfxJKs

kempie
18 september 2020, 07:11
Nu valt het kwartje!

10-ritten kaart ook prima.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

deket
18 september 2020, 08:07
Moeilijk in de praktijk brengen voor een saunaclub maar sommige bordelen werken met dit concept. Bv 10 de keer een gratis sessie
Btw, alle klagers en zeurders die inmiddels de heropening van de Duitse clubs hebben meegemaakt zullen beamen dat Sixsens in de mate van het mogelijke flexibil is

Mentholbear
18 september 2020, 09:58
Moeilijk in de praktijk brengen voor een saunaclub maar sommige bordelen werken met dit concept. Bv 10 de keer een gratis sessie

Dat is waar ook. Volgens mij ken ik er eentje waarbij de club het voor je bij houdt. Dus geen gedoe met rittenkaarten enzo.

Sjeufke
18 september 2020, 11:19
Voorheen deed Bab dat inderdaad. Een jaar voor de Coronasluiting is dit systeem echter afgeschaft. Dat wil zeggen, geen nieuwe aanmeldingen meer voor dit systeem. De lopende aanmeldingen konden hun trits afmaken. Dit systeem was best wel omslachtig voor de persoon achter de balie. Het werd in een computer bijgehouden. Een tien rittenkaart lijkt me geen extra werk. 10x vooruit betalen en werken met een knipkaart of iets dergelijks.

nick n.
18 september 2020, 13:34
Samuel heeft ook zo'n systeem dat ze zelf bijhouden op pc. Vijfde entree grstigratis. Is ook mooi :-)

nick n.
18 september 2020, 13:35
Samuel >Samya

Mentholbear
18 september 2020, 17:53
Voorheen deed Bab dat inderdaad. Een jaar voor de Coronasluiting is dit systeem echter afgeschaft. Dat wil zeggen, geen nieuwe aanmeldingen meer voor dit systeem. De lopende aanmeldingen konden hun trits afmaken. Dit systeem was best wel omslachtig voor de persoon achter de balie. Het werd in een computer bijgehouden. Een tien rittenkaart lijkt me geen extra werk. 10x vooruit betalen en werken met een knipkaart of iets dergelijks.

Oh... Daar was die netbook (kleine laptop op de toonbank) dus voor. Had je me dat niet eerder kunnen vertellen :heul:
Op zich lijkt het me niet heel moeilijk. Laptop met dubbel scherm en los toetsenbord. Dan kunnen klanten makkelijk hun gebruikersnaam zelf intypen en de receptioniste zoekt het in de database op. Kan zelfs met een simpel Excel bestandje.
Maar tja, elke handeling is er natuurlijk 1 extra.
En zo een rittenkaart is makkelijk knippen.

Maar zoals ik al zei, niet zo veilig voor de gebonden beer. Het is de immers niet de bonuskaart van de Appie :rolleyes:

Wat je als bedrijf ook kunt doen is werken met een qr scanner. Klant slaat dat op z'n mobieltje, onder de noemer klantenkaart van 1 of andere obscure bouwmarkt (uitgaande dat moeder de vrouw geen klusser is, en anders van een toko waar ze nooit komt). Bij de club voor de webcam zetten en hoppa.

De beren met een dumbphone kunnen het uitprinten en tussen hun visitekaartjes stoppen.

Jack42
18 september 2020, 19:17
Btw, alle klagers en zeurders die inmiddels de heropening van de Duitse clubs hebben meegemaakt zullen beamen dat Sixsens in de mate van het mogelijke flexibil is

Ik noem me geen klager of zeurder maar ik heb het deze week bij Sixsens en een Duitse club (Venus) meegemaakt. Er is geen noemenswaardig verschil alleen de registratieplicht maar dat heeft niks met flexibiliteit van een club te maken. Dat wordt gewoon opgelegd door het Ordnungsamt en Sixsens heeft en heel veel ijsberen hebben het voordeel dat er in Nederland geen registratieplicht is.
Voor mij hadden beide clubs het prima voor elkaar!

Brad Clitt
18 september 2020, 20:22
Vanaf gisteren geldt de maximum kamerduur van 1 uur niet meer op donderdag tot en met zondag heb ik begrepen, maar of de half uurtjes regel wel nog geldt weet ik niet.
Vandaag in ieder geval ruim 2 uur kunnen kameren, nadat we na ons eerste korte kamertje erachter kwamen dat de beperking voorlopig niet meer zou gelden. Mocht de drukte terugkeren, of het wordt eventjes héél erg druk, dan zal het wel weer teruggedraaid worden. Maar om zeker te zijn gewoon eventjes de dame laten vragen bij de sleuteluitgifte.

Het was dus niet druk vandaag, slapper dan een vrijdag vóór corona. Geen wachttijden tot 20.00 en je kon zelfs een voorkeur aangeven voor een kamer. Bij vertrek geen wachtenden voor de poort en er waren nog een paar parkeerplaatsen vrij. Heb een mooie, rustige dag beleefd, maar vele dames zaten zich wat te vervelen. Wat betreft bekende forumberen heb ik er maar eigenlijk één gezien en kort mee gesproken, een Fransman mij bekend uit YY.

Eddy_V
18 september 2020, 21:21
Vandaag in ieder geval ruim 2 uur kunnen kameren, nadat we na ons eerste korte kamertje erachter kwamen dat de beperking voorlopig niet meer zou gelden.

Daar zal je wel van balen nadat je eerder wat geld overhield. Nu moet je toch je tweede bijbaantje blijven aanhouden..

Brad Clitt
18 september 2020, 21:33
Nee hoor, het plan was 1 uur, 30 minuten (crazy/funny/experimental room), eten en daarna weer 1 uur. Maar omdat ik al 10 dagen droog stond ging het 1e kamertje wat sneller dan verwacht. Dus planning omgegooid naar 30 minuten, 1 uur, eten en 1 uur. Bij de uitgifte kwam één van haar vriendinnen ons vertellen over de veranderde regels en zodoende besloten om twee uur te kameren (na een rookpauze buiten) met een pauze op de kamer ipv op het terras (we hadden nummer 2 uitgekozen waar je goed kunt pauzeren, roken en praten en zodoende bijna 2,5 uur daar verbleven). Mocht de hongerklop toch toeslaan konden we altijd nog naar beneden, maar die bleef uit. Uiteindelijk om 18.45 gaan eten en daar hoefden we ook niet lang te wachten.

En voor de goede orde, ik heb maar één bijbaan waarvoor ik betaald word.
Voor die andere moet ik betalen, maar ik heb goede secundaire voorwaarden bedongen. ;)

Eddy_V
18 september 2020, 21:46
Ja, die vriendin kreeg achteraf natuurlijk provisie omdat er toch nog wat meer money uit de pockets geschud kon worden ;)

ach, als je maar lol hebt !!

Brad Clitt
18 september 2020, 21:53
Ach, als je maar lol hebt !!

En dat heb ik nog steeds met haar, ook na die vele kamertjes.
Hoewel ik ook wel naar andere dames kijk, wel stiekem. ;)

ijsbeer63
19 september 2020, 22:06
Prachtige SC dag vandaag. Dus SS een tweede kans gegeven. Absoluut geen spijt van die keuze. 2 heerlijke kamer gangen gehad met Andrea en de Franse Luna. En nee, ik ben geen optif*cker, laat me graag verrassen. En Luna was weer zo'n lekker kadootje [emoji39]. Verder was het merkbaar dat de dames het wat rustiger hadden. Waren duidelijk op jacht. Verder weer lekker gegeten dus zal deze club, ondanks de 2,5 uur reistijd, door mij vaker worden bezocht. Oja, je kunt het entree bedrag pinnen, kost wel 50ct extra.

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 8T met Tapatalk

Sjeufke
20 september 2020, 21:50
Zaterdag 19/9

Het kon weer, na ruim 2 weken vakantie. Bovendien neemt de gebreide broek nog een weekje extra. Als de poes van huis is dansen niet de muizen op tafel, maar zit Sjeuf in het heuvelland. Dat zelfs op een zaterdag. Een weekenddag is zeldzaam!

Bij aankomst was P1 al goed gevuld, maar nog niet helemaal vol. Ik kon zonder vertraging naar binnen lopen. Ik denk overigens dat de tijden met een wachtrij achter ons ligt, na de opening van de clubs in Duitsland.
Tijdens het afhandelen van de formaliteiten en het vullen van mijn polsbandje zag ik mijn date van de dag al op het terras zitten. Omgekleed en bij Eva en Amalia aangeschoven. Het terras is verfraaid met een prachtige tent. Naar ik heb begrepen om de kettingrokers de mogelijkheid te bieden een pafje te doen tijdens het winterhalfjaar.

In tegenstelling tot mijn laatste bezoek twee en halve week geleden slechts enkele bekende ijsberen. Toch met die paar ijsberen even gezellig kunnen ouwenelen.
Eén ijsbeer vertelde bij de controle in Living Room te zijn geweest. Het was een controle in een normale sfeer. Niettemin kreeg een Franse ijsbeer een boete, omdat hij uit de regio Parijs. Parijs is voor Duitsland code rood! Deze ijsbeer kan een mooi te betalen bedrag thuis op de deurmat verwachten. Van elke bezoeker werd van de identiteitskaart een foto gemaakt. Dat terzijde, dit zijsprongetje!

Met Eva eerst een paar uurtjes doorgebracht op het terras. Met afwisselend gezelschap van Amalia, Vanessa en wat ijsberen. De zon scheen volop. Lekkere temperatuur, zo rond 26 graden. Buitenbar open, bij Kamiel een paar rondjes Vino besteld. Alvorens de brunch faciliteiten zouden worden opgeruimd, nog een Croissantje gescoord met een plakkie kaas. Mijn eerste voeding van de dag. Ik ben niet zo'n grote eter, heb genoeg van mezelf. Amalia deed mij geloven dat ik al eens met haar heb gekamerd. Ik kan me er niets meer van herinneren. Ook in mijn 'boekhouding' is er niets over terug te vinden. Het is over het algemeen zo dat ik de hele goede en de hele slechte wel onthoud........ https://www.relaxxxboard.com/Smileys/default/wink.gif
Pas rond half 3 vonden we het wel tijd om ons 'even' terug te trekken. Eva ging kijken hoe de vlag er bij hing qua wachttijd een beschikbare kamers. Geen wachttijd, er was zelfs keuze voor een kamer. Alles is prima zei ik tegen Eva, en weldra kwam ze terug met de sleutel van Royalroom 11!

EVA (the little one)
Als Eva er zo heeft uitgezien bij het ontstaan van mensheid én Kaïn en Abel heeft voortgebracht, dan is die Adam een enorme gelukspik geweest. Het wordt tijd om Genesis 4 te herschrijven, want toen hadden ze ook al 6 zintuigen.
Met Eva naar kamer 11! Nou kan ik ook goed mijn ding doen in zo'n cabine, maar dit is toch wel een cadeautje met een douche in de kamer. Nog een vinoke besteld om de dorst te lessen op de kamer! Lekker insoppen onder de douche als opwarmer om vervolgens de ongewenste parasieten via het afvoerpuntje te laten afvoeren! Jaha.....en dit was nog maar het begin. Eva is dé kroelbabe van de club! Twee uurtjes genieten! Eigenlijk nog te kort die twee uur. Afsluitend weer samen gedoucht. Dat insoppen blijft toch een leuke bezigheid https://www.relaxxxboard.com/Smileys/default/wink.gif

Na de kamer samen nog op het terras doorgebracht in de nieuwe tent. Het was zichtbaar drukker geworden. Dat bleek later ook wel bij vertrek. De parkeerplaats leek geheel gevuld te zijn. Na de nodige 'koetjes en kalfjes' met beauty Eva namen we afscheid.
Sjeuf richting Sjengencity! Maar niet voor lang.....to be continued next week.

Illusion Plopp!

mager
21 september 2020, 02:41
Zondag 20/9 in SixSense.

Was goed.
Het was wel te merken dat een aantal dames vertrokken waren naar hun vaste club in Duitsland en zo.
Maar desondanks was de verhouding beer/vrouw nog steeds goed.
In de bar heb ik om 01:00 uur geteld 30 mannen, 15 vrouwen. Dit is tegenwoordig zeeeeer goed.
Andere clubs zitten eerder 10 op 1 tegenwoordig.

Dalton
21 september 2020, 08:12
Niet in ACAPULCO-GOLD hier zijn zoals vanouds weer genoeg foto-modellen voor een leuke foto te maken en in het familie plakboek te stoppen.

WANDELAAR5
21 september 2020, 09:00
De herinnering die ik heb aan mijn ene bezoek aan Acapulco Gold was een hoop mooie vrouwen met matige service. Met name niet tongzoenen. Ik hoop dat het voor de AG fans inmiddels op service gebied verbeterd is.

Zaterdag in Sixsens heb ik veel mooie dames gezien die ik nog niet eerder gezien had. Maurice zei dat hij veel aanbod had uit Oostenrijk en Zwitserland op dit moment. Ik heb het bij bekende dames gehouden waar ik altijd top kamers mee heb, maar voor de laatste kamer wilde ik een nieuwe meenemen en had hordes opties (Beauties Sandi, Lulu en Amalia, Klara was exclusief voor PeterP, Jenny met de uil op haar rug). Uiteindelijk is het Melanie uit Litouwen geworden. Ik wil geen wedstrijdje welke clubs de mooiste, meeste en de beste dames heeft. Maar het beeld wat Dalton schetst wil ik wel even nuanceren.

Een aantal van de dames die tijdelijk in Sixsens waren, waren top (bijvoorbeeld Marianna die nu weer terug is naar Venus). Maar er waren er ook een aantal met mindere service die ik niet zal missen. Sommige van die nieuwe beauties heb ik ook weer zo mijn twijfels over. De tijd zal het leren. Een collega ijsbeer die ook tot de frequente bezoekers hoort (nee geen woordvoerder, geen Sjeufke, geen PeterP) keek ook zijn ogen uit bij al dat nieuwe lekkers en kwam in no time aan zijn gebruikelijke aantal kamers.

Daarnaast is nu de 1 uur limiet weg en was er geen wachttijd voor de kamers en was de beginrij al om 11:15 weggewerkt.

Don’t worry, ik ben geen SS fanboy die de club ten alle tijden gaat verdedigen en blijf ook rustig schrijven over de zaken en dames die ik minder goed vind! En mijn vakantie is voorbij, er zijn weer opties in Duitsland, dus het aantal bezoekjes zal ook minder worden.

Hooker lover1
21 september 2020, 10:11
Afgelopen donderdag afgezakt naar vaals om enkele uurtjes relaxatie te genieten.
Een ontmoeting met player werd op het laatste moment afgezegd wegens andere verplichtingen,ik had echter het geluk le belge nog eens te ontmoeten.
Op de parking geen gekte meer om je auto kwijt te geraken,ook geen wachtrijen meer om binnen te komen.
De heropening van duitse clubs is meer dan een zegen voor zowel de club zelf,als voor de vaste bezoekers.
Ik telde ruim 50 dames,en over de gehele club verspreid was er overal een aangename balans tussen bezoeksters en bezoekers.
Terug het echte gezellige en ontspannen sixsens,ik werd er helemaal vrolijk van.

Iets minder vrolijk zullen alvast de heren zijn,die enige moeite hadden met de regelgevingen de laatste weken in ss.
Als ik nu verneem welke regelgeving Duitsland hanteert,dan kan je niet anders dan concluderen dat het een kat in de zak is.
Wat een absurde regelgeving,vergeleken met de transparante,eenduidige en vooral softe regelgeving die in sixsens werd gehandhaafd de laatste weken.
Registratie plicht,controles en boetes,kamers die na elke kamergang 15 min gelucht moeten worden....
Beperkte maaltijden,wellness niet volledig operationeel,douches niet operationeel(en dat na 6 maanden sluiting).
Sex met een mondkapje op de kamers...etc!
Kortom,wat een gedoe is het allemaal al niet geweest:hammer:
Gelukkig zat ik in sixsens,waar ik kon genieten van een volwaardige line up,goed eten en drinken en alle faciliteiten in functie zoals dat hoort zonder al die onzin.

Als ik er nu op terugkijk,is Sixsens als enige operationele sauna club gedurende weken totaal onder de voet gelopen.
Het management loodste de club echter met vaste hand,als een schip doorheen een storm.
Er was wat deining die enkelingen als onaangenaam ervaarden,maar het gehele schip kwam ongehavend geheel operationeel doorheen de storm.
De kamerduur beperking die de storm wat triggerde,is niet meer!
Nu sixsens weer kan werken met een normaal bezoeker aantal,kunnen bezoekers weer geheel zoals voorheen kameren zonder limitering.
Het is echter wel zo,dat sixsens bij extreme drukte en oplopende wachttijden het principe heel tijdelijk weer zal toepassen,om de club doorheen de piek te loodsen.
Echte hardcore pannenkoekers zullen hier uiteraard niets van ondervinden,want wie zonder limitering de kamer opgaat zal dus niet van de kamer gehaald worden bij oplopende drukte beneden.

Op dit moment rijden er enkele bedrijfswagens de parking van sixsens op!
Het gehele buitenterras gaat namelijk overdekt worden,er zal dus tijdelijk beperkte hinder zijn vanwege deze werken.
Maar,hier krijgen wij bezoekers nadien weer heel wat voor terug natuurlijk.
Een ander project wat op de planning stond kan helaas niet doorgaan,maar sixsens is reeds inventief bezig met het bekijken van alternatieven.
Er liggen enkele ideeën ter bespreking op tafel,er zal allicht wel iets leuk uitkomen om de sauna club beleving nog aangenamer te maken.

HL1

Jack42
21 september 2020, 15:11
@ Hookerlover1

Overdrijven is ook een kunst.
Ben je zelf in Duitsland geweest nu het weer geopend is? Er is echt niet veel verschil tussen Sixsens en de Duitse clubs iig de Duitse club waar ik heen ben geweest. Alleen de regristratieplicht en als je als ijsbeer daar geen probleem mee hebt is er helemaal geen verschil.
Wat is het andere project? Je kan van alles roepen maar dan moet je ook aangeven wat dat project is of zeg anders niks want dat komt niet ten goede voor de club die je wil promoten. Wellicht zijn het roltrappen? :teuflisch: Weer Coca Cola ipv Pepsi? ;)
Ik denk dat de clubs, dus ook de Duitse clubs er alles aan doen om met de huidige omstandigheden iedereen het naar de zin te maken en Sixsens is echt niet beter hierin.
Jij kiest voor Sixsens maar als ik moet kiezen dan ga ik toch voor Venus al is Sixsens (met mooi weer zeker) ook een bezoek waard.

deket
21 september 2020, 19:21
@J 42. Et les autres. ; dat project gaat gewoon door hoor.
Concreet : het zwembad en bar,alsook buitenterras zal overdekt worden door een stevige tent van degelijk kwaliteit
In de zomer gaat die er terug af
Door die werken dewelke effectief nu aan gang zijn bleven de bezoekers daar niet rondhangen wat een kalmere indruk geeft
Maar rustig is het er nooit hoor,ondanks Duitsland blijft iedereen deze mooie club terecht bezoeken

Jack42
21 september 2020, 21:10
@J 42. Et les autres. ; dat project gaat gewoon door hoor.
Concreet : het zwembad en bar, alsook buitenterras zal overdekt worden door een stevige tent van degelijk kwaliteit
In de zomer gaat die er terug af

Ik bedoelde niet dat het terras en zwembad wordt overkapt want daar zijn ze blijkbaar al volop mee bezig en dat is een mooie en goede investering van Sixsens.
HL1 heeft het in zijn 2 laatste zinnen ook nog over een ander project wat helaas niet kan doorgaan. Hij laat zoiets beter achterwege. Nu kun je speculaties krijgen waar Sixsens niet blij mee zal zijn.
Je moet niet alles opschrijven omdat je denkt dat je als enige wat insiders info weet en je jezelf daardoor belangrijk vindt.

Maar rustig is het er nooit hoor, ondanks Duitsland blijft iedereen deze mooie club terecht bezoeken

Mee eens.

b1234
21 september 2020, 21:13
@ Hookerlover1

Overdrijven is ook een kunst.
Ben je zelf in Duitsland geweest nu het weer geopend is? Er is echt niet veel verschil tussen Sixsens en de Duitse clubs iig de Duitse club waar ik heen ben geweest. Alleen de regristratieplicht en als je als ijsbeer daar geen probleem mee hebt is er helemaal geen verschil.
Wat is het andere project? Je kan van alles roepen maar dan moet je ook aangeven wat dat project is of zeg anders niks want dat komt niet ten goede voor de club die je wil promoten. Wellicht zijn het roltrappen? :teuflisch: Weer Coca Cola ipv Pepsi? ;)
Ik denk dat de clubs, dus ook de Duitse clubs er alles aan doen om met de huidige omstandigheden iedereen het naar de zin te maken en Sixsens is echt niet beter hierin.
Jij kiest voor Sixsens maar als ik moet kiezen dan ga ik toch voor Venus al is Sixsens (met mooi weer zeker) ook een bezoek waard.

@ Jack42

Inderdaad ,ik geef u volkomen gelijk wat u hier schrijft !
HL 1 probeert de propagandist uit te hangen voor SS , maar de manier waarop hij dit probeert te doen is niet de juiste werkwijze .

Wat een onzin kraamt HL1 daar allemaal uit , maar ja ,als je nog nooit ergens anders geweest bent ........ Een kinderhand is gauw gevuld :)
SS is een fijne SC , maar met superlatieven te werk gaan werkt meestal omgekeerd .

Wat HL1 zijn repliek i.v.m. de aankomende projecten ....... als je A zegt moet je ook B zeggen , anders krijgt uw mededeling een compleet averechts effect .

Groeten ;
Boy 56

Hooker lover1
21 september 2020, 21:55
34228
Deket dat overdekkings project is reeds uitgevoerd:rolleyes:
Het enige wat op deze foto nog ontbreekt,is eddy_V in het zwembad:biggrin:
Waar ik eerder op de dag naar verwees,is eigenlijk meer een detail idee binnen het project wat vandaag reeds voltooid werd.
Bedoeling is namelijk ook dat er iets van verwarming voorzien wordt.
Conform de huidige corona realiteit is het namelijk nog steeds de doelstelling,om zoveel mogelijk bezoekers te kunnen spreiden.
Andere details zijn nog niet definitief,maar de mogelijkheid om ook wat bedjes van het dakterras te halen wordt actueel ook bekeken.

HL1

Henry S
21 september 2020, 22:04
Hallo beste beren,

Is er iemand die weet of Aziatische Lin hier nog werkzaam is?

Volgens mij kwam ze uit Korea.

Groet Henry S

Eric vb
21 september 2020, 22:17
Vandaag er geweest,het was er heeeeeeeeeeeel kalm :uuups_blau[1]:

Sjeufke
21 september 2020, 22:20
In de periode sinds de opening heb ik Lyn nog niet gezien. Morgen ga ik weer richting heuvelland. Mocht ze er zijn laat ik het weten

Eddy_V
21 september 2020, 22:38
34228
Deket dat overdekkings project is reeds uitgevoerd:rolleyes:
Het enige wat op deze foto nog ontbreekt,is eddy_V in het zwembad:biggrin:

HL1 zegt B :)

je hebt me goed van de foto geblurred !
Prima zet om bezoekers te blijven spreiden, aangezien ik mij daarover wel vragen stelde op een keer dat het wat kouder en nat was en velen naar binnen gingen.
Maar het belangrijkste voordeel: geen wind meer die de strandballen over de heg laten verdwijnen!

Eddy_V
21 september 2020, 22:42
Is er iemand die weet of Aziatische Lin hier nog werkzaam is?

Volgens mij kwam ze uit Korea.

Er is maar één beer die iets actueels over Lin kan vertellen...
Misschien doet hij dat alsnog of misschien ook niet als zij inmiddels bij hem ingetrokken is.

ps met die ene beer bedoelde ik niet deket

deket
21 september 2020, 22:51
had moeten schrijven, dat project ging gewoon door maar had een opnieuw ban ,weliswaar voor 1 dagje wegens een mooie bijdrage over club Machiavelli in Brussel en deze post moest snel gaan
de Aziatische Lyn zal op pensioen zijn,Henry S, hopelijk deed ze aan pensioensparen

Willem2
22 september 2020, 11:55
Zo ijsberen,
Enkele berichten verplaatst:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56041-Clubs-die-geopend-zijn-in-Duitsland&p=717624#post717624

Hier alleen berichten en ervaringen met betrekking tot Sixsens !!!

Nulnulzeseneenhalf
22 september 2020, 13:03
Ik kwam hiervoor een foto tegen van een, overigens heel mooie, tent op het terras van SS. Ik hoop dat dit zich niet tegen hun gaat keren. En voordat er weer hele volksstammen over mij heen vallen, ik heb niks tegen tenten. Het is al langer bekend dat de verspreiding van dat wat we niet meer willen hebben en eigenlijk ook niet meer willen noemen, binnenshuis veel beter gaat dan buiten. Vandaar overal grotere terrassen, geen binnenbijeenkomsten, mondkapjes op als je naar de wc moet, en meer van die ongein. Als het aantal besmettingen nog wat gaat oplopen dan vrees ik dat we weer meer beperkingen krijgen in gebouwen. Weer meer thuiswerken bijvoorbeeld. Of meer afstand houden. Omdat een tent als een gebouw gezien gaat worden, krijg je dus beperkingen, beperkingen die er niet zullen zijn als er geen dak boven zit.
Ik lees net in een ander topic dat we nog steeds gaan voor de groepsimmuniteit. Mooi! Dat betekent dat we elkaar veel meer moeten besmetten.

deket
22 september 2020, 15:37
Jongens,jongens toch, het is dat ik op een stoel zit of ik viel om
Deze tent ,dure investering en van prima kwaliteit is er juist gekomen VOOR DE ALGEMENE GEZONDHEID.
Concreet, : om meer mensen te laten genieten met buitenkanten die open gaan. Welke idioot gaat er in herfstweer met zijn badjas nu buiten zitten?

deket
22 september 2020, 15:46
En betreffende de rokers die zich anno 2020 als een paria voelen. : Er mag dus gerookt worden. Tent kan zich overal openen,dus optimale verluchting

Nulnulzeseneenhalf
22 september 2020, 16:48
Jongens,jongens toch, het is dat ik op een stoel zit of ik viel om
Deze tent ,dure investering en van prima kwaliteit is er juist gekomen VOOR DE ALGEMENE GEZONDHEID.
Concreet, : om meer mensen te laten genieten met buitenkanten die open gaan. Welke idioot gaat er in herfstweer met zijn badjas nu buiten zitten?

En betreffende de rokers die zich anno 2020 als een paria voelen. : Er mag dus gerookt worden. Tent kan zich overal openen,dus optimale verluchting

Een café waar men aan de terraskant de deuren over de hele breedte kan openzetten is toch een gebouw. Met beperkingen.
En als roken niet meer binnen mag, waarom dan wel in een tent? Volgens mij zijn al die overkappingen allemaal afgekeurd bij de laatste rechterlijke beslissing.

kempie
22 september 2020, 17:24
En als roken niet meer binnen mag, waarom dan wel in een tent? Volgens mij zijn al die overkappingen allemaal afgekeurd bij de laatste rechterlijke beslissing.

Dat vroeg ik me af. Ben geen roker dus voor mij geen probleem maar als deze constructie niet mag en je moet echt in de buitenlucht roken dan vrees is dat sommige meiden wel eens kunnen afhaken en een andere werkplek zoeken. De line-up moet toch een beetje op peil blijven.

JonnyFontane
22 september 2020, 17:39
Welke idioot gaat er in herfstweer met zijn badjas nu buiten zitten?

Deze idioot:biggrin:

Shakir
22 september 2020, 17:47
Welke idioot gaat er in herfstweer met zijn badjas nu buiten zitten?

Ik ben ook zo'n idioot. :biggrin:
Weg met die tent, godverdomme!

de duisburg spesjalist
22 september 2020, 17:54
voor shakir aan jou de keus om een club te zoeken waar geen tent in de tuin past . venus haminkel heeft overigens ook al interesse https://images2.imgbox.com/2b/e8/6KLoruUG_o.jpg in deze tijdelijke oplossing want het corona vierus is immers tijdelijk

pret
22 september 2020, 18:53
Een café waar men aan de terraskant de deuren over de hele breedte kan openzetten is toch een gebouw. Met beperkingen.

Volgens Horeca Stichting Nederland (https://hsn-horeca.nl/horecatips/wat-zijn-de-regels-voor-buiten-roken/) mag je buiten, op een deel van het terras, een tent plaatsen om rokers een rookplaats buiten te bieden. Deze tent moet dan aan alle vereisten van de rookruimte voldoen.

frits the cat
22 september 2020, 19:05
Wat de anti rokers niet door hebben is dat als er steeds meer rokende ijsberen weg blijven de DVP ook een andere club zoeken de ijsberen achter na gaan en dat je favoriete club dan ten dode is opgeschreven de keren dat ik deze zomer eerst onder de overkapping en later buiten in de tuin met veel rokende ijsberen en DVP heb gezeten leek mij dat er een grote meerderheid van rokers is maar ik zie al een Trent van anti rokers hun zin proberen door te drijven terwijl er volgens mij nog uitsluitsel is gegeven door de leiding van SS.

vse
22 september 2020, 19:09
En voor mij ook niet! Vooral niet met al die rokers daarbinnen!!
Een mooie kleine kas voor de rookruimte, alstublieft!!!

phoenix
22 september 2020, 19:12
nou frits ik vind dat die rokers echt meer premie en entree moeten betalen hoor, eerst nu dat coronavirus en dan kan ik ook longkanker krijgen als ik meerrok... ja en dan die veeleters stel je toch eens voor dat ik daarnaast zit dan word ik zomaar meegesleurd door die dikbuikigers om mee te eten, schandalig, allemaal extra premie voor het ziekenfonds betalen, kom zeg dat kan toch niet.... en misschien krijg ik dan van sixsense entreekorting ik ben namelijke en veelneuker....

frits the cat
22 september 2020, 20:00
nou frits ik vind dat die rokers echt meer premie en entree moeten betalen hoor, eerst nu dat coronavirus en dan kan ik ook longkanker krijgen als ik meerrok... ja en dan die veeleters stel je toch eens voor dat ik daarnaast zit dan word ik zomaar meegesleurd door die dikbuikigers om mee te eten, schandalig, allemaal extra premie voor het ziekenfonds betalen, kom zeg dat kan toch niet.... en misschien krijg ik dan van sixsense entreekorting ik ben namelijke en veelneuker....er zijn al genoeg ruimtes in SS waar je niet mag roken vind het toch wel er egoïstisch klinken van een paar anti rokers maar jullie weten het goed genoeg waar de rokers zijn daar is het altijd het gezelligst en als jullie zo anti rokers zijn dan moet je ook zo consequent zijn en ook de DVP die roken niet mee gezellig in de tuin gaan zitten of mee naar de kamer nemen.

deket
22 september 2020, 20:00
had den Erdogan(Pret) gevraagd dat stuk van Horeca Stichting onmiddellijk te plaatsen omdat ik in vergadering zat,maar laat er nu geen polemiek van maken over de gezondheid van roken
de essentie is dat in een vast gebouw niet gerookt mag worden maar in een plaats met openingen langszij zoals in de tent van Sixsens wel

brombeerzuid
22 september 2020, 20:02
Weer iets om te gaan zeuren,de rokers of die wat wat te veel eten!
Te veel drinken, te lang kameren, geen hp meer,geen mooie meiden.
Te harde of geen fijne matrassen etc.

Ga toch lekker genieten in een van de mooiste club in de omgeving!!!!

Sjeufke
22 september 2020, 20:10
Zo ijsberen,
Enkele berichten verplaatst:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56041-Clubs-die-geopend-zijn-in-Duitsland&p=717624#post717624

Hier alleen berichten en ervaringen met betrekking tot Sixsens !!!

Ik heb met je te doen W2
Het is een zeer lang speelkwartier vandaag......:rolleyes:

Bachatero
22 september 2020, 21:13
Wegens de drukte de laatste tijd voornamelijk op dinsdagen naar SS getogen. Nu het stilaan rustiger wordt overweeg ik om terug ook eens andere dagen te proberen.

Bij aankomst kun je er niet naast kijken, de tent is echt heel groot. Blijkbaar werd ze gisteren op één dag geplaatst want er waren geen werkmannen meer te zien, iets waar ik bij mijn vertrek vanmorgen nog even voor gevreesd had.
De tent wordt binnenkort nog wat aangekleed, tel daarbij nog een aangepaste verlichting en wat verwarming en we hebben een prachtige locatie om de winterperiode coronaproof door te komen.
(Opmerking : de vorige zin werd niet gesponsord).

Wat opviel gedurende de dag was dat inderdaad een aantal dames terug naar hun vorige club betrokken zijn, maar deze plaatsen zijn blijkbaar ingenomen door heel wat nieuwkomers nu er terug dameslockers beschikbaar zijn. Daarbij heel wat optisch mooie dames, of ze ook goede service verlenen moeten we nog onderzoeken. ;)

Bij aankomst op het terras bijgepraat met Reference over de laatste ontwikkelingen in de club en de nieuwe tent.
Vrij snel kwam de belangrijkste reden van mijn bezoek naar mij toe.
Meestal wissel ik veel van kamergenote, maar ik vind niet zo vaak iemand die prima looks, brains en service combineert op dit niveau. Na een week onthouding werd het dan ook hoog tijd om een kleine tent gaan op te zetten, dus samen met Roemeense Emma naar de sleuteluitgifte voor weer een bijzonder aangenaam uurtje met deze beauty die voor mij stilaan het predikaat “irresistable” verdiend heeft, nog maar de vijfde in 5 jaar SS-bezoek.
(voor de eventuele nieuwsgierigen, de vorigen waren Roemeense Carmen alias bardame Violetta, Bulgaarse Vicky, Bulgaarse Lucy en Hongaarse Linet).

Voor de overige 2 kamers vandaag mijn heil gezocht bij 2 nieuwkomers, de plicht roept immers en paspoortjes moeten gemaakt worden.
Het werden de Roemeensen Ariane en Lisa, meer hierover bij hun respectievelijke paspoortjes.

Deze fijne en rustige namiddag afgesloten met een lekker dinertje in het gezelschap van Reference en weer heel tevreden de terugweg aangevat naar België, waarbij ik elke week toch ietsepietsie zenuwachtig de grensovergang tegemoet rijd.
Voorlopig geen probleem en hopelijk blijf het ook zo zodat ik ook verder kan genieten van grote en kleine tenten...

Cu :wink2:

mechelen
22 september 2020, 21:22
Ik heb ooit eens een paar dagen voor een tentenfirma gewerkt. Zo'n tent staat op hooguit een uurtje recht hoor.

Nulnulzeseneenhalf
22 september 2020, 21:47
er zijn al genoeg ruimtes in SS waar je niet mag roken vind het toch wel er egoïstisch klinken van een paar anti rokers maar jullie weten het goed genoeg waar de rokers zijn daar is het altijd het gezelligst en als jullie zo anti rokers zijn dan moet je ook zo consequent zijn en ook de DVP die roken niet mee gezellig in de tuin gaan zitten of mee naar de kamer nemen.

Daartoe wordt ook gerekend een terras dat minimaal aan 1 zijde volledig is geopend. Dit kan een zijkant zijn (mits deze niet aan het eventuele naastgelegen terras van de buurman grenst), maar uiteraard mag er ook gerookt worden op een terras als dit van boven helemaal open is. Het terras mag overigens geen rookoverlast binnen in de horecagelegenheid geven.

Bovenstaande uit de link van pret. 1 zijde helemaal geopend, niet aan de kant van het gebouw. Word elke morgen en avond een hele klus om te openen en te sluiten.

Het is helemaal niet egoïstisch om van een paar rokers om de lucht om hen heen te vervuilen met afgewerkte rooklucht. De ademhaling van anderen te beperken door de samenstelling van de lucht te veranderen. Is niks egoïstisch aan.

Voor de goede orde, ik heb niks tegen rokers. Vroeger was er nog de slogan: een tevreden roker is geen onruststoker. Probleem is dat ik in mijn leven al teveel rokers ben tegen gekomen die vinden dat ik maar mee moet genieten van hun hobby. Nee bedankt. Rook je sigaret, of sigaar. Maar rook dan ook alles. Zit niet alles uit te blazen, maar inhaleer. Verspil niet zo veel. Het roken is al duur genoeg.

En misschien wordt het tijd om nog eens een mythe te kraken. Het is helemaal niet gezelliger bij de rokers. Dat denken ze wel, maar dat komt omdat ze zo hard moeten praten en lachen om over de rook heen te komen. Sterker nog, de laatste jaren krijg ik steeds meer het idee dat die rokers wat te verbergen hebben. Telkens als ze een stinkstokje willen opsteken, dan zonderen ze zich af. Het lijkt er meer en meer op dat ze bezig zijn met iets wat het daglicht niet kan verdragen.

PS 95 procent van de dames die ik heb leren kennen, en die rookte, waren zo netjes om de rook de andere kant uit te blazen. Die andere 5 procent snapte niet waarom ik nooit meer een tweede maal mee wilde gaan.

frits the cat
22 september 2020, 22:06
Dus je vind dat er nog niet genoeg rook vrije ruimtes in SS zijn misschien heeft het ook wel me en beetje jalousie te maken dat de rokers zo’n mooie ruimte krijgen of met luiigheid van het niet meer zoveel trappen te hoeven lopen en zoals je zelf al aangeef 95%van de DVP waar je mee om ga roken dus je redenatie paar rokers om je heen klopt ook niet ,maar zat al op je reactie te wachten 006The truth is a bitch

sofaking
22 september 2020, 22:10
In Yin Yang was er een overdekte rokersruimte naast de bar, dus dat zal wel mogen.
Maar dat was een rokersruimte, naast de bar, waar men heen ging om te roken.
Hier ligt er een zwembad onder de tent. Is dat dan nog een rokersruimte ?

mechelen
22 september 2020, 22:13
Bovenstaande uit de link van pret. 1 zijde helemaal geopend, niet aan de kant van het gebouw. Word elke morgen en avond een hele klus om te openen en te sluiten.

Helemaal niet hoor. Zo'n tentzeil bestaat uit stukken met een ritssluiting. Dat betekent : 's ochtends ritssluitingen open en stukken zeil oprollen en vastmaken. 10 minuten werk. 's Avonds zeil weer naar beneden en ritsen sluiten. 5 minuten werk.

Mentholbear
22 september 2020, 23:35
K3

Op de 3e zaterdag van de 8e maand zat mijn SC vakantie voor 2020 er alweer op. Beetje anders dan de afgelopen jaren. Toen was het verre clubs bezoeken, voornamelijk waar ik nog niet eerder was geweest. Maar dit jaar dus anders dan anders. Elke dag dezelfde clubs. Deed me een beetje aan 2017 denken ;)

Maar ik had niet te klagen. Want had weer genoten van een heerlijk omeletje deluxe in de ochtend. Lekker wellness rondje gemaakt.En daarna genoten van K3. Nee, helaas niet de 3 toppers van 'Rabbit', maar 3e keer op rij met Kinga. Het zal wel aan mij liggen. Maar elke keer lijkt het intenser te worden met deze dame.
En ze weet het leuk te variëren. Niet dat ze alles overhoop gooit, maar mijn ervaring was dat ze hier een dingetje toevoegt, en daar wat verandert. Dat houdt het interessant.
De mate van intimiteit blijft van ongehoord hoog niveau. En hoe ze me geil krijgt en de rikketik overuren laat maken. Ik word er nog duizelig van als ik eraan terugdenk ;)
Genoten van een uitmuntende kamer met wederzijdse verwennerij.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11167-Kinga-(Poolse)-ex-GT-YY-VV&p=712631#post712631

Daarna de dag lekker genoten van de wellness, en de tuin, en natuurlijk de vlaai en pasta. Lekker om wat warms binnen te krijgen. Ook de sushi was weer van de partij, en daar rijkelijk gebruik van gemaakt. Sowieso is het niet goed om sushi te lang te laten staan. Dus dat euvel heb ik opgelost :D

Lekker es in de bar gaan zitten dames spotten. Veel bekende gezichten intussen. En niet veel nieuwe dames meer bijgekomen. Niet zo gek, het zat behoorlijk vol en er schenen zelfs dames geweigerd te zijn.Opeens zie ik een dame die best succesvol lijkt te draaien in de club. Althans, heb d'r weinig gezien, dus vermoed dat ze geregeld geboekt is. Enkele malen kruisten onze wegen te laat pas bij de sleutelafgifte. Of juist te vroeg nadat ik van een kamer kwam, uit de sauna, of wat nog waarschijnlijker was: me net weer had volgepropt ;)
Maar nu was de timing precies goed, en haar uitgenodigd voor een praatje en een verzetje. Het werd een geweldige kamergang, waar ze ook van leek te hebben genoten.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55370-Diana-(Ciara-(Roemeense)&p=712632#post712632

Na met een wellness rondje even uitgepuft te hebben, eindelijk eens hun steak uit kunnen proberen. Bij de entree kreeg ieder 2 steak coupons. Gezien het wat latere tijdstip was het niet meer zo druk en mocht ik gelijk 2 lapjes meekrijgen. Ze waren goed van smaak, redelijk mals en hebben me dus prima gesmaakt. Alleen waren ze nogal dun. Dus miste het sappige, zoals bij de dikke steaks van de Villa en Magnum.

Het werd ondertussen tijd om te vertrekken. Zou ik nog een kamertje doen? Omwille van de good old times besloot ik de vakantie af te sluiten met Nicol die ik van elders ken. Het ging echter niet zoals ik gehoopt had en het kwam niet verder dan een lekker kamertje.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56187-Nicol-(althans-dat-is-haar-alias-elders)-(Roemeense)&p=712635#post712635

De vakantie eindigde dus niet met een piek, maar in z'n geheel genomen was het een geslaagde trip met genoeg andere mooie momenten. En daar gaat het me om.

Nulnulzeseneenhalf
23 september 2020, 09:45
Dus je vind dat er nog niet genoeg rook vrije ruimtes in SS zijn misschien heeft het ook wel me en beetje jalousie te maken dat de rokers zo’n mooie ruimte krijgen of met luiigheid van het niet meer zoveel trappen te hoeven lopen en zoals je zelf al aangeef 95%van de DVP waar je mee om ga roken dus je redenatie paar rokers om je heen klopt ook niet ,maar zat al op je reactie te wachten 006The truth is a bitch

Jaloezie heeft het niks mee te maken. Zoals hierboven al gezegd, er zit een zwembad in, is het nog wel een rokersruimte? En goed lezen, 95% van de dames die rookte, niet van alle dames. Er is best een aantal dat niet rookt.

Ties85
25 september 2020, 20:39
Vandaag even naar SS in de middag geweest ik wou de inmiddels befaamde tent toch eens in het echt zien.
Volgens mij was het vandaag ook klusjesdag in Lemiers de koelkasten werden allemaal grondig gepoetst in de bar, de heggen waren ze aan het snoeien, aan de tent waren ze nog aan het sleutelen.
Het zou een geheel verwarmde soort wintertuin moeten worden met bar en overdekt zwembad, dus dat zal ik over een tijdje toch nog eens moeten gaan bekijken want het was nog allemaal niet af.
Ze hadden nu ook eindelijk de tijd en ruimte voor dit soort klussen want qua drukte leek het in niks meer van wat ik de afgelopen maanden gezien heb, sterker nog vrijwel de hele +/- 3 uur dat ik er was waren de dames in de meerderheid.

Ineens kwamen veel dames nu ook een stuk actiever werven in en buiten de bar, het blijft uiteindelijk een kwestie van vraag en aanbod he, ook was er van wachttijden of rijen, overvolle parking niks meer over.
De aanwezige dames vond ik optisch wel nog altijd goed te noemen, in ieder geval beter als vorig jaar rond deze tijd al hoorde je links en rechts al het geklaag over gebrek aan klandizie bij sommige.
Ik ben nieuwsgierig hoe het in oktober gaat uitzien als GT en VV ook nog eens open gaan... en die nieuwe buiten party locatie geopend zal worden in Lemiers.
ik denk dat covid19 ook nog wel eens een rol kan gaan spelen in het aantal buitenlandse gasten dat Lemiers wil en kan bezoeken, och ja we gaan het weer beleven met een corona virus blijft het allemaal gissen wat de toekomst brengt.

Mentholbear
26 september 2020, 00:26
LAATSTE KEER

Op de 3e donderdag van de 8e maand weer richting de mooie heuvels van Vaals getrokken.

Tot mijn verbazing stond er een jongeman als een ware marshaller je naar een plekje begeleid en er op toe ziet dat je em niet te breed neerzet. Gezien de drukte van de afgelopen tijd blijkbaar een noodzakelijke maatregel om te voorkomen dat mensen em aan de straatkant in de berm zet. Uit dat soort kleine dingen blijkt voor mij dat de club mee werkt om het beste van de drukte te maken en overlast te voorkomen.

Hop in de rij. Meesten hadden al braaf hun mondmaskertje op. Na een poosje ging eindelijk het hekje ook voor ons mannen open. Zoals gebruikelijk temperatuur check, tas controle, handjes desinfecteren, centjes omruilen voor m'n ijsberenvel, handdoek, saunahand doek, en m'n tegenwoordig onmisbare sauna kilt. Wegens de beperking op handdoeken, komt die goed van pas tegen grijpgrage vrouwenhandjes die ineens verbaasd opkijken waarom ze er niet met de kroonjuwelen vandoor kunnen ;)

Lekker ommeletje bij de chef gehaald, wat beleg en drankje erbij, om vervolgens in de tuin alles op te peuzelen. Bella en haar blonde vriendin waren er vroeg bij. De brunette knoopte een praatje aan. Ik liet haar helaas weten dat ik al een afspraakje had die dag en dat er die dag geen date voor ons in zou zitten. Het fijne van Bella is dat ze daar niet moeilijk over doet. Geen gezeur, waarom niet, wanneer dan wel, enz. Dat kan ik wel waarderen. Hoewel ze het vast jammer vond, snapt ze ook wel dat we niet getrouwd zijn en er meer vissen in de zee zwemmen.
Dus na eventje gekletst te hebben verontschuldigde ik me en verruilde de 2 dames voor de wellness. Jacuzzi weer lekker warm, de sauna's op temperatuur, het zwembad om in af te koelen en een heerlijk zonnetje om te liggen uitpuffen met een glaasje fris erbij. Toppunt van relaxing!

Tot m'n vreugde stond er weer sushi op het menu, en daar maakte ik gretig gebruik van. Even uitbuiken en nog maar een wellness rondje, aangezien m'n date er nog niet was.

En die zou er helaas ook niet komen. Ze heeft wel netjes afgezegd. DDWW...
En toen stonden ineens de opties open. Had genoeg moois al gezien die dag. Doch, de houding van Bella eerder deed me besluiten haar op te zoeken.
In de tuin was ze niet te bekennen, dus ging maar richting de bar. Onderweg zag ik ineens een lief popje staan. Ook wel bekend als Eva van de Musketeers. In gepaste Eva kostuum stond ze te wachten om af te rekenen met haar klant. Vermoedelijk een pannenkoek, want toen ik haar vroeg of ze tijd had, keek ze een beetje bedenkelijk. Eigenlijk wilde ze naar huis, en vroeg of ik het erg vond. Als een dame dat aan geeft, wie ben ik om haar daar van te weerhouden?
Dus jammer vond ik het wel, erg niet. Ze glimlachte dankbaar en beloofde dat het er de volgende keer zeker van gaat komen. Sterker nog, ze vroeg wanneer ik er de volgende keer zou zijn en dat we dan konden afspreken. Ik had geen idee, want volgende week had ik andere plannen, en 2 weken later weet ik nog niet wat het gaat worden. Dus stelde haar gerust dat als ze nog niet binnenkort zou vertrekken, het er vast nog een keer van gaat komen.

En zo liep ik daarna verder de bar in. Ook daar geen Bella te bekennen. Dus ik ging in een rustig hoekje zitten half blote dames kijken. Dat is me toch een leuk tijdverdrijf :)

Poosje later komt Bella de bar in en ik wenk haar om bij mente komen zitten. Ik vertel haar dat m'n afspraakje was verzet en of zij voor gaar wilde invallen. Daar had ze wel oren naar. En niet veel later belandden we op bed en hebben geweldig van elkaar genoten.
Toen niet wetende dat het onze LAATSTE KEER zou zijn. Want 2 weken later gingen de Duitse clubs weer open en was het vogeltje gevlogen. Maar wie weet, als code rood voorbij is, wellicht dat we elkaar nog eens treffen...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55995-Bella-(Roemeense)&p=713025#post713025

De rest van de dag lekker gegeten en nog meerdere wellness rondjes gemaakt, alvorens weer richting Mentholland te trekken.
Na er bijna een week lang te hebben gezeten voelt het toch een beetje raar om na een dagje de club alweer achter te laten.
Ach, is misschien maar beter ook ;)

rob45
26 september 2020, 10:58
Er is maar één beer die iets actueels over Lin kan vertellen...
Misschien doet hij dat alsnog of misschien ook niet als zij inmiddels bij hem ingetrokken is.

ps met die ene beer bedoelde ik niet deket

Nou vooruit dan maar,lees het nu pas maar Lin komt niet meer terug en is heel ander werk gaan doen.Ze kijkt er goed op terug maar is wel heel blij (zeker In deze tijden ) dat ze ander werk heeft.

Patjax
27 september 2020, 13:53
Een korte samenvatting van mijn twee bezoekjes aan SS op 13/9 en 18/9

Zondag 13/9
- Als alternatief nadat bezoekje dag eerder naar Venus geen doorgang had door Ordnungsambt
- Rustig opgestart met een ontbijtje en jacuzzi
- Lekker relaxen buiten
- FL appte en liet weten na 2 1/2 jaar weer eens zijn opwachting in SS maken
- Roxana wist mij tot een kamergang te verleiden waarin ze bijna de bijnaam skull crusher had gekregen
- FL's binnenkomst leverde de nodige verbaasde gezichten bij de dames op
- Avondeten buiten opgegeten waar we gezelschap kregen van Rebecca en Renata
- Zij stelden een R&R voor met hun voor maar wij wilden eerst uitbuiken.
- Rebecca (die me qua uiterlijk deed denken aan een voormalig Duisburg toppertje) deed even later een nieuwe poging bij FL
- Verkeerde inschatting omdat ze eerder in mijn voorkeursschema paste dan FL's
- Waar beter dan in de jacuzzi verder uit te buiken.
- Terras opgezocht waar Mariana kwam polsen of ik wilde dienen als beleg tussen een Mariana/Roxana sandwich
- FL had zijn oog laten vallen op een zeer slank pocket pocketje met een "thanks for nothing" badpakje
- Samen met wat bekende beren bijgekletst
- Adi kwam op de valreep nog voorbij
- Samen met haar een uurtje jacuzzi room gedaan wat voor mij een first was.

Vrijdag 18/9
- Op de valreep zegde de firsttimer af echter toch gegaan
- De afgelopen tijd wat opties gezien om als fluffer een kans te geven
- Cansu doorkruiste mijn plannen
- Op het terras kennisgemaakt met nieuwkomer Chayenne en alsnog als gids gediend
- Uiteindelijk door de leuke klik die we hadden de kamer opgezocht ondanks dat ze niet een type is waar ik normaal mee ga
- Het bewijs dat "think different" beloont wordt
- Kort met Kwakje bijgepraat
- Met een gepland bezoekje aan Venus de volgende dag overwoog ik te gaan
- Wederom doorkruiste Cansu mijn plannen

Erotische Escapades
Sessies 13/9
Kamergang 1: Roxana
Duur: 1 uur
Linkje: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?46796-Roxana-(-ex-Babylon-Diana)-(Roemeense)&p=717835#post717835
Kamergang 2: Adi
Duur: 1 uur
Linkje: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51014-Adi-(Bulgaarse)&p=717840#post717840

Sessies 18/9
Kamergang 1 & 3: Cansu
Duur: 1 uur & 2 uur
Linkje: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56315-Cansu-(Roemeense)&p=717846#post717846
Kamergang 2: Chayenne
Duur: 1 uur en 30 minuten
Linkje: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56314-Chayenne-(Roemeense)&p=717841#post717841

ohjeh
27 september 2020, 20:45
Afgelopen vrijdag ook nog eens naar Sixsens afgereisd gehoopt een bekende dame kennende van yy te kunnen schaken.
De dame in kwestie was helaas niet aanwezig. Line up viel voor mij zwaar tegen, en dan die verdomste jagertjes pff.
Wel mooie tent aan zwembad en dikke chapeau voor de opfrissing her en der van het gebouw.

mager
28 september 2020, 02:35
Deze zondag SS aangedaan, van 22:00 tot 01:00
Man vrouw verhouding was prima, heb niet geteld, maar ik denk 20 tegen 20.
Kamer gemaakt met Cleo en haar vriendin (naam vergeten). Cleo is altijd goed.
Sommige mensen denken dat de sexclubs in Duitsland binnenkort weer dicht moeten gaan (door het griepje).
Sommige dames blijven daarom voor de zekerheid maar in SS en gaan niet terug naar een ander land.......

Frank-de
28 september 2020, 16:30
Ik kan het draadje van Roemeense Vicky op dit forum niet vinden, maar voor de fans van haar: ze doet in Aken aan priveontvangst. Ze adverteerd bij 6relax.de als 'suse Viky'.

Eric vb
28 september 2020, 16:35
Een vraagje is ss vanaf morgen ook om 22.00 toe of is dat niet van tel?

frits the cat
28 september 2020, 17:08
Een vraagje is ss vanaf morgen ook om 22.00 toe of is dat niet van tel?ben ik ook wel benieuwd naar hoop binnen kort Kinga te bezoeken als iemand hier meer over weet ook over de max bezoekers 30/50 weet het niet .

WA
28 september 2020, 17:14
ik zou zeggen afwachten. Even "vind ik leuk " aanklikken op facebook wanneer je de pagina van sixsense bekijkt en het rolt vanzelf binnen. Hebben de woordvoerder(s) en fanboys ook tijd om een eventuele flinke beperking in openingstijden emotioneel te verwerken en weer terug te keren op aarde. Wie had dat toch verwacht, dat randstedelingen in hun eigen omgeving het mirakel in Vaals de das om zouden kunnen doen.

frits the cat
28 september 2020, 17:41
Misschien komt het reserveren ook wel weer terug :biggrin::wink2: wel zo makkelijk als je 2 1/2 uur onderweg bent .

Eric vb
28 september 2020, 17:55
ben ik ook wel benieuwd naar hoop binnen kort Kinga te bezoeken als iemand hier meer over weet ook over de max bezoekers 30/50 weet het niet .

Kinga is vanaf 1/10 in de club schrijft ze zelf.

frits the cat
28 september 2020, 18:30
Kinga is vanaf 1/10 in de club schrijft ze zelf.dat had ik ook al gelezen maar ben benieuwd naar wat de nieuwe Corona maatregelen gaat betekenen voor de toegankelijkheid van SS ik weet het is een beetje snel na de pers conferentie !

Patjax
28 september 2020, 18:34
Ik kan het draadje van Roemeense Vicky op dit forum niet vinden, maar voor de fans van haar: ze doet in Aken aan priveontvangst. Ze adverteerd bij 6relax.de als 'suse Viky'.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50626-Vicky-(Roe)-(Roemeense)&p=579990#post579990

Ondanks haar jonge leeftijd was ze opgeborgen in de "oude doos" ;)

JonnyFontane
28 september 2020, 18:47
Hoe zou SixSens met de nieuwe coronamaatregelen omgaan?
Vallen ze ook onder de horeca?
Max 30/50 mensen binnen?

deket
28 september 2020, 18:47
veel gaat er in de praktijk niet veranderen na de persconferentie van Rutte,;

Elke ruimte mag maximaal 30 personen bevatten en in de tent 40,exclusief personeel
dan heb je dus nog steeds over de 100 bezoekers

zal om 22h dus dicht moeten van overheidswege,maar gaat vanaf woensdag ook vanaf 10h dagelijks effectief open, de ochtenstond heeft goud in de mond,moet je maar denken
(Nederland heeft in tegenstelling tot de bourgondische Belgen toch geen traditie van nachtleven)

er zal gevraagd worden een naam achter te laten,maar geen controle of verplichting ivm registratie

besluit ; laten we in de mate van het mogelijke genieten,zeker indien je merkt ,hoe moeilijk Duitsland het heeft momenteel

frits the cat
28 september 2020, 18:50
Hoezo Duitsland moeilijk was er woensdag in een sauna club vond het aardig relaxt vergeleken met Nederland maar hoop ook binnen kort een relax dagje door te brengen in SS met Kinga als ze er weer is .

yylover
28 september 2020, 19:40

Elke ruimte mag maximaal 30 personen bevatten en in de tent 40,exclusief personeel

zal om 22h dus dicht moeten van overheidswege,maar gaat vanaf woensdag ook vanaf 10h dagelijks effectief open, de ochtenstond heeft goud in de mond,moet je maar denken
(Nederland heeft in tegenstelling tot de bourgondische Belgen toch geen traditie van nachtleven)

er zal gevraagd worden een naam achter te laten,maar geen controle of verplichting ivm registratie

besluit ; laten we in de mate van het mogelijke genieten,zeker indien je merkt ,hoe moeilijk Duitsland het heeft momenteel

Uiteraard gaat er veel veranderen voor deze club.
Maximaal 30 binnen en 40 buiten is natuurlijk inclusief de dames. En vanaf 9 uur mogen er geen nieuwe bezoekers meer naar binnen.
Het zal voor de club puzzelen worden met deze nieuwe regels.
Opties ? Reserveringssysteem of alleen in dagdelen aanwezig mogen zijn ? Nog meer mogelijkheden ? Afwachten wat de clubleiding gaat doen.

WA
28 september 2020, 19:44
Even "vind ik leuk " aanklikken op facebook wanneer je de pagina van sixsense bekijkt en het rolt vanzelf binnen.

frits the cat
28 september 2020, 19:48
zie nog niets over nieuwe maatregels op de FB site.

yylover
28 september 2020, 19:49
Yep, en de hele familie/vrienden kijken dan mee....:biggrin:

Willem2
28 september 2020, 20:08

Even goed lezen !!!

Uiteraard gaat er veel veranderen voor deze club.
Maximaal 30 binnen en 40 buiten is natuurlijk inclusief de dames. En vanaf 9 uur mogen er geen nieuwe bezoekers meer naar binnen.
Het zal voor de club puzzelen worden met deze nieuwe regels.
Opties ? Reserveringssysteem of alleen in dagdelen aanwezig mogen zijn ? Nog meer mogelijkheden ? Afwachten wat de clubleiding gaat doen.

Er gaat de eerste 3 weken niet zo veel veranderen want de nieuwe verordering geldt voor deze periode.
Dus buiten in de tent 40 personen en in iedere ruimte 30 personen. Je komt op meer dan 100 uit,
maar dat is aan de club want die houden zich strikt aan de regels om de club open te houden.
Mondmasker plicht is ook standaard.
De openingstijden zullen van 10-10 zijn.

kempie
28 september 2020, 20:19
Wel als ik dan naar afgelopen zaterdag kijk dan moeten valt het redelijk te doen maar moeten er toch wel iets minder mensen naar binnen maar met deze openingstijden komt een deel van het avond publiek toch niet meer en op andere tijden moet je wel het aantal mensen in de bar wat beperken maar in andere ruimte is dan nog wel weer wat extra plaats. Het aantal mensen minder dat binnen kan zal vast niet veel minder zijn.

frits the cat
28 september 2020, 20:26
Yep, en de hele familie/vrienden kijken dan mee....:biggrin:dat leg er aan of je het deelt en nee je moet niet het duimpje geven anders kijkt iedereen mee maar je kunt wel op de site kijken

Brad Clitt
28 september 2020, 20:43
Tot nu toe mochten er maximaal 250 gasten tegelijk aanwezig zijn, tenminste dat is mij verteld door iemand van de club.
Lijkt me nu toch maximaal zo'n 160 te zijn, 40 in de tent, 30 in de bar, 30 in het restaurant, 30 in de lounge en 30 in de wellness.
Locker-ruimte, entree, men's room, de diverse gangen en de afzonderlijke kamers tellen naar mijn mening niet mee, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.

Eric vb
28 september 2020, 20:44
Ik denk dat er veel gaat veranderen als ik de geruchten mag geloven. Dames werken in 2 blokken . Eerste blok van 10.00 tot 16.00 en de andere van 16.00 tot 22.00. Heb horen zeggen dat dit 1 van de denkpiste is :mad:

frits the cat
28 september 2020, 20:46
Tot nu toe mochten er maximaal 250 gasten tegelijk aanwezig, tenminste dat is mij verteld door iemand van de club.'
Lijkt me nu toch maximaal zo'n 160 te zijn, 40 in de tent, 30 in de bar, 30 in het restaurant, 30 in de lounge en 30 in de wellness.
Locker-ruimte, entree, men's room, de diverse gangen en de afzonderlijke kamers tellen naar mijn mening niet mee, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.laten we het hopen :biggrin::smoke:

Willem2
28 september 2020, 20:48
De kamers moet je ook meetellen 28x2. In de welness minder mensen. Uiteindelijk zal je denk ik op hetzelfde aantal uitkomen als voorheen.

frits the cat
28 september 2020, 20:49
Ik denk dat er veel gaat veranderen als ik de geruchten mag geloven. Dames werken in 2 blokken . Eerste blok van 10.00 tot 16.00 en de andere van 16.00 tot 22.00. Heb horen zeggen dat dit 1 van de denkpiste is :mad:dan mogen ze ook wel een aanwezig lijst gaan optuigen voor wie aanwezig is en welk tijds blok

yylover
28 september 2020, 20:50
De kamers moet je ook meetellen 28x2. In de welness minder mensen. Uiteindelijk zal je denk ik op hetzelfde aantal uitkomen als voorheen.

Positief denken kan ook. Maximaal 30 personen in de bar en geen nachtvolk. Eigenlijk zo slecht nog niet .

Bachatero
28 september 2020, 20:52
Dit zou waarschijnlijk dan toch enkel voor het weekend zijn, door de week zie ik niet zo direct een probleem qua aantallen nu Duitsland open is...

Brad Clitt
28 september 2020, 20:57

Goed, ik kom dan uit op ongeveer 200.
Maar het zou wel een beetje vreemd zijn als er ondanks de verstrenging toch evenveel personen als voorheen welkom zijn.
We zien het wel waar de club in samenspraak met de gemeente op uit komt.

deket
28 september 2020, 20:57
zoals W2 het dus ook schreef
YYlover, Sixsens heeft verschillende ruimtes,zoals de bar,Welness,restaurant tent
al die ruimtes apart mogen die 30 mensen hebben exclusief personeel en tent 40
indien ik niet duidelijk was,met deze dan hopelijk wel
Aan Frits the Cat( wel een mooi stripverhaal,maar dit terzijde) Er kunnen zeker en vast wel aangename ervaringen beleefd worden in Duitsland maar je kan niet negeren dat het heel moeizaam van start gaat,globaal genomen dan
Maar dat zal wel beteren,zeker?

Alleen nog dit ; wanneer er in Sixsens 40 vrouwen zitten spreekt men van een zwakke line-up, wanneer er in Venus 14 vrouwen zitten spreekt men van een topdag
en ja, Venus is veel kleiner en ik gun het ieder wanneer ze een mooie tijd ergens beleven, maar toch ontgaat vaak de logica mij. Misschien op school niet goed opgelet vroeger

frits the cat
28 september 2020, 21:10
zoals W2 het dus ook schreef
YYlover, Sixsens heeft verschillende ruimtes,zoals de bar,Welness,restaurant tent
al die ruimtes apart mogen die 30 mensen hebben exclusief personeel en tent 40
indien ik niet duidelijk was,met deze dan hopelijk wel
Aan Frits the Cat( wel een mooi stripverhaal,maar dit terzijde) Er kunnen zeker en vast wel aangename ervaringen beleefd worden in Duitsland maar je kan niet negeren dat het heel moeizaam van start gaat,globaal genomen dan
Maar dat zal wel beteren,zeker?

Alleen nog dit ; wanneer er in Sixsens 40 vrouwen zitten spreekt men van een zwakke line-up, wanneer er in Venus 14 vrouwen zitten spreekt men van een topdag
en ja, Venus is veel kleiner en ik gun het ieder wanneer ze een mooie tijd ergens beleven, maar toch ontgaat vaak de logica mij. Misschien op school niet goed opgelet vroegerleuk geprobeerd maar voor de heropening was de line up ook niet bijster veel doordat de clubs in Duitsland dicht waren had een positieve uitwerking op de line up van SS en die is nu weer als van voor de sluiting in maart . En wat het betreft de line up van Venus is dat alle aanwezigen (14) DVP van top kwaliteit is en dat kan je van de clubs in nl niet zeggen .

Sjeufke
28 september 2020, 21:12
Ik denk dat er veel gaat veranderen als ik de geruchten mag geloven. Dames werken in 2 blokken . Eerste blok van 10.00 tot 16.00 en de andere van 16.00 tot 22.00. Heb horen zeggen dat dit 1 van de denkpiste is :mad:
Of de meiden een keuze geven. Halve shifts 6 dagen/week of hele shifts 3 dagen/week, want het kan per dame verschillen. Er zijn meiden die veel halfuurtjes maken, maar ook die veel pannenkoekers hebben. Zo bedien je beiden.

Eddy_V
28 september 2020, 21:21
Waterratjes van 10.00 tot 16.00 uur :biggrin:

Sjeufke
28 september 2020, 21:22
En wat het betreft de line up van Venus is dat alle aanwezigen (14) DVP van top kwaliteit is en dat kan je van de clubs in nl niet zeggen .
Een kleine nuancering. Qua optiek ontloopt het elkaar niet. Sommige IJsberen gaan naar Venus, omdat (Hoe ga ik dat nu op een praktische manier op schrijven?) daar 'speciale' service wordt gegeven. Laat ik het daar maar bij houden. :rolleyes:

Eddy_V
28 september 2020, 21:27
Onzin Sjeufke, service daar is hetzelfde als in Nederland (wat voor Duitsland misschien bijzonder genoemd mag worden..) maar van de 14 dames daar zijn er minstens 10 die zelfs bij mij in de smaak vallen. 10 dames op de totale lineup maak ik zelden ergens anders mee. Ook in SS meestal 3-5 als ik geluk heb. Alleen de keuze is groter in Sixsens en voor ieder wat wils.

brombeerzuid
28 september 2020, 21:28
Een kleine nuancering. Qua optiek ontloopt het elkaar niet. Sommige IJsberen gaan naar Venus, omdat (Hoe ga ik dat nu op een praktische manier op schrijven?) daar 'speciale' service wordt gegeven. Laat ik het daar maar bij houden. :rolleyes:

Goh daar heb ik al die keren niks van gemerkt ,sjeufke!
Net zo als in sixsens ook nooit die speciale service gehad.
Maar zoals overal hoor je van die speciale service waar dan ook.

frits the cat
28 september 2020, 21:29
Een kleine nuancering. Qua optiek ontloopt het elkaar niet. Sommige IJsberen gaan naar Venus, omdat (Hoe ga ik dat nu op een praktische manier op schrijven?) daar 'speciale' service wordt gegeven. Laat ik het daar maar bij houden. :rolleyes:de service die je in Venus kunt krijgen kun je ook in SS krijgen als je maar genoeg betaalt (geld voor iedere club in heel de wereld)maar de hoge kwaliteit en service is standaard in Venus en qua optiek dat zie ik toch anders zoals ik al zij in Venus zijn ze alle 14 qua optiek top en bij SS zijn er van de 50/60 misschien 14 qua optiek top als je mazel heb

Husky
28 september 2020, 22:12
Kom regelmatig in beide clubs,zowel Venus als Sixsens, allereerst smaken verschillen,ook wat betreft optiek,service etc.
Op de dagen dat ik in 2019 of nu in 2020 Sixsens bezocht kwam ik toch wel op een voor mij interessante groep van meer als 20 dames,en in Venus 8,wees niet te snel met het koesteren van je eigen droomvrouw,
anderen denken daar heel anders over,overigens is het niet altijd lekker eten op een mooi bord!!!!!:)

WANDELAAR5
28 september 2020, 22:22
Gaan we weer met SS vs Venus. Misschien maar een apart draadje openen en hier over SS?

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56351-Vergelijking-diverse-clubs&p=718522#post718522

frits the cat
28 september 2020, 22:30
Kom regelmatig in beide clubs,zowel Venus als Sixsens, allereerst smaken verschillen,ook wat betreft optiek,service etc.
Op de dagen dat ik in 2019 of nu in 2020 Sixsens bezocht kwam ik toch wel op een voor mij interessante groep van meer als 20 dames,en in Venus 8,wees niet te snel met het koesteren van je eigen droomvrouw,
anderen denken daar heel anders over,overigens is het niet altijd lekker eten op een mooi bord!!!!!:)iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren wat club betreft en wat betreft 8 DVP in 2019 en tot maart 2020 weet uit eigen ervaring dat na 13 uur er altijd minstens 22 tot 25 DVP aanwezig waren en dat er nu 15 aanwezig zijn en dat er een paar zitten te wachten tot de papieren weer in orde zijn en zich dan weer bij de line-up zullen toevoegen maar er wordt door iemand commentaar gegeven die zelf toegeef nog niet sinds de heropening van Duitse clubs nog niet te zijn geweest .

Hooker lover1
29 september 2020, 00:05

Klopt dat deze geruchten reeds rond gingen,maar het is geheel geen waarheid!
Zoals wel vaker zijn geruchten niet gebaseerd op feiten,maar op veronderstellingen.
De meiden staan natuurlijk op scherp,en heel wat meiden voelden de grond al daveren onder hun voeten na Rutten zijn speech.
Niet onbegrijpelijk,maar totaal onnodig want Sixsens gaat gedreven deze nieuwe uitdaging aan!
Er werd reeds gecommuniceerd met de meiden,dat er dus geen 2 shiften systeem zal komen.

Vanaf vandaag zal sixsens dus conform de besloten richtlijnen voor de komende 3 weken,sluiten om 22.00.
Concreet wil dit dus evengoed zeggen,dat de laatste betalende klant nog binnen mag tot 21.00.
De club zal vandaag zoals gebruikelijk openen om 11.00,vanaf woensdag gaat men een uurtje vroeger van start om de vroegere sluiting enigzins te compenseren.

Rutten was inhoudelijk duidelijk,en ook hier op het forum werd reeds voldoende beschreven wat ons te wachten staat.
De genoemde cijfers per ruimte,zijn exclusief de kamers....correct opgemerkt door willem2.
Het aansturen en optimaliseren van het gebruik van alle ruimtes,zal dus de nodige aandacht van het management krijgen.
Als wij bezoekers daar met de nodige realiteitszin aan meewerken,komt dat helemaal goed.

HL1

Hooker lover1
29 september 2020, 00:25
de service die je in Venus kunt krijgen kun je ook in SS krijgen als je maar genoeg betaalt (geld voor iedere club in heel de wereld)maar de hoge kwaliteit en service is standaard in Venus en qua optiek dat zie ik toch anders zoals ik al zij in Venus zijn ze alle 14 qua optiek top en bij SS zijn er van de 50/60 misschien 14 qua optiek top als je mazel heb

Beste frits,dat ik de enige zou zijn die top service verkrijgt zonder gekke bedragen te spenderen in sixsens....dat gelooft toch geen mens!
Meiden genoeg die top kwaliteit bieden,en dat bij heel wat regelmatige en goede cliënten.
Natuurlijk is het wat gecompliceerder het kaf van het koren te scheiden,in een line up van 85 meiden zoals in sixsens.
In venus is het reeds spectaculair als er 14 meiden binnen zitten.
Ik wil je overigens niet uit je droom halen,maar de meeste dromen zijn bedrog.
Als je ook maar een beetje op de hoogte zou zijn van de realiteit achter de schermen,zou ook jou mening totaal anders zijn.
Niets is wat het lijkt;)

HL1

Eddy_V
29 september 2020, 00:34
Wat heeft dit nu met realiteit achter de schermen te maken?
De line up is voor de schermen zichtbaar en op de kamer wordt de mate van plezier beoordeeld. Niets achter de schermen. Niet teveel met die dames kletsen in dat halfuur dat je met ze op kamer gaat, daar ga je maar rare dingen door schrijven :)