Volledige versie bekijken : Sixsens, Algemene verhalen
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
[
15]
16
17
18
19
20
21
22
23
SS is uiteraard een sportschool.
En na het sporten is een drankje nodig om het vochtverlies te compenseren
dus toch deze zomer nog de Open Limburgse 15meterbad kampioenschappen... :)
keesboz
28 mei 2020, 14:48
ss ook 1juli open ? net als sauna en sportscholen ... is ss nu een gewone sauna ? of hoort het bij de sexwerkers ? dames zijn toch betalende gasten ?Das is de maas in de wet
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Mentholbear
28 mei 2020, 17:48
Das is de maas in de wet
Denk het helaas van niet. Het is een P6 locatie. Anders zouden erotische massagesalons zich gewoon massagesalon gaan noemen en ook weer de deuren openen. Dat gaat denk ik niet. Als in een normale massagesalon P6 plaats vind, dan kan de uitbater een boete verwachten en sluiting van de tent. Dat gebeurde o.a. in Haagse massagesalons die door Chinezen gerund werden.
https://drive.google.com/file/d/1fo2fPfwXe6kxUv62yVFkVl8s2aXRSUcp/view?usp=sharing
Dit soort van zeepwassen zal je bij de heropening meemaken
En nu ernstig. De eigenaar wil al voor 1 september heropenen. Dus concreet: augustus
Betreffende voorschriften ivm voedselveiligheid zal het eten zelf overhandigd worden door het personeel ipv buffetvorm
Sjeufke
28 mei 2020, 21:49
Ik ben voor!!!!!! Wie kan daar nou op tegen zijn! :biggrin:
Dat van dat eten ivm met voedselveiligheid is zeker te begrijpen.
Ik ben verder wel nieuwsgierig naar hoe het in de praktijk uit gaat zien. Staat los van de heropeningsdatum. Het lijkt me voor de hand liggend dat er veiligheidsvoorschriften gaan gelden. Ik denk aan bv max aantal bezoekers, bloktijden, regels voor op de kamer en nog veel meer wat ik me zo kan bedenken.
Het is niet meer dan interesse. Zal voor veel clubs en andere vormen van P6 gaan gelden. Ik pas me graag aan! Want: Kanniewachtuh om met de musketiers weer eens te stoeien;)
Mentholbear
28 mei 2020, 22:16
En een contactformulier bij de receptie. Wel iedereen z'n eigen pen meenemen. Of houden ze die ook onder het Deket pompje ;)
Want: Kanniewachtuh om met de musketiers weer eens te stoeien;)
vergeet dat maar,
ze komen niet terug!
Sjeufke
28 mei 2020, 22:38
vergeet dat maar,
ze komen niet terug!
Lijkt me verstandig dat je je 'bronnen' nog maar eens raad pleegt :rolleyes:
Lijkt me verstandig dat je je 'bronnen' nog maar eens raad pleegt :rolleyes:
tja, als een musketier het me persoonlijk verteld.
maar blijft natuurlijk een dvp
De boodschap van een DVP kan al eens veranderen afhankelijk van de ontvanger.
En nu ernstig. De eigenaar wil al voor 1 september heropenen. Dus concreet: augustus
Eigenaar heeft niet veel te willen
keesboz
30 mei 2020, 13:49
Eigenaar heeft niet veel te willenBmwhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20200530/04fda6a8cf50bc3f479d8fe9281b3be8.jpg
Giodude
30 mei 2020, 14:54
Ten eerste geen idee wat de plaatjes die je telkens hier post met Sixsens te maken hebben en ten tweede hoef je niet steeds met een citaat van de vorige post te reageren. Deze hebben vaak niets van doen met jouw post. Gewoon naar beneden scrollen, posten en op snel reageren drukken. ;)
Ik zie de relevantie wel. Het sauna gedeelte is aan BMW verhuurd.
https://youtu.be/ghGvE-vFPnw
VAZKOR
7 juni 2020, 20:14
SIXSENS - SixSens net vòòr Coronatijd
29 FEBRUARI 2020, geschreven in de loop van vele weken nadien
Dit verslag is van een bezoek aan SixSens dat dateert uit de tijd voordat de Zwarte Wolf werd opgesloten in zijn kot vanwege the big bad virus out there en de onrust was toen al voelbaar aanwezig. Dit verslag is al eerder geschreven geweest en in verschillende stukjes aangepast vanwege een kleine writer's block door de hele situatie en ik heb het dan ook nooit gepost gekregen. Zodra ik dit wilde bewerkstelligen komt de onrust met een zweem melancholie vermengd met de drang weer te keren en met mijn favoriete dames van bil te gaan: komt het nog wel goed met dit concept? Donkere gedachten soms maar ja, ik mis de clubs echt wel en de lockdown kwam zeer snel in zwang op een moeilijk moment en dus nergens een verzetje meer. Nu is het begin Juni en met de zomer komt een mengeling van gemis naar de combinatie van de heerlijke wellnes en een steeds groeiende behoefte naar wat ons allen naar deze plekken des bederfs doet weerkeren redelijk duidelijk binnen en dat wil wel eens moeilijk worden. Na dit moeilijk momentje, keer ik toch terug naar dit niet eerder gepost verslag van het tot nu toe enige clubbezoek van 2020.
FAZIT
1) Kritische punten
- De eerste thekedame was accuraat en kwam zo wel erg kordaat en streng over.
- Deze jongen was verrassend minder goed in vorm, de wintermoeheid die bleef plakken.
- No way dat ik in de ladies room in die paarsverlichte kotjes ga kruipen: te donker en te nauw (maar na deze erg lockdownmoeheid kan het me wellicht niks meer schelen...)
2) neutraal
- Strenger beleid opgelegd qua handdoekgebruik, snoepjes en meer voor dames, de theke moest alles zien
- Corona nervoziteit in the air.
3) Positief
- Wellness, Restaurant, de nieuwe men's room
- Line-up zeer ok, genoeg keuze
- Nieuwigheden zoals de gametable waar eerder het rokershol was.
Kamergangen en overall service
All in all ok de dames deden zeer hun best. Elke kamergang zou nu nog meer een feest zijn in deze tijd van schrijven en de revisies ervan.
1) Mara - Klassevolle dame (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41008-Mara-(Roemeense)&p=703375#post703375)
2) Annabelle - Servicegerichte bunny (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49902-Annabelle-(Roemeense)&p=703379#post703379)
3) Melanie - Zoals vroeger (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45927-Melanie-(Bulgaarse)&p=703381#post703381)
GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ****
CLUBVERSLAG
a) Aankomst en ontvangst:
De rit was vlot verlopen, ik kon makkelijk een plaats bemachtigen en stelde de mobiel bij een van hun camera's achterin de parking. Rond 13u werd ik verwelkomd door een erg strenge blondine die me eerst gebood de handen te desinfecteren. Voorzorgen tegen Corona is ook hier real, al is het meer iets symbolisch. Ze keek in mijn al erg kleine toiletzak en haalde de presentjes en snoepjes voor de dames voor op kamer eruit, en nam ze in beslag tot einde bezoek. Dat was niet leuk en na het omkleden en douchen ging ik mokkend naar de bar, dan naar het restaurant waar ik Deket zag. Ook mijn vaste dames die me al goed kennen waren er niet gecharmeerd van. Ik zag vervolgens ook Willy, de baas van de tent in het restaurant en een en ander werd versoepeld, waarvoor veel dank! Ik mocht die presentjes enkel op kamer meenemen en dan weer bij de theke achterlaten. Dit geschil met de theke zette voor mij eerst de toon, later was ik opgelucht na het gesprek met de eigenaar en met Deket waarvoor veel dank.
Ik was al bekend met hun handdoekenbeleid en daar schreef ik vorige keer al over: persoonlijk geen problemen mee. Ik vraag me onderhands af hoe het komt dat dit elders, in Duitsland dus, dan niet voorkomt en in SixSens wel? Ligt dit aan bepaald patser publiek?
2) Algemene indruk
a) Algemene sfeer en drukte:
Het was redelijk rustig in de club voor een Zaterdag, de coronacrisis heeft zijn schaduw al vooruit gestuurd en hangt zichtbaar over de gemoederen en in elk gesprek. Later in de avond kwam het al losser met hun DJ die steeds zeer goede afwisselende muziek kon draaien. Erg druk werd het nooit zoals vorig jaar het geval was vlak na de sluiting van YY. Dit was al de voorbode van onheil dat komen ging!
Juni: als ik eens wist wat er snel volgde: maanden geen clubs meer, ik weet het niet...meer meiden beetpakken? Hotel nemen?
b) Line-up:
De line-up was best zeer goed al was ik die dag ineens niet in de mood voor Roemeentjes, Balkan en Latina's en dan heb je in een club als deze een probleem. Ik was met mijn hoofd weer bij het zoeken naar lookalikes en girls-next-door als tegenwicht voor de mindere ervaringen in andere party-contexten buiten de club. Ik had gewoon in de clubs moeten blijven gaan tout court en m'n kop niet zot laten maken elders nog kansen te wagen, ik krijg die toch nooit. Dit zou nu wel anders lopen na meer dan 3 maand onthouding!!!
Nee deze dag was op dat punt geen succes en ik ging met dames die ik al kende waardoor dus geen nieuwe horizonten werden verkend. Ik zal wat bekennen: ik heb spijt dat ik bij Vicky die dag de boot afhield al was het omdat de vermoeidheid een rol speelde want nu zal het wel even duren eer ik haar weerzie.
Juni: ik wil lekkere geile balkanwijven...nu :angryfire:
d) Club interieur en eventuele veranderingen:
Deze club blijft investeren en vorige keer kon ik genieten van een wellnessruimte in een nieuw jasje. Nu is de men's room daar terug en bevindt zich nu verder in de gang links als je van de lockerruimte komt en dat vroeger naar de wellness leidde. Het is nu zoals de eerste men's room waar geen dames binnen mochten. Dat is voor die de dark room werd waar dames kwamen stoeien met hun beren naast snurkende beren als geen kamer meer vrij is.
De volgende verandering vond ik persoonlijk wat minder: die dark room is getransformeerd tot een ladies room met wat lijkt op een soort kleine paskamertjes. We weten allemaal hoe de vrouwtjes dol zijn op kleedjes en nieuwe lingerie passen in het kleine omkleedhokje en dat ze graag een ganse dag in zulke hokjes kunnen doorbrengen. Dit zijn geen kleedhokjes maar erg nauwe peeshokjes die schaars worden verlicht in een diep purperen kleur, ik werd er benauwd van. Tegen elke dame waar ik mee kamerde zei ik het: 'not the ladies rooms!' De term 'Dark Room' konden ze eigenlijk behouden want donker is het er zeker. Ik stel voor dat ze daar black light proberen in de plaats, dat zou het gewoon compleet maken, stel je voor: je dame gestoken in lingerie dat lekker flitst en glittert onder UV ziet er purper uit met lichtgevende tanden en een aanzien alsof ze een verleidelijke succubus is recht uit de onderwereld.
De club heeft overal mooie muurschilderingen aangebracht. In de bar is het rokershol in de hoek niet langer in gebruik als zodanig, waarschijnlijk de zoveelste bemoeienis van vader staat.
In Maart geschreven:Wat mag er tegenwoordig nog? En nu in volle coronapaniek mag er zelfs nog veel minder en wordt er ten huize een discussie gemaakt of een pakje frieten halen wel verantwoord is vanwege het besmettingsrisico. Dit lijkt op een oefening om een autoritaire politiestaat à la 1984 voor te bereiden. Ik weid nu wel af: het rokershol is nu een gamezone met de gokmachines als gebruikelijk en een tafel waar je allerhande spelletjes op kan spelen cfr. Samia en Mondial. Nee, niet dat soort spelletjes, bende viespeuken :D, gezelschapsspelletjes spelen samen met je favorietjes. Ik had de mogelijkheid dat te doen met Melanie en Bulgaarse Vicky die me uitnodigden mee te doen. Opnieuw spijt dat niet te hebben gedaan om dan met de mooie Vicky op kamer te gaan. Het zal nu even duren eer dat kan.
Juni: Ik heb nu nog méér spijt dan 3 maand terug en vloek er erg op, ik wil Vicky terug :heul:
De toiletdeur in de verdieping van de de lockers en wellness is boven en onder ingekort, blijkbaar was dat een verzamelplaats om er de gekste dingen te doen, ook trekvogels gaan nu nerveus worden van deze nieuwe situatie.
Juni: #iedereenTrekvogeIInOnsKot
3) Club beleving doorheen de dag
a) Wellness:
Op de vernieuwde wellness is niets aan te merken, alleen de jacuzzi is nog dezelfde als voorheen; de Turkse stoomruimte, ook met paars licht, is veel beter dan de vorige en de sauna's zijn nu volledig achter glas. De ruimte is volledig afgescheiden van de gang en dames zien langs passeren is helaas iets van het verleden en vind dat best jammer. Het verhoogde de fun, de spanning als je in de jacuzzi werd toegewuifd door je dame en deze nog eens tot bij de jacuzzi komt ook. Nu heb je dat boslandschap: dat is een andere energie, een andere staat van zijn dan het geile, het spannende. Nu ben je Zen, de antipool van geile spanning.
Juni: I don't care als ik maar weer in een jacuzzi kan stappen dit jaar is het al veel. :redface:
b) Restaurant & eten:
Bij het begin van het bezoek een tweede breakfast genomen: dat was zeker goed en uitgebreid, alleen vond ik de koffie aan de slappe kant.
Het avondeten is erg goed zoals gewoonlijk: mooie keuze groenten, een lekkere biefstuk, frieten + 2 biertjes, het heeft goed gesmaakt!
c) Contacten bezoekers:
Ik zag er Deket en heb met hem bijgepraat, hij hielp me bij het terug bekomen van de snoepjes voor mijn dames. Ook Dhr N. was er van de partij, nu zonder de Banaan want die was nergens te bekennen...huh, die is er toch steeds? Later las ik dat hij weer een toer gelapt heeft met teveel te zuipen. Dat zat eraan te komen, ik weet nog de blik van de mooie dame achter de bar bij het zien van het biervat: 'Is dat vat nu al leeg?', leek ze te willen zeggen.
In de wellness had ik het meeste contact met andere bezoekers en deed de nervositeit over het nieuwe virus al goed de ronde. Men was er nog gerust genoeg in om te wellnessen. Ik begon het meer en meer van op mijn heupen te krijgen en dat speelt parten met mijn prestaties met de dames.
4) Line-up en kamergangen
Ik ben met 3 dames geweest en de eerste 2 had ik een goede tijd gehad, bij de laatste liet de vermoeidheid zich al teveel gelden maar heb daarom niet minder van genoten, alle 3 deze ze goed hun best want ze kennen me al. Ik had bijna ook een sessie met Micky die een uur wilde. Ik was op dat moment al zeker dat een uurtje er niet in zat tijdens dit eerste bezoek. Nu vraag ik me af of ik toch niet had moeten instemmen want Micky zag er erg heerlijk uit, beter dan vroeger.
De eerste dame van 2020 werd echter Mara. Ze straalt iets klassevols uit, ik was al eens met haar geweest een tijd terug:
=> Mara - Klassevolle dame (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41008-Mara-(Roemeense)&p=703375#post703375)
Na Mara de gebruikelijke wellness en relax in de men's room welke ik geslaagd vind. Hier kan je je terugtrekken en deze is beter dan de eerste dat nog teveel de bar en alle muziek door liet schemeren via de doorzichtige wand. Ik ging weer op zoek en trof een mooie dame met lekker dikke lippen: Annabelle. Ze herkende me eerder dan ik haar. Ze komt over uit Yinyang en daar hadden we al eens een kamer gedeeld. Dit was jaren terug en ik moest later zoeken in mijn eigen verslagen om te zien dat ze gelijk had. Ze deed me toen aan Cila denken, hoe zou het nu met die mooie bunny zijn? In ieder geval gaf Annabelle me een fijne stoeitijd, er was zeker een klik geweest en ik geloof dat die zelfs beter was dan de eerste maal.
=> Annabelle - Servicegerichte bunny (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49902-Annabelle-(Roemeense)&p=703379#post703379)
Ik was aan een kant al moe en voldaan, aan de andere kant wilde ik graag nog een kamer maken. Er was geen haast en at eerst. Een hele tijd later kwam ik Melanie tegen het bevallige lijf en ik heb ze meteen om de sleutel gevraagd, no presale.
=> Melanie - Zoals vroeger (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45927-Melanie-(Bulgaarse)&p=703381#post703381)
het enige nadeel van de sessie met Melanie was de kamer dicht boven de bar: te warm, teveel muziek van in de bar en dat stoort me veel te makkelijk. Jammer want Melanie deed zeer goed haar best, ik had echter meer moeite. Nu wetende wat toen zou komen: had ik maar een blauw pilletje bijgenomen en na Melanie eindigen met Vicky. Of Micky ... of de twee...whatever.
5) Einde van de dag
Ik hield het dus voor bekeken en hield het bedrag voor later en dat is de verjaardag van 28 Maart in Babylon + PSR met vrijkaart dat dus voor de goede orde niet doorgaat want the big bad virus gooit roet in eenieders eten. Het mag stoppen, het mag hopelijk gauw voorbij zijn maar iets zegt me dat dit nog even bij ons blijft, de gevolgen ervan incluis, ook voor de clubs. :frown:
6) Afsluitende video
Zo, kunnen we ons al voorbereiden op dames met mondmaskertjes, zie clip:
https://www.youtube.com/watch?v=MUx99QTk4cs
Mentholbear
7 juni 2020, 23:15
Bedankt voor het delen van je verslagje. Leuk om er weer es 1 te lezen na alle posts over apps, faillissementen, RIVM, etc.
Zelf was ik m'n verslagjes gaan oppotten, sinds de sluiting, verwachtende dat het best een tijd zou kunnen duren. Ik ben ze nu op rantsoen eens per maand aan het opmaken. Heb er nog 3 te gaan. Hopelijk is dat voldoende tot de clubs rond NRW weer open gaan en nieuwe toevoer aan verhalen gaan komen... Het zal toch wel :bibber_2:
Ik was al bekend met hun handdoekenbeleid en daar schreef ik vorige keer al over: persoonlijk geen problemen mee. Ik vraag me onderhands af hoe het komt dat dit elders, in Duitsland dus, dan niet voorkomt en in SixSens wel? Ligt dit aan bepaald patser publiek?
Ik vermoed door het publiek van YY. In de tijd dat die nog open was hadden ze al een soort rantsoen op handdoeken, ook badjas moest bij de balie ingeleverd worden.
SS was toen een stuk gemoedelijker. Wel beetje rantsoen op de handdoeken, maar met een grijns richting de theke kon je er nog wel es eentje van de balie plukken. Sinds de sluiting van YY zijn er steeds meer dingen aangescherpt. Zoals ik al eerder zei, niet om ons (ijsberen) te pesten, maar blijkbaar noodzakelijk om excessen (door waarschijnlijk nieuw publiek) te voorkomen.
Player
7 juni 2020, 23:38
Sinds de sluiting van YY zijn er steeds meer dingen aangescherpt. Zoals ik al eerder zei, niet om ons (ijsberen) te pesten, maar blijkbaar noodzakelijk om excessen (door waarschijnlijk nieuw publiek) te voorkomen.Idd leuk om nog eens een verslag te lezen. Goede opwarmer tegen dat de Clubs terug opengaan.
Maar meteen herinnert dit me er weer aan hoeveel regeltjes er zijn in ss. Slechts 1 handdoek, telkens moeten terugkeren naar het onthaal voor een nieuwe, geen cadeaus en dergelijke meenemen naar de lockerroom, geen drank meenemen in de kino, geen smartphone gebruiken in de kino, je lege glazen zelf terug opruimen in de kamer,... Als je 60 € rekent, kan die service beter en voldoende personeel voorzien om die service te verzekeren. En als het ligt aan bepaald cliënteel, hou ze buiten ipv iedereen te viseren. Een Clubbezoek moet relax zijn zonder betutteling. Denk nog altijd dat - bij gebrek aan bepaalde dames die me doen terugkeren en die heeft ss grotendeels verloren in februari - ss daarom eerder een backup Club blijft voor mij ipv een reguliere vaste Club.
player, er zijn altijd een aantal rotte appels die de hele mand bevuilen
en ivm deurbeleid moet men altijd rekening houden met bepaalde wetten in Nederland die het voor de security moeilijker maken dan bv in Duitsland
desalnietemin was er voor de lockdown al een strenger selectiebeleid gaande en indien dit zich doorzet en veel van het YYpubliek niet meer komt,zullen de regeltjes terug versoepelen
maar nogmaals die regels zijn er niet om de bezoekers te kloten,het zijn geen rode verkeerslichten in een woestijn
Player
7 juni 2020, 23:59
Ik weet het deket, maar toch... Is het nu echt zo erg als ik even mijn smartphone check in de kino (de enigste plaats waar je wat bereik hebt beneden) terwijl ik van mijn glas nip?Krijg ik daar een belerend personeelslid over mij. Mijn DVP die naast me zat in de kino, vond het zelf te gortig hoe ik daarvoor de les werd gespeld.
Misschien dat ik me er minder zal aan ergeren als ik er terug kom en een goede LU zal zien. Maar een goede Clubsfeer is het halve werk, dan zullen de Duitse Clubs toch nog voor blijven liggen.
Nulnulzeseneenhalf
8 juni 2020, 00:38
Ik vermoed door het publiek van YY. In de tijd dat die nog open was hadden ze al een soort rantsoen op handdoeken, ook badjas moest bij de balie ingeleverd worden.
YY heeft nooit een handdoeken beleid gehad. Zoveel als je nodig had vragen aan de balie. Je moest alleen even naar de balie lopen. Zal met slechte ervaringen te maken hebben als ze ze in de club aanbieden. En mij maakt het niet uit waar ik mijn badjas moet inleveren.
Hooker lover1
8 juni 2020, 00:59
[QUOTE=Player;703427]Ik weet het deket, maar toch... Is het nu echt zo erg als ik even mijn smartphone check in de kino (de enigste plaats waar je wat bereik hebt beneden) terwijl ik van mijn glas nip?QUOTE]
Sommige regeltjes lijken dermate banaal,dat men spontaan zou gaan denken zoals jij player.
Iemand die geen foute intenties heeft,kan zich de vraag stellen of het checken van een smartphone nu echt zo erg is.
Wel uitgerekend op vraag van de dames zelf,is men veel strenger geworden op het gebruik van mobieltjes.
Reden,sommige bezoekers filmen graag wat er zich afspeelt en conform de privacy wetgeving is dat niet wenselijk.
Eten en drinken is overigens niet toegelaten in de kino,dus nippen van een drankje mag niet:biggrin:
Hygiene en veiligheid zijn de reden uiteraard,er zijn weleens bezoekers die in de kino sexueel actief worden:rolleyes:
Als iedereen zich zou schikken aan de regels,blijft het voor iedereen aangenaam en hoeft niemand zich benadeeld te voelen.
Eten en drinken kan de gehele dag in het restaurant en terras gedeelte,en dit binnen en buiten.
Allicht heb je het nooit vanuit dit perspectief bekeken,en hopelijk kunnen we weldra weer genieten van de sfeer die velen nu missen.
Het zwembad,de barbecue,de meiden....wat sex:)
HL1
Mentholbear
8 juni 2020, 01:14
Je smartphone checken is niet het probleem, maar de popi jopies die zo nodig foto's en videos moeten maken in een club. En dat al dan niet nodig vinden om op hun social media te plaatsen om te showen hoe cool ze wel niet zijn.
Mocht het alleen nodig zijn om af en toe te checken voor berichten ofzo, dan is het toegestaan om in de veranda je mobieltje te gebruiken. Bovendien is sinds de ontvangst verbetering er volgens mij ook bereik in de locker ruimte en de mens room.
En betreft de hand doeken, je kunt naast een gewone handdoek ook nog een grote sauna handdoek meekrijgen. Die handdoeken regels kon ik na uitleg van de club wel begrip voor opbrengen. Wat voor abnormale asociale dingen daarmee gedaan werden door rotte appels was te gek voor woorden.
En wat Deket al zei, en Vazkor ook al schreef, en ik ook de laatste keren beetje merkte was dat de club best probeerde weer wat soepeler te zijn. Dus waar het lijkt te kunnen, proberen ze wel weer wat ruimte te creëren. Enfin, hoewel ik me niet te veel stoor aan de regeltjes, hoop ik ook dat het weer zo gemoedelijk als eerst kan worden.
Mentholbear
8 juni 2020, 01:20
en veiligheid zijn de reden uiteraard,er zijn weleens bezoekers die in de kino sexueel actief worden:rolleyes:
Weleens zegt ie, ik kreeg het idee dat je vaker in de kino actief was dan op de kamer :tongue:
Maar inderdaad, je zal maar net met een dame aan het worstelen zijn en op een glas bier gaan liggen ofzo.
Ik ken een beer die tijdens het flikflooien met een DVP in een kino zich open gehaald heeft aan glas.
Mentholbear
8 juni 2020, 01:37
YY heeft nooit een handdoeken beleid gehad. Zoveel als je nodig had vragen aan de balie. Je moest alleen even naar de balie lopen. Zal met slechte ervaringen te maken hebben als ze ze in de club aanbieden. En mij maakt het niet uit waar ik mijn badjas moet inleveren.
Een soort handdoeken beleid hadden ze wel. Per keer langs de balie kreeg ik namelijk 1 handdoek mee. In de meeste Duitse clubs waar ik ben geweest pak je bij de balie of uit een rek zoveel je nodig hebt.
Toegegeven, ik gebruik waarschijnlijk bovengemiddeld aan handdoeken, want ik gebruik meestal 4 handdoeken. 1 om de middel, 1 om de nek (ben een koukleum, en dat voor een ijsbeer :rolleyes:), 1 voor in de sauna om op te zweten en 1 om me mee af te drogen na het douchen. Daar kan ik, net als in een wellness resort, wel de hele dag mee doen.
Waar mogelijk, 'recycle/hergebruik' ik de handdoeken. Dus bij YY verdween bijvoorbeeld de sauna handdoek in de wasmand, de afdroog handdoek degradeerde naar sauna handdoek voor de volgende ronde, de nek (of middel) handdoek degradeerde tot afdroog handdoek en ik haalde een verse handdoek voor om m'n nek.
Daar tegenover waar toegestaan (niet meer in SixSens) en redelijk 'veilig' kan (ben wel es handdoeken verloren) gebruik ik ook geregeld m'n eigen handdoeken en badjassen.
Player
8 juni 2020, 07:57
@Hooker lover1
Ik ben uiteraard geen idioot die zijn Smartphone gaat bovenhalen terwijl er volle actie aan de gang is of andere DVP's of klanten er zitten. En mijn drankje hou ik wel veilig bij, hoef geen extra proteïnen of andere sappen [emoji6]
In het geval dat ik mij herinnerde, werd ik echt als een kleuter behandeld. Ik zat (zedig) samen met mijn dame in de kino, verder niemand. Zij checkte haar smartphone, ik de mijne en ik had een drankje bij. Komt me daar één of andere kerel me half uitkafferen dat dat allemaal niet mag.
Mijn dame sprong meteen recht en gaf hem lik op stuk dat we niets mis deden. Dat moet ik wel nageven, ss dames komen op voor hun klant. Ik moest er zelfs niets aan toevoegen. Toch een pluspunt voor ss!
Verder geen hard feelings hoor. Zal te benieuwd zijn naar de LU dus zal zeker ss bezoeken kort na heropening. Maar eerst mijn vaste Duitse Clubs om mijn favo's te inspecteren. De Duitse troepen gaan voor, bekend om hun gründlichkeit en gemütlichkeit [emoji6]
Shakir
8 juni 2020, 09:22
@Vazkor, blij je terug te horen! Ja, daarvoor ga ik naar Sixsens: voor de Bulgaarse dames, Melanie, Vicky, Laura,...
Waarvoor ik niet naar Sixsens ga is de 'gastvrijheid', om de discussie weer op te rakelen. Ik heb Sixsens op 5 jaar tijd zien evolueren van een gemoedelijke en sympatieke club, tot de zwaar bewaakte burcht die het nu is. (Vroeger was alles beter). Het kan allemaal goed zijn dat enige handhaving nodig is om ongewenste gasten kort te houden, maar de slinger is gewoon doorgeslagen ten koste van de gezelligheid.
Ik vergelijk het met enkele onnodige Corona-maatregelen zoals: niet op een bankje mogen zitten, speeltuinen barricaderen ed. Corona mag dan wel een gevaar betekenen voor de volksgezondheid, maar dit soort van-de-pot-gerukte regels zijn er ver over.
Mentholbear
8 juni 2020, 11:45
Mijn dame sprong meteen recht en gaf hem lik op stuk dat we niets mis deden. Dat moet ik wel nageven, ss dames komen op voor hun klant. Ik moest er zelfs niets aan toevoegen. Toch een pluspunt voor ss!
En toch moest waarschijnlijk het drankje weg en de mobieltjes opgeborgen worden ;)
Het probleem is dat de club niet zo snel kan zien of iemand z'n berichtjes zit te checken of foto's aan het maken is. Dus sluiten ze het maar helemaal uit. Ik heb speciaal voor de SC een telefoon zonder camera om zelfs maar de schijn tegen te hebben te voorkomen. Zat ik daar in een club wat op te lezen, kwam er ook een vent op me af die aangaf dat mobieltjes niet mochten. Ik liet zien dat het geen camera heeft, maar had er alle begrip voor toen ie zei dat andere gasten mogelijk kunnen denken dat gebruik van mobieltjes wel mag. En dat er dan popi jopies tussen zitten die dan gaan filmen.
Eigenlijk willen ze volgens mij een verbod camera's, geluidopname apparatuur en misschien (a sociaal luid zitten) bellen, maar aangezien mobieltjes nu praktisch allemaal bovenstaande kunnen, is een algemeen verbod makkelijker te hanteren.
Hoe zat dat eigenlijk vroeger in de tijd van GSM dumbphones? Mobieltjes waarmee je alleen kon bellen en sms-sen. Waren die toen ook verboden?
Sinds die opmerking heb ik er nu een e-ink tablet erbij. Een soort veredelde e-reader, dus zonder camera, maar waar je wel apps uit de Google Play store kunt gebruiken. Dus ook Whatsapp, je e-mails, agenda, Facebook, etc. Ik vind het minder prettig om er op te werken dan een smartphone, maar het is een compromis tussen wat ik wil en wat een club toestaat.
En er zijn in SS inderdaad scherpe dames die niet alleen opkomen voor de klanten, maar ook voor de regeltjes in de club. Zo attenderen dames geregeld me er geregeld op dat m'n tablet niet mag. Als ik laat zien dat het een cameraloze e-reader is, hebben ze er meestal vrede mee. Tegenwoordig weten de meeste mensen wel wat dat voor dingen zijn en het geen bedreiging is voor hun privacy.
Sommige clubs als GT (en voorheen experimenteerde YY er ook mee) proberen er wel mee om te gaan dat men een smartphone tegenwoordig haast niet kan/wil missen. Tegenwoordig willen/moeten mensen voor werk continue bereikbaar zijn enzo. Je kon dan een stickertje over je camera lens krijgen en zo je mobieltje in de club gebruiken.
Player
8 juni 2020, 12:30
En toch moest waarschijnlijk het drankje weg en de mobieltjes opgeborgen worden ;)Neen, toch niet, ik heb rustig verder mijn berichten gelezen en mijn glas leeggedronken. Hij droop met de staart tussen de benen af, mijn leeuwin had haar werk gedaan. En daarna ging ik met haar over op de orde van de dag. Daar was geen regel tegen of het moesten haar regels zijn. [emoji6]
Nu, ik drijf de zaken niet op de spits en hou er rekening mee. Maar op dat moment was de inbreuk en reactie volledig disproportioneel... Maar bij onnozele regeltjes komt mijn rebels karakter boven. [emoji56]
In GT werkt men idd met stickers. Is prima zo, de Thekes patrouilleren rond om eventueel misbruik tegen te gaan. In geval van twijfel vraagt men je smartphone om hem te controleren.
Hooker lover1
8 juni 2020, 14:07
Weleens zegt ie, ik kreeg het idee dat je vaker in de kino actief was dan op de kamer :tongue:.
Heel af en toe ben ik weleens actief in de kino:biggrin:,soms haalt men het niet tot op de kamer:rolleyes:
Maar player,de goede moeten het altijd met de slechte bekopen.
Indien er geen idioten misbruik zouden maken van hun camera,dan bestonden die regeltjes niet.
Idem voor eten en drinken....Bij de ene lukt dat netjes,terwijl de andere er een zootje van maakt.
Wat moet je daarmee als club,zeggen player jij kan rustig je smartphone gebruiken want je bent een goede kerel....
En bezoeker x mag het niet,want hij is een eikel en zou kunnen filmen etc.
Zo werkt dat dus niet,want dan krijg je een eindeloos gezeik van benadeelden en privileges etc.
Net daarom een eenvormig besluit,geen mobieltjes in de kino.
En dvp's zeggen en doen nu eenmaal waar ze op dat moment profijt uithalen.
Als er eentje zit te filmen,staan ze evengoed te roepen op security om de bezoeker te verwijderen.
En wat die stickertjes betreft die jij als goede oplossing beschouwd in gt,het ss clienteel had daar flink de pest aan.
Ss probeerde het even in te voeren,maar dan had je weer het gejammer over lijmresten op de camera's etc.
Alles is relatief;)
HL1
Player
8 juni 2020, 14:15
Hoe beter de LU in ss, hoe minder mijn smartphone me kan boeien, hoe vaker ik er zal komen, hoe meer het mijn vaste Club zal worden. [emoji16]
Er wordt aan de weg getimmerd en het management houdt de vinger aan de pols. Goede zaak. Herken me enkel in het recente verslag en Shakir, het kan allemaal wat meer relaxer en gemoedelijker. Sfeer van de Clubs die ik gewend ben als vaste Club.
Ik besef ook wel dat het als management niet altijd even simpel is, no big deal. Was nog een leuke portie animatie met geroep en getier in de kino, zag er het absurde wel van in. Had ik haar niet bij haar arm vastgepakt, was ze d'r nog achteraan gegaan. Maar had ze nog nodig voor aangenamere activiteiten.
Hooker lover1
8 juni 2020, 15:17
Vooral focussen op aangename activiteiten player,dan heb je verder niets om je aan te irriteren:cool:
De sfeer is best relax en meer dan gemoedelijk,je focussen op enkele uitzonderingen is niet representatief.
Shakir bekijkt het dikwijls vanuit een ander perspectief.
Namelijk als individu,die al die regeltjes als benauwd en zinloos ervaart...
In zijn geval als individu ook niet helemaal onjuist,maar we zijn nu eenmaal niet alleen in een club en dat verandert de zaak.
HL1
Wentelt Eefje
8 juni 2020, 15:22
De consul van Sixsens-istan meldt zich onmiddellijk weer bij de eerste beste kritische noten aan het adres van zijn geliefde plekje. We kunnen straks allemaal zien wat er overblijft van de goede bedoelingen als Sixsens weer daadwerkelijk te bezoeken is. En dan schrijft eenieder hier ook hopelijk over zijn individuele ervaringen. En ook als ze afwijkend zijn, zijn die subjectieve belevingen nog steeds even waar en even waardevol als die van de fanclub.
Player
8 juni 2020, 15:51
Ik ben meestal positief ingesteld HL1 en het is enkel mijn 50 cent contribution. Het zal me er niet weghouden, in zijn geheel is het een goede Club, anders kwam ik er niet. Van nature steiger ik bij regelneverij en betutteling. Als dat kan afgekalft worden en de LU is stunning, zie ik weinig significante verbeterpunten.
Tot in Lemiers, hopelijk binnenkort!
de duisburg spesjalist
8 juni 2020, 16:55
Ik weet het deket, maar toch... Is het nu echt zo erg als ik even mijn smartphone check in de kino (de enigste plaats waar je wat bereik hebt beneden) terwijl ik van mijn glas nip?Krijg ik daar een belerend personeelslid over mij. Mijn DVP die naast me zat in de kino, vond het zelf te gortig hoe ik daarvoor de les werd gespeld.
Misschien dat ik me er minder zal aan ergeren als ik er terug kom en een goede LU zal zien. Maar een goede Clubsfeer is het halve werk, dan zullen de Duitse Clubs toch nog voor blijven liggen.
sorry hoor wat een gelul allemaal sixsens heeft een mensroom waar je ongestoord je smartphone kan gebruiken en dan 1 ding over de lu die was de 1 na laatste keer gewoon uitstekend de de laatste keer minder en dat was 1 dag voor de sluiting meer sauna clubs hadden last van een mindere LU en voor de corona sluiting zaten de clubs nog maar half vol veel lotgenoten durfden het niet meer aan om te gaan zowel in NL als DE vraag brainboitano maar ik kwam hem werkelijks tegen ZELFS voor GT begrippen was het rustig
de duisburg spesjalist
8 juni 2020, 17:01
bij sixsens krijg je gewoon een handdoek als je hem nodig had bij binnenkomst vroeg ik er altijd 2 een om me reet en 1 om me af te drogen ik ben geen onderbroeke volk ik ben graag start klaar dus pressies de zelfde regels als yinyang
Mentholbear
8 juni 2020, 17:42
[B]sorry hoor wat een gelul allemaal sixsens heeft een mensroom waar je ongestoord je smartphone kan gebruiken
Ik snap best dat P het jammer/vervelend vind dat je niet, zoals in veel Duitse clubs, je mobieltje overal kunt gebruiken. Als je het daarmee vergelijkt is het wel wat beperkend. Ik lig ook wel es luierend in een 35 graden warmte hok met m'n mobieltje wat lig te browsen bij een sauna resort. Stiekem, want fijn om niet perse bij de receptie te moeten gaan zitten. Meestal de enige plek waar je je mobieltje mag gebruiken.
Dat gezegd te hebben, waardeer ik het zeer dat SS een mens room heeft terug gebracht. Wat mij betreft een veel betere. Die ouwe had je vaak nog de herrie uit de bar. In de nieuwe hooguit het geborrel van de jacuzzi.
En het gesnurk van luie Mentholbear :tongue:
jansenroy
8 juni 2020, 19:25
Als je de rustbedden achter de muur gebruikt hoor je de jacuzzi nauwelijks.
Hooker lover1
8 juni 2020, 20:03
Tot in Lemiers, hopelijk binnenkort!
Zeer te hopen tot binnenkort,kunnen we het eens over de meiden hebben in realiteit:freu:
Met WE kan ik dan eens bijpraten over plooifietsen etc,en de rest van de bende zie ik wel in het zwembad:biggrin:
Nog even volhouden.
HL1
Mentholbear
8 juni 2020, 21:19
Als je de rustbedden achter de muur gebruikt hoor je de jacuzzi nauwelijks.
Een beetje. Sowieso een wereld van verschil met de ouwe mensroom. Overdag was het prima er prima te doen, maar in de avonduren gaat volume in de bar behoorlijk omhoog en gaan die disco lampen aan die over je ogen schijnen.
Dan is de nieuwe ermee vergeleken een oase van rust. Je kunt er volgens mij ook een normaal telefoontje plegen zonder achtergrond herrie. Behalve wanneer 's avonds de schuifdeuren even open gaan.
Wentelt Eefje
8 juni 2020, 21:24
Vooral focussen op aangename activiteiten player,dan heb je verder niets om je aan te irriteren:cool
Met WE kan ik dan eens bijpraten over plooifietsen etc,
Ik zal me bij een bezoek aan Sixsens ook slechts op aangename activiteiten focussen, dus de kans dat wij over welk onderwerp dan ook bijpraten is kleiner dan nul...
awakey
8 juni 2020, 21:39
Maar meteen herinnert dit me er weer aan hoeveel regeltjes er zijn in ss. Slechts 1 handdoek, telkens moeten terugkeren naar het onthaal voor een nieuwe, geen cadeaus en dergelijke meenemen naar de lockerroom, geen drank meenemen in de kino, geen smartphone gebruiken in de kino, je lege glazen zelf terug opruimen in de kamer,... Als je 60 € rekent, kan die service beter en voldoende personeel voorzien om die service te verzekeren. En als het ligt aan bepaald cliënteel, hou ze buiten ipv iedereen te viseren. Een Clubbezoek moet relax zijn zonder betutteling. Denk nog altijd dat - bij gebrek aan bepaalde dames die me doen terugkeren en die heeft ss grotendeels verloren in februari - ss daarom eerder een backup Club blijft voor mij ipv een reguliere vaste Club.
Bereid u dan maar voor op nog veel meer regeltjes in alle clubs als die ooit nog eens terug open mogen.
Spijtig WE, nu wilde ik het juist met jou hebben over het existentiële van JP Sartre en het Nihilisme van Friedrich Nietzsche alsook de cactussen in de woestijn
Overigens moet ik de commerciële vertegenwoordiger van dat miniforum gelijk geven. De LU was de laatste keer, dus tentijde van Vazkor zijn verslag hier ,uitstekend ,alsook dat je gerust 2 handdoeken mag vragen kan ik beamen
Wentelt Eefje
8 juni 2020, 21:45
Wie weet deket... different strokes for different folks...
Player
8 juni 2020, 21:46
Bereid u dan maar voor op nog veel meer regeltjes in alle clubs als die ooit nog eens terug open mogen.
Good girls go te heaven, bad girls go everywhere. Reken maar dat de dames inventief genoeg zullen zijn om de regels naar hun hand te zetten. Ik zal hen er wel bij helpen. Anders zal er niet veel verdiend worden in de SC's.
Vrees dat Awakey gelijk heeft,ken déze ijsbeer wel niet
En betreffende dat filmen , ; een ongevaarlijk fetisjisme van mij,maar ik film zoveel mogelijk voor.mijn verzameling, (gsm die je alleen met persoonlijke vingerafdruk kan openen net als tablet zijn handig) let wel,ik film nooit in openbare ruimtes van een sexclub of saunaclub,alleen op de kamer en last but not.least ; met wederzijdse toestemming!
Player
8 juni 2020, 21:59
Deket, jij hebt het talent om mij van positivisme te proberen om te slaan naar negativisme. De soep wordt niet zo heet gegeten als ze geserveerd wordt. Wie had kunnen/durven denken dat België zijn bordelen sneller zou laten openen dan de buurlanden? Zonder protocol NB!
dat is geen negativsme maar helaas realiteit waar we met zullen moeten leven
ik ben geen politieker met valse hoop en niet gedane beloftes
ik wil jullie de teleurstellingen besparen
indien het toch meevalt zoveel te beter
in het leven kan je best met een minder possitieve hypothese rekening houden,dan kan het alleen maar meevallen
had jij gedacht dat bij de heropening van de kroegen vandaag,niemand aan de toog mag zitten,i1m50 afstand en de diensters mondmaskers moeten dragen?
nu kan ik ze verdomme niet meer kussen
Player
8 juni 2020, 22:27
Die diensters kan je nog altijd kussen deket, als ze één van de 10 contacten per week zijn. Social distancing is dan niet nodig. En bij mutual consent mag je ze kussen. [emoji6]
Ik begrijp je angst voor teleurstelling, maar ik blijf positief. Mijn visie kort na de lockdown staat nog steeds overeind over industrie, handel, onderwijs en horeca. Dus tegen einde deze maand langzaam de SC'S open. And what happens in Vegas, stays in Vegas!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=693585
Eddy_V
9 juni 2020, 13:20
had jij gedacht dat bij de heropening van de kroegen vandaag,niemand aan de toog mag zitten,i1m50 afstand en de diensters mondmaskers moeten dragen?
nu kan ik ze verdomme niet meer kussen
De diensters zullen de Belgische overheid nog lang dankbaar zijn voor deze bescherming :)
Player
9 juni 2020, 13:53
De diensters zullen de Belgische overheid nog lang dankbaar zijn voor deze bescherming :)Als het hun een fooi kost, dan weer niet natuurlijk. [emoji57]
Hooker lover1
9 juni 2020, 19:59
Ik zal me bij een bezoek aan Sixsens ook slechts op aangename activiteiten focussen, dus de kans dat wij over welk onderwerp dan ook bijpraten is kleiner dan nul...
Hahaha voor 1 keer vind ik je humor geslaagd:)
Van een echte keyboard held hadden we ook niets anders verwacht,die blijken in realiteit altijd wat minder vlot dan achter hun klaviertje.
Zelf heb ik niets met plooifietsen,dus ik maakte ook maar een grapje.
En uiteraard staat het je vrij de mensen te ontmoeten die je graag hebt,geheel normaal niet.
Gezien je me in geen geval wenst te spreken,zou het wel verstandig zijn me ook niet steeds te vermelden om reactie uit te lokken.
Steeds opnieuw wat populistische onzin bij gebrek aan beter,en niet eens je eigen entourage vindt het leuk:hammer:
Schiet niet in je eigen voet, en misschien wel tot in sixsens;)
HL1
Wentelt Eefje
9 juni 2020, 20:09
Laten we het er maar op houden dat ik niet de dramaqueen-opvoering achter mijn naam heb staan nadat zelfs mijn entourage me niet steunde na zeer onverkwikkelijk gedrag en me ineens concentreerde op een ander forumpje waar wel schouders om op te huilen werden geboden...
Je kent niet alleen mij niet, ook "mijn entourage" als ik die al zou hebben niet... en ik sta stevig genoeg op mijn toetsen en in mijn schoenen om kritiek van ook "mijn eventuele entourage" te kunnen incasseren.
PS: gezien het gemiddelde commentaar op mijn berichten in Sixsens topics kan me moeilijk enig populisme hier verweten worden, dan zouden de zich opstapelende thanks namelijk het plafond doen bezwijken...
Hooker lover1
9 juni 2020, 20:22
Je kent niet alleen mij niet, ook "mijn entourage" als ik die al zou hebben niet... en ik sta stevig genoeg op mijn toetsen en in mijn schoenen om kritiek van ook "mijn eventuele entourage" te kunnen incasseren.
Beste WE,net omdat we elkaar officieel niet kennen houd het geen steek om zaken te komen verkondigen die nog minder steek houden.
Wat je motief ook was of is,het slaat nergens op want we kennen elkaar niet:)
Dit is een publiek forum,met heel wat lezers....en jij komt hier wat onzin posten over iemand die je niet eens kent.
Is het populisme,verveling of domheid....kies zelf maar.
Alvast sportief om openlijk toe te geven dat je me niet eens kent,en dus niet moeilijk te begrijpen dat je inhoudelijk niets objectief te vermelden hebt en had over mij.
Mvg
HL1
Wentelt Eefje
9 juni 2020, 20:43
Ik beoordeel je vroegere berichtgeving hier subjectief op je opgeklopte rise en gedramatiseerde fall bijna 2 jaar geleden Bron: Ik stel me even voor (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50354-De-hooker-lover-een-wandelaar-doorheen-zijn-wandeling).
De behoefte daarna niet meer te schrijven hier, tenzij als "consul van Sixsens" en daarbij flagrante leugens te verkondigen over o.a. een gefingeerde waarneming van mij met vouwfiets in Lemiers leidt dan tot de subjectieve diskwalificatie van jou als schrijver nu op dit forum. Dat ik geen enkele behoefte voel de figuur achter de berichten waaraan ik refereer in deze beide alinea's te spreken lijkt me objectief gezien dan een logische keuze.
Het objectief beoordelen van elkaar op dit forum is niemand gegeven hoop ik... ...
En inderdaad, wie weet tot ziens in Sixsens :cool:
En overigens is die anderhalve-meter-dictatuur soms zo gek nog niet...
Hoe lang gaat dit wedstrijdje "wie kan het ver pissen" nog door? Doe toch eens normaal aub ;).
Nulnulzeseneenhalf
9 juni 2020, 23:19
Hoe lang gaat dit wedstrijdje "wie kan het ver pissen" nog door? Doe toch eens normaal aub ;).
Gisteren, dat wil zeggen, maandag ondertussen, kwam ik meer dan 3 meter hoog. En omdat het niet loodrecht omhoog ging, dus ook heel ver,niet gemeten overigens. Zei nog tegen de opdrachtgever dat het al een aantal jaren geleden was dat ik nog zo ver en hoog kon plassen. Moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat het niet puur natuur was. Had een “beetje” hulp om zo hoog, en dus ook ver, te komen.
Eddy_V
10 juni 2020, 07:10
Moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat het niet puur natuur was. Had een “beetje” hulp om zo hoog, en dus ook ver, te komen.
Iemand hard in laten knijpen?
Doe ik ook altijd met de tuinslang als de waterdruk wat minder is.
Off-topic? Geenszins, kan niet wachten tot het zwembad van Sixsens weer gevuld wordt!
Nulnulzeseneenhalf
10 juni 2020, 08:22
Iemand hard in laten knijpen?
Doe ik ook altijd met de tuinslang als de waterdruk wat minder is.
Nee. Zal wat verklappen, niet alles. HD.
schoolmeester
10 juni 2020, 08:26
HD is waarschijnlijk hoge druk, ik mag toch niet hopen harde dildo.
Groet, schoolmeester.
forgetskinnyletsgetfatty
10 juni 2020, 18:34
Nee. Zal wat verklappen, niet alles. HD.
Even inhoudelijk vaktechnisch. ;)
3/4 inch slang, met 40 bar vanaf de pomp, en een debiet van de straalpijp van 115 liter per minuut of
1 inch slang met 20 bar vanaf de pomp, en een debiet van de straalpijp van 230 liter per minuut.
By the way; "wij" mogen het nu doen met "o-bundels". :hammer:
Eddy_V
10 juni 2020, 23:50
Nu heb ik in de clubs ook wel eens moeite om FSLGF te volgen als hij weer eens sneller praat dan zijn schaduw, maar hier ben ik volkomen lost :eek:
WANDELAAR5
11 juni 2020, 00:33
Ik vond het nog wel meevallen. Ik ben benieuwd hoeveel druk en debiet er nodig is bij 3 inch om een afstand van ca 15 cm te halen. Dat is ongeveer mijn pisafstand zonder hulpmiddelen.
pietpotent44
11 juni 2020, 04:18
Nu heb ik in de clubs ook wel eens moeite om FSLGF te volgen als hij weer eens sneller praat dan zijn schaduw, maar hier ben ik volkomen lost :eek:
Forget Skinny Lets Get Smart
Ik vond het nog wel meevallen. Ik ben benieuwd hoeveel druk en debiet er nodig is bij 3 inch om een afstand van ca 15 cm te halen. Dat is ongeveer mijn pisafstand zonder hulpmiddelen.
is het er na 15cm al uit?:confused:
Nulnulzeseneenhalf
11 juni 2020, 10:06
Even inhoudelijk vaktechnisch. ;)
3/4 inch slang, met 40 bar vanaf de pomp, en een debiet van de straalpijp van 115 liter per minuut of
1 inch slang met 20 bar vanaf de pomp, en een debiet van de straalpijp van 230 liter per minuut.
By the way; "wij" mogen het nu doen met "o-bundels". :hammer:
Kunt kiezen. 150/20 of 120/30. Beide keren half inch.
Das, W5 bedoelt dat na 15 cm het loodrecht naar beneden gaat.
Das, W5 bedoelt dat na 15 cm het loodrecht naar beneden gaat.
Waarom is mijn druk dan hoger bij het ejaculeren dan bij het pissen ?
Gaat nooit loodrecht naar beneden!
Nulnulzeseneenhalf
11 juni 2020, 13:51
Waarom is mijn druk dan hoger bij het ejaculeren dan bij het pissen ?
Gaat nooit loodrecht naar beneden!
Dan wordt er uit een ander vaatje getapt. Daar zit dan kennelijk, bij jou in ieder geval, meer druk op. Misschien eens een bezoekje aan de dokter brengen? Weet je ook weer of alles nog in orde is.
WANDELAAR5
11 juni 2020, 13:56
Je moet meten vanaf de uitgang natuurlijk.
ijsbeer1979
20 juni 2020, 01:08
Ik had gehoord dat je in België weer naar de dvp mag gaan, wel met een mondkapje!
Nou daar bedank ik mij toch voor.........SEX met een mondkapje haha..........
Nou zal wel september 2020/2021 worden voordat ik weer kan/mag komen........, denk wel/hoop wel dat het weer een mooi/lekker dagje gaat worden!
Kan niet wachten....
:wink2:
Kwibus2
20 juni 2020, 01:29
Beter opletten bij de natuurkundeles op school had je dat inzicht wel bijgebracht.
Bepaalde onderwerpen wilden maar niet overkomen bij goed begaafde leerlingen.
De begrippen spanning, weerstand en stroom behoren daartoe.
Om over vermogen maar niet te spreken.
Geeft verder niets, ook voor typische alfa mensen is er toekomst.
bram57
24 juni 2020, 19:27
ik meld me al aan ..... voor plaatsje .. geen koorts geen klachten (wel koorts meidenkoorts ,klachten het duurde zo verdomd lang ....) :))))))) hoop dat het waar is OPEN .... ben benieuwd hoe de regels worden 1,50meter ...(komt goed toch ):))))
Shakir
24 juni 2020, 19:28
Als ze maar geen Rheinland-Pfalz-frats uithalen...
Mentholbear
24 juni 2020, 19:31
Zijn er nog voorwaarden en beperkingen, naast de algemen geen corona klachten en 1,5 meter? Moet er bijvoorbeeld gereserveerd worden, max aantal gasten, tijdroosters, registratie en zo ja hoe (ID kopie, telefoonnummer), etc.?
Misschien handig als we alle vragen verzamelen, om te beperken dat hordes ijsberen dezelfde vragen stellen?
de duisburg spesjalist
24 juni 2020, 19:35
1 JULI TERUG OPEN!!!
https://images2.imgbox.com/c9/e8/iShjGOux_o.jpg
de duisburg spesjalist
24 juni 2020, 19:42
Zijn er nog voorwaarden en beperkingen, naast de algemen geen corona klachten en 1,5 meter? Moet er bijvoorbeeld gereserveerd worden, max aantal gasten, tijdroosters, registratie en zo ja hoe (ID kopie, telefoonnummer), etc.?
Misschien handig als we alle vragen verzamelen, om te beperken dat hordes ijsberen dezelfde vragen stellen?
ik ben er van overtuigt dat sixsens zelf alle voorwaarden en beperkingen bekend maak hou dus facebook instelgram en hun syt in de gaten dit zijn de oude voorwaarden https://images2.imgbox.com/a7/ab/gZ9aoFDO_o.jpg bij mijn laatste bezoek werd ook gecontroleerd of ik koorts had en dat was op aanraden van de ggd . ik ben er van overtuigt dat sixsens haar uiterste best doet om het ons naar het zin te maken en dan wel op een veilige manier ;)
Wentelt Eefje
24 juni 2020, 19:47
Lijkt mij een taak voor degene die een overzicht met dergelijke informatie wenste te verzorgen
Mentholbear
24 juni 2020, 20:02
Lijkt mij een taak voor degene die een overzicht met dergelijke informatie wenste te verzorgen
Lijkt me geen geschikte taak voor de ijsbeer met een geheugen als een zeef ;)
Maar on topic, zijn er nog andere vragen die verzameld gesteld kunnen worden?
Player
24 juni 2020, 20:05
Lijkt me geen geschikte taak voor de ijsbeer met een geheugen als een zeef ;)
Maar on topic, zijn er nog andere vragen die verzameld gesteld kunnen worden?Ik denk dat de sociale media, website voorop, wel alle nodige info zal verpreiden. De opening op 1 juli staat er al te lezen.
Antonios
24 juni 2020, 20:22
ik ben er van overtuigt dat sixsens zelf alle voorwaarden en beperkingen bekend maak hou dus facebook instelgram en hun syt in de gaten dit zijn de oude voorwaarden https://images2.imgbox.com/a7/ab/gZ9aoFDO_o.jpg bij mijn laatste bezoek werd ook gecontroleerd of ik koorts had en dat was op aanraden van de ggd . ik ben er van overtuigt dat sixsens haar uiterste best doet om het ons naar het zin te maken en dan wel op een veilige manier ;)
' Switched on' ? Hoezo Google Translate? :P Is brought in is het.
Mentholbear
24 juni 2020, 20:27
Zullen de musketiers weer terug zijn? :liebe2:
Wentelt Eefje
24 juni 2020, 20:39
' Switched on' ? Hoezo Google Translate? :P Is brought in is het.
En dat voor een volgens een stammies super-professioneel gerunde tent...
Probably just notified instead of brought in, suppose they won’t have a GGD-Special-Forces-Team lined up to take you out of the club into quarantine...
bram57
24 juni 2020, 21:44
Inderdaad veranderingen(als die al spectaculair zijn) zullen zeker op de site vermeld worden , daar ga ik toch vanuit . veel alleen 1,50m zal er niet veranderen , wij gaan het zien (of lezen)
Uiteindelijk gaan we toch voor de dvp s voor 75 % Het verbouwde restaurant :)(en wat er nog verbouwd is ) en de gezelligheid (ik temminste) ,Ben benieuwd wat de line up zal zijn . Sixsens Proficiat het is u gegund (maar gun het mezelf ook)
Zullen de musketiers weer terug zijn? :liebe2:
2 ervan zeggen niet terug te komen...Eva twijfelt
blijft violetta over?
Frank-de
24 juni 2020, 23:08
Sexwerkers mogen weer vanaf 1 juli aan de slag, maar ...... Discotheken en nachtclubs pas vanaf 1 september. Het is nog de vraag wat uiteindelijk de veiligheidsregio van toepassing verklaart voor een saunaclub.
de Sixsens sloot al voor de Corona,een uur vroeger dan voorheen,dus is geen nachtclub of discotheek
zie het probleem niet
En dat voor een volgens een stammies super-professioneel gerunde tent...
Probably just notified instead of brought in, suppose they won’t have a GGD-Special-Forces-Team lined up to take you out of the club into quarantine...
Dan heb je dit nog niet gezien op de website onder jobs - charge your CV😂33816
Eddy_V
25 juni 2020, 00:46
Niet alleen de dvp’s gebruiken Google Translate :)
Zouden m’n strandballen dan kan toch volgende week alweer opgeblazen gaan worden ?
Goed nieuws voor club, dames, bezoekers en al het personeel!
bram57
25 juni 2020, 08:48
willie en beate zou het niet leuk zijn als bij de opening (daar gaan we van uit) bijvoorbeeld om 00.00 uur een feestelijke (her) Opening zou kunnen plaatsvinden , Bijvoorbeeld van 00.00 tot 04.00 (aanvragen bij gemeente natuurlijk) ? net als vele kappers en sportscholen dat deden, en gaan doen ? Vele ijsberen wonen toch rondom Lemiers :)
En ook vele niet :) Lijkt mij leuk (met de nodige dvps natuurlijk ....
Frank-de
25 juni 2020, 09:58
de Sixsens sloot al voor de Corona,een uur vroeger dan voorheen,dus is geen nachtclub of discotheek
zie het probleem niet
Zie het probleem ook niet, maar met de autoriteiten weet je het nooit. Er zitten clubhaters bij, met verwijzing naar Roermond, die alles zullen aangrijpen een club gesloten te houden.
In Nederland heeft de burgemeester uiteindelijk het laatste woord.
Hoe deze zal omgaan met de situatie is nog even afwachten, maar ik kan me voorstellen dat hij vraagtekens zet bij de verwachtte toeloop uit Nederland, België, Duitsland, etc.
Wentelt Eefje
25 juni 2020, 10:35
In Nederland heeft de burgemeester uiteindelijk het laatste woord.
Hoe deze zal omgaan met de situatie is nog even afwachten, maar ik kan me voorstellen dat hij vraagtekens zet bij de verwachtte toeloop uit Nederland, België, Duitsland, etc.
Normaal gesproken heeft inderdaad de burgemeester het laatste woord, momenteel is onder de ongrondwettelijk op de Wet Publieke Gezondheid leunende oneindig opgerekte noodverordeningen echter de voorzitter van de veiligheidsregio het hoogst bevoegde orgaan.
bram57
25 juni 2020, 11:45
Maximaal aantal mensen ,heb je niks meer te maken met Toeloop ,Bijvoorbeeld 125 mensen , ik noem maar wat . als een voetbal stadion(wedsrijd) is uitverkocht heb je ook pech .. of een film voorstelling ,of of ....laten wij nou eens positief blijven ,was toch een onverwachte leuke boodschap van RUTTE ,
Dan zie het ook zo, fijne zomerdag nog ... ow het zwembad mis ik ook .....
TAFKAJ
25 juni 2020, 17:38
Normaal gesproken heeft inderdaad de burgemeester het laatste woord, momenteel is onder de ongrondwettelijk op de Wet Publieke Gezondheid leunende oneindig opgerekte noodverordeningen echter de voorzitter van de veiligheidsregio het hoogst bevoegde orgaan.
Cry wolf!!! Usually the mayor of the biggest city in the region. Yes, Maastricht. Wow.
I still remember what happened in Rheinland Pfalz in germany. I was like happy for a day or two, until it got sacked. So I hope, the netherlands are smarter than our people. Germany has lost its mind completely these days.
ik ben benieuwd of de dames corona-premie gaan vragen .
Ik was gisteren in Globe (Swiss) .
In Globe zitten ze terug in het normale business as usual .( zelfde tarief) Ik had de indruk dat de dames actiever en zeer vleiend waren .
Het kan ook aan mij hangen door de tijdelijke ontbering van al dat mooi gezelschap . Van opening tot sluitingsuur daar geweest ,great time !!!
Ik hou van Zwitserland ,is het de gezonde berglucht of wat dan ook , ik moet er volgende week terug zijn voor mijn job , neem mijn zakenpartner mee .
In Zwitserland is er veel minder taboe rond onze hobby .
Regards :)
Degene die premie vragen of minder service gewoon laten zitten.
na drie dagen doen ze het normale terug!
Sjeufke
26 juni 2020, 13:36
Entree en prijzen zijn gelijk als voor de Corona. Gisteren nog even nagevraagd bij een van de meiden. Ook zouden er geen extra maatregelen zijn, zoals temp meting, registratie of iets dergelijks. We gaan het zien de komende week of dat dat ook de werkelijkheid is. Op basis van de uitspraak van Rutte is het daar mee in de lijn.
rob2001
27 juni 2020, 12:14
De bar ligt 2 etages onder de grond. Er komen ijsberen van allerlei landen, en dus is er een relatief hoog corona risico. Ik hoop daarom dat er extra geventileerd gaat worden.
Wentelt Eefje
27 juni 2020, 12:19
Misschien kunnen ze voordelig een oud ventilatiesysteem van een slachthuis op de kop tikken, die zullen allemaal wel op zoek naar nieuwe zijn...
Sjeufke
27 juni 2020, 13:57
De bar ligt 2 etages onder de grond. Er komen ijsberen van allerlei landen, en dus is er een relatief hoog corona risico. Ik hoop daarom dat er extra geventileerd gaat worden.
Ik meen gehoord te hebben dat een airco ook niet alles is, in verband met verspreiding van aerosolen? Maar ik kan het mis hebben.
Voor de komende tijd zal het clubgebeuren zich toch het meest buiten afspelen.
Mentholbear
27 juni 2020, 14:54
Ik meen gehoord te hebben dat een airco ook niet alles is, in verband met verspreiding van aerosolen? Maar ik kan het mis hebben.
Ik meen dat airco's niet ventileren maar lucht koelen en circuleren.
Sjeufke
27 juni 2020, 15:47
Het kan, maar de kans is niet zo groot. https://www.gezondheidsnet.nl/coronavirus/kan-de-airco-het-coronavirus-verspreiden
Op de kamer ook niet.....daar waait een andere wind ;-)
Voor de komende tijd zal het clubgebeuren zich toch het meest buiten afspelen.De enigste aerosool is een saunasool en daar kan niks tegenop [emoji3]
Player
27 juni 2020, 16:00
De bar ligt 2 etages onder de grond. Er komen ijsberen van allerlei landen, en dus is er een relatief hoog corona risico. Ik hoop daarom dat er extra geventileerd gaat worden.Bij temperaturen zoals nu staat die nooduitgangdeur toch altijd wagenwijd open. Geeft toch aardig wat ventilatie. En er is voldoende plaats op het terras en aan het zwembad. En vooral op de kamer, met raam in het oude gedeelte.
zeppos58
27 juni 2020, 16:13
een airco die naam waard ventileert, filtert, bevochtigd, droogt verwarmd en koelt. Een auto heeft dus geen airco maar een luchtkoeler.
Een centrale airco kan bacteriën en virussen verspreiden, een stand alone airco nagenoeg niet.
Veer hangt ook af van de kwaliteit van de filter en de frequentie waarop deze worden gereinigd en vervangen.
Guys. There is almost no corona risk at all. If you are old and have health condition problem: STAY HOME. If you have any flu like symptoms: STAY HOME. You won't get inside anyway.
WANDELAAR5
27 juni 2020, 16:47
De meeste airco’s zijn split units waar aan de wand een ventilator hangt waar koelvloeistof doorheen gaat. De bekende witte brede bakken waar de koude lucht uitkomt. Door het koelen van de lucht ontstaat condens die afgevoerd wordt (lucht wordt droger). Die ventilator circuleert lucht in de ruimte en het filter is geen Hepa kwaliteit die virussen uit de lucht filtert. Via dat condens zullen wel wat virussen afgevoerd worden, en er worden aerosolen verminderd. Maar er wordt inderdaad ook genoeg rond geblazen. Tegen Corona zou veel lucht moeten worden afgezogen en vervangen door verse buitenlucht. En dat doen die airco units helaas niet.
Ryuhayabusa
28 juni 2020, 14:03
Iemand enig idee wat er van de line-up te verwachten valt? Er is amper vliegverkeer tussen Nederland/Duitsland en Roemenië...
Als het is om met 100 hongerige ijsberen amper 15 dames ofzo te moeten delen, nee laat maar.
phoenix
28 juni 2020, 14:10
ik denk dat jeje nog wel eens kan vergissen, er zijn genoeg dames in de omgeving van vaals of die met de auto richting vaals gaan rijden vanuit bepaalde europese landen.... van 1 dame weet ik dat zij dat altijd doet met de auto en zij was er als de kippen bij om met mij contact optie nemen... ik krijg nog te horen wanneer ze exact gaat beginnen...
Mentholbear
28 juni 2020, 14:38
Iemand enig idee wat er van de line-up te verwachten valt? Er is amper vliegverkeer tussen Nederland/Duitsland en Roemenië...
Als het is om met 100 hongerige ijsberen amper 15 dames ofzo te moeten delen, nee laat maar.
Ik meen me een post te herinneren van iemand die van 2 dvps te horen kreeg dat SS al vol zat met dames en dat ze er niet meer bij konden. Wat 'vol' tegenwoordig met alle Corona regels betekent weet ik niet, maar ik vermoed meer dan 15 dames.
HellaHolla
28 juni 2020, 15:01
Lang niet alle DVP's reizen per vliegtuig. Aanzienelijk deel komt over land. Met de auto of een trucker mee.
awakey
28 juni 2020, 17:06
Ik meen me een post te herinneren van iemand die van 2 dvps te horen kreeg dat SS al vol zat met dames en dat ze er niet meer bij konden. Wat 'vol' tegenwoordig met alle Corona regels betekent weet ik niet, maar ik vermoed meer dan 15 dames.
Men zei dat SKW ook vol ging zitten maar er zijn nog vele lege ramen dus de knappe meiden uit Duitse saunaclubs die niet mogen beginnen in SS mogen ze doorsturen naar SKW.
jemame
28 juni 2020, 21:55
https://www.facebook.com/JairTour?fref=pb&__tn__=%2Cd-a-R&eid=ARCBF1VepnqI_htDTaUml8e04YcU2yqGyDgqPGr8WC4rOh 7PD6wsz99yZD3bR757ITLvTFT2PaFc2BWj&hc_location=profile_browser
Kijk maar eens naar deze zijn vrienden en vriendinnen op FB .
Mentholbear
28 juni 2020, 21:57
Men zei dat SKW ook vol ging zitten maar er zijn nog vele lege ramen dus de knappe meiden uit Duitse saunaclubs die niet mogen beginnen in SS mogen ze doorsturen naar SKW.
Niet elke dame voelt iets voor ramen, net zo goed als dat er dames zijn die niets voelen voor de SC.
Sjeufke
28 juni 2020, 22:30
https://www.facebook.com/JairTour?fref=pb&__tn__=%2Cd-a-R&eid=ARCBF1VepnqI_htDTaUml8e04YcU2yqGyDgqPGr8WC4rOh 7PD6wsz99yZD3bR757ITLvTFT2PaFc2BWj&hc_location=profile_browser
Kijk maar eens naar deze zijn vrienden en vriendinnen op FB .
Ik heb de vrienden bekeken en ik kan er geen chocolade van maken. De enige 'bekende' is Vladimir Poetin. Althans voor mij.
Ik begrijp deze post niet in dit draadje van Sixsens. Wellicht mis ik iets, maar dat gaat jename vast uitleggen.
pietpotent44
29 juni 2020, 07:15
Ik zit ook te dubben of ik komend weekend een kijkje ga nemen.
Maar nog buiten de line-up vraag ik me af of het niet een stormloop van ijsberen (en dames) gaat worden. En of ss om die reden misschien een maximum aantal bezoekers gaat hanteren. En of er misschien ook nog andere irritante beperkingen gelden. Als ik ga wil ik wel helemaal los kunnen.
Het is voor mij meer dan 3 uur enkele reis, dus wil graag vantevoren wat meer duidelijkheid indien mogelijk. Om teleurstellingen te voorkomen.
Als iemand al meer kan vertellen hoor ik het graag.
Player
29 juni 2020, 07:29
Wie geen irritante beperkingen wilt, moet sowieso wegblijven in ss. Ik ken geen enkele Club met zoveel regeltjes, daar heb ik me al bij neergelegd (samen met de juiste dame dan wel).
Eddy_V
29 juni 2020, 07:36
De bezoekers op de eerste dagen van juli zullen vast wel een berichtje hier op het forum gaan plaatsen dus een beetje voorbarig om nu al in problemen te gaan denken...
Wacht rustig af als je het geduld kan opbrengen, ik wacht ook rustig 2 dagen af :)
Brad Clitt
29 juni 2020, 08:00
Volgens de richtlijnen mogen er maximaal 100 gasten gelijktijdig binnen zijn (personeel telt dus niet mee). Op het terras zouden er maximaal 250 aanwezig mogen zijn, maar aangezien die via het gebouw moeten binnenkomen en daar ook regelmatig vertoeven in één of meerdere ruimtes, denk ik niet dat maximaal 100+250=350 gasten toegestaan zijn. Sowieso is buiten geen plaats voor 250 personen, maar net zoals binnen moet daar ook de 1.5 meter afstand aangehouden te worden (uitzondering is het contact tussen DVP en klant, dat mag binnen de 1.5 meter plaatsvinden). Verder lijkt me de 1.5 meter ook een beetje behelpen in het niet al te ruime restaurant (het is wel verbouwd volgens de overlevering, maar hoe het daar nu precies uitziet weet ik niet). Misschien moet je daar met je mondkapje op lopen/zitten, maar tijdens het eten is het natuurlijk niet al te praktisch, dus waarschijnlijk zowel binnen als buiten eten.
Het lijkt me met maximaal 100 gasten al een hele uitdaging voor Sixsens om alles volgens de richtlijnen te doen, zeker als de club besluit om méér gasten tegelijkertijd binnen te laten. Maar dan moet de club iedere gast uitgebreid vragen naar zijn gezondheid, zijn gegevens registreren en ik weet het niet zeker ook werken met reserveringen.
We zullen hopelijk vóór woensdag iets meer horen over hoe en wat, maar gewoon iedereen binnen laten totdat alle lockers vergeven zijn lijkt me niet toegestaan en ook niet wenselijk. Ik ben van plan om woensdag te gaan, maar of ik moet wachten om binnen te komen óf überhaupt binnenkom is voor mij ook een vraag. Hetzelfde zou dan ook kunnen gelden voor de 'late' dames. Ik zal in ieder geval ergens in het dorp parkeren, want heb geen zin in parkeercapriolen of -schade.
Wentelt Eefje
29 juni 2020, 08:09
Dat maximum van 100 is eenvoudig te omzeilen door te laten reserveren en vervolgens “DE gezondheidsvraag” te stellen.
Nergens wordt namelijk expliciet aangegeven hoeveel tijd er tussen het moment van reservering en het betreden van een etablissement hoort te zitten... en gegevensregistratie is in zo’n geval nog steeds niet verplicht (alhoewel er natuurlijk voor de vorm een terugmeldings-contactmogelijkheid bij een reservering om de hoek komt normaliter)
Flipper
29 juni 2020, 08:15
beginnen we nu al met hoe te omzeilen.. Ik zou eerder zeggen, probeer er geen puinhoop van te maken anders mag je de komende jaren innig bevriend worden met je rechterhand...
De bezoekers op de eerste dagen van juli zullen vast wel een berichtje hier op het forum gaan plaatsen dus een beetje voorbarig om nu al in problemen te gaan denken...
Wacht rustig af als je het geduld kan opbrengen, ik wacht ook rustig 2 dagen af :)
Wees blij dat de clubs per 1-7 weer open gaat. Zullen er wat regels zijn ivm Corona? Waarschijnlijk wel en dat kan nu even ook niet anders. Hoe zal dat in de praktijk uitvallen? Dat zien we deze week wel.
Laten we nu aub niet te veel aan wat men over de grens zo mooi hineininterpretieren noemt doen ;)!
keesboz
29 juni 2020, 10:53
Wacht rustig af als je het geduld kan opbrengen, ik wacht ook rustig 2 dagen af :)Denk dat het druk is of wel wordt en ik wacht wel eff af
Wentelt Eefje
29 juni 2020, 10:58
Afgezien van dat mijn oplossing niet meer is dan het omzeilen van het maximum van 100 bezoekers, niet het omzeilen maar slechts toepassen van de regels...
beginnen we nu al met hoe te omzeilen.. Ik zou eerder zeggen, probeer er geen puinhoop van te maken anders mag je de komende jaren innig bevriend worden met je rechterhand...
Dat geldt natuurlijk alleen maar als paysex je enige alternatief voor rukken (of voor sommigen: je eega) is...
pietpotent44
29 juni 2020, 11:59
Kom op Eddy, dit is gewoon een heel reeele vraag.
Ik moet meer dan 3 uur reizen enkele reis. Dan is het toch logisch dat je niet pas ter plekke wil horen dat je er niet meer bij kan omdat het vol zit. Of dat er een of andere registratieplicht is, of dat je had moeten reserveren, of weet ik veel wat voor andere beperkingen.
Willem2
29 juni 2020, 12:13
is dat duits?
nee dat is de taal van le_belge ;)
peterp095
29 juni 2020, 12:20
Ik moet meer dan 3 uur reizen enkele reis. Dan is het toch logisch dat je niet pas ter plekke wil horen dat je er niet meer bij kan omdat het vol zit. Of dat er een of andere registratieplicht is, of dat je had moeten reserveren, of weet ik veel wat voor andere beperkingen.
Ik ga ervan uit dat Sixsens wel zal communiceren indien er een beperking zou zijn ivm aantal bezoekers. Misschien weten ze het zelf nog niet en wordt het eerst op het laatste ogenblik door de overheid doorgegeven.
Ik heb me ook aangemeld op Meetingpoint onder voorbehoud hiervan.
Willem2
29 juni 2020, 12:35
Ik ga ervan uit dat Sixsens wel zal communiceren indien er een beperking zou zijn ivm aantal bezoekers. Misschien weten ze het zelf nog niet en wordt het eerst op het laatste ogenblik door de overheid doorgegeven.
Ik heb me ook aangemeld op Meetingpoint onder voorbehoud hiervan.
De beperking is 1.5m en dan het hangt het er wel van af hoe die wordt ingeschat :rolleyes:
Maar je hebt gelijk het is allemaal afwachten.
Het aantal dames is tussen de 60 en 80. Er zijn genoeg aanmeldingen.
Player
29 juni 2020, 12:37
Zal nog afwachten zijn of het echt druk wordt. Heel wat klanten (en dames) zijn nog afwachtend en voorzichtig. Vrees voor matige of artificiële service, door 3 maanden geen SC's beseffen plots veel beren hoeveel geld ze daar uitgeven en komen tot bezinning dat ze niet meer zo vaak als vroeger zullen gaan,...
Ik verwacht drukte zoals net voor de COVID crisis, dus eigenlijk niet zo druk...
In dat geval zal het management niet veel beperkingen moeten opleggen en al blij zijn dat er volk komt.
Mooiejoke
29 juni 2020, 12:58
Wel mooi hoeveel verwachtingen hier worden neergeschreven . We moeten het volgens mij gewoon afwachten.
Ik ga vrijdag voor het eerst van mn leven naar Sixsens en verwacht naast vette sex verder niks. Ik zie het allemaal wel. Als er iets bijzonders is, zal ik het hier melden.
Al hoop ik dat nog dat op 1 Juli alle clubs in NRW open gaan, dan veranderd de locatie nog
Player
29 juni 2020, 13:03
Ik ga vrijdag voor het eerst van mn leven naar Sixsens...Al hoop ik dat nog dat op 1 Juli alle clubs in NRW open gaan, dan veranderd de locatie nogAls ss de eerste keer is en je bent NRW Clubs gewoon, wordt dat even aanpassen...
Eventjes mijn middagpauze opofferen om een aantal zaken te verduidelijken en zo de puntjes op de i zetten zodat deze discussie kan worden afgerond
Eerst en vooral,; ze kunnen bij Sixsens onmogelijk alle mails,en dat zijn er honderden beantwoorden
Ze weten nog niet lang dat ze op 1 juli open mogen dus zijn volop bezig om de bezoekers naar hun zin te maken in optimale omstandigheden
Er hebben meer dan 300 dames gebeld die vol ongeduld willen komen naar Vaals.
Nogal evident dat de bekende Sixsensdames voorrang krijgen,alsook meiden die uit Zwitserland komen. Waarom? ,zij zijn gemotiveerd om te blijven omdat in het mooie land van de bergen de clubs al open zijn en meiden uit bv München en Berlijn toch zullen teruggaan wanneer de Duitse clubs gaan heropenen
Geen registratieplicht,maar met groepen lijkt het wel aangewezen, dit op voorhand te melden.
Betreffende al de misverstanden over die fucking 1,5 meter :
Er is geen verbod voor de contactberoepen om dicht bij elkaar te zijn,de sexwerkers horen bij contactgroepen.
Concreet, je kan met de meiden kennis maken zoals voorheen
Zelf zal ik zaterdag aanwezig zijn
WANDELAAR5
29 juni 2020, 13:49
Misschien een keer in Eupen gaan vragen wat het betekent?
Ricardo Banana
29 juni 2020, 13:50
Dhr. N en een aantal anderen is er woensdag al, dus ik zal jullie semi live op de hoogte houden.
Player
29 juni 2020, 14:08
als rasechte belg: nog nooit gehoord !Das, de enige echte Belgen zijn die van de Oostkantons, de rest zijn Vlamingen, Brusselaars en Walen.
le_belge
29 juni 2020, 14:35
De taal van le_belge is duits - met regionale verbeteringen :biggrin: En het woord "hineininterpretieren" is gewoon duits...
Wentelt Eefje
29 juni 2020, 15:21
Eerst en vooral,; ze kunnen bij Sixsens onmogelijk alle mails,en dat zijn er honderden beantwoorden
Het is uiteraard een peuleschil om de grootste gemene delers uit die mails te filteren en dagelijks één algemene mail die in elk geval die standaardvragen beantwoordt te verzenden aan de mailers onder toevoeging dat vanwege de drukte en druk op ondersteunend personeel i.v.m. de nakende heropening op andere details helaas voorlopig niet ingegaan kan worden. Niet beantwoorden van mails leerde ik al vroeg duidt op ofwel desinteresse ofwel amateurisme of beide...
Eddy_V
29 juni 2020, 15:43
Natuurlijk is dat een reële vraag.
Daarop gaf ik ook een reëele reactie, namelijk wacht even de eerste berichten af die er ongetwijfeld vanaf woensdag gaan komen!
Alle andere antwoorden en extra vragen zijn natuurlijk reeel en goedbedoeld: iedereen is overexcited zoals de Bellege in het Engelstalige gedeelte van onze zuidelijke provincie dat zeggen. Dat geldt zowel voor de enthousiastelingen als voor de eeuwige zuurpruimen die eigenlijk wel willen komen maar toch nog ff willen zeiken (niet pp44 mee bedoelende)
Ivm verplichtingen elders ga ik pas vrijdag, al was het maar vanwege de betere weersverwachtingen..
wervelwind
29 juni 2020, 15:47
Nogal evident dat de bekende Sixsensdames voorrang krijgen,alsook meiden die uit Zwitserland komen. Waarom? ,zij zijn gemotiveerd om te blijven omdat in het mooie land van de bergen de clubs al open zijn en meiden uit bv München en Berlijn toch zullen teruggaan wanneer de Duitse clubs gaan heropenen
Geen registratieplicht,maar met groepen lijkt het wel aangewezen, dit op voorhand te melden.
Er is geen verbod voor de contactberoepen om dicht bij elkaar te zijn,de sexwerkers horen bij contactgroepen.
Dankjewel Deket. De kans dat ik zaterdag kom is een stuk groter geworden.
Badslippers
29 juni 2020, 15:49
Niet beantwoorden van mails leerde ik al vroeg duidt op ofwel desinteresse ofwel amateurisme...
Hmmmm, dan laat jij je leven leiden (lijden) door de terreur van de mailbox. Ik reageer bijna nooit op mail (op mijn werk) omdat het grootste gedeelte van die mails verstuurd worden door lamlendige klootzakken die te lui zijn om zelf in actie te komen. "Kun jij even voor me . . . " en dan volgt er een verzoek wat jij voor hun moet uitvoeren. Als je consequent volhoudt dit soort mails niet te beantwoorden, kan ik je verzekeren dat je mailbox nagenoeg leeg blijft en je leven een stuk aangenamer wordt. E-mail van knappe vrouwelijke collega's beantwoord ik doorgaans zeer snel. DDWW.
Wentelt Eefje
29 juni 2020, 15:51
Op dit moment 304 ongeopende mails in mijn mailbox, ik zeg niet dat men geen recht op desinteresse heeft... ...
Ow ik dacht eventjes van satanic surfer
hasta la pasta
29 juni 2020, 18:00
Ivm verplichtingen elders ga ik pas vrijdag, al was het maar vanwege de betere weersverwachtingen..
Schijtert. Net de 'inkopen' (o.a. bazooka's en ander wapentuig) gedaan om de wedstrijd om locker 69 te veroveren succesvol af te sluiten aankomende donderdag. Komt Henkie niet opdraven. Tsjonge jonge . . .
Shakir
29 juni 2020, 18:26
als rasechte belg: nog nooit gehoord !
Das, de enige echte Belgen zijn die van de Oostkantons, de rest zijn Vlamingen, Brusselaars en Walen.
In de jacuzzi van Babylon was ik ooit eens aan de praat geraakt met een kerel uit Eupen (=hoofdstad van de Duitstalige Gemeenschap).
Zijn reactie was: ''Vlamingen, Walen, Brusselaars: fuck them all!''
indien het deketmeiden zijn,graag
maar we dwalen af, ; saunaclub Sixsens lijkt me wel wat meer opwindend dan de problemen betreffende de verschillende Belgische Gewesten en de gecompliceerde staatshervorming hierop
Das, de enige echte Belgen zijn die van de Oostkantons, de rest zijn Vlamingen, Brusselaars en Walen.
Sorry Player ,daar moet ik je in tegenspreken ! De Oostkantons is oorlogsschade die de echte Belgen gekregen hebben .
Volgens mijn bescheiden mening een vergiftigd geschenk ! :wink2:
Groetjes :)
Player
29 juni 2020, 19:05
De Oostkantons is oorlogsschade die de echte Belgen gekregen hebben .Dan ken je de Oostkantonners nog niet, zwaaien als enigen fier met de tricolore ook als de Rode Duivels niet spelen. Zijn allemaal perfect drietalig, leren ze van op de lagere school. Zoek dat maar eens in VL, WAL of BXL, gewoon onvindbaar.
seksenfun
29 juni 2020, 19:31
Meiden uit Zwitserland :lostit: :hammer:. Ze zullen in Nederland eens voor de helft van de prijs gaan werken. Tenzij ze zo berucht en beroemd zijn dat ze als vanzelf de halfuurprijs verdubbeld krijgen voor alle dames in SS :smoke: .
Player
29 juni 2020, 19:58
Meiden uit Zwitserland :lostit: :hammer:. Ze zullen in Nederland eens voor de helft van de prijs gaan werken.Een DVP die veel geld wilt verdienen moet in NRW zijn. Standaard prijs/tijd is lager en basispakket service is hoger maar ze hebben gewoonweg veel meer klandizie in die regio. Er zijn er genoeg die eerst in Zwitserland en Oostenrijk gezeten hebben, tot ze door hebben waar ze echt bakken geld kunnen verdienen.
Dan ken je de Oostkantonners nog niet, zwaaien als enigen fier met de tricolore ook als de Rode Duivels niet spelen. Zijn allemaal perfect drietalig, leren ze van op de lagere school. Zoek dat maar eens in VL, WAL of BXL, gewoon onvindbaar.
Inderdaad,want ik ken niemand in het Oostkanton die perfect drietalig is,alleen slechts een dialect duits spreekt men daar zonder meer!
Maar aan de manier van schrijven ,stel ik toch weer die Duitse ubermentaliteit vast ,dat kunnen ze jullie toch echt niet verbergen !
Maar ja ,zoals het spreekwoord zegt " Een gekregen paard mag je niet in de muil kijken ":):):)
Andaluz
29 juni 2020, 20:24
Eventjes mijn middagpauze opofferen om een aantal zaken te verduidelijken en zo de puntjes op de i zetten zodat deze discussie kan worden afgerond
Ze weten nog niet lang dat ze op 1 juli open mogen dus zijn volop bezig om de bezoekers naar hun zin te maken in optimale omstandigheden
Zelf zal ik zaterdag aanwezig zijn
Gentlemen,
Deket heeft hier helemaal gelijk.
Dit is een onbekende situatie. Ik ben ervan overtuigd dat de leiding van Sixsens er alles aan doet om iedereen te behagen. Laten we allemaal ons steentje bijdragen en begrip tonen.
En eigenlijk gewoon genieten dat we 2 maanden eerder dan verwacht weer kunnen genieten van ‘La dolce vita’.
Carpe diem
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
pietpotent44
29 juni 2020, 20:32
OMG.......je geeft iemand gelijk, die denkt dat hij altijd gelijk heeft. Zo fout...
Voor deze keer mag het. Deket heeft tenslotte zijn middagpauze opgeofferd voor ons. Waar zie je dat tegenwoordig nog :hah:
le_belge
29 juni 2020, 20:42
Inderdaad,want ik ken niemand in het Oostkanton die perfect drietalig is,alleen slechts een dialect duits spreekt men daar zonder meer!
Maar aan de manier van schrijven ,stel ik toch weer die Duitse ubermentaliteit vast ,dat kunnen ze jullie toch echt niet verbergen !
Maar ja ,zoals het spreekwoord zegt " Een gekregen paard mag je niet in de muil kijken ":):):)
In het duits dus:
In aller Bescheidenheit, das ist kompletter Unfug! Und außerdem hat es beim Thema Sixsens NICHTS verloren!
Sjeufke
29 juni 2020, 20:58
@Player, Het strookt wel met het verhaal dat twee meiden, met uitstekende service hier, me begin dit jaar hebben verteld. In Zwitserland de uitdaging aangegaan en er met een illusie armer van teruggekeerd, ondanks de bijna dubbele prijs per half uur die de klant moet neertellen. Daarvan moest wel weer de helft worden afgedragen aan de club. Nog even los van het militair regime dat in sommige Zwitserse clubs worden gehanteerd.
Maar goed, van een paar ijsberen die ik ken en met regelmaat Zwitserland bezoeken, hoor ik over het algemeen weer positieve verhalen over. Het is maar uit welk perspectief je het bekijkt.
wesleyeveraert
29 juni 2020, 21:06
Iemand die van omgeving Brussel naar sissens rijdt in july [emoji3526]
Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
Player
29 juni 2020, 21:10
@Sjeufke ik zeg niets over de service, die is OK en mag ook voor die prijs. Let wel op, voor wat in een NRW basisservice zit, betaal je extra bij in CH. Dus met een standaard uurprijs alleen kom je er niet. Maar optisch zijn meiden in Globe bijv. bovengemiddeld.
Om even in het sixsens thema te blijven. Daar zaten enkele maanden geleden 2 meiden die zeer graag in GT aan de bak wilden, want daar was het meeste en snelste geld te verdienen. Zijn meermaals geweigerd en dan naar Globe getrokken. Tegenvaller dat je daar niet zoveel klanten kan hebben en in totaliteit minder verdient. En met hun streken zullen ze het daar niet onder de markt gehad hebben in der Schweiz.
zeppos58
29 juni 2020, 21:15
Iemand die van omgeving Brussel naar sissens rijdt in july [emoji3526]
Die kans zit er dik in
wesleyeveraert
29 juni 2020, 21:40
Die kans zit er dik inWil wel 'mits te betalen' meerijden voor een avond indien dat zou kunnen. Nog nooit in sixsens geweest maar lulu is jaren mijn favo girl geweest. [emoji7]
Eddy_V
29 juni 2020, 22:06
Schijtert. Net de 'inkopen' (o.a. bazooka's en ander wapentuig) gedaan om de wedstrijd om locker 69 te veroveren succesvol af te sluiten aankomende donderdag. Komt Henkie niet opdraven. Tsjonge jonge . . .
Zie aangepast meetingpoint bericht.
Ook voor jou geldt 1.5 afstand behouden (zeker voor jou!!)
Topic opgeschoond. Heb het nu wel gehad met het kleuter gedrag van bepaalde leden die de irritante neiging hebben anderen te achtervolgen niet te zeggen aan te vallen.
Gaat men weer de fout in dan krijg je een tijdje verplicht forum rust.
Ryuhayabusa
29 juni 2020, 22:33
@Sjeufke ik zeg niets over de service, die is OK en mag ook voor die prijs. Let wel op, voor wat in een NRW basisservice zit, betaal je extra bij in CH. Dus met een standaard uurprijs alleen kom je er niet. Maar optisch zijn meiden in Globe bijv. bovengemiddeld.
Om even in het sixsens thema te blijven. Daar zaten enkele maanden geleden 2 meiden die zeer graag in GT aan de bak wilden, want daar was het meeste en snelste geld te verdienen. Zijn meermaals geweigerd en dan naar Globe getrokken. Tegenvaller dat je daar niet zoveel klanten kan hebben en in totaliteit minder verdient. En met hun streken zullen ze het daar niet onder de markt gehad hebben in der Schweiz.
B&S ;)
NB een link naar een FB profiel kunnen we hier niet toestaan. Link verwijderd.
Kwibus2
29 juni 2020, 23:46
Het kan van alles betekenen. GT zit al vol met het type DVP dat zich herhaaldelijk aanbood.
In der Schweiz zullen de dames welkom zijn. Of ze netto meer overhouden staat te bezien.
Waarschijnlijk gaan ze er van uit dat voor vrijwel alles geld bijvragen lucratief is.
Ben benieuwd of Globe ook een vorkje meepikt van de extra verrichtingen, is moeilijk te controleren tenzij Globe zelf de afrekening doet.
wesleyeveraert
30 juni 2020, 08:15
Als iemand van regio brussel naar daar zou gaan in juli en autoplaats over heeft. Wil ik wel delen in de naft kosten.
Voor wat het waard is:
Op Rheinforum (https://www.rheinforum.com/threads/sixsense-am-01-07-2020-wer-faehrt-noch-hin.189098/#post-1428421) wordt sinds hedenmiddag door ijsberen vermeld:
Mondmaskers in de bar;
Reservering verplicht...
Voor wat het waard is:
Op Rheinforum (https://www.rheinforum.com/threads/sixsense-am-01-07-2020-wer-faehrt-noch-hin.189098/#post-1428421) wordt sinds hedenmiddag door ijsberen vermeld:
Mondmaskers in de bar;
Reservering verplicht...
Hoe kan het dat Rheinforum op de hoogte is en ijsberen niet? :confused:
Wentelt Eefje
30 juni 2020, 14:12
eerst maar zien of de claim op RF waar is. Als het wel zo is, is het natuurlijk vreemd dat wij schrijvers hebben die persoonlijk bevriend zijn met een NL saunaclubeigenaar en dit niet wisten te berichten.
Voor wat het waard is - en als het niet waar is, dan kunnen we onze Oosterburen weer op het rechte pad zetten - toch?
Willem2
30 juni 2020, 14:26
Hoe kan het dat Rheinforum op de hoogte is en ijsberen niet? :confused:
Beste pret,
Om allerlei misverstanden te voorkomen heb ik nog niks geschreven. Afgelopen donderdagmiddag heb ik met de eigenaar van Sixsens gesproken. Daar was nog niet bekend welke extra maatregelen er eventueel zouden worden opgelegd anders dan de bestaande maatregelen waaronder de 1,5m regel afstand houden.
Sixsens zou zorgen voor extra hygiëne maatregelen waaronder desinfecteren van de handen met een desinfectiezuil en de verplichte aanschaf van een tasje met desinfecterende middelen (w.o. handschoenen, gel, mondkapje).
Omdat afstand houden in de sommige verblijfsruimten lastig is; kan ik mij voorstellen dat je overgaat tot dezelfde regels als in het openbaar vervoer, dus op meer plekken een masker te dragen.
Maar over al deze zaken krijg je tekst en uitleg zodra je Sixsens zal bezoeken.
Er zullen vele ijsberen zijn die van ver komen zoals mij dus lijkt het mij in ieder geval dat ze het reserveren vooraf informeren om achteraf teleurstelling te voorkomen.
Player
30 juni 2020, 15:53
Reservering lijkt me onhandig, tenzij men met een tijdslot gaat werken. Maar daar gaat de bezoeker zich aan moeten houden anders loopt het ook in het honderd.
Enige wat dan rest is wachten om binnen te mogen tot er voldoende gasten vertrekken. Voor wie van ver komt dus een gok. We zullen de eerste verslagen hier wel morgen lezen. Dan kan je nog beslissen of het allemaal de moeite waard is. Om daar met een mondmasker rond te lopen, heb ik ook niet veel zin.
phoenix
30 juni 2020, 15:57
als binnen gedeeltelijk mondmaksers en buiten niet zoals ik vorige week in een sauna en welness oord in bruggen heb mogen meemaken dan valt het allemaal reuze mee, het aantal bezoekers, zal wel per ruimte gelimiteerd zijn.. dus ja bereid je maar vast voor op ene reservering... de hele dag verblijven lijkt me lastig worden....wat er op de kamers gebeurt lijkt mij privé... is dat laatste niet het geval en worden de dames gemaskerd ook in de kamers aangetroffen dan vrees ik dat ze de tent zo weer kunnen sluiten
Reservering lijkt me onhandig, tenzij men met een tijdslot gaat werken. Maar daar gaat de bezoeker zich aan moeten houden anders loopt het ook in het honderd.
Enige wat dan rest is wachten om binnen te mogen tot er voldoende gasten vertrekken. Voor wie van ver komt dus een gok. We zullen de eerste verslagen hier wel morgen lezen. Dan kan je nog beslissen of het allemaal de moeite waard is. Om daar met een mondmasker rond te lopen, heb ik ook niet veel zin.
keesboz
30 juni 2020, 16:00
Er zullen vele ijsberen zijn die van ver komen zoals mij dus lijkt het mij in ieder geval dat ze het reserveren vooraf informeren om achteraf teleurstelling te voorkomen.Pret ik wacht wel wat langer ben dat het super druk wordt
En kan nog wel wat langer zonder
De gezondheid ga voor maandag weer een apktje voor kees in ac rotterdam
Player
30 juni 2020, 16:01
Pff, het zal zijn dat het een bewolkte dag is vandaag, mijn enthousiasme daalt al flink. In dat geval wacht ik nog tot volgende versoepelingen komen. In zo'n halfbakken aanbod heb ik niet veel zin.
de duisburg spesjalist
als binnen gedeeltelijk mondmaksers en buiten niet zoals ik vorige week in een sauna en welness oord in bruggen heb mogen meemaken dan valt het allemaal reuze mee, het aantal bezoekers, zal wel per ruimte gelimiteerd zijn.. dus ja bereid je maar vast voor op ene reservering... de hele dag verblijven lijkt me lastig worden....wat er op de kamers gebeurt lijkt mij privé... is dat laatste niet het geval en worden de dames gemaskerd ook in de kamers aangetroffen dan vrees ik dat ze de tent zo weer kunnen sluiten
er is geen mondmasker plicht . ik ben er van overtuigt dat W2 met de juiste info kom geduld
keesboz
Pret ik wacht wel wat langer ben dat het super druk wordt
En kan nog wel wat langer zonder
De gezondheid ga voor maandag weer een apktje voor kees in ac rotterdam
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met TapatalkEn met een reistijd van 2 uur heen en terug moet ik zeker weten dat je binnen kan dus kees kijk de kat uit de boom
Wentelt Eefje
30 juni 2020, 16:03
Als het (post-)coronabusinessmodel (verplichte aanschaf tasje met beschermingsmiddelen zie ik hierboven ergens) verdienen op niet door mij persoonlijk geselecteerde beschermingsmiddelen gaat omvatten, dan gaat mijn geplande bezoek niet door. Ik heb namelijk zelf wel een mondkapje, handschoentjes en desinfecterende handgel...
Hooker lover1
30 juni 2020, 16:23
Tijd voor wat correcte info:)
Heel wat insinuaties en veronderstellingen in voorgaande berichten zijn foutief.
Mondmaskers zullen dus niet verplicht zijn,dat is enkel wettelijk verplicht in bus,trein en tram.
Je hoeft dus in de bar niet met een mondmasker te zitten,maar als je dat wenst mag het natuurlijk.
Toegangsprijs blijft hetzelfde,en mannelijke bezoekers zijn dus niet verplicht een tasje met hygiëne artikelen aan te kopen.
Dames wel,en sixsens zal intern met de dames communiceren over de doelstelling hiervan conform de veiligheidsmaatregelen.
Reserveren is niet verplicht en niet noodzakelijk,voor wie met meerdere personen komt wel aangewezen.
Waarom,dat zal netjes ter plaatse gecommuniceerd worden door de receptioniste van dienst.
Geheel het scenario is goed voorbereidt,men weet perfect hoe,wat en waar.
Er is non stop gewerkt om de opening van morgen te kunnen realizeren,de telefoon rinkelt in sixsens onophoudelijk.
Elke vraag beantwoorden was en is onmogelijk,de absolute prioriteit was de opening van de club voorbereiden.
Hier keken we allen gedurende maanden naar uit niet,een beetje realistisch blijven....
En jawel er zullen ook dames aanwezig zijn;)
Veel plezier alvast,
HL1
Ach HL1 doe geen moeite
Wanneer ik met informatie uit de 1ste hand kom zijn er telkens weer wat randdebielen die het toch in twijfel brengen
Mentholbear
30 juni 2020, 16:39
Ik kijk hartstikke uit morgen. Of althans de verslagen van morgen :rolleyes:
YouMeHer
30 juni 2020, 16:47
HL1 bedankt!:wink2:
Dus nogmaals, ;. Reserveren is alleen aangewezen bij groepen bezoekers
Piet Plezier
30 juni 2020, 16:55
ik heb net Beate gesproken en die zegt als je een reservering maakt zit je altijd goed
Dus dan kun je altijd binnen
Dus ik heb gereserveerd voor aanstaande zaterdag.
Mentholbear
30 juni 2020, 17:03
ik heb net Beate gesproken en die zegt als je een reservering maakt zit je altijd goed
Wordt de telefoon nog wel opgenomen voor reservering? Als ik de berichten mag geloven staat hun telefoon al rood gloeiend.
En nee, ik heb Beate en Willi's mobieltjes niet :roll:
Piet Plezier
30 juni 2020, 17:04
Wordt de telefoon nog wel opgenomen voor reservering? Als ik de berichten mag geloven staat hun telefoon al rood gloeiend.
En nee, ik heb Beate en Willi's mobieltjes niet :roll:
ik heb gewoon naar de club gebeld
Jack42
30 juni 2020, 17:05
Ik kijk hartstikke uit morgen. Of althans de verslagen van morgen :rolleyes:
We zullen de eerste verslagen hier wel morgen lezen. Dan kan je nog beslissen of het allemaal de moeite waard is. Om daar met een mondmasker rond te lopen, heb ik ook niet veel zin.
Meeting Point
pret
30 juni 2020, 17:06
Ja kijk, ik ga er mij niet langer aan storen, maar dit raakt kant noch wal. Je kan moeilijk gedeeltelijke reserveringen nemen. Dan wordt het gegarandeerd een zooitje.
Ik neem mij gewoon een DVP mee voor al zekerheid. Kan ik niet binnen wegens alles gereserveerd, heb ik nog altijd een plan B.
de duisburg spesjalist
30 juni 2020, 17:10
zo simpel is het :rolleyes:
Mentholbear
30 juni 2020, 17:11
Pret krijgt het druk morgen, hij is de enigste die aangemeld is van de ijsberen in MP voor morgen ;)
Kun je lang wachten op die klapekster :smoke:
Ja kijk, ik ga er mij niet langer aan storen, maar dit raakt kant noch wal. Je kan moeilijk gedeeltelijke reserveringen nemen. Dan wordt het gegarandeerd een zooitje.
Ik neem mij gewoon een DVP mee voor al zekerheid. Kan ik niet binnen wegens alles gereserveerd, heb ik nog altijd een plan B.
Lijkt me ook chaotisch. Straks staat er een hele rij. Roept er iemand achteraan: opzij, ik heb een reservering. Dat leverd geheid :motz:
Maar uhm... Als ik de berichten mag geloven zit de club vol voor DVP's. Of komt ze als gast met je mee? Dan mogen jullie volgens mij niet samen naar een kamer. Gelukkig hebben ze nog een kino :rolleyes:
Player
30 juni 2020, 17:17
Uhm... Als ik de berichten mag geloven zit de club vol voor DVP's. Of komt ze als gast met je mee? Dan mogen jullie volgens mij niet samen naar een kamer. Gelukkig hebben ze nog een kino :rolleyes:Bij wijze van overmacht zal ik mijn achterbank dan wel weer opofferen. Deze is net een jaar oud. [emoji57]
En daarna gaan we wel eens goed eten en drinken in Aachen of Maastricht.
Mentholbear
30 juni 2020, 17:19
Bij wijze van overmacht zal ik mijn achteŕbank dan wel weer opofferen. Deze is net een jaar oud. [emoji57]
Vergeet je deze keer niet voldoende (wet) tissues mee te nemen? :baeh:
kempie
30 juni 2020, 17:31
Er zullen vele ijsberen zijn die van ver komen zoals mij dus lijkt het mij in ieder geval dat ze het reserveren vooraf informeren om achteraf teleurstelling te voorkomen.
En vooral deze beren is dar wel een fijne regeling. Ze kunnen reserveren weten ze tenminste niet dat ze dat hele eind voor niks rijden. Is het al vol krijgen ze te horen dat ze voor die dag niet meer kunnen reserveren en hoeven ze ook niet naar vaals af te reizen.
JonnyFontane
30 juni 2020, 17:42
Ach HL1 doe geen moeite
Wanneer ik met informatie uit de 1ste hand kom zijn er telkens weer wat randdebielen die het toch in twijfel brengen
HL1 is een betrouwbare bron.....:cool:
. Naar aanleiding van ook priveberichten met déze vraag :Zoals ik in mijn post van 3635 reeds schreef : "reserveren is niet verplicht maar aan te raden wanneer men met een groep komt!!!"
wesleyeveraert
30 juni 2020, 17:56
Gereserveerd voor zaterdag. Ik ken enkel samya en lulu was, daar mijn favo. Is, deze club heel verschillend
kempie
30 juni 2020, 18:07
Maar dit betekend dan ook dat de groep zeker een plekje heeft? Dus dat als er meer mensen dan binnen toegestaan voor de deur staan er mensen worden geweigerd omdat er ruimte is voor de reserveringen. Anders heb je gereserveerd, rijdt je wat later aan is het maximum aantal bezoekers al vroeg bereikt. Kan je weer 200 km terug rijden.
Ik heb het antwoord al gelezen. Is even kijken wat ik ga doen of ik misschien dit weekend al ga?
To be honest: I don't care how much girls are actually there. I am just looking forward to feel some club atmosphere again. I had better sex and more beautiful girls during corona then in clubs before, but I miss the atmosphere.
wesleyeveraert
30 juni 2020, 18:43
To be honest: I don't care how much girls are actually there. I am just looking forward to feel some club atmosphere again. I had better sex and more beautiful girls during corona then in clubs before, but I miss the atmosphere.If lulu is there i book her for 4 hours
seksenfun
30 juni 2020, 18:58
@ sjeufke Het is toch duidelijk niet? De meiden vertellen je natuurlijk maar wat ze willen vertellen hè. Ze gaan daar inderdaad proberen. De schifting is er erg streng. Ik heb in Zwitserland best wat Duitsers gezien (en ook bekenden) en die wisten me allemaal hetzelfde te zeggen. De dames uit Duitsland worden maar zeer sporadisch toegelaten tot de Zwitserse clubs omdat na "ondervraging" - met verwijzing naar jouw militair regime - blijkt dat ze niet zinnens zijn om de complete service te bieden aan de ijsberen en vaak worden ze zelfs al niet toegelaten enkel op het uiterlijk. Meiden die de perfecte service dan toch stilaan beginnen af te bouwen --> gaan ver armoe terug naar Duitsland (maar vertellen de waarheid natuurlijk niet om geen gezichtsverlies te moeten leiden). Het is maar dat je het even weet. Mij stoort niets iets want ik zoek hier wel de fantastische dames als ik hier ben. Klikt het niet, ga ik niet . Het militaire regime? Dat komt ons ijsberen alleen maar ten goede. Daar gaat het niet op dat een dame haar eigen reglementjes organiseert want dan mag ze het afbollen :smoke: .
swazontneuf
30 juni 2020, 20:10
De Veiligheidsregio Zuid-Limburg heeft de nieuwe Noodverordening COVID-19, geldend vanaf 1 juli 2020 gepubliceerd.
Zie https://www.vrzl.nl/application/files/8315/9353/9999/noodverordening_VRZL_01072020.pdf
Met name aandacht voor de artikelen 2.1 en 2.2 van deze verordening. Voor de vele (pseudo-) juristen onder de ijsberen heerlijk leesvoer ;)
Wentelt Eefje
30 juni 2020, 20:20
Ik zie geen problemen o.b.v. deze noodverordening, er is inderdaad zelfs geen reservering of gezondheidscheck noodzakelijk. Het begrip "zelfstandige ruimte" is zoals uit enkele theaterprotocollen en -concepten reeds bleek een zeer rekbaar begrip. 2.1.2
Wel is het natuurlijk jammer dat de dames ook bezoekers zijn en geen personeel, dat zou nog eens een potentieel probleem wegnemen.
2.2.2e doet de rest
Dat wordt (zoals dat vroeger door de proppers op de Wallen genoemd werd) Ficken, Bumsen, Blasen!
Meme Moo
30 juni 2020, 20:34
Artikel 2.4 is speciaal toegevoegd voor de Banaan, nadat hij bekend had gemaakt op de openingsdag van SS present te zijn!
peterp095
30 juni 2020, 20:37
Reserveringssysteem ? Waar ?
Als dat er is dan zal ik al wel te laat zijn.
sofaking
30 juni 2020, 20:41
Staan er al tentjes op de parking ?
Player
30 juni 2020, 20:42
Reserveringssysteem ? Waar ?
Als dat er is dan zal ik al wel te laat zijn.Laat het varen peter, het is niet noodzakelijk maar wel raadzaam voor groepen (wat is een groep, vanaf 2 personen?)
Gevolg, iedereen begint te reserveren als ik het zo lees op het forum...
Hoe de Theke dat gaat oplossen voor niet- gereserveerde en van niets afwetende klanten die zich aanbieden als het zou drukker worden, Joost mag het weten...
Piet Plezier
30 juni 2020, 20:46
Laat het varen peter, het is niet noodzakelijk maar wel raadzaam voor groepen (wat is een groep, vanaf 2 personen?)
Gevolg, iedereen begint te reserveren als ik het zo lees op het forum...
Hoe de Theke dat gaat oplossen voor niet- gereserveerde en van niets afwetende klanten die zich aanbieden als het zou drukker worden, Joost mag het weten...
Er mag 100 man binnen
Dus reserveer je niet en je ben 101 heb je pech.
peterp095
30 juni 2020, 20:53
Dat wordt dan riskant om zaterdag te gaan,pfff
schoolmeester
30 juni 2020, 21:00
Ja, ik ben de eerste.
Groet, schoolmeester.
Player
Er mag 100 man binnen
Dus reserveer je niet en je ben 101 heb je pech. Dat is niet wat ik las in de posts van HL1 en deket. De Club zou dat op z'n website kunnen plaatsen als nieuw regeltje, vind ik.
Als dat zo is, is reservatie niet enkel voor groepen raadzaam. En dat zal leuk zijn voor de dames als er 100 man binnen zit maar weinig kamers maakt. Dan zou men met een timeslot moeten werken, toegang voor x aantal uur ipv dagkaart.
Enfin, als ik de trip maak om de deur op mijn neus te krijgen, zal het laatste keer ss zijn en wacht ik rustig af tot goed gerunde Clubs in NRW open gaan.
Piet Plezier
Dat wordt dan riskant om zaterdag te gaan,pfff
hoezo?
Je kunt toch reserveren
Dat hebben SAS, Koos Albertss en ik ook gedaan.
Piet Plezier
30 juni 2020, 21:01
Dat is niet wat ik las in de posts van HL1 en deket. De Club zou dat op z'n website kunnen plaatsen als nieuw regeltje, vind ik.
Als dat zo is, is reservatie niet enkel voor groepen raadzaam. En dat zal leuk zijn voor de dames als er 100 man binnen zit maar weinig kamers maakt. Dan zou men met een timeslot moeten werken, toegang voor x aantal uur ipv dagkaart.
Enfin, als ik de trip maak om de deur op mijn neus te krijgen, zal het laatste keer ss zijn en wacht ik rustig af tot goed gerunde Clubs in NRW open gaan.
die Regel is toch gewoon bekend, dat heeft Rutte gezegd tot 100 man.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/nederlandse-maatregelen-tegen-het-coronavirus/openbaar-en-dagelijks-leven
vroeg daar zijn is ook een oplossing
voor Corona weigerden men ook volk wanneer de lockers vol zitten
er zijn,ook clubs die wanneer alle kastjes bezet bleken met plastieken zakken gingen werken,zoals GT om ze niet bij naam te noemen,maar dat vind ik niet onmiddellijk erg comfortabel
peterp095
30 juni 2020, 21:02
Piet, reserveren hoe,waar ?
Player
30 juni 2020, 21:05
@deket Gaan kamperen voor de deur zeker? In GT werken ze idd met zakken als de lockers vol zijn, maar dan zit de tent wel stampvol. 100 klanten is toch tweemaal niets. Ofwel is het first come first served ofwel iedereen reservaties. Niets communiceren over reservaties maar er toch aanvaarden is puur amateurisme.
Ik denk dat ik maar beter wacht op opening van NRW, biedt meer zekerheid. Het was weer te mooi om waar te zijn.
JonnyFontane
30 juni 2020, 21:12
Pret is nog onderweg......zijn ezel heeft wat moeite met de heuveltjes....:gruebel::biggrin:
Zoals ik laatst al zei in het topic “ Heropening clubs”. Ff afwachten hoe eea gaat verlopen. Die 1,5 meter is volgens mij wel vast gelegd ergens in een noodverordening. Wellness..... zelfde regels als in reguliere wellness centra, 10m2 per bezoeker??? Kameren: 1,5 meter en mondkapje, je neemt ten slotte een dienst af, tenzij door de aard van die dienst het niet toelaat 1,5 meter afstand te houden. Ik denk dat een lokale bestuurder hier al genoeg handvaten heeft om SS op de huid te zitten..... we wachten rustig af.
Verder zou ik iedereen aan willen raden goed in je oren te knopen dat de hele paysex slechts één besmetting van een nieuwe lockdown verwijderd is..... is het niet nationaal, dan zeer zeker wel lokaal. Er is altijd wel iemand gebaat bij een (al dan niet tijdelijke) verlamming van de sector.
Sphinx
30 juni 2020, 21:18
Pret is nog onderweg......zijn ezel heeft wat moeite met de heuveltjes....:gruebel::biggrin:
Ja logisch, die blijft hier in de buurt bij iedere ezelweide staan lonken
Piet Plezier
30 juni 2020, 21:20
Piet, reserveren hoe,waar ?
ik heb straks gewoon naar de club gebeld en kreeg Beate eraan.
En later nog een keer gebeld omdat SAS ook mee wil zaterdag en toen kreeg ik Willy eraan.
Reserven is altijd goed zei Beate, verzekerd van binnenkomst.
Piet Plezier
30 juni 2020, 21:23
dan had SAS toch gelijk straks in Kranenburg, dat Pret onderweg was met de ezel.
Brad Clitt
30 juni 2020, 21:36
@ Piet Plezier
Mogen er maximaal 100 personen binnen zijn of 100 mannen?
Want als er 80 dames zijn zullen ze met 20 mannen niet al te blij zijn en zul je over niet al te lange tijd met de omgekeerde verhouding zitten.
Piet Plezier
30 juni 2020, 21:48
@ Piet Plezier
Mogen er maximaal 100 personen binnen zijn of 100 mannen?
Want als er 80 dames zijn zullen ze met 20 mannen niet al te blij zijn en zul je over niet al te lange tijd met de omgekeerde verhouding zitten.
ik weet niet hoe ze dat tellen, met of zonder dames.
Wentelt Eefje
30 juni 2020, 21:51
De regeling is 100 exclusief personeel... dus inclusief vrouwelijke bezoekers 100...
De regeling is 100 exclusief personeel... dus inclusief vrouwelijke bezoekers 100...Dat ligt er aan ....met een gezondheidscheck en reserveren is er geen beperking aan het aantal personen voor binnenruimtes per 1 juli.
Bron : RIVM
Brad Clitt
30 juni 2020, 21:55
Dan moeten ze meer dan 100 personen toelaten, echter dan moet er met reserveringen worden gewerkt. Het is overigens de vraag hoeveel personen er überhaupt mogen worden toegelaten ivm de 1.5 meter regel of de 1 persoon per 10 vierkante meter. Vragen, vragen...
Player
30 juni 2020, 21:57
Met of zonder dames 100 personen tellen maakt wel een serieus verschil. Naar verluidt zijn er 60 dames aangemeld? Technisch gezien zijn dames ook gasten en geen personeel. Dus maar 40 echte klanten dan? De dames gaan niet weten waar ze het hebben als de helft daarvan enkel komt voor de welness, eten en drinken, bijkletsen met de maten na 3 maanden weerzien,...
Mag ik eenieder vragen die Willy en Beate kennen, het één en ander duidelijk te communiceren via de sociale media. Al hun klanten zitten tenslotte niet op dit soort fora en daar is het ook niet allemaal zonneklaar...
Hier de tekst op de website van rijksoverheid RIVM
In grotere zalen of ruimtes waar meer dan 100 personen bij elkaar kunnen komen, is het verplicht vooraf te reserveren en vindt er een gezondheidscheck plaats. Uiteraard gelden in alle gevallen de hygiënemaatregelen en moet er 1,5 meter afstand kunnen worden gehouden
Wentelt Eefje
30 juni 2020, 22:19
Dat ligt er aan ....met een gezondheidscheck en reserveren is er geen beperking aan het aantal personen voor binnenruimtes per 1 juli.
Bron : RIVM
Klopt, maar de noodverordening van de van toepassing zijnde Veiligheidsregio legt een verdere inperking op
Klopt, maar de noodverordening van de van toepassing zijnde Veiligheidsregio legt een verdere inperking opTsja, SS ligt natuurlijk wel in Limburg wat samen met Brabant wel een behoorlijke coronahaard was.Helemaal ongelijk hebben ze dus ook weer niet [emoji848]
Beest1982
1 juli 2020, 09:54
Spannend!
Beest1982
1 juli 2020, 09:55
Zullen er vandaag al voldoende dames aanwezig zijn?
Mentholbear
1 juli 2020, 10:13
Hou het live gedeelte in de gaten zou ik zeggen. Of als je meer geduld hebt, wacht de eerste verslagjes af.
Hooker lover1
1 juli 2020, 10:23
Ja:freu:
Hooker lover1
1 juli 2020, 10:32
Met of zonder dames 100 personen tellen maakt wel een serieus verschil. Naar verluidt zijn er 60 dames aangemeld? Technisch gezien zijn dames ook gasten en geen personeel. Dus maar 40 echte klanten dan? ..
Nee,zo zal het niet zijn.
Zoals gisteren reeds medegedeeld,niet teveel opgaan in veronderstellingen die uiteindelijk ook foutief zijn.
HL1
Wentelt Eefje
1 juli 2020, 10:52
Als je als onderneming niets communiceert moet je niet verbaasd zijn dat mensen dan aannames gaan doen...
Rockymountain
1 juli 2020, 11:10
Heb net snel ff voor de zekerheid gebeld. Ga rond 15u aanwezig zijn.. is het verstandig zo die eerste dag..geen idee..slechter kan toch al niet :p
Hooker lover1
1 juli 2020, 11:22
Als je als onderneming niets communiceert moet je niet verbaasd zijn dat mensen dan aannames gaan doen...
Sixsens communiceerde zoals steeds heel accuraat en open,ik ben van alles op de hoogte.;)
Ik poste gisteren dan ook enkele woorden om duidelijkheid te brengen over enkele zaken.
Dat sixsens zelf niet elk detail publiekelijk post heeft meerdere redenen,en deze ga ik hier niet toelichten.
Verder is het ook niet de bedoeling dat je als bezoeker loopt te stressen over de interne werking van de club.
Als bezoeker betaal je inkom om te genieten van al wat de club te bieden heeft,geniet van dat voorrecht en respecteer dat het management zich bezighoud met de werking en wetgeving om de club draaiende te houden.
Men weet daar heel goed waar men mee bezig is,veel plezier allen.
HL1
frits the cat
1 juli 2020, 11:51
Denk dat er ongeveer 15 tot 20 DVP aanwezig zijn. Zit in de rook ruimte en zie nog steeds nieuwe DVP aankomen
rakkertje12
1 juli 2020, 11:59
Er zijn ongeveer tussen 15 en 20 dames aanwezig volgens jou.
En heren zijn die er al veel op dit moment.
frits the cat
1 juli 2020, 12:02
Denk 100 ongeveer
Denk 60/70
Allemaal met mondkapje en op 1,5 meter van elkaar neem ik aan?
frits the cat
1 juli 2020, 12:07
Er komen nog steeds volop DVP aan 😁
frits the cat
1 juli 2020, 12:14
Ja natuurlijk
Ryuhayabusa
1 juli 2020, 12:18
100 mannen 20 vrouwen? Tof.
frits the cat
1 juli 2020, 12:18
Allemaal met mondkapje en op 1,5 meter van elkaar neem ik aan?
Ja natuurlijk
frits the cat
1 juli 2020, 12:19
100 mannen 20 vrouwen? Tof.
Denk inmiddels 30 DVP, s
Is er al iemand van de 3 musketiers gespot ? :)
keesboz
1 juli 2020, 12:48
Denk inmiddels 30 DVP, sZie ze er eind van de dag ervoor uit de dvpshttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20200701/a0b74e851fc0147cadde4a5debf5cf3d.jpg