Volledige versie bekijken : Sixsens, Algemene verhalen
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
[
14]
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Player
22 februari 2020, 13:02
ja, nog even proberen het laatste uit de vaste klanten te persen.
Ze zich heeft ook paar weken geleden bij golden time aangemeld, geweigerd....
Idd, die Roemeense sloeries zijn niet te schatten...
Ik wist dat ze zich al eens in GT had aangeboden in november. Had haar gezegd dat GT toch wat boven haar niveau was en qua verdienste zou de concurrentie daar nog harder zijn. Beetje zielig om 2 keer te proberen op 3 maanden tijd. Nu ja, dan maar Globe...
Eddy_V
22 februari 2020, 13:43
Betty had nog niet voldoende tatoeages en volgespoten lichaamsdelen voor GT?
Hopelijk blijft dat ook zo..
Player
22 februari 2020, 13:50
Als ik hier eens rondkijk, moeten er nog veel onderdoen qua tatoeages in GT, met die sleeve staat ze al aardig vol. Mooi kind hoor, daar niet van. Alleen iets te profi... Maar in die 2 jaar dat ze nog wil werken, leert ze het misschien nog wel.
lekkersfan
22 februari 2020, 19:01
ja natuurlijk 2 jaar, dat kennen we.... zoals n veel van ons in meer of mindere mate seksveslaafd zijn, zijn de dames geldverslaafd.... gelukkig maar :).
oostbloktype
23 februari 2020, 13:24
Gisteren leuke dag in sixens gehad. Valt me elke weer op hoe goed de binnenkomst verloopt. Beveiliging, receptie etc alles goed op orde. Tuurlijk er zijn regeltjes maar wat wil je met zo een bedrijf. Wanneer je mee doet met het spel, tasje open, handdoekje retour etc etc dan geen problemen.
Eerste kamer 1,5 uur met lorredana mijn favouriet en dat lijkt wederzijds alhoewel ik me geen illusies maak. Heb met haar enorme geile klik. Alles is lekker wat ik met haar kan doen en ze bij mij doet.
Daarna uur met Julia, was ook zeer goed. Lief mooi en sensueel.
Als laatste half uur Lorrete , ik liet me verleiden want wilde eigenlijk naar huis, door de wol gewinterde dame, iets te automatisch maar wel goed. Lag ook aan mijzelf, kon niet 100 procent meer geven en dat probeer ik meestal wel.
Ik hoopte dame Senna te ontdekken vanwege alle goede verhalen. Wist echter niet wie het was. Had ze rode bikine aan met hoge rode schoentjes en half lang bruin haar? Weet iemand dat?
Hoop volgende keer eens andere forumleden te kunnen spreken. Heb gister niet echt mn best gedaan en vind t lastig mensen te vragen of ze op t forum zitten.
Sfeer was gister zeer goed, ben tot 21 uur gebleven, schrok wel van de getatoerde poes achter de bar.
satanic surfer
23 februari 2020, 13:32
Als notoire voorstander van bundels in allerlei hoedanigheden worden hier wat zaken tezamen in het badderbad gesmeten zonder de faunawereld tekort te doen dus kijk niet al té verbaasd op als er tussendoor een diersoort in de tekst opduikt. Een paar bezoekjes waarvan de verjaardagsbash van collègue "deket" de eerste stop was na langere afwezigheid nabij het Drielandenpunt...Met uiteenlopende creaturen gepraat en er ook een boel zoveel als mogelijk vermeden omdat die toch compleet van het paadje zijn. -Tig "veranderingen qua hardware waarvan sommigen discutabel of zelfs compleet dommig in m´n ogen doch de meeste veranderingen lijken me ingegeven door externe regelgeving en de interne regels zijn wat ze zijn. Het handdoekengedoe vind ´k té gek voor woorden doch alla, zal me voorts aan m´n reet roesten die regelneverij...De "neukboxen" in de ouwe Maroccan Room ofzo zijn lachwekkend klein en louter voor pygmee-achtigen fijn ofte gerieflijk te noemen. Normale mensen kunnen er amper hun reet keren of hun leuter omdraaien zonder tegen de wand te stuiten dus die vertrekken zal ´k nimmer betreden als betalende hoedanigheid...Openbreken die handel en maak er 2 of maximaal 3 nog ietwat respectabele neukbarakken van ipv de legbatterijenopzet die zichzelf respecterene kiekens tot eierleggerijstakingspiketten aanzetten. Voorts dienen er uiteraard elvendutzend trappen te worden gelopen doch alla, het zet een mens aan tot bewegen zeg maar. Des avonds kreeg ss bijna waanbeelden toen ´k naast de gebruikelijke vogels in m´n rotkop ineens een hond zag opdoemen die periodiek blafte. Ik maakte me stilaan zorgen dat de matige line-up een halve dierentuin in m´n molen deed opduiken doch de immer spitante Spanjoolste der Hispanjolen onelinede as usual dat ´k me geen zorgen moest maken want dat dat geblaf simpelweg de drugshond op de parking was, dolletjes allemaal.
Culinaire alinea: kan men niet over mekkeren doch superlatieven mag men achterwege laten. Noem het maar degelijke kost waarmee men z´n buikje kan vullen zonder erna naar de semi-openlijke toiletten te motten spurten. Het ontbijt is goed te noemen, de taartenslag sla ´k altijd over omdat ´k al wintervet genoeg meezeul. Bij deket´s feesje stonden er bovendien gigantische schalen gefrituurde zooi waar ´k dan maar een paar kroketachtigen van in m´n molen sloeg om géén ondankbaar figuur te slaan. Des avonds vind ´k het eten niet al te dolletjes doch ik beperk me steeds tot groentenkrans met flietjes dabei, acceptabel dus. Voor 50 Euronen entree keurig te noemen al bij al...Drankjes worden doorgaans vriendelijk aangereikt in de bar en DIY-types kunnen zich naar hartelust uitleven bij de drukdinges waar men aangelengde zooi uitdrukt of de olijke vruchtensappen die tijdens het ontbijt rondslingeren. Fruitfreaks die hun mixer voorbij de entreecontrole gesmokkeld krijgen kunnen hun fruitpapje mixen in de rookruimte met een quasi carnavalesk aanbod aan vitamientjesdragers. Zo´n banaanperenappelmandarinepap zorgt naar het schijnt voor uitmuntende darmflora en gevaarlijke CIM´s die tot gaggen aanzet, altijd lachen.
Hardware al omschreven in de openingsalinea, wellness geinig, terras desolaat, rookruimte ietwat aftands gemeubilaird en ietwat tochtig doch alla, de rokende medemens mot niet te veel zeuren en mag al blij zijn dat ie een golfplaat boven z´n smoel heeft die een droge sigaret quasi garandeert als men tenminste niet zulk een sukkelachtige lebberaar is die z´n shagje dusdanig nat beroert dat de tabak een vluchtplan probeert inmekaarteknutselen alvorens de zabberende medemens progress maakt onderwijl. Om nog maar te zwijgen van al die oetlullen die van dat elektrozeug wegpaffen met vanillasmaak of rododendronextract enzo, afvoeren die handel of simpelweg voor het vuurpeleton ermee voor mijn part. Egal, over naar de software die het pijnpunt blijft in Sixsens alvorens ´k wat halve zolen of liegebeesten te kakken wil zetten want godbetert liepen er somtijds ook wat zichzelf degraderende sujetten rond die hun eigen waanbeelden nog trachten te goelijken ook...
Line-up ofte snollenselectie: een 40-tal dunkt me gemiddeld met doordeweeks tegen 30 aanschurkend. Exotisme fast Fehlanzeige behoudens de latina-afvaardiging waar ´k warm nog koud van werd. Nul Asias, behoudens 1 ouwe ex-Fincachokomaus ook Afrikaanse bloedarmoede doch dus een klein handvolletje latina-achtigen. Voorts een klein handvol Duitsen en voor de rest de Rumbulafvaardiging. ss was al blij als ie een 3-tal opties had pro bezoek, somtijds ook simpelweg nul en ongepoppt terug richting Akense bunkerbundel. Om het in baskettermen te omschrijven kan men het zo inschatten: als men bij LA Lakers vs LA Clippers was is een bezoekje bij Sixsens te omschrijven als Kangeroes Boom vs Okapi Aalst ofzo. Gezellig, dichtbij en men komt er een boel meer bekenden tegen doch it´s simply another ballgame...Leuk voor degenen die dat superdeluxe vinden of niet beter kennen/weten doch het houdt niet over qua aanbod...Desalniettemin jakkerde ss toch enkele sessies af met uiteenlopende lichtekooien waarvan eentje al weg is (Tina) richting Dtsld, waarvan eentje onderweg gaat richting (Senna) Suisse en eentje uit Autriche via Roermond in Vaals geland (Ina) is. Met een happy-endingquote van 33% kan men niet met diploma´s stoefen, laat staan met superlatieven zwaaien doch alla...Wel geinig dat ´k een halfuur in de sofa zat te lallen over Ingo´s Bude met voorvermelde blonde lolita die ondersteboven werd geboekt doch gezien (gebrek aan) de concurrentie zullen elvendutzend moppies blij zat zijn dat ze blijkbaar toch de verhuis zal proberen. En maar vragen stellen die snollemie vorige week..Egal, boeken zal ´k haar niet in Schwerzenbach want daarvoor is het toch nog te matigjes qua kwaliteit doch die neukt zich raprap haar beoogde miljoenen binnen...Leuk voor ´dr.
Geinig om -tig bekenden te treffen en met velen van hun dolle gesprekjes te voeren, in willekeurig volgorde thanks aan de volgende losgeslagen perverten van dienst: Nikxxx, deket, Picasso1, forgetskinnyletsgetfatty, Mr Pussy, molaar, Cabal, Neledisapersonne, Sphinx, Tym, Antester en sla me dood wie ´k nog allemaal vergeten ben of wiens nickname ´k niet ken...Wat een zooi ongeregeld! Het dient dan ook weinig te verbazen als in de wandelgangen werd gefluisterd dat ene ss weer veruit de keurigste des bezoekers was. Ach, wie ben ik om het met die geruchten oneens te zijn. Zo, komende maand wat sneeuwvreten en als ´k van de berg afgesukkeld ben en al die Fransozen strontbeu ben duik ´k wel weer ´ns op in het 1 of ander neukettablissement...
Muzikaal gaan we er eens uit met het slotnummer van elk concert van hardcorehelden Biohazard : Hold my Own. Zoek am besten een liveversie uit kiddo´s.
Peace out motherfuckers!
hasta la pasta
23 februari 2020, 17:12
Peace out motherfuckers!
Wat je zegt ben jezelf . . . :wink2:
https://www.youtube.com/watch?v=BsVVcf7wG8I
berend55
24 februari 2020, 18:32
OOSTBLOK TYPE U zei
schrok wel van de getatoerde poes achter de bar.
berend55
24 februari 2020, 18:39
Dat poesje achter de Bar als ik de goede voorheb .... is een heel vriendelijke leuke meid super zelfs als je aan de bar zit en je glas is bijna leeg vraagt ze zelfs of je nog wat wilt drinken .
Niet altijd een getatoerde meid (vrouw) veroordelen . Verder heeft SS het goed voor mekaar ,dit is mijn oordeel en daar zult u het mee moeten doen (zou de rijdende Rechter zeggen ) Punt de zitting is gesloten :)))))))
Sjeufke
24 februari 2020, 18:52
Te veel prive info.........:rolleyes:
John mc Snek
24 februari 2020, 18:55
En het klopt niet wat je zegt
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Big30
24 februari 2020, 18:58
Te veel prive info.........:rolleyes:
Yep, derhalve prive info weggehaald.
Das
24 februari 2020, 19:06
dja, ik heb het weer gemist....
hvdk52
24 februari 2020, 20:10
dja, ik heb het weer gemist....
Ja,ik ook.
oostbloktype
24 februari 2020, 21:58
T was niet als oordeel bedoelt hoor, het zal met carnaval te maken hebben gehad. Wanneer je die dag geweest bent weet je wat ik bedoel anders komt t grapje niet over of niet dezelfde humor, kan natuurlijk ook :)
Das
24 februari 2020, 22:32
dus het was niet een DVP die een tattoo op haar kut had???
berend55
24 februari 2020, 22:44
Nou(Oostbloktype) als het niet als oordeel bedoeld was dan had u er wel een leuke draai aan kunnen geven??? toch ??? ,ik was er inderdaad niet ,misschien was zij verkleed als poes ???? Maar zo kwam het niet over in u bericht , Maar laten we maar verder gaan ,neem aan dat u het mij eens bent dat deze meid (vrouw) prima haar werk doet en temminste tegen mij altijd heel vriendelijk is . Verder wil ik er ook niets meer over kwijt . want dat is prive
oostbloktype
25 februari 2020, 22:33
Geen onvertogen woord over het personeel Berend, neem het woord Geschrokken in mijn 1e bericht niet al te letterlijk svp. Wil me verder ook niet met je privézaken bemoeien dus zaak gesloten, carnaval is toch ook voorbij:)
berend55
25 februari 2020, 22:44
Geen onvertogen woord over het personeel Berend, neem het woord Geschrokken in mijn 1e bericht niet al te letterlijk svp. Wil me verder ook niet met je privézaken bemoeien dus zaak gesloten, carnaval is toch ook voorbij:) Precies Carnaval is voorbij laten wij ons maar richten op de leuke tijden in SS :)))
Eddy_V
25 februari 2020, 23:00
Precies Carnaval is voorbij laten wij ons maar richten op de leuke tijden in SS :)))
Leek er vandaag anders op dat minstens de helft van de damesbezetting zich als kloon van elkaar had aangekleed.
Nog nooit zoveel dames in het zwart met lange zwarte haren gezien die allemaal uit hetzelfde nest gekropen hadden kunnen zijn!
En daar zaten overigens hele leuke types bij, daar niet van, maar zouden ze het zelf niet meer in de gaten hebben ?
Een wat uitgebreidere terugblik volgt nog van mijn jubileumbezoekje, was weer aangenaam verpozen met Gloria en wat kletsen met enkele ijsberen.
En voor een dinsdag was de numerieke line up niet verkeerd, inschatting ca 40 dames aanwezig.
Schietgraagft
26 februari 2020, 16:10
En voor een dinsdag was de numerieke line up niet verkeerd, inschatting ca 40 dames aanwezig.
Verdorie, kheb daar gisteren ook rond gelopen en ik heb die 40 dames niet gevonden:frown:.
Je moet ze me toch eens aanwijzen Eddy:cool:
Alleen Gloria en een tweetal zaten op een gegeven moment alleen in de bar. Twijfelde zelfs even om me als nieuwe ijsbeer bij haar toch al grote ijsberenkring te vervoegen, maar voorlopig toch maar niet gedaan....wachtte dan maar op haar evenknie:rolleyes:
En hoewel ik dan wel zo goed als niemand bij naam of nickname ken, vond ik ook niet dat er zoveel bekende ijsberen daar waren....veel nieuwe gezichten, doch nog steeds aangenaam rustig. Vanaf half twee weet ik het niet meer, ben toen gekidnapt voor een drietal uurtjes...
satanic surfer
27 februari 2020, 06:57
Er gaarne rekening mee houden dat Eddy V een soort van rozezonnebrillen ophemelingsdrang voelt als ie het over damesaantallen heeft in Sixsens bijvoorbeeld...Zo schreef ie ook al dat er 2 dagen voor deket´s feestje (dat was op zaterdag) 60 dames waren en bleken er daar miraculeuzerwijs 2 dagen later rondom 40 van te zijn overgebleven op een doorgaans toch beter bezochte dag, eher fraghaft of simpelweg misleidend...MAW: hij schrijft maar wat en overdrijft als promoboy en "ik kruip gaarne in de reet van de clubbezitter-type" doorgaans behoorlijk met damesaantallen en sfeerschepping en sterreninschatting en gazomaardoor...Jammer. Dat kan men niet al té ernstig nemen doch alla, dat doen weldenkenden al jaaaaren niet meer als men de afglijbaan bemerkt...
Eddy_V
27 februari 2020, 07:22
Tja... dat waarnemen en tellen blijft lastig.
ik zal er ook wel eens een paar naast zitten hoor, geef ik rustig toe.
Aangezien er iets meer dan 20 kamers zijn en ik afgelopen dinsdag na mijn stoeierij met Gloria rond 15uur terug kwam en er gewacht werd op sleutels ga ik er voor het gemak van uit dat er 20 dames bezet zijn.
Als ik er dan nog een stuk of 6 op terras zie zitten, een paar in de kleedkamers heen en weer zie lopen en een stuk of 10 in de bar zie zitten tussen de vaste groepjes van oa Mara, Selena en wat nieuwkomers.. dan kom ik op ca 40.
Zou best kunnen dat er maar 35 waren, lekker belangrijk voor de muggenzifters.
De donderdag voor 1 februari was het inderdaad veel drukker dan op mijn ongeplande bezoekje op zaterdag, diverse dames waren niet komen opdagen, wellicht op de hoogte van het publiek dat zaterdag zou verschijnen, thuis met een kater of net aan vakantie begonnen, so be it.
pret
27 februari 2020, 07:27
Haha Eddy je vertoont verdacht veel trekjes van Dalton. Snap ook wel dat je hem als grote voorbeeld ziet. :biggrin:
Eddy_V
27 februari 2020, 07:31
Haha Eddy je vertoont verdacht veel trekjes van Dalton. Snap ook wel dat je hem als grote voorbeeld ziet. :biggrin:
Zie m’n reactie over waarnemen en tellen.
Weliswaar is jouw bericht niet onder invloed van het witte poeder geschreven maar erg waardevol is hij ook niet echt.
John mc Snek
27 februari 2020, 11:07
Hij mist alleen nog de CAPS haha
Sjeufke
29 februari 2020, 12:47
Sommigen zullen wel denken, die Sjeuf kookt alleen eitjes met Violetta, maar niets is minder waar. Er zijn 4 musketiers, waarvan er eentje (tijdelijk) afwezig is. Blijven de zusjes nog over (en Vio uiteraard) op dit moment. Met die twee zusjes kan je ook uitstekende zachte eitjes koken, of een spiegelei zonder spekkies. Twee vederlichte slankies met dunne bovenarmpjes. Dat van die bovenarmpjes komt niet van mij. Een mij bekende ijsbeer, krijgt van dunne bovenarmpjes al een erectie met een lengte van de Dom Toren in Utrecht (dancing, dancing ;))
Enfin, deze week op een woensdag naar het hoogste punt van Nederland (niet te verwarren met een hoogtepunt). De reis er naar toe was prachtig met sneeuwval en een prachtig wit landschap tot gevolg. Dat we dat nog eens meemaken. Dit weer is nadelig voor een kleine Sjeuf in de broek. Maar met het doel in zicht, zal er zeker een euromast-moment komen. Ja waarde vriend! De Euromast is hoger dan de Dom Toren.
Ik moest nog een 10 minuutjes wachten op de parking, alvorens het damesverblijf werd geopend. Meteen bij binnenkomst had ik de eerste lebber al te pakken van Eva. Ik stond nog aan de receptie toen ook Violetta binnen wandelde. Lebber nummer 2. Van een kleine Sjeuf was geen sprake meer.
In de bar meteen bij Eva aangeschoven, want die stond als nummer 1 op de playlist. Violetta verdween voor een pannenkoeksessie naar de kamer. Huppel-eendje Gloria even begroet en was daarna ook uit zicht. Lees: kamer. Tja, waarom zou ik dan nog in de bar blijven hangen? Room 11 was toevallig een keer vrij! Lekker samen afsoppen. Dat alleen al is een hete bedoeling. Een spetterend anderhalf uurtje volgde. Een GFE pur sang met een vleugje PSE. Ik weet zeker dat ik geen coronavirus oploop. Befsappen bevatten veel antistoffen
Na een stevige schrobbeurt het restaurant opgezocht. De croissantjes en salade gingen er in als koek. Naast de inmiddels binnen gekregen antistoffen ook wat vitamientjes binnengekregen.
De volgende op de playlist was Violetta, maar die was in geen velden of wegen te bekennen. Oh ja, vergeten, die lag te pannenkoeken. Met Eva en Gloria lekker zitten kwalleballen tot mejuffer zich aandiende. Een gezellig onderonsje met de meiden. Wat '43'tjes voor de meiden besteld. De vino's zijn niet meer zo in trek schijnbaar. De musketiers bleven lekker hangen. Sjeuf heeft daar geen moeite mee. Het is net als thuis, maar dan net even anders! Bachatero werd door de meiden grondig ondervraagd ten aanzien van toekomstige kamers. Echter, een Salsa-man laat zich niet gek maken.
Ik heb Amalia wat beter leren kennen. Is tegenwoordig vaak te vinden bij de musketiers. Een lieve en een beetje verlegen babe. Mooie dame met een goed figuur. Ik heb haar recensies eens gelezen. Nou dat biedt zeker perspectief voor de nabije toekomst.
Violetta had een bekende van mij gespot die 'nooit genoeg' heeft. Schijnbaar had hij zich voor mij verstopt in de sauna....... .
Ik ga me niet meer wagen aan het aantal aanwezige dames. Er zijn zoveel ruimtes buiten de kamers, waar de meiden zich ophouden. Het zijn er over het algemeen veel meer dames aanwezig, dan door sommige 'collega's' wordt ingeschat. En voor je het weet word je op de vingers getikt door een of andere ijsbeer :rolleyes:
Bij het schrijven van dit clubbezoek vernam ik dat Sofia de Voice of Holland heeft gewonnen. Ik wist niet dat ze 'muzikale' talenten heeft. Ik heb haar vaker gevraagd om een lied te zingen. Ik heb mijn eigen microfoon altijd bij me. Liedjes als: 'ah ah ah ah ah ah ah ah, I come'. Dat je daar de TVOH mee kan winnen. Maar ik snap het wel, coach Anouk lust er ook wel pap van.....!
Ik werd op de schouder geklopt door Vio. 'Room?' Het was nou eenmaal zo gezellig met de musketeers incl. Amalia, dat ik niet meer aan de kamer met Vio dacht. 'I am looking for a key'!. Nou ja, wat 'mot dat mot he'. Sjeuf is volgzaam. Zimmer number 7. Eerst een sopbeurt. Nou neem ik altijd de tijd met Viooltje. Even gezellig bijkletsen en dan pas......'oan de geng'. ! Al veel er over gezegd en geschreven. Een toppertje! Ze was nog wat herstellende van een griepje. Lekker op het gemak ons ding gedaan. De afsluitende massage kon ze wel waarderen.
Na de kamer meteen naar huis. Soms roept de arbeid! Ik heb me weer prima geamuseerd. Er zullen nog vele bezoekjes volgen!!
Excuses aan een Duitse IJsbeer. Een foute veronderstelling in mijn vorige verslag. De tekst is inmiddels verwijderd.
Illusion Plopp!
deket
1 maart 2020, 11:15
Een druilige dag die zelfs het mooie landschap rond Sixsens wat mistroostig blik gaf
Was eigenlijk nog aan het twijfelen aangezien de behoefte aan sex niet meer zo groot was. De dag ervoor nog uitvoerig sex gehad met een Poolse svp,die zich gewillig liet filmen en in al haar gaten neuken,nadat ze lang aan te deed en mijn sperma had ingeslikt begon ze erover dat ze schrik had voor het Corronavirus. 2 dagen daarvoor een Russische svp geneukt en die vond de paniek hierover overdreven
Soit tegen de middag de parking op,die al vol stond, dus blijkbaar hebben de bezoekers dezelfde mening
Ontbijt met de gebruikelijke 2 spiegeleiren met spek en 2 maatjes(geen kerels maar de in Nederland populair vissoort)
Vazkor stond te flippen,hij had zijn snoep moeten afgeven aan de theke.
Hem dan maar geholpen met tussenkomst van de eigenaar
Supervisie doen in de bar. Kennis gemaakt.met enkele nieuwe deketmeiden maar wanneer ze na de obligate small talk,(naam en vanwaar ik kom)al onmiddellijk vragen om de sleutel te halen vaak ik af
Een nieuwe,Laila,of zo,prachtig figuur,lang zwart haar en mooi gezicht, vooral de ogen,had meer geduld dus zij werd mijn eerste
Beweerde pas in het vak te zitten ,zonder ervaring maar na de kamergang, zei ik haar dat ik dit niet geloofde,en vertelde ze mij dat ze wel al in een Duitse priveclub gewerkt had,maar wel nog niet in een saunaclub.
Iets gaan drinken en hoorde 3 mannen uit het land van Erdogan nogal luid grappen maken over het Corronavirus. De meest.luidruchtigste met een boxershort van minimaal 1 meter,proeste het uit.met zijn eigen grap,nou ja grap.: "ik hou van Corrona,het bier dus,haha." Zal dus geen moslim zijn. Zag bovendien ook Nederlanders en/of Duitsers met onderbroeken en shorts rondlopen
Eens kijken naar welke meiden er nog zijn.De nieuwe en de gebruikelijke kliekjes die al deelmaken van het meubilair. De Yasmine ,Melissa etc. De Bulgaarse Vicky zag er weer mooi uit(Roemeense Vicky op verlof)Dus dat moet.mijn volgende optie zijn,in de weet dat zij veelgevraagd is. Momenteel ,een van de populairste van Sixsens en terecht
Tijd om wat voetbal te kijken nu. Moet meer naar een Club gaan wanneer mijn favoriete ploeg op verplaatsing speelt aangezien ze wonnen met 0-3. Plots springt er een zwartharige schoonheid op mijn schoot met de vraag of ik ze niet meer kende. Toen stak ze haar tong weer in mijn oor. Roxanne dus, hoe kan ik de naam vergeten uit de destijds uitstekende song van The Police. Zij kent het nummer ook hoewel toen Sting dit lied schreef zelfs haar ouders nog.niet geboren waren. Dus zij werd mijn 3de sessie. Kreeg als dank voor haar inzet nog een stuk lekkere Belgische chocolade van mij.als extra maar een minpuntje,na het douchen achteraf had ze mij wel spontaan mijn rug kunnen afdrogen,ben dat gewoon
Opnieuw even naar voetbal gaan kijken. Keulen maakt 1-0 tegen Schalke 04 en achter mij riep er een Molukker dat die goalmaker wel hoog sprong. En hij kopde ook uitstekend vond een Duitser naast mij. Logusch besloot ik. Keken mij aan.met een blik van,wat zegt die mafkees nu. Ja,hij komt van de beste jeugdopleiding ter wereld. Ajax reageerde blijkbaar de domste van de hoop. Neen Anderlecht uiteraard. Ah,oke daar hadden ze blijkbaar toch van gehoord. Soit,zat geen spanning in de match dus terug op ronde. Iets gaan eten eerst. Niet druk in de eetzaal daarom ga ik altijd wat later eten maar viel mij op dat toen ik daarvoor met een meid naar de kamer ging en we langs de eetzaal passeerden het ook in de periode tussen 17h en 18h geen aanschuiven was. Nochtans weer goed gebakken steak,met frietjes. Als alternatief kon je ook nog ribbetjes en kip kiezen,alsook weer ruime keuze in groenten en sauzen.
Daarvoor was er tussendoor ook Soep,Lasagne,Vlaai en Sushi te verkrijgen maar dat liet ik aan mij voorbijgaan
Een vrouw sprak.mij aan,sympathieke uitstraling en uitsteken figuur maar enkele jaartjes te oud naar.mijn smaak. Angela heette ze? Ha Merkel ! Oei die flauwe mop zal je al vaak gehoord hebben. Ze glimlachte bevestigend en vroeg hoe het.met.mijn vriend was. Omdat ik wist dat zowel Badslippers als SFL met haar gekamerd hadden vroeg ik wie? De psychiater op je verjaardagsfeestje sprak ze zacht. Ah den BS,zeker Kinky gelet op zijn beroep? In de wetenschap dat dvps helemaal niet zo discreet zijn. Nee,lachend, normale sex,we maakten er nog grappen over. Normale sex Badslippers? Dacht dat je creatiever was. Sympathieke dame maar ik ging toch voor een jonger exemplaar.
Had ondertussen 2 terug genomen van bij.mijn feest en 2 nieuwe. Even uitblazen in de cinemazaal,waar er weer een.liveshow aan de gang was,openbare sex dus. Ondertussen kwam een glunderende Vazkor mij vertellen dat hij 2 goede kamergang en had beleefd. Met Mara een zeer goede en met Annabelle een uitstekende. Ik ; Die uit YY komt en de favoriete van BC,Met haar neptieten? Ja ,ze werkte in YY,dat van BC weet ik niet maar haar borsten voelde toch zacht aan antwoordde hij.
Kwam ze daar ineens in het deurgat staan. Dat is ze wees de Zwarte Wolf overbodig,ik kende ze immers
Rondgang in de bar,al redelijk.laart maar.met de klachten van de te luide muziek heeft de dj duidelijk rekening.mee gehouden. Zo hoort het
De geslaagde dag,nacht afgesloten.met Adi,die ik de vorige keren.moest teleurstellen ,wegens telkens van de kamer en die toch altijd lief op mijn schoot kwam zitten. Een schatje maar ik kreeg er niets.meer uut. Stuk te lukte nog wel door de Viagra. 3 Roemeentjes en 2 Bulgaarse dus in Sixsens en in de week een Russische en Poolse . Mooie ontwikkelingswerk maar tijd voor eens terug een Belgische dacht ik op het einde van een geslaagd dagje Sixsens
Badslippers
1 maart 2020, 14:45
Een vrouw sprak.mij aan,sympathieke uitstraling en uitsteken figuur maar enkele jaartjes te oud naar.mijn smaak. Angela heette ze? Ha Merkel ! Oei die flauwe mop zal je al vaak gehoord hebben. Ze glimlachte bevestigend en vroeg hoe het.met.mijn vriend was. Omdat ik wist dat zowel Badslippers als SFL met haar gekamerd hadden vroeg ik wie? De psychiater op je verjaardagsfeestje sprak ze zacht. Ah den BS,zeker Kinky gelet op zijn beroep? In de wetenschap dat dvps helemaal niet zo discreet zijn. Nee,lachend, normale sex,we maakten er nog grappen over. Normale sex Badslippers? Dacht dat je creatiever was. Sympathieke dame maar ik ging toch voor een jonger exemplaar.
Jij ouwe dwaas. Je had je beter kunnen vergrijpen aan deze prachtige vrouw. Eigenlijk moet ik nog een recensie over haar schrijven. Dit was een mokkel waarvoor je naar de saunaclub gaat. Beschaafd welbespraakt, amicaal, klasse, stijl en op de kamer erotiek van de bovenste plank. Wellicht had ik een klik met haar want haar service was zonder meer uitstekend te noemen. En wat hoor ik nou? Heeft die ranzige SFL met zijn gore jatten aan dit prachtige lijf gezeten? Ik zou hem onmiddellijk onder de aandacht bij de #MeToo beweging brengen. Angela is een prachtige dame met een hard-body waar je u tegen zegt. Zoals gezegd, ik zal nog een keer een recensie onder haar topic schrijven want dat verdient ze. En, inderdaad, ik heb me netjes gedragen en geen perversiteiten in stelling gebracht.
Mentholbear
2 maart 2020, 01:40
ZUSJE
Op de 1e woensdag van de maand iets na openingstijd met happy hour (tussen 11 en 14 uur) voor 50 euro ipv de reguliere 60 euro binnen gekomen.
Na me tot ijsbeer omgetoverd te hebben dacht ik even in alle rust m'n maag leeg te gaan pompen, voordat ik em in het restaura t helemaal vol zou gaan tanken.
Maar krijg nou, die deur is nu zowel van onder als van boven geopend. Niet dat iemand je pardoes ziet zitten, maar onbehaaglijk voelde het wel aan. Kunnen ze van m'n valse trompetspektakel meegenieten.
Ook de toiletten in de kelder bleken dezelfde preventieve maatregel te hebben gekregen.
Het zal helaas wel nodig zijn geworden door een enkeling...
Enfin, daarna lekker ontbijtje genomen. Ik zag dat de kokin een ommeletje naar een klant bracht en dat zag er goed uit. Zelf eentje besteld en het smaakte voortreffelijk. Heerlijk zo de dag te beginnen.
En de dag zou niet meer stuk kunnen met het goeie online nieuws dat Sofia en de zusjes terug zijn uit Roemenië. Of toch wel...?
Een kort rondje door de tent leerde dat op het vroege uur er al zo een tiental dames binnen waren. Weliswaar merendeels in de opstart modus, maar dat beloofde alweer veel goeds.
Kwa mannen waren ook ongeveer zoveel, wat later op de dag zou uitgroeien naar circa 25 man tegen ongeveer 30 dames.
In mijn optiek wat aan de magere kant voor de dames. Hopelijk trekt het weer wat aan.
Geen van de 4 musketeers was nog te spotten, dus in besloot maar eerst even een wellness rondje te doen. Bij de oude darkroom ruimte viel me op dat deze nu ineens helemaal gevuld was uhm... neukhokjes? Van die luchthaven wc hokjes met dunne wandjes. Dat leek me dus helemaal niks. Maar vermoedelijk hoognodig tijdens spitsuren. Ik kan me namelijk voorstellen dat wanneer alle andere kamers bezet zijn, voor de velen de dark room toch een stap te ver is. Voor publieke sex was er al de kino. En de dark room biedt nog minder privacy dan die neukhokjes. Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken.
Ook in de massageruimte waren werklui nog wat bezig. Geen idee wat daar veranderd is of zal worden, aangezien ik er nooit gebruik van heb gemaakt.
Even snelle look in de mens room genomen en dat ziet er aardig uit. Ik vreesde dat de eerder vermelde bedjes waren verdwenen, maar die bleken gelukkig bij de tv om het hoekje te staan. Verder was de ruimte gevuld met enkele 1 persoos zitjes. Ideaal om even op je smartphone of laptop wat te pingelen. En het bereik van zowel Wi-Fi als mobiel was prima. Voorheen had ik geen bereik meer wanneer ik de kleedruimte in liep. Maar nu bleef ie signaal houden. Handig voor de beren die bereikbaar moeten blijven.
Ben benieuwd wat ze met die TV gaan doen. Sport of gewoon zenders erop? Of misschien iets van een stille achtergrond met animatie van natuur ofzo (nee niet dat soort nature shows) voor degenen die even rustig willen kunnen bellen.
Zo ver was ik nog niet. Ik wilde me even lekker opwarmen. Dus hop even douchen en de wellness in. Die zag er best fraai uit na de verbouwing. Allemaal net wat strakker en moderner, zoals ook bij een andere Nederlandse saunaclub. En het bos behang zorgt voor iets rustgevends. Ook leuk die kledinghangertjes aan de in de vorm van een takje met een vogeltje of eekhoorntje erop. Helemaal in stijl.
Er bleken helaas lomperikken te zijn geweest die de diertjes, al dan niet onbedoeld, eraf te hebben gemold...
Waar ik eerst voor vreesde bleek gelukkig niet het geval te zijn. Ik dacht namelijk dat ze de 65 graden bio sauna op zouden offeren voor de Turkse/stoom sauna. Maar dat blijkt gelukkig niet het geval te zijn. De douche met stortbak is hiervoor gebruikt. En dat ik daar voorheen het liefst een douche nam, hebben ze redelijk goed opgevangen door in de normale doucheruimte alle douche sensoren te vervangen voor normale kranen. Dus niet meer elke tien secondes een ondoorbroken straal. Bovendie kun je nu zelf de temperatuur instellen. Dus ook fris afspoelen na de sauna.
Jammer alleen het gemis van de losse sproeikop. Die vond ik wel zo handig om je achterste even mee te sproeien...
Enfin, de jacuzzi stond er ook nog en bubbelde er vrolijk op los. Die was heerlijk warm voor deze koukleum. Na het afspoelen even de stoomcabine in. De stijl is veranderd van moderne kunststof kuipjes naar tegels, waardoor het meer een Turkse stoombad ambiance heeft. Naast de glazen deur zit er netjes een waterspuit om de boel even mee te spoelen.
Even de poriën en luchtwegen lekker los maken en weer even frisjes afspoelen. De bio sauna liet ik voor wat het is en door de hete Finse sauna in. Beide sauna's hebben een lichte metamorfose gehad, maar is in principe hetzelfde gebleven. Inclusief in beide een watersproeier die je met een knop kunt activeren wanneer ie groen oplicht. Lekker zo een warm dekentje tegen het einde.
Even afspoelen en uit een soort water tap lekker fris kraanwater kunnen drinken. Heerlijk om gelijk je dorst te kunnen lessen. Voorheen nam ik altijd een plastic glaasje uit het restaurant mee. Uit de 2e tapkraan zou, zo bleek enkele weken later blijken, bruisend water komen. Hoe bedoel je service van de bovenste plank! Na lekker een paar verkwikkende slokken me op het enige ligbedje gaan liggen uitpuffen en verder af te koelen. Jammer dat er hier maar 1 van is. Er zou er best 1 of wat krapjes nog 2 bij kunnen.
(Ook hierbij bleek enkele weken later inderdaad 2 ligbedjes bij te zijn geplaatst. Het lijkt wel alsof ze m'n gedachten kunnen lezen...)
Al met al vind ik dat de club een pluim verdient voor hoe ze gebruik hebben gemaakt van de beperkte ruimte die er is. Rekening houdend met de wensen en behoeften van hun klanten. Chapeau team Sixsens!
Na lekker uitgerust te zijn besloot ik me het jachtterrein in te duiken. Al snel kwam ik Vivian tegen praatje mee gemaakt en gevraagd of ze wat favorietjes van me gezien had. Het ZUSJE van Eva had ze al wel gespot eerder op de dag. Gelukkig vertelde ze me erbij dat ze een metamorphose heeft ondergaan. Anders stond ik alsmaar op de uitkijk naar een blonde stoot. Maar Gloria bleek na haar vakantie d'r natuurlijke brunette coup terug te hebben. Nu liepen er genoeg brunettes rond en ik wist niet goed meer hoe ze eruit zag. Vivian zou d'r wel op me af sturen wanneer ze d'r zag.
Met een glaasje prik ging ik een hoekje van de bar op mijn boekje wat zitten lezen. Onderwijl de voorbij lopende dames in de gaten houdend. Op een gegeven ogenblik loopt er een vriendelijke brunette met grote oren richting de kino. We keken elkaar aan en glimlachten. Ze liep me voorbij, terwijl ik m'n blik op d'r hield. Blijkbaar was de blik van interesse toch overgekomen, want een fractie van een seconde later liep ze achteruit en keek om het muurtje van het toilet of m'n ogen nog steeds haar richting waren blijven kijken. En dat waren ze. Dus maakte ze rechtsomkeer naar mij toe.
Hoewel ze er anders uit ziet als haar zus, heeft ze ook wel iets van de lievelijke in zich. Dit moest haast wel Gloria zijn. Wellicht dat Vivian haar mijn richting heeft opgestuurd.
En inderdaad, het blijkt inderdaad de betreffende dame. Even aan elkaar voorgesteld en gezellig babbeltje. De chief maakte z'n rondes door de club en vermaande me om m'n tablet. Toen dat een cameraloze boek te zijn, was alles weer koek en ei.
Alhoewel, Gloria bleek buiten haar schuld om de messenger te zijn met slecht nieuws. Want toen ik haar vroeg of d'r zus aan het pannenkoeken was (had d'r de hele tijd niet gezien) of dat ze er zo aan zou komen, kreeg ik te horen dat Eva helemaal niet gestart was die dag. Ze zat niet lekker in d'r vel en was na het afzetten van Gloria terug naar huis gegaan. Wel zo fijn dat je niet met een mokkende DVP van doen hebt.
Maar dat was nog niet eens het slechtste nieuws wat Gloria voor me had. Want hoewel Sofia ook terug was in Duitsland, blijkt ze besloten te hebben wat anders te willen gaan doen. Snik...
Als ik dat had geweten, was ik eind vorig jaar zeker nog es voor haar terug gekomen. Zo blijkt maar weer, geniet er van, zo lang het nog kan.
Ik zal je missen lieve Sofia...
Zat ik daar beetje met een brok in m'n keel naast deze lieve meid. Ik veranderde het onderwerp om voor een beetje afleiding te zoeken, en na een poosje besloten we intiemer kennis met elkaar te gaan maken.
Het werd een geweldige kamergang met deze lieverd. Toen ik haar vorig jaar van een afstandje zag, leek ze met d'r wilde blonde haren een pornoster. Maar uit de recensies bleek ze juist een hele lieve zachtaardige meid te zijn. En zo was ook mijn ervaring met haar. Heb er van genoten.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54631-Gloria-(Roemeense)&p=687305#post687305
De rest van de dag gevuld met wellness rondjes (fijn dat het trapje rechtstreeks naar de tuin om rustig in de buitenlucht af te kunnen koelen er ook nog steeds is), vreten dat prima smaakte, wat pingelen in de mens room, en nog meer vreten ;)
Zag in het voorbij gaan Gloria en Vivian er achteraan. Die stelde ons aan elkaar voor. Niet wetende dat we elkaar al hadden gevonden. En ik maar denken dat Vivian d'r eerder op de dag naar me toe had gestuurd. Blijkbaar bleek het een spontane klik te zijn geweest.
Al met al weer een mooi dagje uit in een mooie club. Kom er graag weer terug.
Beron
2 maart 2020, 18:01
Starting to actually like this club. I used to be there randomly last year during summer time. It was mostly ok, sometimes pretty good with the right company. Anyway. They made some changes that I like. The men's room is a big improvement. The new sauna is very good. The towel-situation is a bit frustrating. I don't really understand why I always have to walk up the staris to the reception and get a new towel and I only get one when I bring back the old one. That is downright stupid. It would be good service to always have enough towels at the sauna or at the locker room. Or at least a bucket to put them away when they are wet. This way I always have to go upstairs. They say that people stole towels. Well - even if some stupid idiots can't buy their own towels or need some souvenir: Towels are not that expensive. It would be good service at least. They should overthink that.
But besides that I usually have a good time now. I like to sit in the bar and listen to the very good music. It is the best music of all the clubs. A great mix of modern pop music and some old classics for old fuckers like me. It just makes me feel good to listen to some AC/DC or Elvis Presley. I really hate the music at Golden Time (same songs over and over on repeat and really not a good mix there) and dislike the music at Living Room. They just have no taste there. Right now, the music mix at Sixsens and Sharks are very welcome. Please don't ever change that. Expecially at daytime. I don't need hardcore dance music or german rap shit on full volume in the morning.
The food is mostly ok - not always what I like, but most people like it. The restaurant could be a little bit bigger. Some tables are so close, that you can't move your chair when it is packed with people.
Girls? Nothing to complain really. I get along. Service of course differs between sensational and horrible, but well - it always does.
The only thing that bothers me is that I like one of the girls behind the bar way more than any of the girls in front of the bar :)
Well - at least something to daydream about.
Still rather want YY back but 6S becomes a reliable alternative.
Mentholbear
2 maart 2020, 22:38
The towel-situation is a bit frustrating. I don't really understand why I always have to walk up the staris to the reception and get a new towel and I only get one when I bring back the old one. That is downright stupid. It would be good service to always have enough towels at the sauna or at the locker room. Or at least a bucket to put them away when they are wet. This way I always have to go upstairs. They say that people stole towels. Well - even if some stupid idiots can't buy their own towels or need some souvenir: Towels are not that expensive. It would be good service at least. They should overthink that.
A while a go it was discussed in Dutch what had happened. Some idiot(s) sabotaged the club by stuffing the toilets with towels. I guess to prevent this it is now required that everybody turns in a towel before they leave. Also some toilet doors are opened at the top and bottom probably also to discourage misbehavior.
Meme Moo
2 maart 2020, 22:47
A while a go it was discussed in Dutch what had happened. Some idiot(s) sabotaged the club by stuffing the toilets with towels. I guess to prevent this it is now required that everybody turns in a towel before they leave. Also some toilet doors are opened at the top and bottom probably also to discourage misbehavior.
And to add on that: you can ask at the reception for extra towels if you need more than one (e.g. for the sauna).
No problems!
Mentholbear
2 maart 2020, 22:55
And to add on that: you can ask at the reception for extra towels if you need more than one (e.g. for the sauna).
No problems!
Indeed, for the sauna they have an extra large size, so you can even lie down on.
annakonda
4 maart 2020, 07:27
Heeft er gisteren 3 maart iemand Victoria gezien?
le_belge
6 maart 2020, 11:20
Ik geef toe dat ik twijfelde of het deze dagen wel verstandig was om een club te bezoeken. Het antwoord op mijn gedachten en twijfels was duidelijk: NEE, het is NIET verstandig! Maar... ik ging er toch heen. Het feit dat ik al lang een afspraak had gemaakt met mijn favoriete dame D. en dat zij de dag ervoor haar aanwezigheid nog bevestigde, was doorslaggevend.
Zoals altijd vrij vroeg aangekomen, lekker ontbeten, koffie gedronken aan de bar, de nieuwe wellnessruimte, de men's room en die vreemde cabines aan de andere zijde ontdekt en mijn ogen veel plezier gegeven. Er waren veel mooie vrouwen aanwezig, de sfeer, die ik in het begin een beetje ingehouden had gevoeld, was goed en eigenlijk grotendeels zoals gewoonlijk. En een vrij grrot aantal mannelijke bezoekers was net zo onverstandig als ik...
Toen kwam de tijd van mijn afspraak met D. Na een korte wachttijd kreeg ik de informatie dat ze om begrijpelijke redenen vandaag tog niet naar de club ging komen. Ze had erg haar best gedaan om me deze informatie te laten toekomen. Ik was hier erg dankbaar voor!
Nu openden zich ineens voor mij veel mogelijkheden voor een "Plan B". Toen ik Kinga alleen in de bar zag zitten, heb ik dit zeldzame en ongewone moment gepakt en deze clublegende aangesproken. Tot nu toe kende ik haar alleen van ver, tot enig contact tussen ons was het tot nog nooit gekomen. Ik stelde me dus aan haar voor, genoot van haar vriendelijke lach en haar sympathieke aard van dichtbij en na een kort gesprekje ging het naar een kamer. Zoals altijd zijn hier geen details over. Alles wat in het forum over Kinga geschreven is, is waar! Ze is normaal gesproken "mijn type" niet. Maar mijn conclusie nu dat ik haar ken: Kinga is een geweldige vrouw, kwa uiterlijk en überhaupt. Ik heb een prachtig uur met haar gehad!
Daarna heb ik nog enkele beruchte forumcollega's persoonlijk leren kennen. Deze ijsberen zijn legendes van het clubleven en ik ben blij dat ik deze namen nu kan toekennen aan de gezichten van sympathieke kerels. Hopenlijk tot binnenkort!
Het was dus voor mij een volledig succesvolle "dag van de legendes". Ik heb er geen spijt van!
yylover
7 maart 2020, 10:50
Vrijdag 6 maart
Je wordt langzaam maar zeker ouder.
Op het toilet ben je nog lang bezig met nadruppelen, terwijl een jonge gast naast jou, fluitend en luid kletterend binnen 10 seconden zijn blaas heeft geleegd.
Je hebt wat meer moeite en tijd nodig om nieuwe verkeerssituaties op te nemen.
Als je opstaat in de ochtend hoestend en proestend duurt het eventjes voordat je je ritme hebt te pakken.
Maar wat niet verandert is (gelukkig) de honger naar sex. Je kan niet wachten op je eerstvolgend clubbezoek en je hunkert naar prachtige meiden die schandalig jonger zijn dan jezelf.
Bijna 3 weken sinds mijn laatste clubbezoek, een korte vakantie met 4 dagen Babylon en SS, waardoor er wat tijd nodig was om mijn beurs weer op te laden.
Vorig jaar was vrijdag mijn vaste SS bezoek dag, mede dankzij een specifieke dame. Maar het werd er mij wat te druk en daardoor wat meer gekozen richting PSR of Babylon, al is de maandag in SS me dan weer wel heel goed bevallen.
En net als de laatste 2 keer, de route hiernaar toe gewijzigd. Overigens een echte aanrader voor de beren die wat verder willen kijken dan alleen de snelste weg naar SS.
Neem niet de A76 vanaf Geleen, maar rij de A2 verder door, via de tunnel in Maastricht en pak de laatste afslag voor de Belgische grens, afrit Eijsden.
Vanaf die oprit zit je vrij snel op de Mergelland route en dan is het alleen maar genieten op de misschien wel mooiste weg van Nederland, kronkelend door allerlei Limburgse dorpjes met zijn vele vergezichten.
Vanaf Vijlen zit je dan weer binnen 2 minuten op de weg naar Lemiers. Kost je niet meer dan een half uur extra reistijd.
Enfin, om 5 minuten over 11 me gemeld bij de balie, waar mij de typische Corona vraagjes werden gesteld. Ook binnen waren allerlei maatregelen genomen, en terecht overigens.
Centrale thema deze dag was dan ook dit virus. Opvallend dat de dames zich nauwelijks zorgen maakten. En er waren er veel deze dag, heel veel. Sjeufke schatte er 40, ik hoorde het getal van 70 aanwezige dames en dat lijkt mij wel te kloppen. Maar het aantal beren was, in verhouding tot een normale vrijdag, een stuk minder. Gedurende de dag waren er geen wachttijden, alleen rond 8 uur toen ik huiswaarts keerde, zaten 2 stelletjes te wachten.
Geen goede tijden voor de dames helaas, ik vermoed dat toch vele beren deze tijd thuis blijven afwachten.
Ik heb er zelf ook nog even over getwijfeld, ik snap dat de meeste van jullie zich niet druk maken hierover (ik overleef dit wel) , maar je zou maar je 90 jaar oude ouders hiermee besmetten, omdat je geilheid je verstand overtreft.
Mijn kamers...
De laatste keer mijn eerste kamer met Violetta mogen beleven, een knaller, en Gloria moeten teleurstellen. Maar belofte maakt schuld en mijn eerste doel deze dag was dan ook met deze prachtige meid.
Op kamer 7 kunnen genieten van Gloria, de klik was er direct met deze ontzettend lieve meid en met een brede glimlach de kamer verlaten.
In de avond alweer gevallen voor Adi die ik maar niet kan weerstaan met dat heerlijk kleine lijf. Haar BJ kan ik alleen maar omschrijven als meesterlijk als ze jou aankijkt met die reebruine oogjes.
Altijd al een leuke klik met haar gehad al heb ik begrepen dat dit niet voor iedere beer geldt.
Kortom, ik heb weer genoten van deze dag, gelukkig niet al te druk, en tevens weer wat met een aantal bekende beren kunnen bijkletsen.
Groetjes uit Limboland
Agronymus1
7 maart 2020, 18:06
De eerste donderdag van maart was het weer SS time. Ik had afgesproken dat mijn vaste leenvriendin Nickol zou verschijnen in passende kleding. Verder was het plan om de belofte om met Gloria te kameren in te lossen.
Via het ijsberenforum wist ik dat Eddy_V, JansenRoy en Hookerlover1 ook in het pretpaleis zouden zijn. Ik arriveerde iets voor 13.00 uur en trof de drie heren in het restaurant aan.
Mijn leenliefde Nickol was echter in geen velden of wegen te bekennen. Omdat zij zich normaal altijd aan haar afspraken houdt kwam dit als een onplezierige verrassing. Pogingen om haar te bereiken via WhatsApp leverden niks op. In het restaurant ontmoette ik ook een niet schrijvende, Brabantse grootverbruiker van DVP’s Van hem weet ik nu dat dat een mooie, iets oudere, blonde DVP, die ook aan het eten was, luistert naar de naam Lucy. Gezien mijn goede ervaringen met oudere dames is Lucy zeker iemand die ik nog eens aan een nadere inspectie wil onderwerpen. Dat geldt trouwens ook voor de Bulgaarse Vicky die bij ons aan tafel kwam zitten. Haar recensies zijn erg goed en in de paar minuten die we met elkaar gesproken hebben heeft ze een zeer goede indruk gemaakt.
In de bar ontmoette ik de eerdergenoemde ijsberen weer. Toen ik aan Hookerlover1 vroeg wie de knappe, zwartharige, dame was die rechts onder het grote TV-scherm zat, gaf hij, puttend uit zijn encyclopedische kennis wat betreft de namen en prestaties van de dames in SS, aan dat ik met Ina een zeer goede keuze zou maken. Ina had inmiddels in de gaten dat zij het onderwerp was van ons gesprek en vervoegde zich bij ons. Zij liet er geen gras over groeien en wilde meteen met mij op de kamer. Ik liet weten dat ik andere plannen had en misschien haar later zou opzoeken. Na een verkwikkende douche controleerde ik in de men’ room mijn WhattsApp. Nog steeds geen bericht van Nickol. Terug in de bar bestelde ik een kopje thee en besloot dan maar deel twee van mijn programma uit te voeren.
Gloria stond op haar vaste plek. Ze herkende me meteen. Ik gaf aan dat ik mijn belofte kwam inlossen en vroeg haar een kamer op de bovenverdieping te regelen. Het werd kamer 4. Vanaf de eerste minuut had ik het gevoel dat ik Gloria al heel lang kende. De 60 minuten die volgden komen met stip binnen in mijn top tien. De seks met haar was uitstekend. Gloria is lief, kan goed (tong)zoenen, heeft een mooi lichaam, is in staat om een goede conversatie te voeren en kan ook goed masseren. Alles wat er over Gloria is geschreven kan ik beamen. Zij weet precies hoe ze een man moet behagen. Toen ze vertelde waarvoor ze gestudeerd had, vielen een aantal zaken op hun plek. Van de vier musketiers is Gloria na Sophia de tweede waarmee ik een zeer goede ervaring heb gehad.
Inmiddels had ik bericht gekregen dat Nickol niet zou komen. Een belangrijke afspraak was namelijk fors uitgelopen. Ina was niet in de bar. Hetzelfde gold voor Violetta, Eva, Delia, Vicky, Kim, Melanie, Adelina en Lucy. Kinga was in gesprek met een ijsbeer. Ik kon kiezen voor Adi of Mara, die beide vrij waren en waarmee ik nog nooit gekamerd had. “Oude” bekenden Lana, Magdalena en Niki waren ook “vrij”. Uiteindelijk besloot ik voor zekerheid te kiezen en met Niki een kamer op te zoeken. De 60 minuten vlogen om. We beginnen een beetje op elkaar ingespeeld te raken waardoor inleidende schermutselingen steeds korter duren. Met de wetenschap dat vaginale sappen het beste voorbehoedsmiddel zijn tegen biervirussen begon ik Niki te beffen. Helaas kon ik het karwei niet afmaken vanwege kramp in mijn tong. Daarom maar van rol verwisseld. Niki wist wel raad met mijn pielemans. Na het aanbrengen van een condoom werd in missio het rubbertje vol gespoten.
In SS loopt de klok altijd sneller dan gedacht waardoor er nog maar dertig minuten over waren voor een kamertje met Ina. Ik wilde echter niet het risico lopen om een goede sessie halverwege te moeten afbreken. Ik stelde aan Ina voor om onze sessie te bewaren voor mijn volgend bezoek. Zij zal mij dan wel moeten opzoeken.
Uit de verslagen weet ik inmiddels dat er nog meer bekende, schrijvende, ijsberen aanwezig waren op die dag. Helaas heb ik die niet ontmoet. Ik kom natuurlijk voor de dames maar het is ook altijd prettig om mede-verslaafden te ontmoeten en samen te bespreken welke verboden vruchten goed smaken en welke een nasmaak opleveren.
Notes:
1. In de bar liepen drie dames oben-ohne rond. Een was Lulu die op het forum zeer goede recensies krijgt. De andere twee vormden een soort koppel. Een van de twee vond ik erg knap. Zij had maar een borstje bloot. Ze bleek te luisteren naar de naam Xenia en was nog niet lang werkzaam in SS. Zij gaf aan dat zoenen en tongworstelen alleen mogelijk is na bijbetaling. Men is dus gewaarschuwd.
2. Ik heb de meegenomen kwikthermometer niet hoeven te gebruiken. Afgaande op hun uiterlijk verkeren de meeste ijsberen in een aangeslagen toestand. Het opnemen van de temperatuur heeft dan geen zin omdat de uitkomst niks zegt over de oorzaak van een eventuele temperatuurverhoging.
3.Stand Ytd: Vast: Nickol. Variabel en onbekend: Violetta, Eva, Kim, Adelina, Lucy, Vicky (B), Adi, Mara, Kinga, Melanie en Lulu. Variabel en bekend: Niki, Rasia, Magdalena, Isa (al lang niet meer gespot in SS), Amalia (idem), Lana, Eliza en Stacy.
Popeye25
9 maart 2020, 00:11
Vandaag sinds enkele maanden weer eens bij SS langs gegaan.
Gezien de verbouwingen die hebben plaatsgevonden, eerst eens rustig rondgekeken.
Het natte gedeelte is niet veel veranderd, maar ziet er netjes uit.
De Men's room doet wat het moet doen, en ik kon rustig zonder poes pas een telefoontje afhandelen.
De peeskamers ertegenover heb ik links laten liggen, das toch niet mijn ding.
Over het handdoekenverhaal is inmiddels al genoeg geschreven. Tja, het is wat het is.
Echter mogen ze weleens nieuwe aanschaffen, de rafels hangen her en der eraan. De witte vellen idem.
En het laken wat werd meegegeven tijdens de kamergang, tjong jonge, volgens mij had het de oorlog nog gezien.
Dat kan toch echt wel beter.
Enfin, de trap af richting de bar voor een bakkie leut.
Ik werd onderweg al gelijk aangeklampt door Mary.
De vorige keer met haar een kamergang gehad, maar was voor mij niet voor herhaling vatbaar, dus de boot afgehouden.
Ik zal kijken wat ik onthouden heb hiervan en het toevoegen bij haar draadje.
Bij de bar kennis gemaakt met enkele mede-ijsberen, waarvan alleen Ricardo Banana zijn forumnaam ik heb onthouden.
Mijn excuses, van de andere alleen de gewone namen onthouden.
Het was een gezellig onderonsje, waarbij de ervaringen van Ricardo B. van de dag tevoren in geuren en kleuren werden verteld door de mede-beren.
Ondertussen was ik voorgesteld aan zowel Nelly als Ida.
Na eerst nog uitgebreid gebruik te hebben gemaakt van de faciliteiten in het natte gedeelte, Nelly gespot bij de balie.
Inmiddels werd het eten geserveerd, dus afgesproken dat ik na het eten nader met haar wou kennis maken.
Het eten was prima in orde, met smaak de varkenshaas op een stokkie naar binnen gewerkt.
Na het eten Nelly een kamer boven laten regelen, helaas was alleen nummer 4 nog beschikbaar.
Een zeer fijne sessie met Nelly gehad, die uiteindelijk 3 uur duurde.
Wat een heerlijke meid, we kwamen beide moe en voldaan weer naar beneden.
Bij de bar nog kort gesproken met de mede-ijsberen, alwaar Nelly nog ff lekker kwam na knuffelen.
Na een kop koffie om weer bij te sterken, iedereen een prettige avond gewenst, omgekleed en de Amerikaanse 6 cylinder opgestart voor het ritje naar huis.
Wat is er gebeurd met de recensies van SFL?????
schoolmeester
11 maart 2020, 10:26
Weggehaald door operator.
Groet, schoolmeester.
noglangnietuitgewandeld
11 maart 2020, 12:03
He wat flauw. Gebeurt er een keer iets spannends in die toko, halen ze het weg...........
Nou ja, ik heb me er gisteren goed mee geamuseerd.
wervelwind
11 maart 2020, 13:12
Weggehaald door operator.
Groet, schoolmeester.
Belachelijk. Er hebben er zeker weer zitten klagen...
Ik heb alleen het eerste gelezen en daar stond voor zover ik me herinner geen privé info in of andere zaken die niet kunnen.
schoolmeester
11 maart 2020, 13:42
Ik heb de indruk dat het is weggehaald omdat de quote te lang was.
Groet, schoolmeester.
WANDELAAR5
11 maart 2020, 13:57
Ik denk niet dat er mensen persoonlijk aangevallen werden, maar het verhaal schoot naar mijn mening bijvoorbeeld wel door op het geweldvlak. En DVPs hadden naar mijn mening ook wel wat respectvoller beschreven/behandeld mogen worden.
Ik geniet erg van de verhalen van SFL (ik ben zelfs fan), maar hier schoot hij naar mijn mening een aantal keren te ver door in zijn humor/literaire spinsels. Ik kan me dus wel vinden in het besluit van onze admins.
zeppos58
11 maart 2020, 14:58
Mogelijk heeft dat iets of alles te maken met de privacy wetgeving, dat gebeurd ook vaak op facebook en is maar normaal.
Een woordje uitleg van de mods zou veel duidelijk maken.
wervelwind
11 maart 2020, 15:10
SFLs schrijfsels worden door sommigen totaal verkeerd geïnterpreteerd. Ik zou normaal ook niet de dingen zeggen die hij soms schrijft, maar het past bij zijn stijl en als je goed leest dan weet je dat het niet gemeend is.
We leven in een tijd van lange tenen en sommigen hier lijken bevangen door het “woke” gedachtengoed. Zoek maar op YouTube als je wilt weten wat woke betekent.
Wie betaalt die bepaalt, meer uitleg lijkt mij overbodig.
John mc Snek
11 maart 2020, 15:42
Wie betaalt die bepaalt, meer uitleg lijkt mij overbodig.
Beweer je hier nu dat het forum niet onafhankelijk en zelfstandig is ? Straks krijgen ze nog een naheffing [emoji51]
Eddy_V
11 maart 2020, 15:45
Was er nog niet aan toegekomen om die woordenbrij door te worstelen, maar alleen al voor de tijd en moeite die SFL genomen had, had ik deze willen nomineren (los van de inhoud die ik dus nauwelijks gezien had). Ik ken SFL nog steeds niet persoonlijk maar je moet wel volkomen geschift zijn om dergelijke epistels te schrijven. Kortom een ware ijsbeer!
Lewieke zal er volledig op doorgedraaid zijn :biggrin:
annakonda
11 maart 2020, 15:55
Beste ijsberen, wordt het niet de hoogste tijd om over uw belevenissen met de DVP te schrijven.
ALGEMENE VERHALEN is toch bedoeld om wat serieus te schrijven vind ik.
De laatste tijd wordt er meer onzin geschreven op dit forum, misschien een nieuw forum aanmaken voor zulke onderwerpen.
Piet Plezier
11 maart 2020, 15:57
Beste ijsberen, wordt het niet de hoogste tijd om over uw belevenissen met de DVP te schrijven.
ALGEMENE VERHALEN is toch bedoeld om wat serieus te schrijven vind ik.
De laatste tijd wordt er meer onzin geschreven op dit forum, misschien een nieuw forum aanmaken voor zulke onderwerpen.
je schrijft zelf ook nogal veel
31 berichten in 4 jaar knap hoor
Laat ons mooi schrijven en auwehoeren hier
Sjeufke
11 maart 2020, 18:36
Ik heb het epistel, prozastuk van SFL wel gelezen. Knap hoor. Om het door te lezen en vooral om alles te snappen (over wie gaat het eigenlijk), moest ik het epistel wel 2x lezen.
Van alle reacties hierboven valt wel iets te zeggen. Ik ken SFL ook niet persoonlijk. Doorgaans zijn zijn verhalen wel te verteren. Ik vind me ook wel in de reactie van Wandelaar5. Maar wie ben ik!
Ik had wat kritiek op flyerke, maar heb ineens meer respect voor zijn 'aandachtspunt'.
Niettemin, iedereen moet doen wat hij lekker vindt. Ook op de kamer. Ik heb gezegd! ;):biggrin::smoke:
Al dat gezeur of het al dan niet vrouwonvriendelijk is. Wat maakt het uit, dit is een hoerenlopersforum mocht dat (nog) niet duidelijk zijn en geen forum van bijvoorbeeld ME2 of zo.
John mc Snek
11 maart 2020, 20:46
Al dat gezeur of het al dan niet vrouwonvriendelijk is. Wat maakt het uit, dit is een hoerenlopersforum mocht dat (nog) niet duidelijk zijn en geen forum van bijvoorbeeld ME2 of zo.
Wel een Munchhausen forum?
Rockymountain
11 maart 2020, 21:38
Na ff getwijfel tussen SS/GT uiteindelijk voor het eerste gekozen deze woensdagmiddag, bij binnekomst de gekende procedure, echter deze keer het verplichte ontsmetten van de handen..als het dat maar is!,nadien vriendelijk onthaald..
Omdat ik meteen na het werk ben doorgereden meteen de benen onder tafel gestoken voor het ontbijt,was ook zeker niets mis mee!nadien de nodige dingen gedaan en een wasje om fris in de bar te verschijnen.. korte conclusie.. het coronaaagedoe heeft ook hier een impact..al vind ik het niet storend..geen lange wachttijden,keuzes in 'overvloed'
Qua LU was het dan ook wel oke gezien de 'omstandigheden' maar mits ik nog maar eem 4e x hier was kon ik toch vrij snel tevreden gesteld worden door de nieuwe roemeense Jennifer (naturel,zwart haar,mooi figuur,tattoo op de dij + kleintje op de enkel+vingers) met haar een leuke babbel gemaakt van een half uurtje, leuk sympathiek met dezelfde leeftijdsklasse. Omdat er een leuk gevoel bij was (voor mij toch wel belangrijk) naar de kamer gegaan met haar voor 1u30. Niet zo lang vanplan maar hey het was leuk! Uitgeteld aan het avondeten begonnen (alweer niks op aan te merken). Om het verhaal nadien kort te maken.. veel te lang getreuzeld voor een keuze te maken waardoor ik te moe ben geworden en naar huis ben vertrokken:- ) ik had geen hoge verwachtingen met deze coroma angst, maar het was voor mij okee desondanks dat het serieus aanpassen is vermits ik normaal enkel in GT te vinden ben.. benieuwd wat deze zaterdag brengt!! Grts
Shakir
11 maart 2020, 21:40
Waarom zou het bericht van SFL (waarvan ik een grote en onvoorwaardelijke fan ben) verwijderd zijn?
Ik citeer mezelf, wat een reactie was op een eerder verslag van SFL (inmiddels al een half jaar geleden):
Academische vrijheid zeker? Ik heb met momenten zitten gieren! Heerlijk wansmakelijk en grotesk. Niet voor tere zieltjes...
We moeten wel uitkijken dat het forum niet uit de lucht wordt gehaald na een klacht bij Unia of de Vrouwenraad.:biggrin:
Heeft er iemand al eens bij stil gestaan dat je m.b.v. de Belgische antiseksismewet ons forum zou kunnen laten afsluiten? Of nog erger, overgaan tot gerechtelijk vervolging? OK, IJBF is niet gehost in België, maar mijn punt is dat onder het impuls van het doorgeschoten politiek correcte feminisme het vrije woord meer en meer aan banden wordt gelegd. Denk bvb. aan de recente heisa rond de uitspraken van Jeff Hoeyberghs of advocaat Sven Mary.
Ik ken de Nederlandse wetgeving niet, maar het zou me niet verwonderen dat er op deze website verbeten feministen met lange teentjes rondsnuisteren op zoek naar strafbare uitspraken.
Willem2
11 maart 2020, 22:01
Ik zal dan maar eens even uitleg geven ..
Wat is er gebeurd met de recensies van SFL?????
Wel raar dat iemand die een regime aanbidt die duizenden mensen monddood maakt op hoge poten zijn beklag doet en daarover meerdere keren spammed.
Erdogan zou hem niet alleen bannen :rolleyes:
Mogelijk heeft dat iets of alles te maken met de privacy wetgeving, dat gebeurd ook vaak op facebook en is maar normaal.
Een woordje uitleg van de mods zou veel duidelijk maken.
Ja het heeft te maken met de privacywetgeving
Belachelijk. Er hebben er zeker weer zitten klagen...
Ik heb alleen het eerste gelezen en daar stond voor zover ik me herinner geen privé info in of andere zaken die niet kunnen.
Ja, net als in heel veel andere gevallen zijn het vaak ijsberen die clubs en dames inlichten. En via de clubleiding komt dan het verzoek om een bericht weg te halen.
En omdat ik wel andere dingen aan mijn hoofd heb, heb ik die berichten weggehaald en SFL ingelicht.
En die berichten waren wel degelijk redelijk vol met vrouwonvriendelijke passages. Maar nogmaals geen zin om de stijl van SFL uit te leggen.
Mistralwind
11 maart 2020, 23:31
Heb ik dus weer de hele heisa gemist...:biggrin:
Ach ben ook niet voor niks,,temporarily out of order'' :tongue:
schoolmeester
12 maart 2020, 06:05
Ik heb het niet eens gelezen, was me veel te lang stuk.
Groet, schoolmeester.
Ja het heeft te maken met de privacywetgeving
Er waren toch geen personen met naam beschreven? Enkel nicknames!, de gelijkenis met bepaalde personen is louter toevallig!
Ja, net als in heel veel andere gevallen zijn het vaak ijsberen die clubs en dames inlichten. En via de clubleiding komt dan het verzoek om een bericht weg te halen.
Ik vind het niet ok dat de clubs mee bepalen wat er op een forum verschijnt!
En omdat ik wel andere dingen aan mijn hoofd heb, heb ik die berichten weggehaald en SFL ingelicht. begrijpelijk
En die berichten waren wel degelijk redelijk vol met vrouwonvriendelijke passages. Maar nogmaals geen zin om de stijl van SFL uit te leggen.
Vrouwonvriendelijk?
sarcasme, sartire, humor heet dat!
Een satire of hekeldicht is een kunstvorm waarbij vaak op humoristische wijze maatschappijkritiek of kritiek op personen wordt gegeven. De kritiek kan geleverd worden via parodie, ironie, sarcasme, pastiche en karikatuur.
Was het trouwens zo vriendelijk wat er over mij en ander ijsberen geschreven werd? Ik begreep de humor ervan wel!
De meeste (99%?) van de dvp's in clubs deinzen er niet voor terug om over ELKE ijsbeer manonvriendelijk te zijn (niet in ons gezicht) en als de kans zich voor doet zullen ze ons met veel plezier oplichten.
Maar de wereld vergaat als er iets onvriendelijk over hen bericht wordt????
Ik heb het niet eens gelezen, was me veel te lang stuk.
Groet, schoolmeester.
er zat een verkorte samenvatting bij.
cheasehead
12 maart 2020, 16:32
Ben benieuwd wat SS gaat doen naar aanleiding van de nieuwe landelijke maatregelen
Huubhuubbarbatruuk
12 maart 2020, 16:42
Ben benieuwd wat SS gaat doen naar aanleiding van de nieuwe landelijke maatregelen
Met een teller aan de deur staan en de deur dichtmaken bij 99 personen ?
John mc Snek
12 maart 2020, 17:02
Met een teller aan de deur staan en de deur dichtmaken bij 99 personen ?
Nee bij 100, niet meer dan 100 :)
Rino123
12 maart 2020, 19:02
Sixsens is morgen normaal geopend vanaf 11 uur, ik heb zojuist met Beate de eigenaresse gesproken!!
Piet Plezier
12 maart 2020, 19:57
Sixsens is morgen normaal geopend vanaf 11 uur, ik heb zojuist met Beate de eigenaresse gesproken!!
en hoeveel mogen er binnen?
de duisburg spesjalist
12 maart 2020, 20:04
en hoeveel mogen er binnen?
geen beperking maar de forum leiding van hier is al op de hoogte en zal dat tzt mede delen .
Willem2
12 maart 2020, 20:36
Zie de website van Sixsens, staat er al enkele dagen
33378 (http://www.sixsens.eu)
Big30
12 maart 2020, 23:42
NB verdere corona discussie in dit topic:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55248-Corona-Virus-dichtbij-de-grens-met-Limburg-Thuisblijven
Bachatero
14 maart 2020, 14:50
Gisteren prima dagje in SS doorgebracht, alleen jammer dat er weinig bekende beren opgedaagd waren om een praatje mee te slaan.
Dames waren er dan weer wel in overvloed aanwezig, geen aantallen, dat is hier wat te riskant.
Bij het opdraaien van de parking rond 12.45 tot mijn grote vreugde vastgesteld dat Ramona, Valentina en Megan ook juist waren gearriveerd.
Bij het binnenkomen netjes mijn temperatuur laten weten en goed voor de dienst bevonden.
Naar beneden, daar mijn eerste afspraak tegen het mooie lijf gelopen en meegedeeld dat ik er na een halfuurtje klaar zou voor zijn.
Stipt een halfuur later daagt Gloria op, de sleutel van de kamer reeds in de hand.
De kamers :
Kamer 1 : Gloria : topservice zoals steeds
Kamer 2 : Jennifer, voorheen Alexa : pure GFE met de girl-next-door
Kamer 3 : Jacqueline : nieuw, 21 jaar, klein en zeer slank, mooi aangezicht, Roemeens met een oosters tintje
Kamer 4 : Erica : 14e en onze beste kamer tot nu toe
Nu maar hopen dat Nederland het hoofd koel houdt en geen strengere maatregelen gaat nemen zodat niet alleen de bezoeken aan SS kunnen blijven doorgaan, maar wij Belgen er verder terecht kunnen voor café, restaurant, sportfaciliteiten en shoppen in het weekend...
Tot binnenkort :wink2:
de duisburg spesjalist
15 maart 2020, 19:28
33403
https://images2.imgbox.com/00/7e/DkRF73ux_o.jpg ook in het engels ;)
Mr Pink
15 maart 2020, 19:35
Live confirmed.....
Today Sunday March 15, 2020 at 17:30, the staff of the sixsens invited all the customers (so me too) to leave the club. It had to be closed from 6:00 p.m. to comply with the quarantine declared in the region.
hardon
16 maart 2020, 16:11
Verdorie!!!! Zul je zien dat de elfstedentocht ook niet doorgaat
reference
25 maart 2020, 21:44
NEWSFLASH VAALS....
Ik kom voor mijn firma regelmatig in Vaals en mij valt op dat sinds de tijdelijke sluiting van SS continu werkmannenbestelauto's op de parking staan. Ik denk dus dat SS weer aan het verbouwen is! Ze hadden al plannen om de receptie te vernieuwen, maar wellicht vernieuwt nog meer...ff afwachten dus. Ik verheug me al op een eerste bezoek zodra SS weer opent!
george101
26 maart 2020, 14:46
Hij wist het eind januari al...een profetische geest, die Rob 45...;)
De dames line up veranderd in ieder geval door maskers en feestelijke soms heel sexy carnavalspakjes.
De drukte varieert en let vooral op de carnavals en maskeradepartys rond carnaval want die kunnen wel druk bezocht zijn in de clubs.
Voor de rest gewoon een vrolijke boel met als basis business as usuel. [emoji41]
EEN masker kan heel populair worden ..
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200127/7b8afb97344adc8492e2981692c4e298.jpg
Helaas werkte zijn profetische geest niet wat betreft YY. :biggrin:
John mc Snek
26 maart 2020, 18:49
Helaas werkte zijn profetische geest niet wat betreft YY. :biggrin:
Stoor hem niet , hij is nu bezig met het hoger beroep tegen de RvS [emoji51]
rob45
26 maart 2020, 20:30
Stoor hem niet , hij is nu bezig met het hoger beroep tegen de RvS [emoji51]
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkNou John, dat is niet meer nodig nu.
Ik denk dat de hele clubwereld gaat veranderen de komende tijd.Wel afhankelijk van de lengte van de sluitingsperiode van de clubs.
Wat betreft YY die zie ik op een gegeven moment wel weer open gaan.De gemeente tranneert het proces van het heropenen maar uiteindelijk zal het gewoon goed komen.
Mentholbear
27 maart 2020, 02:09
Hebben ze deze ook in het geel? Wordt m'n maat Joker volgens mij helemaal geil van :baeh:
noglangnietuitgewandeld
27 maart 2020, 03:50
NEWSFLASH VAALS....Ik kom voor mijn firma regelmatig in Vaals en mij valt op dat sinds de tijdelijke sluiting van SS continu werkmannenbestelauto's op de parking staan.
Vermoedelijk benutten ze de coronapauze om de schade te herstellen van het bezoek van SFL en de bulls vorige maand. Zijn verslag is verwijderd, maar ik herinner me onder andere dat een van de bulls zich omdraaide en met zijn erectie een wastafel van de wand maaide. En een ander sloeg op dezelfde manier met zijn stijve jodocus een glazen schuifdeur aan splinters.
Geen reden om er aan te twijfelen, want waar ik mezelf nog wel eens wat dichterlijke vrijheid veroorloof, zijn de verslagen van SFL altijd volkomen waarheidsgetrouw en accuraat.
Giodude
27 maart 2020, 06:48
Hebben ze deze ook in het geel? Wordt m'n maat Joker volgens mij helemaal geil van :baeh:
De volgende poging om uit de kast te komen? ;)
Met enige regelmaat blijf je maar de link posten naar je avonturen in Theo's en nu deze vraag. :gruebel: :hammer:
Mentholbear
27 maart 2020, 14:54
De volgende poging om uit de kast te komen? ;)
Met enige regelmaat blijf je maar de link posten naar je avonturen in Theo's en nu deze vraag. :gruebel: :hammer:
Inside grapje. Zij die de Joker kennen weten wel wat ik bedoel. En dat heeft niks met Theo's te maken :roll:
Enneh, hopelijk helpt het Theo's fiasco jonge ijsbeertjes te voorkomen dezelfde fout te maken als toen ik nog niet zo lang op slippers rond slofte. Een gewaarschuwde ijsbeer telt voor 2.
NieuwTeddyBeertje
27 maart 2020, 22:45
Stelling : Als dinsdag de politiek de clubs weer open laat gaan in Nederland , dan zou het bij Sixxens wel eens druk kunnen worden na de 6e ?
rob45
27 maart 2020, 22:59
Stelling : Als dinsdag de politiek de clubs weer open laat gaan in Nederland , dan zou het bij Sixxens wel eens druk kunnen worden na de 6e ?Zeker ..iedereen zal weer gewoon voluit gaan
Niks aan het handje..
ilovethaigirls
28 maart 2020, 00:22
van alle bezoekers die er de 7de zouden zijn belanden er ongeveer 10 % op intensive care.
Gelukkig zijn er politici die de hele domme mensen tegen zichzelf beschermen......
Zal nog lang duren alvorens de clubs weer open gaan.
de duisburg spesjalist
28 maart 2020, 08:30
van alle bezoekers die er de 7de zouden zijn belanden er ongeveer 10 % op intensive care.
Gelukkig zijn er politici die de hele domme mensen tegen zichzelf beschermen......
Zal nog lang duren alvorens de clubs weer open gaan.
dat weet nog niemand zaterdag voor de sluiting werd er al gecontroleerd op koorts sixsens volg de richt lijnen van het rivm afwachten dus
Zal nog lang duren alvorens de clubs weer open gaan. Kun je dat onderbouwen? Volgens mijn laatste informatie ligt niet 10% van de totale bevolking op de IC. Dus hoe kom je aan dat getal?
Kwibus2
28 maart 2020, 10:07
ilovethaigirls denkt vermoedelijk dat ijsberen meer risico lopen dan anderen en wel 100 keer zoveel.
Geen idee waar hij dat op baseert. Mensen met veel contacten, niet alleen seksuele, hebben meer kans resistentie op te bouwen.
Regelmatige saunabaden verbeteren de resistentie ook. Mijn laatste griep was de Russische in 1976, sindsdien zelfs nooit meer verkouden geweest.
Piet Plezier
28 maart 2020, 11:55
Stelling : Als dinsdag de politiek de clubs weer open laat gaan in Nederland , dan zou het bij Sixxens wel eens druk kunnen worden na de 6e ?
ga daar maar niet vanuit
Ik denk eerder 2 weken erbij
Anders zit ik met Koos de 7de in Sixsens
ga daar maar niet vanuit
Ik denk eerder 2 weken erbij
Anders zit ik met Koos de 7de in Sixsens
zonder dvp's:hammer:
Piet Plezier
28 maart 2020, 12:23
zonder dvp's:hammer:
Nee hoor, ze kunnen een maand uitzingen en dan is het geld op
Dus die komen graag die hier zijn
Als je logisch nadenkt weten we allemaal hier dat Sixsens 7 April echt niet open gaat
Mentholbear
28 maart 2020, 13:54
dat weet nog niemand zaterdag voor de sluiting werd er al gecontroleerd op koorts sixsens volg de richt lijnen van het rivm afwachten dus
Maar even besmet iemand schijnt niet gelijk ernstige verschijnselen the hoeven vertonen. Terwijl je er wel lichaamssappen loopt uit te wissleen., waarbij het virus overgedragen in worden.
Rockymountain
28 maart 2020, 13:59
We gaan 'blij' mogen zijn als we de zomer mogen meemaken aan het zwembad bij ss! Mij komt het persoonlijk goed uit.. zo riskeer ik niet om nog gekker te worden van R* :- )
Ach we overleven dit wel! Gezondheid gaat voor! Gek kunnen we nadien nog genoeg doen! #staysafe
keesboz
28 maart 2020, 14:19
We gaan 'blij' mogen zijn als we de zomer mogen meemaken aan het zwembad bij ss! Mij komt het persoonlijk goed uit.. zo riskeer ik niet om nog gekker te worden voor R* :- )
Ach we overleven dit wel! Gezondheid gaat voor! Gek kunnen we nadien nog genoeg doen! #staysafeWanneer weer ss
Voorlopig alleen dit
Zie foto https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200328/ec4e1b665819cf8bc0306ee916a0bd29.jpg
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Player
28 maart 2020, 14:23
Hmmm, aan het zwembad liggen, bij deze lentezon en 15 à 16 graden buitentemperatuur teken ik daarvoor. Dat is wellicht het dichtste dat we bij een vakantiegevoel zullen komen dit jaar.
Hoeven nog niet teveel DVP's bij te zijn. De meesten zullen toch niet te snel de grens over kunnen steken. Er zijn er best wel heel wat hier gebleven. Bang om hun familie te infecteren. Deze kunnen dan sneller aan de slag.
NieuwTeddyBeertje
29 maart 2020, 02:36
Heb je straks in de clubs dan ook een vaste looproute met verplichte winkelwagen als je gaat shoppen ?
Eddy_V
29 maart 2020, 11:17
Heb je straks in de clubs dan ook een vaste looproute met verplichte winkelwagen als je gaat shoppen ?
Zodra de beperkende maatregelen opgeheven zijn, zal dat niet meer nodig zijn.
Wel zou ik de voorkeur aan doggystyle blijven geven.
Sjeufke
29 maart 2020, 11:25
De minimale afstand is dan geen 1,5 meter meer, maar -20cm :rolleyes:
george101
29 maart 2020, 21:47
Laten we in het belang van dames en beren vooral hopen dat ze nog een maand gesloten blijven. Anders krijgen we dit soort taferelen...
33514
deket
29 maart 2020, 22:16
Die zaak kan wel tegen een stoot
En de veranderingen zullen positief onthaald worden.
Nogmaals, maar dat geldt ook voor in het algemeen., :Even door de zure appel bijten en dan dubbel zoveel leute. Genot zal groter zijn na onthouding. De shit is dat niemand kan weten wanneer
phoenix
29 maart 2020, 22:40
ach deket een schrale troost, alles is vergankelijk ook virus...en ja dat kost tijd... ik heb me er allang bij neergelegd, ik zal blij zijn als ik eind juni richting dutisland kan om daar ergens inde bergen bij een meertje zonder massatoerisme kan gaan liggen met een biertje en ene goed boek , nog genoeg goeie boeken te lezen momenteel , dus ik verveel me niet...
deket
29 maart 2020, 23:01
vervelen zal ik me ook niet vlug doen,er zijn goede boeken en films genoeg,maar helaas geen voetbal en dvps missen tot eind juni? dat is niet een zure appel,maar een hele mand vol. nu dvps bezoeken vind ik te riskant,degene die doordoen lijken mij ook niet echt voorzichtig of moeten,,
Hooker lover1
31 maart 2020, 23:36
Maatregelen verlengd tot 28 april!
Verdere verlenging niet uitgesloten,aldus rutten zijn persconferentie.
Aangenaam is anders,maar na deze moeizame periode pakt ss uit met interne verbeteringen.
Wat dat juist inhoud laten we nog in het midden,dan is er alvast iets positiefs om naar uit te kijken.
Hl1
John mc Snek
1 april 2020, 01:52
Verdere verlenging niet uitgesloten,aldus rutten zijn persconferentie.
Hl1
Wist niet dat Fred Rutten tegenwoordig in de politiek zit [emoji51]
Wentelt Eefje
1 april 2020, 12:39
Er is ook geen club waar zoveel verbeteringen nodig zijn om enigszins aan de bovenmatig gehypete verwachtingen te voldoen als SixSens (en ja, daar hoort fris ontvangstpersoneel en management dat zich niet alleen om de vaste habitués bekommert zeker ook bij). Maar daar zal de nu al juichende hooker blackmailer whisperer het net als de rest van de fanboys absoluut niet mee eens zijn.
Sjeufke
1 april 2020, 13:20
Niet eens, ik maak me er niet druk om. Het is meer medelijden ......:rolleyes:
Shakir
1 april 2020, 22:16
Zou Bellege tegen dan de grenzen al terug open gooien? Volgens het nieuws is zelfs de kleinste smokkelroute gebarricadeerd.
Misschien kunnen we de grens ergens via een koeienwei oversteken, wie weet?
Hooker lover1
1 april 2020, 22:40
Er is ook geen club waar zoveel verbeteringen nodig zijn om enigszins aan de bovenmatig gehypete verwachtingen te voldoen als SixSens (en ja, daar hoort fris ontvangstpersoneel en management dat zich niet alleen om de vaste habitués bekommert zeker ook bij.
Kennelijk beschouw je jezelf als benadeeld,en of verzoek je medelijden op te wekken.
Onnodig,want infrastructuur,accommodatie en maaltijden....staan voor eenieder op hetzelfde hoge niveau.
Ik sluit me bij deze aan bij sjeufke,medelijden:rolleyes:
Eddy_V
1 april 2020, 23:01
Bij het Vijlenerbosch loopt een wandelpaadje richting de Voerstreek... kom je op de De Mergelhof waar Mr. Bluenose en ik nog wel eens rondgetoerd hebben.
Een buslijn zal snel opgezet zijn met zoveel buschauffeurs onder de ijsberen.
En anders regelen we wel iets onder het motto “beren voor beren” :)
Wentelt Eefje
2 april 2020, 04:18
Ik hoef absoluut geen medelijden en zoals eerder dit jaar al aangekondigd, ik laat me graag positief verrassen. Dus kom zeker deze zomer een keer opduiken in SixSens. En absoluut niet om op alle slakken zout te leggen, want ik kom per definitie naar een club om me maximaal te vermaken. En waar mogelijk een slakkenspoor achter te laten...
Er kan dus tezijnertijd zomaar een juichverhaal te lezen zijn in dit topic...
ijsbeer1979
2 april 2020, 23:03
Hallo,
(hier een beknopte samenvatting van mijn laatste keer SS……)
Ik had al lang niet meer geschreven, ook omdat de verschilde keren helaas tegen viel voor mij….,maar de laatste keer ik was gegaan was gelukkig erg aangenaam. Donderdag 20 februari
Helaas zijn de rugzakken verboden, ik deed meestal wat toilet spullen in de tas, maar ik had al eerder vernomen dat, het niet meer mocht, dus ik had wat toilet spullen in een klein tasje gedaan…
Bij binnen komst ergens voor 14.00uur omgekleed enz.. vaste ritueel om eerst naar de bar te gaan, veel nieuwe dames gezien, ook mijn farorite dame uit Roemenië, (namen ben ik inmiddels helaas kwijt :( ) Ik kamer graag altijd met de zelfde dames, maar de dames waar ik meer naar de kamer ging, zijn allemaal weg, dus ik ben op zoek naar nieuwe dames (als iemand tips heeft zijn ze welkom) maar een dame ben ik al een paar keer naar de kamer mee geweest heel prettige ervaringen mee... Met haar de eerste kamer sessie gehad,
Tussendoor lekker in de nieuwe sauna geweest, de tweede sessie was met een Turkse meisje was ook fijn, de derde sessie met mijn farorite Roemeense weer in kamer 11 :)
Het was inmiddels al laat lekker aan de bar een pizzapunt gegeten en ik kreeg toch weer zin om met een leuke dame naar de kamer te gaan, de laatste dan :D ook een Roemeense dame. Was ook erg prettig….:) Ik ben blij dat ik nog ben kunnen gaan ……en jammer dat ik de namen kwijt ben :(
Maar de Roemeense dames hebben toch wel mijn voorkeur….
Ik hoop dat alles weer snel normaal is over een paar maanden en dat de ladies weer terug keren……
:wink2:
Mentholbear
7 april 2020, 00:21
B.C.
De vorige keer bij mijn bezoek aan SS was ik veheugd om de de zusjes van K3... 4 musketiers... 3 musketiers... ahhh, je weet wel, te ontmoeten. Helaas bleek Eva die dag niet zijn komen werken.
Doch, kennis weten te leren maken met haar zusje Gloria en dat beviel prima.
Wellicht dat vandaag de sterren wel goed staan voor een intieme ontmoeting met de kleine knuffelaarster...
Bovendien was ik toe aan een dagje lekker wellness. En daarnaast kon ik een ijsbeer verrassen met mijn onverwachte bezoek.
En zodoende, 26 B.C. (Before Corona) oftewel in Mentholtaal: de 3e woensdag van de 2e maand richting het zuidelijke puntje van Nederland vertrokken. In Aken nog even voordelig getankt en daarna was het nog maar een klein stukje terug naar Lemiers.
De parking links was ongeveer half vol en de rechterzijde was zoals gewoonlijk de laatste tijd nog met de ketting afgesloten.
Met happy hour tussen 11 en 14 uur voor 5 tientje binnengekomen in plaats van de reguliere 60€.
Bij de receptie zag ik iemand die me bekend leek voor te komen, een ander specifiek detail klopte ook, maar zeker weten wist ik het niet. Pas toen ik zijn verbaasde blik van herkenning zag, moest dit em wel zijn. Onze enige echte Einstein. Ik zou me eerst omkleden en later een praatje met em maken. Zo voor de nauwe receptie ruimte is voor niemand praktisch.
Dus met badjas en al richting een verdieping lager om me om te kleden en guess wie er net de trapjes op kwam lopen: Eva! Elkaar even begroet en ik me gauw omkleden om snel het inwendige varkentje stil te krijgen.
En dat ging weer prima met hun buffet en het warme worst 'pannetje'. Maar de laatste tijd ben ik wel fan geworden van hun omeletje, en daarom lief de chef aangekeken om wat eitjes te gaan kloppen.
Nog even met E=mc2 geouwehoerd over de mooie dingen des levens. En hoe hij weer als een 00-ijsbeer alles tot in de puntjes heeft ingepland en uitgekiend. Een favorietje van hem was aanwezig en zodoende namen we afscheid. De rest van de dag nog even kort met elkaar gesproken, aangezien z'n alibi er op zat.
Ik lekker wellness rondjes gedaan en wat op m'n e-reader zitten lezen en wat werk verzetten. Zie ik daar op een gegeven ogenblik Gloria de bar binnen komen. Ik zie haar pretoogjes glinsteren en ze kwam naar me toe voor een begroeting. Dat ik weer zo snel terug was naar SS. Tja, vorige keer had ik d'r zus gemist, dus hoopte het vandaag in te halen.
Ik zag haar ogen verschikt kijken, en vroeg haar wat er mis was. Nou, Eva was niet in d'r sas en was en alweer gepeerd.
Zo vroeg?! Yep, dat is typisch Eva. Ze is er of voor de 100% aanwezig of niet.
Arghhh, tja, ik had het ijzer ook moeten smeden toen het nog heet was...
Dus daar zat ik dan even te dubben. Als de ene zus niet beschikbaar was, dan de andere maar toch? Zo moeilijk is dat ook weer niet.
En niet veel later van een heerlijke kamergang genoten. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54631-Gloria-(Roemeense)&p=687495#post687495
Nog een laatste kleinigheidje voor Sofia meegegeven en daarna me weer wezen opfrissen en lekker uitpuffen in de wellness. Heerlijk om dan lekker te bubbelen en sauna te pakken.
In de sauna aan de praat geraakt met 2 heren. Bleek Beflap2 en een maat van hem te zijn.
Gezellig gebabbeld over de dames en P6.
Ik had intussen alweer trek gekregen en lekker een hapje wezen eten. Zie ik daar een senior beer met een prachtige slanke blonde meid gezellig te dineren en babbelen met elkaar.
Wie weet of er van een kennismaking met dit prachtige schepsel te maken viel. Dus ik de bar in en beetje verslagje tikken en wat lezen. Onderwijl de voorbij komende dames in de gaten houdende.
Sommige dames komen langs met wat primitieve handgebaren. Dat gaat niet werken. Bovendien wachte ik op dat blonde engeltje.
Komt daar plots een donkerharige dame die vroeg of ze naast me mocht komen zitten. Prima, maar ik heb m'n kamertje vandaag er al op zitten, gaf ik aan (en ook omdat ze me een maatje groter is dan waar ik normaal op val).
Geen probleem, ze wou even kennismaken. Kitty blijkt deze dame te heten en, guess what, uit Roemenië te komen. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55380-Kitty-(Roemeense)&p=687553#post687553
Maar haar hele overkomen was anders dan menig jonge DVP. Niet dat ze met 32 nu heel oud was, maar ze kwam... Wat meer rijp over zal ik maar zeggen.
Tot mijn verbazing ontstond er een klik met deze dame. Ongedwongen en relaxt zaten we daar zo een beetje te kletsen.
Ik begon wel interesse te krijgen om eens wat intiemer kennis te maken met deze dame. Zo een relaxte leuke klik mondt niet zelden uit tot een goeie kamergang.
En aangezien zij geen aanstalte maakte naar de kamervraag, begon ik het gesprek een beetje die richting op te sturen. Afgesproken dat ik me zou opfrissen en zij een sleutel ging zoeken.
Fris en fruitig melde ik me present en Kitty vertelde me dat we een kamer boven hadden. Ik achter wiegel kont de trappen op. En terwijl zij zich vlot ging opfrissen, dekte ik alvast de tafel om straks te smullen van dit sexbeest.
Voor het eten moet je je handen wassen blijkt maar weer es, want ik kreeg een klodder handel in m'n klauwen. Samen handjes wassen en toen kon de vunzigheid beginnen. Details deel ik niet meer, maar tjonge, wat hadden we geweldig van elkaar genoten.
Jammer dat ze geen plannen had om langer in SS te blijven. Of tenminste het es zo nu en dan af te wisselen met haar andere activiteiten. Want ze zou best een aanwinst zijn geweest voor de club.
Enfin, voor mij zat de dag er zowat op. Nog een klein hapje, wellness rondje en een dutje gedaan voordat ik de terugweg weer zou ondernemen.
In de kleedruimte ving Ik nog op dat het blonde engeltje Sanne/Senna ofzo zou heten. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55291-Senna-(Roemeense)&p=687626#post687626
Die naam moet ik in m'n achterhoofd houden. Hopelijk zien we haar terug na deze crisis...
jansenroy
7 april 2020, 22:29
Maart roert zijn staart, april doet wat hij wil
De clubmaand maart begon niet eens zo slecht. 5 maart vierde HL1 zijn verjaardag, en daar hoorde een bescheiden feestje bij. Beetje zwemmen, lekker eten en drinken, en wat oefeningen met de dames was vooraf het plan. De Corona maatregelen waren nog zeer beperkt, zo lang je geen uiterlijke klachten had was er niet veel aan de hand.
Bij binnenkomst helaas een teleurstelling: het zwembad was niet beschikbaar, het bestelde onderdeel was nog niet geleverd en gemonteerd. Met een clubje beren die het zwemmen bijna heilig verklaard hebben, best een probleem. De beren HL1, Eddy_V, Den Docteur, Agronymus1 en ondergetekende moesten de dag anders doorbrengen. Voorwaar geen straf in SS.
Een lekker ommeletje besteld en met zijn allen een uitgesteld ontbijt genoten. Willy kwam zijn felicitaties aan de jarige overbrengen, en praatte ons en passent bij over de plannen die hij heeft met SS. Gelet op het bericht van Reference dat hij tijdens de lockdown genoeg bedrijvigheid in de vorm van busjes voor werklieden op de parkeerplaats van SS heeft waargenomen, kan ik nu al niet wachten op het resultaat. Zo benieuwd wat er allemaal veranderd is in deze periode.
Deze 5 maart zelf lekker relaxed doorgebracht. Kon niet echt meteen een kameroptie vinden, dus eerst maar genoten van het avondeten. Daarna werd het toch hoog tijd om de opspelende hormonen rustig te krijgen. Een dame met een voor mij leuke uitstraling mee op kamer genomen. Dacht dat Roxy haar naam was, maar ik ben erg slecht in namen van de meiden onthouden. Het werd een memorabele kamer. Door Roxy? Mwah. Een uurtje met haar uitgehouden, maar het was niet super, middle of the road service zeg maar. Waarom dan memorabel? Nou, kamer 13 was ons plekje, dan weten de vaste SS bezoekers wel waar dat is. Muziek in de kamer was zacht, en op de achtergrond klonk luider de muziek uit de bar. Niet dat het storend was, maar je kreeg op kamer wel mee welk nummer gedraaid werd. Op zich heb ik daar geen last van, dus gewoon mijn ding gaan doen. Toen Roxy mij oraal opgewarmd had, besloot ik dat ik haar ook maar eens oraal moest verwennen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik kruip tussen haar benen, lekker muziekje op de achtergrond, steek mijn tong uit en proef aan haar doos, en dan plotsklaps schateren 2 keiharde lachsalvo's boven alles uit. Onmiskenbaar de lach van HL1 en Den Docteur. Het moment waarop maakte het dat ik me even heel klein voelde: alsof de heren met de verborgen camera over mijn schouder meekeken en stuk gingen om mijn befkwaliteiten. Lachen om likken. Er zijn slechtere tv formats verzonnen.
Helaas mijn gezelschap na kamerafloop niet meer aangetroffen, en voordat de avondklok ingesteld werd huiswaarts gekeerd.
De dagen die volgden gaven steeds meer inzicht in de impact die Corona op ons ging hebben. De vraag was allang niet meer of saunaclubs moesten sluiten, de vraag was wanneer ze gesloten werden. Zaterdag 14 maart waren ze nog open. Mijn avondactiviteit verviel op het laatste moment. Door Corona. Ik was al onderweg, en toen popte een oud Stones nummer in mijn gedachten op dat perfect het gevoel van dat moment weergaf: mijn innerlijke strijd tussen naar huis gaan of gaan clubben. Verstandig zijn, of toegeven aan lust?
Well I told you once and I told you twice
But ya never listen to my advice
You don't try very hard to please me
With what you know it should be easy
Well this could be the last time
This could be the last time
Maybe the last time
I don't know, oh no, oh no
Zoals zo vaak won lust weer eens van verstand. Het kleine kopje versloeg de grote kop glansrijk. En belandde ik dus in SS. Alhoewel ik bij binnenkomst me figurant voelde in de volgende aflevering van de Ethan Hunt van het forum, ons aller BC. Ik werd door de beveiliging tot stilstand gemaand, en met een futuristisch apparaat werd een eyescan van me genomen. Niks aan het handje, ik mocht passeren. De onzichtbare leiders op de achtergrond waren me zeker goed gezind, maar dat is meer het territorium van de heer PC. Overigens geen familie van.
Meer realistisch bleek mijn op dat moment opgenomen temperatuur prima te zijn, en mocht ik het Duivels Speelpaleis betreden.
Druk was het zeker niet, zowel veel dames als heren gaven al de voorkeur aan het zoeken van een geschikte plek om de naderende lockdown te doorstaan. Gelukkig was de aanwezige vierdelettertiendeletter Mr. Magic. Voor mij persoonlijk de beste die draait in SS.
Lekker rustig genietend van muziek en drankjes alles op me in laten werken. Een nieuwelinge zat een aantal keren naar me te lonken. Aangezien ik graag nieuwe meiden mag proberen maar eens kennis gaan maken. Roemeense, transfer gemaakt vanuit Samya, en hoe ze heette dat ben ik vergeten. Maar haar kussen vergeet ik nooit meer. Was het maar waar. In de bar was tz en pzc bij de service inbegrepen. Op de kamer bleek tz naar mijn stomme verbazing ook zonder tong te kunnen. Zeker haar tong verloren onderweg. En het pzc bleek na afloop ineens extra. Tja klapekster, dat hadden we toch echt anders afgesproken, daar doen we niet aan mee. Helaas vooroordeelbevestigend dus, Samya service is nog geen SS service. Er zijn overigens uitzonderingen op deze regel (Amelia).
De avond was echter nog lang, en Corona lag op de loer, dus wou er volop van genieten. Dat lukte prima, ondanks dat het dus rustig was. Voordat ik naar huis ging kwam Bulgaarse Melanie bij me liggen in de kino. Altijd goede service, en de keuze was op dit late tijdstip echt mimimaal. Nog maar een kamertje met haar, ze weet precies hoe ik het graag heb. Tevreden trok ik daarna huiswaarts, op dat moment nog niet wetend dat trekken om aan onze trekken te komen ons de komende weken te wachten staat.
keesboz
20 april 2020, 15:37
Nieuwe richtlijnen als ss weer open gahttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20200420/189222e172c89ac25cfdcaa9ebf26a04.jpg
Kees, ik vind dat je het onder elke club moet posten vanwege solidariteit. ;)
Eddy_V
20 april 2020, 17:16
Kees, ik vind dat je het onder elke club moet posten vanwege solidariteit. ;)
Kees post het bij de club die als eerste weer open gaat ;)
Kees post het bij de club die als eerste weer open gaat ;)
De clubs in landen als Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland zullen veel eerder open gaan.
Kwibus2
20 april 2020, 19:22
Eerst zien en dan geloven.
Op dit moment is nog niet bij benadering te schatten wanneer de CS's weer open gaan.
Afgaande op het ondergeschikte maatschappelijke belang zullen de SC's helemaal achteraan komen.
John mc Snek
20 april 2020, 19:34
Wel dat Duitsland een stuk op ons voorloopt in het omgaan met en oplossen van deze crisis...
Player
20 april 2020, 19:59
Wel dat Duitsland een stuk op ons voorloopt in het omgaan met en oplossen van deze crisis...
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkDat is een understatement, Duitsland komt uit elke crisis beter terug. Fritz zal sneller in zijn kneipe zitten dan wij.
John mc Snek
20 april 2020, 20:53
Hadden we toch maar een provincie van Duitsland moeten worden zoals Bernard aan snorretje voorstelde...
Player
20 april 2020, 21:03
Dat gaat wat te ver, Leopold III had ook al zo'n sympathieën... Maar het moet gezegd dat Duitsers van nature de zaken toch net wat beter aanpakken. Zit wellicht in hun engineering kwaliteiten, zit hen in het bloed.
zeppos58
20 april 2020, 21:17
Duitse mannen zijn bijna uitgemoord tegen het einde van WOII, Russen hebben daar serieus hun zaad verdeeld, en in mindere maten ook de Amerikanen Canadezen Engelsen, kortweg de Geallieerden.
Tijdens de bezetting hebben ook Belgen (Mogelijk ook Nederlanders ik weet niet dat die soldaten hadden in Duitsland) heel wat zaad achter gelaten bij Duitse vrouwen die in armoede leefde "2 maal fikken fur 2 koffiebonnen" lachten de Belgen in de naoorlogse periode.
Dus van de "echte" Duitsers is niet veel over.
Eerst zien en dan geloven.
Op dit moment is nog niet bij benadering te schatten wanneer de CS's weer open gaan.
Afgaande op het ondergeschikte maatschappelijke belang zullen de SC's helemaal achteraan komen.
Wedden om een een goede fles Chateau Migraine, mise en bouteille dans nos garages dat SC in andere landen eerder zullen open gaan dan in NL?
Player
20 april 2020, 22:38
Duitse mannen zijn bijna uitgemoord tegen het einde van WOII, Russen hebben daar serieus hun zaad verdeeld, en in mindere maten ook de Amerikanen Canadezen Engelsen, kortweg de Geallieerden.
Tijdens de bezetting hebben ook Belgen (Mogelijk ook Nederlanders ik weet niet dat die soldaten hadden in Duitsland) heel wat zaad achter gelaten bij Duitse vrouwen die in armoede leefde "2 maal fikken fur 2 koffiebonnen" lachten de Belgen in de naoorlogse periode.
Dus van de "echte" Duitsers is niet veel over.Operatie Barbarossa met als hoogtepunt (of beter gezegd dieptepunt) de slag om Stalingrad was zonder twijfel de bloedigste en wreedste bladzijde uit de tweede Wereldoorlog. Zowat 300.000 Russische soldaten sneuvelen, nog meer Russische burgers ondergaan een meedogenloos lot. Duits zaad zal de locals ook wel te beurt vallen. Wanneer ter nauwer nood de rollen keren en het Rode leger naar Berlijn kan trekken, wreken de Russen zich ook op het Duitse volk. 800.000 Duitse soldaten sneuvelen, nog meer zijn krijgsgevangen. Miljoenen Duitse vrouwen worden verkracht, met goedkeuring van Stalin. Tot op de dag van vandaag koesteren Russen een afkeer tegen Duitsland, zo diep zit dat geworteld. De Belgische strijdkrachten in Duitsland gelegerd zullen wel spaarzamer met hun zaad geweest zijn. Die drie infanteriebrigades in de buurt van Kassel bij aanvang was daar wat te bescheiden voor. En in de jaren 50 zullen onze miliciens in Duitsland niet te dicht bij een Duitse fraulein komen. De verhalen van mijn grootvader in gedachten als bleu in Duitsland, waren ze een Duits café sneller buiten dan binnen. Werden er door de (laatste overlevenden) Duitsers met hun klikken en klakken meteen terug op straat gesmeten. Laat staan een locale schone haar hand vasthouden. Zaad is er over de eeuwen heen altijd kwistig verdeeld. Feit blijft dat Duitsers als volk op organisatorisch en engineering vlak sterk zijn. En ze geven nooit op.
Kwibus2
21 april 2020, 00:37
Wedden om een een goede fles Chateau Migraine, mise en bouteille dans nos garages dat SC in andere landen eerder zullen open gaan dan in NL?
Kunst, wij hebben er maar één zover ik weet.
Die moet het dan opnemen tegen minimaal tien Duitse SC.
Toch wil ik niet lullig doen en ga de uitdaging aan.
Mentholbear
21 april 2020, 00:51
1,5 als je Villa Weizigt mee telt :rolleyes:
Die moet het dan opnemen tegen minimaal tien Duitse SC.
Toch wil ik niet lullig doen en ga de uitdaging aan.
Het ging mij niet om de clubs, maar landen waar p6 weer toegelaten zou worden. Maar goed om referentie te hebben kies maar een willekeurige bestaande niet failliet verklaarde club in DE.
keesboz
21 april 2020, 08:18
1,5 als je Villa Weizigt mee telt :rolleyes:Villa weizigt. Is een prive huis met een saunaclub vergunning
Hooker lover1
21 april 2020, 11:41
Terwijl dat negativisme het denken van de ijsbeer begrijpelijk in de ban houd,verkreeg ik zonet een rondleiding in het nieuwe sixsens:freu:
In 1 woord kort en bondig,het wordt fantastisch!
Wie in de toekomst sixsens de eerste keer na de renovatie zal betreden,zal even schrikken hoe groot de receptie nu wel is.
Nieuwe vloer,nieuw restaurant meubilair,een geheel opgefriste terras niet meer te herkennen.....en nog zoveel meer om het personeel praktisch te laten werken.
Men heeft er niet stil gezeten,het resultaat mag er zijn....
Speculeren over of en wanneer het nog open kan, is even nog niet aan de orde.
Weldra zal er meer concrete informatie zijn,gebaseerd op feiten en niet op speculatie.
Hl1
Player
21 april 2020, 11:57
Men heeft er niet stil gezeten,het resultaat mag er zijn...Klinkt goed, renovatie drong zich op. Is sanitair en kamers ook aangepakt? Nu nog een goeie LU en ze staan er wel. Hopelijk gaan ze niet te lang moeten wachten op heropening. Kwestie de payback time niet te veel te verlengen.
Terwijl dat negativisme het denken van de ijsbeer begrijpelijk in de ban houd,verkreeg ik zonet een rondleiding in het nieuwe sixsens:freu:
In 1 woord kort en bondig,het wordt fantastisch!
Wie in de toekomst sixsens de eerste keer na de renovatie zal betreden,zal even schrikken hoe groot de receptie nu wel is.
Nieuwe vloer,nieuw restaurant meubilair,een geheel opgefriste terras niet meer te herkennen.....en nog zoveel meer om het personeel praktisch te laten werken.
Men heeft er niet stil gezeten,het resultaat mag er zijn....
Speculeren over of en wanneer het nog open kan, is even nog niet aan de orde.
Weldra zal er meer concrete informatie zijn,gebaseerd op feiten en niet op speculatie.
Hl1
Mag jij BE wel verlaten in deze Corona tijden? Deket kan niet eens van Antwerpen naar Oostende toe. :biggrin:
Shakir
21 april 2020, 12:41
Mag jij BE wel verlaten in deze Corona tijden? Deket kan niet eens van Antwerpen naar Oostende toe. :biggrin:
Mijn advies: er zijn voldoende smokkelroutes rondom het drielandenpunt, vanwaar het nog enkele kilometers te voet is naar Sixsens.
deket
21 april 2020, 14:57
Dat klopt wat Pret schreef,in België beschouwen ze dit als een niet essentiële verplaatsing. Men mag dus bv niet naar een 2de verblijf
Heb de indruk dat ze in België een stuk strenger zijn dan bij jullie
Zelfs de sites betreffende betaalde liefde pluizen de flikken,(zeden) uit betreffende dvps die nu nog hun diensten zouden aanprijzen
Shakir
21 april 2020, 15:09
Ik hoop dat onzen Bart het SKW snel terug opendoet, want privé/escort zie ik toch niet zo goed zitten.
Nu we toch allemaal aan het wedden zijn op wat er nu eerst zou open gaan: volgens mij het SKW. Echt ongunstig gestemd is onzen Bart toch niet over de sector?
Player
21 april 2020, 15:30
Ik hoop dat onzen Bart het SKW snel terug opendoet, want privé/escort zie ik toch niet zo goed zitten.
Nu we toch allemaal aan het wedden zijn op wat er nu eerst zou open gaan: volgens mij het SKW. Echt ongunstig gestemd is onzen Bart toch niet over de sector?
Als den Bart al nieuwe verkiezingen in gedachten heeft, zou hij het SKW kunnen opengooien bij wijze van stunt. Hij is toch wat contraire over al de maatregelen. Mijn stem heeft hij dan al. [emoji6] Jammer genoeg zal De Crem dat weer niet toelaten...
deket
21 april 2020, 16:12
Btw, HL1 is de grens niet over geweest en was dus niet ter plaatse maar het klopt wel dat de veranderingen spectaculair zullen zijn ten voordele van de bezoekers
Alleen de vraag wanneer en Sixsens is blijkbaar meer optimistisch dan ondergetekende
deket
21 april 2020, 16:14
Player,daar gaat den Bart heus niet alleen over
In België hebben de burgemeesters minder macht dan in Nederland,zie YY
de duisburg spesjalist
21 april 2020, 16:23
ik zal er niet om wedden pret Duitsland sluit de grenzen als de duitse sauna clubs weer open gaan ;)en je krijg ontheffing als je zakelijks wat te zoeken heb en nee ik heb geen bij rijder nodig smeek w2 maar of je met hem mee mag :biggrin: geintje
Shakir
21 april 2020, 16:36
Player,daar gaat den Bart heus niet alleen over
In België hebben de burgemeesters minder macht dan in Nederland,zie YY
Inderdaad, in het verleden hebben al verschillende burgemeesters van socialistische signatuur (Termont in Gent, Kir in Sint-Joost-ten-Node) gepoogd om de ramen te sluiten, maar zonder succes.
deket
21 april 2020, 16:41
in Oostende en Luik lukte het sluiten van het overgrote deel van de ramenbuurten wel,er is nog een verwaarloosbaar stuk over in het Oostendse Hazengras,maar vroeger stond Oostende vol,inclusief topless -en stripclubs. Allemaal verjaagd door de Linkse kerk want ze draaiden als een tiet,ook vele Britten zochten daar hun vertier
in Brussel stond het ook vol aan de kant van de Rogierplaats en de Circusstraat
Shakir
21 april 2020, 16:51
@deket, wat ook opvalt is dat er veel mooie praatjes zijn geweest om nieuwe eroscenters te bouwen (Oostende/Gent/Luik/Charleroi). Heb jij ze al gezien?
deket
21 april 2020, 18:07
Eigenlijk voor een apart topic maar voor deze zijn ze gaan kijken naar het Antwerpse Villa Tinto in het schipperskwartier maar België is een Kafkiaans land betreffende bureaucratie ivm vergunningen
JonnyFontane
21 april 2020, 18:25
ik zal er niet om wedden pret Duitsland sluit de grenzen als de duitse sauna clubs weer open gaan ;)en je krijg ontheffing als je zakelijks wat te zoeken heb en nee ik heb geen bij rijder nodig smeek w2 maar of je met hem mee mag :biggrin: geintje
Ik zou niet graag bij jouw in de auto zitten......ben niet levensmoe
Beron
21 april 2020, 18:29
With all the sex hungry guys here they will have to sell tickets upfront or the place will be filled to the top with guys :) Maybe like the queue at german hardware stores right now - they let in always 10 guys. When they are done, the next 10 can get in *LOL*
Gee - this corona bullshit really bugs me.
Player
21 april 2020, 18:39
Player,daar gaat den Bart heus niet alleen overWas dan ook ironisch bedoeld, Deket.
Wat raamprostitutie in België betreft, niet zeker of dit persé uit linkse hoek komt. Brussel en Antwerpen hebben toch meestal socialistische burgemeesters gehad. Criminaliteit en drugshandel zorgden ervoor dat men het RLD liever kwijt dan rijk was. Kom er al jaren niet meer, mij zegt het niet veel meer.
Kwibus2
21 april 2020, 20:39
1,5 als je Villa Weizigt mee telt :rolleyes:
Wel eens gekeken naar de tarieven van VW?
Dat is geen saunaclub, dat is een klassiek bordeel met die prijzen.
Popeye25
22 april 2020, 00:04
Ik ben benieuwd of de clubs over de grens ook zo druk aan het renoveren zijn. GT mocht wel een likje verf gebruiken her en der.
Kwibus2
22 april 2020, 00:29
Dat klopt wat Pret schreef,in België beschouwen ze dit als een niet essentiële verplaatsing. Men mag dus bv niet naar een 2de verblijf
Heb de indruk dat ze in België een stuk strenger zijn dan bij jullie
Zelfs de sites betreffende betaalde liefde pluizen de flikken,(zeden) uit betreffende dvps die nu nog hun diensten zouden aanprijzen
Deket,
Laat die foto van dat Italiaanse straatje in handzaam formaat afdrukken, pak 13X18, dan kun je duidelijk aantonen dat het om een essentiële verplaatsing gaat. :biggrin:
België lijkt me inderdaad veel strenger te handhaven. Ik ga niet in op de achtergrond, ben bang dat ik op gevoelig terrein kom.
Hier werd opgemerkt dat Nederland een modelland zou zijn. Gezien de toestanden rond het tekort aan IC bedden is Nederland zeker geen modelland.
Hooker lover1
22 april 2020, 17:56
Klinkt goed, renovatie drong zich op. Is sanitair en kamers ook aangepakt? Nu nog een goeie LU en ze staan er wel. Hopelijk gaan ze niet te lang moeten wachten op heropening. Kwestie de payback time niet te veel te verlengen.
Aan de kamers werd alsnog niets gewijzigd,drong zich ook niet op.
Die kamers dienen om er sexueel actief te zijn,om het netjes uit te drukken.
En aangezien alle matrassen recent vernieuwd werden en het sanitair naar behoren werkt,ligt de aandacht actueel echt op grote verbouwingswerken.
Een likje verf aanbrengen kan men altijd realiseren,de verplichte sluiting gebruikt men nu echt voor de grote verbouwingswerken.
Restaurant,terras en receptie ondergingen een metamorfose.
De line up was al top,en de aanvragen van dames om te kunnen werken na de crisis lopen vlotjes binnen.
De kritiek op het deurbeleid werd door het management ter harte genomen,en een aantal personen werden vervangen om anders en beter te gaan werken.
Het is dus niet alleen zichtbaar renoveren,maar ook reorganiseren om zich alweer te verbeteren.
Sixsens hoopt om spoedig te kunnen heropenen,en elke rechtgeaarde ijsbeer zal wel hetzelfde hopen neem ik aan.
Tot 19 mei blijft alles gesloten zoals het nu is,tegen die tijd zal dhr Rutten met een nieuwe persconferentie komen om duidelijkheid te scheppen.
Een heropening zal in zekere zin altijd wel iets hebben van payback time,om in de bewoording van player te blijven.
Wie deze crisis als moment opname bekijkt,kan enkel vaststellen dat het gehele openbare leven behoorlijk op zijn kop gestaan heeft.
Op lange termijn echter,zal het normale leven weer hervatten....en pay sex zal zeker niet verdwijnen.
Hl1
Wentelt Eefje
22 april 2020, 19:08
Het feit dat SixSens een hooker blackmailer whisperer inzet als al dan niet bezoldigde PR-machine op deze site die hij zwoer nooit meer te bezoeken, geeft aan dat er nog steeds veel ruimte is voor reorganisatie en verbetering om indruk te maken op de niet stamgasten. Eerst zien (beloofd is beloofd, ik zal onbevooroordeeld de tent in de maanden na heropening bezoeken), dan (ge)loven.
Eddy_V
22 april 2020, 19:40
WE wat lul je weer uit je nek..
maar dat zal ik als regelmatige Sixsens bezoeker ook wel niet mogen zeggen.
Hooker lover1
22 april 2020, 19:58
Het feit dat SixSens een hooker blackmailer whisperer inzet als al dan niet bezoldigde PR-machine op deze site die hij zwoer nooit meer te bezoeken, geeft aan dat er nog steeds veel ruimte is voor reorganisatie en verbetering om indruk te maken op de niet stamgasten. Eerst zien (beloofd is beloofd, ik zal onbevooroordeeld de tent in de maanden na heropening bezoeken), dan (ge)loven.
Je bent allicht de enige intellectueel die het volledig juist heeft,de bezoldiging loopt in de miljoenen:rolleyes:
Net daarom kan ik tegen betaling naar de vrouwen,hoe zou ik het ook anders bekostigen me zo te vermaken in het leven.
En alweer correct opgemerkt dat ik geen dames recensies meer schrijf,er zijn nu eenmaal mensen die zich wat minder vermaken en dat ook kenbaar maakte door hun frustratie hier te uiten.
Dat ik mijn bevriende mede beren informeerde en allicht heel wat andere geïnteresseerden,met 1 klik op een publiek forum...hoeft jou toch niet te storen.
Negeer wat je niet lezen of weten wenst,geniet van die democratische vrijheid zou ik zeggen.
Alleszins toch bedankt om enkele mensen behoorlijk aan het lachen te brengen,hilarisch gewoon:freu:
Hl1
Mentholbear
22 april 2020, 21:49
Villa weizigt. Is een prive huis met een saunaclub vergunning
Ik heb nog geen privehuis gezien met entreeprijs ;)
Wel eens gekeken naar de tarieven van VW?
Dat is geen saunaclub, dat is een klassiek bordeel met die prijzen.
Er zijn saunaclubsb, zoals in Oostenrijk en Zweden, met hogere prijzen. Wat wel anders is dat ze naast entreeprijs alsnog deels kamerhuur in rekening brengen.
Betreft de prijzen ben ik het met je eens, als je geen entree betaalt, ben je per kamer ongeveer evenveel kwijt als in menig privehuis. Betaal je wel entree, dan ben je met meer kamer beurten goedkoper uit. Ze hebben notabene Happy Hour entree tijden geïntroduceerd, dat is toch ook best typisch in budget saunaclubland?
Wentelt Eefje
22 april 2020, 22:39
WE wat lul je weer uit je nek..
maar dat zal ik als regelmatige Sixsens bezoeker ook wel niet mogen zeggen.
Van mij mag je dat rustig zeggen. Ik hoef het niet met iemand eens te zijn om hem te kunnen respecteren en ik hoef iemand niet te respecteren om het met hem eens te kunnen zijn.
Zoals ik eerder al schreef, ik zal er ook geen enkele moeite mee hebben om een juichverhaal over Sixsens te schrijven wanneer mijn eerstvolgende bezoek een voltreffer is. En als ik ga, is dat ook het enige waar ik op hoop.
Flyerke
23 april 2020, 20:41
Beste medeberen,
Mijn laatste bezoek aan ss dateert 08 maart 3 heerlijke kamers gehad met Raisa,Anna en Melis ,ik voelde de bui al hangen
eerlijk gezegd en een week later sloot de club waar ik bijna 8 jaar kom,dus ondertussen bijna 7 weken verder is het gemis
wel groot zeker als vrijgezel!Hopelijk kunnen we (liefst zo snel ) mogelijk weer naar het normale, zowel voor de ijsbeertjes
de dames en ook de club.
Ondertussen volg ik wat onze wetenschappers over dit virus te weten komen op de voet.
Hoe meer de tijd vordert hoe meer we ook zullen weten over dit virus.
Het is russische roelette ofwel heb je geluk ofwel niet,ik heb een jonge collega verloren aan dit virus.
Alhoewel het meestal de ouderen onder ons treft, we zullen een tijdje wat voorzichtig moeten zijn denk ik.
Hopelijk is alles snel normaal!
want ik mis mijn club!
De Dames en de toffe medeberen die ik al een hele tijd ken.
Keep it safe iedereen!
Grts F
sofaking
23 april 2020, 21:29
Ik heb nog geen privehuis gezien met entreeprijs ;)
Er zijn saunaclubsb, zoals in Oostenrijk en Zweden, met hogere prijzen. Wat wel anders is dat ze naast entreeprijs alsnog deels kamerhuur in rekening brengen.
Betreft de prijzen ben ik het met je eens, als je geen entree betaalt, ben je per kamer ongeveer evenveel kwijt als in menig privehuis. Betaal je wel entree, dan ben je met meer kamer beurten goedkoper uit. Ze hebben notabene Happy Hour entree tijden geïntroduceerd, dat is toch ook best typisch in budget saunaclubland?
In Zweden kan de de prijs zelfs oplopen tot zes maand gevangenis.
deket
23 april 2020, 21:57
wat Sofaking hiermee wil zeggen is dat je idd in Zweden kan vervolgd worden als klant van een DVP,en die boetes zijn niet min,2000euro of een jaar effectief gevangenisstraf kan
let op niet de dvps maar wel de klanten worden vervolgd,maar wat velen niet weten is deze maatregel ook van kracht in Frankrijk. De minister van vrouwenrechten vond dit beroep mensontwaardig. Typisch weer van die politici die het echte leven niet kennen maar wel willen beslissen in naam van anderen. Pak liever de pooiers en mensenhandelaars aan. Over de nieuwe Duitse wet is hier op het forum al veel geschreven,maar ook in Nederland zijn er meer stemmen,om het Zweeds model te volgen
dit is erg ontopic maar Sixsens werkt met mannelijke en vrouwelijke bezoekers dus is geen bordeel
Player
23 april 2020, 22:10
wat Sofaking hiermee wil zeggen is dat je idd in Zweden kan vervolgd worden als klant van een DVP,en die boetes zijn niet min,2000euro of een jaar effectief gevangenisstraf kan
let op niet de dvps maar wel de klanten worden vervolgd,
dit is erg ontopic maar Sixsens werkt met mannelijke en vrouwelijke bezoekers dus is geen bordeelIn Scandinavische landen is gelijkheid tss mannen en vrouwen dan heel anders dan in de meer zuidelijke landen. Heb er onlangs nog over geschreven op dit forum. Heb nog geen landen geweten als Finland en Zweden waar de locale vrouwen zo makkelijk afstappen op een voor hen vreemde man. Dat kan voor een praatje zijn en een glas te drinken maar evengoed voor meer. Bovendien nog knappe vrouwen ook, heb me nooit afgevraagd in Helsinki of Stockholm waar het RLD zou zijn. Trouwens, vanuit Helsinki was er dagelijks een ferry naar Lithouwen. Visum zo geregeld en daar was p6 dan weer geen enkel probleem.
En on topic, in ss zie ik idd al eens koppels komen. Vind het als man toch altijd wat raar om niet te zeggen ongemakkelijk.
Mentholbear
23 april 2020, 23:20
In Zweden kan de de prijs zelfs oplopen tot zes maand gevangenis.
Oeps, Zwitserland bedoelde ik. In Zweden zijn er voor zo ver ik weet geen SC. En die zullen er ook iet komen. Hooguit met werkende mannen? :roll:
Wentelt Eefje
24 april 2020, 04:56
dit is erg ontopic maar Sixsens werkt met mannelijke en vrouwelijke bezoekers dus is geen bordeel
Onzin! Lariekoek!
Elk pand waarin exploitatie van vrijwillige prostitutie plaatsvindt is een bordeel. Of dat seksueel vertier nu door werkneemsters of vrouwelijke bezoekers geboden wordt is geheel oninteressant. (Anders waren dit soort clubs natuurlijk wel iets vaker op lokaties verschenen waar geen vergunning voor het bedrijven van een seksinrichting op rust.
Nulnulzeseneenhalf
24 april 2020, 07:25
Onzin! Lariekoek!
Elk pand waarin exploitatie van vrijwillige prostitutie plaatsvindt is een bordeel. Of dat seksueel vertier nu door werkneemsters of vrouwelijke bezoekers geboden wordt is geheel oninteressant. (Anders waren dit soort clubs natuurlijk wel iets vaker op lokaties verschenen waar geen vergunning voor het bedrijven van een seksinrichting op rust.
Even aan YY vragen waarom ze ook alweer moeite hebben om de vergunning weer in orde te krijgen.
deket
24 april 2020, 22:42
sluiting YY,en het niet terug open krijgen heeft totaal niets met het al dan niet bordeel zijn te maken
daar speelden tal van andere factoren
Nulnulzeseneenhalf
25 april 2020, 00:31
Witwasverhaal is geseponeerd. Oftewel, niets gevonden wat een rechtszaak aannemelijk maakt.
De gevonden drugs zijn niet te relateren aan de eigenaar. Bovendien was het een hoeveelheid waar een dealer met pijn en moeite 1 nacht voor in de cel zou moeten zitten.
De combinatie van bovenstaande plus het bordeel zijnde, wordt door de gemeente gebruikt om de vergunning te weigeren. Een woonhuis dat een half jaar van gemeente wege gesloten is geweest, mag gewoon weer gebruikt worden als woning. Een bedrijf idem dito hetzelfde. Waarom dat verschil?
deket
25 april 2020, 01:33
nogmaals, er speelden tal van anderen factoren
iedereen lult blijkbaar maar wat
doet me aan al de dokters hier ivm Corona denken
moderator,ik stel voor dat er over yy gezwegen zou worden,behalve dan door diegene die het complete dossier kennen,dus concreet,de aanklager,YY zelf en hun advocaat
Kwibus2
25 april 2020, 03:02
deket, er wordt belangstelling getoond voor de situatie van YY, daar is toch niets op tegen?
Van de sluitingsgrond is weinig overgebleven. Die zal niet expliciet vermeend witwassen of de aanwezigheid van een paar gram coke zijn maar het vormen van een gevaar voor de openbare orde.
Daarvoor is de burgemeester bevoegd in Nederland. Komt geen rechter aan te pas. Bewijs hoeft niet geleverd te worden. Verweer is onmogelijk.
Wentelt Eefje
25 april 2020, 05:09
Even weer terug on topic: naar HET BORDEEL Sixsens...
Zou nu er geen EU-Songfestival komt, daar dus geen pooltje voor opgezet kan worden, het niet leuk zijn om gewoon de heropeningsdatum te voorspellen. Geen vrijkaart voor Sixsens te verdienen uiteraard, alleen de eer...
Wat me wel ineens iets anders doet denken. Zijn alle ingediende anderhalve-meter-dictatuur-protocollen eigenlijk openbaar? En dan niet eens de inhoud ter voorkoming van knip- en plakwerk, maar meer welke ondernemingen en/of brancheorganisaties reeds iets indienden?
reference
25 april 2020, 07:24
uit vriendschappelijke reden, dus zonder enige promotievergoedingen te mogen ontvangen, heb ik afgelopen donderdag enkele uren SS bezocht...heren en dames wat een verandering!
SS is er helemaal klaar voor om liefst zo snel mogelijk ons weer te mogen ontvangen en te laten genieten van alle faciliteiten.
Kosten nog moeite zijn gespaard om de toch al luxe omgeving verder te verbeteren en verfraaien. Je ziet dat dit echt met liefde en veel enthousiasme uitgevoerd werd.
Zodra de mogelijkheid er is zal SS zelf melden wanneer weer geopend zal en mag worden. Er zijn elke dag verschillende mensen die via alle mogelijke communicatiemiddelen vragen hierover stellen aan SS, maar dit heeft geen enkel nut.
Ik ga wel melden dat het de moeite waard is SS weer te gaan bezoeken:
- restaurant volledig nieuw ingericht van vloer tot plafond
- overdekt terras volledig nieuw ingericht van vloer tot plafond
- entree volledig nieuw ingericht met nieuwe vloer en nieuwe balie
- de interne toegangscontrole wordt voor ons comfort verscherpt met poortjes (ga zelf maar checken wat ik bedoel)
- toilet bij oude entree Aspasia (voor de echte die-hards die dit nog zullen weten) vernieuwd
- verschillende andere kleine aanpassingen, verbeteringen, etc.
Het is nog even wachten in deze vreemde periode in ons leven, maar zodra de deur open zwaait zal ik er zijn...met inachtneming van alle verplichte maatregelen
Nulnulzeseneenhalf
25 april 2020, 07:25
moderator,ik stel voor dat er over yy gezwegen zou worden,behalve dan door diegene die het complete dossier kennen,dus concreet,de aanklager,YY zelf en hun advocaat
Helemaal mee eens. Voortaan wordt in clubtopics alleen nog maar door de club zelf mededelingen gedaan betreffende veranderingen in de club. Te denken aan verbouwingen, openingstijden, line-up, “gevonden” voorwerpen, etc.
John mc Snek
25 april 2020, 11:06
Dan mogen kranten ook niks meer over yy schrijven want die hebben ook niet het hele dossier.
En ook niet over Corona of ander nieuws?
Tuurlijk joh haha
Ga jij maar over line ups schrijven de komende maanden [emoji51]
Zo te merken hebben sommige beren echt geen leven als ze clubs gaan bezoeken tijdens sluitingsperioden om te zien waar ze mee bezig zijn. Diep triest eigenlijk.
John mc Snek
25 april 2020, 13:29
Zo te merken hebben sommige beren echt geen leven als ze clubs gaan bezoeken tijdens sluitingsperioden om te zien waar ze mee bezig zijn. Diep triest eigenlijk.
Mooi man hahaha
Maar het gaat wel ver inderdaad...
YouMeHer
25 april 2020, 15:37
20 Mei...
Kijken jullie ook zo uit naar die datum? In de hoop dan dat onze M.P. goed nieuws heeft...
Na een paar maanden geen SS gaan we het zelfs al een beetje missen. Zie je op internet
privehuizen die leuke vouchers uitbrengen. Misschien iets voor SS? Het badjassen en handdoeken
probleem oplossen door gepersonaliseerde badjassen en handdoeken met je forumnaam in mooi
stiksel te laten maken ;) . Of flinke waardebonnen met een gratis entree oid.
Uit verveling zelfs al bijna een "beste recensie van de maand @thuis" geschreven.
Tot ergens kort na 20 mei hoop ik en sowieso op mijn verjaardag 20 juni, we hebben
het hotel al geboekt...
reference
25 april 2020, 15:44
Diep triest?? Geen leven??
Ik kom wel vaker buiten openingsuren in SS en zo ook deze keer...daarom deel ik deze positieve informatie waar genoeg lezers wat aan zullen hebben.
Misschien gefrustreerd? Als je geen interesse hebt in mijn informatie hoef je toch nog niet zulke onzin te gaan schrijven?
reference
25 april 2020, 15:45
Ik kom wel vaker buiten openingsuren in SS en zo ook deze keer...daarom deel ik deze positieve informatie waar genoeg lezers wat aan zullen hebben.
Misschien gefrustreerd? Als je geen interesse hebt in mijn informatie hoef je toch nog niet zulke onzin te gaan schrijven?
Hahaha reference leg dan eens uit wat je in godsnaam bezielt om een boordeel te bezoeken buiten openingsuren? En dan ook nog eens vaak?
reference
25 april 2020, 18:37
Hahaha reference leg dan eens uit wat je in godsnaam bezielt om een boordeel te bezoeken buiten openingsuren? En dan ook nog eens vaak?
Ik drink dan een cappuccino met de eigenaar en eigenaresse en degenen die er aanwezig zijn en we eten er een heerlijk stuk Limburgse vlaai bij (indien aanwezig, of ik neem het zelf mee). Er is meer op deze planeet dan alleen bordeel SS... Ik ken ze al zowat 25 jaar en ik kom ook oorspronkelijk uit Zuid Limburg, dus genoeg om over te praten en niet enkel over SS dus.
Genoeg pakkende informatie zo?
Sjeufke
25 april 2020, 18:37
Waarom moet hij dat uitleggen eigenlijk? Hij mag toch doen wat hij wil? Niemand iets verschuldigd!!!
reference
25 april 2020, 18:40
Waarom moet hij dat uitleggen eigenlijk? Hij mag toch doen wat hij wil? Niemand iets verschuldigd!!!
Dank u Sjeufke... we drinken er ene op binnenkort (hoop ik)
Meme Moo
25 april 2020, 18:43
Tja, je hebt natuurlijk al helemáál geen leven als je in deze tijd nog steeds op regelmatige basis een hoerenlopersforum bezoekt en te pas en onpas op allerlei berichten reageert....oh, damn....:eek:
Ik stel gewoon een normale vraag. Hoe kom je erbij dat het MOET?
Tja, je hebt natuurlijk al helemáál geen leven als je in deze tijd nog steeds op regelmatige basis een hoerenlopersforum bezoekt en te pas en onpas op allerlei berichten reageert....oh, damn....:eek:
Haha inderdaad MM kijk eens wie het zegt.
Ik drink dan een cappuccino met de eigenaar en eigenaresse en degenen die er aanwezig zijn en we eten er een heerlijk stuk Limburgse vlaai bij (indien aanwezig, of ik neem het zelf mee). Er is meer op deze planeet dan alleen bordeel SS... Ik ken ze al zowat 25 jaar en ik kom ook oorspronkelijk uit Zuid Limburg, dus genoeg om over te praten en niet enkel over SS dus.
Kennelijk is er voor jou op deze planeet niet meer dan alleen bordeel SS.
reference
25 april 2020, 18:51
Er zijn gelukkig wel nog lezers die de informatie die ik deelde op prijs stellen...daar word ik vrolijk van!
Ik vrees echter dat er enkelen zijn die reeds te lang in hun lockdown schelp opgesloten zitten.
Piet Plezier
25 april 2020, 19:17
20 Mei...
Kijken jullie ook zo uit naar die datum? In de hoop dan dat onze M.P. goed nieuws heeft...
Na een paar maanden geen SS gaan we het zelfs al een beetje missen. Zie je op internet
privehuizen die leuke vouchers uitbrengen. Misschien iets voor SS? Het badjassen en handdoeken
probleem oplossen door gepersonaliseerde badjassen en handdoeken met je forumnaam in mooi
stiksel te laten maken ;) . Of flinke waardebonnen met een gratis entree oid.
Uit verveling zelfs al bijna een "beste recensie van de maand @thuis" geschreven.
Tot ergens kort na 20 mei hoop ik en sowieso op mijn verjaardag 20 juni, we hebben
het hotel al geboekt...
zet je roze bril is af
Je moet blij zijn als er al een terras open gaat
Maar een club is als laatste aan de beurt, dus annuleer je hotelkamer maar
Piet Plezier
25 april 2020, 19:19
ik kom ook k bij van GOCH, Venus en Diamond
Die commentaar hebben zijn gewoon jaloers
Piet Plezier
25 april 2020, 19:21
je hoeft je niet te verantwoorden hier
Je doet wat je denkt wat je moet doen
YouMeHer
25 april 2020, 19:22
zet je roze bril is af
Je moet blij zijn als er al een terras open gaat
Maar een club is als laatste aan de beurt, dus annuleer je hotelkamer maar
Ben er ook bang voor ja ( zeker nu alles het opeens over een 2th wave heeft ) , maar die bril blijft op :cool:
Wentelt Eefje
25 april 2020, 19:25
Laten we gewoon concluderen dat Billy en Watea uitermate goed liggen bij de inner circle en totnutoe geen enkele behoefte hebben nieuwe potentiële vaste bezoekers door hun personeel of henzelf datzelfde warme gevoel te bezorgen. Maar zoals gezegd, men zal mij bij mijn volgende bezoek ongetwijfeld spontaan wijzen op de at-your-order ontbijt mogelijkheden en andere bij de incrowd bekende maar vermeend voor het gehele bezoekersgilde geldende verworvenheden. Die het verblijf dermate zullen veraangenamen dat zelfs 3 rampkamers niets aan het juichende karakter van mijn eerstvolgende recensie af kunnen doen...
Meme Moo
25 april 2020, 21:08
Tjonge, het gemis aan een gebakken eitje zit je kennelijk wel érg hoog.
Je blijft er maar op terugkomen...
Ik hoor toch ook echt niet bij de ‘incrowd’ maar als je je ogen een beetje openhoudt in de club en niet te beroerd bent om iemand ter plekke aan te spreken, kom je toch echt wel aan het door jou begeerde ontbijtje. Daar was ik tijdens mijn allereerste SS-bezoekje ook in geslaagd.
Rampenkamers heb ik zelf nog niet ervaren in SS.
Maar dat zegt wellicht meer iets over mijn verwachtingspatroon dan dat van jou.
Keep happy!
Wentelt Eefje
25 april 2020, 21:19
Het gaat niet om wat ik weet, maar hoe zij (me be)handelen... En aangezien mijn gemiddelde clubverslag nogal positief is over ontvangstdames en ander ondersteunend personeel is het niet mijn houding vermoedelijk. Maar inderdaad een terugkerende bron van irritatie, dat wel ja...
En rampenkamers kan ik me er zo ook absoluut niet herinneren, zou mijn Sixsens verslagen moeten teruglezen, maar die zijn over de kamers ongetwijfeld wel (zeer) positief.
Piet Plezier
25 april 2020, 21:35
beter iets verliezen, als dat je het nooit hebt gehad
deket
25 april 2020, 22:03
dus de frustraties zijn allemaal te herleiden tot een eitje?
wel ik zal voor plooifiets Wentel en andere Eefjes nog eens het verschil uitleggen tussen een saunaclub en een bordeel en heel langzaam
hoewel ontopic,maar ik kreeg op deze opmerking kritiek die ik niet neem
in een bordeel is er een financiele transactie tussen klant en dvp waar de eigenaar,of eigenares haar gedeelte op heeft,kan gaan tot de helft,de meiden staan meestal ingeschreven als bediende maar soms ook als zelfstandige
in een saunaclub komt de eigenaar niet tussen in deze zakelijke transactie wat betreft innen van geld,wel bij onenigheid
zij stellen hun infrastructuur,fasciliteiten,voedsel en drank ter beschikking maar ontvangen niet op het geld dat de klant aan de dvp geeft. zowel de mannelijke als vrouwelijke bezoekers kunnen wegens wangedrag,klachten etc eruit gezet worden,wat ook kan in een gewone kroeg of restaurant
de dvps betalen hun entree zoals de mannen om van de infrastructuur gebruik te maken,dus vrouwelijke bezoekers
duidelijk? leg het nochtans,heel simpel uit
Wentelt Eefje
25 april 2020, 22:17
Nee, zijn terug te leiden op het ontbreken van optimale gastvrijheid die ik bij LR, Samya, Freudehaus Münster, Diamond en andere clubs wel telkens ervaar... Of past die uitleg niet bij je in de kamer als daar je lichaamsomvang en opgeblazen ego al om voorrang dienen te strijden?
Ik leg het nog één keer uit simpelmans, voor de Nederlandse wetgever en in het Nederlandse spraakgebruik is er GEEN verschil tussen een saunaclub en een bordeel en is Sixsens dus een mij niet bijzonder bekorend bordeel. Zie daarvoor de definitie in mijn eerdere bericht, oh nee, die begreep je niet... ...
Dus nog één keertje dan...
Het feit dat hoeren de gelegenheid krijgen om hun beroep uit te oefenen en dat de bedrijfsactiviteit van Sixsens daaruit bestaat, maakt Sixsens, ook als er niet apart kamer- of damehuur aan de mannelijke bezoekers in rekening wordt gebracht, een bordeel. Punt.
deket
25 april 2020, 22:25
klopt totaal niet,maar eigenlijk voor een apart topic
waarom zijn er zovele klassieke bordelen in Nederland na de legalisatie overgestapt naar het concept met kamerverhuur? omdat ze dan niet meer bij de kamer van koophandel als bordeel moeten ingeschreven worden
heeft uiteraard fiscale redenen waarom de klassieke bordelen dit deden,maar voor de wetgever zijn het dan ontmoetingsplaatsen en geen bordelen meer
Hooker lover1
26 april 2020, 04:53
Nee, zijn terug te leiden op het ontbreken van optimale gastvrijheid die ik bij LR, Samya, Freudehaus Münster, Diamond en andere clubs wel telkens ervaar... Of past die uitleg niet...
Sixsens dus een mij niet bijzonder bekorend bordeel...
Dus nog één keertje dan...
Aangezien je het echt gaat opdringen,verneem ik graag van jou wat nu de definitie is van de benadeelde sauna club bezoeker in sixsens:confused:
Infrastructuur en accomodatie zijn voor iedereen hetzelfde,idem voor het menu.
Ook de line up is voor iedereen identiek,en toch weer niet...
Die dames zitten daar enkel voor de centen,en wie wat meer brengt zal ook wat meer aandacht bekomen.
Maar goed,terug naar de essentie....Je voelt je benadeeld want je kreeg geen eitje!
Dat kreeg je niet,omdat je er geen vroeg....
Heel het forum staat vol berichtjes over de eitjes die je bestellen kan,zowat in elke variatie maakt men het vers waar je bijstaat.
Ter plaatse zie je ook,dat 3/4 van de bezoekers,een vers eitje bestellen als ontbijt.
Was het koppigheid om er zelf geen te bestellen,of was jou ego te groot om er achter te vragen:cool:
En verder,lees en herlees je eigen bijdrages nu zelf eens!
Wat een negativisme:hammer:
Ondanks alles verkreeg je van de eigenaar persoonlijk een plaats om je wentel plooifiets veilig te stallen!
Als dat niet gastrvrij was.
HL1
Wentelt Eefje
26 april 2020, 05:02
Nee, die vouwfiets-plek kreeg ik tot nu ook alleen elders vriendelijk gestald, niet door Billy persoonlijk bij Sixsens...
Herlees gewoon mijn clubrecensies in dit topic (en misschien ook bij andere clubs, ter vergelijking) en je weet het. Of ga je me anders ermee chanteren dat je bij het management kenbaar maakt wie ik precies ben, om zoals je dat bij hoeren door chantage placht te doen af te dwingen dat ik nu doe wat jij wilt...
Hooker lover1
26 april 2020, 15:28
Nee, die vouwfiets-plek kreeg ik tot nu ook alleen elders vriendelijk gestald, niet door Billy persoonlijk bij Sixsens...
Herlees gewoon mijn clubrecensies in dit topic (en misschien ook bij andere clubs, ter vergelijking) en je weet het. Of ga je me anders ermee chanteren dat je bij het management kenbaar maakt wie ik precies ben, om zoals je dat bij hoeren door chantage placht te doen af te dwingen dat ik nu doe wat jij wilt...
Niet liegen op een publiek forum,ik stond voor jou neus met je wentel plooifiets en de eigenaar bevestigde weldegelijk dat hij goed gestald was!
In al jou postings lezen we hetzelfde,benadeeld,gebrek aan aandacht,en nu zelfs doelwit van chantages:hammer:
Kan het nog gekker,nee beste man al jou eindeloze nagatieve insinuaties behoren niet tot mijn leefwereld.
Kenbaar wil je ook deze keer doormiddel van provocatie wat aandacht opeisen,ik ga daar echter niet in mee en heb ook geen tijd voor jou virtuele verzinsels.
Uiteraard ben je reeds gekend bij het management,er is slecht 1 ijsbeer die zich ecologisch verantwoord verplaatst met bus en plooifiets,waarvoor mijn respect.
En kom gerust naar sixsens,iedereen die zich gedragen kan is er welkom....
Bestel dan net zoals iedereen je eitje,neuk eens een leuke vrouw en ga wat vrolijker door het leven!
HL1
Wentelt Eefje
26 april 2020, 17:48
Hahaha! Ga je mij nu van liegen betichten terwijl ik nog nooit met mijn vouwfiets bij Sixsens was?!
Dat zegt dus veel meer over jou dan over mij... Je hebt dus inderdaad geen idee wie ik ben. En ik zal de eigenaar er niet op aan kijken, neem aan dat hij niet weet dat je denkt in commissie te liegen.
Jij (of in het slechtste geval jullie) hebben iemand anders voor je...
Tip; volg nu je geen clubs kunt bezoeken een taalcursus, Belgen staan zich graag voor op hun taalvaardigheid, maar leer het verschil tussen jou en jouw.
Ben niet alleen welkom in alle clubs, heb er ook nog nooit een dame gechanteerd. En schrijf altijd blijmoedig over mijn bezoeken, zie mijn laatste verslag over Samya.
Hooker lover1
26 april 2020, 18:01
Korte mededeling aan allen die interesse hebben in de lopende renovatie werken bij sixsens.
Iedereen die in de buurt is,en of toevallige passant is....mag uit interesse sixsens betreden om even een kijkje te komen nemen.
Voorwaarde is dat de eigenaar en of eigenaris aanwezig is!
De laatste dagen kwamen ettelijke gekende dames het nieuwe sixsens reeds bezoeken,uit interesse om hun toekomstige werkplek even te bezichtigen.
Verschillende gekende,maar ook minder gekende beren konden reeds genieten van een kop koffie en een rondleiding.
Insinuaties dat sixsens niet of onvoldoende zou communiceren,of dat slechts gepriviligeerden binnen zouden mogen zijn bij deze weerlegd.
Voor diegenen die zich aangesproken voelen,bedoeling is om gebruik te maken van de personeelsparking links van sixsens.
Maak daarna gebruik van de achterdeur,en spreek gerust iemand van de werkmannen aan om te vragen of de eigenaars aanwezig zijn.
Ook sportievelingen of ecologisch bewuste fietsende beren zijn welkom,kwestie van echt niemand uit te sluiten;)
Aangezien de zaak officieel niet geopend is,worden er wel geen eitjes gebakken:)
Sixsens hoopt spoedig weer open te mogen,en de activiteiten te hervatten mits inachtneming van opgestelde criteria.
HL1
Hooker lover1
26 april 2020, 18:07
Hahaha! Ga je mij nu van liegen betichten terwijl ik nog nooit met mijn vouwfiets bij Sixsens was?!
Dat zegt dus veel meer over jou dan over mij... Je hebt dus inderdaad geen idee wie ik ben. En ik zal de eigenaar er niet op aan kijken, neem aan dat bij niet weet dat je denkt in commissie te liegen
Beste,je viel reeds door de mand!
En als je dan toch de intellectueel wenst te spelen,het is hij en niet bij.
Sjeufke
26 april 2020, 18:16
Jonge jonge jonge. Lekker belangrijk allemaal.
W2 haal het kleuterklasje maar weer van stal.
Wentelt Eefje
26 april 2020, 18:33
Beste,je viel reeds door de mand!
En als je dan toch de intellectueel wenst te spelen,het is hij en niet bij.
Door geen enkele mand, ik zal het nog eens schrijven:
Ik was nog NOOIT met mijn vouwfiets bij Sixsens. Dus als er eentje door de mand gevallen is, en dat nog eens wenst te doen, dan jij wel.
Ach Willem2, ik zal dit topic hierna voorlopig met rust laten, al was het maar om niet elke keer Sjeufke's fanboy-modus oproep om te vegen beloond te zien worden, waardoor het topic van zijn favoriete club hagelblank blijft
Player
26 april 2020, 18:51
Korte mededeling aan allen die interesse hebben in de lopende renovatie werken bij sixsens.
Iedereen die in de buurt is,en of toevallige passant is....mag uit interesse sixsens betreden om even een kijkje te komen nemen.
Sixsens hoopt spoedig weer open te mogen,en de activiteiten te hervatten mits inachtneming van opgestelde criteria. Waarom niet... Gezien motorrijden terug mag van Jambon en als de grenzen terug open gaan, eens een rit uitstippelen langs de Voerstreek en dan naar SS voor een rondleiding. Daarna doorsteken richting Brüggen om het stof uit de motor te blazen en een kijkje te nemen aan de poort van GT. Daarna afzakken richting de Eifel om daar bochten te gaan afwerken en langs de Oostkantons terug huiswaarts.
Big30
26 april 2020, 22:54
Die haal ik meestal van stal, maar soit :tongue:. WE heeft denk ik tot in den treure zijn punt inmiddels gemaakt, namelijk dat hij in het Limburgse heuvelland altijd graag een bezoek aan SixSens brengt waar hij dan gastvrij wordt onthaald en geniet van een heerlijk ontbijt met een eitje erbij en dan vervolgens de plinten los neukt tot ie amper noch op zijn keurig in de stalling geplaatste tweewieler weer de terugreis aanvaardt :biggrin:. Echt een Fanboy die WE.
Daar houden we het bij! W2 zal dit topic van een kuisbeurt voorzien maar die nu nog druk bezig met het voorbereiden vd vrijmarkt in zijn woonplaats ;).
Eddy_V
26 april 2020, 23:12
Willem2 heeft zijn aanspraak op de troon nog steeds niet opgegeven???
Zolang hij Partycrasher geen levenslange ban geeft kan hij die wens wel op z’n buik schrijven !
De kans dat WE (tweewieler)koning van Limburg wordt is nog groter ;)
Giodude
26 april 2020, 23:14
Oeps sorry, had hem geleend maar vergeten terug te brengen. Om het gemakkelijk te maken zet ik hem alvast klaar daar waar hij gebruikt moet worden
33626
Big30
26 april 2020, 23:27
Willem2 heeft zijn aanspraak op de troon nog steeds niet opgegeven???
Zolang hij Partycrasher geen levenslange ban geeft kan hij die wens wel op z’n buik schrijven !
De kans dat WE (tweewieler)koning van Limburg wordt is nog groter ;)
De troon, meer precies de Corona troon is nog steeds in mijn bezit. Een ban uitdelen doen we hier zelden en PC moet echt betere papieren voorleggen om daar voor in aanmerking te komen. Toch geef ik W2 nu een kans om veegpunten te verzamelen, we gaan het zien.
Wie de tweewieler koning van Limburg is dat is wel duidelijk :biggrin:.
Wentelt Eefje
26 april 2020, 23:31
Ik ben wel tweewielerkoning van Roermond. Daar kun je je vouwfiets altijd fijn stallen... ... heel Limburg, eens nadenken of er wel serieuze concurrentie is, want het likt me dat bij onze zuiderburen woonachtige potentiële concurrenten uitgesloten dienen te worden van deelname :tongue:
Big30
26 april 2020, 23:36
Ik ben wel tweewielerkoning van Roermond. Daar kun je je vouwfiets altijd fijn stallen... ... heel Limburg, eens nadenken of er wel serieuze concurrentie is, want het likt me dat bij onze zuiderburen woonachtige potentiële concurrenten uitgesloten dienen te worden van deelname :tongue:
Ach Willem2, ik zal dit topic hierna voorlopig met rust laten, al was het maar om niet elke keer Sjeufke's fanboy-modus oproep om te vegen beloond te zien worden, waardoor het topic van zijn favoriete club hagelblank blijft
:biggrin::tongue::biggrin:
Willem2
27 april 2020, 00:05
Na het feest wordt er geveegd :rolleyes:
Lekker belangrijk ...
sheerjan420
27 april 2020, 01:15
Hoi, iemand enig idee waar je tegenwoordig wel aan je trekken komt op het internet na
schoolmeester
27 april 2020, 05:36
Ja, thuis.
Groet, schoolmeester.
Giodude
27 april 2020, 05:49
Hoi, iemand enig idee waar je tegenwoordig wel aan je trekken komt op het internet na
Bij de tandarts
schoolmeester
27 april 2020, 05:51
Meeste tandartspraktijken zijn nog steeds GESLOTEN !
Groet, schoolmeester.
Giodude
27 april 2020, 05:53
Meeste tandartspraktijken zijn nog steeds GESLOTEN !
Groet, schoolmeester.
Niet voor SPOEDGEVALLEN.
schoolmeester
27 april 2020, 06:38
Je hebt helemaal gelijk.
Want dat wil je toch hebben.
Groet, schoolmeester.
Kwibus2
27 april 2020, 21:47
Probeer het eens met je rechterhand, tenzij je linkshandig bent dan met de linkerhand.
Rockymountain
28 april 2020, 11:12
Probeer het eens met je rechterhand, tenzij je linkshandig bent dan met de linkerhand.
Afwisseling kan heus geen kwaad anders.
wervelwind
28 april 2020, 13:51
Als je het met je “andere” hand doet, lijkt het alsof iemand anders het doet [emoji6]
b1234
28 april 2020, 15:10
Als je het met je “andere” hand doet, lijkt het alsof iemand anders het doet [emoji6]
Ja ,heb ik ook al geprobeerd,maar ik geef toch de voorkeur aan een Roemeens handje of mondje !!! Lol
keesboz
28 april 2020, 17:01
Ja ,heb ik ook al geprobeerd,maar ik geef toch de voorkeur aan een Roemeens handje of mondje !!! LolBlijf er maar 1.5m vandaan mijn niet gelukt hihihttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20200428/c3c7843a5008ebb3713e78cfd622989d.jpg
Meme Moo
28 april 2020, 17:44
Komt er bij jou alleen nog maar stof uit, Keesboz? :biggrin:
Kwibus2
28 april 2020, 22:53
Keesboz gaat door tot aan het stuifmeel.
Behoorlijk fanatiek die keesboz.
george101
6 mei 2020, 16:36
Het Parool 06-05
Dit zijn de nieuwe regels die het kabinet presenteert
Per 1 september:
Dan zouden sauna’s, seksclubs en de laatste sportclubs weer kunnen openen. Ook in de zaal.
laplagne
6 mei 2020, 17:38
Ben zeer benieuwd wat de heer Rutte zo rond 19.00 uur het volk zal gaan vertellen, maar we moeten niet te vroeg juichen m.b.t. de saunaclubs en de bordelen.
phoenix
6 mei 2020, 17:40
ach in nederland is dat louter sixsense, in met name NRW daar zitten de dames lekker dichtbij....
Het Parool 06-05
Dit zijn de nieuwe regels die het kabinet presenteert
Per 1 september:
Dan zouden sauna’s, seksclubs en de laatste sportclubs weer kunnen openen. Ook in de zaal.
Hij heeft het zo juist gezegd. Nu maar hopen dat het aantal besmettingen niet weer oploopt dan is het einde eindelijk in zicht maar gaat nog wel lang duren zeg. Nog maar bijna 4 maanden.
Kwibus2
6 mei 2020, 18:28
Kijk eens naar je rechterhand.
Links mag ook.
1 september hoor ik net voor Nederland. Dat is nog een hele lange rit..... Iets zegt mij dat het in Duitsland sneller open gaat....
Kwibus2
6 mei 2020, 18:31
Ben zeer benieuwd wat de heer Rutte zo rond 19.00 uur het volk zal gaan vertellen, maar we moeten niet te vroeg juichen m.b.t. de saunaclubs en de bordelen.
Rutte kan het woord bordelen niet eens uitspreken.
Bij bordelen denkt Rutte aan borduren terwijl er bij bordelen echt geen garen aan te pas komt.
Bij de saunaclubs waar hij komt durf ik alleen naar binnen met een kurk in mijn kont.
vrije jongen
6 mei 2020, 18:36
In Duitsland zou het inmiddels al aan de Länder zijn of de prostitutie open gaat (volgens bild). Zal wel niet direct voor de clubs gelden...over escort ed is overigens niets gezegd door Rutte. Is dat seksclubs of contactberoepen?
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk
@ vrije jongen... het woord 'sekswerkers' is gebruikt. Voor mij, maar ik ben geen rechtsgeleerde, is dat een term die zo ongeveer de hele lading dekt.
Kwibus2
6 mei 2020, 18:48
1 september hoor ik net voor Nederland. Dat is nog een hele lange rit..... Iets zegt mij dat het in Duitsland sneller open gaat....
Er gaat al een gerucht dat Lemiers binnenkort bij Duitsland hoort.
De grens in Lemiers tussen Duitsland en Nederland wordt door de Selzerbeek (Senserbach) gevormd.
Er zijn 's nachts mannen in vreemde witte pakken gesignaleerd die voorbereidingen treffen om de Selzerbeek om te leiden.
Navraag door een journalist van L1 leverde op dat dit het gevolg is van een raadsbesluit dat in 1997 is genomen maar nooit is uitgevoerd.
De grootste oppositiepartij in Lemiers, gemeente Vaals drong 5 weken geleden aan op uitvoering van het besluit.
De voorziiter van oppositiepaqrtij Sixens bestrijdt dat de plaatselijke saunaclub achter het voorstel zit.
Misschien kan W2 eens vragen hoe het zit.
de duisburg spesjalist
6 mei 2020, 18:55
In Duitsland zou het inmiddels al aan de Länder zijn of de prostitutie open gaat (volgens bild). Zal wel niet direct voor de clubs gelden...over escort ed is overigens niets gezegd door Rutte. Is dat seksclubs of contactberoepen?
heb je een linkje van bat bericht bild
vrije jongen
6 mei 2020, 19:05
Op fc kun je in het passende draadje een screenshot vinden. In NRW voorlopig in ieder geval nog geen bordelen open zie ik daar.
heb je een linkje van bat bericht bild
Volgens dit overzicht blijft het voorlopig gesloten. Staat onder 'Bordelle'...
https://www.mdr.de/brisant/neue-corona-regeln-geschlossen-offen-uebersicht-100.html
Piet Plezier
6 mei 2020, 19:24
Volgens dit overzicht blijft het voorlopig gesloten. Staat onder 'Bordelle'...
https://www.mdr.de/brisant/neue-corona-regeln-geschlossen-offen-uebersicht-100.html
ja snap ik
Het duurt ook nog een week of 4 a 5 :biggrin:
keesboz
7 mei 2020, 15:00
ja snap ik
Het duurt ook nog een week of 4 a 5 [emoji3]1sept is pas over 12enhalve week hoor
Piet Plezier
7 mei 2020, 19:53
1sept is pas over 12enhalve week hoor
je loopt achter
zeppos58
7 mei 2020, 22:41
1 september goed, mar van welk jaar dan :confused:
keesboz
19 mei 2020, 10:45
1 september goed, mar van welk jaar dan :confused:Wie heb de sleutel heren????https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200519/9f5f4dedc919e33673c725edc2f1c8cd.jpg
phoenix
19 mei 2020, 15:52
als er 1 club is waar weinig ventilatie is en de besmettingskans groot is dan is ets wel in deze club, ik ben benieuwd hoe ze dat hier gaan oplossen tot... hier zal echt een sneltest het enige zijn wat echt werkt...vrees ik...
de duisburg spesjalist
19 mei 2020, 16:21
als er 1 club is waar weinig ventilatie is en de besmettingskans groot is dan is ets wel in deze club, ik ben benieuwd hoe ze dat hier gaan oplossen tot... hier zal echt een sneltest het enige zijn wat echt werkt...vrees ik...
op ventilatie loop sixsens toch wel een stapje voor op de meest andere sauna clubs al is het een mechanisch ventilatie systeem ik maak me meer druk om de airco's in menig sauna club
Kwibus2
25 mei 2020, 01:48
Verdamper zijn een belangrijke bron voor het ontstaan en verspreiden van bacterieën.
Of ze ook hun best doen bij virussen weet ik niet.
Ze werken op de ideale temperatuur voor het vermenigvuldigen van bacterieën.
ss ook 1juli open ? net als sauna en sportscholen ... is ss nu een gewone sauna ? of hoort het bij de sexwerkers ? dames zijn toch betalende gasten ?
Meme Moo
27 mei 2020, 19:19
SS is uiteraard een sportschool.
Piet Plezier
27 mei 2020, 19:19
ss ook 1juli open ? net als sauna en sportscholen ... is ss nu een gewone sauna ? of hoort het bij de sexwerkers ? dames zijn toch betalende gasten ?
Zo is het ja
Het is geen hoerentent
De dames betalen entree
en dat er toevallig zoveel kamers in het pand zitten, dat is nu eenmaal zo
Maar daar gaat het nu niet over het gaat erover of dat ze open mogen
Van mij wel
Mentholbear
27 mei 2020, 19:41
Als ik naar Sixsens of de Villa ga, zeg ik tegen mensen die me vragen wat ik die dag ga doen, dat ik naar de sauna ga. Niks vam gelogen. Dus wat mij betreft mogen ze weer open :rolleyes: