PDA

Volledige versie bekijken : Aachen, Antoniustrasse 16, Naomi 28 (Ken)(uitstekend)

Massi
19 oktober 2012, 16:43
Deze dame stond al een tijdje op mijn to-do list.
Ze is van Keniaanse Masai afkomst.

Na eerder in de middag op een ander adres al actief geweest te zijn toch nog eens door de straat gelopen en haar tegengekomen op nummer 14. Ze spreekt een woordje NL en is een aangename en vriendelijke verschijning.
Afgesproken met haar naar boven te gaan. Ze had een tijdelijke (kleinere) kamer want haar kamer waren ze aan het renoveren vertelde ze. De tijdelijke kamer was al opgeknapt. Deze zag er goed uit en de andere kamer leek ook mooi en trendy te worden. Dit kan ik alleen maar toe juichen want op sommige plaatsen is het een troosteloze bedoening!

Ik had niet meer zo veel tijd dus heb ik haar gevraagd of ze me snel kon klaar pijpen. Jongens dit kan ze!
Kleren uitgedaan en voor het bed gaan staan. Zij zittend op bed met langhalen mijn beste vriend naar binnenslurpend...
Ik kwam heerlijk intens klaar en moest haar zelfs vragen om te stoppen met zuigen maar ondeugend ging ze toch verder :tongue:

Als je houdt van een beetje "ghetto/naughty" type afrikaanse meid dan moet je hier zijn.
Nu staat ze dus nog altijd op mijn to-do lijstje want ik zou haar graag nog een keer willen neuken.

Wordt vervolgd! :)

misterbogey
9 december 2012, 14:00
Ik ben eind vorig jaar ergens ook bij deze dame geweest, normaal hou ik niet zo van negerinnen maar omdat een vriend van me bij haar was geweest en met goede reactie terug kwam dacht ik van waarom niet eens proberen. (hij liet zich trouwens alleen pijpen)

ze had toen de grote kamer dus dat was erg luxe, eenmaal op de kamer. 30 euro betaald. ze deed zich helaas niet helemaal uitkleden. hield haar BH aan.
ze begon met pijpen en zoals Massi al zegt, dit kan ze super. na 2/3 minuten gevraagd of ze wou stoppen anders kwam ik al, en dat was niet de bedoeling want ik wou haar ook nog neuken.
dit ging wat minder na mijn mening, omdat ze toen geen glijmiddel gebruikte ging het stroef na binnen.
uiteindelijke dan gevraagd of ze me toch maar wou klaarpijpen en dat heeft ze dan ook uitstekend gedaan.

ik heb ook gehoord dat ze PZC doet, dus dat wil ik zeker nog eens gaan proberen bij haar!!

Ties85
30 december 2012, 15:57
Vandaag voor het eerst sinds een krappe maand weer eens in de strasse geweest er waren tijden dat ik dit 1x per week was maar een mens wil ook eens iets anders.
Ondanks de feestdagen een redelijk bezetting al heb ik het al drukker gezien op een zaterdag avond rond 21.00/22.00 uur.
Enkele bekende gezichten maar wist het niet niet echt een nieuwe dame die er voor mij tussen uit sprong.
Ik had al een tijdje niks donkers meer gehad even geen Thais want krijg komende maand 3 weken niets anders te eten
Van de Oostblok dames was er ook niks spectaculairs.
Dus een gokje in het sterk gerenoveerde pand 16 zag er allemaal strak uit en volgens mij hebben meerdere panden het voorbeeld gevolgd.
Chapeaux voor de verhuurders, maar goed over de dame Naomi is een donkere Afrikaanse die op dat moment de enige donkere meid was die aanwezig was in dit pand.
Ze ziet er leuk uit tussen het trashy en chic in figuur is nog redelijk strak voor een 28 jarige met 1 kind.
Helaas was het gevolg kind wel een beetje aan de borsten te zien maar heb wel ergere gevallen gezien, lekker strak donker kontje ( god bless me :roll3: )
Nu is het bij deze Afrikaanse dames uit Kenia dit geval vaak maar wachten wat voor een service je krijgt vooral in de
A-strasse.
Maar daar kon ik in dit geval echt niet over klagen Naomi spreekt goed Engels pakt de tijd staat veel toe en is erg lief.
Wil je eens een mooie slanke tropische verrasing kan ik haar van harte aan bevelen.

misterbogey
30 december 2012, 18:47
dit is volgens mij dezelfde Naomi die op nr 14 heeft gezeten.
hier is al een topic van