PDA

Volledige versie bekijken : Andrea (Roemeense) ex-GD



stadswandelaar
7 oktober 2012, 21:24
Andrea roemeens 20 jaar afgelopen dinsdag gespot maar had geen tijd meer dus voor de volgende keer maar ik lees in dit forum niets over haar terwijl ze er wel ontzettend lekker uitziet.
Dus ijsberen als je met haar hebt gekamerd???????

paaj
15 maart 2014, 23:19
Ik was al eens vaker bij Andrea geweest. Super spontaan, knap, slank en mooie lange benen. Ze zoent idd niet, maar daar kom ik niet voor haha. Heb heerlijk met haar geneukt en geknuffeld! Echt een toppertje. Ik maak me overigens wel zorgen om Golden Dreams. Ik was er op donderdagavond en was in mijn eentje. De dames zaten maar een beetje bij elkaar op Andrea na dan. Ik hoop dat ze ondanks de crisis blijven bestaan. Mooie tent verder hoor!

funske
16 maart 2014, 13:20
De Andreea (volgens eigen zeggen met dubbel e) die er nu zit is daar vorig jaar november begonnen. Dus een andere dan waarover dit draadje is geopend.

Jack-V
30 juni 2014, 20:31
De Andreea (volgens eigen zeggen met dubbel e) die er nu zit is daar vorig jaar november begonnen. Dus een andere dan waarover dit draadje is geopend.

Vorige week voor het eerst GD bezocht.
Duitsland had gevoetbald, club was (daardoor?) erg rustig. max 5 beren gezien. Een behoorlijk aantal dames aanwezig en diverse precise naar mijn smaak (Klein & steak ;)

Bij binnenkomst viel Andreea me al op, ziet er extreem goed uit én heeft een leuke lach. Ze blijkt behoorlijk engels te spreken, en als je eventjes door de façade heen prikt, is ze erg leuk. Prima, en lang, mee gekamerd! Uitstekende ervaring!! Naast alleen 'lekker' te zijn, heeft ze humor en een mooie smile.

Leuke club trouwens, vriendelijk personeel, misschien wat rustig maar zeker voor herhaling vatbaar. Niet op maandag want dan is Andreea er niet ;).
Een aantal beren leek elkaar ook van het forum te kennen, gezellig natuurlijk maar hoe doe je dat met al die schuilnamen hier??

Andreea, je leest dit vast niet; maar...Thanks again for a great time!

Jack

Chris Moneymaker
12 juli 2015, 17:47
Is er iemand die weet waar deze Roemeense schone Is gebleven? Ik heb haar nog twee keer bezocht in Acapulco in Velbert maar daar Is ze nu ook weg kreeg ik te horen bij mijn laatste bezoek vd week. Hoop dat iemand me kan helpen.

funske
12 juli 2015, 21:38
Tijdens mijn eerste kamergang met haar in november 2013 vertelde ze dat ze dit werk voor 1-1,5 jaar wilde doen. Toen ze bij GD vertrokken was dacht ik dat ze definitief terug in Roemenië was.

Chris Moneymaker
12 juli 2015, 22:17
Ja Funske dat zeggen ze allemaal, maar het geld blijft trekken bij de dames. Ik liep haar in Acapulco ook toevallig tegen het lijf. Die is nog niet klaar met werken. Tegen mij zei ze dat ze nog zeker een jaar Door zal gaan, misschien wel twee.

Jack-V
15 juli 2015, 14:11
Is er iemand die weet waar deze Roemeense schone Is gebleven? Ik heb haar nog twee keer bezocht in Acapulco in Velbert maar daar Is ze nu ook weg kreeg ik te horen bij mijn laatste bezoek vd week. Hoop dat iemand me kan helpen.

Ze is op vakantie naar Roemenie! In augustus weer terug

Chris Moneymaker
15 juli 2015, 15:16
Ok dus gewoon nog steeds in Acapulco. Dan begin September maar weer eens bezoeken. Thanks for the info Jack.

Klaar is Kees
3 augustus 2015, 08:41
Klopt het idd dat deze dame in Acapulco te Velbert aanwezig is? Het is me namelijk niet helemaal duidelijk uit de discussie hierboven. Ik wil graag weer een keer met haar kamperen, echter is Velbert voor mij wel een behoorlijk eind rijden en wil ik niet voor Piet snot daar naartoe rijden.

Klaar is Kees
14 augustus 2015, 22:36
Voor de liefhebbers van Andreea. Ze is weer terug in Acapulco te Velbert. Hier heet ze alleen Lavinia. Heb vandaag de gok gewaagd om er een kijkje te nemen en heb haar daar op de bank zien zitten. Is niet van een bezoek aan de kamer gekomen omdat is mijn energie al bij een aantal andere dames had opgemaakt. Heel veel moois loopt er in deze club rond, en dat voor € 40,- per halfuur. :freu: