PDA

Volledige versie bekijken : Essen, Penelope, Andrea (Roemeense)

bad pritt
25 september 2012, 11:06
Naam: Andrea
Nationaliteit: ce face...biene !
Taal: beetje duits en zeer goed spaans naast haar moedertaal
Uiterlijk: een mooi rubenslichaam met hangende c cups, mooi zwart lang haar en fantastische ogen.
Echt een sexy vrouwtje kan erg goed dansen en beweegt erg goed, meestal een goed teken voor een goede bedprestatie
Service: pzc, nmc, tz maar niet met iedereen
Voordelen: kan heel erg goed teasen en na even bankhangen naast haar hoef je je oren niet meer schoon te maken Erg goede pre sales, ook zonder kamergang erg aanspreekbaar, aardig, en aanraakbaar
Nadelen: ze kost geld en komt iets te profi over, denk dat ze niet kust zegt ze van niet..
Prijs: te weinig voor wat ze geeft

bad pritt
26 september 2012, 16:28
2920

bad pritt
30 oktober 2012, 11:48
Kwam deze vrouw tegen in Penelope samen met Delia.
Super kontakt mee gehad in H7 maar door relatie perikelen denk ik de trekker nooit overgehaald, nu wel.
Super date mee gehad...een van de naturellste, lekkerste en liefste van 2012.
Wat een schitterende lieve meid met grote fonkelende ogen, prachtig lijf met vrouwelijke rondingenen babyvet op de goede plekken ( de heupen dus) dat trotse gypsy bloed, bewegen en dansen kan ze beter dan lopen, prachtige stem, heerlijk strak rubens lichaam met strakke borsten, 18 jaar...en strak als een aangedraaide bankschroef.
Service denk teasen hogeschool en normale service goed maar wel snel snel, maar voor mij een droom in bed deze vrouw, maar details verklap ik niet.

Ook praten ging verbazingwekkend goed, ze spreekt nu ineens ??? redelijk verstaanbaar engels en kan en simpel gesprek goed voeren, voor haar ga ik deze week terug. Stom maar wel lekker..hahaaha

bad pritt
8 november 2012, 09:49
Andrea zit nog steeds in Penelope !