Inloggen

Volledige versie bekijken : Lekkere Thai BtB Massage in Nederland

alexbaron
15 september 2012, 17:20
Thai BtB Massage in Nederland
Iets wat je misschien niet bewust zijn van de sexy Thaise massage scene in Nederland. Er zijn tientallen van Thaise massagesalons in dit kleine land die bdy-to-body massages aanbieden tegen een zeer redelijke prijs over het algemeen 65 tot 75 euro voor een uur. Het is een ontspannende ervaring als je geen enkele activiteit zelf doet. Kom maar binnen, keuze uit 3 -6 Thaise dames, en ze zal je leiden naar een mooie Thaise ingerichte kamer.
Ze zal je vragen welke niet-alcoholische drank je wil en je vragen om te douchen. In ongeveer 7 minuten zal ze terug met een drankje vragen je om op buik liggen op een groot matras en zich uitkleden volledig. Ze zal dan masseren je benen en rug met behulp van geurloos olie met haar handen en plagen /plezieren met tussenpozen door het voeren van haar vingers tussen je billen en je liezen en strelen je scrotum. Ze zal verder gaan door te masseren je benen en rug met haar naakte lichaam, in het bijzonder met haar borsten.
Dan zal ze u vragen om te draaien en je voorkant masseren met haar geoliede lichaam. Zij zal je penis speciale aandacht geven en tenslotte zal ze je masseren tot een orgasme met haar borsten of haar handen. In het algemeen bent je welkom om haar borsten te masseren, maar niet haar vagina. Deze hele behandeling is opgenomen in van 65-75 euro. Soms een dame zal ook coïtus als extra aanbieden rond de 50 euro, maar dat is niet standaard. Ik heb zeer aangenaam uur durende sessies had in Den Haag in Mystique Thais voor 65 euro
http://www.mystique-thaithai.nl/ en in Nieuw Vennep in Phuket City voor 85 euro, inbegrepen het spelen in de whirlpool.http://www.phuket-city.nl/ Ik voelde me echt verwend door een poedelnaakte dame te masseren mij zonder remmingen te popelen om mij helemaal te behagen. Deze Thaise body-to-body massages zijn uitgegroeid tot een hoogtepunt van mijn bezoeken aan die regenachtige lage landen

Original Text: Thai BtB Massage in The Netherlands
Something you might not be aware of is the sexy Thai massage scene in The Netherlands. There are dozens of Thai massage salons in this small country which offer body-to-body massages at a very reasonable price generally 65 – 75 euros for one hour. It is a relaxing experience as you do not have to employ any activity yourself. Just come in, choose from 3 -6 Thai ladies, and she will lead you into a nice Thai decorated room.
She will ask you which non-alcoholic drink you like and ask you to shower. In about 7 minutes she will return with your drink ask you to lay belly down on a large mattress and undress completely. She will then massage your legs and back using scentless oil with her hands and tease/please you intermittently by running her fingers between your buttocks and your groins as well as caressing your scrotum. She will proceed by massaging your legs and back with her naked body, in particularly with her breasts.

Then she will ask you to turn around and massage your front with her oiled body. She will give your penis special attention and finally massage you into an orgasm with her breasts or her hands. In general you are welcome to massage her breasts as well, but not her vagina. This whole treatment is included in the 65-75 euros. Sometimes a lady will also offer coïtus as an extra at around 50 euros, but that is not standard.
I have had very pleasant one hour sessions at The Hague in Mystique Thai for 65 euros http://www.mystique-thaithai.nl/
and at Nieuw Vennep in Phuket City for 85 euros which included playing in the whirlpool. http://www.phuket-city.nl/
I really felt pampered by a stark naked lady massaging me without inhibitions eager to please me all the way. This Thai body-to-body massages have become a highlight of my visits to those rainy low lands.

Levin
29 oktober 2014, 17:16
Great story! I also love erotic massage. I am still looking for a good place. I already visited some, but all of them are not memorizable because of the non attractive women I usual see. Whats your experience at Phuket city. Are there attractive young girls under age of 30? I am not looking for women around 40 or something, no offense.
Let me know. thanks!

alexbaron
6 november 2014, 12:10
Ye Phuket City has ladies under 30, but the very best service you will get from Kai, who is closer to 40.