PDA

Volledige versie bekijken : Thailand/Philippijnentrip september 2012



noglangnietuitgewandeld
11 september 2012, 03:55
Zo, de eerste dagen zitten er weer op. Zondagmiddag aangekomen, de eerste avond maar in Bangkok gebleven, de reis was lang genoeg geweest. Ingecheckt, de eerste inkopen gedaan, ik ga altijd met een lege koffer heen en kom met een volle koffer terug, dat drukt de kosten, kleding is hier stukken goedkoper. In een restaurantje een kom TomYam Kung genomen, not spicy, maar bij de eerste hap schoten me de tranen al in de ogen, ik was meteen weer in de Thaise sfeer. Paar uurtjes geslapen en tegen tienen soi 4 ingelopen.

De tippelaarsters voor het Nanahotel maakten al pijpgebaren, ja dat komt wel goed, maar niet met jullie. Ik had vorig jaar een lijstje van Gogo’s gemaakt met een bovengemiddeld Katoeygehalte en dat nog even goed in mijn hoofd geprent, maar er waren verbouwingen bezig, waardoor sommige namen niet aangegeven stonden. Zodoende kwam ik meteen al in een verkeerde tent terecht. Een persoon van twijfelachtige kunne plofte naast me neer en begon over een ladydrink. Eh, I’m not so sure if you are a lady. Hij/zij trok het topje omhoog, onthulde een, toegegeven, niet onaardige voorgevel en begon te oreren als een Nederlandse lijsttrekker die met zijn leugens wordt geconfronteerd. Aan het eind van het betoog ging de slip naar beneden, de gleuf onder aan die buik vertoonde anatomisch geen afwijkingen met de talloze andere dozen die ik in de loop der jaren onder ogen gehad heb, maar dat gezicht, die stem, die handen, ik was verre van overtuigd, en merkte op dat Thaise chirurgen tot de beste van de wereld behoren. Er volgde een hevig gesputter in een Thainglish waar geen chocola van te maken viel, de toon werd dreigend, dit is in westerns het moment dat de barman zijn glaswerk in veiligheid brengt, realiseerde ik me. Ik zag kans om langs hem/haar heen te glippen en stond met drie stappen weer buiten. Voor de zekerheid ging ik maar eens in de G-spot agogo kijken, daar heb ik voorgaande jaren altijd wel leuke meiden gescoord.

De danseresjes droegen allemaal drie kledingstukken, een string en twee tepelplakkertjes. Ik ging deze keer maar eens voor de grootste tieten, dat is niet altijd de beste keus, maar On lachte er zo ondeugend bij, kwam bij me voor een drankje, begon lekker te zoenen en bleef maar over de bobbel in mijn kruis wrijven. Die dubbel D, puur natuur deed de rest. Eenmaal in bed bleek deze meid zo geil als boter, terwijl ik op haar lag kwam ze meerdere keren klaar. Ik niet, ik vond het veel te leuk om haar telkens de controle te zien verliezen. Toen ze eindelijk genoeg had, haalde ze even een handdoek tussen haar benen door, trok het condoom eraf en begon weer zacht en gevoelvol te pijpen tot ik afging, de helft in haar mond, de rest over die lekkere dikke tieten. Ze liet de inhoud van haar mond er ook maar bij lopen, zodat die voorgevel er helemaal onder zat. We fristen ons wat op, ze kroop lekker tegen me aan en langzaam doezelde ik weg. Maar de hele tijd die grote zachte borsten duidelijk voelbaar tegen me aangedrukt veroorzaakten zelfs in de slaap nog onrust in de onderste gelederen. Om 4 uur ’s nachts prikte er iets verschrikkelijk hards tegen haar buik. Haar kleine vingertjes vonden hun weg en de paring van de vorige avond werd nog een keer herhaald. Nu was de meeste druk wel even weg en we sliepen door tot de ochtend. We namen gepast afscheid, zij ging naar haar kamer en ik vertrok naar de luchthaven voor de vlucht naar Phuket.

Van de luchthaven sta je met de minibus voor 150 baht in Patong Beach en word je voor je hotel afgezet. Langs het strand staan overal bordjes met Tsunami escape route, als herinnering aan 2004. Eerst een verfrissende duik in zee genomen en in de zon liggen bakken. ’s Avonds door de bierbarcomplexen van Banglaroad gewandeld, die zijn echt heel mooi opgezet, en met een leuke vrolijke meid wat gaan drinken. Patty zat nog maar pas in het barleven, had een knap snoetje en kon redelijk goed Engels We speelden wat Jackpot enz. Ze wilde wel mee voor een lt. In een van de andere barren werkte een vriendin van haar als propper, daar nog een tijdlang blijven hangen, en na de nodige biertjes in het hotel beland. Het lichaam vertoonde helaas nogal wat zwangerschapssporen. De sex was heel apart. Ze zoende en pijpte uitstekend, maar toen ik er met moeite in kwam lag ze met een vertrokken gezicht zachtjes te gillen. Voorzichtig aan dan. Ik dacht dat ze er pijn bij had, maar nee, het was gewoon veel te lekker. Na de eerste ronde zoog ze me uit zichzelf weer omhoog, pakte weer een condoom en ging zichzelf nog eens ongegeneerd af zitten rijden. Ze wilde graag ook nog gebeft worden, en ik had moeite om haar kronkelende lichaam te volgen. Diep in de nacht vielen we in slaap. ’s Ochtends was ze niet meer aan sex toe, de afgelopen nacht, in combinatie met het bier waren genoeg geweest voor haar. Ze vertrok en ik ging plannen smeden voor de rest van de dag.

Megaboob
11 september 2012, 23:06
Ingaand op bovenstaande, de grootste tieten in tha house zijn immer de beste keuze volgens de boobmeister!

Deze keer ook voor jou als ik dit zo lees!

Megaboob

noglangnietuitgewandeld
13 september 2012, 07:06
De volgende ochtend eerst een paar uur aan het strand gezeten, zwemmen was lastig vanwege een behoorlijk zware golfslag op de kust. Daarna voor een massage gegaan in een op het eerste gezicht nette salon. Maar toen voorkant half klaar was had ze me op een geraffineerde manier toch een stijve weten te bezorgen. Die werd met het handje even klein gemaakt.

’s Avonds zou er in een van de gogo’s aan Banglaroad een miss wet T shirt contest gehouden worden. Maar toen er een uur na de aangekondigde aanvangstijd nog geen aanstalten gemaakt werden, had ik geen zin om het nog langer af te wachten. De missen waren met een of twee uitzonderingen volgens mij van voren toch echt te karig bedeeld om hier een succes van te maken.

In soi Seadragon waren de meiden van de bierbarren behoorlijk aan het pushen, ik liep een paar rondjes en viel op een meisje dat gewoon vriendelijk naar me lachte zonder meteen aan te dringen. Met Djung een tijd zitten kletsen, paar spelletjes gedaan en haar gebarfined. Hier een meevaller toen de kleren uit gingen, Mooi slank, kleine tietjes, maar verrukkelijke billen, precies twee handen vol. Tweede meevaller kwam tussen de lakens, hier had ik een hartstochtelijke tongzoenster, zo diep en zo lang als het maar kon. Goede pijpster ook, zacht en kleddernat, een kring in het laken. Onder het neuken weer weinig respons, je kunt ook niet alles hebben. Maar ze had geen moeite om het oraal af te maken, zoog net zolang door tot ze de mond vol had. We lieten het erbij, want ik moest de volgende ochtend vroeg weg voor een boottochtje, waardoor de ochtendwip er bij in schoot, maar door die zoentechniek van haar stond ze al wel op de herhaallijst.

Deze dag een vaartochtje gemaakt door de Phang Nga archipel, tussen Phuket en het vasteland, waar ooit The man with the golden gun werd opgenomen. Onder andere het James Bondeiland bezocht. Schitterende natuur daar, was echt de moeite waard. In de vooravond wat bijgeslapen, dan is er toch nog weinig te doen, en later die meid van de vorige dag weer opgezocht. Na een paar drankjes weer haar weer meegenomen. En wederom van die eindeloze zoensessies, ze zoog me zowat de blaren op de tong. Ze pijpte zo lekker dat we aan het neuken helemaal niet toegekomen zijn, gewoon in een keer klaargezogen. We vielen in slaap en werden halverwege de ochtend wakker van de regen die op het dak kletterde. Dat klonk niet bepaald uitnodigend om op te staan. En ik zat inmiddels met een probleem van een centimeter of twintig. Ze kroop onder het laken en wist het binnen enkele minuten te reduceren tot ongeveer de helft. Met een triomfantelijke blik kwam ze weer boven, de kin druipend van het zaad. We douchten even na, zij ging naar haar kamer en ik ging een berichtje tikken. Dit zou nog wel eens een vervolg kunnen krijgen, we zien wel wat de dag brengt.

noglangnietuitgewandeld
18 september 2012, 05:17
De laatste dag in Patong werkte het weer niet mee, te veel golfslag om te kunnen zwemmen, geregeld regen, enz. Een massage genomen, maar zonder chokwow, Djung had weinig zwemmers meer overgelaten die nacht. Voor de laatste avond haar toch maar weer opgehaald, zulke tongzoenfetisjistes kom je weinig tegen, vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan. Ze was weer goed op dreef, dat mondje bleef maar likken en zuigen. ’s Ochtends dan toch maar afscheid van haar genomen en vertrokken voor de volgende etappe van de reis.

Het weekend was voor een vriendinnetje van vorig jaar in Huahin. Daar had het toen zo goed mee geklikt dat we via facebook contact zijn blijven houden. Een van de aardigste dames die ik in Thailand ontmoet heb. Ik had eerst het idee om over land naar Huahin te reizen, maar dat zou een hele nacht in de bus betekenen. Geen zin in. Alternatief was met de bus naar Surat Thani, (later kwam ik er achter dat je dat traject ook kunt vliegen) daar overnachten en met de trein verder. Maar op een Engels reisforum las ik dat dat geen interessante stad is. Dus maar gewoon teruggevlogen naar Bangkok en daar de bus gepakt. In Bangkok barstte een tropische wolkbreuk los, waardoor het water kniehoog in de straten stond. Gelukkig zijn het maar een paar stappen bij Victory Monument naar het overdekte busstation, dus bleef de schade beperkt.

Ingecheckt en tirakje opgezocht in haar barretje.Toen ze hoorde dat ik weer naar Thailand kwam wilde ze al meteen ‘me take care you all the time’. Nou, dat hoeft niet, maar een weekendje met jou in Huahin lijkt me wel leuk. Oh, you go Pattaya, many many ladies! Ja, dat heb je goed geraden. Was echt leuk elkaar weer te zien na een jaar. Gezellig samen gaan eten en een heerlijke nacht met haar gehad. Samen twee rustige dagen doorgebracht, veel aan het strand gezeten en gezwommen, de plaatselijke floating market bezocht, een paar keer haar bar opgezocht en pool gespeeld, en ’s avonds lekker een paar uur in bed liggen stoeien. Maandag weer afscheid genomen en aan de volgende etappe van de reis begonnen, Angeles City/Philippijnen.

noglangnietuitgewandeld
19 september 2012, 01:32
Deze keer wilde ik ook de Philippijnen een keer aandoen. Van Bangkok is het maar drie uur vliegen en voor goed 150 euro ben je heen en weer. De reis Bangkok-Clark, de luchthaven vlakbij Angeles, verliep geheel volgens plan, het Clarkton hotel is twintig autominuten van het vliegveld, als je je vluchtnummer doorgeeft, word je even opgehaald. Van het hotel rijdt er elk half uur een shuttlebus naar de plaatselijke Walking Street where the action is. Een paar keer op en neer gelopen, en bij een van de gogos met een meisje aan de praat geraakt. Was een leuke gezellige meid, mooie rondingen, duidelijk iets meer in de beha dan de meesten daar. Met haar naar boven, samen wat gedronken, de shows waren niet spectaculair te noemen, maar toen er van die langwerpige ballonnen aan te pas kwamen die van het podium het publiek ingeschoten werden vica versa, werd het toch wel een leuk.

Jennie Mae wilde wel lt met me mee, ging zich even verkleden en kwam terug in een t shirt waarop stond: don’t touch me. Ik trok mijn meest teleurgestelde gezicht en wees op de tekst. Schaterlachend verzekerde ze me dat dat wel goed zat. We gingen nog in een andere club kijken waar ze ook bezig waren met een ballonnengevecht, dit bleek dus de plaatselijke sport te zijn. We kwamen ver na middernacht in het hotel. In bed zat het inderdaad wel goed, lekker lang liggen zoenen en haar zachtjes laten pijpen, tot het moment supreme dat we aan het echte werk toekwamen. Oh, so big. Voorzichtig naar binnen dan, en wat was ze strak. Lekkerder voor mij dan voor haar, dus maak het dan maar met je mond af. Ze zoog me langzaam naar een orgasme toe, deed de laatste halen alleen met haar handje en zo kreeg ze alles over zich heen, de witte strepen goed aftekenend op die lichtgebronsde huid. We lachten er smakelijk om en gingen de rommel weer wegdouchen. De volgende ochtend bleek ik met een uitslaapster te doen te hebben, ze had geen zin om op te staan. Tot ik zei dat ik wat wilde gaan shoppen. Daar en daar was een grote Shopping Mall, wist ze meteen, en nu wilde ze wel graag mee. Meteen ging de alarmbel af. Shoppen zie ik als een noodzakelijk kwaad, soms moet je wel eens wat, maar ik wil daar geen vrouwen bij hebben. Ik krijg dan altijd zo’n Yolanthe Cabau associatie, betaal jij effe, Wes? Bij mij thuis gaat het tenminste wel zo. Dus wimpelde ik het af om samen te gaan, en liet me maar even alleen door een trike, een brommer met zijspan, naar die Mall toe brengen. Zo groot heb ik ze in Europa zelden gezien, vrouwen krijgen daar acuut een nat kruis van, voor mij is het niks, ik was er gauw klaar mee, en deed mijn inkopen gewoon op straat.

Bij het Swiss Chalet geweest voor een goed diner, en de gogos weer eens afgestruind. Als een van de danseressen je bevalt, kun je de serveerster vragen om haar bij je te roepen, dat gebeurt met een groene laser, zodat meteen de hele club weet wie met wie gaat. Zo kwam Lynn bij me terecht, een mooie slanke meid. Een van de ladydrinks is de blowjob, een borrelglaasje met slagroom, dikke punt erop, die de dames dan heel suggestief weglikken. Die witte room op die lange tong maakte dat het kruis van mijn broek plotseling erg krap zat. Lynn meegenomen, en haar uitgebreid laten blowen en deze keer op het orgaan dat er voor bedoeld is. Ze kwam zelf met condooms aanzetten, verstandig natuurlijk, maar wel weer maatje medium, iets voor Japanse garnalenpikkies. Mijn eigen rubbers maar genomen, dan heb je de volgende dag tenminste geen ringen in je snikkel staan. Vervolgens haar in missie gepakt en in dat nauwe doosje de eindstreep gehaald. Geen uitslaapster deze keer, ze moest de volgende ochtend op tijd naar haar kids toe, hielp me even handmatig van mijn odol af en vertrok.

noglangnietuitgewandeld
20 september 2012, 03:50
Na het ontbijt de stad maar eens ingelopen, erg rommelig allemaal. In de middag in Santos Road, ofwel de blow row, het Angelse equivalent van soi 6/Pattaya, wat gaan drinken bij Dian, een leuke meid van een van de barretjes. Ze vertelde dat ze een goede blowjob in huis had en maakte er niet mis te verstane bewegingen met haar tong bij. Laat maar eens zien dan, aan die 700 pesos kon ik me geen buil vallen. Achter de bar meerdere kamertjes waar nog meiden lagen te slapen. Nog geen kamer vrij, dus werd een van de slaapsters wakker gemaakt en weggestuurd. Er kwamen wat vochtige doekjes aan te pas, junior werd zorgvuldig gepoetst voordat hij in haar mondje verdween. Ze had niets teveel gezegd, ze likte en zoog heel geraffineerd, steeds oogcontact houdend. Ik zag kans om het festijn tot een kwartiertje te rekken, maar toen was er ook geen houden meer aan, en spoot haar mond vol. Ze bleef nog even zachtjes nazuigen en liet met een ondeugende blik alles langs de stam naar beneden sijpelen. De sporen werden weer gewist en ik ging eerst een paar uur slapen.

Op de Perimeter Road was in de eerste gogo weinig sfeer, de tweede was beter, met een gezellige mamasan, en een stel leuke danseressen. Ik koos er een uit, ze werd met de laserstraal geroepen en kwam heel schuchter bij ons zitten voor een drankje. Knappe meid en slechts twee weken in het vak. Ik voelde meteen dat dit niks ging worden, het kind was doodsverlegen. Inmiddels waren er een stel meiden bijgekomen. We lieten haar weer gaan en ik wees een andere aan. Een prima keus volgens mamasan. Inderdaad, dit ging het worden. Lovely wist hoe het hoorde, na de eerste slok begon ze al uitgebreid te zoenen en wreef snel een dikke bult in mijn kruis. Er werd een glaasje blowjob voor haar gehaald en ze likte de room langzaam weg. We maakten er een st van, het was nog wat vroeg en ik moest toch de volgende ochtend vroeg op voor de bus naar Subic. In de gietende regen met een trike naar het hotel, samen gedoucht en met een stijve van heb ik jou daar het bed in. Eerst een uitstekende blowjob, dan de jas aan en erin. Doordat die griet van ’s middags de zak al een keer geleegd had kon ik het extra lang volhouden. Maar ik had hier wel weer een tongzoenster uit de eerste categorie te pakken, het kon haar niet nat en diep genoeg gaan. Op den duur moest ik dan toch de zwemmers een keer loslaten, maar wat was het lekker. Ze ging weer terug naar haar bar en ik ging een forumberichtje tikken

noglangnietuitgewandeld
23 september 2012, 15:10
De busrit van Angeles naar Subic duurt een dik uur en voert door een landschappelijk heel mooi gebied. Subic Bay, ten noorden van Manilla is heel groot en heeft veel stranden, het ene wat mooier dan het andere, het onderhoud kon hier en daar beter, zo te zien is hier nog niet echt sprake van massatoerisme. Langs de weg achter het strand, in Barrio Baretto, waar ook veel hotels liggen, zijn een aantal barretjes/nightclubs. Aan de voorkant te zien lijkt het naar niks. Subic Town idem dito. Maar als je binnenstapt, dan kom je vaak in een verrassend nette zaak, met hele leuke danseressen in de kuip. Behalve toeristen bestaat het cliënteel vooral ook uit Yanks van de plaatselijke US Navybasis.

Na een paar barren bleef ik hangen bij twee leuke meiden, Rose, met de grootste cup van het huis, zelfs na de 50 procent opvullingsaftrek, die je hier altijd moet toepassen, bleef er toch nog een aardige B over. En Jen, een slanke prettig gestoorde griet, die me aan de lopende band zat te zoenen, amper tijd om mijn glas leeg te drinken. Na de nodige consumpties wilde ik ze eigenlijk allebei wel barfinen, maar Jen was inmiddels behoorlijk zat geworden. Een dronken meid in bed is nooit een succes weet ik uit ervaring, dus alleen Rose meegenomen. Meer dan een uur met elkaar bezig geweest, ze pijpte verrukkelijk, alleen de diepte was weer het klassieke probleem. Rustig aan dan, maar dan duurt het ook des te langer. Uiteindelijk zoog ze me klaar en richtte op het laatste moment de straal op haar tieten. We sliepen samen in en stonden bijtijds op, ik voor een dagtripje, zij voor haar eigen besognes.

De dag besteed aan wat cultuur, het Ocean Park en de Tigerzoo. In de vooravond eerst wat geslapen. Als je er te vroeg een aan de haak hebt, dan willen ze altijd nog een paar barren af waar vriendinnen werken, wat vaak een gepeperde drankrekening oplevert. En als je pech hebt lig je later met een bezopen meid in bed, die boom boom in the morning wil, ja de groeten. Om half twee ’s nachts schoot ik wakker en ging nog even op pad om er een op te halen. In club 20/20 stonden nog genoeg meiden te dansen. Aangezien er geen een boven cup A uit kwam, koos ik deze keer maar voor degene met de lekkerste billen. De eigenares van dat fraais heette Kim, en had werkelijk een prachtige ronde bilpartij onder een slank middel. We deden samen een drankje, terwijl de beide mamasans me een massage gaven, we give you power for boom boom. Om half drie met Kim het bed in en tegen vieren pas klaar met de sex. Veel vrouwen komen maar moeilijk klaar, en zijn dan overgevoelig, maar Kim viel in de categorie snelkomsters/doorneuksters. Ze was al vijf avonden niet gebarfined, zo geil als boter, en erg orgasmegericht. Nadat ze me omhoog had gezogen, klom ze erop en reed zichzelf binnen de kortste keren klaar. We draaiden om en in missie paalde ik haar van het ene orgasme naar het andere, zo maak je ze niet vaak mee. Uiteindelijk ging ik zelf ook af, maar ze had nog niet genoeg gehad en duwde mijn hoofd tussen haar benen. Toen ik er met de kramp in mijn kaken mee ophield, had ze mijn hoofd meerdere keren schokkend tussen haar dijen geklemd. Uitgeput vielen we in slaap, werden laat wakker en met een heerlijk loom gevoel deden we het nog een keer. We gingen douchen, ontbeten samen, zij ging naar huis, ik maakte er een rustig strandochtendje van.

In de middag regende het, dus hield ik het maar even bij de hotelbar. Ook hier plenty dames aanwezig. Tijdje zitten dollen met twee vriendinnen, Rain en Christy, en hun gevraagd voor een party op de kamer. Bij het voorgevecht bleven ze samen, zoenen met de een en gepijpt worden door de ander. Maar later verdwenen ze beurtelings in de badkamer, de een mocht niet zien hoe de ander geneukt werd. Ik riep ze natuurlijk allebei een keer binnen met de mededeling dat we klaar waren, wat niet zo was, zodat ze beiden toch nog geconfronteerd werden met hun vriendin die een veeg kreeg. Geintjes over hoe ver ik erin zat, zo ongeveer tot hun maag, veel lol met zijn drieën. En met een lekker zoenende Christy in mijn arm door Rain klaargepijpt, die haar naam eer aandeed, door het ineens boven onze hoofden te laten regenen. Ze gingen terug naar de bar, ik ging de verneukte calorieën even aanvullen. Geen Philippijnse kost meer, ik heb het een paar dagen geprobeerd, maar vind het flauw, het smaakt nergens naar en als je pech hebt kun je een halve kip uit elkaar gaan zitten pulken.

Om een uur of elf nog eens op jacht gegaan. Nog een paar barretjes afgehopt, op een gegeven moment zes gegadigden bij me,waaronder zelfs twee cherrygirls, maar ik hield het gewoon bij de twee knapsten, Joan en Kay. Hun samen gebarfined. Het was hun eerste trio, ze waren in het begin wat schuchter voor elkaar, maar tijdens het voorspel verdween de schroom snel. De poesjes waren weer zo strak als het maar kon. Eerst Kay een beurt gegeven tot het haar te pijnlijk werd en ze haar opgerekte doos even ging pamperen. Toen ze daar mee klaar was, waren Joan en ik al vol in actie. Kay was iets schuchterder, maar Joan had er geen probleem mee om het met haar mondje af te maken, en wat was het lekker met deze twee beauties. We bleven nog een tijdje nakletsen voor we gingen slapen, en vroeg in de ochtend vertrokken ze vanwege hun kids. Tegen de middag vertrokken voor de laatste etappe, Pattaya.

Resumerend, vergeleken met Thailand vond ik de dames in de Philippijnen goedkoper, dat heeft misschien ook te maken met de gunstiger koers van de peso, maar evengoed, 1800 ps voor een lt in Angeles en 1500 voor een lt in Subic, inclusief barfine kan ik niet duur vinden. De hotels en vooral het vervoer waren iets duurder. Ook overal veel gewapende politieagenten, dat heeft ongetwijfeld zijn redenen, maar onveilig voelde het niet aan. De dames zijn gemiddeld genomen knap en meestal slank, ook erg vriendelijk, maar wel wat pusherig voor de ladydrinks. De gogo’s die ik gezien heb waren erg braaf vergeleken met Thailand, danseressen droegen altijd een topje met rokje, of hooguit een bikini, en de bananen en ijsblokjes ranzigheden zoals in Pattaya waren al helemaal niet aan de orde. Vanuit Bangkok vlieg je voordelig naar Clark met TigerAirways/Seair. Die hebben prettige vertrek/aankomsttijden, halverwege de middag/begin van de avond, en directe vluchten zonder overstap. Het was in ieder geval weer een mooie ervaring, of er een herhaling in zit, dat zal er aan liggen hoeveel tijd er ter beschikking is.

Jovibeer
25 september 2012, 19:14
Op 11 oktober vertrek ik richting Bangkok. Vanuit Bangkok verblijf ik een kleine 2 weken in Pattaya. Graag wie goede adviezen heeft......altijd welkom!!! Ben zeer benieuwd naar deze ervaring :).

noglangnietuitgewandeld
26 september 2012, 12:17
De eerste avond in Pattaya eens in de Silverstar 2 gaan kijken en al snel sjans met Noe, een mooie lieve meid met werkelijk prachtige borsten, cup C en naturel zacht. Na een paar drankjes haar gebarfined. Prima sex, haar eerst een oraal orgasme bezorgd, ik had gedacht dat de boel daarna wel nat genoeg zou zijn, maar toch weer het probleem van de strakke poes, ze had er voortdurend pijn bij, dus maar weer een coitus interruptus en verder met de hand. Ze ging met haar rug tegen me aanliggen en met die verrukkelijke borsten in mijn handen sliepen we een paar uur. Tot tegen de morgen er iets hards tegen haar billen aanprikte. Ze stak haar hand naar achteren en hielp me er gauw even van af, om zichzelf het pijnlijke ritueel van de boom boom te besparen waarschijnlijk.

Overdag het wandelgebied nog eens doorgestruind en in soi 6 bij de Myfriend You bar gekeken. Chompoo, die me vorig jaar een paar keer bediend had was er niet, maar Mai wist er na een kwartiertje zuigen toch weer een schot uit te krijgen. Toen ik naar buiten ging werd ik ineens begroet door Chompoo, die inmiddels was gearriveerd, aardige meid is dat toch wel.

Na een paar uur aan het strand, soi 7 ingelopen en Oi weer gevonden, waar ik in de 2 voorgaande jaren nogal heftige intermezzo’s mee heb gehad. Ze voelde zich niet erg lekker en er was maar één ander meisje in de bar, kon eigenlijk alleen shorttime. Het is dat ik haar een beetje ken en haar graag mag, anders had ik het in deze omstandigheden niet gedaan. Maar eenmaal bezig ging ze weer lekker los en lag als een gek klaar te komen. Denk dat ik haar later deze week nog een keer lt probeer mee te krijgen. Inmiddels raakten de condooms op, het ging toch weer sneller dan ik dacht. Sta ik bij de kassa van een Familymart te bedenken welke de grootste zouden zijn, Durex met Thaise text, word je niet veel wijzer van, staat er ineens een bargirl naast me, what you look for, big size? Than take these! Dat heb je in Nederlandse supermarkten nou nooit eens, wat een saai land hebben we toch.

In de avond een paar gogo’s bezocht in Walking street, rondje gedaan door soi Diana, en uiteindelijk bij een barretje op Second Road een leuke meid getroffen die nog maar een week in het barwerk zat. In sprak wat beter Engels dan de meesten, gezellig een half uurtje zitten kletsen en haar gebarfined. Was in het begin een beetje schuchter, maar kwam toch wel een potje goede sex uit, en deze keer geen problemen met de afmetingen. ’s Ochtends nog een keertje gestoeid en haar weer laten gaan.

Deze dag maar eens naar Koh Larn geweest, relaxt stranddagje van gemaakt, en ’s middags nog eens naar soi 6, waar Chompoo me volgens de regels van de kunst leegzoog. ‘s Avonds nog eens in de Silverstar 2 gaan kijken, ik had die Noe met haar mooie borsten nog in mijn hoofd, maar ze was er niet. Wel een ander meisje met bijna net zo’n fraaie voorkant getroffen, Jipa, klein vrolijk ding, en haar meegenomen. De lt prijs is hier nog steeds 2000 bt/600 bt barfine, in Walking Street heb ik hogere prijzen gehoord. Het was echt leuk met Jipa, we haalden eerst even wat van de barbecue, eigenlijk vertrouw ik die straatkarretjes maar half, maar ze liep er een aantal voorbij, en kwam toch bij een man die goed vlees leverde. Op de kamer alles opgepeuzeld, gedoucht en het bed in. Het kleine duveltje kon lekker zoenen. Van pijpen had ze wat minder sjoege, maar ze hield van boom boom, was kleddernat en had geen klachten over het formaat. Zo werd het voor ons beiden een heerlijke wip. In de nacht legde ze een paar keer uit zichzelf mijn hand op haar borsten, en in de vroege ochtend kwam het er nog een keer van. Samen ontbeten en bye bye.

Vandaag een van de geilste adressen van Pattaya bezocht, de Devil’s Den. Een kleine twintig meiden op een rij, dat maakt het kiezen lastig. Maar gewoon degene met de grootste borsten en degene met de dikste billen genomen, dan zit je aan beide kanten altijd minstens één keer goed. Een twee uur durende orgie van non stop zoenen, pijpen en neuken, waarin ze allebei een keer met een volle mond naar de badkamer verdwenen. De rest van de dag maar wat rustig aan gedaan, de ergste druk was er voorlopig wel af. Beetje geshopt en zoals elke dag een Thaise massage genomen in de vip in soi 10, een degelijk massagehuis zonder extra service.

Nu zit ik even in de lobby van het hotel om dit bericht op het forum te zetten, vanwege betere wifi, en ik ben niet de enige. Tegenover me zit een Duits stel van een jaar of veertig met het thuisfront te skypen, ze hebben het over die blanke mannen die met die Thaise meiden lopen, mevrouw spreekt er schande van. Ze heeft geen idee dat ik haar versta. Maar goed dat ze niet op mijn beeldscherm kan kijken. Meneer zit er met een vrij neutraal gezicht bij, ik vermoed dat hij ook graag eens zijn gang had willen gaan. Als je ook of all places uitgerekend met je vrouw naar Pattaya moet gaan, dan zul je er ook op een pijnlijke manier achter komen dat echtgenote de verleden tijd is van echt genieten.

noglangnietuitgewandeld
29 september 2012, 02:19
Deze avond in soi 7 een Isaanmeisje getroffen die me een typisch ontdooigevalletje leek. Noe was shy maar ook erg geïnteresseerd. Haar lt meegnomen en jawel, in de lift stonden we al aan elkaar geplakt tot de deur open ging. Ik legde gewoontegetrouw twee condooms klaar, maar ze legde er van zichzelf nog vier bij, die kreeg ze toch van de bar. Niet dat ze allemaal opgegaan zijn, maar later zou blijken dat het geen overbodige luxe was. Eenmaal in bed ging ze volop los, kon van het zoenen niet genoeg krijgen. Mijn lid werd uitgebreid geïnspecteerd, zowel visueel als oraal, ze schatte dat hij tot voorbij haar navel zou komen. Ik had wel wat problemen verwacht, maar deze meid was botergeil en werd graag zo hard mogelijk doorgeneukt, waarbij ze meermaals klaarkwam. Die twee van de Devil’s Den hadden ’s middags de zak al behoorlijk leeg gemaakt, ik kon het heel lang volhouden. Een paar keer een korte pauze en een condoomwissel gedaan, die dingen zijn niet onbeperkt bruikbaar, en na anderhalf uur allebei behoorlijk sufgeneukt in slaap gevallen. Bij het wakker worden weer dat handje, ze wilde nog een keer. Ze kreeg het nog een keer. Samen douchen en naar beneden. Aan het ontbijt zat dat Duitse koppel weer tegenover ons. De vrouw had inmiddels doorgekregen dat deze mevrouw Uitgewandeld een andere was dan die van gisteren, en zond me de hele tijd afkeurende blikken toe. He, wat voelde dat lekker. We zaten samen nog een uurtje aan het strand, voor ze terug ging naar haar bar.

’s Middags soi 6 een paar keer op en neer gelopen, de een te dik, de ander te dun, enz. maar toch een goede keus gemaakt met Oi van de Red Point bar. Lekkere meid, goed figuur, met haar naar boven en goede sex gehad zoals het hoort. ’s Avonds een rondje Walking Street en daarna het andere meisje Oi nog eens opgezocht. Te weinig meiden in de bar, lt ging niet. Maar een paar uurtjes st kon wel, we stapten de Silverstar binnen, waar ik er eerder die week al een paar gebarfined had. Een slanke meid met prachtige borsten beviel ons wel. Noe 2 kwam erbij zitten, een andere Noe dan degene van een paar dagen eerder. Leuke meid ook, ze ging ook voor een st mee naar het hotel. Noe 1 was er inmiddels ook bijgekomen, en zwaaide ons uit, ze kenden elkaar allemaal, no hard feelings. Toen ik uit de douche kwam, waren de dames al druk met elkaar bezig, bleken zo bi als wat. Ik stortte me in het strijdgewoel, het werd een orgie die je nooit zou verwachten als je ze in hun nette jurkjes op straat ziet lopen. Oi was wel de gangmaker, en werd nadat ze allebei geneukt waren, nog even door ons samen aan een oraal hoogtepunt geholpen. Daarna kwam ze in mijn arm liggen zoenen en Noe maakte het karwei af met haar mond. Ze gingen weer naar hun werkplekken en ik viel als een blok in slaap.

De ochtendwip vond plaats tussen 11:30 en 12:30 in een kamertje boven de Halifaxbar in soi 6 met de op dat moment knapste aanwezige dame van de straat. Oei had een mooi snoetje en was slank met fraaie rondingen op de juiste plaatsen. En hier had ik weer eens een tongzoenfetisjiste te pakken, dat mondje bleef maar zuigen en likken. Saillant detail, na het klaarkomen bleven we zolang doorsudderen, dat toen ik eruit gleed het condoom ineens pleite was. Het hele matras afgezocht, nada. Ik had wel een vermoeden, maar wist zo gauw ook niet hoe je nou in het Thais zegt ‘ik denk dat ie nog in je kut zit’. Maar ik had het wel goed geraden, want toen ze uit de douche kwam hield ze triomfantelijk een goed gevuld rubber tussen duim en wijsvinger omhoog. Ze nam ruim de tijd voor het afscheid, op haar eigen zoengrage manier. Ik denk dat ik nog wel een keertje bij haar langs ga, zulke meiden tref je niet dagelijks, zelfs hier niet.

’s Avonds tot een uur of elf liggen slapen en erop uit om beide Noe’s te barfinen, waar we het al eerder over hadden gehad. De meiden met de mooiste dubbel D van de club. Nog even zitten dollen met mamasan erbij, paar drankjes, niet te veel, en ze allebei meegenomen. De ene lag me al te pijpen toen de andere uit de douche kwam. Ze nam het over, ze werkten goed samen, kregen allebei een goede beurt, en met een zoenend meisje in de arm zoog de andere me klaar. Ik sliep in met in elke arm een lekkere stoeipoes, tot ik in de vroege ochtend het onvermijdelijke handje aan de ochtendpaal voelde. Ze gingen er eens goed voor zitten, en de aanblik van die vier verrukkelijke tieten in combinatie met die zachte handjes zorgden al snel voor een schot in het laken. Het was weer een goed begin van een typische Pattayaanse dag.

Hoofdstuk2
29 september 2012, 07:31
WOW!
Helemaal top, NLNU, dank voor je verslagen tot nu toe.
Ik heb ze net allemaal zitten lezen en kijk uit naar de volgende.
Brings back a lot of memories for me... ik heb in Pattaya dan ook ooit gewoond...
Isaan meiden btw, de mooiste meisjes die je kunt vinden in Thailand komen uit die streek...
Groet, zou nu graag bij je in Thailand zitten...
Chucky99.

bergm550
29 september 2012, 09:46
Nu zit ik even in de lobby van het hotel om dit bericht op het forum te zetten, vanwege betere wifi, en ik ben niet de enige. Tegenover me zit een Duits stel van een jaar of veertig met het thuisfront te skypen, ze hebben het over die blanke mannen die met die Thaise meiden lopen, mevrouw spreekt er schande van. Ze heeft geen idee dat ik haar versta.


Die vrouwen moeten niet zeiken. Ze zijn gewoon stinkend jaloers, dat zij niet de aandacht van al die mannen krijgen. En waarom gaat een vrouw uberhaupt met haar man naar Pattaya? Dan weet je toch dat er daar blanke mannen met Thaise vrouwen rondlopen. Ga dan gewoon naar een ander land, als je romantisch met je man wilt zijn. :)



Meneer zit er met een vrij neutraal gezicht bij, ik vermoed dat hij ook graag eens zijn gang had willen gaan.


Zeker, als je een beetje een gezonde kerel bent, dan wil je met alle vrouwen sex hebben.



Als je ook of all places uitgerekend met je vrouw naar Pattaya moet gaan, dan zul je er ook op een pijnlijke manier achter komen dat echtgenote de verleden tijd is van echt genieten.

Mooi ja, de uitspraak van de dag.

Bedankt voor je verhalen over Thailand. Was zeer leuk om te lezen.

bergm550
29 september 2012, 09:54
Saillant detail, na het klaarkomen bleven we zolang doorsudderen, dat toen ik eruit gleed het condoom ineens pleite was. Het hele matras afgezocht, nada. Ik had wel een vermoeden, maar wist zo gauw ook niet hoe je nou in het Thais zegt ‘ik denk dat ie nog in je kut zit’.


Ja, ik zou ook niet zo snel weten wat dat in het Thais betekent. :)

bergm550
29 september 2012, 09:56
Toen ik uit de douche kwam, waren de dames al druk met elkaar bezig, bleken zo bi als wat. Ik stortte me in het strijdgewoel, het werd een orgie die je nooit zou verwachten als je ze in hun nette jurkjes op straat ziet lopen.

Klinkt spannend. Een mega orgie met alleen maar vrouwen.

noglangnietuitgewandeld
2 oktober 2012, 05:14
Het leek aardig weer te gaan worden, dus nog een keertje naar Koh Larn, beetje relaxen aan het strand. ’s Middags terug en nog eens soi 6 ingelopen, ik had zin in die zoenfreak van de Halifaxbar, maar hoorde van de andere meiden, she go Bangkok. Doorgelopen tot de bar van Chompoo, met haar een sapje gedaan. Ze zat natuurlijk weer met haar hand in mijn gulp te friemelen, shall I sing a song for him? Ze kreeg er wel een klein half uurtje werk aan, maar zag toch kans om er weer een shot uit te zuigen.

Tegen middernacht op zoek naar die Isaangriet van een paar dagen eerder, maar niet te vinden. Even in de Happiness agogo gaan kijken, zaten wel een paar leuke danseressen bij, maar bijna allemaal ofwel borsten, en amper billen, of net andersom. Met één uitzondering, Malu was zowel voor als achter goed bedeeld, ook veel tattoos en had een leuk, vrolijk gezicht. Haar bij me geroepen voor een ld, ze sprak bovengemiddeld goed Engels en begon nog voordat de glazen op tafel stonden al uitgebreid te zoenen. Deze ging het worden. Barfine 700 bt iets aan de hoge kant, maar 2000 bt longtime, heel schappelijk voor de hele nacht een gogogirl in je bed, de prijs van een half uur in een Duitse club. Malu lustte er wel pap van, hield van langdurig zoenen, pijpte heerlijk zacht en diep, en werd helemaal gek als ze genomen werd, het kon haar niet wild genoeg gaan. Ook behoorlijk luidruchtig, ik weet niet of de gasten van de naastliggende kamer thuis waren, maar dan hebben ze beslist een en ander meegekregen. Uiteindelijk toch in slaap gevallen, zij met haar rug tegen me aan, ik met mijn handen vol tiet. Om een uur of negen wakker, ons even opgefrist en weer van voor af aan begonnen en bijna het ontbijt nog verneukt.

Eerst een tijdje aan het strand gelegen, maar in de loop van de middag komt er wel wat activiteit in soi 6, daar eens wat gaan lopen. De meesten vielen af op uiterlijk, ook veel ladyboys, aan één twijfelde ik nog tot hij/zij begon te praten, die stem hoorde niet bij een vrouw. Toch een klein sierlijk meisje getroffen in de Lalalu bar, of zoiets. Pim was echt een leuke lieve meid, met haar een uurtje gestoeid tot genoegen.

De laatste avond verliep wel wat apart. Het bleek dat je hier ook miskleunen kunt treffen. Eerst een paar spelletjes pool gedaan met een dame die op zich best aardig was, maar toen ze rond het biljart liep toch wat teveel rondingen op de verkeerde plaatsen had. Die ging het niet worden. In de gogo aan soi 8 een knap meisje gezien, ld gegeven, Oei sprak weinig Engels, mamasan hielp met de vertaling. 2000 bt lt is geen slechte prijs. Mits ze een beetje normaal meewerken. Sommige verlegen meisjes ontdooien wel, maar deze bevroor. Lag er bij als een brok steen. Wilde niet zoenen, no mouth. Dat zou de eerste in drie weken zijn. Than go back to mamasan, no mouth, no money. Schrok ze van. Okay, maar dan st, voor 1000 bt. Ik wilde er ook geen toestand van maken, dus vooruit dan maar. De mond ging een beetje open. Met tegenzin wreef ze me omhoog. Op de rug en erin. Me nu maar eens niets van het gejammer aangetrokken en gewoon mijn gang gegaan, hoewel ik anders helemaal niet zo ben, maar deze griet moet gewoon blijven doen waar ze goed in is, dansen, en niet met farang meegaan. Na een paar minuten het kruit maar droog gehouden voor de volgende en wegwezen.

Om half twee in het barcomplex op de hoek Beachroad / soi 8 een leuke dame van in de dertig getroffen die voor 1000 bt wel een nachtje wilde blijven slapen tot een uur of zeven. Ohm was duidelijk van een ander slag. In de lift al tongen als een bezetene. In bed een wilde vrijpartij met een heftig hoogtepunt tot gevolg. Samen ingeslapen en ’s morgens weer bye bye.

De laatste dag is altijd de vervelendste, je hebt nog prima naar je zin, maar het zit erop. Beetje door Pattaya gestruind, wat laatste inkopen gedaan, en aan het eind van de middag naar een meisje dat ik al een paar jaar ken, en met haar op een shorttime kamertje de laatste wip van de trip gemaakt. Met frisse tegenzin naar de luchthaven voor de vlucht naar huis,van dertig graden naar vijftien, back to the fridge. Maar volgend jaar hoop ik toch weer een trip dez kant op te maken, als ik ergens noglangnietuitgewandeld ben, dan is het wel in Thailand.