Volledige versie bekijken : Rituelen om SOA kans te minimaliseren
yep3
4 september 2012, 15:15
Heren,
ik heb deze manieren waarvan ik
hoop dat ze de kans op soa's verminderen en aansluiten op mijn wensen.
1. Let altijd op of een dame geen koortslip heeft
2. Let erop of ze niet overdreven hoest en/of niest
Altijd nmc
3. Doe niet aan tongzoenen en beffen/wel aan pzc, ik weet dat er een risico is maar vind dit te lekker
4. probeer te vermijden om eerst aan het kutje te zitten en dan weer aan mijn lul/daarom vind ik het ook heel irritant als een dvp zichzelf van glijmiddel voorziet of zich vingert en daarna weer aan mijn lul zit.
5. Trek altijd zelf mijn condoom af om niet met de vuile kant weer tegen
mijn lul te stoten.
6. Drink voor de kamergang voldoende zodat ik direct na het kameren flink kan pissen
op doktersadvies
7. Slik elke dag cranberrie tabletten
op doktersadvies
8. Drink voldoende water.
Heeft iemand verder nog tips behalve stoppen met wandelen op pmc
MichelJ
4 september 2012, 16:43
Heeft iemand verder nog tips behalve stoppen met wandelen op pmc
Regelmatig een testje doen?
yep3
4 september 2012, 16:57
ja inderdaad.....
gignnl
4 september 2012, 18:20
Mijn god man,sex lijkt wel een straf zo.Kun je niet beter thuisblijven en een andere hobby gaan zoeken,postzegels verzamelen ofzo.
phoenix
4 september 2012, 18:48
nog een tip, een gasmasker kopen , voor als er oorlog komt..., glijmiddel kopen, lekker dunne en sterke condooms, mondspoelwater, de dames dwingen ter plek een test te doen.......
bad pritt
4 september 2012, 18:51
Je sokken aanhouden in bed dat verminderd de kans dat je er via haar een schimmelinfectie tussen je tenen aan overhoudt.
Je eigen beddegoed meenemen en steeds uitwassen op 95 graden.
Een mondkapje opzetten, kussen deed je toch al niet.
Van haar eisen dat ze je alleen aanraakt met plastic handschoentjes of met van die latex gloves.
Na het neuken je pik en hele lichaam grondig wassen met sterke anti bacteriele zeep en haar afspuiten met een hoge druk spuit voor de volgende gebruiker.
trigootje
4 september 2012, 19:05
het klooster in gaan?
Nibor76
4 september 2012, 19:20
Ik hou altijd mijn vingers gekruist, eind deze week weet ik of het voldoende was :)
Zo niet ga ik in het vervolg naar de pastoor om mijn piel in te zegenen voordat ik een spuit of pillen gehaald hebt natuurlijk :frown:
BefBeer
5 september 2012, 07:12
Alleen naar PT's gaan!
Zie mijn bericht aldaar.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27228-Relax-Today-Algemeen No 80.
Door die plastiek-sex geen kans op zoenen, beffen, vingern. PMC, NMC.
Aldi-neuken, konijnen-rammelen en nog goedkoop en save ook!!
BefBeer
hp001
5 september 2012, 08:26
2877
2876
Dit lijken mij na algehele onthouding, de veiligste methodes.
yep3
5 september 2012, 09:59
hahahaha
Picasso 1
5 september 2012, 10:08
5. Trek altijd zelf mijn condoom af om niet met de vuile kant weer tegen
mijn lul te stoten.
Deze kun je schrappen zodra je stopt met vragen of een dame ook anaal doet.
Anonieme_dvp
5 september 2012, 10:28
Dit lijkt meer op je geweten sussen omdat je PZC 'te lekker' vind. Ter compensatie stop je dan maar met tongzoenen? Dit gaat mijn verstand te boven... :confused:
Ik heb een paar andere tips:
1. Was altijd je handen voor je een meisje gaat vingeren
2. Vinger haar niet afwisselend vaginaal en anaal
3. Verwissel je condoom als je na vaginale seks anaal wil gaan
En nu de beste tip van allemaal:
Gebruik
ALTIJD
een condoom!
Je kan je niet voorstellen met hoeveel procent je hiermee de kans op een SOA verlaagt, het is werkelijk onvoorstelbaar.
:wink:
Die andere tips waren geen 'tips', eerder JOUW persoonlijke voorkeuren. Die cranberrytabletten zijn ter voorkoming van blaasontstekingen en neem maar van mij aan dat de dame daar sneller last van zal hebben dan jij. Een blaasontsteking is geen SOA. Een verkoudheid is ook geen SOA. Maar het is niet omdat meneertje het veel te lekker vind om zich te laten pijpen zonder condoom dat hij door een tabletje ter vermijding van blaasontstekingen daarmee het risico verlaagt hoor, da's gewoon mooipraterij, sorry hoor.
Oh en trouwens, zij moet je wel zonder condoom aan je misschien geïnfecteerde lul gaan zuigen, maar jij beft niet?
Juist ja.
yep3
5 september 2012, 10:57
Helemaal gelijk heb je maar met alle respect voor de dames.
Ik betaal en pzc is standaard in de duitse clubs.
Ik mag dan toch zelf bepalen of ik bef of tongzoen.
Neem van mij aan dat de meeste dames blij zijn dat ze zich niet hoeven te laten beffen en niet hoeven te tongzoenen.
Ik snap je punt en mijn stelling is misschien ook egoïstisch maar iedereen mag toch zijn eigen keuzes maken.
Anonieme_dvp
5 september 2012, 11:34
Tuurlijk, klant betaalt en klant kiest. Maar dan vind ik niet dat je moet gaan miepen over SOA's en om het risico dan maar te beperken dat je dan niet tongzoent maar je wel zonder condoom laat pijpen want dat is klinkklare onzin.
yep3
5 september 2012, 11:55
klopt, daar heb je gelijk in.
Als ik eerlijk ben heb ik gewoon niet zoveel met tongzoenen
en beffen maar bij enkele vrouwen ooit
Anonieme_dvp
5 september 2012, 11:57
Kijk, dan komt de aap uit de mouw! :wink:
Is je goed recht om wel of niet graag te zoenen/beffen, absoluut. Heeft echter weinig met SOA's te maken.
Admin
5 september 2012, 12:18
Kijk, dan komt de aap uit de mouw! :wink:
Is je goed recht om wel of niet graag te zoenen/beffen, absoluut. Heeft echter weinig met SOA's te maken.
Dat klopt niet helemaal vrouw Clinton ;)
Anonieme_dvp
5 september 2012, 13:06
Dat klopt niet helemaal vrouw Clinton ;)
In dit geval had het er weinig mee te maken, hij doet het niet omdat hij er niet van houdt, niet uit SOA-angst want dan zou hij zich wel mét condoom laten pijpen. Is gewoon een geval van twee maten en gewichten. Wil je elk risico op SOA beperken, prima, kan het alleen maar toejuichen. Doe het dan wel consequent.
yep3
5 september 2012, 13:22
Feit is natuurlijk wel dat contact met een geinfecteerd geslachtsorgaan of lichaamsdeel met slijmvliezen een bepaalde procentuele
kans op besmetting geeft.
Bijvoorbeeld als ik gepijpt wordt door een dame met chlamydia is de kans op besmetting voor mij bijvoorbeeld 20%.
Als ik een geinfecteerde dame bef is er ook weer een
procentuele kans op besmetting.
Als ik mij dus laat pijpen en niet bef is mijn kans op een soa
wel kleiner.
Ik schreef ook in mijn post dat het mij erom gaat de kans te verkleinen.
Indien ik de kans wil uitbannen moet ik idd alles mc doen.
Nibor76
5 september 2012, 13:34
Als ik een geinfecteerde dame bef is er ook weer een
procentuele kans op besmetting.
Het is geen optelsom van kansen.
Pijpen (je laten pijpen ;) )geeft het meeste risico ten opzichte van beffen of tongen.
Als je dan toch op safe wilt kun je beter pmc doen.
Beffen kent een weinig risico profiel en dan kun je ook nog een beetje oppervlakkig en droog beffen.
Qua geilheid en beleving kan een vrouw nog zo lekker pijpen er gaat niets boven een geile tongzoen of in trance een kutje likken.
yep3
5 september 2012, 13:50
dat is natuurlijk persoonlijk
mijn ultiem sexgenot komt van een goede blowjob
Picasso 1
5 september 2012, 14:00
Qua geilheid en beleving kan een vrouw nog zo lekker pijpen er gaat niets boven een geile tongzoen of in trance een kutje likken.
Kom jij met je tong of met je lul klaar? :biggrin:
yep3
5 september 2012, 14:10
hahaha picasso geweldig scherp!
alleen voor deze opmerking verdien je een vrijkaart
Piet Plezier
5 september 2012, 14:54
Ze hebben goede tabletten tegen een soa ,zo groot als een muntstuk van €2,-.je pakt ze alle twee teglijk en klaar.alle 3 maanden een testje en klaar .ik ga al 22 jaar naar de dvp,en heb 1 keer een soa gehad,in de jaren 90. En als ze met condoom pijpen in duitsland,ben ik weer weg en ze krijgen niets.
yep3
5 september 2012, 15:40
die tabletten zijn anti biotica
vrij verkrijgbaar in bv spanje
echt heel slecht als je die zo vaak neemt
Piet Plezier
5 september 2012, 15:46
Ik weet niet wat er in zit,maar ik krijg ze gewoon van de huisarts.
bad pritt
19 september 2012, 09:25
die tabletten zijn anti bioticavrij verkrijgbaar in bv spanjeecht heel slecht als je die zo vaak neemtDie neem je alleen als je een soa hebt lijkt me...niet steeds preventief.
yep3
21 september 2012, 11:46
idd