PDA

Volledige versie bekijken : Apeldoorn Jan Bik algemeen

uurtje
3 september 2012, 23:49
De nood was hoog, het beloofde land (Duitsland) net te ver weg en de mogelijke uitkomst leek te bestaan uit een etablissement ergens min of meer in de buurt.

De website was nou niet bepaald een toonbeeld van moderne styling en er was een kleine stem die mij waarschuwde. Maar goed, mijn bloed is net zoals geld en tijd, je kunt het maar eenmaal benutten en het kan niet overal tegelijk zijn. Het zat in ieder geval niet helemaal in de hersenpan.

Jan Bik is een soort low budget plek. Het pand, de inrichting en de hele entourage zijn wat dat betreft precies in stijl. De (op dat moment) gewillige werkneemsters overigens ook. Een uurtje kost 75 Euro en iets zegt mij dat het geheel een groot rad van fortuin is. Je kunt geluk hebben of het kan "raam service" zijn. Dan nog is 75 Euro (de dame houdt uiteindelijk 45 Euro per uur over) natuurlijk niet veel. Maar de verwende ijsbeer die regelmatig in het buurland verkeert zal toch wel ff moeten slikken (hahahaha...het lijkt wel de omgedraaide wereld).

Is het een aanrader? Wellicht niet. Biedt het uitkomst bij hoge nood. Jazeker........ Zullen er nog verdere avonturen volgen? Twijfelachtig...........

lp69
6 november 2013, 20:50
Prima vermaakt met Diana, Duitse of Poolse, slank, actief, werkt er al tien jaar. Gastvrouw, klein chagrijnig mormel met Frans accent , die ze direct een trap onder de kont moeten geven. Goed opletten als je binnen een keuze maakt, zitter er een aantal tussen waar je niets bij mag, dat straalt eraf. Diana voor mij perfect, dik een uur volgehouden. Mag best vaker. zoals gezegd, wel even opletten wat je kiest en die gastvrouw gewoon passeren.

uurtje
6 november 2013, 21:19
Diana is daar het beste paard van de stal........

art1989
26 januari 2014, 20:48
Vorige week nog langs geweest ondanks de geruchten dat ze dicht zouden gaan door gedonder met de belastingdienst maar niks van dat
Het was er weer als van ouds 8 damens zeker niet allemaal de mooiste maar ik denk dat er voor iedereen wel wat tussen zou zitten
Voor 60 euro twee keer klaar gekomen een tientje extra voor de tweede keer