PDA

Volledige versie bekijken : FKK Sharks Darmstadt, Camelia, 19Jr, superslanke blondine



benijsbeer
28 augustus 2012, 02:23
Camelia,

Ze is zo gek als een deur: Heerlijk.

haarkleur/-lengte: Ze heeft kort haar, fout geblondeerd.
lengte dame: 1,55
postuur/cupmaat: HEEL erg slank/natuurlijke A
taal: redelijk Duits
Land: "Spaanse" (van Roemeense herkomst vermoed ik want ze spreekt geen woord Spaans, ik wel)
leeftijd: ongeveer 19
tatoeages/piercings: linker schouderblad + rug + onderbeen/kleine aan bovenlip (rechterkant)
service: knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen, PZC, NMC, massage, beffen,
nadelen: beetje opdringerig, beetje vluchtig, slecht geheugen

Ze is al enkele maanden in deze club, een jagertje is het wel. Ze is heel direct en knalt gewoon bovenop je telefoon die je in de zak van je badjas hebt verstopt. Ze haalt dat ding er dan uit, zegt dat het niet mag en stopt hem weer weg. Dan krijg je een dikke kus van haar op je mond en wil ze dat je foto's van haar maakt. Dat was zo'n beetje het openingsritueel de eerste keer. Van dik hout zogezegd.

Toch wist ze me met haar ogen en gezicht te overtuigen. Ze had helemaal geen schroom en leidde bereidwillig mijn vingers naar enkele leuke plekjes toe. Omdat het een beetje een dooie boel was vond ze het nodig "oh ja" te roepen en deed alsof ze klaarkwam. Nou dat kan ik ook, dus zo trokken we wel weer aandacht van iedereen in de club. Ze kuste me vol overgave en haar poes bevond zich duidelijk in de gevaren zone als ik een stijve zou krijgen. De gedachte daaraan zorgde dus spontaan voor een opwelling, waarna ze gelijk afweerde en mij bij m'n pik pakte. Meekomen betekende dat. Mijn alwetende pik had weer gesproken, waardoor ik me door haar liet leiden door de club. De eerste de beste kamer was vrij, dus konden we gelijk verder gaan.

Ze keek me vragend aan en begon me toen te pijpen.Eerst heel rustig, toen rond de eikel, daarna de stam en toen steeds verder afdalend naar mijn ballen en anus. Ik was vlak daarvoor in de douches geweest, maar ik ben nu helemaal zeker dat ik toen niet veel schoner kon worden. Alle plekjes werden met haar tong bewerkt. Haar borstjes had ik constant in het vizier en ik kon er heerlijk me spelen. Ze wist deze ook goed te gebruiken. Haar tepels liet ze steeds weer voorzichtig over mijn lichaam strelen. Dat geile gezicht erbij, dat foute kapsel en dat heerlijk strakke lichaam zorgden ervoor dat ik voelde dat ik ging klaarkomen. Nog voordat ik het goed en wel in de gaten had kwam ik. Dat zou (achteraf gezien) de tweede keer zijn deze dag dat ik zonder neuken, en alleen vanwege uiterlijk en dat in combinatie met alleen gepijpt te worden klaarkwam.
Ze kwam nog naast me liggen in de poging er nog wat tijd aan te plakken, maar ik gaf aan dat ik dat normaal niet niet deed en dat ik vermoedelijk met iemand anders weer naar de kamer zou gaan.

Blijkbaar had ze dat niet gehoord of gesnapt, want ze bleef me in het vizier houden. Steeds als ik met Kimberly of andere meiden in gesprek was wist ze mijn blik te vangen en mijn aandacht weer af te leiden. Ik speelde ook met haar in de veronderstelling dat ik dat wel kon hebben. Nee dus, mijn pik besliste weer anders.

Ik zat heel even weer alleen, toen ze me van achteren naderde en met haar lange vingernagels begon over mijn rug te strelen. Weer wist ze haar tepels zo heel voorzichtig tegen mij aan te laten komen waardoor ik gelijk weer reageerde door een stijve te krijgen. Dat hat Camelia gelijk in de gaten en ze keek me triomfantelijk aan: Zo dat heb ik toch maar weer voor elkaar gekregen. Ze boog zich over mij heen en kroop via mijn hoofd naar mijn pik. Daar zat ik weer: twee wijd open benen, een heerlijke poes klaar om gebeft te worden en een meid die al bezig was mij te pijpen. "Kom Zimmer" zei ze en trok me weg naar de kamer.

Deze keer wilde ik haar proeven. Ze ging gewillig op het bed liggen en wachtte af wat ik ging doen. Ik dacht dat ze eerst spijt had dat ze d'r telefoon niet had meegenomen, maar dat ging over toen ik enkele minuten bezig was met haar. Ze begon met haar heupen te bewegen en ik moest uit kijken dat ik niet mijn tanden in haar poes liet verdwijnen. Ze liet zich heerlijk beffen, had er nu duidelijk plezier in.

Ik wist haar naar een gespeeld hoogtepunt te brengen, ze dacht dat ik wel zou ophouden maar neen dus. Ik merk dat gelijk en ik ging dus gewoon verder. Ze kroop wel naar bonen in het bed, maar de muur hield haar tegen, ze kon niet verder weg kruipen. Ondertussen was ze wel al heel nat geworden, duidelijk opgewonden dus. Haar schaamlippen waren al gezwollen en ze 'moest' het maar laten gebeuren. Zij had steeds mijn pik op hol gebracht, nu probeerde ik haar met gelijke munt terug te betalen. Ineens gingen haar heupen helemaal de hoogte in en kwam ze schreeuwend klaar. Ik schaamde me bijna, maar ik begon haar nu te kennen dus trok ik me er niets van aan. Ik ging op mijn knieën zitten en befte gewoon verder terwijl ik haar onderrug steunde en haar gewoon in die booghouding achterover liet. Nu begon ze echt te steunen, wel niet meer zo hard en duidelijk onder de indruk. Ze had haar mond dicht en bfffoe bffffoe hoorde je. Steunen was het niet meer maar wel luidruchtig adem halen. Het duurde toch nog een poos voordat ze nog eens klaar kwam. Nu schokte haar lichaam helemaal en zakte ze weer terug op de matras. Haar benen had ze weer opgetrokken en ze lag in een V-vorm voor me. Ze deed me bij deze capriolen denken aan Denis van McSex uit Hamm en Vanessa uit H7. Ze is werkelijk een acrobate met haar lichaam.

Als ze zo voor je ligt wil je maar een ding, 'm erin steken. Ze graaide een condoom uit haar tasje en deed vliegensvlug de condoom met haar mond om mijn pik. Daar had ze duidelijk ervaring mee. Ze leidde mijn pik naar haar spleetje en stak hem erin. Ze wilde genomen worden, zo hard mogelijk. Dat gaf ze duidelijk aan door mij met haar handen vast te houden en zo het tempo te bepalen.

Ik had mijn kruid al te vaak verschoten die dag dus kwam ik nu niet meer klaar. Om haar niet te ontmoedigen deed ik na een hele poos alsof. Ik was helemaal kapot, zij was dat ook.

We bleven nog een poosje naast elkaar liggen, waarbij ze me steeds weer aankeek met een blik van: hoe durf je.
we zijn weer uit elkaar gegaan, maar het spelletje van de vorige keer herhaalde zich nog eens. Ik kwam van een professionele massage tergug (de masseur van het Duitse Nationale Team -volgens eigen zeggen- geeft hier massages aan de beren). Ik heb me van tot tot teen laten verwennen door die vent en geleerd dat mijn wervelkolom toch ooit eens een deukje heeft gehad en dat ik een aantal voorzorgen moet gaan nemen om zo fit te blijven.

Ze wist Me te strikken bij het zwembad. Ze had me dus van de sauna naar boven zien wandelen. Nog voordat ik in het water kon stappen zat ze weer boven op mij. Ze wilde nog eens klaarkomen. Ook nu weer wist ze haarfijn mijn wil te breken en me toch weer te strikken. Blijkbaar had ik niet mijn dag en liet ik het maar eens zo gebeuren. Andere Club dan gebruikelijk: andere dingen.

Deze sessie werd een herhaling van de vorige. Niet zo heftig, niet zo luidruchtig maar wel met een klaarkomen van haar. Ze schudde na afloop haar hoofd. Hoe ik dat voor elkaar kreeg?

Een laatste sessie met haar was na drie uur. Ik had al een hele poos met een andere beer zitten te ouwehoeren over de psychologische aspekten van het hoerenleven en andere zeer hoogdravende beschouwingen toen dat onderbroken werd door een nymf die we hadden zitten bekijken. Het was een van de vele meiden die tijdens deze rustige zondag de benen niet uit elkaar hadden gedaan. Dat was mij niet opgevallen, maar die andere kale gast wel. Hij maakte er een sport van de relaties te bekijken en had mij dus ook zitten observeren.

Ik zei waarom ik met die meid wel naar de kamer wilde, ze was onervaren en had in vijf dagen nog nauwelijks wat verdiend. Ideaal voor mij, maar blijkbaar was ze ook zijn type en verdween hij met haar. Ondertussen had Camelia zich ook weer gemeld en hing ze al de hele tijd om mijn schouder. Zwoel aankijkend, mijn handen sturend en mijn vingers in haar gaatjes duwend. Niet te filmen, maar kleine Ben reageerde weer door triomfantelijk zijn hoofdje buiten de handdoek te steken. Dat was voor haar genoeg informatie en kon me tot een laatste sessie overreden.

Tjee, die meid kust heerlijk, laat zo'n beetje alles toe en is daarbij bovendien nog uitermate lenig. Ze kan goed pijpen en is leuk om mee te stoeien. De combinatie van dat strakke lichaam, prachtige borstjes en heerlijk strak kutje wisten warempel nog een laatste lading te produceren. 6 sessies, afwisselend met maar twee meiden en toch drie keer klaarkomen: Volstrekt ongebruikelijk.

Herhalingsfactor, 100%

seksenfun
29 augustus 2012, 21:56
(Ik raad je voor volgende keer Merry aan als je van superslank gecombineerd met supersessie als eens kan genieten :smoke:.)