PDA

Volledige versie bekijken : Filiz

Stiffmaster
28 augustus 2006, 12:07
Haarkleur/-lengte :Zwart/Lang
Lengte dame :± 1.65m
Postuur/Cupmaat :Slank/B
Nationaliteit/Taal :Turks/Duits
Leeftijd :27 jaar
Tatoeages/Piercings :Volgens mij wel, maar was te druk met haar
Service:Pzc,Nmc,FT,kussen,spuiten over lichaam
Voordelen:GFE
Nadelen:Niet gemerkt, of het zouden haar iets hangende borsten moeten zijn
Tijdsduur :1uur
Prijs :€ 75,-
Extra’s bij het bezoek:Je diep in je ogen kijken tijdens het pijpen, oeffff:blow:

Hoop dat ik haar naam wel goed heb geschreven. Ongeloofelijk dat er van dit vrouwtje op deze site niets te vinden is. Ze is van Turkse afkomst maar is in Duitsland geboren en getogen, 27 jaar en ziet er prachtig uit, als je van dit soort vrouwen houdt natuurlijk :lostit: , Mooie donkere ogen en ravenzwart lang haar een heerlijk lijfje, iets hangende borsten maar met een uitstraling :rofl: . Met haar naar een blokhutje geweest en een heerlijk uurtje doorgebracht, wil niet in details treden dat mag je zelf gaan onderzoeken, spijt krijg je er zeker niet van, heb haar maar gelijk voor mijn verjaardagspartijtje uitgenodigd :freu: :freu: , hopenlijk is ze er :bowlol: .

dreamy
3 november 2006, 09:46
Deze dame is mij ook goed bevallen. Ze heeft een lekker lichaam en geeft een uitstekende service.
Bijkomend voordeel: ze maakte de tijd netjes vol en vroeg niets extra na een beperkte tijdsoverschrijding.

Randy
24 november 2006, 17:54
Een fraai Turks type, erg lief en vriendelijk. We hebben elkaar oraal flink verwend en dat is erg aangenaam, en vervolgens lekker geneukt. Lekker uur al met al.

En ja, ze kijkt zeer doordringend bij het pijpen, net of ze vraagt: vind je 't wel lekker??? Oef!

nick10
1 december 2006, 08:03
Eerste dame van deze middag, mooie turkse vrouw die wezen mag. belanden al snel op de kamer waar alles redelijk snel ging om de druk van de ketel te halen.
Alles zat erop en eraan, en heb er zeer van genoten, oraal geeindigd met FT, wat is dat toch lekker.
Voor herhaling vatbaar , maar dan een langere sessie

little diablo
6 januari 2007, 10:09
Met haar wou ik gisteren af sluiten maar helaas,ze was weer druk bezet. Volgende week dan maar met deze turkse:p

Saluti L Diablo

blauwebeer
6 januari 2007, 10:14
Met haar wou ik gisteren af sluiten maar helaas,ze was weer druk bezet. Volgende week dan maar met deze turkse:p
Saluti L Diablo
Gisteren was haar laatste werkdag van de maand januari 2007 in GT; ze gaat naar een andere club en zal pas in februari 2007 terug zijn. Heb haar voor dan reeds geboekt.

little diablo
6 januari 2007, 10:15
Gisteren was haar laatste werkdag van de maand januari 2007 in GT; ze gaat naar een andere club en zal pas in februari 2007 terug zijn. Heb haar voor dan reeds geboekt.

Oh dat heb je als je te lang wacht met toeslaan:rolleyes: Twijfelaar ben ik toch. Thanks

Saluti L Diablo

Mauriceyep
7 januari 2007, 00:35

Ze was er vandaag gewoon ...

Gustomass
7 januari 2007, 03:02

Vrouwen, vertrouwen, trouwen, wie er nog een touw aan vast kan knopen mag het zeggen....

Gustomass.

little diablo
7 januari 2007, 18:36
Vrouwen, vertrouwen, trouwen, wie er nog een touw aan vast kan knopen mag het zeggen....

Gustomass.
En oh zo flexibel:D

Saluti L Diablo

blauwebeer
7 januari 2007, 18:42

Krimson zal het wel verkeerd begrepen hebben. Maar dat ze eerstdaags vertrekt, staat als een symbolische paal boven H2O, want toen hij de tent verliet fluisterde ze : 'bis Februar'. :o

:wink:

Mauriceyep
7 januari 2007, 20:14
Krimson zal het wel verkeerd begrepen hebben

Deze reactie is heel herkenbaar, maar JIJ hebt het ongetwijfeld goed begrepen. De reden waarom ze er gisteren nog was en vermoedelijk volgende week ook nog wel kan legio zijn, laat je verrassen als je er naar vraagt bij haar ...

blauwebeer
8 januari 2007, 15:36
Filiz, dit fraai gevormd Turks kippetje, reeds een aantal maanden geleden gespot, maar nog niet mee gesport; het moest er eens van komen, en ja, vrijdag was het zover. :lostit:

Deze Kadèr Gürbüz look-alike zat Krimson al een tijdje uit te dagen door met haar BH-tje heen en weer te schuiven. Tot Krimson het welletjes vond en zij samen plaats op een zetel aan de sauna namen, waar een gesprek over koetjes en kalfjes al vlug in een Schmusen und Küssen ontaardde. :love2:

In de blokhut werd gedurende een vol uur dit feest verder gezet, gevolgd door twee stomende orgasmes, een onvermoeibare orale verwenning en een ontzettend hoogtepunt.
Als je haar op de gepaste manier behandelt krijg je hier enorm veel voor terug, en dit zal in de toekomst zeker nog plaatsvinden.

Mauriceyep
12 januari 2007, 20:22
Ook vandaag gewoon aanwezig, uiteraard voor wie geinteresseerd is!

blauwebeer
12 januari 2007, 21:47
Ook vandaag gewoon aanwezig, uiteraard voor wie geinteresseerd is!
Zo zie je maar, 't kan vriezen, 't kan dooien ...

flens
20 januari 2007, 19:08
Filiz habe ich gestern zum zweiten Mal gebucht und muß ihren Service wieder loben. Es gab nichts auszusetzen. Mit ausdauerndem, guten Franze und einem schönen, innigen Ritt brachte sie mich gekonnt zur Erlösung. Zudem ist Filiz nett und macht keinen Zeitdruck, alles sehr fair.

blauwebeer
21 februari 2007, 13:00
Filiz zag er, zoals gewoonlijk, gisteren weer stralend uit, ze had zelfs iets aan haar zwarte lokken laten veranderen.

Even bij haar in de zetel gekletst, waarbij zij zich erover bekloeg dat het op maandag zeer rustig was, en dat ze gisteren ook nog niet veel volk over haar vloertje gekregen had.
Krimson had wel zin, maar ook nog een afspraak met een andere schoonheid, vandaar dat een kamerbezoek er gisteren niet van gekomen is, wat natuurlijk niets voor de toekomst uitsluit.

Ook in de loop van de avond was zij nog meer dan regelmatig aan de bar te vinden, waarbij weer bleek dat zij zeer goed weet hoe een ijsberenvuurtje smeulend te houden.

Stiffmaster
21 februari 2007, 16:07
Filiz zag er, zoals gewoonlijk, gisteren weer stralend uit, ze had zelfs iets aan haar zwarte lokken laten veranderen.

Ja ze had het haar laten verlengen met hairextencions, lekker he :rubbel:

thesickboy
7 maart 2007, 10:59
Filiz was gisteren weer te bewonderen in Golden Time. Deze keer met geföhnde haren, ik vond haar met krullen net een tikje knapper.

Maar deze dame stond al een tijdje op de ‘hitlist’ van Sickboy en gisteren is het er van gekomen. Deze dame heeft een zéér erotische uitstraling en bovenal ogen om in te verdrinken.

Het voorspel in op de drempel van de kino bleef beperkt tot een kort praatje en Filiz dan maar snel de sleutel laten halen. Hoewel nog enigszins beduusd van de sessie met Veri wist Filiz kleine Sickboy in no-time op oorlogsstrekte te krijgen. De donkere blik die ze je geeft terwijl ze pijpt,… Goddelijk!
Filiz laat zich zelf ook graag verwennen bij het beffen. De zoete smaak van een dame die opgewonden raakt liegt nooit. En inderdaad, als Filiz opgewonden raakt begint ze wat te loensen (ik moest tijdens de sessie aan die uitspraak van Little Diablo denken)

Tijdens de sessie aan LD denken: Brrrrrrrrrrrrrrrr:nee: :nee: :nee:

Anyway, pijpen zeer lekker, neuken lekker vurig. Zéér leuke sessie met Filiz en goed voor 3,5 sterren op de S.A.S. Lekkere dame maar het zal allicht bij deze ene keer blijven.

thesickboy
17 maart 2007, 11:07
Sickboy was gisterenavond veroordeeld tot een avondje 'thuis voor de buis' met Mevr Sickboy.:sleep:

Bij het kijken naar 'idool 2007' verscheen er een donkerharige jongevrouw op de scène die mij wat deed denken aan Filiz. Niet enkel vanwege haar knappe uiterlijk maar vooral vanwege haar licht loensende oogopslag: lekkerrrrrr...

Ik waande mij onmiddellijk terug in een tuinhuisje :D

Oordeel zelf: http://www.vtm.be/idool2007/detail.php?id=150

Randy
20 mei 2007, 11:43
Gisteren met Filiz op herhaling, en dat was uitstekend! Lekker elkaar verwend in de spiegelbungalow, bijgekletst en bijna weer opnieuw begonnen, maar we wilden ook weer de zon in, dus het bij een uur gelaten.

Ik loenste deze keer meer dan Filiz, wat betekent dat? :D

sexyman79
8 juli 2007, 09:37
ich war gestern in GT und hatte eine wunder schönen dreier mit Filiz und ihrer anderen freundin gülcan. das war das beste dreier die ich hatte . alles echt nicht schauspiel. filiz muß ich sagen ist eine traumfrau. die beiden zsammen haben sehr guten service. Empfehlenswert.

thesickboy
29 juni 2008, 06:51
Deze dame was afgelopen vrijdag 'te bewonderen' in GT. Met pijn in het hart moeten vaststellen dat deze dame héél wat van haar glans verloren heeft. Doffe blik in de ogen, behoorlijk vermagerd, stilletjes op een krukje. Triest!
De jaren in GT hebben haar tol geëist.:heul:

salitos
1 oktober 2008, 16:27
Afgelopen donderdag (25-9) scheen er een heerlijk zonnetje , dus veel ijsberen buiten, al of niet vergezeld van….
Op een gegeven moment hoorde ik diverse girls wel zeggen dat de mannen altijd commentaar hadden op hen als ze bij elkaar zaten, maar nu zitten ze zelf in groepen te kletsen. Geloof niet dat het hun business nadelig beïnvloed heeft, want het was behoorlijk , maar wel gezellig, druk.

Geloof dat ik momenteel op de Turkse tour ben. Na laatst al met Lucy (heerlijk spontaan lekker ding) en Gülcan (lieve en mooie dame) en een onbekende (Turks, donker lang haar en grote borsten) werd ik in de whirlpool door Filiz overvallen. Beetje kuscheln en afgesproken haar later te treffen. Na mijn sauna en wirlpool rondje afgemaakt te hebben, de bar in voor een drankje. Even later ook maar naar buiten in het zonnetje. Zat amper en daar was Filiz al met een salitos voor mij en een jus voor haar zelf. Las laatst dat een van onze ijsberen het jammer vond dat de jaren in GT hun tol hadden geëist bij Filiz. Kan best waar geweest zijn, maar nu ziet ze er goed uit en nog beter op de kamer gaat ze echt uit haar dak. En zij niet alleen, ik heb in ieder geval een fantastische twee uur gehad.
Ik weet niet waarom ik momenteel ieder keer bij een Turkse uitkom, zal wel aan de donkere haren liggen. Denk dat ik maar beter wat Turks kan gaan leren. Voorlopig geniet ik er maar van.
Deze week geen gt voor mij, want ik moet naar de wijnfeesten in Boppard.

CLUBSPORT
21 mei 2009, 22:53
Heb me door haar een paar weken geleden laten verleiden tot een kamerbezoek en er zeker geen spijt van gehad .
Een lekkere meid met prima servic en nog gevoel voor humor ook .
Wat wil je nog meer

lupocem
28 september 2009, 23:36
wie heeft die meisje nog gezien ???
werkt ze nog ???
welke dag werkt lieve filiz in gt ??

ilovethaigirls
30 september 2009, 07:33
Ik heB Filiz nog gezien op vrijdag 18/9.
Volgens mij is ze er toch nog regelmatig.

gignnl
30 september 2009, 12:21
dit was mijn allereerste dame in gt mei 2004.in een toen nog rustige bar kwam ik binnen en was zo in gesprek met haar en hop naar de kamer.nog wel enkele malen gezien ook recent maar nooit meer mee gekamerd.
en rustig in gt is het daarna ook nooit meer geweest.....

has
2 oktober 2009, 08:41
Filliz werkt pas sinds het voorjaar van 2006 in gt, ze werkt er nog steeds meestal donderdag/vrijdag

lupocem
2 oktober 2009, 10:09
gisteren , ik was in gt
ik heb filiz niet gezien
het was donderdag
andere keer mischien

lupocem
2 oktober 2009, 10:10
in september , ik heb filiz een zaterdag gezien

zendo
29 oktober 2009, 07:21
Filiz werkt op vrijdag of zaterdag , gisteren was ze er uitzonderlijk op woensdag.

Zoals altijd: Filiz ist spitse !!! ;-)

just like a puppet on a string ...... :)

huisinspanje
28 februari 2010, 19:01
iemand haar nog gespot ??
Heb haar "getroffen " in HG , daarna spoorloos sinds dec. 2009
Echt super-woman

CLUBSPORT
28 februari 2010, 19:47
Heb haar ook al een aantal maanden niet meer gespot in GT.
wellicht was ik op de verkeerde dag aanwezig maar heb geen idee of ze er nog is

"de souza"
28 februari 2010, 20:04
Gisteren was ze er!! Sterker nog, ik ben met haar de kamer op geweest:smile2:

huisinspanje
28 februari 2010, 20:24
is het de Filiz ??? die we bedoelen ??
Klein van stuk
Turks
Hangborsten
Zeer lief
aan de rechterhand een plastice brede armband (meestal)
actief geweest in HG (laatst 2009)

"de souza"
28 februari 2010, 20:51
Ja die is het, of ze in PHG heeft gewerkt weet ik niet daar ben ik al een tijd niet meer geweest. Ze zei tegen me dat ze donderdag en het weekend aanwezig is

flens
1 maart 2010, 16:07
Ich finde, die Frau sah in der letzten Zeit fertig aus. Schaut Ihr mal in die Augen..........

Was da wohl hintersteckt :smoke:?

lupocem
29 maart 2010, 09:22
voor die intereseerd...
ze is aanwezig deze week vanaf morgen tot vrijdag...
maar zeg haar dat komt van mij ...

lupocem
30 maart 2010, 02:46
filiz ist die beste frau die man in gt sieht und bekommt schade das sie nur am wochenenden da ist. es gibt bestimmt noch nette frauen aber filiz ist die beste top 1 echt ganz lieb und.... :D

lupocem
30 maart 2010, 02:49
noch ein kurzer bericht zu flenz guck erst mal in deinen augen die filiz ist gegesatz zu dir koreekt

flens
31 maart 2010, 21:00
Na Lupo, Du bist ja ein ganz Kluger. Träum weiter in Deiner Welt !!