PDA

Volledige versie bekijken : YY vragenbakje, 1e Kwartaal 2011



Johnny99
1 januari 2011, 10:24
Het IJsberenjaar moest worden afgesloten met een 2-daagse tour. Deze begon op woensdag 29-12 in YY.

Op tijd binnen rond 11.30 uur. In de bar al direct wat bekende beren mogen begroeten, TV en PP, ook al enkele van mijn favoriete dames aanwezig.
Het duurde dan ook niet lang voordat ik voor anderhalf uur naar een kamer vertrok.

Bij terugkomst was HM inmiddels ook geariveerd, hij had 's morgens nog verplichtingen, en samen gegeten. Plannen voor de volgende dag hadden we reeds eerder gesmeed, een bezoekje aan Bernds, gezien de weersverwachting kon dit doorgaan.

Terug in de bar bleken ook al mijn andere persoonlijke toppers aanwezig, je kunt het slechter treffen om het jaar af te sluiten.

Er waren deze dag een 30-35 dames aanwezig. Vanaf de middag al wachttijden voor de kamers. Wat opviel: de optiek van de dames, veel mooie vrouwen aanwezig vandaag. Dit is ook wel eens slechter geweest in YY in het recente verleden. De laatste tijd gaat het weer vooruit, houden zo in 2011.

De sfeer was prima de hele dag.

Na mij 2e kamergang van de dag was ook gewaarschuwde ijsberen kamaraad Dupke aangekomen en had ook al een kamergang gemaakt. Na mijn berichtje van aanwezige toppers kon hij naturrlijk niet weerstaan. Leuk dat hij nog was gekomen.

HM vertrok voor lange tijd naar kamer met Katja. Gevolg HM niet meer gezien deze avond.

Alle afspraken al gemaakt voor de volgende dag dus richting huis even na 00.00 uur.

Een hele mooie dag om het YY-jaar af te sluiten: TOP!!!

Phoenix77
1 januari 2011, 21:37
Het schijnt dat ze hebben meer opties toegevoegd :


Los pakket Horeca: Entree €38,50
- - Dit geeft alleen recht tot de toegang van ons HORECA gedeelte, gebruik maken van de Sauna en Relax gedeelten is uitgesloten.

Los pakket Sauna: Entree € 17,50
-- Dit geeft alleen het recht tot de toegang van ons SAUNA gedeelte, gebruiken maken van de Relax en Horeca gedeelten is uitgesloten

Los Pakket Relax: Entree € 14.00
--Dit geeft alleen het recht tot de toegang van ons RELAX gedeelte, gebruik maken van de Sauna en Horeca gedeelten is uitgesloten.

Zou het niet envoudig zijn, als er slechts een entree prijs van 50 EUR is ??? Met recht tot gebruik van alle gedeelten, als in ieder normaal club?

Ik begrijp er helemaal niets meer van !!?! :confused: :confused:

The Joker
2 januari 2011, 20:54
Zo moeilijk is het niet, je kunt ook gewoon een all in pakket nemen:

A: Mannen betalen bij binnenkomst, voor 14.00 uur 40.00 euro en na 14.00 uur 50.00 euro voor een dagkaart
B: Vrouwen betalen bij binnenkomst 40.00 euro voor een dagkaart.

Bubbelbader
3 januari 2011, 22:31
Zie #132 van dit topic.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=186253&postcount=132

Tonder
5 januari 2011, 09:08
Hoe druk is het er normaal? En wanneer kun je het beste gaan als je niet zo gezien wilt worden.

Badslippers
5 januari 2011, 10:05
Hoe druk is het er normaal? En wanneer kun je het beste gaan als je niet zo gezien wilt worden.

Bij "Yin Yang" kan dat nogal sterk wisselen. Vrijdag- en zaterdagavond zijn het drukst. Op zondagavond na 22 uur kun je er vaak een kanon afschieten. Ik ben slechts een paar keer door de week gegaan en ook toen wisselde het sterk.
Het ligt er ook aan wat je bedoelt met "niet zo gezien wilt worden". De dames zullen je immers altijd zien en je proberen te paaien. De ene dame jaagt wat nadrukkelijker dan de ander, hoewel ik "Yin Yang" niet echt jagerig vindt. Of bedoel je dat je geen bekende tegen het lijf wilt lopen? Dat kan alleen als je voortdurend op een kamer bent.
"Yin Yang" biedt voldoende mogelijkheden om je even terug te trekken. Bijvoorbeeld in het "Wellness" gedeelte, de kantine, of de sauna buiten.

ijsbeer11
5 januari 2011, 10:13
Hoe druk is het er normaal? En wanneer kun je het beste gaan als je niet zo gezien wilt worden.


Als je niet zo gezien wilt worden zou ik voor 11.00 of na 01.00 komen

Badslippers
5 januari 2011, 10:40
Als je niet zo gezien wilt worden zou ik voor 11.00 of na 01.00 komen

Juryvoorzitter kan een glimlach niet onderdrukken. 15 punten voor ijsbeer11!

ijsbeer11
5 januari 2011, 10:44
Juryvoorzitter kan een glimlach niet onderdrukken. 15 punten voor ijsbeer11!

Daar doe je het toch uiteindelijk voor :biggrin:

Nami
5 januari 2011, 11:57
..En wanneer kun je het beste gaan als je niet zo gezien wilt worden.

Het beste kun je dan helemaal niet gaan. Je hebt altijd de kans om een bekende tegen te komen ook op onverwachte dagen/tijdstippen, zoals ik laatst op een dinsdagmiddag in YY. Wellicht kun je dan beter naar een club gaan die een beetje verder uit de buurt ligt zoals Acapulco of VV. Daarbij wanneer je een bekende zou tegenkomen :angst: dan heeft die hetzelfde probleem :teuflisch:

frans164
5 januari 2011, 13:09
Ik was voor de kerst voor eerste maal in YY. ik was er rond 11.30 en er waren paar gasten en al veel dvp´s. Mooie tent alleen jammer dat de bar erg rokerig was. Ik rook zelf ook onder genot van een pilsje maar dit was te veel rook. jammer want het verder een mooie en frisse tent met veel jonge meiden.

Hoofdstuk2
6 januari 2011, 12:55
Hallo Allemaal, ik ben relatief nieuw hier op dit Forum, hier een van mijn eerste berichtjes en een korte impressie van mijn eerste bezoek aan YY.

Afgelopen donderdag 30 december 2010 was het eindelijk zover, mijn "maagdenbezoek" aan YY. Bij binnenkomst zeer correct ontvangen door portier en "Thekefrau".
De dame stelde de bekende vragen en na het overhandigen van de ook bekende 50,- Euro en in ontvangst nemen van een XXL-badjas enz. mocht ik verder.
De kastjes/mijn kastje voor de dag gevonden (beetje klein en die deurtjes, ze klappen heftig terug...), omkleden, douchen, bar in. Redelijk druk, echter minder druk dan de parkeerplaats deed vermoeden (alle kamers bleek later waren zo ongeveer continue bezet), een colaatje gevraagd en een eerste rondje willen gaan lopen.
Stop, geen glaswerk mee naar beneden / saunadeel... Logisch, sorry...
Intussen al aangesproken door een Duitse dame, Tanja of Tania, waar ik zojuist het een en ander over gelezen heb en ook mijn eigen, aansluitende recensie over geschreven heb. Eerst een bezoekje aan de sauna en ff bijkomen van een aparte rit dwars door NL.

Het sauna-gedeelte is met afstand het mooiste tot nu toe door mij bezocht in "Saunaclubs".
Ik moet erbij vermelden dat ik tot nu toe alleen maar in Golden Time, Planet Happy Garden en nu dus een 1ste maal in YingYang ben geweest.
YY scoort dan een dikke eerste plaats, GT een 2de en PHG een 3de plaats als het om de wellness gaat.
Bij het betreden van de sauna aangesproken door 2 dames van rond de 20, een Duitse en een Turkse. Voorstel tot een trio...

Na het sauna rondje terug naar de bar en een 2de colaatje.
Althans, dat was het plan, maar op de plek waar ik mijn badjas had opgehangen hing nu een maatje S ! Als je dit leest, mede saunaclub ganger, lekkere ijsbeer, nog hartelijk dank. Moet een komisch gezicht zijn geweest, een kerel van 1,90 m verstrikt te zien raken in een veel te kleine badjas. Even met de gedachte gespeeld om gewoon een andere te pakken die daar toch maar hing... echter dan zou ik net zo'n ..... zijn als de dief van mijn badjas.
Jullie begrijpen, ik heb de rest van de avond lopen uitkijken naar een klein mannetje in een te grote badjas, een soort Yoda zeg maar.....
Overigens, als je het per ongeluk hebt gedaan, dan excuses voor bovenstaande woorden...

Goed, naar de receptie waar de zeer correcte portier (alleen zijn ogen lachten) mij direct een nieuwe badjas gaf (na mijn uitleg) en nog vroeg of ik misschien nog iets kwijt was geraakt in het proces. Gelukkig niet.
Op naar het bargedeelte, op zoek naar Yoda.
En ja, ik was niet vergeten, direct door Tania/Tanje aangesproken. Deze Oostfriese Duitse, hoewel niet mijn type, gedroeg zich zeer beminnelijk en me over laten halen tot een bezoekje aan de Kino (was ik nog niet geweest). Hier een goede pijpbeurt gekregen en besloten mee te gaan naar een kamer, wat een open kamer bleek te worden ivm met de drukte....
Recensie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=6477

Na deze dame eerst weer een sauna ronde en vervolgens eten, waar ze me op attendeerde. Dus samen met Tanja gegeten...
(Alles herkenbaar heren? Nee, geen medelijden gezocht!)

Na / tijdens het eten afscheid genomen en weer rondje gemaakt, daarbij in de saunaruimte een superklein, brunette, later bleek Poolse Nikki (?) gespot, waar ik later mijn 2de sessie deze dag mee zou beleven.
Hier heb ik even jullie hulp nodig, klein meiske, 1,55m circa, Bruin haar, Poolse, Nikki of Nicky? Ik kan haar binnen de recensies van YY niet vinden.
Als ze er nog niet tussen staat, probeer ik deze week/weekeinde een nieuwe aan te maken....
Leuke sessie met haar, klein maar fijn, kan alle kanten op gegooid worden, zo licht is ze. Totaal andere ervaring dan met Tania/Tanja...
Heerlijk beffen, lange schaamlippen die je naar binnen kunt zuigen als... (vul zelf maar in..) Pijpen zonder, meer dan oké (had ik niet verwacht in eerste instantie, i.v.m. haar gebitje...) Neuken toppie (met uiteraard). Echter helaas geen echte zoenen (totaal niet) en geen GFE. Misschien ooit nog wel een keer, weinig gevaar voor een 2de sessie.

Een lange pauze met wat rond lopen, kijken en sauna bezoek volgt.
In de barruimte met de muziek vol open geschroefd voor wat betreft volume, was het nu wat drukker met dames. Ook een mooie getinte, misschien iets oudere Braziliaanse dame gespot, genaamd Barbara (?).
Ook hier vraag ik jullie hulp t.b.v. het schrijven van een recensie op de juiste plaats. Deze dame via alfabetisch niet gevonden bij YY.

Met deze dame de 3de en laatste sessie van de avond beleefd.
Zeer actief in de aanloop naar de sessie, kamerjacht dus, op de kamer telefoontje afhandelen... wel zoenen, echter na een uitgebreide en zeer goed door de dame ontvangen befsessie van mijn kant geen zoentje meer met de mededeling dat ik haar moesschie had gelikt (en nu dus uit mijn bek stink...) Een totale afknapper wat mij betreft, als een dame vies is van haar eigen poes...
Ook geen GFE cq herhalingsgevaar dus.

Persoonlijk oordeel/ eerste indruk van YY:
Mooie club.
Goede en correcte ontvangst
Beste sauna wat ik tot nu toe gezien heb (YY, GT en PHG)
Dames in GT toch mooier, talrijker en sfeer beter.
Dames in PHG voor mij persoonlijk mooier, de bekende klik aldaar wel, meerdere malen. Dames hier getroffen waar ik een GFE mee had. Hier in YY dus niet. Voorlopig dus mijn nr. 1 voor een bezoek PHG.
Voor de sauna is YY de betere.

Conclusie: ik moet dit jaar minimaal 1 maal terug naar YY, het liefst in de zomer als de tuin ook toegankelijk is.

Groet allen, en dank als iemand mij kan helpen met het correct wegschrijven van de 2 dames hierboven omschreven.

Chucky99.

bluemikey
8 januari 2011, 22:38
Gisteren na (veel te) lange tijd nog eens afgezakt naar YY. Om het nieuwe jaar in te luiden ;). Het welness gedeelte blijft een absolute topper, dus mijn eerste uren aanwezigheid focusten toch voornamelijk op sauna & hotdamp. Dit is echt super in YY. En dan die prachtinge Yin die voorbij trippelden. Heaven on earth, if you ask my opinion. :biggrin:
Nadien een super sessie beleefd met Alexandra uit Polen (zie recensie), een dame die ik echt wel zie zitten :) . De gustibus et coloribus....
Ik was aanwezig tussen 14u en 19u30. Wat me opviel was dat het (nog) niet echt druk was toen ik weg ging. Het was aangenaam gezellig. Kan wel drukker geworden zijn nadien; er kwamen toch wel wat nieuwe gasten aan. Ook geen enkele klacht van mij betreffende rook overlast of te luide muziek. Al bij al weer een topervaring, en deze keer laat ik het niet zo lang duren voor ik nog eens richting YY trek. Zeker weten.

Picasso 1
9 januari 2011, 18:43
Live vanuit YY:
Behoorlijk wat aantrekkelijke meiden hier. Raul7 is er ook en houdt niet op met stuiteren. Celine en Tiffany zijn er ook dus aan schoonheid geen gebrek.
En nu weer tijd om te neuken :tongue:

smp
10 januari 2011, 15:38
Al zolang klant van YY en tot gisteren en toe ik even gebeld, omdat ik 2 weken gemaild had en geen reactie kreeg (ivm met mijn komende verjaardag) had met de receptie een Duitstalige dame die heel onvriendelijk was en kort en bondig alleen maar neen kon zeggen op al mijn vragen.

Ik vroeg om eens 1 keertje een uitzondering te maken voor mij.
Mijn verjaardag valt heel stom deze jaar op een maandag , hebt mijn 2 vorige verjaardagen ook daar gevierd en dat was toen in de weekend.

Ik vroeg dus als ik in plaats van maandag de zondag mag komen en ze zei al direct neen.
Ik legde haar uit waarom, omdat ik maandag moet werken middagdienst en mijn vrienden ook waarmee ik altijd komt.

En als ik op de zondag daar ben blijft ik toch tot sluiting krijg ik dan mijn entree geld terug, want na 24h ben ik jarig hoe zit dat dan.

Knabbel
10 januari 2011, 16:32
En als ik op de zondag daar ben blijft ik toch tot sluiting krijg ik dan mijn entree geld terug, want na 24h ben ik jarig hoe zit dat dan.

Goeie vraag. En dan ook nog het dilemma of je nu € 40.- of € 50.- terugkrijgt, want ben je dan formeel vòòr of juist na 14u binnen?
Ik zou toch nog maar eens opnieuw bellen voor de zekerheid en controleer gelijk of ze de klok wel op wintertijd hebben gezet.
Telefoon: ++31 (0)475-532596 (€ 50.- p/m) Succes :biggrin:

Picasso 1
10 januari 2011, 17:32
Goeie vraag. En dan ook nog het dilemma of je nu € 40.- of € 50.- terugkrijgt, want ben je dan formeel vòòr of juist na 14u binnen?
Ik zou toch nog maar eens opnieuw bellen voor de zekerheid en controleer gelijk of ze de klok wel op wintertijd hebben gezet.
Telefoon: ++31 (0)475-532596 (€ 50.- p/m) Succes :biggrin:

En nadat je alle antwoorden binnen hebt, niet vergeten ze te melden dat je op 29 februari jarig bent.

smp
10 januari 2011, 17:42
Nadat je al deze vragen op ze hebt afgevuurd, meldt ze dan ook meteen erna dat het om 29 februari gaat, de dag waarop je een feestje wil vieren.


Goeie vraag. En dan ook nog het dilemma of je nu € 40.- of € 50.- terugkrijgt, want ben je dan formeel vòòr of juist na 14u binnen?
Ik zou toch nog maar eens opnieuw bellen voor de zekerheid en controleer gelijk of ze de klok wel op wintertijd hebben gezet.
Telefoon: ++31 (0)475-532596 (€ 50.- p/m) Succes :biggrin:

@Picasso 29Februari je ben een goeie , neen het is voor 31/01/2011

@Knabbel je bedoeld zeker 0,50cent p/m en bellen doe ik niet meer ze kent maar een woord en dat is NEEN.
Hebt haar zelfs gevraagd als ze me even de verantwoordelijke aan telefoon wilde laten komen en het was direckt NEEN.

RAUL7
10 januari 2011, 17:46
@Knabbel je bedoeld zeker 0,50cent p/m en bellen doe ik niet meer ze kent maar een woord en dat is NEEN.
Hebt haar zelfs gevraagd als ze me even de verantwoordelijke aan telefoon wilde laten komen en het was direckt NEEN.

Dan ken je ook het antwoord hierop;



En als ik op de zondag daar ben blijft ik toch tot sluiting krijg ik dan mijn entree geld terug, want na 24h ben ik jarig hoe zit dat dan.

NEEN :smile2::smile2::smile2:

Picasso 1
10 januari 2011, 18:01
Dan ken je ook het antwoord hierop;

NEEN :smile2::smile2::smile2:

Raul, heb je vandaag Celine nog geneukt? :biggrin:

RAUL7
10 januari 2011, 18:02
Raul, heb je vandaag Celine nog geneukt? :biggrin:

Neen, maar morgen wel! :biggrin:
Claudia is terug in de Villa, kijk maar eens op de site!
http://saunaclub.com/saunaclub-vertigo-news/and-adriana-is-also-back/

Dolfie
10 januari 2011, 20:08
Al zolang klant van YY en tot gisteren en toe ik even gebeld, omdat ik 2 weken gemaild had en geen reactie kreeg (ivm met mijn komende verjaardag) had met de receptie een Duitstalige dame die heel onvriendelijk was en kort en bondig alleen maar neen kon zeggen op al mijn vragen.

Ik vroeg om eens 1 keertje een uitzondering te maken voor mij.
Mijn verjaardag valt heel stom deze jaar op een maandag , hebt mijn 2 vorige verjaardagen ook daar gevierd en dat was toen in de weekend.

Ik vroeg dus als ik in plaats van maandag de zondag mag komen en ze zei al direct neen.


Ja dat is dat Duits lelijk klotewijf ( sorry voor mijn taalgebruik;) ) die vorige keer toen ik YY binnenkwam ook al zo onvriendelijk reageerde,alsof ze in maanden geen sex meer had gehad:hammer:

Probeer het later nog eens,dan tref je iemand anders aan de telefoon en heb je kans dat het je toch nog lukt.
En anders ga je je verjaardag vieren in één van de andere talloze clubs in NRW;)

Grtz,Dolfie

Picasso 1
10 januari 2011, 20:47
Aan de andere kant zijn de twee nederlandse blonde dames (receptie en bar) erg vriendelijk en een genot voor het oog :tongue:

Dolfie
10 januari 2011, 20:58
Aan de andere kant zijn de twee nederlandse blonde dames (receptie en bar) erg vriendelijk en een genot voor het oog :tongue:

Daar treed ik je 100% bij Picasso:biggrin:
Vooral de erg vriendelijke dame aan de bar viel me op...als ik me nog goed herinner is het de sympathieke Olga.Ik heb vorige keer met deze toffe meid een heel aangenaam gesprek gehad.
Als onze jarige collega haar aan de lijn krijgt komt alles dik in orde:biggrin:

Grtz,Dolfie

madiwodovr
10 januari 2011, 23:07
Daar treed ik je 100% bij Picasso:biggrin:
Vooral de erg vriendelijke dame aan de bar viel me op...als ik me nog goed herinner is het de sympathieke Olga.Ik heb vorige keer met deze toffe meid een heel aangenaam gesprek gehad.
Als onze jarige collega haar aan de lijn krijgt komt alles dik in orde:biggrin:

Grtz,Dolfie

Dolfie: voor een goed gesprek ga ik wel met vrienden de kroeg in...:biggrin:
Knallen, daar gaat het om! :smile2:

Bief2
11 januari 2011, 15:21
Gisteren naar YY, aangekomen iets na 11u.
Wat gedronken, gedoucht en wat rondgeslenterd. Amai, wat was het daar rustig. Nog nooit zo triest meegemaakt. Een 15-tal dames aanwezig, maar er kon er mij geen enkele bekoren. Uiteindelijk ben ik tot 12.30u daargeweest en toen het besluit genomen om ervandoor te gaan en naar GT te gaan.
Het was een wijze beslissing, mij nog supergoed geamuseerd ginder.
Tja, het zal weer even duren nu, voordat ik nog eens afzak naar Roermond.

Dietster
11 januari 2011, 23:08
Ik ga 31-01 zowiezo na YY om te profiteren van m'n gratis entree en heb daar een vrije
dag voor over, hoop alleen dat Donna dan ook daar is.
Vindt het wel jammer voor SMP dat ze in deze situaties niet flexibeler zijn.

Mvg. Dietster

Jimmy Doe
12 januari 2011, 15:32
Gisteren in YY geweest, bijna de gehele dag.

Het was behoorlijk druk, veel dames en ook veel ijsberen, voornamelijk groepjes, zowel Turks, Marokkaans als Indische types.
Maar........ze gedroegen zich allemaal!!

Nog een aardige Vlaming getroffen die voor het eerst in een saunaclub was en met hem leuk gebabbeld en het reilen en zeilen in een saunaclub besproken.

Het eten was deze dag eenvoudig, schnitzel, gebakken aardappels en groentes.

Met twee Duitse dames op kamer geweest, daarover in hun draadjes meer.

Gr. JD :wink2:

smp
12 januari 2011, 16:47
Ik ga 31-01 zowiezo na YY om te profiteren van m'n gratis entree en heb daar een vrije
dag voor over, hoop alleen dat Donna dan ook daar is.
Vindt het wel jammer voor SMP dat ze in deze situaties niet flexibeler zijn.

Mvg. Dietster

@Dietster Ja thnx, spijtig dat ik de 30ste moet gaan en niet kan profiteren van de vrije entree en niet de dag van van verjaardag zelf kan omdat ik werken moet. Kan toch moet niet gaan werken en vrijaf (verlofdag kreeg ik niet ).
Geen werk = geen geld om te knallen.

Deepreamer
13 januari 2011, 17:22
Erstbesuch im Yin Yang oder In der Höhle der grünen Bären und die Armada der deutschen Frauen:

Am 27.11. (Samstag) habe ich mit dem Kollegen Caracol zum ersten Mal das Yin Yang, etwas außerhalb von Roermond gelegen, besucht.



Empfang:
Wir kamen zeitgleich gegen 15:30 an und waren erstmal von dem großen, schön angelegten Parkplatz beeindruckt.

Der Empfang war nicht allzu freundlich und etwas wortkarg wurden uns jeweils 50€ Eintritt abgenommen (bis 14:00 beträgt der Eintritt übrigens 40€, am Geburtstag ist er frei), erst der Securitymann erklärte uns auf Nachfrage, wo wir was im Club finden.

Öffnungszeiten: Mo-Fr 11:00-01:00, Sa+So 13:00-01:00. Die einzelnen Bereiche "Horeca", "Wellness" und "Relax" werden auch als Einzelpakete angeboten, Preise siehe Website (http://www.yinyang.nl/).



Umkleide:
Ausgestattet mit unseren grünen Bademänteln gingen wir die wenigen Stufen nach unten in den recht geräumigen und hellen Umkleideraum, dieser ist picobello sauber wie der gesamte Club.

Die Spinde sind noch etwas niedriger als in den meisten anderen Clubs. :frown: Zudem ist etwas unpraktisch, daß die Türen sich von selbst sehr schwungvoll schließen. Überall stehen kleine Hocker als Ablagen. Badelatschen von relativ minderwertiger Qualität findet man in einem Regal.

Gleich links im Umkleideraum ist ein großer Wandspiegel mit großzügiger Ablagefläche darunter, wäre perfekt für diverse Utensilien wie Bürste/Kämme, Haargel, Bodylotion etc. Habe ich einen Fön gesehen? Bin mir nicht mehr sicher, da ich in dem Moment durch J's plötzliche Anwesenheit zu sehr abgelenkt war. :redface:

Handtücher gibt es übrigens nur am Empfang. Irgendwo im Wellnessbereich noch ein paar auszulegen wäre sicher nicht verkehrt. Wertfächer gibt es nicht, die Umkleide ist aber videoüberwacht.



Räumlichkeiten:
Der Umkleideraum ist quasi wie ein Durchgangsbereich. Will man vom Barraum oder dem Wellnessbereich in den Essbereich, zu den Zimmern oder zum Empfang, muß man hier durch.

Verlässt man den Umkleideraum auf der anderen Seite, geht man ein paar Stufen hoch und findet links in der Ecke den Duschbereich. Genügend Haken für Bademantel/Handtuch sind vorhanden, darunter steht ein Wäschekorb für benutzte Handtücher. Die Dusche wird mit einem Sensor in Gang gesetzt, etwas gewöhnungsbedürftig ist die Temperaturbedienung.

An der Dusche vorbeigehend befinden sich auf der rechten Seite die Toiletten, gegenüber ist der Eingang in den Barraum und den Gang folgend gelangt man in den Wellnessbereich. Davor ist auf der rechten Seite der Beautysalon.



Wellnessbereich:
Der Wellnessbereich ist ganz klar das Prunkstück des Clubs, der mit Abstand schönste, den ich bisher gesehen habe. :)

Hier befindet sich hinter dem Eingang mit einer automatisch öffenenden Glastüre auf der rechten Seite ein Fußbecken, ein Wasserbecken mit angenehm warmen Wasser. Dort sitzen in der Regel einige Mädels und warten auf Gäste. Direkt daneben liegt die Sauna, links davon geht man ein paar Stufen hoch, um zu den beiden runden Whirpools zu gelangen.

Mittig im Raum ist der großzügig gestaltete zweite Duschbereich, dahinter ein großer, beheizter Swimmingpool, der verwinkelt angelegt ist. Daneben stehen eine Ruheliegen, außerdem gibt es noch ein Solarium (nur stehend zu benutzen) und ein kleines Dampfbad, beides freistehend in den Raum integriert.

Von der Sauna, den Jacuzzis, Swimmingpool und Relaxliegen hat man freien Blick nach draußen in das große Außengelände. Punktabzug: Die Stufen bei den Jacuzzi sind teilweise sehr rutschig, da überschwappendes Wasser langsam die Treppen hinabläuft. Das wird zwar immer wieder mit einem Schrubber in einen Ablauf geschoben, kann aber natürlich nicht rund um die Uhr gemacht werden.

Im Garten gibt es außerdem noch eine Biosauna und einen weiteren Swimmingpool. Bei dem nasskalten Wetter war ich natürlich nicht im Außenbereich, die Bilder auf der Website des Clubs lassen aber erahnen, daß das YY den schönsten aller Clubgärten zu bieten hat. Aktuell wurden diese Bilder aber durch Winterbilder mit Schnee ersetzt.



Barraum:
Der Barraum ist rustikal gemütlich gestaltet. Eine große massive Bar befindet sich mitten im Raum, hier gibt es kostenlos diverse Softgetränke, Bier vom Faß und Heißgetränke. Der Kaffee ist typisch holländischer Filterkaffee, wer einen "anständigen" Kaffee haben möchte, sollte nach oben in den Restaurantbereich gehen. Dort steht ein WMF-Vollautomat. Wein und Hochprozentiges gibt es gegen Bezahlung. Die beiden Thekendamen hatten alles gut im Griff und man wurde fix bedient.

Rund um die Bar stehen Barhocker. In den Nischen stehen 2er Sofas mit braunem Lederbezug in kleinen Gruppen angeordnet. Die Sofas haben ihre beste Zeit bereits hinter sich und sind teilweise schon ein wenig abgenutzt. In einer Nische ist ein offener Kamin, in dem den ganzen Tag auch ein schönes Kaminfeuer brannte. An mehreren Stellen hingen Flatscreens, auf denen Musikclips liefen, in einer Ecke steht eine alte Wurlitzer-Jukebox.

Gegen Abend wurde es ziemlich voll, dann waren eindeutig zu wenig Sitzgelegenheiten vorhanden. Hätte man den Bühnenbereich etwas kleiner gestaltet, hätte man noch ein paar Sitzgelegenheiten mehr unterbringen können. Die Musik im Barraum ist in erträglicher Lautstärke. Mir persönlich würde der Barraum mit etwas mehr Tageslicht noch besser gefallen.

Das große Pornokino und einige "Notzimmer" mit Vorhang sind im Keller und durch eine Treppe aus dem Barraum zu erreichen. Vom Barraum gelangt man ebenso wie vom Wellnessbereich über einen Terassenbereich in den großen Garten. Dort stehen auch noch ein paar Blockhütten, vermutlich Verrichtungszimmer, die aber anscheinend ungern genutzt werden.



Zimmer:
Die eigentlichen Verrichtungszimmer sind im Untergeschoss und in der ersten Etage. Im Erdgeschoss befindet sich nur der Empfang, man geht von dort aus jeweils ein paar wenige Stufen nach unten bzw. oben. Vor den Zimmern ist ein gemütlicher rustikaler Wartebereich mit Sitzmöglichkeiten. Schlüssel werden keine ausgegeben, man wartet mit der Dame seiner Wahl einfach in dem Vorbereich auf das nächste freie Zimmer. Die Wartezeiten betrugen am Samstagabend zur Hauptzeit etwa 20 Minuten.



Verpflegung:
Die Speisen gibt es im sogenannten "Restaurant" im ersten Stock. Auch die Damen tragen dort übrigens Badenmäntel. Man nimmt sich selbst das Fleisch aus dem Kühlbehälter, legt es auf den Tepan Yaki (japanischer Grillgarer - eine Art heiße Platte aus Metall, auf der Fleisch, Gemüse etc. fettfrei gebraten werden) und muß sich selbst um das Wenden und Runternehmen kümmern.

Zur Auswahl standen an dem Tag u.a. Burger, Rinderfilets, Geflügel, Bauchfleisch usw. Alles frisch und von guter Qualität. Dazu gibt es diverses Grünzeugs, ein paar Saucen und ein bis zwei fertige Nudelgerichte. Die waren allerdings nicht unbedingt so der Hit. Ich habe in Clubs zwar schon wesentlich besser gegessen, aber auch schon deutlich schlechter.



Damen:
Bei unserer Ankunft waren etwa 25 Damen im Dienst, die Zahl erhöhte sich später noch auf etwa 40-45. Verhältnis zu den Gästen war in etwa ausgeglichen. Ab 23:00 machten nicht wenige Damen bereits Feierabend, so daß gegen Mitternacht nur sehr wenige Frauen im Barraum waren, da die verbliebenen größtenteils gebucht waren.

Ich habe nur 2 richtige Topschüsse entdeckt, insgesamt etwa 6 Frauen, die für mich aus optischer Sicht definitiv eine Buchung wert gewesen wären. Der Rest der Damen entspricht in etwa üblichem Saunaclubdurchschnitt, vielleicht tendenziell ein klein wenig darunter. Der Großteil der Frauen lag altersmäßig zwischen 25 und 30 und gehörte nicht der ganz schlanken Fraktion an, was aber nicht bedeuten soll, sie wären dick, sondern einfach etwas "fülliger". Wer nur Magermodells sucht, wird hier aber sicher nicht glücklich. Ohne Oberteil liefen nur ganz wenige Frauen herum, die anderen trugen Dessous, Bikini oder kurze Kleidchen, Siliconanteil war aber wohl eher gering.

Die Besonderheit an der Damenriege im Yin Yang: Geschätze 50-60% der Damen kommen aus Deutschland. Etwa 20% sind anscheinend aus Ungarn, der Rest verteilt sich auf diverse andere Nationalitäten, die einzigen "Exotinnen" waren eine Algerierin und eine Thai. Ein Animierverbot gibt es anscheinend nicht und die immer wiederkehrenden Sprüche der deutschen Mädels á la "haste nicht Lust zu ficken?" und "willste immer noch nicht ficken?" fand ich etwas nervig. :angst:

Servicepreise der Damen: 50€ für 30 Minuten und 75€ für eine Stunde. Danach geht es wieder von vorne los.

Leider lief der Tag für mich alles andere als erfolgreich. Das Yin Yang hatte ich schon lange auf meiner Liste, war aber an diesem Tag dann konkret vor Ort, weil meine Lieblingsdame J nun dort arbeitet. Am späten Nachmittag konnte ich mich ein paar Minuten mit ihr unterhalten, für einen Zimmergang war es mir zu der Zeit noch zu früh und ich wollte auch zuerst noch etwas essen. Ich konnte leider nicht ahnen, daß sie ansonsten dauergebucht sein würde und ich keine Chance mehr bekomme, sie zu buchen. :mad: Wie das so ist, man hofft, daß es doch noch klappen wird und irgendwann war ich so frustriert, daß ich absolut keine Lust mehr hatte. Ich hatte mich sehr auf ein Wiedersehen gefreut und dann das. :frown:

Die erste Alternative zu J sah ihr so unglaublich ähnlich, daß ich sie an dem Abend glatt 4 oder 5 mal verwechselte, wenn ich nicht direkt ihr Gesicht sehen konnte. Die zweite Alternative, die hübsche Ungarin Olivia, disqualifzierte sich letztlich, als sie mich so ungefähr das achte Mal ansprach. Also verließ ich den Club zur Feierabendzeit um 01:00 letztlich ungepoppt, ist mir aber lieber, als eine Frustnummer, die dann nur schlecht werden kann.



Fazit:
Das Yin Yang ist einer der schönsten Clubs, die ich bisher besucht habe. :)

Das Damenangebot kann mit (fast allen) vergleichbaren Clubs mithalten, das Essen war gut, der Wellnessbereich ist Referenzklasse. Mich störten einzig und allein die Übermacht an deutschen Frauen und deren einfallslose Anmachsprüche. :nee: Mir sind Osteuropäerinnen da deutlich lieber, mit ihnen komme ich viel besser zurecht.

Sicher ein Club, den ich ab und an mal besuchen werde, selbst wenn J dort nicht mehr tätig ist und trotz der weiten Anfahrt von über 150km (einfache Strecke). Ich finde es dort sehr gemütlich und der Club ist wie geschaffen zum Relaxen. Das Ambiente des Clubs ist auf den Bildern der mehrsprachigen Website übrigens sehr gut zu sehen.

stalingrad69
13 januari 2011, 18:04
Ik kan al geen Duits en nu begint men te posten in die taal, en dan heeft hij het over teveel Duitse vrouwen,tja :!)

Scoobert
13 januari 2011, 18:29
Hallo Deepreamer,

Haste noch immer keine Lust zu ficken ?? Hahahahaha :biggrin:

Nervt mir auch, genau wir in NRW Klubs das....Baby und Schatzie :heul:, trotzdem gefallen die mir weit besser wie den YY, der so nÄhe liegt.

Deepreamer
13 januari 2011, 18:48
Ik kan al geen Duits en nu begint men te posten in die taal, en dan heeft hij het over teveel Duitse vrouwen,tja :!)
Sorry, I can read and understand the dutch language, but I can't write or speak it. I think (hope) for most of the ijsberen the german language is easier to understand as if I would use google translator to post my report in dutch language.



Hallo Deepreamer,

Haste noch immer keine Lust zu ficken ?? Hahahahaha :biggrin:
Doch, jetzt schon! :tongue: Deswegen werde ich wohl morgen ins GT fahren.


Nervt mir auch, genau wir in NRW Klubs das....Baby und Schatzie :heul:, trotzdem gefallen die mir weit besser wie den YY, der so nÄhe liegt.
Wenn mich eine Rumänin oder Polin oder ... auf englisch und mit "Schatzi" anspricht, finde ich das weniger schlimm, als wenn es von einer deutschen Frau kommt. Und dann auch noch so "billige Sprüche! Da waren mir einfach viel zu viele deutsche Frauen, das ist in den Clubs in NRW viel besser. Ansonsten fand ich YY richtig gut, obwohl ich nicht mit Juliette auf's Zimmer gehen konnte. :wand:

salvo
13 januari 2011, 19:21
is poolse olga aanwezig in yy?

Bief2
14 januari 2011, 23:10
...Rund um die Bar stehen Barhocker. In den Nischen stehen 2er Sofas mit braunem Lederbezug in kleinen Gruppen angeordnet. Die Sofas haben ihre beste Zeit bereits hinter sich und sind teilweise schon ein wenig abgenutzt. ...

Inzwischen stehen dort neue Sofas mit schwarzem Leder(?)bezug.

ice
22 januari 2011, 16:52
IK ZEG : "NEIN" hahaha

libero
23 januari 2011, 23:05
na een veels te lange afwezigheid weer eens in YY gaan kijken.
Ditmaal op een zaterdag. laatste maal dat ik er was was een mooie nazomer zondag waarop het aanbod aan dames miserabel was.

Groot was mijn vreugde toen ik zag dat er de nodige (voor mij) nieuwe dames erbij waren gekomen. waarvan de meeste lekker jong en strak waren. daaronder was een jongedame die een mooie paaldans act met haar heerlijk lijfje weggaf.

Ik was er op goed geluk afgereisd in de hoop wat bekende dames te treffen maar dat viel een beetje tegen. ik had mijn zinnen gezet op Daina en Mercedes. bij binnenkomst waren die niet te vinden, van Daina verbaasde me dat niet angezien die alleen tijdens school vakanties aanwezig was. Mercedes als vaste kracht was wel opmerkelijk. Gelukkig was daar wel Melissa.

Ik was net te laat voor een lunch dus maar de tijd met melissa doorgebracht op de kamer, daarna de sana en de whirlpool. stipt 5 uur de bodemloze put in mijn maag proberen te vullen en toen viel de vriendin van Melissa mij oop. Lange, donkerblonde slanke verschijning met een engelachtige uitstraling die lusiter naar de naam Sara. meteen na het eten was het volgende slachtoffer van mijn dadendrag dus heel snel gesignalleerd en aan het werk gezet.

Tot mijn grote euforie liep ik daarna rond 6en Daina tegen het lijf. 1 of andere ijsbeer had haar 5 uur op de kamergehouden :ranting2:

Wat had ik dit meiske gemist en wat was ze wer op dreef in de kamer. Helaas ging ze niet in op mijn huwelijksaanzoek.

Daarna even bijkomen voor een volgende ronde. wat me daarbij opviel was dat de geluidsisolatie in de kino en bij de ligbedden naast het indoor zwembad heel goed bleek. ik kon ongestoord lezen, weg van de hectiek en de luidruchtige muziek in de bar; er werd zelf rustgevende muzak gespeeld . Toen ik weer met daina aan de slag wilde was die nergens te bekennen en waren alle kamers bezet met een wachtrij. tegen 00.15 het pand maar verlaten omdat ik weinig hoop had dat ik nog in actie kon komen voor sluitingstijd vanwege het tekort aan kamers.

Al met al een geslaagde rentree die smaakt naar meer. ik kan niet benadruken hoe prachtig het wellness gedeelte is en dat YY het zo lekker rustig heeft gemaakt dat ik op hoogtepunt van het feest rustig op een stretcher kon ligen lezen zonder de herrie van de bar te horen.:applaus:

longdivision
24 januari 2011, 13:47
Vorige week zondag geweest en zelden zo een saaie zondag meegemaakt. Er waren (leek het) nog geen 20 vrouwen en wel 80 beren binnen. Veel van de vaste krachten waren er niet en werden danig gemist. Slechts 2 vrouwen konden me bekoren en die waren dan ook continu bezet, rond 18:00 maar naar huis vertrokken.

Jimmy Doe
24 januari 2011, 19:21
Vandaag weer eens in de gelegenheid geweest een middagje in YY te vertoeven.

Om ± 13.00 uur YY binnengewandeld en na het omkleedritueel gelijk even de aanwezigheid van de dames en heren checken.
Er waren op dat moment ± 10 dames en ± 5 heren en er zullen er nog een paar op kamer zijn geweest.

Wat mij direct opviel was dat van de 10 dames er 8 een badjas aanhadden.
Op dat moment nog niet gevraagd naar het hoe en waarom, maar een kwartiertje later zat ik rustig in een bubbelbad en komt Diana even een praatje maken in badjas.
Ik vraag; "hoe zit dat met die badjassen ?" antwoordt: wij mogen sinds kort de badjas aanhouden als we dat willen, maar het hoeft niet.
Sommige dames hebben de badjas aan omdat ze het koud hebben, anderen omdat ze dat prettiger vinden.

De "lust voor het oog" en het "keuren" voor het aanspreken is bij die dames dus ook verdwenen.
Ik denk dat het aantal klanten bij die dames wel iets zal afnemen.
Later zag ik dames die de badjas weer opgeruimd hadden, maar een aantal liep toch de hele middag dat ik er was in badjas.

Na het bubbelbad en een sauna gaan kameren met Diana, maar die hoeft geen betoog lijkt me, geen "optic fick" maar o zo goed op kamer.

Om 16.15 uur nog even de bar in en tellen; ± 20 dames en evenveel heren.
Dus nog rustig.

Hierna omkleden en weer naar huis, waarbij tegenwoordig bij het verlaten van YY de badjas weer ingeleverd moet worden !

NB: geen gebruik gemaakt van restaurant, ook niet in de bios geweest.

Gr. JD :wink2::wink2:

zeppos58
24 januari 2011, 21:30
Vorige week was ik in PSR, nu ook niet de drukste club, en niet zo lang geleden was ik in YY.
Als je de clubs met een kleine tussenpauzen bezoekt, weet je meteen weer waarom YY toch een flauw afkooksel is en blijft van de Duitse clubs, zelf het meestal rustige PSR staat veel hoger dan YY.
YY blinkt vooral uit in verkeerde beslissingen.
Dat dames in het restaurant een badjas moeten dragen tot daar aan toe, dat zou moeten van de wetgever, om hygiënische redenen maar verder.......


.....hoe zit dat met die badjassen ?" antwoordt: wij mogen sinds kort de badjas aanhouden als we dat willen, maar het hoeft niet.
Sommige dames hebben de badjas aan omdat ze het koud hebben, anderen omdat ze dat prettiger vinden........
Weer een van die verkeerde beslissingen die beren wegjagen. Als de dames het koud hebben moet het management de thermostaat maar een graadje hoger zetten. Dames in badjas is uit den boze. Zijn ze bij YY vergeden dat het originele concept FKK is, ja juist, volledig naakt. de lingerieversie kwam pas later.


De "lust voor het oog" en het "keuren" voor het aanspreken is bij die dames dus ook verdwenen.
Ik denk dat het aantal klanten bij die dames wel iets zal afnemen
En dan lopen de dames naar een andere club omdat de beren hen links laten liggen, vrijdag zat er al eentje in PSR


Hierna omkleden en weer naar huis, waarbij tegenwoordig bij het verlaten van YY de badjas weer ingeleverd moet worden !
Dit komt waarschijnlijk omdat veel ongelikte beren hun badjas gewoon op de grond smijten als ze huiswaard gaan. Iets dat ik alleen in YY heb gezien, toch in die mate. In de Duitse clubs blijft soms ook wel een badjasje liggen, maar dat is eerder uitzondering dan regel.
Dat het in YY anders is komt omdat ze het van in den beginne hebben "toegelaten". Als je die gelikte beren een paar keer beleefd maar kordaat wijst op hun foute gedrag, dan leren ze het wel, en als ze dat niet doen, dan ben je ze toch beter rijk dan kwijt. Dat soort beren verzieken de sfeer enkel, dus ....... je bent op lange termijn beter af van dat "soort".
Ik ken menig ijsbeer die net om deze kerels en om de bruine beren deze club niet langer bezoeken.
Jammer want deze zaak heeft potentie.

The Joker
25 januari 2011, 22:34
Dames in badjas is natuurlijk niet echt opwindend.
Als YY nu gewoon hetzelfde doet als in alle Duitse saunaclubs: De meiden vrij laten in hun kledingkeuze: topless, bikini, lingerie, jurkje. Dan heb je dat probleem ook niet meer.
De meiden gaan echt niet in een skipak binnen zitten als ze wat ruimere kledingmores krijgen dan de huidige 'maximaal een bikini aan' regel.
Als ze nu allemaal in badjas binnen gaan zitten verhoogt dat hun omzet ook niet erg vrees ik.

Picasso 1
25 januari 2011, 22:56
Een hoer met een badjas aan, dat is compleet lachwekkend.

ijsbeer11
26 januari 2011, 09:28
Een Spaanse ijsbeer met een badjas is nog veel lachwekkender :asshole:

Picasso 1
26 januari 2011, 10:03
Een Spaanse ijsbeer met een badjas is nog veel lachwekkender :asshole:

Komt omdat ik geen tattoo's heb om te showen :smile2:

ijsbeer11
26 januari 2011, 11:21
:biggrin:

longdivision
26 januari 2011, 16:11
Een dame in sexy jurkje is sowieso mooier om te zien dan in alleen een bikini of lingerie, het verhoogt de spanning :)

rmjhexe
26 januari 2011, 16:30
mijn idee alle dames topless,:betrunken: alle beertjes badjas:c014[1]:

Badslippers
26 januari 2011, 20:30
Een Spaanse ijsbeer met een badjas is nog veel lachwekkender :asshole:

15 punten voor deze "One-Liner"


Komt omdat ik geen tattoo's heb om te showen :smile2:

15 punten voor deze "One-Liner"

Ja, de ijsberen zijn weer scherp bezig.

Bubbelbader
27 januari 2011, 15:04
mijn idee alle dames topless,:betrunken: alle beertjes badjas:c014[1]:

Mijn idee. Laat iedereen vrij, heren badjas of handdoek en dames vrije keus, echter geen badjas. Er is momenteel in YY wat "gedoe" over de kleding van de dames. Het gemopper van de dames was niet van de lucht. Meer schrijf ik er niet over. Zal nog wel een staartje krijgen.

Bubbelbader
27 januari 2011, 15:05
Ja, de ijsberen zijn weer scherp bezig.

102.73 punten voor onze pantoffelschuiver.:hammer:

zeppos58
29 januari 2011, 16:21
Met dat badjassengedoe lijkt YY op den duur
een hoerentent zonder hoeren
Een slettenkot zonder sletten
Enn lege doos of leeg bordeel
Zonde van de tijd die we erin steken
Als het een tijdje vlotjes draaid nemen ze weer zo een klote beslissing.
Het lijkt wel alsof het niet goed mag draaien

Flipper
29 januari 2011, 17:02
Zeppos:

Dit komt waarschijnlijk omdat veel ongelikte beren hun badjas gewoon op de grond smijten als ze huiswaard gaan.

Ik smijt mn badjas altijd op de grond.. :biggrin:

Scoobert
29 januari 2011, 18:30
Ik smijt mn badjas altijd op de grond.. :biggrin:

Een ongelikte dolfijn dus....... :biggrin:

zeppos58
29 januari 2011, 21:44
Waarom zie je die badjassen enkel in grote hoeveelheden op de grond liggen in YY en niet in andere clubs.
Omdat het YY beleid al jaren mank loopt.

Josef
30 januari 2011, 00:00
Waarom zie je die badjassen enkel in grote hoeveelheden op de grond liggen in YY en niet in andere clubs.
Omdat het YY beleid al jaren mank loopt.

Ja wat die rond slingerende badjassen/ijsberenvellen betreft.
Als dat daar maar bij blijft!
Ben wel eens in FKK-Oase geweest.
Ging Josef naar de kamer met een dame.

En zij werd toch een partijdje kwaad ja gelukkig niet op Josef.
Maar wat was het geval,er lag een glas stuk op de grond.
Ja de dame die net uit die kamer kwam kreeg meteen de schuld.
Meschien had ze het helemaal niet gedaan!!

En toen haalde ze de Theke Frau er bij.
Ja die zij hoe zag die dame er uit?
Toen antwoorde de dame ze had zwart haar.

Ja daar kon de Theke Frau natuurlijk weinig mee.
Omdat er wel honderd vrouwen met zwart haar liepen.

Maar als het maar bij die ijsberen vellen blijft in de kleedruimte.
En geen rond slingende condooms en stuk gevallen glazen.

Maar Josef zou zeggen Heren ijsberen!!!! Wees een Heer in het verkeer.
En ook in de Club en maak het plezier van een ander niet stuk.
Hou het rein dat vind ook ALLAH fijn.
En natuurlijk ook voor al die anderen GODDELINGEN.
Hou GOD voor ogen en je broek op een kier,en maak plezier.:festeer::festeer::festeer:

Dit was de uitspraak van meester:znaika[1]: Josef.
En daar moeten julie het maar mee doen.

smp
30 januari 2011, 22:04
Vandaag toch gegaan ondanks ik morgen pas verjaart.
Mijn eerste dame van de dag was Ellen russia kgb girl.
De moeite waard ze was vandaag mijn eerste dame waar ik mee de kamer in ging.
Ik had er geen spijt van en ze voldeed aan mijn wensen.
Deze dame zou ik zeker eens 2 keer op een avond nemen als ik langer was gebleven , maar ik moest om 19h00 terug huiswaarts vertrekken.
Na het eten rond 18h00 onder kwam ik Lin tegen daar kon ik geen neen tegen zeggen om met haar naar de kamer te gaan.
Maar voor mij blijft het maar bij deze 1 keer.
Dus daar bleef het bij 2 dames was voor mij genoeg vandaag.

Rex
31 januari 2011, 21:53
Maar Josef zou zeggen Heren ijsberen!!!! Wees een Heer in het verkeer.
En ook in de Club en maak het plezier van een ander niet stuk.
Hou het rein dat vind ook ALLAH fijn.
En natuurlijk ook voor al die anderen GODDELINGEN.
Hou GOD voor ogen en je broek op een kier,en maak plezier.:festeer::festeer::festeer:

Dit was de uitspraak van meester:znaika[1]: Josef.
En daar moeten julie het maar mee doen.

SCHITTEREND!!!

Jimmy Doe
2 februari 2011, 16:15
Afgelopen maandag weer naar YY.
Het aantal dames in badjas viel mee, maar het totaal aantal dames was maar ± 15.
Aantal beren: ± 35, dus...........verhouding lag een beetje scheef !

1 x gekamerd met Hongaarse Monica, geen schoonheid, maar zeer goed op kamer en voor herhaling vatbaar, was voor mij ook al de tweede keer.

Gr. JD. :wink2::wink2:

zeppos58
2 februari 2011, 16:52
Afgelopen maandag weer naar YY.
Het aantal dames in badjas viel mee, maar het totaal aantal dames was maar ± 15.
Aantal beren: ± 35, dus...........verhouding lag een beetje scheef !

1 x gekamerd met Hongaarse Monica, geen schoonheid, maar zeer goed op kamer en voor herhaling vatbaar, was voor mij ook al de tweede keer.

Gr. JD. :wink2::wink2:
Spreken we hier over Hongaarse Monica, Girl Next Door type, donkerbruin lang krullend haar ??? Ongeschminkt ?

smp
3 februari 2011, 12:38
Even aan @Nikxx maak even je post in vak leeg anders kan ik je geen prive bericht sturen het staat boem vol.
En Nikxxx
Tja , ik ben zowat een vaste klant, maar ik moet u zeggen Olga hebt ik al een tijdje niet meer gezien .
ze komen en gaan zonder dat je het weet.
sorry

Jimmy Doe
3 februari 2011, 18:30
Spreken we hier over Hongaarse Monica, Girl Next Door type, donkerbruin lang krullend haar ??? Ongeschminkt ?

Ik denk dat we dezelfde bedoelen ja.
Het haar was zeer donker bruin, bijna zwart en ze had wat make-up op de ogen, verder niets.

Gr. JD

Flipper
3 februari 2011, 18:33
Waarom zie je die badjassen enkel in grote hoeveelheden op de grond liggen in YY en niet in andere clubs.
Omdat het YY beleid al jaren mank loopt.

Nee hoor!.. I behandel ze allemaal fair.. Ik smijt mn badjas overal op de grond.. :biggrin: tenzij dr al iets ligt.. dat vinnik dan weer echt niet kunnen..

Pikken ze ver... me plekkie in.. :angryfire: :biggrin:

zeppos58
3 februari 2011, 20:11
Ik denk dat we dezelfde bedoelen ja.
Het haar was zeer donker bruin, bijna zwart en ze had wat make-up op de ogen, verder niets.

Gr. JD
Zou dat deze https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=24372 kunnen zijn ??

Hollandmale
6 februari 2011, 08:25
Gisteren uitzonderingsgewijs zonder wandelmaatje J99 naar YY getrokken. Rustig gereden vanwege harde windvlagen onderweg. Was
er nog niet geweest in 2011, dus alsnog de baas en het personeel de beste wensen gedaan. Mocht vlak voor enen als eerste binnen, omgekleed en ontbeten met HM's traditionele zelfgebakken reuzenuitsmijter, het restaurant was goed gevuld met dames in badjas.

Vanuit het ontbijt liep in de bar nog een enkele dame in badjas, maar al snel was alle beschikbare vlees in volle glorie te bewonderen. De gebruikelijke dresscode in YY, dus de meesten in lingerie en sommigen topless. Prima damesbezetting, ook qua optiek, dus de positieve trend van de laatste maanden zet zich ook in het nieuwe jaar door. Pakweg 25 dames al aan het begin van de middag aanwezig, oplopend naar zo'n kleine 50 's-avonds. Eveneens veel beertjes, vooral 's-avonds, dus maar goed dat de dames ruim vertegenwoordigd waren.

De medebeertjes Tommy en Paul begroet, ook zij weten de weg naar YY in het nieuwe jaar weer te vinden. Aan de bar waren zij in gezelschap van 2 mooie blonde jongere Keulsen, de vriendinnen Rina en Jenny. HM had hen nog nooit gezien, maar het geanimeerde gesprek met de medebeertjes deed vermoeden dat zij de dames al wel kenden en dat was ook zo. Rina blijkt al enkele maanden in YY
te komen en heeft ook al een draadje, voor vriendin Jenny was het de 2e dag in YY en HM maakt straks haar draadje aan: het was top :luvlove:

Een vervolgoverzicht van HM's zaterdag in YY: na het barbezoek in de Kino gaan liggen en daar verschillende aanzoeken gehad. De laatste stond HM wel aan, Poolse Katharina, iets ouder, lang donkerblond haar, flinke natuurborsten, zwart speelpakje aan. Zij weet hoe men het goed aanlegt in een Kino, kwam erbij liggen, even kennismaken en wat smalltalk, gevolgd door enkele zachte tongzoenen, badjas aan de kant en lekker aangeblazen, zo hoort het. Daarna de belendende kamer opgezocht om het partijtje bloasmeziek af te maken, prima !

Even gedoucht en de edele delen weer in hygienische staat gebracht, want Rina en Jenny stonden nog steeds op HM's radar. Terug naar de bar, waar enkele andere beertjes kennelijk ook Rina mee wilden vragen naar de kamer. Logisch want deze 25-jarige ziet er goed uit, mooi blond koppie halflang haar, lachende ogen, zeer benaderbaar en immer topless met haar natuur-B/C-gevel. Gevolg: zie draadje :tongue:

Daarna uitgeblazen in de inmiddels volle bar, waar Jenny een beetje alleen stond. Haar gewenkt om bij HM op een bankje te komen zitten en wat gekletst. Deze 23-jarige is niet zo extrovert als Rina, is wat stiller en wat minder benaderbaar, maar heeft geweldige looks. Mooi donkerblond koppie halflang haar, heerlijk lichaam en prachtig stevige natuur-D-borsten waarop de zwaartekracht geen grip heeft, brrr !

Na alweer een goeie kamersessie met Jenny nog even nagepraat met medebeertjes Tommy en Paul, waarbij de laatste Rina's
en Jenny's kwaliteiten kon beamen. Erover eens dat de Duitsen en Poolsen toch meestal de beste keus zijn in YY qua service.

Besloten om het niet te laat te maken en tegen 21.00 vertrokken, 't-was een topdag :freu: !

blauwebeer
6 februari 2011, 08:38
Erover eens dat de Duitsen en Poolsen toch meestal de beste keus zijn in YY qua service.
Blauwebeer krijgt steeds weer zin om in HM's voetsporen te treden als hij dit leest, maar eerst nog effe Ome Bernds bezoeken. :freu: Trouwens, hoe zit het met de Russinnetjes in YY?

gignnl
6 februari 2011, 23:47
Door de positieve berichten over het verbeterde aanbod vandaag naar YY
afgereisd.Laatste keer was nog in de hete zomer tijdens het WK.
Bij binnenkomst al direct verrast door een prima damesaanbod en een relaxte sfeer,Volgens diverse dames heeft men het deurbeleid wat aangepast,kennelijk komt dat de sfeer ten goede.
Meteen kennis gemaakt met Nadia,een leuke duitse blondine.
Duitse degelijkheid want de service was meer als goed.Een prima blaasconcert
met als afsluiting een ft.Half uur netjes volgemaakt met knuffelen.
Na het eten in de bar oogcontact gelegd met een ranke donkerharige.
Ze bleek Antonia te heten en had een zuid duits accent,ze werkt sinds enige tijd in YY.Moesten enige tijd op een kamer wachten,tijd werd prima opgevuld met heerlijk knuffelen en tz,net op tijd een kamer vrij anders was het op de gang bumsen geworden.
Ook deze dame bood een prima service,kwamen samen bezweet en vermoeid van de kamer af.
Als laatste voor hongaarse Monica gekozen,een herhaling.
Ze was geruime tijd in haar thuisland geweest maar sinds een paar maandjes weer aan het werk.
Ze doet geen pzc maar het half uurtje was prima gevuld met een puike service,pre en after sales ook bij haar dik in orde.
Bij alle 3 dus een schot in de roos.
Prima dagje YY:betrunken:

Jimmy Doe
9 februari 2011, 15:53
Zou dat deze https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=24372 kunnen zijn ??

Nee, die is het niet, ik heb geschreven bij het draadje van de door mij bedoelde Monica. Gr. JD

FBA
15 februari 2011, 11:24
Hallo allen, ik plan binnenkort een bezoekje aan YY...mijn eerste. Wat moet ik weten alvorens ik binnenstap? Hoeveel euro-tjes kan ik best meenemen? Zijn badjassen en handdoeken aanwezig? Wat zijn de aanraders? Kijk uit naar jullie reacties!

bospoeper
15 februari 2011, 11:39
Hallo allen, ik plan binnenkort een bezoekje aan YY...mijn eerste. Wat moet ik weten alvorens ik binnenstap? Hoeveel euro-tjes kan ik best meenemen? Zijn badjassen en handdoeken aanwezig? Wat zijn de aanraders? Kijk uit naar jullie reacties!


Alles is aanwezig. Reken wel op wat cash geld. En spreek best een prijs af voor je naar boven gaat.
Het meeste wat je wil weten steekt in het FAQ draadje.

Admin
15 februari 2011, 13:34
Hallo allen, ik plan binnenkort een bezoekje aan YY...mijn eerste. Wat moet ik weten alvorens ik binnenstap? Hoeveel euro-tjes kan ik best meenemen? Zijn badjassen en handdoeken aanwezig? Wat zijn de aanraders? Kijk uit naar jullie reacties!

Zie antwoord bp en lees als het je eerste bezoek is ook dit topic eens door:
Saunaclub; de eerste keer (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=175443&postcount=7)

bepaal zelf wat je budget is, badjassen en handdoeken aanwezig, aanraders is persoonlijk maar je kunt de topics van de dames hiervoor doornemen om een idee te krijgen.

sofaking
15 februari 2011, 17:01
Hallo allen, ik plan binnenkort een bezoekje aan YY...mijn eerste. Wat moet ik weten alvorens ik binnenstap? Hoeveel euro-tjes kan ik best meenemen? Zijn badjassen en handdoeken aanwezig? Wat zijn de aanraders? Kijk uit naar jullie reacties!

Het belangrijkste is : Niet panikeren als je niet direkt de ingang vindt. Er was hier ergens een kaartje. Probeer dat even op te snorren om te weten waar je van de weg af moet.
Verder, niet te veel balast meenemen. Een lange regenjas of zo bijv. De lockertjes zijn nogal klein.
Eénmaal binnen, gewoon genieten en je laten verrassen. Goed of slecht, take it as it comes.

salvo
17 februari 2011, 06:29
poolse olga zou gespot zijn in LR

hen
22 februari 2011, 20:44
is er ook parkeer gelegenheid voor invalide ?????

Bubbelbader
23 februari 2011, 11:15
Nee volgens mij niet. Als je geluk hebt en vroeg bent kun je kort bij de ingang parkeren. Anders wordt het elders op de parkeerplaats. Deze in voorzien van grind en ligt wat hellend.

Daarnaast is de club zelf ook niet echt mindervalide vriendelijk. Veel trapjes en opstapjes.

hen
23 februari 2011, 14:11
en mijn blindengeleidehond mag deze gratis naar binnen ??
nee even serieus werkt of slaapt die zeur van een Nienke ook nog steeds daar??
dat is die dame wat je dat polsbandje omdoet......

Bubbelbader
23 februari 2011, 14:25
Ja die werkt er nog steeds. Als ze wat gedronken heeft is ze best te pruimen.:freu: (Maar dat geldt voor heel veel vrouwen)

zeppos58
24 februari 2011, 18:58
Ja die werkt er nog steeds. Als ze wat gedronken heeft is ze best te pruimen.:freu: (Maar dat geldt voor heel veel vrouwen)
en als ze wat gepruimd heeft is ze vast dronken :hah::lostit::chair::sorry:

Big30
25 februari 2011, 00:19
en mijn blindengeleidehond mag deze gratis naar binnen ??
nee even serieus werkt of slaapt die zeur van een Nienke ook nog steeds daar??


Neen hen da ga nie in YY :tongue:, die moet buiten blijven staan!

Kom je 26-2 nog langs bij je oude liefde op het Carnavalsfeestje? Het Weissbier staat al koud :biggrin:!

Groet,
Big30

Jimmy Doe
2 maart 2011, 23:57
Gisteren weer in YY vertoeft.

Het eten was geen culinair hoogstandje, maar was goed te doen.

Met Cindy, Fleur & Silvia een kamer gedeeld, van de eerste heb ik een paar worden geschreven onder haar draadje, de overige 2 hoeven geen betoog lijkt me.

's middags ontmoete ik in het bubbelbad, Dupke en hoe kan het ook anders "bubbelbader", met deze en een mij nog onbekende ijsbeer zeker 45 minuten in het bubbelbad gezellig gebabbeld, daarna richting bar en daar verder ervaringen uitgewisseld over de meiden in YY & duitse clubs, thaise & Filipijnse vakanties, tussendoor ben ik nog even verdwenen met Fleur, later kwam Sylvia terug van kamer en zij verdween gelijk weer met Dupke.

Al met al een gezellige en geslaagde dag, hoewel het aantal dames wat tegen viel.

Gr. JD :wink2::wink2:

Bubbelbader
3 maart 2011, 08:51
Het was een slechte dag in YY. Het was rustig, zowel met dames als met heren. Veel dames die er al lang vertoeven. Vroeg waren er slecht een dame of 10 aanwezig, later zou dat wel beter worden, echter geen topdag. Het eten was karig voor YY begrippen. Het zal wel afgestemd zijn op de bezetting van de dag. Bloemkool, aardappelballetjes. de bekende kip in saus en wat varkensfilet. Voor de doe-het-zelvers was er het standaard pakket.

Ik was al vroeg aanwezig en had een locker naast een dametje die poedelnaakt haar D-cuppen stond te showen, ook haar achterwerk mocht er zijn. Weinig conversatie van haar kant. Later op de dag zou dat een onverwachte wending krijgen. Later meer hierover.

Na een moeizame start van de dag wat zitten praten met deze en gene. Ga ik in de loop van de middag voor de 3e maal de bubbeltjes op zoeken, zit daar meneer J D. samen met een andere meneer die ik wel van gezicht ken maar die zich undercover en anoniem door het wandelleven begeeft. We zitten zo wat te ouwehoeren zit er in de andere plons iemand mee te luisteren. Na een uitnodiging kwam hij er gezellig bij. Bleek te gaan om meneer Dupke. Nadat we allen meer dan rimpelig waren ben ik eerst even buiten gaan zitten in het zonnetje om wat af te koelen. Daarna eerst nog wat gekletst met mijn vriend een kleine gekke Belg die altijd aanwezig lijkt als ik er kom. Ondertussen was het team wat in het bubbelbad zat hergegroepeerd, strategisch opgesteld werd de visie op de wereld en aanverwante relevante zaken doorgenomen.

Nadat ik mij eerder deze dag al vakkundig had laten aftappen door oerdegelijke PoolsDuitse Beate kwam mijn lockerdame weer in beeld. Bleek te gaan om Poolse Ina. Zij ging echter eerst wat eten en zou zich later melden. Dat duurde overigens zeker wel 1.5 uur. Over mijn kamer bezoek met haar zal ik wel een apart stukje schrijven maar dat moet eerst nog even indalen.

Al met al best een leuke dag gehad al was de YY performance deze dag wat minder hetgeen kan gebeuren.

avogel
8 maart 2011, 18:59
Ik stond onlangs met een dame na een sessie een kopje koffie te drinken aan de toog, beiden in badjas. We praatten lachend wat na.Ze liet nonchalant haar prachtige tieten uit haar peignoir bungelen.

Leek wel of we zonet samen thuis uit de douche of bed waren gestapt.

Dames in badjas, het heeft wel wat.

smp
22 maart 2011, 13:54
De laatste post is van 8 Maart geleden.
Zie hier al bijna 2 weken niets meer geschreven zie ik, wie heeft nog wat te vertellen.:betrunken:

Bubbelbader
22 maart 2011, 15:54
Ik, echte hoerenlopers kunnen zich niet bedwingen en gaan neurotisch elke week wel een keer naar zo'n tent, al was het vorige week 2 maal. Het was wederom een matige dag. Relatief rustig met heren, wel redelijk wat dames. Vaste kliek en wat nieuw spul. Eigenlijk geen dag waarvan het de moeite is een verslagje te schrijven. Voor de eerste maal in mijn clubcarrière slechts met 1 dame naar de kamer geweest. Voor mij een oude bekende vaste waarde. Surinaamse Diana, succes verzekerd.

Daarnaast de hele dag een beetje opgetrokken de zoon van Math. Verder zeg ik niks.

De bubbelbaden waren te koud, het eten was weer oude vertrouwde YY kwaliteit en op Claudia wordt ik nog een keer verliefd.

Bij verdere vragen staat de infolijn dag en nacht open.

zeppos58
22 maart 2011, 18:54
.........Surinaamse Diana, succes verzekerd..........

Is "Buurmeisje" weer in YY :freu: dat is weer een tijdje geleden dat ik haar nog over mijn roede wist te schuiven :biggrin:.
Ja ze sprak me steeds aan met "hey buurman", tot ik een geweldige date met haar had, sindsdien ben ik "buurman" af; maar we neuken nog wel ;)

Bubbelbader
22 maart 2011, 21:22
Yep altijd aanwezig op ma, di en do.

Jimmy Doe
23 maart 2011, 11:53
Gisteren weer een gehele dag vertoeft in YY.
Schitterend weer, in het zonnetje was het aan het zwembad zeer aangenaam.
Het was de hele dag zeer rustig, zowel met heren als met dames, waarbij dames toch iets in de meerderheid waren.
Het restaurant is nu dus de hele dag open, waarbij vanaf 15.00 uur het warme eten neergezet wordt en je ook nog een broodje kunt pakken.
Het eten was weer goed, maar geen culinair hoogstandje.
2 x gekamerd, waarvan 1 x met Nadia en 1 x met Sylvia, die mij tot 2 hoogtepunten wist te brengen, ( Sylvia = altijd goed ).

Gr. JD.

Bubbelbader
23 maart 2011, 17:09
Hoe was het nu met de temperatuur van de HWP's? Normaal lekker warm of weer aan de koude kant?

Jimmy Doe
24 maart 2011, 20:14
Hoe was het nu met de temperatuur van de HWP's? Normaal lekker warm of weer aan de koude kant?

Ik vond ze niet te koud, maar ze waren veel koeler dan normaal.

Gr. JD.

sidewinder1831
27 maart 2011, 19:56
Dag allemaal, ik ben heel zelden op dit forum omdat ik dan meer met mijn franstalige collegas van youppie.net ervaringen uitwissel... maar op youppie wordt er niet meer zo vaak over het yin yang gepraat, en dus ben ik min of meer gedwongen in hier enkele zinnen in het nederlands te schrijven om een beetje informaties te krijgen... ;-)

Dus mijn vraag aan de connaisseurs: zijn er tegenwoordig asiatische dames in het yin yang aanwezig ? Als dit klopt, weten jullie misschien hoe zij heten, op welke dagen zij aanwezig zijn ? (als er dan regelmatige dagen zijn) Hebben jullie misschien ervaringen opgezameld ?

Bedankt voor de antwoorden en sorry voor mijn "school"-nederlands... ;-)

swoopke
29 maart 2011, 19:18
hoi ik zou vrijdag naar yy gaan is al 2a3maand geleden val op dames met groote :tietjes: of een mooi klein mager dames zouden die er zijn ga van 12u tot 17u a 18 u daar zijn