PDA

Volledige versie bekijken : Mondial - Fanny (Hongaarse) ex-Claudia PHG

Costana
5 augustus 2012, 21:23
Naam : Claudia

Nationaliteit/ Taal : Hongaarse / Roemeense - Engels - Duits

Leeftijd : niet gevraagd

Haarkleur/ lengte: donker bruin lang haar

Lengte: 1.66m

Postuur /Cupmaat : aan de iets vollere kant / B/C-cup

Service : PMC, NMC, TZ, vingeren

Extra : Het jonge zusje van Chris

Tijdens mijn laatse bezoekjes bleef dit zusje mij maar fascineren maar tot een kamergang was het nog niet gekomen.
Nu zaterdag diende daar verandering in te komen dus stootte ik haar 'toevallig' tegen het lijf dat voorzien is van lekkere volle borsten.

Klein beetje pre-salen en dan zelf te sleutelvraag gesteld.
In een blokhutje terecht gekomen en daar werd ik helemaal overvallen door het passionele TZ.
Beide lichamen werden verkend terwijl we passioneel bleven doorzoenen.

Na haar wat gestimuleerd te hebben vond ze het tijd om mij ook wat te verwennen dus zakte ze af naar beneden en begon lekker te zuigen.
Was goed te doen. Kort erna kreeg ik zin om wat meer actie en wende zelf het condoom aan, nmc ging ik bijzonder vlot en was lekker te stoten.
Tijdens het nmc beval ik haar om te spelen met haar 'pizda' en haar big boobies wat ze met plezier deed, dit resulteerde in een goeie krachtige sessie die op z'n hondjes afgemaakt werd.

Hier en daar val ik ook op ietse volledere dames :)

twinnio
16 mei 2013, 12:14
Is zij inmiddels weer in PHG? Was idd een heerlijke meid die flink kon losgaan op de kamer. Heerlijk zoenen, pijpen en wilde altijd flink hard genomen worden.

Knabbel
16 mei 2013, 15:27
Is zij inmiddels weer in PHG? Was idd een heerlijke meid die flink kon losgaan op de kamer. Heerlijk zoenen, pijpen en wilde altijd flink hard genomen worden.

Vorige week donderdag was zij in ieder geval aanwezig.

Knabbel
15 augustus 2014, 22:58
>> Acapulco: onder nieuwe naam Fanny

cassenoisette
19 maart 2017, 12:44
==> Mondial

Banana Boi
1 juni 2017, 23:39
I saw Fanny at Mondial last week. She looks much happier.