Costana
5 augustus 2012, 21:23
Naam : Claudia
Nationaliteit/ Taal : Hongaarse / Roemeense - Engels - Duits
Leeftijd : niet gevraagd
Haarkleur/ lengte: donker bruin lang haar
Lengte: 1.66m
Postuur /Cupmaat : aan de iets vollere kant / B/C-cup
Service : PMC, NMC, TZ, vingeren
Extra : Het jonge zusje van Chris
Tijdens mijn laatse bezoekjes bleef dit zusje mij maar fascineren maar tot een kamergang was het nog niet gekomen.
Nu zaterdag diende daar verandering in te komen dus stootte ik haar 'toevallig' tegen het lijf dat voorzien is van lekkere volle borsten.
Klein beetje pre-salen en dan zelf te sleutelvraag gesteld.
In een blokhutje terecht gekomen en daar werd ik helemaal overvallen door het passionele TZ.
Beide lichamen werden verkend terwijl we passioneel bleven doorzoenen.
Na haar wat gestimuleerd te hebben vond ze het tijd om mij ook wat te verwennen dus zakte ze af naar beneden en begon lekker te zuigen.
Was goed te doen. Kort erna kreeg ik zin om wat meer actie en wende zelf het condoom aan, nmc ging ik bijzonder vlot en was lekker te stoten.
Tijdens het nmc beval ik haar om te spelen met haar 'pizda' en haar big boobies wat ze met plezier deed, dit resulteerde in een goeie krachtige sessie die op z'n hondjes afgemaakt werd.
Hier en daar val ik ook op ietse volledere dames :)
Nationaliteit/ Taal : Hongaarse / Roemeense - Engels - Duits
Leeftijd : niet gevraagd
Haarkleur/ lengte: donker bruin lang haar
Lengte: 1.66m
Postuur /Cupmaat : aan de iets vollere kant / B/C-cup
Service : PMC, NMC, TZ, vingeren
Extra : Het jonge zusje van Chris
Tijdens mijn laatse bezoekjes bleef dit zusje mij maar fascineren maar tot een kamergang was het nog niet gekomen.
Nu zaterdag diende daar verandering in te komen dus stootte ik haar 'toevallig' tegen het lijf dat voorzien is van lekkere volle borsten.
Klein beetje pre-salen en dan zelf te sleutelvraag gesteld.
In een blokhutje terecht gekomen en daar werd ik helemaal overvallen door het passionele TZ.
Beide lichamen werden verkend terwijl we passioneel bleven doorzoenen.
Na haar wat gestimuleerd te hebben vond ze het tijd om mij ook wat te verwennen dus zakte ze af naar beneden en begon lekker te zuigen.
Was goed te doen. Kort erna kreeg ik zin om wat meer actie en wende zelf het condoom aan, nmc ging ik bijzonder vlot en was lekker te stoten.
Tijdens het nmc beval ik haar om te spelen met haar 'pizda' en haar big boobies wat ze met plezier deed, dit resulteerde in een goeie krachtige sessie die op z'n hondjes afgemaakt werd.
Hier en daar val ik ook op ietse volledere dames :)