PDA

Volledige versie bekijken : Verversrui 28/8 Rebecca



dé connaisseur
22 juli 2012, 16:40
Kenmerken:

Dame met killerbody, super mooie kont, wondermooie benen, C - cup, geile uitstraling, donkere oogjes, perfect gebit, lief en blond, kijkt niet naar de klok

Ik had Civicske al op voorhand verwittigd dat deze dame zeer hoog op mijn lijst stond en dat ik voor haar graag een ketsbiljet uit de muur wilde laten rollen.

Ik wandelde op haar af en vroeg of ik misschien mocht binnen komen. Ik werd door haar aangemaand dat de doen maar ik moest mijn entreeticket van 50 euro wel eerst tonen. Toen aan dit voldaan was, nam ze me mee naar kamer.

Ze wees me een stoel aan en zei dat ik me daar moest maar omkleden. Zij ontdeed zich ook van haar kleren en ik werd al gek. Wat een killerbody, wat een kont, wat een tieten en wat een benen en dan een mooi gezicht getooid met blond haar was weeral voldoende om een erectie te krijgen.

Eerst wat met haar tieten gespeeld, wat liggen knuffelen om dan pas tot de actie over te gaan. Ik ging naast bed staan en liet haar pijpen. Tijdens de blowjob teasde ze me en alles was oraal ok! Ik mocht haar kutje lekker strelen maar heb haar toch maar niet gevingerd.

Dan neukte ik haar zeer kort in missionaris. Ik herinnerde me dat deze dame een gezegende kont had en wilde doggy. Ik hield stil en ze bereed me zelf verder! In de spiegel zag ik haar tieten bengelen. Ik schoof haar in schildpadje onder mij door en maande haar aan om stevig tegen te kletsen.

Ik kon het hoogtepunt nog wat uitstellen en knalde met een luide gil het condoom vol.

Na een vriendelijke dank u wel Rebecca en drie kussen stond ik weeral vrij terug op straat!

Anvers
13 oktober 2013, 01:56
Een toppertje !