PDA

Volledige versie bekijken : Hertha, Roemeens



Carlitos
22 juli 2012, 10:12
Naam: Hertha

Nationaliteit/Taal: Roemeens/Engels en Roemeens

Leeftijd : 20 jaar

Haarkleur/-lengte: Zwart/lang

Lengte dame: 1.72 cm.

Postuur/Cupmaat: Normaal/B-cup

Tatoeages/Piercings: niet gezien

Service: TZ, PZC, NMC, beffen, "lichte" SM, geen FT en anaal.

Voordelen: slaan op de lekkerste kont van Magnum, TZ op top niveau.

Nadelen: Slaat graag terug...:asshole:

Tijdsduur: 150 min.

Prijs: €175,00

Extra’s bij het bezoek: beetje SM


Hier een stukje uit mijn Magnum algemene verhalen 16-7-2012:

Bram was wel teleurgesteld, maar ik vond het wel beter zo. De kans dat die 2 zusters zich helemaal loslaten in elkaars buurt is maar klein. We gaan wel actief op zoek naar een kandidate voor een trio. Maar 2 dames die aan onze norm voldeden, wilden niet aan een trio beginnen. Een domper op deze avond, maar het zou uiteindelijk geen probleem vormen.
Na een paar rondjes kom ik Hertha tegen. Een lange zwartharige goedlachse Roemeense, ze ligt op de rugleuning van de grote bank bij de centrale bar. Ze klampt me aan en ik laat haar begaan. Ze trekt aan mijn badjas en kijkt eronder of er iets interessants te zien is. Ik doe alsof ik zoiets niet op prijs stel en doe en stap terug. Ze trekt weer aan me en zo gaat het spel verder. Maar uiteindelijk heeft ze haar doel bereikt. Ik sta daar met een stijve leuter die door mijn badjas een luchtje komt scheppen. De sleutelvraag blijft niet lang uit. Ze staat op en wrijft haar kont nog even langs mijn lul, als ze zo doorgaat worden we dus de act van de avond. Daar heb ik even geen zin in dus we gaan naar kamer 19. Op de kamer aangekomen wacht ik netjes totdat ze weer zo´n mooi nieuw Magnum laken op het bed legt, en dan komt ze naar me toe en kust ZIJ me vol op mijn mond. Vol overgave dwarrelt haar tong door mijn mond. Met twee handen kneedt ze in mijn borsten en knijpt ze in mijn tepels. Langzaam gaat er een hand naar mijn half stijve lul, en zorgt ze ervoor dat die kei en keihard wordt. In de tussentijd blijft ze me kussen. Als een volleerd helikopter piloot stuurt ze haar tong aan om als rotors door mijn mond te draaien. Dan bijt ze op mijn tong, het doet een beetje pijn en ik probeer haar terug te bijten, wat dus mislukt en ik bijt in zachtjes haar lip. We zijn nog geen 3 minuten bezig en ik voel aan dat dit wel een hele goede sessie kan worden. Deze 3 minuten waren meer waard dan de kamergang met Miriam.

Ik sta nog altijd tegen de muur en ze zakt naar beneden en neemt mijn lul in haar mond. Eerste contact is haar tong over mijn eikel glijdend langs mijn schaft naar mijn gladgeschoren ballen. Een voor een neemt ze ze in de mond en jongleert met ze. Op de terugweg kijkt ze me geil aan en glimlacht net voordat ze haar mond om mijn eikel plaatst. Ze begint me lichtjes te pijpen, alsof het een oefening is, maar ze liep gewoon warm om mijn lul helemaal tot op de wortel in haar mond te steken. Ik voel haar tanden in mijn schacht, haar keelgat tegen mijn eikel en daarna een hoop spuug die ze tegen mijn ballen recycled. Dit doet ze een paar keer en zegt dan tegen me dat ik mijn badjas moet uittrekken en op het bed moet gaan liggen. Ze kleed zich uit en komt naast me liggen. Ze begint me weer te kussen en speelt met mijn lul. tussendoor bijt ze me weer op mijn tong en we gaan een tongen gevecht aan. Wat een heerlijk kind zeg. Ze is pas 20 jaar jong, 1.75 lang, donker bruine ogen, slank met 61 kilo. Spreekt zeer goed Engels en heeft van te voren bij ACA en Samya gewerkt. Maar het bevalt haar hier heel erg goed, vanwege de goede verdiensten. Na de heerlijke zoen sessie bijt ze me nu in mijn tepels, het komt nu over alsof ze al mijn recensies heeft gelezen en weet wat ik lekker vind. Ze houdt het niet bij eentje, ze behandeld tepel 2 net zo goed. Ze merkt dat ik het lekker vind en geniet van mijn genot.... Ze zakt een verdieping lager en begint me wat wild te pijpen, tijdens het pijpen draait ze met haar hoofd. Deep throat ze me alsof het in haar standaard pakket hoort, maar die tanden blijf ik voelen. Mijn lul is flink toegetakeld door Miriam, het wilde pijpen en de DT voelen niet heel lekker meer aan. Even mijn lul laten rusten en ik ga haar beffen. Tijdens de BJ duw ik 2 vingers in haar kut, normaal not done bij Roemeense, maar Hertha vind het zelfs lekker. Ik laat haar op der rug liggen en vraag of ze zoiets wel waardeert, want ik ga mijn kunsten niet voor de kat zijn viooltjes uitvoeren. maar Gert-Jan mocht aan de slag. Na de eerste paar likken en het zuigen aan haar klit weet ik dat ze het wel lekker vind, ze reageert goed op mijn veranderingen in de tactiek, in de tussentijd vinger ik haar natte poes met 2 vingers. Na ongeveer 10 minuten beftijd, komt ze schokkend klaar. Of het echt is, ik denk het wel. Want haar waardering voor mijn optreden werd weer goed beloont. Ze pijpt mijn lul weer stijf en ze neemt een condoom. Ze probeert hem erom te doen, maar ik gil van de pijn. Ze probeert dus een lilliputter condoom om een grote ijsberenlul te doen. Dat werkt dus niet, maar gelukkig heeft Gert-Jan zijn voorzorgsmaatregelen getroffen en een grote ijsberenlul condoom bij zich. Zonder gel gelukkig en ze springt op mijn lul. Haar kont gaat goed op en neer, ze strekt zich achterover helemaal uit en plaatst haar handen op mijn bovenbenen. Ik doe nu het werk en het voelt heerlijk aan, ze komt weer voorover en knijpt me in mijn tepels. Nog verder door en we zijn weer aan het tongworstelen. Wat een heerlijk geil jong ding. Ik heb me allang niet meer zo lekker gevoelt bij een DVP, ze geeft me en heerlijk gevoel. Ik ga over naar doggy en bij de eerste stoot sla ik haar lichtjes op haar kont. Ze slaakt een kreet en zegt dan, yes baby. Ze maakt me nu duidelijk dat ze dat wel lekker vind en ook knijpen in haar kont vind ze lekker. Ik vind het prima, als zij zich ook kan amuseren. Ik sla en knijp erin en ik zie haar nu genieten, ik neem haar ook bij haar schouders om wat meer kracht achter mijn stoten te zetten. Maar het is lastiger bij een meid van 1.75 cm zoiets te doen dan bij een Roberta van PHG van 1.58 cm. Dus ik sla en knijp nog wat, maar uiteindelijk kom ik voor mijn doen snel klaar.

We liggen uitgeput naast elkaar en praten even bij. Ze heeft dorst en gaat voor ons beiden wat te drinken halen. Tijdens het gesprek speelt ze met mijn lul en ik spreid haar benen en vinger haar. We kussen weer en ik voel me op dit moment de koning te rijk. Leuke meid, goede sex, heerlijk gevoel. Ze knielt voor mijn lul en begint me weer te pijpen. Het duurt niet lang voordat die weer stijf staat. Maar wat ze ook probeert ik kom maar niet klaar. Na 2,5 uur nemen we afscheid voor die dag, herhalingsgevaar is zeer groot. Maar uit ervaring weet ik dat de volgende sessie gewoon minder worden. Maar wie niet waagt wie niet wint.


Hier een stukje uit mijn Magnum algemene verhalen 16-7-2012 deel 2:

Tijdens mijn ronde stuit ik op Hertha, de geile Roemeense schone die mij gisteren wist te bekoren. Maar ik leg haar uit dat het vandaag niks zal worden, omdat de eerste keer nooit overtroffen zal worden. Ze is natuurlijk teleurgesteld, maar berust zich erin. Ik neem wat te drinken en kijk hoe Hertha paaldanst voor de aanwezige heren. Maar ze geeft die heren helemaal geen aandacht, ze kijkt naar mij, alleen naar mij. Ze is goed, heel erg goed, ze bespeelt me, en dat doet ze goed en met positief resultaat voor haar. Maar ik hou me in, ze komt naar me toe en duwt haar billen tegen mijn harde lul. Ik krijg nu gewoon weer een privé lapdance! Ik zeg tegen haar dat ze de sleutel moet halen, maar er komt geen reactie. Ik herhaal een minuut later mijn wens en weer negeert ze me, maar blijft wel tegen me aan rijden. Ik wil haar kussen, maar weet dat ze dat niet in het openbaar wilt. Only on the room, zegt ze. Then get the fucking key! Eindelijk heeft ze het begrepen. Kamer 25 wordt de onze, met een dubbel bed, maar we hebben aan eentje voldoende. Ze belt eerst even met een landgenoot en laadt haar telefoon op. Dan krijg ik toch wat aandacht, ze komt naar me toe en we beginnen met een heerlijke TZ sessie. Tussentijds speelt ze met mijn tepels en lul, effect heeft alles wat ze met me doet. Ze begint me te pijpen, opvallend is dat ze wilder is. DT blijft ze doen en probeert tijdens het DT in mijn ballen te bijten of zo. Maar het is niet lekker meer, het doet gewoon pijn. Maar daar zal het niet bij blijven vanavond, ik zal meer pijn gaan voelen. Ik vraag haar om me lekker te pijpen zonder tanden, maar ze lacht en kijkt me aan als ze mijn lul weer helemaal in haar keel steekt en mijn ballen likt.
Jongens wat een geil gezicht, maar wat een pijn. Ze komt naar me toe en begint aan mijn tepels te likken en te bijten. Ze is op dreef, ze bijt in mijn tepels totdat ik het uitschreeuw van de pijn. Ze probeert me gerust te stellen en kust me zacht op mijn mond, ik steek mijn tong in haar mond en ze bijt me er weer op. Ik ben vandaag blijkbaar in de verkeerde kamer gestapt! Sadomasochisten kamer stond er blijkbaar op de deur. Ik sla haar op haar billen zodat ze stopt, maar dat had ik dus niet moeten doen. Ze lacht en legt me uit hoe ik haar moet slaan. Ze doet het voor op haar eigen billen, maar laat het me voelen op mijn eigen billen. Daar lig ik dan, wordt geslagen door een 20-jarige ontzettend geile Roemeense slet. Ik sla haar ook, maar ik doe het niet altijd goed, Als straf word ik dan weer geslagen totdat ik het goed doe. Bij de hardste slag van de avond merk ik dat ze het echt lekker vind. En ik probeer te verbloemen dat mijn hand pijn doet van het slaan. Mijn lul staat nog steeds overeind, en ik wil haar graag doggy neuken en haar op der billen slaan. Ze kijkt me aan met een blik dat als je het nu niet goed doet manneke ze me helemaal in elkaar slaat. Ik waag het erop, condoom erom en ik neem haar gelijk van achter. Maar ik sla haar niet, ik begin met knijpen en ga dan over op slaan. Tussendoor
strek ik me helemaal uit om haar bij der schouders te nemen en keihard te neuken. Met een hand trek ik haar aan der haren zodat ze met haar hoofd helemaal naar achter moet. Ik roep allerlei geile dingen en sla haar op der billen. Ik zie dat ze het lekker vind, van mezelf weet ik het nog niet. Ik blijf pompen, mijn zweet gutst uit mijn lichaam, maar ik wil me niet laten kennen. Al zal ik de eerste worden die hier overlijdt tijdens de daad. Ik zit nu in een waas, een waas van geilheid. Ik doe nu dingen die ik nooit doe, ik heb er geen gevoel bij. Ik sla normaal geen vrouwen, zeker niet zo hard. Maar Hertha wil het, ze vind het lekker, want ze weet toch dat ik dit niet wil.....
Opeens roept ze STOP!. Ik wist niet wat er gebeurd was, maar was wel blij dat ik ff kon rusten. Dus niet, we gaan liggen en rusten een minuutje uit. Dan richt ze haar aandacht op mijn billen. Ze begint me te slaan, eerst zachtjes, dan wat harder. Ik voel wel wat pijn, maar minder hevig dan eerst. Ze begint me te pijpen met mijn condoom nog erom, slaat me aan de binnenkant van mijn benen en zegt dat ik nu wel in haar mond mag klaarkomen. En weer slaat ze me weer. Een geil idee, en ik sla haar op der billen. Dan duw ik haar hoofd naar beneden en hou het vast. Ze verslikt zich en komt lachend naar boven. You like he? zegt ze. Ja, ik vind het lekker om een hoer als een hoer te behandelen. Ik sla haar keihard op haar billen en zeg dat ze me diep moet pijpen. Ze kijkt me lachend aan en begint met de opdracht. Ze pijpt me zeer variërend naar een hoogtepunt, tussentijds knijpt ze me in mijn tepels. Ze weet dus echt wat ik lekker vind, ook toen ik het niet wist. Als ik klaar kom kijkt ze me recht in de ogen en slaat me nog zachtjes op de billen. Wat een orgasme, ik heb nu iets ongekend meegemaakt en heb er gemengde gevoelens bij. Alles doet nu pijn bij me, maar vooral mijn lul, billen en tepels.
We liggen uitgeput naast elkaar, we praten en lachen nog wat. Maar ze geeft nu aan dat ze zich wilt douchen en na 1,5 uur verlaten we de SM kamer. Kom ik hier nog terug, waarschijnlijk wel, zodra mijn wonden geheeld zijn. Deze tweede sessie was goed en heel apart. Nu twee dagen na deze daad, voelen mijn tepels nog wat van haar bewerkingen, mijn lul is nog rood, maar op mijn billen kan ik weer zitten.