Inloggen

Volledige versie bekijken : Geile Tijden, Februari 2012

ilovethaigirls
1 februari 2012, 10:57
Zou gisteren nog eens een goede ouderwetse GT dag gaan worden, samen met mijn vrienden R EEN en P. Drie pannenkoeken, want P gaat altijd uren met Laura, R EEN met Lulu en ik dan met Sofietje. Laura en Sofie hadden echter aangegeven dat ze er niet zouden zijn.

Ik maakte dan ook op voorhand de wildste plannen en hoopte alvast op de aanwezigheid van Gulcan, Aicha, Veronica en nog een paar. Het liep echter gans anders want Sofie liet weten dat ze er toch zou zijn en toen we binnen kwamen werd P zowaar besprongen door Laura. Lulu was er ook en het was duidelijk dat ik mijn vrienden niet al te veel zou zien.

Gelukkig dat Sofie er was, want van alle dames die ik in gedachten had, was er geen enkele. Weer een uitstekende tijd gehad en ook mijn maatjes kwamen totaal uitgeput in de bar op het afgesproken uur van vertrek.

Was op het einde nog getuige van een zeer spijtig voorval. Twee franstaligen hadden niet genoeg geld bij om hun dame te betalen. Die stond bijna huilend in de kleedkamer, vergezeld van een thekefrau. Ik snap het echt niet wat zulke kerels bezielt. Rijd je een paar honderd kilometer en kan je nog geen paar tientallen euro betalen......

Alles bij elkaar was het een uitstekende GT-dag. Bij binnenkomst om 14.30 uur was het tamelijk druk maar toen we rond 20 uur weg gingen, waren er niet zo veel ijsberen meer en zaten er zeer veel dames in de bar. Denk niet dat er wachttijden geweest zijn. Heb onder andere volgende dames gespot:

Amara Andrea Angela Anna Carmen (Mali look-a-like) Chantal (R) Charly Christina Claudia Criss Dilara Djuna Doro Dunya Elly Elenia/Eleyna Emma Flo Gabrielle Jenny Joy Katja Keesha Laura Lia Lisa Lolita Lulu Magda Martha Morena Nadja Nathalie Nicolle (pl) Olga Ramona Romina Sally Samina Shaira Shanti Sisi Sofie Sonja Sonny (de dame) Tanja Yvonne + nog een 25-tal anderen.

Toen we naar huis reden waren we het alle drie met elkaar eens: er gaat niets boven een heerlijke pannenkoekensessie :freu: .

Knabbel
1 februari 2012, 11:35
Was op het einde nog getuige van een zeer spijtig voorval. Twee franstaligen hadden niet genoeg geld bij om hun dame te betalen. Die stond bijna huilend in de kleedkamer, vergezeld van een thekefrau. Ik snap het echt niet wat zulke kerels bezielt. Rijd je een paar honderd kilometer en kan je nog geen paar tientallen euro betalen......

Bewuste dame was deze dag nieuw begonnen in GT, maar leek me bepaald geen Anfänger. Sluit dan ook niet uit dat deze dame trachtte iets meer geld af te troggelen dan beide heren verwacht hadden, voor bepaalde extra's. Eén van beide heren zou overigens naar een pinautomaat rijden en besprak dit met de Thekefrau terwijl zijn nadampende lul nog uit de broek hing. In de club mister bigshot uithangen, maar als het puntje bij het paaltje komt...

Toen we naar huis reden waren we het alle drie met elkaar eens: er gaat niets boven een heerlijke pannenkoekensessie :freu: .

Denk niet dat er wachttijden geweest zijn.

Voor jullie niet, voor ons wel zo net na voedertijd, maar het bleef beperkt to 10 min.

Alles bij elkaar was het een uitstekende GT-dag.

Absoluut. Collega's Mann1a en Robin waren er ook ter plaatse en over de hele dag genomen uitstekend vermaakt, afgezien van die ene ondermaatse kamersessie.

bergm550
1 februari 2012, 20:41
Dat begrijp ik ook niet. Dan kan een van die gozers toch even geld halen bij een automaat.

Ik heb ook weleens gehad dat ik langer op de kamer wilde blijven met een vrouw, en dan zei ik dat ik na de kamersessie het geld zou halen bij de geldautomaat in het centrum van Brüggen. Ik kleedde me dan even snel aan, reed naar de geldautomaat en dan weer terug naar GT, weer uitkleden en het geld aan de vrouw gegeven. Klaar is kees.

Jij pannenkoek. :)

Toen we naar huis reden waren we het alle drie met elkaar eens: er gaat niets boven een heerlijke pannenkoekensessie :freu:

bergm550
1 februari 2012, 20:43
Eén van beide heren zou overigens naar een pinautomaat rijden en besprak dit met de Thekefrau terwijl zijn nadampende lul nog uit de broek hing. In de club mister bigshot uithangen, maar als het puntje bij het paaltje komt...

Mooi ja, die houden we erin. Een nadampende lul. :)

Zultbroek81
3 februari 2012, 13:07
Gister weer in goldentime geweest.er waren genoeg dames aanwezig ,en beren natuurlijk.het was niet erg druk enkele dames zaten er nog al wat zuur te kijken.even met een paar dames zitten praten maar ze klagen allemaal over de inkomsten.er waren genoeg beren maar weinig kamer bezoekjes.ook in gt is het crisis.ik was benieuwd naar Roemeense chantal.had haar al een vaak gezien maar nog niet bezocht.ze zat naast criss op de kruk en die was weer lekker arrogant naar mij zoals gewoonlijk.en ik heb ook direct gevraagd om de sleutel te halen.ben met haar een uurtje naar de kamer geweest.en dat was gewoon erg goed.lekker pijpen kan ze ,haar in diverse standjes genomen.het ging er allemaal lekker ruig aan toe.Chantal houdt wel van iets stevigs.na m'n bezoekje terug naar binnen,lekker een warme douche genomen,want das toch wel minder als je naar zon tuin huisje moet lopen in een badjas met
die kou.na een paar flesjes bier met een andere Roemeense dame naar de kamer geweest, ik dacht eerst dat ze Nederlands of Duits was, blond haar blauwe ogen en een lichte huid.ze was erg direct en vroeg gelijk of ze de sleutel moest halen.ik vondt het wel een leuk meisje en ik was geil dus heb er mee in gestemt.achter af gezien had ik haar beter eerst kunnen hebben en dan Chantal want ik vondt er maar weinig aan ze onderging het allemaal maar pijpen was vrij gevoeloos en schrapend over m'n eikel.neuken was niet goed maar ze lag daar maar op bed handje ertussen.heb het snel afgerond.weet alleen haar naam niet meer.maakt ook niet uit.na m'n bezoekje aan haar weer douchen en naar de bar nog een pilsje gedronken beetje met Chantal zitten kletsen en toen ben ik me maar weer om gaan kleden en naar huis vertrokken.de laatste sessie was veel minder maar Chantal ziet me zeker terug.

Knabbel
3 februari 2012, 14:50
met een andere Roemeense dame naar de kamer geweest, ik dacht eerst dat ze Nederlands of Duits was, blond haar blauwe ogen en een lichte huid. weet alleen haar naam niet meer.

Mogelijk Eva:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28837-Eva-(Roemeense)

Zultbroek81
3 februari 2012, 15:02
Klopt knabbel dit is idd Eva !

CLUBSPORT
3 februari 2012, 22:02
het is alweer 2 weekjes terug dat ik weer eens GT had bezocht en ik bedacht me dat ik nog steeds geen verslagje geschreven heb dus hierbij alsnog .
het was weer eens op de vrijdag en omdat ik geen vrije middag had maar perse toch wou gaan melde ik mezelf pas net voor voedertijd bij de theke aan , en ondanks mij late aankomst kon ik toch nog een plekkie vinden op de parkeerplaats .
eenmaal binnen mijn vrijkaart ingeleverd , snel omkleden en snel de tent in voor het eten ( tja je moet toch prioriteiten stellen nietwaar ?).
Na de heerlijke maaltijd maar eens spotten welke schoonheden zoal aanwezig waren , helaas schitterden veel favorietjes door afwezigheid dus uiteindelijk de gok maar eens gewaagd met LOLA een duitse dame met zwarte lange lokkken wiens service
lang niet slecht was , verder bleef het lang vrij tam en heb ik nog een leuke 2e kamergang met JANA beleeft alvorens ik rond de klok van half 11 weer huiswaarts keerde .
de volgende keer maak ik er maar weer een lange dag en avond van met hopenlijk dan ook weer wat meer vertrouwde gezichten .

Ascari
5 februari 2012, 15:37
Gisteren na 7 maanden weer naar Bruggen gereden, een maat van mij was nog nooit in GT geweest en wat doe je dan als goede vriend? Je neemt zo'n groene ijsbeer onder je hoede en geeft hem een rondleiding in GT. De weg was sneeuwvrij en ondanks een paar irritante medeweggebruikers en een baustelle op A61 veilig aangekomen voor de poorten van GT. Aankomst wat rond 12:30 en parkeerplaatsen waren er in overvloed dus konden we voor de deur parkeren.

De deur werd opgedaan door een (voor mij nieuwe) Über geil uitziende ontvangstdame: zwart stijl haar, strakke spijkerbroek met goede decolette. Of ik ik hier voor het eerst was? was haar eerste vraag :baby2: . Errr nee en als bewijs liet ik mijn inmiddels verouderde kortingskaart zien, die overigens nog gewoon geldig bleek te zijn. We kregen ieder een polsbandje aangemeten en we konden gaan douchen.

Na het douchen eerst even wat van het ontbijt/lunch buffet genuttigd en daarna mijn maat een rondleiding van de bungalow gegeven. Eerste indrukken waren prima voor een Zaterdag, wel wat weinig dames aanwezig op dit tijdstip maar dat zou na 16:00 bijtrekken. Er is veel vers bloed (kwa dvp's) bijgekomen in maanden dat ik niet in GT ben geweest. Op een enkele uitzondering nagelaten konden de nieuwelingen mij echter optisch niet bekoren. Een aantal vaste waarden die ik ken heb ik zaterdag niet gezien, de volgende dames waren wel aanwezig: Aksana (.ru), Antonia (.hu), Ina (.ro):a_t_nu06:, Lia (.de), Lisa (.de), Nila (.de) en Sonja (.pl).

Gelukkig waren de (vertrouwde) bardames wél aanwezig, mede door hun hing er een goede sfeer en voelde ik mij toch een beetje thuis na zo een lange tijd van afwezigheid.

De line-up kon mij ondanks de kwantiteit niet bekoren, Lisa was een optie geweest maar die was net een minuut koud binnen of ze werd al voor een paar uur mee naar de kamer genomen. De andere dames op mijn shortlist waren ook allemaal bezet. Dus werd het wachten tot eentje terug zou komen. Nila was de eerste die terug was en heb haar vrij snel daarna aangesproken. Leuke meid, erg vriendelijk maar van haar service was ik niet bepaald onder de indruk, wel netjes de tijd volgemaakt.

Rond 20:00 was er nog een stroomstoring maar dat was binnen een half uur weer opgelost. Wel een rare gewaarwording zo'n donkere kleedkamer. De barruimte was vreemd genoeg wel verlicht.

Mijn maat was iets 'productiever' en hij sleurde gisteren 3 dames mee naar een kamer. De eerste was een blonde Servische met opgeblazen lippen en tieten, die hem wijs probeerde te maken dan haar starttarief voor een half uur € 100 was. Daar trapte hij gelukkig niet in en wist het bedrag met wat lieve woorden (lees: leugens) terug te brengen naar € 50, hij was wél tevreden over haar kamer prestaties. Tweede dame was een voor mij onbekende blonde Duitse met een redelijke service. De derde blonde verovering van hem was Lia, daar was hij het minst tevreden over, onpersoonlijk en zakelijk zijn de woorden die mij het best zijn bijgebleven. Pzc was slecht, neuken daarentegen was wel van een goed niveau.

Om 22:30 nog wat deeglappen gescoord, iets minder goed dan ik gewend ben maar het volstond. De sfeer was erg goed gisteren en zelfs de ontvangstdames hebben wat afgedanst. De nieuwe ontvangstdame rukte bij wijze van grap nog bijna een badjas van een ijsbeer af maar toen ze de aandacht van de volle zaal kreeg, staakte ze haar poging en liep met het schaamrood op haar kaken weg.

Na 1:00 vonden we het beiden mooi geweest en maakten we een eind aan zijn GT debuut. Eerst even de auto ijsvrij moeten maken om vervolgens de koude nacht in te rijden.

ketserr
5 februari 2012, 16:41
Even kort dan. Zaterdag 4 februari 2012.

- Ik ben jury deze maand van de BRVDM.
- Daarom geen verhaal maar highlights.
- Het was een dag als alle andere dagen dat ik in GT ben.
- Knuffels van de theke`s en van een hoop meiden.
- Cupido, Da Souza, Van-Dattum, Ketserr, Stefan en Bergmans waren aanwezig.
- Veel nieuwe meiden.
- Met Criss legge ketse.
- Het eten vond ik deze keer wat minder.
- Stroomstoring.
- De voorzitster van de Ketserr fanclub een uur leggen ketse.

Nora, Emma, Luana, Katja, Gloria, Dana, Samantha, Shanti, Lydia, Sina, Elli, Antonia, Christelle, Stacy, Magda, Angelina, Miranda, Gabriella, Nadja, Alya, Pamela, Nikkie, Gaby, Flo, Chantal, Criss, Jana, Jossy, Ella, Lia, Sydney, Joy, Quna, Carmen, Catalea, Inna, Samira, Lisa, Anca, Janine, Erika, Denise, Bianca, Liana, Sonja, Mandy, Chantal, Stefania, Crissy, Kim, Ramona, Chanel, Ina, Charlie, Nikky (nieuwe duitse), Aksana, Nila, een aantal die we vergeten zijn of geen naam van weten, een bus vol nieuwe.

Toen ik naar huis ging vloog Tatjana me om me nek voor een afscheidsknuffel en ze zei dat ik snel weer terug moet komen.

Ace2
5 februari 2012, 18:17
Het was, gezien het koude vriesweer, niet de bedoeling dat ik met mijn piemeletje naar buiten zou gaan. Voor je het weet vriezen er dingen af, die vooral er niet vanaf moeten vriezen. Ik lag dan ook romantisch met mijn vrouwtje op het wollen tapijt bij de brandende open haart en omdat ik toch romantisch bezig was keek ik even op mijn i-pod naar de laatste berichten op ons zo geliefde forum. Die maandag 30 januari las ik het volgende:

Het is weer zover, de jury vertrekt morgen voor een week naar Spanje !

“Godverdegodver” mopperde ik en teleurgesteld vroeg mijn vrouwtje: “ze hebben zeker weer die Ace d’n Tweede hard nodig?” “Nu even geen grapjes, poesje” mokte ik verder. Ik dacht hoe het met het forum zou gaan als die woensdag geen live-berichten vanuit GT zouden komen. “OK OK” riep ik tegen niemand in het bijzonder “ik ga wel” . En zo moest ik, net als onze robuuste voorvaderen, door poolweer richting het ijzige Duitsland. Wat nou sneeuwstromen? Wat nou vrieskou? Een afstammeling van het volk der VOC-vaarders laat zich niet stoppen voor een beetje poolwind met een gevoelstemperatuur van -20c. Een afstammeling van hen die dachten dat er een noordelijke route was naar Den Oost en met hun schip de noordelijke zeeën trotseren om dat te bewijzen, trotseert gewoon ijs en sneeuw. Nee, wij Hollanders lachen om vorst en koude. In tegenstelling echter tot de Nova Zembla – vaarders arriveerde ik wel op de juiste bestemming in het oosten en wel stipt om 14.30u.. Wat tegen zat was dat de oostblokboy die dienst had voor mij een onbekende was. Gelukkig vertelde hij mij dat ik even geduld moest hebben en dat geduld werd binnen 2 minuten beloond met het vertrek van een ijsbeer, waardoor ik mijn auto op de parkeerplaats van GT kon plaatsen. Met 2 grote stappen stond ik bij het mooiste traliewerk van NRW en ik drukte op de bel. Dat resulteerde in mijn eerste orgasme van de dag toen ik het mechanische geratel hoorde en ik naar binnen stapte. Ik inhaleerde de hectische stemming die heerste en nonchalant legde ik 50 euro op de balie. Tijdens het ruilproces, dat ik ondertussen met mijn ogen dicht kan doen, liep Louana voorbij. Ze had een wit setje aan met witte laarzen en haar mooie ronde billen deden mij watertanden. Jammer dat ze niet zoent, anders had ze de barruimte niet bereikt. Vlak achter haar liep Chantal. Ze is niet echt mijn type, maar ik kan niet ontkennen dat ze wel een lekker lijfje heeft. Toch komen ook hier de kilootjes aan. “Ketserr moet haar wat meer afmatten” dacht ik.
Met badjas en sleuteltje stapte ik de kleedruimte in, op weg naar locker 75. Locker 75 staat achterin en staat helemaal in een hoek. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar wel als de ijsberen van de 2 lockertjes er naast en eronder ook bezig zijn zich om te kleden. Een heer wacht dan geduldig tot er ruimte en plaats is. Ik wrong mij tussen de ijsberen in en mopperde: “he,he rustig aan mannen. Er is plaats genoeg voor iedereen” en ik draaide nog maar eens rond met mijn billen. Omdat de meeste mannen toch niet gediend zijn van mannelijke fysiek contact had ik in no time ruimte genoeg. Na het uitkleden, douchte ik mij en na het afdrogen kamde ik mijn haartjes en met natte haartjes stapte ik de barruimte in. Ik slenterde naar de bar en zag De Paus naar mij zwaaien. “Niet schrijven dat ik er ben!!!” riep hij. “Poeh” dacht ik “ik schrijf gewoon in mijn verhaaltje dat ik het eerst had opgeschreven en toen pas hem hoorde” Ik gaf hem de hand en ik vertelde hem dat ik begreep waarom ze hem De Paus noemde. “Die zegt ook altijd dat hij nooit in een hoerenkot komt” verduidelijkte ik. De Paus vertelde dat hij net vanuit PHG was gearriveerd. Hij had daar een goede sessie achter de rug, maar wat hij minder vond was dat als je eenmaal in de barruimte zat dat de kans dat je dan een bekende tegen kwam niet heel groot was. In GT was er altijd wel iemand die hij kende en trots stak ik mijn borst naar voren. “Dat is niet altijd even positief” voegde De Paus toe aan zijn analyse. Ik werd echter afgeleid door Gloria die begeerlijk zat te wenken. Ik huppelde snel naar haar en Katja met nog een dame, waar ik even de naam van kwijt ben. De dames zoenden mij allen en ik liet mij vertroetelen. “Let’s try 3 girls” riep Katja. Ik legde mijn wijsvinger op mijn lippen en siste: “ssssstttttt, In my stories I do, but in real life it is a little too much for opa” Gloria gaf mij lachend een harde duw en riep: “you’re not opa” Ik verliet de dames met ieder een pepermuntballetje als presentje. “Now you gave me lustpill you cannot let me sit here” hoorde ik Katja nog roepen. Die pepermuntballetjes blijven het doen. Niet zo lang geleden vertelde Denise mij dat ze, toen ze net in GT werkte, bang was dat er allerlei chemische rommel in zat. Toen ze zich had laten overhalen om toch een hapje te eten, kon ze de nacht erop van zorgen niet slapen. Wat zijn ze toch schattig als ze nog naïef zijn.
Ik zette mij neer op een bank voor een live-verslag en zag DeSouza de barruimte binnen komen.

Ik nam de barruimte eens goed in ogenschouw en het was druk. Er waren veel ijsberen en ook veel vrouwen. Ondanks dat de Latina’s en de Thaisen ontbraken moet het voor de gemiddelde ijsbeer een goede line-up zijn geweest. Toch merk ik langzaam maar zeker een toename van het aantal Roemeense dames. Oude vertrouwde dames, niet zijnde Roemeens, vertrekken en de nieuwelingen zijn vaak wel Roemeens (met een opvallend percentage die afkomstig is van de Roemeense provincies Spanje, Griekenland en Italie). Die Roemeentjes zijn zeker wel een lust voor het oog, maar op de kamer niet altijd even gegarandeerd een succes. “Misschien ben ik wel van Roemeense voorouders?” dacht ik. “Half Roemeens dan toch” hoorde ik DeSouza mijn gedachten verstoren “ik vind jou niet bepaald een lust voor het oog” “Heb je je bril weer eens thuis gelaten uit ijdelheid” mopperde ik.
Ik kletste even wat bij met DeSouza en wij hadden het zo over de echte beginperiode van GT. Zeg maar de zomer van 2004. Een periode die wij alleen uit de overleveringen kennen. DeSouza wist mij te vertellen dat er die eerste dagen alleen een stuk of 7 vrouwen waren en evenveel ijsberen. Ik dook pas eind 2004 (7 jaar geleden!!!!!) op en ik herinner mijn eerste dag als chaotisch druk. Wel kan ik mij avonden in het voorjaar van 2005 herinneren dat ik de enige ijsbeer in de barruimte was. Dat klinkt nu heel onwerkelijk. “Jouw verhaaltjes ook” voegde DeSouza daar aan toe. Tijdens dat praten gleden mijn oogjes door de barruimte, speurend naar een prooi en die prooi werd Gloria. En ik had goed beet. Het werd een geweldige sessie. Zo heeft god sex bedoeld.

Moe, maar voldaan kwam ik anderhalf uur later weer in de drukke barruimte om mij bij DeSouza te zetten. DeSouza zat met enkele andere ijsberen te kletsen, waaronder De Paus, die naast hem zat. Voor mij was geen plaats en ik nam genoegen met de bankleuning. Ik was net TimD tegen gekomen in de kleedkamer die er net een pauze van pakweg 2 maanden op had zitten. “Soms wordt het iets teveel van hetzelfde” zei hij brommend. Ik moet zeggen dat door het gebrek aan Latina’s en Thaisen ik een soortgelijk gevoel ken. Toch liep er nog genoeg moois rond om mij telkens te doen terug keren. Zo lijkt mij die Poolse Joy toch wel iets om uit te proberen.
Omdat ik toch half zat en half stond besloot ik voor de aanwezige ijsberen drinken te halen en zo geschiedde. Verder beviel de bankleuning mij niet echt, waardoor ik besloot een rondje te lopen. Dat rondje bracht mij bij de kino waar Anny wat verveeld zat te kijken. Kon er vroeger nog wel eens een lachje af als ik langs liep. Nu stonden haar ogen dof. Eenmaal terug in de barruimte constateerde ik wederom dat het druk was. Vreemd genoeg waren er niet echte wachttijden. Misschien was dat wel de reden dat Lulu er flink van langs ging. Ze liep naar een stel mannen en draaide met haar kontje tegen hen aan, terwijl ze haar hand open hield voor een pepermuntballetje. “Du brauchst dass nicht” zei ik knipogend, waarop Lulu op de haar zo karakteristieke wijze begon te schaterlachen. “Kwam er iemand op een bezemsteel voorbij?” hoorde ik DeSouza vragen. DeSouza had zijn zinnen gezet op een meisje dat tegenover hem op de bank zat. Ze zat verleidelijk te flikflooien met een ijsbeer, maar hield DeSouza met een schuin oog in de gaten. Ik meende de nieuwe Inna uit Roemenie te herkennen. De Paus had zijn rechtmatige plaats naast DeSouza verlaten zodat ik daar even rustig kon zitten. Tevens kon ik die Inna eens goed bekijken en ik moest DeSouza gelijk geven. Ze zag er puntgaaf uit. Net toen wij een gesprekje met haar wilde aangaan liep ze achter de bar en dat was voor ons een reden om bij de ingang van de bar te gaan staan. Gespeeld nonchalant kwam ze achter de bar vandaan en pakte de arm van DeSouza. “Aus welche traum komsst du?” vroeg ik, waarop Inna antwoorde: “Roemenie” “Ahah” zei ik “horrortraume” Ik kuste haar hand en noemde haar naam. Inna keek mij ietswat verbaasd aan, wat voor mij weer aanleiding was om de gespeelde gekwetste ijsbeer te spelen: “du bist mir schon vergessen?” pruilde ik met mijn beste pruillip. “Die latzte mahl auf zimmer wann du die drei orgasmus hat bekommen hast du mir gesagt dass du mir niemahl vergessen soll” vervolgde ik en Inna raakte het spoor al bijster. Ze keek vertwijfeld naar DeSouza, waarna ze begon te lachen. Ik moest eerlijk zeggen dat ze heel leuk over kwam. Later zou mij dat vaker opvallen dat ze leuk en spontaan de ijsberen benaderde. Niet te actief, maar leuk en eigenlijk dus geraffineerd. Liefjes legde ze haar hoofd op brede schouders van mannen of maakte een grapje. Toen had ik haar spelletje wel door, maar nu vond ik haar leuk en ik keek DeSouza aan met een blik: “This is too good to be true?” DeSouza zal dat zeker hebben gedacht en wilde graag dat ik ging testen. Dat too good to be true had ik ook zelf kunnen bedenken, omdat mijn grootvader op de grote vaart altijd zei: “Gedraagt een griet zich in de bar als je vriend, dan is ze niet van gore sex gediend” Die verraderlijke oogjes van Inna flonkerden alsof ik de man van haar dromen was en ik was dat ook graag geweest. Om dat te bewijzen nodigde ik haar uit voor een kamergang. Ik ging eerst rustig douchen en terwijl ik daar zo onder de warme waterstralen stond zag ik Inna al ongeduldig wachten. Ze keek mij bewonderend van top tot teen aan. Ik slaakte een gilletje en greep snel een handdoek. Lachend pakte ze mij beet en fluisterde: “dass sehe ich gerne” en ik dacht de loterij te hebben gewonnen. Ondanks dat de kans op het winnen van de loterij groter is dan een goede kamersessie met zo’n mooie Roemeense ging ik vol goede moed naar de blokhutjes voor actie:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28864-Inna-Roemeens&p=252755#post252755

Snel liepen wij door de vrieskou naar het GT-gebouw en daar zag ik op mijn horloge dat wij 40 tot 45 minuten waren weg geweest. Ik baalde een beetje dat ik de sessie over het half uur had laten lopen. Ik besloot echter de regels netjes te volgen en haar 75 euro te geven. Die weigerde ze echter en nam alleen genoegen met 50 euro. “Weisst du sicher dass su aus Roemenie kommst?” vroeg ik bij het afscheidszoentje (op de wang!!). Niet begrijpend zwaaide Inna en stapte uit mijn leven.

Ietswat teleurgesteld stapte ik op DeSouza af. DeSouza legde vaderlijk zijn handen om mijn schouders en zei dat het goed was. Iedereen had wel eens wat minder geluk. “Het was ook too good to be true” zei hij. Wij kregen het over de goede dames en vreemd of niet vreemd genoeg bleek de smaak van DeSouza nogal overeen te komen met die van mij. DeSouza mistte de leuke Thaise meisjes als Meylin en Nadine, net als ik ze mis. Ik vertelde hem dat ik ooit met Nadine voor het eerst naar de kamer ging en zij als een zoutzak ging liggen. Ze spreidde haar benen en liet mij mijn gang gaan. Na 5 minuten beffen vroeg ik als grapje: “can you sometimes say “oeh” and “ah””. Verveeld keek Nadine toen op en bromde: “than you have to do better” Niet goed voor mijn ego, maar wel zo grappig. Ja, die Nadine kon er wat van. De ene keer was ze een engel in bed en de andere keer kon je beter dekking zoeken (en dan niet omdat ze spuitend klaar kwam). Maar goed, dat waren vergeten tijden. In het heden was het tijd om te eten en dat deden wij in de voor mij iets te koude tent. Wij kwamen bij het buffet en net voor ons nam een ijsbeer de laatste spaghetti. Er lag nog een beetje in de pan en angstig vroeg DeSouza aan mij: “jij wilde toch geen spaghetti?” de koks, die blijkbaar DeSouza goed kenden, haalden lachend hun schouder op en riepen in koor: “zu spat” Op dat moment kwam Tatjana inspecteren of alles wel naar wens ging. “Alles OK?” vroeg ze in het algemeen. DeSouza mopperde dat de spaghetti op was en Tatjana keek verbaasd naar de koks. Lachend lieten de koks een nieuwe pan met spaghetti zien. “Nur fur uns gibt es keine essen” viel ik tussen beide en liet snel mijn bord vol scheppen.
Samen met TimD nuttigden wij ons avondmaal en met de kennis van vandaag kan ik zeggen dat het niet mijn laatste was. Het smaakte goed en ik vind dat er over het eten van GT weinig te klagen valt. Wij kletsten gezellig door, maar ik vond het te koud. Natuurlijk kun je zeggen dat de mannen van Nova Zembla het zwaarder hadden, maar die liepen niet naakt in een badjas rond.
Eenmaal terug in de barruimte was het gezellig druk en er heerste een feeststemming. Denise was ook gearriveerd en ik kwam even hallo zeggen. Al was het maar op dat lekkere lijfje eventjes vast te houden. Ook kwam Louana er bij staan. Ze zei iets in het Roemeens tegen Denise. “Do you say that you hope that I go away soon? And you hope that I not start to talk to you?” vroeg ik. Eerst lette Louana niet echt op, tot de woorden echt tot haar door drongen. Ze schoot in de lach en gaf mij lachend een zoen op de wang. “Noooooooo, never” Ik liep trots door naar de kleedkamer waar ik ineens een naakte Djuna tegen kwam. Snel keek ik onder banken of ik Bief2 zag kruipen. Ik had haar die dag nog niet eerder gezien. Ze vertelde dat ze net een sessie van 6 uur had afgerond en ik liet mij van bewondering met open mond op een bank vallen. Lachend zei Dunja: “bei mir ist dass einfag” “nou” dacht ik “die Bief2 houdt het maar 2,5 uur vol”
Nu waren er wel wat meer wachttijden en ik schatte ze zo rond de 10 minuten in.

In de barruimte was het een drukte van doen en een ijsbeer ging niets vermoedend in een bank zitten. Hij zat nog niet half in de bank of Poolse Sonja kwam aangelopen en riep: “wer fickt mir?” waarna ze rond keek en naar de ijsbeer in kwestie wees. Ze riep nog harder: “Duuuu” en stapte op hem af. Ze ging op hem zitten wippen, terwijl de man in halve paniek rond keek.
DeSouza ging zijn geluk beproeven met Crissie. Blijkbaar was hem dat een anderhalve maand geleden goed bevallen. Later moest hij echter bekennen dat het nu was tegengevallen. “Ze heeft teveel bijgeleerd” zei hij zuchtend. Die ervaring had TimD niet met Nadine. Duitse Nadine was sinds langere tijd weer eens in GT en ik moet eerlijk zeggen dat ze er goed uit zag. Ze was afgevallen en ze had echt een super-porno-lijf. Daar had TimD zich aan verlustigd. Combineer dat met een goede service en je hebt een goede sessie. Ik zat ook rond te kijken wie ik nog zou kunnen kameren. Ik zag Anny op een krukje zitten en ze zwaaide lachend. Nu kon er blijkbaar wel een lachje vanaf. Ik maakte even een praatje met haar, maar besloot dat ik haar niet zou kameren. Ik werd ook gestoord door DeSouza, die opgewonden kwam vertellen dat Zoe uit Nederland er was. “Als de ijsberen dat horen zijn ze niet meer te houden” riep hij “schrijf er wel bij dat ze vrijdag voor het laatst is” Ik keek nieuwsgierig rond en zag inderdaad een leuk meisje staan. Eerlijk gezegd niet iemand waar ik spontaan gelijk op zou klimmen, maar misschien is dat ook wel beter. Een vriend van DeSouza klouterde er wel op. Later trof ik hem weer en ik kreeg niet goed een indruk van wat hij vond. Wel vond ik hem snel weer terug in de barruimte.
Terwijl de klok verder tikte wilde ik de matige smaak van Inna nog weg spoelen en ik sprong naar Gloria. Na een zeer goede eerste sessie zou ik bij toch geen risico lopen. Toch? Ik sprak haar aan en ze trok mij tussen haar benen: “What’ s up? my love” fluisterde ze en allerlei beestjes in mijn buik begonnen te friemelen. Ik vroeg haar een sleutel te halen en ik zag aan haar reactie dat ze die vraag niet had verwacht. Ze stond op en zei lachend: “you are a sex machine” waarna we toch 10 minuten op de sleutel moesten wachten. Was het verstandig wat ik deed? Nu kun je een dergelijke vraag bij mij altijd standaard ontkennend beantwoorden, maar ik vroeg het mij wel af. Laat ik beginnen dat het een goede sessie was. Maar niet zo goed als eerder die middag. Dan blijkt toch dat de chemie en lust een beetje weg is. De sessie was, vooral dankzij Gloria, meer dan voldoende te noemen, maar het spetterde niet zo als een paar uur eerder. De wijze les van mijn grootvader op de grote vaart zal ik nu nog beter onthouden: “when you fuck a lady twice a day, you keep lust away.”
Toch was ik een klein uurtje met Gloria weg geweest. Moe en voldaan ging ik bij DeSouza zitten. Samen met wat andere mannen kletsen wij wat over onze ervaringen die van slecht naar matig tot goed gingen. Ineens stond er een kerel voor mij met een uitgestoken hand. “Blijf eens uit de buurt van mijn piemel” dacht ik brommend. Toen ik wat beter keek zag ik dat het BbertB was die mij gewoon een hand wilde geven. Ik schudde hem lachend de hand en wist dat ik nu met een gerust hart GT zou kunnen verlaten. Met BbertB was GT in goede handen. BbertB kwam net terug van een internetdate en hij deelde met ons zijn ervaringen. Zelf heb ik ook zo nu en dan het geluk van een internetdate, maar als ik eerlijk ben vallen die vrouwen qua looks in het niet bij die schattige meisjes uit de saunaclubs. Toegegeven die internetdates zijn echt geil, wat weer erg leuk is, en blijven aan je hangen. Je kunt te pas en te onpas gebruik van ze maken. Ik denk dat wij mannen toch wat leren in die saunaclubs en dat is lang en flink met een vrouw bezig zijn. Het is altijd een beetje een dubbel verhaal met die internetdates: wel geil, niet zo knap en niet altijd in staat goede service te bieden. Blijkbaar had BbertB dezelfde ervaring.
Voor ons stonden 2 nieuwe dames met super strakke lijfjes die uit Roemenie kwamen. Ze draaiden met hun kontjes in onze richting om ons tot opwinding te bewegen. Ik keek ook naar de bank naast mij waar Inna weer een nieuw slachtoffer had gevonden. Ze had haar hoofd op de borst van een ijsbeer gelegd en wreef zachtjes met haar hand onder de badjas. De ijsbeer sloot zijn ogen en dankte god voor deze wending van het lot. Na een paar minuten ging Inna kijken voor een sleutel. Ik vond het ondertussen welletjes geworden en ik nam afscheid van mijn mede-ijsberen. Ik stond op en liep weg. Een paar stappen verder kwam ik Inna tegen. Lachend zei ik, wijzend naar de sleutel: “du suchst mir?” Op dat moment riep DeSouza iets, waardoor ik mijn gezicht om draaide. Hierdoor lette ik niet op Inna die met haar hand in mijn ballen kneep. Ik stortte ter aarde van de pijn en ik moest het doen met het lachende gezicht van Inna en DeSouza. Met een gebogen rug strompelde ik naar de kleedkamer. “Ze mogen best wat meer respect voor senioren hebben” dacht ik mopperend.
In de kleedkamer kleedde ik mij aan en verliet fluitend GT. Met een voldaan gezicht keek ik rond en inhaleerde de vrieskou. Ineens dook tussen de auto’s een oud mannetje op. Ik schrok mij het apelazarus. Hij kwam met een fiets in de hand en groette vriendelijk, waarna hij vertrok. Verbaasd keek ik hem na en toen hij uit het zicht was stapte ik mijn auto, drukte op het gas en reed weg richting horizon, terwijl in de verte het melodramatische geluid van mijn mondharmonica klonk en ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far, far away from home……………….”

Hoofdstuk2
5 februari 2012, 19:57
Beste Mede-IJsberen....

een vraagje aan alle verstokte GT-Gängers, op verzoek van een Nederlandse vriendin...
Zijn er in GT ook dames die met plezier een kamergang met een dame doen?
Girl-on Girl dus...
Komt het vaker voor dat er dames als klant in GT rondlopen?
of is dit absoluut niet mogelijk?

Dank voor jullie reacties,

Groet,

Chucky99.

bosbeer
5 februari 2012, 20:53
Beste Mede-IJsberen....

een vraagje aan alle verstokte GT-Gängers, op verzoek van een Nederlandse vriendin...
Girl-on Girl dus...

Groet,

Chucky99.

Dames die met je vriendin naar de kamer zouden willen zijn er wel in GT, dat is het probleem niet. Het zou alleen een beetje een vreemde situatie geven als zij aan de meisjes zou gaan vragen om een kamergang. Dat zou jij nog kunnen ondervangen door het aan het meisje van haar keuze voor haar te vragen. Maar, GT wil het niet. Van een meisje dat zich aanmeldt bij GT wordt verwacht dat ze dan ook ter beschikking staat van de ijsberen. Ze is niet verplicht om met iedere beer naar de kamer te gaan, maar alle beren categorisch weigeren is geen optie. Het wordt een onoverzichtelijke toestand en je krijgt problemen als meerdere beren hun beklag zouden doen bij de leiding. Ze zou zich als dvp kunnen aanmelden en dan stiekem als berin kunnen gaan acteren, maar nieuwe meisjes en hun prestaties worden goed in de gaten gehouden in GT. Verder zou het zo kunnen zijn dat gezien het ietwat merkwaardige verzoek (met alle respekt, ik wil je vriendin niet beledigen maar moet er wel rekening mee houden), je vriendin niet moeders mooiste is. Anders zou ze wel op een andere manier met vrouwen in contact kunnen komen, lijkt me. En mocht dat inderdaad zo zijn, dan vermoed ik dat ze niet door de schoonheidscommissie van GT zal komen.
Toch vind ik het wel een ontzettend leuk initiatief en het getuigt van veel lef. Daarom zou ik je adviseren om het nog een keertje aan te kaarten bij Marina, Tatiana of Nick. Ik vermoed dat ze misschien wel een idee hebben voor je vriendin. Zij weten exact welke meisjes daarvoor " in " zijn en het zelfs wel graag zouden willen. Er lopen genoeg bi-meiden rond in GT. Ik weet alleen niet of je vriendin graag de hele dag in GT wil vertoeven of alleen 1 of meerdere kamergangen wenst te hebben.
Als je het liever niet wilt vragen wil ik het ook wel voor je doen. In principe ben ik a.s woensdag in GT en kan je dan de dag erna uitsluitsel geven over de mogelijkheden. Als je het liever via de IM wilt doen, kan dat uiteraard ook.

Badslippers
5 februari 2012, 21:07
Beste Mede-IJsberen....

Girl-on Girl dus...

Groet,

Chucky99.

Onmogelijk. Heb die vraag meerdere malen bij de "Theke" gesteld omdat ik ook wat verzoeken had van enkele dames die daar interesse in hadden. Dit is een "No go area" voor "Golden Time".

vrije jongen
5 februari 2012, 21:12
Toch even inhaken. In yinyang kan het in ieder geval wel, de dame dient dan ook in badjas rond te lopen...altijd grappig hoe andere ijsberen hierop reageren. In Oase heb ik het ook gezien en volgens de site van FKK World, is deze club open voor mannen, vrouwen en paren. Ik heb dit trouwens alleen gezien met paartjes (of groepjes), nog nooit een ijsberin alleen gezien.

The Joker
5 februari 2012, 21:37
In YY en VV heb ik meermaals koppels gezien, daar kan het dus wel.
In de andere bekende tenten als LR, GT, PHG heb ik het nog nooit gezien dus zal het wel off limits zijn.

bergm550
5 februari 2012, 22:26
De derde blonde verovering van hem was Lia, daar was hij het minst tevreden over, onpersoonlijk en zakelijk zijn de woorden die mij het best zijn bijgebleven. Pzc was slecht, neuken daarentegen was wel van een goed niveau.

Ik ben ook wel eens met Lia op de kamer geweest, maar was hier ook niet van onder de indruk. Het was een matige sessie.

bergm550
5 februari 2012, 23:28
Geachte leden,

Op 4 februari 2012 was ik in Golden Time. Het was een drama bij de Nederlandse Spoorwegen. Er was 10 centimeter sneeuw gevallen in Haarlem en op 4 februari was de temperatuur in de ochtend -17 graden. Ik kon mijn ogen niet geloven, toen ik de thermometer zag. Dus ik wist toen al dat de Nederlandse Spoorwegen deze omstandigheden niet aan zouden kunnen. Als er een duif op het spoor schijt, dan loopt het treinverkeer al rond Amsterdam en Utrecht vast. Dus kun je nagaan als er een beetje sneeuw valt en het vriest, dan breekt pas echt de pleur uit.

In Zwitserland zou dit nooit problemen veroorzaken en ook niet in Zweden. In Zweden heb ik weleens de trein van Sundsvall naar Tromsø in Noorwegen genomen in de winter. Er lag een meter sneeuw op het spoor, en soms zag je het spoor niet, maar dit was absoluut geen probleem. Geen enkele wisselstoring gehad, de trein banjerde er gewoon door heen. De trein hutste wel hevig op en neer, toen hij door meters sneeuw ging, maar dat leidde absoluut niet tot problemen. Dus het kan dus wel en in Zwitserland lijken de winters ook geen problemen te veroorzaken voor de treinen.

Maar goed, zoals gezegd, de pleur was gister uitgebroken in Amsterdam en Utrecht. Er waren wisselstoringen en de NS sprak van extreme weersomstandigheden. Okay, het was -10 graden en er lag 10 centimeter sneeuw in de Randstad, maar is dat nu extreem? Maar goed, ik was voor alle zekerheid naar Schiphol gegaan met de bus om daar de trein naar Venlo te pakken, want dan meed ik Amsterdam, maar eenmaal op Schiphol aangekomen reden er geen treinen meer en moesten we toch met de trein naar Amsterdam.

Op Amsterdam reden geen treinen meer naar Utrecht. Dat was een groot probleem, want dan kon ik niet naar Venlo. Toen heb ik maar besloten de trein naar Den Haag HS te nemen, en van daar uit de trein naar Venlo te nemen. De treinreis zou dan 30 minuten langer duren, maar dit had ik er wel voor over. Ik was al lang blij dat ik mijn reis voort kon zetten. Ik heb heel Nederland gezien, ik passeerde Rotterdam met de imposante skyline, Delft bekend om zijn technische universiteit, Dordrecht (de bible belt waar men denkt homoseksualiteit te kunnen genezen middels therapie), Tilburg (waar die lauwe scheet Guus Meeuwis vandaan komt), en langzamerhand kwam Venlo in zicht. Het voelde als een soort bedevaartsreis aan.

Kostte wat het kost zou ik Golden Time bereiken. Ik dacht ik laat me toch niet door die rot treinen uit het veld slaan. Over mijn lijk, al moest ik zwemmen naar Golden Time. In ieder geval, ik was om 18:00 uur aangekomen in GT. Ik was daarmee erg tevreden, gezien de omstandigheden van de reis. De dag in GT begon al goed, want ik kon mijn vrijkaartje verzilveren. Nog mijn dank daarvoor aan alle leden op dit forum, dat men mijn berichten scheen te waarderen en ook mijn dank aan de forumleiding die de vrijkaartjes uitgeven.

Nadat ik gedoucht had, ben ik de bar ingelopen. Het was erg druk, en het vrouwenaanbod was een beetje magertjes. Ik kwam Van Dattum en ketserr tegen. Zij hadden het er al over, waar ik bleef en ketserr dacht aanvankelijk dat ik op het toilet zat op het Utrecht Centraal Station en dat daarom alle treinen waren uitgevallen, omdat ik per ongeluk een zware boodschap had doorgetrokken. Maar ik was het dit keer echt niet. Alhoewel ik later in GT nog wel even een paar kilo ben afgevallen, toen ik mezelf even terugtrok in het toilet, maar ook dit was niet de reden van de stroomstoring in GT.

Wegens de kou buiten stonden alle verwarmingen in de kamers aan en blijkbaar konden de electriciteitskabels dat niet aan, waardoor de zekeringen sprongen. Zo zaten we, zoals Ascari al aangaf, enige tijd zonder stroom in GT. De verlichting in de Kino en het saunagedeelte waren allemaal uitgevallen, dus ook de sauna zelf deed het niet meer, en ook de verwarming op de kamers deed het niet meer, waardoor het echt steenkoud was in de kamers. Ik wilde met Shanti op de kamer, maar die wilde alleen een kamer binnen hebben, maar er was een hele lange wachtlijst voor de kamers binnen. Daarnaast was er ook geen licht in sommige kamers.

Shanti gaf aan dat ze geen zin meer had en dat ze niet verkouden wilde worden en kwam naar me toe om te zeggen dat ze naar huis wilde, en of het goed was, dat we dan de volgende keer weer op de kamer gingen. Ik vond het prima. Toen het electriciteitsprobleem was verholpen, ben ik op de kamer gegaan met Criss. Wederom was dit weer een goede sessie.

Het eten was, zoals ketserr al aangaf, wat minder. De soep had ik gemist, want toen lag ik op de kamer met Criss. De muziek was redelijk. Er werd Beat It van Michael Jackson gedraaid, dat is een goed nummer, maar er werd ook wat hersenloze troep gedraaid, zoals de Ketchup Song of zoiets. http://www.youtube.com/watch?v=RFzyYYZsxGc Het wordt tijd dat er af en toe wat meer cultuur gedraaid wordt, zoals ACDC, Alice Cooper, ABBA, Bruce Springsteen, etc.

Later op de avond ben ik dan nog met Magda op de kamer geweest. Ook dit was een goede sessie. Ze blijft een goede meid op de kamer. Om 2:00 uur ben ik dan terug naar het hotel gegaan. Toen ik op 5 februari wakker werd, heb ik me aangekleed en ben gaan ontbijten in het hotel. Toen kwam er een Poolse meid uit GT met haar vriend ook het restaurant binnenlopen.

Die hadden blijkbaar ook overnacht in het hotel. Die Poolse meid ziet er altijd vriendelijk en intelligent uit, maar haar vriend zou ik nog geen 5 cent geven. Die gozer zag er uit dat hij niet de intelligentie had zelf een boterham te verdienen. Het was een beetje een loser. Dan vraag ik me altijd af wat zo'n vrouw met zo'n slapjanus moet, maar blijkbaar vinden vrouwen dit interessant. Ze zien dit soort heren als een sociaal project, dat ze moeten redden. Iemand moet voor hem zorgen, denken ze waarschijnlijk. Een andere verklaring kan ik er niet voor geven.

Ik had voorgenomen ook op 5 februari nogmaals GT te bezoeken. Ik dacht wellicht komt Shanti ook en dan kan ik met haar kameren. Maar ze kwam niet en het vrouwenaanbod was niet zo denderend, dus toen heb ik maar weer gekamert met Criss, die er ook weer heerlijk uit zag met haar mooie tieten en kont. Ze straalt gewoon een dierlijke geiligheid uit, ze ziet er neukbaar uit en ze heeft van die zaadvragende ogen, dus wellicht is dat de reden dat ik haar mooi vind.

Het was weer een mooi weekend in het bedevaartsoort Golden Time. Ik zeg altijd maar: "Moslims gaan naar Mekka en bordeelgangers naar Golden Time."

Tot de volgende keer maar weer.

Bergm550

ketserr
6 februari 2012, 17:35
De muziek was redelijk maar er werd ook wat hersenloze troep gedraaid.

Ik weet welke jij bedoeld en dat was niet de Ketchup Song maar één die inmiddels in elke taal wel opgenomen is denk ik. Zoals je in de playlist van radio Golden Time ken zien staat die plaat die jij bedoel er al tussen, helaas want ik zou hem wel willen boycotten maar de meiden worden er als een dolle van. Kijk de video even van een iets andere versie dan die jij zaterdag een aantal keren heb gehoord. Ik denk dat als je de video gezien hebt je iets anders over die plaat denkt.
http://www.youtube.com/watch?v=_XJDn5hbtcQ&feature=related

bergm550
6 februari 2012, 18:08
Ik weet welke jij bedoeld en dat was niet de Ketchup Song maar één die inmiddels in elke taal wel opgenomen is denk ik. Zoals je in de playlist van radio Golden Time ken zien staat die plaat die jij bedoel er al tussen, helaas want ik zou hem wel willen boycotten maar de meiden worden er als een dolle van. Kijk de video even van een iets andere versie dan die jij zaterdag een aantal keren heb gehoord. Ik denk dat als je de video gezien hebt je iets anders over die plaat denkt.
http://www.youtube.com/watch?v=_XJDn5hbtcQ&feature=related

Ik heb je link bekeken. Dit lied werd inderdaad zaterdag gespeeld, maar de dames in de video kunnen mij helaas niet bekoren, ik voel gewoon niets. Ik vind de vrouwen in GT veel mooier dan normale vrouwen van buiten de club. :)

Wat betreft de Ketchup Song, die werd op zondag gedraaid. Hoe dan ook, beide nummers zijn echt hersenloos. Wat een herrie!

seksenfun
6 februari 2012, 20:27
In Zwitserland zou dit nooit problemen veroorzaken en ook niet in Zweden. In Zweden heb ik weleens de trein van Sundsvall naar Tromsø in Noorwegen genomen in de winter. Er lag een meter sneeuw op het spoor, en soms zag je het spoor niet, maar dit was absoluut geen probleem. Geen enkele wisselstoring gehad, de trein banjerde er gewoon door heen. De trein hutste wel hevig op en neer, toen hij door meters sneeuw ging, maar dat leidde absoluut niet tot problemen. Dus het kan dus wel en in Zwitserland lijken de winters ook geen problemen te veroorzaken voor de treinen.

Als het een troost mag zijn. Nederland gaat zijn lichtje opsteken bij de Zwitsers. Er mag gezegd worden wat men wil van de Belgische Spoorwegen (nooit eens op tijd in het jaar) maar de toestand bij een beetje sneeuwval is wel stukken beter dan in Nederland. Een week lang een verminderde dienstverlening leveren, vind ik er persoonlijk over.

Ik had vrijdag/zaterdag meer geluk in Nederland. Ik vertoefde in Yin Yang en gelukkig reden in het Zuidoosten de treinen nog wel in Nederland :smoke:.

wervelwind
6 februari 2012, 20:59
Golden Time, 5 februari 2012

You've got a Pussy, I have a dick'ah

Het was een mooie blauw-witte zonovergoten zondag in februari. Genietend van mijn Rammstein collectie zoefde ik over de A2. Het gebrom en gegalm van zanger Till in combinatie met pompende ritmes bracht mij in hoger sferen, verlangend naar kreunende dames en vochtige doosjes om helemaal leeg te likken.

De wegen waren mooi sneeuwvrij dus was ik snel in GT. Ik was aangenaam verrast door het aantal aanwezige dames; niet overdonderend veel maar genoeg om me te gaan vermaken.

Het grappige aan saunaclub-bezoek is dat het altijd weer een verrassing is hoe het gaat lopen. De al dan niet aanwezigheid van mijn favoriete GT dames, meer of minder appetijtelijke nieuwelingen etc. Ook nu was het weer zo. Mijn voornemen was om elk van mijn vaste dames een keer mee te nemen naar de kamer, of als alleen Quna er zou zijn om eens met haar de pannekoek te gaan uithangen.

Ik at mijn broodje en keek rond. Een paar bekende gezichten maar geen dame van mijn ToDo lijst. Een hoop voor mij nieuwe gezichten waarvan zeker een deel zeer interessant. Mijn "Fleischgewehr" gaf al stuiterend aan dat het tijd was voor actie. Maar met wie? Eigenlijk wou ik geen van de nieuwe dames proberen, ze kwamen me allemaal over als optick-fuckjes.

Een gebruinde dame met blonde krullen die vaak bij de kino rondhangt, bracht redding. Ik ben haar naam vergeten, maar wetenswaardig is dat het een Bulgaarse is die mij in een aangenaam halfuurtje aan mijn eerste ontlading hielp. Ze had een mooi figuur en wist me snel en doeltreffend te verleiden. Verder was het niet noemenswaardig, maar vooral doordat ik me had laten inpakken door een dame die mijn type niet echt was. Maar onder het mom van "verandering van spijs doet eten" probeer je ook eens wat nieuws.

Na deze openingszet ging ik mijn eerste saunarondje doen. U leest het goed: Wervelwind die gaat neuken voordat hij zijn saunarondje heeft gehad. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Terwijl ik zat te zweten zag ik in rap tempo het aantal dames toenemen. Rosa liep me straal voorbij toen ik naar haar lonkte vanuit de jacuzzi. Zou ze me zijn vergeten? Of zou ik te vaak met andere dames zijn gaan flierefluiten :annieengel: Ze was sowieso constant bezet en ik had geen zin om te wachten. "Der Schlagbaum sollte oben sein" brulde Tilly in mijn oor.
In de bar ging ik eens lekker onderuit zitten met een drankje om zo mijn tweede dame te kiezen. Plotseling werd mij het uitzicht ontnomen door een zeer bekoorlijke slanke brunette in een roze-wit niemendalletje. Haar gebruinde huid, slanke benen en rond kontje brachten mij meteen in hoger sferen. Het contact was snel gelegd, ze ging eigenlijk te snel over naar de sleutelvraag maar reageerde goed op mijn voortzetting van de sollicitatie. Grappend en grollend zaten we op de sofa en haar ogen werden twee keer zo groot toen ik haar de "befvraag" influisterde. Ik besloot om haar een half uur te geven om zich te bewijzen voor uitbreiding tot een uur.
Op de kamer was het snel gezellig met Katilea. Even vreesde ik een verkeerde keuze te hebben gemaakt toen ik vernam dat ze roemeense was, maar de vrees bleek ongegrond. Al knuffelend verkenden wij elkaar en ik hield het niet meer, dat lekkere poesje moest gebeft worden. Ik legde haar op haar rug en daar gingen we. Ze had zoals veel vrouwen even tijd nodig om zich te laten gaan maar toen ging ze ook echt los. Mijn kin glom van haar verse sappen en zo ging het een tijdje door. Na bijna een half uur werd haar gekreun en gehijg intensiever en het duurde niet lang of ze kwam schokkend en met kippenvel klaar.
"Steck Bratwurst in dein Sauerkraut" galmde het door mijn hoofd. Bij vrijwel alle GT meisjes ontbreekt het Sauerkraut maar mijn Bratwurst lust ook wel een lekkere kale gleuf dus snel werd het rubber omgedaan. Het zicht op haar heerlijke kontje maakte dat ik al snel mijn tweede lading loste.

Even lekker alle geiligheid afdouchen en vervolgens richting jacuzzi. Daar speelde zich een leuk tafereel af. Een beer lag op een van de twee stretchers en werd besprongen door twee mij onbekende dames met ondeugende plannen. Er werd gelachen, geknuffeld en een hand verdween onder de badjas. De dame aan wie die hand toebehoorde zag er alleszins smakelijk uit. Ze kreeg mijn interesse in de gaten maar ik hapte niet omdat ik eerder Gaby had beloofd dat ik haar na het eten zou komen zoeken, en ik had nog maar geld voor 1 sessie. Ik had maar wat graag wel gehapt want deze donkerharige dame ziet er niet alleen heerlijk uit maar is ook nog eens een echte lolbroek. Liggend op haar rug probeerde ze passerende beren te strikken door met haar benen open te zwaaien. Ik hoop dat ik haar nog eens tref en dan is ze de klos. Nu ging ik lekker eten en daarna zou ik Gaby zoeken. Dit meisje is zo enorm vriendelijk en ik hoor zulke goede verhalen over haar dat ik met haar op de kamer wil ondanks haar zelfs voor mij te magere postuur.

Na het eten waren zowel beer als dames verdwenen evenals Gaby. Hmm, wat nu? Maar even een drankje doen en scouten naar een vervangster. Totdat ik onder de douche uit stapte na een toiletgang. Want plotseling stond daar Quna. Ik had haar de hele dag nog niet gezien en twijfelde even of mijn afgeragde leuter nog genoeg pit zou hebben voor een uur met de goddelijke thaise. Een glimlach, een knuffel en het besluit was genomen. "Let's do it quiiick!" Ik wist gewoon dat ze alles uit de kast zou gaan halen om mij weer een onvergetelijk uur met knallend hoogtepunt te bezorgen. En zo geschiedde....
In de tent naast de sauna hadden we een dampende partij GFE sex van de allerbovenste plank. Afgesloten met een knallend hoogtepunt....

satanic surfer
11 februari 2012, 10:34
Aangezien het onmogelijk was om enige waterplas in te plonsen de laatste tijd en bovendien de tocht der tochten werd afgeblazen middels een persconferentie uit de oude doos kon ik zowel m'n surfplankje als schaatsen wel opbergen vooralsnog, dus mezelf dan maar sportattribuutloos aangemeld aan het klingelende hekwerk van GT om m'n actuele staat van scherpte mits Spartaanse trainingsarbeid voor die 200km kluunen en klapschaaten te verzilveren ;). De ontvangstdame schrok zich een hoedje toen ik me met tussen 3 tegelijkertijd gearriveerde Aziaten aanmelde als eerstbezoeker, jaja, vandaag had ik snode plannen. We klegen een summiele londleiding, nouja, de omkleedluimte weld getoond, maal telug naal ijsbelenmodus want dat ellen velmijden is velmoeiend... Het plannetje was dus mezelf zo goed en kwaad als mogelijk te gedragen als rookie in GT, ik was immers zinnens om ns te kijken hoe het dezer dagen zat met de verleidingstactieken van de dames zonder verdere poeha... Het geluk stond te blinken aan m'n zijde want op een enkele collega-Ijsbeer na was er verder geen bekende medebeer, dus so far so good.

Omstreeks 15 uur was het relatief rustig deze donderdag, 40 dames en een corresponderend aantal bronstige beren, overzichtelijk comes in mind. Me ondanks één zeer drieste en snelle verleidingspoging van één dame zeer rustig genesteld in een prima gepositioneerde sofa, de dames monsterden m'n tijdelijke apathie en lieten me voorts compleet onaangeroerd, mooi zo. Tijdens een verplaatsing richting bar voor een fris drankje werd ik onverhoeds gestopt in m'n dorstlesserzoektocht door een ietwat forse dame uit Roemenië: Ella. Wat gepraat in allerbest Engels, een vlotte dame die ook net met een leeg drankglas zat, haar gewiekst een drankje aangeboden en samen een sofa opgezocht om uitgebreider kennistemaken. Erg leuke en snuggere dame die een vijftal courante talen onder de knie heeft, best humorvol en bovendien een fan van konijntjes, ging allervlotst. Ze deelde me mee dat vandaag kameren een optie was, en ter uitbreiding vond ze er niet beter op dan een sleutelvraag te uiten, ok, we waren toch al een kwartier aan het socializen, waarom niet...

Sessie 1: ELLA, Roemeense, 1m80, normaal postuur,B-cup natuur, mid-20, al een 2-tal jaar in GT, voorheen andere club, dus al aardig wat kilometers op de teller. Vlotte en leuke presales en ook in het verdere verloop van de dag steeds een lachje, zoentje of babbeltje, qua aftersales een aangename uitzondering op het leeuwendeel van de dames in GT naar m'n mening. Qua service eigenlijk niet veel op af te dingen, TZ keurig verzorgd zonder te excelleren, maar gemiddeld goed te noemen. Closeness en sfeerschepping bovengemiddeld, orale kunstjes goed zonder meer, ietwat oogcontactschuwend en een beetje te weinig variatie om uit te blinken, maar goed zonder meer. Meer intiem goed zonder meer, wederom close en goed aanvoelend welk tempo gewenst was, dus hierop goede punten, qua gedrevenheid niets op af te dingen. Samenvattend een degelijk standaard halfuurtje met deze grote dame waarmee ik m'n handen meer dan vol had, herhalingsgevaar 50%, geen prioriteit maar kan me moeilijk voorstellen dat vele beren met haar een slechte ervaring opdoen. Standaard clubservice zonder meer met een goedlachse en intelligente dame, can't regret that for 50E.

Vooralsnog liep alles vlotjes, me een saunarecuperatiemoment gegund temidden van enkele brallende medeberen die het woord respect duidelijk niet hoog in het vaandel droegen, wat een amechtige bende oelewappers, passerende dames werden schroomloos gefileerd door deze zakkenwassers met bruisende Viagralullen, het ene hete standje na het andere werd uit de doeken gedaan terwijl hun respectievelijke erecties de saunahut ontsierden, een gniffelende Franse medebeer sprak me aan, ik riposteerde dat ik geen Nederlands verstond, en in ongeremde Franse tongval dachten we er het onze van... Volgende keer de juiste dosis innemen jochies en vooral een extra handdoekje meenemen in de sauna om medezweters de onappetijtelijke aanblik te besparen; maar bovenal een bijlesje fatsoen aub... het zijn geen spermacontainers zoals ééntje tot allerhande hilariteit opperde, maar gewoon dames die door uiteenlopende redenen verzeilen in een saunaclub en complete etterbakken als jullie het plezier gunnen met hen betalend te mogen kameren...zozo, die ergernis is weer eens therapeutisch verantwoord weggeschreven, wat een hufters!

Een hapje gegeten nadien (erg lekker vispannetje overigens) en me nadien wederom in de bar geposteerd alwaar Joanna passeerde, even m'n initiële dagopzet opzijgeschoven voor een wederom zéér goede sessie waarover eigenlijk weinig spectaculairs te melden viel. Sessie 2: JOANNA, Poolse, 31 jaar, middellang blondbruin haar: service zeer goed, TZ zeer goed, PZC: zeer goed, NMC: zeer goed... samenvattend: herhalingsgevaar: 100%.

Gedurende de dag was een donkerharige meid me opgevallen aangezien ze steeds vlak naast of achter me zat tezamen met een erg slank vriendinnetje van haar. In tegenstelling tot dit quasi-strijkplank-meisje was deze zwartharige niet bepaald karig bedeeld qua borstomtrek... En op de koop toe had ze een té klein bikinitopje aan wat enige complexiteiten met zich mee bracht. Terwijl ik rustig m'n shagje rookte was zij vaak in de weer met het herpositioneren van de BH-inhoud, echt of silicone, ik was er niet compleet zeker van... Een kort gesprekje in de namiddag was okidoki, maar ik was net terug vd sessie met Ella, dus afgesproken om later verder te keuvelen. Een medebeer die met haar had gekamerd deelde me mee dat de service goed was, dus niet langer getwijfeld... Kort 2e gesprekje, sleutelvraag na 2 minuten, maar alle, er waren wachttijden rond het kwartier, dus niet onlogisch...

Sessie 3: BIANKA, begin 20, zwart schouderlang haar (carré), 1m65, C/D-cup silicone (tegenvaller 1), best drukgeboekt te noemen doorheen de dag... Qua service echter bedroevend zodat een ganse armada cliniclowns kon worden opgetrommeld om deze verweesde surferboy op te monteren, een serieuze contender voor Zitrone des Jahre, en het is midden februari... Algeheel gebrek aan zoenen, laat staan van TZ, enthousiasme onder het vriespunt en zeker Elfstedentochtwaardig qua gevoelstemperatuur. Hoegenaamd geen enkele toenadering of closenessattempt in kilometers nabijheid, distanziert comes in mind... PZC uit de schuif der vergetelheid, monotoon op z'n monotoons mogelijkst: monotoonst dus als dat 'n scrablewoord is... NMC: ogen dicht, schmerzen in reiter, handje tussen en wegduwen tijdens missio en in doggy opgerichte rug en bekkenverheffing desmogelijks, the whole lot en dus allesbeschouwd volledig beantwoordend aan 't beprip snertservice. Herhalingsgevaar: -10°C Onder GT-standaard en géén versterking voor de damesgelederen in GT, ongepoppt 29 min.: schade 50E

Verdraaid nog aan toe, als nieuweling is het geen makkie in een tent als GT spookte door m'n getormenteerde rotkop, het veilige pad der eerder geboekte dames betreden was echter geen optie vandaag (had al éénmaal gezondigd met J. trouwens :redface: ). Een zeer mooi Turksogend meisje had me s'namiddags al effie aangesproken, Alya. Dit ging als volgt:

Alya: Hi, I'm Alya, how are you? ss: Hi, I'm good, and you? Alya: ok, do you think I'm ugly? ss: Euhm, I wouldn't call you ugly, why? Alya: Want to go to room? ss: Euhm, maybe we talk a little? Alya: Bye!

Hoppa, dat ging wonderwel, en ze was toen minstens al een uurtje ongeboekt, dus vond dit ietwat vreemd en zéér "agressief" als verleidingstechniek... Rondom 21u komt Alya opnieuw naast me zitten in de sofa, dat ging als volgt:

Alya: Hi, I'm Alya, how are you? ss: I'm ok, do you think I'm ugly? Alya: euhm, no why?? ss (die ietwat verontrust was door dit overduidelijk geacteerde antwoord): just a question. Alya: ah yes, now I remember...

en 15 minuten presalen volgden in eigenlijk alleraardigste vorm, Alya spreekt prima Engels en haar mooie lichaam deed de rest, mooie rondingen en een stralend gezichtje met zeer mooie ogen, optickfuck for sure...

Sessie 4:AlYA, begin 20, Turks/Spaans, B-cup natuur (referentie), 1m58, neukkont, prachtig gezichtje, zeer mooie meid. Qua service ongeveer een kopie van sessie 1 met Ella, allemaal ietwat professioneler te noemen, dus minder closeness en "aanvoelen", weliswaar gecompenseerd door prima looks en degelijke prestatie. Heerlijke neukkont heeft dit meisje en doggy lijkt me dan ook een must bij deze mooie dame. TZ oké, ietwat plichtmatig in het begin, later doorheen de sessie steeds beter, PZC goed zonder meer met nog mogelijkheden tot opwaardering (misschien wat in de leer bij sessie2 vd dag), NMC goed, ietwat terughoudend in het begin maar voorts niet veel op aan te merken. Herhalingsgevaar: 60%, goed te noemen service zonder meer...

Uitgepuft en lichtelijk vermoeid enkele schijven pizza binnengespeeld en nog in een sofa beland met Inna uit Roemenië, een bovengemiddeld mooie meid met toptieten, maar helaas ook wat kapsones, tering, je las de ongeïntereserdheid er zo vanaf, zelfs een analfabeet zag het predikaat "middelmatige service" al hangen, en een vraagje aangaande zoenen werd eerlijkheidshalve door Inna al met neen beantwoord, dat moet je haar nageven, ze draait niet rond de pot... M'n zin tot kameren was daarmee ribbedebie en Inna had dit snel begrepen, jammer eigenlijk, maar zij zal ook met middelmatige service genoeg kameren lijkt me zo... En ze had al enkele stammklanten verzekerde ze me, en warempel nog aan toe, dat klopte. De Franszoos van in de sauna daarstraks had 2-maal met haar gekamerd wat mezelf dan weer tot gniffelen bracht... En zo was de cirkel eigenlijk rond, een ietwat bevreemdende dag in GT alwaar ik mocht ervaren dat het qua valstrikken voor novi-beren best link is. Misfeelings greetings, satanic schaatser.

Carlitos
11 februari 2012, 10:54
Een zeer mooi Turksogend meisje had me s'namiddags al effie aangesproken, Alya. Dit ging als volgt:

Alya: Hi, I'm Alya, how are you? ss: Hi, I'm good, and you? Alya: ok, do you think I'm ugly? ss: Euhm, I wouldn't call you ugly, why? Alya: Want to go to room? ss: Euhm, maybe we talk a little? Alya: Bye!

Hoppa, dat ging wonderwel, en ze was toen minstens al een uurtje ongeboekt, dus vond dit ietwat vreemd en zéér "agressief" als verleidingstechniek...

Blijkbaar is dit standaard aan het worden in GT. Ik werd laatst aangesproken in de hal naast de Kino in het voorbij lopen door een dame die met haar vriendin langs liep:

"Hé hasst du lust auf ein Drier?"

Nam nog niet eens de moeite voor netjes te vragen hoe het met je gaat, hoe heet je, waar kom je vandaan, etc de normale kwatsch. Het kon nog niet eens in het Engels. En dan vinden ze het gek dat GT de "Fick" fabriek wordt genoemd. Maar voor jou is het dus toch goed afgelopen.

satanic surfer
11 februari 2012, 10:59
Nuja, goed is relatief: 60% is voldoende... met Bianka daaentegen was het een beetje vanhetzelfde qua "presalen" en dat liep katastrofaal af, dus allesbeschouwd was ik ook niet opgetogen over de aanpak van sommige dames, vandaar onderaan ook mixed-feelings greetings met schrijffout onderaan... ik schrap GT vooralsnog effie van m'n lijstje van priority-clubs...

Carlitos
11 februari 2012, 11:41
Nuja, goed is relatief: 60% is voldoende... met Bianka daaentegen was het een beetje vanhetzelfde qua "presalen" en dat liep katastrofaal af, dus allesbeschouwd was ik ook niet opgetogen over de aanpak van sommige dames, vandaar onderaan ook mixed-feelings greetings met schrijffout onderaan... ik schrap GT vooralsnog effie van m'n lijstje van priority-clubs...

Toch blijven standaard Golden Time en Park Sauna Residenz bezoekers mijlen ver uit elkaar liggen qua beoordeling van elkaars club. :gruebel:

Ace2
12 februari 2012, 08:43
Sommigen zullen het een winterdip noemen. Anderen zullen eerder denken aan overdaad die schaadt. Aan het eind van vorig jaar had ik het allemaal wel een beetje gezien in FKK-land, ondanks enkele recente topsessies. Ik vond het goed dat de Kerst even voor een break zou zorgen, maar na die 2 weken pauze was, in tegenstelling tot anders, geen opkomende lust dat ik moest gaan. Toch ging ik en ik voelde mij wekelijks lamlendiger en matter. Misschien moest ik Badslippers, de forum-psychiater, maar eens raadplegen. “Die zit vast op kantoor toch te niksen” dacht ik en ik belde hem op: “He Badslippers” riep ik opgewekt door de telefoon “nu wij toch vrienden zijn wil ik wat probleempjes tegen je aan houden” “Oh?” klonk het zachtjes aan de andere kant van de telefoon. Ik begon over mijn kindertijd dat mijn broertje mijn lollie uit mijn mond had getrokken enz. enz. enz. Na een minuutje hoorde ik Badslippers zeggen: “Pas op, ik rijd door een tunnel, tut tut tut tut tut” “Tjeh, die Badslippers toch. Hij zit in een kantoor dat door een tunnel kan rijden. Chill. Hij belt zo vast terug” dacht ik nog. Maar dan blijkt de dekking van het KPN-netwerk toch niet te zijn wat ze beloven (maar wellicht heeft het iets met hackers te maken?), want Badslippers kreeg geen verbinding meer met mij. Ik vertelde dit alles tegen mijn neefje Seqoya. “Wij zijn sexverslaafd” zei Seqoya “dat zag ik laatst op t.v.” “Wat een onzin” dacht ik “Ik zie zoveel op t.v. Ik kijk dagelijks op BlackMonsterTerror.com en ik ben ook nog steeds geen zwaar geschapen black stallion” Daar had ik ook al niets aan. Misschien dat mijn grootvader op de grote vaart raad wist. Ik zocht in zijn zeemanskist vol tegeltjes met wijsheden en vond iets wat er wel op leek: “ontstaat er routine in de daad, dan is het beter dat je even niet meer gaat” Van al die sombere adviezen werd ik pas echt depressief. En er bestaat geen betere remedie tegen depressie van een dagje GT. Toch ? Op dinsdag 7 februari zou ik gaan. Bijkomend voordeel zou zijn dat het dan niet zo druk zou zijn. De dag begon echter helemaal verkeerd. Problemen met klanten, gezeur aan mijn hoofd, ijzige vrieskou, problemen die uit de hand liepen en dat waren nog de zaken die te overzien waren. Mijn libido werd er alleen maar lager van. Ik had dan ook totaal geen haast om in GT te komen, maar ik kwam er wel en wel om 14.30u. Het klopte dat het niet druk was. Her en der waren nog parkeerplaatsen en zo kon ik snel in GT zijn. Onderweg van mijn auto naar de ingang bedacht ik mij ineens dat Boy69 en MichelJ iets hadden geschreven over lamlendigheid in LR en het mindere gevoel dat daarbij hoorde. “Misschien is het wel besmettelijk?” bedacht ik mij ineens geschrokken. Snel liep ik naar binnen en bemachtigde een badjas met bijpassend sleuteltje. Ik slenterde naar mijn lockertje en kleedde mij uit en stapte onder de douche. In donkere gedachten gezonken liet ik het warme water over mij heen komen, tot ik ineens een bromstem naast mij hoorde zeggen: “He, zit jij elke dag hier?” Ik keek opzij en ik zag een naakte TimD. Mijn haren schoten overeind van schrik: “hij is zonder kleren!!!!!” Aan de andere kant stapte een klein, ietswat rond, meisje ook onder de douche. Met ondeugende oogjes keek ze ons aan. “Du sehst dass gerne?” vroeg ik, waarop ze glimlachend bevestigend knikte. Ik droogde mij af en liep met natte haartjes de barruimte in en zag dat het niet echt druk was. Veel vrouwen en relatief weinig ijsberen.

Ik liep een rondje door GT en begroette Gloria en Katja. “This time you take me” pruilde Katja en voor ik kon glimlachen trok Gloria mij al weg. “You are mine” bromde ze. Met de kennis van vandaag weet ik dat de telefoonverbinding met Badslippers dan wel werd verbroken, maar dat hij mij wel een advies naliet:

Katja is trouwens een van de beste van het Bulgaarse klasje. Voeg haar maar toe op je "To-Do-Lijst".

Maar dat advies zou ik pas lezen bij thuiskomst en dus slenterde ik door GT heen, Katja en het advies van Badslippers achter mij latend. Op de hoek van de bar trof ik TimD die koffie met een lekkere koek aan het verorberen was. Dat leek mij een goed idee en ook ik pakte een koek met cappuccino. Ik nam een hap en ik nam een slok toen ineens een mooie dame voorbij liep. Ik had haar al veel vaker gezien, maar enkele weken geleden noemde ze zich zelf ineens Sandrina. Nu noemde ze zichzelf Noel. Dat leek mij de naam die ik mij van vorig jaar herinnerde. Ze liep mij eerst voorbij en toen ze in het voorbij gaan in mijn ogen keek stopte ze. “Hi” begroette ze mijn persoontje “du sehst heute gut aus” vervolgde ze (waarbij enige verbazing in haar stem klonk), terwijl ze de rand van mijn badjas vast pakte. Ik vond dat Noel er ook goed uit zag en eigenlijk had ik spijt dat ik net met mijn koek was begonnen. Ze heeft alles wat een mooie vrouw moet hebben. Alleen zei een klein stemmetje in mijn hoofd dat dergelijke actieve vrouwen nooit de gewenste service kunnen leveren op de kamer. “Bist du gut auf zimmer?” vroeg ik met volle mond. ”Ich bin die beste” fluisterde ze hijgend in mijn oor. Ik wist niet hoe snel ik mijn koek moest door slikken. Noel was mij echter voor. “Wann du fertig bist mit essen, dann sollst nach mir kommen” en weg was ze. Ik zag niet veel echte alternatieven en het leek mij een goed idee eens een risicootje te lopen met die Duitse. Terwijl Noel weg liep keek Djuna mij lachend aan en gaf mij een luchtkusje. Dat was voor aanleiding genoeg om naar haar te zweven. Na een beetje kletsen zag ik dat mijn kopje en bordje met halve koek al werden opgeruimd. Ik besloot van de nood een deugd te maken en Noel op te zoeken. Die zag ik bezig met een andere man. Vertwijfeld keek ik rond. Ik werd vast geklampt door Louana: “do you write good about me and my friends?” vroeg ze , terwijl ze en kusje op mijn wang gaf. “For 3 kisses I do” antwoordde ik, waarop ik de mij 3 rechtmatige zoenen toe eigende. Noel was ik ondertussen kwijt. Dus ik slenterde voort, tot ik een leuk meisje zag. Ze had iets zuiderlijks en dat leek mij reden genoeg om eens kennis te maken. Ik stelde mij voor en ik bleek te maken hebben met Camilia uit Brazilie/Venezuela. “Een nieuwe latina!!!!” dacht ik opgewekt “mijn dag is gered” . Ondanks dat ze voor mij nieuw was, bleek ze toch al 2 maanden in GT werkzaam te zijn. Al gaf ze toe dat ze slechts sporadisch aanwezig was. Ze vroeg waar ik vandaan kwam en om het ijs te breken trok ik haar tussen mijn oksels en zei: “riech mahl!” “Guuuutttttt” piepte Camila. “Guter kase riecht mann. Echter Hollandische kase” verduidelijkte ik, maar daar begreep Camila niets van. “Gut, gut” zei ze nogmaals. Ze veronderstelde dat ik een of andere dure after shave gebruikte, wat al die meisjes veronderstellen als je met 50-euro-biljetten staat te zwaaien. Ik zat trouwens al met mijn gedachten bij wilde laltina-sex en dus liet ik Camila snel een sleutel halen. Ik ging mij douchen en ik was nog niet goed en wel naakt onder de hete waterstralen of Camila stond al te kijken. Ik liet een angstgilletje en riep boos, terwijl ik mijn handen voor mijn edele delen hield: “dass ist privat” “Nicht lange” riep Camila lachend, waarna wij naar een tuinhuisje glibberden:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28932-Camila-(Braziliaans-Venezuelaans)&p=253513#post253513

Ik liep samen met Camila GT weer in en ik zette mijn eerste stap in de barruimte toen ik Raul7 omver liep. Verbaasd keek hij mij aan en riep: “Nikkie is hier. Ik ga haar zo nemen. Nikkie is hier. Ik ken haar uit Living Room” Ik liep echter door om aan mijn financiele verplichtingen te voldoen. In de kleedkamer voldeed ik daar aan en douchte mijzelf. Toen ik met nette haartje de kleedkamer wilde verlaten stond Raul7 met een beeldschone blonde stoot te praten. “Hi Nikkie” zei ik. Nikkie keek mij angstig aan: “Kenne ich dich?” vroeg ze “Uber eine halbe stunde” antwoordde ik, waarop Raul7 onrustig miepte: “ik ga met haar naar de kamer, ik ga met haar naar de kamer. Ik ken haar uit Living Room” Ik duwde mijn makker opzij, zodat Nikkie zich op mij kon concentreren. “Aus welche traum kommst du, Nikkie?” Lachend streelde ze mijn arm “Der traum welche du willst” vervolgde ze en ik wist zeker dat ik haar straks zou kameren. Uiteraard liet ik eerst mijn vriendje Raul7 aan de beurt, want hij was eerst. Later zou hij beamen dat ze goed was. Heel goed zelfs. Zoenen zou geen enkel probleem moeten zijn.
Ik kwam in de barruimte en merkte op dat ook Boy69 was gearriveerd. LR liet hij even achter zich en kwam in GT poolshoogte nemen en het beviel hem zeker. Mij beviel het echter een stuk minder. Het lamlendige gevoel dat ik al de hele dag (of hele week?) had werd alleen maar erger. Blijkbaar is het even een sleur geworden. Dat is net als de vorm bij sporters. Zo is het weg en zo is het weer terug. Waarschijnlijk zou 1 goede sessie het leven er veel zonniger doen uit zien. Maar die kans had ik met Camila laten verlopen en dus zat ik nog treuriger op mijn krukje. Ooit was er een tijd dat ik door GT stuiterde, pepermuntballetjes rond strooiend en ongein uit delend, maar nu zat ik als een zoutzak op een kruk. Raul7 was ondertussen al weer terug gekomen van een goede kamersessie met Nikkie en keek mij verbaasd aan. “Wat is er met oe, Thor?” Ik haalde mijn schouders op en klopte op zijn schouders. Raul7 begon over zijn bioscoopbezoek naar de film Thor, maar het ging bij mij het ene oor in en het andere oor uit. Ik besefte dat ik dit lusteloze gevoel al weken had. Niet alleen in GT, maar gewoon de hele tijd. Vreemd genoeg had ik mijn werk op orde en geen deadlines die gehaald moesten worden. Alleen moesten er allerlei saaie problemen worden opgelost. Toen ik later die week wat meer werkdruk kreeg voelde ik mij inderdaad een stuk beter, maar dat was die dinsdag in GT nog niet. Ik overwoog even mijn badjas aan de wilgen te hangen en een lange pauze te nemen. Dat kon ik van Boy69 niet zeggen. Hij sleurde van Roemeentje naar Roemeentje. Hij vertelde dat hij net was aangesproken door een meisje dat voorheen in Golden Dreams had gewerkt en hem had herkent (vanwege een kamersessie). Boy69 kon zich niets herinneren. “Maar al mijn sessies in Golden Dream waren goed” riep hij opgetogen “maar blijkbaar heeft deze toch geen blijvende indruk achter gelaten” gaf ik hem nog ter overweging. Boy69 liet zich echter niet meetrekken in mijn negatieve kritische spiraal en dook erop af. Het bleek in GT te gaan om een zekere Leonie, die Boy69 erg verwendde.

Ik besloot de raad van Raul7 te volgen en Nikkie uit te nodigen. Eerlijk gezegd had ik er geen vertrouwen in, maar ach je moet iets. Ik slenterde verder en werd tegen gehouden door Jossy: “was sist loss?” vroeg ze. “Opa ist mude” stotterde ik “du bist nicht opa” riep Jossy en gaf mij een zoen en ik vloog de banken in. Rosalinda schoot in de lach en ik kroop snel weg, terwijl Jossy mij achter volgde. Even schoot er weer energie door mijn lijf, maar dat was maar even. Ik zag ook Noel weer. Misschien was zij degene die mij moest redden. Maar zij was vooral bezig geld te verdienen aan de gokkasten en zelfs een praatje kon haar niet tot interesse dwingen. Uiteindelijk kwam ik bij de kino terecht. Daar trof ik Anny aan, die mij naar zich toe trok en mij teder zoende. Anny ziet er altijd wel lekker geil uit, maar is het niet echt. Ik besloot dat zij mij mocht verwennen en dat ik dan naar huis kon gaan. En zo geschiedde. Ik liet Anny haar gang gaan en ze deed was ze moest doen. De analyse over Anny die Badslippers maakte is klopt helemaal:

Annie is zeer glibberig tussen de benen maar dat komt waarschijnlijk niet door je befcapaciteiten (die hoog aangeslagen worden, hoewel je neef je nog verslaat!) maar door al dat glijmiddel dat ze gebruikt.

Wat kan ik daar nog aan toevoegen? Ik was echter tevreden met wat ze deed en dat was mij lekker leegzuigen en met dat lekkere pornolijfje over mij heen gaan.
Voordeel van de sessie met Anny was dat ik nu sexueel wel was bevredigd, maar dat ik geen beter gevoel er van kreeg.
Lamlendig zette ik mij in een bank en sprake met een opgetogen Boy69. Die had al weer een nieuwe dame met een echt Boy69-lijfje gespot. Ze was nieuw, Roemeens (al weer een nieuw Roemeentje) en heet Clara en ze zag er goed uit met een slank, rank lijfje met grote tieten. Ze begroette ons vriendelijk toen ze een appel uit de mand pakte. “Als ze grote happen in die appel kan nemen, dan kan ik er iets mee. Als ze alleen kleine hapjes kan nemen dan is het kansloos.” Maar niet alleen Clara had onze interesse. Ook Katarijna (ook al een nieuw Roemeentje) stond met haar fraaie lijfje voor ons te draaien. In de bank naast ons zat Bianca, weliswaar niet echt een Boy69-grietje, maar toch wel nieuw en Roemeens. Ze lachte vriendelijk en ondanks dat ik al enkele keren een verkennend praatje met haar heb gehouden, is er iets dat mij weerhoudt haar te kameren. Blijkbaar werkt mijn alarmsysteem toch goed nu ik de keuring van Satanic Surfer heb gelezen:

Naam: BIANKA

Nationaliteit/taal: Roemeense

Samenvattend: herhalingsgevaar: 0% onder-GT-standaard en géén aanwinst voor damesbestand in Bruggen helaas...

Boy69 ging op jacht en ik ging lusteloos op een kruk bij de bar zitten. Ik nam de barruimte in ogenschouw en zag dat het niet echt druk was. Veel meer vrouwen dan mannen en iedereen vond het allemaal wel best zo. Aan de andere kant van de bar zat Gloria en ik zag haar wenken en glimlachen, maar ik had vandaag niet zo’n zin (ik had zowiezo nergens zin in) om in herhaling te vallen. Het was 19.00u geweest en ik keek al 2 maal op mijn horloge. Er was een tijd dat ik baalde dat het pizzatijd was en dat was dan voor mij het teken dat het 22.00u was geweest en ik echt weg moest. Nu zat ik al 3 uur eerder op mijn horloge te kijken en het viel mij op dat het al heel lang geleden was geweest dat ik de pizza’s had gezien. Blijkbaar vond ik het al vaker goed genoeg. Maar nu sloeg het echt alles. Lulu kwam mij nog wel krijsend opvrolijken en ook Jossy wilde weten wat er aan de hand was. Ik hing een beetje aan de bar toen een bewaker voorbij liep en mij zag. Hij stopte en gaf mij een had met de woorden: “Ha, mein freund, es ist gut du wieder zu sehen” Het gaf mij een welkom gevoel. Even kreeg ik weer energie door mijn lijf, maar dat duurde te kort om te besluiten langer te blijven. Wat is er zieliger om als man met tegenzin in een hoerenkot te blijven zitten? Hoe zielig kun je zijn.

Raul7 kwam bij mij staan en vond de line-up van GT erg goed. Dat was het ook zeker, maar ik had gewoon het goede gevoel niet. Toch staan er wel wat meisjes op mijn verlanglijst, zoals: Joy, Noel, Nikkie en Samera uit Turkije. Ik had van Salitos vernomen dat Samera goed was. Misschien kon zij mij over het dode punt trekken. Het zat mij echter niet mee. Ik stapte op haar af en net voor ik bij haar was pakte een vieze vuile ijsbeer haar af. Ze knipoogde nog wel, maar ik zette mij weer aan de bar. “Alles goed met oe?” vroeg Raul7. Ik bood mijn verontschuldigingen aan en beloofde hem de volgden keer weer voor vertier te zorgen. Hij klopte begrijpend op mijn schouder, zoals alleen ijsberen dat kunnen doen.
Ik keek in het niets voor mij uit en besloot dat 19.30u laat genoeg was. Het was goed genoeg geweest. Het werd tijd voor een pauze. Ik pakte mijn i-pod en tikte mijn voorlopig laatste woorden in, bij wijze van een soort vaarwel:

Live grom GT:
Louana zit handje in handje met een pannenkoek terwijl de muziek beukt maar niet bij de sfeer of althans mijn stemming past. Dat ligt niet aan de vrouwen want de line up is prima en geen wachttijden. Ik denk dat mijn mondharmonica maar eens in het vet gaat..................

Ik klapte mijn i-pod bij wijze van spreken dicht en gaf Raul7 nog een hand, waarbij hij nogmaals op mijn schouder klopte en zei: “volgende keer beter” . Ik vroeg mij serieus af of er nog een volgdende keer zou komen…………………………………

Ace2
12 februari 2012, 08:47
Sommigen zullen het een winterdip noemen. Anderen zullen eerder denken aan overdaad die schaadt.

Ik pakte mijn i-pod en tikte mijn voorlopig laatste woorden in, bij wijze van een soort vaarwel.

Ik klapte mijn i-pod bij wijze van spreken dicht en gaf Raul7 nog een hand, waarbij hij nogmaals op mijn schouder klopte en zei: “volgende keer beter” . Ik vroeg mij serieus af of er nog een volgdende keer zou komen…………………………………

Ik keek even naar de plaats waar Gloria zat, om afscheid van haar te nemen. Ze zat echter niet meer op haar krukje. Ik vond mij een klootzak dat ik niet had gereageerd op haar avances en een lolletje met haar had gemaakt. Nu was ze met een of andere kerel aan de zwier en zou mij voorlopig niet meer zien. Haar laatste gedachten aan mij zouden die van een lamlendige oude vent zijn, waar geen lol meer te beleven was. Zo wil je natuurlijk ook niet herinnert worden, maar het was wel de realiteit. Ik stond op en zag ineens Gloria komen aan lopen. Ze stapte recht op mij af en duwde mij tegen de bar. “Why you not smile to me” mopperde ze en ik deed een poging mijn gevoel weer te geven. Ik vertelde haar dat ik naar huis zou gaan en ik streelde haar gezichtje. “I need massage and good sex. NOW!!” protesteerde ze “I go home for 2 weeks, next Friday” Daarna pakte ze mijn gezicht beet en zoende mij recht op de bek. Hijgend en naar adem snakkend keek ik om mij heen. Ik begon te twijfelen of ik wel naar huis moest gaan. Onbewust, maar dat is juist de kracht van een goede forum-psychiater, volgde ik toch het advies van Badslippers op:

Je Had je toch beter je vrouwtje Gloria voor de tigste keer kunnen nemen.

Ik ging met Gloria naar een tuinhuisje waar ze mij een uur lang afmatte . Het was enerzijds ruwe sex met alles erop en er aan. Anderzijds was het juist pure gfe. Het was het zetje dat ik nodig had om vertrouwen te blijven houden. Nee, het was niet dat mijn gevoel ineens geweldig was, maar het gaf mij wel weer het gevoel terug hoe mooi GT kan zijn. Net genoeg om niet af te haken. Vreemd genoeg werd in de dagen daarna mijn lamlendige gevoel weer wat minder. Meer werkdruk en enkele kleine succesjes hebben onzekere mannetjes blijkbaar nodig. Het begon dat ik die dinsdag, in plaats van naar huis, eerst naar mijn kantoor reed om wat kleine klusjes af te werken, zodat ik mij niet schuldig hoefde te voelen dat ik dingen verzaakte, die al lang en breed afgewerkt hadden moeten worden..

En zo verliet ik GT, waar het melodramatische geluid van mijn mondharmonica ogenschijnlijk nog melodramatischer klonk dan anders en ik matjes neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far, far away from home………………………..”

Boy69
12 februari 2012, 10:15
Dat kon ik van Boy69 niet zeggen. Hij sleurde van Roemeentje naar Roemeentje. Hij vertelde dat hij net was aangesproken door een meisje dat voorheen in Golden Dreams had gewerkt en hem had herkent (vanwege een kamersessie). Boy69 kon zich niets herinneren. “Maar al mijn sessies in Golden Dream waren goed” riep hij opgetogen “maar blijkbaar heeft deze toch geen blijvende indruk achter gelaten” gaf ik hem nog ter overweging. Boy69 liet zich echter niet meetrekken in mijn negatieve kritische spiraal en dook erop af. Het bleek in GT te gaan om een zekere Leonie, die Boy69 erg verwendde.

Haar naam was niet Leonie, maar Miruna, ere wie ere toekomt

ketserr
12 februari 2012, 13:18
Zaterdag 11 februari 2012.

Wat gebeurd er als een andere beer je telefoon nummer hebt? Dan krijg je berichten als;
GT vandaag? Dit was niet de bedoeling maar ik kon het niet laten. Dus tegen de planning in was ik gisteren toch in GT. Deze keer weer een kort verslag ivm de vierkante ogen ontwikkelaar die BRVDM heet waar ik jury van ben.

Veel later dan normaal kwam ik GT binnen waar The Love Machine al een rondje reed die eigenlijk ook niet van plan was te gaan maar ook hij was overgehaald word door dezelfde beer die mij had overgehaald. The Love Machine en ik waren allebei van mening dat je die Geile Hond niet los in GT ken laten lopen en dat we daarom allebei maar gegaan zijn.
Het was een topdag met veel hoogte punten waar ik er één van zal noemen. Ik ging drinken halen en sta bij de bar te wachten op de theke die mijn bestelling zou opnemen komt er iemand naast me staan die ook gelijk schuin voor me ga staan. De theke komt en hij zegt wat hij hebben wil en roep ik naar hem; PAAS ei!! De theke komt terug met zijn bestelling bleek dit paas ei een Heineken besteld te hebben. Er was ook één dieptepunt en dat was dat het om 2uur afgelopen was.

Uiteraard kon ik niet om Chantal heen waar ik voor het eten mee naar de kamer ben geweest en onderweg daarheen kwam ik Nancy tegen. Na het diner wat ik met Chantal had ben ik opzoek gegaan naar Nancy om haar te ketse en later op de avond kon ik het niet laten om Chantal nog een keer te nemen. Toen ik hiervan terug kwam bij de bar bleek het tijd te zijn want de muziek ging uit.

Aanwezig waren;
The Love Machine, De Geile Hond, Mr. Warsteiner, Stefan, Envert en een Paas ei.

De dames;
Luana, Lovely, Chantal, Anca, Martha, Jana, Alya, Sydney, Sonia, Emely, Sandra, Minell, Joanna, Catalea, Bianca, Gaby, Dilara, Elli, Niki, Evita, Dunja, Nora, Stella, Quna, Nadja, Amada, Shanti, Cristina, Tina, Ola, Inna, Lara, Erika, Denise, Emma, Janine, Sophie, Jossy, Chanel, Pamela, Nicole, Ramona/Michaela, Samira, Miranda, Nancy, Barbie, Marissa, Kim, Tamara, Lisa, Louise, Sonja, Liana, Claudia, Anastasia, Chantal (dr) Mandy, Lia, Charley, Crissy en meer.

roan1
17 februari 2012, 08:18
goedemorgen,

afgelopen maandag na een afwezigheid van een klein jaartje weer eens beland in goldentime. bij binnenkomst viel mij op dat het niet erg druk was, heerlijk!!!! zoals altijd genoeg dames, dat is toch 1 van de grote voordelen van deze club dat er altijd iets van jou smaak tussen zit. veel bekende dames maar toch ook voor mij redelijk veel nieuwe. maar onderweg vanuit het haarlemse kon ik maar aan 1 dame denken en dat was lidia en zodra ik haar tegen kwam heb ik haar meegenomen voor n heerlijke pijpsessie. na al mijn voorpret in de auto duurde het dan ook niet lang voor ik explodeerde in haar mondje, oef dat had ik nodig. hierna heb ik mij aan de bar gegeven om wat vocht tot mij te nemen en al het schoons te bewonderen. hierna begaf ik mij naar de bios en daar kwam ik de duits/turkse mimi (als ik mij niet vergis). op de 1 of andere manier wist ze mij te verleiden om met haar naar de kamer te gaan, onderweg dat we naar de kamer liepen had ik al spijt ervan maar ja, afgesproken is afgesproken. eenmaal op de kamer gebeurde er iets, er was n klik tussen ons 2en en het werd een sessie van porno afgewisseld met gfe, wat een heerlijke 2 en n half uur werden dat, puur genieten. hierna was ik uitgeblust, te laat voor het eten maar ik had wel een heerlijk gevoel in mijn lichaam. er valt eigenlijk nog maar 1 ding te zeggen, goldentime: het gaat niet weer een jaar duren voordat je mij terug ziet!!!!!!!!!!!!!!!!!

groet

Megaboob
19 februari 2012, 13:30
Afgelopen donderdag was het weer zo ver, op naar GT. Ik had geluk dat ik al wat vroeger kon deze keer, en was om ca 16.00 in Bruggen. Gelijk na het douchen en omkleden liep ik Slowaakse Nicole tegen het lijf in de bar, wat resulteerde in mijn minipannenkoeken sessie van 2 uurtjes. Zie verslag. Daarna lekker gegeten in de tent buiten, vlees, pasta, groenten, en een becks ice erbij. Daarna lekker even in de sauna en bubbelbad om bij te komen na de eerste dubbele sessie van de dag. Ook de sauna was weer prima op temperatuur en het bubbelbad aangenaam. Vanuit het bubbelbad zag ik de gehele GT grote borsten club voorbij komen, Ricarda, Poolse Nicolle, Jenny, Asia, Victoria, Sonja, en nog enkele dames met een behoorlijke bos hout voor de deur. Een vrij nieuw Roemeens talentje, naam ben ik helaas kwijt, met zeker een natuurlijke DD cup, die ik ook even mocht voelen, heerlijk, maar helaas nog niet aan toe gekomen.
Na de welness even bijgepraat met enkele bekende ijsberen, waaronder Ace2. Hij had het maar druk met zijn live verslagen, werd intussen ook nog aangerand door Victoria (die mij niet meer zag staan...), en en passant moest hij ook nog zijn lustbonbons uitdelen, de arme man. Maar zoals altijd in goed humeur, en in voor een lolletje, zo ook met Asia, zie verslag. Na Asia maar weer van de welness en de pizza genoten, en mete en andere voor mij nog onbekende ijsbeer in gesprek geraakt, boeiend gesprek, en ook dat is leuk. Daarna weer terug naar de bar, met de bedoeling nog even te kijken, en naar huis te gaan, want ik kon geen keuze meer maken uit al het borsten aanbod, Poolse Nicolle stond ook nog hoog op mijn lijstje en zag er weer zeer goed uit, maar toch gepast. Maar uiteindelijk toch nog voor een vierde sessie verleid door een nieuwe dame met een a cup, de Bulgaarse Chrissy.

Daarna gedouched, en afscheid genomen van Slowaakse Nicole, en weer vrolijk naar huis gereden na een prima dag in GT.

richardgaatstappen
19 februari 2012, 18:21
Is de Bulgaarse Nathalie nog wel aanwezig in GT
(sorry kan al tijden niet zelf meer komen checken:(

Jack42
19 februari 2012, 19:16
Is de Bulgaarse Nathalie nog wel aanwezig in GT
(sorry kan al tijden niet zelf meer komen checken:(

Is dat de bulgaarse Nathalie die vroeger ook in PHG heeft gewerkt?
Deze dame heb ik iig 2 weken geleden op donderdag nog gezien in GT.

CLUBSPORT
19 februari 2012, 19:46
Afgelopen zaterdag vond ik het weer eens tijd mijn gezicht te laten zien in brüggen , en waar een wil is is een weg en zo gebeurde het dat ik rond de klok van 1 uur mezelf gewapend met een kortingskaartje van vorig jaar terugvond voor het ijzeren hek van GT , ik drukte op de bel en het geratel van het hek gaf aan dat ik wederom binnen mocht treden .
Lockertje 132 was dit keer voor mij en na een korte douchebeurt stapte ik met droge haartjes vol goede moed de barruimte binnen , roemeense NINA spotte ik al snel rechts voor het raam en ik was verrrast haar al zo vroeg aanwezig te zien (normaal gesproken is ze pas rond de vroege avond aanwezig ) ik maakte effe een kort praatje met haar , in het verleden had ik een aantal leuke sessies met haar beleeft en kon je ook in de barruimte leuk met haar dollen maar tegenwoordig is dat er niet echt meer bij en zakelijk als ze nu is verdwijnt dan ook de lol zodra ze doorheeft dat een kamergang er dit keer niet in zit .

Eerst maar eens aan de koffie en een broodje dacht ik en ik nestelde me aan de bar en betelde een koffie , aan de achterkant van de bar zag ik poolse NICOLE en TANYA naast elkaar zitten en ik besloot dat ik NICOLE deze keer zeker niet zou laten schieten maar ik had nog genoeg tijd en besloot maar eens wat rond te gaan lopen, af en toe een praatje aanknopend met een voor mij nieuwe dame kwam ik uiteindelijk terecht bij de kino , daar liep ik TANYA tegen het bevallige lijf en na een hartelijke begroeting maakten we een praatje wat ontaarde in een best wel serieus gesprek , we hadden beide een best wel vervelende tijd achter de rug en deelden met mekaar onze ervaringen .
even later namen we afscheid van mekaar en zo gingen we ieder weer onze eigen weg , ik twijfelde of ik vandaag een sessie met haar zou doen en die twijfel duurde de hele dag zodat er dit keer niks van terecht kwam (later op de avond zou ik daar toch wat spijt van krijgen ) .

ik ging verder op onderzoek uit ik spotte weer een aantal nieuwe gezichten maar ook veel gevestigde namen zoals NINA , NICOLE , NICOLE PL , LISA, ANDREA , RICARDA, MILIS ,CHRISTINA , FLORENTINA , DUNYA , CHRYSTELLE , SONJA , LOLA , INES , AIDA JESSE , CHLOE NL nieuw .

Na de boel een beetje verkent te hebben nestelde ik me effe op 1 van de krukjes tegenover de bar in de hoek , slowaakse NICOLE sprak me aan en vroeg waarom ik zo eenzaam alleen op een kruk zat , dus dit is die andere NICOLE dacht ik toen ze me haar naam verklapte , we kletsten effe en ik sloeg haar aanbod tot een kamergang vriendelijk af .
ik besloot die andere NICOLE maar eens op te zoeken en het duurde niet lang voor ik haar gevonden had , na een kort gesprekje liet ik haar de sleutel halen en tijdens het wachten raakte ik kort in gesprek met een ietswat donker getinte dame die tot mijn verassing een vlotte nederlandse babbel bleek te bezitten ze stelde zichzelf voor als CHLOË en bleek nog maar een paar maanden hier te werken .
even later kwam NICOLE alweer terug met de sleutel en we vertrokken samen naar een van de blokhutjes buiten waar we weer een heerlijk half uurtje beleefden , ze had er zit in want we werkten samen bijna de halve kamasutra af
maar het werd pas echt geil toen ze naast haar geile blik ook nog eens geile taal begon uit te slaan , daar was mijn zelfbeheersing niet tegen opgewassen en na een klein half uur was de uiteindelijke ontlading behoorlijk heftig .

We gingen na een half uur de kamer weer af en ik ging even later te tent binnen om wat te gaan eten , het eten smaakte weer prima , hierna besloot ik de wirlpool maar eens op te zoeken en ik bleef daar vrij lang in liggen
het was nog steeds niet geweldig druk en ik had ook nog steeds geen bekende medebeer gezien vandaag iedereen schitterde door afwezigheid en ik miste wat aanspraak .
de verdere avond kon ik niet echt wat van mijn smaak meer vinden en ook TANYA vertrok vrij vroeg zodat ik besloot om het bij 1 kamergang te laten .
rond een uur of negen vond ik het welletjes en ik besloot te vertrekken , ik kleedde me om leverde mijn sleutel in en nam afscheid , de volgende keer hoop ik dat er dan weer wat medeberen aanwezig zijn dan word het vast wel weer gezelliger .
maart maar weer eens een kijkje gaan nemen .

bergm550
19 februari 2012, 23:22
Geachte leden,

Op 18 februari was ik in Golden Time. Ik had gelezen dat het Carneval begonnen was in de provincies Brabant en Limburg, en ook in Duitsland was het feest losgebarsten. Onderweg in de trein van Haarlem naar Venlo stapten er in Amsterdam en Utrecht steeds meer mensen in die een weekend Carneval gingen vieren in Eindhoven, want daar stapten ze allemaal uit.

De gekte van het Carneval ontgaat mij volledig. Wellicht ben ik te serieus en nuchter ingesteld. Daarom begrijp ik niet waarom mensen in achterlijke kledij uitgedost de straten opgaan met maffe pruiken en make-up. Om vervolgens het op een zuipen te zetten en een paar dagen gek te doen. Ik begrijp er niets van en vind er ook niets aan. Ik vind het zo saai en zie de lol er niet van in. Je zit maar te hangen, te drinken, veel lawaai en veel drukte om je heen.

Ik zat in de trein tussen een stel uitgedoste idioten en ik dacht ik ga lekker naar Golden Time. Dat is pas echt leuk. Aapjes kijken in het bordeel. Een glaasje cola drinken, dineren met andere gasten, en 3 keer op de kamer met een aantal leuke meiden. Het is iedere dag Carneval in het bordeel, maar dat begrijpen de Carnevalisten niet. Eigenlijk zijn Carnevalisten me iets te braaf. Maar goed, ieder zijn meut.

In ieder geval, de reis verliep voorspoedig. Onderweg op de fiets had ik wat oponthoud in Bracht, want er was een grote stoet van praalwagens. Ik kon ook niet over de stoep, want daar stonden alle toeschouwers. Dus er restte mij niets anders dan gewoon op mijn fiets in de stoet mee te fietsen. Dit baarde voor enig opzien. Ik geloof dat de Brachtenaren dachten dat ik een of andere dorpsgek was, want er reed een gozer op een Nederlandse blauw-gele OV-fiets tussen de praalwagens door.

Overal om me heen lagen bierflessen, keiharde muziek was te horen en overal horde mensen. Op een bepaald moment zag ik een zijstraat die rustig was en ben ik uit de stoet gereden. Inmiddels had ik een kilo confetti in mijn haar en kraag, maar ik was blij dat ik uit de stoet was. Vervolgens ben ik om Bracht heen gereden, waardoor ik gelukkig voor de stoet uitkwam en mijn weg zonder oponthoud kon vervolgen.

Bij het hotel ingecheckt en daarna naar Golden Time gefietst. Het was rustig. Er waren niet veel mannen en het vrouwenaanbod was ook niet denderend. Het zijn eigenlijk altijd maar dezelfde vrouwen. Maar goed, het is beter als niets. Er waren wel een aantal nieuwe vrouwen, maar ik vond het niet echt geweldig. Alhoewel, ik zag een meisje dat hetzelfde figuur had als Elisabeth. Haar naam was Aida met een zeer volborstige cup E. Ik ben toen met haar op de kamer geweest. Het is een vriendelijke meid. Ze had in Oase gewerkt. Ze zoende niet echt geweldig, maar de sex en het pijpen waren prima in orde.

Het eten was ook erg lekker. Vooral die steaks waren erg goed met van die lekkere saus met aardappelen. De koks doen het prima. Na het eten heb ik nog even met de poes gespeeld. Er is een jong poesje, die heel aanhankelijk is en niet bang is voor mensen. Hij spint als een gek als je hem aait en knort van genot. Een heel mooi beestje. Hij zat bij die verwarmingselementen met die vlammen en genoot van de warmte. Hij ging nog even op mijn schoot zitten. En ook vond hij de soep erg lekker, want ik kon hem niet weghouden van mijn bord soep.

Er waren niet veel ijsberen die ik kende. Echter, Stefan was er wel en die was helemaal idolaat van een mooie blonde, waarmee hij maar liefst drie maal op de kamer was geweest. Ik ben later op de avond met Magda op de kamer gegaan. De dag liep al weer op zijn eind en om 2:00 uur ben ik terug naar het hotel gegaan.

Op 19 februari werd ik wakker in het hotel. Ik overwoog nog een keer Golden Time te bezoeken en in de avond naar huis te gaan. Om 13:00 uur ging de tent open en waren er al heel wat gasten in de kleedkamer aanwezig om zich allemaal snel om te kleden, want de tijd is kostbaar. Vele van deze mannen zijn getrouwd en hebben een tijdspanne van 13:00 tot 17:30 uur en moeten dan snel naar huis. Dan komen ze nog met een excuus weg. Ik heb alle excuses al eens gehoord. Sommige vertellen me dat ze nog even naar de zaak gingen, of even met een vriend zijn gaan golfen.

Ik sprak met een gast en zei tegen hem dat ik me niet kon voorstellen dat zijn vrouw het niet weet. Volgens mij weten die vrouwen dat echt wel. Maar ik denk dat ze het gewoon door de vingers zien. Zolang hij maar geld naar huis brengt om de hypotheek te betalen en zolang het niet uit de hand loopt, zien die vrouwen het gewoon door de vingers. Ze krijgen per slot van rekening een kerel thuis, die na een clubbezoek, niet chagrijnig op de bank neerstrijkt. Je ontmoet wat interessante gasten. Er is ook een gast die een boerderij heeft in de omgeving van Brüggen. Hij komt op zaterdag meestal in de middag en gaat dan rond 17:00 uur naar huis toe om de koeien te voeden en dan komt hij om 19:00 uur weer terug in Golden Time.

In ieder geval, het vrouwenaanbod op 19 februari was redelijk. Ik had me voorgenomen met Shanti op de kamer gegaan, want die had ik op 18 februari misgelopen, want veel meiden waren toen vroeger naar huis gegaan, omdat er zo weinig kerels waren. Het was wederom een mooie sessie met haar. Daarna nog even lekker gedineerd met een aantal gasten en daarna rechtsomkeerd gemaakt naar huis.

Tot de volgende keer maar weer.

Bergm550

CLUBSPORT
20 februari 2012, 16:46
Die kleine blonde AIDA heb ik ook even kort mee gesproken , ze had een dermate flinke voorgevel dat MEGABOOB haar vast wel goedgekeurd zou hebben , helaas was ze niet echt naar mijn smaak

bosbeer
20 februari 2012, 19:27
Ik las net het verslag van Bergmans en er valt me 1 regel op: " Het zijn eigenlijk altijd maar dezelfde vrouwen". Afgelopen woensdag zat ik aan de bar met mr.Warsteiner en eigenlijk waren we allebei een beetje in een matte stemming. Beetje lusteloos, zo van: welke vrouwen moeten we vandaag nou weer nemen? Natuurlijk smaakte de Warsteiner goed en hebben we het weer uitvoerig over de eredivisie gehad, maar uiteindelijk kwam het gesprek uit op het verslag van Ace2 van vorige week. Daarin heeft hij het uitgebreid gehad over zijn " clubmoeheid". Wij konden ons daar zeker iets bij voorstellen. " Hij is geloof ik 2 weken niet geweest", zei ik. " Ik kan het me best indenken", zei mr. Warsteiner, " ik ben een keer 3 weken niet geweest". " Was je dan ziek?", vroeg ik hem. " Nee, maar ik had geen zin", antwoordde hij. Vreemd eigenlijk, alsof het zo raar is dat je 3 weken achtereen niet in een saunaclub komt... Ik dacht er eens goed over na en vroeg me af of we nou zo verwend zijn. Hoeveel kerels in Nederland hebben nou de mogelijkheid om tenminste 1 keer in de week naar een lustoord te gaan waar je op en top wordt verwend, je onbeperkt kunt drinken en eten, en waar een stuk of 90 vrouwen rondlopen die allemaal wel met je naar bed willen. Je hebt het maar voor het uitkiezen. Meer dan 99 % van de Nederlandse mannen weet vermoedelijk niet eens van het bestaan van de Duitse saunaclubs en hun formule af. Een beer vroeg mij een aantal weken geleden of ik dit jaar nog met vakantie ga. Als ik 1 keer in de week naar GT ga, antwoordde ik, dan ben ik 52 dagen per jaar op vakantie. Dus ik ben sowieso 1 keer per week een dag met vakantie. Wat zou ik op vakantie meer willen dan dat ik in GT heb? Ik vind het heerlijk om op het strand te liggen en om daar naar de mooie jonge vrouwen om me heen te kijken. Maar ten eerste dragen ze allemaal nog een bikini en ten tweede mag ik er niet aankomen. Ten derde moet ik ook nog eens aanzien hoe ze met hun vriendje liggen te flikflooien en te vrijen. Bovendien gaat er bij de meeste met vakantie gaande mannen vaak een bijbehorende vrouw mee. En dat stemt ook al niet tot vrolijkheid, want dat reduceert de kans op het beoefenen van je berenhobby tot praktisch 0. Sterker nog, je loopt zelfs het risico dat je vrouw een romantische bui krijgt na een avondje stevig drinken en je aan de bak moet, waar je helemaal geen zin in hebt...
Toch hadden we het gevoel dat er een stukje slijtage aan het intreden was. Ik bekeek de line-up eens en zag veel gezichten die er vorige week ook waren. Ik schreef dus in een live- berichtje dat de line-up bijna hetzelfde was als vorige week en dacht er een keertje makkelijk vanaf te komen. Komen er wel weer berichten terug of ik soms van plan was om de copy/paste van de vorige week te nemen. Nee, de heren zaten weer achter het scherm klaar om te kunnen lezen welke meiden er nu weer rondliepen, schreven ze. Is het eigenlijk interessant om elke week maar weer te lezen dat Nora, Sonja, Carmen, Laura, Shakira en Lisa weer op hun krukje zitten te ruften tot er weer een vent komt die ze vraagt om te gaan neuken? Blijkbaar wel. Een club als GT kan putten uit een behoorlijke selektie vrouwen waar elke dag wel een flink percentage van aanwezig is. Bergmans heeft tot op zekere hoogte gelijk. Als een Laura of een Lisa er vorige week niet waren, dan waren ze er de week daarvoor wel. Veel meiden behoren er tot het meubilair. Maar ja, we zouden raar opkijken als er opeens 90 andere vrouwen zouden rondlopen. Wel komen er regelmatig nieuwe meisjes bij, maar vaak verdwijnt ook een gedeelte daarvan weer. Het probleem is een beetje dat je bij die vaste kern van meiden maar een paar favorietjes hebt zitten. Dat komt ook omdat wij zeer kritische ijsberen zijn, mr. Warsteiner nog ietsje erger dan ik. Een klein moedervlekje op de linkerbil van een beeldschoon meisje is toch wel een minpunt en een minuscuul tatootje op de binnenkant van een pols kan voor hem een reden zijn om een kamergang met de verder oogverblindende dame te weigeren.
Maar natuurlijk blijft het fenomenaal dat je weet dat er weer zoveel schoons op je zit te wachten als je naar GT rijdt. Ace kreeg vorige week het advies eens wat andere clubs te bezoeken, omdat verandering van club doet neuken. In het verleden heb ik diverse andere clubs bezocht en het kan toeval zijn, maar in clubs als LR, PHG, VV en FG trof ik helaas nooit een line-up aan zoals in GT en ook miste ik de gezelligheid van de club aan de Heidweg. Elke keer dacht ik: was ik maar gewoon naar GT gegaan. Nu heeft dat ook te maken met het feit dat ik in deze club de meeste bekenden heb zitten, zowel bij de beren als bij de dames.
Ondanks dat er de laatste woensdagen prachtige line-ups waren hadden we een beetje een verzadigd gevoel. Maar toch denk ik: wat wil een beer nog meer? En als Shanti er voor Bergmans is zal het hem verder toch een zorg zijn dat er altijd veel dezelfde vrouwen zijn? En voor Ace2 geldt hetzelfde, zolang zijn latina's maar blijven komen. En de laatste weken zijn er toch ook een aantal erg aantrekkelijke nieuwe meisjes bijgekomen die absoluut de moeite van het proberen waard zijn.
Dus wat is er eigenlijk aan de hand? Ik denk helemaal niks. Ik vermoed dat iedere beer weleens een tijdelijk dipje heeft. Op dit moment verheug ik me ook alweer op het feit dat ik over 2 dagen weer in GT ben. Ik moet er niet aan denken om thuis te moeten blijven. Zolang dat het geval is kan er ook niet veel aan de hand zijn...

bergm550
20 februari 2012, 19:47
Ondanks dat er de laatste woensdagen prachtige line-ups waren hadden we een beetje een verzadigd gevoel. Maar toch denk ik: wat wil een beer nog meer? En als Shanti er voor Bergmans is zal het hem verder toch een zorg zijn dat er altijd veel dezelfde vrouwen zijn? En voor Ace2 geldt hetzelfde, zolang zijn latina's maar blijven komen. En de laatste weken zijn er toch ook een aantal erg aantrekkelijke nieuwe meisjes bijgekomen die absoluut de moeite van het proberen waard zijn.
Dus wat is er eigenlijk aan de hand? Ik denk helemaal niks. Ik vermoed dat iedere beer weleens een tijdelijk dipje heeft. Op dit moment verheug ik me ook alweer op het feit dat ik over 2 dagen weer in GT ben. Ik moet er niet aan denken om thuis te moeten blijven. Zolang dat het geval is kan er ook niet veel aan de hand zijn...

Hallo bosbeer,

Bedankt voor je heldere bericht. Ik ben het geheel met je eens. Zolang een paar van mijn favorieten er zijn, is alles in orde. Maar ik merk wel dat ik steeds kritischer begin te worden. Mijn verwachtingspatroon is zo hoog geworden, wat aan de andere kant ook wel jammer is. Maar goed, ik ben me terdege bewust hoe goed we het hebben in GT.

Bergm550

Megaboob
20 februari 2012, 20:06
Bedankt Clubsport, Aida inderdaad. ik heb haar vorige week donderdag gezien, en mocht haar natuurlijke voorgevel even bepotelen, wat mij uitermate goed beviel inderdaad. het is nog niet tot een kamersessie gekomen, maar ze staat zeker op mijn to do lijst!

zeker een DD of misschien zelfs wel een E cup op dit kleine dametje.

Wellicht een alternatief voor de wat in ongenade gevallen Victoria voor mij. de tijd zal het leren!

Megaboob

Die kleine blonde AIDA heb ik ook even kort mee gesproken , ze had een dermate flinke voorgevel dat MEGABOOB haar vast wel goedgekeurd zou hebben , helaas was ze niet echt naar mijn smaak

CLUBSPORT
20 februari 2012, 22:01
bij mij lijkt er ook een soort bijna clubmoeheid te zijn ontstaan en dat lijkt opmerkelijk want ik kom maar ruwweg 1 maal per maand , mischien is het ook geen clubmoeheid maar gewoon verlangen naar de spannende tijden van pakweg 1 of 2 jaar terug
toen er nog toppertjes als EFFY MAGDALENA (die ik verdorie misgelopen ben ) ROXANNE en LILIA rondliepen en nieuwe dames ?? pffff de meesten zitten maar duf op hun kruk en de laatste 2 keer vond ik er weinig bij zitten waar ik hartkloppingen van kreeg .
Ik kan me nog herrinneren dan ik 3 jaar terug door bulgaarse SISSY vol op de bek werd getongd aan de bar en poolse PAULA deed hetzelfde 2 jaar terug , dat soort dingen maak ik nu niet meer mee .
maar mischien is het gewoon de gewenning en word ik te kritisch wie weet ?

Big30
21 februari 2012, 13:08
Discussie "clubmoeheid" zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29009-Clubmoeheid-verschijnselen-en-remedie.

Boy69
23 februari 2012, 23:49
Om diverse redenen wilde ik vandaag eens niet naar Kaarst afreizen, maar eens "vreemdgaan" in een andere club.
Uiteindelijk viel de keuze op GT, waar ik omstreeks 17:00 uur arriveerde.

Terwijl ik me nog aan het om-/uitkleden was, kwam Roemeense Sandra de langs mijn locker rennen.
Ik sprak haar meteen aan, en vroeg haar een sleutel te gaan halen (de vorige keren heb ik haar steeds net gemist, omdat ze altijd vroeg vertrekt).
En voordat ik ook maar een voet in de bar had gezet, togen we al naar kamer 9, waar ze me weer alle hoeken van de kamer liet zien.

Na deze hevige start van het avondje GT, begaf ik me in de bar, waar ik werd begroet door een aantal dames die me blijkbaar hadden "gemist".
Na diverse kusjes te hebben uitgedeeld en te hebben ontvangen, spotte ik een oude bekende: Sam uit LR (nu werkzaam als Carla in GT).
Inmiddels had ik trek, en begaf me naar de tent, waar een redelijk tot goede maaltijd werd geserveerd.

Er waren erg veel lekkere meiden aanwezig, en dus maakte ik al een neukschema voor de avond.
Een stuk of 6 kandidates zette ik op de lijst, maar alleen Carla was een zekerheidje.
De tweede sessie heb ik dan ook met deze kleine kanjer volracht, en wederom ging ik met een big smile van de kamer.

Gelukkig was het absoluut niet druk in GT, maar helaas wasen er geen tot weinig bekende beren aanwezig, alleen jack42 was van de partij.
Met hem over diverse ditjes en datjes gelult, en ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om hem als "praatpaal" te gebruiken, om enkele zaken op een rijtje te zetten.
Waarvoor dank J42 !!!!

Aangezien ik mijn "pedopasje" bij me had, viel de keuze voor de derde sessie op de kleine Eugenia, klein van stuk, maar groots in haar daden.
Ook nu stelde ze me niet teleur, en slaagde er in no-time in om mijn pulla tot ontploffing te brengen.

Al met al een leuke, gezellige en tevens "leerzame" avond GT.

laplagne
24 februari 2012, 12:05
Beter laat dan nooit, maar toch nog even mijn ervaringen van afgelopen woensdag de 22ste februari 2012. Laplagne kon eindelijk zijn berg verlaten na o.a. drukke werkzaamheden, vakantie en het ontbreken van winterbanden. Het was toch even wennen: het jaar was bijna al twee maanden op weg en dan pas Golden Time voor de eerste keer bezoeken. Moest bijna met mijn billen bloot bij de entree. Aan de andere kant verandert er ook weer niet zo veel in een paar maanden. Het belangrijkste zijn toch de dames en afgelopen woensdag mochten de mannelijke bezoekers absoluut niet klagen. Werkelijk keuze genoeg. Ik had op een gegeven moment zelfs het idee dat er meer vrouwen dan ijsberen (maar wel enkele zeer bekende!) waren. Verschillende dames klaagden wel over een teruglopende omzet door de recessie.

Eigenlijk moest mijn jaarontmaagding in Golden Time door 1 van de toppers gaan gebeuren. Laplagne heeft zich netjes aan die afspraak gehouden door met Lisa naar kamer 4 te gaan. Zelfs deze Duitse topper was een beetje aan het jagen gegaan. Geen onbekende voor mij, maar bij Lisa moet je toch altijd afwachten hoe haar humeur is. Die was goed en het kamerbezoek had de overtreffende trap. Ik had deze keer heel snel het ijs bij Lisa gebroken en dat belooft veel goeds voor de toekomst. Het was weer ouderwets vlammen met haar. Een aantal ijsberen aan de bar overtuigt dat Lisa helemaal niet arrogant is zoals zij misschien van de buitenkant lijkt. Reeds een recensie op de inmiddels elfde pagina van Lisa toegevoegd. Volgens sommige dames gedraagt Lisa zich als een veredelde einzelganger, maar daar merk je gezien haar pijpkwaliteiten op de kamer helemaal niets van.

Later in de middag na lange tijd weer het oog laten vallen op Elisa. Ik heb mijn recensie bij Elisabeth geschreven, maar haastige spoed blijkt nog altijd zelden goed. Ik moet of met behulp van de moderator nog de recensie verplaatsen, maar van de techniek snap ik soms helemaal niets. Goed was Elisa in elk geval. Het was zelfs uitstekend. Je kan allemaal wel eens onder de indruk van een dame komen. Na de jaarouverture van Lisa kon mijn dag na de eerste date met Elisa niet meer stuk. Later op de avond gevolgd door een tweede sessie met deze Roemeense, die onlangs 28 jaar is geworden. Tussen de bedrijven (lees Elisa) door uitstekend gegeten en voetbal gekeken. Veel dames waaronder een legioen Poolse en de Duitse Nila moeten teleurstellen door niet met hun naar de kamer te gaan, maar het was werkelijk smullen in Golden Time. Een goed begin van het jaar en mijn 2e bezoek zal spoedig volgen.

Cupido
24 februari 2012, 23:54
Volgens sommige dames gedraagt Lisa zich als een veredelde einzelganger, maar daar merk je gezien haar pijpkwaliteiten op de kamer helemaal niets van.

Deed ze dat dan samen met nog een dame dan?

yep3
25 februari 2012, 04:15
Gisteren rond het middaguur aangekomen in gt, niet bijzonder druk maar de dames begonnen binnen te druppelen.
Dames die ik bij naam ken waren romina, angela, sonjja, denise, ramona, aliya, eugenia, een dame met een donkerdere huid, haar aan 1 kant geschoren en veel tattoo's...weet iemand haar naam? En nog een stuk of 25 andere.
Rustigrelax sfeertje, begonnen zoals zo vaak met de poolse angela, deze poolse snol blijft een giechelende zekere waarde in gt, mij eerst lekker laten pijpen, waarbij je haar wel moet afremmen, gaat af als een stoomtrein.
Heerlijk als je dat lekkere lichaam zo over je onderlijf ziet kroelen. Ondertussen lekker met haar fluit gespeelt en haar borsten gekneed.
Toen over naar nmc lekker kinky, hard, diep en luid. Angela geniet van harde stoten en sex.
Afgemaakt met een fantastische cumshot right in da face...het sperma zat werkelijk over dat hele mooie gezichtje en wat erg geil was dat ik het met mijn vingers in haar mond mocht smeren....porno puur!
Van de kamer af, saunatje genomen en op zoek naar ronde twee.....
Rond 16.00 kwamen zich twee nieuwe roemeense lolitas aanmelden, lekkere hertjes, ik vind het altijd geil om ze in hun normale kleding te zien. Rustig in de bar gewacht totdat ze zich bij marina hadden aangemeld en door een ervaren dvp waren rondgeleid waarna ze op de krukken langs het raam van het atrium plaatsnamen bij de deur...
Praatje gemaakt en onder de indruk van één van de twee haar meegesleurd naar een tuinhuisje zimmer.
Dit nog een beetje verlegen en onEker hertje eens goed bekeken en het is toch wel een mooi exemplaar...ben helaas haar naam vergeten.
Haar langzaam laten strippen en de kleine yepper begon al te steigeren, terwijl ik mij langzaam aftrok ging de show door, ze draaide har kleine kontje naar me toe en liet mij op mijn aandringen haar poesje tussen haar benen door zien...
Toen was het genoeg, ik stond op, pakte mijn schwanz in mijn handen en stopte deze in haar kleine roemeense mond waarna ze lekker nat begon te zuigen....het voorvocht lipe langs haar lippen...ik haalde mijn pik eruit en swaffelde eens lekker langs haar gezicht en liet haar langdurig mijn ballen likken terwijl ik me lekker uitzicht had op haar lolita body.
Gevraagd voor de condoom en haar op haar rug gegooid, de mini schaamlipjes gespreid en mijn dikke lul hard in haar kutje geramd.
Ze krijste het uit wat mij aanmoedigde om nog meer gas te geven. Afwisselend diep en ondiep, snel en langzaam neukte ik dat onderlijfje door.
Naast haar gaan liggen waardoor ik nog beter zicht had op mijn penetrerende lul, waarbij ik onrtussen haar kleine tietejes hard kneedde.
Overgegaan op doggy, waarbij ik haar kontje zover spreidde dat ik zicht had op haar lekkere anus. Ik kon het dan ook niet laten om hier af en toe mijn vinger langs te laten glijden.
Nog wat meer gas gegeven, als een echte strijder haar zo hard genomen dat haar billen en mijn bovenbenen rood waren van het stoten.
Ik was in vorm en waande mij een beetje pierre woodman tijdens één van zijn castingsessies...totdat ik klaarkwam waarna ik nog lekker bleef doorstoten. Na de verplichte entsorgung de kamer verlaten en haar de eurootjes overhandigd.

Na een lekker massage en wederom een saunagang was ik klaar voor de laatste en derde ronde van de dag/avond.
Het was inmiddels goed donker geworden en dan vind ik gt toch het mooist, ik moest allleen nog een derde slactoffer vinden.
Dat werd aliya, de dame met de mooiste borsten van Gt.
Lekker laten pijpen, de standjes dorgenomen en afgemaakt in doggy....jullie merken het al...ik wordt moe dus ga langzaam slapen en zal mijn belevenissen snel weer oppennen. Welterusten beren,dames en ik bid voor friso en de koningklijke familie.

Ace2
25 februari 2012, 07:20
.... een dame met een donkerdere huid, haar aan 1 kant geschoren en veel tattoo's...weet iemand haar naam?

Keisha

Alexander de Grote
25 februari 2012, 07:42
Gisteren rond het middaguur aangekomen in gt, niet bijzonder druk maar de dames begonnen binnen te druppelen.

Lekker laten pijpen, de standjes dorgenomen en afgemaakt in doggy....jullie merken het al...ik wordt moe dus ga langzaam slapen en zal mijn belevenissen snel weer oppennen. Welterusten beren,dames en ik bid voor friso en de koningklijke familie.

PSE pur sang! lekker toch

albertde2de
28 februari 2012, 22:07
Beren, ondanks het feit dat 10 januari mijn laatste bezoek was en ik nu inzie in mijn drukke agenda dat het nog wel even gaat duren dat ik de reis weer kan ondernemen. Intussen hier in mijn eigen omgeving heb gewandeld en toch elke keer naar GT verlang!
Doet het mij goed al uw mooie verhalen te lezen..waarvoor dank. Het is net of ik vanaf een kleine afstand toekijk :0).
Ik schat in dat april weer een maand wordt dat ik mijn neus kan laten zien...ondertussen ...blijf schrijven