Inloggen

Volledige versie bekijken : Geile Tijden, Januari 2012

Rudi_NL
2 januari 2012, 20:35
BESTE WENSEN
Zo!!! Dit wordt dan mijn eerste recensie van 2012!!! Eerst wens ik alle forumleden nog een gelukkig en gezond Nieuwjaar.
:rolleyes:

INLEIDING
Zondag 1 januari 2012 ben ik naar de Nieuwjaarbrunch in GoldenTime geweest. Van die brunch heb ik echter niets meegekregen, want ik reed pas om half vijf de parkeerplaats op. De parkeerplaats was op dat moment pas half vol. De meeste auto’s waren voorzien van een Nederlands of Belgisch kenteken en een paar auto’s stonden op Duits kenteken (voor wie het mag interesseren). Binnen was het natuurlijk veel handjes schudden en een gelukkig Nieuwjaar wensen aan de receptiedames, thekedames, enkele dames van plezier en bekende ijsberen.
:cool:

DAMES
Veel dames van plezier heb ik echter niet gezien op nieuwjaarsdag. Ik denk hooguit 20 tot 30 stuks, maar dat is en blijft natuurlijk lastig in te schatten. Gelukkig waren er ook niet veel ijsberen, wat wel erg relaxed was. Echter de verhouding tussen het aantal dames en het aantal ijsberen was op veel momenten niet goed. Soms waren bijna alle aanwezige dames op de kamer en dan houd je alleen nog een groepje ijsberen over in de bar. Oftewel: het homoclubje in GT was weer compleet.
:mad:

RUST
Maar goed. Niet getreurd want eigenlijk verwachte ik dit wel een beetje op het moment dat ik naar GT aan het rijden was. Dus ben ik maar eens lekker en uitgebreid gaan uitrusten en relaxen in de sauna en in het bubbelbad, wat wel erg aangenaam was zonder de drukte zoals op reguliere zaterdagen.
:smiley:

FORUMLEDEN
Voor wat betreft forumleden waren Jack42 en Joepie en zijn twee kameraden aanwezig. Verder waren er nog een tweetal forumleden aanwezig die liever anoniem willen blijven en heb ik vooral veel Belgische ijsberen ontmoet. Dit was wel heel erg gezellig en hebben we het – als een stelletje oude wijven – urenlang gehad over de saunaclubs van Nord Rheinland Westfalen tot Hessen en over de dames van lolitateens tot milfjes.
:smkiss:

KAMERSESSIE
Op een gegeven moment dacht ik: ”nu niet te veel lullen, maar gaatjes vullen” want daar kwam ik uiteindelijk toch voor. Derhalve ben ik met de kleine en smalle Roemeense Eugenia gaan kameren. Op de kamer is het een lief en aardig meisje dat gewoon goed werk aflevert. De balletjes likken deed ze echter liever niet, maar echt een probleem is dat natuurlijk niet. Wat best leuk is, is het feit dat bij Eugenia alles mini is zoals een lekker klein kontje en een smalle taille (helaas zijn de tietjes ook klein). Tijdens het vogelen voelde ik me dan ook net een wiskundeleraar die in de avonduren zogenaamd bijles geeft aan zijn middelbare school pupil. Maar vrees niet, want Eugenia is al 23 jaar oud.
:eek:

PIZZA
Behalve dat er te weinig dames waren op nieuwjaarsdag, was er ook nog eens te weinig pizza. Na een korte rij ijsberen voorzien te hebben van pizza, waren deze al op!?!?
:frown:

SLOT
Om half één ‘s-nachts ging ik maar weer eens naar huis, want op 2 januari stond een bezoekje aan FKK Planet op de planning (een recensie hiervan volgt deze week). Al met al vond ik de nieuwjaarsbrunch in GT toch wel een gezellige dag, maar volgend jaar ga ik waarschijnlijk niet meer op nieuwjaarsdag naar een saunaclub. Waarschijnlijk komen de dames van plezier deze week allemaal weer terug van hun ”Mussypause” in Roemenië en Bulgarije en kunnen wij ijsberen er weer volop tegenaan gaan.
:smiley:

Groeten Rudi_NL
:wink2:

yep3
2 januari 2012, 22:02
Vandaag was het al niet veel beter!

egon, Dr. Rammler
3 januari 2012, 09:26
Muschipause ? haha. Fachleute wissen doch schon seit Jahren, das ma(n) in der Zeit vom 15.12. - 15.1. keinen Club aufsuchen sollte, ausser man will sich kasteien :baby2::smoke:

Ace2
3 januari 2012, 20:16
De winnaar van THE FINAL COUNTDOWN 2011 is bekend: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28181-FINAL-COUNTDOWN-2011-(10-VRIJKAARTEN!!!)&p=247924#post247924

Ace2
4 januari 2012, 19:53
Er zijn weer vrijkaartjes, dankzij Het Wedkantoor van Ace2, uitgedeeld: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28181-FINAL-COUNTDOWN-2011-(10-VRIJKAARTEN!!!)&p=248157#post248157

seqoya
5 januari 2012, 13:23
Gisterenavond na een week flinke griep naar GT getogen.. onderweg opende ik mijn telefoon en bbertb smste me of ik nog ergens heen ging....Ja GT antwoorde ik en hij smste terug: IK OOK...bleek hij een afslag achter me te zitten...dus flink gas erop om mijn voorsprong te behouden want deze geile vent moet niet de eerste keus krijgen.

Aangekomen in GT kwam ik gelijk ras-psv-er de Souza tegen hem goed nieuwjaar gewenst en snel douchen...en de bar in...daar kwam ik oa. bosbeer, the saint, de paus..wat een heiligheden naast elkaar ... maar meer geiligheden eigelijk.... niet lang daarna kwam ook bertb eraan... even met elkaar staan te praten en toen op jacht...ik zag de mooie duitse Louisa... Bbertb zei dat ze goed was dus nam zijn tip aan en ging met haar op kamer..

Supergoede GFE sessie gehad...zeer goede orale vaardigheden en geniet ook van een goede likbeurt... na afloop even mondje dichtgekit en haar even gemasseert.

Daarna nog even met zijn allen in de kleedruimte staan ouwehoeren en toen snel onder de douche en naar huis !

Vond het qua line up niet supergoed... vond dat er weinig dames waren en voor het aantal dames teveel beren. Het was niet super druk maar door dat er weinig dames waren vond ik het minder.

Het was wel gezellig maar dat lag meer aan de goede line up van forum beren !!

Headhunter
6 januari 2012, 14:54
Allereerst nog de beste wensen aan jullie allen!

Iemand enig idee of Elina (zie link https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22753-ELINA-(-blonde-Litouwse-)&highlight=elina) hier nog werkzaam is? Ik ken deze dame uit Villa Vertigo en heb daar altijd veel plezier met haar beleefd. Ik hoop haar weer ergens te kunnen vinden.

ilovethaigirls
7 januari 2012, 11:21
Waar kan je nou best driekoningen gaan vieren ? In GT zou ik zo zeggen maar na het zien van deze videoclip http://www.youtube.com/watch?v=lN87lAAEXbk&feature=related twijfel ik toch of het niet Amnesia is. Toch maar naar het vertrouwde oord gereden. De dag begon bijna slecht want bij de grensovergang met Duitsland mag je maar 80 km/u rijden en ik reed doodleuk een gemotoriseerde agent tegen 120 voorbij. Die haalde me in en zijn doordringende blik voorspelde niet veel goeds. Ik zette me braafjes rechts tegen 80 en hij liet me toch verder rijden.

Bij binnenkomst werd ik al dadelijk begroet door Evita. Paar weekjes verlof hebben haar duidelijk goed gedaan want ze zag er weer schitterend uit. Laura kwam in de kleedkamer eens informeren of mijn vriend P er bij was, maar moest haar helaas teleurstellen, haar pannenkoek was niet mee gekomen. Shakira was er ook al en was zich uitdagend aan het opmaken in de mannenkleedruimte.

Ik kwam zo in de bar rond 13.30 uur en mijn eerste indruk was dat het toch al tamelijk druk was op dit vroege uur. De vrees dat het later overdruk zou worden, bleek ongegrond want het werd een goede GT-dag met een degelijke line-up en de ganse dag een goede verhouding ijsberen/dames. De dames komen nu weer stilaan terug uit verlof en het was weer business as usual. Alleen het latina klasje bleef massaal afwezig. En Thaise dames waren er al helemaal niet. Het zou dus voor Ace2 een teleurstellende dag geweest zijn.

Of toch........ Ik zag 2 nieuwe Nederlandse dames binnenkomen en eentje was wel helemaal een Ace2- en Sequoya-vrouw. Groot, donker type, opgestoken krullende haren en ze zag er uit alsof ze je zo gaat slopen.

Ikzelf heb meer dan 6 uur gepannenkoekt met Sofietje. Was weer een heerlijke tijd en zij zag het nog wel zitten om nog een paar uurtjes door te gaan. Maar het klein beetje gezond verstand dat terug naar boven was gestegen, gecombineerd met een burn out gevoel en een steeds dunner wordende portefeuille, deden me toch maar besluiten dat het welletjes was voor die dag.

Was ook leuk om Isa nog een keer terug te zien. Zij is er lange tijd uit geweest en is nu al enkele weken weer aan het werk. Af en toe kwam ze wat verpozen bij ons op de kamer en wat herinneringen van vroeger ophalen.

Nadien nog leuke tijd gehad met ons ijsberenclubje van elke week, allen niet-forumleden. Heb eigenlijk ganse dag geen enkele bekende forumbeer gezien, maar ja was nou ook niet zo heel lang in de bar.

Op de tonen van Nadia Ali (al zijn het eerder die van Alesso - wat een videoclip trouwens en deze keer eens geen geile dames) http://www.youtube.com/watch?v=H5e-JUBMU9A nam ik rond 22 uur afscheid van onder andere:

Aïcha Andrea Angela Asia Axana Barbie Cindy Criss Dilara Doro Ela Elisabeth Evelina Evita Gabrielle Isa Jana Janine Jenny Joanna Joy Juliette Lara Laura Lia Lin Lisa Lydia Magda Maggy Mandy Martha Morena Nadia Naomi Nicolle (pl) Nila Paula Romina Sandra Shaira Shakira Sofie Sophia Stefania Tanja + nog een 30-tal anderen.

rob45
7 januari 2012, 11:41
Dat zijn er welgeteld toch al 75 dames,het begint terug vol te lopen vanaf het kerstverlof :rolleyes:

jacky pakutra
7 januari 2012, 12:11
Allereerst nog de beste wensen aan jullie allen!

Iemand enig idee of Elina (zie link https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22753-ELINA-(-blonde-Litouwse-)&highlight=elina) hier nog werkzaam is? Ik ken deze dame uit Villa Vertigo en heb daar altijd veel plezier met haar beleefd. Ik hoop haar weer ergens te kunnen vinden.

lieve meid dit, heb haar een paar weken geleden in GT nog wel gezien...
ze vertelde me toen wel dat ze een hele lange tijd vakantie had gehouden...
ik zou zeggen stuur haar een sms :smile2:

NikXXX
8 januari 2012, 14:12
De goede voornemens hebben niet lang stand gehouden in het nieuwe jaar. De nieuwjaarsresolutie om in de maand januari de clubs te vermijden ging gisteren al aan gort. In het oord des verderfs aangekomen trof ik een vooruitgeschoven post van het YBF, t.w. Mr. Warsteiner, geile hond Rex en de Ketshaas. Vrij snel rolde Cupido ook door de club. Het geheel werd gecomplementeerd met heer Bergmans en het rode mannetje Tiga. In de voormiddag was er weinig damesaanbod. Rond 4 uur trok dit bij. Niet zoveel dames as usual, maar de ijsbeerpopulatie bleef ook onder het zaterdaggemiddelde. Voor ieder wat wils dus. Rond kwart over twee kwam Roemse Criss binnen. Heerlijke sessie met deze mooie dame gehad. Het avondeten was dit keer goed te doen. Bij het verlaten van de club werd mij expliciet gevraagd wat ik vond van de kwaliteit van het eten. Patrizia dook ook ineens op en afgeproken werd om later op de avond een sessie in te plannen. Dat kwam helemaal goed; een uurtje wilde stomende sex. Patrizia is naast Criss een vaste waarde in GT. Ineens trof ik in de wandelgangen het heerschap Satanic Surfer waarmee ik altijd enerverende gesprekken heb. Het eindigde bij presales en we maakten geen kamergang. Om half twee 's nachts reed ik aan naar mijn crib. Onderweg werd ik nog staande gehouden door de Polizei welke vroeg waar ik vanaf kwam. Na controle van rijbewijs en autogegevens zette ik mijn rit voort. Hoefde niet te blasen. Tot snel!

Ps. Bij het naar buiten gaan nog even een snel intake gesprek gedaan met een nieuwe Roemeense welke luisterde naar de naam Erika. Het was haar eerste dag in GT. Zal haar volgende keer onderwerpen aan een intiem onderzoek.

Effe lekker stampuh: http://www.youtube.com/watch?v=tJHap9HTxuA&feature=share

ketserr
8 januari 2012, 20:14
Zaterdag 7 januari 2012, the comeback of Ketserr.

INTRO (http://www.youtube.com/watch?v=RpdoGGzpj0c)
Jullie hebben vast wel een keer gelezen in een bericht van mij dat ik me eigen een GTverbod heb opgelegd voor de maand december wat zou betekenen dat ik pas in het nieuwe jaar weer naar GT zou mogen van me eigen, na 5 weken. De reden van het GTverbod was de aankondiging van The Boss dat hij in 2012 weer op tournee gaat dus ik moest er als de kippen bij zijn om kaarten te bemachtigen voor een paar van die concerten, dit is inmiddels gelukt en bovendien moeten daar ook reizen voor gepland worden. De kosten zouden in combinatie met GT de pan uitreizen maar gelukkig heeft de maand december mij geholpen door verspreid in twee weekenden kerst en oud & nieuw te houden. De eerste zaterdag van december heb ik en dat geef ik toe gezondigd maar dat kwam doordat ik vlak ervoor een bericht van Nancy kreeg dat ze er zou zijn dus kon ik het niet laten om te gaan.

De vraag was alleen hoe ga ik die weken doorkomen? Als snel kwam ik op het idee om een keer met de trein naar de Geleenstraat te gaan zodat ik gelijk weer weet hoe het werkt met het openbaar vervoer omdat ik komende zomer daar voor de tour gebruik van zal gaan maken. Dit deed ik het eerste weekend. Een afspraak met een favorietje van een jaar of 6 geleden was snel gemaakt via de elektronische tamtam. Ik kwam er dus achter dat het nog hetzelfde werkt als bij de vorige tour 2 jaar geleden dus gewoon kaartje uit de automaat halen naar het juiste perron lopen en de trein instappen. Hier is allemaal niks mee en met een goed half uur zat ik in Den Haag. Ik ben nu dus weer op de hoogte van hoe het werk als je met trein reist, dat doe ik dus eigenlijk nooit. De terugreis verliep iets anders. De trein vertrok om 14.30 stopte bij een paar stations en bij Delft stopte hij ook en hij bleef er nog even staan ivm een storing van 10min werd er gezegd, iets later een kwartier werd er gezegd en dat werd nog een keer verlengt. Uiteindelijk na een uur moesten we maar de bus nemen en wat denk je? 600 man voor 1 bus. Dat ging hem dus niet worden. Volgens de NSapp zou de storing om 16uur verholpen zijn en dat was het al geweest dus ik liep alweer terug naar de trein om te kijken of daar al enige beweging in zou komen en anders had ik er zelf voor gezorgd. Op dat moment zag ik een blonde met in haar uniform een tena lady naar het busstation lopen die blijkbaar door gaf dat de trein weer ging rijden want iedereen rende naar de trein waar ik dus al was. Gelukkig had ik me Ipod bij me want uiteindelijk heb ik over de terugreis 3uur gedaan waar ik normaal met de ketsmobiel nog geen half uur over doe en met de racefiets een uur. Eenmaal thuis ben ik de ketsmobiel ingesprongen en naar de snackbar gereden want ik had een partij honger.

Voor het tweede weekend werd ik gebeld door meester Frankkinky wat een avondje Xanten opleverde. Ketserr in Xanten? Dat ken toch niet? Is hij niet goed bij ze hoofd?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22373-Xantener-Partytreff-Algemene-ervaringen&p=245272#post245272

Het derde weekend heb ik met de handkar de ketszwans getraind. Ondertussen word het me door de meiden op de sportschool ook moeilijk gemaakt om me aan het GTverbod te houden. Het vierde weekend was het kerstmis en het vijfde weekend oud & nieuw wat voor mij automatisch al betekend dat ik niet naar GT ken dus de laatste twee weekenden waren het makkelijkst voor mij. In die vijf weken heb ik natuurlijk wel alle berichtgevingen over GT gelezen waardoor het haar op me hoofd soms rechtop ging staan. Zo kreeg ik interne mails van de woensdagbeer genaamd Bosbeer, de GT star reporter met mededelingen als; GT word per 31-12-2011 definitief gesloten, 7 januari leg er een meter sneeuw, 7 januari ijzelt het, 7 januari leg je ziek op bed en dat Lucy vanaf 1 januari als theke bij de deur zal staan en al haar klanten die het nooit tot pannekoek hebben geschopt bij haar de toegang tot GT zal weigeren. Hij begon zelfs te beweren dat er een staking van de dames opkomst was die natuurlijk ook op 7 januari zou vallen.

Vandaag is het dan eindelijk zover ik mag van me eigen na 5 weken weer naar GT! De afgelopen week had ik zo`n grijns op me gezicht dat iedereen in me buurt dacht dat ik zowel de staatloterij als de postcode kanjer had gewonnen, als dat waar had geweest had ik voor Bosbeer een dag met Veronica geregeld, voor Mr. Warsteiner op elke kamer een minibar met alleen maar Warsteiners plus een dame naar keuze en wie daaraan zit zal een permanent GTverbod krijgen, Badslippers zou een eigen bubbelbad krijgen waar hij samen met een milf of Nora en een nieuw hondje zijn vieze praktijken ken uitvoeren, Rudi_NL een dag met Gaby, Bergmans zou zijn eigen schijthuis achterin de tuin krijgen, Lara zou een hele dag de riem van Rex de geile hond vasthouden, Cupido zal niet meer aan elke dame te hoeven vragen hoe ze heten maar zal alle namen inclusief de nieuwe over de mail krijgen om ze live te posten, voor Ace2 zal 1x de mondharmonica niet klinken plus een dozijn pepermunt balletjes, Dolfie hoeft niet meer naar GT want de ouwe gebouwen worden voortaan geweigerd, voor ILTG een dag Sofie, voor JP een dag Marijke, voor NikXXX een dag Criss, een klaagmuurtje voor Raul7, voor NLNU een paar nieuwe wandelschoenen, Bosco is een dag welkom in GT met zijn draga, en voor Picasso1 een notebook voor al zijn oneliners en Megaboob een dag op excursie in een siliconen fabriek.
Zelf zou ik een dag pannekoeken met Chantal, Criss en Eugenia. een dag pannekoeken met theke`s Magda, Maggie, Nellie en Isabelle. Een dag pannekoeken met Antoinella. Een dag pannekoeken met Nancy. En uiteraard zal ik een ruim bod op Tatjana doen om haar te pannekoeken voor onbeperkte tijd. Maar helaas ik heb niks gewonnen en dus ook niet heel de week gepannekoekt. Het zou dus gewoon een dag worden als anders met het enige verschil dat ik nu voor het eerst dit jaar ben en vorig jaar voor het laatst geweest was.

TENTH AVENUE FREEZE-OUT (http://www.youtube.com/watch?v=1p1Mj0XPYk4)
Uiteraard wil ik er vanaf het begin weer bij zijn dus ben ik ruim op tijd de deur uitgegaan maar ook met de vraag; hoe het zou voelen, zou het net zo voelen als de eerste keer in GT? Zou dat gevoel terugkeren? Als het zo zou zijn raad ik het iedereen aan om ze eigen een verbod op te leggen maar let op dat is niet zomaar een keertje overslaan maar echt weken niet meer gaan. Daar moet je echte vent voor zijn en al helemaal geen pannekoek. Toen ik eenmaal binnen was had ik niet het gevoel er voor het eerst te zijn maar alsof ik er gister nog was, ik voelde me gelijk weer thuis.

Op de radio hoor ik dat er een flitser op de A16 staat dus het eerste stuk netjes gereden en die flitser stond er inderdaad maar eenmaal er voorbij kon ik het niet laten om wat meer gas te geven. De reis verliep voorspoedig alsof er op de voorpagina`s van de kranten had gestaan; mijd de snelweg want Ketserr gaat weer naar GT hou zo dus de weg vrij voor hem. Eenmaal bij Venlo besloot ik deze keer anders te rijden en niet door Venlo, ik ging gewoon rechtdoor en bleef op de A67 en volledig op gevoel de 2e afslag in Duitsland genomen en zo naar Bruggen. Een leuke route maar toen ik door een dorp reed werd ik gevolgd door de polizei maar die lieten me rustig me weg vervolgen. Rond 11uur rijd ik de parking op en parkeer de ketsmobiel op de plek waar hij hoort te staan. Ik blijf nog even zitten want ik zie een aantal dames aankomen die mij zien zitten en ik zie ze verbaasd kijken, ze hadden me blijkbaar gemist. Na de begroeting van de theke kon ik eindelijk naar de kleedkamer om me om te kleden. Ik zag Mr. Warsteiner al aan de bar zitten en even later komt Cupido, the Love Machine binnen. Toen ik naar de bar liep werd ik begroet, onderweg naar de bar koste me wel wat tijd omdat ik aan alle kanten door de dames die op dit vroege moment al aanwezig waren werd geknuffeld. Ze maakten me duidelijk dat ze me gemist hadden en blij waren mij weer te zien waarop ik zei dat ik voor hun hoop dat hun wens voor 2012 uitkomt en dat is dat ik ze een sloesol laat halen. Aan de bar een broodje gegeten met Mr. Warsteiner en the Love Machine en de afgelopen weken doorgenomen en dan ben je gewoon gesprekken op nivo aan het voeren maar als er dan een dame naar the Love Machine komt dan tellen wij niet meer mee. Nadat dit een paar keer gebeurd was besloot ik om maar even de beentjes te strekken.

EVEN THE BAD TIMES ARE GOOD (http://www.youtube.com/watch?v=0drMcvlxdYE)
Ik liep rond en kwam langs de ingang en wie kwam daar ik tegen? Tatjana. Ik opende me armen en ze kwam naar me toe dit werd een emotionele omhelsing. Wat was ik blij haar weer te zien want als ik soms las over wat ze aan had op dagen dat ik er niet was had ik gelijk een beeld voor me van hoe dat eruit zou zien. Het gevolg was een potje handkarren. En een aanpassing in me handtekening waar de volgende regel uit geleend is.
Mama always told me not to look into the sights of the sun, oh but mama that`s where the fun is.

Ik loop verder en hoor gesnuffel het bleek Rex, de geile hond te zijn. Ik aait hem even over ze bolletje en zou hem later aan de bar zien waar we samen de voorraad toetjes naar binnen zaten te werken. Een GT medewerker kwam de door mij aan Tatjana gevraagde mand brengen voor Rex zodat hij daarin kon gaan leggen. De geile Hond lag dubbel van het lachen toen hij die mand zag en iedereen in GT vroeg zich af of het wel goed ging met hem en ik zag er al zat in hun telefoon het nummer van de dierenambulance opzoeken. Het blijkt dat hij niet goed afgericht is want continue kwam hij ze mand uit als er weer een dame voorbij kwam die een stel tieten, een kont of een geile kop had staan. De Geile Hond was geliefd bij de dames dus had het geen zin om hem elke keer weer terug in ze mand te sturen. Stefan die samen met zijn broer die er gister niet was een hoop dames test was binnen en ook NikXXX en die zat gelijk bij een gokkast om die bezet te houden voor Criss die gelijk naar ons toegerend kwam om ons te groeten. Samen met NikXXX heeft Criss de rest van de dag de gokkast gepannekoekt maar het gerucht gaat dat NikXXX met Patrizia heb leggen rollebolle terwijl Criss geld uit haar kluis ging halen om in de gokkast te steken. In de kino komt Xenia naar me toe en ze deed er alles aan om me over te halen om met haar naar de kamer te gaan maar dat is haar niet gelukt, ik was zoekende naar één van me favorieten want de eerste van het nieuwe jaar moest een favoriet zijn. Ik zag dat NikXXX even niet bij Criss zat dus was dit het moment er even naartoe gegaan want dat zou ik niet durven als hij erbij zit. Ik probeerde de afspraak te maken dat als ze de jackpot eruit haalt ze dan met mij naar een zonnig eiland moet gaan, hier stemde ze natuurlijk mee in. Ze vertelde me dat Chantal niet zou komen vandaag want ze voelde zich niet lekker. Hier baalde ik gelijk van want dat ik zin in haar had was zeker en volgens Bosbeer, de GT Star Reporter zou ze er speciaal voor mij zijn. De volgende keer is zij dus prioriteit. Ik kom iemand tegen die ik daar wel vaker ziet en maak een praatje met hem, even later ziet ik er één voorbij lopen die de ketsnorm heeft en die ik uiteraard gelijk herken en beëindig het gesprek zo snel mogelijk om naar haar toe te gaan.

PANNEKOEK HEART ( http://www.youtube.com/watch?v=5lYpokhq_-w&feature=related)
Het mag duidelijk zijn dat het hier om Nancy gaat. Ze haalde wat te drinken voor ons en we ploften neer op een bank vlakbij de danspaal. We hadden het even over de afgelopen weken en ook op dit gebied net als bij andere dingen blijkt toch dat we op dezelfde lijn zitten. Na wat te hebben zitten fozen met ze tweeën op die bank heb ik haar maar een sloesol laten halen want bij die danspaal stonden een paar meiden die wel erg dicht uit de buurt kwamen van mijn thuis basis en dat is helaas niet GT, Cupido was er inmiddels ook naartoe gescheurd maar is onderweg op de gang geflitst voor het overschrijden van de maximum snelheid. De Geile Hond stond ook bij die danspaal te snuffelen. Met Nancy dook ik één van de favorieten kamers in waar vaak pannekoeken in vertoeven. Het werd kamer 15 en ik had me voorgenomen om niet meer langer dan een uur te gaan maar dat werden er toch weer twee, iets om de volgende keer op te letten. Blijkbaar hebben we toch allemaal een stukje pannekoek in ons lijf zitten. Normaal ben ik niet van de lik maar bij een favoriet wil ik er weleens een likkie aan geven en daar begon ik dan ook mee, er werd bewijs geleverd dat ik het goed deed. Het was drie weken geleden dat de ketszwans in actie was geweest dus de eerste lading ketszwans saus met een rijpingstijd van drie weken mocht ze in haar mond in ontvangst nemen. Na dit lagen we in elkaars armen bij te komen en van het één komt het ander dus het gevolg was dat er nog geketst ging worden. Toen we de kamer uitgingen was het 17.30 geweest en zag ik dat er een rij stond voor het eten. Na de donatie aan het Nancy fonds heb ik een douche genomen, Magda en Isabelle geknuffeld en ben ik gaan kijken wat er te eten was. Laten er nou een paar bekenden vooraan in de rij staan, ik ben er gewoon bij gaan staan en om 18uur zat ik te eten. Het eten was gruwelijk lekker. Gekruide aardappels, varkensvlees, peentjes en een sausje waar aardig wat pepers in zaten. Dit deel van het menu heb ik twee keer naar binnen zitten mikken.

Na het eten is er altijd een goed overzicht van welke dames er allemaal aanwezig zijn en waren de lijst die ik heb gemaakt heb ik zo`n beetje in me ééntje (nee dat is niet de ketsmobiel) gemaakt, het is logisch dat er meer waren dan dat ik hier opnoem;
Marina uit VV, Evita, Moni, Lydia, Cristina, Angela, Sina, Xenia, Shanti, Paula, Andrea, Romina, Laura, Nicole, Jahanna, Shakira, Nikki uit Kameroen, Kina, Destiny, Sofie, Stella, Isa, Eugenia, Criss, Denise, Luana, Tanja, Alya, Eli, Nancy, Mandy, Anastasia, Patricia, Gaby, Lara, Lia, Stefania, Melissa, Lisa, Sonja, Erika.

Ook waren er weer zat Mastrubeertjes oftewel onderbroek onder je badjas dragende beertjes gesponseerd door de Hema.

Na het eten dook ik even de badkamer in, bij de bar kom ik Bergmans tegen die nog niet gegeten had en vroeg ik mee ging maar dat had ik al en ik was opzoek naar Eugenia maar die was inmiddels bezet dus ben ik toch even meegegaan en heb ik er gewoon bij gezeten. Mr. Warsteiner en Stefan, er werd wat slap gelult en de laatste twee verlaten de tafel. Van Bergmans kreeg ik nog een paar tips over reizen met de ICE in Duitsland maar ondertussen hield ik de tijd in de gaten en al gauw was het tijd om weer naar binnen te gaan en wie zag ik toen op een kruk van de Roemeense hoek zitten? Eugenia. Na een praatje kon ze op pad voor een sloesol en dat werd wel weer eens tijd want vorig jaar had ik haar voor het laatst geketst en dat was al een tijd geleden. Ze is nog steeds dat leuke schattige poppetje wat ze toen ook was, ze doet ook nog steeds haar best. Dat gaat zover dat ze tijdens het ketszwanszaugen zich bijna verslikt in de ketszwans omdat ze maar blijft proberen zo diep mogelijk te kluiven. Het ketse is ook lekker met haar waardoor er een heerlijke ketszwansexplosie kwam. Later kwam ze nog even naar me toe bij de bar.

Nadat ik had gedoucht kom ik de hele bende tegen waaronder Rex, Bergmans, Tiga en NikXXX die de sauna in gingen dus werd er gevraagd of ik ook meeging en dat deed ik. Ik ging een handdoek halen die ik om me middel deed en me badjas lag ik in me kluis. Onderweg naar de sauna kwam ik Magda en Isabelle natuurlijk tegen die mij vertelde dat ik me badjas aan moet doen waarop ik zei dat ik naar de sauna ga. Maar ze wilde dat ik langs de kino zou lopen maar ik liep gewoon langs de bar. In de sauna moet ik altijd naast het raam zitten dus zat ik bovenin naast Tiga. Waar we het toen allemaal over hadden weet ik niet meer maar lachen was het wel. Tiga die gooide nog wat water over de kolen heen en begon met de ze handdoek te zwaaien waardoor het aardig heet werd vervolgens ging meneer onderin zitten. Ik vroeg nog of hij die Saunaboy is waar die één of andere Ketserr weleens over schrijft maar een antwoord kreeg ik niet.

DANCING IN THE DARK (http://www.youtube.com/watch?v=M7Ibl2LBMsA&feature=related)
Na een douche nam ik met een cola plaats op een kruk naast een kruk waar een handdoek en een tasje op stond, ik kijk naar links en voelde iemand tegen me aanstoten die rechts van me ging zitten. Het was Lisa de kluifkoningin die mij nooit gekluift heb, het tasje was dus van haar. Ik zat haar even aan te kijken tot ze het door had en erop reageren door gekke bekken te trekken en zaten we schouder aan schouder tegen elkaar aan te rijden. Toen Destiny voorbij liep stelde ik twee vragen aan haar waar ze twee geen antwoord op gaf maar haar gezicht uitdrukkingen zeiden genoeg.

Ik zie iedereen de kino uitkomen rennen en vraag me af waarom maar het kwam omdat Bergmans zat te schijten in de wc naast de kino en dan gaat het poep alarm af en daar is een evacuatie plan voor opgesteld vandaar dat iedereen maakte dat die wegkwam.

Met De Geile Hond aan de lijn loop ik een rondje en we zien Tiga bij de deur staan te praten met Tatjana dus daar moest ik bij gaan staan want hij zat flink in mijn vaarwater en dan komt hij nog met het verhaal over die poster die er hangt dat het een foto van Tatjana is. Ik vroeg haar of dat waar is en ze zei van niet anders had ik die poster direct van de muur gesjord en rechtstreeks de ketsmobiel in. Maar het was wel gezellig aan de balie maar we wilde pizza gaan halen maar dat hoefde niet want dat werd geregeld en ook drinken werd geregeld. Ik ben daar blijven staan totdat Tiga het pand had verlaten.
Eén van die twee meiden die uit de buurt van mijn thuisbasis komen was door The Love Machine meegenomen naar een kamer dus ik moest erop wachten want volgens Rex was ze waanzinnig, The Love Machine was er ook dik tevreden over. Maar elke keer viste ik net achter het net en was een ander me al voor wat wel zal komen als je er lang niet geweest ben blijkbaar verleer je snel te handelen. Uiteindelijk in het laatste uur toch nog met haar naar de kamer geweest. Deze dames zijn pas in GT maar de harde kern van het forum is er al overheen geweest. Ik kwam van de kamer, de muziek was al uit en we lopen langs de bar waar die meid waar ik mee was naar de vriendin roept dat die ketszwans van mij niet normaal is waarvoor ze gewaarschuwd was. We kwamen langs een andere meid die mij expres bij één van me nicknames noemde en ze werd helemaal. Ik kwam niet meer bij.

eins, zwei polizei waar zijn ze dan? (http://www.youtube.com/watch?v=ogwksftPfa8&feature=related)
Na een douche heb ik samen met Cupido het licht uitgedaan maar doordat ik zo laat was viel er weinig meer te knuffelen met de meiden. Er werd nog gewaarschuwd dat er politie op de B221 staat maar ik denk dat NikXXX ze heeft gewaarschuwd dat The Love Machine er nog aan komt en ook De Geile Hond en Ketserr. Ze hebben blijkbaar eieren voor hun geld gekozen want ze waren nergens te vinden. Eenmaal in Nederland draai ik de A67 op en gaf een dot gas maar zag bij de benzine pomp een verdachte auto staan met lampen op ze dak dus toen heb ik het maar even rustig aan gedaan maar het was vals alarm. Ik was redelijk vlot thuis en nadat ik de ketsmobiel had gestald en was uitgestapt hoorde ik de vogels al fluiten.

Zo en dat was het eerste verhaaltje van de eerste dag in GT van 2012.

bergm550
8 januari 2012, 23:19
Geachte leden,

Op 7 januari was ik in Golden Time. Toen ik de entree had betaald en naar mijn kluisje liep, hoorde ik twee Nederlandse vrouwen luidruchtig praten in de kleedruimte. Ik dacht: "Oh jee, daar begint de ellende, ze hebben nog twee Nederlandse vrouwen toegelaten." Een jammerlijke ontwikkeling, daar ik een hekel aan Nederlandse vrouwen heb. Ik vind ze vreselijk arrogant, prententieus, lui, enz. Ik vond Nederlandse vrouwen in Nederlandse bordelen altijd maar matig op de kamer, als je het vergelijkt met Roemeense, Oekraiense en Russische vrouwen. Daarnaast stinken Nederlandse vrouwen, ze wassen zich helemaal niet.

Maar goed, die viswijven waren dus al binnengelaten. En wat een schorrimorrie was het! Een van die grieten riep in de bar: "He, gaan we nog neuken!" Belachelijk gewoon, wat een schorem! Ik was er zo van over mijn joosje dat ik spontaan ben gaan poepen bij de WC naast de Kino. Doordat ik weer te veel WC-papier had gebruikt, liep de WC-pot weer bijna over en viel de waterdruk van de douches weg. Er scheen iets gebeurd te zijn, toen ik doortrok, want ik zag al die poetsjongens naar de kelder lopen voor inspectie. Ik heb daarna nog een keer doorgetrokken en toen werd het WC-papier gewoon afgevoerd. Daarna ben ik maar snel naar de bar gelopen en deed ik alsof ik er niets van wist.

Daar trof ik de Obersturmbahnführer Tiga en de leden Buttinsky, Cupido en Rex. We hadden een kort gesprek over klantenservice en daarbij werd ook het voorbeeld van Henry Ford aangehaald: "You can have any color, as long as it is black." En we hadden het over de discussie "Persoonlijke aanvallen --> Niet meer schrijven" en dat dit toch weer is uitgelopen op een zinloze discussie. Ik begrijp niet waarom Big30 die thread niet gewoon op Closed zet. Het maalt maar voort.

Tegen 18:00 uur ben ik dan gaan eten. Ik stond in de rij met Rex en Buttinsky. Het eten was echt weer heerlijk. De goede koks waren weer aanwezig. Er waren van die heerlijke gekruide aardappelen, varkensvlees in een overheerlijke saus. Het was om te smullen zo lekker. Na het eten zijn we dan maar naar binnengelopen en heb ik een Espresso besteld. Ik geloof dat ketserr, Tiga en Rex in de sauna zouden gaan. Maar ik besloot op de kamer te gaan met Shanti. Ik zag haar lopen en werd echt megageil van haar mooie lijf en borsten.

We hadden kamer 15 met die spiegels. Dat is echt hemels met haar. Na een mooi uurtje ben ik dan de sauna ingesprongen. Daarna gedoucht, en me weer naar de bar begeven. Voor een zaterdag was het niet al te druk, de muziek en het volume was acceptabel, je hoefde niet te schreeuwen en ik vond dat er een goed vrouwenaanbod was. Ik was op zoek naar Criss, maar kon haar niet vinden. Ik had de indruk dat ze een pannenkoekensessie had. Ik ben daarop nog maar een bordje eten gaan halen. Hier trof ik "de souza" en een andere gast, die samen zaten te eten. Ik vroeg of ik aan mocht schuiven, en "de souza" boog bevestigend zijn hoofd, en ik was dan ook zeer vereerd dat ik aan zijn tafel mocht plaatsnemen.

Omdat ik met Criss op de kamer wilde, was ik de hele avond gefixeerd op haar. Ik kon aan geen andere vrouw meer denken. Ik moest en zou met haar op de kamer gaan. NikXXX was er ook en ik vroeg of hij wist waar ze was, daar hij in de middag met haar was geweest. Maar hij wist het ook niet. Ik ben toen maar op een van de banken gaan zitten. En toen bleek ik naast satanic surfer te zitten. We hadden elkaar voorgesteld en ervaringen uitgewisseld over de clubs. Hij was ook al een aantal keren in FKK World geweest en vond dit ook een geweldige club.

Tegen 00:30 uur kwam Criss eindelijk weer tevoorschijn en gaf ik haar het teken of we op de kamer konden. Ze gebaarde terug dat ze zou gaan douchen en de sleutel halen. Na 10 minuten zijn we dan in kamer 6 beland. Het was wederom een goede sessie met haar. Ze heeft een prachtig figuurtje. Om 2:00 uur heb ik me dan aangekleed en ben ik teruggegaan naar het hotel. Op de B221 stond de politie bij het Tierpark te controleren op alcohol en snelheid. Ik had toen een SMS aan ketserr gestuurd om hem te waarschuwen.

Het was wederom een mooie dag in Golden Time. Toen ik op 8 januari wakker werd in het hotel, had ik weer zin. Ik besloot om Golden Time nog een keer te bezoeken en dan later in de avond naar huis te gaan. Ik had een beetje rondgestruind in de omgeving en had een ontbijt besteld in het restaurant "Insel Schlösschen" (www.insel-schloesschen.de). Dit restaurant ligt aan de mooie Hariksee in de buurt van Brüggen. De tijd ging snel voorbij en al snel was het 13:00 uur, de tijd waarop Golden Time op zondag opent.

Ik was me aan het uitkleden, en toen kwam Elisabeth ook binnen. Ik was heel blij. Wat is dit toch een leuke mooie meid! Na het uitkleden wilde ik naar de bar lopen en toen kwam Tiga ook net binnen. Hij had dus ook nog trek in een extra dagje Golden Time. Voor mij was het een korte dag, want ik was er van 13:00 tot 18:00 uur. Ik was met Elisabeth op de kamer geweest, heb nog even gesauneerd, gekletst met de gasten die alleen op zondag komen, heb met Tiga gedineerd en ben daarna voldaan naar huis gegaan. Tot de volgende keer maar weer.

Bergm550

satanic surfer
9 januari 2012, 13:43
Aankomst op zaterdagavond omstreeks 20 uur te GT, dankzij de Ace2 marathoncountdown werd me kostenloos de toegang verschaft (dank hiervoor) door de ravissante blonde dame die normaliter zich uit de naad werkt achter de bar. Wat een onbetamelijk lekkere dame is ze toch, maar de verboden vrucht is steeds aanlokkelijker uiteraard. Lichtjes shakend in m'n bademantel gestommeld en het was nog bepaald rustig voor een zaterdagavond. De wachttijden waren beperkt tot hooguit 10 minuutjes leek het, enkele bekende beren de hand geschud die al gans de dag op appél waren, flagrant late nieuwjaarswensen werden desalniettemin rondgestrooid alsof ze in dozijnen uit de lucht vielen, een drankje genuttigd terwijl er al enkele nieuwe dames werden voorgespiegeld door snuffelende medeberen en occasionele bierdrinkers op hun vaste zaterdagplek. Leuk velen te treffen, Berg550 per toeval leren kennen en gezellig wat gekeuveld, onze smaak ligt niet mijlenver uit elkaar heb ik de indruk. Ook de ketssende medeweer was uiteraard aanwezig, pannekoekend dan nog wel... Niet zinnens om lang te talmen met kameren me strategisch naast eerwaarde collega Cupido gepositioneerd, de dames komen in ijltempo deze charmeur vergezellen, en deze onverlaat stond in pole-position om aldus de tweedekeusjes eventueel een begrijpend schouderbladje aan te bieden. Voorts uiteraard gezellig gekeuveld ondertussen en fanta's genuttigd aan schrikbarende snelheid... Patrizia kwam even checken hoe ik het stelde, een kamergang nog effie uitgesteld, maar niet afgesteld zou later blijken...

Zimmer eins: JOANNA, Poolse vakdame die ondanks een drietje in de leeftijd nog allerbest geconserveerd is. Na onze eerste kennismaking(en) tijdens kerstborrel onlangs stond ze angstvallig hoog gepositioneerd voor een herhaling, en rondlummelend in de gang aan de kino vergezelde deze mooie Poolse me voor een korte babbel. Dit leidde logischerwijs tot een kamergang die ik me allerminst zou beklagen achteraf. Nauwelijks ontdaan van m'n badjas was ze al onbedaarlijk in de weer met me schoon te likken als was ik een stoffige steppewelp die had liggen rollebollen in de woestenij, nounou... Haar moederinstinct hoogstwaarschijnlijk, dus heb me daar logischerwijs algeheel niet tegen verzet... Schoongelikt mocht ik dan toch het bed induikelen en Joanna ging daar verder op de ingeslagen weg, eerst tongzoenen als een wildevrouw met ritmegevoel, langzamerhand overschakelend in sensuele modus vooraleer zich heftig concerterend te verlaten op m'n kleine medewerker die niet wist wat hem overkwam. Joanna wou blijkbaar een goede indruk nalaten alvorens ze op vakantie vertrekt, en het dient vermeld, een onuitwisbare indruk komt dichter bij de waarheid. Qua orale kunstelarijen kwam dit in de buurt van het allerbeste dat ik mocht ervaren, ze moet eens wat vaker op vakantie me dunkt... Condoomgewijze verderzetting was gewenst desondanks en ook in dit gedeelte van de sessie was het halleluja en aanverwanten qua intensiteit en kwaliteit, vaak komt het niet voor dat een hoogtepunt redelijk simultaan zich voltrekt in deze P6 omstandigheden, ditmaal was er geen sprake van tegenspraak ditaangaande. Met een onbedaarlijke smile tot achter onze respectievelijke hamers en aanbeelden nog 10 minuutjes liggen nagenieten, zij rokend en krollend, ikzelve niet-rokend en grollend, een achteloze zaterdagavondsessie om te koesteren. Overduidelijk onvermeld blijft het herhalingsgevaar...

Lichtjes zwevend de barruimte ingeslefferd in onaangepaste tred, wat dames gescand onder IBF-begeleiding waarvoor dank, maar op één of andere manier vielen de nieuwe dames buiten m'n normale boekingsschema... Meneer Nikxx tegengekomen en zoals steeds fijn gepraat over uiteenlopende zaken, een collegabeer die ongemoeid boeit, gezellig. Succesloos meegedaan in de grote Criss-zoektocht, maar ze werd gesignaleerd na pizzatijd gelukkig door de collega's. Wat schijven pizza binnengewerkt wat prima te pas kwam en dan zat Patrizia vakkundig geld te verliezen aan een gokkast... Uit plichtsbesef en voorafgaande afspraak-genegenheid haar vergezeld aan de fruitmachine. Een echt goede beurt maakte ik aldaar niet, haar saldo smolt plotsklaps als sneeuw voor de zon en binnen no time zaten we dan ook te flikflooien in een bungalow om erger te voorkomen...

Zimmer zwei: PATRIZIA, Poolse schattebout die helaas vandaag voor het eerst ontgoochelde. Lag het aan mij of aan haar, de vermoeidheid bij haar wegens drukbezetheid dixit haarzelve of de euforie van de Joanna-sessie bij mezelf... Feit is dat we niet bepaald "loskwamen", de sessie kabbelde op ongebruikelijke wijze wat verder zonder de sprankelijkheid die kraantjeswater overstijgt. Het leek wel alsof ze ietwat op autopilot stond ingesteld, en laat dat nu net m'n grootste tegenstander zijn. Hoe amateuristisch/snobistisch het ook mag klinken, dan weigert en stijgert deze onverlaat soms en doorgaans was er van enige weigering in de nabijheid van deze olijke Poolse levensgenietster weinig sprake... Jammer maar helaas, het rollebollen beperkt tot een halfuurtje ohne happy ending droefweg, een herhaling met Patrizia zal zich ongetwijfeld nog wel eens voordoen maar na vanavond effie geen prioriteit meer, sneu...

Lichtjes slenterend de barruimte ingeslefferd in ietwat treurende tred, een opmonterend biertje afgeslagen (gezien de Polizei-controle tot m'n geluk) en wat colaslurpend m'n zonden overpeinsd en strikt solitair bankgehangen... Nadien wat gepraat met beren allerhande, wederom Nikxx horen uitweidden over pallets-testen, nou dat monterde op. Eventjes een sessie met Lisa overwogen, maar gezien het late uur, en haar opstappen rondom 01.20 dit maar zo gelaten... Een gezellige GT-avond met wisselend succes, maar de euforische topsessie met J. torent mijlenver uit boven de ontgoocheling met P. gelukkigerwijs... Ter afsluiting werd door voernoemde mooie blonde ontvangstdame gevraagd naar m'n teveredenheid over het eten; euhmm tja, nicht gegessen, teveredenheid over de dames; euhmm ... 5 minuten staan keuvelen met deze bevallige dame die zich prima lijkt te kwijten van haar taak aan de ingang, een kortingskaartje geweigerd tot haar verbazing, maar mits de vrijkaart zou dit al te gortig geweest zijn, en daarna dartel dromend de Duitse nacht ingereden... Peace out.

azerty1989
9 januari 2012, 19:12
Beste medeberen,

Zaterdag 7/01 nog eens GT bezocht, het werd een kort bezoek ( 15.00 u tot 17.30 u), doordat mijn mede reiziger omstreeks 19.00 u met z'n vriendin afgesproken had, en wij zo geen argwaan zouden wekken :) om een volgend bezoek niet in gevaar te brengen..

Auto geparkeerd aan de bouwmarkt, door een enorm vriendelijke theke-vrouw begroet/ontvangen, ijsberenpels & sleutel in ontvangst genomen en een lekker verfrissende douche genomen.

Doordat ik nog niet veel saunaclubs bezocht was ik in het begin nog effe wat onwennig, maar na enkele ijsbrekende Bittburgers naar binnen hebben gekeild, was het tijd voor een verkenningsrondje,
aangezien ons (te) strakke tijdsschema was er geen tijd te verliezen ditmaal.
In de barruimte waren alle banken reeds ingenomen, maar het was toch niet echt drummen.
Er waren ook voldoende DVP's voorhanden, die ook niet echt in jachtmodus waren, ze lieten je je eigen gang gaan.

Na een tocht in- en langs de kino(die raar-maar-waar helemaal leeg was) even de whirlpool en sauna bezocht, wat altijd deugddoet na een lange werkweek.

Dan nog een snel doucheje genomen, zagen we op de saunaklok dat het reeds 16.30 was en we dus snel tot wat actie moesten gaan overgaan.
Snel nog een opkikkertje( Bitburger) kwamen we nog eens aan de Kino lang waar we 2 Duitse dames ontmoetten, gingen we wat praten en dit ging tamelijk vlot, maar aangezien wij met z'n driëen waren, en zij met twee stelden ze voor om er nog een dame bij te roepen en zo geschiedde,
we werden verzocht nog een 20-tal minuutjes te wachten zodat ze de grote kamer(die op het Atrium uitkomt) konden klaarmaken, dit wachten was jammergenoeg wat nefast voor de "zin".

Mijn dame was een kleine blonde Poolse wiens naam ik niet meer weet :confused: (dit heb ik nu telkens voor!), het was een lieverdje en zag er meer dan goed uit, maar ze kreeg er niet echt "het vuur" in. PZC deed ze wel goed,eerst zat het wel goed, maar TZ wou ze niet echt en dit vind ik nu net iets opwindends. Maar goed na een minuut of 15 begon haar aandacht wat te verslappen en werd het wat "machinaal" (als jullie begrijpen wat ik bedoel?). We kwamen aan het "echte" werk, hier ging ik dan wel niet echt meer volluit, een slechte dag gebeurt wel een zeker( ik had er een zware feestnacht opzitten met 2uur slaap en de nodige drank tot gevolg, waardoor mijn concentratie al snel op een laag pitje stond).
Een 10-tal minuten later werktte ze me dan af,

Ik vond hett tot nu toe mijn minste ervaring, maar weet zeker dat het dit keer aan mezelf lag, moest ik deze Poolse volgende keer terug ontmoeten denk ik wel dat ik nog eens met haar op de kamer wil omdat ze deze sessie zelf niet verdiende.. Zeker een mooie dame maar ik was er niet met het hoofd bij.

Na afgerekend te hebben nog effe ontspannen met een pintje en een sauna bezoekje. Daarna was het etenstijd, het rook echt geweldig en zag er zo ook uit, jammergenoeg hadden we geen tijd wegens een rit naar huis van uiteindelijk een dikke 2uur ;) maar dit is geen onovekomelijke rit als je weet hoeveel plezien je kan beleven, zij het niet vorige zaterdag..

Omkleed en de vriendelijke theke-dame nog begroet en een vlug praatje gemaakt.
En snel richting België vertrokken.

Hopend op een snelle terugkeer naar GT en dat er nog veel goede sessies mogen volgen!

Grtz

wervelwind
10 januari 2012, 21:13
Golden Time, zondag 8 januari

Outlet 2-daagse, het vervolg

.....namelijk in Goldentime. Na mijn belevenissen in Kaarst had ik de volgende dag toch een beetje een gevoel van verlorenheid, alsof er nog iets recht moest worden gezet. Verder had ik ook nog een familiekwestie waar ik me mee moest bemoeien en had ik dus geen zin om met een chagrijnige kop naar Luxemburg te karren.

Kortweg: ik stond om 19.00 voor de paradijselijke poort naar de porno-hemel. Omdat ik mijn normale activiteiten nu in minder tijd moest proppen dan anders, besloot ik planmatig te werk te gaan:

- er moest eerst gegeten worden anders kan deze neukmachine niet draaien
- ik zou daarna voor zekerheid gaan door een van mijn favorieten te kiezen ipv experimenteren met een nieuwe dame.

Na het lekkere eten dreef ik op mijn glibberende voorvocht door GT heen. Patrizia in geen velden of wegen te bekennen. Een bepaalde dame die ik heerlijk vind was nog steeds boos en keurde me geen blik waardig. Prima, haar probleem. Tot mijn grote blijdschap kwam ik Rosa tegen, die echter met een klant onderweg was naar de kamer.....Wat nu?

Opeens stond daar Q'una............ze waadde door mijn geile klodders heen naar me toe en begroette me hartelijk. Natuurlijk hoopte ze op een kamergang maar ach ik hoopte dat ook dus zo geschiedde...

Een fantastische afsluiting van mijn korte GT bezoek; ik kan dit korte verhaal langer maken door te gaan vertellen waarom zij ondanks haar platte voorkant mijn absolute favoriet is in GT maar ik heb alles al eens geschreven over deze dame dus ik laat het hierbij.

Ik kwam veel te laat thuis maar wat heb ik daar toch GEEN spijt van :freu: :biggrin:

bolle
16 januari 2012, 19:41
Zo na 2 maanden maar weer eens naar de GT vertrokken samen met me vaste maten eenmaal binnen gekomen werd me meteen weer duidelijk waarom ik er 2 maanden niet ben geweest wat was het een dode bedoeling genoeg vrouwen alleen die zaten echt op de kruk of ze naar binnen waren geslagen door een bepaald persoon dus dacht ik eigenlijk meteen omdraaien en me weg weer terug vinden naar nl maar na een uurtje rond gekeken tehebben viel me oog op elisabeth die meegenomen naar de kamer een goeide sessie gemaakt dat maakte het dan toch nog goed half 10 met gieren banden naar nl toch maar eens een x in een andere club gaan kijken denk ik ..

rob45
16 januari 2012, 20:29
@ Bolle,welke dag was je dan in GT?
Het hang nl. ook een beetje van het tijdstip en dag af. :)

ketserr
16 januari 2012, 21:32
toch nog goed half 10 met gieren banden naar nl.

Bij mij is het altijd ANDERSOM!!! Met gierende banden naar GT.

azerty1989
17 januari 2012, 00:18
Bij mij is het altijd ANDERSOM!!! Met gierende banden naar GT.

Heb ook meestal dit probleem :smile2:

Picasso 1
20 januari 2012, 01:22
Toch liepen er vandaag genoeg prachtige mooie vrouwen van het kaliber van vroeger en heb ik kunnen genieten van sessies met zeer goede service. De erotische shows, o.a een lesbische erg geile show met de zeer mooie Evita waarbij champagne over hun lichaam rijkelijk vloeide, waren om je vingers bij af te likken. Vroeger was erg mooi, maar tegenwoordig valt gelukkig nog veel te genieten zoals vandaag weer eens gebleken is op deze opwindende en geslaagde nieuwjaarsparty.

Cupido
20 januari 2012, 01:37
Home sweet home. Was weer een heerlijke dag!!! Heb genoten, wat een heerlijke tent is het toch. Met vandaag als uitschieters op de kamer shaleen en Paula. 2 Heerlijke schatten, maar zowieso al die dames zijn heerlijk en het was ook weer zeer gezellig met de beren!!! Allemaal bedankt.

gignnl
20 januari 2012, 03:07
Kon ik over het kerstfeest in GT allesbehalve positief zijn was het vandaag totaal anders.Het was lekker druk vandaag maar zonder kledingzakken en lange wachttijden.
Opnieuw was door GT een prima catering verzorgd,daarnaast was het damesaanbod prima.
Waren er met kerst nog wachttijden van 2!uur was het nu met 20 min wel gedaan.
Door Dj Tonny werd een prima atmosfeer neergezet,zowel de dames als de gasten en de barmeisjes van GT reageerden prima op de aangeboden muziek.
Genoten van diverse dans en live shows waarbij de lesbische act van Evita en Laura top was het leek net echt,of was het dat misschien ook wel....

Tiga
20 januari 2012, 08:26
Nieuwjaarsborrel

Aanwezig: Tiga, Jack42, rob45, Cupido, Sonny, Elgar, Ketserr, gignnl, chucky99, salitos, jeank, noglangnietuitgewandeld, Picasso 1, timd, Killer-Bull, bbertb, mondesir, einzelganger
Onbekend / niet gezien: stylo, le_belge, Sexx++, rooky888, Addicted, stille, fg22
Afgemeld: Rudi_NL, Ace2, Big30, Jansen
Overig: enkele beren die niet aangemeld maar toch aanwezig waren.

Parkeergelegenheid: rond half zes ca 20 auto's bij het Tierpark
Ontvangst: hartelijk met glaasje sekt en een fortune cookie
Aankleding: tot in detail verzorgd volgens Chinees Nieuwjaar
Lockers: direct beschikbaar
Wachttijd: 5 tot 20 min
Dames: geen idee, ca 60?
DJ: niet likkuh! Wat is dat lekker hè?!
Food: tonijn met pasta, Thaise kip, pizza en muffin, stier van het spit, prima
Acts: Evita, Paula en Meggy en Shakira gingen los, slabberdoekjes uitgedeeld aan ijsberen
Sessies: Janine (ruim voldoende tot goed) en Emily, het mooiste meisje van de klas (net voldoende)
Conclusie: o.b.v. onze opzet, nl. een gezellige meeting met lekker eten en drinken, muziek in een niet te drukke omgeving: missie geslaagd.

Bedankt aanwezige beren, DJ Tonny en GoldenTime!

SeX++
20 januari 2012, 11:35
Nieuwjaarsborrel

Onbekend / niet gezien: ..., Sexx++, ...

Was (anoniem) aanwezig, verslagje volgt.
Wist niet waar ik me moest aanmelden, heb wel mijn uitnodiging afgegeven.

Jack42
20 januari 2012, 14:01
- Aankomst samen met gignnl en Mondesir rond 14 uur en dat was net te laat om een parkeerplaats bij GT te hebben ==> Tierpark.
- Hartelijke ontvangst zoals altijd door de Thekefrauen en de Sekt bij ontvangst smaakte goed (ook later op de middag)
- GT had alles leuk versierd waarbij het thema Chinees Nieuwjaar goed tot uiting kwam.
- Bij het omkleden al meteen gespot door Romina en :remybussi[1]: volgde 3 keer.
- Samen met haar en wat ijsberen genoten van de brunch. Deze was heel erg uitgebreid met oa Thaise noodle met kip, kleine loempiaatjes, vers gebakken roerei, verschillende soorten broodjes, diverse salades en beleg, zalm en garnalencocktail. Ook was er een gegrilde stierenbil met verse broodjes en kruidenboter. Er waren 4 koks(!) in de weer om het de gasten naar de zin te maken.
- Ook de cakejes smaakten goed en waren versierd met een schoorsteenveger. Salitos wist te vertellen dat deze schoorsteenveger in Duitsland je geluk zou brengen.
- Na wat socialisen met de bekende ijsberen en dames in de bar gaan bubbelen met Cupido.
- Ace2 met wat smsjes proberen over te halen toch nog even te komen, helaas is dat niet gelukt. Hij is echt aan het afkicken ;)
- Om 17.30 zag ik dacht ik Ketserr onder de douche staan maar het bleek toch Tiga te zijn. Het enige opperhoofd dat vandaag aanwezig was :cool:
Later op de avond alsnog met Ketserr kennis gemaakt.
- Even later was het volgens Romina tijd om te gaan eten en samen met haar en Mondesir de peking-eend en tonijnzalm soldaat gemaakt. Smaakte weer goed.
- Na het eten was onze forum-dj ook gearriveerd en al snel galmde het geluid door de bar van GT. Later met hem wat gesproken en natuurlijk een plaatje aangevraagd:

http://www.youtube.com/watch?v=_ovdm2yX4MA&ob=av2n

Hulde voor DJ Tony die de stemming er erg goed in kreeg.

- Na een kleine pannenkoeksessie met mijn toppertje net op tijd terug om nog het laatste deel van de lesbische act van Laura en Evita te zien. :wiegeil:
- Verder deze avond was het alleen maar genieten van de muziek, de dansende meiden en de goede sfeer.
- Omstreeks kwart voor één zijn we zéér voldaan vertrokken na een perfecte dag!

Het was een heerlijke dag en GT heeft zich echt van zijn beste kant laten zien.
Uitstekende organisatie met een goede line-up van de dames en heel goed eten de gehele dag door tot 22.30 uur! (pizza)

GT en IJsberenforum bedankt!

Tiga
20 januari 2012, 14:24
- Om 17.30 zag ik dacht ik Ketserr onder de douche staan maar het bleek toch Tiga te zijn. Het enige opperhoofd dat vandaag aanwezig was :cool:

Ik begrijp de verwarring.... :biggrin:

Picasso 1
20 januari 2012, 14:31
Ik begrijp de verwarring.... :biggrin:

Volgens mij vindt hij jou een grote lul :biggrin:

Tiga
20 januari 2012, 14:38
Beter dan een kleine... :asshole:

rob45
20 januari 2012, 15:20
Nieuwjaarsborrel 19 januari in GT.
Ik kom rond kwart voor twee aan bij de parking die helemaal vol staat bij de bouwmarkt rijd net een auto weg dus vlug auto weggezet en gewapend met mijn geprint kortingsbewijs naar binnen,Cupido roept nog, geloof hem niet, maar de theke geeft gelukkig gewoon mijn korting.
Omkleden dan maar, op naar de barruimte waar ik verder nog niemand zie van het forum,even wat gedronken aan de bar en toen de brunch uitgetest,heel goed en uitgebreid deze keer.Terug naar de bar toen waren Cupido,Jack42,Salitos en Elgar al daar en even later Gignnl met zijn maatje en weer even later nog met Ketser bijgepraat.
Toen kwam ANDREA weer voorbij,had me al even daarvoor begroet aan de bar,heb me laten verleiden tot een massage en een ft.Lekker relaxed half uurtje als opwarmer bij deze dame.
Lekker gedoucht en weer wat vocht bijgetankt aan de bar waar ik nog een hele tijd met een belg heb gepraat die inaktief lid is van het forum die ik om die reden ook niet zal vernoemen.
Later komen ook Tiga en Picasso1 handen schudden en weer even de ronde gedaan door GT.
Conclusie vlak voor het avonddinee,gezellig druk,niet te,10 tot 20 minuten wachtijd en een zeer redelijke tot goede line up en voldoende dames beschikbaar.Ook bBertb is al gearriveerd.
Had al een leuke dame gezien die mij wel beviel genaamd QUNA.
Het toeval wil dat ze aan zelfde tafel eet ,als ik en mijn belgische vriend en ik kan op mijn gemak deze dame observeren en neem mijn besluit, zij zal de tweede sessiedame gaan worden.
Eten was wederom lekker.rijst met pekingeend met gebakken groente en een lekker pikant oosters sausje.
complimenten voor de kok. Er was ook nog vis voor de liefhebbers.
Even later weer naar de bar waar ik een Salitos drink en nog even een babbeltje maak,Dj Tonny is al even aan het draaien en de stemming komt er al goed in.
Er waren al wat redelijke paaldansacts geweest smiddags en er werd al behoorlijk gedanst door de dames en ook enkele beren.
Besluit om een ronde te doen en kom bij de kino QUNA zittend tegen.Knoop een praatje aan en ze zegt er is een wachtijd van een half uur,maar ze gaat op jacht naar een sleutel en kom wonderbaarlijk gelijk terug met een sleutel,had ze kunnen krijgen van een andere dame.Bberb zegt nog tussendoor, daar krijg je geen spijt van,geeft een goede service deze dame.Op naar de kamer waar het feest kan beginnen want deze dame kan er wat van,lekker zoenen,tongen en knuffelen,lekker zacht huidje en ze pijpt hemels slurpend met veel smakke
nde en zuigende geluidjes,een ft. was geboren.
Daarna een goede massage van haar gekregen want ben natuurlijk met deze servicebomb voor een uur gegaan en als finish een goede wip,zij onder ik boven.
toen weer terug naar de bar waar intussen het feest was losgebarsten en Laura en Evita een fantastische act opvoerden en bespoten werden met champagne en de slagroom werd ook niet vergeten.
Ik voel ineens een hand op mijn achterwerk en achter mij staat TRACEY die ergens van het caribisch gebied vandaan komt,de naam precies is mij helaas ontschoten.Wat gebabbeld en samen sigaretje gerookt en na 10 minuten wachttijd heeft ook zij een sleutel bemachtigd.
Op naar de kamer en moet zelf een hutnummer zoeken want zij is nog niet zo goed bekend in GT. hutje 25 is de bestemming en aldaar moet ze nog een keer terug omdat ze bedlaken en handdoek is vergeten.
Toen al deze haperingen kam deze sessie toch goed op gang met tongzoenen eerst voorzichtig daarna vol met overgave,mezelf nog een keer laten masseren om het af te leren (dus niet) en haar op zijn hondjes genomen alvorens ze kleine Robbie stijfgepijpt had. (helaas wel met cd).
lekker gefinist in haar na flink wat ramwerk,wat hebben die donkere dames toch een lekker geil kontje.Krijg er nog een harde van.
Daarna uitgelegd dat ik haar toch echt bij de lockers ging betalen en niet zoals zij dacht in de kamer.
Ze vertelde dat ze maar een of twee keer per maand te vinden is in GT.
Toen nog een dans gezien van een mooie dame met veren getooid en een shakend alweer geil kontje.
Je slaagt er spontaan van voor de handdoektest.Vooral toen Tracey nog even met haar kontje kwam schuren tussen mijn benen terwijl ik op de barkruk zat.Op dat moment beleef je inderdaad gouden tijden,even later wat moe en bezweet de douches op gezocht en iets voor elven op huis aangereden.
Eindconclusie:Een fantastische dag goed georganiseerd en alle lof voor Tiga en GT. en niet te vergeten,DJ Tonny die met zijn muziek voor een optimale sfeer zorgde. :):):)

ketserr
20 januari 2012, 21:09
Donderdag 19-01-2012,

Toen ik vernam dat er een nieuwjaar borrel in GT zou worden gehouden was ik er als de kippen bij om me aan te melden wat eigenlijk niet nodig is voor mij als GT Plakbeer want ik zou er dan toch wel zijn, ook had ik direct twee snipperdagen geregeld. Op woensdagavond krijg ik een melding dat vanaf donderdag de nieuwe single van The Boss is te downloaden samen met het Bergmans moment wat ik had toen ik uit bed stapte zorgde dit voor enkele vertraging waardoor ik dus later in het kets oord aanwezig was dan gepland want het verkeer onderweg zat niet tegen en dat voor een doordeweekse dag.

Ik draai de parking op en zie dat Cupido (lees; The Love Machine) ook later is dan gepland zodat we toch samen het licht aan konden doen maar deze keer was dat niet nodig omdat er een blik extra personeel was opengetrokken om alles op tijd klaar te hebben voor het feest. We duiken direct samen de kleedkamer in en via de douche komen we met natte haartjes langs Alexa die ons een glas cassis aanbied waar je het van binnen warm van krijgt als je het opdrinkt, dit noemen ze sekt maar wel lekker. Tatjana komt aangelopen om ons een knuffel te geven en zijn we gezegend voor de rest van de dag. Op dit moment was het al aardig druk en we begonnen op onze vaste begin plek aan de bar. Na een paar bakkies thee en koffie was het tijd om wat te gaan eten wat speciaal voor vandaag in de tent buiten was want het was zeer uitgebreid met beleg waar de keurslager bij jou om de jaloers op zou zijn en wij hadden het allemaal voor het grijpen. Er werden ook eieren gebakken en meer. We werden bediend door een theke, waar ik de naam even van kwijt ben, die ook de drankjes voor ons verzorgde. Het kon niet beter tot dat er ééntje uit 020 bij kwam zitten….Dit bleek Elgar te zijn. Niks aan de hand en het bleef gezellig en hij had wel smeuïge verhalen.

We gaan naar binnen en ik neem de lange route via de kino en kom tot stilstand bij de ingang waar ik om de haverklap dames naar binnen zie komen die ons allemaal een knuffel komt geven. Nu reist alleen de vraag wie nu de grootste magneet voor de dames is The Love Machine of Ketserr. Het maakt niet uit want sommige zien er aangekleed nog geiler uit dan dat je ze normaal bijna naakt ziet. Met de wetenschap van wie er inmiddels al binnen waren konden wij terwijl de dames zich gereed maken om geketst te worden mooi de jacuzzi in. En je raad het al ook toen we in de bubbels zaten kwamen de meiden stuk voor stuk even knuffelen en sommige begonnen te gillen als we zeiden; en nou ruk ik je de in. Ik besloot om te gaan douche in de kleedruimte maar droogde me eerst af naast de jacuzzi en terwijl ik dat doet zie ik mezelf spiegelen in de ruit van de sauna en dacht wat heb ik toch een super lijf. Als ik een vrouw had geweest had ik een pure optick fick geweest, ik werd gewoon geil van me eigen lijf. Conclusie was dat er snel geketst moest gaan worden en dat ging lukken want Chantal kwam binnen net voordat we de jacuzzi ingingen.

Opzoek naar Chantal dus en ik vond haar in de tent buiten waar ze alleen zat te eten dus ben ik er bij gaan zitten wat een warm terugzien werd want de laatste keer met haar was alweer vorig jaar, 3 dec. Terwijl ze verder eet leg ze in me armen en keurmeester Salitos geeft een goedkeurend gebaar. We babbelen en zitten wat te fozen waarna we naar binnen gaan en Chantal op pad gaat voor een sloesol. Het grappige in ons gesprek in de tent was wel dat ze vertelde dat half GT bij haar langs is geweest om te vertellen dat die beer met die ketszwans over haar heeft geschreven. Of ze het daardoor drukker heeft gekregen of rustiger heb ik geen antwoord op maar het hield mij niet tegen om haar gister weer te ketse en de volgende keer is zij gewoon weer net als de andere keren het toetje en niet het voorafje zoals gister want als toetje is ze lekkerder. Ze vertelde me ook nog over een voorstel wat iemand haar had gedaan maar of ik daar op in moet gaan….

Terug in de bar was het al een drukke bedoeling maar niet vervelend. Ik zit met Elgar aan de bar wat te praten waarna we allebei ineens diep in onze Iphone gedoken zitten. Bizar gewoon! Een tent vol met heerlijke meiden waar elke vent van droomt en wij zitten met een stukje plastic te spelen waarmee je over de hele wereld ken zonder van je kruk af te moeten. Het liep inmiddels tegen etenstijd dus ging ik eens kijken wat er te eten zou zijn. Buiten de tent was een partytent geplaats waar een enorme glazen bbq geplaats was met daarin een stuk beest, een stier werd mij verteld maar het zou ook zomaar de eerste afgemaakte pannekoek geweest kennen zijn want de jacht daarop is sinds 01-01-2012 vrij. De Duitser die het verzorgde was erg bleek met een rode neus van de kou, rood haar, witte schoenen, groene broek, wit hemd met rode zwabber. Het was net een laaf alleen had hij geen muts op. Maar het eten was nog niet klaar dus moesten we er nog even opwachten. Het eten vond ik deze keer minder maar dat leg meer aan mijn smaak dan de culinaire keuze die er speciaal voor het feestje was, Chinees nieuwjaar. Zo hoorde ik toen ik het vlees zat op te eten dat het een peking eend was. Opvallend was naast dat alle theke`s in het zwart waren met gouden riem en gouden stropdas dat het keukenpersoneel allemaal een stropdas droeg.

Over de hele dag een paar forumleden gesproken die ik al eerder gezien had maar ook die nog onbekend waren en die vertelde me dat ze het knap vonden dat ik mezelf een GT verbod heb kennen geven en dat me verhalen goed te lezen zijn. Over me laatste verhaal vroeg ik steeds; hoe lang heb je er over gedaan om het te lezen? Want Thailandboy vertelde me dat hij het in drie keer heb moeten doen. Wel jammer dat er een paar beren zich hadden afgemeld en die er waren zijn al vermeld dus kom ik met de namen van de aanwezige te ketse dames;
Lisa, Lara, Alya, Evita, Sofie, Laura, Shakira, Moni, Mali look a like, Nora, Ella, Maggie, Sara, Jessica, Cindy, Louise, Ebru, Dersia, Romina, Katja, Gloria, Steffie, Emily, Elli, Lydia, Jana, Flo, Marissa, Eugenia, Erika, Charlie, Criss, Chantal, Veronica, Andrea, Claudia, Isa, Kelly, Gaby, Sonja, Liana, Dunja, Stefania, Melissa, Joy, Eleyna, Heidi, Morena, Luna, Quna, Mara, Sina, Minell, Eveline, Ricarda, Nadia, Alexia, Martina, Sydney, Paula, Shaleen, Janine, Nikki, Tracey, en meer.
Plus twee ouwe gebouwen die bij elkaar opgeteld goed zijn voor 20 Roemeentjes.

De avond valt en inmiddels heeft de forum dj plaats genomen achter zijn draaitafel en word GT omgetoverd tot een dampende tent wat mede te danken is aan de dames die beginnen te dansen, shows geven op de tafel en in de danspaal klimmen. Maar niet alleen dames klimmen in de danspaal want natuurlijk zijn er weer mastrubeertjes en dat zijn de leden van het Hema forum die dus hun onderbroek aanhouden en een groene fles in de hand hebben. Een paar van deze mastrubeertjes klommen ook in de danspaal wat simpelweg gewoon een zielige vertoning was. Maar toen kwam het! Ik keek om me heen om een keuze te maken wie er een sloesol mocht gaan halen en zag ineens Tatjana dansend op de vloer dus de rest van de dames was voor mij even niet meer interessant en stond ik als een dood vogeltje te kijken hoe zij met de heupen stond te zwaaien. Toen ze uit gedanst was ben ik naar de wc gegaan, met de beelden in me hoofd en klanken van Toontje Lager heb ik daar een flinke ruk aan de ketszwans gegeven.

Weer tot rust gekomen kom ik in de kino Criss en Chantal tegen en het was maar goed dat ik vlak daarvoor naar de wc was gegaan anders was ik verkocht want ze wilde me samen te grazen nemen. Ik gaf mijn fortune cookie aan Chantal en de tekst die daarin stond was; vrijdag zal je veel geluk hebben wat daarmee waarschijnlijk bedoeld werd was de im die vanmiddag kreeg. Niet veel later kom ik bij de kino Iraanse Melissa tegen waar ik geen weerstand aan kon bieden dus mocht ze een sloesol gaan halen. Er was een wachttijd dus hebben we eerst samen een film gekeken. Het was lang geleden dat ik met haar geweest was en lekker dat het weer was. Hierdoor ben ik dus wel de pizza misgelopen dus hoopte ik nog op gehaktballen maar die kwamen niet.

Ik ben erbij gaan zitten en zie de dames dansen Maggie danst ook mee waarvoor ik eigenlijk nog voor naar de wc moet. Shakira met masker in de vorm van een palmboom op de hoofd ging ook flink te keer. Maggie maakte de boel nog gekker door met champagne vanachter de bar in de rondte te spuiten. De muziek was goed met moderne maar ook een aantal uit het verleden zoals deze;
http://www.youtube.com/watch?v=EGikhmjTSZI Wat een sfeer gaf dit.
En dat brengt mij tot het wat mij betreft het thema van het volgende feest; de 80`s!
De forum dj moet dan wel eerder op de dag gaan draaien of gewoon heel de dag en wat mij betreft tot we alle sterren van de hemel gespeeld hebben want dan is de zon opgegaan. Een mega 80`s party!

Ik sta met Picasso op de plek waar Tatjana vaak de boel staat te overzien, ze komt aangelopen en hij zegt tegen mij let op ik ga je even gek maken. En ik denk je doet je best maar want je moet van goede huizen komen om dat te kennen. Hij hield Tatjana tegen en wilde haar zoenen maar dat mocht hij niet, ze komt nog een keer voorbij en hij probeert het weer en weer lukt het hem niet. Het enige wat ze doet is haar duim tegen de neus zetten en zwaaien met haar hand. Ik kwam niet meer bij! Even later komt ze naast me staan en ze staat tegen me aan en ik roep naar Picasso; hou me tegen ze staat tegen me aan! Ze ging weer weg en kwam nog een paar keer naast me staan.

De muziek ging uit en deze mooie dag was voorbij. Na een rondje knuffelen met verschillende dames en theke`s wou ik me omkleden maar het was druk dus stonden The Love Machine, Picasso en ik bij de ingang te wachten en zagen een hoop dames het kets oord verlaten die ons natuurlijk nog even knuffelde. Eindelijk was er wat ruimte om me te gaan omkleden en deze keer hadden we hulp van Picasso om het licht uit te doen. The Love Machine wees naar iemand en zegt tegen mij dat hij gepannekoekt heb waarop ik gelijk zei; dit is de laatste keer dat je hier geweest ben! Picasso vroeg me toen we naar buiten liepen of ik hem naar het Tierpark wil brengen want daar stond ze auto en hij werd dan liever gebracht door met de ketsmobiel dan door die Hummer. Ik had hem daar afgezet en ik rijd terug naar NL langs GT met een hoge snelheid zodat ik niet terug de parking opdraai, ik ben GT voorbij en zie een flits maar dat bleek een lantaarnpaal te zijn die niet goed werkte. In Venlo ben ik de Mac voor bij en rijd met 65 door een groen licht en flits! Normaal rijd ik daar harder en dan flits er niks en nu wel, er staat niet eens een 50+flits bord. Hierna ben ik één keer naar huis geknalt.

Uiteraard had ik nog een knuffel van Tatjana gekregen toen ze wegging en ze zegt tegen mij; tot zaterdag….

egon, Dr. Rammler
22 januari 2012, 04:27
Der Kollege Tigerhai vom Freiercafe hatte Geburtstag und Kollege Willi69 und ich waren auch eingeladen.

Frohen Mutes machte ich mich um 12.00 h auf den Weg um den Kollegen Willi69 abzuholen und wir trafen dann gegen 14.30 h im GT ein.
Nach ausgiebiger Begrüssung der geladenen Geburtstagsgäste (wir hatten Ermässigung auf das Entree minus 10,-) versammelten wir uns alle im Barraum, aber da ahnte ich schon Böses :frown:

Das vorhandene Lineup liess sehr zu wünschen übrig, sodass es für mich und und Kollege Willi69 keine für uns buchbare Frau gab !!!
(ausser Nora, die mich sofort wiedererkannte und auch natürlich lieb begrüsste.) Auch die süsse kl. Angela war anwesend aber für uns nicht erreichbar :baby2:

Leider war sie aber dauergebucht und tauchte später nicht mehr auf. :eek:

Zu meiner grossen Freude war auch Rex der geile Hond anwesend, den ich nach langerzeit mal wiedersah.

Ansonsten kann ich nur Gutes berichten betreffend das nette Personal und auch das Essen war wieder sehr gut. Es gab ca. 17.30 h Steaks mit Bratkartoffeln, Gemüse und Salat.

Weil aber nach dem eingenommenen Abendessen das Lineup immer noch schlecht war, fassten wir den Entschluss ( tut mir sehr leid aber es war für uns nichts brauchbares an Frauen vorhanden)

Äusserst frustriert machten wir uns ca. 18.40 h auf den Weg zur Mutter aller Clubs um den Abend noch zu retten..........

Zu sagen wär noch, das aufgrund dessen, das keine für uns brauchbaren Frauen anwesend waren vorläufig weitere Besuche nicht in Frage kommen.

Weiteres bitte unter PHG nachlesen

ketserr
22 januari 2012, 18:47
Zaterdag 21-01-2012,

Uiteraard had ik nog een knuffel van Tatjana gekregen toen ze wegging en ze zegt tegen mij; tot zaterdag….

Wat bedoelde ze hier toch mee ging er door me hoofd toen ik naar huis reed want volgens het schema zou ik er die zaterdag die zij bedoelde er niet zijn. Kon ze dan met twee woorden mij overhalen om zo snel alweer terug te zijn? Blijkbaar. Vrijdag gingen er wat berichten heen en weer tussen mij en Rex de Geile Hond die verklaarde weer loops te zijn en zaterdag in GT te zijn dus heb ik me nadat ik hem via de PHG hotline had gesproken opgeofferd om zijn riem strak te houden voordat hij overal op duikt. Zaterdagochtend stuur ik een bericht naar The Love Machine of hij me wou assisteren me de lichtschakelaar. Hij geloofde niet dat ik weer ging maar ook hij kon het niet laten om toch weer te gaan.

Afgelopen donderdag gaf ik een A4tje voor de korting, voor gister was ik uitgenodigd door Tigerrr die zijn verjaardag vierde in GT waardoor ik dus weer met een A4tje bij de balie stond voor de korting. Hier zei Tatjana nog iets over wat ik natuurlijk weer niet verstond want dat deed ze in het Duits dus ging ze over in het Engels. Ondertussen staat Tijgerrr naast me. Tatjana zegt dat ik het veel te goed heb in GT en dat ik 50min te laat ben en dat het feestje al begonnen is. Waarop ik reageer en zeg dat ik om 10uur nog in Rotterdam was nog moest tanken en nog naar de flappetapper moest. Hierdoor mocht ik wel wat later komen zei ze. Ik krijg een knuffel van haar draai me om en loop naar me kluisje en ik hoor; loop je me zomaar voorbij? Jonge! Dit bleek Mr. Warsteiner te zijn die met opperpannekoek ITLG stond te praten. Ik geef de heren een hand en de biermagnaat wijst naar een nieuwe Turkse die stond te douche, hij was er net mee op de kamer geweest en was er dik tevreden over. Nadat ik haar gedag had gezegt ben ik me gaan omkleden en gaan douche en ondertussen heb ik wat bij gepraat met Tijgerrr want die had ik al heel lang niet meer gezien.

Ik neem plaats aan de bar naast Mr. Warsteiner en al snel komt Turkse Eileen naar me toe en vraagt of ze op me schoot mag zitten waar ik niks op tegen had. Uiteraard deed ze dit niet voor niks want ze wou met me naar de kamer en wat ik ook probeerde ik kwam er niet vanaf. Ze speelde met me, streelde me en de ketszwans had ze ook snel gevonden. Ik moest nog eten en de smoes dat ik eerst moet eten voordat ik kets hielp ook niet. Ze zegt ga maar eten dan wacht ik op je. Dus ik denk dit is hem ze laat me vanaf nu met rust. Niet dus, ik kom terug met me broodjes en komt weer bij me zitten net zo lang totdat ik me broodjes op had. Toen ik ze op had ging ze een sloesol halen.

Nadat ik Eileen geketst had kwam ik terug bij de bar en zag dat daar De Geile Hond een broodje zat te eten. Nadat ik hem over de bolletje had gestreeld hebben we de voorraad toetjes naar binnen zitten mikken wat elke keer weer verbaasde blikken oplevert bij de meiden. The Love Machine kwam even later even later binnen en kwam volgas richting de bar gerold. En we riepen nog naar hem; kijk nou uit straks word je weer geflits! Ook hij wilde eigenlijk niet komen maar kon de verleiding niet weerstaan. Het werd dus een afterparty. Ook Johnny Bravo bleek onderweg te zijn.

Waar ik ook keek er waren zat meiden waar ik mee naar de kamer wou maar het kwam er maar niet van want ik verspeelde al me tijd met praten met al die bekende beren. Ik zit aan de bar en meiden uit de Roemeense hoek komen stuk voor stuk binnen die verbaasd waren dat ik er was want ook hun gingen er vanuit dat ik er niet zou zijn. Chantal komt naar me toe, de Roemeense en natuurlijk niet die uit de donkere Ace2 hoek, en ik krijg een knuffel van haar en zegt gelijk; you fuck me at the end of the night. Goed dat ze dat vertelde want dan wist ik dat ook en had ik voorlopig vrij spel. Wat me opviel was dat er een nieuwe trend is want een hoop meiden zowel bekenden als onbekenden voor mij hielden me tegen om even de ketszwans beet te pakken en me daarna weer verder lieten lopen.

De tijd vloog voorbij dus was het al etenstijd maar er stond een flinke rij dus bleven we nog even aan de bar hangen. Toen het eenmaal wat minder druk leek gingen we eten. The Love Machine, De Geile Hond, NikXXX en ik verlieten de bar en kwamen ITLG tegen met Sofie en roep naar hem; Pannekoek!!! Eenmaal in de rij zie ik een Hollandse meid bij The Love Machine staan en ik roep; heeey doesie va wakka?!?!? Ze zag ons vooraan in de rij staan en uiteraard mocht deze Hollandse van ons voorpiepen. Ze kwam gezellig bij ons zitten tijdens het eten en wat hebben we weer gelachen met haar. Terwijl Rex en ik nog een keer in de rij gingen staan voor een tweede ronde ging Doesie op berenjacht om zich te laten ketse. Aan de andere kant van de tent zit Tijgerrr met een aantal van het Duitse forum en vanwege zijn verjaardag had hij een grote schaal met chocolade mousse waar wij ook een bordje van kregen en dit was wel erg lekker. Ik had het bijna op en Chantal komt binnen die wat ging eten en zag dat ik met chocola zat en daar zijn Roemeentjes dol op dus moest ik me bordje goed vasthouden. Ze komt naast me zitten om te eten en verteld tegen The Love Machine dat ze met mij gaat trouwen, het een besloten feest in GT word in de komende zomer. Ik hoorde dit aan en in mijn hoofd klonk Two For The Road (http://www.youtube.com/watch?v=qbc2z37-Rno&feature=related). Verdere plannen over de trouwerij heb ik kennen stoppen met voor haar een chocolade mousse te regelen.

De namen van de meiden van zaterdag;
Lara, Jessica, Angela, Sydney, Katja, Gloria, Emely, Evita, Laura, Nadja, Eileen, Sofia, Sina, Romina, Stella, Paula, Shanti, Emma, Andrea, Nikkie, Jossy, Dilara, Lydia, Minell, Dunja, Nora, Chanel, Jana, Vicky, Chanel, Chaira, Charlie, Louise, Steffie, Annie, Erika, Carolina, Lisa, Naomi, Patrizia, Gaby, Nila, Mara, Nicole, Sandra, Alya, Johanna, Melissa, Eugenia, Chantal, Mali look a like, Stefania, Monika, Antonia, Mandy, Liana, Sonja, Yasmina, Chloe, Janine, Angelina, Victoria, Pamela, Lia, Lola en meer.

Net voordat we naar de bar wilde gaan zie ik Van-Dattum met hoge snelheid richting de bar gaan waarschijnlijk had hij er lucht van gekregen dat zijn meisje vrij was en hij daar direct mee naar de kamer zou gaan. Ook na het eten kwam het er weer niet van om naar de kamer te gaan, wel ben ik even naar de wc gegaan voor wat solo werk. Als je me vorige verhaaltje gelezen heb weet je wat dat inhoud. Heel de avond alleen maar me kaakspieren gebruikt met de meiden, beren en theke`s. Toen ik Van-Dattum tegenkwam bij de kino werd dat ook een gesprek wat eigenlijk veel te lang duurde maar dat ging over een bekende van ons maar ook over pannekoeken en wat dat eigenlijk voor ons voor uitwerking heeft. Het was een interessant gesprek.

Met Chantal had ik eerder op de avond al mee in de kino gelegen waar we wat hebben leggen fozen waarbij zij de ketszwans niet met rust kon laten wat weer bekijks gaf. En zoals ze zelf al zei zou ik haar aan het eind van de avond ketse dus daar was het nu te vroeg voor. Na de pizza zou ik haar voor een sloesol laten gaan maar toen de pizza kwam ging ze de kamer op dus werd het wachten wat de moeite waard was. Afgelopen donderdag waren we allebei tot de conclusie gekomen dat het voor ons beiden beter is om laat op de avond te ketse en dat is gister bewezen want het was weer erg lekker, beter dan donderdag.

Hierna weer aan de bar gehangen wat weer hilarische momenten tot ons bracht, we potentiele kets opties besproken voor de volgende keer. Ik was het zitten op de kruk zat en ik ging een rondje doen en kom Eugenia tegen zittend in een bank dus ben ik daar even bij gaan zitten. Zittend in die bank met haar in me armen leek het op pannekoek gedrag. Altijd leuk om met haar een gesprek te voeren en ze me hele Iphone buitenste binnen keert. Ze nam nog wat te drinken en klimt de danspaal in wat veel bekijks opleverde. Onze nieuwe aanwinst de Roemeense Erika deed ook een poging. Het was bijna tijd dus ik deed een afscheidsronde en Erika zegt tegen mij dat ik het ook eens moet proberen om in die paal te klimmen. Ik pak die paal beet en zeg dat voel ik heel me leven al. Ze kwamen niet meer bij.

De muziek ging uit dus het was tijd om het kets oord te verlaten en net als anders was het weer veel te druk bij de kluisjes om je om te kleden dus bleef ik met The Love Machine bij de balie staan wachten tot het minder druk werd en zo konden wij alle dames weer zien weggaan. Het werd rustiger dus konden wij ons omkleden en verlieten we als laatste het pand en deden we het licht weer uit. Tatjana gaf me een knuffel en zei; tot de volgende keer.

Ik was nog maar net de grens over of ik stuurde al een bericht naar Rex en Cupido waarin stond dat ik het alweer tijd vind dat we naar GT gaan. Dan ben ik net een kwartier onderweg kom ik al tot die conclusie.

Cupido
22 januari 2012, 22:06
Ik heb er toch nog een paar gevonden die we nog niet op onze lijst hadden staan ketserr naast de 65 dames die wel al hadden opgesomd. Dat zijn Ina, Joy, Marina, Joana en Jasmina (geloof dat ze zo heet tenminste, de vriendin van Lola en voorheen Alexa). En er waren er nog veel meer. Hoezo geen mooie dames aanwezig en dan vervolgens naar PHG gaan, haha laat me niet lachen!
Onverwachts weer een heerlijke dag gehad in GT. Ik heb me vermaakt. Steffi en Antonia staan voorlopig even niet meer op mijn what to do lijst. Met beide dames mij enorm vermaakt, waarbij Antonia toch nog net iets meer had dan Steffi. Maar voor beide geldt dat ik ze voor de toekomst zeker een herhaalrecept zal geven. Als Cloey niet de hele avond bezet had geweest had ik ook nog met deze heerlijke verschijning een kamergang willen maken. Dat weet ze en die zal me de volgende keer niet laten ontglippen. Leuke gezellige en erotische verschijning.

Verder weer veel gelachen met de overig aanwezige ijsberen. En de dames waren allemaal ook weer fantastisch, natuurlijk inclusief de bardames en ontvangstdames die me weer voorzien hebben van de broodnodige voedsel en drank. Last but not least ook nog even een bedankie voor de harde werkers achter de schermen die zorgen voor de hygiene en dat alles soepel verloopt in de club. Ik heb me zowel donderdag als zaterdag weer geweldig vermaakt.

Op naar volgende week zaterdag!

Robin
23 januari 2012, 01:35
[QUOTE=egon, Dr. Rammler;250985]

...

Zu sagen wär noch, das aufgrund dessen, das keine für uns brauchbaren Frauen anwesend waren vorläufig weitere Besuche nicht in Frage kommen.

... Das sind ja mal gute Nachrichten...:freu::biggrin:

Bis die Tage,
Gruß Robin

Ace2
23 januari 2012, 06:19
.................Er liepen nog wel andere meisjes rond, maar niet degenen die ik graag wilde hebben. Ik besloot maar naar GT te gaan om de latina’s van Jack42 te bekijken. Het had toch geen zin om in YY te blijven. Ik wist dat SFL na zijn sessie met Coco zou vertrekken en ik vond geen dame meer die mij kon opgeilen. En om 17.15u verliet ik YY, om naar GT te rijden……………………………………………………..

………………..en een half uur later arriveerde ik aan de Heidweg. Zoals was te verwachten was de parkeerplaats vol. De Oostblokboy vroeg mij even te wachten en inderdaad na een paar minuten kwam een plaatsje vrij. Snel liep ik naar binnen en in ruil voor 50 euro kreeg ik een badjas met bijpassend sleuteltje. Ik huppelde de kleedkamer in en opende mijn lockertje. Nu ik in GT was merkte ik pas echt het verschil tussen GT en YY. Toen ik in YY was had ik het goed naar mijn zin. Het zag er mooi uit en het was gezellig, waarbij een goede sfeer in de barruimte hing. Er waren voldoende beren en vrouwen. Maar nu ik in GT zat merkte ik het verschil in hectiek en eerlijk gezegd ook wel de optiek van de vrouwen. Driftig op en neer lopende dames op naaldhakken. Mannen die op en neer liepen, veel gelach, hardere muziek en een geilere sfeer. Maar ik stopte gelijk met het maken van vergelijkingen toen ik Thaise Serana zag. Ze kwam met een klant binnen en haar gezicht klaarde op toen ze mij zag. Snel huppelde ze naar mij en begroette mij, om vervolgens achter haar geld aan te gaan. Dat gaf mij de gelegenheid om mij te douchen en met natte haartjes de barruimte te betreden. Ik had nog geen stap in die beruchte barruimte gezet of ik werd vast geklampt. Het bleek de begeerlijke Chrystelle te zijn die mij gelijk op de mond zoende en kierde: “happyyyyyyyyyy new year” . Ik moest even bijkomen van de zoen. Na even te hebben gekletst vroeg ze wat ik van plan was. Ik vertelde haar nog half in shock te zijn. Verbaasd keek Chrystelle mij aan. De shock kwam omdat mijn neefje Seqoya met haar naar de kamer was weg geweest. “I did not sleep for a week” pruilde ik. Ik legde uit dat ik ’s avonds in mijn bedje kroop en ik deed alsof ik een laken over mij heen trok en een duim in mijn mond stak. “…..Then I close my eyes and I think of you and…………………and I see the face of my cousin” en ik sprong verschrikt op, waarop Chrystelle in de bank viel. Lachend pakte ik haar op en liep verder, waarbij ik Denise passeerde die mij wat denigrerend aan keek. Ik keek even om en kreeg vervolgens een duw van Romina: “Hi Bobolina” riep ze mij na.

Ik zette mij aan de bar en nam een kop cappuccino. Ik tikte mijn eerste live-bericht in en voelde mij thuis. Dat thuis gevoel werd nog eens versterkt doordat Lulu mij gelukkig Nieuwjaar kwam wensen in ruil voor pepermuntballetjes voor haar en Djuna. Naast Lulu kwamen nog diverse dames mij gelukkig nieuw jaar wensen, zoals Sandra, Romina, Angela, Serena, Lin, Dunja, Djuna, enz enz. Het hield niet op. Toch viel mij op dat het niet druk leek. Eerst dacht ik dat het door het etenstijd kwam, maar ook later bleek het niet echt heel druk te zijn. Al zag ik wel dames bij de balie wachten. Ik veronderstel dat er korte wachttijden waren. De activiteit was onder het GT-gemiddelde, al zag wel zo nu en dan diverse dames van de kamer komen. Zo ook Patrizia en Louisa (Pools/Duits). Louisa zwaaide vriendelijk en ik zwaaide vriendelijk terug. Die mooie Louisa had ik nog gekamerd tijdens mijn laatste bezoek aan GT:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22197-Louisa-(letse)&p=250874#post250874

Van Jack42 ontbrak elk spoor. Ik besloot maar eens in de vreettent te kijken. En ja hoor. Ik kwam aan gelopen en Jack42 stapte, al uitbuikend en nakauwend, uit de tent. “Kun je ook met dichte mond herkauwen?” vroeg ik. Het was al weer een tijdje geleden dat ik mijn maatje had gezien en het deed mij goed hem welvarend aan te treffen. We liepen de barruimte in, waar het nog steeds niet druk was. Wij gingen bij het buffet staan om wat bij te praten. Voor ons zat Lolita die ons vriendelijk aankeek. Ze was het zeker waard om vriendelijk naar terug te kijken. Ze wilde gelijk weten of wij in waren voor wat actie en voor ik het wist stond ze voor ons. Ik kan natuurlijk nu schrijven dat ze gelijk mij beklom, maar ik moet toegeven dat ze voornamelijk oog voor Jack42 had. Met haar verleidelijke handjes kraste ze over de behaarde borst van Jack42 die vooral stoïcijns bleef kijken. Lolita wekte de indruk Jack42 ergens van te kennen. “Von die FHM-cover” hielp ik haar, maar niemand begreep wat ik bedoelde. Na een tijdje liet Lolita ons mopperend staan, met de woorden: “Du bist langweilig”. Lachend riep Jack42 (zachtjes): “bitch!!!” om in dezelfde zin te roepen:: “Heeee, daar is Babbeltje” en weg was Jack42. De 2 mannen schudden elkaar de hand en Babbel vroeg aan Jack42: “Hee Jack42, alles goed met je?” waarop Jack42 bevestigend antwoordde. Babbel wilde zich omdraaien (om te gaan eten), maar ik pakte snel zijn hand vast, die ik stevig schudde: “met mij gaat alles ook goed” Babbel keek mij met een blik aan van: “heb ik iets gevraagd?”.
Samen met Jack42 besloot ik wat te drinken. Ik kwam niet ver want Chrystelle klampte mij vast: “I go eat. You go eat also” zei ze, zonder vraagteken in haar zin. Ik gaf echter aan dat ik geen trek had en liet haar met haar badjas gaan, maar niet voor dat ze opmerkte: “You wait. I am back in 20 minutes” Ik stak mijn duim omhoog, waarna ik een cola light (Jack42) en een salitos (het drankje) bestelde. “Zo….., doe maar stoer” zei Jack42. Ik leunde met mijn rug tegen de bar en nam een slok. “Zo doen ze dat in films ook” verduidelijkte ik Jack42. Terwijl ik zo rond keek zag ik een nieuw meisje zitten. Ze was niet echt mijn type, maar dat ik Jack42 ook niet en daar praat ik ook mee. Dus ik stapte op het meisje af en vroeg wie ze was. Het bleek Eva uit Roemenie te zijn. Glimlachend keek ze mij aan en vroeg wat ik wilde. Door de directe vraag viel ik even stil. “You make me shy” piepte ik, waarop Eugenina in een hoestlach schoot: “You never shy” kierde ze. Ik zag ook dat die milf Morena begon te lachen. Ik vind haar een schitterend mooie vrouw met echt een toplijfje. Ik zou haar zo mee naar huis nemen en haar een week lang onafgebroken neuken (je moet wat te dromen hebben). Maar ik heb bij haar het gevoel dat ze iets te zakelijk, kil en professioneel is. Op dat moment was dat nog op niets dan intuïtie gebaseerd, maar later bleek dat op het forum te worden bevestigd. Jammer, want anders had ze hoog, erg hoog op mijn verlanglijstje gestaan. Wie niet op mijn verlanglijstje stond was Jack42. Dat weerhield hem niet om allerlei vragen te stellen. Hij wilde vooral weten wie Patrizia was. "Ze zeggen dat ze echt iets voor mij is" verduidelijkte Jack42. Patrizia had ik in het begin nog wel gezien toen ze van de kamer kwam, maar nu was ze spoorloos. Wie niet spoorloos was, was Lolita die ijsbeer na ijsbeer afging. Nu zat ze op een zittende ijsbeer te wippen en ze leek te scoren.

Ondertussen was ook Babbel terug gekeerd van een goede maaltijd en hij zette zich met Jack42 in een bank. “Ik kom er gezellig bij zitten” zei ik zonder een tegenreactie te dulden. “Oh?” zei Babbel. Voor wij hier op verder konden gaan stond ineens Chrystelle voor ons. “And?” vroeg ze, waarbij ze ongeduldig verwees naar kameractie. Ik haalde mijn schouders op en zag dat Babbel met iets teveel interesse haar ranke lijfje afspeurde. Ik gaf hem een klets tegen zijn hoofd en mopperde: “dat doe je maar bij je eigen dochter” Nog nooit was incest zo verleidelijk.
Ik stond op en kuste Chrystelle, die pruilde dat ik maar niet in actie kwam. “I wait” mokte ze. “He is my boyfriend” verduidelijkte ze tegen Babbel en Jack42.
Ik ging wat te drinken halen en zette mij naast Babbel en Jack42. tegenover ons zat een dame, waarvan ik de naam niet wist. Ik meende enige interesse bij Babbel te herkennen. Ik vroeg de dame hoe ze heette en ik hoorde iets uit Servie. Ik stapte naar haar toe en ze bleek Alicia te heten. Behendig duwde ik haar naast Babbel en zag toen pas dat er geen plaats voor mij was. “Nice lady you are” mokte ik “I say something nice and now you sit on my seet”. Glimlachend keken Babbel en Alicia mij aan, waarbij Babbel zijn schouders ophaalde. “Maybe he looks better than me” zei ik, wijzend naar Babbel “but you know what they say about tall men” , waarbij ik knipogend over mijn geslachtsdeel wreef. Lachend riep Babbel: “they say that small men have big dicks” en Alicia knikte enthousiast mee. “But I am tall” riep ik bijna huilend. “Need I have to say more” waren de laatste woorden van Babbel. Met gebogen schouders liep ik weg, waarbij Chrystelle mij nog wel probeerde te troosten. “You have good body” vertelde ze keer op keer. Maar ja, als je er maar geld in stopt zeggen ze alles. Ik had behoefte aan een “objectieve” mening. Naast ons stond Pauola en die trok in ineens, en wellicht hardhandig, naar mij toe: “What do you think of my body?” vroeg ik. Verschrikt keek ze van Chrystelle en naar mij en weer terug. Pauola kwam wat dichter bij mij aan te staan. “Looks good” fluisterde ze zachtjes, terwijl ze over mijn borstkast streelde. Ondertussen had ik een ijsbeer al ongeduldig rond Chrystelle zien slenteren. Hij had haar daarvoor al even benaderd, maar blijkbaar waren ze niet tot zaken gekomen. Ik wilde niet in de weg lopen, want ik zou Chrystelle toch niet kameren en dan is het niet eerlijk haar bezet te houden voor andere klanten. Ik liep zwaaiend weg.

Ik stond aan de bar en de hele tijd liep er een negerin met rood haar voorbij. “Sind dass deine eigene haren?” vroeg ik. Abrupt stopte ze met lopen en keek mij met grote ogen aan. Ineens begon ze te lachen en vertrouwde allerlei geile dingen toe. “Volgens mij was dat niet de vraag?” dacht ik. Haar naam is Nikkie uit Cameroen en eerlijk gezegd had ze iets onprettigs brutaals. Een grote mond en een hoop blablabla (misschien een donkere aftakking van mijn familie), maar vaak is dat dan tegenvallend op de kamer. Wij werden in ons goede gesprek gestoord door Jack42 die aan kwam rennen met de mededeling dat Chrystelle vreemd ging. Ik legde mijn arm om mijn vriend en stelde hem gerust: “dat lijkt alleen maar zo” Even later kwam Chrystelle drinken halen en stapte achter de bar. Ze ontweek mijn blik en toen ze terug kwam met 2 glazen vroeg ik: “shall we go to the room?” Verschrikt keek ze mij aan en begon zenuwachtig te lachen. Ze zette een stap in mijn richting en kwam met haar naaldhakken vlak naast mijn voeten staan. Ik deed net alsof zo’n naaldhak op mijn voeten kwam en ik stortte ter aarde. Chrystelle schoot in de lach, waardoor ik cola over mijn hoofd kreeg. Stamelend hief ik mij op en vroeg: “is that a yes or a no?” Chrystelle zette de drankjes op de bar en gaf mij een warme zoen die niet op bleek te houden en vertrok uit mijn leven. Wie ook achter de bar even wat drinken was gaan halen was Chantal. Die Chantal van Ketserr. “Kansloos Ace” zei Jack42 “ze houdt alleen van grote lullen” “Ik ben ook een grote lul” zei ik “vraag maar aan mijn vrouw” Ik versperde de weg voor Chantal die eurootjes rook. “Fuck?” vroeg ze. Dat was wel erg direct voor zo’n mannetje als Ace2, die niet meer uit zijn woorden kwam. Dat duurde weer te lang voor Chantal die met haar drankje door liep. “Ik wilde net laten zien dat ik ook groot geschapen ben” zei ik verontschuldigend tegen Jack42. “Ze denkt daarbij in meters, niet in millimeters” riep Jack42 mij iets te luid.

Ik had mijn zaad blijkbaar verspoten in YY. Er was geen lust meer om iemand te neuken en eerlijk gezegd waren er nog maar weinig dames die mij echt konden bekoren. Misschien Morena (maar ik twijfelde over haar service) of Pauola (maar die werd ook al geboekt door de klant van Chrystelle). Ik besloot het maar zo te laten en bijtijds te vertrekken. Ik wilde nog wel afscheid nemen van Babbel, maar die was in geen velden of wegen te bekennen. Van Jack42 vernam ik dat hij was vertrokken met Lulu en hij had het nog niet gezegd of Babbel kwam met zijn haren door elkaar puffend de barruimte in lopen. Achter hem liep een fluitende Lulu die iets aan het herkauwen was.
Blijkbaar was ik geen gezellig gezelschap want ook Jack42 wilde vroeg weg. En samen besloten wij rond 21.00u te vertrekken. In de kleedkamer trof ik Louisa nog, die pruilend vroeg waarom ik zo vroeg weg ging. Ze gaf mij een zoentje op de wang en wenste mij een behouden terugreis. Daarna kleedde ik mij om en liep naar buiten.
Ik schudde Jack42 op de parkeerplaats de hand en wij besloten elkaar een week later weer te treffen. Toen wist ik nog niet dat ik zou worden overvallen door een werkhoeveelheid waar niet overheen te kijken zou zijn.
Ik zwaaide naar Jack42 en stapte in mijn auto en draaide rustig in zijn achteruit, waardoor ik snel op de weg zat richting horizon, terwijl in de verte het melodramatische geluid van een mondharmonica klonk en ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far, far away from home………………………”

NikXXX
23 januari 2012, 13:39
Sinds de vrijdagavond zat ik al in dubio naar welke club te gaan op zaterdag. Ik was al twee weken niet meer in clubs geweest; toch wel een unicum. ’s Morgens eerst op pad gegaan voor nieuwe slippers, aangezien ik mijn oude slippers kwijt was geraakt in het Thermaalbad in Arcen. Waarschijnlijk vond iemand anders ze ook mooi en heeft ze mij ontfutseld in een onbewaakt ogenblik. Bleek dat het ook nog een moeilijke tijd was om slippers te vinden. Het seizoen was er niet naar nu. En terecht. Edoch binnen no-time had ik een stel nieuwe Speedo slippers. Hi-tech dat wel gezien de gaatjes die erin zitten voor afvoer van overvloedig water als je gedoucht hebt.
Bij terugkomst thuis bleek dat er meer beertjes waren die niet direct wisten waarheen te gaan. De twijfel sloeg toe. PHG, GT of LR. Waar ik eerst mijn zinnen had gezet op LR werd dit ineens bruut verstoord door het lezen van een bericht op het forum in de GT-sectie. Om kwart voor drie in de auto gestapt en om drie uur stapte ik de poorten van GT binnen. Na een hartelijke ontvangst door Beate snel gaan omkleden. Aan de bar trof ik collega’s Rex, Ketserr, DaSouza en last-but-not-least Cupido. Het werd een gezellige middag. Criss kwam niet opdagen waardoor ik mij kon focusseren op ander vlees. Erika kon mij wel bekoren maar jammer genoeg doet ze niet kussen. Wat ik toch wel een vereiste vindt om met een dame op kamer te gaan. Zonder kussen vind ik de sexuele handelingen toch een beetje apathisch. Dan neem ik niet actief deel aan het spel maar kijk meer toe als zijnde de man met de videocamera.
Al snel dook Patrizia op die mij enthousiast begroette. Voor mij een vaste waarde in GT. Afgesproken werd om later op de avond elkaars amandelen te verkennen. Ik besloot eens lekker te gaan bubbelen en Cupido kwam er ook bij. Lekker knus passeerden meerdere gespreksonderwerpen de revue. Willi69 zat er ook ineens bij. Waande ik mij in PHG? Dat kon niet aangezien PHG geen whirlpool heeft. Bleek dat onze collega’s van het Freiercafe een verjaardag te vieren hadden in GT. PHG stammgaste die in GT waren; het moet niet gekker worden. Weten we nu ook direct wie Egon Dr Rammler is.
Het was tijd om aan te schuiven voor het avondeten. Aan de rij vreetberen bleek maar geen einde te komen. Het eten was goed te doen; vooral de aardappeltjes waren erg lekker. Helemaal top! Een toetje werd aangeboden door de jarige collega Tiger van het Freiercafe. Chocolademousse. En die viel zwaar! Dankeschon Tiger!
Bij mijn zoektocht in de wandelgangen van GT naar Poolse Patrizia werd ik aangehouden door de Hongaarse Antonia. Hier kon je zien hoe makkelijk vrouwen mannen kunnen verleiden. Nochtans droeg haar nietsverhullende witte setje hier ook aan bij. Haar siliconen borsten puilden bijna uit. Ik zag mijn grijpgrage handjes al aan deze heuvels. Antonia is een uiterst charmante dame. Al snel lagen we in een hutje sexuele handelingen te verrichten. Tijdens de sessie stormde ze mijn toppers aan gort en vestigde zich direct in mijn top 3. Als ze gezegd had Pools te zijn had ik dit direct geloofd. Superservice. Correct. Geil. Waar ik dien op te merken dat het ubergeil was om met mijn vinger over haar aars te glijden… Na een rondje sauna zat ik dan ook afgemat aan de bar. Of hong ik nu in een bank? Ik had al snel door dat enige recuperatietijd nodig was. Met Patrizia werd afgesproken om rond 11 uur op kamer te gaan. Correct als ze is stond ze om 11 uur bij mij. We moesten een half uurtje wachten op de sleutel. Over Patrizia hoef ik niks meer over te schrijven. Superschattig.
Om tien voor twee naar de kleedkamer vertrokken waar slap geouwhoerd (lees: stoer) werd door enige jonge gasten. Waar moet dat toch heen met die jeugd? Op naar de lulkoek bingo…

egon, Dr. Rammler
23 januari 2012, 17:59
[QUOTE=egon, Dr. Rammler;250985]

...

... Das sind ja mal gute Nachrichten...:freu::biggrin:

Bis die Tage,
Gruß Robin

Das Frauenangebot ist ja fast so schlimm wie in PSR, was an 1.Stelle steht, gefolgt von VV, wo sowie alle Weiber weglaufen sodass das GT nun den 3. Platz einnimmt in der Tabelle.
Nagut für "nichtsoguten Service" gewohnte Leute wie WD` s`, Rentner und leichtzufriedenzustellende Niederländer die nix Gutes gewöhnt sind und sich damit zufriedengeben
mag es ja genügen. Ich jedenfalls bringe mein sauerverdientes Geld nicht zu Aldi sondern in "Feinkostläden" :biggrin:

Gottzumgruss Egon :smoke:

aquarius
23 januari 2012, 22:50
[QUOTE=Robin;251091]

Das Frauenangebot ist ja fast so schlimm wie in PSR, was an 1.Stelle steht, gefolgt von VV, wo sowie alle Weiber weglaufen sodass das GT nun den 3. Platz einnimmt in der Tabelle.
Nagut für "nichtsoguten Service" gewohnte Leute wie WD` s`, Rentner und leichtzufriedenzustellende Niederländer die nix Gutes gewöhnt sind und sich damit zufriedengeben
mag es ja genügen. Ich jedenfalls bringe mein sauerverdientes Geld nicht zu Aldi sondern in "Feinkostläden" :biggrin:

Gottzumgruss Egon :smoke:

Nun ja, wer deinen Avatar betrachtet und davon auf 'Feinkost' schließen möchte, der hat es ziemlich schwer.

So hat jeder seine Vorlieben.

Ohne Test ist aber jede Kritik ohne Wert!

Wer sich selbst an die Spitze der Kritiker stellen will sollte aber nicht nach wenigen Stunden wegen Heimweh (PHG) einen Club verlassen.

Wie überall gibt es dort Perlen die gefunden werden wollen.
Und auch im PHG findest du die Nieten (wie in jedem Club).

Gruß
aquarius

PS: Jeder dort wo er sich WOHL fühlt!!!!!!

flens
23 januari 2012, 22:58
@den PHG Werbeonkel :)

Solche Pauschalaussagen Tenor "im GT nichts Fickbares dabei" und im PHG "Feinkostladen" will Mann am liebsten mit jeder Frau...
sind einfach nur ätzend.

In allen möglichen Foren diesen Mist zu streuen, ist einfach nur peinlich :asshole:.

Im GT gibt es gute und weniger gute Frauen, im PHG genauso.

Virtuabeer
24 januari 2012, 15:04
Vrijdag 20-01-2012 voor het eerst in GT geweest, was überhaupt de eerste keer in een saunaclub! Vond het erg spannend, er waren veel andere ijsberen, maar gelukkig ook veel dames. Na dat ik een beetje op mijn gemak was gekomen spotte ik een jonge dame met zwarte haren in een klein staartje lekker slank en kleine tietjes het bleek Ina te zijn. Even met haar op de bank gezeten en wat gepraat daarna vlug gevraagd om een sleutel en daar heb ik absoluut geen spijt van Ina is echt een lief en lekker ding. Na de sessie met Ina een tijdje rond gewandeld sauna gepakt en bubbelbadje, spotte toen een lekker jong ding met blonde haren weet echter niet hoe ze heet was daarna ook de hele avond bezet. Aan het eind van de avond viel mijn oog op twee meiden die voor het kino op de rand zaten te kletsen, heb mijn stoute schoenen aangetroken en deze twee aangesproken. de ene bleek Silem van het andere meisje weet ik helaas (stom, stom, stom) de naam niet maar dit is een vriendin van Silem (ook Turks) heb met deze twee een triootje gehad ben hier ook weer als zeer tevreden gast de kamer uitgelopen. Mijn verhalen zijn nog niet zo goed en gedetailleerd maar dat komt nog wel als ik een meer ervaren ijsbeer ben, en geloof maar dat dit gaat gebeuren ( oops, ja ik ben nu al verslaafd) heb een vrij ticket voor Acapulco wil mischien aanstaande vrijdag daar na toe maar weet niet of dit een goed idee is na GT. Misschien iemand een tipje voor een Rookie ijsbeer

Hoofdstuk2
24 januari 2012, 21:21
Een beetje verlaat, maar ja, wat wil je als je na het feestje afgelopen donderdag via de Vulkaan, Dorsten en Amsterdam maandag totaal kapot weer aan de slag moet om de buidel weer te vullen voor een volgende uitspatting...:tongue:

Allen die ik op de IJsberen NJR gesproken heb, dank, de sfeer was top!

Tiga en GT, dank voor de organisatie, was zeer goed geregeld!

Ketserrr, ik heb je gemist afgelopen zaterdag in 020, maar heb er wel alle begrip voor....:wink:

Natuurlijk dank aan de dame Nora waar ik weer eens voor viel, in eerste instantie haar zelfs niet herkennende door haar nieuwe kapsel (was hoerenblond, is nu eigen kleur bruin met blonde highlights er in...WOW:betrunken:), uiteindelijk 2 uur mee gekamerd, wat een topmeiske ben je toch...Tussen al die mooie dames gewoon weer, na een jaar, voor haar vallen (19 jan 2011...)
Moet niet gekker worden met me... Het zal het mooie smoeltje zijn, haar betoverende ogen en de heerlijke heupen van de dame...:biggrin:

En natuurlijk...
Dank voor de shows van een paar meiden die ik niet bij naam ken....
Shakira echter in het bijzonder... Shakira, ik stond graag even bij haar aan de paal en in the picture, wat ben je sensueel en wat straal je een geilheid uit als je danst! Top!;)

En dank aan Lulu (sorry Ketserrrr, was top met haar...:asshole:) voor een heerlijk uurtje "Back To Thailand....";)

Ik vrees dat ik GT dit jaar wat vaker zal bezoeken dan de 3 bezoekjes in 2011...

Groet allen,

Chucky99.

Killer-Bull
25 januari 2012, 17:09
nieuwjaarsdrink op 19 januari 2012:

halloooo allemaal
hier is de killer-bull alias de master-anaconda weer

om 15h45 toegekomen in gt en deze keeer waren er nog wel kastjes
het was dus niet zo erg als met de kerstparty
ook minder homotoestanden enzo
ook mijn 2 andere anaconda vrienden waren daar waarmee ik afgesproken had
waren ook gasten uit mijn streek maar zitten hier niet op forum
van de forum ijsberen heb ik picasso en tiga en nog anderen gezien

ik kreeg mara ineens in de gaten
een 28 jarige waar de master-bull stapelzot van is
de master-bull zit een paar 1000 kilometer hier van daan en daarmee neem de master-anaconda het van hem over
mijn maat nam de vriendin van mara
nu mag de master-bull wel hoog oplopen met de roemeense mara
maar ik vond het gewoon goed zonder meer
wat de masterbull daar speciaal aan vind dat weet ik niet
tongkussn deed ze niet eens fatsoenlijk
maar toch geen spijt dat ik met mara begon
ze zou wel de minst goeie van de dag worden

aan inkomhal was het de hele tijd roze cava drinken
ook champagne en wijn
na mara ben ik gaan eten met de mannen en daarna nog wat pinten gedronken
en ook nog wat in de bubbelbad gezeten

tegen 20 uuur loop ik assa tegen het 1m80 lijf
een blonde poolse van een jaar of maximaal 30
en ze had dikke tetten zeker een e cup
met haar dus ook op de kamer gelegen
de grote kamer tussen de welnes en de inkomhal
ik heb haar lekker laten pijpen en ook aan haar poes gelekt
daarna neuken en me hevig aan haar prammen zitten vergrijpen
gelukkig was het in die kamer koel want toen mee mara was het snikheet

na assa terug wat gedronken in de bar
deze keer wat water want het bier steeg naar mijne kop
rond 10 uur heb ik 4 soorten piza gegezten

en daarna een kleine bruine turkse leren kennen
35jarige layla
klein maar fijn maar met neptieten
juist twee harde appels zo strak en hard
ik zei nog tegen haar dat het onbeleefd was van te wijzen naar mij
dat begreep ze nie
in de bar al beginnen kussen en rond half 11 naar de cinema geweest
daar was ze top en ze pijpte vol overgafe en neukte als de beste
ze was ook de beste wip van de dag

het was een plezant dagje in gt
veel beter dan met de kerstparty

mvg
de killer-bull

satanic surfer
25 januari 2012, 19:13
@ virtuabeer: aangezien je nog geen privéberichten kunt ontvangen blijkbaar zal ik trachten enkele tips in m'n eigen draadje ss te zetten aangaande Acapulco aangezien dit niet de plek is daarvoor, denk dat je de weg wel zal vinden...grtn ss

dennisw
25 januari 2012, 20:06
Afgelopen maandag aan het begin van de avond liet de agenda niet meer tijd toe dan een kort durend bezoekje. Tijdens de wachttijd voor een drankje viel mijn oog op een mooie nieuwe jonge NL dame met een leeftijd tussen 20 tot 25 jaar, 1.75 lang, kort zwart haar en een kleine discrete piercing in haar neus. Was danig populair. Bij navraag aan de receptie bleek ze Valerie te heten en was het haar eerste werkdag. Ik schat haar in als een dame uit de buiten categorie.
Een beschrijving met ervaringen of een andere vorm van vermelding ontbreekt tot op heden. Weet iemand te informeren of en wanneer ze opnieuw verwacht wordt?

BSesamstraat
26 januari 2012, 23:49
Wat zijn wij verwend, word je gevraagd om mee tegaan naar de milfmarathon bij parenclub temptation. Dus ik vanmiddag in een geile stemming daar naar toe. Maar helaas werd dat drastisch anders. Ik stapte daar binnen en rekend *80 euries af (achteraf was 5,- genoeg geweest voor mn cola) zie ik alleen maar mannen, lelijke en dikke mannen. Oh gelukkig hoor ik een vrouwe stem gillen oh ja oh ja ik voel je. Ja hehe vind je het gek als je 55 bent en in korte tijd 10 man gehad hebt dat voel je wel ja. ;) Maar ach ik dacht zal wel goed komen en na een lekkere douche stap ik een peeskamer binnen waar een dame wijdbeens ligt en door 3 zwetende heinike vertegenwoordigende mannen bewerkt wordt. Dat is niet het ergste.... Die lucht dat er hing van verbrand rubber(condooms) !! De afval verwerking van bridgestone autobanden is er niks bij. Pfft eerst maar een cola gepakt om bij tekomen. Word ik ook nog aan gesproken door een dame van minimaal 50 en het dubbele aan gewicht of ik me vermaak!! Haha ik zij ja de cola is lekker ;) ben maar snel weg gegaan en heb geen nummertje getrokken om mn zaad teverspillen. (dat heb ik met plezier in GT gedaan) mn dag is gelukkig goed af gelopen in gezelschap van jack42, Megaboob en mn schatje carmen(duits) ..... Pfft ook weer overleefd.;)

Virtuabeer
29 januari 2012, 00:22
Vrijdag 27-01-2012 niet gekozen voor AC maar toch naar GT gegaan, het begon al met dat er geen parkeerplek te vinden was, wat overigens door de bewaking wel goed werd opgelost en de wachtende om de beurt een plaatsje kregen toe gewezen! Eenmaal binnen was het wel even slikken, wat een gigantische hoeveelheid ijsberen, en relatief weinig meisjes. Werd meteen door Sinem en haar vriendin begroet, met de vraag of er weer een triootje in zat. Ik maakte Sinem duidelijk dat er deze keer geen triootje inzat maar dat ik zeker later op de avond nog terug zou komen voor haar vriendin, heb alleen beide niet meer terug gezien waren gewoon de hele avond bezet zoals alle voor mij leuke meiden. Wachten op een sleutel duurde in vele gevallen ook meer als een uur. Het duurde lang maar toen toch een mooie meid gespot na een kort gesprek sleutel laten halen (het was toen al 01:20 uur) en mee naar de kamer. Helaas was dit een grote teleurstelling, Eva was moe, had nergens zin in, 30 seconden pijpen, condoom erom en in missionaris gaan liggen toch gevraagd of zij boven op wilde komen dat deed ze nog wel. Maar na de hele avond wachten duurde het niet lang of heb het condoom volgespoten al met al stond ik met 10 minuten weer buiten.

Naam: Eva
Herkomst: Roemenië
Talen: Roemeens, Spaans, Engels, en?
Leeftijd: 20-25
Postuur: slank en klein
Cup maat: kleine B
Haar: blond, halflang met permanent

Eva vertelde, nu 3 weken in GT te werken, had een lange dag gemaakt wilde eigenlijk om 20:00 uur al naar huis gaan maar om dat het zo druk was, is ze gebleven om nog meer geld te verdienen!
Het is een mooie Meid om te zien maar de service ten minste in mijn geval was echt gigantisch onder de maat.

De aardige dame aan de deur had wel in de gaten dat het niet zo verlopen was als de bedoeling was ze vroeg dan ook expliciet met wie ik op de kamer was geweest en hoe de service aldaar was.

Ga ondanks deze slechte ervaring volgende week weer een keer terug

Megaboob
29 januari 2012, 13:37
Afgelopen donderdag was mijn vuurdoop voor het nieuwe jaar 2012. eerste keer naar de club, en dus naar GT. ik was al weken niet meer geweest, en had er veel zin in. Toch leuk dat gevoel als je dan weer hernieuwd daar staat. Gelukkig kende de thekes me nog, en was alles verder goed en snel geregeld, en kreeg ik een locker.

Ik was wel later dan gehoopt, pas tegen half 8 binnen, maar door omstandigheden (lees werk) gedwongen. Ik kwam Bbert en jack42 tegen, gezellig even bijgepraat met deze symphatieke ijsberen. Het viel me al wel op dat het aantal dames wel goed zat, maar het aantal dames met grote borsten toch weer wat minder was deze keer,maar goed, dat kan gebeuren. Gelukkig was Poolse Nicolle er, en heb ik haar om 8 uur om een sleutel gevraagd.... zodat we iets na 9 uur op kamer konden gaan voor een uurtje plezier. De wachttijden bij GT (WT...) waren weer erg hoog helaas. Jammer, want dat maakt deze verder toch zeer aangename club iets minder aantrekkelijk, zeker als je toch al laat bent, en graag op kamer wilt om de eerste hoge druk er weer af te krijgen!

Nicolle voldoet weer aan alle verwachtingen, en leverde een prima prestatie. Zeer tevreden weer van de kamer, om nog net een stukje pizza mee te kunnen eten. Ik had inmiddels ook Victoria gespot, maar zij keek me eens aan en liep weer door, dus die heb ik maar overgeslagen deze keer, en Ricarda, maar die ging net op kamer toen ik weer een beetje puf had. Dus even in de sauna en bubbelbad, gezellig gesprek gehad met een andere nederlandse ijsbeer, en op professionele wijze door... Sonja opgegeild, zodat ook zij haar jaarlijkse Megaboob-beurt kreeg in het bedje bij de sauna. Sonja, profi als altijd geilde me goed op, en moedigede me flink aan, en dat resulteerde ook weer in een heerlijk klaarkomen in haar mondje, en een sessie van een uurtje.

Daarna nog even wat gedronken, en weer naar huis gegaan, want het liep weer tegen sluitingstijd.

Megaboob

Big30
29 januari 2012, 20:34
Reactie J_W op Milf Marathon verplaatst naar:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28802-Milf-Marathon-een-visie

Ace2
30 januari 2012, 06:21
live from GT:
Dramatische line-up tot op heden. Net een uur aan de bar met Mr.Warsteiner gezeten en er is misschien 1 vrouw bijgekomen. Buitensporig veel beren zijn er ook niet.

Bovenstaand bericht verscheen 25 januari om 17.01u op het forum. Ik had een weekje GT over geslagen en er was een tijd dat ik dan onrustig door het huis stuiterde en niet kon wachten tot ik de week erop maar kon gaan. Natuurlijk vond ik het jammer dat ik moest overslaan, maar het gleed van mijn schouders alsof het overslaan de normaalste zaak van de wereld is. Maar als Bosbeer al dergelijke berichten de ether in gaat slingeren dan is er wel wat aan de hand. “Ze kunnen daar nog geen weekje zonder Ace2” mopperde ik tegen mijn vrouw. “AceTwee?, wie?” vroeg ze “Zaken, belangrijke zaken. Schatje” mompelde ik en ik vertrok om poolshoogte in GT te nemen. Wat nou, dramatische line-up? Op mijn dooie gemakje reed ik naar Duitsland en om 13.00u arriveerde ik aan de Heidweg. “We gaan maar eens orde op zaken stellen” dacht ik. Ik zag dat er nog genoeg parkeerplaatsen vrij waren en wilde al de parkeerplaats van GT op rijden. Ik werd echter tegen gehouden door de bewaker die mij vriendelijk begroette: “Hallo mein freund. Wie geht es dir? Du bist fruh heute” Glimlachend knikte ik: “Es ist meine glucktag”, waarop de man hard begon te lachen. Hij bood mij aan om voor de deur te parkeren. “Fur gute gaste” knipoogde hij mij. En ik voelde mij welkom. Ik liep naar het traliewerk en het mechanische geratel klonk als muziek in mijn oren. Ik stapte naar binnen en legde op de balie 50 euro neer. De thekefrau die de deur had geopend bleef echter bij de deur staan en keek naar buiten. Ongeduldig wachtte ik en tikte met mijn vingers op de balie, maar er kwam geen beweging in de thekefrau. Zo correct als ik door de breed geschouderde bewaker was ontvangen, zo nonchalant ging het nu. Dat gaf mij wel de tijd om rond te kijken en ik zag al enkele begeerlijke dames in strakke bikinies rondlopen, terwijl ze mij vriendelijk toelachten. Uiteindelijk kwam alles toch wel goed en was de thekefrau genegen tot het ruilproces over te gaan. Lockertje 81 werd het die dag. “Met zoveel centimeters zou zelfs Ketserr jaloers zijn” dacht ik opgetogen. Ik kleedde mij om en verfriste mij onder de douche. Na het afdrogen liep ik richting deur, toen ineens Chantal uit de Dominicaanse republiek vanachter de balie kwam: “Heeeeee Superrrrrmannnnnnnn” gilde ze en rende zo goed en zo kwaad als het kon op haar hoge hakken naar mij toe en omhelsde mij. Ik was wel een beetje verbaasd, want vroeger was ze wel vriendelijk maar nooit zo uitbundig. Ze droeg een wit strak t-shirtje (met de gouden letters: Golden Time) waar haar grote tieten bijna uitdrukten. Ze vertelde 2 maanden op vakantie te zijn geweest en op donderdag weer te zijn begonnen. Ik wist wel hoe zij zich voelde: 2 maanden relaxed thuis, waarbij waarschijnlijk flink gefeest was en ze de grote madame met geld had uitgehangen zonder een minuutje sex. En dan kom je weer in de heksenketel die GT heet. Waar je dan verbaasd kijkt waar iedereen in hemelsnaam mee bezig is en hoe het mogelijk is dat je hier ooit aan heb meegedaan. Nieuwe meisjes die je niet kennen en ijsberen die nog lelijker lijken dan je ooit in je ergste nachtmerrie van had kunnen dromen. Voor zo’n vakantie laat zo’n meisje van alles toe om klanten te scoren, maar nu zijn die handen van mannetjes ineens zo vies als ze je aanraken. Met kippenvel gaat zo’n meisje in de hoek van de barruimte zitten in de hoop niet op te vallen. Ze zoekt naar bekenden die misschien was minder erg waren en zo rolt ze weer in het ritme van het hoerenbestaan. Na een paar dagen en wat kamersessies vervalt de schroom en zijn ze weer prominent aanwezig. Het zal bij Chantal niet anders zijn.

Met natte haartjes liep ik de barruimte in en merkte dat het rustig was. Natuurlijk waren er wel wat ijsberen en vooral veel vrouwen, maar het leek mij rustiger dan gebruikelijk. Louana wenkte mij en gaf mij 3 zoenen. “I am glad you are here. Now we get some fun” zei ze, waarna ik naar de bar liep om een cappuccino te bestellen. Ik nam een slokje en zag Chantal binnen komen. Ze ging naast Keisha zitten, die ik voorheen oogverblindend mooi vond, maar nu begon ze mij iets te rond te worden. Verder zag ik niet direct een dame naar mijn keus zitten. Ik stapte op Chantal af en ze trok mij tussen haar benen. Ik merkte dat er in rap tempo bloed richting mijn onderlichaam stroomde. Nu bekend is geworden dat vrouwen niet van opwinding, maar uit bescherming, natte poesjes krijgen vroeg ik mij af waar ik tegen beschermd moest worden met mijn stijve piemel. Waarschijnlijk tegen Chantal, maar ik sloeg deze waarschuwing in de wind en ging met haar naar de kamer. De laatste keer dat ik haar gekamerd was al meer dan een half jaar geleden en toen vond ik haar vooral hyper de hyper. Nu was ze rustig, erg rustig en relaxed. Vooraf een beetje kletsen, waarvan ik veronderstelde dat het voor haar wennen was met een man zoals ik naakt in bed te liggen. Van kletsen kwam masseren en dat deed ze erg goed. Vooral toen ze met haar ronde strakke billen over mijn lijf ging. Ik dacht dat ik het begaf, nog voor enige fysieke actie.
Na haar massage nam ik het roer over en begon haar te masseren. Dat deed ik extra rustig, waarbij ik mij herinnerde dat Chantal niet vies is van anaal massage. Dat bleek nu ook weer en ik voelde aan haar poesje dat haar beschermingsmechanisme in werking was getreden.
Uiteindelijk ging ik over tot het beffen van haar beschermde poesje en dat verliep goed. Ze kreunde en zuchtte en hield haar borsten vast om genot te stimuleren. Toch duurde het lang voordat ze een orgasme veinsde. Daarna gaf ik haar nog een korte massage, waarbij ze in slaap viel. Uiteindelijk kwam dat ook wel weer goed en ging zij aan de slag. Wat ik jammer vond was dat in al die tijd er geen zoenen aan te pas kwam. Ook het pijpen was nog aan de voorzichtige kant, maar zeker niet slecht.
Wij kwamen in standje 69 te liggen waarbij aan mijn lul lurkte en toen ik in haar mond klaar kwam keek ik in de spiegel waar ik zag dat de grote hoeveelheid sperma uit haar mond gutste en over mijn pik droop.
Nu de 2 uur voorbij waren, vond ik het goed genoeg en besloten wij ieder onze eigen weg te gaan.

Eenmaal terug in de barruimte viel mij gelijk op dat het niet zo druk was. Je zou toch verwachten dat er wat meer volk was bijgekomen. Qua ijsberen was het aantal stabiel ten opzichte van 2 uur eerder. Enkel het aantal vrouwen was iets toegenomen. Ik denk objectief gezien dat er een redelijke line-up was. Voor mij persoonlijk viel het wat tegen, maar dat heeft meer met mijn beperkingen te maken. Wie er goed uitzag was Sophietje. Ze was zowaar gebruind. Het schoot zo maar door mijn hoofd om haar eens gelukkig te maken. Maar eerst moest ik even bijkomen en ik zette mij met i-pod in de bank en zag ineens Salitos met een salitos in de hand voorbij slenteren. Ik besloot eerst dat het tijd werd voor een live-bericht. Na het live-bericht ging ik op zoek naar Salitos, maar die was in geen velden of wegen te bekennen. Ik maakte een praatje met deze en genen om te toetsen of ik nog zin kreeg in sex. Ik had het Braziliaanse tweetal Jossy en Chanel al gespot en toen ik even niet oplette stond Jossy voor mij. Chanel ging in de bank tegen over mij zitten. Jossy vroeg of ik haar had gemist, waarop ik bevestigend knikte. Even later liep ze naar het buffet voor gebak (is dat nu wel verstandig?) en begon te praten met enkele ijsberen. Ik had echter meer oog voor haar immer-geil-ogende-vriendin Chanel. Ik zag dat bij haar enkels bloemen waren getatoeëerd. Ik riep dan ook: “du trinkst zu viel wasser” “Heeuuuuu?” was haar antwoord. Ik wees naar de tatoeage en zei nogmaals, nu ietswat luider: “du trinkst zu viel wasser” Verbaasd keek Chanel mij aan. Om het wat duidelijker te maken voegde ik daar aan toe: “da kommen blumen aus deine beinen” Chanel keek naar beneden, schoot in de lach en stak haar middelvinger omhoog. Ondertussen was Jossy op het gelach afgekomen en al gebak etend vroeg ze wat er aan de hand was. Ik sprak haar echter toe dat ik teleurgesteld was dat ze gelijk naar andere mannen was gelopen, net op het moment dat wij elkaar in de armen hadden gesloten. “Genau wie meine frau” bromde ik “komme ich zu hause und sie geht gleich nach die mann neben uns” en ik zette mijn handen in mijn zij “Wass hat die mann wass ich nich habe?” riep ik mopperend “OK, OK er hat eine schwanze von 30 cm.” vervolgde ik en ik ratelde en ratelde door. Jossy keek naar Chanel en zei: “weg ist die ruhe” Het was inderdaad weer eens tijd om verder te gaan. Dat moest ook wel, want ik zag Patrizia lopen. Ik moest haar de groeten over brengen. Dus rende ik al struikelend achter haar aan en trof haar bij de kino. Daar keurde ze net de billen van Nancy, die blijkbaar wilde weten of ze goed waren ingesmeerd. “Seht gut aus” zei ik en ik stak mijn duim omhoog, wat Patrizia lokte om hard op de billen van Nancy te kletsen. Daarna stapte ze dreigend op mij af en pakte mijn polsen. Ik bracht haar echter de groeten over. “Who?” riep ze en ik gaf nogmaals aan van wie ze de groeten kreeg, waarop ze vroeg “wiche one?” Ik probeerde een duidelijkere omschrijving te geven: “the handsome one” , maar Patrizia trok mij naar haar toe en gromde: “fuck me” Zonder te jokken kon ik zeggen dat ik aan het herstellen was en ze liet mij los.

Ik liep weer verder en kwam in de kleedruimte uit, waar tot mijn schrik Salitos naakt stond. Snel gaf ik hem een handdoek: “dat soort dingen doe je maar in een horror-fim” zei ik. Salitos had met een nieuwe Turkse gekamerd die luisterde naar de naam Amira, terwijl hij eigenlijk met de Keniaanse Amara moest gaan. Maar die was net geboekt door een klant en beloofde binnen een half uur terug te zijn. Na 3 kwartier vond Salitos het welletjes en was met Amira naar de kamer gegaan. “Amara zal wel boos zijn” zei Salitos. Wij zetten ons bij de bar en Salitos tikte tegen mijn schouders. “Zoek je ruzie?” gromde ik, maar Salitos wees naar Amara en liep er op af. “You will kill me?” riep hij lachend, maar Amara wilde helemaal haar fundings niet vermoorden. Er ontstond een discussie hoe alles was verlopen, waar beiden een andere versie van de waarheid hadden. Ik kreeg helemaal geen aandacht, ondanks wat gebrul en gekke bekken. Er was een tijd dat ik dan ruw met Salitos ging trekken en sjorren, maar blijkbaar had ik daar nu te weinig energie voor. Ik liet het maar zo, zodat ik de blanke dame naast Amara in het oog kreeg. Het bleek Eva uit Roemenie te zijn. Ik had haar helemaal niet herkend. 2 weken geleden was ze nieuw en vond ik haar gewoontjes, maar nu zag ze er toch best wel goed uit. Ineens kreeg ik een klap tegen mijn kont en ik draaide om. Achter mij stond die Afrikaanse Stacy die riep: “lekker koentje” Blijkbaar zou ik haar moeten kennen. Ze had wel wat bekends maar vanwaar wist ik niet meer. Voor ik kon reageren, trok Eva voorzichtig aan mij met de vraag: “let’s make some fun” Om aan haar verzoek gehoor te geven vertelde ik een mop, waarop zij mij vragend aan keek. “No fun?” vroeg ik.
Ik ging weer eens wandelen. Barbie zat het buffet met haar mooie benen tegen een bank. Ik moest wel een beetje wennen aan haar rode haar. Blond vond ik geiler. Ik kon niet door lopen, omdat haar benen de doorgang versperde. Lachend vroeg ik: “zoll?” Ze keek mij kwaad aan en gaf een wenk met haar hoofd dat ik snel moest doorlopen. Dat doorlopen bracht mij bij de krukjes die vol met dames zaten. Ineens werd ik weg getrokken door een mij vaag bekend voorkomende dame. Ze trok mij tussen haar benen. Ze zag er goed uit, maar ook bij haar wist ik niet meer hoe zij ook al weer heette. “Sandrina”zei ze, maar die naam zei mij niets. Het bleek echter dat ze vroeger in GT een andere naam hanteerde. Ik durfde niet te vragen welke dat was, want blijkbaar moest ik haar kennen. Ik had zomaar met haar kunnen kameren, ware het niet dat ze haar vriendin Nancy ook wilde uitnodigen. Ik wilde door lopen maar Sandrina liet mij niet gaan en streelde overal waar nette meisjes niet moeten strelen. Uiteindelijk trok ik mij los en vervolgde mijn weg, om tussen de benen van Marokaanse Dunja terecht te komen. Ook zij trok mij naar haar toe. Ze heeft wel iets leuks, al is zij mij iets te mollig. Ik vind haar ook iets te actief in de bar. Ik had haar die middag al diverse mannen zien bespringen en tegen de muur aan zien pletten wanneer zij met haar volle gewicht tegen hen aan drukte. Dat was nog niets bij een blonde optick-stoot. Ze leek verdomd veel op Kelly, maar toen ik haar beter kon bekijken was het Kelly toch niet. Ze had haar zinnen gezet op een body-builder en was niet bij hem weg te slaan. De man wekte niet echt de indruk met haar te willen kameren, al sprake hij wel met haar. Ineens pakte ze zijn gezicht en gaf hem een innige natte tongzoen. Ook dat leidde niet tot een kamergang.

Zowel ik als Salitos vonden de sfeer een beetje tam. Er waren meer dan genoeg vrouwen, maar er ontbrak iets. Er waren wel vele nieuwe vrouwen. Zo maakte ik kennis met 2 mooie Roemeense dames die zich Bianca en Inna noemden. Maar ik had geen lust meer om tot actie over te gaan. Misschien lag het wel daar aan. Misschien was bij GT alles wel hetzelfde, maar was ik gewoon wat futlozer. Je kunt dan wel in een hoerenkeet blijven hangen, maar misschien moet je dan verstandig zijn en gewoon naar huis gaan, waar de aardappeltjes staan te pruttelen. Ik nam afscheid van Salitos en vertrok. In de kleedkamer kwamen ook Lisa, Keisha en hun klant terug van een triootje. Keisha zag mij achter de ijsbeer staan en nadat ze het geld had ontvangen liep ze op mij af. Ik werd gelijk een beetje zenuwachtig als zo’n mooie meid op je af stapt. Ze wilde weten waar mijn neefje Seqoya was. Ik weet niet of zij hem mistte of wat dan ook, maar ik moest haar beloven dat ik hem zou vragen contact met haar op te nemen. Uiteraard ben ik mijn belofte nagekomen maar eerst moest ik mij omkleden om weg te kunnen gaan. Ik leverde mij sleuteltje in en was zo vertrokken. Ik stapte in mijn auto, drukte op het gaspedaal en scheurde weg richting horizon met in de verte het melodramatische geluid van mijn mondharmonica, terwijl ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far, far away from home……………..”

masseurke
30 januari 2012, 14:31
En, toen je zei; "the handsome one...", wist ze dan dat 't over mij ging???

;)

M

Haec58
31 januari 2012, 00:29
Were in GT

Monday, 30th January 2012

31 named women : Andrea (.ro - 26-29 yo), Angela (.pl), Christina (Greece), Corina (.ro - New(?) Brown hair, 22-25 yo, 1.60 m, slim, cup D - Ex Samya), Eva (.ro - New(?) Blonde, 22-25 yo, 1.60 m, norm., cup AB), Gaby (.bg), Gloria (.bg), Heidi/Yasmine (.cz), Jacky/Chucky (Brazil), Janet (.ru), Jessica (.de), Joy (.pl), Katja (.bg), Kim (.de), Lia (.de), Lulu (Thailand), Maria (Lithuania), Monika (.pl - Blond, 26-29 yo, 1.65 m, not the little one ), Nadja (Latvia - ex Marina VV), Nataly (.bg), Nicole/Michelle (.pl), Nila (.de), Oksana (.ru), Olga (.ru), Ricarda (.tr), Romina (.ro), Shakira (Spain), Sonja (.pl), Stefania (Italy), Tanya (.pl), Vera (.ro),

and at least 12 unknown women.

Very good ratio (one man/one girl) : The white snow was only outside :biggrin:

.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey

Carlitos
31 januari 2012, 05:44
The white snow was only outside :biggrin:

Are you sure....?:biggrin:

Dolfie
31 januari 2012, 19:34
30/01 Pitstop in GT:freu:

Gisteren was ik niet zo heel ver uit de buurt van dit kleine paradijs.:biggrin:
Eén van de voordelen op maandag is dat er steeds veel plaats is op de parking.
Ja mannen ik zou mijzelf toch eens een smartphone cadeau willen doen voor een live line-up,dus geef ik nu pas de bezetting door.:redface:
Jullie weten ook dat ik GT helemaal niet frequent bezoek dus deze line-up is tot stand gekomen door mijn PUA kwaliteiten;) uit te spelen en vele praatjes te maken met de dames.
Aanwezig : Roemeense Hunter Andrea,Poolse furie Sonja,Thaise Lulu,Italiaanse Lolita,Duitse Big Boobs Jenny met blijkbaar goede vriendin Duitse Jessica,Bulgaarse Annie,Bulgaarse Gloria,Roemeense Vera,Roemeense zeer sympatieke Ina 1 en Roemeense Ina 2 die 2 indrukwekkende Tattoo’s op haar schouderbladen heeft in de vorm van Engelen vleugels + haar eveneens Roemeense vriendin Tara,Parisienne Chantalle,Dominicaanse Chantalle,Poolse Nicole,Litouwse Maria,Italiaanse Stefania,Italiaanse Andrea,Stacey uit de Bahamas,Keniaanse Amara en nog een tiental dames die ik vanwege tijdsgebrek niet heb kunnen spreken,sorry.Van alle dames was de Roemeense Andrea alias the Hunter het meest pro-aktief.
Deze dame is niet de slankste,mooiste enz…echter zij gedraagt zich megageil en na de derde poging bezwijkte ik en kon ik op zeer aangename wijze mijn druk kwijt.:tongue:(zie recensie).
Tijdje daarna was er een strijd tussen de Poolse Sonja en de Thaise Lulu om kleine Dolfie te mogen verwennen waarbij Sonja net iets tekort schoot.Gevolg een spetterende sessie met deze Thaise Lulu.:tongue:(zie recensie).
Nadien was het tijd om naar huis te karren echter niet voordat ik vlug nog van een glaasje Sekt kon genieten en ondertussen mijn PUA kwaliteiten:betrunken: op Chantalle uit de DR kon uittesten met de belofte bij een volgend bezoek mijn Spaans op de kamer met haar wat bij te schaven.
Conlusie : het was een geslaagde pitstop.:biggrin:

Grtz,Dolfie