PDA

Volledige versie bekijken : Ik, Grijsbeer

Grijsbeer
10 juli 2012, 08:25
Enigszins aan de late kant (ben al 2 jaar geregistreerd geloof ik) stel ik mij hier dan toch maar netjes voor.
Na mijn scheiding in 2007 ben ik een regelmatige wandelaar geworden. In eerste instantie bezocht ik voornamelijk privehuizen / clubs. Maar al snel las ik op internet over het fenomeen saunaclubs (in het bijzonder YY, wat bij mij om de hoek ligt) en kwam daarna nog maar weinig in de diverse clubs.
Al gauw ook eens gaan kijken wat er over de grens allemaal te halen valt en op die manier bij de GT terechtgekomen.
Na een aantal tegenvallende bezoekjes GT wat laten rusten en mijn heil gezocht in de massagesalons, wat mij op zich best goed beviel, maar je mist daar toch wat. Dus toch maar weer het sauna gebeuren bezoeken. Behalve de reeds genoemde YY en GT heb ik ook al eens VV en LR bezocht. Ook een partytref heb ik met een bezoekje vereert, maar dat is dus echt niks voor mij.
Recent heb ik Heaven 7 in Willich 'ontdekt' en daar zal ik waarschijnlijk nog wel even blijven plakken gezien mijn ervaringen tot nu toe daar.

Gr. Grijsbeer (die nog niet zo grijs is al de naam doet vermoeden)