PDA

Volledige versie bekijken : Live from Samya

Pagina's : [1] 2

MichelJ
7 juli 2012, 21:04
Rond 17 u aangekomen, was nog erg rustig met beren, maar meer dan voldoende dames, behalve de dame waarvoor ik kwam :(. Kreeg net een bericht dat Nastya er dinsdag of woensdag weer is. Ik zat te twijfelen om te verkassen ri frankfurt, maar had ook weer geen zin om 1,5u te rijden. Na de teleurstelling verwerkt te hebben kwam ik uit bij Roemeeense Golda, een GFE meisje put sang met Roemeense trekjes. Tijdens het uurtje met haar moest ik haar een paar keer zeggen wie zeurt krijgt geen beurt. Uiteindelijk met volle tevredenheid met dr gekamerd (al haalde ze bij lange na niet het niveau van Nastya).
Inmiddels is er redelijk wat volk, maar toch is de avond tam, geen gedans zoals vorige week. De muziek is goed, het eten voortreffelijk met BBQ, doner aan het vuur groentjes salade brood ijs noem maar op. Redelijk wat Turken aanwezig, maar totaal ander slag dan bv in PHG, net zelfs nog uitgebreid gesproken met 2 jonge Turken over de grensclubs.
Ik drink met appelsap op en ga een Hongaars visje vangen.....

Sent from my iPhone using Tapatalk

MichelJ
7 juli 2012, 21:27
Excusez-moi.... Tamme avond.... Het bruist hier nu meer dan LR ooit gedaan heeft in de 'Golden Time'. Het is hier erg gezellig nu!

MichelJ
8 juli 2012, 00:34
Sessie 2 en 3 zitten er op, Turkse met licht overgewicht ( echte BS-snol) en een blonde Roemeense. Dadelijk nog even de namen vragen voor het verslagje. Het was een mooie avond en dan heb ik Sissy, Roberta, Georgie en nog een paar andere niet eens gehad. Nu aftersalen met een sinaasappelsapje. Ondanks er geen bekende beren zijn vermaak ik me hier uitstekend, helaas wat verder rijden, maar zeker de moeite waard!

MichelJ
15 juli 2012, 02:11
Vandaag geen live-berichtjes uit Samya aangezien ik helaas geen tijd had. 11 uurtjes met Nastya doorgebracht, tussen het sexen door hebben we onze trouwplannen besproken. Meeste details liggen al vast, maar komende week moet ik nog een keer terug naar Samya om de puntjes op de i te zetten.

Het was een heerlijke dag, veel lekkere mokkels, goed eten, een DJ die er weinig van bakte, gezellige sfeer. Ja ik heb genoten en vooral van Nastya nr.1. Gelukkig heeft ze me handje nu even niet vast, zodat ik snel een bericht kan tikken. Het is helaas tijd om naar huis te gaan :(.

MichelJ
14 september 2012, 20:09
Waanzinnige line-up!!! Van 1.40m hoge Pistol Pete-kleuters tot Pic1 snollen met alles er op en er aan.

Zit zelf in een huwelijkscrisis, maar die is al weer voor 40% opgelost. Mag de pret niet drukken, sfeer is party party party!

Pistol Pete
14 september 2012, 20:31
Zo te lezen moet ik mijn jachtterrein dringend uitbreiden :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

MichelJ
15 september 2012, 00:59
Bij binnenkomst zei mijn aanstaande ex dat ik vandaag maar eens met een ander meisje naar de kamer moest gaan. Gezien de uitstekende line up was ik het daar helemaal mee eens :). Aangezien ik geen keuze kon maken waren Dilan (.tr), Viva (.hu), Vali (.ro) en natuurlijk Nastya (.pl) de gelukkigen (met Vali heb ik het maar 10 minuten volgehouden). Helaas geen energie meer voor Melissa en een aantal andere pino's.

Net nog 4 paaldansshows gezien van onder andere Georgie en Nastya, die laatste kreeg een staande ovatie van alles en iedereen die in de bar was, wat een show!

Het is tijd om te gaan, het is mooie geweest....

satanic surfer
15 september 2012, 08:40
Yup, kan ik bevestigen, momenteel een 40/45-tal dames in Samya waarvan een 9 tot 12 tal goede tot excellente kameropties without any doubt for sure. Een quote die er niet om liegt. Zeer gevarieerde line-up waarover weinig valt te mekkeren. Laatste 6 kamergangen in Samya zaten allen tussen 75% en 100% qua herhalingsgevaar ter schets der tevredenheid van deze easy pushover client...Wiederholungsgefahr Samya: klar!!!

woef
14 februari 2013, 15:11
Inge de bruin werkt in samya

Kzweerut jonguh!

Shaggie
31 maart 2013, 13:05
Live from Samya:
A lot of icebears here... About 20
Most of the girls are not ready yet.
I like to watch them when they get up, take shower... :cool:
Autobahn was free - no traffic jam... :)

Shaggie
31 maart 2013, 13:55
25 icebears, 8 girls

Shaggie
31 maart 2013, 19:17
Full house... Party time...

satanic surfer
25 september 2013, 20:19
Nounounou, zoals al enkele keertjes vermeld in vorige algemene Samyaposts is de line-up niet alleen behoorlijk aantrekkend, ie is zelfs behoorlijk impressionant aan het worden zoals heden ten dage: ongeveer een 60-tal dames op een kluitje gezien de nog steeds niet afgewerkte verbouwingen, doch er zit toch behoorlijk vaart achter de bouwwerkzaamheden, de contouren zijn er, afwerkingsfase lijkt in opstart dus er komt licht aan het einde van de tunnel... Variatierijk damesaanbod, veel fraaie lolita's, behoorlijk wat dames met forse tieten, redelijk wat exotisme, enkele Frankfurtse transfers waaronder 1 zéér heuglijke, voorts opmerkelijk dat 'n ex-Globe dame is binnengefladderd, damesopties zijn niet op 1 hand te tellen, zowel qua looks, als qua servicekwaliteit en uiteraard is de mix van beiden geprefereerd... Helaas ook minder gunstige tijding zoals ook enkele stammis al berichten elders: er zijn jammerlijk genoeg 2 dames die 100/uur menen te mogen vragen, niet geheel toevallig een Roemeense ex-PHG-dame en een Roemeense ex-GT-dame die menen hun prijzenpolitiek van aldaar te kunnen overhevelen na een start aan normaal tarief. Het lijkt me wenselijk dat de clubleiding stringent ingrijpt, wat ook wel zal gebeuren (of al is gebeurd)... Jammer dat dit weer ns moet vermeld worden in een club die daar normaliter niet in verzeild raakt, ss maakt geen vriendjes doch voor de goede orde, uitzonderingen dus, 2 en al bekend bij de leiding, dus het zal me benieuwen. Het lijkt me dan ook nogal wiedes dat beide dames hoegenaamd niet in aanmerking komen voor een kamergang derzeit, doch gelukkig opties te over. Impressionante line-up, opwaartse spiraal wordt verdergezet en ss voorziet gunstige tijden in Rodenkirchen als men orde op zaken stelt qua momenteel nog minimale uitwasjes...

Shaggie
26 november 2013, 18:55
About 40-50 girls here. But nobody for my taste...
Not so many icebears. Girls are looking bored.
Partytime in samya begins later...
We'll see

Shaggie
25 december 2013, 20:53
Live:
Bad day...
Icebears : girls 2:1 (looks unusually empty)
Many girls in holiday. Some new girls, but nothing really pretty.

licky luke
24 mei 2014, 23:41
Zojuist is de nieuwe bar in Samya officieel voor zowel dames als heren geopend! Manele muziek klinkt al mrt hoog volume uit de geluidsinstallatie en er wordt volop gedansd.

licky luke
25 mei 2014, 01:20
De champagne vloeit en er wordt flink gedanst. Party at Samya!

hansdordt
25 mei 2014, 08:46
De champagne vloeit en er wordt flink gedanst. Party at Samya!
Is dan nog wel tijd om te neuken? :biggrin: :confused: :hammer: :t1520:

KanariePiet
5 september 2014, 18:33
Ik zit ondertussen zo'n 5u in Samya. In het begin was het heel rustig, maar beetje bij beetje begint de club te leven. Ondertussen al 2 keer gekamerd met Hannah. Super als altijd! Vendezz is net aangekomen. Nu kan het feestje dus echt beginnen!!:cool:

licky luke
5 september 2014, 22:32
Ik zit ondertussen zo'n 5u in Samya. In het begin was het heel rustig, maar beetje bij beetje begint de club te leven. Ondertussen al 2 keer gekamerd met Hannah. Super als altijd! Vendezz is net aangekomen. Nu kan het feestje dus echt beginnen!!:cool:

Hoezo?
Gaan jullie met zijn tweeën op kamer dan?
Dan zou ik Hannah nog minstens meenemen...

Pistol Pete
6 september 2014, 08:39

Het werd een schitterend feest in Samya. De verbouwing is in een eindfase en nu al is te zien dat de club er sterk op is verbeterd. Twee kamers met jacuzzi en heel misschien ook een publieke jacuzzi beneden. Kamers fraai met airconditioning in het plafond, en nog vele andere verbeteringen. De inrichting van club nodigt nu veel meer uit tot interactie/presales dan voorheen.

De hele avond waren er zeker 70 vrouwen en misschien wel meer, de verhouding beer-dvp was ook prima. En voor mij het belangrijkste: prima line up, keus volop. Uiteindelijk 2 dames gekamerd en er velen op mijn to do kist bijgeschreven. Samya kan de concurrentie met andere clubs in NRW prima aan en staat voor mij zelfs bovenaan (in genre 50-60 euroclubs) als ze dit nivo de komende maanden volhouden.

KanariePiet
11 september 2014, 14:06
Zit ondertussen samen met Vendezz al zo'n 2,5u in Samya. De sfeer is relaxt. Beetje bij beetje druppelen de mannen en vrouwen binnen. Wij verzetten ondertussen rustig onze pintjes, chillen en wachten af. Gezien het toch reeds aanwezige moois kan een eerste kamergang niet lang meer uitblijven.

Wordt vervolgd!:cool:

licky luke
11 september 2014, 14:34
Zit ondertussen samen met Vendezz al zo'n 2,5u in Samya. De sfeer is relaxt. Beetje bij beetje druppelen de mannen en vrouwen binnen. Wij verzetten ondertussen rustig onze pintjes, chillen en wachten af. Gezien het toch reeds aanwezige moois kan een eerste kamergang niet lang meer uitblijven.

Wordt vervolgd!:cool:

Ach, je hebt nog dik 12 uur tot sluitingstijd.

Daar passen vast wel 8 uurtjes kamer in...

Veel plezier alvast!

KanariePiet
11 september 2014, 17:21
Vendezz en ik hebben onze eerste kamer ondertussen achter de rug. Ik ben een uurtje weg geweest met Roemeense Nathalie (super griet) en Vendezz is een half uurtje gaan neuken met... euh, iets Bulgaars.

De club loopt ondertussen meer en meer vol, dus dat gaat hier nog wel een feestje worden!:biggrin::cool:

KanariePiet
11 september 2014, 20:16
Nog steeds in Samya. 2de kamergang gehad: met Hongaarse Viviane. Opnieuw uitstekend. De club is ondertussen goed vol gelopen. Leuk sfeertje.

Vendezz is verrassend al naar huis, maar ik blijf hier nog even rondgangen. Ik wil nog zeker 1 meid aan kleine Piet rijgen ;-)

KanariePiet
11 september 2014, 21:39
En kamergang 3 zit er ook op: Duitse Chanel. Wat een lekker wijf😳!!

Het vat is ondertussen af. Ik ga nog een beetje genieten van het party sfeertje in de bar (die goed vol zit) en dan ga ik richting huis karren.

Samya: het is weer leuk geweest!😃😎

KanariePiet
12 september 2014, 00:23
Oeps. Ben nog steeds in Samya. Net kamergang 4 gehad: herhaling met Natali.

In de bar bruist het nog steeds van het leven. Ik denk dat ik toch nog maar even blijf😉.

Eddy_V
12 september 2014, 01:02
Oeps. Ben nog steeds in Samya. Net kamergang 4 gehad: herhaling met Natali.

In de bar bruist het nog steeds van het leven. Ik denk dat ik toch nog maar even blijf😉.

Zo ken ik je weer hahaha!!!

KanariePiet
3 oktober 2014, 14:06
Live from Samya.

Feestje bouwen voor Vendezz zijn verjaardag! Reeds aanwezig: Vendezz (duh), Bob0808, Cavediver, en ondergetekende.

Vrouwenpopulatie: aanwezig en in orde. 20-tal vrouwen. Vele lekkertjes. Maar... We kijken nog even de kat uit de boom:cool:

aamu
3 oktober 2014, 17:08
Veel plezier vandaag. Ik had er graag bij geweest!!

KanariePiet
31 oktober 2014, 11:55
En we (Vendezz en ik) zitten weer in Samya. Nog maar weinig mannen aanwezig. 10-tal vrouwen die nog aan het ontwaken zijn. En her en der is men nog bezig de Halloween versiering op te hangen.

We gaan rustig ontbijten en de kat even uit de boom kijken. We hebben er vandaag in ieder geval zin in!!:cool:

KanariePiet
1 november 2014, 02:04
Na zo'n 14u Samya is het weer eens tijd op naar huis te gaan... Het is een leuk dagje geweest, gekruid met 4 kamergangen met 4 heel mooie Roemsen.

Enige kanttekeningen:
-1 van de 4 kamergangen was rotslecht. Mijn slechtste ooit in Samya, mijn slechtste van dit jaar en zelfs 1 van mijn 5 slechtsten ooit.
-vandaag was er nooit een echte party-sfeer in Samya. De sfeer was heel mat. Extreem atypisch voor Samya. Waarschijnlijk was het pokertoernooi hier de grote schuldige aan.

Enfin. Het is toch weer goed geweest. En nu op naar huis!

KanariePiet
7 november 2014, 11:21
Weer in Samya beland. Paar weekjes vroeger dan voorzien. Om stipt 12u aangekomen. De club is momenteel nog leeg. In de bar zitten 6 vrouwen en 1 man. Het restaurant en het buitenterras zijn leeg.

Ik heb tijd, dus ik ga rustig een ontbijtje eten en de kat uit de boom kijken:cool:

Vendezz komt tegen 17u, dus van goed gezelschap ben ik straks sowieso al verzekerd:)

KanariePiet
8 november 2014, 01:04
En het is weer tijd op naar huis te gaan... 4 uur gepannekoekt met Natali en net de dag afgesloten met Braziliaanse(?) Gabriella. Veel gedronken, 2 keer lekker gegeten, veel gezeverd met oa Vendezz, en bovenal: ik heb opnieuw kunnen genieten van het party sfeertje dat ik zo graag in Samya ervaar. Het was een topdagje!

Volgende week op naar DV en Magnum, maar Samya ziet me dit jaar zeker nog eens terug!

KanariePiet
14 november 2014, 11:07
Geen 2 zonder 3, zei mijn grootvader zaliger altijd. Ik twijfel er aan of hij daarmee op saunaclubbezoeken doelde, maar ik heb mij zijn goede raad toch maar ter harte genomen en bevind mij dus voor de derde opeenvolgende vrijdag in Samya. En net als de voorbije weken, zal ook deze week Vendezz mij straks vervoegen.

Het is momenteel al een stuk drukker in Samya dan het de voorbije weken rond dit tijdstip was. Ik heb al vlot 25 vrouwen en 7 mannen geteld.

Zelfs ben ik na een zware week serieus vermoeid, maar Piet heeft verrassend toch al zin in een eerste kamergang. Ik ga eerst toch maar rustig een ontbijtje nuttigen en zal daarna eens rondkijken of ik al iets lekkers vind om mee te neuken.

Op naar een leuke dag!:cool:

KanariePiet
15 november 2014, 01:11
Het zit er weer op. Tijd om naar huis te gaan...

Ik heb vandaag gekamerd met Natali (dit keer eerder tegenvallend), Delaria (of iets dergelijks), Samantha en Bria. 3 Roemeentjes en 1 Bulgaarse.

Veel gezeverd met 5 mij bekende ijsberen. Veel gelachen. Lekker gegeten en gedronken. En genoten van de sfeer. Meer moet dat niet zijn!

Het was weer top en het zal met spijt in het hart zijn dat ik Samya de komende weken links ga laten liggen.

KanariePiet
2 december 2014, 14:31
Vandaag voor de eerste keer op een dinsdag in Samya beland.

Aangekomen om 15u15 en het is hier, zoals ik al verwacht had, heel rustig.

Op de parking stonden amper 5 wagens. Binnen tel ik momenteel 3 mannen en 12 vrouwen.

Enfin, ik heb tijd en ben van plan het heel rustig aan te doen, dus ik ga me een pint pakken en ik ga rustig aan de bar hangen.

Op naar een leuke namiddag/avond!

KanariePiet
2 december 2014, 15:04
@ Licky Luke: ik moet je van Andar zeggen dat ze je op 6/12 in Samya verwacht (en dus niet in PSR). Zie dus maar dat je je dan naar hier rept he!;)

KanariePiet
2 december 2014, 23:26
Op naar huis.

Het is de ganse namiddag en avond heel rustig gebleven in Samya. Daarnet was de bar wel redelijk goed gevuld, maar iedereen zat er heel chill bij. Er hing eerder een loungie sfeer dan een party sfeer in de club. De line-up was voor een dinsdag wel dik in orde!

Zelf heb ik er een dagje Hannah van gemaakt. Na 2 maanden van elkaar negeren hadden we veel bij te praten en bij te neuken en dat hebben we dan ook gedaan;)

Nu op naar huis, 2 daagjes werken en vrijdag al opnieuw een clubje bezoeken:cool:

Eddy_V
3 december 2014, 00:13
Zelf heb ik er een dagje Hannah van gemaakt. Na 2 maanden van elkaar negeren hadden we veel bij te praten en bij te neuken en dat hebben we dan ook gedaan;)

Sjeeeeeeeeeeeesusss!!!
Is men in Vlaanderen niet bekend met de ezel en de steen!?
Of is het toch een gevalletje van "oude liefde roest niet" ?!
Ach ja, als je maar lol hebt ��

KanariePiet
3 december 2014, 00:34
B
Sjeeeeeeeeeeeesusss!!!
Is men in Vlaanderen niet bekend met de ezel en de steen!?
Of is het toch een gevalletje van "oude liefde roest niet" ?!
Ach ja, als je maar lol hebt ��

Het heeft niks meer met liefde te maken. En al gedraag ik me dan wel eens vaker als een ezel, ik ga me geen 2 keer aan dezelfde steen stoten. Maar... Hannah heeft me vandaag voor belachelijk weinig geld 8 uur gezelschap gehouden, waarvan we 3,5u op kamer hebben doorgebracht. Ik heb me rot geamuseerd met haar en betere sex dan met deze Bulgaarse furie heb ik de voorbije maanden, ondanks heel hard zoeken;), nog nergens gevonden, dus tja: ik heb vandaag gewoon eieren voor mijn geld gekozen en ik ben voor 'the sure win' gegaan. En ik heb het me niet beklaagd!!:cool:

KanariePiet
5 december 2014, 11:22
De volle 3 dagen na mijn laatste bezoek aan Samya zit ik al weer in... Samya:eek:!

De club is nog wakker aan het worden, maar geen probleem: zo dadelijk komt Tjeppah me vervoegen, later deze namiddag komt Vendezz af en tegen 20u zullen we ook Bob0808 en Licky Luke mogen verwelkomen. Wordt gezellig maw!!

Nu eerst rustig ontbijten en dan een beetje chillen in de bar. Ik heb er vandaag zin in:biggrin:!!!

licky luke
5 december 2014, 11:49
De volle 3 dagen na mijn laatste bezoek aan Samya zit ik al weer in... Samya:eek:!

De club is nog wakker aan het worden, maar geen probleem: zo dadelijk komt Tjeppah me vervoegen, later deze namiddag komt Vendezz af en tegen 20u zullen we ook Bob0808 en Licky Luke mogen verwelkomen. Wordt gezellig maw!!

Nu eerst rustig ontbijten en dan een beetje chillen in de bar. Ik heb er vandaag zin in:biggrin:!!!

Hou vol!

Versterking is onderweg!

(ik had het tegen de dames daar, niet tegen jou KP...) :hammer:

KanariePiet
5 december 2014, 13:53
Lol:biggrin: Tjeppah is uurtje kameren met Andrea (ze moet iets doen nu jij niet hier bent he Licky Luke;)) en voor mijn eerste kamergang van de dag heb ik toch maar gekozen voor... Hannah:tongue: Ze is foto's aan het laten maken voor op de site en daarna beginnen we er aan:biggrin:. Op naar knallende orgasmes en knikkende knieën! ;):cool:

licky luke
5 december 2014, 14:45
Lol:biggrin: Tjeppah is uurtje kameren met Andrea (ze moet iets doen nu jij niet hier bent he Licky Luke;)) en voor mijn eerste kamergang van de dag heb ik toch maar gekozen voor... Hannah:tongue: Ze is foto's aan het laten maken voor op de site en daarna beginnen we er aan:biggrin:. Op naar knallende orgasmes en knikkende knieën! ;):cool:

Hannah maakt foto's van jou voor op de site?

Het moet niet gezelliger worden...

Enne ... Andrea kennende is zij een uurtje met Tjeppah kameren, niet andersom..
Je ziet het niet, maar ik weet wel wie daar de broek aan heeft..

(en een ongeluk zit in een klein broekje...)

Vendezz
5 december 2014, 15:10
Tja LL tijd dat jij niet zoveel zevert maar es hier afkomt.. Andrea is er kan jij mooi haar aandacht weg nemen.. Kunnen wij als weer als :pvanouds genieten..

Tot toedels:p

KanariePiet
6 december 2014, 03:49
Op naar huis. Wat een feestje is het weer geweest!! Zo goed zelfs, dat Bob0808, Licky Luke en Tjeppah daarnet echt nog geen aanstalten maakten om naar huis te gaan:eek:.

licky luke
6 december 2014, 14:57
Op naar huis. Wat een feestje is het weer geweest!! Zo goed zelfs, dat Bob0808, Licky Luke en Tjeppah daarnet echt nog geen aanstalten maakten om naar huis te gaan:eek:.

Klopt KP!

Bob0808 plakte nog aan Priscilla vast, Andrea aan mij (of andersom), en Tjeppah wilde nog voor een (alweer) laatste rondje gaan... (normaal bedoelt ie dat ie dan wat te drinken voor ons gaat halen, gezien zijn vroegere werkervaring, maar nu bedoelde hij toch wat anders... waar wij dan weer niet bij mochten zijn..)

Om 5:20 uur werden wij dan wel echt vriendelijk doch dringend verzocht om ons naar de kleedkamers te begeven... en dat hebben we dan ook maar gedaan...

Top avondje!

Verslag volgt!

KanariePiet
12 december 2014, 07:51
Happy birthday to me :biggrin:! En ik ga mezelf verwennen met... een namidagje Hannah ;):cool: Benieuwd of ze op kamer vandaag nog extra haar best gaat doen (voor zover dat überhaupt nog mogelijk is) ;):cool:

KanariePiet
12 december 2014, 11:22
Aangekomen te Samya. Mijn tijgerin is nog bezig met hare make-up:rolleyes:. Ik heb er dan maar van geprofiteerd om verjaardagskussen te ontvangen van oa Sissi en Natali:cool:. Nu ff een stevig ontbijtje scoren (ik heb mijn bord volgeschept met dat pikante goedje) en daarna zal Hannah ongetwijfeld ten tonele verschijnen.

As always is het momenteel btw nog heel rustig in de club. In de bar zitten 2 mannen en hangen een 15-tal meiden in de zeteltjes. Nu ja. Maakt mij vandaag niet uit. Ik ben toch maar hier voor 1 reden:cool:

KanariePiet
12 december 2014, 19:47
Op naar huis. Mijn Bulgaarse furie heeft me volledig uitgeput. Het vat is af:tongue:. Tijd om in Belgenland op cafe nog een beetje verder te gaan vieren:cool:.

De sfeer in Samya zat daarnet btw heel goed. Ik denk dat het daar weer een stevig feestje gaat worden. Weliswaar zonder mij deze keer...

Samya en Hannah: see you next week!:cool:

vrije jongen
17 januari 2015, 14:02
Nu tegen 3 uur al meer opties dan ik donderdag in oceans heb gezien. Al gekamerd met oude bekende raissa: op bepaalde aspecten beter dan vroeger, maar ook wat met een sisser afgelopen. Naast me zit mooie isabella en tegenover me lieve poloma...beide opties. Geil uitziende maxi niet meer. Beloofd een mooie dag te worden.

vrije jongen
31 januari 2015, 04:31
Sfeer was vandaag wat minder dan een paar weken terug, toch wel tot het einde gebleven. Sessie met poloma viel tegen, maar issabella heeft twee keer haar plek als must fuck bevestigd... Of ikmorgen ook kom; dat doen we dus maar even niet!

KanariePiet
6 februari 2015, 11:25
Straks naar SS voor Licky Luke zijn verjaardagsfeest, maar eerst een Bulgaars voorgerecht nemen in Samya.

Stipt om 11u30 aangekomen. 50€ afgetikt (rijtje van 6 is weer vol, dus volgende keer gratis binnen), me omgekleed en binnengestapt in een quasi lege club.

Daarnet ff ontbeten en alvast een vodka red bull gedronken op Licky Luke zijn verjaardag. En nu ff genieten van mijn Bulgaarse furie.

Op naar een lange, leuke dag!

KanariePiet
6 februari 2015, 14:33
Ik ga Samya verlaten. Ik heb genoten van mijn Bulgaars voorgerecht, iets minder van de club... Het is uiteraard altijd rustig in de namiddag, maar vandaag was het toch wel extreem. Bijna geen volk en al helemaal geen actief volk.

Enfin: ik heb voldoende uurtjes kunnen genieten van mijn furie en ga nu naar SS karren voor een feestje.

Samya: tot de volgende!

KanariePiet
11 februari 2015, 11:15
Vandaag voor de tigste keer in een paar maanden tijd op de middag in Samya beland, met maar 1 doel: een topdagje te beleven met mijn Bulgaarse furie.

Stap 1 heb ik ondertussen al achter de rug: hartelijke ontvangst door mijn schatje.

Stap 2: een stevig ontbijt nemen om krachten op te doen (2 broodjes met charcuterie en een grote kwak van dat rode, pikante goedje).

Stap 3: een tweede ontbijtje nemen: een vodka Red Bull aan 5€.

Stap 4: een eerste kamer maken met mijn Bulgaarse furie.

De sfeer in de clubs momenteel btw (uiteraard) nog heel mat. Ik tel momenteel 6 vrouwen en 2 mannen.

Enfin: tijd om terug aandacht te schenken aan die ongeduldige meid die tegenover me zit:cool:!

KanariePiet
11 februari 2015, 12:56
Stappen 1 tem 4 in sneltreintempo doorlopen. Eerste orgasme van de dag is dan ook al een feit:biggrin:. De kamergang was echter niet van het niveau van zovele voorgaande. Ik voelde de klik met mijn furie niet die ik zovele maanden gevoeld heb. Mijn mindblowing kamergang van afgelopen vrijdag met Meggi (SS) heeft blijkbaar iets veranderd... En het feit dat mijn Bulgaarse furie nu liever een uurtje slaapt ipv zich om mij te bekommeren, helpt uiteraard ook niet;):cool:. Voelt momenteel ff aan als een getrouwd koppel:eek:. Enfin: ff wachten tot ze wakker wordt en dan beslissen: een andere club opzoeken of toch maar bij mijn Bulgaarse blijven:cool:

KanariePiet
11 februari 2015, 14:23
Ga Samya al verlaten. Voel me vandaag niet goed bij mijn furie:frown:. Het kan verkeren en zo... Op naar SS dan maar:cool:. Samya is momenteel btw nog steeds doods. Daarnet 1 man en 3 vrouwen in de bar:eek:. Ze sparen zich misschien allemaal voor de party van morgen;):cool:

KanariePiet
20 februari 2015, 22:48
Na Mondial vanmiddag (kamertje met Roemeense Jacqueline) ben ik tegen 15u in Samya beland.

1 kamer gemaakt met mijn furie. Das nu echt wel voorbij...
Op herhaling geweest met Natali. Trage start. Spetterend einde!
En net met Raluka, ex-PHG gekamerd. Absolute topper!

Het vat is af. De centjes zijn op.

Ik ga nog ff genieten van de feestsfeer in de bar en dan is het weer tijd om naar huis te karren. Moe maar voldaan!:cool:

Samya: het was weer aangenaam;):cool:

Sjeufke
20 februari 2015, 23:01
1 kamer gemaakt met mijn furie. Das nu echt wel voorbij...

Ik geloof je op je woord :rolleyes:
Op 27 maart ga ik Samya onveilig maken. Als je in de gelegenheid bent, kan ik je beschermen tegen onverwachte mortieraanvallen :biggrin:

KanariePiet
21 februari 2015, 00:15
Ik geloof je op je woord :rolleyes:
Op 27 maart ga ik Samya onveilig maken. Als je in de gelegenheid bent, kan ik je beschermen tegen onverwachte mortieraanvallen :biggrin:

Ik zal er de 27ste zijn! Ik heb nog veel Samya meiden van mijn to do list te schrappen:cool:. En ik maak me geen zorgen over mijn ex-furie haar reactie: we zijn immers als 'vrienden' uiteen gegaan;):tongue:

vrije jongen
10 april 2015, 16:15
Al een paar uurtjes inactief aanwezig. Buiten wat papieren tafelkleedjes nog niet gemerkt dat er een party is vandaag... Wel gehoord dat het erg druk gaat worden vanavond door de messe en dat er tientallen koffers gereed staan om vanavond naar roemenie af te reizen. Het nieuwe diamantje is er nog niet gezien de nerveus rondlopende stammies... En isabel gaat inmiddels topless door de club...kom je er plotseling achter dat je al die tijd met een topmodel hebt liggen neuken. Al uren bezet door een bejaarde, maar ze kwam net vertellen dat ze me later nog gaat neuken (zo romantisch he) dus dat is niet voor de hele dag. Voor de rest smaakt een door zorana ingeschonken biertje altijd extra lekker.

vrije jongen
23 mei 2015, 18:19
Wegens algehele verveeldheid een paar uur terug babylon verlaten voor samya...kennelijk is er iemand jarig. Veel leuke meiden al!

KanariePiet
26 mei 2015, 11:31
Vandaag ben ik voor het eerst sinds eind februari nog eens in Samya beland. Ik heb mijn favo clubje meer dan 3 maand links laten liggen. Schandalig eigenlijk.

Veel is er in de tussentijd uiteraard niet veranderd. Aan het podium hebben ze ondertussen wel armleuningen geplaatst, ongetwijfeld kwestie van het de meiden op hun stelten makkelijker te maken dat podium op en af te gaan zonder de beentjes te breken.

Zoals altijd is het momenteel nog heel rustig in Samya. Ik heb net 6 vrouwen geteld (slechts 1 bekend gezicht) en 1 andere man.

Rustig opbouwen vandaag. Komt straks allemaal goed:cool:!

KanariePiet
26 mei 2015, 12:44
De meiden sijpelen heel langzaamaan binnen in de bar. Nog steeds heel weinig bekende gezichtjes.

Andere mannen? Ik heb ze nog niet gezien.

Ik denk dat ik nu een beetje in de kino of welness ga rondhangen en dat ik straks pas terugkeer richting bar.

Een vroege fuck zit er niet in. Dat is ondertussen al wel duidelijk.

KanariePiet
26 mei 2015, 20:43
Samya is urenlang doodsaai geweest, maar nu begint er eindelijk een beetje sfeer in te komen.

Ik heb ondertussen 2 kamers gemaakt: op herhaling met Bulgaarse Bria en een eerste keer met Roemeense Ferya. 2 keer een uurtje.

Nu ff het buikje vullen en dan op zoek naar nog een mooi Roemeentje!

KanariePiet
26 mei 2015, 22:16
Geen 2 zonder 3, dus net nog een kamertje gemaakt met bloedmooie Roemeense Vali (4 jaar in ACA gewerkt). Het vat is af, de centjes zijn op...

De sfeer zit er ondertussen dik in in de bar, maar ik ga langzaamaan huiswaarts trekken. Morgenvroeg is het weer werkendag.

Samya: het is traag begonnen, maar zoals verwacht is alles uiteindelijk goed gekomen. Tot snel!

KanariePiet
29 mei 2015, 23:39
Ik zot ondertussen alweer zo'n 3,5u in Samya. 2 van die 3,5u heb ik doorgebracht tussen de benen van... tja;):tongue: De bar zit momenteel afgelaten vol en de sfeer is top, top, top. Morgen naar Sixsens, maar volgende week vrijdag sta ik ongetwijfeld terug in Samya.

Mijn bobijn is momenteel volledig af. Tijd voor een dutje in de kino in de hoop om terug voldoende energie te verzamelen voor straks nog een Roemeens kamertje!

KanariePiet
30 mei 2015, 02:49
Tijd om Samya te verlaten, zodat ik toch nog 4 uurtjes slaap heb, vooraleer aan 16 uren Sixsens te beginnen...

ALLES was weer top in Samya. Het personeel was supervriendelijk, het eten lekker, de line-up uitstekend, de sfeer super. Samya blijft met lengtes voorsprong mijn favoriete club!

Heb ik nog iets anders gedaan dan genieten van de sfeer en eten? Uiteraard. Ik heb 3,5u gekamerd. Half uurtje met Roemeense Mina en 3u:eek: met mijn enige echte Bulgaarse furie: Hannah.

Samya. Het was weer top. Tot volgende week vrijdag. Hannah zal er dan niet zijn, dus ik zal nog eens uitgebreid van die schitterende line-up kunnen snoepen:cool:!

vrije jongen
30 mei 2015, 09:42
I dit een bericht van een half jaar geleden of zo?

Raadseltje:

Wat is het verschil tussen een Belg en een ezel?

KanariePiet
30 mei 2015, 09:56

Raadseltje:

Leven en laten leven maat. Ik heb gisteren een topavond beleefd in Samya en ik heb 3 uur lang onwaarschijnlijke sex gehad met mijn favoriete hoertje. Moet kunnen, ongeacht wat er de voorbije maanden allemaal is gebeurd. Het had echt wel iets: eerst elkaar vanalles en nog wat verwijten, vervolgens lekkere frustro sex, terug verwijten, terug frustro sex... En zo ging dat wel even door;) Na afloop de centjes betaald en afscheid genomen met een kuise zoen. Zo kan het dus ook;):cool:.

Maar nu op naar Sixsens en terug over tot de orde van de dag: feesten en Roemeentjs neuken:cool:.

licky luke
30 mei 2015, 13:22

Raadseltje:

Mmmmhhh...

Over de ezel maakt vrije jongen geen neerbuigende opmerkingen en over de Belg wel?

Boft die ezel weer eens... ;) :biggrin:

vrije jongen
30 mei 2015, 13:33
He, ik ben niet degene die al een handvol keren "dramatisch" gepost heeft sterk te gaan matigen met clubbezoeken... om dan daarna bijna dagelijks uit de een of ander club live te berichten. Ook ben ik niet degene om een handvol keren te posten over de drama's binnen de verschillende "relaties" met dvp's, waaronder een in een speciaal topic geopende memoires van een lange knipperlichtrelatie met een dvp die "echt afgelopen is"... om dan een week later met dezelfde dame uren op de kamer te zitten.

Natuurlijk mag iedereen doen wat ie wil, vrijheid blijheid... maar deze posthistorie is toch ook wel een "bevestiging" van de vooroordelen/grappen die er in Holland over Belgen rond gaan. Zoals met wel meer nationaliteiten het geval is: het clubben bevestigd de stereotypen vooral;).

KanariePiet
31 mei 2015, 02:25
He, ik ben niet degene die al een handvol keren "dramatisch" gepost heeft sterk te gaan matigen met clubbezoeken... om dan daarna bijna dagelijks uit de een of ander club live te berichten. Ook ben ik niet degene om een handvol keren te posten over de drama's binnen de verschillende "relaties" met dvp's, waaronder een in een speciaal topic geopende memoires van een lange knipperlichtrelatie met een dvp die "echt afgelopen is"... om dan een week later met dezelfde dame uren op de kamer te zitten.

Natuurlijk mag iedereen doen wat ie wil, vrijheid blijheid... maar deze posthistorie is toch ook wel een "bevestiging" van de vooroordelen/grappen die er in Holland over Belgen rond gaan. Zoals met wel meer nationaliteiten het geval is: het clubben bevestigd de stereotypen vooral;).

1. Wanneer ik postte dat ik sterk wou minderen met clubben, was dat niet om drama te creëeren of om aandacht te zoeken, maar omdat ik op dat moment, blijkbaar tegen beter weten in, dacht dat ik dat voornemen echt zou kunnen waarmaken. Niets bleek minder waar te zijn geweest. Tja, so be it.

2. De relatie tussen mijn furie en mij is wel degelijk definitief afgelopen. Laat me het er op houden dat er recent nog iets gebeurd is, waardoor ik dit hoofdstuk van mijn leven emotioneel volledig heb kunnen afsluiten. Maar, aangezien ik met haar nog steeds zalige sex kan hebben en zij een hoertje is dat ik daarvoor kan betalen, waarom zou ik dat dan niet doen!? Denk ervan wat je wil, maar daardoor ga ik echt niet opnieuw gevoelens voor haar krijgen...

biged
31 mei 2015, 08:54
Vooroordelen.
Zijn dat dezelfde vooroordelen die in Vlaanderen gangbaar zijn over zuinige Nederlanders. Vooroordelen die snel worden ontkracht als er wat ingezameld wordt.
Zoals laatst na de aardbeving in Nepal. In Nederland tikt de kassa af met een bedrag dat een veelvoud bedroeg met de kassa van België.
Vooroordelen over domme Belgen. Tot er olympiades gehouden worden in de universiteiten wereldwijd dan zijn de Belgen steeds vooraan te vinden in de testen.
Vooroordelen/grappen die misschien interessant zijn om een stilgevallen tafelgesprek weer opgang te krijgen maar hier in dit forum eerder geen meerwaarde bezitten.
Kanariepiet is een open boek dit heeft zo zijn voor- en nadelen. Maar blijkbaar stoort enkel jou dat wanneer hij zijn eerdere beloftes niet kan of wil inlossen.
Vrije Jongen doe vooral datgene waar je zo goed in bent en dat is je schrijverscapaciteiten benutten maar giet er voortaan geen saus met insinuaties overheen.

Znipper
5 juni 2015, 10:39
11.15 de parkeerplaats op komen rijden. Volledig leeg. Ik dacht nog, dat wordt een rustige bedoeling binnen.

Fout.

Binnen al 20 dames aanwezig waarvan er 4 zo op mijn todo lijstje geslingerd werden. Wow.

Geen slechte score op dit vroege uur... dit beloofd nog wat vandaag ....

KanariePiet
5 juni 2015, 20:24
9 uur na Znipper ook in Samya beland.

Veel meiden aanwezig, weinig mannen voorlopig. Sfeer valt ook nog tegen.

Ach, het is nog vroeg: komt allemaal goed!!

Befferke3
20 juni 2015, 16:54
'k vertrek straks naar Samya voor de eerste keer in mijn leven ...
Ben benieuwd!
Nog ijsberen aanwezig?

vrije jongen
16 juli 2015, 19:47
De eerste hekft van de dag is wat op een fiasco uitgelopen....dus de eerste sessie van het tripje was met Mary (die ik dus pas voor het eerst heb gezien). Langzaam opbouwen is er in ieder geval niet bij! Wat een leuk meisje ook.

Boy69
16 juli 2015, 20:01
De eerste hekft van de dag is wat op een fiasco uitgelopen.....

hoezo fiasco ?

er zullen toch genoeg lekkere meiden rondhuppelen ?

vrije jongen
16 juli 2015, 21:19
Eerste helft van de dag probeerde ik in de pot een club te vinden waar favos wel aanwezig waren. Bij gebrek daaraan een paar uurtjes in aca gold gezeten en ongepopt vertrokken ...ik geef toe dat het knap zou zijn als een lezer dat er uit had gehaald;)

satanic surfer
16 augustus 2015, 08:19
Een druilerige avond in Samya qua meteorologische omstandigheden enzo. The same routine, s´namiddag redelijk rustig en chillen met Bekannten en opvallend veel Nederlandstaligen waaronder enkelen die een "Huiskamer" hadden ontlopen wegens feestgedruis en voorts oa Neverenough die ´k feitelijk al jaren tegenkom en gezellig mee klets zonder dat respectievelijke nicknames waren ter sprake gekomen enzo, excuus voor de teleurstelling qua looks en gedrag van dit gespuis volgens sommigen. De Stammies ook in groten getale aanwezig, bundesligakonferenz enzo, gemütliche Runde as ever en ss zag er weer ns verfomfaaid en uitermate onuitgeslapen uit wat een dame me keurig meededeelde nadat ´k haar begroette met de nette zinsnede in het angelsaksisch: you look terrible too...Boomerangs zijn een onderschatte vorm der ongeschreven woordenstructuur. Internationaal publiek voorts met s´avonds een toename aan Südlanders, redelijk wat Franstaligen ondanks dat la Bab werd overrompeld door een 50-tal gasten der Anniversaire enzo, wat Amerikanen en Aziaten, multiculti zeg maar. Ontbijt goed geregeld, sinds enige tijd op zaterdagen hamburgers vers van de grill: uitermate lekker en die Geflügelhamburger zit nog wat natewoelen in die holle kies van me. Natjes met de glimlach bezorgd net als dat squirten van die geweldenaarster die m´n minitieus opgebouwde kaartenkasteeltje als ´n geil straalstroompje wegkletse binnen no time, wat een geile loeder blijft ze toch. Na lang wikken en wegen nog een onbekende schone s´nachts ter kameren uitgenodigd en dat wat een klapper van de week, nagelnieuw en erudiet en voorts skills die kunnen tellen. Mejuffer gaf aan aan te zullen zien of ze zal blijven want ze is overgekomen vanuit la Suisse waar ze in een kleine club haar brood verdiende op niet onmisselijke wijze, mal gucken en voorts hou ´k dat te ontwikkelen paspoortje nog effe on hold, al was het maar omdat velen karren met drek over je trachten uit te kieperen doch als copypasters trachten nachfickbar zich door clubs te bewegen, egal voorts. Qua exotisme geen vetpot, welgeteld 1 donkere dame die weinig verrassend kollege Liebling aan d´r rokje had hangen, nul Asias en enkele Latinas voorts. De club draait in het w-e als een tierelier en zo is het ook goed. Dansense dames op en rond de bar, sfeer die men nergens kan kopieren voor zoverre me bekend al bestaan er lightversies..Veel bekannten, als een dolle in de sauna gepuft en die 2e Aufguss in m´n muil teruggesmeten gekregen, het is voorwaar geen sinecure dat clubben met chronisch slaaptekort na een aantal weken noeste arbeid enzo. Compleet gerelaxeerd en ietwat auseinandergefickt de toko verlaten en met Hakan en nog enkele bekannten gekletst, Samya blijft een optie zo op z´n tijd. Qua looks een 8 tot 10-tal plausibele opties, Dilan na 2 jaar wieder da, voorts ook opvallend veel blonde Duitse dames, pintor analistas konden wel wat naar hun meug vinden desgewenst. Na middernacht korte sleutelwachttijden ondanks de uitbreiding naar 29 kamers en kinobezetting door enkele dames die er rap sessies afhaspelen, het is me wat die gekkigheden allemaal. Leuke dag, 2 prima dames die absolut top waren, voorwaar geen evidentie doch als men een beetje een neus heeft en die niet enkel voor snottebellenvissen en lijntjesverkwanselen praktiseert kan men er iets mee bereiken. Drijfnatte fahrt richting elsewhere in Duitsland nadien waar ss z´n knuffelbrevetje diende te bestendigen voorts en hoe dat allemaal loopt kan u wel raden: cum laude geslaagd waarvoor ´k mezelve maar een imaginair schouderklopje geef zo s´morgens. Nou effie pistoleetjes halen en ontbijt op bed en zo, oooo de romantische midlife crisis.

vrije jongen
3 oktober 2015, 15:21
Op weg naar de club vond ik de lidl al rustig...maar goef van die files want vandaag dus zondagsopeningstijden.

Bij binnenkomst toch al een stuk of 20/30 dames in de rij bij de koffie of de ommeletboer. 70% nog in een soort van slaaptenue, 40% nog zonder het gezicht te hebben opvedaan en 50% reeds mee gestengeld.

Inmiddels alles weer ingekakt maar wel een rondje gemaakt met Katja (die voorlopig niet gaat studeren) wat overigens een bhoorlijke verbetering was.

Feest gisteren schijnt een groot succes te zijn geweest met verwachte reistijd tussen ingang en bar van meer dan 10 minuten en wachttijden van 2 uur.

Znipper
16 oktober 2015, 11:09
Momenteel :18 dames... En Znippertje.

Dit belooft weer een prachtige dag te worden...

KanariePiet
20 december 2015, 01:38
Tijd om een lang dagje Samya af te sluiten. De sfeer was top, het eten was lekker en mijn 4 kamergangen (Vicky, Georgia, Axana en Bonny) waren goed tot super. Vooral mijn laatste kamer: 3 uur extreme pret met Bulgaarse Bonny, gaat me nog lang heugen!

Samya: tot een volgende!

KanariePiet
6 februari 2016, 13:59
Eerste bezoek dit jaar aan Samya. Hotelletje is geregeld, dus ik hoef vandaag op geen pint te letten:cool:.

Traditioneel is het momenteel nog heel rustig in Samya. De dames moeten nog wakker worden. No prob: ik heb ook een korte nachtrust achter de rug. Kunnen we dus samen 'ontwaken':).

pret
6 februari 2016, 14:04
Eerste bezoek dit jaar aan Samya. Hotelletje is geregeld, dus ik hoef vandaag op geen pint te letten:cool:.

Traditioneel is het momenteel nog heel rustig in Samya. De dames moeten nog wakker worden. No prob: ik heb ook een korte nachtrust achter de rug. Kunnen we dus samen 'ontwaken':).

Have fun.

KanariePiet
6 februari 2016, 16:11
Ik zit ondertussen 3 uurtjes in Samya. Het is rustig, maar gezellig.

Ben eens op herhaling geweest met Blowie (Bani, Magnum). Goed zonder meer. Een nieuwe herhaling hoeft niet.

Nu eerst een paar pinten verzetten en dan op naar kamer 2. Daar komen wel een paar vrouwen voor in aanmerking.

Het belooft nog een leuk dagje te worden!:cool:

KanariePiet
7 februari 2016, 02:00
Ik heb Samya na 13 uurtjes voor bekeken gehouden. Sfeer, line-up, eten, personeel... Alles was weer dik in orde.

Ik heb nog 1 kamertje gemaakt, nou ja, kamertje... : ik heb 4 uur gerollebold met mijn vroegere topfavoriete. En ik moet zeggen: ze is meer profi geworden, maar ze is nog steeds heel goed (anders was ik er ook niet zo lang mee op kamer gebleven he;)).

Samya: tot binnen enkele maanden!

Grunny
16 februari 2016, 11:29
Keertje als eerste in de club is soms best leuk. Al die slaperige kopjes te zien... tegen 12.30 12 dames en 2 beren incl me myself and I .. 3 optics paar voller gezien. Tot dusver nog geen echte opties gezien. Maar zal laat worden eer ik pas wegga hier... .. update volgt ;)

KanariePiet
16 februari 2016, 11:38
Keertje als eerste in de club is soms best leuk. Al die slaperige kopjes te zien... tegen 12.30 12 dames en 2 beren incl me myself and I .. 3 optics paar voller gezien. Tot dusver nog geen echte opties gezien. Maar zal laat worden eer ik pas wegga hier... .. update volgt ;)

Zie maar dat je je mond niet voorbij praat over dingen die je in vertrouwen verteld zijn...

KanariePiet
5 maart 2016, 18:38
Vanavond in Samya beland. Veel volk aanwezig. Sfeer nog relatief rustig.

Ff een bordje voedsel (worsten, aardappelgratin, groentjes, Kebap brood) verorberen en dan wat chillen in de bar.

Blijft hier telkens weer aanvoelen als thuis komen:biggrin::cool:

Ah ja. Geen Bulgaarse furie hier vandaag:redface:. Zou er dan eindelijk nog eens Roemeens geneukt worden??;)

Eddy_V
5 maart 2016, 18:45
Die andere Bulgaarse furie zal zo direct toch aanwezig zijn..dus wie weet maak je toch nog eens kennis met ......

Flugente
5 maart 2016, 20:55
Und Jungs,mit wievielen Frauen kann man heuteabend rechnen?Gibts schöne Blondinen dabei?

Flugente
5 maart 2016, 21:04
Ich hab in andrem Forum gelesen über eine sehr schöne Rumänien...sie soll Iren heissen.Sieht aber wie Christina Aguilera aus sehr freundlich und top Service ��
Vielleicht ist das ein gute tip?

KanariePiet
5 maart 2016, 23:50
Die andere Bulgaarse furie zal zo direct toch aanwezig zijn..dus wie weet maak je toch nog eens kennis met ......

Die andere Bulgaarse furie was er idd ja. En zag er weer schitterend uit. Maar nee. Ook dit keer is het weer niet tot een kamertje met haar gekomen...

De gelukkige was een Moldavisch-Italiaanse, oftewel Roemeense meid. Topkamer met een topgriet. Zoenen dat ze kon:eek:. Kom mij aub niet vertellen dat je geen topseks kan vinden in Samya!?!:cool:.

Ik ben vandaag maar 5 uurtjes in de club geweest, maar het was weer zalig genieten. Ze zullen me er snel terug zien!!

Blondinenschatz
6 maart 2016, 15:58
Ich hab in andrem Forum gelesen über eine sehr schöne Rumänien...sie soll Iren heissen.Sieht aber wie Christina Aguilera aus sehr freundlich und top Service ��
Vielleicht ist das ein gute tip?

Habe ich auch gelesen...

Gestern war sie als anwesend geplant auf der Homepage gekennzeichnet.

Mir ist jedoch keine Blondine dieses Typs aufgefallen. Entweder war sie doch nicht da oder sieht komplett anders aus.

Gruß vom
Blondinenschatz

satanic surfer
6 maart 2016, 16:23
Iren ist seit 3 Jahr oder so im Samya anwesend...KF32/34, blondbraune lange Haren..ähnlich mit C.Aguilera kommt ein wenig in die Richtung.. Braungebrannte Haut, A/B-cups, bietet durchschnittliche Service übrigens, nicht mehr oder weniger...

pret
25 maart 2016, 23:29
Morgen 1e keer deze club bezoeken. Heb er zin in. :freu:
Welke dames zijn de toppers?

Piet Plezier
27 juli 2016, 16:56
Een 30 vrouwen hier aanwezig .
En een 15 beren
Ik kan maar niet van Blowy afkomen
Ze volgt me overal
Ik kom er niet vanaf
leuke compacte club niet super groot
De lunch zag er ook goed uit
Het bier is ook lekker koud

DE BEREN DIE EEN KORTINGSKAART OF VRIJKAARTEN HEBBEN DEZE ZIJN MET EEN PARTY NIET INWISSELBAAR

Piet Plezier
27 juli 2016, 18:49
er huppelen nu een 40 vrouwen hier rond
Het is een super lineup
Net toch maar even met Blowy gekamerd en er was niets mis mee
Het eten is ook goed
Veel aanspraak van de dames
Het is niet superdruk
Straks komt er een DJ
We zien het wel.

Piet Plezier
28 augustus 2016, 01:32
het is keigezellig hier
Voldoende vrouwen aanwezig
Berwick en zijn maat zijn er ook
Pret is net vertrokken naar huis
Nedlovefkk is ook naar zijn hotel
Goed eten en drinken hier
Blueeyes is aan het kijken of hij nog wat kan scoren
Kitty leren kennen, en kitty is een supergirl

rob45
1 februari 2017, 23:20
Live from Samya.

Het is een groot feest hier en de meiden dansen hier op een grote verhoogde dansvloer met maar liefst 2 danspalen.
Hele mooie saunaclub en de line up is hier om te watertanden.Zeker ook anders als Rumbul want ik kwam ook al een Russische en een Moldavische dame tegen het lijf aangelopen.Ook veel Roemeense dames die zich als Italiaanse voor doen.😊.
De stemming zit er met DJ Turk goed in en het feest zal nog voortduren tot in de kleine uurtjes. Ik denk dat ik rond 1.00 1.30 in de auto stap want het is voor mij nog wel een 2 uurtjes terugrijden naar mijn eigen heimat. Al 2 keer gekamerd hier in Samya en dat was al met al best wel goed. Even nog verder genieten van de goede Turkse muziek hier,ben je er nog Pret ? 😎

jamychang
2 februari 2017, 12:54
Er was blijkbaar een Western Party in Samya maandag.
Ik zeg blijkbaar, want ik was de enige met een cowboyhoed die een korting van 50% op de entreprijs gaf.
Ik kwam vroeg, maar er waren al 3of 4 autos op de parkeerplaats rond 11.30 uur.
Gabi aan de receptie is een mooie Milf met zeer grote borst.
Wat is teleurstellend is dat ondanks het een primeur is voor mij in Samya is allen maar een snelle inleiding.
Op andere FKK krijg je een DVP'S als gids.
Ok ik ben groot genoeg om zelf alles te ondeken .
Een ander negatief punt, Ze geeft me een sleutel voor een klein kastje, terwijl op de tegenoverliggende muur waren er meerere grotere ongebruikte kluisjes.
Na de omgeving (NB er zijn werken in de kelder de wellness is niet gebruigbar)
Ik ga naar de bar om te genieten van een goede cappuccino.
Er was al een goede 10 Dames voor 3,4 beren.
Dan ga ik naar het restaurant en laat me een omellette champignons klar maken.
Ik ga dan rond de dames kennis maken probeer die meest genoemden op ijsberenforum te vinden maar helaas er waren geen aanwezig voor het moment.

Dus ik gooi mijn hart op een minder mooie blonde MICKEY
Ze zei dat ze niet kusst beneden maar wel op de kamer. Ok voor de sleutel.
Eenmaal in de kamer, uitkleden ik ga op het bed liggen, benaderde ze me en zei: don't come in my mouth en neemt onmiddellijk Popol in zijn mond.
Ik zegde haar: You don't kiss? Yes later !!!
Er waren daan achteraf kleine kisses

op positie 69 most ik langsam angaan zij ze
Ze zou niet de cowgirl positie doen ze hat pijn ?

Ik nam ze dan in doggy en missionaris positie.

Niet te veel sociale tijd.
Kortom een ​​zeer teleurstellende sessie.

Toen ging ik om te ontspannen in de buitensauna.
Geen ontspanningsruimte met uitzondering van de Kino.
Aan de bar de dame vertelde me dat de whisky vandag gratis is en ik bestelde een whisky.

Ik moest helaas om 15h30 de Samya vetreken.

Als ik aan de Theke dame vertelde dat het helaas niet bestens was is ze naar de bast gegaan en heeft me een nieuwe entre voor een volgden keer gegeven.

Ik zal in een paar weeken terug kommen en hopelijk gelukiger zijn

vrije jongen
27 februari 2017, 18:13
Gezien de kansberekening mbt mijn gemoed later... nu maar alvast een bericht.

Eigenlijk niet gepland, maar ik kreeg gisteren een bijna verlopen vrijkaart in mijn handen gedrukt (met dank!), dus maar richting Keulen.

Nu een paar uurtjes binnen en de meisjes beginnen binnen te druppelen. Inmiddels al veel mooie meisjes, waarbij de nieuwe er over het algemeen erg jong uit zien. Alles wat ik met ze wil doen komt moreel onverantwoord over. Over een paar pilsjes kom ik daar wel overheen.

Voor de slimme keuze hebben we Agnieska, Alexandra en tot mijn verbazing kwam Mary ook net de trap af. Weer enkele nieuwe rats op zij en onderbuik.

Isabella komt net ook de trap af...Met rood haar. Pff

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

vrije jongen
28 februari 2017, 02:39
Ben op de u bahn aan het wachten. Uiteindelijk 2 kamertjes zonder hoogtepunt... maar ook niet zo slecht als het klinkt.

Eerst Anna die me met een halfuurtje lapdancen enzo bijna wel verplichtte te gaan. Op zich een paar goede tongzoenen aan het begin, wat pussysliden, goed pijpen... maar dat bleef allemaal niet en ging een beetje als een kaars uit. 18 en een half trouwens.

Mary gaf halverwege de avond aan dat haar kop er wel doorheen zat... dus alleen wat beloteld en belikt. Daarom maar met het meegenomen zusje van 18. Was al na tweeën en ik met veel bier en zij tequila... bijzonder veel gelachen en tongzoenen zeer goed... voor de rest aan weinig toegekomen door dat blondje dat krom lag. Nieuwe meisjes...

VAZKOR
8 juli 2017, 19:40
De wolf in post-gesetzland, live uit samya.

* komend van Mondial een KP'TJE naar samya gedaan.
* sinds mei 2016 niet geweest: de club is aardig vernieuwd beneden. Mooi wellness gedeelte met sauna, hamam, afgesloten relax gedeelte met verkleurend sterrenplafond en rustgevende muziekjes. Dolletjes.
..😉
* Aan de bar geen vervelende groteske stoelen en rond de danspaal zijn die draaistoelen vervangen.
* rondleiding door een italiaanse blonde milf waardoor ik het buitenterras met nog een sauna eindelijk ontdekte...dame van me af kunnen schudden in kino. Ze was not amused.
* restaurant met terras. Zag Ines weer. Een vaste waarde dus dat komt hier goed.
* in bar iets gedronken. Line-up is stuk beter dan in Mondial. Vriendelijke dames. Ines, Ada zijn opties. Verder rondkijken dus.wordt zelfs nog keuzestress. Babylon is voor morgen (of volgend weekend).
* voorlopig alles rustig, nog geen dj.

So far.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

VAZKOR
8 juli 2017, 23:58
Update 2.
* dj ondertussen vollen bak bezig met de exotische muziek en balkan riedels. Meiden uit hun dak, veel goede performances inclusief buikdansen.

* iets over nieuwe wet in bestemd hitsig draadje.
* goed gegeten, vooral groente en wat tonijn (?)
* 2 sessies: Ines (super) en Leia (hongaarse) (ok).
* sauna (warm) en hamam (stomend heet)
Wellness renovatie geslaagd maar jacuzzi erbij ware het compleet.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

mechelen
9 juli 2017, 21:51
.

* rondleiding door een italiaanse blonde milf waardoor ik het buitenterras met nog een sauna eindelijk ontdekte...dame van me af kunnen schudden in kino. Ze was not amused.

En ook Vazkor heeft het fenomeen Gloria/Sylvana leren kennen...:tongue: 't Is geen milf maar een gilf. :biggrin:

vrije jongen
11 augustus 2017, 19:36
Korte intro en meteen een laatste update.

Dit keer slim naar Samya, met twee goede sessies in Neby onder de riem. Neuken niet speciaal een must dus.

Best wat dames met gemixte optiek. Mijn potentiële kamer beperkt zich tot drie opties: het ACA meisje van vorige week die zich een beetje lijkt te schamen over hoe ze zich vorige week liet gaan op de kamer... de koningin die weigert te lachen, maar toch al enkele keren mee is genomen naar de kamer (lijkt me niet evident). Of haar zusje die direct alweer de lompe aandacht opeist en niet blij was met mijn geinhaleerde kolschjes. Dat belooft nog wat.

Er komen net wat Babylon feestgangers van vorige week binnen, dus er zal wel wat aan geouwehoer gaan plaatsvinden;).

Latiga
2 september 2017, 22:40
Ondertussen al een 3 tal uurtjes met Firehawk in Samya. Een Samya dat het héél moeilijk had om op te starten, maar dankzij de door de speakers knallende Turkse muziek en Manele op stoom komt. Beren zijn zwaar in overtal en men kamert aan lichtsnelheid. Sommige meiden kunnen amper een stap in de bar zetten of ze worden alweer gekaapt. Gespot: Roemeense Kim en haar nichtje, de twee bulgaartjes Bia en Hannah en Melek die net Firehawk op de kamer sleurde (of was het andersom?) en een 50 tal andere meiden.

Firehawk
14 oktober 2017, 20:34
1,5 uur hier. Nog wel rustig maar lopen toch al aardig wat mooie kontjes rond. Eerst lekker doner gegeten. Weer veel keus te eten. Net aangesproken door een of andere Angie, maar de boot even afgehouden. Kan altijd nog loopt genoeg leuks rond.

Firehawk
14 oktober 2017, 22:09
Het dansen begint, dus zometeen maar eens vooraan het podium gaan zitten. Net met een Wendy naar de kamer geweest. Zegt Italiaanse te zijn, ik zei al Roemeense maar ze ontkend natuurlijk. 3,5 week hier, 22 jaartjes. Kwam heel spontaan na mij toe. Kamer was ok, maar ze bleef maar onzin praten waar ik niets van snapte. Geen herhaling denk ik.

Firehawk
14 oktober 2017, 23:50
Ik weet niet hoeveel kamers ze hebben, maar ook hier zijn er nu wachtrijen. Het is nu al wat minder. Veel Turkse / Roemeense muziek gedraaid. Goed te doen hier. :)

Firehawk
1 december 2017, 18:15
Samen met hobie hier, vankees is er ook.
Nog rustig maar de vrouwen blijven binnenstromen zit al aardig wat moois tussen.
Nora al gespot en gesproken en kennis gemaakt met patricia, leuke meid.
Net lekker gegeten is weer super.
Nu maar weer eens gaan genieten van al het lekkers wat hier rondloopt

Flipper
2 december 2017, 01:21
Zal wel aan mij liggen maar ik vond het eten bagger..XD.. Friet was op shoarma was koud..nodigde iig niet uit om nog eens terug te gaan naar het buffet. Maar het was qua line up goed idd.. Daar doe je het toch voor uiteindelijk.

Firehawk
2 december 2017, 02:22
Dat kan. Was wel eens wat op maar werd ook weer gewoon bijgevuld. Ik heb geen honger geleden of koud voer gehad.

vanKees
2 december 2017, 02:41
Danke Hobie und Firehawk dass ich nicht "alleine" mit all den hübschen Frauen im Samya war.
Haben Wir einen neuen Samya-Fan? Wir werden
sehen.
Gute Nacht und Bericht folgt später.

vanKees

Flipper
2 december 2017, 09:07
Ik heb dr een uur gezeten werd nix bijgevuld, was ook geen kok te zien maar dat doet er niet toe.. Het was er erg fris, zeker op de kamers, ik was blij weer te kunnen gaan na mn date.. Maar wel veel leuke dames wat dat betreft was het goed.

Hoog gnd gehalte..

Havingfun
6 december 2017, 09:48
Gisteren toch besloten om een dag voor de party naar Samya te gaan. Bij binnenkomst al redelijk wat vrienden rond 19:30. Geen Cleopatra (gestopt) geen kim .. aanwezige waren Bianca,Roxy,Valentina,.. velen waar ik de naam niet van ken. Muziek was tamelijk rustig voor een keer tot 23:30 ! Dan das het feest. Eten was zoals altijd lekker in orde. Wellness was goed. Slechts 1 kamer gemaakt met Valentina deze is zoals altijd super . Met dank aan de vrijkaartje de tent verlaten middernacht!

Mr Bluenose
10 december 2017, 01:04
This place is as busy as busy gets. Nowhere to sit or even stand in the bar! Only way to get your ass down is to take a girl to the room! No problem then!��

Znipper
10 januari 2018, 10:43
5 minuten binnen: ik scoor 9 vrouwen in de barruimte. Niet verkeerd gezien het tijdstip & nachtclub karakteristiek van Samya.

Zit voor mij helaas geen kamerwaardige dame tussen.

Znipper
10 januari 2018, 14:42
rond 1400 vertrokken. inmiddels 12 dames. Reden: geen kamer optie.

Begreep van de dames dat het de avond ervoor druk was geweest. Uur wachten op een sleutel.

Helaas heb ik niet de tijd om op de avondploeg te wachten en verkas naar Living Room.

MrCoconut
22 maart 2018, 16:45
Vandaag staat Samya op het programma. Rond 15:00 binnengekomen. Kaartje van de tombola werd zonder vragen direct geaccepteerd. Dank aan de forum voor de bijdrage aan deze hobby [emoji41]
Zoals verwacht was het heel rustig met #DVP's en beren.
Nu zo'n 40-tal dames binnen die in overtal zijn. Al meer optic fucks gezien dan gisteren in YY.
Gaat een zware avond worden [emoji39]

vanKees
29 juli 2018, 02:55
Kurz drei neue Infos!
Das Line-Up ist durch die Schulferien in Rumänien etwas ausgedünnt aber immer noch gut.
Die Sitzgelegenheiten wurden ausgetauscht, edel aber die Hälfte zu hoch angebracht, zu schmal um bequem zu sitzen. Schade!
Gepokert wird wieder am 06.08
.

vanKees

vanKees
18 augustus 2018, 01:36
Für die Fans von Sara(h),
SIE ist nach 1,5 Jahren wieder zurück!

vanKees

vanKees
22 september 2018, 03:33
Samya wie gewohnt.
Line-Up mit mindestens 60 Optikhappen und guten Servicefrauen bestückt.
So macht es Spaß im "Dance and Fuck Club"!
Mehr später.

VanKees

vanKees
1 november 2018, 17:25
Isabell und Cory/Corrie sind wieder da!

vanKees

vanKees
10 november 2018, 14:28
Mit die beste "Samya-Tanzmaus" Zahra ist wieder da!

vanKees

vanKees
11 november 2018, 01:27
Lora ex-Babylon ist jetzt hier. Selbst gesprochen, brauche kein RF.
(Gruss an SS und aa61!)

VanKees

vanKees
1 februari 2019, 02:42
Momentan interessiert mich hier nur eine Frau: Mary!
Ist aber den ganzen Abend von einem Gast gebucht. Für mich schlecht aber ich sehe dass es ihr gut geht. Vielleicht beim nächsten Mal.
Einige neue, hübsche, junge Frauen da.
Ich komme wieder.

vanKees

Mentholbear
10 april 2019, 13:06
Even een headsup. In de kleedkamer staat een mededeling dat de zwarte plastieken vrijkaatjes geldig zijn tot 1 juli 2019. Dus niet vergeten ze voor die tijd te verzilveren.

bloblo
4 mei 2019, 14:49
01/05/2019, till the end.

Here :
Madalina, Ana.ro, Bibi, Serafina, Lavinia, Giovana, Johanna, Catalina, Rosa...
Not here :
Francesca, Katea, Mina.bg, Iren, Ines, Patricia, Ciara, Arya, Saroya, Roxana, Mandy/Wendy, Emy, Kim, Mary, Lily, Isabella, Lori, Loni, Dana, Andra, Sandra, Monique, Annet, Samira, Alexandra, Samantha, Raïssa, Ilona, Teo, Roberta, Vanessa, Varsha, Daïana...

Piet Plezier
13 juli 2019, 20:29
met 4 leden van de BVE, Koos Albertss,firehawk en Patjax en ik zei de gek,vanmiddag koers richting Samya gezet
Alle 4 een vrijkaart en die werden zonder problemen ingenomen
Rond 17.00uur waren we hier, het was toen nog lekker rustig maar nu begint het vol te lopen
Zeer goed eten en drinken
Net gekamerd met Mirjam, 1 geluk ze heeft de grootste tieten van de club en nee geen siliconen
Het was een super kamer
Gaat helemaal goed komen hier

Pandabeer82
2 december 2019, 07:58
Deze Pandabeer heeft een vrijkaartje over, waar ik zelf jammer genoeg door fysieke omstandigheden geen gebruik van kan maken, dat geldig is t/m 7 december, stuur me een PM indien je geïnteresseerd hierin bent.

Pandabeer82
2 december 2019, 14:30
Vrijkaart vergeven aan ritmol

Deze Pandabeer heeft een vrijkaartje over, waar ik zelf jammer genoeg door fysieke omstandigheden geen gebruik van kan maken, dat geldig is t/m 7 december, stuur me een PM indien je geïnteresseerd hierin bent.

HenryIII
10 januari 2020, 19:58
/Bezoek 09/01/2020

De club was leeg van mannen. Zo leeg is dat zelden. Slechter dan tijdens de ramadan.

Vele Vrouven, de beste Dames (goed dienst+mooi), zijn nog niet teruggekomen. Nochtans waren toch een goed 50 vrouwen aanwezig. Niet vele mannen => vele vrouwen hebben vlug verdwenen. De anderen wachten zonder klant. Sommige nieuwe vrouwen die... extra voor alles vroegen. De ratio tussen de vrouwen en de mannen is geweldig voor de beren. Ik heb alleen maar een vrouw geneukt ondanks er vele mooie vrouwen waren. Ik heb geweigerd te kameren met alle de Dames die extra vroegen. Meestal vroegen extra voor normale diensten.

Dit clubis een van de beste met vele mooie vrouwen maar ... de vrouwen vragen extra voor alles en dan klagen ze omdat ze geen klant of niet genoeg klanten hebben. Er zijn drie vrouwen van Samya die nu in GT werken : Flori, Katea, Anne. Flori maakte al alles zonder extra in Samya, Katea voeg extra in Samya maar ze werkte good ook in Samya nu maakte ze alles zonder extra, Anne is een goed voorbeeld of een vrouw die niks heeft begrepen. Ik heb haar een keer, aleen maar een keer, in Samya genomen. Ze wilde extra voor alles. Ik weigerde en ik had dus een slechte kamer. Nu in GT werkte ze goed maar ze ook een zeer goed dienst zonder extra geeft. Ik heb haar geneukt. Ze zei me "I stay here, I make much more money than in Samya". Ik heb geantwood "If you work in Samya like you work here I would fuck you also often in Samya. And probably you will have a lot of customers there too". Dan antwoorde ze "If I can have more money for an easier job. Why should I please more than I had to". Stupid girl !!!!

De zelfde voor Isabella : in Yin Yang vroeg ze extra's om zonder kondom te blazen en kussen bijvoorbeeld => ze zat op kaar stoel ! Kijk hoe ze bezig in GT is.
Ik laat jullie raden waarom))).

Dus als Samya leeg van beren is, is dat de faut van beide de meisjes en de club. De club omdat ze de dames extra voor alles laten vragen. De Dames omdat ze begrijpen niet dat 10 klanten met een normaal prijs en zonder extra is beter een geven meer geld dan een klant dat ze met schandelijke extras perst af.

Ik wil geen extra voor normale diensten betalen ! Ik zal dit club een beetje vermijden tot de eerlijke vrouwen terug zijn !!!

Player
10 januari 2020, 21:30
Anne kent anders wel de klappen van de zweep in GT. Goede service zonder zeuren.

HenryIII
11 januari 2020, 00:39
Anne kent anders wel de klappen van de zweep in GT. Goede service zonder zeuren.

Helemaal akoord ! Maar warom geeft ze een "goeie dient zonder zeuren" in GT en was ze een "jager met extra's" in Samya => Politiek van de Management van de club is belangrijk en bij Samya kunnen nu te veel vrouwen proberen met extra's af te pressen. De klanten zijn niet te vreden van dit chantage en komen niet meer. Treurig voor dit geweldige FKK (((.

wesleyeveraert
28 januari 2020, 15:06
Helemaal akoord ! Maar warom geeft ze een "goeie dient zonder zeuren" in GT en was ze een "jager met extra's" in Samya => Politiek van de Management van de club is belangrijk en bij Samya kunnen nu te veel vrouwen proberen met extra's af te pressen. De klanten zijn niet te vreden van dit chantage en komen niet meer. Treurig voor dit geweldige FKK (((.De oude garde Fransesca Patricia blowy geeft normale service maar nieuwe meisjes vragen altijd extra idd

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

HenryIII
23 februari 2020, 00:06
Ik kan niet van mijn vrijekaart genieten. Ik ging donderdag / en er was een party. Des te better, ik zal twee keer gaan en twee keer een geschiedenis vertellen. Dus, Was er een party voor de Karnaval. De mensen die met een kostuum komen hadden een korting. Ze moesten alleen maar 30 € betalen. Sommigen hadden zeer mooie kostumen (Eeen Frans Marquis, een piraat, enzovoorts) Andere hadden echt iets alleen maar om pas 30 € te betallen : dome brillen, een cow-boy hoed, ... Ik had niks en betaalde 50 €.

Er waren velen vrouwen en velen mooie vrouwen. Ik was verbaasd maar er waren niet vele mannen. De ratio Beren/dames was niet slecht. De gewone turkish and roemeense musieken wordt door KolnishKarnaval lidden" vervangt. De spheer was goed maar de vrouwen dansen niet. Omdat de musiek ?

Eten was zeer goed. Better dan gewoon. Waarschijnlijk omdat het een party was. Rind, vis, fruiten, groenten, pasta, mosselen, ... Er was vele goie dingen.

Ik heb twee vrouwen geneukt.

Ten eerst heb ik Helen genomen.

Ik had haar gezien dankzij haar mooie gezicht en haar borst die zeer in harmonie met haar mooie lichaam is. Ze heeft niet een grote borst maar ze heeft een grote borst in vergelijking met haar lichaam. Gezien het helse geluid van muziek, geen mogelijkheid om te praten wat is nooit goed en ik bood hem de kamer onmiddelijk aan. Het is een kleine stapel voor zowel fellatio als seks, ZE is hyper energiek. Echt goed.

Wat me irriteerde was dat ze me in het begin voor een duif nam :-(. Ten eerste vroeg ze me hoe lang ik verbleef (= je komt een keer of ik kan morgen nog wat geld met jij verdienen ?). Ik maakte een grote leug en ik heb gezegd dat ik zal morgen terugkomen ))))). Dan probeerde ze toch me af te zetten voor € 50 om iets normaal te doen. Ik weigerde natuurlijk en werd een beetje boos. Ze gaf toe omdat ze zag dat ik echt kwaad was en dan maakte een goei dienst.

Waarom probeerde ze af te pressen ? Met een zulke geweldige dienst zou ik geschreven hebben : herhaling 100 % zeker. Maar als ik eerst hard moet zijn om een zulke dienst te hebben en omdat ze probeerde een beetje extra geld te nemen, schrijf ik dat ik ben niet zeker als ik kom terug of niet. Voor de schoonheid en dienst : Ja zeker, voor de houding in het begin : 0/10.

Ten tweede heb ik Aria genomen. Aria is zeer mooi, ze heeft veel charme en ze is goed in de kamer. De sessie verliep geweldig zonder verwarring van haar.
Meisje aan te bevelen! Ze heeft me gezegd dat ze twee zusters heeft die ook in Samya werken, een jonger dan haar en een ouder. Wat een familie ))). Ik heb hun namen vergeten maar ze heeft me een van haar zuster getoond : zeer mooi ook.

vanKees
7 maart 2020, 23:59
Mindestens 70+ Frauen anwesend. Aber da etliche männliche Gäste ausbleiben sind die Frauen wegen schlechtem Geschäft frustriert. Das sehe und höre ich. Kein guter Start für einen Zimmergang. Da meine Favoritin dauerbesetzt war bin ich ohne zu
'zimmern' jetzt gefahren.

VanKees

mager
10 maart 2020, 17:56
Moet toch even iets schrijven over Samya....
Deze club is op dit moment de beste club die ik ken.
Gewoon zeer veel mooie vrouwen, weinig mannen, en altijd goede sfeer.
Normaal zou ik niet extreem positieve berichten schrijven over een club, want dan komen er veel te veel mannen, en dan blijven er weinig vrije vrouwen over in de club.
Maar in Samya is er nu juist het risico dat er veel vrouwen weg zullen gaan, omdat er naar verhouding veel te weinig mannen zijn.
Op een doordeweekse dag, zijn er minimaal 40 vrouwen, 30 in de club. En een stuk of 10-15 mannen. En 10 van die mannen zijn stam gasten die niet op kamer gaan.
Werkelijk, deze club is op het moment ongelofelijk, tientallen bloedmooie vrouwen, allemaal vrij, goede service, ja, wel willen ze allemaal upsellen.
En het eten is ook voortreffelijk. Altijd naast de goede kwaliteit gewone gerechten ook altijd verse vruchten, baklava, salade, shoarma, top.
Verschillende sauna's, turks bad, en voor mij heel belangrijk, goede mogelijkheid om te mogen roken, (maar niet in de club)
S'avonds wordt er altijd gedanst.
Neem het aan van de kenner..... Samya is nu echt top.

paul-kuhn
5 juli 2021, 00:14
heute im samya gewesen...

da ich sehr selten im samya bin kenne ich nur wenige Namen...
habe irene, emy, bianca, alexandra, Ayleen... gesehen...

es waren ca. 35 mädels vor Ort...

Leider war Mina nicht anwesend... bisher habe ich das sagenumwobene Girl weder mal gesehen noch buche könen...

würde mich freuen, wenn mir hier einen tip geben könnte, wo, wann man sie treffen kann...

Boy69
5 juli 2021, 05:41
Leider war Mina nicht anwesend... bisher habe ich das sagenumwobene Girl weder mal gesehen noch buche könen...

würde mich freuen, wenn mir hier einen tip geben könnte, wo, wann man sie treffen kann...

Aca Gold

ju52
6 juli 2021, 05:41
Camelia is her name in AcaGold

Spillertwo
8 juli 2021, 09:07
Gisteren voor de eerste keer naar Samya geweest. Aangekomen om 11u als eerste op de parking. Opkomst was nog zeer beperkt met een drietal vrouwen en nog geen andere beren.
Ontvangst was vriendelijk maar men staat er wel op om een masker te dragen als je aan het rondwandelen bent. Masker wordt echter zonder probleem gegeven aan de receptie.
Wat me opviel aan de club waren de vele trappen. KLeedkamers, sauna en douches zijn beneden, gelijkvloers is dan de bar, eerste verdieping zijn kamers en tweede verdieping is de kino.
Na een aantal keren op en neer te lopen om alles te verkennen, begonnen de trappen toch door te wegen.
Rond 12u werd het tijd om iets te eten. Je mag echter zelf niets nemen maar moet je bestelling doorgeven en dan brengen ze het aan je tafel. Dat heeft echter wel 30 tot 40min geduurd waardoor het zeer lang wachten was.
Eten was wel lekker.
Uiteindelijk rond 14u waren er een achttal dames aanwezig. Qua schoonheid zaten er geen hoogvliegers tussen maar zou ik eerder zeggen rond 6 tot 8 op tien.
Met één van de 8 op tien dames een kamer gedaan. Haar naam was Bianca. Dit was een mooie meid maar vermits het de eerste kamer was, slechts een half uurtje gedaan. Ze heeft wel zeker drie keer gevraagd om klaar te komen in de mond waar ik niet ben op ingegaan. Voor de rest qua service viel het wel mee en ze heeft wel een heel mooi lichaam en gezicht. Herhalingsgevaar was er echter niet.
Rond 14u dan maar vertrokken want ik wilde nog eens bij Babylon gaan kijken hoe het er daar aan toe ging.
Conclusie: bezoek is wel meegevallen maar toch iets te weinig animo om echt nog terug te keren.

mechelen
8 juli 2021, 09:11
Tip : Als je die 2 clubs nog eens op 1 dag doet begin dan eerst in Bab, en daarna Samya...

Spillertwo
8 juli 2021, 11:23
Bedankt voor de tip maar persoonlijk zal ik wel wachten tot Goldentime of Venus terug geopend zijn.
Samya en Babylon heb ik nu gezien en zijn voor mij als voornamelijk dagwandelaar niet echt aanraders.
Blijkbaar niet makkelijk om een goede club te vinden voor in de dag.

pret
8 juli 2021, 13:35
Bedankt voor de tip maar persoonlijk zal ik wel wachten tot Goldentime of Venus terug geopend zijn.
Samya en Babylon heb ik nu gezien en zijn voor mij als voornamelijk dagwandelaar niet echt aanraders.

Acapulco Gold is geschikt om overdag te bezoeken vooral als je door de week bezoekt.

Willem2
10 juli 2021, 14:53
Gisteren voor de eerste keer naar Samya geweest. Aangekomen om 11u als eerste op de parking. Opkomst was nog zeer beperkt met een drietal vrouwen en nog geen andere beren.
Ontvangst was vriendelijk maar men staat er wel op om een masker te dragen als je aan het rondwandelen bent.

Ik was er op dezelfde dag. Er waren ´s avonds ten tijde van de rust van de voetbalwedstrijd 37 vrouwen.

Het dragen van een mondmasker is verplicht in Duitsland in alle binnenruimtes, zeker op de dag dat jij deze club bezocht. En dat wist je ook. Aan die regels moet een club zich houden anders worden ze meteen gesloten.
De regels worden je ook duidelijk uitgelegd indien je de club binnenkomt.

ju52
25 juli 2021, 07:13
...

You can wait a long time for the legendary Golden Time: It will never come back!

The building in Brüggen will soon be reopened, under the direction of Oceans Düsseldorf,
possibly also under the name GT (naming rights have not yet been clarified).

The quality of the "old" Golden Time also lay in the door policy,
for men and women alike.

And no other club in North Rhine-Westphalia has done this door policy, and will not do it,
especially not Oceans.

Ascari
25 juli 2021, 13:59
The quality of the "old" Golden Time also lay in the door policy,
for men and women alike.

And no other club in North Rhine-Westphalia has done this door policy, and will not do it,
especially not Oceans.

Dit klopt niet. Luderlounge heeft zover ik weet een deurbeleid voor heren. Dit had het oude Freude 39 ook t/m 2013. En wie was tot dan de uitbater? *Tromgeroffel* de huidige uitbater van Oceans. Hij heeft praktisch het deurbeleid uitgevonden zou je kunnen zeggen. Freude 39 had al een deurbeleid voordat GT de deuren ooit had geopend.

Van het deurbeleid voor dames was de laatste jaren niks te merken. Er werkten dames die de 50 al jaren waren gepasseerd. Roemeense dames mochten massaal naar binnen. Ook de dames die in LR weinig verdienden mochten naar GT zodat de club maar genoeg aantallen had.

ju52
29 juli 2021, 06:56
Van het deurbeleid voor dames was de laatste jaren niks te merken. Er werkten dames die de 50 al jaren waren gepasseerd. Roemeense dames mochten massaal naar binnen. Ook de dames die in LR weinig verdienden mochten naar GT zodat de club maar genoeg aantallen had.

I know some women who haven't come to Golden Time in the past few years
although they looked great and spoke German quite well.

And among them were even some from the Living Room.

This week I spoke to a woman who has pleaded and begged for so long
until she was allowed to come to the GT for a day on a trial basis.
She earned very well that day, she told me the amount.
But then she had to go back to the living room as previously agreed.

Ich kenne einige Frauen, die in den letzten Jahren nicht ins Golden Time gekommen sind,
obwohl sie Spitze aussahen und recht gut Deutsch sprachen.

Und darunter waren sogar einige aus dem Living Room.

Noch diese Woche habe ich mit einer Frau gesprochen, die so lange gebittet und gebettelt hat,
bis sie für einen Tag auf Probe ins GT kommen durfte.
Sie hat an dem Tag sehr gut verdient, sie hat mir die Summe genannt.
Doch danach musste sie wieder wie vorher vereinbart in den Living Room zurück.

Herr Fick
29 juli 2021, 19:00
Dit klopt niet. Luderlounge heeft zover ik weet een deurbeleid voor heren. Dit had het oude Freude 39 ook t/m 2013. En wie was tot dan de uitbater? *Tromgeroffel* de huidige uitbater van Oceans. Hij heeft praktisch het deurbeleid uitgevonden zou je kunnen zeggen. Freude 39 had al een deurbeleid voordat GT de deuren ooit had geopend.

Ik was vorige week in een club nabij Mamelis wegens kort bij huis . Ik dacht in een B-gangsterfilm terechtgekomen te zijn. Zulk schorremorrie heb ik bij Samya of bij GT nooit gezien, inclusief de dames.

VICE
25 augustus 2021, 07:28
Hoe zit het met de dames? Hebben zij continu mondkapjes op? Ook tijdens het dansen in de disco en paaldansen? Moeten wij mannen dan de hele tijd met mondkapjes op zitten loungen? Of dien je het mondkapje alleen op te doen wanneer je gaat lopen?

WANDELAAR5
25 augustus 2021, 09:24
Als je drinkt of eet dan mag het mondkapje af. Dus zet een glaasje water (of iets anders) neer en je mag bij het loungen het mondkapje af. Bij het rondlopen, dansen, of water halen en voor het buffet moet het mondkapje wel op. Vice, misschien moet je het maar eens gewoon gaan proberen ipv al die detailvragen te stellen. Ik denk namelijk niet dat mijn antwoord (en antwoorden op nog 20 vragen) doorslaggevend gaan zijn voor het wel of niet gaan…

En verwacht niet dat al die dames continu staan te dansen. Dat hangt helemaal af van hun mood, de sfeer, de muziek en de drukte.

VICE
25 augustus 2021, 10:40
Hoe zit het met de dames? Hebben zij continu mondkapjes op? Ook tijdens het dansen in de disco en paaldansen? Moeten wij mannen dan de hele tijd met mondkapjes op zitten loungen? Of dien je het mondkapje alleen op te doen wanneer je gaat lopen?

Dank voor je bericht. Ik ga ook binnenkort langs en dan volgt een uitgebreide rapportage. Sauna clubs zijn nieuw voor mij en ik vraag veel zodat ik weet welke club mij het meeste zal bevallen

Mentholbear
25 augustus 2021, 10:40
En verwacht niet dat al die dames continu staan te dansen. Dat hangt helemaal af van hun mood, de sfeer, de muziek en de drukte.

Inderdaad. De dames zitten er om geld te verdienen. Het helpt wat je zegt van die punten. Zie het vaak als ze in de stemming zijn en hun favoriete nummer komt op.
De 'stemming' wordt ook wel eens gebracht door een fles sterke drank met paar dames erbij te betalen ;)

Het is dus anders dan een normale disco waar alle bezoekers komen om los te gaan. Voor de DVP is het voornamelijk werk.

Mentholbear
25 augustus 2021, 11:07
Dank voor je bericht. Ik ga ook binnenkort langs en dan volgt een uitgebreide rapportage. Sauna clubs zijn nieuw voor mij en ik vraag veel zodat ik weet welke club mij het meeste zal bevallen

Wees er ook van bewust dat die disco sfeer meestal pas later op de avond begint. En meestal ook in het weekend wanneer er nog een dj mocht komen en/of de muziek een stuk luider gedraaid wordt.
Dus op een dinsdag middag bezoek, is alsof je in een spa aankomt. Rustig en relatief minder dames in de meeste clubs.

En ik zou als ik jou was nog een backup club achter de hand te houden, mocht je 1e keus niet bevallen.
Ik had toen ik voor het eerst een p6 club bezocht dat niet. De 1e club viel me tegen. Als ik niet toevallig naar een andere club in de buurt was gegaan waar het me prima was bevallen, had ik misschien het club gebeuren voor gezien gehouden.
De ene club is de andere niet, dus zou zeker meerdere suggesties van hier proberen.

Veel plezier gewenst alvast!

stimpy3
26 augustus 2021, 20:28

Ochgot, daar heb je weer zo'n figuur die vindt dat clubs zich aan zijn dagpatroon moeten aanpassen want anders zijn ze stom.:wink2:

Mentholbear
27 augustus 2021, 00:10
Zo lees ik niet wat ie schreef. Hij constateert alleen dat die clubs niet zijn ding zijn op de momenten dat hij ze bezoekt.
Net zo goed dat de clubs in de drukke weekenden niet mijn ding zijn, terwijl anderen het dan een top sfeer vinden hebben.

stimpy3
27 augustus 2021, 00:40
Ik ben gebiassed, want de recensies van dagberen die naar avondclubs gaan zijn 9 van de 10 keer zure zeikverhalen. Dan staan ze om 11:00 voor de poort te rammelen en dan zijn ze zwaar en zwaar beledigd dat er nog geen dames zijn en er ook geen vreten is. Of dat het vreten niet voldoet aan hun wensen. Jezelf een beetje inlezen is allemaal te veel werk, en 'het kan vriezen, het kan dooien' ook.

Player
27 augustus 2021, 08:11
Ik ben gebiassed, want de recensies van dagberen die naar avondclubs gaan zijn 9 van de 10 keer zure zeikverhalen. Dan staan ze om 11:00 voor de poort te rammelen en dan zijn ze zwaar en zwaar beledigd dat er nog geen dames zijn en er ook geen vreten is. Of dat het vreten niet voldoet aan hun wensen. Jezelf een beetje inlezen is allemaal te veel werk, en 'het kan vriezen, het kan dooien' ook.Gewoon verwachtingen bijstellen. In geen enkele Club draait het als voor Corona. Maar beter dit dan alles dicht. En dan kan je best een goeie SC dag en/of nacht beleven. Beter dan over alles maar wat te zeiken, tenzij als men gratis binnen mag.

Mentholbear
27 augustus 2021, 09:03
Ik ben gebiassed, want de recensies van dagberen die naar avondclubs gaan zijn 9 van de 10 keer zure zeikverhalen. Dan staan ze om 11:00 voor de poort te rammelen en dan zijn ze zwaar en zwaar beledigd dat er nog geen dames zijn en er ook geen vreten is. Of dat het vreten niet voldoet aan hun wensen.

Gewoon verwachtingen bijstellen.

Daar heb je ook wel een punt. De middag beren treffen inderdaad een andere situatie aan dan de avond/weekend beren. Die realiseren dan misschien niet dat sommige recensies van de avond/weekend beren zijn. Of dat een BBQ alleen aan gaat met mooi weer en dat er dan soms geen buffet is.

Zo moest ik ook de sappige burgers in Diamond missen. Maar ik weet dat en kies er bewust voor om de drukke weekenden te mijden, met op de koop toe het te moeten doen met een buffet.

Maar dat gezegd te hebben, is de situatie die de middag beren aantreffen wel wat het is. Dat het niet aan hun wensen/verwachtingen voldoet is hun mening. Dus wat dat betreft snap ik hun teleurgestelde verslagjes dan ook. En op die manier is het ook waardevolle info voor andere middag beren.

Ik vermoed wel dat hun kritiek wat milder van toon zou kunnen zijn, als ze zich realiseren dat het meer een avond club is en wat Player al zei als hun verwachtingen anders waren.

Mentholbear
6 december 2021, 11:38
Als 1e de club binnen. En nog steeds de enige beer. Wel 4 dames gespot, waarvwn 1 al een optie is. Ene christina ofzo. Straks even kijken of er een paspoortje van is.
Ene ariana claimt italiaanse te zijn. Maar heb daar niet helemaal goeie vibe bij.

Eten bestaat uit diverse belegde broodjes. En nog een dame komt het restaurant binnen.
Verder maakt een vriendelijke dame spiegeleitje of omelet op verzoek.

Warm eten komt pas om 6 uur.

Waar vroeger de masseur stond zijn nu 4 douches bij gemaakt. Lekker warm, flinke straal en niet van die drukknoppen die elke paar secondes uit gaan. De masseur heeft eigen kamertje gekregen.

Mentholbear
7 december 2021, 01:40
Inmiddels niet meer live. Aantal dames in de middag was tussen de 10 a 15. In de avond kwamen daar nog wat bij, vermoedelijk bij elkaar 20 a 25 ruw geschat. Van slank tot normaal. 1 wat forsere dame gespot.

In de middag kwa heren, met doorstroom denk 6 a 8 aanwezig. In de avond continue zo een stuk 12 aanwezig. Was dus relatief rustig en enkele dames klaagden over het gebrek aan klandizie.

Avond eten was bulk voer, waar ik me prima mee uit de voeten kan. Kip nuggets, gebakken aardappelen, pasta champignons, bonen met frikandel stukjes, rijst, kippenvleugels en wat rauwkost. Veels te weinig gegeten vandaag. Veels te veel geneukt...

4+1 actie geldt per kalender jaar, dus had geen zin meer om daat aan te beginnen.

Stoomcabine stond uit. Sauna was gloeiend heet met 97 graden. Rust kamer ziet er weer proper uit. Lichtjes in plafond vervangen. Kino nog steeds alsof het een bioscoop is.

Bij vertrek nog een chocolade kerstman meegekregen. Op de verjaardag van Sinterklaas :rolleyes:

Mentholbear
17 januari 2022, 13:56
Super rustig. Ben de 2e ijsbeer van de dag. De andere was na kamertje er alweer vandoor.

Ontbijt hebben ze weer lekker op bestelling eitje met bacon en champignons gemaakt.

Volgens theke zouden er vandaag 10 dames zijn. Zelf heb ik er 7 gespot, waaronder Sophie en Raissa. Mijn dag kan niet meer stuk.
Voor de liefhebbers: Sophia neemt vanavond wel al om 18:00 vrij..

Net lekker sauna rondje gedaan en nu in hun rust kamer op zo een lekker zacht bedje liggen uitbuiken.

Mentholbear
17 januari 2022, 17:52
Denk dat er nu zo een 17 dames zijn. Eten was ok, maar minder mijn smaak dan vorige keer.
Heren niet druk met een stuk of 7 a 8, waaronder een Aziaat die zojuist helemaal vanuit Sharks hierheen kwam karren.

stimpy3
17 januari 2022, 17:55
Denk dat er nu inderdaad zo een tiental dames zijn. Eten was ok, maar minder mijn smaak dan vorige keer.
Heren niet druk met een stuk of 7 a 8, waaronder een Aziaat die zojuist helemaal vanuit Sharks hierheen kwam karren.

Iets meer detail over het eten wat wel beviel en het eten wat nu minder is? Mijn ervaring is dat je soms op een dag gewoon net ff pech kunt hebben, als ze iets bedacht hebben wat niet zo'n fijne combi is.

Mentholbear
17 januari 2022, 18:02
Iets meer detail over het eten wat wel beviel en het eten wat nu minder is? Mijn ervaring is dat je soms op een dag gewoon net ff pech kunt hebben, als ze iets bedacht hebben wat niet zo'n fijne combi is.

Is net weer een groepje dames binnengekomen.

Inderdaad. De gestoofde rundvlees was me net iets te 'wild' van smaak. Weet niet hoe dat officieel heet, maar dat er veel vet en zo kwa smaak in de saus en vlees is getrokken. Als dat anders Was gemaakt of wat anders voor in de plaats, had de waardering weer heel anders kunnen zijn.
En kip was ietsjes droog. Aardappeltjes, pasta waren wel okay.

Meme Moo
17 januari 2022, 18:35
Het kan niet op vandaag MB: zowel live-verslag over het eten als over de dames!

Goede voornemens gemaakt? :biggrin:

Mentholbear
17 januari 2022, 20:19
Yep en nog even update over heren: later op de avond best nog wat mannen binnen. Denk 20 ofzo.

Party sfeer Was er niet echt. Geen dansende dames op het podium ofzo. Meer dames die bij wat mannen gingen zitten.
Wel dj die de bass weer enigzins laat doordreunen tot in de rust kamer.

Bauer888
18 januari 2022, 13:49
Hi @mentholbear, ik zie bij je live verslag (top trouwens) dat je dus blijkbaar met je telefoon in de club zit. Is dat toegestaan dan? Ik weet van Artemis in Berlijn dat dat een absolute no-go is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

stimpy3
19 januari 2022, 00:24
Wisselt. Ik ga nog wel eens boven in de kino zitten, en daar wordt mobielgebruik sort-of toegestaan. In het restaurant of op de dansvloer krijg je gegarandeerd commentaar of je dat ding wilt opbergen.

Mentholbear
19 januari 2022, 01:49
Is dat toegestaan dan? Ik weet van Artemis in Berlijn dat dat een absolute no-go is.

Officieel niet. Bij de kleedkamers hangt ook een briefje om je mobieltje in je kluisje te laten.

Maar net als wat Stimpy zei, als je een beetje achterin de kino onopvallend met je mobieltje zit te spelen, wordt er niks van gezegd. Zelf draag ik daar aan bij dat als er een dame langs komt, dan ik m'n mobieltje omlaag breng om ook maar het vermoeden dat je aan het filmen bent weg te nemen.

Ook in de rust kamer in de kelder niemand die er wat van zei dat meerderen op hun mobieltje zaten. Het draagt er misschien ook aan bij dat in de wellness ruimte in de kelder sowieso geen dames komen.

Maar zowel bij mijn bezoek in november en eergisteren had ik mijn mobieltje in het restaurant en niemand die er wat van zei.
Ook in de bar had ik zo nu en dan heel even mijn mobieltje uit m'n zak. Ik legde em dan echter wel plat op de bank naast me, zodat het enerzijds niet opvalt, maar ook dat het er niet uitziet alsof je foto's zou kunnen maken.

Het mobieltjes verbod is eigenlijk meer een camera verbod, zoals je waarschijnlijk wel door hebt.
In sommige clubs, zoals Golden Time (helaas afgebrand) en Ying Yang (helaas door chagrijnig burgemeester (voorlopig?) gesloten) plakten ze bijvoorbeeld een gekleurde stikker over je camera heen en mocht je verder het mobieltje in de club gebruiken.
Grappige was dat bij GT de theke een keer verbaasd zat te zoeken naar de lens op de achterkant. Smartphone zonder camera speciaal voor saunaclubs verklaarde ik. Verbouwereerd vroeg ze aan de chef die naast de receptie stond wat ze hier nou mee moest. Hij bekijken en met een glimlach mocht ik toen gewoon doorlopen.
Soms is het gewoon makkelijk om beetje mee te werken en mee te denken. Zo heb ik ook altijd een tasje mee de club. Nu en dan werd er wel es gevraagd door de theke of beveiliging om de inhoud te inspecteren. Tegenwoordig heb ik een transparant tasje en zien ze van een afstandje dat er geen bazooka ofzo in zit en hoeven het ook niet meer te vragen. Soms krijg ik daar complimentje over.
Ook zien ze dat ik m'n eigen slippers bij me heb, en vragen ze ook niet meer naar m'n schoenmaat.

Mentholbear
19 januari 2022, 11:27
Ook in de rust kamer in de kelder niemand die er wat van zei dat meerderen op hun mobieltje zaten.

Kleine toevoeging: in Samya is er geen Wi-Fi voor klanten. Dat is wellicht ook een signaal dat mobieltjes gebruik niet de bedoeling is.
Dat betekent dus dat je aangewezen bent op je mobiele internet. Alleen is het bereik in de kelder en daarmee de rust kamer slecht. Wellicht iets om in het achterhoofd te houden, als je dacht lekker wat filmpjes te streamen ofzo in de kelder.

vanKees
19 januari 2022, 15:56
Du bist immer noch oder schon wieder "Live im Samya"?

vanKees

bram4826
19 januari 2022, 22:31
Daarom vind ik ACA handig. Voor als je onverwacht bellen moet. Kan mooi op dakterras. Geen gedreun van muziek.

vanKees
18 maart 2022, 15:37
Bianca und Aylin (die 2 Finca Mädels) sind wieder da.

VanKees

wizard0
23 maart 2022, 12:49
Ik ga vrijdag nog eens naar keulen. Heb 2 vaccins geen booster. Testen ze aan de deur? Moet je die test betalen?

Verstuurd vanaf mijn SM-S908B met Tapatalk

Willem2
23 maart 2022, 20:48
Testen ze aan de deur? Moet je die test betalen?

Verstuurd vanaf mijn SM-S908B met Tapatalk

Nee er wordt volgens mij aan de deur niet getest.

de duisburg spesjalist
24 maart 2022, 17:27
Nee er wordt volgens mij aan de deur niet getest.

100 procent zeker er wordt aan de deur getest

Willem2
25 maart 2022, 00:45
Ja, er kan door personeel getest worden. Maar de meeste komen met booster nu binnen.

vanKees
9 april 2022, 00:44
Heute Abend 50 Frauen im Club. Meine Auserwählten waren Rosa und Sultan. Guter Samya-Service für 50/100€ 30/60 Minuten!

VanKees

Mentholbear
3 mei 2022, 16:33
Sinds het middag uur waren er al zo een tiental meiden. Nu rond een verdubbeling.

Wel een overdosis van 30 a 40 man. Ook veel Aziaten. Zijn er soms weer beurzen of zakenreizen :gruebel:
Rond het middaguur Was het beter in balans.

Siberische tijger
3 mei 2022, 16:44
Je bedoelt dat de Aziaten al je vreten voor jouw neus wegkapen?;)

stimpy3
3 mei 2022, 17:31
@mentholbear: ik dacht dat Samya niet aan een middagbuffet/namiddagbuffet deed, klopt dat nog steeds?

Also: is het nog steeds 'wachten tot je bedient wordt', aka geen self-service in het eetgedeelte?

Willem2
3 mei 2022, 18:20
Ook veel Aziaten. Zijn er soms weer beurzen of zakenreizen :gruebel:

Chinezen kunnen kezen ;)

Mentholbear
3 mei 2022, 19:10
Je bedoelt dat de Aziaten al je vreten voor jouw neus wegkapen?;)

Valt mee, de rest is normaal voor Aziaat: slank ;)

@mentholbear: ik dacht dat Samya niet aan een middagbuffet/namiddagbuffet deed, klopt dat nog steeds?

Also: is het nog steeds 'wachten tot je bedient wordt', aka geen self-service in het eetgedeelte?

Inderdaad, mis middag buffet. En avond Is idd geen zelf service, maar wordt voor je opgeschept.

Nu denk richting 30 a 40 dames. Maar nog meer heren. Ramadan Is zo te zien voorbij...

vanKees
3 mei 2022, 19:56
Maar nog meer heren. Ramadan Is zo te zien voorbij...

Letzter Tag war der 1. Mai....und außerdem ist Monatsanfang, da ist noch Geld in der Lohntüte!

vanKees

Mentholbear
4 mei 2022, 00:54
Inmiddels niet meer live, maar in de avond kwam de DJ herrie draaien. Was door 'omstandigheden' niet op tijd vertrokken.

Betreft wellness, de vorige keren niet onderzocht, maar de buiten sauna op de 1e verdieping is weer aan en een portie heet met 95 graden. Ik voelde het knakworstje al koken en had al zo een vermoeden...
De ligbedjes naast die buiten douches zijn vervangen door overdekte zitjes. Er is nu nog slechts 1 ligbed.
De sauna in de kelder was lekker warm met ergens tussen de 80 en 90 graden. In de middag stond de stoom sauna uit, maar later op de avond ging die ook aan.

De rest is wel een beetje al besproken. Laat maar weten als je wat mist.

vanKees
7 mei 2022, 00:00
Rosa ist zurück. TOPP!!!
Aber heute Abend ist "Osmanen-Ausflug.
Bin weg!

VanKees

vanKees
8 juni 2022, 12:23
IJSBEREN,
heute begrüßt sie am Eingang :
DAISY DUCK!

VanKees

Willem2
8 juni 2022, 13:31
Jaja Goofy

:biggrin:

https://cdn.shopify.com/s/files/1/2663/7914/files/goofy-face2_large.png

Mentholbear
28 juni 2022, 13:03
Lekkere spiegel eitje verorberd en de zonnegod aanbeden.
Rond 12 circa 5 dames, waaronder een chocomaus, en 4 heren.

JonnyFontane
28 juni 2022, 15:45
Ga je voor de 6x?
Dan kun je die extra eiwitten wel gebruiken......

Willem2
28 juni 2022, 15:50
Ga je voor de 6x?
Dan kun je die extra eiwitten wel gebruiken......

Nee, hij is geblesseerd. Zijn handen heeft hij nodig voor minimaal de laatste 2 orgasmes.

JonnyFontane
28 juni 2022, 16:50
Nee, hij is geblesseerd. Zijn handen heeft hij nodig voor minimaal de laatste 2 orgasmes.

Welke orgasmes?.........

HenryIII
28 juni 2022, 21:58
Eten 2/10, sfeer 6/10, vrouwen (het belangrijkste =>/ 40) 32/40, Prijs goedkoop als je de 5de vrije ingang beschouwt 8/10, prijs/dienst van de vrouw matig (als je handeelt, te veel vrouwen vragen extra voor alles) 18/30 of 3/30 als je niet een vrouw vindt dat je wilt neuken en die een aanvaardbare prijs dienst. => 66/100 = voldoend.

Lang Geleden dt ik niet daar ging. Ik werd verbaasd door de ratio V/M voor een week-end. Zeer goed ! Niet zo veel vrouwen , een beetje minder dan normaal maar weinig klanten. Wat je kan eten is slechter als vroeger. Nochtans de einde van de Covid, is het nog niet mogelijk om zichzelf de voeding nemen. Je moet wachten dat iemand komt.

't belangrijkste = Twee keren kamer en twee keren tevreden => OK. Ik zal teruggaan.

Mentholbear
29 juni 2022, 00:56
Eten wordt inderdaad nig steeds opgediend. Misschien blijft dat er wel in tegen de buffetgrazers...
Want toegegeven. Heb slechts 1 brunch en 1 diner genomen.

Kwa dames was de bezetting in de middag vergeleken met sommige andere clubs wel okay met circa een klein tiental. Naarmate de middag vorderde druppelde er steeds wat bij.
Tegen de avond best behoorlijk richting/in de 40. En dat op een dinsdag...

Kwa mannen ook wel druk met zo een dertigtal.

vanKees
29 juni 2022, 05:32
Heinrich III,
dein Bewertungs-System verstehst wohl nur du alleine.
Wichtiger wäre es, wenn Du vielleicht uns mitteilst mit welcher Frau Du 'gezimmert' hast und ob Du die Dl empfehlen kannst oder nicht.
Leistung, Preis, Dienste...(und bitte nicht wieder in Prozentpunkten oder x/y).

vanKees

Mentholbear
30 juni 2022, 00:19
Heinrich III,
dein Bewertungs-System verstehst wohl nur du alleine.
Wichtiger wäre es, wenn Du vielleicht uns mitteilst mit welcher Frau Du 'gezimmert' hast und ob Du die Dl empfehlen kannst oder nicht.
Leistung, Preis, Dienste...(und bitte nicht wieder in Prozentpunkten oder x/y).

vanKees

I usually do write a short seperate part in the girls topics. I was with Ciara https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55370-Diana-(Ciara-(Roemeense)&p=785856#post785856 and Bella. Her topic is still located with Sixsens and can not be edited. I asked the moderators to move her pages to Samya.

I did not encounter any upselling from the usual 50p30 rate. But what exatcly happened in the rooms stay in the rooms.

Mentholbear
13 juli 2022, 23:18
Welke orgasmes?.........

Die in m'n mond.

Van het lekkere eten natuurlijk, what else... ;)

JonnyFontane
14 juli 2022, 05:07
Die in m'n mond.

Van het lekkere eten natuurlijk, what else... ;)

Dat zijn ook de enige die jij krijgt......:biggrin:

HenryIII
23 juli 2022, 10:02
Vrijdag 22/07 bij Samya.

Niet zo veel mensen, maar veel "minnaars" die de meisjes monopoliseerden. Het was echter mogelijk om de juiste meisjes te pakken. Je moet snel tussen twee grote kamers "grijpen" )))

Van 19u tot 1u niet veel volk en nadien vol mensen met velen die kwamen om te feesten, niet echt voor de meisjes.

Veel meisjes werkten niet veel, terwijl een paar dozijn meisjes moeilijk te krijgen waren. t'is meer in relatie met de dienst/prijs dan met de schoonheid.

Mogelijk (zelfs als niet gemakkelijk) de goeie meisjes te pakken, zeer fged sfeer (sterke punt van de club) => een mooie avond.

Ik heb een vrije toegang gewonnen => ik zal een keer meer in deze goed club gaan. Maar eerder tijdens de week, de sfeer is goed ook en t'is gemakkelijker om de goede vrouwen te pakken.

ecuri
9 augustus 2022, 17:59
Zijn de dames al terug van vakantie?

Willem2
9 augustus 2022, 18:04
Zijn de dames al terug van vakantie?

Eind juli, de 27ste, waren er 52 dames aanwezig.

HenryIII
10 september 2022, 11:00
Ik heb mijn gratis toegang gebruikt om deze donderdag te gaan. Zeer goede sfeer, maar mijn favoriete meisjes waren er niet ((((.

Ik sprak met meisjes en het schijnt dat er een groot basketbaltoernooi was in Köln (ik ben niet geïnteresseerd in deze sport). Het gevolg was dat de toeristen/supporters op maandag en dinsdag massaal worden hgekomen, en zelfs voor sommige nog de woensdag. Normaal zijn die dagen de gewoonlijk rustige daggen. Daardoor hadden de meisjes donderdag rust genomen om voor het weekend zich voor te bereiden . Gelukkig had ik een vrije toegang omdat het een "off day" was.

VICE
11 september 2022, 04:17
Een aantal dagen geleden weer Samya bezocht op de zaterdagavond. Als je van feestjes houdt dan is Samya toch wel een van de betere clubs qua sfeer.

Ik wilde voor Ciara en Bella gaan. Maar ik kon met de gegeven omschrijvingen die 2 toch niet vinden helaas.

Uiteindelijk met 4 dames gekamerd:

Aida (Zwart haar, slank, 1.70m, Roemeens, Uiterlijk: 8 en Service: 8)

Bij binnenkomst in de barruimte viel mijn oog meteen op haar. Niet door haar verblindende schoonheid maar door haar sexy dansbewegingen op het danspodium. Wat kon zij goed twerken zeggen. Daarom besloten om meteen met haar te kameren. Standaard 50p30. Veel sexposities zijn mogelijk. Ze doet lekker met je mee en ze maakte me ontzettend geil dus was ik binnen 15 minuten al klaargekomen. Ik vroeg of een tweede ronde nog mogelijk was maar ze zei dat het per 30min kameren 1x klaarkomen is. Voor 100 euro extra doet ze PZC, TZ en anaal.

Amira (Roemeens, Lolita, kort haar blond geverfd, uiterlijk: 8, service: 7)

Na mijn vorige zeer voede ervaring met deze lolita sexbeest, besloot ik om weer met haar te kameren. Echter viel het dit keer tov voorgaande keer tegen. Ze hield de standjes niet lang met me vol en zei na 20 minuten dat ze helemaal kapot was en wat rust nodig had. Uiteindelijk had ik haar nog 20 euro extra betaald om de kamergang tot 40 minuten te brengen maar dat mocht niet baten. Arme meid was blijkbaar helemaal moe. Ik geef haar nog wel het voordeel van de twijfel want als ze niet moe is, kun je haar geweldig neuken.

Sonya (Pools, MILF, Blond, volslank, uiterlijk: 7 en service: 8)

Een dame die in Samya er enigszins uitspringt is Sonya. Het is namelijk een wat oudere vrouw en ze heeft geen Roemeense afkomst. Ik had haar vorige keer al gespot en ze bleef een beetje in mn hoofd rondspoken dus die avond besloten om haar te neuken. Ze is een dominante type dus je moet haar meteen temmen anders loopt ze over je heen. Alle kamers waren bezet, ze stelde voor om in de kino te neuken. Dat leek me wel gaaf maar er waren daarveen stuk of 5 ijsberen porno aan het kijken. Ik had geen zin om een publieke live show te geven. Dus uiteindelijk kamer afgewacht en haar daar geneukt. Bij binnenkomst wilde ze meteen de leiding nemen. Ik liet het in het begin toe bij het pijpen maar daarna nam ik weer de voortouw. Weg met die handjes bij het pijpen en vinger in de kont bij doggy. Dat vingertje vond ze niet prettig althans ze vroeg 50 euro extra om haar anaal te neuken. Uiteindelijk gwn normale service gehouden met haar. Ze neukt goed en als je een beetje de voortouw neemt en actief bent daar raakr ze opgewonden van dit Pools MILFJE.

Ramona (Roemeens, rood haar, slank, 1.60m, Uiterlijk: 8, Service:8)

De avond afgesloten met Ramona. Ze trok me aan vanwege haar paardenstaart kapsel en haar enigszins nonchalante houding. Dus eerst het ijs met haar gebroken om te controleren of het geen ijskoningin in de kamer zal zijn. Gelukkig was dat niet het geval. Wel gaf ze meteen aan dat ze de hele nacht heeft liggen neuken en dat ze wel een beetje moe was (het was inmiddels 3u in de nacht dus dat is begrijpelijk). Een hele goede kamer met haar gehad. Alle posities is zij in te neuken alhoewel ik er maar 4 heb uitgeprobeerd, missio met benen om mn nek, doggy, prone en zij on top. Goede ervaring en voor meerprijs zoent ze en pzc. Anaal doet ze niet, haar kontje schijnt maagd te zijn althans dat zegt ze zelf. Ik wilde komen op haar gezicht maar daar vroeg ze 50 euro extra voor dus uiteindelijk gekomen op haar onderrug. Een goede afsluiter.

VICE
11 september 2022, 04:28
Heren, een aantal opmerkingen/vragen mbt Samya:

1. Sommige dames vragen 100 euro per halfuur zoals een blonde dame met bril die bij binnenkomst meestal oo de bankjes aan de rechterzijde zit en een andere slanke Turkse dame vroeg dat ook. Leveren zij betere service? Zo niet, waarom de hogere prijs dan?

2. Er was vorigr week zaterdag een magere lolita dame bij die een tshirt droeg met een hele korte broek daaronder. Ik had even met haar gesproken maar ze kamert niet, danst niet en ze werkt niet achter de bar. Wat is het nut van haar en wat doer ze wel? Alleen praten en drankjes mee hebben?

3. Er was een Roemeense dame met stijl zwart haar, vaak draagt ze zwarte lingerie. Ze staat meestal aan de zijkanten of bii de bar. Ze komt kil over en bij het contact maken toont ze weinig interesse. Een keer negeerde ze me volkomen. Toch wil ik haar heel graag neuken. Wie is dit? En zal ik voor haar gaan of is het geldverspilling?

4. Alle kamers beneden zijn van binnen maar voor de helft verlicht, hierdoor kun je de actie niet goed zien. Ik hou niet van neuken in het donker en dus neem ik liever een kamer boven. Echter door de drukte word je genoodzaakt om een kamer beneden te nemen? Is er een mogelijkheid om alsnog een van de bovengelegen kamers te nemen. Een dame wilde namelijk niet zo lang wachten.

schoolmeester
11 september 2022, 05:28
Punt 1: als een dame 100 euro per half uur vraagt, probeert ze er een slaatje uit te slaan, OF ze doet 1 of meerdere extra,s.
Punt 2: is me niet helemaal duidelijk hoe of wat, ik denk gewoon een DVP met een smoes, omdat ze geen zin heeft in een kamergang.
Punt 3: lijkt me duidelijk: als een dame kil overkomt en je compleet negeert, heeft ze geen interesse in jou.
Punt 4: DVP bepaalt in principe de kamer, maar in goed overleg is er veel mogelijk.

Groet, schoolmeester.

Mentholbear
11 september 2022, 12:52
.

Ik wilde voor Ciara en Bella gaan. Maar ik kon met de gegeven omschrijvingen die 2 toch niet vinden helaas.
.

Je kunt aan de receptie vragen of ze er zijn.

Mocht dat het geval zijn, dan kun je ook aan een dame die je kent of mee de kamer mee op bent geweest vragen wie Ciara of Bella is.

VICE
11 september 2022, 16:01
Dat zal ik dan doen. Hoe is Samya op een doordeweekse dag: dinsdag, woensdag of donderdag?

mager
11 september 2022, 18:15
Sonya (Pools, MILF, Blond, volslank, uiterlijk: 7 en service: 8)
Alle kamers waren bezet, ze stelde voor om in de kino te neuken.

Haha, ja ik stond daar toevallig ook rond 3 uur in de hal, Sonya schreeuwde: "Kino, Ich hab gar kein problem damit"

Mentholbear
11 september 2022, 21:50
Dat zal ik dan doen. Hoe is Samya op een doordeweekse dag: dinsdag, woensdag of donderdag?

Natuurlijk een stuk minder druk als het weekend. Maar vooral als je tot wat later blijft, komen er in de avond nog wat meer dames binnen waardoor de line met meer dan 30 dames ik niet verkeerd vind.

HenryIII
7 oktober 2022, 17:44
Ik was bij Samya woensdag. Veel mooie Dames. Maar de vrouwen willen nu 100 € voor 30 min. Als je wil niet 100 betalent, dan is het met een "covered blow job, baby". Dat is wat ik heb met Roxana gedaan. Zeer mooi meisje. Een heel mooi meisje dat zichzelf Oekraïens noemt. Maar als ik haar in het Russisch vroeg waar je vandaan komt in Oekraïne, Verstond ze het niet en zegt "in English please" ))))))). Ik zeg haar dat ik Russisch spreek omdat je zei dat ze uit Oekraïne komt. Ze antwoordt dat ik noet begrepen hebt, Ze komt uit ... Boekarest ))))))))

De dienst was goed, maar zoals uitgelegd was alles gedekt om de kosten tot 50 €te beperken. Ik raad haae aan voor degenen die bedekte pijpen aankunnen. Ze zit/ligt op de tweede grote ronde middenstoel : blonde, zeer mooie, julie kunnen haar niet missen

bram4826
8 oktober 2022, 00:00
Ben hier voor corona een keer geweest. Geweldig daar! Maar toen was nog 50430. Met een heel mooi Bulgaartje. Ik ga zeker geen 100430 doen.

vanKees
27 oktober 2022, 01:31
War eine Stunde mit Mellena. Guter Samya-Service für Samya - Tarif! Sie weiß was Mann will.
Danke an IBF und Samya!

VanKees

vanKees
10 december 2022, 01:01
Fußball-Fest im Samya! Leider habe ich nicht getippt.
Wollte mit der hübschen In(n)a auf's Zimmer aber für heute hatte sie zwei Nogos. Schade.

VanKees

vanKees
22 januari 2023, 00:11
Mein Erstbesuch dieses Jahr im *Dance and Fuck Club*.
Mit Rosa eine schöne und aktive Stunde verbracht. Full-service für 100€!

VanKees

HenryIII
26 januari 2023, 04:53
Eerste Bezoek van de jaar, niets heeft veranderd, 100 €/30. Ondanks de nieuwe prijs kan ik onderhandelen. Ik betaalde 70 € voor een half uur alles inbegrepen. T'is duurder dan vroeger maar aanvaarbaar. Ik kan niet met welke meisje schrijven, ik heb beloft. t'is een meisje dat ik veel heeft gekozen. Dus, doet ze het niet voor iedereen een warschenlijk niet tijdens het begin van de nacht en ook niet tijdens de week-end => Nu moeten de klanten, die willen niet 100 €/30 betalen, tijdens de week gaan en ook wachten de laatste uuren van de nacht. Als de vrouw niet te veel geld heeft verdient, zal ze mischien een goedkoper kamer aanvaarden.

vanKees
26 januari 2023, 05:37
Citaat Henry III:
"....Ik betaalde 70 € voor een half uur alles inbegrepen. T'is duurder dan vroeger maar aanvaarbaar. Ik kan niet met welke meisje schrijven, ik heb beloft..."

Deur nie die vrou se naam te skryf nie, verhoed jy haar indirek om geld te verdien.

vanKees

pret
26 januari 2023, 07:10
Citaat Henry III:
"....Ik betaalde 70 € voor een half uur alles inbegrepen. T'is duurder dan vroeger maar aanvaarbaar. Ik kan niet met welke meisje schrijven, ik heb beloft..."

Deur nie die vrou se naam te skryf nie, verhoed jy haar indirek om geld te verdien.

vanKees

Sorry ik en waarschijnlijk ook vele anderen begrijpen helemaal niks van wat je allemaal schrijft. Zou je voortaan in het Engels kunnen schrijven? Dank!

Ascari
26 januari 2023, 08:46
Citaat Henry III:

vanKees

Zelfs de Belgen op dit forum passen zich aan en schrijven niet in het Vlaams. Dit geldt ook voor de Friezen, Brabanders en Limburgers etc. Ik snap echt niet waarom je hier in het Zuid-Afrikaans schrijft?

Op de Duitse fora schrijven ze ook niet in het Kölsch, Beiers en Schwäbisch.

Herr Fick
26 januari 2023, 09:41
Zelfs de Belgen op dit forum passen zich aan en schrijven niet in het Vlaams. Dit geldt ook voor de Friezen, Brabanders en Limburgers etc. Ik snap echt niet waarom je hier in het Zuid-Afrikaans schrijft?

Op de Duitse fora schrijven ze ook niet in het Kölsch, Beiers en Schwäbisch.

Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig. Laat maar komen, dat Zuid-Afrikaans. Daarbij, die taal heeft een heerlijk politiek incorrecte connotatie;)

WANDELAAR5
26 januari 2023, 11:51
Sorry ik en waarschijnlijk ook vele anderen begrijpen helemaal niks van wat je allemaal schrijft. Zou je voortaan in het Engels kunnen schrijven? Dank!

@Ascari @Pret Heb je het tegen Henry III of tegen vanKees?
Ik denk dat Henri III bedoelt dat hij aan de dame van plezier die hem zo’n geweldige korting heeft gegeven, heeft beloofd dat hij haar naam niet zou noemen op het forum.

VanKees zegt dat de dame minder omzet heeft omdat Henri III de naam niet noemt. Maar dat zal die dame waarschijnlijk aan haar reet roesten. Die wil niet al die geile mannen afwimpelen die zeggen dat ze het voor Henri voor €70 heeft gedaan en dus voor hun ook moet doen.

pret
26 januari 2023, 12:54
Was voor VK bedoelt

HenryIII
27 januari 2023, 04:43
Ik ben Waals en ik ben nooit echt tweetalig (in het ndls) geweest. Op mijn vorige werk sprak ik Vlaams met de collegas. Nu niet meer, geen Vlaming hier (nieuw werk). Toch denk ik dat ik Vankees begrijp? Ik denk dat hij bedoelt : door de naam van de Dame niet te schrijven, voorkom ik indirect haar om geld te verdienen. Alsik goed versta : Nee integendeel, waarschijnlijk zal ze niet aanvaarden een andere prijs (alleen maar 100 €) ook niet met mij. Laatste keer was ik a "lucky bastard" omdat ze niet veel werhte

Toch ga ik akkoord : t'is better in Vlaams of Duits te schrijven, of zoals ik, proberen te schrijven. Ik maak fauten waarschijnlijk nog meer in Duits als in Ndls maar ik probeer begrijpelijk te blijven.

Mentholbear
27 januari 2023, 18:20
Zou je voortaan in het Engels kunnen schrijven? Dank!

Krijg je weer commentaar dat het een Nederlandstalige forum is :teuflisch:

Mentholbear
20 maart 2023, 14:37
Rond het middaguur aangekomen en lekker ontbijtje genomen. Voederbakken plunderen is er permanent verleden tijd. Ze hebben de keuken verbouwd, waardoor je er niet meer bij kunt/mag komen.

Kwa dames 5 en heren een viertal. Zal langzaam wel toenemen. Zelf wat sauna rondjes gedaan en even liggen bijkomen in hun rust kamer. Lijkt net alsof ik op een waterbed op het strand of een meer lig met water en vogeltjes geluid op de achtergrond.

Mentholbear
20 maart 2023, 17:02
Zo een kwartiertje algeheel stroomuitval. Zitten nu in het donker. Helaas hebben ze geen kaarsen, andere zou het erg romantisch zijn geweest ;)

Noem me paranoia, maar met de AG taferelen zit ik nu mooi de wacht te houden bij mn locker. 1 voordeel, die ouderwetse sleutels hebben er geen last van. In tegendeel waarschijnlijk tot die elektrische dingen in Voldemort.

schoolmeester
20 maart 2023, 17:06
Een ieder krijgt wat hij/zij verdient.

WANDELAAR5
20 maart 2023, 17:25
Mentholbear je zit per ongeluk in het verkeerde topic. Het is maandag, dus PHG/Gamba dag voor jou.

Mentholbear
20 maart 2023, 17:55
Lol, aparte ervaring om in schemer/donker sex te hebben gehad. Maar stroom doet het net weer.

Mentholbear
20 maart 2023, 17:56
Mentholbear je zit per ongeluk in het verkeerde topic. Het is maandag, dus PHG/Gamba dag voor jou.

Neh, ik dacht 4 op rij, dat wordt te veel. Probeer juist elke week een andere club te doen.

Mentholbear
21 maart 2023, 01:16
Rond 21 uur was er een klein twintigtal dames in de bar en een stuk meer heren. Wellicht nog enkelen op de kamer.
Iemand van de club was jarig en kreeg een taart en ging op het podium dansen met een aantal dames. Leuk feestje voor em.

Mentholbear
29 maart 2023, 01:29

Achteraf spijt dat ik niet nog een keertje voor de gamba's was gegaan :heul:

Mentholbear
3 april 2023, 12:35
Wegens gebrek aan gamba's maar weer es in Samya kijken of ze deze week baklava hebben. Daar kan deze zoetekauw geen genoeg van krijgen :tongue:

Na een afspraak elders en een file later iets na het middaguur aangekomen. Circa 4 dames present, maar al gauw stromen er meer binnen. Hoewel die nog eerst met een sigaretje en een ontbijtje lijken op te starten.
Geen nood, moet zelf ook eerst nog bijtanken en even bijkomen.
Kwa heren circa 3 stuks. Zal in de loop van de avond nog wel toenemen. Hoewell, met de ramadan ben ik wel benieuwd hoe druk het gaat worden.

stimpy3
3 april 2023, 18:35
Maar hoe zit 't nou met de baklava? :biggrin:

Picasso 1
3 april 2023, 18:46
Heb je nog zo'n nichterige schouder/heup tas meegenomen? In Samya kwamen ze op het 'briljante' idee om een nieuwe voorraad badjassen aan te schaffen...zonder zakken.

cameltoe slide
3 april 2023, 18:54
Deze badjassen zonder zakken waren zeker 2 euro goedkoper bij aankoop. Een slimme werknemer (de werknemer van de maand) bespaarde veel geld voor zijn baas. :biggrin: :biggrin:

Ascari
3 april 2023, 19:07
Heb je nog zo'n nichterige schouder/heup tas meegenomen? In Samya kwamen ze op het 'briljante' idee om een nieuwe voorraad badjassen aan te schaffen...zonder zakken.

Dat hebben ze gedaan zodat de klanten hun telefoon niet bij zich kunnen dragen. Verder staat de muziek op de stand gehoorschade zodat je geen gesprekken kunt voeren met andere mensen. Tot slot is het zeer donker zodat de lelijke wijven ook kans maken op een kamer. :betrunken:

stimpy3
3 april 2023, 19:13
Deze badjassen zonder zakken waren zeker 2 euro goedkoper bij aankoop. Een slimme werknemer (de werknemer van de maand) bespaarde veel geld voor zijn baas. :biggrin: :biggrin:

Wat ascari al zegt over de mobieltjes. Overigens kun je wel je eigen badjas (met zakken) meenemen, is geen probleem.

cameltoe slide
4 april 2023, 00:00
Wat ascari al zegt over de mobieltjes. Overigens kun je wel je eigen badjas (met zakken) meenemen, is geen probleem.

Ik ben lui en neem alleen mijn kleine schoudertas mee. Het lijkt alsof ik net van het mannendansfeest in de Theo's Men Club kom. Maar het kan me niet schelen en ik heb geen problemen met mijn geld, mijn mobieltjes en wat verder belangrijk voor me is. :biggrin: :biggrin:

Mentholbear
4 april 2023, 00:06
Om met het begin te beginnen: de baklava's stonden beetje achter bij de salade. Dus iets verder kijken dan m'n snuit lang was. Normaal gluur ik ook nooit naar het konijnenvoer :rolleyes:
2x 2 stuks laten opscheppen. Ga straks maar es goed m'n tandjes poetsen...

Betreft die zakloze badjassen... Die moesten speciaal gemaakt worden, want die dingen worden in India door kleine kindertjes in massa gemaakt MET zak. De eerste lichting ging mis, omdat de kleuters uit gewoonte per ongeluk toch een rechter zak erin hadden genaaid. Na een paar zweepslagen deden ze het daarna wel zoals er op de bestelbon stond ;)
Effe voor de duidelijkheid nog maar eentje: ;)

Maar Mentholbear had dus niet zo een Theo accesoire om de schouder hangen, maar was dankzij berichtgeving op het forum voorbereid met z'n eigen wellness badjas. Eigenlijk altijd paraat voor een dagje thermen. Of Babylon :rolleyes:

En ja, je eigen badjas was geen probleem. Beetje dubbel. Want daar smokkel je ook zo een mobieltje in mee. Maar waarschijnlijk is de gedachtengang er achter wie z'n eigen badjas mee neemt zal wel goed volk zijn en niet zo achterlijk om foto's en videos te gaan lopen maken in een saunaclub :annieengel:

Kwa gehoorschade viel vandaag reuze mee. Kon makkelijk tukje doen in de slaapzaal. Ook rond 21 uur bleef volume erg relaxt. Zag wel een gast met pet in gewone kleding. Zal wel de DJ zijn, maar die dacht waarschijnlijk ook van voor wie moet ik de plaatjes draaien?
Met 15 a 20 man was het erg tam. En grappig was om te zien dat er wat meer ouwe dikke Duitsers waren. Die beleefden weer even oude tijden... :rolleyes:
Kwa dames was het niet beklagen vond ik. Met circa 30 dames niet verkeerd voor een Ramadan maandag. En circa 8 pasten wel in m'n straatje. Doch, ik bleef alsmaar op een favorietje wachten, waardoor een 2e vluggertje er helaas niet meer in zat met een prachtige dame. In de ochtend namelijk een vroege afspraak, dus wou op tijd vertrekken.
Heb me weer prima vermaakt.

Wel jammer was dat de enige ligbank boven die er nog resteerde kletsnat was. En ze geen bankje of stoel op het dakterras in de zon hebben staan met dit mooie weer. Daaar even tegen een raam geleund om wat gratis vitamines D op te vangen...

Willem2
9 april 2023, 09:50
Warum feiern orthodoxe Christen meist an einem anderen Termin?
Die orthodoxe Kirche hat die Kalenderreform unter Papst Gregor XIII. im Jahr 1582 nicht mitgemacht. Daher feiern Ost und West meist an unterschiedlichen Terminen - 2023 zum Beispiel im Westen am 9. April und in den Ostkirchen am 16. April. Erst 2025 gibt es wieder einen gemeinsamen Termin, dann am 20. April.

2021 gab es einen Vorschlag aus der Orthodoxie für ein gemeinsames Osterdatum aller Christen ab 2025. Papst Franziskus wäre wohl bereit, hier Zugeständnisse zu machen, sagte der Präsident des Päpstlichen Rats zur Förderung der Einheit der Christen, Kardinal Kurt Koch.
.... https://www.zdf.de/nachrichten/panorama/ostern-ursprung-auferstehung-jesus-100.html

HenryIII
11 april 2023, 02:32
Was daar zaterdag. Chiara was aanwezig : ze is nog OK voor50430. Een van de beste prijs voor een van de best dienst. Als alle de vrouwen dit prijs vroegen en met een zulke dienst, zou de club minder leeg woden. Weinig klanten zaterdag (in vergelijking met vroeger).

Mentholbear
11 april 2023, 18:38
Weinig klanten zaterdag (in vergelijking met vroeger).

Het is ook nog steeds Ramadan. Zal erna waarschijnlijk wel weer een stuk drukker worden.

Starter55
28 april 2023, 19:49
Gisteren, op Koningsdag, afgereisd naar Keulen, flink wat oponthoud onderweg tussen Rees en Hamminkeln door een wegversmalling en zo een uur later op de plek van bestemming, een camping aan de Rijn. Ik was van plan mijn vrijkaartje voor Samya te verzilveren en er een leuke middag en avond van te maken. Op het fietsje om 14 uur naar de club, mijn hangslot in de haast vergeten, zodat het maar afwachten was of mijnrijwiel er nog zou staan. De P was nog vrij leeg, bij de ingang een paar dames in burger met een sigaretje, en binnen mijn vrijkaartje verzilverd, daar ging nog wel een strenge controle aan vooraf, maar alsnog mijn dank aan Willem voor dit presentje.
De club verkend en toen maar neergezegen op de bank.
Druk met dames was het nog niet, ik telde er hooguit een stuk of 5, waarvan 1 flink onder handen werd genomen door een vriendin.
Deze speelse dame, ook nog aantrekkelijk, leek mij wel wat en haar gevraagd of ze wat bescherming nodig had. Daar was ze wel aan toe.
Ryanne heet ze, moeilijk te verstaan maar gelukkig stond de naam getatoueerd op het lichaam. Op de kamer was het speelse er snel vanaf en werd het zakelijk, upselling voor alles en nog wat. Dan voor mij maar de standaard, 50€ voor pijpen en een beurt met condoom.
Na een paar minuutjes gepijpt te hebben is het al gauw "Fuck?", toe dan maar, mischien wordt ze dan wat creatiever.
Maar nee, na een minuutje on top is mevrouw al moe, nog geen ijsbeer gehad volgens mij. Dus in missio afgemaakt en toch wat een domper.
Daarna gebruik gemaakt van de wellness, even rusten, wat eten, prima voor elkaar trouwens en weer naar de bar.
De keuze was nu inmiddels reuze. Oogcontact en er hing weer een om mijn nek.
Al snel 2 dames die wel een triootje met mij wilden, voor een prijs van 100€ pp per 30 minuten. Hoewel ze er zeer appetijtelijk uitzagen, heb ik gezien de prijs er toch maar vanaf gezien en mijn ogen maar de kost te geven.
Er lopen veel bekoorlijke dames rond en nog geen uur later werd ik toch gestrikt voor mijn eerste trio, 2 Bulgaarse meiden, de een zeer slank en voorzien van kleine borsten en nummer 2 een uitvoering die van wat meer was voorzien, ook hier moeten onderhandelen en kon het voor 50€ pp per half uur een mooie ervaring geweest.
Inmiddels was het tijd voor een diner en ook hier voldoende keuze en kwaliteit.
Daarna nog een anderhalf uur rondgekeken en, de fiets was er nog, terug naar mijn tijdelijke verblijfplaats.
Al met al toch wel een geslaagd uitje.