PDA

Volledige versie bekijken : Salon Bali, een zondagmiddag in Amsterdam.

noglangnietuitgewandeld
1 juli 2012, 21:56
Na een enerverende week in een of ander sexloos gat in een van de noordelijke provincies hoopte ik dat ze me weer eens in Duitsland nodig zouden zijn, maar nee eerst was er nog een klus te klaren in Amsterdam. Ook wel eens leuk, vooral als er een vrije zondagmiddag uitrolt.

Ik mag Amsterdam wel, het heeft toch dingen die andere steden niet hebben. Ik parkeerde de fiets met een kingsize kettingslot op het Damrak, onder het bordje ‘rijwielen verboden’, en nam de gok dat hij er bij terugkomst nog zou staan. Ik liep de rosse buurt in en vermaakte me met de aaneenschakeling van coffeeshops, sexshops en vreettentjes uit alle werelddelen. Na vijf stappen op de Zeedijk sprong ik snel aan de kant om niet met een travestietenoptocht in botsing te komen. Normaliter kijk ik nooit kerels na, maar als ze jurken en pruiken dragen en uitgerust zijn met een dubbel F, dan wil je toch even checken of je het wel goed gezien hebt.
Voor een van de kroegen was een homomeeting gaande, de heren zaten paarsgewijs genoeglijk hand in hand en in de andere hand een glas bier. Homofoob als ik ben nam ik de andere kant van de straat, afstand houden, je weet nooit of het overwaait.
Ik koos voor een Thais restaurantje en bestelde een lekker bord Pad Thai met een kom Tom Yam Kung, met veel chili’s, om alvast in de mood te komen voor mijn Thailandtripje, dat er weer aan zit te komen.

Vervolgens slenterde ik een uurtje over de wallen. De Haitiaansen in de bocht achter de Oude Kerk, de aldus genaamde chocoladehoek, waren volgens mij nog dezelfden als twintig jaar geleden, alleen wat dikker en wat lelijker geworden. Ik wrong mezelf door de Trompettersteeg, de smalste hoerenstraat van Nederland en misschien wel van de wereld. Ik wilde het toch nog een keer gezien hebben voodat die ascherbakse wethouder hier de boel dichtpleurt. De meeste gordijnen waren gesloten, dat kan er op dat duiden dat er megaveel geneukt wordt of dat er weinig bezetting is, ik vrees het laatste. Maar de dames die er stonden zagen er heel appetijtelijk uit moet ik toegeven. Nu zul je mij nooit bij een Amsterdamse raamtemijer binnen zien stappen, maar zonder dat ze er voor betaald krijgen spelen deze tantes een niet te onderschatten rol in mijn dagbeleving. Door de aanblik van die fraai geëtaleerde B, C, D enz. cups wordt mijn libido altijd enorm geactiveerd. Maar voor de sex ga ik wel naar een club, daar krijg je gewoon veel meer waar voor je geld.

Afhankelijk van de zin van het moment wordt het soms Jan Bik, maar ook wel eens, zoals vandaag, Salon Bali aan de Admiraal de Ruyterweg. Een van de meest shabby privehuizen van de stad, het predikaat Salon is wel een beetje doorgeschoten, het is gewoon een kot waar de tijd vijftig jaar stil heeft gestaan. Optick fickers rijden hier beter met een grote boog omheen, er zijn een aantal vrouwen bij waar ik niet te lang naar moet kijken vanwege een verhoogd risico van een acute penisverzakking, maar toch zit er ook wel eens wat aardigs bij. En als je het echt niets vindt ga je gewoon weer naar buiten, daar wordt ook niemand kwaad om. Ik trof mijn rijwiel gelukkig ongeschonden aan, stapte op en karde naar genoemd etablissement. Van de vijf aanwezige dames waren er twee waar ik om bovenvermelde reden niet teveel aandacht aan besteedde. Drie anderen zouden nog net door de keuring komen. Een van hen gebaarde naar de plaats naast haar en vroeg of ik wat wilde drinken. Een watertje graag. Ze liep naar de keuken en het was aan het ruisen duidelijk te horen dat er een glas doodordinaire gemeentepils getapt werd. Victoria was een Braziliaanse met donkerblond haar, jaartje of 35, leuke B cup, vriendelijk gezicht, helaas ontbraken de door mij zo gewaardeerde latinabillen, maar ze was toch met stip de knapste van het stel. Ik waagde het er op.

We liepen de trap af en kwamen in een groezelig kamertje met een gammele wastafel en een bed uit het jaar nul. Hoe lang ik wilde blijven? Nou als je lekker zoent, misschien wel een uur. Meteen pakte ze me volop de bek, kijk now we‘re talking. Een uur kost 80 euris. PZC erbij voor 30? Beetje veel, wat dacht je van 20? We deelden het verschil als op een Braziliaanse bazar.
Toen de BH uitging werd ik aangenaam verrast door een paar overmaatse harde tepels, en ze had graag dat ze goed bewerkt werden, ik kon gewoon mijn gang gaan. Ze kwam tegen me aan liggen en het kwam tot een aangename zoenpartij waarop ze me naar beneden manoeuvreerde. Voor mezelf hoeft dat beffen niet zo nodig, maar als ze het zelf graag willen, vooruit dan maar. Een vingertje erin was geen probleem en na verloop van tijd werd mijn hoofd in de beengreep genomen, fake or not, who cares.

Mijn beurt. De dame wist de spanning goed op te bouwen, diep en zacht, veel tong spelletjes erbij, ze had me waar ze me hebben wilde. Het condoom ging erom, Victoria ging op de rug en kreeg een versgepijpte paal in haar versgebefte doos. Ze sloeg haar armen en benen om me heen, ik was van plan haar eens langdurig te pakken, maar ik had buiten haar excellente zoentechniek gerekend. Ze hield mijn tong gevangen tussen haar tandjes en zoog er zo geraffineerd geil op dat ik veel eerder dan de bedoeling was het rubber volknalde. Weinig vrouwen krijgen dat bij mij voor elkaar, chapeau. De rest van de tijd werd aan een massage besteed, goed stevig op de juiste plaatsen, en het uurtje was weer om. Ik hing mijn kleverige genitaliën nog even over de rand van de wasbak, hees mezelf weer in de kleren en werd met een dikke zoen uitgelaten, zonder ook nog maar een blik in de salon te werpen. En zo kan ik toch weer terugkijken op een aardige zondagmiddag in Amsterdam, waar ik noglangnietuitgewandeld ben :lostit:.

bergm550
1 juli 2012, 22:33
Ik wrong mezelf door de Trompettersteeg, de smalste hoerenstraat van Nederland en misschien wel van de wereld. ...

Maar de dames die er stonden zagen er heel appetijtelijk uit moet ik toegeven. Nu zul je mij nooit bij een Amsterdamse raamtemijer binnen zien stappen, maar zonder dat ze er voor betaald krijgen spelen deze tantes een niet te onderschatten rol in mijn dagbeleving. Door de aanblik van die fraai geëtaleerde B, C, D enz. cups wordt mijn libido altijd enorm geactiveerd. Maar voor de sex ga ik wel naar een club, daar krijg je gewoon veel meer waar voor je geld.

Nou, dat is niet altijd helemaal waar. Als je bij de ramen in Haarlem 100 EUR betaalt voor een half uur, dan kun je bij de meeste meiden ook tongzoenen en likken.

Ik ben vorig jaar nog een paar keer in de Dollebegijnensteeg in Amsterdam geweest, dit is de straat aan de andere kant van de Trompettersteeg. In kamer 9-2 zat een beeldschone, blonde Bulgaarse, genaamd Eva. Ik betaalde haar 100 EUR voor een half uur en dan kon ik ook met haar tongzoenen en mocht ik haar ook likken. Maar het pijpen ging natuurlijk met condoom. Dus je kunt nog weleens mazzel hebben bij de ramen in Amsterdam.

Maar het liefst ga ik natuurlijk naar de clubs in Duitsland, maar soms als ik mega-geil ben, wil ik nog wel eens naar de Wallen gaan of meestal naar het Poortje in Haarlem, want de ramen in Haarlem zijn veel minder toeristisch en dus veel prettiger om te bezoeken.

noglangnietuitgewandeld
2 juli 2012, 06:11
@ bergm550,

Kijk, dat is goed te weten. In Haarlem ben ik een keer geweest, eerst in dat Roxytheater en toen door naar de ramen. Je moest daar entree betalen, niet gedaan, want voor hetzelfde geld zit er niks naar je smaak. Uiteindelijk in de straat bij een aardige Dominikaanse mijn ding gedaan, maar was wel een standaard raamnummertje van 50,-/30 min.
Maar op de wallen ben ik erg terughoudend, het moet altijd snel en de service beperkt.

bergm550
2 juli 2012, 09:51
@ bergm550,

Kijk, dat is goed te weten. In Haarlem ben ik een keer geweest, eerst in dat Roxytheater en toen door naar de ramen. Je moest daar entree betalen, niet gedaan, want voor hetzelfde geld zit er niks naar je smaak. Uiteindelijk in de straat bij een aardige Dominikaanse mijn ding gedaan, maar was wel een standaard raamnummertje van 50,-/30 min.
Maar op de wallen ben ik erg terughoudend, het moet altijd snel en de service beperkt.

Daar heb je gelijk in. Op de Amsterdamse wallen moet je echt geluk hebben, want meestal is de service heel beperkt en wordt je snel afgewerkt. Dit is ook de reden dat ik voornamelijk naar de ramen van Haarlem ga. Het is voor mij ook heel dichtbij, omdat ik in Haarlem woon.

De vrouwen achter de ramen in Haarlem bieden een veel betere service en je wordt zeker niet afgewerkt. Het is allemaal veel gemoederlijker dan op de Wallen. Er lopen geen dronken en brullende toeristen rond. Het heeft allemaal een tikkeltje meer niveau. Veel bezoekers zijn woonachtig in omgeving Haarlem en dat zijn beschaafde mensen, die gewoon zin hebben in een wippie en als excuus even een wandelingetje gaan maken.

De peeskamers van het raamgebied in Haarlem liggen allemaal in hofjeswoningen (voormalige aalmoeshuizen). Er zijn zo'n 20 ramen. In de volksmond heet het raamgebied "Het Poortje". Ze hebben ook een website www.haarlempoortje.nl. Het Poortje ligt naast een kerk. Prostitutie en de kerk gaan hand in hand in Haarlem. De kerkbezoekers en parochianen moeten langs het Poortje lopen om naar hun kerk te kunnen. Dus op zondag als de mis is, dan lopen ze langs de Poel des Verderfs naar de kerk.

Een keer liep ik daar ook, en toen ging ik naar rechts naar het Poortje en de rest van de stoet ging naar de kerk. Toen zei een jochie tegen zijn vader: "Pappa, waar gaat die man naar toe?" Zijn vader zei: "Dat gebouw is voor zieke mensen, daar worden ze geholpen." Waarop zijn moeder zei: "Nou, het zijn gewoon viespeuken." :)

Voorts moet je betalen om het Poortje binnen te mogen. Van 1995 tot 2001 was het 6 Gulden, van 2002 tot 2011 was het 6 Euro, en sinds 2011 is de entree verlaagd naar 2 Euro. Ik vind het goed dat je entree moet betalen, want dat houdt het kijken-en-niet-neuken-publiek buiten de poort. Dus je ziet niet als op de Wallen toeristen rondlopen met vrouw en kinderen, of een groep 65-plussers met gids door het raamgebied struinen. Krankjorum vind ik dat.

De periode 1995 tot 2001 was zeker de beste tijd. Alle ramen waren bezet en de meeste dames kwamen uit Polen, Rusland of de Oekraine. Deze vrouwen waren van saunaclub-kaliber. Echte stunners. Toen ik het Poortje voor het eerst bezocht, was ik 18 jaar en was ik meestal jonger als de vrouwen. De vrouwen waren meestal rond de 22. Ik betaalde dan 50 Gulden en 25 Gulden extra, want dan kon je ook zoenen. Meestal was je dan rond de 25 minuten op de kamer.

Over de borsten spuiten was bij alle Oost-Europese meiden standaard, behalve bij een enkele Nederlandse griet. Die lopen altijd over alles te mekkeren. Als je bij een Nederlandse griet naar binnen wilde, dan kreeg je eerst een waslijst gepresenteerd van do's en dont's, waarna je je afvroeg, of er nog wel iets was dat je wel mocht. Een Nederlandse meid waagde het zelfs door te zeggen dat je haar borsten mocht kussen, maar dat kostte dan wel 25 Gulden per borst. Met als gevolg dat ik nooit meer bij Nederlandse vrouwen naar binnen ben gegaan.

Na 2003 liep het aantal vrouwen sterk terug in het Poortje. Wellicht heeft dit met de strengere wetgeving te doen, die de gemeente-politiek van Haarlem en Amsterdam proberen door te voeren, namelijk een algeheel verbod. Op een gegeven moment zaten er vaak nog maar 2 vrouwen, en als er 1 zat, dan mocht je gratis naar binnen, want dan werd de poort opengezet.

Maar sinds 2011 toen de entree verlaagd werd naar 2 Euro, zie je toch weer wat meiden terugkeren. Nu zitten er meestal 5 tot 9 meiden in het Poortje. En daar zitten af en toe meiden tussen, die zeker ook in een saunaclub zouden kunnen werken. Zo heb ik vorig jaar nog een leuke Hongaarse ontmoet. Als je 100 Euro betaalt voor een half uur, dan kun je bij haar ook likken en zoenen. Je moet het wel even vragen, voordat je naar binnenstapt, want sommige meiden doen het niet.

Ik heb ook weleens meiden ontmoet daar, die daarvoor in een saunaclub in Duitsland hadden gewerkt, maar even terug naar de ramen wilden. Dus ik ben in het Poortje ook wel een aantal keren zonder condoom gepijpt door vrouwen, die voorheen in een saunaclub hadden gewerkt en dat dus gewend waren te doen.

Ook werd mij weleens op de kamer gevraagd hoe het in de clubs in Duitsland was. Regelmatig heb ik de clubs Golden Time, Livingroom, Planet Happy Garden en Villa Vertigo genoemd, en dan tikten ze die namen in hun mobieltje in. Dus wellicht is het daarom veel rustiger geworden en ben ik dus de schuldige. Zo ben ik al een keer een meisje van het Poortje tegengekomen in World en een andere heb ik op een foto gezien op de website van Villa Vertigo. Het is dus een kleine wereld. :)

T&A Addict
2 juli 2012, 17:54
De Wallen is voor toeristen en boeren, er zit daar maar een enkele kanjer die je moete weten te vinden waar je voor 50 euro een half uur binnen bent en je net zoveel krijgt als in een club (pzc, spuiten over lichaam, tongzoenen) en dan heb ik het niet over de oma's op het Oudekerksplein. Maar inderdaad is de service van de meeste dames daar hopeloos. Dat het merendeel er gedwongen zit, zoals de gemeente beweert, geloof ik niet, maar veel oosteuropesen werken er zeker gedwongen, kijk maar eens in de Molensteeg, de treurigheid druipt er vanaf.

Singel en Ruysdaelkade zijn veel betere locaties. Meer service, geen klokkijksters en meestal niet van die piepjonge meisjes zoals op de Wallen. Je kunt er vanuit gaan dat de meesten hier vrijwillig achter de ramen staan. Zeker in het Singelgebied heb je veel oude besjes, maar ook prachtige meiden, vaak Latijns-Amerikaans. Al wordt het wel wat minder.

Op de RDK zit van alles. Beide buurten zijn lekker rustig. De Ruysdael is bij de meeste meiden het populairst, omdat hier alleen maar mannen komen die zo snel mogelijk actie willen. Logisch, je loopt er nogal in het zicht, lekker op je gemak rondkijken is er niet bij, zeker niet als je zoals in mijn geval nogal wat familie en bekenden in de Pijp hebt wonen. De bezoekers in de Singelbuurt en RDK komen ook niet om te laten zien hoe leuk ze zijn zoals de Mokro's op het Zandpad en de boeren en Engelsen op de Wallen.