Volledige versie bekijken : Geile Tijden, December 2011
laplagne
2 december 2011, 18:42
Laplagne is de feestmaand december meteen goed begonnen met een bezoek aan Golden Time. Gelijk ook maar proberen een redelijk uitvoerig dagrapport op papier te zetten. Sta ik in elk geval misschien heel even aan kop met de beste maandrecensie.... Laplagne eindigde zijn afdaling naar Golden Time op de eerste december om kwart voor vier. Niet het beste tijdsip om bij ons paradijs je gezicht te laten zien, maar soms gaan zaken boven de vrouwtjes... Het is prettig om te merken dat de parkeerwachters je auto en/of gezicht herkennen. Voor twee auto's met een Frans kenteken was geen plaats en die moesten een paar honderd meter verderop parkeren. Laplagne mocht zijn Spaanse automobiel op de Heidweg parkeren waar soms een plekkie vrij is. Dat was gelukkig nog een meevaller.
Na de bijna gebruikelijke donatie van vijftig euro's - eenmaal ooit een vrijkaart gewonnen - en een vriendelijke intropraatje met de gastvrouwen had ik het al meteen door. Het was voor mijn gevoel stervensdruk. Het was in het halletje al een komen en gaan van vrouwen op jacht naar een sleutel. Na een verfrissende douche kon het feest beginnen. Nou ja beginnen. De drukte in Golden Time had veel weg van een doorsnee zaterdag in de Amsterdamse Kalverstrasse of de Koopgoot in Rotjeknor. Het leek ook wel of ik bij de loting van het EK voetbal was. Ik hoorde ook vele mannenstemmen uit alle uithoeken van Europa. Eerst maar een paar bakkies koffie gedronken en gekeken of ik mijn favoriete dames zag. De Poolse Ela, die benadrukte dat ze in Golden Time Eva/Ewa heet, stond bovenaan mijn verlanglijstje, die goed gevuld was. Net op het moment dat ik niet langer in de wachtkamer wenste plaats te nemen hing Ela ineens om mijn nek. Het was zeker een tijdje geleden dat ik haar had gezien. Natuurlijk veel te lang geleden, maar zij was eerlijk om te vertellen hoe dat allemaal kwam. De enige tegenvaller met Ela was de kamerwachttijd. In de tussentijd deed Ela een rondje en zo was zij verzekerd van een aantal afspraken voor de rest van de dag. Daar had ik ook al aangedacht, want een trio met de Poolse toppers Ela en Tanja/Tanya zou een mooie dagsluiter kunnen zijn. Op de kamer in een van de buitencabines was het weer ouderwets pret met Ela. We hebben allebei alle hoeken van de kamer gezien. Zo hoort het tijdens een kamergang te gaan en eigenlijk zou Ela sommige youngsters moeten inwerken om het vak te leren. Het bleef bij een uurtje aangezien Ela nog eine Termine hatte.
Laplagne had keuze genoeg voor de tweede ronde. Het klopte inderdaad dat er vermoedelijk over de honderd dames rondliepen en daarbij kwamen voor mijn gevoel wel honderden ijsberen. De laatse keren mocht ik Golden Time op een maandag of dinsdag bezoeken. Het contrast was werkelijk heel groot. Toen was alles heel relaxed en nu was er veel meer stress. Ik had al drie nieuwe gezichten gezien en dat bleek wel toen twee van die dames met twee ijsberen door een van de gastvrouwen naar de kamer werd verwezen. Deze dames maakten werkelijk hun debuut in Golden Time. Eenmaal terug in de bewoonde wereld heb ik de debutante Jasmine opgewacht. Met zoveel ijsberen moet je gelijk toeslaan. Jasmine is een Duitse volgens mij in het begin van de twintig met puntige borstjes en zag er geweldig geil uit. Sommige vrouwen stralen nu eenmaal geilheid uit. Ze had in het uitgaanswereldje van Keulen gehoord dat je in Golden Time als schoonheid wel de nodige centjes zou kunnen verdienen. Jasmine werkt normaal gesproken in het dagelijks leven als visagiste en vertoont in Golden Time haar kunsten om financiele achterstand te betalen. Tijdens het wachten met Jasmine en haar vriendin (die smeekte om een trio) vielen de dames van de ene verbazing in de andere. Zij herkenden heel vriendinnen uit Keulen die ook in Golden Time waren neergestreken. Het duo was nog redelijk nieuw en zij lieten zich door de vriendinnen goed voorlichten over de gang van zaken in Golden Time. Zelf moest ik er bij Jasmine er op aandringen dat zij op z'n tijd ging kijken of er al een sleutel vrij was. Sinds lange tijd werd ik zelfs het wachten enigszins een beetje beu. Ik heb het op de kamer met Jasmine maar gelijk bij een uur gehouden en haar de nodige tips gegeven zoals het geringe damesaanbod tussen Kerst en Nieuwjaar maar dan had zij andere plannen. Het was zeker niet slecht, maar mevrouw zou eigenlijk ingewerkt moeten worden. Buiten was het echt een aflevering van ontdekje je plekje aan de Heidweg op zoek naar de kamer en waar de meeste dames hun lippenstift temperen was een deel van mijn goddelijk afgetrainde lichaam waaronder mijn lippen na afloop van de vrijpartij aardig rood aangelopen. Jasmine is zeker voor herhaling vatbaar. Het is geen herkansing maar ik wil wel eens over een maand ervaren hoe zij dan op de kamer is. Misschien zelfs wel een trio met een van haar vele party-vriendinnen in Keulen.
Door de lange wachttijd (59 minuten) en het avontuurtje met Jasmine heb ik avondeten laten schieten, maar ik had een goede lunch achter de rug. Het was werkelijk bommetje vol met een overschot aan dames. Ik zag bij het zwembad een groep vriendelijk Italianen die voor de eerste keer in Golden Time waren. Zij spraken alleen geen woord Engels of Duits en eindelijk hadden ze succes toen een paar dames Italiaans spraken. Later bleek het geen goed verlopen kamerbezoek want bij de balie werd met een andere tolk uitvoerig over de prijs van het kamerbezoek gediscusseerd. Klokslag tien uur arriveerden de pizza's en tijdens het eten van een paar stukken pizza zag ik een leuke blondine lopen die ik de hele dag nog niet had gezien. Had veel weg van een studente. Bordje leeg gegeten en je slag slaan, maar ik was schijnbaar niet meer zo snel op de eerste meters. Een andere ijsbeer had haar opgeeisd. Zag hun door Golden Time lopen op jacht naar een sekslocatie. Kwam vermoedelijk door de lange wachttijd voor een kamer en ik zag ook dat de kino aardig gevuld was. Aan de bar ging ik verder op zoek naar de derde ronde. Eerlijk gezegd zocht ik Ela (en Tanya), maar ik moest concluderen dat een groot aantal dames wel heel erg lang op de kamer bleven. Natuurlijk deden de dames goede zaken, maar Laplagne werd hier niet vrolijk van. Mijn humeur verandere ineens. De blondine met de naam Sina passeerde mij en gelijk maar 'schoudertje tik' gedaan. Godzijdank mevrouw was niet meer bezet en ik heb gelijk toegehapt. Kamer gereserveerd en op de bank hebben wij elkaar goed leren kennen. Ik wist meteen (als ervaringsdeskundige) dat dit een succesdate zou worden. De 24-jarige Sina - zou je haar niet geven - swingde lekker op de bank en zou een studente of hockeymeisje kunnen zijn. Hoop trouwens dat de naam goed wordt geschreven. Ik maakte nog de grap dat Sina het jongere zusje van het fenomeen Lisa had kunnen zijn, maar de naam Lisa zei haar niet veel. Sina was pas om 22.00 uur binnengekomen en ik bleek later haar enige date van de avond. Zij is meestal van donderdagavond tot en met zondag in Golden Time. Het wachten werd beloond. Sina is zeker een van mijn beste Golden Time ervaringen van de afgelopen zes jaar. Zo vriendelijk, charmant, lief en een mooi lichaam. Dat komt misschien omdat zij op hoog niveau basketbal heeft gespeeld. Voor het kamerbezoek wist ik het al. Dit zou smullen worden en dat werd het ook. Ik had helemaal geen zin meer om op de valreep nog een trio te doen met Ela en Tanya, waardoor ik anderhalf uur heb genoten van Sina. Tongzoenen moet je in eerste instantie niet van haar verwachten, maar toen Sina eenmaal opgewonden was kwam zij ook helemaal los. Elkaar beide een lekkere massage gegeven. Het gebeurt niet vaak, maar Sina ook een fooi gegeven want dat verdiende zij van top tot teen. Om tien voor een uur moe, maar na de drie geweldige kamerbezoeken zeer voldaan Golden Time verlaten. Dit gaat echt een feestmaand worden!
Picasso 1
2 december 2011, 18:56
Ik merk dat Laplagne een soortgelijke smaak heeft als Picasso (tussen die overmacht aan Roemeense liefhebbers). Sina had ik laat op de avond ook willen nemen maar ben teveel tijd kwijt geraakt met op een sleutel wachten met Jasmine.
Megaboob
2 december 2011, 23:31
GT donderdag 1 Dec, aanwezigheid van de Boob-Meister van 18.00-00.30
Bij aankomst op de Heidweg was het al duidelijk, een parkeerplaats aan de deur zat er niet in, wat een drukte. Zelfs bij het Tierpark was alles bijna vol, de parkeerplaats was ook nog eens ingeperkt met boomstametjes. Megaboob zou de hertjes met de silicoontjes dus moeten gaan delen met andere liefhebbers.
Niet getreurd, want Megaboob weet dat zijn >D cup dames allemaal smachtend op hem wachten op donderdag (ook ik moet mijn ego af en toe strelen toch?!). Na binnenkomst, en betaling van de gebruikelijke 50 euro gedouched, en omgekleed tot ijsbeer. Het eten was nog opgedient, dus eerst maar doorgelopen naar de buitentent. Ik heb kalkoenreepjes met pittige kruiden (en dat was te merken!) met rijst op. Op zich lekker, maar verbazingwekkend dat ze in GT veel spicy gerechten hebben vaak, en veel gerechten met idioot veel uien, iets wat voor de dames en de heren niet altijd even lekker zal zijn bij het zoenen! Gelukkig had ik mijn fles mondwater meegebracht, o,m toch weer fris en fruitig het slagveld binnen in te gaan.
In de drukte ontwaarde mijn borstenfee Victoria mij, en dat resulteerde in een 3 uur durende "pannenkoek" sessie, zie verslag.
Nadat ik weer terug was van de kamer liep ik Jack42 en Picasso weer tegen het lijf, even met beide ijsberen bijgepraat, en met Jack42 nog even mijn ervaring met Victoria doorgenomen, bedankt voor het gesprek Jack42, en leuk je weer te zien! Picasso was alweer met een nieuweling naar een kamer, deze Spaanse geilaard kon er geen genoeg van krijgen gisteren, en gelijk heeft hij!
Na nog een sauna rondje, en even bijkomen, besloot ik toch om de avond af te sluiten met busenwunder nr 2, de Duitse Kelly, die weer terug is in GT. Prima afsluiting met deze Duits degelijke E cup, en alsnog tevreden naar huis gereden!
Opvallend was de extreme drukte gisteren, en die bleef tot het einde aan toe groot, met lange wachttijden (ik hoorde diverse berne klagen over ca 1 uur.) GT zou wellicht toch iets minder ijsberen binnen moeten laten, want deze wachttijden zijn echt te lang. Jammer dat men geen extra blokhutjes neer mag zetten, de tuin is er groot genoeg voor! Misschien een paar grote tenten in de winter op het grasveld, met verwaching? Createve oplossing? Indien toepasbaar, dan een jaar lang een gratis toeganskaart voor Megaboob in GT uiteraard.
Door de lange sessie met Victoria heb ik gisterne wel de kans gemist om met Nicolle te kameren, die er ook was, en er ook weer heerlijk uitzag. Sorry Nicolle, en de volgende keer sta je als eerste op de lijst als je er bent. Altijd ook fijne sessies met deze Poolse schoonheid met de mooie ogen (en borsten).
Op borstenfront heb ik verder Ricarda en Coco nog gespot, die er ook beiden weer heerlijk uitzagen. Al met al dus een dag met een redelijk aantal >D cup dames in GT, de boobmeister geeft dus toch het predikaat G(rote) (T)ieten weer af voor deze neuktempel.
Megaboob
ilovethaigirls
3 december 2011, 10:50
Had gisterenmorgen even wat meeval op mijn werk, waardoor ik een uurtje eerder dan voorzien naar de Heidweg kon afreizen. Had voor de verandering een pannenkoekensessie gepland en die werd dus meteen verlengd met 60 minuten :) .
Iets voor 13 uur was ik al op mijn bestemming. Het moest binnen al vrij druk zijn want ik kon nog net het laatste plekje op de bouwmarkt innemen en het straatje stond ook al vol.
Als aperitiefje kreeg ik alvast sleutel 69 toegewezen. Bij binnenkomst was het al erg druk, er was aan de bar geen plaats meer vrij. Op dit vroege uur waren er ook al uitzonderlijk veel dames aanwezig.
Mijn pannenkoekenmeisje zat al te wachten. Ik wou eerst nog wat eten maar gezien er geen plaats was, liet ik haar dan maar een sleutel halen, we konden evengoed op de kamer wat eten. Zimmer 2, ik haat die kamers 1 en 2 want je moet er telkens de geluiden van je buurman bijnemen. Heb het eten maar even uitgesteld en mijn buurman van mijn geluiden laten genieten. Daarna kon ik dan tijdens de maaltijd genieten van zijn oehhhhh ahhhhh en uiteindelijk ooooooooooooohhhhhhhhhhhhh, waardoor een vleugje majonaise net iets minder aangenaam smaakte. Nadien hebben we die sleutel dan maar snel omgewisseld om dag in een aangenamer kader te vervolgen.
De zeldzame momenten dat ik in de bar kwam, zag ik Chrystellle hopeloos op zoek naar (pepermunt)balletjes en zag ik na lange tijd Kelly nog eens terug. Het werd ook alsmaar drukker en hoorde dat er al tamelijk vroeg wachttijden waren.
Het eten werd deze keer het dieptepunt van de dag. Ik maakte even een flauw grapje met de kok en die maakte er al dadelijk eentje terug. Ik had niet gezien dat hij heimelijk een scheut tabasco op mijn bord had gedeponeerd. Toen ik dat in mijn mond stak, stond die in vuur en vlam. Ik zag een grijns op de kok zijn gezicht, zijn grapje was duidelijk meer geslaagd dan het mijne. Ik had zowat drie Warsteiners in 5 minuten nodig als bluswater.
Daarna terug naar zimmer 7, waar ik dat vuur even langs een andere weg kwijt kon. Rond 20 uur een zeer aangename sessie beëindigd.
Kon dan aan de bar nog wat nagenieten met een paar ijsberenvrienden. Maakte daar ook nog kennis met een nieuwe Keniaanse Amara en kreeg nog een aanlokkelijk voorstel van Chantal, waar ik echter niet meer op ingegaan ben.
Er waren over het geheel van de dag wellicht 100 dames aanwezig, waarvan ik er amper de helft kende. Heb onder andere volgende dames gezien:
Amara (nieuwe Keniaanse) Andrea Angela Carmen Chanel Chantal Chrystal Cindy Criss Dilara Doro Dunja Elisabeth Evita Flo Gaby Jaylan Jessica Karina Kelly Lara Larissa Laura Liana Lilly Lisa Luana Luna Mandy Mara Maria Monica Nicolle Nina Paula (nieuwe Poolse gans verpakt in visnet waar een vriend heel enthousiast over was) Ricarda Samina Shaira shakira Sina Sinem Sisi Sofia Sofie Sonja Tamara Tanja en ik meende in een wip ook Veronica gezien te hebben maar ben niet 100 % zeker.
Ik ben er waarschijnlijk pas terug op de weinachtsparty.
bergm550
3 december 2011, 11:04
Zimmer 2, ik haat die kamers 1 en 2 want je moet er telkens de geluiden van je buurman bijnemen.
Ik vind de meeste kamers binnen in GT niet prettig, ik vertoef het liefste in de blokhutten, die ogen veel gezelliger en hebben ook veel meer licht overdag. Soms vind ik de kamers binnen zo ongezellig donker met die donkere wanden.
Ik had niet gezien dat hij heimelijk een scheut tabasco op mijn bord had gedeponeerd. Toen ik dat in mijn mond stak, stond die in vuur en vlam. Ik zag een grijns op de kok zijn gezicht, zijn grapje was duidelijk meer geslaagd dan het mijne. Ik had zowat drie Warsteiners in 5 minuten nodig als bluswater.
Knap hoor, ik geloof dat "de souza" dat nog niet eens voor mekaar krijgt. :)
bensin
3 december 2011, 20:41
Zaterdag 19/11 was de Roemeense Andrea aanwezig
Andrea (Roemeense) werkt hier nog steeds. Kan ik aanbevelen voor een volledige sessie met een uitstekende massage.
ketserr
4 december 2011, 18:27
Zaterdag 3 december 2011.
Begin van de week kreeg ik een bericht uit Duitsland via digitale tamtam van Nancy dat ze er op 3 december zou zijn. Een dag dat ik er normaal gesproken zou zijn maar door de ticketstress van de tour van The Boss volgend jaar waar ik weer een paar keer bij wil zijn had ik willen overslaan want die concertkaartjes krijg je niet voor niks en met de reizen erbij hakt dat toch in het GT budget. Maar omdat het hier om een speciale ketspop gaat ben ik overstag gegaan want van haar krijg ik pannekoek neigingen.
Vrijdagavond stap ik rond 23.30 me bed in en ik was gelijk in dromenland wat in één keer doorging tot ik om 6.30 wakker werd. Na een kort bezoek aan het kleinste kamertje dook ik snel weer me bed in om nog even wat te slapen maar dat ging niet meer. Ik weet niet of het door de definitieve bevestiging vorige week komt dat er geen golden lady meer is maar ik heb ieder geval heerlijk geslapen. Helemaal uitgerust stapte ik dus me bed uit en niet veel later na nog een rondje forum trok ik deur thuis achter me dicht en stapte ik de ketsmobiel in om daarmee door de hevige wind naar het Duitse kets oord te rijden.
Ik draai de Heidweg op en weer is mijn plekje al bezet maar ik kreeg de plek ernaast. Mijn voorganger kreeg het plekje van Cupido wat dus ook betekende dat hij er nog niet was. Ook de auto van Tatjana stond er niet dus dat was het eerste gemis van de dag. Het hek is versierd met kerstverlichting en de deurbel heb ik niet gehoord want die heb ik niet hoeven te gebruiken, de deur werd al ontgrendeld toen ik aan kwam lopen. Ik kreeg me badjas en gaf de theke de instapprijs waarop zij mij een polsbandje omdeed. Ze zegt; nummer 49 de leeftijd van Ace2. Aan de bar zag ik Mr. Warsteiner al zitten die net iets eerder aanwezig was om het licht en de kachel aan te doen. Ik sta te douchen en ik hoor de deurbel en kort erna hoor ik iemand praten, ik werp een blik richting de theke en daar stond hij, Cupido. Kort erna zitten we als 3 op een rij aan de bar de boel te overzien en natuurlijk gelijk namen te verzamelen. Op dit moment werd het al snel druk en stond de muziek al vrij hard die een mooie afwisseling had tussen de moderne muziek van nu en die leuke waarvan men nu zegt dat ze zo fout zijn jaren 80 muziek.
Na een paar broodjes en een paar kopjes thee liep ik een rondje maar er was nog weinig te beleven ook in de kino gebeurde er nog niks. Mr. Warsteiner kreeg van Carmilla te horen dat zijn bier nog niet echt koud was dus liep hij naar buiten om uit de tent zijn bier te halen maar dat was alcoholvrij en dat is geen bier net als cola light geen cola is. Cupido lag in het bubbelbad en elke dame die voorbij liep vroeg hij of ze er bij komt maar er was niet één die op zijn aanbod inging, wel kwam de één na de andere even bij hem op het randje zitten. Ik zat er ook even bij maar toen de derde dame erbij kwam zitten ben ik maar naar de bar gegaan. Samen met Mr. Warsteiner zie ik de dames achter elkaar binnen komen maar ook Jos en Salitos. Ondertussen kreeg ik een bericht van Nancy dat ze onderweg was en me gelijk zou opzoeken als ze binnen was.
Ik loop weer een rondje en ondek hierdoor later op de avond dat er ook een vrouwelijke versies van pannekoeken zijn, de pannekoekerin. Ik kijk even in de kino en loop weer verder en kom langs die wc die daar is en de nieuwe Turkse Alya dook daar net in. Ze ziet me en roept me om in het kleinste kamertje een potje te gaan ketse. Ik begreep het natuurlijk niet dus vroeg ik of ze het in het Engels kon zeggen en dat was geen probleem. Ik heb haar aanbod afgewezen en ze wou me nadat ze gedaan had wat ze wou gaan doen naar mij toe komen in de bar. Ik vertelde haar dat ik op iemand wacht en of we dat dan in de avond konden doen. Dit vond ze goed. Ik loop weer verder en kom langs de ingang en net op dat moment komt Nancy binnen. Ik kon nog net de groeten aan Criss van NikXXX doen en een praatje met Picasso maken en Nancy stond al voor me.
Vanaf hier 15.15 heb ik een deel van de film gemist want dit werd mijn pannekoek moment met Nancy want het was al 17.40 geweest voordat ik terug was. En ja, dat is langer dan 1,5 uur. Ik heb dus gepannekoekt!
De aanwezige bij ons bekend op dat moment van aanwezigheid;
Catalina - Lisa - Magda - Paula - Cristina - Evita - Celine - Dunja - Emily - Nina - Alya - Angela - Janine - Martha - Mery - Mara - Elise - Patricia - Gaby - Andrea - Nora - Chanel - Katja - Gloria - Moni - Violetta - Laura - Jana - Maria - Julia - Luana - Helena - Elizabeth - Shanti - Marissa - Jasmine - Ela - Cindy - Isa - Sofie - Samira - Jeanette - Stefania - Lara - Corina - Criss - Chantal - Flo - Denise - Jessy - Jamila - Mandy - Ella - Nathalie - Anni - Maxi - Olga - Crissy - Alisia - Barbie - Amara - Chantal (dom) - Diana - Elena - Destiny - Carolina - Marina - Nikita - Nila - Tanja - Nancy - Eugenia - Alexandra - Sonja - Kathy - Melanie
een aantal nieuwe - en dan nog een aantal waarvan we even de naam niet wisten
Terug komend van de kamer ziet Magda me en roept me bij me nickname die ik in GT heb. Na de douche ben ik naar Magda gelopen die weer samen met Isabelle als ontvangstcomite bij de ingang stonden om ze beiden even te knuffelen.
Het avondmaal werd inmiddels opgediend dus ging ik kijken of het druk was en wat er te eten was. In de tent kwam ik Chantal tegen die al gegeten had en een sloesol wilde gaan halen, afgewezen want ik moest eerst eten. Samen met Cupido ben ik gaan eten. Voor mij werd het aardappels met wat groente, salade en een paar stukken vlees waar ik bijna me vingers bij op at maar wat het was weet ik niet. We bleven nog even in de tent zitten en namen de lijst met namen nog even door. Maggie was ook net binnen dus dat werd weer knuffelen.
Het werd weer tijd om te gaan ketse dus ging ik weer op pad zoekend naar Alya want die heb wel de ketsnorm maar ze was bezet, Chantal werd gepannekoekt en de rest van de dames waren ook bijna niet meer te bekennen. Het leek wel of de kamers gedeeld werden en er een pannekoekepidemie heerst want ze bleven allemaal lang weg. Ik zit met Picasso te praten en ik zie Alya uit de kamer komen dus die moest ik in de gaten houden. Ze komt weer de bar inlopen en ik had haar aan willen spreken maar er was mij iemand voor dus het gesprek met Picasso ging weer verder tot ze weer vrij kwam en ik haar toen wel kon spreken. Ik loop haar tegemoet en ik zeg wat tegen haar waarop ze zegt dat haar Engels niet goed is en loopt gewoon verder. Ik was gelijk klaar met deze pannekoekerin. Hierna eerst pizza weer samen met Cupido.
Er waren veel nieuwe gezichten waaronder twee nieuwe Roemeense die elkaar elke keer opzochten bij de kerstboom alsof hun de kadootjes waren die Santa Claus er onder had gelegd. Ze hebben allebei de ketsnorm dus toen ik ze voor het eerst zag waren ze al een optie. Ik had me pizza op en keek om me heen en Catalina stond gekke bekke te trekken naar me dus dat betekend dat ik even mee ga doen en er even een praatje mee ga maken wat voor betekende dat ze op pad kom voor een sloesol want Chantal was nog bezet. Van-Dattum was gister ook met haar geweest. Kort nadat ik terug was en aan de bar wat zat te drinken zag ik Chantal waar ik direct heen liep en vroeg haar waar ze was wat ik natuurlijk wel wist, ze was in een kamer met een pannekoek. Ze omhelsde me en liet me niet meer los en als ze los zou laten zou ze gelijk een sloesol gaan halen maar ik vroeg haar of ik een paar minuten rust mocht hebben en dat vond ze goed en stelde voor dat ik haar dan eerst een massage zou geven en daarna zouden we gaan ketse wat ze eigenlijk andersom wilde. Dus liepen we naar de kino maar we zagen dat het hemelbed naast de sauna vrij was dus zijn we daarin gedoken.
Het liep al tegen eind van de avond en alleen Cupido was er nog van de bekende want we hadden afgesproken samen het licht uit te doen. Ik liep nog wat rond om hier en daar nog wat slap te ouwehoeren met dames of heren. Bij de kino kwam ik Sonja tegen die een poging deed om mij over te halen maar dat gaat haar niet lukken. Ik nam nog een gehaktbal en ik zit op een bank bij te komen toen het grootste schatje van GT naast me kwam zitten, Eugenia. Met haar in me armen hebben we het laatste stukje van de avond gevuld waar ook Chantal, Criss en Cupido bij waren.
Een snelle ronde om Maggie, Nelli, Isabelle en Magda bracht me buiten het hek van het Duitse kets oord. Gister was de laatste keer voor mij van dit jaar want zoals in het begin van het verhaal staat ben ik bezig met concertkaarten te verzamelen voor de tour van The Boss volgend jaar en daar ga ik me komende weken op concentreren want dat moet ik op korte termijn allemaal regelen inclusief reizen. En zoals ik al eerder schreef komt er geen enkele golden lady boven The Boss te staan wat ook duidelijk getoond word in dit filmpje; http://www.youtube.com/watch?v=uumWIGbvHYM&feature=related
Tot volgend jaar.
Picasso 1
4 december 2011, 19:21
Hey Ketserr, wat een kutgedrag van die Alya. Elke keer als ze langs kwam zat ze naar je te knipogen zag ik een aantal keren en op het moment dat je haar dus eindelijk benadert gaat ze de bitch uithangen? Zal wel dezelfde cursus gevolgd hebben als Victoria.
Als dames naar de kamer gaan en sporadisch terugkomen (geldt ook voor LR later op de avond/nacht) dan kunnen we inderdaad wel stellen dat de Pannekoekenepidemie inmiddels een feit is.
Evita bleef gevrijwaard van gepannekoek en geheel onverwacht ging ik voor het eerst met haar mee en kreeg een heerlijke pornosessie van deze ontkiemde stoeipoes.
Ace2
5 december 2011, 06:08
SINTERKLAAS bestaat!!!!!!! en hij heet............................
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28181-FINAL-COUNTDOWN-2011&p=243510#post243510
Ace2
5 december 2011, 19:07
Wat is THE FINAL COUNTDOWN 2011 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28181-FINAL-COUNTDOWN-2011-(10-VRIJKAARTEN!!!)&p=242598#post242598 ) zonder Het Wedkantoor van Ace2?
Het is de bedoeling dat je de top 5 van THE FINAL COUNTDOWN 2011 raadt. Raadt je de juiste nummer 1 dan krijg je 5 punten, raadt je iemand op een juiste positie in de top 5 dan krijg je 3 punten en raadt je iemand die wel in de top 5 staat maar op een andere positie dan krijg je 1 punt.
Verder moet je raden welke ijsbeer de meeste nominaties in 2011 heeft gegeven. Raadt je dat goed dan krijg je 3 punten.
De 2 ijsberen met de meeste punten krijgen een vrijkaartje, waarbij ijsberen die in THE FINAL COUNTDOWN 2011 al een vrijkaartje hebben gewonnen worden uitgesloten.
Er zijn dus 2 vrijkaartjes te winnen.
Kortom Het Wedkantoor van Ace2 is geopend: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20125-Het-wedkantoor-van-Ace2-win-een-vrijkaartje&p=243604#post243604
albertde2de
5 december 2011, 23:25
je kan het maar weten! 10 januari 2012 staat in de agenda voor mijn nieuwjaarsduik in GT. Ben benieuwd bij wie ik er induik....eerst nog even door de feestdagen heen en dan.....!!!
albertde2de
6 december 2011, 22:50
Beren, voelt u zich niet benadeeld! Maar zojuist een VRIJKAART ontvangen in mijn privéberichten........Willem2 dank! U is de echte Sint !:freu::lostit:
laplagne
8 december 2011, 18:34
Laplagne wil even inhaken 'op de live-rubriek' over het aantal Duitse dames. Dat heb ik vorige week donderdag 1 december 2011 live ervaren gezien de vele nieuwe gezichten. Jasmine debuteerde met een aantal vriendinnen uit Keulen in Golden Time. Veel dames willen in deze dure 'feestmaand' de nodige centjes bijverdienen en dan is bijvoorbeeld de Heidweg 1 een meer dan redelijk alternatief als je er goed uit ziet. Ben het helemaal eens met de reactie van Bosbeer. De nieuwe Duitse dames vertonen duidelijke kenmerken van passiviteit. Ik heb het zelfs vorige week tegen Jasmine verteld" 'je moet meer actie ondernemen'. Ik leek wel een patjep..., maar deze schoonheid wilde ik graag helpen om een topper (en blijvertje) in Golden Time te worden. Het blijft altijd de vraag hoelang deze Duitse dames in Golden Time blijven. Ik denk dat dit het grote verschil is met de Oostblokdames, die zich ervan bewust zijn waarom ze een ander vak hebben gekozen en niet even gaan bijsnabbelen. Zo is Jasmine een visagiste, die met behulp van Golden Time haar financiele problemen hoopt te verhelpen. Dat gebeurt ook in Nederland. Ik heb ooit in de Rotterdamse nachtclub Whites in de donkere dagen voor de Kerst een stewardess ontmoet die bijverdiende. Het kostte mij een deel van de zogenaamde dertiende maand, maar sindsdien wil ik alleen maar Transavia vliegen..... Ben trouwens benieuwd of Mssucces 'studente' Jasmine nog heeft ontmoet? Ik heb trouwens de laatste tijd hele goede ervaringen met Duitse dames.
Picasso 1
8 december 2011, 19:00
De nieuwe Duitse dames vertonen duidelijke kenmerken van passiviteit. Ik heb het zelfs vorige week tegen Jasmine verteld" 'je moet meer actie ondernemen'. Ik leek wel een patjep..., maar deze schoonheid wilde ik graag helpen om een topper (en blijvertje) in Golden Time te worden.
Ik heb liever dat ze niet gaan jagen. Ze flirten nu al op een leuke spontane manier. De klanten groeien vanzelf wel afhankelijk van hun kamerprestaties.
bosbeer
8 december 2011, 19:27
Klopt helemaal, Laplagne. Deze meisjes zijn nog behoorlijk "groen", de een wat meer dan de ander. Naomi, waar ik 2 weken geleden mee kamerde, dacht dat ze 25 euro extra mocht rekenen om gebeft te worden, en 69 deed ze niet, vertelde ze. Toen heb ik met haar gepraat en de regels een beetje uitgelegd waarna ze toegankelijker werd. Ze heeft een droomfiguur met een kontje om uit te likken. Gisteren was ze er weer en kwam bij me zitten , maar toen ik zei dat ik net 5 minuten terug was van een vermoeiende kamergang met haar vriendin Sydney was ze wat teleurgesteld. Ze bleef gewoon mooi zitten wezen in een bankje direkt rechts vanaf de ingang. Ik zei toen tegen haar dat we samen op zoek gingen naar een gast voor haar en liep met mijn arm om haar heen met haar de zaal in. Maar daar werd ze weer verlegen en durfde niet naar de beren te stappen. Haar vriendin Monique, die er vorige keer ook bij was, is iets minder verlegen en had al wat meer ervaring. Alleen liepen ze toen met z'n tweetjes steeds de zaal door en vingen ook maar weinig beren. Vriendin Sydney heeft kort in YY gezeten waar het totaal niet beviel. Op de kamer is het een heerlijk beest en laat alles doen wat je wilt en is zelf ook erg aktief. Het is ook een prima pijpkoningin. 'smiddags had ze nog een bh aan , maar vanaf 19.00 uur liep ze topless. Op de kruk zat ze steeds met haar prachtige borsten en tepels te spelen.Ze oogt een beetje grof maar heeft een knap koppie met zwart haar tot op de schouders. Aan haar lijf is goed te voelen dat ze veel aan sport doet. Welke mag ik niet zeggen want dat wordt geveegd.... Ze is pas 2 dagen in GT maar is van plan langer te blijven. Maar gezien hun vak zullen deze meisjes zeer onregelmatig verschijnen , ook al omdat ik denk dat ze het liefst samen komen. Gelukkig zijn de genoemde namen hun nicknames, want als hun werkgever weet wat ze doen worden ze op staande voet ontslagen. Ik hoop ze nog vaak tegen te komen in GT.
bosbeer
8 december 2011, 22:10
Overigens ontdekte ik gisteren dat er 2 Naomi's rondlopen in GT. De 2e was verontwaardigd omdat die naam vrij zou zijn en in principe mag er maar 1 meisje een bepaalde naam hebben. Naomi 2 heeft ook zwart haar en is ook leuk maar is minder mooi dan de Keulse Naomi.
yep3
9 december 2011, 06:16
Gvd hoe herken ik deze duitse meisjes?
marcuswally
9 december 2011, 06:27
Wat ik me afvraag, hoe wordt bepaald, of hoe weten de Dames of een naam nog vrij is? Heeft de club een database met Nicknames? Of moeten ze er zelf maar achter komen en dan hopen dat de naam nog niet in gebruik is?
bosbeer
9 december 2011, 09:36
Gewoon aan een meisje dat je heel mooi vindt en waarmee je wel naar de kamer zou willen vragen hoe ze heet en waar ze vandaan komt. En al is het dan een Poolse ofzo, je vindt haar dan toch mooi. Want het kan ook zijn dat die Duitse meisjes je type niet zijn natuurlijk.
yep3
9 december 2011, 10:10
nee nee, ik vind het idee leuk! groepje keulse meiden die in gt bijklussen.
hoe herken ik ze? wil iemand paspoortjes aanmaken of beschrijven? tattoo piercing etcetera
bosbeer
9 december 2011, 10:41
Wat ik me afvraag, hoe wordt bepaald, of hoe weten de Dames of een naam nog vrij is? Heeft de club een database met Nicknames? Of moeten ze er zelf maar achter komen en dan hopen dat de naam nog niet in gebruik is?
Zodra een meisje voor het eerst komt mag ze zeggen hoe ze graag wil heten, maar als die naam al bestaat moet ze een andere kiezen. Maar als een bepaald meisje al een jaar ofzo niet meer geweest is dan kan het zijn dat een ander meisje dan onder dezelfde naam mag werken. En er glippen weleens dubbele namen tussendoor, of een meisje verandert tussentijds haar naam zelf waardoor er toch weer 2 zijn met dezelfde naam, etc,etc. Ze hebben uiteraard een namenlijst van de meisjes. Ze kunnen dan de meiden bv contacten om te vragen of ze willen komen bij bv een speciale party als er meer beren worden verwacht. Bovendien staan de meisjes ook ingeschreven bij GT omdat er voor hen belasting wordt afgedragen en sowieso voor de identificatie. Maar ze staan ingeschreven onder hun echte naam.( dat hopen ze bij GT, als ze een vals paspoort hebben niet dus).
Saruman
9 december 2011, 10:52
De naam eindigt liefst op een -A
En anders op een -Y
Big30
10 december 2011, 13:07
n.b. discussie over belasting en steuer betalen m.b.t. de dames verplaatst naar:
Dames en hoe en of ze Steuer betalen. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28288-Dames-en-hoe-en-of-ze-Steuer-betalen).
Cupido
11 december 2011, 22:33
Stilte voor de storm!!!!
bergm550
11 december 2011, 23:50
Geachte leden,
Op 10 december was ik in Golden Time. Het was een drukke dag, vele gasten aanwezig, maar qua vrouwen vond ik het een beetje tegenvallen. Er zat maar weinig bij wat mijn aandacht trok, ook was Elisabeth afwezig en helaas gaat Shanti vaak al vroeg naar huis toe.
Of het kan zijn dat ik gewoon steeds verwender en kritischer begin te worden ten opzichte van de vrouwen in Golden Time. Anno 1995 toen ik begon met wandelen, zou ik zo nog met iedere vrouw op de kamer kunnen. Maar anno 2011 als er 80 vrouwen zijn, dan zijn er misschien 5 met wie ik op de kamer wil.
Daarnaast begint de muziek me op zaterdag echt de strot uit te hangen. Het is absolute bagger, echt bagger wat ze draaien. Het is overdreven hard, je moet echt schreeuwen om een gesprek te hebben, er worden muziekstukken gewoon letterlijk door elkaar heen gedraaid. Soms lijkt het wel alsof er iemand gewoon doorheen aan het zingen is. Bagger, absolute bagger, als je het vergelijkt met de muziek op zondag.
Op mijn wandelingetje door het pand liep ik langs twee Nederlandse heren die druk aan het praten waren over dromen en Nietzsche. Ik ben blij dat er ook nog op niveau gesproken wordt. Nu we het toch over niveau hebben, ik heb een ontdekking gedaan deze zaterdag. De gat in een Duitse WC is kleiner dan in een Nederlandse WC. Hoe ik hier achter ben gekomen? Welnu, ik was om 19:48 uur aan het poepen in de WC in de doucheruimte.
Ik gebruik altijd erg veel WC-papier om mijn billen af te vegen. En iedere keer als ik doortrek, dan komt het water tot aan de rand en is de WC verstopt. Dan moet ik 2 minuten wachten, totdat de waterbak weer gevuld is en in de tussentijd gebruik ik de WC-borstel om het
WC-papier enigszins door te drukken. Dan trek ik nog een keer door en dan gaat alles er goed doorheen. In Nederland gebruik ik dezelfde hoeveelheid WC-papier, maar de WC stroomt nooit over, dus dat is het bewijs dat het gat in een Duitse WC kleiner is dan in een Nederlandse WC.
In ieder geval, rond 17:00 uur kwam ik lid Rex tegen. Ik had hem niet gezien, maar hij rook mijn Acqua di Qio en dacht toen dat ik het wel moest zijn. Na een kort gesprek zijn we samen naar de etenstent gelopen. Hij vertelde me hoe geweldig zijn reis naar Artemis was en ook hadden we het over Rocco Siffredi, je weet wel die Italiaanse pornoster. Rex draaide een filmpje op zijn iPhone met Rocco die een vrouw uitwoonde. Het geluid stond iets te hard aan en zo gonsde "Oh Rocco" door de etenstent, wat weer enige gefronste wenkbrauen teweegbracht.
Het eten is bij Golden Time op dit moment echt het lekkerste wat je in saunaclubland voorgeschoteld krijgt. De koks zijn subliem en doen heerlijk veel knoflook overal in. Het smaakt echt heel goed. Zo gingen we maar liefst voor een tweede bordje. Aan onze tafel zaten ook leden NikXXX en Babbel. Het was aangenaam kennis maken met deze leden.
Na het eten zijn de heren in de sauna gesprongen en ben ik gaan zoeken naar een vrouw. Ik zag Chris lopen in een prachtige witte bikini. Ze zag er echt om te bijten zo lekker uit. We zijn toen op de kamer gegaan en het was mijn tweede sessie met haar. En het was geweldig, ze heeft een heerlijk lichaam, mooie vormen en goddelijke tieten. Daarna zakte de avond qua vrouwen wat in. Shanti kon ik niet meer vinden en andere vrouwen konden mij niet bekoren. Echter, toen zag ik Tiffany zitten, een Duitse met bruin haar en een silikonen cup C. Dit is niet de vroegere blonde Tiffanie met cup D, dat was een andere vrouw.
Ik ben toen met haar op de kamer gegaan. We hadden kamer 14, maar de airconditioning deed het niet. Hij blies geen warme lucht en het was 0 graden buiten. Het was zo koud, dat we onze badjassen aanhielden tijdens het sexen. Vraag me niet hoe het eruit zag, maar mensen zouden gelachen hebben.
Om 2:00 uur 's nachts ben ik dan weer terug naar het hotel gegaan. Toen ik in de ochtend van 11 december wakker werd, besloot ik ook nog op zondag naar GT te gaan. Het was niet gepland, maar ik had gewoon niet mijn dag op zaterdag. Ik dacht als ik zondag nog een keer ga, dan tref ik misschien Shanti of Elisabeth. En dat bleek ook het geval te zijn. Ik ben toen op de kamer gegaan met Elisabeth. Het was weer heerlijk met haar.
Het verschil tussen zaterdag en zondag is in GT een hemelsbreed verschil. De zondag is zo veel aangenamer, er zijn minder mannen, maar dezelfde hoeveelheid vrouwen als op zaterdag. De muziek is beter en minder hard. Maar goed, het was weer een enerverend weekend in saunaclubland. Tot de volgende keer maar weer.
Bergm550
marcuswally
12 december 2011, 06:56
Nu we het toch over niveau hebben, ik heb een ontdekking gedaan deze zaterdag. De gat in een Duitse WC is kleiner dan in een Nederlandse WC. Hoe ik hier achter ben gekomen? Welnu, ik was om 19:48 uur aan het poepen in de WC in de doucheruimte.
Ik gebruik altijd erg veel WC-papier om mijn billen af te vegen. En iedere keer als ik doortrek, dan komt het water tot aan de rand en is de WC verstopt. Dan moet ik 2 minuten wachten, totdat de waterbak weer gevuld is en in de tussentijd gebruik ik de WC-borstel om het
WC-papier enigszins door te drukken. Dan trek ik nog een keer door en dan gaat alles er goed doorheen. In Nederland gebruik ik dezelfde hoeveelheid WC-papier, maar de WC stroomt nooit over, dus dat is het bewijs dat het gat in een Duitse WC kleiner is dan in een Nederlandse WC.
Bergm550
Ik ga deze hypothese dan ook eens nader onderzoeken. We sluiten nog niet uit dat andere factoren invloed kunnen hebben. Het kan het soort WC papier zijn of, de WC pot ligt lager ten opzichte van het middelpunt van de aarde, zodat er minder aantrekkingskracht wordt toegepast.
Over de muziek; ik ben nog niet op een zaterdagavond in de GT geweest, maar het kan nooit erger dan Ying Yang. Deze club spant echt de kroon. Niet alleen op een zaterdag, maar elke dag. In Ying Yang maak ik me altijd zorgen om mijn oren, ik probeer dan de rust te zoeken in het sauna gedeelte, maar de muziek staat zo hard, dat zelfs het plonsbadje rimpels vertoont van de bas. Dan laat ik me nog niet eens uit over het soort muziek die er wordt opgezet.
masseurke
12 december 2011, 08:54
Nu we het toch over niveau hebben, ik heb een ontdekking gedaan deze zaterdag. De gat in een Duitse WC is kleiner dan in een Nederlandse WC. Hoe ik hier achter ben gekomen?
Ik gebruik altijd erg veel WC-papier om mijn billen af te vegen.
Heb ik op een andere manier ontdekt; in Duitsland zit mijn pielemans altijd tegen het porselein te bonken, thuis heppie dat niet... :blume:
Teiresas
12 december 2011, 10:29
De opmerking van collegabeer Bergm550 in het stukje hier een paar regels boven, waarbij hij zich afvraagt of het kan zijn dat hij gewoon steeds verwender en kritischer begint te worden, komt mij niet onbekend voor. Ik stel mezelf weleens dezelfde vraag…
De terugweg naar huis vanuit GT is voor mij niet kort. Een uur of twee neemt het doorgaans toch wel in beslag en iedere keer dus volop gelegenheid om het zojuist voltooide bezoek aan dit Germaanse lustoord nog eens de revue te laten passeren. Zo ook deze keer. De overpeinzing betrof vooral waarom het ditmaal weer nét niet helemaal fántástisch was en het gemiddeld aantal sessies per bezoek structureel terug lijkt te lopen. Waarom lijkt het nooit meer te zijn zoals tijdens dat eerste bezoek aan GT?
Ik kom nu bijna vier jaar in GT. Op genoemde terugreis naar huis bedacht ik me dat ik het zowaar normaal begin te vinden hoe het hier (in GT) aan toe gaat. Is het bij het eerste bezoek nog één brok ongeloof, gaandeweg treedt een vorm van gewenning op, waarbij je haast zou gaan denken dat het volkomen normaal is dat je je zes of zeven uur ophoudt tussen vele tientallen van de prachtigste vrouwen, die allemaal sex met je willen. Ik probeer er wel eens van te dromen, maar dat lukt niet. Te onwaarschijnlijk. Iets surrealistisch heeft het wel. Je vriendin of eega zal in haar ergste nachtmerrie nog niet verwachten dat een plek als deze überhaupt bestaat. Op zich een geruststellende gedachte. Wie had gedacht dat het paradijs dezelfde plek blijkt, als daar waar je alles kan doen wat God verboden heeft (volgens Bijbelse interpretatie althans)? Stuur een potentiële zelfmoordterrorist een dagje naar GT en je zult zien dat dat soort opblaasaanslagen definitief tot het verleden behoort, wanneer blijkt dat hij zijn 72 maagden ook in het ondermaanse kan krijgen en dat de prijs aanmerkelijk lager ligt dan in geval af te rekenen met zijn leven. (Dat van die maagden dient in GT wat ruim gezien te worden uiteraard, maar ik ben er zo goed als zeker van dat ze allen ooit maagd waren).
Opmerkelijk eigenlijk, dat ik er de hele dag/avond rondloop zonder constante staat van uiterlijke opwinding. Vroeger moest ik bij bezoek aan een reguliere sauna al niet te ver van het dompelbad geraken, gezien het risico op genante situaties wanneer ik een meer dan gemiddeld aantrekkelijke vrouwelijke saunagangster in het vizier kreeg. Daar is inmiddels geen sprake meer van. Integendeel, inmiddels moet men wel van héél goede huize komen om zonder lijfelijk contact een fysieke reactie bij mij te weeg te brengen.
Maar wat – vroeg ik mij ter hoogte Nijmegen af - vind ik dan inmiddels zo normaal, wat het natuurlijk helemaal niet is?
Allereerst, de vrouwen in GT zijn natuurlijk van een uitzonderlijk gehalte. Het merendeel kan zo in de Playboy, een niet onaanzienlijk deel heeft om onverklaarbare redenen een loopbaan als supermodel misgelopen. Van de week nog de knappere zus van Doutzen gezien. Je wilt het wel eens uit het oog verliezen, maar noem me één plek waar zoveel schoons te zien is. Me dunkt dat de jaarlijkse x-mas party in het Mansion van Hugh minder schoonheden trekt, dan een doordeweekse avond in GT.
Daarnaast: nooit heb ik een dergelijk hoge kwaliteitsstandaard in andere (betaalde) gelegenheden aangetroffen. Ik heb heel wat privéadresjes afgestruind in mijn leven, maar op een enkele uitzondering na ben ik toch echt nergens zo verwend als in GT. De Haagse Geleenstraat stond vroeger bekend om zijn mooie vrouwen, maar om nou te zeggen dat je dezelfde service en mogelijkheden had als in GT? Nee. Clubs in NL? Onvergelijkbaar. Kortom, in 9 van de 10 gevallen is de sex in GT prima of beter dan prima. In die vier jaar was ik slechts twee keer zeer teleurgesteld. De keren dat ik aan het eind van het bezoek suizebollend en tollend de auto opzocht ontelbaar. Een indrukwekkend track record lijkt me zo.
Tenslotte, de financiële vergoeding voor dit alles is welbeschouwd zondermeer laag. Goedkoop is eigenlijk het juiste woord. Vergelijk wat je hier met de dames moet afrekenen voor hun diensten en de duur daarvan, met waar dan ook in de beschaafde westerse wereld en je komt tot één conclusie: een koopje. Ook de entreeprijs is zeer billijk. Voor 50 euro ben je de hele dag onder de pannen: eten, drinken, sauna, bubbelbad, tuin, etc. – inclusief kijken naar al het rondlopend moois. Dat is natuurlijk niet duur. Een hapje eten met je verloofde in het lokale eetcafé is al het dubbele.
Gemiddeld beperk ik – helaas - mijn bezoek tot 1 maal in de vier weken. Dit om budgettaire redenen, maar bovenal om mezelf wijs te maken dat ik niet verslaafd ben. Had ik mijzelf deze beide beperkingen niet opgelegd, dan zat er twee maal per week.
Bij knooppunt Deil kwam ik tot de slotsom dat als er al eens een minder bezoekje tussenzit, ik me moet realiseren dat zelfs een minder goede dag GT nog altijd iets ongelofelijks is. Wij ijsberen zijn gruwelijk verwend. Tot op het bot. Dat vergeet ik nog wel eens. Over vier weken klingel ik gewoon weer aan de hemelpoort.
bergm550
12 december 2011, 11:57
Bij knooppunt Deil kwam ik tot de slotsom dat als er al eens een minder bezoekje tussenzit, ik me moet realiseren dat zelfs een minder goede dag GT nog altijd iets ongelofelijks is. Wij ijsberen zijn gruwelijk verwend. Tot op het bot. Dat vergeet ik nog wel eens. Over vier weken klingel ik gewoon weer aan de hemelpoort.
Zeker. Ik blijf GT bezoeken, ik ben me terdege bewust dat het vrouwenaanbod zeer bovengemiddeld is. En inderdaad zijn de kosten niet al te duur en gelukkig maar, want dan kun je er meer van genieten. Maar dezelfde hitte van spanning en opwinding die ik voelde in mijn lijf toen ik voor het eerst GT bezocht, heb ik al lang niet meer gevoeld. Maar daarentegen kan ik nog wel erg van sex en vrouwen genieten, op de een of andere manier dooft dat vuur maar niet en dat is ook goed zo.
bosbeer
12 december 2011, 12:24
Mooi verhaal Teiresas, je slaat de spijker op zijn kop, net als Bergmans met zijn reaktie. Ik denk dat dat gevoel bij elke regelmatige clubbezoeker speelt. Ik vrees ook dat het ooit weer krijgen van een normale sexuele relatie met je vrouw of een ( nieuwe) vriendin erg veel moeite zal gaan kosten en des te langer we de clubs blijven bezoeken, des te moeilijker dat zal worden.
Picasso 1
12 december 2011, 12:53
Uit het bericht van Teiresas wordt me in elk geval duidelijk dat DVP's vrouwelijke gangsters zijn en de klanten potentiële zelfmoordterroristen :lostit:.
bosbeer
12 december 2011, 13:44
Uit het bericht van Teiresas wordt me in elk geval duidelijk dat DVP's vrouwelijke gangsters zijn en de klanten potentiële zelfmoordterroristen :lostit:.
Soy que? Mecaguendios!
azerty1989
12 december 2011, 17:18
Worden er veel van zulke "feestjes" gegeven in GT zoals het kerstfeestje vandaag?
Zijn dit topdagen of minder doordat er wss veel beren zijn, waardoor er lange wachttijden zijn?
azerty1989
12 december 2011, 17:26
vraagje:
Wanneer is GT gesloten tijdens de kerst-nieuwjaarsperiode?
ik zou namelijk de 26e willen gaan als het paradijs dan open is..
grtz
MichelJ
12 december 2011, 17:31
Wanneer is GT gesloten tijdens de kerst-nieuwjaarsperiode?
24.12.2011
Heiligabend
geschlossen
25.12.2011
1. Weihnachtsfeiertag
von 13:00 bis 1:00 Uhr
26.12.2011
2. Weihnachtsfeiertag
31.12.2011
Sylvester
geschlossen
01.01.2012
Neujahr
MichelJ
12 december 2011, 17:34
Worden er veel van zulke "feestjes" gegeven in GT zoals het kerstfeestje vandaag?
Zijn dit topdagen of minder doordat er wss veel beren zijn, waardoor er lange wachttijden zijn?
Volgens mij 2 of 3x per jaar; in de zomer, net voor Kerst en wellicht nog een feest maar dat weet ik niet zeker. Of het topdagen zijn is voor iedereen verschillend. Doorgaans is het wel extreem druk, met als gevolg een overvolle bar, te kort aan lockers en oplopende wachttijden voor de sleutel.
azerty1989
12 december 2011, 18:17
24.12.2011
Heiligabend
geschlossen
25.12.2011
1. Weihnachtsfeiertag
26.12.2011
2. Weihnachtsfeiertag
31.12.2011
Sylvester
geschlossen
01.01.2012
Neujahr
Michel hartelijk dank voor de reply :biggrin:
hiermee weet ik direct alles in 1 keer ;)
ik zou zo zeggen tegen de admins een dikke THANK voor Michel van mij :tongue: jammergenoeg is dit nog niet mogelijk op mijn profiel..
grtz
evana
12 december 2011, 19:35
Dubbele post...removed...
NikXXX
12 december 2011, 20:38
Zaterdag was het weer goed vertoeven in GT. Lekker bankhangen met Rex, Bergmans en Babbel. Mooie line-up aan dames. Criss en Patrizia waren weer uberlekker. Gedurende de avond was politieagent Moser op zoek naar Kommissar Rex maar kon hem niet vinden. Wat een koekwaus. Roemse Chantal gaf aan dat haar kaak lichtelijk ontwricht was na een sessie met K. (naam bij redactie bekend). Het avondeten was ook goed - twee keer opgeschept!
Rolliman
12 december 2011, 20:56
„Das Advents-Rolli-Kamasutra“-Erlebnis im Goldentime!
Gestern war Entspannung im Goldentime zu Brüggen angesagt. Ich war kaum durch die Eingangstür da rannte mir Evita mit ihren herrlichen blauen Augen schon förmlich in die Arme, doch da ich zunächst eine Kaffeedruckbetankung benötigte, ließ ich sie schweren Herzens wieder frei, und wandte mich der Bar zu, und wenig später kam der Kaffee wie von Zauberhand angeflogen. Es ist einfach immer wieder ein nettes Gefühl, wenn man so am Kaffee rumschnorchelt und sieht dann die anwesenden Damen an sich vorüberziehen.
Und so nach und nach sah ich fast alle Damen, welche auf meinem Wunschzettel standen, im Barraum auf und ich begann das mitzählen: Nicolle, Janine, Evita und zu guter letzt tauchte auch noch Veronika auf! Super! Für meine Bedürfnisse direkt mal vier Volltreffer.
Die erste Runde ging aber an Evita! Wenn diese süße Blonde Tschechin da ist, kann ich nicht an ihr vorbeigehen, bzw. besser gesagt vorbeifahren. Nachdem mich mein Bodyguard ausgezogen und aufs Bett drappiert hatte, kam Evita und legte schmusend neben mich. Sie hatte gestern einen etwas anhänglichen Tag erwischt. Sie sprach von Heimweh nach Tschechien, Weihnachten bei der Familie und Urlaub. Das und andere Gespräche zeigen immer wieder, das dort in erster Linie Menschen sitzen und keine Maschinen. Der Sex kam nach der Streichel- und Knuddelrunde ganz von alleine, ohne irgendwas zu forcieren oder Druck zu machen. Evita brauchte diesmal Zeit, und ich habe ihr die Zeit gelassen - und unterm Strich kam ganz viel Zärtlichkeit von ihr zurück.
Nach einer Pause kam dann Veronika, diesmal ganz in schwarz, an die Reihe, und da sie schon längere Zeit nicht mehr da war, mußte nun die Holländerin einfach wieder her. Veronika ist zu Evita das tausendprozentige Gegenteil… Sie hat Feuer im Arsch ohne Ende und gibt immer Vollgas.
Nachmalerweise berichte ich ja nicht unbedingt allzu detailliert von meinen Dates, aber dieses mal bin ich durch den Ablauf des Dates quasi gezwungen.
Nachdem Veronika die Zimmertür geschlossen hatte begann ich:“Du weiß noch was wir letztes mal besprochen haben?“
Sie grinste:“Klar! Ich wollte sehen, wie Du dir einen runterholst!“
Ich nickte:“Richtig! Das geht aber im Rolli besser!“
„Klar! Kein Problem“, meinte Sie und half mir beim ausziehen. Schließlich saß ich nackt im Rolli vor ihr, und sie wollte es sich gerade auf dem Bett gemütlich machen, als ich mit gespielter Empörtheit meinte:“Das hättest Du wohl gerne was? Fürs Nix tuen Geld bekommen!!! Wir sind doch nicht bei den Beamten? Ausziehen! Aber ziemlich zügig…“
Sie grinste und zog sich aus und stellte sich nun dank ihrer langen Bein quasi über meinen Schoß als eine Art Brücke auf. Ich konnte mit meinem Mund gut an ihren Titten arbeiten und mit meiner linken Hand bearbeitete ich mich dann selber! Ihr schien das zu gefallen denn sie lachte:“Diese kleine geile rollende Sau! Holt der sich unter meiner Pussy einfach einen runter!!! Warte…Ich habe eine Idee.“
Sie legte ihr linkes Bein auf die Couch und ihr rechtes auf das Bett, und dazwischen stand ich jetzt mit meinem Rollstuhl, während sie da im Spagat saß wie Jean-Claude van Damme. Während eine wilde Knutscherei begann, kraulte sie meinen Sack, während ich mir noch immer selber was Gutes tat. Als sie keine Kraft mehr hatte legte sie sich mit dem Rücken aufs Bett, und hatte ihren Hintern auf meinem Oberschenkel liegen. Während ich nun ihr aufgeklapptes „Bermudadreieck“ mit meiner Zunge untersuchte, begann sie mit ihren Füßen mein bestes Stück zu streicheln. Ich war schon erstaunt, wie gelenkig Veronika ist, und was sie an Kraft und Ausdauer besitzt.
Das endgültige Ende bildete der finale Französisch Total Rettungsschuß.
Für mich, der sonst nur passiv im Bettchen liegt, war es eine völlig neue Erfahrung mit dem Rollstuhl und etwas aktiver wie normal eingebunden zu werden. Das ganze drum und dran hat schon einiges an Kopfkino bei mir angeknipst, aber das gibt es vielleicht ein anderes mal…
Twinangel
12 december 2011, 23:07
Net terug van de Weihnachtsparty. Het was er druk, erg druk. Rond 15.00 uur aangekomen, parkeren moest op een nabijgelegen terrein. Lockers waren niet meer voorradig en moest een "bodybag" aanvaarden om mijn spullen in kwijt te kunnen. In de omkleedruimte kwam ik Badslippers en RudiNL tegen. later kwam ik ook onder andere Rob45, Tiga en Picasso tegen. Sfeer was in vergelijking met de Weihnachtsparty van Livingroom wat matjes. Ik vond ook dat de dames wat minder moeite hadden genomen om gepaste kleding te dragen. In de Kino kwam je bijna niet binnen zoveel beren zaten er. De wachttijden voor een kamer liepen op tot maar liefs twee uur. Het was inmiddels 20.30 uur geworden en had nog geen kamergang gehad. In de Kino liep ik Crissy tegen het lijf. Deze Bulgaarse meid bracht mijn jongeheer tot leven. Helaas had ik geen zin om in het openbaar tussen al die beren wat te gaan ondernemen of om twee uur te wachten. Crissy deed mij het oneervolle voorstel om op de WC wat te gaan spelen. Dit was voor mij ook wel spannend en zo geschiedde het. We moesten ook voor deze sessie nog even wachten. Er was een ander koppel die deze gang ook gemaakt had. Toen we aan de beurt waren probeerde er een andere dame gebruik te maken van de WC. Helaas werd dit gezeik niet getollereerd. De dame droop beduusd af op zoek naar een ander toilet. Het was een bijzondere ervaring om hier gepijpt en geneukt te worden. De spiegels rondom maakte het plaatje compleet. Het is bij deze ene aparte ervaring gebleven. Ik had me al een beetje voorbereid op een avond met weinig kamergangen. Het was voor mij veel te druk om door de beren de dames te zien. Wel leuk was het samenzijn met de bekende forumberen. Tot slot met een flesje wijn weer de parkeerplaats opgezocht.
bosbeer
12 december 2011, 23:27
Dat wordt toch wel een beetje te gek. Eerlijk gezegd zie ik niet veel redenen om zo'n party te bezoeken. Dan maar liever geen feest, maar een normale, niet zo hectische dag. Dan zijn de contacten met de meisjes ook leuker, lijkt me. Op sex op de toiletten is de leiding niet erg gesteld. Kan ik me iets bij voorstellen want er zijn al te weinig toiletten, en zeker op dit soort drukke dagen.
aquarius
12 december 2011, 23:58
Lekker bankhangen met Rex, Bergmans en Babbel.
Congratulations, the girls like the bankhangers very much :-))).
Best regards
aquarius
gignnl
13 december 2011, 00:36
De sfeer was prima,aangemoedigd door DJ Tonny.De wachttijden waren desastreus.helaas.
bergm550
13 december 2011, 08:44
Lockers waren niet meer voorradig en moest een "bodybag" aanvaarden om mijn spullen in kwijt te kunnen.
Kijk, dit begrijp ik dus niet. Als alle lockers bezet zijn, dan is het vol en zouden er geen gasten meer mogen worden toegelaten. Dan is het binnen nog enigzins qua drukte te doen en kun je ook nog op de kamer met een vrouw in plaats van gedwongen op een WC of in de Kino te sexen.
Ik kan me niet voorstellen dat je dan een leuke dag hebt, als je je spullen in een bodybag moet doen, en dan moet je zeker de hele dag met je portemonnaie in je badjas rondlopen. Leuk hoor! :) Nee, GT zal ik nooit met een feestje bezoeken.
Ik heb een keer de Roemerparty bezocht en nooit weer! Er was een live-band in de al kleine barruimte en dan ook nog eens enorme speakers die naast de theke stonden en de muziek was zo hard, dat je zag aan de thekevrouwen dat ze er echt onder leden. Ik begrijp gewoon niet waarom het allemaal zo extreem moet.
Maar het dient wel als evolutionair bewijs dat mensen toch graag op een mutje naast elkaar zitten. :)
satanic surfer
13 december 2011, 09:51
Wat ben ik toch een karakterloze proleet godverdomme,onder lichte dwang van een Duitse jarige collega-beer me laten ompraten om toch maar de kerstparty in GT te gaan bezoeken...Noumoe,we waren niet de enigen...Aankomst om 14u30,parkeren aan het tierpark,hummerritje gekruid met Poolse humor op de koop toe,gelukkigerwijs nog een locker weten te verkrijgen (waarvoor dank) en de barruimte ingestuiterd alwaar het al een drukte van jewelste was (en een sleutelwachttijd van 40 minuten).Enkele collegaberen gedag gezegd,een fantaatje of vier binnengeklokt en dan maar op zoek naar een geschikte kerstdame...Het aanbod qua dames was numeriek prima,enkele waren continu bezet (pannenkoeken zouden moeten worden geweigerd op party's) en sommige dames vonden in de verzamelde berenmassa hun "klant" niet meer terug,komisch om zien en toevalligerwijs een functionele meevaller voor deze schertsende schlemiel die een Poolse bezitster van één der gegeerde sleutels bijstond in haar zoektocht naar haar "Italiaanse klant".Een drietal rondjes doorheen GT leverden niets op voor Johanna,en aangezien we toch als verenigde amateurzoektocht-deelnemers aan elkaar waren vastgeklonken middels een eerste zoentje de sleutel naar z'n bestemming gebracht,namelijk blokhut 14...
JOHANNA bleek een schot in de roos te zijn qua dameskeuze,service van topniveau van deze 30-jarige Poolse dame die overduidelijk weet hoe een beertje dient te worden verwend...Een alleraardigste mix van GFE en het stevigere pijp- en neukwerk bijwijlen;afwisseling troef in deze kerstballenperiode en bijgevolge met stip binnengekomen in m'n GT-top10...Alleraardigste en lieve dame die haar tijd neemt,keurig aangaf wanneer het halfuur bijna om was zonder opdringerig over te komen,een verlenging tot een uur was gewenst meende ik,en Johanna vond het allemaal prima,dus uit deze surfersmond zal u geen verkeerrd woord horen aangaande deze Poolse vakdame...Aanrader!Afrekening was conform de huisnorm,een lieve knuffel en een zoveelste tongzoen werden m'n deel ter afscheid,netjes de 40 minuten wachttijd omzeild en er een topsessie bovenop gekregen,kerstparty was op z'n minst leuk begonnen...
Me doorheen de overbevolkte doucheruimte geworsteld,de kleedzakken waardden overal rond,ganse meutes beren werden binnengelaten zonder dralen,een eindeloze stroom nieuwe nieuwsgierige kerstfeestvierders denderden binnen,enkel overdenderd door Jenny wanneer zij fier de borst(en) vooruit doorheen de lockerroom stuiterde...exceptionnal transport comes in mind...Poehpoeh...sleuteltijden liepen op tot 2 uur,kwestie van snelsnel te handelen om nog een dame te kunnen fixen maw...Het eten was prima verzorgd,drankjes werden continu anngevuld,een flesje wijn bij vertrek,netheid was prima,thekedames en personeel werkten zich uit allerhande naden om ons verwende beren te bedienen,jammerlijk genoeg overschaduwd door de té grote instroom qua bezoekers.Aldoende was het voor de dames ook een frustrerende werkdag,enkele dames werden nukkig door het lange wachten,de meesten probeerden zich doorheen de ellende der wachttijden te slagen,de ene al met meer brio dan de andere...Een date met Carmen afgesproken omstreeks 19u,na oeverloos wachten en gezien haar geplande vertrek rond 21u30 werd deze sessie met beider instemming en excuses verschoven naar 2012...Nog wat gepalaverd met allerhande beren,enkele glaasjes sekt binnengespeeld en toevalligerwijs wederom bij Johanna terchtgekomen voor de presales die we daarstraks hadden overgeslagen te volbrengen...
Op haast miraculeuze wijze wist deze Poolse routinier een sleutel te bemachtigen binnen de 20 minuten(hoogstwaarschijnlijk de sleutel die C. had afgestaan,thanks) en een halfuurtje Poolse verwennerij volgde waarover details niet voor publicatie vatbaar zijn...Me na deze sessie netjes gewassen,en me omstreeks 21.30 uit de geslefferde voeten gemaakt om aldus ruimte te bieden aan nieuwe binnenkomers.M'n Duitse collega's reden nog naar Living Room alwaar ook een aantal forumberen zich hadden naartoe geheroriënteerd,hopend op snellere kamer-avonturen...
Kortom,veelst te veel volk in GT,kennismaking met een Poolse servicedame van prima allooi,eerste en laatste kerstfeestje in GT voor ondergetekende,maar opzekerst niet het laatste GT-bezoek...
masseurke
13 december 2011, 11:15
Als ik dat allemaal zo lees; blij dat ik morgen woensdag naar GT trek! Nu, zoiets is wel voorspelbaar natuurlijk, waarom doen ze dat op een maandag? Omdat dit meestal de kalmste dag van de week is en dus zo'n dag wel wat extra volk mag trekken = kassa!
In hun opzet geslaagd dus, kan ze ook geen ongelijk geven!
Satanic Surfer, als je der morgen bent, kunnen we even kennis maken... Wij landgenoten moeten mekaar steunen tussen dat stelletje ongeregelde Nederlanders hier! :biggrin:
5 popjes op mijn verlanglijstje staan (ad random; Denise, Xenia, Daisy/Destiny, Giulia, Criss) en slechts 5 uur tijd, dat wordt afwerken!!! :rolleyes:
gegroet,
M
bosbeer
13 december 2011, 12:26
Dat is fraai, Masseurke, dan zullen wij Nederlanders morgen deze 5 dames even inseinen dat er minstens 1 criminele Belg rondloopt en dat ze dus Belgenberen maar beter kunnen mijden. Ik denk trouwens dat Satanic Surfer voorlopig wel even genezen is van GT, dat knalfeest is hem niet in de koude kleren gaan zitten. Als ik het allemaal zo lees moet het een trieste bedoening zijn geweest. GT heeft helaas te hoog ingezet en je conclusie over de maandag is helemaal juist. Als je zoveel beren toelaat gaat het puur nog om geld. Ze hebben vermoedelijk de schade van de mindere maandagen over het hele jaar ingehaald. Als er dan ook nog beren naar andere clubs vertrekken is dat toch wel teleurstellend. Maar morgen wordt er weer een top line-up verwacht met een vrouwenoverschot, heb ik vernomen.
Badslippers
13 december 2011, 12:30
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om ook maar een letter te spenderen aan de dramatische kerstborrel in "Golden Time". Van mij zul je niet de meest kritische recensies lezen. Dat laat ik graag aan anderen over. Kortom, dat is niet mijn sterkste kant. Tegelijkertijd moeten ook de mindere zaken eens benoemd worden.
Het begon al dat ik zelfs op het "Tierpark" amper een plaats kon vinden. Na mijn auto in de blubber te hebben geparkeerd, stapte ik samen met collega Buttinsky, die ook net arriveerde, in de "Hummer". Bij de "Theke" werd onze nachtmerrie werkelijkheid. Zelfs daar stond een rij te wachten. Aangezien ik een "Locker" prefereerde boven een kledingzak wachtten wij geduldig af. De "Thekefrau" trachtte ons nog te overreden om samen een kastje te delen maar je weet maar nooit wat voor vlees je in de kuip hebt met een collega ijsbeer. En plots zag ik daar een vrijgekomen polsbandje boven over onze hoofden richting Magda zweven. Met de gedachte "Het schorriemorrie heeft de halve wereld" duwde ik iedereen bruusk aan de kant, zette mijn handen in de zij zoals alleen Ace2 dat kan als hij zijn Ketserr imitatie doet, "Ich bin der Ketserr", en zei tegen Magda: "Ich bin der Badelatsche und keine Party ist complet ohne mich", waarna ik het kleinood omgegespt kreeg.
Ik baande mij een weg tussen de sukkels die zich met zo'n mottenballenzak moesten behelpen. Op weg naar mijn "locker" moest ik mij in meer bochten wringen dan er te samen zijn op de "Col Du Tourmalet" en "Alp d'Huez" en na 10 minuten worstelen kwam ik bij mijn kledingkastje. Tot mijn grote vreugde stond mijn "Mestreechse" vriend te douchen, die ik nu even niet bij naam noem om redenen die alleen ons aan gaan. Wij hadden wat te bespreken en wat plooien glad te strijken en nadat wij heerlijk samen gedoucht hadden betraden wij het strijdtoneel. Want een strijd zou het worden. Om een drankje, een hapje, een toiletgang, een dame, een sleutel, een kus en een kamergang. Alles leek deze avond een gevecht.
Normaliter kunnen wij een "Golden Time" spreken van een zogenaamde "Kom in mijn kut hut" maar deze avond was het een "Blijf van mijn lijf huis". Overal werd er aan je geduwd en getrokken. Niet door de dames maar door de 3248 ijsberen die allen op dit feest waren afgekomen. Ik kan niet anders zeggen maar de dames achter de bar stelden alles in het werk om je zo vlug mogelijk van een drankje te voorzien maar het was vechten tegen de bierkaai. Begrijp me goed. "Golden Time" had alles op orde zoals ze dat normaal ook hebben en alle dames zagen er mooi uit alhoewel er iets minder kerstoutfit te zien was dan onlangs in "LR". Ook DJ Tonny kwam weer met zijn heftruck aan apparatuur binnen gereden en draaide prima. Daar lag het allemaal niet aan. Eén ding had het "Management" echter niet op orde: Het deurbeleid. Met als gevolg dat een aantal pannekoeken de spaarzame zitplaatsen de gehele avond bezet hielden, er geneukt werd op toiletten waardoor er buiten in de vijver gepist moest worden, er zelfs een wachtrij vóór de "Kino" was en je dit keer geen lekker pruimpje tegen je achterste voelde duwen maar een leuter van een kerel.
Voor de rest verwijs ik naar de verslagen van de geachte collega ijsberen. Ik had al snel geschoten dat kameren een Sisyfus taak zou worden met dit verschil dat Sisyfus geen kamersleutel zocht maar een kei de berg op moest duwen die telkens als hij de top bijna bereikt had weer terug rolde. Mij is trouwens nooit duidelijk geworden waarom iemand in godsnaam een steen een berg op rolt en mij werd deze avond ook niet duidelijk waarom een ijsbeer een sleutel zoekt die niet te vinden is. Omdat ik geen zin had in een avontuurlijke sessie waarbij ik van ter voren niet weet wat me te wachten staat, koos ik voor garanties en zei ik tegen Lulu dat ze zich moest gaan inschrijven voor een sleutel. Wachttijd: anderhalf uur (om 18:45!!!). Gaby wilde ik ook nog graag stengelen. Ze zag er heel mooi uit met haar lange zwarte lokken en vrolijke glimlach. Met haar sprak ik af om 23:00 een sleutel "Stand by" te hebben die wij echter nooit verzilverd hebben. Dan liep er nog een verdwaalde "Spanjool" rond die minder moeite had om een kaartje te scoren voor "El Clásico " dan een sleutel te bemachtigen.
Dat "Golden Time" en "Living Room" zusterclubs zijn, bleek uit het feit dat ook hier "Gänsekeule mit Rotkohl und Klosen" op de menulijst stonden. Met de bekende ijsberen gegeten maar alle gezichten stonden op onweer. Cupido stond voortdurend geparkeerd en het was opvallend dat hij minder kusjes kreeg dan normaal omdat hij in de drukte overal in de weg stond. Twinangel was zo stom om zich op het toilet op te sluiten om zich daar te laten pijpen waardoor er zelfs wachttijden van een half uur voor datzelfde toilet ontstonden en we genoodzaakt werden in de vijver te zeiken! Satanic Surfer had een pareltje in de persoon van Joanna gescoord en kwam zeer tevreden en bevredigd van de kamer en Jack42 kon amper een sigaret opsteken omdat hij anders de nek van een dame of ijsbeer in de fik zou steken.
Net op het moment dat ik aan mijn nagerecht wilde beginnen, kwam mijn eigen chocolade toetje Lulu de vreettent binnen. Ze toonde haar sexy kontje waarop Jack42 weer eens komisch uit de hoek kwam door te zeggen: "Badslippers, ik geloof dat je vanavond weer chocolade pudding mag gaan likken!". En zo was het maar net. Lekker een uurtje liggen seksen in een blokhut met deze Thaise "Chick". Lichten gedimd omdat haar kop wat minder is maar wat geeft ze toch altijd weer een perfecte service. Toch was ze er dit keer minder bij met haar hoofd. Uit haar opmerkingen dacht ik te kunnen opmaken dat ze liever met mij in de kino was gegaan. Blijkbaar leverde dat op deze avond sneller "Cash op". Kwartiertje pijpen + "FT" = 75 euro. Maar goed, dat is mijn interpretatie. Feit is dat ze zich tijdens dit uur goed inzette.
Mensen, ik ga afronden. terwijl ik in de "Whirlpool" lig bij te komen, zegt bbertb dat hij en Cupido naar "LR" gaan verkassen. Nou, als je weet dat Cupido zijn geliefde neukpaleis nooit voortijdig verlaat, kun je er dus vanuit gaan dat er duidelijk iets mis is. Beiden weten een complete vrijkaart af te dingen. Ik dacht er ook eentje te vangen maar toen ik bij "LR" binnenkwam zag ik dat "GT" mij een kortingskaart van 25 euro had gegeven. Ook goed. In "LR" kon je een kanon afschieten zonder iemand te raken. Heerlijk rustig en 2 lekkere sessie gehad waarmee ik jullie verder niet mee zal vervelen.
Ik heb 2 mogelijke conclusies:
"GT" zal aan zijn eigen succes ten onder gaan als ze geen deurbeleid gaan hanteren dat gericht is op het aantal "Lockers" dat voorhanden is.
"GT" gaat gewoon door op de ingeslagen weg want elke bezoeker rekent 50 euro af bij de "Theke". Wat daarna gebeurt is niet meer van belang want de buit is binnen en aangezien het IQ van de ijsbeer niet hoog is zullen zij blijven komen. Succes (inkomsten) verzekerd).
bosbeer
13 december 2011, 13:54
Ik heb het vermoeden dat het bos achter in de tuin ook wel volgescheten zal zijn gisteren. Daar zal de schoonmaakploeg dus ook nog even werk aan hebben.
jacky pakutra
13 december 2011, 14:19
Ik heb 2 mogelijke conclusies:
"GT" zal aan zijn eigen succes ten onder gaan als ze geen deurbeleid gaan hanteren dat gericht is op het aantal "Lockers" dat voorhanden is.
als er steeds een chronisch tekort aan lockers zou zijn, mee eens.
maar dit soort toestanden (kleding in bodybags enz) komen toch slechts op party's voor, een paar keer per jaar...dus gisteren is toch niet maatgevend voor de gang van zaken op andere (drukke) dagen? al moet je ook inderdaad, als je laat binnenkomt, soms ook al je locker delen.
wel is het zo dat GT zijn eigen succes is ontstegen en inderdaad de accommodatie (allang) niet meer bij een dergelijke club past.
een club die zo goed loopt als Gt en zoveel klanten trekt verdient minstens een pand als bv FKK planet.
maar ja badslippers, zolang beren in grote getale blijven komen, zal er voor de club weinig incentive zijn om een dergelijke stap te maken en zal het blijven bij het voornemen om wat tuinhuisjes uit de grond te stampen als ze daarvoor een vergunning krijgen
Willem2
13 december 2011, 14:31
Bouwvergunningen bij Golden Time zijn wel binnen. Er zou een verdieping bijgebouwd mogen worden plus uitbouw. Echter is het zo dat dan de tuinhuisjes afgebroken moeten worden. En daar hebben ze dus niks aan.......
Badslippers
13 december 2011, 14:56
Bouwvergunningen bij Golden Time zijn wel binnen. Er zou een verdieping bijgebouwd mogen worden plus uitbouw. Echter is het zo dat dan de tuinhuisjes afgebroken moeten worden. En daar hebben ze dus niks aan.......
Die optie [verbouwen/aanbouwen] zal geen oplossing bieden. Ik had het daar gisteren over met een andere ijsbeer. Verhaal van de vicieuze cirkel, toeloop zal blijven stijgen waardoor de problemen blijven bestaan. De enige die garen spint is GT, 50 euro inkom. Zowel dames als beren zijn de verliezers. Beiden kunnen niet naar wens kameren.
Willem2
13 december 2011, 15:02
Begrijp ik niet helemaal. Indien de verbouwing wordt toegestaan en de tuinhuisjes blijven staan. Dan hebben ze daarna meer kamers. Dat lijkt mij wel degelijk gunstig voor zowel club/ijsberen als de dames.
Daarnaast is er nog een langlopend project in MG......
Badslippers
13 december 2011, 15:05
maar dit soort toestanden (kleding in bodybags enz) komen toch slechts op party's voor, een paar keer per jaar...dus gisteren is toch niet maatgevend voor de gang van zaken op andere (drukke) dagen? al moet je ook inderdaad, als je laat binnenkomt, soms ook al je locker delen.
wel is het zo dat GT zijn eigen succes is ontstegen en inderdaad de accommodatie (allang) niet meer bij een dergelijke club past.
een club die zo goed loopt als Gt en zoveel klanten trekt verdient minstens een pand als bv FKK planet.
maar ja badslippers, zolang beren in grote getale blijven komen, zal er voor de club weinig incentive zijn om een dergelijke stap te maken en zal het blijven bij het voornemen om wat tuinhuisjes uit de grond te stampen als ze daarvoor een vergunning krijgen
Klopt, JP. Heb je gelijk in. Het is geen standaard om met kledingzakken te werken. Is alleen bij feesten en een enkele keer door het jaar hee. Ik weet niet hoe het een jaar of 3 of 4 geleden was. Ik hoor nu met de regelmaat van een zwitsers uurwerk dat het wel erg druk is. Daar staat tegenover dat het dames aanbod zeer gevarieerd is. Als je dan ook nog weet welke dames hoogstaande service bieden is je kostje gekocht. Tenslotte verkeer ik in de gelukkige omstandigheden om door de week snel binnen te wippen. Dan ben ik er van 21 - sluitingstijd, kamer een keer en klets wat met de dames. Vaak is het dan uitermate relaxt.
Alexander de Grote
13 december 2011, 15:08
Begrijp ik niet helemaal. Indien de verbouwing wordt toegestaan en de tuinhuisjes blijven staan. Dan hebben ze daarna meer kamers. Dat lijkt mij wel degelijk gunstig voor zowel club/ijsberen als de dames.
maar u zegt zelf de huisje moeten weg!
Willem2
13 december 2011, 15:12
maar u zegt zelf de huisje moeten weg!
Tja...... daarom wordt er nog niet verbouwd...... en uiteindelijk denk ik toch dat het vergroot gaat worden met tuinhuisjes......
Picasso 1
13 december 2011, 15:31
Je bent weer eens duidelijk :confused:. Welke van de twee berichten mag Big vegen? :rofl:
Badslippers
13 december 2011, 15:37
Zoals ik al zei; vicieuze cirkel. Meer kamers, nog uitgebreidere facilteiten = nog meer ijsberen. Volgens mij los je problemen van overbevolking alleen op door een balans te vinden. ACE2 heeft daar wel een formule voor.
seqoya
13 december 2011, 15:42
ace2 helpt alleen het vrouwelijke bezoekersaantal tijdelijk naar beneden met zijn nieuwe hobby:latina trio's !!
Picasso 1
13 december 2011, 15:53
Zoals ik al zei; vicieuze cirkel. Meer kamers, nog uitgebreidere facilteiten = nog meer ijsberen. Volgens mij los je problemen van overbevolking alleen op door een balans te vinden. ACE2 heeft daar wel een formule voor.
Gelukkig gaat Badslippers niet over de infrastructuur in Nederland :rofl:.
Ergens bereik je een punt dat de rek aan toestroom bezoekers er uit is. Behalve drukte van een club gelden immers ook andere factoren zoals werk, financiën, lust, reistijden en andere bezigheden. In Frankfurt bijvoorbeeld zijn de clubs veel groter en hoewel je daar ook overvolle parties hebt met lange wachttijden is de rest van de dagen de kamerwachttijd 0 minuten. Ook in GT zijn de wachttijden tot ongeveer 18 uur minimaal en trekt dat niet extra drukte aan omdat mensen domweg aan het werk zijn of andere verplichtingen hebben. Met uitbreiding bereik je dat de avondknelpunten aan het eind van de week verlicht worden.
masseurke
13 december 2011, 16:10
Tja...... daarom wordt er nog niet verbouwd...... en uiteindelijk denk ik toch dat het vergroot gaat worden met tuinhuisjes......
Naar 't schijnt is Giulia recent reeds twee keer verbouwd, denk dat ik met haar in een tuinhuisje ga morgen, dat weet ik dan vervolgens weer te verbouwen als we samen alle hoeken van 't hokje hebben gezien... en weet jullie - wie immer - te berichten!
Big30
13 december 2011, 16:14
Dat het wel eens druk kan zijn in Gt is een waarheid als een koe :tongue:! Toch blijven beren komen, omdat men ondanks de drukte en soms wachttijden daar zelf voor kiest. Men weegt de voor en nadelen tegen elkaar af en besluit te komen.
Niemand zal verbaasd zijn dat op een party in GT het wel eens heel druk kan zijn, een party heeft nu eenmaal een speciale aantrekkingskracht.
Dat weet je van te voren als je gaat, dat zie je als de parking vol staat en merk je als je bij binnenkomst een kledingzak krijgt. Ook dat de wachttijden dan wat langer zijn zal niemand verbazen.
Beren op een party weigeren omdat het te druk is zal moeilijk geaccepteerd worden, zeker als je van ver komt. Je wilt gewoon naar binnen druk of niet!
Gasten weigeren in GT heb ik 1 maal meegemaakt ivm de drukte, was tussen kerst en oudjaar, weinig dames en alle kastjes bezet. Toen kon je naar binnen als er weer een beer naar buiten ging, dus maar doorgereden naar LR toen.
Maar op een party werkt zo iets niet.
Was ik Thekefrau geweest in GT had ik tegen beren die over de drukte hadden geklaagd gezegd ""WTF, ga lekker party maken en dat het eens op een feestje druk is weet je ook wel, zeurpiet".
Gelukkig heeft GT wat vriendelijkere Thekefrauen :biggrin:!
masseurke
13 december 2011, 16:15
Normaliter kunnen wij een "Golden Time" spreken van een zogenaamde "Kom in mijn kut hut" maar deze avond was het een "Blijf van mijn lijf huis".
... er geneukt werd op toiletten waardoor er buiten in de vijver gepist moest worden, er zelfs een wachtrij vóór de "Kino" was en je dit keer geen lekker pruimpje tegen je achterste voelde duwen maar een leuter van een kerel.
Hehehe...
Dat piesen in de vijver, annex bubbelbad, dat doe jij toch altijd?!
rob45
13 december 2011, 18:03
Om nog even terug te komen op de verbouwing van GT.kunnen er niet meer toiletten (en groter) bijgebouwd worden.....:D:D
MichelJ
13 december 2011, 18:32
Dat project is inmiddels wel erg langlopend. En als het afgerond is is het nog maar de vraag of het gaat lopen zoals GT. Een andere locatie, desnoods met dezelfde dames, biedt geen enkele garantie. GT heeft een karakteristieke sfeer die je niet zomaar kunt nabootsen.
Was ik Thekefrau geweest in GT had ik tegen beren die over de drukte hadden geklaagd gezegd ""WTF, ga lekker party maken en dat het eens op een feestje druk is weet je ook wel, zeurpiet".
Hehe...ik ben het met Big eens :). Iedereen die een keer in het weekend in GT geweest is kan zich wel voorstellen dat een party mega-druk zal zijn. De Thekefrauen hadden hooguit kunnen zeggen: "Het is megadruk en er zullen mega wachttijden zijn. Als compensatie mag je gratis doorrijden naar LR". Maar of een fervente GT-die hard, die een party wil bezoeken, daar blij mee is is maar zeer de vraag.
Gelukkig was ik gisteren niet in de buurt van Brüggen :freu:
Badslippers
13 december 2011, 19:14
Beren op een party weigeren omdat het te druk is zal moeilijk geaccepteerd worden, zeker als je van ver komt. Je wilt gewoon naar binnen druk of niet!
Mwahhhhh, er bestaat ook nog zoiets als veiligheid. Ik hoef hopelijk niet uit te leggen wat er kan gebeuren als er teveel mensen in een te kleine ruimte samenscholen. "Remember" Volendam, Rusland, The station Nightclub Fire, etc. Amusement en drukte gaan niet altijd goed samen.
Natuurlijk heeft iedereen de keuze om een feest wel of niet te bezoeken. Er was trouwens voldoende plaats buiten onder de veranda en in de tent. Je kon ook nog in de tuin op een stretcher liggen. Dan had je wel winterkleding nodig! De kern was dat het zo druk was dat het amusement, het comfort en de "Core Business" er onder leden.
The Joker
13 december 2011, 19:40
En dan te bedenken dat ik het op een normale maandag al erg druk vind in GT.
Maar goed als je in een saunaclub komt en ze zeggen 'De lockers zijn vol' dan weet je toch voldoende en rij je door naar een andere club.
ketserr
13 december 2011, 22:03
Roemse Chantal gaf aan dat haar kaak lichtelijk ontwricht was na een sessie met K. (naam bij redactie bekend).
Het moet niet gekker worden!
Eerst gebeurd dit met Chantal en dan was er gister een feestje met veel te veel beren. Ik geef GT een paar weken de tijd om orde op zaken te stellen en anders zal ik dat de eerst volgende keer moeten gaan doen.
Killer-Bull
13 december 2011, 23:09
Killer-Bull kersttour:
vorige vrijdag eerst naar Aken geweest
nog wat kerst shopping gedaan
daar ook even langs de vitrines gewandeld
en meteen kennis gemaakt met monicia (25 jaar en d cup)
die duitse heb ik eens lekker tussen de tetten geneukt
maar het was niet meteen supergoed
daarna meteen naar de kerstparty in yinyang geweest
50 euro inkom en geen extra drank of cadeau achteraf
wel een goeie kerstmenu met voor en hoofdgerecht
een stuk of 30 vrouwen waren aanwezig
ook een paar goeie dj's vanaf 19u
in yinyang ben ik eerst met spaanse lisa geweest
30 jaar en schone tetten
met haar een half uur liggen palen
dat was een goeie sessie met haar en ze is zeker een aanrader
en dan ben ik nog met een tweede mee geweest
maar ik ben een stuk van mijn film kwijt
ik dacht dat het een zwarte was maar ben niet meer zeker
yinyang vond ik dit jaar maar zwak
maar na een weekend waarin ik met mijn mijn vriendin nog wat duitse kerstmarkten afgeschumt heb
was het maandag weer prijs in golden time
daar was een pakske meer volk
de bomen buiten versiert met strikskes en de parking stond vol
ik moest dus al op de andere parking gaan parkeren
na binnenkomst in gt had ik het geluk van juist de laatste locker te hebben van een ouwe man die juist vertrok
al de rest die na mij binnen gekomen is kon zijn kleren in zo een kapstok zak steken
ik zag dat toch niet zitten
binnen in gt te veel volk
dat word elk jaar maar erger en erger met die kerstpartys
volgend jaar ga ik toch maar eens passen
ik moet mijn kameraad de master-bull gelijk geven
veel te veel mannen en de dames kunnen het niet gedaan krijgen
bovendien veel te veel wachttijden
sommige spraken zelfs over 3 uren
tussen al dat veel volk ook nog enkele bekende ijsberen
badslippers die onze bull-doping bijhad want de master-bull had me geld mee gegeven voor de deal met hem
ook tiga en nog enkele andere ijsberen waren daar
er was ook cava en hapjes voorzien
ook een hele kerstmenu maar hoofdgerecht was rode kool met konijn
en na het eten cocktails
waren nog gasten van belgie die serieus gezopen hadden
veel lawaai en de vrouwen vastgrijpen enzo
die zeiden dat ze met de mobilehome waren en dat ze op de parking bleven slapen
zat dat die waren nie normaal
verder waren er ook nog shows
enkele met alleen vrouwen en dan ook nog andere met 2 heren erbij
om 17u heb ik ook nog een massage genomen
maar er moest ook nog gevogeld worden
na de massage ben ik met sissy op de kamer gegaan
die vond dat ik een grote lul had
ik zei dat ik dat een paar maand geleden ook nog gehoord had van eentje in living room
die noemde mijn lul zelfs een anaconda
een reden te meer maarom de master-bull me tegenwoordig de killer-anaconda noemt
na sissy ben ik het boven vernoemde kerstmenu gaan binnen spelen en ook nog wat gedronken
rond half 8 kennis gemaakt met de poolse victoria
die had een e cup nog wel
man man man wat een grote tetten
ik stelde meteen ter plaatse voor om een mamografie uit te voeren bij haar
ik ben niet voor niks dokter killer gespecialiseerd in dikke prammen
vooral haar pijptechniek was van grote kwaliteit
tegen 10 ben ik carolina van de domikaanse rebubliek tegen de boezem gelopen
een halve zwarte met een lekkere d cup
die was 25 jaar en kon er ook wat van
eveneens met die vrouw een top half uur gehad
ook heerlijk tussen de tetten gepakt
man man wat was me dat een dagje
omdat er wachttijden waren en alles altijd volzet was ben ik zelfs 2 keer in de cinema gaan vogelen
dat was me daar een ware orgie
iedereen lag daar te seksen omdat de kamers bezet waren
toen die poolse me daar lag te pijpen zag ik vlak naast ons een andere knappe vrouw een kerel wippen
wat had die een prachtig lijf
ik was er mee van aan het genieten terwijl ik door die van mij gepijpt werd
maar het was echt druk
niet alleen in de cinema waren ze bezig
ook aan de sauna en in de gang zag ik kerels zich laten afzuigen door die vele vrouwen
er werd zelfs gezegd dat er ook in de wc gevogeld werd
ik ben tot een uur of 12 gebleven en daarmee was hetr kertstgebeuren weer afgelopen
nu een beetje kalm aandoen en in januari nog eens met de master-bull mee want die geeft dan zijn afscheidsfeestje
tot de volgende
mvg
Killer-Bull
Rudi_NL
14 december 2011, 01:15
Hè hè!!! De Weihnachtsparty’s in LivingRoom (8-12) en GoldenTime (12-12) zijn alweer verleden tijd. Gelukkig was ik op beide party’s al heel vroeg aanwezig en waren er in de voormiddag geen wachttijden om de kamer op te gaan.
:smiley:
De kamersessies zijn wederom voltooid met de lange Duitse Xenia en de kleine Bulgaarse Gaby. Er is eigenlijk best wel een groot contrast tussen deze twee dames, realiseer ik me nu pas!?!? Desondanks is het herhalingsgevaar om met beide dames nog eens te gaan kameren meer dan 100%.
De grote diversiteit aan dames is natuurlijk ook wel het leuke aan saunaclubs bezoeken. Bijna alle vormen, maten, kleuren en nationaliteiten "staan in de verkoop". Zodoende hoef je jezelf ook niet te beperken tot één dame (zoals dat in een huwelijk de bedoeling schijnt te zijn). Het absolute aantal dames op de party’s was enorm, maar de verhouding tussen het aantal dames en het aantal ijsberen was natuurlijk niet zo geweldig.
De dames liepen veelal als sexy kerstdametjes verkleed, maar zeker niet allemaal. In het begin van de dag zagen ze er uit als lieve, rustige kerstdames en tegen de nacht waren velen wilde, dansende sexbeesten geworden. Dit alles dankzij de muziek van DJ Tonny.
Het eten was goed en met name de lunch/brunch heeft zeer goed gesmaakt en zag er zeer feestelijk uit. Evenals de kerstversieringen binnen en buiten. Ondanks de relatief hoge temperaturen en het ontbreken van sneeuw, kwam ik toch al een beetje in de kerstsfeer.
Verder waren het gezellige kerstparty’s waarbij zeer veel forumleden en overige bekenden uit clubs aanwezig waren. Het zijn er teveel om op te noemen, maar ik ga er van uit dat jullie het wel geloven. We hebben in ieder geval weer eens kunnen bijpraten over pussy's en pussy's en we hebben weer eens flink kunnen lachen.
In de namiddag en zeker ’s-avonds was het druk, maar dat is natuurlijk een gegeven bij dit soort party’s. Al vond ik de drukte bij LivingRoom reuze meevallen. Maar in GoldenTime had ik het nog nooit zo druk gezien en werd elk hoekje en kamertje gebruikt om te vogelen. Vooral de Kino was een drukbezochte afwerkplek geworden waar men op elke vierkante meter lag te neuken!!! Bah Bah...!!!
Ondanks het feit dat er nog wel wat kerstparty’s en kerstborrels zijn deze maand, is voor mij de rust al weer wedergekeerd en ga ik deze maand alleen nog op rustige dagen naar saunaclubs zonder al die drukte om me heen en zonder al die herrie aan mijn kop (tenminste dat is het plan).
Groeten Rudi_NL
:lostit:
rob45
14 december 2011, 10:47
Zo, dat was een heavy kerstparty bij GT,na war recencies gelezen te hebben van colleggaijsberen die vonden dat het druk en dramatisch was verlopen nu mijn verslagje van maandag 12 december wat positiever getint (net als van Rudy_nl).
Kom om omstreeks 14.45 aan bij de parking de parkingboy wenkt,nog een plaatsje vrij,dat geluk heb ik altijd nog gehad al zou ik best weleens met de Hummer willen rijden:lol: daarna naar binnen toe waar ik meteen polsbandje van locker no. 5 omkrijg,hoeveel geluk kan een ijsbeer hebben want het was eigenlijk best al laat voor en party en zeker bij GT. iemand vroeg weggegaan waarschijnlijk,mijn dagdosis geluk was schijnbaar nog niet op want ik loop LIN tegen het lijf die binnen 5 minuten een sleutel versiert van een mooie ruime rustige kamer,van Lin weet ik vanwege een eerdere ervaring goede sex met ook goede massage,tijdens het pijpen steekt ze een vinger in mijn aars wat het geheel een extra dimensie geeft.Goed begin is het halve werk,Ook ANDREA klampt mij aan voor een onderonsje,ze zegt 1 uur wachttijd die later 1,5 uur word,geen probleem ze ging wat bijverdienen in de Kino en ik heb me in die tijd wel vermaakt met de bekende beren van forum,beetje hetzelfde clubje als laats in LR met de kerstparty,inderdaad het leek wel een gangbang in de Kino er was geen vrij plekje meer te bekennen,Heb later zelfs nog waargenomen dat in de wandelgangen achter beren gepijpt werden,TWIN ANGEL zij nog terwijl we de ronde deden,ze worden steeds creatiever,hijzelf in ieder geval want even later zag ik hem nog verdwijnen met een dame in de toilet in ieder geval beter als hutje mudje in de Kino.Even terug naar Andrea die omstreeks 17,30 met een sleutel kwam van een prettig verwarmd buitenhutje in verband met de opgelopen wachtijden een uurtje rust genomen,nou ja rust? half uur goede massage waarzij eigenlijk bijzonder professioneel in is en daarna een half uurtje sex waar wij alle standjes en handelingen hebben doorgenomen
Daarna terug naar de bar waar de beren nog flink aan het borrelen waren.rond 119.00 zijn we gaan tafelen kan er kort over zijn was het zelfde dinee als in LR met het veschil dat de konijnebout wat taaier was,ach ja, als ze op de kamer maar mals zijn daar gaat het om.
Terug aan de bar (dj Tonny draaide volop zijn hits) goede muziek en veel beren, heel veel beren maar inderdaad dat kan je van tevoren op je vingers natellen, was wel blij dat ik smiddags nog twee keer goed heb kunnen kameren want de wachtijd was opgelopen tot twee uur.
Nog even dit,toen ik met Twin Angel bij de Dj stond kwam er een blonde lange meid dansen,zeer uitdagend en sexy wrijft en draait ze haar kont bij een paar beren tussen het kruis,ook bij Twin angel (de mazzelaar) ze steekt terloops een aangegeven briefje van 50 met een profsnel gebaar tussen haar tieten,als er een hoerenbloed door de aderen heeft stromen is zij het wel.:biggrin:
Samenvattend leuk ,druk, de dames minder leuk aangekleed als in LR,bijna geen dansende meiden zoals wel in LR het geval was,wel een aantal optredens van een paar meiden die drukdoende bezig waren met een spuitbus en olie beren te smeren.
Kortom, half tien afscheid genomen ,flesje wijn bij de theke ontvangen en ben naar huis gereden .......:)
bosbeer
14 december 2011, 11:32
Ik geef je op een briefje dat die lange blonde meid de Poolse Evelina moet zijn geweest.
Megaboob
14 december 2011, 20:46
@ Killer Bull, Poolse Victoria met E cup?! Dat zal vast wel Litouwse Victoria met E cup geweest zijn, en dat is mijn project, zullen we maar zeggen!
;-)
Megaboob
Killer-Bull kersttour:
ik ben tot een uur of 12 gebleven en daarmee was hetr kertstgebeuren weer afgelopen
nu een beetje kalm aandoen en in januari nog eens met de master-bull mee want die geeft dan zijn afscheidsfeestje
tot de volgende
mvg
Killer-Bull
yep3
14 december 2011, 21:38
Oeps jammer dat emily alleen pmc doet, iemand die ervaring heeft dat ze ook pzc heeft gedaan?
Rudi_NL
14 december 2011, 22:47
In het begin van de dag zagen ze er uit als lieve, rustige kerstdames en tegen de nacht waren velen wilde, dansende sexbeesten geworden. Dit alles dankzij de muziek van DJ Tonny.
Een heel lekker nummer dat Sonny later op de avond in GT draaide, was:
Straight to Number One - Touch 'n' Go (sensual rumba remix)
http://www.youtube.com/watch?v=OxF8apDcz6E
:cool:
Dit is nu echt zo'n nummer waar de dames ontzettend sexy op kunnen (paal)dansen in de clubs.
Met dank aan Tiga's muziek herkenning app.
:rolleyes:
Picasso 1
14 december 2011, 22:57
Een heel lekker nummer dat Sonny later op de avond in GT draaide, was:
Straight to Number One - Touch 'n' Go (sensual rumba remix)
http://www.youtube.com/watch?v=OxF8apDcz6E
:cool:
Dit is nu echt zo'n nummer waar de dames ontzettend sexy op kunnen (paal)dansen in de clubs.
Met dank aan Tiga's muziek herkenning app.
:rolleyes:
En dat deed Valentina dan ook. Wat kon ze aan het eind van de avond op deze plaat meerdere toeschouwende mannen geil teasen met haar kontbewegingen terwijl ze een beetje voorovergebukt de paal vasthield met beide handen. Brrrr ik moet haar spoedig weer eens gaan :fuck:
Zit overigens in dezelfde stijl als deze sensuele topper van Madonna die gisteren overigens ook werd gedraaid. Dit is muziek om op te neuken!
http://www.youtube.com/watch?v=Np_Y740aReI&ob=av2e
Badslippers
14 december 2011, 23:23
Zit overigens in dezelfde stijl als deze sensuele topper van Madonna die gisteren overigens ook werd gedraaid. Dit is muziek om op te neuken!
http://www.youtube.com/watch?v=Np_Y740aReI&ob=av2e
Kom op stelletje ijskasten. Dit is het enige nummer waarop geneukt MAG/MOET worden.
Je t'Aime Moi Non Plus (http://www.youtube.com/watch?v=k3Fa4lOQfbA).
Picasso 1
14 december 2011, 23:32
Dat is een ruknummer, Badje.
Maar als we toch naar de prehistorie gaan dan hier een dinosaurus http://www.youtube.com/watch?v=s9gMpxZtKg8
Badslippers
14 december 2011, 23:56
Dat is een ruknummer, Badje.
Maar wel lekker, Picje. Donna Summer vond ik altijd een goedkope snol maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat ze bij nader inzien wel geile nummers had.
Ben benieuwd wanneer de bezemwagen weer langs komt om te vegen.
Jack42
15 december 2011, 00:49
Kom op stelletje ijskasten. Dit is het enige nummer waarop geneukt MAG/MOET worden.
Je t'Aime Moi Non Plus (http://www.youtube.com/watch?v=k3Fa4lOQfbA).
Ho ho hier maakt badslippers een slippertje.
Enigma - Sadness (http://www.youtube.com/watch?v=TFLRHPUWBI8)
http://www.youtube.com/watch?v=TFLRHPUWBI8
Boy69
15 december 2011, 09:04
Nou weet ik niet hoe laat je binnen bent gekomen
omstreeks 18:00 uur, en toen was de line-up tegenvallend
Ik heb ongeveer 50 vrouwen bij naam kunnen traceren zie ik, maar ik ging eens rondkijken en ik denk dat ik er toch zeker 30 niet heb kunnen noemen omdat hun namen niet ken, dus zijn er vandaag echt wel 80 dames geweest.
Gedurende de dag zullen die er best geweest zijn, maar toen ik arriveerde waren er die er beslist niet.
Maar kwantiteit zegt me niets, kwaliteit wel.
Helaas waren er voor mij te weinig "geschikte" dames aanwezig
bosbeer
15 december 2011, 09:41
omstreeks 18:00 uur, en toen was de line-up tegenvallend
Gedurende de dag zullen die er best geweest zijn, maar toen ik arriveerde waren er die er beslist niet.
Maar kwantiteit zegt me niets, kwaliteit wel.
Helaas waren er voor mij te weinig "geschikte" dames aanwezig
Ik snap je punt, jammer. Om 18.00 uur zaten er natuurlijk erg veel dames te eten in de tent. En mogelijk ben je een Latina liefhebber, in dat geval zat je dan gisteren in GT niet goed natuurlijk. Maar als je alles van tevoren weet... Vaak is het wel zo dat als de kwantiteit groot is , de kans ook groter is dat er meer kwaliteit tussen loopt. Dan zit ik liever op dat moment in een club met 80 dames dan in eentje met 20.
Groet,
Bb.
Boy69
15 december 2011, 10:11
Om 18.00 uur zaten er natuurlijk erg veel dames te eten in de tent. En mogelijk ben je een Latina liefhebberloopt.
Uiteraard heb ik ook in de tent gekeken.
Helaas ook weinig interessante dames.
Allees Roemeense Sandra, maar die ging net naar huis.
Latina's hou ik helemaal niet van, ik ben meer gefocust op Roemeentjes.
Helaas ook daarvan weinig tot geen dames die mij bevielen.
Dan zit ik liever op dat moment in een club met 80 dames dan in eentje met 20.
Helemaal mee eens.
Daarentegen zit ik liever in een club met 20 beren dan in eentje met 80
Maar ja..... ik had een vrijkaartje GT
bosbeer
15 december 2011, 10:30
Helemaal mee eens.
Daarentegen zit ik liever in een club met 20 beren dan in eentje met 80
Dan ben je inderdaad meer een liefhebber van de kleinere clubs. Maar in een club met de omvang van GT zullen er zelfs meer beren moeten komen dan 80, anders krijgen ze de begroting niet rond en zullen de dames wegblijven omdat ze de kost niet meer kunnen verdienen. Maar, mocht je nou weer een vrijkaartje van GT winnen dan wil ik dat wel voor 35 euro van je overnemen. Scheelt mij een tientje en jij hoeft je niet te ergeren in GT....Deal?
Picasso 1
15 december 2011, 13:09
Latina's hou ik helemaal niet van, ik ben meer gefocust op Roemeentjes.
Helaas ook daarvan weinig tot geen dames die mij bevielen.
Voor de liefhebbers van veel Roemeentjes is GT momenteel geen voldoende geschikte club.
yep3
15 december 2011, 15:15
zijn de duitse naomi en sydney er?
Stief
15 december 2011, 15:47
Gisteren. Daar reed ik dan op een druilerige woensdagvoormiddag met mijn bat-mobile richting Heidweg, dromende van wat komen zou in de hemel der hemelen. Het was inmiddels weer meer dan een maand geleden en op basis van wat ik op dit forum van collega-beren had gelezen, droomde ik van de ene nieuwe kennismaking na de andere. Aangezien ik reeds vroeg was vertrokken en mijn gps aangaf dat ik reeds om kwart na 11 zou aankomen, had ik mij voorgenomen om toch maar rustig te tuffen in mijn pimped-up, chromed-out bat-mobile. Dromen achter het stuur tijdens stormweer over gouden tijden is namelijk een gevaarlijke cocktail en het laatste wat je wil, is thuis gaan uitleggen waarom je bent geflitst in een niet-nader bekende regio. Dit doet er mij trouwens nog aan denken dat ik het adres uit het geheugen van mijn gps moet verwijderen…
Eenmaal aangekomen, bleken er nog niet veel auto’s te bespeuren op de parking en kreeg ik gelijk een van die begeerde VIP-plaatsen toegewezen. Na de gebruikelijke ring, kreeg ik mijn kastje toegewezen en begon de dag met een verfrissende douche. In de barruimte bevonden zich slechts 4 collega-beren (redelijk normaal om half 12), die allen strategische posities hadden ingenomen om de meute “weibliche Gäste“ in de gaten te houden. Qua “weibliche Gäste“ viel het op dat moment enigszins tegen, zowel kwalitatief als kwantitatief. Ik nam mezelf voor dat dit slechts een kwestie van tijd zou zijn en dus concentreerde ik me eerst maar op het buffet dat opnieuw dik in orde was.
Plots kwam een collega-ijsbeer naast me zitten en bestelde een flesje bier aan de toogmadam, die volgens mij slecht had geslapen, want ze vroeg lichtjes geìrriteerd “welches Bier?“ waarop collega-ijsbeer “daar in die Ecke“, waarop de toogmadam “Welche Name“, waarop collega “euh daar in die Ecke“, waarop toogmadam “Kühlschrank 1, 2 oder 3?“, “euh…3“,“Oben oder Unten?“, “euh…Oben“. Waarop zij eindigde met “Jedes Bier hat eine Nahme!“. Kijk bij ons zeggen ze dan: “Sie hast wahrscheinlich Zitronen gefressen“. Ik bekeek collega-ijsbeer aan en zei dat dit een goede start van de dag was! Hij bleek een leuke gozer uit regio Eindhoven en kwam zelden naar GT, en zei dat ie vooral een zomer-ijsbeer was met voorkeur voor sauna-clubs in de buurt met swimming pools. Zijn plan was een keer of 4-5 van bil te gaan met af en toe een djekoezietje tussendoor. Plots kwam lange Xenia bij hem staan en collega-ijsbeer probeerde me in het gesprek te betrekken, aber angesehen mein Deutsch nicht so gut ist, ist es bei ja und nein geblieben. Nog geen 5 minuten later was Xenia een sjloessel holen gehen en wenste ik collega-beer alle succes toe.
Een half uurtje later kwam hij voldaan terug van de sessie en zei dat dit zeker voor herhaling vatbaar was. Ik vertelde hem dat mijn voorkeur eerder op fijne typetjes viel, maar dat ik eigenlijk die regel zou verbreken, aangezien er het voorbije half-uur een surrealistisch beeld was binnengewaaid, genaamd Jenny uit regio Hamburg met een silliconen-cup 75H… Van het moment dat zij kwam binnengestormd, leek het wel of de wereld even stilstond, aangezien zowel beren als pitspoezen elke beweging van de bom uit Hamburg nauwlettend in de gaten hielden, overal was de gebruikelijke drukke chit-chat even een halt toegeroepen. Wat een verschijning! Op de koop toe heeft deze rondborstige, roodharige een supermooie glimlach die van haar uiteindelijk toch een fijn, lief meisje maken. Na haar middagmaal ging ze keurig naast een blonde vriendin zitten en keek me al lachend strak in de ogen. Ik hield het niet meer op mijn barkruk en vertelde collega-ijsbeer uit Eindhoven dat ik ging aanvallen.
In de blokhut bleek Jenny een superlieve dame met veel aandacht voor haar cliënt. Redelijk snel nam ze mijn eenogige boa vast en wisselde zacht gekus en gelik af met een aantal diepe halen tot in haar keelgat. Het aanzicht van dit schouwspel was geweldig en ik nam me voor om dit voor eeuwig en altijd op te slaan in mijn geheugen. Ze ging na een minuut of 10 zachtjes op haar rug liggen en nodigde me uit om mijn jongeheer tussen haar ballonnen te plaatsen. Hoewel de jongeheer op dat moment al redelijk dicht tegen zijn hoogtepunt zat (het was dan ook nog maar de eerste sessie met nog alle krachten op 100%), bedacht ik dat mijn boa op dat moment toch best van naam kon veranderen, ik dacht eerder aan wormpje, hooguit aal, want dat ding verdween in het niets tussen die riesengiganten. Na enkele hevige stuiptrekkingen, spoot ik de eerste lading van de dag tot tegen haar onderkin, waarna zij hem nog even vast nam om ook de laatste druppels eruit te persen. Tjonge jonge, what a start of the day! Ze vertelde me dat ze in GT enkel kwam van ma tot vr, want ze houdt zo niet van drukte, ze wil een zo normaal mogelijk arbeidsritme om in het weekend dan terug te keren naar haar niet-jaloerse vriend. Ik wees er haar op dat ze waarschijnlijk ook voor model kon gaan, gezien haar uitzonderlijke fysische kwaliteiten. Ze bleek fan te zijn van Pamela Anderson en Jenna Jameson, aangezien deze dames iconen zijn en wel eindeloos lijken mee te gaan, en ze zou een shoot in Playboy of Penthouse wel zien zitten. Even dacht ik aan een tweede turnoefening met haar binnen het uur, maar ik bedacht me en wou mijn nog overgebleven kogels bewaren voor etwas anderes.
Terug in de barruimte was er reeds een gezellige drukte aan de gang, met een kliek 60-jarige Franzosen die de rode wijn rijkelijk lieten vloeien en tegen alle dames `bonjour` zeiden. Ik besloot even in een hoekje te gaan zitten om weer bij mijn positieven te komen na de huge-boob-sessie en de boel gade te slaan met een biertje (“Kühlschrank 1, Oben bitte“ - daarmee was de barmeid alweer ontdooid).
Na nog een rondje of twee ging ik op mijn gemak zitten aan de overkant van de bar naast een bloedmooi, tenger zwartje. Op het moment dat ik een gesprek wou aanknopen, kwam er een Griekse furie aangelopen waarvan ik de naam weer kwijt ben, die gelijk haar hand tussen mijn benen schoof en vroeg of ze mij met iets kon helpen… ik vertelde dan maar dass ik redelich mude war und dass ich vielleicht spàter ein bischen spielen sollte met Ihnen. Dat vond ze kein problem en ze liet me weer mit ruhe. Op dat moment vroeg het zwartje of ik een afspraak met haar had waarop ik neen zei, waarop zei vroeg why not? Because she´s not my type. So what is your type, vroeg ze met een van de allermooiste glimlachen die ik ooit al heb gezien. Well that´s complicated. I understand. En toen ontstond een superleuk gesprek op hoog niveau met deze intelligente en bloedmooie Amara uit Kenia, die slechts sinds een tweetal weken aanwezig bleek te zijn in de GT en die morgen terug zou vertrekken en niet meer zou terugkomen dit jaar, want ze moest naar een huwelijksfeest van haar broer in Kenia. Ik stelde haar een kamergang voor na a quick shower, hetgeen ze zeer kon appreciëren. Hetgeen zich daarna afspeelde was pure passie… de intro duurde wellicht een half uur en ze stond steeds meer open voor rustige strelingen overal (you make me so wet) en diepe, kletsnatte tongzoenen (you´re in charge baby, you tell me when you want to f*ck me). Ze streelde mijn euh Boa rustig van onder naar boven met speciale aandacht voor de plaats net onder de balzak, ook haar blaaskunst werd steeds intenser naarmate de tijd vorderde. Na deze lange intro hield ik het niet meer en vroeg haar `on top`, waarna ze me bereed in drie verschillende houdingen, steeds met oog- of tongcontact, en met verschillende snelheden. Daarna gooide ik haar op haar rug en dichtbij het hoogtepunt trok ik me terug en vroeg haar from behind. Deze superverrukkelijke black-ass beauty duwde haar lekkere kontje onder die smalle taille gezwind tegen mij aan en daarna knalde ik een lading van het Peter North gehalte in de rubber… Totaal uitgeput en in zwijm viel ik neer op mijn rug. Ze vertelde me dat dit haar beste sessie tot nog toe was (yeah right) en dat ze normaal gezien zich nooit zo ver laat gaan met other men here in GT. F*cking hell, deze Amara had me helemaal leeggeneukt, zo stuk zat ik. Ze vertelde dat ze me de volgende keer een body-to-body zou doen zonder penetratie, “which will make you scream baby“. Bij de afrekening gaf ik haar een extra tip en toen vroeg ze me waarom ik haar nu gekozen had, so what is your type? Ik vertelde haar dat ze of course een superbeauty was maar dat de mentale klik en haar zalige, mooie glimlach mij hadden betoverd. Daarna duwde ze mij tegen de kastjes aan en gaf me een hevige, lange afscheids-tongzoen temidden van een 10-tal pas aangekomen ijsberen. Toen ze wegliep, vroegen de nieuwe beren me wat, maar ik antwoordde niet en staarde maar wat voor me uit, compleet van de planeet…
Ik besliste prompt dat dit moeilijk beter kon en, gezien de al redelijke drukte in de namiddag en gezien de redelijke leegheid van mijn balzak en de loomheid van Boa, nam eine Dusche, gaf mijn sleutel af, nam meine Flasche Wein in ontvangst en reed terug naar huis, mijn hoofd nog steeds sizzling…
bosbeer
15 december 2011, 16:40
zijn de duitse naomi en sydney er?
Nee, die zitten vanavond in Villa Vertigo bij de kerstparty, dus als je ze wilt treffen dan moet je daar naartoe. Het feest begint om 18.00 uur. Na morgen gaan ze een paar dagen naar een club in Darmstadt en in de loop van volgende week komen ze weer terug in GT.
Gelukkig heb ik de pest aan kerstmis, want het stikt van die kerstparty's en dat zou dus goud gekost hebben om die allemaal te bezoeken. Maar de gelovige beren onder ons zijn toch wel verplicht om minstens 3 van die party's af te lopen, vind ik.
marcuswally
15 december 2011, 18:05
Gisteren. Daar reed ik dan op een druilerige woensdagvoormiddag met mijn bat-mobile richting Heidweg, dromende van wat komen zou in de hemel der hemelen.........etc
Heel goed geschreven Herr Lama.
masseurke
16 december 2011, 20:05
De Aftakeling
Beste beerschappen, pijnlijke botten, verkrampte stijve spieren, blijven steken na de derde crash boom boom boom bang… de complete aftakeling is begonnen!
En dat komt zo; Patserke en ik gingen afgelopen week eindelijk nog eens samen op stap, GT was natuurlijk de plaats van bestemming. Helaas waren we beperkt in tijd, rond 17u00 moesten we weer weg. Eerder plaatste ik op dit forum mijn “ad random” to do lijstje en dat zag er zo uit; Xenia, Daisy / Destiny, Gulia, Denise, Criss (Andrea)…
Na een leutige autorit – ik sms-te Patserke bij elke kilometerpaal de kilometernummer door, zodat hij kon aftellen tot zijn maatje de carpool parking opdraaide. De snoodaard antwoordde; “Ik voel dat je in de buurt komt, krijg al een stijve…” - arriveerden we net voor twaalven op de parking, alwaar het nog vrij rustig was.
Een mooi plaatsje vlakbij de ingang werd de slaapplaats van mijn dure bolide (Di Rupo 1, je wordt bedankt!!! Om het voor de niet begrijpende lezer te verduidelijken, onze nieuwe regering heeft een extra voordeel alle aard / privé gebruik auto uitgevonden waardoor een vriend van me – Porsche Panamera - richting de 1500euro / maand mag gaan bijbetalen).
Binnen was het nog redelijk rustig, we betaalden, douche, badjas, slippers, koffie… Bij het betreden van het lustoord zag ik nog net een glimp van Xenia die richting kamer liep, te laat dus, ik word oud…
Ik stond echter op scherp, de veiligheidspal er af! Er moest dringend een popje aan de leuter, want die 4u45 die me nog restte moest ik nuttig besteden!
Toch maar aan de bar beland, drankje, popjes kijken, dat viel mee, niet overweldigend, maar ook niet negatief.
De Patser, dat spierige maatje van me, was me nog voor ook; Joy werd zijn eerste duivelinnetje.
Gelukkig verscheen Xenia redelijk vlug terug ten tonele, ik wachtte haar op aan de receptie, nog voor ze helemaal terug in hunter mode was, had ik ze al geschaakt (op dat moment had ik nog geen last van ouderdomskwaaltjes). :biggrin:
Met Xenia de kamer op dus, goed begin, maar nogmaals; blasen kan ze niet… ik voelde het tijgertje haar tandjes teveel, dat kon mijn pielemans niet appreciëren… ze had een geweldig hoerig rood “pakje” aan, dat het heerlijke vlees amper kon bedekken. Ze deed het ook niet helemaal uit, net zo geil en vroeg of ik mijn geweer langs het niemendalletje kon binnenstoppen. De lader zat goed vol en in missio sprongen de kogels al vlug als een mitrailleurvuur in de rubberen Robbie! Fijne eerste crash boom boom boom bang!
Die Xenia, ze heeft toch wat! Wat later zat ze in de bar veel meer pre-sales te spenderen aan een andere beer, veel meer als aan mij… later bleek ze voor enkele uren te pannenkoeken met voorgenoemd beertje! Een echt teefje is het! ;)
Ze had nog klachten over maandag, kerstparty, net zoals alle andere meiden die ik sprak. Wel blij met het parfum dat ze van GT hadden gekregen, maar dat maakte hun gemiste sessies niet goed! Minimaal twee uur wachten vonden ook zij zwaar overdreven! Blij dat ik er niet was!
Patserke, die was matig tevreden over Joy, ze was nog wat moe / niet helemaal wakker en zijn geweer mocht er blijkbaar niet helemaal in… Pfoeh! Patser!!!!
Tijd voor een ontbijtje / lunch … Popjes flitsten aan mijn ogen voorbij, de Patser vertrok met Dorina (Hongarije). Deze had ons reeds tijdens de brunch weten te amuseren, lekker wijfje, ik wou ze ook wel aanrijgen en zij zag het ook zitten. Indien ik niet inging op de belofte zei ze; “I’ll kill you!”, jammer maar helaas; ik loop hier nog rond! :baeh:
Ze had ook een leuk vriendinnetje in de buurt; Nadia uit Rusland (ex VV). Hele mooie meid, prachtige ogen, lekker lijf, maar ze straalde uit dat het niets zou zijn op kamer. Vriend Bosbeer bevestigde dit later.
Over vrienden gesproken, AceL2 mocht niet, Badslippers kon niet, Bosbeer wel als gouwe getrouwe aanwezig op woensdag, Cupido geen reactie op mijn privé bericht net zoals Picasso 1 … pfoeh!!! :betrunken:
Tijdens een volgend rondje liep ik Shanti tegen ’t lekkere lijf, of beter; zij hield me staande met de prachtige one liner; “Politzei!”. Lekker die Shanti, ik herinnerde me recensies, alleen kon ik me niet herinneren of ze goed of slecht waren, wat ik wel merkte was dat mijn badjas in beweging kwam… tot dusver geen ouderdomskwaaltjes… “Van een mooie tafel kan je niet eten”, zei mijn oma in der grote moestuin altijd… en ik vervolgde mijn weg.
Zo kwam ik dan toch Kim tegen. Ik zei haar gedag, ze was verbaasd dat ik haar naam kende, hadden immers nog nooit gefickt.
Wat mij betreft; een to do, maar ik zei haar dat ik een “aber” vermoedde. Aber om die uit te vissen moest ik maar met haar de kamer op! Ketserr gewijs stuurde ik haar om een sloesol!!!
Hutje 12, daar was ik vandaag al geweest, Kim :tongue: begon mijn dierbaarste bezit wakker te blasen en dat vond ik uitermate lekker. Na 10 minuten zei ik haar dat ik nog geen “aber” was tegengekomen. Vervolgens plaatste ze zich op mijn met twee derde patronen geladen geweer! En dan… fickte ze mij en zichzelf het apezuur, ze bleef me met die prachtige kijkers diep aankijken en ramde er zéér geweld(ad)ig op los!
Net voor ik kwam, ging ze in der achttrapsautomaat, nog een negende overdrive versnelling hoger en dat met een blik van; “die druppels van die volgende fick wil ik er god-ver-domme-ook-nog-ui-ui-uittttt…” ik klopte een keer of acht na in’t rubber… hele lekkere crash boom boom bang!! Die Kim paal ik wellicht nog vaker dan me lief is! :freu:
Ik gaf haar nog een korte massage, - was nodig - en zei haar dat ik de “aber” gevonden had. Ze kuste niet, “aber dat heb je niet gevraagd”, onderbrak ze me. Ik probeerde opnieuw; “je kust niet, ABER ik kom zeker een keer bij je terug”… ;)
De Patser zou ze later ook proberen en bevestigde mijn bevindingen, hij vergeleek ze opties met Paris Hilton, ja daar heeft ze wat van, alleen minder capsones!
Vervolgens weer een broodje in de inmiddels aardig drukke bar… Er liep toch heel wat fraais rond, alleen mijn favoriete Roemeense klas ontbrak, geen Gulia, Denise, Criss, Eugenia…
Het vriendinnetje van Tiga was er wel, Martha… Ik deed een leuk babbeltje met haar, maar overlopen van enthousiasme, hooo maar, dat was er vandaag niet bij. Nu zijn die Pooltjes over ’t algemeen immer goed op de kamer. Ik vroeg haar naar een kamergang, maar had nog wat rust en een douche nodig, Kim had immers de volgende halve keer mee opgesoupeerd… Tijd voor Martha dus om een 50 euries biljet in de gokautomaat te laten verdwijnen…
Toen de teller op 3,40euries stond was het tijd om haar aan onze afspraak te herinneren, ze denderde om een sleutel.
Hutje 23. Was het Tiga die door mijn hoofd spookte? Ik weet het niet, maar vond ze niet fan-fucking-geweld-tasties… Lief, mooi, aardig, maar dat is mijn vrouw ook! Een massage (waar vind ik toch de tijd nog) wou ze niet, de laatste keer dat ze dat van een beer had gehad was ze helemaal gebroken… Der Ketserr toch, hoont hij ze niet alleen uit, gaat hij ze nog radbraken ook! Dat eerste Bruce Springsteen concert loopt helemaal de mist in!!! “God straft meteen”, zei mijn oma in der grote moestuin altijd!
Terug in de bar vond ik Bosbeer I-padgewijs en geplaveid in een bankje, de vrije plaats vulde ik graag met Becks en mezelf. Wat leuk leuteren over do’s and don’ts, meiden spotten, de overvolle kerstparty bekritiseren, etc… Hij was helemaal wild van ene Sidney en een Veronica, ja Shanti, “dat had ik toch moeten weten” en Patrizia “die zou toch Duits moeten praten” zou helemaal wat voor mij zijn!
Rondje lopen en maar gelijk op zoek naar dat Rob De Nijs spleetje . Ik trof Patrizia aan de kino, grabbelde ze onmiddellijk in mijn armen en als een bronstige beer fluisterde ik haar lieve woordjes toe. Ik probeerde sloesol, maar kie was wat ze wilde horen, ja der Duits toch!
Dit poppetje was inderdaad helemaal mijn ding, tongen als een anaconda met de gekke koeienziekte en mijn paal bewerken als een volleerde beeldhouwer! Jaaaa ik was helemaal klaar voor ’t betere werk! Wisselgewijs betoverde ik haar heerlijke pruim. Een verkleinwoord zou bij haar goddelijke lijfje passen, maar ’t was echt een Pruim, met hoofdletter meneer! Missio, dogie, amazone en dan… de veroudering, de aftakeling, de kogels die bij Kim teveel hadden geklopt, ik miste die ene nano millimeter om tot ’t hoogtepunt te komen en mijn geweer zakte als een pudding in mekaar… Sergio Herman gonsde weer door mijn hoofd; “die saus is kut, daar krijg ik geen kippenvelmomentje van…” er was helemaal geen saus in de k*t… het zweet gutste van mijn lijf… moest ik hier nu blijven steken, werd ik echt oud, betekent richting 40 echt het begin van ’t einde… hoe zou Jansen met dit popje de plinten afneuken… Badslippers, die frisse zestiger met zijn gladde aal, die rijgt ze nog als parels aan zijn snoer… en ik… :heul:
Weg respect op dit forum, alles is voor niets geweest… En dan nog wel met ’t lekkerste meisje van de dag…
Ik maakte nog vlug een uurtje van ’t geplande half uurtje, befte ze nog richting zevende hemel en haalde haar vlug terug, want dat geweer was er weer, de lader echter leeg, geen crash boom boom boom boom bang, met de neus op de feiten, harde realiteit…
“beter één vogel in de hand, dan tien in de lucht”, zei mijn oma in der grote moestuin altijd… Ik droop af, dit meisje was absolute top, daar had Bosbeer gelijk in gehad…
Zweterig de kamer af, frisse lucht, einde van een mooie middag… Patserke, ja hij wel natuurlijk, nummer vier zonder moeite ondergesprietst…”Samen toch weer acht meiden gelukkig gemaakt”, probeerde hij me nog op te vrolijken… :hammer:
Vier waters achter de kiezen brachten mijn vochtspiegel terug op peil, douchen, Bosbeer de hand schudden, niets zeggend over mijn falend apparaat, hij toonde nog respect voor mijn goed gevulde middag… hij leest het later wel, dacht ik nog, laat hij nog even mijn vriend blijven… :gruebel:
Auto in en kilometers vreten, Denise, mijn nummertje één van 2011 nog gemist (ze was laat las ik later)…
En toch beerschappen, was het weer een waanzinnig heerlijke middag… genoten en aanvaarden dat vier op ruim vier uur echt teveel van ’t goeie is, die stud van 18 is weg, ende, finish, fini en dan moet je tevreden zijn met wat je hebt. Tevreden was ik! Kregen nog een gore achtergelaten mondharmonica mee als kerstgeschenk en volgend jaar zijn we hier weer!
Patrizia, die staat met stip om mijn volgend to do lijstje, vervolgens neem ik nog Xenia, Kim, Criss, Gulia, Denise, Eugenia, Lisa en tot slot Denise! It’s all in the mind zeg IK altijd en daar had mijn oma nooit van terug!!! :biggrin:
Gegroet en fijn eindejaar allemaal,
M.
bosbeer
16 december 2011, 21:26
Prachtig verhaal Masseurke, je had het niet mooier kunnen schrijven! Achteraf zul je wel blij geweest zijn dat Denise te laat kwam voor je. 's Avonds toen ik bij Patrizia in de Kino mijn 25 euro provisie ophaalde vertelde ze me dat ze je een zeer sympathieke Belg vond en dat ze de volgende keer graag weer met je meegaat. Dit soort verslagen moeten we veel vaker kunnen lezen. Misschien is het een idee dat beren die mee willen doen aan de Tombola verplicht een verslag van hun belevenissen moeten maken. Maar...ik weet niet of Badslippers je bedankt deze keer.
ilovethaigirls
17 december 2011, 15:12
Na mijn eerder bezoek deze week aan de weinachtsparty, reed mijn wagen gisteren onverwachts richting GT. Waar het maandag een heerlijke pannenkoekensessie met Sofietje werd, had ik deze keer totaal geen voorafgaande plannen.
Het was een schril contrast met maandag. Nu was er parking te over en het was er binnen nog heel rustig. Het zou hier een uitstekende dag geweest zijn voor Jack42 want met Romina, Ramona en Angela waren bijna al zijn favorieten er. Een Ace2-dag zou het niet worden, want behalve Lulu was er geen enkele Thaise en van het latina klasje waren Christelle en Maria de enigen die nog niet naar hun thuisland waren vertrokken.
Een paar Nederlandse ijsberenvrienden waren al aanwezig en het was leuk om even bij te praten. Maar toen ik zag dat Evita even een rondje ging maken, was het tijd om tot actie over te gaan. Ik kwam haar tegen in het saunagedeelte. De kennismaking verliep heel erg stroef en ik dacht even een sessie uit mijn hoofd te zetten. Ze gedroeg zich eigenlijk heel chagrijnig. Ze zei me dat ik haar voordien eens had geweigerd maar daar kan ik me niets van herinneren. Toch liet ik haar een sleutel halen, want als ik haar bevallige lichaam zag, zakte mijn verstand even naar lagere regionen. Spijt heb ik daar zeker niet van gehad. Op de kamer kwam ze helemaal los en was heel lief en leuk gezelschap. Over de sex kan ik heel kort zijn, want dat was het eigenlijk ook. Ze pijpte me zo heerlijk dat ik al na 3 minuten klaar kwam. Na een half uurtje netjes 50 euro afgerekend. Raul7 zou zeggen dat het goed was. Voor de Evita-fans: vanaf dinsdag geniet ze van een welverdiende vakantie.
Terug in de bar gekomen, werd het weer oergezellig met mijn ijsberenvrienden. Turkse Alia kwam even achter de bar en toen ze onze begerige blikken zag, kwam ze even solliciteren. Een van mijn vrienden kon niet waarstaan aan haar looks en spontaniteit en verdween richting hutjes. Hij zou niet zo tevreden weerkeren.
Een andere ging dan weer met Tunesische Shaira op herhaling en die kwam met een grote glimlach terug.
Net voor het eten overwoog ik nog een sessie met Maggy maar kon haar nergens vinden en ik wimpelde Juliette nog netjes af. Het eten was ok, alleen was de rijst nogal pikant. Dit was ook Nick ter ore gekomen en toen hij persoonlijk even van de rijst kwam proeven, kregen de koks een fikse uitbrander.
Na de maalijd trof ik Picasso1 aan in een intiem onderonsje met Christelle. Ik zei hem dat ik dit wel even ging melden bij Ace2. Christelle verstond het even niet en P1 zorgde voor vertaling. Ow ja zijn perpermuntballetjes zijn in elk geval beter dan die van jou, meende ik in mijn beste Spaans begrepen te hebben. Ik liet beiden maar en ging op zoek naar Maggy.
Ik liep door de bar en toeval wil dat nou net Maggy en Lulu me de weg versperden. Een trio zag ik niet zitten maar met Maggy zocht ik al snel een kamer op. Werd zoals altijd met haar een topsessie. Heerlijk zoenen, verrukkelijk pijpen en heel goed neuken waren mijn deel. Geleden schade was hooguit 75 euro.
Daarna een goede 2 uurtjes in de bar doorgebracht. Ik zal P2 hopeloos op zoek naar Sina. Ook mooi om zien hoe Evelina zich steeds weer op een of andere prooi stortte. Menig beer en dame heeft wel zo zijn of haar bedenkingen over deze dame want vertoont toch wel een paar mannelijke trekjes. Dit zal ook wel de reden zijn geweest dat P1 alle middelen heeft aangewend om uit haar klauwen te geraken.
Ik was wat aan het twijfelen of ik nog een derde sessie zou doen of toch maar naar huis zou gaan. Toen ik Turkse Alia zo wulps zag dansen, speelden de hormonen toch weer op. De sleutelvraag na 5 seconden en de negatieve ervaring eerder van mijn medemaat, weerhielden mij deze keer toch van een sessie. Ik zal haar wel een keertje nemen als eerste, maar als derde vond ik het wat riskant.
Een van mijn vrienden raadde me Tunesische Shaira of Roemeense Ramona aan want hij had daar topervaringen mee gehad. Toen ik zag dat Shaira richting kino ging, besloot ik om te volgen. Ze stelde mij een trio voor met Lydia maar gezien ik niet echt een trio man ben, alleen met haar naar een hutje getrokken. Toen ik haar voorzichtig wou kussen, zei ze dat mijn snor te hard stak. Nou ja dat was alleen maar een drogreden omdat ze dat liever niet deed. Is wel het enige negatieve wat ik kan zeggen, want voor de rest heb ik met haar een heel aangenaam uurtje gehad. Ze was heel gezellig, heel lief en ze heeft me een hemelse ft bezorgd. Haar bij afrekening 100 euro betaald.
Voor namenlijst verwijs ik naar het live gedeelte. Het was een hele goede after party, met geen wachttijden en een goede verhouding dames / ijsberen.
Volgende week dinsdag ben ik er terug en dan wordt het waarschijnlijk terug een pannenkoekensessie :freu:
Megaboob
18 december 2011, 00:28
GT donderdag 16-12-2011
Met dank aan de vrijkaart van het forum heb ik weer een heerlijke avond beleefd in het G(rote) T(ieten) paradijs. Vele van mijn persoonlijk favorieten waren gelukkig aanwezig, waardoor de keuze nog best last werd! Ik noem Slowaakse Nicolle, Kelly, Poolse Nicolle, Jenny, Victoria, Heidi, Lisa, Lulu, en nog een heel bataljon Roemeense dames, en nog meerdere dames die ik niet ken, maar het overgrote deel zag er weer heerlijk uit! Speciale vermelding verdient Shakira, die als enige de moeite had genomen een kerstmuts op te doen, en er ook weer vrolijk en lekker uitzag!
Na aankomst (er was parkeerplek bij GT om 17.00, een kerstwonder!), mijn vrijkaart afgegeven, die direct werd omgezet in een lockersleutel, de thekedames kennen me gelukkig inmiddels en weten dat mijn vrijkaarten betrouwbaar zijn!
Omgekleed, lekker gedouched, en ijsbeer Megaboob was weer wedergeboren. Omdat het al tegen etenstijd aanliep, even vast Jenny en Nicolle begroet, en met Nicolle gaan eten. Het eten was prima, steak, gebakken aardappeltjes en groenten, helemaal mijn ding, moeten ze vaker doen! Grappig was dat de heaters erg hard aanstonden, en in de rij voor het eten was mening beer bezweet, en waren de dames bang hun lange haren te verbranden!
Jenny was al weer geboekt helaas, en die heb ik de hele avond ook niet meer gezien, jammer, maar ja, haar turbotieten zijn natuurlijk de attractie van pretpark GT, en de boobmeister moet dus toeslaan als hij de kans heeft:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26819-Jenny-(Duitse)&p=245292#post245292
Na het eten dan maar gelijk Nicolle die me trouw gezelschap had gehouden geboekt, en dat resulteerde in sessie 1 en 2:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?4812-Nicolle-(-Slowakije)&p=245298#post245298
Na het afscheid van Nicolle even een becks ice gedronken, smaakt ook in de winter prima vind ik, en door naar de sauna en whirlpool, waar ik een tijdje aangenaam heb zitten bubbelen, en nagenieten. Ook altijd een goede plek om de dames voorbij te zien paraderen!
Ik voelde me weer voldoende opgeladen voor een derde sessie, en de keuze viel op de mooie borsten van Duitse Kelly:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21254-Kelly&p=245295#post245295
Na deze sessie met Kelly weer even de sauna ingedoken, en de dodelijke blikken van Victoria vermeden:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?6620-Victoria-ex-Jola-PHG&p=245293#post245293
Ik kwam in gesprek met een gezellige Nederlandse ijsbeer, en ook dat is het leuke aan GT, er zijn altijd wel leuke gesprekspartners te vinden (mannelijk en vrouwelijk!). Iets voor 12 meldde mijn miss Ijsbeer voor 2011 zich trouw bij me, de blauwogige, rondborstige blonde Poolse Nicolle! Dit resulteerde in dit heerlijke samenzijn met haar.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?330-Nicole-(Michelle-YY-Poolse-blond)&p=245296#post245296
Omdat het na deze sessie alweer sluitingstijd was, heb ik me gedouched en omgekleed, en na het vriendelijke afscheid door de thekes, met een kortingkaartjes voor de volgende keer, ben ik weer met een heerlijk gevoel naar huis gereden. GT zoals ik het leuk vind, druk, maar niet te druk, vrijwel geen wachttijden voor de kamers, en genoeg rondborstige dames voor de boobmeister, wat kan het leven mooi zijn!
Megaboob
ijsbeer2121
18 december 2011, 20:14
Zojuist teruggekeerd van GT. Het was weer een goede dag :)
De terugrit was helaas, tenminste voor het eerste deel, wat minder. Meteen bij het verlaten van de Heidweg, waarbij ik wellicht met iets te veel vaart de B221 op draaide, greep ESP vrij heftig in. Het was dus glad! En winterbanden helpen hierbij blijkbaar niet (voldoende)...
Dat ik niet de enige was die hierdoor verrast werd bleek na het eerste stoplicht. Een 'local' was met zijn of haar Renault Twingo in de greppel terrecht gekomen. Het zag er vrij spectaculair uit, aangezien er 25m van het ongeluk grote stukken aarde op de baan lagen (blijkbaar heeft de bestuurder daar al een stuk van de berm meegepakt).
Efin, het ongeluk zag er gelukkig 'overleefbaar' uit, en toen ik langsreed was de politie net ter plekke. Een goede les dus, om op onze veelal nachtelijke terugritten op verlaten B-weggen oplettend te blijven voor gladheid!
Nami
19 december 2011, 20:25
Gister ook weer eens na redelijk lang in GT vanaf 14u, wat opviel was toch de relatieve drukte op een zondag. Met name na 18u werd t voller. Line-up vond ik persoonlijk wat tegenvallen, maar ben met een leuke Duitse geweest 22jr Louisa uit Koln. Prima service incl FT. Wat wel echt kut blijft is de gang naar zo'n klote koude blokhut wanneer het licht aan t sneeuwen is. De badjas bedekt niet optimaal, uiteraard weer een iglo vrij ver van de deur dus een lange tocht. Airo had moeite om te warm te houden/krijgen. Dvp hele tijd in handdoek gewikkeld tegen de kou. Qua hutten is GT voor mij meer een zomer-club, zeker wanneer je nog ff wil douchen na 1e 30 min. Toch weer naar binnen door de kou etc. Vandaag aan de beurt gekomen met een kouwtje. Verder zeer positief te noemen was het etensaanbod. Zo was er in de tent vanaf 15u-16.30 een kerstmarkt met Gluhwein, lekkere wafels met kersen, reibbekuchen met appelmoes een mooie grote verse zalm en nog stamppot ofzo. Ideaal om te kunnen eten wanneer je zelf zin/behoefte hebt. Dan van 18-20 nog de normale keuze uit minstens 3 menu's. Daar kunnen andere clubs een puntje aan zuigen muv PSR en YY. Wat later kwam ik Heidi (Tsj) weer eens tegen en t was lang geleden. Blijft voor mij een supervrouw met sublieme pijpkunsten. TZ niet maar wel FT, dan is t ook goed! Om 20.30GT verlaten en al in de kleedkamer en nog eens door de theke extra gewaarschuwd voor gladheid. Geen overbodige luxe want slipte ook bij het wegdraaien van de Heidweg en op de afslag nr Roermond, ondanks rustig rijden..
wervelwind
19 december 2011, 20:33
De helende kracht van sex
Ondanks mijn sportieve levensstijl liet mijn lichaam me voor de zoveelste keer dit jaar in de steek. Was het de vorige keer een dubbele verkoudheid, nu was het mijn compleet op slot gesprongen nek die mij ervan weerhield om vrijdag de 16e eens naar LR te gaan. Puzzelend in mijn agenda slaagde ik erin om de zondag vrij te maken maar dan voor GT want ik wil de sfeer in LR proeven op een vrijdag of zaterdag. Hopelijk zou ik snel genoeg genezen...
Zondagochtend werd ik wakker met een redelijk bruikbare nek. De masseur in GT zou de rest wel doen dus ging ik opgetogen naar GT. Binnen leverde ik mijn vrijkaartje in en transformeerde ik me snel tot ijsbeer. Het was al gezellig druk en ik begon met het verorberen van wat broodjes. Tot mijn grote voldoening zag ik mijn 2 favoriete GT koninginnen al zitten; dus groette ik poolse Rosa en thaise Quna beiden met een knuffel en kort babbeltje.
Om mijn bewegingsvrijheid in bed te bevorderen, ging ik eerst bij de masseur langs. Deze slaagde erin om de boel volledig los te krijgen waarna ik in de sauna de boel nog even wat opwarmde. Na mijn sauna/jacuzzi ritueel begon ik aan mijn ronde. Bij de kino zei Shanti dat ze even wilde praten. We gingen even wat verder van de kino staan om rustig te kunnen praten. Ze vond dat ik in mijn vorige verhaaltje een verkeerde indruk van haar had gewekt. Dat was helemaal niet mijn bedoeling geweest want ik mag haar graag (wat ik hier al vaker heb vermeld, maar goed) en wil haar business niet verpesten. Ik wist niet precies wat ze gelezen had en beloofde haar het recht te zetten.
Shanti, ich habe noch mal gelesen was ich von Dir geschrieben habe. Ich wollte Dir sicher nicht beleidigen und ich denke noch immer dass Du die holländische Worte nicht gut verstanden hast. "Lonken" bedeutet "liebäugeln". Das ist positiv und eine der Gründe dass ich Dir mag. "Gebaren" bedeutet "Gebärden", auch nicht schlecht. Dass Gespräch beim Jacuzzi war nett und angenehm. Du bist nie aufdringlich, Du spielst das Spiel der Verführung und das machst Du gut. Auf das Zimmer bietest Du Qualität. Also, aus meinen Mund hört keiner etwas schlechtes von Dir.
Ik had al besloten dat ik wilde kameren zowel met Rosa als Quna. Ik kon Rosa niet vinden maar Quna zag ik wel, en wetende dat ik snel moest zijn fluisterde ik in haar oor "rrrrrr". Een absoluut heerlijk uur volgde. Compleet in de wolken begaf ik mij naar de douches. Na nog een saunagang kwam ik Rosa tegen maar zij was onderweg naar de kamer met een klant. Gelukkig was het alweer etenstijd.
Na het eten begon het weer flink te kriebelen en toevallig was daar Quna. Ze had een halfuur tijd en om de wachttijd te omzeilen doken we de kino in en gaven daar een demonstratie GFE-porno. Ik hoop dat de kinorukkers meer naar Quna keken dan naar mij :hammer: Woorden schieten voor mij tekort om deze dame recht te doen, alles wat ik kan zeggen heb ik al gezegd dus volsta ik met te zeggen dat de aandacht voor mijn opspelende stijve nek verloren ging in de aandacht voor stijfheid ongeveer 70 centimeter lager :biggrin:
Met een meer dan voldaan gevoel ging ik naar buiten en reed fluitend de besneeuwde Eifel in...
Picasso 1
19 december 2011, 20:46
En 'een vrouw de kont likken' bedeutet 'eine frau den arsch lecken'. Badslippers is van de troon gestoten (Badeschuhe ist entthront).
Badslippers
19 december 2011, 23:05
En 'een vrouw de kont likken' bedeutet 'eine frau den arsch lecken'. Badslippers is van de troon gestoten (Badeschuhe ist entthront).
Ha ha, en dat dacht jij. Er bestaat ook nog zoiets als "Actief" en "Passief". Laat hem dat ook nog maar eens ontdekken dan praten we verder. Maar ik neem aan dat je met je opmerking meer doelt op de duitse quote!
wervelwind
19 december 2011, 23:12
Ik wil maar gewoon voorkomen dat ze dadelijk heel GT rondbazuint dat ik slechte dingen schrijf. Van 1 weet ik al dat dat inderdaad gebeurd is. Nou weet ik ook wel dat niet alle vrouwen het zullen geloven, zeker niet degenen die me beter kennen maar ik heb gewoon geen zin in gezeik. Dat gezegd zijnde kan ze een kamergang met mij sowieso op haar lekkere buikje schrijven.
Picasso 1
19 december 2011, 23:23
Ik wil maar gewoon voorkomen dat ze dadelijk heel GT rondbazuint dat ik slechte dingen schrijf.
Daar hoef je je niet al te druk over te maken. In vele van hun gesprekken worden we reeds uitgemaakt voor gierigaards, barhangers, smeerlappen, viezeriken, kletsers die niet neuken, homo's, zuiperds, rukkers die alleen komen om te kijken, onbeschofteriken, zieligerds, idioten en daar komen nog de pullas en curwas overheen. Uiteindelijk gaat het erom dat je je geld mee moet nemen om te neuken.
bosbeer
19 december 2011, 23:48
Daar hoef je je niet al te druk over te maken. In vele van hun gesprekken worden we reeds uitgemaakt voor gierigaards, barhangers, smeerlappen, viezeriken, kletsers die niet neuken, homo's, zuiperds, rukkers die alleen komen om te kijken, onbeschofteriken, zieligerds, idioten en daar komen nog de pullas en curwas overheen. Uiteindelijk gaat het erom dat je je geld mee moet nemen om te neuken.
Als ik al die benamingen zo lees dan kon dat voor 85% van de beren weleens gelden. Maar gelukkig horen wij daar niet bij.
bosbeer
19 december 2011, 23:53
Ik wil maar gewoon voorkomen dat ze dadelijk heel GT rondbazuint dat ik slechte dingen schrijf. Van 1 weet ik al dat dat inderdaad gebeurd is. Nou weet ik ook wel dat niet alle vrouwen het zullen geloven, zeker niet degenen die me beter kennen maar ik heb gewoon geen zin in gezeik. Dat gezegd zijnde kan ze een kamergang met mij sowieso op haar lekkere buikje schrijven.
Dat kan ze wel rondbazuinen, maar de andere dames weten toch niet wie je bent en dat je schrijft. Maar je hebt ook van die idioten die daar in GT op hun iPad live-verslagen zitten te schrijven, die zijn in zo'n geval wel de lul.
ketserr
20 december 2011, 00:12
Ha ha, en dat dacht jij. Er bestaat ook nog zoiets als "Actief" en "Passief". Laat hem dat ook nog maar eens ontdekken dan praten we verder. Maar ik neem aan dat je met je opmerking meer doelt op de duitse quote!
Wil je hiermee zeggen dat bij "Passief" jij blaast bij het bruine anjer likken en bij "Actief" dat ze terug blaast?
masseurke
20 december 2011, 08:45
...In vele van hun gesprekken worden we reeds uitgemaakt voor gierigaards, barhangers, smeerlappen, viezeriken, kletsers die niet neuken, homo's, zuiperds, rukkers die alleen komen om te kijken...
Ze mogen alles van me denken, maar dat ik een homo ben?!?! :hammer:
bosbeer
20 december 2011, 10:14
Ze mogen alles van me denken, maar dat ik een homo ben?!?! :hammer:
Y Picasso Uno, no estas maricon?
masseurke
20 december 2011, 10:52
Horresco referens!!!
Picasso 1
20 december 2011, 13:11
En GayTent somos todos maricones :smile2:. Je moet alleen voor waken dat er geen 'hijos de puta' bijkomen en daarom is het belangrijk dat we allemaal met condoom neuken.
ilovethaigirls
20 december 2011, 22:09
Ik vond het anders best een leuke dag vandaag, met toch wel een degelijke bezetting maar ook wel tamelijk veel ijsberen, maar over het algemeen was het wel een hele goede dag.
Er waren enkele "wieder da's" waar ik toch wel van schrok: Zara Gülcan Aïcha Sally
De rest volgt zo dadelijk........
ilovethaigirls
20 december 2011, 22:31
Ik kan hier zo al meer dan 50 dames opsommen die er waren en er waren er nog minstens een stuk of 25-30 die ik niet van naam kende, dus toch wel een top bezetting :)
Aïcha Anastacia Andrea Angela Angelina Carmen Celine Chaleen Christina Christelle Cindy Claudia Deria Doro Thaise Djuna Emma Evelina Gülcan Heidi Jana Janine Jaylan Jenny Joy Kelly Kira Lara Larissa Laura Lia Lin Lisa Luana Lucy Lulu Lydia Maggy Mali Maria Martha Morena Nathalie Nila Nina Ricarda Sally Samina Sandra Shaira Shanti Sinem Sisi Sofie Sonja Sonny (de dame niet de dj) Zara
Mogelijk kan Picasso of nog iemand anders hier nog wat aan toevoegen.
Picasso 1
21 december 2011, 01:10
Mogelijk kan Picasso of nog iemand anders hier nog wat aan toevoegen.
Naomi, Sydney, Monique, Valentina (:fuck:), Maureen, Kim, Tiffany (:fuck:), Steffie, Xenia, Miranda, Barbie, Tanja en Crissy. Aangevuld op de lijst van ILTG dus 70 herkende damesnamen.
:fuck: betekent vandaag ge-:fuck:-ed. De kusjes smiley laat ik achterwege want dat waren er iets meer.
Bij binnenkomst om 19 uur waren veel dames beschikbaar en relatief weinig heren. Vanaf acht uur draaide de verhouding om en ondanks geen grote drukte wel voornamelijk mannen aan de bar en weinig dames; wachttijd liep op tot een half uur. Vanaf elf uur 27 beschikbare dames aan de bar geteld plus nog een 10tal rondwandelende lustgevaartes en weinig mannen; wachttijd was op dat moment 0 minuten. Het pannekoekniveau was laag deze avond en dat resulteerde in een snellere damesbeschikbaarheid.
masseurke
21 december 2011, 09:19
En zo kan een hardwerkende mens nog eens wegdromen... :rolleyes:
Bedankt ILTG en P1
M
bad pritt
21 december 2011, 11:29
Verslaafden herkennen het wel, het vrijkaartje dat op moet, is een goede reden om te gaan.
Laat kwam die gedachte in me op en zo stond ik om 22.30 voor de poort van GT ergens op het duitse platteland.
Hier mijn zeer subjektieve eerste indruk en die krijg je maar een keer..the first cut is the deepest !
De parkeerwacht schatte mijn statuur goed in en loodste me meteen naar de directie parkeerplaats naast de ingang.:rolleyes:
De theke vroeg of ik voor het eerst kwam, ja dus, ze nam mijn vrijkaartje probleemloos in ontvangst, de ontvangst was goed, alleen dat er geen aanwijzingen waren hoe de lockers werken of een korte rondleiding door iemand, dat heb ik elders veel beter gezien. In Acapulco doet een dvp dat en mij gaf dat een warm gevoel van gastvrijheid. Maar goed GT is zo klein en overzichtelijk, het lukte ook wel allemaal zonder rondleiding. Maar kost weinig brengt veel, die meiden hebben toch tijd zat en is voor hen ook interessant kunnen ze zich presenteren aan klanten. GT think about it.
Ik vind de tent wel erg klein, FKK van Goch is groter, Fungarden even groot, net zo een waardeloze pijpenla als LR ( de hoofdruimte dan, campingpark GT niet meegerekend) kreeg nu al claustrofobische neigingen, wat een drama als het hier druk is en je al swafelend, duw en trekkend, opzijstappend en wachtend op alles, je plezier komt halen..nee als het druk is wil ik hier niet zitten !
De tuinhuisjes vind ik totaal niet in overeenstemming met het luxe image dat ze proberen ut te stralen, een beetje armoedig vind ik het, maar het zal wel een permannente noodoplossing zijn, maar door weer en wind met je dame naar zo een afwerkhutje schuifelen, heeft iets armoedigs zeker als het slecht weer is en geeft mij het camping gevoel. Geef mij maar een kamer.
Alle dames die ik sprak klaagden over de wachttijden voor de kamers, is in LR al een probleem is hier ook een probleem, waardeloos, sex is ook moment gevoelig en als je zin hebt moet je kunnen knallen en niet nog 1 uur ofzo moeten wachten. Hte haalt de spontaniteit eruit. Seize the moment, its holy and golden.
Bediening was goed, en het huispersoneel werkt zich te barsten daar, hard voor weinig zal dat wel zijn..respekt.
De lineup, onze forumschilder schatte 40 dames, dat zal wel kloppen denk ik.
Sfeer erg mat toen ik binnenkwam, alle banken hingen vol met lamlendige beren en de dames statisch en veelal uitgeblust op de krukjes tegen het raam, weinig lachen, gewoon geen sfeer. Mischien was iedereen al leeg en gaar gesext ?
Goed eerst een biertje en de kino in, die ik met wat hulp van de dames vond. Daar kwam Lulu snel kennismaken,een grappige relaxte vrouw -kijken jullie ook zo naar die lekkere tieten ?-,de klik was goed, ik denk dat haar service wel goed zit, ze zat me lekker ligend en zittend op mijn schoot op te geilen, best lang een biertje of 2 verder sprak ik met haar af voor een massage van een uur maar, later. Ik zag dat met die mooie borsten en zijde zachte huid wel zitten en het zeer sensuele strelen dat ze overal deed, deed een hemels genoegen vermoeden. Het is er niet van gekomen ze was bezet toen ik haar zocht.
Inmiddels had roemeense Andrea zich al erg agressief en bijzonder lomp en later poeslief en kussend gesalespitched, maar die stuurde ik met "spaeter vielleicht" in een wachtloop en had ik ook kennis gemaakt met het uniek lekkere lijfje van Estefania,die billetjes..heaven must be missing an angel...nu twijfelde ik toch wel..maar allemaal net te fake..het gesprek..de glimlach..de sleutelvraag binnen 1 minuut. Mijn kans om met een engeltje te sexen heb ik voorbij laten gaan.
Ik liep Nina tegen het lijf, we raakten in gesprek, op een bankje zetten we het voort en ik dacht als snel..lekker wijf, sympathiek, allemansvriendje, doet moeite en komt pas na 5 minuten met de sleutelvraag;)..met haar kun je dus weinig fout doen en de tent gaat over 1 uur dicht. Zo simpel kan een keuze soms zijn.
Op de kamer was haar service veel beter dan ik durfde te vermoeden, begonnen met een betere gf knuffel en kus intermezzo, uitmondend in een perfekte pijpbeurt door El Nina, haar hard geneukt in doggie, missio en cowgirl, vond ik minder, te ruim voelde ze aan en veel glijmiddel, het was een ruimtewandeling.Cowgirl deed ze wel erg goed. Daarna met een perfekt, afwisselende en zeer vasthoudende FT afgemaakt. Pijpen doet deze vrouw erg teasend en zijdezacht, je voelt nooit haar tandjes.Ballen likken ook heel zacht en gevoelvol en anale stimulatie erbij, prostaat werd bewerkt, dat heeft ze vaker gedaan allemaal.Heb haar wel een beetje gepest en de lading steeds tegengehouden, zodat het eindshot goed op druk was, ze zoog iets te kort door, maar in het licht van de extreme moeite die ze gedaan had, was het uitstekend overall.
Even een sigaret gerookt met haar en een leuk gesprek gehad. Leuke vrouw, die jonger is dan ik dacht. Denk als je een band kreert- dat kan snel -dan kan er veel met haar en kunje ene aardig intiem level bereiken, dat lukte me vanavond niet met haar, wel een zeer lekkre pse gehad. Ik was een blije ijsbeer
Al met al een erg korte maar goede avond gehad in GT, door Nina
De zaak heeft op het eerste gezicht niks -behalve de korte afstand- die me terug gaat doen komen , bij drukte is het een ramp lijkt me en ik zag weinig vrouwen die ik leuk vind in de p6: de niet zo profi dames, naturel, niet gemaakt qua gedrag, niet arrogant, jonge onervaren meiden, een ongedwongen sfeer mis ik ook ,ik vind het allemaal een beetje opgefokt daar, de animatie door de dames, Andrea animeerde erg agressief en zeer onbeschoft, andere dames animeerden ook lomp, ik ben geen kleuter.
Toen ik met Nina van de kamer kwam riep Andrea luid en agressief zonder humor en dwingend, "you promised me something", "ik heb je helemaal niks beloofd zelfs niet dat ik je naam ga onthouden," zei ik, theke stond erbij, had haar meteen moeten korrigeren, op die toonzetting kun je niet met gasten praten.
Ook dat al na 2 minuten vragen, "und machen wir was schoenes", ja "bier trinken und abwarten"..lol.. gaat me in GT een beetje op de zenuwen, ik wil ook een ongedwongen non commercieel gesprek kunnen voeren. Lulu deed dat nog het minste daar kon je mee praten de andere dames waren allemaal erg ziel orientiert. Dat is stom want een doelgerichte aanpak die niet zo aanvoelt dat is de kunst, die ik in GT niet ben tegengekomen nog. Maar ik ken maar een paar dames daar natuurlijk dus een erg subjektieve indruk.
Deze avond zet Heaven 7 weer in perspektief, dat is een pareltje realiseer ik me steeds meer, daar heb je de ongedwongen sfeer, relaxte meiden, jonge meiden die niet erg profi zijn, veel non commercieel contact.
GT is me op het eerste gezicht teveel een illusieloze neukfabriek, waar je ook de ruimte mist om je kont te keren en je eens je lekker terug te trekken en iets anders te doen.
Wachttijden, vond ik in LR altijd al waardeloos, is hier hetzelfde.
De tuinhuisjes..nee laat maar.
GT zal het dus afleggen bij mij tegen Acapulco: nooit wachtijden,mooie kamers, ruimte om je terug te trekken, betere wellness. niet zo idioot druk, betere prijs/kwaliteit verhouding, een lineup die mij meer aanspreekt...veel meer jonge (vaak onervaren) roemeense meiden en minder profi allemaal, meer variatie. Geen agressief geanimeer.
Wil ik naar een grote klub en ik betaal zelf de entree, dan ga ik naar Acapulco en niet naar GT
Picasso 1
21 december 2011, 12:43
Hey bad, was jij het die tegen sluitingstijd op het trapje langs de kino in het engels met een donkerharige duitse dame aan het praten was?
bad pritt
21 december 2011, 12:57
Hey bad, was jij het die tegen sluitingstijd op het trapje langs de kino in het engels met een donkerharige duitse dame aan het praten was?
Nee...dat was ik niet, ik lag toen met Nina op een kamer.
Jack42
21 december 2011, 14:35
@ Bad Pritt
Wel een beetje raar om een dagclub om 22.30 uur te bezoeken. Vandaar ook dat de sfeer wat mat is en er uitgebluste dames en beren rondhangen rond dat tijdstip.
Ook de line up is dan veel minder dan overdag. Veel dames pannekoeken 's avonds en zie je dus niet meer in de bar of gaan al op tijd naar huis.
Wat betreft de rondleiding voor nieuwelingen over het algemeen wordt dat wel gedaan in GT door de Thekefrau zelf of door een DVP.
Wachttijden zijn idd klote en je hebt gelijk dat als je zin hebt je ook meteen moet kunnen gaan of hooguit binnen 15 minuten.
Al met al toch een gemiste kans!
Picasso 1
21 december 2011, 14:41
@ Bad Pritt
Wel een beetje raar om een dagclub om 22.30 uur te bezoeken. Vandaar ook dat de sfeer wat mat is en er uitgebluste dames en beren rondhangen rond dat tijdstip.
Ook de line up is dan veel minder dan overdag. Veel dames pannekoeken 's avonds en zie je dus niet meer in de bar of gaan al op tijd naar huis.
Wat betreft de rondleiding voor nieuwelingen over het algemeen wordt dat wel gedaan in GT door de Thekefrau zelf of door een DVP.
Wachttijden zijn idd klote en je hebt gelijk dat als je zin hebt je ook meteen moet kunnen gaan of hooguit binnen 15 minuten.
Al met al toch een gemiste kans!
Komt ook nog bij dat bad pritt een voorkeur uitspreekt voor jonge Roemeense dames en dan is GT daar niet in voldoende mate de aangewezen plek voor.
Jack42
21 december 2011, 15:07
Komt ook nog bij dat bad pritt een voorkeur uitspreekt voor jonge Roemeense dames en dan is GT daar niet in voldoende mate de aangewezen plek voor.
Hoeveel wil jij er dan hebben?
Ramona, Carmen, Romina, Criss, Luana, Moni, Juliana, Denise, Sandra, Eugenia, Irina en ik denk dat er nog wel meer zijn.
Maar de Roemeense dames overheersen niet in GT dat klopt weer wel.
gignnl
21 december 2011, 15:50
En Ella niet vergeten J42,die steekt er met kop en schouders bovenuit
bad pritt
21 december 2011, 17:36
Bedankt voor de relativeringen op mijn recensie, het is natuurlijk zeer subjektief en een momentopname.
In de winter zien ze me er niet meer, maar in de zomer wil ik de klub wel een herkansing geven.
Ja de lineup sprak me gewoon niet aan evenals de uitstraling van de meeste dames, dat ik Nina boekte lag aan haar uitstraling, er zat leven in en vrolijkheid en daarmee was ze samen met Lulu, een zeldzaamheid in die klub op die avond.
Big30
22 december 2011, 00:02
Verslaafden herkennen het wel, het vrijkaartje dat op moet, is een goede reden om te gaan.
Laat kwam die gedachte in me op en zo stond ik om 22.30 voor de poort van GT ergens op het duitse platteland.
Hier mijn zeer subjektieve eerste indruk en die krijg je maar een keer..the first cut is the deepest !
Je kent denk ik de uitdrukking wel RTFM, bij deze :rtfm:! Had je dat gedaan dan was je niet om 22u30m binnen gestapt om dan te concluderen dat het wat mat is. Dan had je beter naar LR of PHG kunnen gaan.
Zeker voor een eerst bezoek aan GT beter in de loop van de middag te gaan.
Was jij trouwens niet degene die op een maandag in de vakantie om 11u bij VV binnen stapte en het toen ook erg rustig en tam vond en weer snel de benen nam :tongue:?
Overigens die sfeerloze loods daar boven op de berg in Velbert waar dames wat apathisch in de sofa zitten, kan wat mij betreft nog niet in de schaduw staan van GT zelfs als je daar na de Pizza arriveert :biggrin:!
Note: het in Italic geschrevene is totaal vrij van ironie en humor!
Teiresas
22 december 2011, 23:31
Dinsdag zag ik een mooie slanke dvp. Lang donker haar, slank, zwart minijurkje, ca 1.70 lang, niet de jongste (schat een jaar of 30), knap gezicht, intelligente uitstraling. Hing zo tussen half 10 en tien buiten de kino. Iemand een idee wie zij is?
bosbeer
23 december 2011, 00:23
Dinsdag zag ik een mooie slanke dvp. Lang donker haar, slank, zwart minijurkje, ca 1.70 lang, niet de jongste (schat een jaar of 30), knap gezicht, intelligente uitstraling. Hing zo tussen half 10 en tien buiten de kino. Iemand een idee wie zij is?
Lydia voldoet aan die beschrijving en hangt ook veel rond en in de Kino. Als ze ook nog een beetje een aparte, grote neus had dan moet zij het geweest zijn.
Picasso 1
23 december 2011, 00:24
Lydia voldoet aan die beschrijving en hangt ook veel rond en in de Kino. Als ze ook nog een beetje een aparte, grote neus had dan moet zij het geweest zijn.
De beschrijving komt inderdaad overeen met Lydia (Oekraiense). Een sympathieke correcte dame met prima service.
Teiresas
23 december 2011, 00:50
Haar neus Is me absoluut niet als apart of groot opgevallen. Denk ook dat ze ouder is dan 22, maar dat is niet altijd makkelijk in te schatten. Was dinsdag ook zeker geen jaagster, zoals in Lydia's recensies staat...
Picasso 1
23 december 2011, 00:58
Haar neus Is me absoluut niet als apart of groot opgevallen. Denk ook dat ze ouder is dan 22, maar dat is niet altijd makkelijk in te schatten. Was dinsdag ook zeker geen jaagster, zoals in Lydia's recensies staat...
Lydia kijkt je recht aan en glimlacht, is absoluut geen agressieve jaagster. Stijl zwart haar, mooie grote ogen, intelligent overkomen. Ze staat vaak bij de ingang van de kino maar pakt dus niemand vast of zo.
Er was trouwens ook een andere dame met zwarte jurk, wat ouder, vollere lichaam (ex-YY). Gezicht niet zo mooi, weinig kamers makend en veel op het trapje zittend langs de kino met twee vriendinnen. Maar lijkt me dus niet degene die jij gezien hebt gezien haar wat stevigere postuur.
hp001
23 december 2011, 01:01
Alexia.
bosbeer
23 december 2011, 08:45
Vraag gewoon de volgende keer als je haar ziet hoe ze heet, of liever gezegd hoe ze genoemd wil worden. Ik vrees dat het anders gokken blijft want er zijn er vrij veel met lang zwart haar op het moment.
ilovethaigirls
24 december 2011, 10:13
Net nu ik hier op het forum officiëel ben erkend als pannenkoek, liet mijn pannenkoekenmeisje het afweten en ben ik gisteren alleen met een to-do-lijstje in mijn hoofd naar GT gegaan.
Daar waar het dinsdag een topdag was, kwam ik zo rond 14 uur in een bijna lege club terecht. Er waren zeer weinig ijsberen en het damesbestand was zowat gehalveerd tegenover de vorige keren. Turkse Alia was de enige van mijn lijstje die aanwezig was. Maar tijdens de schaarse contacten die ik met haar had, klikte het niet zo en het leek me beter om er maar niet mee te gaan.
Als je zo alleen aan de bar zit, ben je natuurlijk een doelwit voor alle jagende dames. Ik weerde onder andere aanvallen van Dunja en Lulu af. Het werd wat gezelliger toen Mr Warsteiner en P. er ook waren. Heb lange tijd getwijfeld om eens met een oude bekende zoals Lara Zara Magda of Sinem te gaan. Ik ken die alle 4 bijna 5 jaar maar was er nog nooit mee op de kamer (tenzij ze bij ons even kwamen verpozen) en vind het wat moeilijk om er nu dan plots mee te gaan.
Toen Tunesische Shaira uitdrukkelijk kwam solliciteren ging ik dan toch voor de bijl. Ik was er vorige week ook mee en ik vind ze wel heel lief en aardig maar meer dan een gemiddelde sessie werd het niet, het vuur ontbrak een beetje.
Ik kwam terug van de kamer en schrok ik mij een aap. Het was zo rond etenstijd en zo leeg had ik GT nog nooit gezien op een vrijdag rond dit uur. Ik ging dan samen met P maar wat eten. Toen die het even later voor bekeken hield, dacht ik er aan om ook maar naar huis te gaan.
Dat was echter buiten het ijsberenforum gerekend. Want met Rex, BBert, Sequoya en Picasso werd het toch weer leuk.
Zo tot 19 uur was de verhouding ijsberen/dames best wel ok maar daarna veranderde dit zienderogen. Er gingen al veel dames naar huis en het aantal ijsberen nam fors toe. Na 20 uur veranderde GT dan ook in een gay tent.
Ik wou nog wel een sessie doen met Russische Anastacia maar die had net voor ik haar aansprak al een ijsbeer wandelen gestuurd en zei me dat ze even verpozing nodig had na een heftige sessie.
Sequoya ging naar huis en de andere forumberen gingen naar LR. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het daar was. Niet geheel bevredigd ben ik dan ook maar naar huis gegaan. Op een dag als deze heb ik mijn pannenkoekenmeisje wel erg gemist :redface: . Het zal een week of 2 duren nu voor ik weer naar GT ga.
Als ik zo de line-up van gisteren overschouw, valt het ogenschijnlijk nog mee. Ik kom nog aan een 40-tal gekende vrouwen en er waren er nog een kleine 20 die ik niet kende. De praktijk was echter anders want een damesoverschot begin namiddag, veranderde in een groot damestekort na 20 uur gezien bijna de helft van de dames al naar huis was en net toen het aantal ijsberen sterk toenam.
Alia Anastacia Andrea Anna Chantal Chrystelle Cindy Criss Deria Dilara Dunja Ela Evelina Gaby Jaylan Lara Lia Lisa Lulu Magda Maggy Mara Moni Nadia Nicole (pl) Nila Nina Samantha Samina Shaira Shanti Sinem Sisi Sonja Stefania Suzanne Tiffany Victoria Zara
Yep3 maakt nog melding van Eugenia, Denise en Laila . Verder was die Mali look-a-like er ook en dan nog een mooie kortharige blonde met sterren op haar schouder getattoeëerd, misschien kan iemand haar identificeren (Megaboob ?).
ilovethaigirls
24 december 2011, 19:43
Alia Anastacia Andrea Anna Chantal Chrystelle Cindy Criss Deria Dilara Dunja Ela Evelina Gaby Jaylan Lara Lia Lisa Lulu Magda Maggy Mara Moni Nadia Nicole (pl) Nila Nina Samantha Samina Shaira Shanti Sinem Sisi Sonja Stefania Suzanne Tiffany Victoria Zara
Yep3 maakt nog melding van Eugenia, Denise en Laila . Verder was die Mali look-a-like er ook en dan nog een mooie kortharige blonde met sterren op haar schouder getattoeëerd, misschien kan iemand haar identificeren (Megaboob ?).
+ nog Sophia (Bulgaars ?) en Elly (Braziliaans ?)
Megaboob
24 december 2011, 23:12
@ ILTG:
de kortharige blonde dame met sterren op haar schouder is wellicht de door mij veelgeprezen Camilla uit Hongarije?! Heeft ze een paar heerlijke F cups, geboetseerd "vader chirurg" (in tegenstelling tot moeder natuur!)? Dan is het haar, en dan moet Megaboob binnenkort weer een ritje naar Brüggen in gaan plannen in zijn volle agenda!
;-)
Megaboob
Picasso 1
24 december 2011, 23:19
@ ILTG:
de kortharige blonde dame met sterren op haar schouder is wellicht de door mij veelgeprezen Camilla uit Hongarije?! Heeft ze een paar heerlijke F cups, geboetseerd "vader chirurg" (in tegenstelling tot moeder natuur!)? Dan is het haar, en dan moet Megaboob binnenkort weer een ritje naar Brüggen in gaan plannen in zijn volle agenda!
;-)
Megaboob
Nee, de dame waar ILTG op doelt is niet Camilla. Het is een duitse volgens mij (kort blond haar naar een zij gekamd, blote borsten, sterretjes tatoo bij de schouder aan de vorokant). Vriendelijke blik en voor zoverre ik kon waarnemen niet gehaast en neemt tijd voor pre sales. Camilla heeft een veel meer profi gedrag en is wat gehaaider.
Jack42
25 december 2011, 00:23
Vriendelijke blik en voor zoverre ik kon waarnemen niet gehaast en neemt tijd voor pre sales.
S&F is al onderweg. :biggrin:
AmuseMe
25 december 2011, 00:39
GT vrijd 23/12
Zowat rond 21.30 h gearriveerd met mijn vriend. Wij komen enkele vrienden vergezelen die - zo blijkt later - niet aanwezig waren op GT maar wel in Ying Yang waren terechtgekomen.
Het zit vol mannen, maar weinig DVP's, verhouding 3/1. Voelt niet goed aan.
Even de gebruikelijke kat uit de boom gekeken en een eerste kamersessie met Samina gemaakt. Mooie meid, beautifull face en ogen om in te verdwalen.
De sessie was goed, veel te snel gekomen, was dan ook al weer even geleden dat ik nog 'geschoten' had en als je deze dame in de ogen kijkt kom je al klaar bij wijze van spreken.
Condoom goed vol met wit goedje.
De 24 jarige Russische schoonheid prensenteerde me nog op een (rug)massage en ik onthoud de lieve en aangename karakter van deze dame.
We gaan dit in de toekomst nog eens herhalen ...
In de bar bij de-krukken-op-rij komt komt ineens Victoria naast me zitten, buigt over me heen, spreekt mijn vriend aan en denk even dat ik in de weg zit en plaats moet maken voor deze twee. Maar hun gesprek stokt en zij begint mij aan te spreken, wat gepraat en dan de sleutel laten halen.
Kamer 6 is ons deel, Victoria begint zich te ontkleden van haar rode lingerie pakje en ik zie daar mega grote borsten tevoorschijn komen waar ik eerder in de pre sales nog niet genoeg aandacht had gegeven.
Was dat even verschieten op de juiste manier, wist er zelfs nog geen raad mee in het begin. Zij smilen en genoot van de borstenaandacht die ik haar gaf, ze werden er spreekwoordelijk nog groter van ...
Pijpen kan ze als de beste, volle halen, nat en diep opnemen. Heerlijk, rustig en dan weer heftig. Intussen haar gebeft en zij bleef mij pijpen, ja dat zat goed. Na een tijdje maar gekozen voor de neukpartij, waarbij ze op mij kwam zitten. Niet rustig en voorzichtig en niet diep zoals bij Samina maar hier net het omgekeerde, ze liet haar goed gaan en diepe, harde bewegingen met haar kont op en neer, met de nodige harde 'plof' geluiden, heftig is die meid wel, na een poosje haar maar wat 'gekalmeerd" om niet te snel te komen. Ik koos voor de missonaris als volgend standje, een tijdje volgehouden, maar hier vond ik van mezelf dat ik ook weer te snel kwam. Wat is dat toch met mij, heb ik teveel goesting, is het te lang geleden, zijn die meiden mij te mooi, ben ik niets meer gewoon, ben ik uit 'mijn ritme' want het was alweer 2 maanden geleden dat ik nog een saunaclub bezocht had.
Weinig vrouwen die avond dus, ja Ela was ook daar, waar ik het laatste halfjaar veel mee gekamerd heb en goede sex mee gehad heb. Ditmaal paste ik voor haar, om mijzelf ervan te overtuigen dat ik ook in GT kan zijn zonder met haar te moeten kameren, of denken dat ik dit moet doen. Voelde toch wat onwennig voor mij - en precies ook voor haar - maar het is gelukt. Volgende keer misschien weer als je nog wil Ela, misschien ook nooit meer, maar ik heb hier serieus pannekoekgedrag vertoont afgelopen zomer en daarbij blijft altijd het gevaar wat te blijven 'kleven' en daarmee bedoel ik niet de stroop aan je vingers ! Daarom ook dat ik hier beter een streep onder trek.
Wij sluiten de zaak om 2.00 h in de nacht, en hebben goed gekamerd. 2 goede sessies voor mij, 3 voor mijn vriend. Allen tevreden. Wij keren tevreden terug volgende keer, maar liefst met wat meer dames in de buurt.
Zalig Kerstmis
Ace2
25 december 2011, 08:43
De Kerst editie van THE COUNTDOWN PAPERS is uitgekomen, met daarin:
Ace2 en Picasso1 blijken slachtoffer te zijn.
Heeft het slotoffensief van Picasso1 zin gehad?
Wie wordt de winnaar?
Cupido presteert boven verwachting.
Liquidatiepogingen, nekschoten en hakbijlen.
Jansen gaat toch een eervolle klassering krijgen.
TimJava kansloos?
Hoe presteren Ketserr, Brad Pitt, Vrije Jongen en Satanic Surfer?, als je bedenkt dat tot nu toe elk jaar ene nieuweling THE FINAL COUNTDOWN wint.
Badslippers komt met onthullingen
Onderzoek naar dominantie van GT in De beste recensie van de maand.
Lees meer: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28181-FINAL-COUNTDOWN-2011-(10-VRIJKAARTEN!!!)&p=246485#post246485
Cupido
25 december 2011, 10:18
Dat zeggen de dames nu ook altijd van mij!!!!
bosbeer
25 december 2011, 20:11
Nee, de dame waar ILTG op doelt is niet Camilla. Het is een duitse volgens mij (kort blond haar naar een zij gekamd, blote borsten, sterretjes tatoo bij de schouder aan de vorokant). Vriendelijke blik en voor zoverre ik kon waarnemen niet gehaast en neemt tijd voor pre sales. Camilla heeft een veel meer profi gedrag en is wat gehaaider.
Yvonne.
ilovethaigirls
25 december 2011, 21:42
Yvonne.
Thanks bosbeer als ik haar profiel hier op het forum bekijk, dan moet het inderdaad Yvonne zijn. Die was er dus ook nog vrijdag.
bergm550
26 december 2011, 09:48
Geachte leden,
Op 25 december 2011 was ik in Golden Time. Ik was met een vriend meegereden uit Zandvoort. Onderweg reed het heerlijk door. Het weer is voor december verrassend warm en er was geen sneeuw te bekennen. In tegenstelling tot vorig jaar toen ik ook op 25 december in GT was, toen lag er een hoop sneeuw in Brüggen, de B221 was een ijsbaan en we hadden zelfs nog gerollebold in de sneeuw na de sauna. Zie mijn bericht van vorig jaar: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25949-Geile-Tijden-December-2010&p=195821&highlight=#post195821
Dit jaar hebben we geen witte Kerst gehad. Jammer! Maar goed, het maakt het autorijden wel een stuk makkelijker en veiliger. Het stoof gister lekker door. De mooiste weg van Europa, de vijfbaanse A2, lag er gister rustig bij en we waren zelfs een kwartier te vroeg aangekomen bij GT. We stonden rond 12:45 uur op de parkeerplaats en hebben toen in de auto gewacht tot het 13:00 uur was. Langzaam dropen de gasten aan en een aantal vrouwen arriveerden per taxi of met eigen vervoer. Ook was er een Nederlandse gast die met de fiets gekomen was.
We waren er allemaal klaar voor. Gespannen, doch opgewonden, stonden we te wachten voor de snoepfabriek, als kleine kinderen te wachten op hetgeen dat komen ging. De vrouwen mochten naar binnen, maar wij moesten nog even wachten tot het 13:00 uur was. Iedereen observeerde elkaar vanuit de auto. Is het al tijd om aan te bellen? Of nog niet, was de gedachte van velen. Om 12:58 uur stapte een gast uit zijn auto. Waarschijnlijk was de spannning hem te veel geworden en hield hij het niet meer droog en hij belde aan. De deur knorde en dat was het teken dat we naar binnen mochten. Ook wij knorden van genot en iedereen stoofde uit zijn auto en maakte zijn weg naar de deur.
Bij binnenkomst de 50 EUR betaald en mezelf omgekleed. Heerlijk gedoucht, mijn mond gespoelt met Sensodyne Mondwater en 3 sprays van Acqua di Qio en ik vervolgde mijn weg naar de bar. Het was nog rustig, vergelijkbaar met een normale zondag als ze ook om 13:00 uur open gaan. Ik ben als eerste maar eens gaan ontbijten. Nou, ja, ik had al wat in de ochtend thuis gegeten. Ik had nog babi pangang van 24 december in de koelkast staan, dus had ik dat opgegeten als ontbijt. Dus het ontbijt in GT was meer de lunch. Ik had twee lekkere warme broodjes met ham gegeten en een glaasje cola erbij.
Langzaam druppelden meer vrouwen binnen. Gedurende de dag waren er zo'n 35 vrouwen. Het aantal was helaas een stuk minder als in voorgaande jaren. Jammer! Maar er zaten een aantal leuke vrouwen tussen. Zo trof ik sinds lange tijd weer Magda, die nu donkerbruine haren heeft. Ze stond op haar vaste plek in de deuropening bij de sauna. Ik groette haar en na een kortstondige zoenpartij van 30 seconden zijn we dan een uur op de kamer gegaan, wat uitmondde in een mooie sessie. Ze vertelde dat 1 januari vorig jaar een stuk beter was in GT. Er waren zo'n 40 vrouwen.
Eenmaal terug in de bar kwam ik een aantal bekende gasten tegen, die ik ook vaak op zaterdag tegenkom. Het was inmiddels gezellig geworden. Er waren zo'n 50 gasten en 35 vrouwen, de vrouwen zaten niet stil, want gedurende een aantal momenten op de dag waren er geen vrouwen zichtbaar in de bar. Dus de mannen hadden het naar hun plezier op de kamers. Na de kamergang met Magda heb ik de sauna bezocht. Een paar scheuten op de kolen gegooid, zodat het goed heet was, want ik zweet niet of nauwelijks. Pas als ik er een paar scheuten op gooi, dan komen er een paar druppels zweet op mijn huid.
Daarna heb ik mezelf gedoucht en heb ik nog wat gebak gegeten. Het gebak is niet lekker in GT, het heeft geen smaak en de slagroom mag wel wat meer suiker bevatten. De tijd ging snel voorbij en rond 17:30 uur was het tijd om te gaan dineren. Het eten was dit jaar niet goed. Het was echt niet lekker. Jammer! Er was Rinderbraten, rode kool, aardappelen en gekweekte vis. Zowel het vlees als de vis waren niet lekker. Het eten was echt teleurstellend. In voorgaande jaren werd er nog wel eens een kalkoen geserveerd. Dat moet toch mogelijk zijn. Zo duur is een kalkoen niet.
Na het eten teruggelopen naar de bar en een Espresso gedronken. De sfeer was goed, de muziek was niet te luid en je kon zonder stemverheffing een gesprek aan gaan met de gast naast je op de bank. De kerstboom met ballen gaf aan dat het kerstmis was, maar ik had graag wat meer Kerstmuziek gehoord. Je weet wel, die akelige plakmuziek zoals "Last Christmas" (http://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI&ob=av2e) gezongen door die lauwe scheten van "Wham!" of "Chris Rea - Driving home for Christmas" (http://www.youtube.com/watch?v=EvDxSW8mzvU).
Na het eten ben ik op de kamer gegaan met Elina (Estland). Een mollige meid met een knap gezichtje en met een goed gevulde decolleté. Je ziet gewoon meteen aan vrouwen of ze goed zijn op de kamer of niet. Ik wist het gewoon zeker, en ze was inderdaad zeer goed op de kamer. Ik was haar aan het likken en ze pakte iedere keer mijn hand en zei "Spiel mit mir", en ik dacht: "Wat bedoelt die griet toch?" Maar ze wilde blijkbaar dat ik mijn vinger in haar poes stopte. Nu heb ik daar niet veel ervaring mee, maar ik heb het toch maar eens geprobeerd. Het is net alsof je je vinger in een warme appeltaart steekt, maar verder vind ik het maar weinig bijzonders hebben.
Na de kamergang heb ik dan nog een bordje soep verorberd. De soep was toch wel het "culinare" hoogtepunt van de avond en smaakte prima met een zalm-smaakje. Rond 21:30 uur hebben we ons dan weer aangekleed en de toko verlaten. Concluderend, er hadden wat meer vrouwen mogen zijn, het eten had wat beter gekund, maar alles is beter dan het "Urbi et Orbi" van de Paus aan te moeten horen. Het was dus een mooie dag in GT. Een betere plek om Kerst te vieren is er niet. Tot de volgende keer maar weer.
Bergm550
ilovethaigirls
26 december 2011, 11:21
, maar alles is beter dan het "Urbi et Orbi" van de Paus aan te moeten horen.
Nou de paus was dit jaar wel goed hoor :)
dutchboy69
26 december 2011, 17:29
enkele weken geleden was ik voor het eerst in gt, ik was wel eens eerder in een saunaclub geweest maar dit had ik in mijn stoutste dromen niet kunnen verwachten.. na de auto te hebben geparkeerd liep ik naar de voordeur waar er al door een paar knappe dames werd aangebeld.bij binnenkomst kreeg ik een armbandje om die tevens het slot van je kluisje is.toen de mevrouw achter de balie van alles aan het vertellen was keek ik achter haar waar steeds enkele dames topless of gewoon naakt langs liepen. ik was zo onder de indruk dat ik zo de kleedkamer in zou lopen zonder te betalen:cool:na mij omgekleed te hebben liep ik naar de bar ruimte,overal waar je keek liepen lekkere kippetjes schaars gekleed rond:freu: de oudste was denk ik rond de 30:eek:en de zwaarste nog geen 65 kilo:betrunken: wat was dat vroeger dan toch behelpen....ik heb de eerst een beetje de kat uit de boom gekeken, totdat er een dame bij mij kwam staat en mij met haar prachtige bruine ogen en haar hand onder mijn berenvel vrij snel wist te overtuigen.. eenmaal op de "kamer" vertelde ze mij dat ze van duits/marrokaanse afkomst was.. ze had een klein beetje platte uitgezakt kontje en haar borsten hadden iets last van de zwaarte kracht.maar dat kon mij op dat moment niet veel schelen..want ze kon zuigen als een nilfisk stofzuiger,en ze sloeg niks over, ballen lekker onder het randje van de eikel.. snel rubbertje er omheen en binnen 2 min vol gespoten:tongue: ze vroeg nog of ik in haar mondje wou komen maar daar was het al te laat voor... ik was zo geil dat ik een volwassen kerel van zijn fiets kon spuiten;) daarna afrekenen en weer terug de bar ruimte in.. glaasje fris gedronken, beetje rond kijken, er kwam steeds een super strak blond meisje topless achter de bar staan.. wat een super verschijning, mooie parmantige borstjes:betrunken: kan iemand vertellen wie dat is? en of ze er nog werkt?
hoe later het werd hoe minder kledingstukken de dames gingen dragen, overal waar ik keek zag ik blote borsten. de muziek ging wat harder aan, ik dacht bij mijzelf "pornodisco":rolleyes: jammer dat het zo ver rijden voor mij is...
niet veel later zag ik de thaise lulu ik zag eerst haar enorme borsten bedoel ik:betrunken: wat een grote longen heeft die meid:biggrin:
zodra zij in de gaten kreeg dat ik naar haar borsten keek kwam ze naar mij toe, en niet snel daarna lag ik met haar in 1 van de tuinhuisjes. ik vertelde haar dat ik net een "kamerbezoek" achter de rug had en nog even moest bijtanken.. geen probleem voor lulu. ze is dan wel niet bijzonder knap maar wel enorm aardig. goed gesprek met haar gehad waarna ze mij heerlijk begon te pijpen.. ik vroeg aan haar of ze ook kon masseren.. dat was geen probleem vertelde ze.. ik zal je eerst even laten komen vertelde ze:rolleyes: die lulu kan zo enorm lekker pijpen dat ik binnen 3 min haar mondje vulde met mijn voortplantings sappen...:biggrin: de fles met olie werd uit de tas gehaald en ze heeft mij werkelijk waar helemaal uit elkaar getrokken.. geen plekje werd overgeslagen, dat ze met die kleine handjes zoveel los kan maken.. en niet alleen haar handjes ze gebruikt ook haar benen.. ze was met mijn armen bezig terwijl ik regelrecht in haar doosje kon kijken:betrunken:.. na een uur op de kamer te zijn geweest heb ik afgerekend(flinke fooi gegeven).. onder de douch geweest en nog wat gedronken in de barruimte.. weer zag ik dat lekkere blonde meisje voorbij wandelen met haar vriendlijke twinkeling in haar ogen... ik dacht bij mijzelf... volgende keer beter:frown: aangekleed en met een super voldaan gevoel 2,5 uur in de auto weer naar huis..
flens
26 december 2011, 19:14
Riesensilies gesucht und gefunden ;), mein Donnerstag im Golden Time
Ja, ja ich habe zur Zeit eine schwere Zeit durchzustehen, wiederhole ich mich etwa ? Wenn ja, dann ist das sicher Absicht. Da die schönsten Boobs im Artemis gerade nicht zu haben sind, war ich gestern auf Abwegen unterwegs. Ich hatte im Sommer viele Male versucht, die einst zweitgeilste Frau im Arte in einer weiteren Nova-Pause zu erreichen, und jedes Mal hatte ich sie verfehlt, sowohl in der Oase als auch im Golden Time. Um wen es geht ? Um July/Lynn/Jenny, die bis Anfang des Jahres im Arte (und oft auch in der Oase) unterwegs war, sie ist so Anfang/Mitte 20, hat aktuell rote, glatte Haare, ein echtes Model-Gesicht und Silies der Kategorie G-Cup:) , jedenfalls größer als die, die ich sonst in den Händen hielt. Hielt muß es heißen und nicht halten werde , siehe auch http://novanice.de/specials.htm. July selbst schrieb mich in einem anderen Forum an, ich möge sie doch direkt anmailen, wenn ich sie treffen möchte. Dies habe ich getan, und ich war frohen Mutes, dass es gestern tatsächlich auch klappt.
Also fuhr ich die exakt 410 km nach Brüggen in die niederrheinische Provinz. Die Anfahrt lief entspannt, wenn man das bei einer Fahrt von über 4 Stunden überhaupt sagen darf. Der Parkplatz war schon rappelvoll, habe noch den letzten beim Baumarkt "Oude Hengel" ergattert, die gelben Kennzeichen waren wie immer dominant, und die kommen nicht, um den nebenan liegenden Tierpark zu besuchen ;). Gegen kurz nach 13 Uhr rein in die Bude, 50 € gelatzt und ab ins Vergnügen. Erstmal ein, zwei Runden gedreht und nach July Ausschau gehalten, leider ohne Erfolg, hab mir dann ein zweites Frühstück gegönnt mit einem knackigen (Arte bitte herhören: Knackig) Brötchen und dem seit Jahren erstklassigen Kochschinken belegt, ist noch dieselbe Sorte wie zu meiner frühen Jugend im Laden :biggrin:, das war so 2006. July weiter nicht gesichtet und schon gedacht, dass sie evtl. wohl einen Tag früher abgefahren sein könnte, ich dachte schon, ich dreh durch, muß ichs mir hier etwa selber machen :joke:. Dann fragte ich am Eingang zum Kino ein Mädel, ob sie die Jenny (ihr Name im GT) kennen würde, sie kannte zwar den Namen nicht, bestätigte aber nach meiner Beschreibung, dass die Gesuchte da wäre. Puh Gott sei Dank :love:. Ich vertrieb mir die Zeit mit einem Saunagang und tauchte anschließend abermals im völlig verqualmten Barraum auf und siehe das Phantom ist da , direkt mit Küsschen begrüßt worden. Jenny/July hat sich direkt mit mir zum Quatschen hingesetzt, das ging eine ganze Zeit lang, sehr nett getalkt, natürlich vor allem übers Arte, auch gelästert über ganz schreckliche Leute dort :biggrin:. July gefällt es im Golden Time sehr gut, sie kommt auch mit den holländischen Eisbären prima zurecht. Kann aber sein, dass sie auch im Arte beizeiten wieder auftaucht. Noch über einen Forumskollgen gesprochen, aber sie konnte sich an ihn nicht erinnern, hat wohl keinen bleibenden Eindruck hinterlassen :biggrin: . Ich hab July dann auf später vertröstet, weil ich gerade aus der Sauna kam.
Allenthalben wird zur Zeit in den Clubs erzählt, es wär nix mehr los, das GT dagegen war rappelvoll, und das schon am frühen Nachmittag, erstaunlich, ist aber eigentlich so, wie ich es schon immer kenne, der Laden brummt und brummt, von Krise nichts zu spüren. Ich fühlte mich echt an frühe Clubtage erinnert, denn ich sah sicher 15-20 Damen, die ich schon seit 2006/2007 kenne. Sie mich aber nicht mehr :nee:. Beipiele: Sarah aus Marokko (war 2008 auch im Arte unterwegs) hat nach nach Pause wieder angefangen zu schaffen, Magda aus Polen war ebenso teilweise im Artemis unterwegs, meist aber im GT, dann Sinem, die am Arsch leider unansehnlicher geworden ist, Lisa aus Deutschland mit den großen Naturtitten hat heute braune Haare, sie war die erste Frau, die ich im Februar 2006 sah, als ich den Laden betrat, ich bekam den Mund kaum zu. Zudem Jana aus Polen oder die türkische Lucy, die auch ein echtes Urgstein im Laden ist. Oder die nette Tanja Ö aus Deutschland, die ihr Ö wegen ihrer Vergangenheit im PHG in Oedt hat, sie hat heute schwarze Haare. Lara aus Kroatien, die ehemals hauthals über ihren türkischen Zuhälter auf der Terrasse gesprochen hat, ist leider auch noch da, ich kann die Frau nicht leiden, die ist falsch. Denke, immer, sie hat mal irgendwann ne Nasen OP gehabt, sie sieht irgendwann anders aus. Kelly (ex Artemis), dicke Silies ca. mind. D-Cup, kam abends auch an. Die süße Deutsch/Schwedin Lia ist auch noch aktiv, denke, sie war 2006 erst 18 oder 19. Lin aus China sollte auch jeder GT-Stammgast kennen wie auch die ca. 45-50 jährige Omi Doro/Dorothea mit den kurzen Haaren. Im Golden Time stehen auch hinter der Theke etliche ehemalige CDLs, so Nelly und Ela/Elly, beide aus Weißrußland. Nicole aus Polen, die mir auch auch schon bei meinem ersten GT-Besuch über den Weg gelaufen ist und die schon damals meine Blicke auf sich zog wegen ihrer Silies, leider hatte sie ehemals nicht so nett abgerechnet....Ich schätze, dass insgesamt sicher 70-80 Mädels anwesend waren. Hab auch einen beekannten Eisbären getroffen, es war Tiga persönlich :wink2:.
Erstklassig das Essen über den ganzen Tag verteilt:freu:. Die Brötchen wie gesagt herrlich knackig, der Kuchen sehr schmackhaft. Das Abendessen (habe beide Gerichte probiert) super, alles frisch zubereitet und gut gewürzt. Arte ist dagegen bekanntlich zum Abendessen ne absolute Zumutung :angryfire:. Die Suppe auch lecker, die Pizza habe ich dieses Mal nicht geschafft, ist aber normal auch gut.
Ach ja, später bin dann tatsächlich mit July in einem der Gartenhäuschen verschwunden, ich habe sie eine glatte Stunde gebucht. War eine kurzweilige Zeit, wir haben auch ne Menge gequatscht, aber natürlich gab es auch (@Tiga, warum gibts im Holländischen denn nicht die Smileys für die sexuellen Praktiken :biggrin:?). Schöner, feuchter Blowjob, die Boobs mit Babyöl massiert (woher wußte sie, dass ich drauf stehe ;) ), wirklich sehr guter Service. Ich weiß aus den holländischen Foren, dass July fürs Küssen normalerweise 20 € extra verlangt, das war bei mir aber nicht so, liegt vielleicht daran, dass wir uns aus dem Arte kennen, obwohl wir nie auf Zimmer waren. July ist wirklich eine hübsche Frau, wenngleich ein paar Tattoos weniger auch OK wären. Sie hat sich auf jeden Fall viel Zeit genommen und sich auch gefreut, dass ich sie mal besucht habe. Wiederholung nicht ausgeschlossen, aber an einer kommt sie nicht vorbei ;) .
Mein persönlicher Vergleich Arte / Golden Time nach Noten:
- Essen: Arte 4 (abends oft noch schlechter), Golden Time 2
- Einrichtung im Innenbereich (Barraum): Arte 2, Golden Time 4
- Wellness-und Ruhebereich: Arte 2, Golden Time 3-4
- Außenbereich: Arte 4- (OK ne Dachterrasse ist da), Golden Time 2
- Zimmer: Arte 2, Golden Time 3
- Parkplätze: Arte 2, Golden Time 3
- Sauberkeit: Arte 2, Golden Time 2
- Servicepersonal: Arte 3, Golden Time 1-2
- Preis/Leistungsverhältnis: Arte 4, Golden Time 2
- Frauenauswahl: Arte 2+, Golden Time 2
- Service: Arte 1+, was sicher seeeeehr subjektiv ist;) , weil immer dieselbe Dame, Golden Time (da habe ich über Jahre viele Erfahrungen) 4
Bis denne
Euer flens, der sein Comeback im Arte gar nicht erwarten kann :smile: . Das wird sooooo geil werden ;).
bergm550
26 december 2011, 19:52
Der Parkplatz war schon rappelvoll, habe noch den letzten beim Baumarkt "Oude Hengel" ergattert, die gelben Kennzeichen waren wie immer dominant, und die kommen nicht, um den nebenan liegenden Tierpark zu besuchen ;).
Doch. Wir schauen immer gerne die Affen an im Tierpark. :)
Big30
26 december 2011, 19:59
(@Tiga, warum gibts im Holländischen denn nicht die Smileys für die sexuellen Praktiken :biggrin:?).
Tiga kann jetzt nicht antworten. Er ist in GT und was macht er da?
:e010[1]::sekt::tietjes::rubbel::Sandwich-sex::sex2::festeer::wiegeil:
(Klicke auf "mehr"! https://www.ijsberenforum.com/forum/misc.php?do=getsmilies&editorid=vB_Editor_001 )
flens
26 december 2011, 20:58
@Big30
Ohlala, da sag nochmal einer was gegen die Holländer :freu:.
Ich hab noch nie so viel geile Smileys gesehen ;)
Rudi_NL
26 december 2011, 21:14
er kwam steeds een super strak blond meisje topless achter de bar staan.. wat een super verschijning, mooie parmantige borstjes:betrunken: kan iemand vertellen wie dat is? en of ze er nog werkt?
Waarschijnlijk Emily (Duits, jong en knap). Ze werkt nog steeds in GoldenTime. Een sexverslaafde nymfe is ze helaas niet; althans nog niet.
:baby2:
Rudi_NL
26 december 2011, 21:26
Mein persönlicher Vergleich Arte / Golden Time nach Noten:
- Essen: Arte 4 (abends oft noch schlechter), Golden Time 2
- Einrichtung im Innenbereich (Barraum): Arte 2, Golden Time 4
- Wellness-und Ruhebereich: Arte 2, Golden Time 3-4
- Außenbereich: Arte 4- (OK ne Dachterrasse ist da), Golden Time 2
- Zimmer: Arte 2, Golden Time 3
- Parkplätze: Arte 2, Golden Time 3
- Sauberkeit: Arte 2, Golden Time 2
- Servicepersonal: Arte 3, Golden Time 1-2
- Preis/Leistungsverhältnis: Arte 4, Golden Time 2
- Frauenauswahl: Arte 2+, Golden Time 2
- Service: Arte 1+, was sicher seeeeehr subjektiv ist;) , weil immer dieselbe Dame, Golden Time (da habe ich über Jahre viele Erfahrungen) 4
Dit lijken lage cijfers!!! Echter in Duitsland is het als volgt: hoe lager het cijfer, hoe beter het is.
1 (in Duitsland) = 10 (in Nederland); oftewel zeer goed.
6 (in Duitsland) = 1 (in Nederland); oftewel zeer slecht.
Toch???
:gruebel:
flens
26 december 2011, 21:47
Ja Rudi, Du hast recht, in Deutschland sind einsen sehr gut und sechsen gaaaaanz schlecht.
Ist das deutsche Schulnotensystem.
bergm550
27 december 2011, 07:57
er kwam steeds een super strak blond meisje topless achter de bar staan.. wat een super verschijning, mooie parmantige borstjes:betrunken: kan iemand vertellen wie dat is? en of ze er nog werkt?
Waarschijnlijk Emily (Duits, jong en knap). Ze werkt nog steeds in GoldenTime. Een sexverslaafde nymfe is ze helaas niet; althans nog niet.
:baby2:
Ik denk niet dat dit Emily is, want dutchboy69 zegt dat ze topless was. Ik heb Emily nog nooit topless zien lopen. Ze draagt altijd een bikini.
"de souza"
27 december 2011, 08:00
Ik heb Emily nog nooit topless zien lopen Ik wel, dus ik denk dat ze het is:smile2:
SFL
27 december 2011, 09:50
-Na lange tijd en tegen mijn principes in toch nog eens gestrand in het Goddeloze Theater
-Maar waar moet je anders naartoe op tweede kerstdag?
-En het geschiedde zo, want het viel er best mee
-Niet te veel venten die met elkanders pik tegen elkaar oplopen en tamelijk veel dames
-Normaal ging Killer-Bull alias de Master-Anaconda mee, maar die had namelijk zijn wagen naar de klote gereden.
-Na een eerste raming al voor 700€ kosten, maar het kon nog uitlopen.
-Weer 700€ die aan de neus van menig mokkel met dikke prammen voorbij gaat!
-Forfait dus voor de Master-Anaconda
-Ikke dus alleen in GT en bereidde me voor op een eenzame dood
-Dat bleef gelukkig uit, want enkele dames kwamen me toch prettige feesten wensen
-Waarschijnlijk omdat die pimp van een Cupido er met zijn getunede kar niet bijwas
-Toen kwam Eleni de zaak binnen en dus even met haar bijgebabbeld.
-Wat er gebeurde of beter gezegd niet gebeurde, lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20890-Eleni-(Greece)-ex-VV&p=246682#post246682
-Niet veel later kwam mijn andere topper van GT binnen. Namelijk Mara (met donkere haren deze keer)
-Vanaf toen ging de aantrek echter wel vlot… Miranda, Magda, die halve Chinese en Nina kwamen ook even aan mijn arm trekken.
-Toch liet een beloop naar de kamer even op zich wachten
-Omdat er weinig beren waren, viel het winstbejag bij de meeste dames duidelijk op.
-Opeens kreeg ik een duw in mijn rug en een ijsbeer die ik al eens eerder gezien had, reikte me de hand.
-Het was DaSauza, met wie ik eerder al eens een praatje maakte in GT
-Maar ik was de brave man zijn nickname vergeten, daar ik al lang niet meer in GT kwam
-Eindelijk eens een Nederlander die het boerengehucht kent waar ik woon in Vlaanderen
-Maar dat had blijkbaar zijn redenen
-Na het onderhoud met mijn kameraad, werd het toch tijd om te neuken
-Ik liep op Mara af, die zich zat te ergeren aan de speelkast…
-Wat er met haar gebeurde, lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25678-Mara-(Roemeense)&p=246683#post246683
-Na een uur kwam ik terug van de kamer met Mara en aan de bar zag ik Tiga hangen
-Hem even vluchtig de hand geschud, maar ik moest eerst mijn schulden aan Mara gaan betalen
-Daarna in de bar nog wat met Tiga en DeSauza staan lullen over hertjes en beren
-Komt daar nog een andere Hollandse gezelligerd bijstaan, die ik me herinnerde van een andere keer in GT.
-Hij kende mij blijkbaar ook nog, want had mij samen met Ace2 onder de douche zien staan
-Ik zei dat ik dat moeilijk kon herinneren, maar Tiga liet me meteen door de mand vallen en herinnerde me eraan dat het toen die ene keer was dat the master of the universe en ik elkanders rug stonden te wassen.
-Deze beer stelde zich voor als Bosbeer en toen schoot het me weer te binnen
-Was waarschijnlijk tijdens die vele keren dat ik in GT mijn toevlucht zocht in de drank
-Met deze sympathieke Bosbeer heb ik dan ook even staan bijpraten
-Daarna wat gaan vreten in de tent, maar dat had op een kerstdag wel wat beter mogen wezen
-Na het vreten eens lekker gaan schijten en me douchen
-Toen terug in de bar op zoek gegaan naar onze drie vrienden, maar ze waren blijkbaar alle drie tegelijk weg
-Laat ons hopen niet te samen om als volleerde homo’s een pijpleiding te leggen
-In de bar liep ik op het kleine doch bevallige lijf van de Duitse Lea
-Ik had haar al vaker gespot die dag en volgens Bosbeer en DeSauza was ze the new kid in the block
-Een kamergang bleef niet lang uit en de details vind je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28456-Lea-(Duitse)
-Na veel beklag en de sessie met Lea heb ik nog wat rond zitten dwalen
-Maar door de tegenvallende sessie was de geilheid er min of meer af
-Ik besloot om niet meer te kameren en de rest van mijn geld te houden tot 11januari (mijn volgende en voorlopig laatste saunaclubdagje)
-Ik had nog wel zin in een Braziliaanse milf, maar Bosbeer raadde me die af!
-Dus nam ik afscheid van Bosbeer, De Souza en Tiga
-Het was me een gezellig dagje in GT, maar toch staat het voor mij lang niet gelijk aan LR of PHG
-Een deuntje ter afsluiting: http://youtu.be/--o2bYSggHQ
bergm550
27 december 2011, 10:06
-Een deuntje ter afsluiting: http://youtu.be/--o2bYSggHQ
Wat is dit toch een akelig plaknummer! Maar goed, de enige die het lied echt goed zingt, is die lauwe scheet George Michael. :)
SFL
27 december 2011, 10:39
Wat is dit toch een akelig plaknummer! Maar goed, de enige die het lied echt goed zingt, is die lauwe scheet George Michael. :)
Dat nummer interesseert me geen bal... 2/3 van dat meidentrio wel. Kijk die lange en die met de pet, is wat anders dan die Cypirotische flikker van een Georgius Michaelis.
Rudi_NL
27 december 2011, 11:07
Ik denk niet dat dit Emily is, want dutchboy69 zegt dat ze topless was. Ik heb Emily nog nooit topless zien lopen. Ze draagt altijd een bikini.
Die heb ik nog nooit een bikini zien dragen, maar altijd topless tot nu toe!
bergm550
27 december 2011, 13:03
Dat nummer interesseert me geen bal... 2/3 van dat meidentrio wel. Kijk die lange en die met de pet, is wat anders dan die Cypirotische flikker van een Georgius Michaelis.
Mwah, mwhah, ik val niet op Britse meiden. Vind ze erg oppervlakkig, maar ze zien er best neukbaar uit. Echter, ik vind Roemeense meiden meer pit in hun donder hebben.
bergm550
27 december 2011, 13:05
Die heb ik nog nooit een bikini zien dragen, maar altijd topless tot nu toe!
Ik heb Emily geregeld op zaterdag gezien, de laatste keer nog op 10 december, en tot aan 10 december had ze altijd een bikini aan, en heb ik haar nooit topless gezien. Dus dan moet ze besloten hebben topless door het leven te gaan na 10 december.
SFL
27 december 2011, 14:30
Mwah, mwhah, ik val niet op Britse meiden. Vind ze erg oppervlakkig, maar ze zien er best neukbaar uit. Echter, ik vind Roemeense meiden meer pit in hun donder hebben.
Ik val ook niet op Engelse mokkels, maar deze 2 zijn wel een uitzondering op de regel... Zal natuurlijk wel aan gewerkt zijn!
Tja, als het op zuipen aankomt zullen de britse dames wel meer pit hebben, maar natuurlijk dragen de Roemeense vrouwmensen wel meer temperament mee.
SFL
27 december 2011, 14:31
Ah ja, heb nog één uitzondering op de regel. Kettingrokende filmactrice Kate Beckinsale... Dat staat uiterlijk gelijk aan een Roemeens klassewijf!
Picasso 1
27 december 2011, 16:06
Ah ja, heb nog één uitzondering op de regel. Kettingrokende filmactrice Kate Beckinsale... Dat staat uiterlijk gelijk aan een Roemeens klassewijf!
Engeland heeft enerzijds veel ordinaire wijven maar er komen ook prachtige schoonheden uit dat land.
Kate Beckinsale is zeker mooi, maar ook Emily Blunt is een hele aantrekkelijke.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS3xzpxqwZhG-KbhmAD0BV2_GNKNL7jrf1qWHJOIRKhrO1185sy
En laten we vooral deze schoonheid niet vergeten:
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQq82BO8347bLbNHBnR38Tc2JJTk75GS OZ3ll3KdCYvm3R4lhJ7 http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ-Cmiofh3gTCZfuuXnsjPWFL7JsSOSzRFIwHqMjmq2BdIx5cLSdQ
SFL
27 december 2011, 16:43
Blunt is mijn ding niet... Zeta Jones wel...
Zeta-Jones kocht ooit zelfs een privéjet om tijdens lange vluchten te kunnen roken, want bij de commercial airlines mag dat niet...
Respect dus voor de Welsche actrice. Maar Kate Beckinsale blijft nummer1!
flens
28 december 2011, 22:25
Info zum 01.01.2012 Brunch
Ich habs mal selbst aus dem Werbungsteil hierhin verplaats:
Ich möchte hier keine Anti-Werbung machen, aber ich war 2007 am 01.01. im Golden Time, da waren nur 8 Mädels vor Ort (und bis 17 Uhr sogar nur 5) und weit über 100 Eisbären, das war echt lustig :biggrin:. Einem Holländer war so langweilig, dass er erstmal den Boden schrubbte :biggrin:.
Aber wenn hier speziell ein Brunch angesagt ist, wird es sicher etwas anders ein, aber man sollte nicht zu viel erwarten.
bergm550
29 december 2011, 06:40
Info zum 01.01.2012 Brunch
Ich habs mal selbst aus dem Werbungsteil hierhin verplaats:
Ich möchte hier keine Anti-Werbung machen, aber ich war 2007 am 01.01. im Golden Time, da waren nur 8 Mädels vor Ort (und bis 17 Uhr sogar nur 5) und weit über 100 Eisbären, das war echt lustig :biggrin:. Einem Holländer war so langweilig, dass er erstmal den Boden schrubbte :biggrin:.
Aber wenn hier speziell ein Brunch angesagt ist, wird es sicher etwas anders ein, aber man sollte nicht zu viel erwarten.
Das kann ich bestätigen. Ich war auch am 1. Januar 2007 im Golden Time und es gab tatsächlich nur 8 Frauen. Es war wirklich langweilig gewesen, dass ein Holländer, wie flens schon schrieb, den ganzen Tag als Putzjunge gearbeitet hatte. :)
Aber Magda (Polin) hatte gesagt dass es am 1. Januar 2011 viel besser war, dann gab es so 40 Frauen.
gignnl
29 december 2011, 14:02
Ik begreep gisteren van enkele dames dat de leiding van GT druk bezig was om de line up van 1 januari op normaal niveau te brengen.