PDA

Volledige versie bekijken : Andrea (Roemeense)



benijsbeer
5 juni 2012, 14:31
Naam : Andrea

Nationaliteit/taal : Roemeense / duits

Leeftijd : 21jr

Haarkleur/lengte : Blonde haren

Lengte : 1.75m

Postuur / Cupmaat : Normaal slank / B-cup

Tatoeage / Piercing :

Service : PZC, NMC, beffen, massage

Extra :


Ze blijkt hier al een maand te zijn. Ik had haar hier nog niet ontdekt.

Ze komt uit roemenië. De plaats heeft ze genoemd, maar die heb ik niet onthouden.

Ze heeft half lang blond haar. Ik vrees uit een potje, maar misschien is het ook natuurlijk. Ze heeft een hele blanke huid en een leuk gezichtje. Dus misschien is het wel natuurblond.
Prachtige stevige borsten heeft ze ook. Een b of c cub. Heerlijk om vast te pakken. Geen uitgezakte dingen dus.

een goed figuur heeft ze ook. Ze is ook behoorlijk lang ten opzichte van de meeste andere roemeense meiden. Ze is ca. 1.75m denk ik.

In de maand dat ze hier met haar vriendin is heeft ze het vak nog niet helemaal onder de knie denk ik. Bij het pijpen voel je bijna niet dat ze wat doet. Dat heb ik haar ook gezegd.

Ze heeft een leuk kaal geschoren poesje met volle lippen. Ze wilde wel gebefte worden maar werd er niet opgewonden van. Jammer voor jaar denk ik dan.

Vingeren wilde ze niet. Verder het standaard programma.

Als je voor de optiek gaat is ze zeer de moeite waard, en haar poes voelt geweldig aan. Dus dat zit wel goed . Ik probeer haar later op de dag nog eens.

benijsbeer
2 juli 2012, 06:25
Gisteravond weer eens heerlijk de finale met haar doorgebracht.

Ze was doodop van de dag ervoor. Ondanks dat er tijdens het feest met Wendy Somers en de andere drie dames toch maar liefst 22 meiden waren was het aantal bezoekers van die dag zo hoog geweest dat het voor alle meiden nog steeds buffelen is geweest.

Ik heb van haar heerlijke lichaam genoten.

Ze liet haar bescherming eindelijk vallen vanwege de ervaringen van haar vriendinnen met mij. Ze wilde dat ook wel meemaken.

Volgens de vele andere gasten was ze de lekkerste deze avond.

Ik vond dat ook. :D