PDA

Volledige versie bekijken : Eva (Kroatische)

Badslippers
30 mei 2012, 21:09
Naam : Eva
Nationaliteit/Taal : Kroatische / perfect Nederlands
Leeftijd : 30
Haarkleur/-lengte : Kastanjebruin / lang
Lengte dame : 1.71 (geschat)
Postuur/Cupmaat : slank / C
Tatoeages/Piercings : Blanco / Nee
Service: NMC, PZC, Beffen, Rukken, Rimmen (passief)
Voordelen: Uitmuntende pré-sales, vriendelijk, geen jager, beschaafd in de openbare ruimte, wulps en wild op de kamer
Nadelen: Ze valt niet op in de openbare ruimte
Tijdsduur : inclusief pré- en aftersales 1 1/2 uur
Prijs : 100 euro
Extra’s bij het bezoek: -

De Master-Bull moest zonodig zijn dagquotum halen en verdween voor de zoveelste keer naar de kamer om zijn lul te laten afkarnen en liet Boks-Bull en mij voor oud vuil zitten. Ik besloot een wandeling te maken naar de snoeihete bar om me daar te gaan bezatten. Men moet immers de vochtvoorraden op peil houden met deze temperaturen. Daar kwam niks van want Eva zat op een bank in de barruimte en blijkbaar liep ik haar straal voorbij. Ze riep iets, ik keek en mijn aandacht was direct getrokken. Hier zat een dame met stijl. Ik knielde bij haar neder zoals ik voor het laatst gedaan had toen ik misdienaar was.

Zij strooide met complimenten, als Zwarte Piet in zijn beste dagen met pepernoten. Voor elk lichaamsdeel of vermeende karaktertrek had ze wel een paar lovende woorden in de aanbieding. Gelukkig bleven liefkozingen over mijn hagelwitte tanden achterwege. Immers dan waan je je toch meer op de plaatselijk veemarkt dan in een hoerenkeet. Echter, deze vrouw bracht het zo naturel dat zelfs een sceptische klootzak als ik er zeer door gevleid was.

Wij gingen buiten in de lounge banken hangen en hebben daar een hele poos aangenaam gekletst. Gekletst is het verkeerde woord. Het gesprek had inhoud. Ik zal jullie dat besparen. Ordinaire lullentrekkerij en goedkoop gegrabbel is deze dame vreemd. Zo togen wij naar een mooie kamer. Eva is een slanke vrouw, met mooie donkere haren, een vrij alledaags gezicht, een pronte kont en een paar (naar ik dacht) siliconen "Boobs". Geen joekels maar een bescheiden C-cup. Ik ben daar niet zo goed in thuis.

Op de kamer eerst gedoucht en wij vingen aan met voorzichtig elkaars lichaam te verkennen. Ik ben niet zo'n geile sodemieter die vanaf de eerste minuut als een drilboor tekeer gaat. Soms is dat leuk maar nu was het niet van toepassing. Wij lebberden en zeverden elkaars smoelwerk vol en al snel ontdekte ik dat deze sijlvolle vrouw op de kamer een behoorlijk geile Nympho is. Na drie likken aan haar mossel had ik het vocht al aan mijn kin hangen. En een paar minuten later begon haar onderlijf toch zorgwekkend te schokken. Ik kroop naar boven en zoog om en om haar tepels naar binnen. We manouvreerden zo dat mijn lul bovenop haar venusheuvel kwam en wij vingen een potje droogneuken aan dat die naam op geen enkele wijze recht doet want het was me toch een natte bedoening, daar om en nabij de edele delen.

Nu nam Eva het heft in handen en ving aan te pijpen maar aangezien dat droogneuken mij beter beviel nam ze bovenop me plaats en melkte mijn lul tot karnemelkse pap. Zij raakte behoorlijk opgewonden, sloot haar ogen, wierp haar haren naar achter en ging als een bezetene tekeer om zich naar een hoogtepunt te rijden. Even dacht ik dat ze haar kut volledig in de prak zou rijden tijd om te berubberen dus. Het condoom zat er amper om en ze schuurde als een doorgebrande vlakschuurmachine over mijn lendenen. Aangezien de zweetdruppels over haar hoofd parelden, legde ik haar plat op de buik en stootte mijn pik diep in haar zeiknatte foef. Dat is zo'n geil standje, geloof me. Zij helemaal plat, benen uit elkaar, kontje iets omhoog en dan maar duwen. Vervolgens nog even "Doggy" maar de aandachtige lezer weet inmiddels dat deze luie flikker dat een kutstandje vindt. Dus condoom er af en ik stak mijn tong diep in haar aars totdat ik de ribbeltjes van haar kringspier voelde. Zeer propere dame kan ik zeggen. Ze begroef haar gezicht diep in het kussen en kermde als een bejaarde met serieuze reumatiek. Terwijl ik haar rimde vingerde zij haar clit tot moes. Opnieuw een Conti eromheen om over te schakelen naar traditioneel missionaris. Echter ik zat te zweten als een paard en zat serieus naar adem te happen. Dit is toch een andere inspanning dan 10 kilometer hardlopen. Mijn lul verslapte en we besloten even op krachten te komen. Na 5 minuten de werkzaamheden hervat en begon het circus van voorafaan. Opnieuw droogneuken en uiteindelijk heb ik me heerlijk op mijn rug liggend, klaar laten maken met een geile combi van pijpen en het betere rukwerk waardoor de klodders een gat in de ozonlaag spoten.

Daarna weer samen douchen en kletsen. De lieve schat zag me waarschijnlijk op de klok kijken en verzekerde me dat ik maar voor een half uur hoefde af te rekenen. En dat terwijl wij toch al 50 minuten op de kamer waren. Ik vond dat ze zich daarmee ernstig tekort zou doen vanwege de uitermate goede service die ze geleverd had en de tijd die ze er in gestoken had. In de kleedruimte gaf ik haar 100 euro waardoor ze bijkans in katzwijm viel en me om de nek viel en talloze keren bedankte. Ik vond gewoon dat ze het verdiend had. Hoe noem je dat? Loon naar werken of zoiets. Voor mij was het een topsessie.