PDA

Volledige versie bekijken : Ines (Duitse)

zorro
29 mei 2012, 00:11
Is deze Ines nieuw? Geen idee maar ik zie haar er nog niet tussen staan. Paspoortje hieronder. Deze dame heeft een zeer lange neus. Maar is wel lief.
Naam :

Nationaliteit/Taal : Duits / Engels

Leeftijd : schat achter in de 20

Haarkleur/-lengte : bruin lang

Lengte dame : 170

Postuur/Cupmaat : slank met lichte rondingen. Cup D

Tatoeages/Piercings : niet gezien

Service: Heel aardig en goede service.

Voordelen: Enthousiast en wil je zeker een leuke tijd laten ervaren

Nadelen: Het is geen toptalent. Ze kan niet zoenen, lijkt wel een hamster met zo snel tongetje :)

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 50 epo

Extra’s bij het bezoek: geen extra's so far.

bosbeer
29 mei 2012, 00:41
Probeer het eens met een Z ipv de S.

Big30
29 mei 2012, 00:53
Probeer het eens met een Z ipv de S.
Ik geef geen link :biggrin:, Zorro moet zich inderdaad niet als Sorro voordoen, mee eens!

Cupido
29 mei 2012, 08:43
Ze kan niet zoenen, lijkt wel een hamster met zo snel tongetje :)

heb jij dan ook wel eens hamsters gezoend?

bosbeer
29 mei 2012, 08:54
heb jij dan ook wel eens hamsters gezoend?

Ik in elk geval niet, wel met Martha.

zorro86
15 september 2015, 05:24
http://www.club-pearls.de/de/sedcard?gid=6585

Polish Girl Lover
18 oktober 2015, 00:55
iemand haar nog gezien ?

Raoul
10 november 2015, 13:06
Ik vraag me trouwens ook af in hoeverre de dames overeenkomen met de werkelijkheid.
De een ziet er nog beter uit dan de ander.
Bij de weekplan valt mij http://www.club-pearls.de/de/sedcard?gid=2629 Linda op, iemand enig idee of zij idd daar werkzaam is en de foto's overeenkomen met de werkelijkheid, indien ja zie ik een ritje naar Trier wel zitten.

Autobahn
12 november 2015, 11:13
Zijn wel erg druk geweest met de photoshop...het zou wel een opkikker zijn voor trier als deze dames daar aan de gang zijn,er was erg weinig aanbod daar,hoewel je veel klandizie uit luxemburg,frankrijk en belgie kan verwachten.Moet gezegd bij de plaatselijke ramen-erocenter had je altijd wel goed aanbod wat optiek betreft.

Boy69
15 november 2015, 12:28
===> Oceans

Polish Girl Lover
4 december 2015, 16:16
Wanneer mag je Inez daar verwachten ?
Vroeger werkte ze vooral overdag...

jeanpaul323
18 januari 2016, 22:26
Someone has seen ines these last days ? She is always on the website of club pearl (beautiful pictures)

satanic surfer
19 januari 2016, 00:17
elle était au Oceans à la fin de décembre chère jeanpaul323...Je pense qu´elle est encore là

pret
19 januari 2016, 07:11
elle était au Oceans à la fin de décembre chère jeanpaul323...Je pense qu´elle est encore là

Ik dacht dat ditt een NL site was. Zo nu en dan wordt er hier engels of duits gepost ok wat ik ook overigens liever niet zie, maar dit gaat wel erg ver. Straks kunnen we ook gaan posten in chinees, turks, arabisch of russisch. Moet niet de bedoeling zijn lijkt me. :roll3:

satanic surfer
19 januari 2016, 07:36
excuus pret, aangezien jeanpaul een Fransman is schreef ik het Frans. Eind december was ze dus present in Oceans met de intentie daar te blijven...Vandaar dat ik schreef dat ik denk dat ze nog daar werkt, doch zonder zekerheid...

pret
19 januari 2016, 16:20
excuus pret, aangezien jeanpaul een Fransman is schreef ik het Frans. Eind december was ze dus present in Oceans met de intentie daar te blijven...Vandaar dat ik schreef dat ik denk dat ze nog daar werkt, doch zonder zekerheid...

Geen enkel probleem. Mijn kritiek was ook bedoeld voor anderen in algemene zin.

jeanpaul323
19 januari 2016, 20:02
Ik dacht dat ditt een NL site was. Zo nu en dan wordt er hier engels of duits gepost ok wat ik ook overigens liever niet zie, maar dit gaat wel erg ver. Straks kunnen we ook gaan posten in chinees, turks, arabisch of russisch. Moet niet de bedoeling zijn lijkt me. :roll3:

ты имеешь, все сделало причину дорогим другом, электронная почта, надо простить, имеет satanic surfer :s026[1]: заниматься серфингом, кто точно хотел etre дружеский со мной! ;)