PDA

Volledige versie bekijken : Grote schaamlippen en grote/lange tepels ???

kinke113
23 mei 2012, 20:16
Beste mede ijsberen,

Ik heb een zeer grote voorliefde voor zowel grote schaamlippen (labia) als grote/lange/uit-stekende tepels.

Helaas 'tref' ik weinig dvp's met deze fysieke eigenschappen.

'Kennen' jullie dvp's die dit wél hebben? Graag verneem ik al jullie tips!

Dank!

vrije jongen
23 mei 2012, 21:10
Ik heb begrepen dat Melody uit Acapulco nogal interessante tepels heeft.

Bosco
23 mei 2012, 21:55
Anita (PHG) heeft een aardige kalkoen hangen. :tongue:

MichelJ
23 mei 2012, 22:10
Lulu (GT) heeft draaiknoppen waar Thailand FM mee op te zoeken is.

Doe mij maar bescheiden tepeltjes en een kalkoen hoef ook niet. Liever een McD-hamburgertje zoals Alex nr.1 :betrunken:

Badslippers
23 mei 2012, 22:28
Tijdens de verjaardag van SFL in "PHG" zag ik Precious, een donkere dame, met fier vooruitstekende tepels.
Ook een goeie is Katja uit Living Room: "Schaamlippen die gelijkenis vertonen met het flodderend dekzeil van een vreettent".
Antonia momenteel werkzaam in "Dolce Vita" heeft een "kut met schaamlippen waarbij de lippen van een "Zulu" eenvoudige potloodstrepen zijn".
Natasha een Litouwse uit Parksauna Residenz heeft ook "een paar stevige hamlappen".
En dan heb ik nog Lolo uit Golden Time, een Duitse voor je in de aanbieding "ze heeft naast grote borsten ook grote schaamlippen en ze houdt haar schoenen aan in bed"

marcuswally
24 mei 2012, 04:57
Joy "YY (ex GT)" heeft redelijke flappen, ik vind dat overigens ook geil.

Goedemorgenallemaal
25 mei 2012, 07:57
andere kant op rijden, Kate van de Dubbeldamseweg in Dord heeft leuke kleine borsten en redelijke flapjes, leuke combinatie

bosbeer
25 mei 2012, 09:27
Poolse Patrizia in GT heeft ook flinke lippen. En voor de rest kun je je ook uitstekend met haar vermaken op de kamer, goeie service.