PDA

Volledige versie bekijken : Dé connaisseur



dé connaisseur
22 mei 2012, 22:17
Ik ben ook op het forum aanbeland en ga trachten informatie te geven over de dames die werken in het Antwerpse Schipperskwartier. Dat wil echter niet zeggen dat ik alleen maar in het Schipperskwartier kom. Zo nu en dan wijk ik uit naar Duisburg, Gent, Brussel, Oostende, Utrecht, Den Haag, Aken, de privé - huizen in het Antwerpse en West - Vlaanderen maar ook de saunaclubs in Duitsland krijgen me over de vloer.

Het is echter wel zo dat het merendeel van mijn bezoeken zich afspeelt in het Schipperskwartier want dat is akelig dichtbij en het is er nog goed ook! Ik hoop er hier dus een fijne tijd van te maken en dan vooral op het Antwerpse gedeelte van het forum.

Dé connaisseur :lostit:

Big30
22 mei 2012, 22:33
Welkom Dé connaisseur op het IJsberenforum en nogmaals bedankt voor je recente up-dates over het SKW!

ilovethaigirls
23 mei 2012, 07:41
Ja altijd leuk om een SKW kenner in ons midden te hebben. Waar is de tijd dat ik daar zelf 3 maal per week rond liep. Nu kom ik er nog heel sporadisch. Dagshift vind ik Thaise Ohm SS 15 en Roemeense Chrystal SS 24 echt wel top. Nachtshift neem ik bijna altijd Bulgaarse Christina, SS 21. Deze laatste is voor velen een TMM maar ik vind ze helemaal top.

Nog veel wandelplezier en schrijfgenot op het forum !

dé connaisseur
29 mei 2012, 00:31
Persoonlijke top 5 Schipperskwartier 2012:

1) Jozefa, Schippersstraat 24/5, nacht
2) Maria, Villa Tinto 12, dag
3) Tereza, Schippersstraat 41/2, dag
4) Vera, Vingerlingstraat 06/2, dag
5) Anna, Verversrui 08/1, nacht

Jansen
23 juni 2012, 21:15
Dan wordt het tijd Connaisseur dat je ook eens naar PHG komt en kennis maakt met de grootste geile beren van Oedt.

zie meetingpoint.