PDA

Volledige versie bekijken : Luna ( Duits / half Italiaanse)



Rex
17 augustus 2006, 17:00
Naam : Luna

Haarkleur/-lengte : zwart haar

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Normaal ietsje voller , B-Cup

Nationaliteit/Taal : Duits

Leeftijd : 22-25 jaar

Tatoeages/Piercings : twee tatoeages op haar rug en verschillende piercings in haar tepel , klit en in boven haar lip, onder haar neus

Service : Goed ;zoenen, beffen NMC, PZC,FT

Gisteren met deze leuke zeer spontane meid de kamer op geweest.
Service was zeer goed te noemen.

Wat me opviel is dat deze dame erg eerlijk was over de prijs ( het was immers haar eerste dag in GT gisteren) Eerst met haar saunaatje gepakt en daarna in de jacuzzi en vervolgens naar de kamer. Ben ruim een uur met haar wezen stoeien. Bij het afrekenen vroeg ze 50 euries, ik zei tegen haar dat ik voor een uur zou betalen. Nee zei ze de sauna en de jacuzzi hoef je niet te betalen. Omdat ik haar zeer eerlijk vond toch maar gewoon 75 euries aan haar gegeven. Hier houd ik van van eerlijke meiden die niet proberen het geld uit je zak te roven....................Leuke meid deze Luna.

MiniME
18 augustus 2006, 22:57
Nou, deze Luna is inderdaad een zeer leuke en spontante meid!

Super geile blik in haar ogen, ondeugend, zoent heerlijk (met tongpiercing!), pijpt als een Poolse en heeft veel in haar reportoire! :D

De hele dag lekker met haar gedold en op het eind van de dag toch maar lekker samen op de bank aan het voorspel begonnen en (ivm gebrek aan sleutels) buiten op porch afgemaakt!

Luna werkte eerst in Pascha (Koln) maar daar loopt het blijbaar niet zo goed meer. Wat wil je ook: er zijn telkens 10-15 dames, 100 euro per half uur [ook bij verlenging!] en extras zoals FT en AV zijn 80 euro! een uur met FT en AV kost daar dus Euro 360, terwijl in GT Euro 150! Lijkt dus beter voor een dame om daar te werken, maar ze verdiende daar dus niets, omdat er geen klanten meer kwamen!

Extra goed nieuws is, is dat Luna ook haar vriendinnetje Nathali uit Pasha mee naar GT heeft genomen. Dat dit een wel heel bijzondere dame is kun je lezen in de recensie over haar.


Ben benieuwd of GM nog heelhuids van de kamer teruggekomen is? :eek:

neukie
2 september 2006, 20:48
Haarkleur/-lengte : zwart, lang
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : slank/gewoon - B
Nationaliteit/Taal : Duitse
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings :Piercings. linke Brust. Nabel. Clit
Service:
Voordelen:
Nadelen: geen pzc, geen zoenen.
Tijdsduur :50 min
Prijs :75
Extra’s bij het bezoek: -

4 van 10 punten. Meer over deze meid te posten is niet nodig.
Herhalingsfactor: 4-5%. Misschien ook 6% als ik zeer geil ben.

MiniME
3 september 2006, 14:27
Ha Neukie,

Kan me bijna niet voorstellen dat je deze Luna bedoelt: http://83.98.220.73/forum/showthread.php?t=2997

Is 1 van de nieuwe aanwinsten van GT en super in service en ervaring........tell us more!

Rex
3 september 2006, 16:38
Ha Neukie,

Kan me bijna niet voorstellen dat je deze Luna bedoelt: http://83.98.220.73/forum/showthread.php?t=2997

Is 1 van de nieuwe aanwinsten van GT en super in service en ervaring........tell us more!

Gisteren ook weer van deze Luna mogen genieten.
Willem vond het niet een type voor mij, maar dat zie je toch een beetje verkeerd Willempie. Dit is echt een leuk wijffie man................:luvlove:

Service is super.....................en de after sales ( zoals Sonny dit altijd zo mooi noemt.........) is bij haar uitstekend!!!
Weer heerlijk van deze lekkere en mooie meid genoten.........:rubbel:

neukie
3 september 2006, 20:05
Ha Neukie,

Kan me bijna niet voorstellen dat je deze Luna bedoelt: http://83.98.220.73/forum/showthread.php?t=2997

Is 1 van de nieuwe aanwinsten van GT en super in service en ervaring........tell us more!
Kweet niet of het dezelfde is. Ik ben zeker zeer zuifder. Dat ben ik altijd, als ik drop kijk. Misschien was geen chemie. Zeker is: niet nog een keer met deze dame. Se zei dat ze nu 2 weken elke dag aan het werken was en ze zei dat ze nu pauze makt en ook pauze nodig heeft. Misschien was ze wat overneuked. Maar: de money is dezelfde en alleen DAT is belangrijk. Dezelfde money voor een bullshit service. :angryfire
Als ze dezelfde is, dan weet je nu dat ze in haar service zeer verschillend is. RISIKO! Gewoon is het voor me easy dat het wat klikkt tussen een dame v.p. en mij.

neukie
3 september 2006, 23:54
Ik heb de twee draadjes samen gevoegd als ik denk, dat dit dezelfde meid is. Ik denk ook, dat het risc als je met haar op de kamer gaat zeer groot is. Je kunt geluk hebben. :confused:

naughtyboy
11 december 2006, 20:37
Heb haar een keer in yy ontmoet maar nu al een tijdje niet meer gezien. Iemand enig idee waar ze nu werkt?

Willem2
11 december 2006, 22:18
Heb haar een keer in yy ontmoet maar nu al een tijdje niet meer gezien. Iemand enig idee waar ze nu werkt?

Op Youppie.net was er sprake van dat ze in de PHG was, indien uiteraard weer over dezelfde Luna.

Gr Willem2

marko
1 juli 2008, 21:08
hey collega ijsberen weet iemand waar luna nu werkt?