PDA

Volledige versie bekijken : Kim (Duitse)

noglangnietuitgewandeld
28 april 2012, 08:47
Haarkleur/-lengte : blond, half

Lengte dame : 160

Postuur/Cupmaat : slank, A/B

Nationaliteit/Taal : Duitse, Duits/Engels

Leeftijd : midden 20

Tatoeages/Piercings :

Service: Hofstandaard, TZ, PZC, NMC

Voordelen: aardige meid, uitstekende service

Nadelen:

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 50,-

Extra’s bij het bezoek:

noglangnietuitgewandeld
28 april 2012, 09:17
Na een heftig intermezzo met Anna, een zeer geslaagde proefrit met Ela, en een uitputtend trio met Dana en Nathalie, zat ik te dubben of al weg te gaan of nog even te blijven. Er vielen twee redenen te bedenken om nog even te blijven. Zes uur 's avonds is natuurlijk een kuttijd om de Keulse ring op te rijden. En er was me een nieuw meisje opgevallen. Mooi slank, secretaresselook (brilletje) en vooral een adembenemende bilpartij, de lekkerste billen van het huis, wat zeg ik, de mooiste derrière die ik in jaren gezien heb. Dit vroeg om nader onderzoek. Kim is Duitse, heeft een gezellige babbel en naar ik zou merken beheerst ze de hofstandaard+. Uitgebreid zoenen op de bank met de monden wijdopen op elkaar, pijpwerk met heel geraffineerd tongspel, snel naar de kamer. Weer lang liggen zoenen, weer dat zachte mondje om de zwans, geen tanden gevoeld, alleen dat fluwelen tongetje dat het werk doet. Als ze de eerste was geweest dan had ze binnen twee minuten de mond vol gehad. Dank zij de inspanningen van haar voorgangsters ging het allemaal wat langer duren. Haar lekker geneukt met eindeloze diepe tongzoenen, nog een poosje gepijpt, en gefinished met een handjob, waarbij ze languit tegen me aanlag en ik die verukkelijke billen van haar kneedde. Het IJsberenkeurmerk heeft ze bij deze. Was een goed idee om nog even te blijven, ze staat alvast hoog op de herhaallijst.

lustman
20 mei 2012, 23:36
Sommige dames met een brilletje beter bekend onder de secretaresselook vind ik wel iets speciaals hebben. Me naast deze dame genesteld op de bank. Na een praatje en een blik in haar mooie ogen begonnen we te zoenen. Wat later verdween de handdoek en begon ze te pijpen. Tegenover ons zat een oude Duitser op de bank en die volgde ons schouwspel. Blijkbaar vond hij het zo geil dat hij er ook een stijve van kreeg en zich begon af te rukken. Een bepaalde dame maakte even een opmerking. Ach... ja als die vent daar door z'n plezier heeft : waarom niet ?

Op de kamer wist ik snel dit is een Girl Next Door. Over gans de lijn en op alle gebied GFE ten top. Ideaal om uit te bollen en de dag mee af te sluiten. Deze dame heeft nu al het Bernds keurmerk bereikt !

phoenix
16 september 2012, 15:16
Kim had toch nog een hele goeie wip voor mij in petto, nadat ik mijn ergernis overboord had gezet, we namen een kamer en ze begon echt vakkundig en langdurig te pijpen, en haar kussen waren bij tijd en wijle heerlijk..., ik nam het roer over en mocht me ontfermen over haar flamoesje, nadat ze wat natter was geworden deed ze haar eigen condooms om mijn penis en begon ze me als een volleerde amazone te berijden..., doggy was net als de speiregels bij het reiten een genot voor mijn ogen, wat een mooie billen heeft kim zeg...,wat heren ook over de dames schrijven in Bernds, Kim weigert mijn condooms...dat zegt wat volgens mij over haar hygiene en overtuiging om met een sterk condoom te neuken, en zelfs het risico van met condoom neuken en klapper oplopen te vermijden door te gaan voor de condooms war zij zich het prettigst bij voelt...hopelijk lezen de lezers die er van overtuigd zijn dat Bernds een alles ohne clup for ever is, ook deze recensie....er zijn dus dames , waarmee ik dus neuk die mij geenszins de indruk te geven zelfs ook maar het risico te willen nemen., van het gebruik van mijn favoriete condoom, namelijk de latexvrije condoom..., waarvan toch wel door vele ervaren neukers die ik gesproken net zo veilig is als een normaal durex of london condoom...maar alle respect voor Kim en als ik met haar seks dan wil ik toch best met haar condooms neuken, ze heeft me heerlijk gepijpt vol overgave, en met haar natte strakke kut ontzettend lekker klaar gereden.....