Volledige versie bekijken : Golden Time : Live From... (Maart 2012)
Cupido
29 februari 2012, 23:14
Voor Ace2, afgelopen zaterdag was er ook nog een oude bekende thaise aanwezig. Ze heette Mee en gaf aan vroeger ook in GT te hebben gewerkt. Maar al lang geleden. Toch kende ik haar wel van gezicht.
HorseP
1 maart 2012, 10:37
Vanochtend t licht aangedaan en als dank nr 1 gekregen. Eens zien wie er zijn na 2 maanden afwezigheid
Knabbel
1 maart 2012, 11:16
Voor Ace2, afgelopen zaterdag was er ook nog een oude bekende thaise aanwezig. Ze heette Mee en gaf aan vroeger ook in GT te hebben gewerkt. Maar al lang geleden. Toch kende ik haar wel van gezicht.
Onderstaande? Mee = May = Kimmy
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21682-Kimmy-(Thaise)
Cupido
1 maart 2012, 12:01
Dat zou zo maar kunnen. Die thaisen lijken allemaal op elkaar, (lulu uitgezonderd) en op de kamer ben ik niet met haar geweest. Van de link word ik ook niet veel wijzer. Maar ik dacht als iemand de naam wat zegt, wordt er vanzelf wel gereageerd. En zo geschiedde!! Het lijkt me wel een schatje overigens!! Rustig en terughoudend afwachten op wat gaat komen en gezellig met thaise meggy (zal ik ook wel verkeerd spellen) pratend. En mooi slank figuurtje. Dus echt voor de thai liefhebbers.
HorseP
1 maart 2012, 14:28
Voor de liefhebbers, Poolse ola is er voor 10 dagen en eind april neemt ze 2 maanden af om haar tieten naar C-cup te laten vergroten
Live from GT:
Net aangekomen in de poel des verderfs om de rommel van gisteren op te ruimen. Ze beloven mij een nieuwe Thaise (al ken ik May/Kimmie wel) maar ik zie niets. Wel zie ik Thaise Serena met haar nieuwe borsten. Verder zijn er Pauola Jana Gloria Katja Anny Angela Romina Luana Joy Tanya (Pools) Laura Ella Keisha Gulcan Aylica Flo Inna Pamela Eugenina Criss Sylvie Samantha Christina Elisabeth Lolita Evita . Er zijn best veel vrouwen, maar het oogt niet druk. Het wachten is op Seqoya.
Wie zal ik eens gaan neuken?
chiefinspector
1 maart 2012, 15:38
Heb zin in een trio......loopt genoeg heerlijks rond..heb het gevoel dat het goed komt..
Heb zin in een trio......loopt genoeg heerlijks rond..heb het gevoel dat het goed komt..
Hè wil je eens niet zo naar mijn blote benen gluren
Live from GT:
Net een sessie met Thaise Serena en haar nieuwe borsten gehad. Het was o.k.. Mijn gedachten gaan echter uit naar Braziliaanse Gabriella die sinds hele lange tijd haar opwachting weer heeft gemaakt. Verder zie ik: May (Thaise) Ramona Romina Sonja Innez Janice Emma Doro Barbie (die onder het mom van een triootje met Lolita de hele barruimte af ronselt) Lin Luna Tanja (dld) Dunja (mar) Lara Lisa (ze kauwt net een stukje man weg) . Hè, ik zie daar die Picasso . Hij valt op omdat hij naast die super knappe Emily zit en nu baalt dat ik op hem af storm. Over knappe vrouwen gesproken, Louisa is er ook, met als Lulu Elisia Sophietje Nora/Zoe. Het oogt nog steeds niet super druk, al bedragen de wachttijden 10 minuten. Maar daar heeft Maria geen last van als ze op haar bezemsteel voorbij scheurt. Picasso gaat met die knappe Duitse Emily, al heeft hij gehoord dat haar service beperkt is. Dat is die van mij trouwens ook, maar dat gaat Gloria zo wel merken.
Badslippers
1 maart 2012, 17:26
Wie zal ik eens gaan neuken?
Ik zet mijn geld op een Bulgaarse met half lang donkere haren, getunede tieten en een uitstekende service.
Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
rob45
1 maart 2012, 17:39
Ik zet mijn geld op een Bulgaarse met half lang donkere haren, getunede tieten en een uitstekende service.
Gaby toevallig ?
gignnl
1 maart 2012, 17:54
Annie......die ace zijn tasje met lustbonbons ff vast moet houden
Cupido
1 maart 2012, 18:02
Ik denk gloria. Lezen mannen!
bosbeer
1 maart 2012, 18:18
Dat dacht ik ook, haar tieten zijn ook ietsje groter dan die van Gaby.
chiefinspector
1 maart 2012, 18:25
Iemand bekend met Alexandra ?
Roemeense, draagt vanavond een zwart visnet jurkje , poppe gezichtje, lang zwart haar, bescheiden borstjes...
Badslippers
1 maart 2012, 20:21
Ga je bril effe opzoeken wijsneus.
Ik zet mijn geld op een Bulgaarse met half lang donkere haren, getunede tieten en een uitstekende service
En wie beantwoordt aan dat profiel???
Big30
1 maart 2012, 20:26
Ga je bril effe opzoeken wijsneus.
En wie beantwoordt aan dat profiel???
ABC-tje, natuurlijk Gaby met haar gigantische getunde tieten, naar schatting D-cup :tongue:.
Groet,
Snotneusje.
Cupido
1 maart 2012, 23:04
Dat is die van mij trouwens ook, maar dat gaat Gloria zo wel merken.
Zeg andere wijsneus het ging mij om de opmerking van ace2. De vraag was wie gaat ace2 neuken of niet? even later geeft hij zelf het antwoord al. Vervolgens ontstaat er een hele discussie. Dus beter lezen ook gij badslippers!
Elgar
2 maart 2012, 12:06
Hè cupido, ben je al in GT? En is Violeta aanwezig!
Wij, Zedd en 2bat4you en ik zijn enigszins vertraagd. Het zal wel 1530 uur worden...
BSesamstraat
2 maart 2012, 13:15
Ben er om 14:30
bosbeer
2 maart 2012, 13:49
Hè cupido, ben je al in GT? En is Violeta aanwezig!
Wij, Zedd en 2bat4you en ik zijn enigszins vertraagd. Het zal wel 1530 uur worden...
Violeta heb ik al een paar weken niet meer gezien en ze wordt ook niet meer bij de line-up genoemd. Het zou me niet verbazen als we haar niet meer terugzien. Schat van een meid maar het liep gewoon niet, ze is te verlegen.
Violeta heb ik al een paar weken niet meer gezien en ze wordt ook niet meer bij de line-up genoemd. Het zou me niet verbazen als we haar niet meer terugzien. Schat van een meid maar het liep gewoon niet, ze is te verlegen.
Heb ik ook last van.
BSesamstraat
3 maart 2012, 10:29
Zet het ontbijt maar klaar;)
Cupido
3 maart 2012, 11:09
violetta was afgelopen zaterdag gewoon aanwezig, maar komt gewoon wat minder frequent in de club. Meestal in het weekend. Kan me voorstellen dat bosbeer haar dan niet meer ziet!
BSesamstraat
3 maart 2012, 11:16
Het is al gezellig met een paar stille beren door een kater ;). En ondanks het tijdstip al een redelijk aantal meiden. O.a steffi,magde,lisa,nina,Josie,gloria,elisabeth,luan a, shanti,flo en nog zn 15 anderen
Badslippers
3 maart 2012, 11:29
Het is al gezellig met een paar stille beren door een kater ;). En ondanks het tijdstip al een redelijk aantal meiden. O.a steffi,magde,lisa,nina,Josie,gloria,elisabeth,luan a, en nog zn 15 anderen
Kom straks ook even de kater wegwerken. Plusminus 15:00/16:00u
bosbeer
3 maart 2012, 12:51
Kom straks ook even de kater wegwerken. Plusminus 15:00/16:00u
Gezellig, cu. We zullen Nora en Gaby vast inseinen.
ketserr
3 maart 2012, 13:04
Na die voorverkoop van Pinkpop direct naar GT geknalt met de ketsmobiel want rex en Bosco zaten op me te wachten.
Lisa Magda Evita Elisabeth luana Heidi Emma Sally violetta Sina Alya Emily shanti Sonia minell flo
Dat er een paar voorlopig maar Bosbeer zal deze taak straks overnemen
Badslippers
3 maart 2012, 14:22
Gezellig, cu. We zullen Nora en Gaby vast inseinen.
Nora de keel gesmeerd dus dat zit goed.
Badslippers
3 maart 2012, 15:05
Gloria. Katja, Sonia, Lisa, Sheila, Nora, Flo, Andrea, Chriss, Sally, Elena nieuwe Poolse, Calla, Nadja, Minel, Chantal, Nina, Veronica, Miranda, Steffi, Vicky, Louana, Jossie, Elisabeth, Magda, Martha, Stefania, Sam, Emma, Sandra, Annie, Sonja [iedereen zoekt dekking], Lara,
Bosco, NikXXX, Rex, de sousa, Bbertb [vertrokken], Cupido, Bosbeer, Ketserr, Satanic Surfer, Vrije Jongen, Buttinsky,
Badslippers
3 maart 2012, 18:43
NikXXX gaat een Tatjana look-a-like bonken, Chantal en Chanelle ook aanwezig. Ze missen de lustbonbons. Ik heb Gaby in een blokhut gepenetreerd. Ze bood ook anaal aan en ik vroeg of ze daar een levensverzekering voor had afgesloten. Gisteren heeft Elgar haar ook al doormidden geprikt met zijn Master Anaconda. De andere ketsanaconda gaat Chantal [met de mooie overbeet] te grazen nemen. Het is nu behoorlijk druk en er zijn wachttijden. Ben ik blij dat ik klaar ben. Ik was in kamer 6 waar die kerel laatst dood ging, ik zag zijn geest zweven toen Nora me klaarpijpte. Toen ik dat zei verslikte ze zich bijna ijn mijn voorvocht. Hadden we bijna weer een slachtoffer. Stemming is opperbest. Dames zijn relaxed. Lekker sfeertje. We hebben net gegeten en hadden het erover om onze recensies in boekvorm te gaan publiceren behalve de recensies van Ace2 want zijn mondharmonica blaast al 5 jaar het zelfde deuntje. . .
CLUBSPORT
3 maart 2012, 19:42
ACE 2 kan een eigen boek schrijven getiteld : lustbonbons en andere lekkernijen :biggrin:
Badslippers
3 maart 2012, 21:26
Een en al hectiek. Dames draven af en aan voor sleutels. Cupido gaat knallen. Met wie, geen flauw idee. Ik heb mijn oog laten vallen op Simona. Heerlijk gigatieten, secretaressebril en zeer uitdagend. Rex probeert haar af te snoepen dus ik moet waakzaam blijven. Shakira loopt ook alweer rond. Nieuws van het Sonjafront. "Ich konnte keine Schlussel bekommen da hab' ich einen hinteren Baum im Garten gefickt". Voor Sonja is het altijd goed weer! GT bruist, maar de wachttijden zijn [te]lang.
vrije jongen
4 maart 2012, 00:39
GT bruist, maar de wachttijden zijn [te]lang.
Vond ik ook, daarbij waren de candidates al met iemand anders aan het wachten. Daarom maar hotelletje gecanceled en gebruik gemaakt van een aangeboden lift.
Sent from my couch at home:biggrin:
ketserr
4 maart 2012, 04:09
NikXXX gaat een Tatjana look-a-like bonken
Ik ben net een half uurtje thuis en dan lees ik dit.
Waarom weet ik hier niks van?
Waarom word mij haar niet aangewezen?
Waarom weet ik niet wie het is?
Allemaal vragen waar ik graag een antwoord op wil.
Ik zal wel snel terug moeten.
BSesamstraat
5 maart 2012, 20:42
Het is nu mega rustig in GT... Wel een paar dronke franstalige beren. En een kleine maar mooie line up.
Dolfie
5 maart 2012, 20:53
Het is nu mega rustig in GT... Wel een paar dronke franstalige beren. En een kleine maar mooie line up.
Ik ben Vlaams en ik zit thuis,dus ik hoor niet bij deze dronkaards:biggrin:
Grtz,Dolfie
Badslippers
5 maart 2012, 21:35
Waarom weet ik hier niks van? Omdat je zat te pannekoeken met Chantal terwijl ik notabene naast je zat. Het was die griet in een rozig/rood setje met lang, krullend blond haar.
Waarom word mij haar niet aangewezen? Je stond op en wandelde weg met Chantal om de ketszwans in de stalling bij haar te parkeren, terwijl NikXXX, Rex, Bosco en ik niet kwijlend naar jou verovering keken maar naar dat blonde schepsel achter je (die jij dus niet opmerkte).
Waarom weet ik niet wie het is? Omdat de ketszwans verborgen bleef en dus niet door haar opgemerkt kon worden.
Allemaal vragen waar ik graag een antwoord op wil. Bij deze!
ketserr
6 maart 2012, 22:07
Waarom weet ik hier niks van? Omdat je zat te pannekoeken met Chantal terwijl ik notabene naast je zat. Het was die griet in een rozig/rood setje met lang, krullend blond haar.
Waarom word mij haar niet aangewezen? Je stond op en wandelde weg met Chantal om de ketszwans in de stalling bij haar te parkeren, terwijl NikXXX, Rex, Bosco en ik niet kwijlend naar jou verovering keken maar naar dat blonde schepsel achter je (die jij dus niet opmerkte).
Waarom weet ik niet wie het is? Omdat de ketszwans verborgen bleef en dus niet door haar opgemerkt kon worden.
Allemaal vragen waar ik graag een antwoord op wil. Bij deze!
Je bedoeld dus die Bulgaarse die er sinds enkele weken rondloopt samen met die andere die een bril draagt en allebei siliconen tieten hebben. In deze twee zie ik niks dus ook niet als ze vlakbij komen zitten en al helemaal niet als Chantal naast me zit zoals je gezien hebt en kon ik jou ook maar net een beetje aandacht geven. Maar het zou om een Tatjana look i like gaan en die heb ik niet gezien nou als die er zou lopen spreekt het voorzich dat ik die allang geketst zou hebben.
Badslippers
6 maart 2012, 22:40
Je bedoeld dus die Bulgaarse die er sinds enkele weken rondloopt (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29146-Sylvie-(Oekrainie-Bulgarije)&p=256105&highlight=#post256105)samen met die andere die een bril draagt (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29140-Simona-(-Bulgarije-)&p=255980#post255980)en allebei siliconen tieten hebben.
Ik dacht deze twee:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29146-Sylvie-(Oekrainie-Bulgarije)&p=256105&highlight=#post256105 (gepakt door Ace2 en NikXXX)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29140-Simona-(-Bulgarije-)&p=255980#post255980 (gepakt door Dolfie en ondergetekende)
Cupido
6 maart 2012, 23:48
Het gaat om de eerste. Sylvie dus. Die loopt echter niet samen met Simona. Simona, die Rex een erg geile meid vind haha, loopt inderdaad meestal met een andere dame. Sylvie loopt meestal alleen. Sylvie heeft idd een beetje Tatjana looks. De vriendin van Simona echter niet.
moerlos
7 maart 2012, 00:29
Vandaag was mijn geluksdag, ik was voor lange tijd niet in GT geweest En vandaag toch weer eenmaal geweest. En wie was daar, Mijn Alice aus wonderland. Altijd een mooie verschijning, mooi gekleed zodat er ook nog Fantasie overblijft voor een man. Altijd vriendelijk en nooit opdringerig. Natuurlijk naar kamer Met Haar gegaan En zoals vanouds goede uurtjes Met haar doorgebracht. Altijd correct En goede service. Ze heeft mij weer naar een hoogtepunt gebracht op Haar manier. Aanrader. Met Haar op de kamer is als in paradijs, volgens mij heeft ze liefde voor pijpen, hmmmm zo goed En daarna..............probeer zelf, een aanrader.
ketserr
7 maart 2012, 15:08
Het gaat om de eerste. Sylvie dus. Die loopt echter niet samen met Simona. Simona, die Rex een erg geile meid vind haha, loopt inderdaad meestal met een andere dame. Sylvie loopt meestal alleen. Sylvie heeft idd een beetje Tatjana looks. De vriendin van Simona echter niet.
Nou weet ik dus nog niet om wie het gaat. Vreemd dat ik er terplekke niet opgewezen word dat er een look a like loopt van Tatjana.
Maar waarom heb ik haar niet gezien? Want ze zou mij dan toch opgevallen moeten zijn.
Carlitos
7 maart 2012, 15:11
Potverdorie Ketserr, ik dacht dat jij de rol van Bosbeer vandaag zou overnemen. Maar helaas geen live line-up vandaag vanuit GT...:heul:
masseurke
7 maart 2012, 17:07
Hallo beerschappen, Masseurke is in tha house... Matige line up vanmiddag. Rustig, zowel wat beren als mopjes betreft. Wie er wel is? Ikke en Criss Lisa Denise Kim Shanti Lidia Sonja En vele anderen ...
Mijn maat de Patser is al naar huis. Heb de middag heerlijk ingezet - lees ben lekker afgereden door Kim - me later laten verleiden tot een trio met Denise en Criss, tsja... Need I say more...
Even aan t rielekse naast het bubbelbad, zo wat eten (bedenk dat ik me nog moet wassen, want zit men I-pad te beroeren met dezelfde vinger als waarmee ik Criss' kontgaatje heb bespeeld). Om 7 heb ik een afspraakje geprikt, Denise te kort gedaan tijdens de trio, zo'n heerlijk wijfie!!! Nu wat eten, spaghetti, aardappelen en iets met vis om het in de stijl van mijn goede vriend Bossie te zeggen...
Tot later
M
ketserr
7 maart 2012, 19:06
Potverdorie Ketserr, ik dacht dat jij de rol van Bosbeer vandaag zou overnemen. Maar helaas geen live line-up vandaag vanuit GT...:heul:
Was dat maar, had ik er maar tijd voor.
Er moeten ook nog andere dingen gedaan worden zoals de meiden in de sportschool.
Cupido
7 maart 2012, 19:10
Ketserr, de lookalike van tatjana is niet een lookalike van gt tatjana (ik kan me voorstellen dat je daaraan gedacht hebt), maar van tatjana simic en dan ook alleen maar in de verte. Misschien dat je haar daarom gemist hebt! Dus maak je maar geen zorgen. Als er een lookalike van gt-tatjana verschijnt haal ik je zelfs stante pe van een kamer sessie met chantal weg!
ketserr
7 maart 2012, 19:19
Ketserr, de lookalike van tatjana is niet een lookalike van gt tatjana (ik kan me voorstellen dat je daaraan gedacht hebt), maar van tatjana simic en dan ook alleen maar in de verte. Misschien dat je haar daarom gemist hebt! Dus maak je maar geen zorgen. Als er een lookalike van gt-tatjana verschijnt haal ik je zelfs stante pe van een kamer sessie met chantal weg!
Had dit dan gelijk gezegt nu weet ik wie er bedoeld word dan ken ik nu rustig een rondje sauna doen.
Heeft Badslippers die Simona nu al uitgeprobeerd????? Anders moet ik zaterdag haar maar ff een yoghurt shake (je) geven..........2303
Badslippers
7 maart 2012, 23:33
Heeft Badslippers die Simona nu al uitgeprobeerd????? Anders moet ik zaterdag haar maar ff een yoghurt shake (je) geven..........2303
Doe maar heeft heerlijke tieten en laat haar vooral die bril ophouden tijdens t pijpen. Super geil
hp001
8 maart 2012, 09:52
Heb ik nou gisteren de live verslagen van BB gemist?
Carlitos
8 maart 2012, 11:43
Je hebt ze inderdaad gemist, net als vele andere beren. Ik vind dat als Bosbeer de status van Star Reporter wilt blijven houden, hij toch zeker 3 beren toestemming moet vragen voor verlof...:biggrin:
Hoewel hij zich bij mij heeft afgemeld!
bosbeer
8 maart 2012, 12:34
Heb ik nou gisteren de live verslagen van BB gemist?
Ik geloof dat ik jou maar even moet laten blocken voor de live berichten door de moderators, want je laat anderen eerst kijken of er wel wat van je gading bijzit in de line-up en alleen als het je bevalt kom je op de fiets om de hoek kijken en anders blijf je lekker thuis. Ik vraag Tatjana vast een entreetoeslag van 25 euro op te leggen, hetgeen ten goede komt aan reportersdoeleinden om kostendekkend te kunnen werken. In dat geval kan de blokkade uiteraard weer worden opgeheven...
bosbeer
8 maart 2012, 12:36
Je hebt ze inderdaad gemist, net als vele andere beren. Ik vind dat als Bosbeer de status van Star Reporter wilt blijven houden, hij toch zeker 3 beren toestemming moet vragen voor verlof...:biggrin:
Hoewel hij zich bij mij heeft afgemeld!
Heeft allemaal te maken met de clubmoeheid.
hp001
8 maart 2012, 14:01
Ik geloof dat ik jou maar even moet laten blocken voor de live berichten door de moderators, want je laat anderen eerst kijken of er wel wat van je gading bijzit in de line-up en alleen als het je bevalt kom je op de fiets om de hoek kijken en anders blijf je lekker thuis. Ik vraag Tatjana vast een entreetoeslag van 25 euro op te leggen, hetgeen ten goede komt aan reportersdoeleinden om kostendekkend te kunnen werken. In dat geval kan de blokkade uiteraard weer worden opgeheven...
Haha ik kom helemaal niet op de fiets
bosbeer
8 maart 2012, 14:19
Haha ik kom helemaal niet op de fiets
Was een grapje, iedereen weet dat je altijd met de Panamera komt. Mede daarom, en omdat de weddenschap met mr.. je na zondag vermoedelijk geen geld zal gaan kosten mag die toeslag ook geen probleem zijn, lijkt me zo.
hp001
8 maart 2012, 15:21
Was een grapje, iedereen weet dat je altijd met de Panamera komt. Mede daarom, en omdat de weddenschap met mr.. je na zondag vermoedelijk geen geld zal gaan kosten mag die toeslag ook geen probleem zijn, lijkt me zo.
?? Wat was er dan zondag?
Live from GT:
Aanwezig, buiten mijn persoontje,: Emma Denise Gabriella, Lovely Gloria Katja Zoe/Nora Luana Anny Sonja Dunja (mar) Keisha met bril ( "dann kannst du endlich meine schwanze sehen" zei ik " zu schwerig" was haar antwoord) Chrystelle Chantal (dom repl) Alexia (blijkbaar Russisch, al zijn er andere geruchten) Jana Angela Suzzy Miranda Maria (zonder bezem) Stefanie Elisabeth Jessy (teru van vakantie uit Cuba) Bianca (op haar bil staat getatoeerd: "vorsicht, schlimmer service") Luana Sandra Sandy Maggy Ella Jenny (met een tatoe op haar rug: "deze verbouwingswerkzaamheden zijn mede mogelijk gemaakt door MegaBoob") Gaby Sheila (ooit was ze Grieks) . Het gerucht gaat dat Salitos ook aanwezig is.
Little Diablo is da house
Big30
8 maart 2012, 16:41
Little Diablo is da house
Maak je een paspoortje aan :biggrin:?
Doe uhm de groettuh!
bosbeer
8 maart 2012, 16:42
?? Wat was er dan zondag?
Een 2 en een 6
Live from GT:
Het aanwezigheidslijstje kan worden aangevuld: Doro Louisa Tanya (dld) Nicolle/Michelle . Ik denk dat Alexia inderdaad Russisch is. Naar goede Russische gewoonte annexeert ze de Roemeentjes. Ze is er niet bij weg te slaan. Camillia komt bij mij klagen dat ik haar de vorige pijn heb gedaan. Het is niet overdreven druk (al is het op donderdag nooit rustig in GT) en de meisjes gaan zelfs niet eten om die ene verdwaalde ijsbeer te verkrachten. De eerste sessie zit er al naar tevredenheid op. 10 minuten later staat Gloria bij mij en probeert mij oorlogsklaar te krijgen. "Dat lukt haar nooit" dacht ik, maar als we weer 10 minuten verder zijn ( time flies when you 're have fun) staat alles hard en strak. "I wait you" zegt ze knipogend als ze terug naar haar krukje loopt. Er stromen weer wat ijsberen binnen, terwijl ik ut kijk op die heerlijke billen van Inna. Ik verder nog: Amara en Pauola
Live from GT:
Het is geen gerucht dat Salitos hier is. Ik zie hem aan de bar zitten met naar het zich laat aanzien een zakenrelatie of vriend. Nu wil hij mij natuurlijk niet kennen, al vraagt hij nu om een appeltje. Verder zie ik Lisa Amara Flo Cathalena ( Salitos was tevreden) Mikelia Lara.
Huiskamervraag:
Met wie heb ik geneukt en met wie ga ik neuken?
Picasso 1
8 maart 2012, 17:31
Huiskamervraag:
Zet maar in de eerste alinea van je recensie, anders kom ik er ook niet achter.
bosbeer
8 maart 2012, 18:08
Huiskamervraag:
Je hebt al geneukt met Gabriella en gaat nog met Keisha. Als je slim bent tenminste. Zij is toch echt het lekkerste donkere wijf in GT en bovendien heeft ze nu een bril op....extra sexy!
Live from GT:
Puf puf dat was lekker
Big30
8 maart 2012, 18:58
Live from GT:
Puf puf dat was lekker
heute auf der Speisekarte:
Omas Möhrengemüse mit Hacksteak,
Tagesgericht,
Spinatcremesuppe,
Picata Milanese aus der Pute auf Tagliatelle.
Vooral die Oma groente klinkt erg lekker :biggrin:! Goed te horen dat het eten lekker was in Gt.
Live from GT:
Ik heb Lulu Chanel (niet die van Jossy) Anastasia (die blonde Russische met haar opgepompte tieten) heb ik nog voorbij zien kruipen. Sheila schurkt zich tegen een ijsbeer aan en zoent teder zijn oor. Ik word op gejaagd door Alexia en om de haver klap hoor ik de krijsende lach van Lulu. Lisa heeft zich ook bij ons gevoegd, net als die voormalige thekefrau. Lulu gaat nu door haar knieen bij een ijsbeer. Ik wil dit niet zien. Ongevraagd wordt er weer een salitos bij mij neer gezet. Lovely mist mijn banana. Ik doe haar de groeten van Be en ze is weer rustig. Nog steeds oogt het voor een donderdag rustig. Little Diablo vindt dat er in een half jaar tijd weinig is veranderd. "Toen was jij er en nu nog steeds" voegt hij er aan toe.
Live from GT:
Een Braziliaanse waar ik even de naam van kwijt ben staat wulps bij de danspaal te dansen met een lollie in haar mond om 2 bankzittende ijsberen op te winden. Het heeft effect. Lovely kijkt verveeld voor zich uit en mist Be. Morgen zal ik de groeten terug over brengen, als ik klaar ben...............
2 Toemeentjes duiken op de net binnen gebrachte soep, die eruit ziet als het spul dat uit mijn neus komt bij 40 graden koorts. Dat deert blijkbaar niemand. Victoria en Dylvia melden zich ook bij de soep. Ik krijg van het Bulgaarse klasje te horen dat het vandaag vrouwendag is. Nog nooit van gehoord en ik kom juist naar Duitsland om dat geëmancipeerde gelul juist niet te horen: bend over and give the power to men ......................
Live from GT:
Shakira gaat los op " I just cann't enough, enough" Een dame staat met handdoek en sleutel op haar klant te wachten, die rustig haar soepje eet. Lovely treurt dat ze geen geld heeft en woedend brul ik: "Whattttttt. No money? What do you think. My time is not for free". Ook met Jessy een hapje zitten eten. Een ander meisje treurt omdat het uit is met haar vriendje. Ik bied mijn schouder aan en na wat traantjes gaat ze over tot actie. Net als die Braziliaanse die ineens voor mij stond en heiss is en guter sex sucht. Ze staat de hele tijd tegen mij aan te rijden en legt telkens mijn handen op haar mooie ronde billen. Ik zeg iets van "opa kaput" en ze neemt afscheid. Ik dacht dat het wereld record afscheid nemen op 1 seconde stond, maar dat is zojust fors gebroken. Sonja is druk bezig, maar is weinig succesvol. Als ik Sonja zie moet ik altijd denken dat ze 5 jaar geleden aan mijn toemalige vriendinnetje vertelde dat die anaal moest gaan aanbieden om meer te verdienen. "Try with your boyfriend first à few times to make everything open" . Nou dat heb ik geweten. Ik droom er soms nog van. Het meisje in kwestie biedt het, zover ik weet, echter nog steeds niet aan. Oeps, Alexia gaat weer in de aanval. Amara wil mij anaal nemen. Op vrouwendag worden de rollen blijkbaar om gedraaid. Gabriella zegt: "auf dir warten heute 1000 frauen" ik kijk rond en zie dat tellen niet mijn sterkste kant is. Ik heb een methode gevonen om aandacht van de vrouwtjes te krijgen. Ik ga bij een vrije speelautomaat zitten en ze staan in rijen voor mij. Een Roemeentje springt op mijn schoot. "Watch out, or else I send Picasso1" Het heeft het gewenste effect. De muziek staat op GT-sterkte en toch wordt die over stemd door het geluid van een mondharmonica........................
Porsche997
8 maart 2012, 20:43
Live from GT:
Een ander meisje treurt omdat het uit is met haar vriendje. Ik bied mijn schouder aan en na wat traantjes gaat ze over tot actie.
Hoe heet ze??
MichelJ
8 maart 2012, 20:50
Hoe heet ze??
Waarom is dat belangrijk om te weten?
Porsche997
8 maart 2012, 20:56
Waarom is dat belangrijk om te weten?
Dan kan ik haar morgen ook een schouder aanbieden... steunbetuiging!!
Hoe heet ze??
Laten we het er maar op houden dat ze oost-europese roots heeft.
Porsche997
9 maart 2012, 20:26
Laten we het er maar op houden dat ze oost-europese roots heeft.
Live from GT; ik dacht dat er ''Live'' uitgezonden werd voor meer informatie.. :)
rob45
9 maart 2012, 21:13
Klopt, inside information. :D
ketserr
10 maart 2012, 10:55
En we zijn er weer. Ik The Love Machine Mr. Warsteiner en straks komt die geile hond ook nog maar voor hem hebben net een bakkie met voer geregeld.
Ik zie zo even snel de volgende kets poppe;
Cristina. Dana. Maggie. Lulu. Nikita. Nina. Cindy. Amada. Samantha. Andrea. Inna. Sofie.
Cupido
10 maart 2012, 10:58
Lisa met een nieuwe look, gaby, sylvie, dorine, gloria loopt nu ook naar binnen, dan zullen katja en nora ook zo wel verschijnen
RAUL7
10 maart 2012, 11:02
Lisa met een nieuwe look
Minder arrogante look? :biggrin:
Cupido
10 maart 2012, 11:05
Lisa? Lisa blijft lisa. Maar ze vind het wel fijn dat ik het goed vond zitten! Inmiddels zie ik ook elisabeth en luana, gevolgd door dilara
MichelJ
10 maart 2012, 11:11
Lisa? Lisa blijft lisa. Maar ze vind het werk fijn
Ik ben blij voor haar :rofl:
Cupido
10 maart 2012, 11:12
Zie je wel, daar komt katja al, gevolgd door minel, veronica, simona (rex, je weet wel dat geile wijf, tenminste zo noemde je haar) en vriendin, anni, nellie
emily of cathalea gezien?
ketserr
10 maart 2012, 12:06
Jana. Nora. Miranda. En nog een paar zijn inmiddels binnen.
Ik neem het even over The Love Machine want die zit te pannekoeken net als dat paas ei met ze grijze badjas die wij nooit gezien hebben en zit nu te pannekoeken met een nieuwe meid die direct naar hem kwam toen ze binnenkwam. Zij en haar vriendin komen dus duidelijk uit en andere club.
Emely en Catalea nog niet aanwezig.
ketserr
10 maart 2012, 13:08
flo sheila rudi_nl dunja pamela stella jossy martha elli janine veronica
voor de rest nog geen hoogte punten.
Badslippers
10 maart 2012, 13:33
"Live from Golden Time" door Cupido, Ketserr: "voor de rest nog geen hoogte punten"
"Live from Living Room" door MichelJ: "LR zit nog in de opstart-fase"
"Live from Planet Happy Garden" door Bosco: "Ik ben er, lekker rustig nog."
Pffffff, dat wordt moeilijk kiezen. Of moet ik toch maar naar een tent waar wat meer actie is?
ketserr
10 maart 2012, 15:26
en toch kiest badslippert voor GT!!!
Badslippers
10 maart 2012, 17:38
en toch kiest badslippert voor GT!!!
Misschien wordt t ook nog wel LR. Wie weet. Eerste sessie met Andrea achter de rug. Heeft niet de Looks maar uitstekende service. The Saint kwam met Sissi van de kamer en was uitermate tevreden. Hij bouwde het langzaam op, begon te zweven en explodeerde hoog in de lucht. Rex, de momenteel niet geile hond, wou dat hij zo geil was dat hij 15 vrouwen zou willen neuken. Cupido heeft zich zijn poten laten masseren door Tina, uhhhh ik bedoel hij heeft haar uitgewoond.
Rudi-NL had een pornosessie in zwart wit in 2012 notabene, met Lorea [Kongo]
Highlight: Dorien tongzoent NIET.
Gloria zit eenzaam te eten en mist Ace2. Zij vindt steun bij haar maatje Katja.
Ijsberen: cupido, rudi-nl, the saint, knut666, rex, de sousa, ketserr.
ketserr
10 maart 2012, 19:05
en ik heb weer een theke frua legge ketse.
Badslippers
10 maart 2012, 20:21
Voor de achterblijvers in GT , in LR is het erg tam. Lineup GT is beter. Maar wat niet is kan nog komen en verbeteren.
noglangnietuitgewandeld
10 maart 2012, 20:23
Zit hier een vervelend griepje uit te zieken, schat dat het morgen wel over is, maar daar heb ik vandaag niks aan.
Maar ik probeer de 31e wel langs te komen voor een punt van de ketstaart. Als er niet van alles tussen komt.
@Highlight: Dorien tongzoent NIET. Ken haar niet, maar die staat dan alvast op de no-go list.
ketserr
11 maart 2012, 12:41
welke?
Het is een ex-thekefrau. Ze staat beschreven, onder Alfabetische volgorde heb je haar zo gevonden.
ketserr
11 maart 2012, 12:46
emily of cathalea gezien?
Catalea kwam eind van de middag binnen.
Emely heb ik pas na de piza gezien en is waarschijnlijk net als Nicky zeer laat binnen gekomen.
En dan ga ik nu maar eens een proefritje op de racefiets maken. Dat is dus het eerste ritje van dit jaar en de vorige was vorig jaar september. Ik ben benieuwd of dat mij meer energie kost dan gister in GT.
masseurke
12 maart 2012, 13:26
Lisa met een nieuwe look...
Ik moest twee keer kijken vorige week, maar vond het wel beter, minder hard / nors. Ze was vorige week trouwens erg lief!
M
bosbeer
14 maart 2012, 15:11
Live from GT :
Half 3 binnen komen lopen, het aantal beren is niet groot maar er zijn behoorlijk veel dames. Bekende, maar ook veel nieuwe meiden zitten er tussen. Mogelijk volgt de line-up later nog , er zijn ook veel dames nog niet binnen. Ik heb net Gaby de foto van Julia Roberts, haar look-alike die Badslippers op haar topic had geplaatst, laten zien. Ze is hem eeuwig dankbaar. Ze was helemaal perplex en lyrisch erover en alle dames die zich in en rondom de kino bevonden moesten de foto bewonderen.
Net buiten een broodje kaas gegeten met De Paus. Mr. Warsteiner is er ( nog) niet, mogelijk heeft hij een belangrijke supportersvergadering waar ze zich afvragen waar de Kampioenuh vandaan gaan komen dit jaar...
bosbeer
14 maart 2012, 17:00
Live from GT:
De vrouwen blijven nog steeds binnenlopen, de beren blijven achter. Emily heeft net een 60-er geweigerd, het blijkt dat ze toch liever met wat jongere kerels kamert. Dat geeft hoop... Nu zit ze in een mooi wit sexy pakje op schoot bij een jonge beer op een barkruk. Lovely zit hier boven me op de gokautomaat, ze heeft een donkere vriendin die de hele middag al aan haar zit te plukken en haar steeds masseert, terwijl Keisha in d'r blote nakie in de deuropening staat. Chantal draagt vandaag alleen een zwarte reetveter en groet Ketserr. Het speet haar zaterdag niet te zijn geweest, maar ze was ziek. Er is een mooie lange blonde Poolse die ik nog niet eerder had gezien, waar een Limburgse beer helemaal gek van is. Ik zal straks haar naam eens vragen. Buiten hebben ze een uurtje geleden de kussens al op de ligbedden gelegd want de zon is hier doorgebroken. De komende dagen zouden al tuindagen kunnen worden, de temperaturen gaan flink omhoog. Tatjana draagt vandaag een spijkerbroek met hoge laarzen en een blauw colbertje erboven. Als ik uit mijn ooghoeken kijk zie ik Louana, Chantal, Andrea, Nikkie, Denise, Romina , Dunya, Emily, Elisabeth, Joy, Bunny, Lara, Lovely, Shanti, Lydia, Gaby, Stella, Ramona, Julia/ Rosa, Lisa met nieuwe coup die ik haar niet slimmer vind doen lijken, Keisha, Dana, Gloria, Asia, Joanna, Katalea, Nikita, Doro, Christina, Slowaakse platinablonde Nicolle, Lin, Alya, Elisa, Steffie, Sofia, Sylvie (Bul),Inez, Georgina ( volgens zeggen gek op SM, zit nu bij de Kino en ik moest haar een keiharde klap voor haar kont geven, waar ze zichtbaar en hoorbaar van genoot.) Jana, Jossy, Ina (Roem) , Lavinia, Blonde Tanya, Jenny, Heidi en nog een heleboel nieuwe meisjes waar ik de namen niet van weet.
Wie missen we nog op dit moment? Magda, Carmen, Roemeense Ramona, Criss, Veronica, Sonja, Samina, Liana, Sydney, Laura, Patrizia, Florentina, Morena, Chrystelle, Rafaela, Shakira, Mandy, Alis, Barbie, Alexa-ex theke, Russische Alexia, Eugenia, om er maar een paar te noemen. We gaan weer eens even de barruimte in. Russische Alexia komt ook net binnen lopen.
bosbeer
14 maart 2012, 18:44
Het is gezellig hier. Er zitten nog veel mensen te eten en er zijn nog meer nieuwe dames bijgekomen. Zo zag ik net de mooie Marokkaanse Charlene. Prachtig koppie, alleen heeft ze een beetje hangballen. Ook de Moldavische Paula is binnen, net als, hoe kan het ook anders, Sonja. Russische Alexia zit klaar om met me naar de kamer te gaan, maar of ik meega weet ik nog niet, het kan ook zomaar Charlene worden, of Stella de paaldanseres.Lovely is weer een beetje in mineur omdat ze nog maar 1 gast heeft. Ik heb haar gezegd uit te kijken voor Ace2, omdat hij drugs uitdeelt en dan toeslaat op de kamer zonder te betalen en de vrouw daar groggy laat liggen. Ze lag in de deuk. He is a good man, zei ze. Maar dat zegt ze van mij ook altijd. Andrea gaat voor me staan schooien om naar de kamer te gaan, maar ze kan beter beginnen om iets aan die dikke reet te doen, anders wil er nooit meer iemand met haar naar de kamer... Nu eerst eten.
Badslippers
14 maart 2012, 19:10
Live from GT: [ . . . ]
Ik heb net Gaby de foto van Julia Roberts, haar look-alike die Badslippers op haar topic had geplaatst, laten zien. Ze is hem eeuwig dankbaar.
[ . . . ]
Hopelijk laat die eeuwige dankbaarheid zich binnenkort in natura uitbetalen. Dan zal ik haar ook eeuwig dankbaar zijn!
mynasch
14 maart 2012, 19:21
hoi bosbeer; heb je (helaas) niet gezien. Ik meende een Dominicaanse schone te ontdekken (Amara), die niet in je lijst staat. Staat steeds dich bij Chantal. 1.65, donker halflang haar, krullen, B cup. Ik weet dat een aantal lezers in deze categorie zoeken!
gille52
14 maart 2012, 20:18
Hello Mynasch,
Als derde slachtoffer vandaag had ik Amara uitgekozen. Ik kende haar van een maand geleden, toen ik de eerste keer met haar op kamer ging. Ze is echter niet van de Dominikaanse republiek, maar ze is een Afrikaanse, afkomstig van Kenia. Verschillende mannen hebben haar gezegd dat ze een beetje lijkt op Naomi Campbell, en dat klopt vind ik. Daar heeft ze wel wat van weg.
bosbeer
14 maart 2012, 21:06
Hopelijk laat die eeuwige dankbaarheid zich binnenkort in natura uitbetalen. Dan zal ik haar ook eeuwig dankbaar zijn!
Daar kun je wel op rekenen. Ik zal haar wel even inseinen dat ze dan sowieso niet te kinderrachtig met de tijd moet zijn. Maar jij bent zoveel gewend dat ik me eeuwige dankbaarheid voor een kamergang niet kan voorstellen. Twee dagen later in LR of PHG denk je niet meer aan Gaby, denk ik...
bosbeer
14 maart 2012, 21:09
hoi bosbeer; heb je (helaas) niet gezien. Ik meende een Dominicaanse schone te ontdekken (Amara), die niet in je lijst staat. Staat steeds dich bij Chantal. 1.65, donker halflang haar, krullen, B cup. Ik weet dat een aantal lezers in deze categorie zoeken!
Hi Minasch, ik heb haar al vaker haar naam gevraagd maar was weer vergeten dat zij Amara was. De volgende keer staat ze erbij als ze er is. Alleen van ik niet op Afrikaanse vrouwen dus ben er ietsje minder attent op. Hoewel ik gek ben op Lovely, maar dan als mens en niet als dvp.
bosbeer
14 maart 2012, 22:57
Live from GT:
Vanavond een tijd gewacht op Marokkaanse Charlene, maar ze kwam niet boven water. Zal wel gepannekoekt zijn, hoewel jacky Pakutra en Gert-Jan er niet waren vanavond. Nu zie ik haar nog niet.
Net terug van een lange sessie met Alexia. Alhoewel ze me de vorige keer zei Russisch te zijn, zei ze nu half Russisch en half Roemeens. Geweldige pijp, bef en neukpartijen wisselden elkaar af, waarbij ze drijfnat was en een paar keer klaarkwam. Echt een geil beest is het. Vlak ervoor had ze een stevige paaldansact weggegeven met de nodige spagaten. Dat verwacht je niet gauw van een vrouw met haar postuur. Maar ze danst ook in een nachtclub, vaak na GT. Het is gezellig rustig in de barruimte, de pizza's zijn al weg. HP001 was er ook om een uur of 5 vanmiddag. Hij miste De Souza vandaag. Denise won net ca 150 euro op de gokautomaat. Ze stond 250 euro voor, maar het advies om te stoppen sloeg ze in de wind. Altijd maar meer, meer, meer. Het valt me nog mee dat ze niet alles verspeelde. Er is nog steeds een korte wachttijd voor de kamers. Toch zitten er nog genoeg mooie meisjes in de barruimte te wachten op een beer. We gaan maar eens douchen en de auto opzoeken. Greetz, Bb.
gignnl
18 maart 2012, 18:11
Na 2 maanden afwezigheid weer in da house.in de eerste minuut al gekielhaald door jessica.
Oude liefde roest niet,was al jaren terug dat we gekamerd hebben en het was weer super.
Heerlijke ft,anaal doet ze ook maar das voor de volgende ronde.
Tweede ronde was voor martina met ook een prima ft in de spiegelkamer.
Op naar de vreettent!
gignnl
18 maart 2012, 19:43
Na enkele maanden afwezigheid zijn er veel nieuwe gezichten,zal een lijst maken met de dames
Die ik nog ken.
Jessica,maria(zonder bezem ace!),samyra,lisa,chantall,lara,lucy,suzy,nicolett a,romina,katya,victoria,joy
Janaa,angela,monica,elly,alya,magda,lydia,alexa,al exia,sonja en zoya die weer een hond heeft verloren zo te zien.
Badslippers
18 maart 2012, 22:54
en zoya die weer een hond heeft verloren zo te zien.
Ha, ha, ha, kan ik me goed voorstellen het is alweer twee weken geleden dat ze aan mijn lul lag te zuigen en als haar hondje dan ook nog ziekjes is . . . Trouwens vorige week zag ze er erg geil uit, heel mooi opgemaakt, haren los, exotische bikini waarin die lekkere dikke reet mooi uitkwam waar ze zo graag iets in heeft. Brrrr, ik krijg al een stijve als ik er aan denk.
bosbeer
18 maart 2012, 23:53
Ha, ha, ha, kan ik me goed voorstellen het is alweer twee weken geleden dat ze aan mijn lul lag te zuigen en als haar hondje dan ook nog ziekjes is . . . Trouwens vorige week zag ze er erg geil uit, heel mooi opgemaakt, haren los, exotische bikini waarin die lekkere dikke reet mooi uitkwam waar ze zo graag iets in heeft. Brrrr, ik krijg al een stijve als ik er aan denk.
Ja, ja, maar met je Sabbatical zit dat er voorlopig niet in. Ik zal Zoya ( ze baalt ervan als ze zo genoemd wordt, maar waar baalt ze niet van?) woensdag zeggen dat ze tot eind april geduld moet hebben voordat BS haar weer komt verwennen. Dus voorlopig krijgt ze niks in die reet, maar misschien wil Picasso als stand-in fungeren...
The Saint
18 maart 2012, 23:58
samyra bedoel je de colombiaanse Samyra die er was?
Picasso 1
19 maart 2012, 00:04
bedoel je de colombiaanse Samyra die er was?
Ik was donderdag en vrijdag in GT (ik probeer zoveel mogelijk nog van de 50 euro entree te genieten :rofl:) en beide dagen trof ik Samira aan. Inderdaad, jouw Samira! ;)
bosbeer
19 maart 2012, 00:15
Woensdag was ze er ook maar kwam later, rond 18.00 uur.
gignnl
19 maart 2012, 00:18
Ja inderdaad The Saint die Colombiaanse!
hp001
19 maart 2012, 00:34
Ik was donderdag en vrijdag in GT (ik probeer zoveel mogelijk nog van de 50 euro entree te genieten :rofl:) en beide dagen trof ik Samira aan. Inderdaad, jouw Samira! ;)
2 dagen??
En ons thuisblijvers niet even verwent met een line-upje of live verslagje?
Picasso 1
19 maart 2012, 00:45
2 dagen??
En ons thuisblijvers niet even verwent met een line-upje of live verslagje?
Behalve door de meiden werd ik geen moment met rust gelaten door Minime, Megaboob, janm, Satanic Surfer en jacky pakutra en na sessies met Nicky, Irena en Leonie was ik volledig ko :smile2:
BSesamstraat
20 maart 2012, 15:27
Al iemand aanwezig??
bosbeer
20 maart 2012, 15:40
Al iemand aanwezig??
Man~ ana.
The Springparty kan beginnen, ACE2 is binnen..............
Live from GT:
Gespot: Gloria Katja Anny Zoe/Nora Angela Pauola Amara Jana Nicolle Alexia (ze wordt met de dag Roemeenser) Keisha Adella Elisia Chanel (die van Jossy) Patrizia Gaby Sylvie (volgens NikXXX moet ik bij haar beter leren zoenen) Barbie Flo (achter de bar) Doro Veronica Laura Dunja Marcella Stefanie Lin Maggy Samantha Lara
Live from GT:
Sandra (Indisch/Belgie) Louisa Claudia Gabriella (mijn lul stond gelijk hard) . Volgens Sylvie zoen ik best goed. "Best wel?" vraag ik vertwijfeld. Rex trof ik al snuivend aan. "Ruik je poesjes?" vroeg ik, niet beter wetend. Verder rolt Cupido hier ook rond en is BbertB gesignaleerd. Het oogt niet heel druk, al moet je wel parkeren bij het Trierpark. Kortingskaartjes gelden vandaag niet. " Wie immer fur AceZwei" brom ik. "Euhhhh?" reageert de thekefrau. Je wordt ontvangen met een cocktail. Er lopen wat nieuwe donkere meisjes rond die mij vaag bekend voor komen. De muziek staat al op party-sterkte en wordt gedraaid door een mij onbekende dj. " We want Sonny we want Sonny" brul ik, maar de meisjes dansen er niet minder om. Op dit moment ligt een meisje op de grond met de danspaal tussen haar benen. Wordt vervolgd...........
rob45
20 maart 2012, 18:00
Er hangt al een lekker losbandige sfeer heer in GT.
Aleen paar leuke showtjes gezien en een goede sessie achter de rug gehad met Andrea,ben nog aan het bijkomen ervan,in de tent staat voor vandaag een cocktailbar waar het druk is.Testen zo meteen hoe het eten is.
Live from GT:
Rob45 en Tiga zijn er ook, net als Vivian Denise Mikeala Romina Andrea Somja Tanya (Polen) Xenia Lorena (Congo voorheen LR) Anastasia Christina Shakira Carmen Elly (kreeg een klap in het gezicht van die bruut Cupido) Daniela . Er lopen 2 dames als schaars geklede politie agentes rond en voeren zo nu en dan een showtje op. Toen ik ze voor het eerst onderste boven liep riep ik: "ich gebe mich uber" en dat vond Evita heel grappig. Nu gaat een opa-ijsbeer een showtje geven. Geef mij maar sudlander. Inna steekt de hele tijd haar tong uit. Ik had liever dat ze daar wat lekkers mee deed.
Live from GT:
Er hangt nu een opa aan de danspaal. SS is er ook en belooft enkele clubs uit zijn repertoire te schrapen. Ik heb Mikelea en Denise uit gelegd hoe mijn pepermuntballetjes zijn gemaakt, nadat ze die in hun mond hadden gestopt: deze ochtend vers geplukt waarna ik ze eens goed heb af gelikt. Larissa uit PHG loopt ook rond. Sylvie loopt de hele tijd achter mij aan om te bewijzen dat het goed zoenen met haar is. "Mit mir auch" antwoord ik dan maar.
rob45
20 maart 2012, 20:06
Dinee getest,dik in orde vandaag kalfsvlees kartoffelen en gemusse met een lekker sausje,de showtjes in de bar gaan lijkt het continu door in allerlei sexcy pakjes je kunt het je eigen nog niet zo gek bedenken en ze lopen er in en pellen zich daarna dansend uit het geile pakje, nog even tussendoor bubbelbad gecheckt samem met Cupido lekker warm niet te veel chloor.
Aantal bekende beren aanwezig Cupido,Ace2,Bbertb,Tiga,Rex en het is ondertussen een dolle boel hier,ook barst het vandaag weer van de stunners hier in GT. Voor Ace2 en ondergetekende zijn voldoende donkere dames beschikbaar,net voor de tweede keer op laten scheppen.De accu is weer opgeladen dus ik spring weer in het feestgewoel.
Dolfie
20 maart 2012, 21:36
in de tent staat voor vandaag een cocktailbar waar het druk is.
Njam...lekerrrre cocktails...spijtig dat ik er niet ben:tongue:
Grtz,Dolfie
rob45
20 maart 2012, 22:38
Hoor net het ongelooflijke nieuws van Tiga dat er vandaag maar liefst 115 dames zijn geweest,niet allemaal tegelijk maar over dag en avond gezien,keuze genoeg dus,ben zelf twee sessies verder en na de derde kamergang is vandaag de pijp leeg,Tiga werd verwend op de dansvloer in een showtje,heb alleen het begin gezien want Pamela (dom rep.) kwam al aanlopen met de sleutel voor een heet uurtje toen ik van de kamer kwam gelijk de dansvloer opgetrokken en flink gedanst, deze dame wou ook nog even rondgezwierd worden over mijn schouders dus, wat is het leven zwaar, daarna nog een sessie met duitse Zina gehad met een spetterende finale.
Ik vond de line up eigenlijk tegenvallen voor een party
Gezien: keisha,larissa, sandra, romina, samantha, xenia, angela, barbie
Afwezig emily, cathalea en jonge nieuwe hertjes die ik had verwacht....
Carlitos
21 maart 2012, 08:48
Er zijn ook dames die party's bewust ontwijken vanwege de lange wacht tijden. Wat op zich voor hun logisch is, want een uur wachten voor €50 te verdienen is niet echt aantrekkelijk. Rob45 meld dat er over de hele dag meer dan 115 dames aanwezig waren. Ik kan me herinneren dat er op een donderdag een meer dan 100 dames tegelijk aanwezig waren, volgens de theke. En dat op een normale dag. Ik lees ook niets over lange wachttijden gisteren. Maar aangezien Ace2 weinig tijd had om veel te schrijven ga ik ervan uit dat het een echte Party was en dat voor een dinsdag....
bosbeer
21 maart 2012, 10:03
Ace is de laatste tijd gewoon op de pannenkoekentour. Gisteren zag hij Gabriella en " mijn lul stond gelijk hard", schreef hij. Nou, dan weet je het wel. Wij worden afgescheept met een paar snel afgeraffelde kulberichtjes waarna meneer zijn harde lul achterna sprint om Gabriella een paar uur te pannenkoeken. Daartussendoor nog snel een berichtje en daarna weer een paar uur met Chrystelle of een andere Latina en de feestavond is weer voorbij. Vanaf 17.00 uur heb ik met ingehouden adem achter het scherm gezeten, maar ik begin inderdaad te geloven dat de line-up op maandag niveau lag. Nou ja, vertrek zo maar naar het lustoord om lekker de hele dag in de tuin te liggen. Helaas is daar geen internetbereik maar daar kan ik ook niets aan doen...
satanic surfer
21 maart 2012, 10:38
Gister aangekomen om 20 uur, veel te laat eigenlijk om me nog in de feestelijkheden te mengen... sfeer was erg goed, ietje losbandig en GT-dames droegen quasi allen een grote glimlach op het gezichtje gezien de minieme wachttijden, max. 10 minuutjes ongeveer. Damesaanbod was prima, opties te over eigenlijk voor mezelve, te veel uiteraard gezien de korte tijdspanne van m'n bezoek... Larissa(ex-PHG) met licht krullend haar/ Alica (nieuwe topper)/ Joanna (Poolse degelijkheid)/ Patriza (Poolse spring-in-t-velderigheid)/ Carmen (roemeense krullenbolletje)/ Nika (Russische revelatie die wel erreg slankjes is tegenwoordig)/ Inez (Bosnische degelijkheid)/ Veronica (Nederlandsche servicedame)/ en nog zat andere mooie dames, Sandra/Barbie/en nog tientallen andere die me naamsgewijs onbekend zijn... niet evident dus om keuzes te maken, maar 2 prima sessies gehad en als klap op de vuurpijl Forumopperhoofd Tiga kort gesproken, leuk, maar afgebroken voor een kamergang die toch nog als ietsje leuker kan worden bestempeld...prioriteiten stellen af en toe... 270 minuten in GT gister, geen enkele minuut spijt van gehad...
Carlitos
21 maart 2012, 10:40
Nou Bosbeer, je wilt eigenlijk zeggen dat Ace2 zijn plichten heeft verzaakt. En daarnaast geef jij ook nog aan dat je vandaag wel aanwezig bent en door het ontbreken van WiFi in de tuin je geen verslag gaat doen? Dus je laat je drinken brengen door de dames en je hebt het er niet voor over om voor je medeberen toch een line-up verslagje te doen? Terwijl je zelf gisteren zelf dat kut gevoel hebt gehad.....
Maar we gaan niet smeken, have fun Star (ex?) Reporter......;)
hp001
21 maart 2012, 10:49
Jammer BB.
Maar ik snap je teleurstelling.
Wacht met smart op je 1e line-up.
Er is maar 1 GT Star Reporter.:freu:
bosbeer
21 maart 2012, 12:31
Net binnen, zelden zo vroeg in GT geweest. Door de aanwezige 3 vrouwen ontvangen met open armen en benen. Die mogen ze wel gesloten houden want mijn ligbedje staat al klaar. Gelukkig is Anita hier niet meer want die kwam altijd bij me op het bedje liggen, maar Bosbeer is geen Johnny.Inderdaad een Thekedame geregeld die om de 20 minuten mijn flesje Beck's Ice komt verversen. En dat alles voor een zakje paaseitjes. De line-up is zwaar shit, het eten is iets met vis ( speciaal voor Masseurke), kortom het wordt weer een klotedag en ik heb nu al spijt dat ik gegaan ben....Welterusten.
Cupido
21 maart 2012, 12:53
Dan had je gisteren maar moeten komen!!!
ladys lover
21 maart 2012, 15:29
Hoi....is er een line up met aanwezige dames vandaag?!.......
Cupido
21 maart 2012, 15:46
Moet je bij bosbeer zijn, maar die ligt denk ik nog te genieten van de zon!!! Maar het zal beslist niet slecht zijn. Er waren er gisteren over de 100, daarvan zal minstends de helft er vandaag ook weer zijn. Daarbij opgeteld de dames die juist een partydag overslaan en je zit al gauw weer aan de 70.
bosbeer
21 maart 2012, 16:55
Live from GT:
Net wakker en maar naar de barruimte gegaan. Het is lekker rustig, goed verdeeld tussen binnen en buiten want in de tuin is het heerlijk. Vanmiddag eerst Tatjana aangesproken over de prijsverhoging. Gevraag of het een 1 aprilwitz is, maar dat kennen ze blijkbaar niet in Duitsland. Inderdaad staat het ook op een aanplakbiljetje bij de balie, maar dat is een derde van de grootte van een feestaankondiging. Ik vermoedde dat het tientje nodig was om de metallickleur van de nieuwste Ferrari van Marina ( haar boodschappenwagentje) te bekostigen, maar Tatjana verzekerde dat het nodig is om de hogere kosten te dekken en de prijs is al 8 jaar hetzelfde. Toen ik zei dat VV en PHG de prijs per 1 april naar 40 euro verlaagden moest ze naar adem happen en werd ze even helemaal blauw. Ik zei maar snel dat dat wel een Witz was, en toen kwam ze gelukkig weer een beetje bij.
Mr. Warsteiner, De Paus en nog een paar woensdagberen zijn ook van de partij. De line-up is heel behoorlijk. Ik zie o.a. : Kim, Magda, Amara met donkere vriendin, Patrizia( back in town), Dunya, Lisa, Doro, Christina, Keisha, Carmen, Laura, Criss, Lara, Turkse Gul ( leuke meid met zeer kort zwart haar, uit LR), Malena ( lange blonde Poolse waar De Souza zaterdag mee heeft gekamerd en tevreden over was), Gaby, Heidi, Tanya, Roemeense/ Russische Alexia( is nog moe van de paaldansacts van gisteren), Jana, Lavinia, Andrea, Nikita, Marcella ( terug na vele weken afwezigheid), Maggy, Lin, Joanna, Denise, Romina, Sonja komt net binnen, Julia/ Rosa, Bunny, slowaakse Nicolle, Jenny, Steffi, Andela, Anna, Milis, Gulcan, Gloria, Elli ( Italie) Katja,Florentina ( niet achter de bar), Kay(D), Sophia, Lydia, Samina, Samantha, Cherie. Alle Manner bekommen die Grusse von Sonja und Sie mussen alle schnell wiederkommen. Zit nu bij de Kino en Romina dreigt de ipad in de tuin bij die Fische te gooien. Ik zit nu gezellig met Samantha te keuvelen en ze is het niet eens met alle dingen die over haar geschreven zijn. Ze leest het forum ook. Lief meisje trouwens maar helaas voor haar ben ik geen pannenkoek. We gaan weer naar de barruimte om met mr. Warsteiner een gelijknamig biertje te drinken.
ladys lover
21 maart 2012, 17:06
Bedankt Bosbeer voor het leuke live verslagje en line up...ziet er gezellig uit..moet misschien toch maar eens langskomen vanavond..heb je ook ergens de Roemeense Elisa of Adella gespot?...groeten
CLUBSPORT
21 maart 2012, 17:07
als ik het zo lees valt de line up toch best wel mee
Carlitos
21 maart 2012, 17:09
Je doet je naam weer eer aan. Bosbeer onze (vandaag zeer relaxe) Star Reporter.
bosbeer
21 maart 2012, 18:21
Bedankt Bosbeer voor het leuke live verslagje en line up...ziet er gezellig uit..moet misschien toch maar eens langskomen vanavond..heb je ook ergens de Roemeense Elisa of Adella gespot?...groeten
Elisa is er ( nog ) niet, Adella wel. Ik schreef Andella , was foutief.
bosbeer
21 maart 2012, 18:23
Zit met De Souza Warsteiners te zuipen aan de bar. Het loopt uit de hand, ik moet vanavond nog rijden. De ene na de andere meid komt ons om de nek hangen. De line-up is bepaald niet armoedig....
Cupido
21 maart 2012, 18:45
Roemeense/ Russische Alexia( is nog moe van de paaldansacts van gisteren.
Ik wist niet dat ze mij als paaldansact beschouwde, maar ik neem het maar als compliment. De hele avond bleef mijn paal door haar wel op volle sterkte. Zelfs na ons uurtje genot op de kamer.
bosbeer
21 maart 2012, 18:53
Ik wist niet dat ze mij als paaldansact beschouwde, maar ik neem het maar als compliment. De hele avond bleef mijn paal door haar wel op volle sterkte. Zelfs na ons uurtje genot op de kamer.
Dat wil ze best nog wel eens doen, zei ze, maar dan moet je wel 200 euro neertellen.
Cupido
21 maart 2012, 18:57
Maar goed dat ik mijn meisjes zelf goed ken en niet jou live-verslagen hoef op te volgen! Dan zou ik straatarm worden!!
ladys lover
21 maart 2012, 19:06
Merciekes Bosbeer voor de verslagen...je bent een sterreporter...groeten
bosbeer
21 maart 2012, 19:28
Maar goed dat ik mijn meisjes zelf goed ken en niet jou live-verslagen hoef op te volgen! Dan zou ik straatarm worden!!
Jawel, maar we horen hier van steeds meer meisjes dat je je gisteren behoorlijk hebt misdragen....Maar bij Alexia heb ik een heeel klein streepje voor,dus ik zal een goed woordje voor je doen, misschien dat ze dan zaterdag nog wel een keertje met je wil kameren. Maar dan moeten jullie niet steeds Ketserr onder druk zetten om te komen, anders moet hij straks nog concerten van The Boss afzeggen voor dat verdomde Golden Time.
ketserr
21 maart 2012, 19:51
Jawel, maar we horen hier van steeds meer meisjes dat je je gisteren behoorlijk hebt misdragen....Maar bij Alexia heb ik een heeel klein streepje voor,dus ik zal een goed woordje voor je doen, misschien dat ze dan zaterdag nog wel een keertje met je wil kameren. Maar dan moeten jullie niet steeds Ketserr onder druk zetten om te komen, anders moet hij straks nog concerten van The Boss afzeggen voor dat verdomde Golden Time.
Voorlopig voel ik de druk nog niet die ze sinds afgelopen zaterdagnacht al op me uit oefenen dat ik zaterdag naar GT moet komen en ze gaan er ook vanuit dat ik er zaterdag ben. Ze moeten dus beter de best doen want ik ken nogal wat druk aan. Mij krijg je niet zomaar om, vanmiddag werd ik nog mee gevraagt om vanavond een rondje raampies van Den Haag te doen. Pogingen om me over te halen toch te gaan hadden geen effect want ik ben dus gewoon in de sportschool (anders kloppen de verhalen van Ace niet over mij) Maar ja, het gaat bij die pogingen van De Geile Hond en The Love Machine natuurlijk wel om GT.....
Het is zoals me handtekening
bosbeer
21 maart 2012, 20:14
Live from GT:
Het is hier erg gezellig, HP001 is zoals verwacht ook binnengekomen rond een uur of 6. Momenteel is hij weer in een drukke diskussie met De Souza, uiteraard over de eredivisie. De heren hebben een forse weddenschap lopen en de kansen keren elke week... Het gaat soms hard tegen hard. De Turkse Gul blijkt een schattig meisje te zijn. Ze zette net haar tasje op de bar, ik liep langs en jatte 'm razendsnel en liep er mee weg. Bij de kleedruimte had ze me al te pakken en lag in een deuk. Patrizia is na 3 weken Polen terug en klaagt dat ze nog niet naar de kamer is geweest vandaag. Over 10 dagen gaat ze weer voor een week naar Polen, dus ze vraagt of Masseurke a.s. week bij haar wil komen. Ze baalt ervan dat ze elkaar steeds mislopen. Er zijn vandaag ook een paar leuke nieuwe meisjes, maar het is natuurlijk maar de vraag of ze goed zijn op de kamer. Criss zit al meer dan een uur achter de gokmachine. Op dit moment heeft ze nog een tegoed van 2 euro, dus moet ze zo de knip weer trekken.
Het eten was vandaag helaas niet veel soeps. Een stuk blanke kip met gele rijst en een vaag sausje of een prutje met varkensvlees in een rood onbestemd sausje. Mr. Warsteiner had trek door al dat bier en liet zowaar nog een keertje opscheppen. Als ze nou van dat extra tientje eens 1,50 extra aan het eten zouden uitgeven dan zien we in elk geval nog iets van dat geld terug. De muziek is lekker vandaag, zeer opzwepend. De verhouding beren/dames is prachtig, de hele rij barkrukken langs het raam is momenteel bezet met mooie meisjes. Magda zag er goed uit vanmiddag, lekker strak figuur nog altijd. Helaas is ze altijd wat huneurig tov beren die lang niet met haar naar de kamer zijn geweest. Misschien dat ik het probeer, maar volgens mij wordt ze sinds een uur of 4 gepannenkoekt dus de vraag is of er nog wat van haar over is vanavond. Even horen of HP001 en De Souza al ruzie hebben....
Cupido
21 maart 2012, 23:41
Zoals het er nu naar uitziet ben ik zaterdag al geheel voorzien, want mijn favorietje komt dan :). Wordt weer pannekoeken. Hoe meer wij Ketserr onder druk zetten, hoe minder kans er is dat ie komt en misschien komt ons dat wel uit :gruebel: :smile2:
bosbeer
22 maart 2012, 01:54
Het was me echt een heerlijk dagje. De hele avond was het erg rustig met beren. Vermoedelijk zijn er gisteren op het feest een aantal geweest die anders vandaag zouden komen. Gaby is heel kort in Bulgarije geweest om een nieuwe kies in haar mond te laten zetten. 2 weken geleden had ze de oude eruit getrokken omdat ze zo'n pijn had eraan. Het ziet er weer keurig uit en het kostte maar 30 euro. Dat zijn nog eens tandartsprijsjes. Shakira kwam pas weer rond 21.30 uur binnen. Ik ben naar de kamer geweest met Poolse Magda. Wat heeft ze toch een heerlijk lijf met een superkont en 2 prachtige benen. Ze mag dan wel profi zijn, haar pijpkunsten zijn helemaal super. Ik was 2,5 jaar niet meer met haar naar de kamer geweest. Toch was ze erg aardig en leuk. Een aanrader dus.
countvlad
22 maart 2012, 17:48
Is er iemand vandaag aanwezig die de lineup kan doorgeven?
Carlitos
22 maart 2012, 17:51
Volgens mij staat in het Forum reglement dat daar alleen Ace2 en Bosbeer voor geselecteerd zijn....:tongue:
wervelwind
22 maart 2012, 18:21
Patrizia is na 3 weken Polen terug en klaagt dat ze nog niet naar de kamer is geweest vandaag. Over 10 dagen gaat ze weer voor een week naar Polen, dus ze vraagt of Masseurke a.s. week bij haar wil komen. Ze baalt ervan dat ze elkaar steeds mislopen.
Ik wil Masseurke's plaats wel innemen hoor. :annieengel: Vrijdag 30 maart zou in die 10 dagen moeten vallen...
bosbeer
22 maart 2012, 18:55
Ik wil Masseurke's plaats wel innemen hoor. :annieengel: Vrijdag 30 maart zou in die 10 dagen moeten vallen...
Ik was even kwijt dat je naar haar gevraagd had, dacht dat je meer een Gaby-fan was. Maar uiteraard ontvangt Patrizia je heel graag, en Masseurke laat het toch weer afweten. Ik zal de 28e even voor de zekerheid vragen of ze er de 30e is. Dan kom je niet voor niks, want de Thaitjes zijn de laatste tijd ook al niet dik gezaaid in GT. Quna heb ik al 2 weken niet gezien. Lulu wel, maar of ze jouw type is?
bosbeer
22 maart 2012, 20:15
Volgens mij staat in het Forum reglement dat daar alleen Ace2 en Bosbeer voor geselecteerd zijn....:tongue:
Dat forumreglement kan natuurlijk best gewijzigd worden want een beetje versterking kunnen we wel gebruiken, Gert-Jan. We zouden je kunnen voordragen, de arbeidsvoorwaarden zijn niet slecht....
wervelwind
22 maart 2012, 20:49
Ik was even kwijt dat je naar haar gevraagd had, dacht dat je meer een Gaby-fan was. Maar uiteraard ontvangt Patrizia je heel graag, en Masseurke laat het toch weer afweten. Ik zal de 28e even voor de zekerheid vragen of ze er de 30e is. Dan kom je niet voor niks, want de Thaitjes zijn de laatste tijd ook al niet dik gezaaid in GT. Quna heb ik al 2 weken niet gezien. Lulu wel, maar of ze jouw type is?
Dankjewel BB!
Ik heb het kameren met Gaby als plezierig ervaren maar zij heeft het niet tot een plekje in mijn top-4 geschopt. Maar ik vind haar echt wel een bijzondere dame die haar plaats in GT verdient. Dat gezegd zijnde behoort Patrizia wel in mijn top-4 thuis evenals Quna. Gelukkig ga ik spoedig voor een paar weken naar Thailand dus mijn honger naar Thaise schoonheid zal vast wel worden gestild de komende tijd. Mocht ik Patrizia missen dan is hopelijk Katilea er nog, en anders zal ik weer een nieuw schatje proberen. Het is echter alweer te lang geleden dat ik van Patrizia kon genieten, ze krijgt de beurt van haar leven als ze er vrijdag inderdaad is :biggrin:
bosbeer
22 maart 2012, 21:30
Dankjewel BB!
Ik heb het kameren met Gaby als plezierig ervaren maar zij heeft het niet tot een plekje in mijn top-4 geschopt. Maar ik vind haar echt wel een bijzondere dame die haar plaats in GT verdient. Dat gezegd zijnde behoort Patrizia wel in mijn top-4 thuis evenals Quna. Gelukkig ga ik spoedig voor een paar weken naar Thailand dus mijn honger naar Thaise schoonheid zal vast wel worden gestild de komende tijd. Mocht ik Patrizia missen dan is hopelijk Katilea er nog, en anders zal ik weer een nieuw schatje proberen. Het is echter alweer te lang geleden dat ik van Patrizia kon genieten, ze krijgt de beurt van haar leven als ze er vrijdag inderdaad is :biggrin:
Haha, ik zal het haar doorgeven. Maar het is een grietje dat zich daardoor niet laat afschrikken, ze kan heel wat hebben . Ook 1 van de beste paaldanseressen die GT gehad heeft trouwens.
wervelwind
22 maart 2012, 22:19
Hmmm, de enige paaldans die ik van haar gezien heb was op de kamer tot dusver. Ik ben benieuwd naar haar kunsten op de danspaal, ik zal haar eens aanmoedigen.
Ze kan inderdaad heel wat hebben, het is een dame waar je je helemaal bij kunt laten gaan bij een goede klik. Ik hoop dat ze nog lang blijft.
Jansen
22 maart 2012, 22:28
Big30 en Doorlopen zijn ook in GT aan de wandel vanavond.
Doorlopen hoopt nog een lange blonde schone te krikken en Big neemt wel een klein Roemeentje vanwege de korting die hij krijgt bij een dame onder de 150 cm.
Wordt vervolgd.
ketserr
24 maart 2012, 13:28
Toch weer in GT hoeveel druk Cupido en Rex ook op mij gezet hebben maakt niet veel uit ik zit hier nog voor de oude prijs. Even rekenen. Vanaf 11 uur tot 2uur is 15 uur wat dus uitkomt op 3,333333€ per uur maar vandaag is GT tot 3 uur open en kom je *met 16 uur uit op 3,125€ per uur. Met deze uur prijs pak ik een verschil met intree prijs die volgende maand ingaat van 13,125€ de eerste keer dat ik het nieuwe tarief betaal heb ik korting.*
En volgens mr. Warsteiner is de prijsverhoging logisch want de prijzen van mout, hop, gerst en granen zijn ook drastisch gestegen dus dat 10 tje is alleen maar om het biertje voor mr. *Warsteiner veilig te stellen.
Angela Evita luana Elisabeth Nina nika Nora katja/Gloria Maggie Cristina nicky Dorien Andrea Lisa dilara gaby Jessica inna rooie jenny Miranda Martha Patricia flo Nicole lorea natalya chanel Jana Alya Alexia Stella*
bosbeer
24 maart 2012, 14:16
Wij bierdrinkers danken dus alle koffie-cola-water en Apfelschorre (Cupido)-drinkers hartelijk voor de extra donatie per 1 april en we zullen er dankbaar voor blijven zorgen dat de kratten niet genoeg aangesleept kunnen worden.
ladys lover
24 maart 2012, 15:44
Hallo....hoe is de line up en sfeer vandaag in GT?....groeten
bosbeer
24 maart 2012, 16:54
Hallo....hoe is de line up en sfeer vandaag in GT?....groeten
Voor line-up zie posting 13.28 uur.
ketserr
24 maart 2012, 17:01
Voor aanbidders van tattoe Isa; ze staat achter de bar.
Die is dus theke geworden en integenstelling tot de anderen heb ik deze wel geketst toen ze te ketse was.
Beetje tamme sfeer maar iedereen wil van het mooie weer genieten dus zal het vanavond wel losbarsten.
Ik zie een aantal nieuwe gezichten een weekje wegblijven levert dat dus op.
ladys lover
24 maart 2012, 17:25
Is de Romeense Elisa aanwezig....thanks
mssucces
24 maart 2012, 19:53
Chritina is er, cupido heeft er al ingereden. Ik wil zelf ook welmethaar maar heb mijn Geld eerst verschoten aan stella ook zeer goede dame.
Het eten was niet mijn smaak de aardappels waren goed maar het soort gehakt bal in een bloemkoolblad heb ik in de grijze container laten zakken. Ik zal het op mijn vet reserve moeten doen vanavond.
Er stond vanmiddag een kort harige blonde dame achter de bar te werken ik ben helemaal hotel de botel van haar. Weet iemandhaar naam en of ze weleens aan de beren kant van de bar werkt?
bosbeer
24 maart 2012, 21:43
1) Helaas Mssucces, als je een redelijk forse dame bedoeld met kort blond haar naar de zijkant , beetje scheefgeknipt, dan heeft ze niet aan de andere kant gewerkt en dat zal ze ook niet gaan doen. Aardige meid, leuk koppie, maar wat verlegen. Zeker geen dvp-type.
2) Bedoel je de Stella met de meerdere haarkleuren, blond van voren? Klein pezig vrouwtje?
mssucces
25 maart 2012, 21:15
Ja klopt ik bedoel die beetje forse dame, het is jammer maar hopen dat ze een keer krap komt te zitten en denkt dat kan ik ook.
Als nog bedankt bosbeer
laplagne
26 maart 2012, 17:02
Natuurlijk is er op maandag wat te doen in GT. Alleen is het minder druk met dames en ijsberen, maar mijn ervaring is dat er altijd wel een paar zekerheidjes (lees leuke dames) rondlopen.
twinnio
26 maart 2012, 17:03
ben ook benieuwd, over Christina; komt zij van PHG?
ketserr
28 maart 2012, 15:28
Kom er maar in GT Star Reporter!!!
Wij zitten met smart op het eerste report te wachten.
En geen smoesjes want bij werkte de wifi afgelopen zaterdag in de tuin ook.
bosbeer
28 maart 2012, 16:58
Live from GT:
Prachtige dag vandaag, zeer veel beren en mooie meiden in de tuin. Gezellige sfeer met de muziek buiten, het is net of je op het strand ligt. Toen ik om half 1 de tuin inliep werd ik direkt geroepen door Nora en Gaby. Ze hadden allebei Badslippers een tijd niet gezien en ze misten hem. Ik heb uitgelegd dat hij het erg druk heeft en even niet kan komen, maar hij krijgt van allebei de hartelijke groeten. De 2 landgenotes hebben samen de hele middag op een ligbedje gelegen in de tuin.
Patricia is er ook, Wervelwind kan met een gerust hart komen vrijdag want ze zal er zijn, alvorens zaterdag voor een week naar Polen te vertrekken. Patricia heeft me beloofd je een vip-behandeling te geven. Ik kreeg net een pets van d'r want ik vroeg of ze naar Polen ging om haar middelste voortand terug te laten plaatsen. Katilea is er ook, maar die moet ik nog vragen of ze er vrijdag is.
Verder zie ik Stephanie, Shanti, Sandra,Nora, Gaby, Minell. Lisa, Larissa, Laura, Charlene, Nikita, Gloria, Bunny, Asia, Magda, Dunya, Lovely, Morena, Julia/Rosa, Katilea, ik dacht ook Hongaarse Christina te zien maar moet dat nog verifieren, Lara, Paula, Nadya, Louisa, Steffi, Elisa komt net de barruimte binnenlopen, Mimi, Carmen, Sonja komt net binnen, Lin, Koreaanse Sofia, Inez, Elena, Amara, Florentina die ECHT 29 is zegt ze en ik geloof haar.
Chantal is er vandag eens een keer niet, die moet haar energie voor Ketserr bewaren op zaterdag.Veel nieuwe gezichten verder waar ik zo de namen niet direkt van weet. Ook een aantal nieuwe van vorige week, maar daarvan ben ik weer vergeten hoe ze heten.lullig om dat elke week opnieuw te vragen. De Paus is ook aanwezig, heeft weer de hele middag tevergeefs op zijn nieuwste vlam zitten wachten. De Souza uiteraard ook weer van de partij, maar er zijn op dit moment nog geen specifieke favorieten van hem en hij is een beetje somber. Magda is voor mij een prima kamergenote voor vanavond, mocht ze plotseling worden gepannenkoekt dan komt de mooie Marokkaanse Charlene in beeld.
Verdere afwezigen zijn Veronica, Denise, Louana, Joanna, Sydney, Marcella, Tamara, Shakira, Samina, Lavinia, Jenny, Viktoria, Evita, Ramona, Jana, Chrystelle, Alexa, Alexia, Kay, Liana.
De eettent staat vol met wachtenden, we gaan eerst maar eens een koude Warsteiner pakken.
bosbeer
28 maart 2012, 19:37
Live from GT:
Razend gezellig hier. Buiten nog veel volk, maar ook in de barruimte is het zeer sfeervol. Nog heel wat lekkere meiden erbij gekomen. O.a. Mara, de favoriete van SFL, na maanden weer eens aanwezig, Turkse Alya met een hele grote bril op, blonde Mina en Aksana.
Wervelwind kan vrijdag naast Patrizia ook rekenen op Katilea. Mogelijk zijn Veronica en Julia er dan als bonus, maar ik vraag het maar niet want mogelijk zijn die 2 vlieggewichtjes wel genoeg voor een avond vanaf 20.00 uur. Heel veel plezier gewenst met de beide dames en fijn verblijf in Thailand, het forum kun je natuurlijk blijven lezen. Vraag wel even naar de paspoortjes van de dames daar voor je er mee de kamer opgaat. We zien je hier nl. graag weer op tijd terug en in de herencel zitten daar geen dames.
HP 001 komt net naast me zitten op de bank nadat hij net 10 minuten zijn gram heeft gehaald bij De Souza over de wedstrijd van zondag. De heren hebben een weddenschap en de kansen zijn aan het keren. Maar het spel is nog niet gespeeld.
Net gegeten met Mr. Warsteiner en het was verrassend goed deze keer. Stukje vis met aardappelpuree, pasta met een sausje waarin overvloedig zalm was verwerkt en pasta met goulash. Stuk beter dan vorige week, toen was het brandhout. Magda weet dat ze straks de sleutel mag halen, dus ik heb nog een geile sessie voor de boeg met deze mooie sexgodin. Toch komt de mooie Charlene ook nog eens bij me aan de beurt. De Paus is met Larissa op de kamer geweest en was er zeker tevreden over. Een andere woensdagbeer is er vanmiddag mee geweest en die was iets minder enthousiast. Komt overeen met de gemengde recensies van Ketserr en Jacky Pakutra. Overigens gaan er geruchten dat ze weg moet omdat ze geen Duits spreekt. Patricia sprak ook geen woord Duits, maar heeft het nu al behoorlijk geleerd. Als ik nu om me heen kijk in de barruimte zie ik toch veel meiden die ik niet ken. De line-up is echt tot grote hoogte gestegen. Tiga net voor het eten ook een tijdje gesproken aan de bar, hij had de zondag een keer verruild voor de woensdag. De gang van zaken op het forum even doorgenomen en de mods zijn over het algemeen tevreden over de gang van zaken, is mijn indruk.
We gaan even wat drinken en ons opmaken voor een geile kamergang.....
wervelwind
28 maart 2012, 21:34
Live from GT:
Wervelwind kan vrijdag naast Patrizia ook rekenen op Katilea. Mogelijk zijn Veronica en Julia er dan als bonus, maar ik vraag het maar niet want mogelijk zijn die 2 vlieggewichtjes wel genoeg voor een avond vanaf 20.00 uur. Heel veel plezier gewenst met de beide dames en fijn verblijf in Thailand, het forum kun je natuurlijk blijven lezen. Vraag wel even naar de paspoortjes van de dames daar voor je er mee de kamer opgaat. We zien je hier nl. graag weer op tijd terug en in de herencel zitten daar geen dames.
Bosbeer bedankt! Ik zal zorgen dat ik genoeg knaken bij me heb voor beiden :biggrin:
Vanaf eind april ben ik weer in het land, dat wil zeggen in mijn huidige mini-landje :)
bosbeer
28 maart 2012, 22:33
Live from GT:
Het is inmiddels aardig leeggelopen hier. Ik kom net van de kamer na een fabelachtig lekkere sessie met Magda. Ik dacht dat ze 29 was, maar ze is pas 25. Dat viel niet echt in de smaak. Maar wat kan ze pijpen, ik weet dat zelfs Bbertb daar ondersteboven van is. Het is een aparte meid die precies doet wat ze wil. Als er een gast die haar niet aanstaat vraagt of ze mee gaat naar de kamer zegt ze domweg nee. Dit is typisch een meid die wel profi is maar ook precies weet hoe ze het een gast naar de zin moet maken. Verwacht geen GFE met haar, maar je kunt met haar wel hele leuke en ook persoonlijke gesprekken voeren. Na ruim meer dan een uur op de kamer wil ze graag nog een sigaretje opsteken en nog 10 minuten napraten. Haar verrukkelijke kont , voor mij staat die in de top 2 van GT, en die strakke , gespierde benen zijn haar handelsmerk. Magda is er zich wel van bewust dat ze misschien door haar houding geinteresseerde beren afschrikt, maar het is ten onrechte want het is een zeer sympathieke meid.
Volgende week Chaleen maar eens aan een inwendig onderzoek onderwerpen. Wat een heerlijk bekkie heeft die meid, en helemaal als ze lacht. Daar zou ik 's morgens wel naast wakker willen worden. Shakira en Lavinia zijn ook nog wat later gearriveerd, net als Tamara en Mandy. De Souza had nog met De Moldavische Alicia naar de kamer gewild, maar ze was net bezet en dan zou het te laat worden. Ook De Paus is al naar huis. Hij heeft zich goed laten verwennen, want zijn kamergenote kwam steeds drinken halen voor op de kamer. HP001 had er een matige kamergang opzitten met een meid waar hij de naam niet van wist. Nu zie ik hem ook niet meer dus hij heeft ongetwijfeld nog een lekker grietje als toetje uitgezocht.
Het wordt tijd om de lange tocht van 1,5 uur weer te gaan aanvangen, dus ik ga richting douche. Mooie dag dus, helaas gaat het weer wat minder worden maar de zon gaat ongetwijfeld terugkomen, net als ik.
Gr,
Bb.
ilovethaigirls
29 maart 2012, 16:53
Ik breng morgen live verslag vanuit GT !
Ben wel geen sterreporter maar de opa van ace2 zei altijd: beter een riooljournalist dan helemaal geen :)
Picasso 1
29 maart 2012, 17:01
Ik breng morgen live verslag vanuit GT !
Ben wel geen sterreporter maar de opa van ace2 zei altijd: beter een riooljournalist dan helemaal geen :)
Als je pannekoektijd doorloopt, wordt het wel een duur live verslag :rofl:
BSesamstraat
29 maart 2012, 20:09
Zijn er nog bekende beren?
RAUL7
29 maart 2012, 22:44
Als je pannekoektijd doorloopt, wordt het wel een duur live verslag :rofl:
Zal een kort verslag worden! Binnenkomst, vol ongeduld op zijn 'beste vriendin' wachten, dan naar kamer.
Daar gaan zeveren, dan komen de vriendinnen van haar binnen omdat ze zich vervelen, nog effe verder zeveren en dan afrekenen!
Een dagje GT van ILTG! :rofl:
ilovethaigirls
30 maart 2012, 07:47
Zal een kort verslag worden! Binnenkomst, vol ongeduld op zijn 'beste vriendin' wachten, dan naar kamer.
Daar gaan zeveren, dan komen de vriendinnen van haar binnen omdat ze zich vervelen, nog effe verder zeveren en dan afrekenen!
Een dagje GT van ILTG! :rofl:
Vergeet het maar !!!!!!! Ik installeer straks een webcam op de kamer en dan kan je vast nog wel wat leren :baeh:
MeesterMixer
30 maart 2012, 14:57
het is weer als vanouds in gt. Veel ijsberen, wel wat dames, maar bijna geen waar je goede service van kan verwachten, behalve wat oude bekenden. Al drie uur ongepopt rond aan het lopen, dat kan alleen in gt......wacht nog even of mijn favo komt, anders snel verder op reis naar het zuidoosten........
ilovethaigirls
30 maart 2012, 15:11
Ben er al van 14 uur was nog vrij rustig met vrouwen en beren. Eindelijk laat Sofie me even met rust zodat ik even iets kan schrijven.
Raul had gelijk ik ga het even kort houden.
Heb oa volgende vrouwen gezien
veronika leyla nila jessika magda silvie nina serena laura lara elisabeth romina lolita lidya eleyna jana katja eli alia shaira mona gaby gabrielle chanell josy christelle later meer
MeesterMixer
30 maart 2012, 15:39
het is weer als vanouds in gt. Veel ijsberen, wel wat dames, maar bijna geen waar je goede service van kan verwachten, behalve wat oude bekenden. Al drie uur ongepopt rond aan het lopen, dat kan alleen in gt......wacht nog even of mijn favo komt, anders snel verder op reis naar het zuidoosten........
Op de valreep nog met beauty Nika op de kamer geweest......had beter mijn orgasme kunnen faken gezien de magere performance. Ik wens ipt en r7 nog veel plezier, ik ben weg.....
ilovethaigirls
30 maart 2012, 16:04
Gelukkig is het vandaag pannenkoeken dag zo heb ik het wat makkelijker om sofie uit te leggen waarom er pfankuchen bär staat.
Net even wat drank gaan halen en zag daar nog karina sandra (r) sandra (b) evita lin lina alexa martha flo isa anja chantal (r)
ilovethaigirls
30 maart 2012, 18:15
Tijdens het eten kwam chrystelle even informeren waar haar pepermuntballetjes bleven en chantal was verwonderd dat ik zo veel dames kende, ik wist zelfs haar naam.
Nog gespot tijdens eten: Charly Janine Michaela (Ramona) Denise Chanti Joy Asia Dunya Mandy Ricarda Dilara Eveline Tanja
Ik vul nog wel wat aan als ik thuis ben
Sofie doet nog even de groeten aan al haar fans.
ilovethaigirls
30 maart 2012, 23:03
Nog gespot: Amara Sonja Libelle Paula Angelina Carmen Nathalie Miranda
Daarmee kom ik toch al op een kleine 60 mij bekende dames. Er waren er zeker nog 30 waarvan ik de naam niet kende.
Cupido
31 maart 2012, 11:06
Het is nog lekker rustig hier. Dames en beren beginnen binnen te druppelen. Eerste beren staan zich al weer aan te kleden om te vertrekken. Ketserr staat nog in de file. Ik zit voor het eerst op de plek van de souza. Die laat het afweten vandaag. Ben benieuwd wat het feestje van ketserr ons gaat brengen. Eerste lijstje dan maar? Rosa, martha ola mona amara sandra victoria nora jessica, nina, sina sylvie minel lisa angela inez gaby jossy, christelle dilara djuna, ricarda jessica 2 (zonder lorea) steffi , evita. Later meer, maar wie dat gaat schrijven weet ik nog niet. Misschien de jarige jop zelf? Met aavulling van mij? Over de jarige jop gesproken, daar zal je hem hebben!
ketserr
31 maart 2012, 11:24
Ik zit idd naast The love machine en de dames stromen binnen, zouden ze denken dat het feest toch door gaat vandaag? Dan weten ze meer dan ik. Ik ben er wel en ben ook jarig en dat voel ik al hard genoeg dus hoef ik daar niet elke keer aan herinnerd te worden.
Ok ik zal nog een paar namen geven;
Elli shanti Sandra yasmine Magda Sina en tattoe isa is weer te ketse
Mag ik nu eerst eten?
ladys lover
31 maart 2012, 11:52
Happy birthday Ketserr....
ketserr
31 maart 2012, 14:46
Het is lekker druk met veel meiden die allemaal komen feliciteren. Het nichtjevan Lisa is er ook maarja niet meer blond. Ook Magda schijnt een zusje te hebben en die was er vorige week ook. Larissa is er ook weer en heeft een zwart met roze setje en dat is killing! Die gaat er dus zo aan.
Een aanvulling op de bangalijst met waarschijnlijk een paar die al genoemd zijn;
Nora Lisa Magda isa Miranda Tanja Sina Amara Gabriella Steffi Martha gaby shanti Angela jessica minell dilara Sandra t Sandra b Evita ricarda Nina jossy chanel Inez jana morena Sophie dunja Ireen Mara Larissa veronica Inna Kim*
bosbeer
31 maart 2012, 16:21
Leuk zo'n bangalijstje, maar er staan welgeteld 2 dames op die nog niet genoemd zijn. Vermoedelijk ben je voor het eerst aan de drank in GT ivm je verjaardag ? Als het zusje van Magda net zo'n lekkere kont heeft als Magda zelf kun je het goedmaken door even een fotootje op "live" te plaatsen. Alleen loopt Magda dan woensdag wel het risico te worden beconcurreerd door haar eigen zusje. Probeert ze natuurlijk weer aan te sturen op een trio, maar daar trappen we niet in. Ik zie haar ogen al vuur spugen als ik zeg dat ik alleen nog maar met haar zusje naar de kamer wil, haha.
ketserr
31 maart 2012, 19:35
In haar gezicht lijkt ze op Magda rex is het daarmee eens.
Cupido is de pannekoek vandaag want angie kwam binnen.
Ik ga er weer 1 aan de haak slaan.
ketserr
31 maart 2012, 21:11
Sterrevus druk hier, ze staan buiten in de rij om binnen een rondje te kennen lopen!
Allemaal paas eieren die nog ff een joed willen besparen. Als je morgen komt ben je waarschijnlijk de enige.
Cupido
31 maart 2012, 22:01
Voor de liefhebbers, angie is er weer. Maar op zaterdags al volgeboekt. Schijnt dat ze er al 3 dagen is.! Dus andere dagen nog vol boekbaar!